Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

BarôZZa schreef op woensdag 30 november 2011 @ 02:02:
[...]

Die blauwe schilden zouden ze alleen moeten doen wanneer de eerste echt enorm voor loopt op de rest. Dan verklein je het gat. Maar nu lijkt het soms alsof je beter als tweede vlak achter de eerste kan rijden om in de laatste ronde een te boosten of diegene neer te knallen.
Ook dat kan een probleem vormen met een blauw schild, die ontploft namelijk en neemt vaak ook iemand die er vlak achter rijdt mee ;)
Voor de rest ben ik nooit zo'n fan van rubber banding of items die afhankelijk zijn van je positie. Heb er een hekel aan als een game je overduidelijk probeert te helpen of tegen te werken. Het resultaat moet een weergave zijn van hoe goed je hebt gespeeld.
Moet dat? Wie zegt dat? Jij? Het is nog altijd aan de game-developer wat moet. Als ik een voetbalspel wil maken waarbij je op je handen loopt, dan is er niemand die me zegt dat dat niet mag.
Zorg er iig voor dat je bepaalde items uit kan zetten en dat je ervoor kan kiezen dat items echt random zijn. Voor de serieuzere gamers onderling zou dat een stuk fijner zijn.
Wil je als je eerste ligt echt een blauw schild krijgen? :p
Vroegah werd je als beginner in games gewoon genadeloos vernederd en moest je trainen om beter te worden. Tegenwoordig lijkt het alsof games je vooral de illusie geven dat je beter wordt. Vaak worden ze zelfs makkelijker nadat je verder komt, maar lijkt het alsof je goed bent. Denk aan racers waarbij je met een crappy wagen begint en daarna met betere wagens over dezelfde tracks mag, of shooters waarbij je van een proppertjesgun naar grover geschut gaat. Of met weinig health beginnen en later allerlei armor erbij krijgen.
Tja, ook de vijanden worden na verloop moeilijker, maar je hebt een punt.

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ondanks dat ik Super Mario 3D Land nog niet uit heb (te weinig tijd gehad) is mijn Mario Kart 7 exemplaar vandaag verzonden :) .

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-11 18:58
Voor de mensen die willen, heb vandaag Mario Kart al gehaald bij de media markt voor 39.99 euro.

Geen informatie beschikbaar

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 20:50
Kreeg ook al een mail dat ie vandaag verzonden is... Toch een dagje voor de release gamen dus :)

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:42
Ik moet nog even wachten, maar voor 5,50 wacht ik graag een dagje of twee extra (via amazon.co.uk).
Lijkt me toch wel een leuke voor de 3DS. Alleen dat van die blauwe schilden vind ik evenals iedereen die ik ken, irritant en onlogisch, je kan beter geen eerste zijn voor een lange tijd, skill is dus bijna niet belangrijk. Laten we het nu eerst maar afwachten, misschien is het bij MK7 wel beter, de tijd zal het leren ;).

Net SM3DL uitgespeeld tot vier sterren, moet "alleen" nog met Luigi alle levels halen. Dat is wel een stuk makkelijker nu ik niet voor alle stermunten en golden flags moet gaan. Wel echt een topper als je het mij vraagt!

Wat vind je ervan Viper?

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik ben erg happy met SM3DL. Qua moeilijkheidsgraad is het wat aan de makkelijke kant maar de fun factor overall is gewoon goed. Zelfs de makkelijke levels zijn leuk om door heen te rennen. Daarnaast speelt het geheel tegen mijn verwachting in, lekker weg in 3d. Waar ik bij OOT nog wel eens wat moeite had met de 3d, vind ik het hier goed werken. Hopelijk ook snel aan de MK7, maar eerst nog ff Zelda SS finishen.

Verwijderd

Ik vind de special levels best wel moeilijk :) Maar het is zeer zeker een geweldige Mario game :)

• boshar
  • Laatst online: 28-07 09:17
Viper_4111 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:58:
Voor de mensen die willen, heb vandaag Mario Kart al gehaald bij de media markt voor 39.99 euro.
Ik heb hem ook bij de MM gehaald. Vervolgens de 3DS net zo lang aan gehad totdat de batterij leeg was. De single play 50CC eventjes gedaan. Wat een geweldige game. Ik heb nu in korte tijd Zelda en Mario Kart gehaald. Ben nog on the look-out for Tales of the Abyss (fan dingetje ;) ). Als ik straks uiteindelijk weer tijd heb haal ik Mario Land.

Dit laatste kwartaal zit zo boordevol goede games. Wellicht was het beter geweest wanneer ze 1 van de Mario games @ launch gehad hadden maar goed het is het jaargetijde om lekker te gamen en de games zijn binnen....

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
MK en Mario Land hebben echt leven in mijn 3DS geblazen! Tot dusver alleen Ghost Recon veel gespeeld en voor de rest retegoeie DS-titels erop gespeeld. Nu binnenkort Cave Story 3D nog ergens vandaan halen.

En dan wachten tot de vele goede titels van aankomend jaar. Luigi's Mansion!!!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04:19
Zo , eindelijk overstag gegaan en een 3DS gekocht.

Ik heb er de games zelda en Ghost recon bij incl de 20 games van het ambassador programma.
Zijn dit wat goeie games om de 3DS mee te verkennen en zijn er evt nog aanraders?
In februari ga ik nr de Caraiben dus daarvoor ga ik Mario kopen omdat die zo heerlijk lijkt te spelen.
Als iemand tips / tricks heeft voor 2dehands die ambasador games bij te houden please let me know :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Peter_Aragorn
Bijhouden van die games gaat vanzelf

• Viper_4111
  • Laatst online: 22-11 18:58
Tales of the abyss zag ik ook liggen bij de Media Markt in Eindhoven voor € 39.99 euro dacht ik.

Super mario land 3d is echt vet, laatste level nu maar net ook Cave Story en Maria Kart gekocht dus weet uit goed fatsoen niet wat ik moet spelen :P

Kan zelf niet wachten op Luigi's mansion, die game word zoooo vet. Heb hem op verschillende beurzen gespeeld iedere keer hetzelfde level. Gewoon omdat het kan ;)

Geen informatie beschikbaar

Verwijderd

Ben een beetje laat met de tip maar bij de Bart Smit in Den Haag was de 3DS vorige week € 132,- :)
En de DSi lag er voor € 111,-
Is goedkoper dan in de folder van deze week...

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Is er al een MK7 GoT community?

Verwijderd

Ik heb al wel een eigen "MicroSE Community" opgericht :)
(51-0929-3098-5033)

Maar wie gaat er een GoT Community maken?

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:00
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:30:

Moet dat? Wie zegt dat? Jij? Het is nog altijd aan de game-developer wat moet. Als ik een voetbalspel wil maken waarbij je op je handen loopt, dan is er niemand die me zegt dat dat niet mag.
Ja, dat zeg ik ;) . Anders kan je net zo goed gaan ganzenborden, daar maakt het ook niet uit wat je doet en is de uitslag volledige willekeur. Nu moet je trouwens de context van het woord moeten niet gaan veranderen zodat het zo vreemd staat. Als klant moet een product aan bepaalde eisen voldoen wil je tot aanschaf overgaan.
Wil je als je eerste ligt echt een blauw schild krijgen? :p
Dat zou nog leuk zijn. Gewoon willekeur, dan kan je hem of niet gebruiken, bewaren voor als je wordt ingehaald of je expres laten inhalen.

Maar ik vind juist dat het de races minder spannend maakt. Zeker tegen de computer. Als je dan in de eerste twee rondes crashte en achterstevoren kwam te staan, dan wist je dat ze op je zouden wachten en je een berg boosts en rode schildjes kreeg. Maar als je dan een foutloze cup rijdt, recordtijden neerzet en dan in de laatste ronde van de laatste race van de baan gekegeld wordt en te laag eindigt... dan kan ik wel met dingen gaan gooien.

Als Nintendo ooit Mario Poker maakt, dan krijg je als je in een tournooi laag staat alleen maar azen en als je eerste staat continu 27 offsuit :+

• Cubic X
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:06:
Ik heb al wel een eigen "MicroSE Community" opgericht :)
(51-0929-3098-5033)

Maar wie gaat er een GoT Community maken?
Een GoT Community lijkt mij wel wat. Vandaag of van het weekend Mario Kart 7 maar eens opstarten 8) :) .

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:17
Toch tof dat ik nu eindelijk wordt beloont voor m'n vroege aankoop van de 3DS. Afgelopen maanden vooral Ghost Recon en Pokémon Black veel gespeeld. Fijne games hoor. Maar nu ik Super Mario 3d Land en Mario Kart 7 heb weet ik weer waarom ik dat apparaat heb gekocht. Wat een supertoffe games. Binnenkort dan ook die Cave Story maar eens oppikken. En dan krijgen we deze maand als het goed is ook die gratis GBA games?

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Zojuist een een half uurtje MK7 achter de rug en ben behoorlijk onder de indruk; het ziet er allemaal erg mooi uit en speelt erg "snel". Daarnaast zijn er leuke nieuwe elementen toegevoegd aan het Mario Kart-principe, wat het allemaal erg interessant maakt. Hoewel ik SML3DS nog niet uitgespeeld heb, denk ik dat ik de komende tijd toch eerst maar eens wat ga karten.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Cubic X
Ik heb Mario Kart 7 ook en wil graag wat vrienden toevoegen om mee te racen (en eventuele andere games uiteraard). Mijn vriendcode: 1118-0215-7050

Laat maar even weten (mag hier of via DM, dat is misschien netter) wanneer je mij hebt toegevoegd, dan voeg ik jou ook toe.

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-11 12:37
http://www.mycom.nl/Produ...endo-Mario-Kart-7/1198734
7,50 korting vandaag via de code : MY1337SINT

Uiteindelijk dan voor 31,50.

Let wel op: er staat levertijd 10 dagen. Bij mij is het persoonlijk voor kerst, dus geen probleem ;)

http://blog.bjornhouben.com

Verwijderd

Nieuwe Nintendo-actie. Registreer 2 spellen tussen 1 november 2011 en 31 januari 2012 en je krijgt de download van Kid Icarus 3D Classic GRATIS! + je maakt kans op een Special Edition Mario 3DS.

http://www.nintendo.nl/NO..._club_nintendo_46970.html

Nadat je genoeg spellen geregistreerd hebt, moet je je e-mail adres opgeven en dan krijg je op 5 januari een download-code toegezonden.

@Jochem Boom:
Ja, de GBA games moeten deze maand nog komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 21:18 ]

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ik heb 2spellen geregistreerd maar heb geen melding gehad. Mario kart7 en SMB3D

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:54

winnie

de poes...

punisher007 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:38:
http://www.mycom.nl/Produ...endo-Mario-Kart-7/1198734
7,50 korting vandaag via de code : MY1337SINT

Uiteindelijk dan voor 31,50.

Let wel op: er staat levertijd 10 dagen. Bij mij is het persoonlijk voor kerst, dus geen probleem ;)
Ik heb er één besteld. Bedankt voor de tip. En inderdaad: 10 dagen is nog ruim op tijd voor de Kerst.

• Koldur
mirelia schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:25:
Ik heb 2spellen geregistreerd maar heb geen melding gehad. Mario kart7 en SMB3D
http://www.nintendo.nl/NO...clubNintendoWelcome_p4.do

En je ziet rechts de twee links om het af te handelen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Roy.S
  • Laatst online: 18:32
winnie schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:27:
[...]

Ik heb er één besteld. Bedankt voor de tip. En inderdaad: 10 dagen is nog ruim op tijd voor de Kerst.
hmm jammer te laat :)

• mirelia
Ja die links had ik al gezien maar ik kreeg geen bevestiging, maar nu staat er: Je hebt een gratis download van 3D Classics: Kid Icarus verdiend! We sturen je de downloadcode en instructies per e-mail toe, dus houd op 5 januari je inbox in de gaten

Dus nu is het verwerkt

• Koldur
mirelia schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:04:
[...]

Ja die links had ik al gezien maar ik kreeg geen bevestiging, maar nu staat er: Je hebt een gratis download van 3D Classics: Kid Icarus verdiend! We sturen je de downloadcode en instructies per e-mail toe, dus houd op 5 januari je inbox in de gaten

Dus nu is het verwerkt
Mooi zo, bij mij was het direct verwerkt, dus verwachtte dat het bij jou ook zo zou moeten zijn, niet dus. Laten we hopen een leuk 3D spel erbij te hebben ;).

• mirelia
Ja ik hoop het ook. De oude kid icarus heb ik grijs gespeeld.

• Jochem Boom
  • Laatst online: 03:17
Duurde bij mij ook even inderdaad. Ook maar even op die speciale designs gestemd. Zou die Toad versie wel willen winnen :D

Verwijderd

Ik heb gisterochtend een 3DS gekocht vanwege MK7. Eind van de avond een half uur MK7 gespeeld en nog anderhalf uur Zelda en de rest met Pokemon Rumble bezig geweest. Ik heb in een review gelezen dat de besturing onder water stroperig aanvoelt maar daar merkte ik niets van, al voegt het onderwater gedeelte voor mij weinig toe. Het vliegen daarentegen vind ik erg leuk.
Ik moest niet zoveel van 3D hebben maar als je de mogelijkheid hebt voor 3D zoals bij de 3DS is het echt geweldig. Ik denk dat als mensen die geen 3DS hebben een paar uur met het apparaatje zouden kunnen spelen verkocht zijn. Prachtig zoals je Zelda vanuit de diepte op je af ziet lopen.
De besturing is ook geweldig met die thumbstick, die voelt heel erg soepel aan.

Ik ga straks weer verder met Pokemon en voor mij is het weer bewezen, een telefoon is leuk voor Angry Birds maar voor lekker gamen moet je een handheld hebben.

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04:19
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 09:06:
I

Ik ga straks weer verder met Pokemon en voor mij is het weer bewezen, een telefoon is leuk voor Angry Birds maar voor lekker gamen moet je een handheld hebben.
Die mening deel ik sinds kort ook met je.
Vrijdag avond men 3DS 2dehands opgepikt en er wat mee rond gespeeld. Het 3D gebeuren als AR en andere gimmicks was echt een 'domper'. Het kan me weinig boeien maar ach t is maar een showcase van hun nieuwste ding.
Daarna ff de ambassador games gedownload en mee rond gespeeld. Op zich heel leuk allemaal om een uurtje door te brengen. Want zeg nu zelf enige waarde die zo'n old skool spelletjes op je handheld hebben is meestal de sentimentele waarde.
Toen dacht ik, genoeg rondgespeeld, tijd voor Zelda. En wat een aangename verrassing zeg, het was beter dan wat ik gedacht en gehoopt had. Het speelt heerlijk weg en het 3D effect is zoals jij zegt heel netjes. Ik wacht nog even met het kopen van Mario aangezien ik de 3DS eigenlijk gekocht heb voor de vluchten van men huwelijksreis wat aangenamer te maken.
Weet iemand trouwens of er al extra battery packs zijn voor de 3DS of werkt zo'n duracell 2 in 1 usb herlader ook goed?

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:42
sleepwalkerbe schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:26:

Weet iemand trouwens of er al extra battery packs zijn voor de 3DS of werkt zo'n duracell 2 in 1 usb herlader ook goed?
matthijst in "Nintendo 3DS - Deel 1"

Haters everywhere but I don’t really care

Verwijderd

Die 1800 mAh accu past gewoon in de originele 3DS of heb je daar die nieuwe achterkant voor nodig?
Ik heb binnenkort namelijk 3 weken vrij en zou het wel prettig vinden dat ik wat langer kan spelen in plaats van elke keer te moeten wachten tot de batterij weer vol is. Als ik bv 2 uur extra kan spelen (wat met 80% extra capaciteit moet kunnen) zou ik al tevreden zijn.

• matthijst
Je moet wel ff die achterkant erop zetten, anders moet je elke keer de originele open schroeven ;)

Verwijderd

Als ik Zelda in 3D speel moet ik de 3DS echt heel stil en recht voor me houden omdat anders het beeld onscherp en onduidelijk wordt. Bij andere spellen heb ik daar veel minder last van, iemand anders hier ervaring mee?
En het valt me op dat na verloop van tijd de scharnieren van de 3DS heel erg gaan piepen en kraken...

Verwijderd

matthijst schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:15:
Je moet wel ff die achterkant erop zetten, anders moet je elke keer de originele open schroeven ;)
Ok :) Ben ook al een 5000 mAh batterij tegen gekomen en zal er niet onderuit komen dat er een lelijk stukje zwart plastic aan de onderkant komt te zitten wil je een beetje speelduur hebben.
Ik zal vanmiddag eens rond gaan kijken op internet wat er allemaal te krijgen is. Ik zet sowieso wifi uit tijdens het spelen, dat scheelt ook weer wat stroom.

Edit: Nadeel is wel dat je straks die extra thumbstick niet meer aan kan sluiten of is dat ding toch niet echt noodzakelijk?

Edit 2: op de site van Nintendo staan twe codes om Pokemon te kunnen krijgen ingame. Iemand een idee waar die in te voeren? Kan het niet vinden via de FAQ op de Nintendo site en ook in de 3DS zelf kom ik niets tegen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2011 19:01 ]

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Meer mensen 'last' van een iets wat onscherpe weg bij Mario Kart 7? Als je racet over de weg (bijv. Mario Circuit) dan lijkt het asfalt soms wat kartelig... had ik bij Zelda ook al last van op het gras. Ligt dit aan mijn 3DS of hoort dit gewoon? Valt me in ieder geval wel eens op.

Verwijderd

Dat is mij niet opgevallen, ik heb zover ik het gezien heb mooie graphics. Niets mis mee hier.

• Koldur
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:22:
[...]

Edit: Nadeel is wel dat je straks die extra thumbstick niet meer aan kan sluiten of is dat ding toch niet echt noodzakelijk?

Edit 2: op de site van Nintendo staan twe codes om Pokemon te kunnen krijgen ingame. Iemand een idee waar die in te voeren? Kan het niet vinden via de FAQ op de Nintendo site en ook in de 3DS zelf kom ik niets tegen.
Reactie op edit1 is dat het niet per sé noodzakelijk zal zijn voor zover de informatie nu gegeven is. De controls die de 2de circlepad vervullen zullen door de gyroscopische controls ook gewoon gebruikt kunnen worden. Het voordeel van de add-on buiten de extra pad om zullen zijn dat je 3DS een stuk prettiger in de hand moet liggen. Was eerst een beetje teleurgesteld in dit ding, maar denk dat het toch een mooie toevoeging kan zijn, de 3DS vind ik niet heel lekker in de hand liggen.

Reactie op je edit2 is dat je die codes in Pokemon Rumble moet gebruiken, dat is dus een apart spel wat je op cartridge moet kopen.

Verwijderd

Ik heb die game maar kan nergens ontdekken waar ik de codes in moet vullen.

• Koldur
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 22:38:
Ik heb die game maar kan nergens ontdekken waar ik de codes in moet vullen.
http://3ds.nintendolife.c...uper_pokemon_rumble_codes

Hier staat het, heb het spel zelf niet dus kan je alleen hierop wijzen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:19:
Als ik Zelda in 3D speel moet ik de 3DS echt heel stil en recht voor me houden omdat anders het beeld onscherp en onduidelijk wordt. Bij andere spellen heb ik daar veel minder last van, iemand anders hier ervaring mee?
Het effect is voor iedereen anders qua ervaring.
En het valt me op dat na verloop van tijd de scharnieren van de 3DS heel erg gaan piepen en kraken...
Geen last van.

Ik heb inmiddels Daisy, Rosalina, Mii en Wario in MarioKart 7 unlocked :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 07:34 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:05
Mijn vrouw heeft gisteren voor zichzelf Mario Kart 7 gekocht.
Daarbij krijg ik voor kerst Super Mario 3D Land. Moet daar dus nog even mee wachten.
Voor Kid Icarus hebben we nog wel iets aan spel codes liggen. Dus beide zouden die moeten kunnen krijgen. Ze heeft alleen mijn Nintendo account aan haar 3DS gekoppeld staan, dus dat zal ze nog moeten aanpassen wellicht.

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 21:41
Ik heb afgelopen zaterdag mijn 3DS grip ontvangen. Dit is een plastic houder waardoor de 3DS beter in de hand ligt. De vormgeving van mijn grip voelt een beetje aan als een 360 controller. Nu kan ik eindelijk lekker Mario 3DS enzo spelen zonder irritaties in de handen :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Verwijderd

theforce81 schreef op maandag 05 december 2011 @ 00:04:
[...]

http://3ds.nintendolife.c...uper_pokemon_rumble_codes

Hier staat het, heb het spel zelf niet dus kan je alleen hierop wijzen.
Zo ik het daar lees zou je blijkbaar eerst met die persoon moeten praten voor je de codes in kunt voeren. Vanavond maar eens proberen in die volgende stad te komen dan. Bedankt.

• Peter_Aragorn
Sir_Hendro schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:12:
Ik heb afgelopen zaterdag mijn 3DS grip ontvangen. Dit is een plastic houder waardoor de 3DS beter in de hand ligt. De vormgeving van mijn grip voelt een beetje aan als een 360 controller. Nu kan ik eindelijk lekker Mario 3DS enzo spelen zonder irritaties in de handen :)
Fotootje?

• Koldur
Volgens mij is dit hem:
http://www.dealextreme.co...ip-for-nintendo-3ds-57786
Heb hem zelf ook, maar vind het niet echt een goed ding. Het erin klikken gaat veel te strak, als je hem er dus vaak op en af wil doen dan ga je geheid beschadigingen krijgen. Ik wacht zelf op de Circlepad Pro, schijnt erg goed in de hand te liggen en voor €10,- (misschien wel €15,- maar dat is nog wel OK) vind ik dat wel schappelijk.

• Sir_Hendro
Hier wat foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.hmdlive.com/images/grip001.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.hmdlive.com/images/grip002.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.hmdlive.com/images/grip003.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.hmdlive.com/images/grip004.JPG

:>

@hierboven
Op ebay kan je hem nog goedkoper krijgen. Ik had volgens mij EUR 4,50 inclusief verzendkosten betaald maar het duurde wel 2 weken voor hij aan kwam omdat hij uit Hong Kong is gestuurd ofzo :+

[ Voor 19% gewijzigd door Sir_Hendro op 05-12-2011 18:41 ]

• Koldur
Sir_Hendro schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:39:
[...]
@hierboven
Op ebay kan je hem nog goedkoper krijgen. Ik had volgens mij EUR 4,50 inclusief verzendkosten betaald maar het duurde wel 2 weken voor hij aan kwam omdat hij uit Hong Kong is gestuurd ofzo :+
Die van mijn link is dan ook €5,60 omgerekend, met die €10-15 heb ik het over de officiële Nintendo Circlepad pro, die volgens velen erg goed in de hand schijnt te liggen en het makkelijk moet zijn om de 3DS er in en er uit te halen i.t.t. die grip die jij en ik nu hebben. Ik gebruik hem i.i.g. niet om alleen al die reden.

• Sir_Hendro
Oh de 3DS krijg je er toch wel makkelijk uit hoor. Eerst die twee lipjes achter even ervan duwen en dan kan e hem zo eruit trekken. :)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:24

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Koldur
Bekend probleem helaas, Nintendo ondersteunt de Experia box en Belkin routers niet. Nooit een fan geweest van deze merken ook, alleen kom je niet onder de Experia box uit als je VoIP gebruikt, het schijnt dat NAT uitschakelen of DMZen op je 3DS het op zou moeten lossen. Succes i.i.g.! Enige andere oplossing is een andere provider, vrij rigoureuze oplossing, maar naar mijn mening wel de beste.

• Richh
Ik weet dat er geen ondersteuning is, al sinds de DS en de Wii. Die twee deden het trouwens wel prima hier. Neemt niet weg dat er toch een mogelijkheid moet zijn..?
Ik weet dat ik niet een andere router kan kopen, jammer genoeg.
Ik zal morgen dan toch nog maar een keer de boel resetten, en kijken of DMZ of NAT het kan oplossen. Hoewel ik beide al heb geprobeerd.

Overstappen gaat 'm niet worden, ik woon bij m'n ouders uit het kaliber 'waarom vervangen als het nog werkt'...

Verwijderd

Het werkt toch niet? :+

• Richh
Het werkt inderdaad niet, nee, dat zeg ik toch? :X

• Koldur
Richh schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:26:
[...]

Het werkt inderdaad niet, nee, dat zeg ik toch? :X
Niet van twee walletjes snoepen hè! :+ InsideGamer en hier? :P

Je zei dat je ouders vinden dat je iets wat goed werkt niet moet vervangen, je hebt nu toch een goed voorbeeld van iets dat niet werkt, dus kan je het vervangen! Waarschijnlijk zullen je ouders de ernst er niet van inzien en zijn ze misschien wel blij erom zodat je schoolwerk er niet onder lijdt, maar je snapt de insteek ;).

• Richh
He ik heb hier het hele weekend mee zitten kloten en het is mij niet gelukt, en ben sowieso niet de enige... als iemand me kan helpen, helpt 'tie in ieder geval heel veel mensen :) IG is btw niet het enige forum :P

Als ze 'm moeten vervangen, zouden ze moeten overstappen naar XS4all, maar naast het 'gezeur van overstappen' ben je dan ook 5 euro per maand meer kwijt :P Want een EB kan je niet zomaar vervangen.

• Richh
Net gebeld met de klantenservice, ik krijg een nieuwe EB. Hopelijk gaat dat het oplossen ;)

Verwijderd

De 3DS eShop is niet beschikbaar wegens onderhoud...

Dit kan maar 1 ding betekenen...

De update komt er aan!
Ik vermoed morgen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 22:21 ]

• Richh
Ik denk het ook... heb er zin in!

Verwijderd

De update is er :) Ben aan het downloaden.

• Cubic X
Die update staat toch al op de Super Mario 3DS cartridge? Ik moest namelijk updaten voordat ik dat spel kon spelen.

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 20:50
Cubic X schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:06:
Die update staat toch al op de Super Mario 3DS cartridge? Ik moest namelijk updaten voordat ik dat spel kon spelen.
Nee die update past alleen iets aan in de vriendenlijst. Dit is de grote update die 3D video toevoegt en nieuwe puzzels en mii in misère in het mii park.

Verwijderd

Vanavond gauw proberen vanavond. Spannend (H)

Verwijderd

Je kan nu ook je 3DS data naar een nieuwe/andere 3DS overzetten. Heb ik gedaan om mijn nieuwe Legend of Zelda 3DS (LE) te gaan gebruiken.

• Sir_Hendro
Ik heb vandaag na enige twijvel toch maar Mario Kart 7 gekocht. Ondertussen heb ik 6 cups gedaan op 100cc en moet zeggen dat ik er tot zover nog niet heel veel aan vind. Mario Kart 64 krijgt van mij een 9,5 waar ik voor Mario Kart 7 een 6,5 geef. Sommige nieuwe banen zijn leuk, andere een beetje so so. Qua besturing is het nu wel wat strakker alleen wat me niet zo bevalt is dat je bij een turbo bijna niet kunt sturen en dat ieder muurtje dat je aan tikt je meteen zoveel vertraagd. Ook qua items is MK64 beter gebalanceerd.

Ik heb tot nu toe nog niet zoveel gespeeld dus wie weet zal ik het over een langere tijd veel leuker vinden. Momenteel vind ik alleen Zelda en Mario 3D echte toppers. Ik zou nog wel DOA erbij willen want die lijkt net zo lekker te spelen als DOA3 op de XBOX. Echter heb ik daar geen 40,00 voor over. Deze game speel je meestal maar 30 minuten op een dag.

• boshar
  • Laatst online: 28-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:44:
Je kan nu ook je 3DS data naar een nieuwe/andere 3DS overzetten. Heb ik gedaan om mijn nieuwe Legend of Zelda 3DS (LE) te gaan gebruiken.
Kun je data en games onbeperkt heen en were terug zetten of gaat het maar 1 kant op?

Verwijderd

De data op het doelsysteem wordt overschreven en je kan 1 setje aan data maximaal 5 keer verplaatsen. Na overzetten wordt het bronsysteem geformatteerd. En je kan maximaal 1x per week (7 dagen) een set data verplaatsen.

Maar met het verplaatsen wordt echt alles meegenomen. Friendlist, friendcode, ambassadeursstatus, gamelicenties (eShop), Miis, savegames (van de ingebouwde software).

• matthijst
Sir_Hendro schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:32:
Ik zou nog wel DOA erbij willen want die lijkt net zo lekker te spelen als DOA3 op de XBOX. Echter heb ik daar geen 40,00 voor over. Deze game speel je meestal maar 30 minuten op een dag.
Heb d'r nog een liggen.

Vanavond die update ook maar eens installeren.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Sir_Hendro schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:32:
Ik heb vandaag na enige twijvel toch maar Mario Kart 7 gekocht. Ondertussen heb ik 6 cups gedaan op 100cc en moet zeggen dat ik er tot zover nog niet heel veel aan vind. Mario Kart 64 krijgt van mij een 9,5 waar ik voor Mario Kart 7 een 6,5 geef. Sommige nieuwe banen zijn leuk, andere een beetje so so. Qua besturing is het nu wel wat strakker alleen wat me niet zo bevalt is dat je bij een turbo bijna niet kunt sturen en dat ieder muurtje dat je aan tikt je meteen zoveel vertraagd. Ook qua items is MK64 beter gebalanceerd.

Ik heb tot nu toe nog niet zoveel gespeeld dus wie weet zal ik het over een langere tijd veel leuker vinden. Momenteel vind ik alleen Zelda en Mario 3D echte toppers. Ik zou nog wel DOA erbij willen want die lijkt net zo lekker te spelen als DOA3 op de XBOX. Echter heb ik daar geen 40,00 voor over. Deze game speel je meestal maar 30 minuten op een dag.
I agree, ook al blijft het wel een leuke game.

Pluspunten:
graphics zien er prima uit
besturing is goed, qua gevoel tussen mario kart DS en mario kart wii in
online is uitstekend
vliegen is leuk.
muntjes

Minpunten:
De meeste nieuwe banen zijn niet veel aan imho.
Keuze retro banen valt mij tegen.
Geen optie ala super smash om in multiplayer items aan en uit te zetten (bijvoorbeeld de blue-shell).
Onderwaterrijden totaal niet boeiend.

Ps4/switch gamer

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:44

JK

Ben ook maar de nieuwe systeemupdate aan het binnen hengelen. De 3DS staat nu even heel weinig aan, vanwege Battlefield 3 op de PC. De PS3 staat daarom ook uit, daar speel ik voorlopig ook even geen spellen meer op.

Maargoed, met de GBA spellen in aantocht zal ik de 3DS ook weer hopelijk iets vaker aan zetten, ook Mario 3D Land moet ik verder. Ben bij wereld 2 al gestopt. Allemaal de schuld van dat verslavende Battlefield 3. :+

• Sir_Hendro
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:38:
[...]

I agree, ook al blijft het wel een leuke game.

Pluspunten:
graphics zien er prima uit
besturing is goed, qua gevoel tussen mario kart DS en mario kart wii in
online is uitstekend
vliegen is leuk.
muntjes

Minpunten:
De meeste nieuwe banen zijn niet veel aan imho.
Keuze retro banen valt mij tegen.
Geen optie ala super smash om in multiplayer items aan en uit te zetten (bijvoorbeeld de blue-shell).
Onderwaterrijden totaal niet boeiend.
Wat mij wel cool lijkt is al Nintendo 4 losse retro cups maakte die per cup van 1 oud systeem komen. Zeg maar een SNES cup met toppers van de SNES, een N64 cup met toppers van de N64 ect. Dat lijkt mij veel leuker dan alles zo door elkaar. Dan zou ik waarschijnlijk meestal de SNES en N64 cup spelen. O+

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-11 12:37
Ik hoop nog altijd op DLC voor mariokart in de vorm van ofwel banen ofwel een track editor :) Maar een track editor verwacht ik niet echt helaas :(

http://blog.bjornhouben.com

Verwijderd

punisher007 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:29:
Ik hoop nog altijd op DLC voor mariokart in de vorm van ofwel banen ofwel een track editor :) Maar een track editor verwacht ik niet echt helaas :(
Er zal geen DLC komen voor games die dit jaar uitkomen. Deze games zijn niet voorzien van een mechanisme om DLC mogelijk te maken. Spellen die vanaf volgend jaar uitkomen (denk aan Kid Icarus) zullen dit wel hebben.

Lees meer: http://3ds.nintendolife.c...dlc_for_next_years_titles

--

Persoonlijk vind ik MarioKart Wii de leukste en daarna de 3DS variant. 9 tegen 9.5 op de Wii qua beoordeling.

Verder heb ik nu ook Super Pokémon Rumble. Dit spel is precies wat je van de titel kan verwachten, een Pokémon vecht-spel. En ook niet meer dan dat. Verhaal is in zijn geheel afwezig, muziek is redelijk maar niet echt super, gfx zijn goed - behalve die van de Pokémon zelf (erg blokkerig). Gameplay: besturing is goed met zowel Slidepad als Dpad, alleen jammer dat je maar 2 aanvallen per Pokémon kan hebben. Terwijl je toch een A, B, X en Y knop hebt..
Al met al geen slecht spel, maar geen topper ala MarioKart, Zelda SS of SM3DL. Dus maar een 7.5 van mij.

Pullblox (http://3dsware.nintendolife.com/games/3dsware/pullblox) voor 6 euro in de eShop, is een erg leuk puzzelspel. Na de tutorial kan je ook zelf puzzels maken (en delen via QR codes). Ook de Gameplay is erg goed.
Voor een download-puzzelspel is het gewoon een musthave (voor puzzelliefhebbers) 8.5/10 :)
Pullblox is gemaakt door Intelligent Systems, van o.a. FireEmblem en AdvanceWars, en uitgegeven door Nintendo.
offtopic:
Al deze beoordelingen zijn gebaseerd op wat ik zelf in het spel gedaan heb, en ja Pullblox scoort voor mij iig hoger dan Super Pokémon Rumble - ondanks ik een Pokémon-fan ben :p

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 23:10 ]

Verwijderd

punisher007 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:29:
Wie weet wat je op de Wii U kunt verwachten, het zou mij niets verbazen als je dan wel zelf banen kunt maken en uitwisselen. En zo niet dan is het een gemiste kans want ik heb met de PS3 variant van Mario Kart al ontzettend mooie banen voor bij zien komen die zelf gemaakt zijn. Wat te denken van Mario in zijn kart op het circuit van Monaco?
Maar wat extra banen als DLC was wel leuk geweest al vermaak ik mij nu ook wel.

Ik heb beide codes ingevoerd alleen heb er nog maar 1 Pokemon voor, Pichacu moet ik eerst nog verslaan om die ook te krijgen. De andere Pokemon die ik heb gekregen is echter beresterk, op elke eindbaas tot nu toe is het 3 keer meppen en ik heb gewonnen.
De game zelf is best vermakelijke en vooral in het gedeelte dat je in een boom vecht is het 3D effect heel erg sterk doordat je de diepte in kijkt. Het is echter geen game die je dagen aaneen zult spelen omdat het repetitief wordt omdat de velden nogal eens op elkaar lijken. Desondanks wel een aanrader wat mij betreft.

Vandaag mijn nieuwe batterij er eens onder schroeven, die heb ik gisteren binnen gekregen.

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:44

JK

Met de 3D video heb ik wel eens moeite om niet tureluurs te worden als ik film of het terug kijk.
Anderen er ook last van? Heb het idee dat ik dan m'n ogen heel anders moet focussen dan bij games.

• Koldur
JK schreef op zondag 11 december 2011 @ 20:15:
Met de 3D video heb ik wel eens moeite om niet tureluurs te worden als ik film of het terug kijk.
Anderen er ook last van? Heb het idee dat ik dan m'n ogen heel anders moet focussen dan bij games.
Zeker, niet alleen met de video's, maar ook met foto's maken. Het is dus niet echt een super functie, ook al door de ontzettende slechte kwaliteit van de camera's....

• matthijst
Nevermind

[ Voor 95% gewijzigd door matthijst op 13-12-2011 14:24 ]

• Koldur
Ambassadeur GBA games zijn bekend, leuke lijst, check je 3DS en je ziet de message:

F-Zero: Maximum Velocity
Super Mario Advance 3: Yoshi's Island
Legend of Zelda: Minish Cap
Fire Emblem: The Sacred Stones
Kirby & The Amazing Mirror
Mario Kart: Super Circuit
Mario vs. Donkey Kong
Metroid Fusion
Wario Land 4
WarioWare, Inc.: Mega Microgames

Verwijderd

Dat zijn écht allemaal toppers :)

Verwijderd

Joepie :) Wanneer kunnen ze worden gedownload?

• Koldur
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:31:
Joepie :) Wanneer kunnen ze worden gedownload?
16 december! Kan je gewoon lezen in het bericht die je ontvangt als ambassadeur.

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-11 22:48

nielsvv

100% Afol

Heb geen bericht gekregen hierover. Bedoel je via spotpass?

Bricklink Store - Steam

• Koldur
nielsvv schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:36:
Heb geen bericht gekregen hierover. Bedoel je via spotpass?
Ja, is via spotpass binnen gekomen.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
theforce81 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:38:
Ambassadeur GBA games zijn bekend, leuke lijst, check je 3DS en je ziet de message:

F-Zero: Maximum Velocity
Super Mario Advance 3: Yoshi's Island
Legend of Zelda: Minish Cap
Fire Emblem: The Sacred Stones
Kirby & The Amazing Mirror
Mario Kart: Super Circuit
Mario vs. Donkey Kong
Metroid Fusion
Wario Land 4
WarioWare, Inc.: Mega Microgames
Goede games, vet. Vooral mario kart, aangezien dat de enige uit de serie is die ik nooit gespeeld heb.

Ps4/switch gamer

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:22
Weet iemand of het mogelijk is om Europees-maar-niet-Nederlandse 3DS spellen te registreren met een Nederlands Nintendo account?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

RayNbow schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:24:
Weet iemand of het mogelijk is om Europees-maar-niet-Nederlandse 3DS spellen te registreren met een Nederlands Nintendo account?
Ja.

Je kan nu trouwens ook de Eurosport "app" downloaden uit de eShop (of via SpotPass). Kan je grappige sportfilmpjes kijken. (Gratis)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 13:50 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:22
Da's mooi. Dat betekent dus dat ik Amazon.co.uk binnenkort kan gaan plunderen. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Zolang de spellen in Nederland ook verkocht worden moet het gewoon gaan.

Verwijderd

De 10 gratis GBA spellen zijn nu al te downloaden in Australie.

Verwijderd

Daar is het nu ook al vrijdag 16 december :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:27:
Daar is het nu ook al vrijdag 16 december :p
Hoe laat kunnen wij ze hier morgen downloaden?

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Vandaag eindelijk Zelda OOT uitgespeeld. Was helemaal vergeten hoe vet het was. Herinnerde me weinig van de laaste paar temples maar het was echt super om het weer eens door te spelen. Op naar de GBA games.

This space is occupied

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:35:
[...]

Hoe laat kunnen wij ze hier morgen downloaden?
Dat weet ik niet, hoor ;)

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-11 14:54

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:37:
[...]

Ja.

Je kan nu trouwens ook de Eurosport "app" downloaden uit de eShop (of via SpotPass). Kan je grappige sportfilmpjes kijken. (Gratis)
eurosport app kreeg ik toen ik de 3DS opstarte

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Verwijderd

Dat is dus via SpotPass ;)

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-11 14:54

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

jup inderdaad via SpotPass

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Verwijderd

Enige nadeel dat je dan alsnog de shop moet openen om hem echt te downloaden. SpotPass maakt alleen een snelkoppeling aan.
(Maar ja, die download is maar 48 blokjes, en kan in slaapstand worden gedaan sinds de laatste update)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 19:02 ]

Verwijderd

De gba titels zijn nu te downloaden!!!
Pagina: 1 ... 31 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]