Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 06:09
Koldur schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:14:
Nope, alle Mario's werken niet met CPP samen, RE:Revelations, Kid Icarus wel.
Dat is balen. Dan misschien maar eens kijken naar een goede als een controller vormgegeven attachment.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:14

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Arunia schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:31:
Gisteren Street Fighter gekocht. Ben er erg blij mee. Lang geleden dat ik een fighter heb gespeeld. :P
Laatste was geloof ik nog MK 2 op de SNES.

Die CPP XL ga ik zeker halen. Vind het toch niet zo heel lekker spelen op het scherm met bijvoorbeeld Kid Icarus.
Ik heb ook net Streetfighter binnen en ik vind het een indrukwekkend spel! Met 35 vechters is het een goed gevuld spel!
Ff wat met Sakura gespeeld en speelt wel leuk, maar is ook moeilijk! De trials kom ik met haar niet voorbij level 10 en ik ben bang dat ik m'n circle pad sloop! Of m'n vingers!
Erg leuk en een leuke verassing.

Ik heb ook Shinobi gehaald. Dat spel is wat minder. Erg moeilijk en onvergeeflijk. Wat slecht level design en cheap deaths verklaard het matige cijfer. Wel ff doorzetten natuurlijk!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:26:
[...]

Ik HEB hem liggen (ben een grote castlevania liefhebber), daarom dat ik zo teleurgesteld ben. Dit spel draagt de "CastleVania" titel, maar het voelt en speelt helemaal niet als CastleVania.
De score van IGN mag dan wel een uitschieter zijn, hun kritieken zijn terecht.
Compleet mee eens.

Handhelds waren altijd de Metroidvanias,

PS2, PS3 de wat meer GoW kloon games (En de N64 ook trouwens)

Nu opeens een 2D GoW kloon? Doe maar niet. Dan pak ik mn PS2 wel weer om te spelen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Ik ben van plan om een nieuw groter SD kaartje te kopen voor mijn 3DS maar vraag mij af of het uitmaakt welke ik koop. Kan het gewoon de goedkoopste zijn of maakt de snelheid ook nog uit (zoals bijvoorbeeld bij camera's het geval is)? Moet het SD zijn of mag het ook SDHC zijn?

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:29
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:38:
Ik ben van plan om een nieuw groter SD kaartje te kopen voor mijn 3DS maar vraag mij af of het uitmaakt welke ik koop. Kan het gewoon de goedkoopste zijn of maakt de snelheid ook nog uit (zoals bijvoorbeeld bij camera's het geval is)? Moet het SD zijn of mag het ook SDHC zijn?
Zorg er in ieder geval voor dat het een respectabel merk is en geen fake (zijn er erg veel van in de omloop). Snelheid is niet echt belangrijk, maar kan handig zijn om een snelle aan te schaffen zodat je het kaartje in de toekomst nog voor andere doeleinden kunt gebruiken.
SDHC wordt gewoon ondersteund, dus kan je ook aanschaffen, beter gezegd, er is zo goed als alleen nog maar SDHC te kopen tegenwoordig.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 11:17
Ik zie net het bericht in de E-Shop staan dat Nintendo de 18+ limiet in de E-Shop weer heeft laten vallen. Het was al enige tijd zo dat je 18+ content alleen een paar uurtjes 's nachts kon downloaden, omdat het hoofdkantoor in Duitsland zit en dat daar blijkbaar verplicht is gesteld.
Nu wordt aangegeven dat het USK (de Duitse tegenhanger van PEGI) de parental controls van Nintendo heeft onderzocht en heeft geconcludeerd dat dit voldoende is om aan de regelgeving te voldoen. Daarmee lijkt er een eind te komen aan de restrictie op die content en kun je dus (tenzij pa of ma dat dus anders ingesteld heeft) weer gewoon overal bij.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:38:
Zelfs SDXC kaarten (64/128GB) werken als je ze fat32 formatteert. (dus NIET exFAT ;))

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Seal64 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:03:
Ik zie net het bericht in de E-Shop staan dat Nintendo de 18+ limiet in de E-Shop weer heeft laten vallen. Het was al enige tijd zo dat je 18+ content alleen een paar uurtjes 's nachts kon downloaden, omdat het hoofdkantoor in Duitsland zit en dat daar blijkbaar verplicht is gesteld.
Nu wordt aangegeven dat het USK (de Duitse tegenhanger van PEGI) de parental controls van Nintendo heeft onderzocht en heeft geconcludeerd dat dit voldoende is om aan de regelgeving te voldoen. Daarmee lijkt er een eind te komen aan de restrictie op die content en kun je dus (tenzij pa of ma dat dus anders ingesteld heeft) weer gewoon overal bij.
Maar welke games vielen hieronder? Ik heb nooit gezocht in de eShop na 23u...

Verwijderd

Resident Evil... (oh nee, die is 16+) ;) en op de Wii U: ZombieU, Assasins Creed, etc

Voor de 3DS: Metal Gear Solid: Snake Eater 3D

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2013 19:09 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:54:
[...]

Zelfs SDXC kaarten (64/128GB) werken als je ze fat32 formatteert. (dus NIET exFAT ;))
Heb uiteindelijk een redelijk snel 16GB kaartje gekocht. Als het dan nodig is kan ik hem ook nog in min camera stoppen. Overzetten was kinderspel en ging probleemloos.

Heeft iemand eigenlijk enig idee wanneer Miiverse naar de 3DS komt?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2013 18:17 ]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Um, die staat er toch al op? Anders geen idee...

Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:04:
Resident Evil... (oh nee, die is 16+) ;) en op de Wii U: ZombieU, Assasins Creed, etc

Voor de 3DS: Metal Gear Solid: Snake Eater 3D
Snake Eater lijkt me tof, vooral met CPP.
Eerst maar s wat andere games in m'n bibliotheek spelen. Hopelijk kan ik me inhouden, want er komen veel mooie games aan!

Luigi's Mansion krijgt erg respectabele reviews! gemiddelde is ook nog eens hoger dan het origineel!

Donderdag in de winkel.

[ Voor 38% gewijzigd door SqueakyClean op 22-03-2013 22:20 ]

Verwijderd

Jobbie schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:16:
Um, die staat er toch al op? Anders geen idee...
Nope. Miiverse is nu enkel nog op de Wii U. En ik vind het eigenlijk wel heel veelbelovend eruit zien dus hoop dat het zo snel mogelijk naar de 3DS komt.
Luigi's Mansion krijgt erg respectabele reviews! gemiddelde is ook nog eens hoger dan het origineel!

Donderdag in de winkel.
Ga hem zeker donderdag halen. Ik hoop dat de multi-player net zo'n plezier is als Mario Kart.

Inmiddels heb ik Paper Mario bijna uitgespeeld. Die Bowser aan het eind is me wel een taaie zeg, kom er niet langs.

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:35

pclinde

TechGaming.nl

Iemand al Luigi's Mansion: Dark moon ge-preorderd?

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

pclinde schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:16:
Iemand al Luigi's Mansion: Dark moon ge-preorderd?
:Y :Y

Staat sinds dit weekend in de pre-order bij Amazon.co.uk :P Moet dan wel iets langer wachten tot ik hem thuis heb, maar scheelde enigszins met de Nederlandse shop prijzen :) Meteen ook eventjes New Super Mario Bros. 2 erbij gedaan, die ontbrak nog in de collectie :)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik zie 'm daar voor GBP 32 staan, wat ongeveer EUR 40 is... vraag ik me natuurlijk meteen af wat ie in NL gaat kosten.... Budgetgaming: 42 incl verzenden. Winkels 45? Verschil valt wel mee gelukkig...

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Jobbie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:35:
Ik zie 'm daar voor GBP 32 staan, wat ongeveer EUR 40 is... vraag ik me natuurlijk meteen af wat ie in NL gaat kosten.... Budgetgaming: 42 incl verzenden. Winkels 45? Verschil valt wel mee gelukkig...
Klopt, maar toen ik vorige keer keek werd hij (voor zover ik mij kan herinneren) in de meeste NL webshops voor 49 aangeboden, ik zal inderdaad ook net dat er shops in NL zijn die hem inmiddels voor 39 aanbieden.

Erg veel scheelt het niet, maar ik heb al een account op Amazon (en niet op de andere gaming shops die hem aanbieden) en ben nogal lui, ik was toevallig wat aan het rondsnuffelen op Amazon via mijn telefoon en voor ik het wist lag hij in mijn mandje en had ik hem betaald :D

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• Koldur
Ik bestel ook veel via Amazon, vaak hebben ze de beste prijzen. Daarbij komt dat je in ieder geval de Engelse versie van het spel ontvangt, wat ik erg prettig vind.

Heb nu ook Luigi's Mansion 2 besteld en toch ook maar de officiële Nintendo screen protectors erbij besteld voor mijn XL. Nadat ik de officiële screen protector voor mijn Wii U gamepad heb geplaatst wilde ik het toch ook maar voor mijn 3DS XL, ziet er goed uit en geeft toch dat beetje extra bescherming.
Kon in Nederland nergens de officiële (dus Hori) screen protectors vinden voor de XL, vreemd. Op die manier hoef ik ook geen verzendkosten te betalen, goede deal dus!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heb je die protectors ook bij Amazon besteld? Ik heb mijn XL nog niet eens een week en ik heb al een lichte kras in mijn bovenste scherm toen ik er een spikkeltje af wilde krabben. Dat ding zat er al op toen ik 'm uit de doos haalde vreemd genoeg..

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb zelf Hori screenprotectors gekocht op eBay... Natuurlijk officieel Hori, maar hartstikke fake.
Alleen heb ik ze nog niet geplakt... weet nl. toch niet of ik ze wel nodig heb...

Jammer van die kras. Hopelijk merk je t niet bij het spelen.

Deze week trouwens de demo van Harmo Knights in de eShop. En als verassing een nieuwe update? 5.0.0 11E schijnt... Dus heb je een flashcart, even wachten... O-)

Verwijderd

Iemand toevallig al Luigi's Mansion? Zo ja, wat zijn de eerste ervaringen?

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Jobbie schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 15:46:
Ik heb zelf Hori screenprotectors gekocht op eBay... Natuurlijk officieel Hori, maar hartstikke fake.
Alleen heb ik ze nog niet geplakt... weet nl. toch niet of ik ze wel nodig heb...

Jammer van die kras. Hopelijk merk je t niet bij het spelen.

[...]
De kras zit "gelukkig" in de linker bovenhoek en is alleen te zien bij een bepaalde lichtinval.
Als je de screenprotectors toch hebt, zou ik ze zéker even op je schermen plakken. Viel me vies tegen hoe makkelijk die kras erin was gekomen namelijk.

Verwijderd

Koldur schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:18:
Kon in Nederland nergens de officiële (dus Hori) screen protectors vinden voor de XL, vreemd. Op die manier hoef ik ook geen verzendkosten te betalen, goede deal dus!
De Hori screen protectors zijn gewoon verkrijgbaar via bol.com.

Verwijderd

Ik heb mijn 3DS nu net iets meer dan een jaar en er zit eigenlijk nog helemaal geen zichtbare kras in een van de schermen. Gebruik geen protectors. Ik kan de paar krasjes pas zien als ik de 3DS uitzet en het onderste scherm op een 10 centimeter afstand houd met de juiste lichtinval.

• NickD
  • Laatst online: 26-09 09:06
Update uit:
http://www.polygon.com/20...improves-eshop-and-system

Weer zo heerlijk nietszeggend :P

Verwijderd

Yep, maar ga er maar vanuit dat er onderhuids wat bijgekomen is om het kraken te voorkomen. Tot nu toe slaagt Nintendo daar prima in in tegenstelling met de DS.

Hopen dat Miiverse snel komt...

• NickD
  • Laatst online: 26-09 09:06
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:31:
Yep, maar ga er maar vanuit dat er onderhuids wat bijgekomen is om het kraken te voorkomen. Tot nu toe slaagt Nintendo daar prima in in tegenstelling met de DS.

Hopen dat Miiverse snel komt...
Wel goed zo, ben blij dat het niet zo kraakbaar is. Dat heeft altijd gevolgen voor de gezondheid van een console.

Ik vind het zo vreemd dat Nintendo ook nooit meer info wil geven over updates enzo, soms is een beetje duidelijkheid wel handig

• Koldur
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 15:59:
[...]

De Hori screen protectors zijn gewoon verkrijgbaar via bol.com.
Ahhhh, inderdaad, wel extreem duur als je het mij vraagt, ben nu geen €45 kwijt voor de protector incl. Luigi's Mansion. Toch vreemd dat het via Engeland altijd goedkoper uitkomt incl. verzenden dan waar dan ook in NL.

• Danno88
  • Laatst online: 23-11 21:53
zou deze actie hier ook geldig zijn?

Bron

Nintendo info site

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Yep, alle die acties zijn Europees, niet per land.

Dus XL en Luigi's of Fire Emblem registreren in de periode levert je een gratis game op...
Zie ook eerder in dit topic (paar pagina's terug).
Koldur schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 21:05:
[...]

Toch vreemd dat het via Engeland altijd goedkoper uitkomt incl. verzenden dan waar dan ook in NL.
Zelf in de eShop scheelt het soms flink. Zo was een paar weken terug Zelda OoT in de aanbieding in de eShop. EUR 30 in de NL store en GBP 20 in de UK store. Scheelde omgerekend meer dan 5 euro.

Amazon is uiteindelijk erg goed. Vaak goed geprijsd en leverbaar. Alleen jammer dat je minstens GBP 25 moet besteden.
Zavvi vind ik ook goed. Mooie prijzen, maar het duurt ff voordat je je bestelling binnen hebt. En geen verzendkosten!

[ Voor 62% gewijzigd door SqueakyClean op 27-03-2013 08:40 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Van zavvi.nl krijg ik toch altijd vrij snel (binnen een week( mijn bestellingen binnen. Het is inderdaad geen bol.com of coolblue qua bezorgsnelheid, maar het van me altijd erg mee. Bij zavvi.com is het soms wel een maand wachten.

Denk dat ik deze "official licensed" Screenprotectors maar eens ga proberen.

Nu Paper Mario snel uitspelen en Luigi's Mansion bestellen voor de gratis game aangezien ik mijn 3DS XL nog niet had geregistreerd :)

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Jobbie schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:34:

Dus XL en Luigi's of Fire Emblem registreren in de periode levert je een gratis game op...
De actie eind vorig jaar was een stuk ruimer, daar ging het enkel om de 3DSXL die je moest registreren voor een nieuwe game. Ah well, dat heeft mij een gratis layton opgeleverd, ik ga niet klagen :)
Zelf in de eShop scheelt het soms flink. Zo was een paar weken terug Zelda OoT in de aanbieding in de eShop. EUR 30 in de NL store en GBP 20 in de UK store. Scheelde omgerekend meer dan 5 euro.
Dit kan soms ook te maken hebben met belastingen. Ik merk op Amazon.co.uk ook dat de prijzen anders worden als je kiest om het naar Nederland te laten verschepen. Amazon heft dan namelijk de Nederlandse belastingen, met de BTW verhoging van vorig jaar betalen wij voor luxe goederen 21% (en de UK 20%) en gaat de prijs ietsjes omhoog (vroeger ging hij iets omlaag). Daarnaast zie je bij boeken dat de prijs ook omhoog gaat (omdat boeken in de 0% regeling vallen in de UK). Geen schokkende bedragen, maar het zorgt wel voor wat verschillen.
Amazon is uiteindelijk erg goed. Vaak goed geprijsd en leverbaar. Alleen jammer dat je minstens GBP 25 moet besteden.
Zavvi vind ik ook goed. Mooie prijzen, maar het duurt ff voordat je je bestelling binnen hebt. En geen verzendkosten!
Die 25GBP is vaak geen probleem, kleine aanschaffen haal ik meestal direct in de winkel :) Wel gebeurt het mij soms dat ik 24GBP in mijn mandje heb, tja dan moet er gewoon iets bij :+ (heel erg ;) )

Je zou ook Amazon.de kunnen proberen, die versturen gratis vanaf 25 euro en zijn soms net iets goedkoper of hebben andere producten. Zo nu en dan laat ik spul vanuit Amazon.de komen omdat het niet leverbaar is in de UK of omdat het prijsverschil aardig groot is (vooral op Camera spul scheelt dat soms best veel).

Ik heb trouwens ook goede ervaringen met Play.com, deze shop verstuurt altijd gratis en je pakket komt na ongeveer een weekje aan (amazon vaak sneller). Helaas lijkt Play steeds meer te werken als tussenleverancier en is hij lang zo goedkoop niet meer.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Heeft iemand Monster Hunter 3 Ultimate? Ik heb hem met de slide pad extension maar niemand bij capcom vond het blijkbaar een goed idee om het schieten een logische layout te geven. Of ligt dit aan mij?
Ik wil graag de triggers gebruiken voor aim en shoot, zodat ik met de slidepad kan richten. Maar je moet (Z)R gebruiken om te aimen en dan X om te schieten waardoor je de slidepad moet loslaten.

Of zijn er andere tricks om goed te kunnen schieten?

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:27
LOTG schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:46:
Heeft iemand Monster Hunter 3 Ultimate? Ik heb hem met de slide pad extension maar niemand bij capcom vond het blijkbaar een goed idee om het schieten een logische layout te geven. Of ligt dit aan mij?
Ik wil graag de triggers gebruiken voor aim en shoot, zodat ik met de slidepad kan richten. Maar je moet (Z)R gebruiken om te aimen en dan X om te schieten waardoor je de slidepad moet loslaten.

Of zijn er andere tricks om goed te kunnen schieten?
Hoe bevalt het spel? Ik was al opzoek naar reacties aangezien ik hem zelf ook zou willen halen. Kon alleen nergens een goede review vinden (vaak WiiU versie gespeeld).

• Danno88
Ok bedankt voor de info!

Straks maar is gaan kijken voor een 3DS XL en Luigi's Mansion!!

Verwijderd

Jobbie schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:34:

Ik heb een paar pagina's terug in het topic gekeken, maar het komt op mij over dat de actie alleen geldt wanneer je een bundel (console + game) koopt en niet wanneer je bijvoorbeeld vorige maand een console hebt gekocht en nu een luigi's mansion koopt.

Heeft iemand misschien een link naar de officiele actiepagina van Nintendo Nederland?

• LOTG
Ik had nog nooit een MH spel gespeeld. Het eerste wat mij opvalt is het gebrek aan duidelijkheid, je word een beetje overladen met text en daar moet je het maar mee doen.

Een beetje op internet zoeken en wat wiki's afgaan helpt.

Qua graphics zit het wel goed. Het is natuurlijk niet de WiiU HD graphics maar hij ziet er beter uit dan wat ik van MH Tri op de Wii gezien heb. Scherpe graphics en afgezien van text ziet het er in 3D ook erg goed uit. Ze gebruiken een of ander wazig lettertype wat snel slecht leesbaar word als er wat crosstalk is.

Qua controls is het blijkbaar ook het zelfde als de WiiU versie, en daar vind ik het nogal wat vreemd in elkaar steken. Een remap optie zou ook handig zijn.

Het grootste verschil met de WiiU is dus dat het 3DS graphics zijn en geen WiiU HD graphics.
Vrijwel alles zit het zelfde in elkaar. Zelfs de UI. Op de WiiU kun je delen op de tablet zetten, op de 3DS op de touchscreen.

Ik snap dus wel dat de 3DS versie er niet zo specifiek in genoemd word.

Framerate is ook erg goed. Vrijwel altijd 60FPS. Wel geen online MP, alleen lokaal of via de WiiU (tenminste zoiets heb ik begrepen). Saves zouden ook uitwisselbaar moeten zijn.

Je kunt ook extra quests gratis downloaden.

Ik heb van een hoop dingen nog steeds niet door hoe ze werken, maar de combat met blades is in ieder geval wel leuk en dan is de circle pad ook wel handig om de camera mee te draaien. Het was gewoon iets beter geweest als je ook de controls zelf kon remappen.

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:27
LOTG schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:09:
Ik had nog nooit een MH spel gespeeld. ... Het was gewoon iets beter geweest als je ook de controls zelf kon remappen.
Bedankt. Je hebt mij overtuigd. Gelukkig heb ik de Circle Pad Pro wat het dus waarschijnlijk een stuk makkelijker maakt.

• LOTG
Op youtube heeft Arekkz Gaming veel tutorial filmpjes. Die zijn erg handig want alle wapens worden uitgelegd, en nog wat zaken er om heen (zoals de personen in het dorpje). Ook handig om te weten, blades en guns maken gebruik van verschillende item pouches. Iets wat ik laat merkte. Je moet dus items heen en weer zeulen als je een ander wapen type pakt, anders sta je ergens je af te vragen waarom je niet je pickaxe kunt gebruiken.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:01:
[...]

Ik heb een paar pagina's terug in het topic gekeken, maar het komt op mij over dat de actie alleen geldt wanneer je een bundel (console + game) koopt en niet wanneer je bijvoorbeeld vorige maand een console hebt gekocht en nu een luigi's mansion koopt.

Heeft iemand misschien een link naar de officiele actiepagina van Nintendo Nederland?
Voor zover ik weet is er geen Luigi's Mansion bundle? Kan er in elk geval niks over vinden en geen enkele webshop heeft er een.

Verwijderd

Een uurtje gelden Luigi's Mansion opgehaald. Speelt heerlijk weg. Je moet wel eerst wat lvl's doen voordat je online kan. Dat heb ik dus nog niet geprobeerd.

• Robolokotobo
Klinkt goed. Ik ga hem zo ook even halen.

Verwijderd

Aangepast.
Demo had wat vertraging blijkbaar.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2013 17:18 ]

• Robolokotobo
Een half uurtje Luigi's Mansion gespeeld. Nog niet zo heel erg bijzondere gameplay tot nu toe, maar in ieder geval wel erg sfeervol.

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Ben nu Luigi's Mansion aan het spelen! Heerlijke sfeer! Denk een halfuurtje gespeeld nu :) Snel verder!

Verwijderd

Ik heb het/een online gedeelte ge-unlocked. Natuurlijk gelijk even geprobeerd en het was eigenlijk op sommige momenten flink chaotisch. Wel op een leuke manier. Sommige spookjes zijn ook best wel pittig, vooral als er veel in een kamer zijn en je met zijn 4e rondrent en elkaar in leven probeert te houden is het leuk en uitdagend.

• Robolokotobo
Ik heb de 3D functie even geprobeerd in Luigi's Mansion en hier vind ik het toch wel heel erg mooi.
In Super Mario 3D Land deed het niks voor mij maar het is hier net alsof je echt de kamers inkijkt.
Ik heb nu ook meer dan een uur gespeeld en vind de game echt heel erg tof.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 11:17
Robolokotobo schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 01:58:
Ik heb de 3D functie even geprobeerd in Luigi's Mansion en hier vind ik het toch wel heel erg mooi.
In Super Mario 3D Land deed het niks voor mij maar het is hier net alsof je echt de kamers inkijkt.
Ik heb nu ook meer dan een uur gespeeld en vind de game echt heel erg tof.
Dat kan natuurlijk wel kloppen - de game is altijd al bedoeld om in 3D te worden weergegeven, ook op de Cube, maar dat is er nooit van gekomen omdat de 3D weergave destijds uit de hardware geschrapt is.

• Danno88
Ken. schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:09:
[...]

Voor zover ik weet is er geen Luigi's Mansion bundle? Kan er in elk geval niks over vinden en geen enkele webshop heeft er een.
Had Nintendo gemaild en kreeg volgende antwoord:

Bedankt voor je e-mail.

Nee helaas is dit een 'Amerikaanse' actie die in Europa niet van toepassing is.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

Jammer.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Crap ;(

• yur400
  • Laatst online: 15:21
oh echt?! Wou net de duur uit gaan om een 3DS en Luigi's Mansion te kopen.

Zijn er andere acties/korting bij aanschaf van een nieuwe 3DS XL (inc. spellen)?

• Koldur
FRS schijnt de XL voor maar 150 te verkopen, is een goede deal op zich!

Verwijderd

Europa heeft trouwens een dergelijke actie al gehad. Namelijk toen je een 3DS XL kocht kreeg je tot begin dit jaar (15 januari) de mogelijkheid om een gratis spel uit te kiezen. Die actie was er toen niet in de VS.

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:44
Koldur schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:41:
FRS schijnt de XL voor maar 150 te verkopen, is een goede deal op zich!
Via de Italiaanse Amazon kun je ook voro 150 euro krijgen (komt nog 6 euro verzendkosten bij).

Zie hier

Overigens de gewone versie ook voor 130 euro te krijgen.

Zelf had ik hem ook besteld. Na bestellen 3 dagen later thuis.

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Soms lach ik nog dat ik 250 euro heb uitgegeven voor de 3DS. Uiteindelijk verkocht en de 3DS XL gekocht ;) Luigi's Mansion is Episch! Eerste mansion completed, maar verslagen en tentamens :( Dus nog niet verder de kans gehad. Zodadelijk toch even verder :D Te Episch!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:31:
Yep, maar ga er maar vanuit dat er onderhuids wat bijgekomen is om het kraken te voorkomen.
Waarvoor? De 3DS is nog nooit gekraakt geweest, er ie niemand die een 3DS spel met een card heeft kunnen spelen. Verdere beveiliing lijkt mij overbodig.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2013 10:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 10:14:
[...]

Waarvoor? De 3DS is nog nooit gekraakt geweest, er ie niemand die een 3DS spel met een card heeft kunnen spelen. Verdere beveiliing lijkt mij overbodig.
Dat lijkt me niet. Je wil de krakers constant een stap of een paar stappen voor blijven. Tot nu toe slaagt Nintendo daar prima in en dat is gunstig voor ons allemaal.

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Ben niet zo van de DS/3DS cards. Sommige mensen beweren "ik kan een spel eerst spelen/testen voordat ik het koop". Een slap argument als je het mij vraagt.

[ Voor 9% gewijzigd door pclinde op 30-03-2013 10:40 ]

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:39
Kan dit??

3DS XL voor 108,99 bij MediaMarkt online?

http://www.mediamarkt.nl/...67,313163.html?langId=-11

Verwijderd

Tuurlijk kan dat, er zijn geen vastgestelde prijzen. Maar als je er nog geen hebt zou ik het meteen doen voor dit geld!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Wow bizar! Ik zou zeggen, probeer het uit! Vaak zie je dat systemen geautomatiseerd zijn en na de betaling in proces gaan. Als de fout zou opvallen nemen ze vast wel contact met je op. Ik ga het misschien zelf wel proberen :P

• morm
En besteld... ben benieuwd of ze ook gaan leveren.

edit: Opdrachtbevestiging inmiddels binnen.

[ Voor 31% gewijzigd door morm op 30-03-2013 10:51 ]

Verwijderd

Er zijn weer acties bij MM omdat ze 4998 dagen bestaan of zoiets dus het zou een stunt kunnen zijn. Maar ik ben ook benieuwd.

• yur400
Order geplaatst. Jammer dat rood en blauw uitverkocht zijn.

• morm
En ja hoor... afhaalbevestiging binnen.

Verwijderd

De normale 3DS is 158 euro, zal misschien toch een typefout zijn. Snel halen! :)

• morm
Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:24:
De normale 3DS is 158 euro, zal misschien toch een typefout zijn. Snel halen! :)
Denk ook type-fout: normaal zou deze volgens mij 188,99 moeten zijn ipv 108,99

Verwijderd

Net de demo van Fire Emblem gespeeld. Ik twijfelde eerst over deze game vanwege wat ik op youtube heb gezien maar ik weet nu zeker dat ik deze game ga halen. Ook vanwege de gratis en betaalde DLC die er nog gaat komen. Lijkt me een heerlijke game om tijdens deze lange winter te kunnen spelen.

Jammer dat er van Etrian Odyssey geen demo is.

Verwijderd

En helaas uitverkocht....
Dan maar lekker doorgaan op mijn 3DS. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2013 11:47 ]

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Algemene voorwaarden Media Markt: Van prijzen met een schrijffout waarvan voor een ieder duidelijk is dat het niet de werkelijke prijs is, kan de consument geen nakoming eisen.

Even voor de duidelijkheid ;)

• morm
pclinde schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:55:
Algemene voorwaarden Media Markt: Van prijzen met een schrijffout waarvan voor een ieder duidelijk is dat het niet de werkelijke prijs is, kan de consument geen nakoming eisen.

Ach... we zullen wel zien. Mijn afhaalbevestiging heb ik binnen, dus ga straks even langs bij mijn plaatselijke MM. Afhaalbalie is meestal toch bij klantenservice en die checken volgens mij echt niet of de prijs wel klopt, enkel of er nog betaald moet worden.

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

morm schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:00:
[...]

Ach... we zullen wel zien. Mijn afhaalbevestiging heb ik binnen, dus ga straks even langs bij mijn plaatselijke MM. Afhaalbalie is meestal toch bij klantenservice en die checken volgens mij echt niet of de prijs wel klopt, enkel of er nog betaald moet worden.
Kon je niet vooruit betalen? Ik had dat zeker gedaan, indien het mogelijk zou zijn. ;) Maar geen MM hier in de buurt. :(

[ Voor 5% gewijzigd door pclinde op 30-03-2013 12:02 ]

• morm
Heb ik ook gedaan. Daarom zullen ze waarschijnlijk alleen maar checken of er betaald is of niet.

[ Voor 68% gewijzigd door morm op 30-03-2013 12:02 ]

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Tof! Hou ons op de hoogte! - Voeg me ook even toe, heb al een request gedaan voor de spelerstabel. 0573-7862-6462

[ Voor 21% gewijzigd door pclinde op 30-03-2013 12:11 ]

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

pclinde schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:55:

Het is maar de vraag of 108 echt zo onredelijk is. Aangezien MM adverteert met hun zoveel-daagse bestaan zijn acties niet uitgesloten. Daarnaast kan het zomaar zijn dat door de release van een bepaalde game of nieuwe console de prijs van een specifiek model tijdelijk lager is.

Sommige webshops proberen op basis van het door jou aangehaalde al onder een "fout" van 10 euro uit te komen. De meeste mensen laten het daar bij zitten omdat ze geen gedonder willen, maar zo makkelijk komt men niet uit onder een afgesproken prijs. Wanneer je een orderbevestiging (en zoals boven zelfs een afhaalbevestiging krijgt) is in principe de deal rond. Als je als webshop besluit dit allemaal automatisch te laten lopen kun je zomaar hebben dat je iets per ongeluk onder de prijs verkoopt en eigenlijk ook moet leveren.

Gisteren mijn pakketjes van Amazon.co.uk binnengekregen met Luigi Mansion 2 en New Super Mario Bros 2 (die ontbrak nog in mijn verzameling :$ ).

Ik moet zeggen dat ik Luigi echt erg goed in elkaar gezet vindt, de bediening is soms wat vervelend (als je de stofzuiger gebruikt kan Luigi niet lekker meer draaien) en ik vind het moeten kantelen van je DS om in sommige gevallen de camera te bedienen niet echt prettig (dan gaat je 3D een beetje messed-up). Afgezien daarvan een goede dosis humor en heel mooi gemaakt, de graphics zien er super strak uit :) En dat stemmetje van Luigi is erg grappig, vooral als hij het gesprek afsluit met Ciao.

New SMB 2 is ook wel een toppertje, maar helaas wel meer van hetzelfde. In een paar minuutjes had ik de "tussen-baas" van W1 uitgespeeld en heb ik al 15 levens verzameld.

Nadeel is nu wel dat ik veel games tegelijk aan het spelen ben op de DS :$
[ul]
• Super Paper Mario Sticker Star
• Mario 3D land (nu bij de bonus levels)
• Zelda Ocarina of time
• Zelda Spirit tracks
• New SMB 2
• Luigi's Mansion
• Layton

Tijd voor een vakantie om de lijst een beetje leeg te spelen :P

Verwijderd

Denk je leuk de zaterdag door te kunnen brengen met Luigi's Mansion 2 blijkt mijn vrouw het inmiddels ook ontdekt te hebben..... Dat wordt nog wat als straks Animal Crossing voor de 3DS uitkomt.

Ik had hem ge-pre-orderd bij de plaatselijke GM maar er zat geen 3D hoesje bij en ok geen BOO stresbal... Wel 100 punten extra op de kaart.

• morm
Heb de 3DS XL opgehaald en inderdaad meegekregen voor 109 euro.
Was wel een foutje zeiden zij ook, maar zijn namen hun verlies.

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

morm schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 14:37:
Heb de 3DS XL opgehaald en inderdaad meegekregen voor 109 euro.
Was wel een foutje zeiden zij ook, maar zijn namen hun verlies.
Wow! Heerlijke deal :)!

Verwijderd

Ik wist niet dat er hier een 3DS forum is. Erg leuk, heb vandaag mijn 3dsxl gekocht.
Scheelt veel tegenover de gewone 3DS.

• Robolokotobo
Welke game(s) speel je neodin?

Verwijderd

Speel verschillende spellen maar heb de volgende:

- Mariokart 7
- Mario world 1 , 2-
- Kingdom hearts (echte tegenvaller )
- Tales of the Abyss
- Starfox
- Zelda ocarina of time, mijn favoriet
- Rayman

• Robolokotobo
Ik heb de demo gespeeld van Kingdom Hearts, die vond ik wel leuk wegspelen en de graphics ook wel mooi. Waarom val ie voor jou zo tegen? Speel je Mario World op de 3DS en zo ja hoe heb je die game op de 3DS staan? Kan je die in de e-shop downloaden misschien?

Verwijderd

Omdat deel 1 en 2 erg goed waren. Het was de perfecte combinatie tussen final fantasy en disney.
Terwijl iedereen zit te wachten op deel 3 hebben ze verschillende spellen uitgebracht voor de handhelds.
Sommige zijn leuk maar niet zo goed als de console versies.

Bij de 3DS vind ik het jammer dat je een soort van monster bij je hebt die je helpt in battle.
Die je ook kan verzorgen als een soort van tamagotchi:P Het past totaal niet bij de setting.
Wat ik ook minder vind is dat je steeds wisseld tussen 2 characters. Als je bijvoorbeeld tegen een baas aan het vechten bent, de tijd raakt op, en dan moet je weer met iemand anders spelen. Dat gebeurt steeds om de 5minuten.

Ik heb mario gewoon gekocht in de winkel. Maar volgens mij kan je hem wel kopen in de eshop.

Denk dat ik binnenkort paper mario ga halen.
Heeft iemand hier ervaringen mee?

• Robolokotobo
Volgens mij is Mario World niet verkrijgbaar op cartridge en ik denk dat jij Mario Bros bedoelt, correct?
Super Mario World is een Super Nintendo game die later ook verschenen is voor de Gameboy Advance.
Maar volgens mij is die nog niet te downloaden in de e-shop voor de 3DS.

Duidelijk verhaal over Kingdom Hearts. Ze hadden een vergelijkbare ervaring als op de consoles neer moeten zetten voor de 3DS en het is nu een beetje mosterd na de maaltijd voor jou.

[ Voor 63% gewijzigd door Robolokotobo op 30-03-2013 23:58 ]

Verwijderd

Een echte Zelda voor de 3DS zie ik wel zitten, of een drastische remake van A Link to the Past. Aan de andere kant zijn we inmiddels behoorlijk verwent in moet Nintendo behoorlijk wat aandacht aan de Wii U schenken.

• Robolokotobo
Ik vind het een beetje jammer dat ze eerst met een remake van een N64 Zelda game kwamen voor de 3DS. Die hadden ze wat mij betreft wel naar de DS mogen brengen en dan als eerste Zelda game voor de 3DS een nieuwe game. Ik vraag me dan ook af wat er nu op het programma staat. Een remake van Majora's Mask of een nieuwe Zelda titel. Ik vind dat ze in de Mario franchise al wel heel goed werk hebben geleverd met Super Mario 3D Land. En die Sticker Mario game lijkt me erg leuk, nog niet gespeeld. Bovendien komen ze straks met een nieuwe Mario en Luigi RPG.

Een Zelda game in de style van Skyward Sword voor de 3DS, hoe vet zou dat zijn! En ik denk dat de 3DS dat grafisch best doen kan.

• LOTG
Volgens mij staan zowel een nieuwe als MM op de planning. En dat hoeft geen probleem te zijn, Grezzo (die de remake deed) kan gewoon aan de remake werken en Nintendo EAD group 3 (die phantom hourglass en spirit tracks hebben gemaakt) aan een nieuwe versie. Ik snap niet dat mensen het een of/of verhaal vinden. Het kan ook gewoon een en/en verhaal zijn. Dat laatste zie ik wel zitten want ik wil best graag die MM remake spelen.

En met een beetje geluk zijn ze al even bezig met een nieuwe Zelda zodat het een goed spel kan worden.

• Robolokotobo
Ik zeg ook niet dat ze niet beide gaan doen, dat weet ik niet. Ik ben wel heel nieuwsgierig waar ze nu eerst mee gaan komen. En ik denk niet dat ze binnen korte tijd de ene Zelda na de andere lanceren.

Verwijderd

Sorry voor de verwarring, ik bedoelde inderdaad mario voor de 3DS. Ik hoop ook op een remake van MM, ik heb die vroeger kapot gespeeld. Er staat een fan trailer van een remake van MM op youtube. Hebben jullie deze al gezien? Ik hoop dat ze er zo iets van maken.

Verder hoop ik ook dat er een goeie final fantasy op de 3DS uitkomt, en dat RARE terugkomt bij Nintendo.
Stel je voor een nieuwe banjo kazooie

• yur400
Voor de mensen die de 3ds bij MM besteld hebben. Wat is bij jullie de status?

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat staat nota bene bovenaan deze pagina man :P (uitgaande van standaard instellingen..)
morm in "Nintendo 3DS - Deel 1"

• yur400
Morm heeft het opgehaald waar ik voor een verzending gekozen heb .
Het kan zo zijn dat morm geluk had en het mee mocht nemen, maar anderen binnenkort een mail krijgen.
Mijn DS is bijv nog niet verzonden. Kan natuurlijk te maken hebben met pasen, maar ik hou mijn hart vast :P

[ Voor 4% gewijzigd door yur400 op 31-03-2013 15:29 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat kon ik aan jouw woorden op die manier natuurlijk niet aflezen. Zo kan het zowel online als afhalen zijn.
Fingers crossed voor je :)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:45:
Net de demo van Fire Emblem gespeeld. Ik twijfelde eerst over deze game vanwege wat ik op youtube heb gezien maar ik weet nu zeker dat ik deze game ga halen. Ook vanwege de gratis en betaalde DLC die er nog gaat komen. Lijkt me een heerlijke game om tijdens deze lange winter te kunnen spelen.

Jammer dat er van Etrian Odyssey geen demo is.
Ik dacht dat er weleen demo was van Etrian O... Of was dat de US eShop?

Trouwens, Resident Evil Mercenaries is nu € 9,99 in de eShop...
En Poxedex 3D Pro is nog een week € 11,99.

[ Voor 8% gewijzigd door SqueakyClean op 31-03-2013 22:13 ]

Verwijderd

Jobbie schreef op zondag 31 maart 2013 @ 22:03:
[...]

Ik dacht dat er weleen demo was van Etrian O... Of was dat de US eShop?

Trouwens, Resident Evil Mercenaries is nu € 9,99 in de eShop...
En Poxedex 3D Pro is nog een week € 11,99.
Zal de US shop zijn denk ik. Hier zie ik hem niet maar hopelijk komt die nog wel.
Maar ik twijfel nog want ik heb nu Lego City en daar gaat minstens 50 uur in zitten voor het hoofdgedeelte las ik in een review. Ik wil Fire Emblem sowieso, net als Pokémon Mystery Dungeon en AC. Toki Tori staat ook op mijn verlanglijstje en ik ben nog met Pokémon B&W2 bezig.
Misschien dat ik de game voor eind van het jaar haal, ik kijk eerst nog wel wat gameplay op youtube.

• phoenix_555
  • Laatst online: 21-10 15:27
Hey!

Ik heb vraag over het opladen van een 3DS XL.
Kan je met een externe batterij (Lenmar wave 7000 5DC, 1-2.1a) de 3DS XL via usb opladen?
Ik moet natuurlijk een usb->DS kabel kopen.

Iemand ervaring ermee? Thanks!

Verwijderd

Ik heb de externe batterij van de PSVita en daarmee lukt het iig wel. Je hebt idd een USB naar DSi kabel nodig. Maar die kan je bij de meeste winkels wel vinden.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2013 06:51 ]

• Koldur
Ben lekker bezig met Luigi's Mansion, twijfelde eerst of ik hem überhaupt wel moest kopen, maar wat een leuk spel zeg! Dit is tot nog toe mijn favoriet op de 3DS, gelukkig toch gekocht ;)

Had Luigi's Mansion op de Gamecube gespeeld, vond die niet zo heel leuk, maar deel 2 voor de 3DS heeft me eigenlijk meteen te pakken!

[ Voor 4% gewijzigd door Koldur op 01-04-2013 13:27 ]

Verwijderd

Nu heb je me over de streep getrokken. Ga hem ook halen

• yur400
Ken. schreef op zondag 31 maart 2013 @ 16:19:
Dat kon ik aan jouw woorden op die manier natuurlijk niet aflezen. Zo kan het zowel online als afhalen zijn.
Fingers crossed voor je :)
Ja, ik was inderdaad niet duidelijk. :p

en thanks :9

Welk 3DS spel zal ik eerst spelen?

• Robolokotobo
Super Mario 3D Land

Pagina: 1 ... 47 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]