Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:05
Kuch, om 6 uur vanochtend al. :P Ze staan op mijn 3DS.
Mijn vrouw moest haar club nintendo account invullen. Hier stond eigenlijk die van mij bij.
Geen idee of dat een probleem zou vormen voor straks dat spel bij inruilen van 2 codes.
Maar goed, anders moet ze haar eigen account maar weer eens opzoeken en daar invullen.

Verwijderd

Heb er al 4 gedownload, maar krijg nu telkens foutmeldingen.

Tja, het zal wel druk zijn :p

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
ik kan die GBAtitels nergens vinden

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik krijg ook nog helemaal niks te zien. Vreemd is dat zeg.

This space is occupied

Verwijderd

Collaborator schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:27:
Ik krijg ook nog helemaal niks te zien. Vreemd is dat zeg.
Kijken bij je gedownloade titels.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:33:
[...]

Kijken bij je gedownloade titels.
Daar was ik al regelmatig aan het kijken. Zojuist maar even de 3DS opnieuw aan en uit gezet en opnieuw naar de store.. Voila! Nu staan ze er (toevallig?) wel allemaal in de lijst met gedownloade titels.

This space is occupied

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:17
Ik was ze bijna vergeten door de release van Star Wars The Old Republic, maar ik ben de gba titels nu ook aan het downloaden!

Verwijderd

Ik heb Mario Kart 7 gekregen gisteravond, en vanmorgen dus GBA Super Circuit gespeeld. Damn, dat gaat zo rambo-snel haha. Even omschakelen.

Ben erg blij met de games. Ook Yoshi's Island vind ik erg leuk, ik geloof dat ik deze op de SNES heb gespeeld. Vind het allemaal toppie zo :)

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:54

winnie

de poes...

punisher007 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:38:
http://www.mycom.nl/Produ...endo-Mario-Kart-7/1198734
7,50 korting vandaag via de code : MY1337SINT

Uiteindelijk dan voor 31,50.

Let wel op: er staat levertijd 10 dagen. Bij mij is het persoonlijk voor kerst, dus geen probleem ;)
Heb jij al iets gehoord over levering van Mario Kart7? Orderstatus bij mij is nog steeds "Uw order is in bestelling" en ik begin hem nu wel een beetje te knijpen. We zijn ondertussen wel twee weken verder.

Edit:
Ik heb net even op twitter contact gehad met Mycom (ik zie nergens een emailadres op hun site). Hun reactie:
Dit product hebben wij inderdaad pas weer op 31-12 op voorraad. Dus ontvangt u het begin van het nieuwe jaar!
Dat schiet dus niet op :-(

[ Voor 18% gewijzigd door winnie op 16-12-2011 13:36 ]

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:12
Die GBA titels, hebben die nou eigenlijk multiplayer support?

PSN: KeaveXL

• Arunia
Voor zover ik weet wel. De optie zit er wel in. Zelda 4-sword adventures heeft het iig wel en daar werkt het ook.

Verwijderd

Dat is een DSiWare spel ;)

• Arunia
Excuses, volgens google niet bij de GBA games.

Je hebt gelijk sander, er zit een verschil in. Jammer dat mario kart etc niet multi is, was wel gaaf geweest.

Verwijderd

Ze zouden grote gedeelten van de games moeten herschrijven om dat te laten werken. (Wat ze dus voor Four Swords wél gedaan hebben)

• mirelia
Kan iemand mij eens stap voor stap vertellen waar ik de GBAspellen kan downloaden want ik zoek me scheel.

Verwijderd

mirelia schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:23:
Kan iemand mij eens stap voor stap vertellen waar ik de GBAspellen kan downloaden want ik zoek me scheel.
1 Start the eShop.
2. Ga helemaal naar links naar "Instellingen en meer".
3. Open onder "Geschiedenis" je "Gedownloade titels".
4. Scroll naar beneden tot je ze ziet staan (het kan zijn dat je met Volgende naar een 2e pagina moet gaan)
5. Klik op "opnieuw downloaden".

En downloaden maar.
Als je geen ambassadeur bent krijg je ze natuurlijk niet te zien, ben je wel ambassadeur en kan je ze niet zien zou ik tot morgen wachten en als je ze dan nog niet hebt contact met Nintendo opnemen

contact@nintendo.nl

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:04
-.-" te "laat" een 3DS gekocht :/
maar even doen met loz oot (wow, had de gamecube versie niet verder gespeeld dan het begin dorp en dit is echt een mooi spel)

Maar komen de GBA titels ook nog in de normale E-store?

Verwijderd

DCG909 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:36:
-.-" te "laat" een 3DS gekocht :/
maar even doen met loz oot (wow, had de gamecube versie niet verder gespeeld dan het begin dorp en dit is echt een mooi spel)

Maar komen de GBA titels ook nog in de normale E-store?
Die zijn nog niet officieel aangekondigd. Dus voorlopig niet. Van de NES titels kun je wel binnenkort (?) een eShop versie vinden :)

• mirelia
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:36:
[...]

1 Start the eShop.
2. Ga helemaal naar links naar "Instellingen en meer".
3. Open onder "Geschiedenis" je "Gedownloade titels".
4. Scroll naar beneden tot je ze ziet staan (het kan zijn dat je met Volgende naar een 2e pagina moet gaan)
5. Klik op "opnieuw downloaden".

En downloaden maar.
Als je geen ambassadeur bent krijg je ze natuurlijk niet te zien, ben je wel ambassadeur en kan je ze niet zien zou ik tot morgen wachten en als je ze dan nog niet hebt contact met Nintendo opnemen

contact@nintendo.nl
Hier zou ik nooit gezochte hebben, thx
Alleen ik zou niet weten wat ambassadeur zijn inhoud dus dat zal ik wel niet zijn. Ik krijg ook alleen de titels die ik gekocht heb te zien.

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:04
-.-" not nice, Ik heb me best vermaakt met metroid fusion op m'n mobiel (alleen diagonaal en rakketen zijn bloody vervelend op zo'n klein scherm).

Ach, ik heb nu wel een 3DS die ik echt mooi vind (25th zelda versie), de normale zwarte had net die "touch" niet.

Verwijderd

mirelia schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:40:
[...]
Hier zou ik nooit gezochte hebben, thx
Alleen ik zou niet weten wat ambassadeur zijn inhoud dus dat zal ik wel niet zijn. Ik krijg ook alleen de titels die ik gekocht heb te zien.
Als je voor 11 augustus 2011 je 3DS had gekocht zou je een Ambassadeur zijn geweest.

• mirelia
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:59:
[...]

Als je voor 11 augustus 2011 je 3DS had gekocht zou je een Ambassadeur zijn geweest.
Ok dan houd het op voor mij, ik heb hem pas een maand

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-11 12:37
winnie schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:05:
[...]

Heb jij al iets gehoord over levering van Mario Kart7? Orderstatus bij mij is nog steeds "Uw order is in bestelling" en ik begin hem nu wel een beetje te knijpen. We zijn ondertussen wel twee weken verder.

Edit:
Ik heb net even op twitter contact gehad met Mycom (ik zie nergens een emailadres op hun site). Hun reactie:

[...]

Dat schiet dus niet op :-(
Bleh. Ik had ook een mail gestuurd, maar nog geen reactie :(

http://blog.bjornhouben.com

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:41
Jammer dat ze F-Zero Maximum Velocity hebben gekozen. Ik had liever F-Zero GP Legends voor de 3DS gekregen. Die is best wel leuk :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:38

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:09:
Heb er al 4 gedownload, maar krijg nu telkens foutmeldingen.

Tja, het zal wel druk zijn :p
Ik heb ze tijdens 'the voice of holland' binnengehaald.. was binnen een paar minuten gepiept voor alle 10 ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Ik heb al heel wat Yoshi's Island gespeeld. B-)

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-11 22:48

nielsvv

100% Afol

Hoe kan je bij mk7 in je kart zitten? Heb dit op de reclame op tv gezien, maar krijg het hier niet voor elkaar.

Bricklink Store - Steam

• mirelia
Ik geloof pijltje naar beneden maar weet het niet zeker

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:39
Ik wil de 3ds gaan kopen met Super Mario 3D Land.

Maar is dit het geld wel waard. Ik speelde vroeger altijd Mario op de game boy's. Maar sinds de gameboy advance geen Nintendo meer genomen. Zal ik met Super Mario 3D Land dezelfde plezier beleven als vroeger??

Verwijderd

Er zijn veel mensen die zeggen dat het spel erg kort/makkelijk is, en daarom misschien geen € 40,- waard is. Ik heb er geen ervaring mee, maar als je het graag wilt spelen omdat je hoopt op herinneringen van vroeger moet je het gewoon proberen. Misschien tweedehands op marktplaats.nl? Als het echt tegen zou vallen, staan er daar veel te koop gok ik zo.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:41
Super Mario 3D Land is een beetje een mix van Mario Bros 3, Mario 64, New Super Mario Bros en Mario Galaxy. De levels zijn erg leuk alleen wel wat gemakkelijk bij voornamelijk de eerste werelden. Je bouwt zeer gemakkelijk 100 levens op dus Game Over kan je alleen gaan als je echt nog nooit in je leven een Mario spel gespeeld hebt. Ik vind Mario 3D Land erg leuk in ieder geval :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:34
Ik heb het ook sinds eergisteren en ik kan het eigenlijk alleen maar aanraden. De eerste werelden zijn inderdaad gemakkelijk maar het 3D effect is een heerlijk toevoeging: je voelt je alleen maar meer opgeslorpt in de Mario wereld.

Verwijderd

Wat Zezke schrijft vind ik ook leuk om eens te lezen. Het is gewoon een kwestie van smaak denk ik. :)

• Arunia
Ik krijg Mario voor de kerst. Moet nog even wachten jammer genoeg.
Mijn vrouw is lekker bezig met Mario Kart. Deze ga ik zelf ook nog wel halen. Zal wel volgend jaar worden. Allereerst maar eens een Canon 7D body halen in januari.

• Evertt
Ik heb een 3ds bundel samen met Super Mario 3D Land besteld hopen dat hij morgen binnen komt.
Kijken of ik deze Mario ook leuk vindt net als de vorige delen.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb bij de ING James Noir's Hollywood Crimes besteld (20 Eur/1500 punten/3,95 verzendkosten).

Schijnt een soort Layton achtig spel te zijn, met leuke puzzels en veel variatie. Voor dat geld in ieder geval een leuke afwisseling op de 3DS.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik heb James Noir's Hollywood Crimes gisteren voor £13.88 (€16,60) besteld bij amazon.co.uk

[ Voor 26% gewijzigd door Ike. op 20-12-2011 13:51 ]

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:44

JK

Mario3D heb ik geen spijt van. Daarvoor heb ik de 3DS gekocht. Nu speel ik het niet zoveel vanwege andere games, maar of ie kort is of niet; ik vind 'm geweldig!

Net ook nog Dead or Alive besteld voor 15,45 bij Zavvi (geen verzendkosten). Kost ook niets daar.
Die Noire game kost iets van 17,95 incl. verzendkosten.

Wat ik nog steeds zoek is Pilot Wings voor weinig geld, maar nog steeds niet gevonden. ;)

Verwijderd

Deze week komen er weer een paar leuke downloads voor de 3DS:

Nintendo Letter Box (Nintendo, gratis) een nieuwe App voor de 3DS waarmee je via Spot/StreetPass berichten - met of zonder foto's, geluiden, 3D, etc naar je vrienden kan sturen.

Mighty Switch Force (WayForward, €6) vervolg op het DSiWare spel (Mighty Flip Champs!) is dit een zeer gave puzzle/actie game waarin je als robot-agente Patricia Wagon achter de ontsnapte "Hooligan sisters" aangaat.

Preview: http://3dsware.nintendoli...sions_mighty_switch_force

Ook komt voor de 3DS VC het GameBoy spel Tetris uit. Wat voor mij een klassieker is, aangezien het het tweede GB spel is wat ik ooit gespeeld heb. (Samen met Super Mario Land).

Voor DSiWare komen de volgende spellen uit:
Castle Conqueror – Heroes en Commando: Steel Disaster

Voor meer info: http://www.nintendolife.c...22nd_december_2011_europe

Ik ga me zeer zeker vermaken met de eerste 2 :) Tetris wordt het niet, want ik wil de GBC versie :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 23:20 ]

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
De GBC versie is ook maar erg matig vergeleken met de moderne tetrissen. Geen quickdrops, back to back tetrisses, fatsoenlijke lockdown en dingen als 20G en invisible tetris.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik ga het tetris GB spel kopen alleen al om het klassieke muziekje EINDELIJK weer te horen. Geweldig. kwa gameplay speel ik tegenwoordig liever de nieuwe iOS versies.

This space is occupied

Verwijderd

Ik vind de iOS versie echt vreselijk. Ik speel liever de 3DS versie :) Knoppen zijn gewoon 100x beter.

• Jackpot
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-08 20:14
Tip voor de mensen die mariokart 7 / zelda oot / Super Mario 3D Land etc nog niet hebben. Gisteren was ik in Nieuwegein en daar waren de 3ds games bij de Bart Smit en Intertoys tijdelijk 27 euro! Ik weet niet hoe lang de actie loopt en of dit landelijk is. Doe er je voordeel mee! :)

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-11 12:37
Volgens alles heeft mycom mijn Mario Kart 7 verzonden. Dus wellicht toch nog net op tijd voor kerst :) Dan eens even wat mensen van hier toevoegen ook.

http://blog.bjornhouben.com

• Evertt
Ik ben nu paar dagen in bezit van 3ds met Super Mario 3D Land.
Ik moet zeggen dat het weer leuk is om weer Mario te spelen hij is net zo leuk als vroeger.
Ik zelf vindt de 3d functie van helemaal niets ik krijg er hoofdpijn van. Ik heb ook last als ik van 3d naar 2d gaat of naar wat anders kijkt dat het wazig wordt.
Maar ik zelf schrok er wel van toen ik de waarschuwingen las over 3d niet bij jonger dan 6 jaar gebruiken en niet te lang ik dacht gelijk 3d weergave is niet goed voor je. Zijn er wel echte onderzoek over 3d of het goed is of slecht?

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:54

winnie

de poes...

punisher007 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 12:45:
Volgens alles heeft mycom mijn Mario Kart 7 verzonden. Dus wellicht toch nog net op tijd voor kerst :) Dan eens even wat mensen van hier toevoegen ook.
Ik zag het, de mijne ligt ondertussen in het sorteercentrum.

Edit: en is binnen. Voor onder de kerstboom.

[ Voor 6% gewijzigd door winnie op 25-12-2011 07:55 ]

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:44

JK

Wat een snelheid bij Zavvi! Woensdag is DOA verstuurd en vandaag al op de mat!
Dit ziet er grafisch echt heel erg goed uit. Nu Street Fighter 4 nog een keer zien te verkopen of ruilen.

Ik zag ook dat Ace Combat al in de winkels ligt, wat dat betreft is het aanbod al een stuk groter geworden voor de 3DS.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:35
Van de week Mario Land 3DS besteld. Was aangenaam verrast, na de verhalen te lezen dat hij 'kort' was. In wereld 5 merk je, dat je nog veel sterren coins moet halen voordat je verder kunt, dat maakt het spel wel een uitdaging, sommige sterren coins zitten goed verstopt.

Het 3D effect wordt hier optimaal benut, soms lijkt het wel alsof Mario uit je scherm wil springen :) net als vlammen, bommen etc.

Tip: als je tijdens het opstarten van mario even wacht, legt het systeme de controls uit. Hier zie je vooral wat voor voordeel de 3d functie heeft.

De Tanuki powerup wordt na mijn mening wel te snel geïntroduceerd, dit had iets later in het spel gemogen.
Dat de levels klein zijn, ben ik het wel mee eens, die hadden van mijn part net zo groot als Mario 64 mogen zijn.

Ik ga verder met wereld 6 :).

Binnenkort ben ik van plan Mario Kart 7 te bestellen. Mijn vraag is: hoe is de online uitdaging? Net zoals de Wii ?

[ Voor 11% gewijzigd door rudyman85 op 25-12-2011 14:24 ]

• Evertt
Ik heb ook Mario Land 3DS. Het is gewoon leuk om weer Mario te spelen. Het is voor mij een hele tijd gelden dat ik Mario speelde laatste keer was het op de Gameboy Advance.

Maar ik zie dat ik in de Nitendo e shop oude Mario classis games kan kopen. Ik heb helaas geen credit card maar waar kan je de tegoed kaarten kopen ik zie ze nergens liggen. Of kan ze ook online kopen?

Verwijderd

De tegoed kaarten zijn in Europa nog erg schaars. (Helaas).

Maar volgens dit bericht zijn ze bij de Primera te koop:
http://www.n1ntendo.nl/ar...ustus-te-koop-bij-primera

En na ff zoeken op de website van de Primera:
http://www.primera.nl/catalogsearch/result/?q=eShop

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2011 13:10 ]

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Zit te twijfelen of ik een 3DS zal aanschaffen. Het begint weer te kriebelen (op mijn leeftijd) om aan de slag te gaan met Mario.
Gebruiken jullie standaard het 3D effect?

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:45
Ik speel altijd met 3d op maximaal. Heb sinds zondag ook Mario en ik vind hem erg leuk :) Een stapel oudere Mario's door elkaar in een nieuw 3d jasje. Ik vond ook de verwijzing naar Zelda leuk gedaan in 5-2 :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-11 22:30
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2011 @ 13:09:
De tegoed kaarten zijn in Europa nog erg schaars. (Helaas).

Maar volgens dit bericht zijn ze bij de Primera te koop:
http://www.n1ntendo.nl/ar...ustus-te-koop-bij-primera

En na ff zoeken op de website van de Primera:
http://www.primera.nl/catalogsearch/result/?q=eShop
Albert heijn heeft ze in de schappen liggen in nieuwegein :)

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-11 22:30
Jackpot schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:13:
Tip voor de mensen die mariokart 7 / zelda oot / Super Mario 3D Land etc nog niet hebben. Gisteren was ik in Nieuwegein en daar waren de 3ds games bij de Bart Smit en Intertoys tijdelijk 27 euro! Ik weet niet hoe lang de actie loopt en of dit landelijk is. Doe er je voordeel mee! :)
Ja mooi he, sinds die Saturn er zit gooien ze bij de BS en de intertoys ook steeds die prijs mee omlaag!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-11 22:48

nielsvv

100% Afol

Vlooi schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:26:
Zit te twijfelen of ik een 3DS zal aanschaffen. Het begint weer te kriebelen (op mijn leeftijd) om aan de slag te gaan met Mario.
Over welke leeftijd spreken we hier? ;)

Ik zet mijn 3d ook steeds aan. Is net iets leuker om te spelen.

Bricklink Store - Steam

• Vlooi
nielsvv schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:54:
[...]

Over welke leeftijd spreken we hier? ;)

Ik zet mijn 3d ook steeds aan. Is net iets leuker om te spelen.
Ahum... 31... ahum.
Mario blijft nostalgie voor mij :).

Hopelijk hebben ze nog een Mario Land 3d pack bij de Intertoys.

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 18:36

Sinester

Game Guru

Vlooi schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:26:
de 3DS is leuk voor alle leeftijden ;)

Over het 3D effect, ik zet het zelf 9 van de 10 keer uit, niet dat het slecht werkt, maar ik kan er niet heel goed tegen, vooral als je even iets anders kijkt voel ik een soort wagenziekten

Gelukkig had ik van te voren dit al verwacht, dus geen teleurstelling voor mij

Hello there

• Evertt
Sinester schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:49:
[...]

de 3DS is leuk voor alle leeftijden ;)

Over het 3D effect, ik zet het zelf 9 van de 10 keer uit, niet dat het slecht werkt, maar ik kan er niet heel goed tegen, vooral als je even iets anders kijkt voel ik een soort wagenziekten

Gelukkig had ik van te voren dit al verwacht, dus geen teleurstelling voor mij
Ik heb dit hetzelfde soms vraag ik me af of het wel goed voor je is. Ik vindt het ook jammer dat er nooit onderzoek is geweest naar 3d. Zeker als ik de waarschuwing lees dat het niet aan geraden wordt voor kinderen onder de 6 jaar.

Verwijderd

Ik speel altijd met 3D effect op maximaal, ben 23 en heb nergens last van.

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11 15:04

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Sinds gisteren ook eindelijk Super Mario 3D Land, wat een heerlijke platformer weer! Of hij te kort is kan ik uiteraard nog niet zeggen (ik vrees er wel voor), maar tot nu toe geniet ik er wel van.

Wat betreft het 3D van de 3DS: ik speel ook gewoon altijd met de schuif volledig omhoog, nergens last van.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:22
Het 3D effect hangt voor mij sterk af wat ik aan het doen ben. Zo vind ik het 3D effect bij 3D foto's en zelf-geschoten filmpjes eerder storend werken, terwijl ik het 3D effect in de Zelda-orkest filmpjes perfect vind. De schuif heb ik daardoor niet altijd volledig openstaan.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Ike.
  • Niet online
Ram0n schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:17:
Sinds gisteren ook eindelijk Super Mario 3D Land, wat een heerlijke platformer weer! Of hij te kort is kan ik uiteraard nog niet zeggen (ik vrees er wel voor), maar tot nu toe geniet ik er wel van.

Wat betreft het 3D van de 3DS: ik speel ook gewoon altijd met de schuif volledig omhoog, nergens last van.
Na world 8 unlock je nog 8 special world die een stuk lastiger zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 27-12-2011 22:56 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:38

DukeBox

loves wheat smoothies

Vlooi schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:55:
[...]
Ahum... 31... ahum.
Mario blijft nostalgie voor mij :).
Ben zelfs een jaartje ouder ;)
Van alle mario games op maar ik moet wel toegeven dat SM3DL wel een van de makkelijkste is als 'trouwe' mario speler, gekregen op 2e kerstdag en met ff snel tussendoor spelen zat ik zo (inclusief alle coins) in wereld 4. Desondanks wel erg blij met dit toppertje.

[ Voor 4% gewijzigd door DukeBox op 27-12-2011 23:05 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04:19
Mario 3D land blijft een toppertje hoor. Ik zat ook met een dubbel gevoel toen ik in wereld 5 zat met 175 levens. Maar de game wordt er alleen maar leuker op. Na level 8 krijg je idd nog de speciale levels en die zijn echt om van te smullen. K heb wereld 1 nu klaar en die speciale levels is echt hoe mario hoort te zijn.

Het 3D effect van de 3DS draagt volgens mij toch wel bij aan de toffe feel van verschillende games. Het is die kleine extra touch die de games af maakt. Ben benieuwd wat de toekomst voor 3DS brengt :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Vlooi
Ik ga er vanavond eentje halen. Eens kijken of de 3D-Land bundel nog te krijgen is.

• rudyman85
inderdaad, wat nou, kort spel. Na de 8 werelden krijg je nog 8 special werelden :) Die zijn een stukje lastiger. Tevens kun je als een ander personage spelen :)

• Evertt
Rudyyy schreef op zondag 01 januari 2012 @ 11:37:
inderdaad, wat nou, kort spel. Na de 8 werelden krijg je nog 8 special werelden :) Die zijn een stukje lastiger. Tevens kun je als een ander personage spelen :)
Is dat na wereld 8 dat je met een andere personage kan spelen?? Ik zie nu nergens deze functie staan ben nu bij wereld 6.

• Ike.
  • Niet online
Evertt schreef op zondag 01 januari 2012 @ 13:35:
[...]

Is dat na wereld 8 dat je met een andere personage kan spelen??
klopt

alleen Mario & luigi

[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 01-01-2012 14:17 ]

• rudyman85
Dat moest je nou niet gaan verklapen Ike ! :P

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 20:50
Heeft er al iemand een e-mail gehad met daarin de downloadcode voor Kid Icarus? Dit spel zou vandaag beschikbaar moeten zijn...

• RayNbow
Nee, maar ik heb ook nooit die bevestigingsmail ontvangen toen ik m'n emailadres opgaf. Ik wacht het wel af en als ik niets ontvang, neem ik wel contact op met de klantenservice. :p

Verwijderd

Er!k schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:53:
Heeft er al iemand een e-mail gehad met daarin de downloadcode voor Kid Icarus? Dit spel zou vandaag beschikbaar moeten zijn...
De eShop wordt altijd rond 3 uur s'middags bijgewerkt.. dus nog ff geduld ;)

(En nee, ik heb ook geen mail gehad - maar wel de originele bevestiging.)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 11:34 ]

• deltaquad
  • Laatst online: 21-11 15:16
RayNbow schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:09:
Nee, maar ik heb ook nooit die bevestigingsmail ontvangen toen ik m'n emailadres opgaf. Ik wacht het wel af en als ik niets ontvang, neem ik wel contact op met de klantenservice. :p
Bij mij waren de bevestigingmails in m'n spamfolder van mijn Gmail terecht gekomen, kan zijn dat dat weer gebeurd met de Kid Icarus download code...

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Kwam VVVVVV ook vandaag?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Verwijderd

Nope.

Vandaag in de eShop:
3D Classics: Kid Icarus (Nintendo, gratis indien je geregistreerd bent (betaalde versie volgt later))
Trip World (Game Boy, Sunsoft, €3)
en Successfully Learning Mathematics: Year 2 (Tivola, 500pts) DSiWare

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Bah, wanneer dan?!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Arunia
Ik ben net naar de nintendo site gegaan en ingelogd en zie in dat reclame dingetje rechts dat je daar moet klikken en je mailadres door moet geven. Had dit niet eerder gezien.
Heb dit net gedaan, ben benieuwd of het nu "sneller" gaat.

Voor die krijg je wel een mail (welke bij mij ook in de spambox kwam) dat ze je bedanken jadajadajada.

[ Voor 18% gewijzigd door Arunia op 05-01-2012 15:46 ]

Verwijderd

Heb ook de gegevens ingevuld. Had nog 3 kaarten liggen, blijkt dat 1 (PES 2011) niet mee doet aan de actie; even controleren dus of je spellen wel meedingen aan de actie.

Ik heb de code voor de gratis reward nog niet binnen. E-mailadres is wel bekend bij Nintendo.

• RayNbow
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:18:
3D Classics: Kid Icarus (Nintendo, gratis indien je geregistreerd bent (betaalde versie volgt later))
Al mensen een email ontvangen? Heb nog steeds niets gezien in m'n inbox. :p

• zezke
Nog geen mail gekregen helaas.

• zezke
Net ontvangen:-) Maar zonder downloadcode?

[ Voor 44% gewijzigd door zezke op 05-01-2012 17:33 ]

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Krijg m echt nét binnen!

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• deltaquad
  • Laatst online: 21-11 15:16
Ik heb hem ook net binnen, met downloadcode :)

• mirelia
Net even Kid Icarus gespeeld. Ik dacht dat het een nieuw spel zou zijn maar het is de oude NESversie volgens mij.
Ook wel leuk om weer eens te doen

Verwijderd

mirelia schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:25:
Net even Kid Icarus gespeeld. Ik dacht dat het een nieuw spel zou zijn maar het is de oude NESversie volgens mij.
Ook wel leuk om weer eens te doen
Het is een "3D Classic" dus het oude spel in een 3D jasje ;)

Er komt dit jaar idd een nieuwe Kid Icarus (voor de 3DS), maar daarvoor zul je gewoon naar de winkel moeten ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 19:31 ]

• Er!k
Gisteravond ook even gespeeld, en ziet er aardig uit!

Verwijderd

Nog steeds geen mail gehad van Nintendo, dus ik zal zelf maar eens een mailtje sturen. Kom op de Nintendo site ook niets tegen waaraan ik nog kan zien dat ik het geregistreerd heb voor die actie. Wel de registratiedata maar niet meer dat ik nu ook aan die actie deelneem.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 10:10 ]

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Wacht hier al 2 dagen op die code. Ach, sm3dl en mk7 houden me bezig.

Verwijderd

Blijkbaar worden de codes niet allemaal op dezelfde dag verstuurd maar volgens de officiele Britse Nintendo website had het dan gisterenavond toch wel in de mailbox moeten zitten. Zal wel maandag worden.

Verwijderd

Als je dus de codes hebt ingevoerd, en opnieuw inlogt bij Club Nintendo, dan staat er in de banner rechts: Je hebt spel xxx. verdiend. Klik hier om je e-mailadres in te voeren, had ik nog niet gedaan en nu dus een bevestigingsmail ontvangen. Code komt in de komende dagen per e-mail.

• Vlooi
Super Mario Land 3D net binnen :).
Dit beloofd samen met Zelda weer het nodige plezier.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-11 16:41
Hoe bevalt Kid Icarus 3D ? Ben er echt benieuwd naar, nostalgie.. Vrijdagmiddag bevestigingsmail gekregen, maar nog geen downloadcode. Hopen dat ik morgen wat krijg.

• Er!k
Ik heb nog een paar vragen over Mii in misère (deeltje 1)... Hoe kun je de volgorde van je helden veranderen? Zodat je bijv. eerst gif kunt toepassen en vervolgens de andere helden pas? En kun je op één of andere manier een bepaalde kleur held afdwingen? Zit nu in de donkere kamer en heb geloof ik al ruim 20 helden verspild :s

• Ike.
  • Niet online
Er!k schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:57:
Ik heb nog een paar vragen over Mii in misère (deeltje 1)... Hoe kun je de volgorde van je helden veranderen? Zodat je bijv. eerst gif kunt toepassen en vervolgens de andere helden pas? En kun je op één of andere manier een bepaalde kleur held afdwingen? Zit nu in de donkere kamer en heb geloof ik al ruim 20 helden verspild :s
Is allemaal niet mogelijk.

• RayNbow
Er!k schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:57:
Ik heb nog een paar vragen over Mii in misère (deeltje 1)... Hoe kun je de volgorde van je helden veranderen? Zodat je bijv. eerst gif kunt toepassen en vervolgens de andere helden pas?
Je kunt de volgorde niet veranderen, maar je kan wel rouleren. Als je "Next" kiest, dan sluit de held met de beurt weer achteraan in de rij. Herhaal dit totdat je de held hebt die poison magic kan toepassen. :)

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:57
En als je iemand tegen komt dankzij streetpass, zal de kleur van het shirt de favoriete kleur zijn van die speler.
Als je dus zeker weet dat je iemand tegen komt, kan je dus tijdelijk de 3ds uitzetten, en vragen of die persoon tijdelijk een andere favo kleur neemt. :D

• Arunia
In de donkere kamer ben je de sjaak als je witte poppetje niet vooraan staat. Hij gast ze dan toch echte allemaal langs zonder optie te geven. Ik heb gelukkig mijn vrouw om daarbij te helpen. ;)

• Er!k
Dank voor jullie suggesties... Nu weer even wat muntjes sparen en vanavond in de herkansing dan maar ;)

Verwijderd

Lees net op een Engelstalig forum dat er nog veel meer zijn die nog geen code of een mail zonder code ontvangen hebben. De actie is blijkbaar een succes.

Gisteren Zen Pinball gekocht voor 5 euro en het is zijn geld meer dan waard!

• zezke
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:12:
Lees net op een Engelstalig forum dat er nog veel meer zijn die nog geen code of een mail zonder code ontvangen hebben. De actie is blijkbaar een succes.

Gisteren Zen Pinball gekocht voor 5 euro en het is zijn geld meer dan waard!
Net een mail binnengekregen met hun excuses voor de technische storing en de correcte downloadcode. :)
Pagina: 1 ... 32 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]