Aangezien er toch maar heel weinig titels uitkomen die de moeite waard zijn, heb ik niet echt een vaste stek voor nieuws. Ik denk dat Tweakers zich meer op de titels moet richten die de wat oudere tweaker aanspreken; zelf zit ik alleen te wachten op MGS: Snake eater en Ace combat, omdat dat gewoon klassieke series zijn en ik graag wil zien hoe dat in 3D uitpakt. Flash achtige mini games als Order up en techdemos als Steel Diver kunnen me gestolen worden. Dat soort games koop je voor een euro op de telefoon. Aan de hand van Super Mario 3D land en Mario kart 7 zou je een beschouwing kunnen maken of het de goeie kant uit gaat met de 3DS, maar het zijn geen echte games voor de tweaker denk ik.Jan Laros schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 09:15:
Joehoe! Mijn 3DS De 3DS voor mijn zoontje is ook onderweg. Kan papa eindelijk Zelda opnieuw gaan spelen.
Vraagje van een andere orde en volledig op persoonlijke titel en dus niet die van de redactie: Waar lezen jullie je reviews van 3DS-games? En zouden jullie dat ook meer op Tweakers.net Games willen zien? Bijvoorbeeld enkel op de gamespagina (tweakers.net/games), aangezien de frontpage te druk bezet is voor reviews van non-AAA-titels.
Angry Birds is de meest succesvolle mobile game waarbij het op veel platforms gratis is, dus je kan het gerust meerdere keren downloaden en dat zijn alle platforms bij elkaar. Al zou het gemiddeld voor $1 verkochtmatthijst schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 10:39:
[...]
Mwah, Angry birds heeft 400.000.000 downloads.
Plants vs.Zomvbies werd 300.000 keer verkocht in de eerste 9 dagen op iOS.
Qua omzet zit er vast een gat in, maar wat wil je ook, met die prijzen.
Een iOS apparaat is nu niet te vergelijken met een 3DS/Vita, maar zorg voor een case met hardwarebuttons en je hebt ongeveer hetzelfde (naja, iPhone is sneller dan een 3DS gok ik). Enige waar het dan om gaat zijn de games. En tuurlijk; Nintendo heeft al die klassiekers, maar ik moet zeggen dat ik langzaamaan wel moe word van weer een Mariokart en de zoveelste Mariogame.
Tijden veranderen, Nintendo slaapt lekker verder
zijn (en dat is veel), dan komt is het qua omzet nog steeds niet succesvoller dan de best verkochte DS games.
Plants vs Zombies had dus 300.000 downloads en een omzet van $1 miljoen. Pokémon Black/White werd in de eerste week(Jap/USA/PAL bij elkaar) ruim 5 miljoen keer verkocht. Maal $40/€40. Dan zit je toch naar een enorm gat te kijken.
Ik kan me voorstellen dat als je met Mario Kart op de SNES bent opgegroeid, dat het minder spannend wordt, maar dat komt vooral doordat je zelf ouder wordt. Er zijn ook weer een berg nieuwe kids bijgekomen die nu dezelfde leeftijd hebben als die jij toen had.
En dan heb je het nog niet eens over de kwaliteit van de spelletjes. Ik kan me zelf niet voorstellen dat je eerder moe wordt van Mario dan van een simpele tapgame als Angry Birds.
Verwijderd
Maar heel weinig games? Meen je dat?
November: Super Mario 3D Land.
December: Mario Kart 7, Super Pokémon Rumble
En verder komt ook volgende maand nog Cave Story 3D uit.
(En Legend of Zelda Skyward Sword voor de Wii)
Ik vind dat wel genoeg games hoor
En heb laatst nog Tetris 3DS gekocht, die al eindeloos veel plezier levert. Ik heb dit jaar al 12 3DS spellen gekocht. En dat is echt veel meer dan het aantal DS spellen wat ik in het eerste jaar van de DS heb gekocht, en zelfs meer dan het totaal aantal PSP spellen dat ik heb gekocht.
Ik ben wel blij dat er niet tientallen nieuwe spellen per maand komen. 1. je kan dat nooit allemaal uitspelen. 2. het haalt de interesse bij de goede games weg. en 3. het maakt het kiezen een stuk moeilijker.
En als je denkt dat Cave Story 3D een slecht spel is...
http://3ds.nintendolife.c...2011/10/cave_story_3d_3ds
November: Super Mario 3D Land.
December: Mario Kart 7, Super Pokémon Rumble
En verder komt ook volgende maand nog Cave Story 3D uit.
(En Legend of Zelda Skyward Sword voor de Wii)
Ik vind dat wel genoeg games hoor
En heb laatst nog Tetris 3DS gekocht, die al eindeloos veel plezier levert. Ik heb dit jaar al 12 3DS spellen gekocht. En dat is echt veel meer dan het aantal DS spellen wat ik in het eerste jaar van de DS heb gekocht, en zelfs meer dan het totaal aantal PSP spellen dat ik heb gekocht.
Ik ben wel blij dat er niet tientallen nieuwe spellen per maand komen. 1. je kan dat nooit allemaal uitspelen. 2. het haalt de interesse bij de goede games weg. en 3. het maakt het kiezen een stuk moeilijker.
En als je denkt dat Cave Story 3D een slecht spel is...
http://3ds.nintendolife.c...2011/10/cave_story_3d_3ds
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2011 11:23 ]
Ik bedoelde weinig games voor de gemiddelde tweaker. Pokemon vind ik niet echt een tweaker titel. En tetris lijkt me ook erg leuk op de 3DS, maar ik ben gewoon gewend om dat soort titels voor 1 tot hooguit 4 euro te kopen op de telefoon, waar ze er dan net zo goed uit zien (minus de 3D uiteraard). Wat dat betreft kon het nog wel eens mis gaan denk ik.
Verwijderd
Ja maar dan heb je wel 1 modus. Tetris 3DS zit echt propvol modi.
Standaard:
Marathon (15 levels en Endless)
Vs CPU
Overleven
Fever
Party:
Puzzel
Schaduw
Fit
Torenklimmer
Bombarie Plus
Levelracer
Vangen
Meestermodus
Sprint
AR Modi (je speelt tetris op een plek waar je je AR kaartje heb gelegd)
Marathon
Torenklimmer
Tot slot zijn er nog vele multiplayer mogelijkheden (3DS download play, 3DS multicard play, online)
Werkelijk als je al een Tetris titel op de 3DS wilt hebben die alle mogelijkheden van het systeem goed benut... nou dan heb je Tetris 3DS
En ja, Tetris 3DS is een budget titel (30 euro ipv 40 euro)
En ja, iig ik ga me al met Pokémon Rumble vermaken
Standaard:
Marathon (15 levels en Endless)
Vs CPU
Overleven
Fever
Party:
Puzzel
Schaduw
Fit
Torenklimmer
Bombarie Plus
Levelracer
Vangen
Meestermodus
Sprint
AR Modi (je speelt tetris op een plek waar je je AR kaartje heb gelegd)
Marathon
Torenklimmer
Tot slot zijn er nog vele multiplayer mogelijkheden (3DS download play, 3DS multicard play, online)
Werkelijk als je al een Tetris titel op de 3DS wilt hebben die alle mogelijkheden van het systeem goed benut... nou dan heb je Tetris 3DS
En ja, Tetris 3DS is een budget titel (30 euro ipv 40 euro)
En ja, iig ik ga me al met Pokémon Rumble vermaken
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2011 11:46 ]
Als jij 30 euro 'budget' wilt noemen, is het idd een budget-titel.
Ik wacht meestal bij Zavvi de aanbiedingen af elke zondag, voor 18,50 heb je vaak nog wel aardige titels.
Online spelen doe ik trouwens maar weinig, ook niet op m'n PS3. Ik speel daar te weinig voor en dan kom je van die gastjes tegen die niets anders doen dan gamen en je dan ook finaal in de pan hakken.
Met Tetris ook.. op de NDS een paar keer online gedaan. Alhoewel, daar was een hack voor meen ik, dat je altijd de blokjes kon krijgen die je wilde hebben. Misschien dat ik het daarom zo slecht deed.
En wat al gezegd is; teveel spellen die uitkomen is ook niet goed. Voor de gewone DS zijn er wereldwijd al ruim 5000 spellen uitgekomen. Ik denk dat 100 daar van echt toppers te noemen zijn. Dan liever minder games en allemaal steengoed, dan een lading onzin. Zelfde geldt voor de appstore van Apple. Adverteren met 150.000+ apps, waarvan er ook maar een 1000 erg fijn zijn.
Aan Super Mario 3D Land zal ik in elk geval voor 2011 genoeg hebben.
Battlefield 3 (PC) komt ook nog volgende week uit en ik verwacht ook Uncharted 3 binnen 2 weken in m'n brievenbus. Mooi nu het buiten wat kouder wordt, gaan we gewoon binnen verder.
Ik wacht meestal bij Zavvi de aanbiedingen af elke zondag, voor 18,50 heb je vaak nog wel aardige titels.
Online spelen doe ik trouwens maar weinig, ook niet op m'n PS3. Ik speel daar te weinig voor en dan kom je van die gastjes tegen die niets anders doen dan gamen en je dan ook finaal in de pan hakken.
Met Tetris ook.. op de NDS een paar keer online gedaan. Alhoewel, daar was een hack voor meen ik, dat je altijd de blokjes kon krijgen die je wilde hebben. Misschien dat ik het daarom zo slecht deed.
En wat al gezegd is; teveel spellen die uitkomen is ook niet goed. Voor de gewone DS zijn er wereldwijd al ruim 5000 spellen uitgekomen. Ik denk dat 100 daar van echt toppers te noemen zijn. Dan liever minder games en allemaal steengoed, dan een lading onzin. Zelfde geldt voor de appstore van Apple. Adverteren met 150.000+ apps, waarvan er ook maar een 1000 erg fijn zijn.
Aan Super Mario 3D Land zal ik in elk geval voor 2011 genoeg hebben.
Battlefield 3 (PC) komt ook nog volgende week uit en ik verwacht ook Uncharted 3 binnen 2 weken in m'n brievenbus. Mooi nu het buiten wat kouder wordt, gaan we gewoon binnen verder.
Verwijderd
Bij Nintendo systemen zijn nieuwe retail budget titels altijd 30 euro
Deze titels zakken na verloop van tijd dan ook bijna altijd in prijs. (In tegenstelling tot de AAA titels, welke heel prijsvast zijn)
En ja, ik denk dat je een 3DS spel nieuw niet voor onder 30 euro kan maken. Bv de productiekosten van de cartridge, doosje en boekjes maken het dat je ongeveer al 10 euro kwijt bent. Dan moet er nog iets als software geschreven worden - dus geld naar de uitgever - en ook de winkels moeten er nog wat aan verdienen. En tot slot moet ook de belastingdienst er wat aan verdienen.
En ja, ik denk dat je een 3DS spel nieuw niet voor onder 30 euro kan maken. Bv de productiekosten van de cartridge, doosje en boekjes maken het dat je ongeveer al 10 euro kwijt bent. Dan moet er nog iets als software geschreven worden - dus geld naar de uitgever - en ook de winkels moeten er nog wat aan verdienen. En tot slot moet ook de belastingdienst er wat aan verdienen.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2011 12:08 ]
Als die kosten echt zo hoog zijn dan hoop ik dat Nintendo in hun volgende systemen dit gaat veranderen. Downloads lijken mij dan een veel beter alternatief, zorgt ervoor dat de spellen dan beter betaalbaar worden waar veel mensen nu, naar mijn mening terecht, over klagen.Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 12:04:
Bij Nintendo systemen zijn nieuwe retail budget titels altijd 30 euroDeze titels zakken na verloop van tijd dan ook bijna altijd in prijs. (In tegenstelling tot de AAA titels, welke heel prijsvast zijn)
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ik begrijp oprecht niet waar toch dat verschil in beleving vandaan komt. Handheld games bieden in uren net zoveel plezier als consolegames en de productie van zo'n game kost echt niet zo veel minder dan van een game op PC/PS3/X360.
Dat denk ik niet.. Of ik nu graphics, storyline, AI heb in Uncharted 3 voor de PS3 voor 50,00 euro naar Starfox 64 voor de 3DS kijk voor 40,00 euro waarbij ik de pixels kan tellen, geen diepte zie en de storyline erg mager is...
Al met al lijkt een nieuwe Mario kart ofzo me wel erg leuk, maar om daar nou speciaal een 3DS voor te houden. Ik heb dan ook besloten om m'n 3DS na zo'n twee maanden van de hand te doen en een gewone simpele DS Lite terug te kopen. Dit voor de paar uurtjes per jaar dat ik met vrienden wat games wil spelen..
Persoonlijke minpunten van de 3DS voor mij:
Al met al lijkt een nieuwe Mario kart ofzo me wel erg leuk, maar om daar nou speciaal een 3DS voor te houden. Ik heb dan ook besloten om m'n 3DS na zo'n twee maanden van de hand te doen en een gewone simpele DS Lite terug te kopen. Dit voor de paar uurtjes per jaar dat ik met vrienden wat games wil spelen..
Persoonlijke minpunten van de 3DS voor mij:
- Spellen, titels, erg karig, weinig vernieuwend en niet interessant
- Prijs van deze games die ik aan de zeer hoge kant vind
- Vernieuwing van de 3D-functie valt me redelijk tegen, het is niet meer dan leuk
- Online / Friends en dergelijke.. Ik heb 20 Tweakers toegevoegd, nog nooit online gezien
- 3DS-store, waar geen demo's, geen filmpjes, geen leuke zooi in staat, erg erg karig
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Meeste handheld games bieden minder uren dan console versies. Dat is mijn voornaamste reden om handheld games lager in de prijs te willen zien.Jochem Boom schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 12:59:
Ik begrijp oprecht niet waar toch dat verschil in beleving vandaan komt. Handheld games bieden in uren net zoveel plezier als consolegames en de productie van zo'n game kost echt niet zo veel minder dan van een game op PC/PS3/X360.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Verwijderd
De PSV komt pas 22 februari 2012 uit.CLB schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:14:
Dat denk ik niet.. Of ik nu graphics, storyline, AI heb in Uncharted 3 voor de PS3 voor 50,00 euro naar Starfox 64 voor de 3DS kijk voor 40,00 euro waarbij ik de pixels kan tellen, geen diepte zie en de storyline erg mager is...
Persoonlijke minpunten van de 3DS voor mij:Dus die gaat de deur uit, er komt een normale DS Lite ofzo en in januari 2011 komt er een PlayStation Vita bij
- Spellen, titels, erg karig, weinig vernieuwend en niet interessant
- Prijs van deze games die ik aan de zeer hoge kant vind
- Vernieuwing van de 3D-functie valt me redelijk tegen, het is niet meer dan leuk
- Online / Friends en dergelijke.. Ik heb 20 Tweakers toegevoegd, nog nooit online gezien
- 3DS-store, waar geen demo's, geen filmpjes, geen leuke zooi in staat, erg erg karig
1. Mening, mening, mening en ongegrond.
2. Alsof PSV games goedkoper zullen zijn (eerder het tegenovergestelde)
3. Mening.
4. Tja, dat is misschien dat niet alle tweakers in de lijst iedereen toegevoegd heeft..
5. Wat WIL JE DAN? Dat er bij launch gelijk een miljoen games in staan? Die games moeten nog gemaakt worden. Plus staan bij de meeste games gewoon één of meerdere filmpjes.
En als je denkt dat de PSV dit allemaal wel gaat bieden, zal ik je verzekeren dat ook die tegen gaat vallen.
PSV = PSP + betere gfx + extra analoge stick + touchscreen (he wacht dat kon mn DS Phat al) + ondersteuning voor 1% van originele PSP spellen.
3DS = DS + 3D + betere gfx (PSP+ niveau) + extra analoge stick + ondersteuning voor alle games die je op een DSi kon spelen (DSiWare, DS spellen, DSi spellen)
Maw. hebben zowel de PSV als de 3DS verbeteringen, waar de 3DS een echt nieuwe functie heeft: 3D. Verder is het gewoon meer van hetzelfde. Maar is dat erg? Nee.
100% ONZIN, Legend of Zelda OoT 3D is niet korter dan de N64 versie. Sterker nog, het spel heeft MasterQuest er standaard bij.theforce81 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:24:
[...]
Meeste handheld games bieden minder uren dan console versies. Dat is mijn voornaamste reden om handheld games lager in de prijs te willen zien.
Spellen die je in een App Store download zijn idd wat korter, maar dat merk je ook aan de prijs. Maar ook consoles hebben verschillende App (achtige) Stores met kleine spellen er in. Zie Xbox Live Arcade, PSN en de Wii Shop.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2011 13:52 ]
17 december 2011 om precies te zijn, dus dan zal die in januari wel door de bus vallen
Gelukkig, gelukkig, gelukkig zei ik 'persoonlijke mening'1. Mening, mening, mening en ongegrond.
Dat is zo, maar dan krijg je ook wel tig keer meer waar voor je geld.. PSV is een handheld dat is het maar qua kracht, graphics en komende games kun je het gewoon een console noemen en ja daar betaal ik wel voor.2. Alsof PSV games goedkoper zullen zijn (eerder het tegenovergestelde)
Just like I said in the first sentence3. Mening.
So? Ik heb heel die friendsfunctie dus in de afgelopen twee maanden niet kunnen proberen, not interesting dus4. Tja, dat is misschien dat niet alle tweakers in de lijst iedereen toegevoegd heeft..
Schreeuwen5. Wat WIL JE DAN?
Nee, maar wel wat demo's, filmpjes, promofilmpjes, trailers of wat dan ookDat er bij launch gelijk een miljoen games in staan?
Dat denk ik helemaal niet, want dat wordt door Sony helemaal niet gereclameerd =)En als je denkt dat de PSV dit allemaal wel gaat bieden, zal ik je verzekeren dat ook die tegen gaat vallen.
Ik wil een Vita omdat de titels me meer aanspreken, Sony dat meer doet dan Nintendo, ik de PSV gelijk kan gebruiken als extra controller voor mijn PS3 waar ik ook tevreden over ben en hij me meer multimedia- mogelijkheden kan bieden dan een 3DS.. Maar waarvoor verdedig ik me eigenlijk, ik lijk wel gek, case closed.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zo jammer altijd die reacties van je Sander, vergelijk het nu maar met de Wii versie van TP, die is een stuk langer dan OoT. Natuurlijk duurt het spel nu langer dan toen de Zelda op de GBA, dat heet technische vooruitgang, maar dit geldt dan weer ook voor console versies van dezelfde soort spellen waardoor de lengte van de handheld altijd lager is dan die van de console versie.Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:40:
[...]
100% ONZIN, Legend of Zelda OoT 3D is niet korter dan de N64 versie. Sterker nog, het spel heeft MasterQuest er standaard bij.
Zat er nog over na te denken dit stukje toe te voegen bij mijn vorige reactie, maar verwachtte dat iedereen dit niet zou aanhalen....
Verwijderd
Ja. TP is langer dan OoT. Maar de N64 was ook een console. Syward Sword zal ook weer langer zijn dan TP. Die op diezelfde console als TP uitgebracht wordt.
Nintendo heeft met OoT op de 3DS een klassieker, zo niet het leukste Zelda spel ooit, opnieuw uitgebracht. Iets waar iedere Zelda fan na het uitkomen van de DS op gewacht heeft. En dan gaan ze niet zomaar even 20 uur nieuwe gameplay aan het spel toevoegen. Dat zal élke fan woedend maken.
Verder is van Pokémon elke handheld versie langer dan de console versie. Er zijn ook meer handheld dan console Pokémon. Ik wacht dan ook zeer gespannen af op de eerste Pokémon RPG voor de 3DS.
Dus zeggen dat een console spel per definitie langer is dan een handheld spel is niks anders dan pure onzin.
Nintendo heeft met OoT op de 3DS een klassieker, zo niet het leukste Zelda spel ooit, opnieuw uitgebracht. Iets waar iedere Zelda fan na het uitkomen van de DS op gewacht heeft. En dan gaan ze niet zomaar even 20 uur nieuwe gameplay aan het spel toevoegen. Dat zal élke fan woedend maken.
Verder is van Pokémon elke handheld versie langer dan de console versie. Er zijn ook meer handheld dan console Pokémon. Ik wacht dan ook zeer gespannen af op de eerste Pokémon RPG voor de 3DS.
Dus zeggen dat een console spel per definitie langer is dan een handheld spel is niks anders dan pure onzin.
PSV is niet anders dan de PSP een generatie geleden. Die had ook PS2 achtige graphics. Zodra de PS4 en XBOX 3, of zelfs de WiiU uitkomen zal de PSV ook weer ouder aan gfx zijn.CLB schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:55:
[...]
17 december 2011 om precies te zijn, dus dan zal die in januari wel door de bus vallen
[...]
Gelukkig, gelukkig, gelukkig zei ik 'persoonlijke mening'
[...]
Dat is zo, maar dan krijg je ook wel tig keer meer waar voor je geld.. PSV is een handheld dat is het maar qua kracht, graphics en komende games kun je het gewoon een console noemen en ja daar betaal ik wel voor.
[video]
[...]
Just like I said in the first sentence
[...]
So? Ik heb heel die friendsfunctie dus in de afgelopen twee maanden niet kunnen proberen, not interesting dus
[...]
SchreeuwenCAPSLOCKDAY was gisteren: 22 OKTOBER CAPSLOCK DAY! WIE DOET ER MEE?
[...]
Nee, maar wel wat demo's, filmpjes, promofilmpjes, trailers of wat dan ook
[...]
Dat denk ik helemaal niet, want dat wordt door Sony helemaal niet gereclameerd =)
Ik wil een Vita omdat de titels me meer aanspreken, Sony dat meer doet dan Nintendo, ik de PSV gelijk kan gebruiken als extra controller voor mijn PS3 waar ik ook tevreden over ben en hij me meer multimedia- mogelijkheden kan bieden dan een 3DS.. Maar waarvoor verdedig ik me eigenlijk, ik lijk wel gek, case closed.
[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2011 14:10 ]
Feit dat het een klassieker is is totaal irrelevant, gaat hier om de duur, je haalt weer aan dat de N64 een console is, ja, eentje uit 1996!! Dus verwacht ik gewoon dat spellen op de 3DS langer zijn dan N64 spellen. Nintendo benaamt hun spellen zelfs kleiner, Super Mario 3D Land.Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:59:
Ja. TP is langer dan OoT. Maar de N64 was ook een console. Syward Sword zal ook weer langer zijn dan TP. Die op diezelfde console als TP uitgebracht wordt.
Maar ja, onrealistische mensen blijven onrealistisch blijkt maar weer.
[ Voor 6% gewijzigd door Koldur op 23-10-2011 14:24 ]
So? De PS3 graphics zijn nog altijd 10 generaties verder dan de Wii / Nintendo 3DS.. Wat maakt mij het nou uit de graphics iets ouders zijn.. Iets ouder zeg ik, want de graphics van de 3DS uit 1990 kunnen gewoon echt niet.Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:59:
PSV is niet anders dan de PSP een generatie geleden. Die had ook PS2 achtige graphics.
Zodra de PS4 en XBOX 3, of zelfs de WiiU uitkomen zal de PSV ook weer ouder aan gfx zijn.
Graphics van 1990? Nah, denk dat je er wel 10 jaar bovenop mag doen.
Als je echt voor gfx gaat, dan moet je inderdaad een Vita kopen. Ik vind ook dat Nintendo maar weinig toppertjes heeft, maar de toppertjes die er zijn, zijn wel erg goed. Laatst nog weer eens New Super Mario Bros gespeeld (DS titeltje dan), dat blijft gewoon een gaaf spel. Mario 3D Land zal een mix zijn tussen Mario Galaxy en Super Mario Bros 3. En wat ik gezien heb op Youtube, beviel me wel! Dat is de reden dat ik de 3DS in eerste instantie voor heb gekocht.
Ik speel ook heel weinig met de 3DS, de laatste keer dat ik 'm aan had, kan ik me niet eens meer herinneren. Maar ik doe 'm niet weg, vanwege wat nog komen gaat. De DS Lite gaat wel binnenkort de deur uit, omdat dat ook op de 3DS draait. De Vita komt er ook nog wel een keer in, zodra de prijzen gaan dalen en ook daar goeie spellen voor uitkomen. De huidige launchline-up daarvan zit ik ook niet op te wachten. Ook niet op Uncharted, heb straks 3 delen gespeeld, been there, done that, got the t-shirt. Misschien ben ik ook al wel te oud om te gamen, heb de hele opkomst meegemaakt.
Maargoed, zo heeft iedereen wel wat te zeuren. Je moet zelf weten of je 'm weg wil doen, wie zijn wij om je tegen te houden. Maaruh, als je 'm weg doet... heb je nog leuke spellen voor een mooi prijsje?
Als je echt voor gfx gaat, dan moet je inderdaad een Vita kopen. Ik vind ook dat Nintendo maar weinig toppertjes heeft, maar de toppertjes die er zijn, zijn wel erg goed. Laatst nog weer eens New Super Mario Bros gespeeld (DS titeltje dan), dat blijft gewoon een gaaf spel. Mario 3D Land zal een mix zijn tussen Mario Galaxy en Super Mario Bros 3. En wat ik gezien heb op Youtube, beviel me wel! Dat is de reden dat ik de 3DS in eerste instantie voor heb gekocht.
Ik speel ook heel weinig met de 3DS, de laatste keer dat ik 'm aan had, kan ik me niet eens meer herinneren. Maar ik doe 'm niet weg, vanwege wat nog komen gaat. De DS Lite gaat wel binnenkort de deur uit, omdat dat ook op de 3DS draait. De Vita komt er ook nog wel een keer in, zodra de prijzen gaan dalen en ook daar goeie spellen voor uitkomen. De huidige launchline-up daarvan zit ik ook niet op te wachten. Ook niet op Uncharted, heb straks 3 delen gespeeld, been there, done that, got the t-shirt. Misschien ben ik ook al wel te oud om te gamen, heb de hele opkomst meegemaakt.
Maargoed, zo heeft iedereen wel wat te zeuren. Je moet zelf weten of je 'm weg wil doen, wie zijn wij om je tegen te houden. Maaruh, als je 'm weg doet... heb je nog leuke spellen voor een mooi prijsje?
Dat dacht ik ook, maar als ik netjes mijn redenen opsom, denkt sanderev66 om mij te moeten bekeren ofzo?JK schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:59:
Je moet zelf weten of je 'm weg wil doen, wie zijn wij om je tegen te houden.
Leuke spellen voor de 3DS? Die zijn er niet!Maaruh, als je 'm weg doet... heb je nog leuke spellen voor een mooi prijsje?
Ik ben het wel met CLB eens, de laatste keer dat ik mijn 3DS heb opgestart was eind augustus
. Ik hou mijn 3DS gewoon omdat ik een sucker ben voor wat betreft Mario games (Mario Land 3D, Mario Kart en Paper Mario), voor de rest is het echt diep triest.
Het enige spel wat ik op dit moment zoek, is Pilot Wings. En dat is eigenlijk meer een techdemo zeggen ze. 
Maar die zit niet in je pakket, zag ik. En de prijzen op Marktplaats liggen te hoog, laat staan in de winkel.
Voor de Vita is het dan nog wachten tot eind februari. Ben benieuwd hoe die gaat verkopen straks!
Maar die zit niet in je pakket, zag ik. En de prijzen op Marktplaats liggen te hoog, laat staan in de winkel.
Voor de Vita is het dan nog wachten tot eind februari. Ben benieuwd hoe die gaat verkopen straks!
Ja, het aanbod nu is niet echt om over naar huis te schrijven, hoewel je dit weet bij de meeste launches, is de launch in mijn optiek nu toch wel echt voorbij. Gelukkig komt er snel wat aan.
Ga hetzelfde doen als CLB; 3DS verkopen en een Vita halen.
Spellen op 3DS vind ik tot nu toe weinig bijzonders en Mariokart en 3D Mario zit ik ook niet (meer) op te wachten. Wil nog even Zelda en Starfox uitspelen en dan gaat ie in de verkoop
Dat scherm van de Vita is echt ziekelijk mooi (en groot) en games zien er supermooi uit. Apparaat ligt lekker in de hand en is niet veel groter dan een PSP, dus prima mee te nemen...
Spellen op 3DS vind ik tot nu toe weinig bijzonders en Mariokart en 3D Mario zit ik ook niet (meer) op te wachten. Wil nog even Zelda en Starfox uitspelen en dan gaat ie in de verkoop
Dat scherm van de Vita is echt ziekelijk mooi (en groot) en games zien er supermooi uit. Apparaat ligt lekker in de hand en is niet veel groter dan een PSP, dus prima mee te nemen...
[ Voor 27% gewijzigd door matthijst op 23-10-2011 16:30 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Hoewel ik je keuze begrijp, moet ik je op voorhand waarschuwen voor het scherm. OLED ziet er erg leuk uit, maar heeft een zeer groot risico op burn-in achtige klachten (is eigenlijk degradatie verschil in de drie verschillende organische kleuren). Heb zelf de Samsung Galaxy S en heb daar echt problemen mee, vind het niet zo'n super probleem, maar op mijn spelsysteem wil ik dat echt niet hebben. Ben blij dat de 3DS dan ook LCD heeft.matthijst schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:28:
Ga hetzelfde doen als CLB; 3DS verkopen en een Vita halen.
Welke games verheug jij je dan op. Mijn PSP heb ik nooit veel mee gedaan. God of War, Ridge Racer wat demo's, Final Fantasy VII. Ik ben er alleen even aan begonnen maar het kon me niet echt boeien. Zelfs m'n compensatie games vanwege de hack heb ik niet gebruikt. O, ja op de PSP heb ik wel veel Monster Hunter gespeeld maar die heb ik straks op de 3DS.matthijst schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:28:
Wellicht wordt ik er ook te oud voor. Heb alles al een keer gezien enzo. Op de DS heb ik meestal nog wel wat aparte titels die er voor zorgen dat ik interesse houdt. Ik kan me ook slecht verheugen op de nieuwe next gen consoles. De beelden en effecten zullen vast wel weer veel beter zijn. Maar de games die groeien niet meer zo. Ik mis de goede oude tijd waar de games nog volop in ontwikkeling waren.
Mja, misschien is dit het ook welboshar schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:15:
Welke games verheug jij je dan op. Mijn PSP heb ik nooit veel mee gedaan. God of War, Ridge Racer wat demo's, Final Fantasy VII. Ik ben er alleen even aan begonnen maar het kon me niet echt boeien.
Wellicht wordt ik er ook te oud voor. Heb alles al een keer gezien enzo. Op de DS heb ik meestal nog wel wat aparte titels die er voor zorgen dat ik interesse houdt. Ik kan me ook slecht verheugen op de nieuwe next gen consoles. De beelden en effecten zullen vast wel weer veel beter zijn. Maar de games die groeien niet meer zo. Ik mis de goede oude tijd waar de games nog volop in ontwikkeling waren.
Heb op de PSP inderdaad ook vooral Ridge Racer, Golf, GTA en Wipeout gedaan.
Eerlijk gezegd heb ik Uncharted op de Vita kunnen spelen en ik werd er niet heel wild van (graphics zijn top, maar ik vond het allemaal een beetje traag gaan; lopen/rennen/kijken). Een Vita zou ik dus vooral kopen omdat het een leuke nieuwe gadget is (kijk op zich wel uit naar Wipeout, Ridge Racer ), maar de kans is groot dat ie dan ook weer snel in de kast belandt.
Voor de 3DS vind ik Zelda en Starfox top, maar ja, dat zijn remakes. Mariokart heb ik zo vaak gespeeld dat ik er niet echt warm meer van word. En de nw 3D Mario vind ik er niet echt leuk uitzien.
Vroeger zag je inderdaad echt grote verschillen en dat ze in grote stappen vooruit gingen.boshar schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:15:
[...]
Maar de games die groeien niet meer zo. Ik mis de goede oude tijd waar de games nog volop in ontwikkeling waren.
Wat te denken van Mario 64. Ik wist niet wat ik zag!
Nu is het denk ik meer de details. Ook qua nieuwe ideeen gebeurd er volgens mij maar weinig. Vroeger kocht ik alles wat los en vast zat, nu echt alleen nog maar specifieke toppers, wat tegenwoordig ook maar een deeltje zoveel is van een spel. Maar wie weet worden we inderdaad te oud.
Voor het eerst trouwens eens goed gekeken naar wat Mario Kart 7 filmpjes, maar dat ziet er toch echt niet slecht uit. Verschil tussen DS en 3DS is dan toch wel goed te zien! Misschien dat ik die ook maar erbij koop. Het komt wel goed met de 3DS.
Verwijderd
Dat komt simpel omdat de technische vooruitgang gewoon veel minder hard gaat dan voorheen.
Vroeger ging je van 2D naar 3D spellen. Tegenwoordig krijgen spellen een net iets mooier uiterlijk dan de vorige versie. Kijk maar naar een shooter van vandaag en vergelijk die met één van vijf (of meer) jaar geleden. Natuurlijk het nieuwe spel ziet er veel beter uit, maar de gameplay zal vrijwel identiek zijn.
Half Life 2 is 7 jaar oud, maar is nog steeds ver superieur aan vermaak dan spellen van vandaag.
Vroeger ging je van 2D naar 3D spellen. Tegenwoordig krijgen spellen een net iets mooier uiterlijk dan de vorige versie. Kijk maar naar een shooter van vandaag en vergelijk die met één van vijf (of meer) jaar geleden. Natuurlijk het nieuwe spel ziet er veel beter uit, maar de gameplay zal vrijwel identiek zijn.
Half Life 2 is 7 jaar oud, maar is nog steeds ver superieur aan vermaak dan spellen van vandaag.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2011 21:56 ]
Que? minder hard dan voorheen? (bij Nintendo mischien ja)Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:55:
Dat komt simpel omdat de technische vooruitgang gewoon veel minder hard gaat dan voorheen.
Verschil psp-psv is toch wel evengroot als bv NES-SNES, ps1-ps2. Alleen een stap als van 2d naar 3d zal niet meer komen denk ik.
Hooguit denk ik dan aan hologrammen, VR, holodek of een soort matrix (wellicht is Nintendo dan wel de eerste met zulke technologie maar dan heb je dat weer met zwaar verouderde gfx)
[ Voor 6% gewijzigd door Mutatie op 24-10-2011 22:58 ]
Verwijderd
PS1-PS2 ja, NES-SNES nee.
Kijk maar naar de verschillen tussen Super Mario Bros (NES) en Super Mario World (SNES).
De grootste stap was van SNES naar N64, toen kwam ook de PS1 en de Dreamcast. De stap van N64 naar NGC was evengroot als de stap van PS1 naar PS2,. De stap PS2 -> PS3 en XBOX -> XBOX 360 waren, ook al wel aanwezig, kleiner. Zo ook de stap GC -> Wii. Die het kleinst leek qua gfx, maar het grootste qua gameplay - zie ook de uitbreiding van Sony (Move) en Microsoft (Kinect) om dit weer bij te halen.
De verbeteringen gaan nu véél minder over gfx en meer over gameplay. En Nintendo wint dat.
En kijk dan naar de vergelijking die ik aangeef: Half Life 2 vergelijken met een spel van deze tijd. Neem bv Portal 2.
De stappen die gezet worden zijn kleiner geworden, dit is een feit. Dit omdat het maximale wat grafisch mogelijk is eigenlijk al bijna gehaald is. Want wat zou je nog meer willen?
Kijk maar naar de verschillen tussen Super Mario Bros (NES) en Super Mario World (SNES).
De grootste stap was van SNES naar N64, toen kwam ook de PS1 en de Dreamcast. De stap van N64 naar NGC was evengroot als de stap van PS1 naar PS2,. De stap PS2 -> PS3 en XBOX -> XBOX 360 waren, ook al wel aanwezig, kleiner. Zo ook de stap GC -> Wii. Die het kleinst leek qua gfx, maar het grootste qua gameplay - zie ook de uitbreiding van Sony (Move) en Microsoft (Kinect) om dit weer bij te halen.
De verbeteringen gaan nu véél minder over gfx en meer over gameplay. En Nintendo wint dat.
En kijk dan naar de vergelijking die ik aangeef: Half Life 2 vergelijken met een spel van deze tijd. Neem bv Portal 2.
De stappen die gezet worden zijn kleiner geworden, dit is een feit. Dit omdat het maximale wat grafisch mogelijk is eigenlijk al bijna gehaald is. Want wat zou je nog meer willen?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2011 23:14 ]
Met Mariokart zoveel?Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:08:
Of met de vergeten 2e analog stick op de 3DS?
Nintendo doet nog steeds leuke dingen en ze zijn al eerder afgeschreven geweest, dus daar wil ik me niet aan branden, maar ik hoop voor ze dat de 3DS alsnog een verkooptopper gaat worden.
De Wii U ziet er aardig uit, maar die giga controlpad lijkt me niet echt comfortabel (nee, die hoef je niet te gebruiken, maar ze promoten hem wel, dus zijn er zelf schijnbaar blij mee).
[ Voor 40% gewijzigd door matthijst op 24-10-2011 23:39 ]
/me is gone vanaf vanochtend, mis hem nog geen moment =)
Van Mario Kart komt er op elke Nintendo-console eentje uit en dat is dus één game per tig jaar. Zie daar het probleem niet zo van in, zijn ook allemaal prima games waar ook aardig wat moeite in gestopt is. Waarom zou Nintendo geen nieuwe versie maken als tientallen miljoenen mensen daarop zitten te wachten? Als je kijkt naar de verkopen, dan is het juist bewonderenswaardig dat ze niet meerdere Karts op dezelfde console uitbrengen. In 19 jaar tijd zijn er welgeteld 6 Mario Karts (excl de Arcade versies) uitgebracht.
Ik ga er trouwens vanuit dat Super Mario 3D Land langer is dan de meeste N64 games en ook dan de meeste huidige consolegames. Wat betreft Nintendo-games zit je denk ik tegen het verkeerde been te schoppen, aangezien Nintendo er juist om bekend staat enorm veel value in de games te proppen, zowel op de consoles als de handhelds. Daarnaast maken ze in veel gevallen gewoon veel gebruik van de mogelijkheden van de platforms en passen ze de games erop aan, waarbij bepaalde concepten beter op de console werken en andere beter portable.
En soms gebruiken ze het gewoon als manier om hun apparaatjes te verkopen. Iedereen heeft vast wel eens bedacht hoe een grote console Pokémon-game zou zijn met betere graphics, meer interactie en uitgebreide online-opties. Gaat er nooit komen, want Nintendo wil dat je een handheld haalt
Super Mario 3D Land slaat terug op de oude Super Mario Land games op de Gameboy, aangezien het eigenlijk het eerste echte nieuwe portable Mario game is sinds die tijd. New Super Mario Bros was een throwback naar de eerste NES-game en lijkt een serie op zich te worden met klassieke 2D gameplay.theforce81 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:23:
[...]
Feit dat het een klassieker is is totaal irrelevant, gaat hier om de duur, je haalt weer aan dat de N64 een console is, ja, eentje uit 1996!! Dus verwacht ik gewoon dat spellen op de 3DS langer zijn dan N64 spellen. Nintendo benaamt hun spellen zelfs kleiner, Super Mario 3D Land.
Maar ja, onrealistische mensen blijven onrealistisch blijkt maar weer.
Ik ga er trouwens vanuit dat Super Mario 3D Land langer is dan de meeste N64 games en ook dan de meeste huidige consolegames. Wat betreft Nintendo-games zit je denk ik tegen het verkeerde been te schoppen, aangezien Nintendo er juist om bekend staat enorm veel value in de games te proppen, zowel op de consoles als de handhelds. Daarnaast maken ze in veel gevallen gewoon veel gebruik van de mogelijkheden van de platforms en passen ze de games erop aan, waarbij bepaalde concepten beter op de console werken en andere beter portable.
En soms gebruiken ze het gewoon als manier om hun apparaatjes te verkopen. Iedereen heeft vast wel eens bedacht hoe een grote console Pokémon-game zou zijn met betere graphics, meer interactie en uitgebreide online-opties. Gaat er nooit komen, want Nintendo wil dat je een handheld haalt
Verwijderd
Ja dat zagen we wel bij o.a. Pilotwings Resort en Starfox 64BarôZZa schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 03:19:. Wat betreft Nintendo-games zit je denk ik tegen het verkeerde been te schoppen, aangezien Nintendo er juist om bekend staat enorm veel value in de games te proppen, zowel op de consoles als de handhelds.
Ik had het meer over de echt typische Nintendo games, de grote titels dus. Voor de rest hebben ze nog wat opvulling voor het gamesaanbod. Met Starfox 64 heb ik me vroeger trouwens enorm vermaakt, die is praktisch eindeloos opnieuw te spelen om alle geheimen te vinden. Pilotwings Resort heb ik niet gespeeld, maar de eerste delen waren ook behoorlijk uitgebreid. Reviews zijn ook niet enorm negatief.
Veel Nintendo-games zijn ook redelijk eenvoudig uit te spelen, maar dan heb je vaak nog alle bonussen, geheimen, gouden medailles enz die vaak aardig uitdagend zijn om te halen. Denk dat Nintendo toch wel vooral bekend staat als goede gamesmaker. Of de consoles/handhelds de laatste tijd net zo goed zijn valt wel te betwisten.
Veel Nintendo-games zijn ook redelijk eenvoudig uit te spelen, maar dan heb je vaak nog alle bonussen, geheimen, gouden medailles enz die vaak aardig uitdagend zijn om te halen. Denk dat Nintendo toch wel vooral bekend staat als goede gamesmaker. Of de consoles/handhelds de laatste tijd net zo goed zijn valt wel te betwisten.
Ik vind juist dat Nintendo zich minder moet focussen op rare features en zich meer moet richten op het maken van goede games. Vroeger maakt Nintendo veel toffe games met zeer goede gameplay en best mooie graphics. Nu is alles outdated en zit je allemaal rare fratsen te doen zoals met controllers zwaaien of lopen stampen op een plastikplaat.
Ik heb helemaal geen behoefte aan al die motion troep. Ik wil gewoon met een controller gamen. Het enige wat SOMS wel eens leuk is om een spel met touch screen te spelen. En met soms bedoel ik dus dat ze niet zoveel games touch screen verplicht moeten maken. Touch screen is leuk voor mini games of zoiets van PopCap maar vaak niet voor toppers.
Ik heb helemaal geen behoefte aan al die motion troep. Ik wil gewoon met een controller gamen. Het enige wat SOMS wel eens leuk is om een spel met touch screen te spelen. En met soms bedoel ik dus dat ze niet zoveel games touch screen verplicht moeten maken. Touch screen is leuk voor mini games of zoiets van PopCap maar vaak niet voor toppers.
GTA VI - All aboard the hype train!!
2 nieuwe 3DS kleuren in Europa begin december:
roze: http://3ds.nintendolife.c..._with_new_3ds_deal_europe
ijswit: http://3ds.nintendolife.c...ice_white_3ds_in_december
roze: http://3ds.nintendolife.c..._with_new_3ds_deal_europe
ijswit: http://3ds.nintendolife.c...ice_white_3ds_in_december
Touchscreen kan handig zijn voor bijvoorbeeld menu items wat op je tweede scherm staan. Zoals bij Zelda 3DS nu. En specifieke spellen daar op gericht.
Ik vind Mario 64 voor de DS echt een crime om te spelen.
Het 3D gebeuren is leuk, maar merk dat ik 95% van Zelda 3DS heb uitgespeeld met 3D uit.
Het 3D gebeuren is leuk, maar merk dat ik 95% van Zelda 3DS heb uitgespeeld met 3D uit.
Mario 64 is dan ook alleen redelijk goed te spelen met de thumbstrap die je alleen bij de eerste DS had.Arunia schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:50:
Bij de DS Lite werd deze al niet meer meegeleverd en met stylus was het dan ook niet echt lekker te spelen, daar geef ik je helemaal gelijk in.
Verwijderd
MarioKart niet, maar ja dat is net zoals de grote Nintendo spellen. Een winnende formule. Daar kunnen ze wegkomen met één kleine modificatie.matthijst schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:36:
[...]
Met Mariokart zoveel?
Of met de vergeten 2e analog stick op de 3DS?
Ik heb het over titels als Golden Sun (GBA, DS), Another Code (DS, Wii), Hotel Dusk (DS), The Last Story (Wii), Geist (GC), Rythm Paradise (GBA, DS, Wii), WarioWare (GBA, GC, DS, Wii).
De 2e analog stick is niet vergeten, maar expres weggelaten en voor motion control gekozen. Nu komt daar een slidepad bij, ach ja, leuk voor third party games. Maar ik zie bar weinig Nintendo games (misschien alleen Kid Icarus) er gebruik van maken.
Nintendo had het met de tijd van de GameCube moeilijk. Maar heeft toen hard teruggeslagen met de Wii en de DS. Maar om Nintendo toen of nu "afgeschreven" te noemen gaat heel ver. En is ook geheel ongegrond.Nintendo doet nog steeds leuke dingen en ze zijn al eerder afgeschreven geweest, dus daar wil ik me niet aan branden, maar ik hoop voor ze dat de 3DS alsnog een verkooptopper gaat worden.
De Wii U ziet er aardig uit, maar die giga controlpad lijkt me niet echt comfortabel (nee, die hoef je niet te gebruiken, maar ze promoten hem wel, dus zijn er zelf schijnbaar blij mee).
De 3DS had het in het begin wat moeilijk. Dat geef ik toe, Nintendo speelt groot in op 3D en dat blijkt voor veel mensen een redelijk probleem te vormen. Nu echter begint Nintendo meer en meer de 3DS als een verbeterde DS af te schilderen, wat een slimme zet is.
En ik zal, als ik jou was, de WiiU niet afschieten voordat je er zelf mee gespeeld hebt!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 22:14 ]
Wat ik zelf een groot probleem vind bij Nintendo is dat ze bijna niks grondig aanpakken. Zo is er nog steeds niet echt een fatsoenlijke onlinedienst. Daarnaast ook bijvoorbeeld bij de Wii U dat er waarschijnlijk maar een tablet tegelijk gebruikt kan worden. Het lijkt soms wel alsof ze gewoon geen moeite willen doen.
Ik verwacht trouwens niet dat Nintendo net zo een goede onlinedienst gaat aanbieden als bijvoorbeeld Microsoft voor de Xbox 360, maar bij Nintendo vind ik de onlinedienst gewoon niet echt praktisch met die codes enzo.
Ik verwacht trouwens niet dat Nintendo net zo een goede onlinedienst gaat aanbieden als bijvoorbeeld Microsoft voor de Xbox 360, maar bij Nintendo vind ik de onlinedienst gewoon niet echt praktisch met die codes enzo.
Bij 3D games is een tweede analog-stick gewoon bijna onmisbaar. Hele device tilten werkt toch minder lekker/responsive plus dat het niet ideaal is met het 3D scherm. Je wil en de character en de camera kunnen bedienen. Dat was al een probleem vanaf Mario 64 met die schokkerige camera via de C-knopjes.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:12:
[...]
MarioKart niet, maar ja dat is net zoals de grote Nintendo spellen. Een winnende formule. Daar kunnen ze wegkomen met één kleine modificatie.
Ik heb het over titels als Golden Sun (GBA, DS), Another Code (DS, Wii), Hotel Dusk (DS), The Last Story (Wii), Geist (GC), Rythm Paradise (GBA, DS, Wii), WarioWare (GBA, GC, DS, Wii).
De 2e analog stick is niet vergeten, maar expres weggelaten en voor motion control gekozen. Nu komt daar een slidepad bij, ach ja, leuk voor third party games. Maar ik zie bar weinig Nintendo games (misschien alleen Kid Icarus) er gebruik van maken.
Een verbeterde 3DS is trouwens slechts een kwestie van tijd. Denk dat ze er eind 2012 mee komen.
Verwijderd
Een definitief oordeel over de WiiU versie vellen kan idd nog niet maar als hij idd in Juni uitkomt en de meest interessante launchtitels titels zijn die nu al voor de PS3/Xbox uitkomen dan heeft Nintendo een probleem. True, ze lieten ook iets Wii-play achtigs zien maar met dat soort 2-uurtjes spellen haal je ook geen goede launchverwachting binnen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:12:
[...]
De 3DS had het in het begin wat moeilijk. Dat geef ik toe, Nintendo speelt groot in op 3D en dat blijkt voor veel mensen een redelijk probleem te vormen. Nu echter begint Nintendo meer en meer de 3DS als een verbeterde DS af te schilderen, wat een slimme zet is.
En ik zal, als ik jou was, de WiiU niet afschieten voordat je er zelf mee gespeeld hebt!
Grappig dat je trouwens zoiets zegt aangezien jij zelf constant dit soort berichten post:
Een 2e analoge stick IS onmisbaar. IGN haalde Kid Icarus al aan en ik moet er niet aan denken hoe shooters gaan spelen. Waarschijnlijk weer krampachtig gepriegel met een stylus zoals bij Metroid DS wat goedkoper is maar lang niet zo goed werkt als een 2e analoge stick.sanderev66 schreef:
De PSVita, de handheld die sneller faalde dan de 3DS.
En nee, de 3DS is niet gefaald. Heeft het alleen een beetje moeilijk
De 3D van de 3Ds slaat idd niet aan en nu heeft Nintendo dus een groot probleem met de Vita. De 3DS kan wel gemarket worden als een verbeterde DS maar technisch schiet hij tekort, helemaal in vergelijking met Sony's HD powerhouse.
De PSP was stukken minder succesvol maar Sony leert van zijn fouten en heeft sowieso een sterk online component, wat Nintendo nog steeds niet lukt. De aangekondigde verbeteringen van afgelopen vrijdag helpen daarbij ook niet het vertrouwen herwinnen. Als je alleen al de launchtitels van PSP en PSV vergelijkt zie je dat Sony ook daar stappen maakt. Of de Vita een groot succes wordt weet ik nog niet maar het ziet er nu al veelbelovend uit.
Super Mario 3d Land ontvangt een score van 38/40 van Famitsu.
bron: http://www.n-europe.com/news.php?nid=16491
bron: http://www.n-europe.com/news.php?nid=16491
Kan je dit onderbouwen? Het komt op mij als haastwerk over. Ik ben net als jij groot fan van Nintendo, maar we moeten wel proberen niet álles goed te praten.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:12:
[...]
De 2e analog stick is niet vergeten, maar expres weggelaten en voor motion control gekozen.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Verwijderd
Tja als Nintendo het lukt om weer iets te vinden dat nieuw is (EN aanslaat) dan hebben ze gewoon weer een hit. helaas blijkt dit bij 3D niet helemaal gelukt te zijn. Het enige dat WiiU nodig heeft om een succes te worden is een applicatie a la Wii sports tennis die massaal aanslaat. Ik durf namelijk best te stellen dat wii sports tennis goed is geweest voor het gros van de wii-verkopen (en de populariteit)
Maargoed, sorry voor de off-topic, het is natuurlijk wel het 3DS topic
Gisteren toevallig IGN weer eens gechecked maar zo te zien heb ik de afgelopen maanden nog weinig gemist. Een 3D mario game heb ik ook niet zoveel interesse in omdat ik gewoon niet zo van 3D platformers hou. Dus we zien wel of er nog eens wat komt waardoor de 3DS interessant wordt. Voorlopig is mariokart voor mij de enige game die er in de nabije toekomst aankomt zover ik kan zien.
Maargoed, sorry voor de off-topic, het is natuurlijk wel het 3DS topic
Verwijderd
Je leert heel veel als je de "Iwata Asks" eens leest. (Zie de Nintendo website)Ram0n schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:35:
[...]
Kan je dit onderbouwen? Het komt op mij als haastwerk over. Ik ben net als jij groot fan van Nintendo, maar we moeten wel proberen niet álles goed te praten.
Verwijderd
Ja want Nintendo gaat tijdens dat soort PR-interviews toegeven dat het in elkaar fladderen van de 3DS een rushjob isVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:06:
[...]
Je leert heel veel als je de "Iwata Asks" eens leest. (Zie de Nintendo website)
Die volg ik ook, maar die zijn inderdaad erg rooskleurig. Het gaat er bij mij niet in...Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:06:
[...]
Je leert heel veel als je de "Iwata Asks" eens leest. (Zie de Nintendo website)
Maar goed, op naar het positieve; wat heb ik enorm veel zijn in Super Mario 3D Land!
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Verwijderd
Nee, maar je leert wel hoe ze tot bepaalde oplossingen gekomen zijnVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:09:
[...]
Ja want Nintendo gaat tijdens dat soort PR-interviews toegeven dat het in elkaar fladderen van de 3DS een rushjob is
Verwijderd
http://www.nu.nl/games/26...o-duikt-diep-in-rood.html
Kan niet zeggen dat het me verbaasd.De Wii is vrijwel dood en hun aas, de 3DS is een enorme tegenvaller die gerusht is zodat Nintendo op de 3D hype kan meeliften.Nintendo duikt diep in het rood
TOKIO - Spelcomputerfabrikant Nintendo is in het afgelopen half jaar diep in de rode cijfers beland.
De onderneming wijt de slechte cijfers aan de dure yen en tegenvallende verkopen van spelcomputers, zo maakte het donderdag bekend.
Het concern moest een nettoverlies in de boeken zetten van 70,3 miljard yen (670 miljoen euro) over de eerste helft van het gebroken boekjaar. In dezelfde periode vorig jaar bedroeg het verlies 2 miljard yen. Nintendo verwacht in heel het boekjaar in de rode cijfers te blijven.
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 11:14 ]
Verwijderd
Toch wel een lelijk persbericht dit. Oeioei.
Hopen dat Nintendo onder druk van deze cijfers weer goed luistert naar de behoeften van de consument.
Hopen dat Nintendo onder druk van deze cijfers weer goed luistert naar de behoeften van de consument.
Hoewel ik het met je eens ben dat het design niet goed is (schermen die elkaar krassen, losse scharnieren, missende tweede analoge joystick) is het voor de rest wel een leuk apparaat, alleen mist het aan spellen. Hardware sales zijn op het moment prima, maar er worden zeer weinig spellen verkocht. Logisch als je het mij vraagt..... Hopelijk komt daar snel verandering in, waarschijnlijk welVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:12:
http://www.nu.nl/games/26...o-duikt-diep-in-rood.html
[...]
Kan niet zeggen dat het me verbaasd.De Wii is vrijwel dood en hun aas, de 3DS is een enorme tegenvaller die gerusht is zodat Nintendo op de 3D hype kan meeliften.
Daarbij komt ook het feit dat de ontwikkelingskosten van de WiiU en 3DS de rekening zullen drukken, weet dit niet 100% zeker, maar technisch gezien is het erg aannemelijk. De tijd zal het leren!
[ Voor 15% gewijzigd door Koldur op 27-10-2011 14:06 ]
Verwijderd
Nouja, Nintendo heeft de 3DS gewoon gerushed. Dat merk je aan de hardware maar ook aan het feit dat bijv de E-shop bij launch er niet was en het gebrek aan kwaliteitstitels. Als de beste titels voor de 3DS 2 dertien jaar oude games zijn weet je dat er een probleem is.
Nintendo had mijns inziens echter weinig keuze. De Wii was begin dit jaar al op sterfen na dood en de DS werd teveel gehinderd door piraterij om nog AAA-games voor uit te brengen. Dat ze ondanks de klachten van consumenten echter nog steeds dwars doorgaan met hun koers te varen is weer iets anders. In plaats van structurele verbeteringen komen met gimmicks als 3D-video lijkt me niet de juiste manier om met het probleem om te gaan.
Nintendo had mijns inziens echter weinig keuze. De Wii was begin dit jaar al op sterfen na dood en de DS werd teveel gehinderd door piraterij om nog AAA-games voor uit te brengen. Dat ze ondanks de klachten van consumenten echter nog steeds dwars doorgaan met hun koers te varen is weer iets anders. In plaats van structurele verbeteringen komen met gimmicks als 3D-video lijkt me niet de juiste manier om met het probleem om te gaan.
Ben het met je eens hoor, alleen niet met het 3D gedeelte. Dat was voor mij persoonlijk (ik weet dat ik in dit geval tot de minderheid behoor) een van de belangrijkste redenen om de 3DS te kopen. OoT 3D heeft me over de streep getrokken, heb daar uiteindelijk ook echt van genoten, gezien ik het spel nooit eerder had gespeeld (behalve een keer tot na de Deku treeVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:13:
Nouja, Nintendo heeft de 3DS gewoon gerushed. Dat merk je aan de hardware maar ook aan het feit dat bijv de E-shop bij launch er niet was en het gebrek aan kwaliteitstitels. Als de beste titels voor de 3DS 2 dertien jaar oude games zijn weet je dat er een probleem is.
Voor de rest zijn er naar mijn idee wel een aantal plussen aan de 3DS, grafisch is het een stuk mooier dan de DS. Had beter gekund, maar dit was van te voren bekend. Motion control vind ik erg leuk, alleen gecombineerd met 3D is het wat lastig. Wat mij het meeste is tegengevallen is de support vanuit Nintendo Benelux, echt zeer belabberd hoe ze daar met klanten omgaan, het komt er bij hen op neer dat we maar niet moeten zeuren om volgens hun "cosmetische" problemen. Maar ja, daar zal ik nu niet te diep op ingaan
Erger nog, de 3DS drie maal naar hen opgestuurd.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:26:
Heb je ze gemaild over die opstaande randen dan?
Eerste keer voor los zittende linker scharnier die echt veel te los zat, daarbij wel aangegeven van die randen, werd retour gestuurd met een brief: probleem niet gevonden.
Tweede keer opgestuurd na de leidinggevende van de afdeling CS gesproken te hebben. Welke de schuld bij mij neer legde, dat ik te kieskeurig was (en dat is leidinggevende....), na verdere discussie had hij beloofd er zelf nog eens naar te kijken, maar dat van die randen komt volgens hem toch echt door te veel druk uit te oefenen terwijl je de 3DS dicht meeneemt (nooit maar dan ook enige druk uitgeoefend). Omgeruild voor een wat betere 3DS qua linker scharnier.
Derde keer opgestuurd omdat de slidepad kraakte en haperde, dit keer omgeruild voor ééntje die wel goed is, linker scharnier is goed vast. Nog steeds problemen met de krassende schermen, maar dit heb ik maar opgelost door rubber voetjes te plakken. Daarna merkte ik dat ze het ambassadeur programma niet overgezet hebben, kon het niet downloaden.... Mailtje gestuurd gezien ik op dat moment op vakantie was, geen reactie, na twee weken een boze reactie gestuurd, 3DS daarvoor al geactiveerd via die site (wat het probleem niet oploste), na een dag van dat mailtje was het opgelost, nooit een reactie gehad.
Duidelijk dat de CS van Nintendo BNL om te huilen is....
Bij mij zie ik wel soort van stofrandjes op het bovenste scherm van de 3DS waar de opstaande randen zitten van het onderste, maar bij mij zijn het geen krassen. Kan ze zonder problemen met een brillendoekje weghalen.
Dat over de CS ben ik het ook mee eens, maar dan met de Wii.
Onze Wii-mote doet het wel, maar maakt een zoem van de trilmotor welke duidt op los zitten hiervan. Opgestuurd en terug gekregen dat ze niks hebben gevonden.
Nahja, als de garantie ervan afgelopen is (ondertussen wel), zal ik hem wel eens open maken en vast lijmen.
Dat over de CS ben ik het ook mee eens, maar dan met de Wii.
Onze Wii-mote doet het wel, maar maakt een zoem van de trilmotor welke duidt op los zitten hiervan. Opgestuurd en terug gekregen dat ze niks hebben gevonden.
Nahja, als de garantie ervan afgelopen is (ondertussen wel), zal ik hem wel eens open maken en vast lijmen.
Verwijderd
Dat van die randen had ik ook idd, krassen op het scherm. En sinds de verhalen dat het kon gebeuren ging ik er echt achterlijk zuinig mee om. Customer support bij de grote bedrijven is sowieso om te janken laatste tijd trouwens, heb af en toe wat zaken gezien van apple waar ik ook echt niet happy van word om maar een voorbeeld te noemen.
De meeste mensen die het eerst als wegveegbare strepen hadden hebben over het algemeen later allemaal krassen van gekregen. Het is dus een risico!
Verwijderd
Van de Virtual Boy krijg je misschien soms hoofdpijn maar hij maakt zichzelf gelukkig niet kapot
.
Verwijderd
Als je de 3DS net nieuw koopt zit er een stukje beschermingspapier tussen de schermen. Dit moet je bewaren en altijd tussen de schermen van je 3DS laten zitten als je deze niet gebruikt. Ook moet je je scherm goed schoonmaken met LCD scherm schoonmaak spul. Dan krijg je geen krassen.
Verwijderd
Dat is te zielig voor woorden. Je moet dus elke keer een stukje plastic tussen een scherm leggen omdat hij niet beschadigd. Laat Nintendo liever fatsoenlijke hardware uitleveren of iets in de trant van rubbertjes leveren.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:55:
Als je de 3DS net nieuw koopt zit er een stukje beschermingspapier tussen de schermen. Dit moet je bewaren en altijd tussen de schermen van je 3DS laten zitten als je deze niet gebruikt. Ook moet je je scherm goed schoonmaken met LCD scherm schoonmaak spul. Dan krijg je geen krassen.
Oh wacht dat vereist customer service.
Dat probleem is er echt één die Nintendo makkelijk op kan lossen (gratis stootrubbers opsturen naar geregistreerde 3DS bezitters) en de scheiding geeft tussen realistische mensen en onrealistische.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:11:
[...]
Dat is te zielig voor woorden. Je moet dus elke keer een stukje plastic tussen een scherm leggen omdat hij niet beschadigd. Laat Nintendo liever fatsoenlijke hardware uitleveren of iets in de trant van rubbertjes leveren.
Oh wacht dat vereist customer service.
Grappige is dat mensen zelfs zeggen: "Koop een screen protector, probleem opgelost!" Erg vervelende manier van "oplossen", kost geld wat niet zou moeten en als de SP een kras krijgt moet je die weer vervangen en dit gaat dan in cirkels rond....
Om nog even in te haken op de VB en hoofdpijn, heb daar echt geen last van. Ook het feit dat de VB zijn eigen schermen niet beschadigd is niet helemaal waar, ze krassen zichzelf niet inderdaad, maar de displays hebben een bepaalde lijm om de kabels contact te laten maken met het display zelf, wat bij zo goed als alle VB's ooit gedeeltijk los laat, wat nog vervelendere problemen veroorzaakt. Nu kan ik dit wel oplossen met solderen, maar dat is geen makkelijke klus! Dus oordeel niet te snel
Yup, de beroemde bloody lines heb ik soms ook op m'n virtualboy. Al is dat ding in geen eeuwen aan geweest.Het effect vind ik nog steeds toffer dan de 3DS trouwens.
De nieuwe eShop brengt DLC voor games en demo's!

.

Eindelijk goed nieuwsSeveral new functions will be added to the Nintendo eShop.
For one thing, after a software title is launched, content can be added to it via the Nintendo eShop. This is a feature a number of software creators have been looking forward to. With the Nintendo 3DS system update this time, we can create that desired circumstance, so we should see an increase in the number of applicable software titles that will be launched from now on.
[...]
Another addition is the ability for the software publishers to provide the owners of Nintendo 3DS systems with demo versions of their software, for which they can put a limit on the number of trials. As you may know by now, the player reviews available at the Nintendo eShop have high credibility since only those who have played the subject software for one hour or more are eligible to cast a vote. More than one million reviews have been contributed to date worldwide. By combining this existing review mechanism with the demo versions, we would like to continue our endeavors to expand the number of opportunities for consumers to be able to notice the potential and appeal of new software titles.
Verwijderd
Ik krijg er ook niet echt hoofdpijn van maar dat is wel de meest gehoorde klacht. Daarnaast vind ik het 3D-effect sterker dan bij de meeste 3DS-spellen doordat je een bioscoop-effect hebt wanneer je met je hoofd in de helm zit. Galactic Pinball en Teleroboxer FTW.BarôZZa schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:05:
Yup, de beroemde bloody lines heb ik soms ook op m'n virtualboy. Al is dat ding in geen eeuwen aan geweest.Het effect vind ik nog steeds toffer dan de 3DS trouwens.
Vandaag toch maar een nieuw spel voor m'n 3DS gescoord: Skylanders. OK ik zit een beetje (ahem) boven de doelgroep leeftijd maar een paarse draak die tot "leven" komt in je spel is gewoon *te* leuk
Verwijderd
Toch vraag ik me af, is het een beetje een leuk spel? Dat wezens tot "leven" komen snap ik wel, maar ik vraag me af of er een leuk verhaal inzit, met leuke gameplay..
Vraagje: welke spellen maken gebruik van de AR functionaliteit? Ik kan dat nergens vinden. De mate van gebruik van AR in het spel maakt dan nog geen eens uit, als er maar AR in zit.
Geen tot nu toe voor zover ik weet, dus het is alleen nog maar showcase op het moment.winnie schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:24:
Vraagje: welke spellen maken gebruik van de AR functionaliteit? Ik kan dat nergens vinden. De mate van gebruik van AR in het spel maakt dan nog geen eens uit, als er maar AR in zit.
Oké, dat klinkt beter. Alle nintendogs en cats?
Verwijderd
Het lijkt me sterk dat er zoiets is als "de AR functionaliteit". Die AR games zijn gewoon een bepaald gebruik van de camera. Net zoals de AR browser op bv een iphone, de iphone heeft ook geen magisch AR ding dat je gewoon "gebruikt" maar dat moet zelf gebouw worden door gebruik van de camera en software.winnie schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:24:
Wij hebben ook die voor de consoles. Best wel grappig om te spelen, maar best een makkelijk spel tot nu toe.dragon2 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:34:
Vandaag toch maar een nieuw spel voor m'n 3DS gescoord: Skylanders. OK ik zit een beetje (ahem) boven de doelgroep leeftijd maar een paarse draak die tot "leven" komt in je spel is gewoon *te* leuk
Verwijderd
Jammer dat je iets van 200 euro moet uitgeven aan speelgoed om de game 100% uit te spelen. Van wat ik het gelezen is het net zoiets als met de Lego games waarbij sommige dingen alleen met bepaalde chars gedaan kunnen worden alleen moet je bij Spyro die figuurtjes in de winkel kopen.dragon2 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:34:
Verwijderd
nieuws: Nintendo stelt 3DS-games uit tot 2012
Is wel weer triest. Laten we wachten met deze games, er zijn immers al genoeg kwaliteitstitels deze kerst. Nintendo moet eens met de tijd meegaan en realiseren dat niet iedere Nintendobezitter zit te wachten op de zoveelste Mario Kart...
Is wel weer triest. Laten we wachten met deze games, er zijn immers al genoeg kwaliteitstitels deze kerst. Nintendo moet eens met de tijd meegaan en realiseren dat niet iedere Nintendobezitter zit te wachten op de zoveelste Mario Kart...
Is niet helemaal waar. Je kunt het spel uitspelen met de standaard figuurtjes. Delen van werelden kun je openen door bepaalde element typen te hebben.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 07:52:
[...]
Jammer dat je iets van 200 euro moet uitgeven aan speelgoed om de game 100% uit te spelen. Van wat ik het gelezen is het net zoiets als met de Lego games waarbij sommige dingen alleen met bepaalde chars gedaan kunnen worden alleen moet je bij Spyro die figuurtjes in de winkel kopen.
Technisch, Magie, Vuur, aarde, dood, water en lucht (geloof dat dit ze zijn).
In die klassen zitten 4 verschillende figuurtjes. Je hoeft maar 1 poppetje te hebben van elk element om het spel volledig uit te spelen. In de levels zitten portalen welke alleen geopent kunnen worden door dat element.
Water en dood zitten in een doos met extra werelden. (Zijn 2 dozen met totaal 2 werelden, 2 poppetjes en een paar items).
Dus valt op zich nog mee.
Wil je alle "achievments", dan moet je ze wel allemaal hebben. Maar dat is meer een tekst die zegt dat je alle poppetjes hebt.
Mja die 200 euro valt ook wel weer mee. De originele game kost je 60+20+14 (game + 3 characters, 1 pack en 2 losse) als je de bonus hats etc wilt halen.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 07:52:
[...]
Jammer dat je iets van 200 euro moet uitgeven aan speelgoed om de game 100% uit te spelen. Van wat ik het gelezen is het net zoiets als met de Lego games waarbij sommige dingen alleen met bepaalde chars gedaan kunnen worden alleen moet je bij Spyro die figuurtjes in de winkel kopen.
De game uitbreidingen zijn 20 euro/stuk maar daar krijg je dan wel een character bij in (7 euro) en dit zijn echt aparte gebieden dus niet nodig.
Als je daarentegen echt alle 37 characters en alle uitbreidingen wil hebben, dan ben je veel meer kwijt dan 200 euro gezien je dan ook meerdere games moet gaan kopen.
Verwijderd
Dan nog moet je belachelijk veel investeren om de game 100% uit te kunnen spelen.
Als ik naar
Als ik naar
kijk zie ik ook alweer dat dit voor een game belachelijk veel geld is.De originele game kost je 60+20+14 (game + 3 characters, 1 pack en 2 losse) als je de bonus hats etc wilt halen.
Ik snap jouw mening hierin, maar ik denk dat het zakelijk gezien toch wel de beste strategie is. Nintendo komt met aardig wat top titels uit straks, als Nintendo ze wat meer verspreid uitgeeft zal de aandacht per titel hoger zijn en de kans op hoge verkopen groter zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:48:
nieuws: Nintendo stelt 3DS-games uit tot 2012
Wel vind ik persoonlijk dat ze eerder met twee games uit had kunnen komen, maar dan nog denk ik dat het zakelijk gezien een prima zet is.
Nee, niemand, komt vandaag ook niet uit. Er is geen definitieve datum, maar men heeft het nu over 22 november.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:04:
Heeft iemand de nieuwe firmware update al die vandaag zou uitkomen?
Verwijderd
Oh ik heb verschillende sites over de firmware update met 3d video opname op 4 november als nieuws zien plaatsen.
Werd eerst ook gedacht, maar mensen nemen veel te vaak dingen aan voor waarheid. Dat is met die sites toentertijd ook gebeurd. We zien het wel, komt in ieder geval niet te lang van nu.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:32:
Oh ik heb verschillende sites over de firmware update met 3d video opname op 4 november als nieuws zien plaatsen.
Verwijderd
Laatst was het op de persconferentie dat die "laat" deze maand uitkomt.
Nieuws over de update:
http://3ds.nintendolife.c...your_friends_online_games
Je kan straks een online spel van een vriend joinen wanneer die bezig is. Ook komt de update (iig in Japan) op de Super Mario 3D Land cartridge (onbevestigd of dit ook hier zo het geval is) en als download - natuurlijk.
En Freakyforms (eShop) komt (iig in de VS) volgende week donderdag uit en gaat daar 7 dollar kosten.
http://3dsware.nintendoli...ve_on_the_eshop_next_week
Nieuws over de update:
http://3ds.nintendolife.c...your_friends_online_games
Je kan straks een online spel van een vriend joinen wanneer die bezig is. Ook komt de update (iig in Japan) op de Super Mario 3D Land cartridge (onbevestigd of dit ook hier zo het geval is) en als download - natuurlijk.
En Freakyforms (eShop) komt (iig in de VS) volgende week donderdag uit en gaat daar 7 dollar kosten.
http://3dsware.nintendoli...ve_on_the_eshop_next_week
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 22:11 ]
Jammer dat ze er nu pas mee komen, maar, hier is de Zelda LE:
http://nintendo3dsblog.co...ry-of-the-legend-of-zelda
http://nintendo3dsblog.co...ry-of-the-legend-of-zelda
[ Voor 25% gewijzigd door Koldur op 08-11-2011 13:12 ]
Verwijderd
Duh.. ze brengen die vlak voor Sinterklaas uit 
Maar er is een makkelijke oplossing.
1. Wacht op de volgende update.
2. Koop deze ^ 3DS.
3. Transfer al je aankopen van je oude 3DS (inclusief eventuele Ambassadeurs status) naar deze 3DS.
4. Verkoop je oude.
5. Profit.
Maar er is een makkelijke oplossing.
1. Wacht op de volgende update.
2. Koop deze ^ 3DS.
3. Transfer al je aankopen van je oude 3DS (inclusief eventuele Ambassadeurs status) naar deze 3DS.
4. Verkoop je oude.
5. Profit.
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 22:08 ]
Marktaandeel:
^ jammer dat marktaandeel weinig zegt over de aantallen. Het zou best kunnen dat dat is toegenomen.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
Ik hoor trouwens niks meer over die boot met dat pookje en die aaa batterij. Is deze al uit?
De grafiek gaat niet over marktaandeel hij gaat over 'revenue' dat is dus omzet.DukeBox schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:15:
^ jammer dat marktaandeel weinig zegt over de aantallen. Het zou best kunnen dat dat is toegenomen.
Dat betekenend uiteraard ook dat in absolute aantallen de markt aan de android/iOS kant enorm is. Een gevolg van adie 80 cent apps.
Verwijderd
December pas, in Japan, hier denk ik Q1 2012.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:39:
Ik hoor trouwens niks meer over die boot met dat pookje en die aaa batterij. Is deze al uit?
Marktaandeel is het aandeel dat een aanbieder van een goed of dienst heeft in de totale afzet op de betreffende markt in een bepaalde periode.
Dus ja, misschien mist er nog een of andere portable in dat overzichtje, maar anders is het volgens mij gewoon een grafiekje van het marktaandeel van de totale omzet in mobiele games per 'systeem'.
Dus ja, misschien mist er nog een of andere portable in dat overzichtje, maar anders is het volgens mij gewoon een grafiekje van het marktaandeel van de totale omzet in mobiele games per 'systeem'.
[ Voor 40% gewijzigd door matthijst op 10-11-2011 07:45 ]
SML, 9.5 op ign:
http://uk.ds.ign.com/articles/121/1211974p1.html
http://uk.ds.ign.com/articles/121/1211974p1.html
Verwijderd
En 9/10 op Nintendolife (doet niet in halve getallen)
http://3ds.nintendolife.c...1/super_mario_3d_land_3ds
Ik krijg er al (goede) kriebels van
Kan niet wachten
http://3ds.nintendolife.c...1/super_mario_3d_land_3ds
Ik krijg er al (goede) kriebels van
3ds kost 144euro bij de MM. Nu zie ik er nog niet echt geweldige games voor, behalve Zelda (maar die heb ik al op de N64).. Nu vind ik 144euro wel een leuke prijs, ook omdat gewone DS-games werken, maar ik vind de releasesnelheid van games opzich gewoon veel te traag.
Verder vraag ik me af, wanneer er een nieuwe DS komt met tweede stick..
Verder vraag ik me af, wanneer er een nieuwe DS komt met tweede stick..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]