Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zou - als ik de verhalen moet geloven - eerder voor Luigi's Mansion gaan.

Ben me door Paper Mario heen aan het worstelen op het moment.
Op de Gamecube had ik me nog heel erg vermaakt met The Thousand Year Door, maar ik merk dat ik bij deze soms met tegenzin doorspeel :X De objecten zijn vaak niet duidelijk en als je ze per ongeluk verkeerd gebruikt, moet je weer backtracken (ik onthoud echt niet allemaal waar alles zit) of het voor munten kopen in Decalville. Het geheel is soms net iets te onlogisch ofzo.

Herkent iemand dit?

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Toppertje d:)b

Ben er met veel plezier doorheen gegaan. Duurde niet erg lang (spel was niet erg moeilijk), maar heb mij erg vermaakt met het spelletje. Nu ben ik door de bonus levels aan het spelen, zitten ook wel wat leuke uitdagingen tussen.

Hij speelt in ieder geval beter dan de Mario 64 versie die voor de DS was uitgebracht, die vond ik niet echt prettig spelen.
Ken. schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:18:
De objecten zijn vaak niet duidelijk en als je ze per ongeluk verkeerd gebruikt, moet je weer backtracken (ik onthoud echt niet allemaal waar alles zit) of het voor munten kopen in Decalville. Het geheel is soms net iets te onlogisch ofzo.

Herkent iemand dit?
Heel herkenbaar, heb een aantal keer toch wel een walkthrough erbij moeten pakken om te kijken hoe je iets moest doen... Het kan mij ook niet echt vasthouden terwijl ik de Wii versie redelijk leuk vond.

Wat mij trouwens opvalt is dat er maar weinig spellen zijn die aan je savegames een naam hangen. Aangezien mijn vrouw ook geregeld op de 3DS aan het spelen is heeft zij haar eigen save games, sommige spellen geven je de mogelijkheid een naam/mii te gebruiken maar sommige niet. Mario 3D land ondersteunt bijvoorbeeld een mii bij je saves, maar de andere mario games niet. En dat is soms ontiegelijk irritant omdat zij soms het eerste slot heeft en soms ik... :/

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik pak gewoon altijd de bovenste plek voor mijn savegame :P
Die is mijns inziens gereserveerd voor degene die het apparaat heeft betaald haha.

Heb bij Paper Mario al te vaak - met tegenzin - een walkthrough erbij gepakt. Dat houdt me ook niet echt betrokken bij het spel helaas. Denk dat ik 'm nog een paar keer probeer om 'm uit te spelen, maar als het gevoel niet verandert, zet ik 'm op Marktplaats. (en dat doe ik eigenlijk nooit met spellen.. :X)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:59
Same here. Alhoewel het bij ons zo is dat van wie het spel is, die de bovenste save heeft.

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Arunia schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:17:
Same here. Alhoewel het bij ons zo is dat van wie het spel is, die de bovenste save heeft.
Och, alles is bij ons gemeenschap van goederen ;) Meestal heb ik de eerste positie, maar bij een aantal spellen was zij de eerste die ze speelde. Is niet erg, maar wel verwarrend soms... Dan zit ik in een game waar ik minder ver blijk te zijn dan ik dacht (of met rare items) en bedenk ik mij ineens dat ik met haar spel bezig ben.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:14

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Eindelijk!
Nicalis, Inc.

To all our friends in Europe, We haven't forgotten about you. Cave Story has been approved. Need a good release date.
Na anderhalf jaar kan ik m eindelijk spelen! *O*

Verwijderd

Topicstarter
Hij is al jaren uit op steam hoor. 3 keer uitgespeeld :p

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

I know, maar PC gaming is dead! :P

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:09

DukeBox

loves wheat smoothies

Vandaag ook mijn mediamarkt 3DS binnen gekregen :)
Overigens het meest fijne vind ik nog dat deze neit van die scherpe randen heeft.. de normale 3DS begint soms wel een beetje te irriteren.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:26

Barbas

Gallego!

Heb je de XL binnen gekregen of wat bedoel je met je mediamarkt 3ds?

Mejor así

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik gok zo dat hij deze bedoelt:

morm in "Nintendo 3DS - Deel 1"

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:02
Yep. De mijne hoort ook vandaag geleverd te worden.

Uit ervaring weet ik de meeste webshops weigeren te leveren tenzij je alsnog de volle prijs ervoor betaald. Dus best tof dat Mediamarkt ze, ondanks de duidelijke systeemfout, voor 109 euro levert.

btw, hoe bevalt Skylanders jullie? Die mini's spreken me wel aan :P

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:35

pclinde

TechGaming.nl

Eindelijk door de tentamens heen wat adem kunnen krijgen! Ik heb de 2e mansion compleet van Luigi's Mansion 2. Ik moet zeggen dat ik de 'eindbaas' vrij makkelijk is vergelijken met de 'spin eindbaas'. Wat is dit een goede game mensen!

@Ken, ik heb dit ook met Paper Mario! Ik vind het combat systeem niet genoeg opleveren. Je vecht niet voor EXP maar coins of stickers. Dit vind ik echt aan afknapper van de game. Mede door dit ontwijk ik altijd de vijand.

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:32
Dat van die eindbaas in de tweede mansion had ik dus ook, echt een eitje, terwijl de eerste eindbaas moeilijk was. Ik zat me al schrap te zetten en ineens was het over.

Wel een erg leuk spel inderdaad, blijft goed, ook al is de tweede eindbaas wat makkelijk.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

pclinde schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:51:
[...]

@Ken, ik heb dit ook met Paper Mario! Ik vind het combat systeem niet genoeg opleveren. Je vecht niet voor EXP maar coins of stickers. Dit vind ik echt aan afknapper van de game. Mede door dit ontwijk ik altijd de vijand.
Precies dat inderdaad.. Een beetje grinden is er niet meer bij. De enige manier waarop je nog kunt "levellen" is die heart containers (geen idee hoe ze heten. de +5 HP dingen iig) vinden. Ik loop ook met een grote boog om de vijand heen en als dat niet lukt vlucht ik gewoon. Denk dat het is bedoeld voor de meer casual gamer, maar wat ik zoal lees aan reviews vindt die het ook niet zo'n succes.

• phoenix_555
  • Laatst online: 21-10 15:27
Welke case/hoesje gebruiken jullie om je 3ds xl te beschermen?
Ik zoek eentje die compact is en waar ik veel games in kwijt kan.

• Arunia
Ik heb volgens mij een BigBen hoes voor de XL en hier past de 3DSXL ook gewoon in.
De MM en Saturn hebben die vaak.

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10 23:31
Beste 3ds'ers,

Ik heb een tijdje geleden een 3DS XL bundel gekocht met MHU3 maar omdat ik een kras heb op mijn scherm heb ik een nieuwe aangeschaft (weer MHU3 bundel) en wil nu de save game overzetten van mijn 'oude' 3DS XL naar mijn 'nieuwe'. Nu heb ik geen WII U met MHU3 om de save game uit te wisselen en ken ook niemand in mijn omgeving die dit misschien wel heeft, vroeg ik mij af wat mijn opties zijn? Verdere informatie is dat ik niet een system transfer wil doen omdat ik dan het spel verlies op mijn andere 3DS XL en aangezien dat zonde is en graag met een vriend samen wil spelen over wifi (die mijn oude 3DS XL over heeft genomen).

Er is vast wel iemand die iets meer hier vanaf weet op tweakers, alvast heel erg bedankt!!

Menn

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:32
Zonder Wii U en MH3 daarvoor kan het helaas niet, in ieder geval niet op dit moment, wie weet in de toekomst, maar ga er maar niet vanuit!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Verwijderd

Ik zou zeggen neem even contact op met Nintendo via de mail. Had onlangs ook een gelijkwaardig probleem en ze kunnen dit op afstand voor je regelen. Hier hebben ze wel je ID nummer voor nodig van de DS

• tsjimp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:47
Hoe is MH3U op de 3DS? Ik heb hem al op de Wii U en vind hem geweldig. Zit er aan te denken om ook de 3DS versie te halen omdat ik veel van huis ben.

Verwijderd

Het is het zelfde spel maar niet in HD en zonder online :) Je kan trouwens wel je savegames overzetten van Wii U -> 3DS en andersom. Zeker een aanrader als je MH3U leuk vind en veel van huis bent.

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10 23:31
@tsjimp
Ik heb de vorige delen gespeeld op de PSP en destijds speciaal daarvoor ook een PSP aangeschaft. Dat was ook weer de reden voor mij om hem voor de 3DS te halen, aangezien ik deze ook nog niet had, en ik heb er zeker geen spijt van. Speelt erg fijn, 3D is een leuke toevoeging maar staat niet altijd aan alleen zou ik wel een circle pad pro halen want zonder maak je het jezelf erg lastig. Je kan trouwens wel gewoon als je bij elkaar in de buurt bent samen questen, zonder dat je daar een WII U voor nodig hebt of iets dergelijks. Evenals dat je gewoon DLC kan downloaden over wifi.
@neodin/Koldur
Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik ben maar opnieuw begonnen, jammer maar het was de snelste oplossing voor mij om samen te kunnen spelen. Was er zelf niet opgekomen om nintendo te bellen trouwens, erg slim!

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
is er iemand dusdanig bekend met de 3DS dat hij/zij hier een oplossing voor weet?

ik heb een beetje zitten speuren op internet maar wordt er niet veel wijzer van.

heb voor een kennisje zitten kijken naar een 3DS die weigert KPN webmail te openen sinds kort.

ik kan op internet zonder problemen verder,echter bij inloggen via : https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp
en na indrukken "inloggen" wordt ik na wat laden weer teruggegooid naar het login-scherm van KPN.

scherm in de bovenste helft staat een slotje (m.i. logisch)

via: wap.kpnmail.nl

gaat het wel, alleen dit is geen HTTPS uiteraard.

weet iemand waar ik dit moet zoeken? want de wap interface is nóg beperkter dan de webmail interface.

cookies instellingen? (heb zitten zoeken in 3DS. maar ik kon niets te vinden m.b.t. cookies)

firmware voor de 3DS?

heb verder niet veel kaas gegeten van nintendo apparatuur, maar het zit me wel dwars dat ik het NIET voor elkaar kreeg in eerste instantie.

bij voorbaat dank :>

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Kan iemand bevestigen dat je bij het registreren van de Luigi Mansion 2 code je een gratis spel mag kiezen?
Er stond een link in dit topic maar het was niet helemaal duidelijk of deze actie ook in NL is.

• Robolokotobo
  • Laatst online: 23-11 06:09
Dat is bij aanschaf van een 3DS XL i.c.m. Luigi's Mansion 2 maar niet in Nederland.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• Robolokotobo
  • Laatst online: 23-11 06:09
Danno88 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:05:
[...]

Had Nintendo gemaild en kreeg volgende antwoord:

Bedankt voor je e-mail.

Nee helaas is dit een 'Amerikaanse' actie die in Europa niet van toepassing is.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

Jammer.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Verwijderd

tsjimp schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:21:
Hoe is MH3U op de 3DS? Ik heb hem al op de Wii U en vind hem geweldig. Zit er aan te denken om ook de 3DS versie te halen omdat ik veel van huis ben.
Heb geen MH3 maar er is een demo voor de 3DS beschikbaar.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:53
Gisteravond Mario land 3DS uitgespeelt, was toch ff lastig die 290 sterren te halen. Ik moest op een gegeven moment nog 11 sterren, zit je steeds door de levels heen te bladeren van welk level is nou 't leukst en het makkelijkst :$ Zo blijft de game wel lang houdbaar.

Ik had mezelf voorgesteld wanneer ik deze uitspeel samen met Zelda en New super Mario bros 2, ik luigi's mansion 2 ga halen, van de week ff kijken.. zin in :D

'Dr. Kawashima’s Duivelse Brain Training: Kun jij je blijven concentreren?' komt 12 april uit. Ook iets om naar uit te kijken.

[ Voor 15% gewijzigd door rudyman85 op 06-04-2013 10:41 ]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:01:
[...]

Heb geen MH3 maar er is een demo voor de 3DS beschikbaar.
De demo heb ik ook geprobeerd, maar is erg slecht! Het spel zelf schijnt wel beter te zijn, maar mijn spel is het niet.
Rudyyy schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 10:36:
Gisteravond Mario land 3DS uitgespeelt, was toch ff lastig die 290 sterren te halen. Ik moest op een gegeven moment nog 11 sterren, zit je steeds door de levels heen te bladeren van welk level is nou 't leukst en het makkelijkst :$ Zo blijft de game wel lang houdbaar.

Ik had mezelf voorgesteld wanneer ik deze uitspeel samen met Zelda en New super Mario bros 2, ik luigi's mansion 2 ga halen, van de week ff kijken.. zin in :D

'Dr. Kawashima’s Duivelse Brain Training: Kun jij je blijven concentreren?' komt 12 april uit. Ook iets om naar uit te kijken.
3D Land is echt fantastisch op de 3DS... Samen met Zelda OoT duidelijk de beste 3DS games!

Nu Cave Story nog, maar hij komt eraan! :)

• invmat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2024
De top 5 scores voor retail 3DS releases op MetaCritic:
http://www.metacritic.com...tascore/all/3ds?sort=desc
1. The Legend of Zelda: Ocarina of Time
2. Fire Emblem: Awakening
3. Super Mario 3D Land
4. Zero Escape: Virtue's Last Reward
5. Luigi's Mansion Dark Moon

Nog 9 dagen tot de release van Fire Emblem: Awakening :P ! Ik kan echt niet meer wachten, vooral gezien het feit dat het spel heel erg wordt geprezen in de regio's waar het al uit is (Japan/Amerika). Nummer 3 en 4 in het lijstje heb ik al.

Nummer 1 ga ik waarschijnlijk nooit halen omdat Zelda-avonturen op de een of andere manier helemaal niets voor mij zijn. Wel vaker gespeeld, maar ik kon nooit genoeg motivatie krijgen om langer dan 10 uur te spelen. Daarnaast denk ik dat ik 5 misschien wel ooit wil, maar ik wil eerst wachten totdat de prijs zakt.

Verwijderd

Topicstarter
invmat schreef op woensdag 10 april 2013 @ 23:12:
Nog 9 dagen tot de release van Fire Emblem: Awakening :P ! Ik kan echt niet meer wachten, vooral gezien het feit dat het spel heel erg wordt geprezen in de regio's waar het al uit is (Japan/Amerika). Nummer 3 en 4 in het lijstje heb ik al.
srpg's zijn over het algemeen maar bij een heel klein publiek geliefd, dus het is altijd leuk om zoveel enthousiasme te zien voor de Fire Emblem reeks. Ik hoop persoonlijk dat het de diepgang van FF: Tactics haalt :)

• tsjimp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:47
Heb toch uiteindelijk ook MH3U voor de 3DS aangeschaft. Data transfer tussen 3DS en Wii U werkt prima als je even een app download uit de 3DS eShop. Heerlijk spel (zowel op de 3DS als Wii U), ook zonder de CPP.

• invmat
tsjimp schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:09:
Heb toch uiteindelijk ook MH3U voor de 3DS aangeschaft. Data transfer tussen 3DS en Wii U werkt prima als je even een app download uit de 3DS eShop. Heerlijk spel (zowel op de 3DS als Wii U), ook zonder de CPP.
Ik heb Munster Hunter niet maar ik vind het een goede zaak dat er iets bestaat zoals een systeem waardoor je je save data kan uitwisselen tussen WiiU en 3DS. Wat save files betreft zou Nintendo wel eens wat meer mogen ontwikkelen aan tools e.d. Ik bedoel: ik vind het verschrikkelijk onhandig dat 3DS-saves op de game card worden opgeslagen en dat je er dus vrijwel geen controle over hebt. Je kunt niet back-uppen, meer save files hebben dan dat Nintendo wil dat je hebt, e.d.

• -zeeegel-
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-03-2023
Club Nintendo staat het helaas nog steeds niet toe software meerdere malen te registreren (bij hardware lukt dit overigens wel). Aldus te ruil 250 Club Nintendo punten voor Super Street Fighter IV 3D Edition. Wie zit er ook met een dubbele code in de maag? Graag PM :)

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Toevallig kwam ik er achter dat als je een transfer doet van 3DS naar 3DSXL (waarschijnlijk ook tussen DSi en gelijke modellen) dat je bijna alle enquêtes opnieuw kan doen voor 50punten per stuk.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nintendo of Europe

A new Nintendo 3DS Direct will be streamed on 17/4 at 4pm CEST #NintendoDirectEU ow.ly/k4Atv ow.ly/i/1Ty38
Bron

Verwijderd

Of direct vanaf de Nintendo website:

http://www.nintendo.nl/Di...ntendo-Direct-698557.html

• phoenix_555
  • Laatst online: 21-10 15:27
Ik heb even een vraag betreft het geheugen.
Ik had gelezen dat je eshop games console bound zijn, dus dat houdt in wanneer je console kapot gaat dat je dan de gekochte games niet meer kan spelen? Geldt dit overigens dan ook voor je geheugen kaart?
Ik ga vrijdag een fire emblem pakket kopen, kan ik dan niet gelijk een nieuwe geheugen kaart erin stoppen zodat hij fire emblem erop gaat installeren?

Bedankt alvast!

• Arunia
Als je console kapot gaat, moet je hem op sturen naar Nintendo. Zij kunnen waarschijnlijk nog wel je spullen naar de nieuwe over zetten, of überhaupt achterhalen wat van jou was. Maar wat ook nog kan is dat je eShop account er voor zorgt dat het over gezet kan worden.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Wanneer je DS nog aangaat (en beeld geeft) kun je zelf een transfer doen. Anders moet dat idd via Nintendo.

• invmat
phoenix_555 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 00:25:
Ik had gelezen dat je eshop games console bound zijn, dus dat houdt in wanneer je console kapot gaat dat je dan de gekochte games niet meer kan spelen? Geldt dit overigens dan ook voor je geheugen kaart?
Ik ga vrijdag een fire emblem pakket kopen, kan ik dan niet gelijk een nieuwe geheugen kaart erin stoppen zodat hij fire emblem erop gaat installeren?

Bedankt alvast!
Je voorgeinstalleerde versie van Fire Emblem zit wsl geregistreerd in de eShop (controleer dit voor de zekerheid!). Als dat zo is, dan kun je gwn een nieuwe SD-geheugenkaart pakken en Fire Emblem weer downloaden uit de eShop.

Verwijderd

phoenix_555 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 00:25:

Bedankt alvast!
Je kan ook gewoon de Nintendo 3DS map van de SD kaart die in je 3DS zit verplaatsen naar een andere SD kaart (met je PC) je mag alleen de inhoud van die map niet aanpassen!

• Silversin
  • Laatst online: 22:51
Majora's Mask 3D geruchten!! Vandaag een nieuwe Nintendo Direct om 16.00, ben benieuwd.

http://www.zeldainformer....listed-on-xtralifehttp://

Verwijderd

Geen Majora's Mask 3D, WEL een vervolg op A Link to the past :) :D Eind dit jaar.

• Silversin
  • Laatst online: 22:51
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:48:
Geen Majora's Mask 3D, WEL een vervolg op A Link to the past :) :D Eind dit jaar.
Was echt de hele tijd zo aan het kijken:
:/ .. :/ ... :/ ... :/ ... :/ ... :/ ... :/ ... :/ ... :/ ... new zelda 3DS: 8)7 <3 :9~ _/-\o_ :D

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11 15:04

Ram0n

Bierbrouwende nerd

En een vervolg op Yoshi's Island _/-\o_

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:53
De site is geupdate:
http://www.zeldainformer....ask-3d-listed-on-xtralife

Binnenkort de aankondiging? :o

Afbeeldingslocatie: http://www.zelda.com.br/material/resize/noticias_majoras-mask-3d-pegi-fake-400x355.jpeg

[ Voor 14% gewijzigd door rudyman85 op 17-04-2013 18:35 ]

Verwijderd

Ik heb zojuist de Direct gekeken..... potjandriedubbeltjes dat wordt weer veel games kopen voor de 3DS dit jaar. Ik ben er nu wel uit dat er bij mij geen enkele next-gen spelcomputer in huis hoeft te komen. De 3DS heeft mij meer dan genoeg te bieden.

Verwijderd

Ik zou denken E3 - als het waar is.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

En Bravely Default!

Afbeeldingslocatie: http://thegeektrench.files.wordpress.com/2013/01/bravely-default.jpg

Wel pas in 2014, maar hij komt!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Goh.. ze luisteren een keer. >_> We zijn maar een jaar of wat later dan Japan, maar ow well..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Eerder is natuurlijk beter, maar bij Nintendo zijn ze gewoon niet zo snel. Maar luisteren doen ze wel. Eerst Project X Zone en nu Bravely Default.
Bovendien komt er zoveel uit (Fire Emblem vandaag!) dat m'n backlog alleen maar groter wordt... Dus iets moois in het vooruitzicht vind ik helemaal niet erg...! :)

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Het vervolg op Link to the Past ziet er best leuk uit. Ik speel sowieso liever de 'top down' (Snes, GBA, DS) zelda's dan de 3D versies. Ik vind de controls altijd een beetje gaar op een of andere manier. Op Eurogamer staat een filmpje van 10minuten: http://www.eurogamer.net/...-to-the-past-3ds-revealed Het gebruik van 2D link is ook wel grappig.

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Nou nou, mijn XL in Januari teruggekregen vanwege putjes in het scherm, en nu alweer putjes in het scherm. Dit terwijl ik extra bescherming heb aangebracht (ze zitten nu ook enkel onder). Heeeeel erg jammer hoor.

En dat terwijl ik net zo genoot van Harmony Knight!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Nintendo maakt het de Wii U momenteel wel moeilijk :) Wat een titels komen er uit en gaan er komen voor de 3DS! Super handheld als je het mij vraagt.

Verwijderd

Jobbie schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:50:
Eerder is natuurlijk beter, maar bij Nintendo zijn ze gewoon niet zo snel. Maar luisteren doen ze wel. Eerst Project X Zone en nu Bravely Default.
Bovendien komt er zoveel uit (Fire Emblem vandaag!) dat m'n backlog alleen maar groter wordt... Dus iets moois in het vooruitzicht vind ik helemaal niet erg...! :)
Het vertalen van grote spellen met veel (gesproken) tekst (zie je ook bij Fire Emblem, die kwam vorig jaar in Japan uit) duurt gewoon heel erg lang.

Kijk bij een Mario game is het hoogstens een paar korte stukjes uitleg en de rest is geheel universeel. En ik vind het ook gaaf wat ze nu met Pokémon X & Y gaan doen. Een game van dat formaat wereldwijd in één maand uitbrengen.. Het klinkt simpel, maar dat is echt een grote vooruitgang voor de game-industrie.

Verwijderd

Wanneer komt de DLC voor Fire Emblem beschikbaar? In Nintendo Direct spreken ze er wel over maar ik zie niet wanneer het beschikbaar komt.

Edit: DLC komt blijkbaar beschikbaar als je een bepaald hoofdstuk af hebt in de game. Nog even doorspelen dus.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2013 10:20 ]

• corset
Ik heb sinds kort de Vita en de 3DS, en ik merk toch dat de Vita op 2 dingen het beter heeft geregeld. Demo's en prijzen van games. Als ik nu een game koop (Dynasty Warriors Next) die redelijk high end titel is voor de Vita (dus geen B game), dan betaal ik 19 euro.
Als ik nu nog OOT3D wil kopen, wat gewoon een remake is, kan ik rustig 35-40 euro neertellen.

Ook merk ik dat de Vita gewoon een stuk meer demo's heeft tov de 3DS. Erg jammer.

Ik speel ze allebei nog veel hoor, maar gewoon 2 dingen die ik erg jammer vind :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

lanerios schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:44:
Ik heb sinds kort de Vita en de 3DS, en ik merk toch dat de Vita op 2 dingen het beter heeft geregeld. Demo's en prijzen van games. Als ik nu een game koop (Dynasty Warriors Next) die redelijk high end titel is voor de Vita (dus geen B game), dan betaal ik 19 euro.
Dat is fijn. Voor de 3DS zijn er zo nu en dan ook games in de aanbieding. Je kan bijvoorbeeld op een site als budgetgaming.nl prima zien waar je titel x of y het goedkoopst kan halen.
Op zich is het een zeer gunstig gegeven dat 3DS games hun waarde over het algemeen langer behouden. Gunstig voor de lange termijn van de console.
Als ik nu nog OOT3D wil kopen, wat gewoon een remake is, kan ik rustig 35-40 euro neertellen.
Dat komt omdat Nintendo's A titels vrijwel altijd de volle prijs blijven houden. Ook als je nu nog Mario Kart op de DS wil kopen betaal je waarschijnlijk nog de originele introductieprijs of iets wat er zeer dicht in de buurt komt.
Ook merk ik dat de Vita gewoon een stuk meer demo's heeft tov de 3DS. Erg jammer.
Het aanbod aan demo's op de 3DS vind ik voldoende. Dat de PSVita er meer heeft is mooi meegenomen. Het gaat mij echter voornamelijk om het aanbod aan games. En wat dat betreft laat de PSVita behoorlijk steken vallen.

• corset
A titels blijven duur is gewoon achtelijk, Nintendo is gewoon met een zeer domme strategie bezig qua prijzen van games. Waarom denk je dat de Wii en de DS zo zwaar gebruikt werden voor illegale games? Niet omdat ze zo goedkoop waren.

PSVita heeft voor mij (OP DIT MOMENT) gewoon meer games. RPG's op de 3DS zijn gewoon crap. Fire Emblem, ja is leuk, maar turn based is niks voor mij. Ja of ik moet gaan importeren, maar dat moet als consument niet nodig zijn.

Luigi's Mansion, Super Mario, etc blijven gewoon geweldige games, maar ze moeten met meer komen, niet constant dezelfde games blijven rehashen. De tijd dat Nintendo gewoon origineel was en goede games uitbracht is er niet meer :( Dat is wel iets wat ik erg jammer vind.

Desondanks blijf ik de 3DS een geweldig apparaat vinden, alleen op dit moment zijn voor de wat meer RPG fans de games compleet bagger.

Verwijderd

lanerios schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:45:
A titels blijven duur is gewoon achtelijk, Nintendo is gewoon met een zeer domme strategie bezig qua prijzen van games. Waarom denk je dat de Wii en de DS zo zwaar gebruikt werden voor illegale games? Niet omdat ze zo goedkoop waren.
Vandaar dat Nintendo A titels vaak over de vele miljoenen verkopen en dat titels als Mario Kart gedurende de levensduur van een console veel verkocht blijven. Schijnbaar is veel winst maken een zeer domme strategie in jouw ogen.
PSVita heeft voor mij (OP DIT MOMENT) gewoon meer games. RPG's op de 3DS zijn gewoon crap. Fire Emblem, ja is leuk, maar turn based is niks voor mij. Ja of ik moet gaan importeren, maar dat moet als consument niet nodig zijn.
Over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Over verkoopcijfers wel, en die spreken voor zichzelf denk ik als we kijken naar die van de 3DS en PSVita. Dat jij je meer vermaakt met de PSVita, is goed voor jou en ook zeer zeker niet verkeerd.
Luigi's Mansion, Super Mario, etc blijven gewoon geweldige games, maar ze moeten met meer komen, niet constant dezelfde games blijven rehashen. De tijd dat Nintendo gewoon origineel was en goede games uitbracht is er niet meer :( Dat is wel iets wat ik erg jammer vind.
Als uitgever komt Nintendo zeer geregeld met originele titels uit. En ja, successen uit het verleden krijgen een vervolg. Net zoals alle andere uitgevers doen.

http://kyoto-report.wikidot.com/forum/t-469495
Desondanks blijf ik de 3DS een geweldig apparaat vinden, alleen op dit moment zijn voor de wat meer RPG fans de games compleet bagger.
Als je dan toch met import bezig bent voor de PSVita zou je evengoed naar import voor de 3DS kunnen kijken.
Overigens mag Fire Emblem Awakening dan niet jouw ding zijn, de review cijfers zijn behoorlijk hoog dus we kunnen wel degelijk spreken van een zeer goede RPG.

Je hoeft jezelf echt niet te verdedigen als je console x beter vindt dan console y. Maar het komt een beetje vreemd over om dat dan te verkondigen in het topic van console y.

• corset
/headdesk

verkoopcijfers en review maken games goed? kom op zeg, dat ga je toch niet menen. of zijn alle top 10 itunes nummers ook geweldig?

als je echt met argumenten kan komen die kloppen, dan valt er nog wat te discussieren, maar met dit? Totaal niet...

on topic,

gistermbegonnen weer met chocobo tales voor de ds, blijft geweldige game. Weet iemand of die oot het waard is? heb de niet master quest op de 64 helemaal kapot gespeeld, en zou hem wel weer willen hebben, maar is het volgens jullie het geld waard

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-11 11:37

Blaasvis

Cidora \o/

Afgelopen vrijdag heb ik een 3DS XL Fire Emblem editie gekocht. Nu wil ik er eigenlijk een nette hoes bij hebben die niet al te goedkoop is/oogt.
Qua stijl vind ik op het internet wel het een en ander. Maar ik zou niet goed weten waar ik het in nederland kan krijgen.

Bijvoorbeeld:
http://kotaku.com/5979589/thank-god-a-3ds-xl-case-for-adults

Dus gewoon enigszins strak.
Hebben jullie hier ideeën over ?

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Verwijderd

lanerios schreef op zondag 21 april 2013 @ 09:41:
/headdesk

verkoopcijfers en review maken games goed? kom op zeg, dat ga je toch niet menen. of zijn alle top 10 itunes nummers ook geweldig?
Goed als in objectief waardeoordeel? Nee, dat bestaat niet. Goed als in passend bij de doelgroep en een doelgroep die er schijnbaar tevreden over is? Ja. Goed als in commercieel succes? Ja. Goed als in hoge review cijfers? Ja.

En wat is de basis van elk commercieel bedrijf? Juist ja, de continuïteit waarborgen en de winst vergroten.

Vreemd ook dat zo'n gesprek gevoerd wordt met een persoon die nog geen week geleden aangaf dat PSVita games compleet crap zijn.
als je echt met argumenten kan komen die kloppen, dan valt er nog wat te discussieren, maar met dit? Totaal niet...
Je hoeft niet te reageren. Dat is een vrije keuze die je maakt.

• corset
blaas, in NL zijn 3ds hoesjes bagger te krijgen, datis iets wat je heel goed merkt de laatste tijd. wat k je zou aanraden, kijk bij zaken als conrad oid, die hebben meestal wel leuke hoesjes (komt de mijne vandaan).
wel jammer, want als je in Zwitserland of italie komt, heb je gewoon heel veel official hoesjes etc.

en thor. dat het verkoopt, yay fijn voor ze. maar dat veranderd NIET dat IK de games teleurstellend mag vinden. Waar blijven de oude 2d metroidvanias die je niet gratis al op de pc hebt (cave story). waar blijven de echt uitdagende puzzelgames. De kracht van de ds is juist dat soort games (persoonlijke mening, dus nee verkoopcijfers boeien me niet), layton, leuk maar erg simpel. virtues last reward? zelfde, maar wel een leuk verhaal.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Sodeju, hé. Blij dat ik een keer in een opwelling de 3dsXL heb gekocht. Wat is Fire Emblem leuk en wat komt er een hoop moois aan!

Zelf erg aan het wachten op:

Nieuwe SSMB
Majora's mask remake (maar voor een klein deel uitgespeeld destijds)
Link to the Past 2
Yoshi's Island

Op de één of andere manier blijf ik, naast dat ik veel op de PC en PS3 speel een zwak houden voor Nintendo. Zal wel iets met jeugdliefde te maken hebben :-)

psn: jagermeistertim

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
TTHEEBO1 schreef op maandag 22 april 2013 @ 20:00:
Sodeju, hé. Blij dat ik een keer in een opwelling de 3dsXL heb gekocht. Wat is Fire Emblem leuk en wat komt er een hoop moois aan!

Zelf erg aan het wachten op:

Nieuwe SSMB
Majora's mask remake (maar voor een klein deel uitgespeeld destijds)
Link to the Past 2
Yoshi's Island

Op de één of andere manier blijf ik, naast dat ik veel op de PC en PS3 speel een zwak houden voor Nintendo. Zal wel iets met jeugdliefde te maken hebben :-)
Link to the past 2, ik ben een retro liefhebber en in dat perspectief had ik bij het horen van de titel gehoopt dat er een vervolg in de style van SNES terug zou komen naar de 3DS. Jammer genoeg krijg ik meer het gevoel van windwaker dan van link to the past als ik de trailer zo zie.
Verder zal het wel een bette game worden met veel leuke puzzels en een vet verhaal, in het niet-etro perspectief.

Toch blijft Link to the past voorde originele SNES nog steeds rulen 8)

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Verwijderd

Trouwens als je voor 30 juni minimaal 3 uit de volgende serie spellen koopt (en bij Club Nintendo registreert) krijg je één spel gratis.

Deze spellen zijn:

Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate
Monster Hunter 3 Ultimate (Nintendo 3DS-versie)
Luigi's Mansion 2
Fire Emblem: Awakening
LEGO City Undercover: The Chase Begins
Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity
Donkey Kong Country Returns 3D
Animal Crossing: New Leaf

Actie geldt voor heel Europa, je kan de downloadcode vanaf morgenmiddag 3 uur (onze tijd) aanvragen.

Meer info: http://www.nintendo.nl/Ni...veel-spellen--750879.html

Sommige van de spellen zijn nog niet uit, je krijgt dan de code zodra het spel in de eShop verschijnt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2013 20:59 ]

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:38
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 20:50:
Trouwens als je voor 31 juli minimaal 3 uit de volgende serie spellen koopt (en bij Club Nintendo registreert) krijg je één spel gratis.

Deze spellen zijn:

Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate
Monster Hunter 3 Ultimate (Nintendo 3DS-versie)
Luigi's Mansion 2
Fire Emblem: Awakening
LEGO City Undercover: The Chase Begins
Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity
Donkey Kong Country Returns 3D
Animal Crossing: New Leaf

Actie geldt voor heel Europa, je kan de downloadcode vanaf morgenmiddag 3 uur (onze tijd) aanvragen.

Meer info: http://www.nintendo.nl/Ni...veel-spellen--750879.html
voor 30 juni is het toch?

waarschijnlijk ga ik het wel redden als ik donkey kong country koop ;) , weet alleen bij god niet welk spel ik dan zou moeten uitkiezen :P (Castlevania + Luigi's Mansion heb ik al)

[ Voor 9% gewijzigd door Donnie Darko op 22-04-2013 21:06 ]

Verwijderd

Correct. Foutje ;)

Dat wordt dus een gratis Pokémom Mistery Dungeon voor mij of misschien DK Country

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2013 21:05 ]

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:27
Vraagje, ik heb laatst fire emblem gedownload via de eshop. Nu is mijn 3ds ook al geregistreerd via club Nintendo. Dit ivm de 3 game actie van Nintendo. Koppelen is gelukt via de eshop. Hoe kan ik nu fire emblem registreren?

• corset
AyeAyeCaptain! schreef op maandag 22 april 2013 @ 20:22:
[...]

Link to the past 2, ik ben een retro liefhebber en in dat perspectief had ik bij het horen van de titel gehoopt dat er een vervolg in de style van SNES terug zou komen naar de 3DS. Jammer genoeg krijg ik meer het gevoel van windwaker dan van link to the past als ik de trailer zo zie.
Verder zal het wel een bette game worden met veel leuke puzzels en een vet verhaal, in het niet-etro perspectief.

Toch blijft Link to the past voorde originele SNES nog steeds rulen 8)
Ik hoop echt dat het wat wordt, van de laatste DS games werd ik echt verdrietig (Phantom Hourglass en dat Spirit Tracks oid?) Dit terwijl ik Wind Waker en Skyward Sword weer geweldig vond :p

Verwijderd

Hotman schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:44:
Vraagje, ik heb laatst fire emblem gedownload via de eshop. Nu is mijn 3ds ook al geregistreerd via club Nintendo. Dit ivm de 3 game actie van Nintendo. Koppelen is gelukt via de eshop. Hoe kan ik nu fire emblem registreren?
Download uit de eShop met een gekoppeld account betekend dat je spel automatisch geregistreerd is ;)
Wel moet je nog even een korte enquête invullen bij Spellen en Systemen op Club Nintendo. Zodat je ook je sterren krijgt :)

Als je het spel gedownload had vóórdat je je Nintendo account aan je 3DS gelinkt hebt moet je even contact met Nintendo opnemen, geloof ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2013 21:59 ]

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:27
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:57:
[...]

Download uit de eShop met een gekoppeld account betekend dat je spel automatisch geregistreerd is ;)
Wel moet je nog even een korte enquête invullen bij Spellen en Systemen op Club Nintendo. Zodat je ook je sterren krijgt :)
Bij mij is het andersom gebeurd. Eerst m'n game gedownload en daarna pas gekoppeld. Gaat die dan mee?

Verwijderd

Controleer of je spel in de lijst staat, zo niet stuur een e-mail aan contact@nintendo.nl

Met je 3DS serienummer kunnen zij achterhalen welke spellen je gekocht hebt ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2013 22:04 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vandaag Ocarina of Time meegenomen bij de FRS. Destijds en recent al gespeeld op de N64, maar blijft meesterlijk. Met de twee voor 1 actie daar ook de Limited Edition van Final Fantasy XIII-2 meegenomen voor de 360. Ze hadden ook RE: Revelations, maar die heb ik al. Wellicht een leuke actie voor mensen die nog goede 3DS spellen zoeken.

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
Super van die drie games, heb net Luigi, Castlevania en Fire Emlen. Dus dat word mooi Animal Crossing gratis!

Geen informatie beschikbaar

• Arunia
lanerios schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:50:
[...]

Ik hoop echt dat het wat wordt, van de laatste DS games werd ik echt verdrietig (Phantom Hourglass en dat Spirit Tracks oid?) Dit terwijl ik Wind Waker en Skyward Sword weer geweldig vond :p
Mijn mening is nog steeds dat The Windwaker gewoon de zelfde graphics stijl gebruikt als aLttP alleen dan in 3D ipv top down.
Ditzelfde eigenlijk met de nieuwe aankondiging. Dus zo ga ik er ook in. Ziet er in mijn ogen hetzelfde uit alleen dan zonder sprites.
Ga iig deze en Majora's Mask halen.

• corset
Majora's Mask is een rumour nu nog helaas, maar hoop echt dat hij er komt, dat wordt een day 1 purchase.

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Gisteren de Fire Emblem 3DSXL bundle aangeschaft, mooie deal :).
Moest wel even wennen aan het 3d effect, slider halverwege gezet en m'n bril afgezet, dan ervaar ik de meeste rust aan de ogen + het 3D effect.
Exorcist schreef op maandag 22 april 2013 @ 22:05:
Vandaag Ocarina of Time meegenomen bij de FRS. Destijds en recent al gespeeld op de N64, maar blijft meesterlijk. Met de twee voor 1 actie daar ook de Limited Edition van Final Fantasy XIII-2 meegenomen voor de 360. Ze hadden ook RE: Revelations, maar die heb ik al. Wellicht een leuke actie voor mensen die nog goede 3DS spellen zoeken.
Ik kan zo snel niets vinden over deze 2 voor 1 actie, heb je misschien een link?

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

• Arunia
Iryl schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:50:
Gisteren de Fire Emblem 3DSXL bundle aangeschaft, mooie deal :).
Moest wel even wennen aan het 3d effect, slider halverwege gezet en m'n bril afgezet, dan ervaar ik de meeste rust aan de ogen + het 3D effect.

[...]

Ik kan zo snel niets vinden over deze 2 voor 1 actie, heb je misschien een link?
Als je een FRS binnen loopt hebben ze rekken met stickers op de doosjes. Is combinatie van films, spellen en muziek. Hangen ook borden boven. Dan weet je ongeveer waar je naar moet kijken. Het is even zoeken of het geen er bij zit wat jij zoekt.

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Arunia schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:34:
[...]

Als je een FRS binnen loopt hebben ze rekken met stickers op de doosjes. Is combinatie van films, spellen en muziek. Hangen ook borden boven. Dan weet je ongeveer waar je naar moet kijken. Het is even zoeken of het geen er bij zit wat jij zoekt.
Dank je, fiets er vanmiddag wel even langs, is kijken of er mooie titels tussen zitten!

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja, ga jij maar is kijken ;) / :X

• Appeh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-11 21:41
Iemand de banner voor de gratis game al kunnen vinden? Mijn eshop en clubnintendo accounts zijn gelinked.Monster Hunter, Luigis Mansion en Fire Emblem gekocht via eshop. Allemaal gedownload op mijn 3DS XL. Nog steeds geen link naar de gratis game. Het enige wat ik nog moet doen is voor Luigi en Fire Emblem de sterren enquete invullen maar zou dat uitmaken?

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Appeh schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:31:
Iemand de banner voor de gratis game al kunnen vinden? Mijn eshop en clubnintendo accounts zijn gelinked.Monster Hunter, Luigis Mansion en Fire Emblem gekocht via eshop. Allemaal gedownload op mijn 3DS XL. Nog steeds geen link naar de gratis game. Het enige wat ik nog moet doen is voor Luigi en Fire Emblem de sterren enquete invullen maar zou dat uitmaken?
Hij moet gewoon verschijnen als je 3 van de 8 gekocht hebt. Misschien ff uit- en inloggen op ClubNintendo...

En die sterren registreren kan nooit kwaad natuurlijk...

Ik denk trouwens dat ik het niet ga redden voor 30 juni. Ben nog bezig met veel spellen en aan het afstuderen. Dan kan ik drie nieuwe games niet gebruiken!
Maar Fire Emblem komt er zeker en Luigi's Mansion ook wel. Verder zou als download Animal Crossing wel luk zijn, al heb ik nooit echt in die games kunnen komen...

Gelukkig nog genoeg in het vooruitzicht!

@lanerios Zelda OoT is het zeker nog waard. Ze hebben de graphics leuk geüpdate, het 3D effect is erg goed en ze hebben hier en daar wat verbeteringen aangebracht.
Zelfs de kleine dingetjes van het origineel komen nog goed tot hun recht: zo ontmoet je in het begin Zelda in haar paleis en kon je in het origineel door 1 van de ramen wat Mario art zien. Ook daar hebben ze nu wat leuks mee gedaan.

Ik heb m een maand of 2 geleden gedownload voor €25, maar €40 is die zelfs nog waard...

[ Voor 19% gewijzigd door SqueakyClean op 23-04-2013 17:54 ]

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
Ik heb net mijn laatste spel geactiveerd en krijg mijn gratis code toegestuurd zodra het speluit is. Banner staat bovenaan.

Site was wel heel langzaam.

Geen informatie beschikbaar

• Appeh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-11 21:41
Vanochtend had ik de banner nog steeds niet. Log ik net in, issie er wel! Animal Crossing is van mij wanneer die uit komt :)

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Misschien voor iemand wel interesant, bij de V&D Luigi's Mansion 2 (, New SMB 2 en Style Boutique) voor € 34,65 (/stuk) met 1034 airmiles.

Verwijderd

Weet iemand of je ook een game kan kiezen die je hebt geregistreerd?

Ik heb namelijk Monster Hunter, Luigi en Fire Emblem maar ik zou graag een extra Monster Hunter erbij willen voor mijn broer. Is dit mogelijk in deze actie?

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Zo mensen, eindelijk weer verder gegaan met Luigi's Mansion. Ik heb de 3e mansion uitgespeeld. Ik vind de klokkentoren niet leuk. ;) Stomme mansion als je het mij vraagt. Hopelijk is de 4e leuker!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:04:
Ik heb namelijk Monster Hunter, Luigi en Fire Emblem maar ik zou graag een extra Monster Hunter erbij willen voor mijn broer. Is dit mogelijk in deze actie?
Ja.. het staat notabene op de site zelf, 'of geef hem cadeau aan een ander'.
Ah.. kwartje valt.. MH is een van de games die je registreerd..
De aktie is 'en kies een van de overige 5 gratis' maar ik zou niet weten waarom het niet zou 'mogen'. Het beste lijk me even contact opnemen met nintendo zelf als het niet lukt.

[ Voor 26% gewijzigd door DukeBox op 25-04-2013 08:52 ]

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Ohjee, wat een 'nare' actie weer. Daar gaat weer een zak centen naar Nintendo. Fire emblem heb ik al, Luigis Mansion komt zeker evenals DK. Dan wordt het denk ik een keuze tussen Monster Hunter en Animal Crossing (beide nog nooit gespeeld).

psn: jagermeistertim

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:11

Het handigste is denk ik om de code te ruilen met iemand anders, dan activeert hij jouw MH en jij zijn spel.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

Staat in de FAQ: http://www.nintendo.nl/Di...stelde-vragen-750389.html
Kan ik een downloadcode ontvangen van een spel dat ik al heb gekocht in het kader van deze actie?
Ja, dat kan – voor je gratis spel kun je een keuze maken uit alle acht spellen uit deze actie, zelfs als je ze al hebt geregistreerd om mee te doen aan de actie.
:)

Verwijderd

Ik kon dus inderdaad gewoon kiezen uit alle 8 de games. Heb al de bevestigings mail gehad dat ze mij MH3 zo spoedig mogelijk zullen sturen. Nu vraag ik me af hoelang dat is want ik wacht al een hele dag :(

• dontpickme
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11 16:46
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:46:
Ik kon dus inderdaad gewoon kiezen uit alle 8 de games. Heb al de bevestigings mail gehad dat ze mij MH3 zo spoedig mogelijk zullen sturen. Nu vraag ik me af hoelang dat is want ik wacht al een hele dag :(
dat vraag ik mij dus ook af..

Had castlevania al, zojuist monster hunter 3 en luigi's mansion gehaald en geregistreerd, als gratis game fire emblem uitgekozen die ik als eerste wil spelen..

Verwijderd

Nog steeds geen mail met download code onvangen :(

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:53
Even een vraagje. Zijn de gelokaliseerde uitgaven (Met Nederlandstalige hoes) van bijvoorbeeld Professor Layton ook Engels speelbaar? Of zal ik daarvoor echt één met engelse hoes moeten halen?

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Jochem Boom schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 18:33:
Even een vraagje. Zijn de gelokaliseerde uitgaven (Met Nederlandstalige hoes) van bijvoorbeeld Professor Layton ook Engels speelbaar? Of zal ik daarvoor echt één met engelse hoes moeten halen?
NL Layton is enkel in het Nederlands speelbaar.
Pagina: 1 ... 48 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]