Als ik een beetje om me heen kijk, zie ik dat de 3DS ondertussen goedkoper is dan de DSi XL. Wat ik dan niet begrijp is, waarom mensen nog een XL zouden kopen? Sowieso heeft de XL mij nooit getrokken, maar een 3DS draait uiteindelijk toch (in specs en features) rondjes om die XL?
Beter batterijleven groter scherm (wel blokkerig maar in absolute getallen groter).winnie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 07:25:
Als ik een beetje om me heen kijk, zie ik dat de 3DS ondertussen goedkoper is dan de DSi XL. Wat ik dan niet begrijp is, waarom mensen nog een XL zouden kopen? Sowieso heeft de XL mij nooit getrokken, maar een 3DS draait uiteindelijk toch (in specs en features) rondjes om die XL?
Wanneer de DSi XL een stuk goedkoper wordt denk ik dat ik er toch 1 haal.
Verwijderd
Ik heb gisteren de hele avond Pro Evolution Soccer gespeeld. Zo moet ik maar weer even meegeven dat ik onwijs veel fun heb an mijn 3DS.
Inmiddels dus:
Zelda OoT
Pilotwings Resort
Starfox 64
PES 2011 (voor mijn verjaardag gekregen)
Ik heb een iPhone, iPad, Xbox 360, maar om de een of andere manier vind ik mijn 3DS vaak toch interessant genoeg om mijn iPad ervoor te laten liggen.
Inmiddels dus:
Zelda OoT
Pilotwings Resort
Starfox 64
PES 2011 (voor mijn verjaardag gekregen)
Ik heb een iPhone, iPad, Xbox 360, maar om de een of andere manier vind ik mijn 3DS vaak toch interessant genoeg om mijn iPad ervoor te laten liggen.
Ik zit eigenlijk te wachten op PES 2012 maar die is nog steeds niet uitVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:10:
Ik heb gisteren de hele avond Pro Evolution Soccer gespeeld. Zo moet ik maar weer even meegeven dat ik onwijs veel fun heb an mijn 3DS.
Tweede stick kan nog wel ff duren. Releasesnelheid is op zich wel OK, maar je moet dan wel van Mario en Mariokart houden...GAIAjohan schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:35:
3ds kost 144euro bij de MM. Nu zie ik er nog niet echt geweldige games voor, behalve Zelda (maar die heb ik al op de N64).. Nu vind ik 144euro wel een leuke prijs, ook omdat gewone DS-games werken, maar ik vind de releasesnelheid van games opzich gewoon veel te traag.
Verder vraag ik me af, wanneer er een nieuwe DS komt met tweede stick..
Heb de mijne net te koop gezet.
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Deze en volgende maand komen er toch al zeker 4 goede games uitGAIAjohan schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:35:
3ds kost 144euro bij de MM. Nu zie ik er nog niet echt geweldige games voor, behalve Zelda (maar die heb ik al op de N64).. Nu vind ik 144euro wel een leuke prijs, ook omdat gewone DS-games werken, maar ik vind de releasesnelheid van games opzich gewoon veel te traag.
Verder vraag ik me af, wanneer er een nieuwe DS komt met tweede stick..
Cave Story (vandaag)
Super Mario 3D Land (volgende week)
Mario En Sonic & The Olympic Games 2012 (volgende week)
Super Pokemon Blast (begin december)
MarioKart 7 (begin december)
Komt veel leuks deze maand, maar komen die GBA games nog of hoe zit dat?
This space is occupied
Mario & Sonic zijn meestal slechte titels, kijken niet veel mensen naar uit en die Pokemon Blast is een simpel spel wat niet echt Pokemon is voor zover ik heb begrepen, maar weet dat niet zeker omdat ik nooit echt een interesse heb gehad in Pokemon.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:31:
[...]
Deze en volgende maand komen er toch al zeker 4 goede games uit
Cave Story (vandaag)
Super Mario 3D Land (volgende week)
Mario En Sonic & The Olympic Games 2012 (volgende week)
Super Pokemon Blast (begin december)
MarioKart 7 (begin december)
Wel zal in het begin van 2012 één veelbelovend spel uitkomen, Heroes of Ruins, kan ook tegenvallen, maar ziet er uit als een erg goed spel!
GBA games waren beloofd voor het einde van het jaar, nog ruim de tijd voor. Duurt wel lang, maar was bekend. Ik heb liever dat ze de games nu goed uitbrengen met alle functies dan gerushed, ze komen er sowieso aan!Collaborator schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:57:
Komt veel leuks deze maand, maar komen die GBA games nog of hoe zit dat?
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Verwijderd
Het is een bijzonder soort Pokémon spel. En is idd los van de Rpgs qua gameplay, maar het is weldegelijk een erg leuk spel.
En ik heb me ook goed vermaakt met de vorige Mario & Sonic games.
Zit er een kans in dat Super Mario 3D Land morgen al verkrijgbaar is, of is dat bij grote titels van Nintendo nooit het geval?
Verwijderd
Hij is al verkrijgbaar.
Ik heb vandaag mail gekregen van de Bart Smit dat ze 'm verzonden hebben
Ik heb vandaag mail gekregen van de Bart Smit dat ze 'm verzonden hebben
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2011 22:27 ]
Verwijderd
Als hij ook maar enzins zoals de Wii versie is is het een extreem vasic beat'm up die niet meer dan 5 euro zou mogen kosten.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:41:
Het is een bijzonder soort Pokémon spel. En is idd los van de Rpgs qua gameplay, maar het is weldegelijk een erg leuk spel.
Vanmiddag heb ik hem gekocht bij Media Markt. Moest er wel even naar vragen, lagen nog achter.JK schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:54:
Zit er een kans in dat Super Mario 3D Land morgen al verkrijgbaar is, of is dat bij grote titels van Nintendo nooit het geval?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Ik heb ook SM3DL gekocht. Alleen... wtf hebben ze met de A B Y X knoppen gedaan. De controls zijn echt kut zo. Ze hadden het een kwart moeten draaien, dan zaten springen en rennen precies goed. Nu speelt het kut. Kan je de controls niet ergens wijzigen? 
Ik heb nu de eerste twee werelden gehaald. Het is een erg leuk spel, alleen wel heel makkelijk tot zover. Het blijft wel kut dat je niet kunt rennen en springen tegelijk ivm de controls.
Dit zou volgens mij beter werken:
Ik heb nu de eerste twee werelden gehaald. Het is een erg leuk spel, alleen wel heel makkelijk tot zover. Het blijft wel kut dat je niet kunt rennen en springen tegelijk ivm de controls.
[ Voor 37% gewijzigd door Sir_Hendro op 18-11-2011 08:55 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Al sinds het begin heeft mijn 3DS dat de powerknop met aanzetten niet heel erg goed reageerd.
Heb er eigenlijk nooit naar gekeken, maar mijn vrouw heeft exact hetzelfde met haar 3DS. Hebben jullie dit ook? Dat je hem indrukt en de 3DS eigenlijk niet aan gaat. Na een keer of wellicht nog een aantal keer proberen gaat hij wel aan. Hard drukken etc geeft geen verschil.
Heb er eigenlijk nooit naar gekeken, maar mijn vrouw heeft exact hetzelfde met haar 3DS. Hebben jullie dit ook? Dat je hem indrukt en de 3DS eigenlijk niet aan gaat. Na een keer of wellicht nog een aantal keer proberen gaat hij wel aan. Hard drukken etc geeft geen verschil.
Volgens mij moet je hem juist minimaal 1 hele seconden indrukken om hem aan / uit te krijgen. Dit is vast gedaan om te voorkomen dat wanneer je het per ongeluk indrukt niet meteen de 3DS uitzet.
Ik vind de layout van de knoppen wel prettig spelen, duim op de Y-toets om te rennen en je kantelt je duim iets naar achteren op de B-toets om tegelijkertijd te springen.Sir_Hendro schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:26:
Ik heb ook SM3DL gekocht. Alleen... wtf hebben ze met de A B Y X knoppen gedaan. De controls zijn echt kut zo. Ze hadden het een kwart moeten draaien, dan zaten springen en rennen precies goed. Nu speelt het kut. Kan je de controls niet ergens wijzigen?
[afbeelding]
Hij is in de eerste levels inderdaad wat aan de gemakkelijke kant, ik ben benieuwd of er meer uitdaging in komt in de latere levels, of dat de uitdaging gezocht moet worden in het pakken van alle stermunten.
In het begin had niemand dit, na een software update schijnt dit er te zijn in gemaakt. Het schijnt dat ze dit in de november update weer rechtrekken. Heel topic staat volgens mij op gbatemp.netArunia schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 08:44:
Al sinds het begin heeft mijn 3DS dat de powerknop met aanzetten niet heel erg goed reageerd.
Het probleem is dat wanneer je beide knoppen wilt indrukken dat dit heel oncomfortabel is op deze wijze. Als ze mijn voorkeur hadden gekozen dan kon je prima rennen en springen tegelijkertijd.SandaX schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:16:
[...]
Ik vind de layout van de knoppen wel prettig spelen, duim op de Y-toets om te rennen en je kantelt je duim iets naar achteren op de B-toets om tegelijkertijd te springen.
Hij is in de eerste levels inderdaad wat aan de gemakkelijke kant, ik ben benieuwd of er meer uitdaging in komt in de latere levels, of dat de uitdaging gezocht moet worden in het pakken van alle stermunten.
Echter waren de controls van Super Mario World op de snes hetzelde en dat speelde wel erg goed... misschien ligt het dan dat de 3DS niet goed in de hand ligt. Ik heb zojuist al een grip gekocht om dit te verhelpen. Echter duurt het nog even voor dat dit binnen is.

De 3DS heeft kleinere knopjes en deze zitten dichter op elkaar en dicht aan de rand. Hierdoor kun je niet zo prettig rennen + springen uitvoeren zoals dat wel goed kan met de SNES controller en zijn grote knoppen.
[ Voor 12% gewijzigd door Sir_Hendro op 18-11-2011 11:41 ]
Hoewel ik zelf niet echt te spreken was over het feit dat die 3DS Slidepad Pro kwam, denk ik dat dit wel de ultieme grip heeft. Weet je zeker dat je met die bestelde grip door wil gaan? Kan je uiteraard niet combineren. Het schijnt dat de 3DS Slidepad Pro erg goed in de hand ligt.Sir_Hendro schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:24:
[...]
Het probleem is dat wanneer je beide knoppen wilt indrukken dat dit heel oncomfortabel is op deze wijze. Als ze mijn voorkeur hadden gekozen dan kon je prima rennen en springen tegelijkertijd.
Echter waren de controls van Super Mario World op de snes hetzelde en dat speelde wel erg goed... misschien ligt het dan dat de 3DS niet goed in de hand ligt. Ik heb zojuist al een grip gekocht om dit te verhelpen. Echter duurt het nog even voor dat dit binnen is.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ik heb deze voor 4,50 inclusief verzendkosten gekocht op ebay. Levertijd van maximaal 2 weken. Dat duurt nog even.

Deze lijkt me trouwens nog comfortabeler:

Voor de DS Lite had ik ook altijd een grip in gebruik. Zonder speelt gewoon kut. Dat zegt m'n vader ook. Hij speelt ook alleen met grip op z'n DS Lite
Deze hebben we beide voor de DS Lite:

Deze lijkt me trouwens nog comfortabeler:

Voor de DS Lite had ik ook altijd een grip in gebruik. Zonder speelt gewoon kut. Dat zegt m'n vader ook. Hij speelt ook alleen met grip op z'n DS Lite
Deze hebben we beide voor de DS Lite:
Ik zou juist wensen dat ze dit ook toepassen op de virtual console platformgamesSir_Hendro schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:26:
[afbeelding]
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Ja klopt ik denk dat je gelijkt hebt. Zoals ik al zei komt het geklaag van mij voornamelijk omdat ik de knopjes zo klein en dicht op elkaar vind zitten waardoor de SNES houding van de hand niet goed mogelijk is. Bij Super Mario World op de SNES speelde het echt fantastisch. Op de 3DS vind ik het zonder grip tot nu toe een ramp om ze te combinerenRam0n schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:52:
[...]
Ik zou juist wensen dat ze dit ook toepassen op de virtual console platformgamesDaar is het zoals jij het zou willen zien en dat vind ik juist verschrikkelijk irritant werken... Juist omdat ik het gewend ben zoals op de SNES, kwestie van gewenning denk ik dus inderdaad
Wel vervelend in ieder geval... Het zou inderdaad fijn zijn als je zelf gewoon kan instellen hoe de knoppen georiënteerd moeten worden
Zowel bij dit soort games als VC games, dan kan iedereen het spelen hoe hij of zij het fijn vindt.
Zijn er werkelijk mensen die het topje van hun duimen gebruiken om te gamen?Sir_Hendro schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:24:
[...]
Het probleem is dat wanneer je beide knoppen wilt indrukken dat dit heel oncomfortabel is op deze wijze. Als ze mijn voorkeur hadden gekozen dan kon je prima rennen en springen tegelijkertijd.
[afbeelding]
De 3DS heeft kleinere knopjes en deze zitten dichter op elkaar en dicht aan de rand. Hierdoor kun je niet zo prettig rennen + springen uitvoeren zoals dat wel goed kan met de SNES controller en zijn grote knoppen.
Gister ook SM3DL gekocht, zoals gezegd dat ie al verkrijgbaar was, dat klopte. 
Wereld 1 vandaag even gespeeld, had gister maar even 3 minuten de tijd gehad om te spelen en wereld 1 kost ietsje meer tijd (al is het niet heel veel meer).
Tot nu toe erg vermakelijk en wel de reden waarom ik een paar maanden terug de 3DS heb gekocht.
Die knoppen moet ik ook even aan wennen en 1 of 2 moves zijn me nog niet helemaal gelukt, maar dat moet wel goedkomen als ik de volgende keer ga spelen.
Ook de verrekijker werkt fijn, lekkere vlotte besturing, in Zelda moet je veel verder rondkijken, vind ik persoonlijk irritant. Dus bij SM3DL werkt het erg fijn.
Maargoed, verder ben ik nog bezig met Battlefield 3 (PC) en heb ik ook nog op de PS3 Uncharted 3 wachten en nog een backlog van wat titels.... maar de winter komt er aan, dus ik hoop wat in te kunnen halen.
Wat ik overigens wel mooi vind aan de (3)DS is dat de accu niet leegloopt als je 'm een hele lange tijd niet hebt gebruikt. De Sony PSP mag je als je 'm een tijd hebt laten stofhappen aan de lader hangen, de (3)DS kan echt maanden ongebruikt in de kast liggen zonder al te veel kwijt te zijn aan resterende energie.
Wereld 1 vandaag even gespeeld, had gister maar even 3 minuten de tijd gehad om te spelen en wereld 1 kost ietsje meer tijd (al is het niet heel veel meer).
Tot nu toe erg vermakelijk en wel de reden waarom ik een paar maanden terug de 3DS heb gekocht.
Die knoppen moet ik ook even aan wennen en 1 of 2 moves zijn me nog niet helemaal gelukt, maar dat moet wel goedkomen als ik de volgende keer ga spelen.
Ook de verrekijker werkt fijn, lekkere vlotte besturing, in Zelda moet je veel verder rondkijken, vind ik persoonlijk irritant. Dus bij SM3DL werkt het erg fijn.
Maargoed, verder ben ik nog bezig met Battlefield 3 (PC) en heb ik ook nog op de PS3 Uncharted 3 wachten en nog een backlog van wat titels.... maar de winter komt er aan, dus ik hoop wat in te kunnen halen.
Wat ik overigens wel mooi vind aan de (3)DS is dat de accu niet leegloopt als je 'm een hele lange tijd niet hebt gebruikt. De Sony PSP mag je als je 'm een tijd hebt laten stofhappen aan de lader hangen, de (3)DS kan echt maanden ongebruikt in de kast liggen zonder al te veel kwijt te zijn aan resterende energie.
Vanmiddag ook Super Mario 3D Land binnengekregen! Eindelijk weer een reden om mijn 3DS af te stoffen
.
Wereld 1 in exact een uur uitgespeeld (inclusief alle comet medals), dat was toch wel een teleurstelling
. Volgen de reviews zit er ook maar 6 uur speeltijd in, dus dat zou dan aardig kloppen. Moet ook bekennen dat ik in wereld 1 nog weinig vernieuwing van het 3D effect heb gezien, niks waarvan ik zeg 'wauw, dit is mooi!'. Het spel ziet er grafisch trouwens wel goed uit
.
Hoe spelen jullie SM3DL eigenlijk? je hebt twee verschillende 3D-standen: normaal en diepte. Ik kan weinig verschil tussen beide standen ontdekken
.
Wereld 1 in exact een uur uitgespeeld (inclusief alle comet medals), dat was toch wel een teleurstelling
Hoe spelen jullie SM3DL eigenlijk? je hebt twee verschillende 3D-standen: normaal en diepte. Ik kan weinig verschil tussen beide standen ontdekken
Bij de ene 3D stand springt het er (op momenten) uit, bij de andere kijk je volgens mij meer naar binnen.
Ik gebruik de standaard 3D functie, dus dat het wat naar buiten komt.
Wereld 1 heb ik binnen 30 minuten uitgespeeld, maar dan met 2 comets per 'deel' ofzo. Ik bezoek de levels wel weer om de laatste te vinden. Ik verwacht verder niet heel veel 3D vernieuwingen, maar het speelt lekker weg.
Maar volgens mij kan je maar 1 power bewaren, was dat bij bijv. New Super Mario Bros niet 3?
Heb al een tijdje niet echt meer Mario games gespeeld. Wel mooi dat ie na elk level de boel opslaat, ipv persé 5 sterren of munten te moeten vinden voor je mag opslaan.
Ik gebruik de standaard 3D functie, dus dat het wat naar buiten komt.
Wereld 1 heb ik binnen 30 minuten uitgespeeld, maar dan met 2 comets per 'deel' ofzo. Ik bezoek de levels wel weer om de laatste te vinden. Ik verwacht verder niet heel veel 3D vernieuwingen, maar het speelt lekker weg.
Maar volgens mij kan je maar 1 power bewaren, was dat bij bijv. New Super Mario Bros niet 3?
Heb al een tijdje niet echt meer Mario games gespeeld. Wel mooi dat ie na elk level de boel opslaat, ipv persé 5 sterren of munten te moeten vinden voor je mag opslaan.
Verwijderd
New Super Mario Bros was dat er ook 1.
Behalve op de Wii versie waar je er een heleboel kon opslaan.
Ik vind het een erg leuk spel. Alleen jammer dat het altijd je systeemtaal gebruikt. Dus nu moet ik mn 3DS op het Engels zetten of het spel in het Nederlands spelen.
Ik vind het een erg leuk spel. Alleen jammer dat het altijd je systeemtaal gebruikt. Dus nu moet ik mn 3DS op het Engels zetten of het spel in het Nederlands spelen.
Ach, zoveel dialogen zitten er ook weer niet inVerwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:40:
New Super Mario Bros was dat er ook 1.Behalve op de Wii versie waar je er een heleboel kon opslaan.
Verwijderd
Als in: "Helemaal geen". 
Ik heb Wereld 1 nu volledig voltooid. (Alle stermunten en alle 1-ups van vlaggenmasten)
En ja, ik doe rustig aan
Ik heb Wereld 1 nu volledig voltooid. (Alle stermunten en alle 1-ups van vlaggenmasten)
En ja, ik doe rustig aan
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 11:21 ]
Wilde 3DS verkopen, maar weinig animo voor, dus heb Marioland 3D ook maar ff gehaald
Ga je geen spijt van krijgen hoor... en kijk eens wat er nog aan komt tussen nu en eind 2012.
Ik speel er ook echt niet veel op, maar verkopen? Echt niet.
Elke console van Nintendo die geen Mario in de launch heeft loopt volgens mij slecht.
Maar de cijfers geven aan dat de verkoop aardig is bijgetrokken.
Ik denk dat ik Mario Kart ook nog wel ga kopen, maar die bestel ik wel uit het buitenland voor een tientje minder. Mario 3D wilde ik meteen hebben.
Ik speel er ook echt niet veel op, maar verkopen? Echt niet.
Elke console van Nintendo die geen Mario in de launch heeft loopt volgens mij slecht.
Maar de cijfers geven aan dat de verkoop aardig is bijgetrokken.
Ik denk dat ik Mario Kart ook nog wel ga kopen, maar die bestel ik wel uit het buitenland voor een tientje minder. Mario 3D wilde ik meteen hebben.
Verwijderd
Aardig bijgetrokken?
De 3DS verkoopt al meer dan de DS in z'n eerste jaar - en dan hebben we nog geen kerst-periode gehad!
De 3DS verkoopt al meer dan de DS in z'n eerste jaar - en dan hebben we nog geen kerst-periode gehad!
Maar als ik even in mijn geheugen graaf, heeft de DS geen 33% prijsverlaging gehad in het eerste jaar.
Dus dan kan de verkoop wel hoger liggen, maar moet Nintendo nog geld bijleggen of blijven ze nu nog winst houden?
Dus dan kan de verkoop wel hoger liggen, maar moet Nintendo nog geld bijleggen of blijven ze nu nog winst houden?
Verkopen zijn beter dan die van de DS tot nog toe, maar die verkopen waren ook niet om naar huis te schrijven, dus een slechte vergelijking.
Nintendo maakt wel degelijk verlies (ook al is het een euro per 3DS), dit hebben ze zelf gezegd.
http://www.eurogamer.net/...ke-loss-on-every-3ds-sold
http://www.destructoid.co...er-price-cut-207335.phtml
Nintendo maakt wel degelijk verlies (ook al is het een euro per 3DS), dit hebben ze zelf gezegd.
http://www.eurogamer.net/...ke-loss-on-every-3ds-sold
http://www.destructoid.co...er-price-cut-207335.phtml
[ Voor 11% gewijzigd door Koldur op 19-11-2011 14:58 ]
Vandaag wereld 2 uitgespeeld van Mario 3D Land, heb het spel nu totaal 2 uur en 4 minuten gespeeld. Elke minuut is echt geweldig! Het is niks vernieuwend op zich, maar het speel gewoon zo lekker
. Jammer dat je er zo snel doorheen bent.
Met Mario Kart 7 in december ben ik blij dat ik de 3DS toch niet heb verkocht, dit is waar ik een 3DS voor heb gekocht
. Nu hopen dat er alleen in 2012 wat diepgaande (westerse) RPG's uitkomen, alleen als ik kijk naar de DS dan heb ik weinig hoop op een westerse RPG. Jammer, want ik denk dat de 3DS er prima voor geschikt is.
Met Mario Kart 7 in december ben ik blij dat ik de 3DS toch niet heb verkocht, dit is waar ik een 3DS voor heb gekocht
Verwijderd
Was de DS niet eind van het jaar gelanceerd? Dan wordt het wel een ander verhaal natuurlijk.Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 13:05:
Aardig bijgetrokken?
Verwijderd
De DS werd in de eerste 365 dagen dat die te koop was minder verkocht dan de 3DS nu. En de 3DS is nog niet een jaar uit én er is nog geen kerstperiode geweest.
Maar dat was de dikke lelijke Nintendo DS. Niet echt een goede vergelijking. Een vergelijking met de DS Lite zou beter zijn, al had die natuurlijk weer het voordeel dat er al veel beschikbare games waren.
Had m al maanden liggen, maar nu eindelijk eens dat accupack getest:
http://www.dealextreme.co...it-for-nintendo-3ds-57784
't is een nieuwe onderkant voor je 3DS, met een extra accu erbij.
Heb ook nog voor 3 euro een losse accu erbij gekocht:
http://www.dealextreme.co...er-for-nintendo-3ds-70792
Nu eentje aan het testen en hij draait er al 2 uur op...
Op zich wel handig, voor als je bijvoorbeeld lang zonder stroom zit (vliegtuig); met 3 accu's moet je de 10 uur zo wel kunnen halen.
Het "luikje" in de bodem gaat wat lastig open, maar eigenlijk hoef je dat alleen maar te gebruiken als je de accu wilt wisselen, dus op vakantie een paar keer. Thuis kan ik prima met 1 accu uit.
Voor 12 euro inclusief verzenden heb je een setje met extra 2 accu's erbij.
http://www.dealextreme.co...it-for-nintendo-3ds-57784
't is een nieuwe onderkant voor je 3DS, met een extra accu erbij.
Heb ook nog voor 3 euro een losse accu erbij gekocht:
http://www.dealextreme.co...er-for-nintendo-3ds-70792
Nu eentje aan het testen en hij draait er al 2 uur op...
Op zich wel handig, voor als je bijvoorbeeld lang zonder stroom zit (vliegtuig); met 3 accu's moet je de 10 uur zo wel kunnen halen.
Het "luikje" in de bodem gaat wat lastig open, maar eigenlijk hoef je dat alleen maar te gebruiken als je de accu wilt wisselen, dus op vakantie een paar keer. Thuis kan ik prima met 1 accu uit.
Voor 12 euro inclusief verzenden heb je een setje met extra 2 accu's erbij.
[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 19-11-2011 21:57 ]
Ik heb ook Super Mario Land 3D. Heb de 3DS volledig opgeladen en letterlijk gespeeld tot de batterij uitviel. Toen zat ik in wereld 5.... best snel dus. Wel een leuk spel, helaas niet zo bijster moeilijk (maar ik heb nog niet alle grote gouden munten
)
Heb mijn 3DS al sinds de launch maar heb toch nog best vaak last van 'ghosting'. Dat ik soms echt even goed moet kijken voor de juiste kijkhoek. Zal vast wel zo horen. Wat is eigenlijk de beste manier om je 3DS te gebruiken? Dicht bij je? Of een beetje ver van je af houden (naar onder kijken dus)?
Kan nu al niet wachten op Mario Kart 7. Expres niet al te veel filmpjes of informatie gelezen, is veel leuker om 't allemaal zelf te ontdekken
Nog maar 2 weken!!
Heb mijn 3DS al sinds de launch maar heb toch nog best vaak last van 'ghosting'. Dat ik soms echt even goed moet kijken voor de juiste kijkhoek. Zal vast wel zo horen. Wat is eigenlijk de beste manier om je 3DS te gebruiken? Dicht bij je? Of een beetje ver van je af houden (naar onder kijken dus)?
Kan nu al niet wachten op Mario Kart 7. Expres niet al te veel filmpjes of informatie gelezen, is veel leuker om 't allemaal zelf te ontdekken
Hier lukt het niet om Mario 3D land op te halen, de "in de winkel" knop blijft grijs.matthijst schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 12:18:
Wilde 3DS verkopen, maar weinig animo voor, dus heb Marioland 3D ook maar ff gehaald
Waar kan dit aan liggen?
Huh?
't is geen downloadbare game. Of wat bedoel je?
't is geen downloadbare game. Of wat bedoel je?
Verwijderd
Je moet doen wat de 3DS je zegt: naar de winkel gaanhjs schreef op zondag 20 november 2011 @ 11:29:
[...]
Hier lukt het niet om Mario 3D land op te halen, de "in de winkel" knop blijft grijs.
Waar kan dit aan liggen?
Verwijderd
Nee, het is een compleet nieuw spel. Die 20 spellen zijn 10 NES en 10 GBA spellen 
En wat die spellen betreft... Nintendo mag wel eens opschieten met de GBA spellen..
En wat die spellen betreft... Nintendo mag wel eens opschieten met de GBA spellen..
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2011 12:18 ]
De GBA spellen komen in december, dus ook dat komt wel goed. 
Zitten wat leuke titels tussen, dus de winter kom ik wel door met onder andere de 3DS.
Zitten wat leuke titels tussen, dus de winter kom ik wel door met onder andere de 3DS.
Pfff, dacht vandaag weer eens Ridge Racer op te pakken, had denk ik 70% van de Grand Prix doorgespeeld.
Start ik 'm op, staat er opeens "0% completed".... Kijk nog eens goed, naam gespeld als "Mathys"...
Speltip nummer 1: let op als je je neefje met je 3DS laat spelen
1 voordeel, kan er voorlopig weer een paar dagen mee aan de gang
Start ik 'm op, staat er opeens "0% completed".... Kijk nog eens goed, naam gespeld als "Mathys"...
Speltip nummer 1: let op als je je neefje met je 3DS laat spelen
1 voordeel, kan er voorlopig weer een paar dagen mee aan de gang
[ Voor 11% gewijzigd door matthijst op 20-11-2011 20:19 ]
Verwijderd
Ik snap niet dat Nintendo zoveel geld rekent voor die Mario. Je bent er hooguit 8 uurtjes zoet mee, er zit niks van noemenswaardig online-functionaliteit in en het is gewoon een fullprice titel.
Gelukkig betekent full-price bij Nintendo nog altijd een stuk goedkoper dan bij andere platformsVerwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 07:20:
Ik snap niet dat Nintendo zoveel geld rekent voor die Mario. Je bent er hooguit 8 uurtjes zoet mee, er zit niks van noemenswaardig online-functionaliteit in en het is gewoon een fullprice titel.
ben toch aangenaam verrast door Super mario 3D land! speelt lekker weg inderdaad niet al te moeilijk maar wel heel erg fun. het eerste spel voor de 3DS die me weet te pakken.
SM3DL is naar mijn idee wel een erg leuk spel, alleen toch wel erg kort als je het vergelijkt met SMG voor de Wii.
Ik vind deze titel dan ook echt een goed voorbeeld om een betere prijsstelling bij te introduceren, waar bij Zelda misschien €40,- een juiste prijs zou kunnen zijn, zou ik voor SM3DL in deze vorm toch echt wel een maximum van €27,50 vinden passen. €30,- zou nog kunnen, maar ik vind de prijzen voor dergelijke spellen niet in verhouding.
Ik moet zeggen dat ik het gebruik van 3D erg leuk vind en het ook wat toevoegt op sommige momenten, wel wat ghosting gezien wat ik toch wel jammer vind van een spel wat speciaal voor de 3DS gemaakt is. Gelukkig is de ghosting niet constant aanwezig en is het op de "pop-out" stand minder erg dan in de "kijkdoos" stand.
Graphics vind ik voor de rest eigenlijk erg goed voor de 3DS. Nu maar weer lekker verder spelen
.
Ik vind deze titel dan ook echt een goed voorbeeld om een betere prijsstelling bij te introduceren, waar bij Zelda misschien €40,- een juiste prijs zou kunnen zijn, zou ik voor SM3DL in deze vorm toch echt wel een maximum van €27,50 vinden passen. €30,- zou nog kunnen, maar ik vind de prijzen voor dergelijke spellen niet in verhouding.
Ik moet zeggen dat ik het gebruik van 3D erg leuk vind en het ook wat toevoegt op sommige momenten, wel wat ghosting gezien wat ik toch wel jammer vind van een spel wat speciaal voor de 3DS gemaakt is. Gelukkig is de ghosting niet constant aanwezig en is het op de "pop-out" stand minder erg dan in de "kijkdoos" stand.
Graphics vind ik voor de rest eigenlijk erg goed voor de 3DS. Nu maar weer lekker verder spelen
Ik ben ook van mening dat goede titels voor de 3DS €29,99 moeten kosten en de niet zo geweldige games €19,99 of €24,99. Bij zelda kon ik wel leven met een prijs van €40,00 omdat het een zeer goed en compleet spel is. Voor Mario 3D had ik eigenlijk eerder €30,- willen betalen maar ja... €40,- it is...
Ik kan je aanraden om via amazon.co.uk te bestellen, betaal je inclusief verzendkosten nooit meer dan 35 Euro. Scheelt toch weer en valt op de mat!Sir_Hendro schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:57:
Ik ben ook van mening dat goede titels voor de 3DS €29,99 moeten kosten en de niet zo geweldige games €19,99 of €24,99. Bij zelda kon ik wel leven met een prijs van €40,00 omdat het een zeer goed en compleet spel is. Voor Mario 3D had ik eigenlijk eerder €30,- willen betalen maar ja... €40,- it is...
We zijn nu in de lijst aan het kijken met gratis spellen, maar van de 14 spellen in de lijst bij instellingen > accountoverzicht > zijn de spellen van 1/9/2011 niet meer te downloaden.
Zoek je ze gewoon op, dan kosten ze geld.
Hoe komen we nu wel aan de gratis spellen die er staan en waar we dus recht op hebben?
Zoek je ze gewoon op, dan kosten ze geld.
Hoe komen we nu wel aan de gratis spellen die er staan en waar we dus recht op hebben?
Verwijderd
Contact opnemen met Nintendo 
Bij mij staan ze er nog gewoon.
Bij mij staan ze er nog gewoon.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 19:34 ]
Verwijderd
Nadeel is wel dat bij de concurrentie de prijs na een half jaar onder de Nintendoprijs zit terwijl Nintendo vrolijk 3 jaar of langer zijn prijzen op niveau houdt.Ram0n schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:07:
[...]
Gelukkig betekent full-price bij Nintendo nog altijd een stuk goedkoper dan bij andere platformsZowel Wii- als (3)DS-games hebben steevast een lagere gemiddelde prijs dan bij de concurrenten.
Verwijderd
Nadeel? Zo behouden de games hun waarde. Een Nintendo spel wat je vandaag nieuw koopt is een nieuw spel, ook al is dat spel misschien al een paar jaar uit. Waar van andere spellen meestal al vele nieuwere versies zijn.
Ik betaal liever de Nintendo prijs voor een spel en weten dat dat spel het over een jaar nog kost dan dat ik een spel voor 10/20 euro meer koop en weten dat over een halfjaar ik de helft van het geld weggegooid heb.
Gaan we trouwens een GoT community in MarioKart 7 maken?
Ik betaal liever de Nintendo prijs voor een spel en weten dat dat spel het over een jaar nog kost dan dat ik een spel voor 10/20 euro meer koop en weten dat over een halfjaar ik de helft van het geld weggegooid heb.
Gaan we trouwens een GoT community in MarioKart 7 maken?
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 22:11 ]
@sanderev66Ik betaal liever de Nintendo prijs voor een spel en weten dat dat spel het over een jaar nog kost dan dat ik een spel voor 10/20 euro meer koop en weten dat over een halfjaar ik de helft van het geld weggegooid heb.
Dat vind ik wel een heel aparte uitspraak. Iets wat net uitkomt is altijd duurder. De marktwaarde zakt overal na een tijdje van. Dat je het in het begint koopt geeft alleen maar aan dat je het die volle mep waard vind.
Consoles of spellen waar ik dat niet van vind, die koop ik gerust een paar maandjes later voor een mindere prijs. Je weet immers dat het zakt, tenminste dat is meestal zo..
Ook ik heb spellen die ik de moeite waard vind en gewoon voor 60 euro koop als ze net uitkomen (voor mij Zelda-games, Fifa-games, Battlefield-games), maar dat is persoonlijk. Maar om nou te zeggen dat je het fijn vind dat de prijs "kunstmatig" hoog gehouden zou worden is een beetje vreemd.
Als je het weggegooid geld vind als de prijs na een paar maanden zakt dan heb je imho gewoon een verkeerde investering gedaan. Dan had je maar moeten wachten.
"It's about time you showed up Fox!"
Verwijderd
Inderdaad. Het is bewuste keuze: of gelijk kunnen spelen of een halfjaarte wachten en minder betalen. Apart dat Nintendo nauwelijks meer met budget-games komt. (er zijn er iets van 5 voor Wii) want dit deden ze vroeger wel veel. Het is een model dat werkt, anders deden Sony en Microsoft het niet.Speek schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:53:
[...]
@sanderev66
Dat vind ik wel een heel aparte uitspraak. Iets wat net uitkomt is altijd duurder. De marktwaarde zakt overal na een tijdje van. Dat je het in het begint koopt geeft alleen maar aan dat je het die volle mep waard vind.
Consoles of spellen waar ik dat niet van vind, die koop ik gerust een paar maandjes later voor een mindere prijs. Je weet immers dat het zakt, tenminste dat is meestal zo..
Ook ik heb spellen die ik de moeite waard vind en gewoon voor 60 euro koop als ze net uitkomen (voor mij Zelda-games, Fifa-games, Battlefield-games), maar dat is persoonlijk. Maar om nou te zeggen dat je het fijn vind dat de prijs "kunstmatig" hoog gehouden zou worden is een beetje vreemd.
Als je het weggegooid geld vind als de prijs na een paar maanden zakt dan heb je imho gewoon een verkeerde investering gedaan. Dan had je maar moeten wachten.
En waarde behouden en Nintendo in 1 zin is een lachtertje gezien de eerste 3 maanden van de 3DS.
Ik weet dat je graag beslissingen van Nintendo goedpraat, maar deze redenering....Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:08:
Nadeel? Zo behouden de games hun waarde. Een Nintendo spel wat je vandaag nieuw koopt is een nieuw spel, ook al is dat spel misschien al een paar jaar uit. Waar van andere spellen meestal al vele nieuwere versies zijn.
Verwijderd
Dat is niet waar. Dingen hebben ook de mogelijkheid duurder te worden als ze ouder worden. Bv kunst. En dat is wat Nintendo games zijn, kunst.Speek schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:53:
[...]
@sanderev66
Mja. Er zijn wel meer grote games die als kunst worden beschouwd, maar wel dalen in waarde. Dat zijn echter wel weer games die 10/20 jaar later hun aankoop weer kunnen terugverdienen.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:32:
[...]
Dat is niet waar. Dingen hebben ook de mogelijkheid duurder te worden als ze ouder worden. Bv kunst. En dat is wat Nintendo games zijn, kunst.
Neem een ICO bijv.
Verwijderd
Kijk bij spellen als Fifa, Battlefield, etc. is het heel gebruikelijk dat er elk jaar een nieuwe versie komt. Deze nieuwe versie is dan top prijs en zakt ongeveer 1/4 na een half jaar en 2/4 na drie kwart jaar.
Spellen als Zelda, Mario, Elder Scrolls (Skyrim), Portal, Golden Sun, MarioKart, Little Big Planet, Forca, etc. komen maar eens per vier / vijf jaar langs en zullen dan ook veel langer een hogere prijs kunnen behouden. Natuurlijk als een spel slecht verkoopt, moet de prijs gaan zakken. En dat gebeurt ook, zelfs bij Nintendo titels.
Die bovenste groep noem ik "wegwerp"-spellen. Want dat doe je na het uitspelen ervan.
De onderste groep noem ik "kunst". Je kan ze vaak spelen / herspelen en als je het spel over vier jaar weer speelt is het nog steeds even goed. Zo heb ik laatst weer ff Zelda The Wind Waker zitten spelen op mn Wii. Nog steeds is het een erg leuk spel, en nummer 2 qua Zelda titels - voor mij.
Spellen als Zelda, Mario, Elder Scrolls (Skyrim), Portal, Golden Sun, MarioKart, Little Big Planet, Forca, etc. komen maar eens per vier / vijf jaar langs en zullen dan ook veel langer een hogere prijs kunnen behouden. Natuurlijk als een spel slecht verkoopt, moet de prijs gaan zakken. En dat gebeurt ook, zelfs bij Nintendo titels.
Die bovenste groep noem ik "wegwerp"-spellen. Want dat doe je na het uitspelen ervan.
De onderste groep noem ik "kunst". Je kan ze vaak spelen / herspelen en als je het spel over vier jaar weer speelt is het nog steeds even goed. Zo heb ik laatst weer ff Zelda The Wind Waker zitten spelen op mn Wii. Nog steeds is het een erg leuk spel, en nummer 2 qua Zelda titels - voor mij.
offtopic:
Ik denk niet dat ik veel vrienden maak door Battlefield en Fifa wegwerp spellen te noemen
Ik denk niet dat ik veel vrienden maak door Battlefield en Fifa wegwerp spellen te noemen
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2011 22:44 ]
Portal zakt net als andere valve games relatief snel in prijs
Gisteren 10 euro voor Portal 2.
Daarnaast vind ik wel dat prijzen wat sneller mogen zakken bij Nintendo. Dit is een trend die je wel steeds meer op andere platforms ziet.
Daarnaast vind ik wel dat prijzen wat sneller mogen zakken bij Nintendo. Dit is een trend die je wel steeds meer op andere platforms ziet.
Verwijderd
Ja, Portal 2 is een slecht voorbeeld omdat Valve echt vreemde dingen doet qua prijzen. Het is een topspel maar ze behandelen het als een wegwerptitel.
Ik denk dat je over een half jaar vijf euro voor dat spel neertelt. Wat gewoon zonde is, het spel ligt dan tussen de 1000 in een dozijn spellen in de koopjes bak bij de intertoys.
Natuurlijk zal het leuk zijn als ze bij Nintendo na ongeveer een jaar de spellen 10 euro goedkoper maken (dat lijkt me redelijk gezien het model wat de wegwerpspellen gebruiken), maar Nintendo heeft het niet nodig. Nintendo-games verkopen zichzelf. Dus blijft de vraag hoog en blijft de prijs hoog.
Ik denk dat je over een half jaar vijf euro voor dat spel neertelt. Wat gewoon zonde is, het spel ligt dan tussen de 1000 in een dozijn spellen in de koopjes bak bij de intertoys.
Natuurlijk zal het leuk zijn als ze bij Nintendo na ongeveer een jaar de spellen 10 euro goedkoper maken (dat lijkt me redelijk gezien het model wat de wegwerpspellen gebruiken), maar Nintendo heeft het niet nodig. Nintendo-games verkopen zichzelf. Dus blijft de vraag hoog en blijft de prijs hoog.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2011 22:53 ]
Zijn we nu over dezelfde Nintendo bezig? Ik heb het over de Nintendo die meerdere mario games per jaar uitbrengt,Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:40:
Kijk bij spellen als Fifa, Battlefield, etc. is het heel gebruikelijk dat er elk jaar een nieuwe versie komt. Deze nieuwe versie is dan top prijs en zakt ongeveer 1/4 na een half jaar en 2/4 na drie kwart jaar.
Verwijderd
Na lang wachten heb ik toch zojuist een 3DS gekocht (Mario 3DS Land pakket incl. 'gratis' sleeve). Het was deze game die mij over de streep heeft getrokken, samen met Zelda OOT en de toekomstige Layton games. "Vroegah" heb ik ook diverse GB games gespeeld (Mario Land : 6 Golden Coins, etc.) en ik heb gelezen dat het nu mogelijk wordt deze games opnieuw te spelen op de 3DS.
Echter een vraag: Hoe kom ik aan deze games? Kan dit via een ingebouwde shop? En hoe kan ik in deze shop betalen? Ben een beetje huiverig geworden om m'n creditcard te gebruiken na alle ongein in de PS store.
Echter een vraag: Hoe kom ik aan deze games? Kan dit via een ingebouwde shop? En hoe kan ik in deze shop betalen? Ben een beetje huiverig geworden om m'n creditcard te gebruiken na alle ongein in de PS store.
Dit kan inderdaad via de ingebouwde eShop, kan met CC en met Nintendo 3DS point cards welke je kan kopen bij de Primera.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:09:
Na lang wachten heb ik toch zojuist een 3DS gekocht (Mario 3DS Land pakket incl. 'gratis' sleeve). Het was deze game die mij over de streep heeft getrokken, samen met Zelda OOT en de toekomstige Layton games. "Vroegah" heb ik ook diverse GB games gespeeld (Mario Land : 6 Golden Coins, etc.) en ik heb gelezen dat het nu mogelijk wordt deze games opnieuw te spelen op de 3DS.
Daarnet de Zelda Limited Edition (25th anniversary edition) van de 3DS gehaald. Gelijk maar Super Mario 3D Land erbij gekocht.
Leuk hebbedingetje en ziet er super uit! (Ook de buitenkant, Zelda editie
)
Nadeel is inderdaad dat je zo door SM3DL bent.
Deze vraag is natuurlijk voor ieder anders, maar wat vinden jullie nu echt de topspellen voor de 3DS? 2 spellen op het moment is nogal karig..
Leuk hebbedingetje en ziet er super uit! (Ook de buitenkant, Zelda editie
Deze vraag is natuurlijk voor ieder anders, maar wat vinden jullie nu echt de topspellen voor de 3DS? 2 spellen op het moment is nogal karig..
PSN: Redrafted
Verwijderd
Street Fighter 4 en Dead or Alive zijn echte toppers. Maar er zijn er meer. En natuurlijk komt MarioKart 7 volgende week
Ook het 3DS tetris spel vind ik erg leuk, en Pac Man.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 16:21 ]
Dat is het op het moment helaas, maar MK7 staat op het menu voor 2 december.Burnedphoenix schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:36:
Daarnet de Zelda Limited Edition (25th anniversary edition) van de 3DS gehaald. Gelijk maar Super Mario 3D Land erbij gekocht.
Leuk hebbedingetje en ziet er super uit! (Ook de buitenkant, Zelda editie)
@ Burnedphoenix
Ghost Recon Shadow Wars is ook erg goed, als je van TBS houdt teminste.
Super Mario helaas inderdaad ook erg snel doorheen na ongeveer 7 uur. Natuurlijk ga ik nog wel verder tot ik alle sterren en dergelijke heb. Maar toch jammer dat het zo snel voorbij is. Overigens vind ik hem, op de moeilijkheidsgraad na, wel heel erg goed.
Ghost Recon Shadow Wars is ook erg goed, als je van TBS houdt teminste.
Super Mario helaas inderdaad ook erg snel doorheen na ongeveer 7 uur. Natuurlijk ga ik nog wel verder tot ik alle sterren en dergelijke heb. Maar toch jammer dat het zo snel voorbij is. Overigens vind ik hem, op de moeilijkheidsgraad na, wel heel erg goed.
Ghost Recon vond ik ook super inderdaad!
Kan je ook erg lang mee spelen; veel levels en soms lastig.
Weet niet of het ondertussen al gefixt is, maar in het begin was er een bug waarbij hij spontaan vastliep als je wifi aan had staan (willekeurig moment in het level). Dus mocht je daartegenaan lopen; ff wifi uitzetten
Super Mario tot nu toe bewaard; binnenkort 11 uur vliegen, daar is hij denk ik perfect geschikt voor, qua spel lengte
Kan je ook erg lang mee spelen; veel levels en soms lastig.
Weet niet of het ondertussen al gefixt is, maar in het begin was er een bug waarbij hij spontaan vastliep als je wifi aan had staan (willekeurig moment in het level). Dus mocht je daartegenaan lopen; ff wifi uitzetten
Super Mario tot nu toe bewaard; binnenkort 11 uur vliegen, daar is hij denk ik perfect geschikt voor, qua spel lengte
[ Voor 16% gewijzigd door matthijst op 25-11-2011 17:09 ]
nu.nlHOOFDDORP - Mario Kart 7 voor Nintendo 3DS is uit tijdnood afgerond met de hulp van Donkey Kong Country Returns-ontwikkelaar Retro Studios.
Dit heeft de producer van het spel, Hideki Konno, bekendgemaakt in een interview met Nintendo's Satoru Iwata.
Het productieteam, wat oorspronkelijk bestond uit acht werknemers, was genoodzaakt om Retro Studios om hulp te vragen nadat enkele designers werden overgeplaatst naar het klaarstomen Nintendogs+Cats voor de 3DS-lancering.
Konno laat weten dat Retro zich bezighield met het geschikt maken van 16 bestaande Mario Kart-banen, terwijl het hoofdteam werkte aan de 16 nieuwe parkoersen.
Nu hopen dat hij niet verder gerushed is.
Ik ga nu de hele Playertable van pagina 1 door, ik zet iedereen er nu in.
Ik heb Boeboe al een DM gestuurd, maar dit is mijn FC: 1418-7026-1665
Edit: Maak als nick maar Xerox ofzo (me echte naam
)
Edit2: Dit is dus nu ook me nickname.
Ik heb Boeboe al een DM gestuurd, maar dit is mijn FC: 1418-7026-1665
Edit: Maak als nick maar Xerox ofzo (me echte naam
Edit2: Dit is dus nu ook me nickname.
[ Voor 25% gewijzigd door Xerox op 25-11-2011 22:49 ]
PSN: Redrafted
Verwijderd
Ook wel tekened dat nintendo nu juist het omgekeerde doet dan dat je van ze gewend bent.SandaX schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:56:
[...]
nu.nl
Nu hopen dat hij niet verder gerushed is.
Iemand bekend met James Noir's Hollywood Crimes?
Had hem paar maanden geleden gekocht, maar had niet door dat het een Pre-Order was
Gister opeens een pakketje in me bus, was het die game.. Was hem al compleet vergeten
Nog niet geprobeerd, maar lijkt me wel leuk
Had hem paar maanden geleden gekocht, maar had niet door dat het een Pre-Order was
Gister opeens een pakketje in me bus, was het die game.. Was hem al compleet vergeten
Nog niet geprobeerd, maar lijkt me wel leuk
Hello there
Verwijderd
Heb Hollywood Crimes ook net binnen, maar wil hem bewaren voor een lange reis volgende week, dus alleen even het boekje gelezen en een profiel aangemaakt, verder nog niet gespeeld.
Verwijderd
Maar ja, laat wel zeggen dat ze het team verdubbeld hebben met mensen van Retro Studios. Die o.a. Metroid Prime hebben gemaaktVerwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 03:25:
[...]
Ook wel tekened dat nintendo nu juist het omgekeerde doet dan dat je van ze gewend bent.
En daarbij moest Nintendo toch iets doen om de 3DS beter te laten verkopen. Dus moeten ze sneller spellen uitbrengen. Dan kan je twee dingen doen: 1 spel kleiner maken of 2 het ontwikkelteam groter maken.
Nintendo heeft dus voor optie 2 gekozen.
Daarom zei ik ook dat het "meestal zo is".Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:32:
[...]
Dat is niet waar. Dingen hebben ook de mogelijkheid duurder te worden als ze ouder worden. Bv kunst. En dat is wat Nintendo games zijn, kunst.
Maar komop zeg.. Je zou jezelf eens moeten horen.. Ik ben ook een Nintendo-fan hoor, maar je redeneringen slaan echt alles
Ik ben het met je eens dat wat ze maken artistiek is, maar je weet zelf ook wel dat wat er in het dagelijks leven "kunst" genoemd wordt, games daar (misschien nóg) niet echt een onderdeel van zijn. Dat zijn beelden, beschilderde doeken, dingen uit de oudheid/geschiedenis.
Het lijkt wel of Nintendo je geïndoctrineerd heeft af en toe
Verwijderd
Niet?
Kijk naar een simpel spel als Pac-Man, Pong, Arkanoid of Tetris.
Op zichzelf niet echt super bijzonder, maar dat zijn wel de spellen die de games industrie vorm gegeven hebben. Ook zijn er al musea geweid aan games. (Google maar) Dus zeggen dat (sommige) games niet bij Moderne Kunst horen, vind ik nogal oppervlakkig.
Nintendo heeft met series als Mario, Metroid, Zelda ook aan deze moderne kunst meegeholpen.
Op zichzelf niet echt super bijzonder, maar dat zijn wel de spellen die de games industrie vorm gegeven hebben. Ook zijn er al musea geweid aan games. (Google maar) Dus zeggen dat (sommige) games niet bij Moderne Kunst horen, vind ik nogal oppervlakkig.
Nintendo heeft met series als Mario, Metroid, Zelda ook aan deze moderne kunst meegeholpen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 11:35 ]
Iemand hier die Cave Story 3D heeft? Hoe is hij?
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:40:
offtopic:
Mario Kart Wii? Kunst? Seriously? Niet alleen is het een matige Mario Kart met enorm cheatende CPU maar online is het helemaal een drama tenzij je zelf ook cheat.
Ik neem aan dat je volgens jouw redenering ook de 3DS een wegwerphandheld kan noemen trouwens.
Dat vermoeden heb ik gezien posts als deze bij de Zelda review:Speek schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:20:
[...]
Het lijkt wel of Nintendo je geïndoctrineerd heeft af en toeIk bedoel dat niet lullig hoor, maar zoals ik zei: ik ben ook fan. Maar ook mij hoor je niet alle fouten van hetgeen waar ik fan van ben goedpraten.
Slechte review.
Dit spel verdient een 10/10, niet minder.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 11:37 ]
Verwijderd
Wow... echt de exacte persoon met de exacte reactie die ik verwacht had. Goed werk GetBack!
En wat bedoel je met een cheatende cpu?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 11:38 ]
Waar we het over hebben is het feit dat het je het kunst noemt in combinatie met prijsstijging of -daling. Kunst van een bepaalde graad kán inderdaad duurder worden over tijd, dat is voor games zeker niet zo.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:32:
Niet?
Nogmaals, begrijp me niet verkeerd. Ik heb niets tegen jou en al helemaal niet tegen Ninty, maar imho praat je te vaak Nintendo tegen beter weten in goed en dat riekt naar fanboy-commentaar. Ook dat is je volste recht om te doen, maar om nou te zeggen dat je vind dat de prijs lekker hoog mag blijven zodat het voor jou voelt alsof het meer waarde krijgt gaat een beetje ver vind je niet?
En als je mijn bericht goed gelezen had... Ook ik vind games artistiek, maar dat wil niet zeggen dat alle games automatisch onder kunst geschaard kunnen worden.
In welk opzicht? Voorbeelden?Nintendo heeft met series als Mario, Metroid, Zelda ook aan deze moderne kunst meegeholpen.
EDIT: laat ook maar zitten btw, discussie gaat anders een beetje de verkeerde kant uit denk ik
[ Voor 3% gewijzigd door speek1984 op 28-11-2011 11:47 ]
Verwijderd
Typisch dat je niet inhoudelijk op het 3DS-commentaar ingaat maargoed. Mario Kart Wii heeft de ergste variabele cpu (die opeens een boost in snelheid krijgt als jij vooraan rijdt) en daarnaast is de item-spam ongelooflijk. Speel maar eens op het hoogste niveau en tel het aantal blauwe schilden dat je om je oren krijgt als je vooraan rijdt waarna 'toevallig' de CPU je inhaalt als je geraakt bent. MKWii is meer geluk dan skills tenzij je cheats gebruikt.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:36:
Wow... echt de exacte persoon met de exacte reactie die ik verwacht had. Goed werk GetBack!
Ik weet dat ze in Duitsland bij videogames nog wel eens de eigen taal willen pushen dus vandaar mijn vraag.
Bij Amazon.de kan je voor 34,99 euro Mario Kart 7 halen en krijg je een gratis Mario Kart 7 hoesje bij van Nintendo. Alleen staan er bij taal: Duits.... Heb natuurlijk geen zin om Mario Kart 7 enkel in het Duits te spelen dus vandaar mijn vraag: iemand al ervaring met 3DS spellen (van Nintendo) uit Duitsland? Bevatten die enkel de Duitse taal? Leuk kenmerk is trouwens dat het distrubutiecentrum van Nintendo Europe in Duitsland zit
http://www.amazon.de/gp/f...740867&pf_rd_i=B005MWL1OA
Heb Super Mario 3D Land van Amazon.co.uk vandaan en die bevatte ook gewoon Nederlands (niet dat ik daar op zat te wachten, maar die had ook gewoon Engels
)
Bij Amazon.co.uk kan ik MK7 gewoon bestellen voor dezelfde prijs maar dan krijg ik niet dat gratis tasje
Bij Amazon.de kan je voor 34,99 euro Mario Kart 7 halen en krijg je een gratis Mario Kart 7 hoesje bij van Nintendo. Alleen staan er bij taal: Duits.... Heb natuurlijk geen zin om Mario Kart 7 enkel in het Duits te spelen dus vandaar mijn vraag: iemand al ervaring met 3DS spellen (van Nintendo) uit Duitsland? Bevatten die enkel de Duitse taal? Leuk kenmerk is trouwens dat het distrubutiecentrum van Nintendo Europe in Duitsland zit
http://www.amazon.de/gp/f...740867&pf_rd_i=B005MWL1OA
Heb Super Mario 3D Land van Amazon.co.uk vandaan en die bevatte ook gewoon Nederlands (niet dat ik daar op zat te wachten, maar die had ook gewoon Engels
Bij Amazon.co.uk kan ik MK7 gewoon bestellen voor dezelfde prijs maar dan krijg ik niet dat gratis tasje
[ Voor 12% gewijzigd door Deezers op 29-11-2011 17:31 ]
Bij games als kunst denk ik trouwens eerder aan spellen als Rez, Killer 7 en Shenmue
Mario Kart is op zich een vermakelijke racer die helaas een beetje om zeep geholpen is door het iedereen-moet-kunnen-winnen-principe. Snap ook niet waarom Nintendo dat zo ver heeft doorgevoerd. Bij Super Smash Bros doen ze het niet. Zorg dan voor wat handicap opties waarbij de computer helpt met sturen bij slechtere gamers. Nu word je als goede gamer vooraan zo'n beetje afgestraft doordat je heel de tijd die suffe blauwe schildjes om je oren krijgt.
Mario Kart is op zich een vermakelijke racer die helaas een beetje om zeep geholpen is door het iedereen-moet-kunnen-winnen-principe. Snap ook niet waarom Nintendo dat zo ver heeft doorgevoerd. Bij Super Smash Bros doen ze het niet. Zorg dan voor wat handicap opties waarbij de computer helpt met sturen bij slechtere gamers. Nu word je als goede gamer vooraan zo'n beetje afgestraft doordat je heel de tijd die suffe blauwe schildjes om je oren krijgt.
Verwijderd
Betreffende mariokart:Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:52:
[...]
Typisch dat je niet inhoudelijk op het 3DS-commentaar ingaat maargoed. Mario Kart Wii heeft de ergste variabele cpu (die opeens een boost in snelheid krijgt als jij vooraan rijdt) en daarnaast is de item-spam ongelooflijk. Speel maar eens op het hoogste niveau en tel het aantal blauwe schilden dat je om je oren krijgt als je vooraan rijdt waarna 'toevallig' de CPU je inhaalt als je geraakt bent. MKWii is meer geluk dan skills tenzij je cheats gebruikt.
1. Hoe ver je achter ligt hoe beter de items zijn die je krijgt.
2. Als je vlak achter je voorganger gaat rijden krijg je door hem een tijdelijke speedboost.
Het zijn geen cheats, het is gewoon om er voor te zorgen dat het moeilijk is om eerste te blijven. Zodat het spel wat moeilijker wordt. Het is niet dat wanneer je eerste ligt je rustig uit kan rijden.
Natuurlijk is het niet leuk dat je voor de laatste bocht een blauw schild krijgt en je derde finished. Maar het is wel het doel van het spel.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 19:17 ]
Mariokart 7 review : http://uk.ds.ign.com/articles/121/1213485p1.html
Hoop inderdaad dat er niet teveel blauwe schild achtige dingen zijn. Betere items is tot daar aan toe, maar je moet er wel iets tegen kunnen doen.
Hoop inderdaad dat er niet teveel blauwe schild achtige dingen zijn. Betere items is tot daar aan toe, maar je moet er wel iets tegen kunnen doen.
[ Voor 52% gewijzigd door punisher007 op 29-11-2011 19:59 ]
Die blauwe schilden zouden ze alleen moeten doen wanneer de eerste echt enorm voor loopt op de rest. Dan verklein je het gat. Maar nu lijkt het soms alsof je beter als tweede vlak achter de eerste kan rijden om in de laatste ronde een te boosten of diegene neer te knallen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:15:
[...]
Betreffende mariokart:
1. Hoe ver je achter ligt hoe beter de items zijn die je krijgt.
2. Als je vlak achter je voorganger gaat rijden krijg je door hem een tijdelijke speedboost.
Het zijn geen cheats, het is gewoon om er voor te zorgen dat het moeilijk is om eerste te blijven. Zodat het spel wat moeilijker wordt. Het is niet dat wanneer je eerste ligt je rustig uit kan rijden.
Natuurlijk is het niet leuk dat je voor de laatste bocht een blauw schild krijgt en je derde finished. Maar het is wel het doel van het spel.
Voor de rest ben ik nooit zo'n fan van rubber banding of items die afhankelijk zijn van je positie. Heb er een hekel aan als een game je overduidelijk probeert te helpen of tegen te werken. Het resultaat moet een weergave zijn van hoe goed je hebt gespeeld.
Zorg er iig voor dat je bepaalde items uit kan zetten en dat je ervoor kan kiezen dat items echt random zijn. Voor de serieuzere gamers onderling zou dat een stuk fijner zijn.
Vroegah werd je als beginner in games gewoon genadeloos vernederd en moest je trainen om beter te worden. Tegenwoordig lijkt het alsof games je vooral de illusie geven dat je beter wordt. Vaak worden ze zelfs makkelijker nadat je verder komt, maar lijkt het alsof je goed bent. Denk aan racers waarbij je met een crappy wagen begint en daarna met betere wagens over dezelfde tracks mag, of shooters waarbij je van een proppertjesgun naar grover geschut gaat. Of met weinig health beginnen en later allerlei armor erbij krijgen.
Verwijderd
Bij Mario Kart heb je gewoon geen enkele skills meer nodig. Het is meer mazzel met wat voor items je krijgt. Het is niet echt een racegame meer. Als je bepaalde cups faalt omdat de cpu vlak voor het einde nog even een paar super-items gebruikt dan is dat onterecht frustrerend. Nintendo zou op zijn minst een item modifier in kunnen bouwen, dat werkte ook goed bij Smash Bros. Ik dacht vroeger niet dat Mario Kart 'dumbed down' kon worden maar blijkbaar is dat bij de afgelopen versies toch gebeurd.BarôZZa schreef op woensdag 30 november 2011 @ 02:02:
[...]
Die blauwe schilden zouden ze alleen moeten doen wanneer de eerste echt enorm voor loopt op de rest. Dan verklein je het gat. Maar nu lijkt het soms alsof je beter als tweede vlak achter de eerste kan rijden om in de laatste ronde een te boosten of diegene neer te knallen.
Voor de rest ben ik nooit zo'n fan van rubber banding of items die afhankelijk zijn van je positie. Heb er een hekel aan als een game je overduidelijk probeert te helpen of tegen te werken. Het resultaat moet een weergave zijn van hoe goed je hebt gespeeld.
Zorg er iig voor dat je bepaalde items uit kan zetten en dat je ervoor kan kiezen dat items echt random zijn. Voor de serieuzere gamers onderling zou dat een stuk fijner zijn.
Vroegah werd je als beginner in games gewoon genadeloos vernederd en moest je trainen om beter te worden. Tegenwoordig lijkt het alsof games je vooral de illusie geven dat je beter wordt. Vaak worden ze zelfs makkelijker nadat je verder komt, maar lijkt het alsof je goed bent. Denk aan racers waarbij je met een crappy wagen begint en daarna met betere wagens over dezelfde tracks mag, of shooters waarbij je van een proppertjesgun naar grover geschut gaat. Of met weinig health beginnen en later allerlei armor erbij krijgen.
Jammer dat MK7 deze handicap ook weer heeft, ondanks het geklaag van fans over dit verschijnsel in de Wii versie. Dat zegt ook wel weer iets over hoe goed Nintendo naar haar fans luistert.
Ik vind sowieso de Mario Karts die na Mario Kart 64 zijn gemaakt niet zo leuk. Die op de DS is nog wel oke maar echt goed blijven alleen Mario Kart op de SNES en N64.
Verwijderd
Vind zelf ook Double Dash erg leuk als je met z'n vieren 2 tegen 2 speelt. Anders voegt dat spel weinig toe.Sir_Hendro schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:43:
Ik vind sowieso de Mario Karts die na Mario Kart 64 zijn gemaakt niet zo leuk. Die op de DS is nog wel oke maar echt goed blijven alleen Mario Kart op de SNES en N64.
Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]