Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

zezke schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:14:
[...]

Net een mail binnengekregen met hun excuses voor de technische storing en de correcte downloadcode. :)
Dan is er nog hoop voor mij :) Zal ik in de loop van de week wel wat te horen krijgen.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-11 16:41
Ben een beetje ongeduldig. Vrijdag geregistreerd, nog steeds geen mail. ik wil Kid Iccy!!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 20:50
Silversin schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:44:
Ben een beetje ongeduldig. Vrijdag geregistreerd, nog steeds geen mail. ik wil Kid Iccy!!
Dan bel je toch even naar de Nintendo klantenservice?

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-11 16:41
Er!k schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:36:
[...]

hehe die gaan me niets anders zeggen dan nog even geduld te hebben. Promotie loopt namelijk nog tot 31 januari. Ik denk dat ik in de tussentijd Kirby 3D ga uitproberen.

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Gargoyle's Quest gedownload. Blijft toch nog wel lastig.
Dat in tegenstelling tot SML3D.

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04:19
Ik kom net te weten dat Tales of the Abyss op 3DS uit is in Europa, vanwaar zo weinig animo voor de game?

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Verwijderd

Er!k schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:36:
[...]

Heb jij een nummer? Dat nummer wat op de website staat gaat alleen maar over games en verder helpen ze je niet, ze verwijzen je naar de mail.
Ik heb zelf net gebeld omdat ik daarstraks een reactie kreeg op mijn mail van afgelopen vrijdagochtend over die downloadcode. Ik ben nu net zover als voor ik die mail stuurde. Ik kreeg als antwoord dat ik mezelf opnieuw moet registreren voor de actie omdat er de vorige keer blijkbaar iets fout is gegaan. Als ik twee van de in aanmerking komende games heb geregistreerd zou dat volgens hun zichtbaar moeten zijn in mijn Nintendo account. Die twee rode vlakken die ik toen zag heb ik daarna echter nooit meer gezien en een tweede keer de games registreren trapt de website uiteraard niet in.
Hopelijk kunnen ze daar zelf ook zien dat ik in december 3 games geregistreerd heb want ik kan het zelf wel zien. Ik zou die downloadcode graag willen hebben maar kom zo helaas niets verder.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:05
Ik kreeg gisterenavond laat mijn mailtje met code. Dus het komt vanzelf wel. Zolang je je mailadres op de site rechts in dat venster hebt ingevult komt het goed.

Verwijderd

Ik heb de code gisteren ook binnen gekregen. Nog niet gedownload, want heb mijn 3DS laten liggen bij mijn vriendin thuis.

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11 18:25

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Heb me gister pas aangemeld bij Nintendo.
Aangezien ik mn 3DS in juli 2011 gekocht had, kon ik ook nog gebruik maken van het ambassadeur programma nadat ik m'n aankoopbewijs had gescant en verzonden.
Heb toen ook gelijk StreetFighter 3D en Dead Or Alive aangemeld.
Moet ik nou voor die gratis Kid Icarus nog iets speciaals doen of kan ik gewoon een mail verwachten van Nintendo ?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Verwijderd

Je moet op de website van Nintendo aanmelden bij Club Nintendo. Dan zie je rechts een banner over de actie. Daar staat dan (als je de twee hebt aangemeld): je komt in aanmerking voor de gratis download. Daaronder zit een knop met "Laat je e-mailadres achter" en als je dat hebt gedaan, krijg je een bevestigingsmail met na een paar dagen nog een e-mail met de downloadcode.

• ricost

ricost

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:18:
Je moet op de website van Nintendo aanmelden bij Club Nintendo. Dan zie je rechts een banner over de actie. Daar staat dan (als je de twee hebt aangemeld): je komt in aanmerking voor de gratis download. Daaronder zit een knop met "Laat je e-mailadres achter" en als je dat hebt gedaan, krijg je een bevestigingsmail met na een paar dagen nog een e-mail met de downloadcode.
Thanks ! Die banner was me gister niet opgevallen ;)

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:39
Ik heb new super mario bros DS in de 3ds gedaan.
Alleen slaat hij mij levels niet op elke keer als ik weer opnieuw opstart moet ik opnieuw beginnen. Hoe kan ik verzorgen dat de levels wel opslaat?
Edit:opgelost

[ Voor 3% gewijzigd door Evertt op 14-01-2012 20:56 ]

Verwijderd

Vogens mij zijn er bepaalde save-punten in het spel. Klopt dat?

• Arunia
Na ieder level die je behaald of zelf start en dan opslaan en afsluiten kiezen.

Mario 3D land is best makkelijk moet ik zeggen. Heb nu tot level 7 alle levels met 3 sterren en een gouden vlag.

Wel een leuke easteregg gevonden in
spoiler:
het level dat van bovenaf gezien is. Volgens mij die piramide. Op een gegeven moment kun je rechts van het scherm of naar boven. Rechts zit een rooster en zo'n fakkel ding voor een stermunt. Als je die fakkel aansteekt krijg je een Zelda "ik heb een geheim geopent" deuntje. Best leuk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 08:53:
Vogens mij zijn er bepaalde save-punten in het spel. Klopt dat?
Iedere keer dat je een hekje (in de World Map) opent en na elke toren en kasteel.

• Arunia
Ik vermaak me prima met mario kart. Maar waar ik me wel heel erg aan erger zijn de blauwe schilden. Wat vroeger werkte was de nummer 2 voor laten gaan of in de buurt blijven rijden, maar de schade is in dit deel alleen voor jou. Die blauwe kennen heb ik me eigenlijk altijd aan geërgerd. Simpelweg omdat diegene die ze af vuurt er zelf niks aan heeft. De nummer 1 heeft er niks tegen. Aangezien sterren niet verschijnen.
Paddestoel op het juiste moment. Die krijg je wel, met geluk.

[ Voor 6% gewijzigd door Arunia op 18-01-2012 10:57 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

^ kan je ze niet uitzetten in de opties ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Als je trouwens bang bent dat SML3D te makkelijk is.. eerst overal 3 sterren halen en daarna het spel nog eens spelen (remixxed levels :p) Dat is toch wel een anders verhaal. Oef..

This space is occupied

• Arunia
Die remix levels (waar je
spoiler:
Luigi kun krijgen?

Die zijn zeker moeilijk. Moet alleen het laatste bowser level nog alle sterren van de normale levels en dan nog volgens mij het gouden vlaggetje, dan heb ik dat al gehad.

Wel is het jammer dat dat eerste deel allemaal makkelijk is en daarna in eens best moeilijk wordt.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Heb nu mijn 3DS een tijdje gespeeld. Gave games:

Pullbloxx/Pushmo
Tetris 3ds

SML3D moet ik nog proberen. Alleen hoor ik van mensen dat het meer een 3ds kloon is van de Galaxy game stijl. Klopt dit of is er echt daadwerkelijk iets nieuws aan~=

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

lanerios schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:29:
Heb nu mijn 3DS een tijdje gespeeld. Gave games:

Pullbloxx/Pushmo
Tetris 3ds

SML3D moet ik nog proberen. Alleen hoor ik van mensen dat het meer een 3ds kloon is van de Galaxy game stijl. Klopt dit of is er echt daadwerkelijk iets nieuws aan~=
Nee ik vind het echt een totaal nieuwe game kwa levels, stijl en gameplay. Eigenlijk geen connectie met Galaxy behalve dat het 3D is en je wat ruimtelijke puzzels hebt misschien

This space is occupied

• Arunia
Het heeft meer weg van Mario 3 dan uberhaupt iets te maken met Galaxy.

Er zijn een paar stukken waarbij je naar voren of naar achteren loopt, maar dan nog blijft het redelijk een lineaire platformer. Meestal is het zijwaards spelen.

Verwijderd

Ik blijf het een slappe hap vinden dat je niet kan vliegen. Wel een staart er in doen maar niet vliegen. Dat is als een auto waar je niet mee kan rijden maar wel naar de radio kan luisteren.

• Arunia
Tja, voorheen in 3 kon dat ook maar eventjes en daarna zweefde (zwoof) je naar beneden.
Nu kun je wel mooi naar beneden zweven. Dus afgezien van het korte vliegen mis je niet zo heel erg veel.

Verwijderd

Ja maar het vliegen was het hele principe van die staart, en het gaf een hele nieuwe dimensie aan Mario gezien de vele geheimen in de lucht. Nu hadden ze net zo goed een ander item kunnen doen zoals bijv die konijnneoren uit SML2. Daar kon je alleen mee zweven. Dan past het ook beter in de 'land' serie.

Nu is het een beetje een gehandicapte powerup.

Verwijderd

Nu uit op de 3DS:

Prince of Persia (Game Boy Color, Ubisoft, €5)
Resident Evil Revelations (Capcom, gratis demo)
Cooking Mama 4 (505 Games, gratis demo)

Vooral de RE:R demo is echt mooi :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2012 15:46 ]

• corset
Demo's op de 3DS? Cool! bij thuiskomst gelijk downloaden

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
lanerios schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:53:
Demo's op de 3DS? Cool! bij thuiskomst gelijk downloaden
Dat zijn de eerste. :)

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:07
Resident Evil valt mij echt reuze mee, ziet er mooi uit en speelt best lekker op deze manier!
voor mij als RE verslaafde echt een must !

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Zo dat is een leuke toevoeging! Ga ik vanavond ook zeker even checken!
Cooking mama laat ik lekker liggen maar ben zeker wel benieuwd naar Resident Evil Revelations.

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

De laatste die ik speelde was RE3 remake op de Wii.. de demo ziet er wel mooi uit maar vind wel alles nogal voorspelbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 20-01-2012 19:03 ]

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

Ben ik de enige die zich stoort aan het ontbreken van facial animaties (lippen) in de nieuwe Resident Evil demo? :|

jB

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Nope...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:30

S2S

Het is een handheld ;) En moet je is kijken hoever we zijn gekomen in alleen al de afgelopen 5 jaar. Wie had kunnen bedenken dat we nu handhelds hebben me Xbox1+ graphics.

Misschien dat het allemaal X360 is volgende generatie Nintendo handhelds ;)

Ik ben in ieder geval zwaar onder de indruk van deze demo. 3DS graphics naar een nieuwe hoogte en gameplay om van te smullen!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik zeg ook absoluut niet dat de game er niet mooi uitziet hoor. Game gaat erg goed worden denk ik ook.

Maar het viel me wel op :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

S2S schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 09:13:
Het is een handheld ;) En moet je is kijken hoever we zijn gekomen in alleen al de afgelopen 5 jaar. Wie had kunnen bedenken dat we nu handhelds hebben me Xbox1+ graphics.
Als nintendo fan ben ik het hier toch mee oneens. de PSP vind ik grafsich al stukken beter dan de 3DS en daar zit toch een paar jaar tussen. Zelfs mijn samsung galaxy s van 1,5 jaar oud laat heel wat mooie dingen zien met bijv. dead space.

Verwijderd

Iemand die weet of wij volgende week ook de demo van Mario & Sonic krijgen? Heb erg veel zin in die game en wil alvast wat spelen :)
Zover ik weet komt die demo in de VS wel uit.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

DukeBox schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:10:
[...]

Als nintendo fan ben ik het hier toch mee oneens. de PSP vind ik grafsich al stukken beter dan de 3DS en daar zit toch een paar jaar tussen. Zelfs mijn samsung galaxy s van 1,5 jaar oud laat heel wat mooie dingen zien met bijv. dead space.
De PSP beter dan de 3DS? Even je ogen spoelen denk ik dan toch echt.. dat is echt niet waar! Ook nog niemand op het hele internet tegen gekomen die die mening met je deelt. De 3ds is niet extreem krachtig maar de PSP(1) sprint hij makkelijk voorbij.

Nieuwe telefoons, ja die gaan heel hard kwa kracht. Als ik zie wat de 4S of de iPad 2 doen.. niet te geloven.

[ Voor 11% gewijzigd door Collaborator op 22-01-2012 14:05 ]

This space is occupied

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik doelde op de resolutie, 480x272 (PSP) vs 800x480 (SGS) vs 400x240 (3DS, bovenste scherm in 3d mode) waar de 3DS dus nog steeds de laagste specs heeft.

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:17
Dat is net zoiets als het eeuwige megapixels vergelijken bij digitale camera's. De rekenkracht zegt veel meer, ook over de grafische pracht, dan de resolutie.

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Tuurlijk, maar als ik ze naast elkaar zie met stilstaande plaatjes is er al snel een (verkeerde) conclusie getrokken

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Het 3DS scherm is dan ook kleiner dan die van de PSP maar heeft daarintegen wel een hogere kwaliteit, kijkhoek, mooiere kleuren etc :) Plus de 3DS heeft 2 schermen.. Appels, Peren dus.

[ Voor 9% gewijzigd door Collaborator op 22-01-2012 17:02 ]

This space is occupied

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Niet als je bedenkt dat er ruim 7 jaar tussen de launch dates zit.. dat was juist het punt wat ik wilde maken.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

DukeBox schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:06:
Niet als je bedenkt dat er ruim 7 jaar tussen de launch dates zit.. dat was juist het punt wat ik wilde maken.
De sprong in resolutie in allerhande portable apparaten is dan ook pas echt vorig jaar gekomen, vooral gepushed door Apples iPhone 4 retina ppi. Kijk naar de DS(Lite/i/XL) Maar ik ben het met je eens dat de 3DS geen opzienbarende resolutie heeft.. vooral in 3D mode.

Het zelfde geld natuurlijk voor de Wii, het is maar goed dat ze nu met de WiiU wel eindelijk tenminste HD ready en hopelijk vol 1080p gaan ondersteunen.

This space is occupied

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Hoe je het ook bekijkt, resolutie is een aanzienlijk verkoop argument.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

DukeBox schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:54:
Ik denk dat consumenten in de winkel absoluut niet naar de resolutie van de 3DS kijken en dat op enige manier laten meewegen om het te kopen eerlijk gezegd. Het is niet hoog en het is niet mega laag, dus het zal weinig invloed hebben in de verkoop. Het is wel leuk als het meer is, maar om nou te zeggen dat mensen het er wel/niet om kopen..

Ik denk wel dat mensen zullen zeggen bij de PSVita "WOW wat een hoge resolutie scherp, dat is cool die wil ik" Die kopen het dan voor het gadgetgehalte vooral.

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 22-01-2012 18:01 ]

This space is occupied

Verwijderd

DukeBox schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:54:
De 3DS en PSP hebben dezelfde DPI maar omdat het formaat van de schermen anders is, is de resolutie ook anders.

De daadwerkelijke resolutie maakt verder 0.0 uit. Voor het formaat van scherm heeft de 3DS gewoon de juiste resolutie.

De rekenkracht van de 3DS gaat de PSP ver voorbij en is zelfs op Wii+ niveau. De vergelijking met een iPhone / Samsung telefoon gaat natuurlijk niet op. Die dingen zijn minimaal 3x zo duur.

Het ontbreken van facial animations in de demo komt waarschijnlijk vanwege lip-sync problemen met de vele vertalingen ;)
En dat is iets wat ik zelfs nog op een XBOX 360 / PS3 tegenkom...

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 10:46 ]

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik ben van plan om een 3DS aan te schaffen, al is het alleen maar voor Zelda!!!!

Maar ik ben een beetje aan het twijfelen, het heeft allemaal sowieso geen haast, maar is het verstandig om te wachten op de 2e versie, dit m.i. op de E3 wordt laten zien + in de verkoop wordt gedaan?

Want ik zou wel graag 2 pookjes willen hebben, in plaats van 1, maakt de weg vrij voor shooters.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wie weet of er nog een Picross voor de 3DS komt? In Japan gereleased dacht ik gelezen te hebben, maar de EU?

Verwijderd

The Great HooD schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:23:
Ik ben van plan om een 3DS aan te schaffen, al is het alleen maar voor Zelda!!!!

Maar ik ben een beetje aan het twijfelen, het heeft allemaal sowieso geen haast, maar is het verstandig om te wachten op de 2e versie, dit m.i. op de E3 wordt laten zien + in de verkoop wordt gedaan?

Want ik zou wel graag 2 pookjes willen hebben, in plaats van 1, maakt de weg vrij voor shooters.
Afbeeldingslocatie: http://www.buttoncombo.com/wp-content/uploads/2011/10/3dsslidepad.jpeg
:)

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:34:
De 3DS en PSP hebben dezelfde DPI maar omdat het formaat van de schermen anders is, is de resolutie ook anders.
Niet in 3D mode, dan is deze gehalveerd.

Verwijderd

in 3D mode is de resolutie juist 800x240 ;) Waarbij 400x240 (zelfde als 2D) naar elk oog gaat.

En voor Bron, zie de topicstart.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 19:28 ]

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Dus is de resolutie 400x240 per oog i.p.v. 800x240 per oog.

Verwijderd

De resolutie in 2D is ook 400x240 per oog (alleen zien beide ogen hetzelfde)

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Volgens mij niet, aangezien er dan geen stereo scopisch beeld meer is zien beide ogen het volledige beeld, dus 800x240. Ook zie je met bijv. mk7 dat het beeld dan 2x zo scherp is. Andere games blijven 400x240 maar hebben duidelijk een hogere frame rate.

[ Voor 17% gewijzigd door DukeBox op 23-01-2012 20:36 ]

Verwijderd

Als je hetzelfde beeld op beide ogen krijgt is dat natuurlijk snel scherper dan wanneer je twee verschillende beelden te zien krijgt. Daarbij zijn sommige spellen in 3D minder snel (30FPS ipv 60, zoals bv in Street Fighter en Dead or Alive) En dat is ook gelijk waarom spellen in 2D soms mooier zijn.

Vergelijk maar :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tRd4fNdKBjE0b5q4unxjdquT/full.png
Klikbaar.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TO2mngMFGUNbS860gNlPmy8j/full.png

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 20:45 ]

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Ja, maar dat klopt dus niet.. met 2d zie je idd hetzelfde beeld met beide ogen, maar dus ook in een hogere resolutie. Met het eerste plaatje kijk je er nu met 2 ogen naar, het punt is juist dat je de helft met ieder oog ziet en daardoor is de resolutie dus de helft t.o.v. het 2e plaatje.

Als je je linker oog dichthoudt zie je met je rechteroog in 3d mode 400x240 en in 2d mode 800x240.
Anders gezegd, in 3d mode zie je 2x400x240, in 2d mode zie je 2x800x240.

[ Voor 10% gewijzigd door DukeBox op 23-01-2012 21:16 ]

Verwijderd

Ah we hebben allebei gelijk.

http://3dsforums.com/nint...2d-mode-22039/index2.html

De 3DS heeft vierkante pixels ipv rechthoekige.
Normaal scherm
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/izugde.jpg

3DS scherm:
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2r58021.jpg

Wat dus in 3D modus twee verschillende pixels naast elkaar is en in 2D modus zijn het twee dezelfde.
Waardoor het scherm dus altijd 800x240 vierkante, of 400x240 rechthoekige pixels is. :+

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 21:27
Ik probeer nu al een week of 3 via club nintendo(.nl) in te loggen, maar ik krijg constant 404's of timeout's.
Ergens anders op de site in loggen gaat zonder problemen maar zodra ik het via het club nintendo kopje probeer gaat het helemaal fout.. :-\
Heeft iemand hier dit ook (verholpen)?
Misschien dat iemand me anders een directe link kan geven naar de kid icarus email pagina ofzo?
Ik zou toch wel graag op die 3ds willen stemmen en kid icarus downloaden..

Ik kan overigens wel gewoon de sterrencatalogus etc in
(Deze pagina lukt hem niet: http://www.nintendo.nl/NO...clubNintendoWelcome_p4.do)

[ Voor 25% gewijzigd door Relis op 25-01-2012 19:41 . Reden: Linkje ]

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-11 13:30
Relis schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:38:
Ik probeer nu al een week of 3 via club nintendo(.nl) in te loggen, maar ik krijg constant 404's of timeout's.
Ergens anders op de site in loggen gaat zonder problemen maar zodra ik het via het club nintendo kopje probeer gaat het helemaal fout.. :-\
Heeft iemand hier dit ook (verholpen)?
Misschien dat iemand me anders een directe link kan geven naar de kid icarus email pagina ofzo?
Ik zou toch wel graag op die 3ds willen stemmen en kid icarus downloaden..

Ik kan overigens wel gewoon de sterrencatalogus etc in
(Deze pagina lukt hem niet: http://www.nintendo.nl/NO...clubNintendoWelcome_p4.do)
Ik heb precies hetzelfde krijg constant een 404.
Ben dus maar opgehouden.

Verwijderd

Moet je een mail sturen naar de klantenservice. Heb ik ook gedaan en dat heeft geholpen en heb uiteindelijk Kid Icarus kunnen downloaden.

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 21:27
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:28:
Moet je een mail sturen naar de klantenservice. Heb ik ook gedaan en dat heeft geholpen en heb uiteindelijk Kid Icarus kunnen downloaden.
Heb 2 weken geleden een mailtje gestuurd en nog een 3 dagen geleden, no reply :-/

• ricost

ricost

Relis schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:45:
[...]

Heb 2 weken geleden een mailtje gestuurd en nog een 3 dagen geleden, no reply :-/
Heb gister nog contact gehad met de klantenservice via telefoon.
Blijkbaar hebben ze een mail achterstand, alles was net bijgewerkt tot eind vorig jaar.. Dus nog even wachten op antwoord ben ik bang.

Verwijderd

Tja, de Wii loopt op z'n laatste loodjes. De 3DS verkocht in het begin slecht (nu gaat het beter http://3ds.nintendolife.c...15_million_sold_worldwide )

Het is tijd dat de Wii U uitkomt :)

Daarbij helpt de slechte koers van de Yen ook niet mee..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 10:39 ]

Verwijderd

Die console waar nog nauwelijks concrete exclusives voor aangekondigd zijn en die niet veel sterker dan de ps3/xbox360 is?
Het feit dat er nog nauwelijks hype voor is en hij dit jaar zal uitkomen zegt genoeg...

Nintendo kan beter bouwen op de 3DS...

Verwijderd

De WiiU zal minimaal 2x zo krachtig als de X360 zijn:
http://wiiu.nintendolife....e_as_powerful_as_xbox_360

Verwijderd

We zullen zien. Eerst zei Nintendo wat anders. Daarnaast is 2 keer zo krachtig als 7 jaar oude hardware ook niet echt veelzeggend.

Verwijderd

Nintendo is nog steeds bezig met het afronden van de specificaties die @ E3 dit jaar bekend gemaakt zullen worden.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:05:
Daarnaast is 2 keer zo krachtig als 7 jaar oude hardware ook niet echt veelzeggend.
Tja, maar sanderev66 reageerde in de eerste instantie op een uitspraak van jou ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:10:
Nintendo is nog steeds bezig met het afronden van de specificaties die @ E3 dit jaar bekend gemaakt zullen worden.
Dan nog is het zorgelijk dat er nog weinig concrete exclusives zijn aangekondigd, vooral aangezien zei Nintendo de volwassen gamer te willen aantrekken. Tuurlijk zal er wel een Mario ed uitkomen maar voor de nabije toekomst is er nog weinig bekend en dat is op zijn minst apart voor een console die later dit jaar uitkomt

Aanvullend inzicht:
Nintendo Co., the world’s largest maker of video-game machines, more than tripled its full-year loss forecast as the success of Apple Inc. devices erodes demand for the company’s 3DS handheld player.

“The company faces a structural problem that people are opting for their smartphones and tablet PCs to kill their time,” said Mitsushige Akino, who oversees about $600 million at Ichiyoshi Investment Management Co. in Tokyo. “I can’t see Nintendo’s next strategy. There will probably be a discussion about how worse it can get.”

“Nintendo’s profitability may get lower in the long term because people are starting to stay away from video-game consoles”, Tomoaki Kawasaki, a senior analyst at Cosmo Securities Co. said.

Verwijderd

Hebben ze dat probleem van die krassen op de bovenste display nou ooit opgelost? Ik kan er geen officieel statement van vinden (of ik google niet goed). Lees alleen wat gebrabbel op forums waarbij persoon A claimt van wel en persoon B van niet, maar daar schiet ik niet zoveel mee op...

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:44:
Die console waar nog nauwelijks concrete exclusives voor aangekondigd zijn en die niet veel sterker dan de ps3/xbox360 is?
Het feit dat er nog nauwelijks hype voor is en hij dit jaar zal uitkomen zegt genoeg...

Nintendo kan beter bouwen op de 3DS...
Nu al exclusives aankondigen heeft toch ook niet zoveel zin. Je kan het beter opsparen om bij de E3 een aankondiging te hebben die de concurrentie de wind uit de zeilen neemt. 1 ding is zeker Nintendo heeft exclusives omdat ze zelf die AAA titles maken.

Daarnaast zeg je dat ze moeten bouwen op de 3DS... laat die nu juist een ruwe start hebben gehad door het gebrek aan exclusives @launch.

Qua launch moment kun je mijns inziens beter Nintendo zijn. Microsoft en Sony launchen minstens een jaar later. Op dit moment is de gaming markt in beroering. De iPhone/iPad en Android devices eten een stuk van de handheld markt op. Aan de console kant zijn slimme TV's in opkomst. Stel dat je straks op vrijwel iedere TV kan gamen via een streaming dienst (bv Onlive) is er dan nog wel plaats voor een dedicated console?

Het lijkt wel of de 3DS nog net op tijd is om een stuk van de handheld gaming markt te pakken. Niet voor niets heeft Nintendo enorme concessies op de prijs gedaan. Ze moesten een flink marktaandeel pakken voordat de Playstation Vita op de markt kwam. Wanneer er straks goede accessoires voor iPhone en Android komen (met echte knoppen en joysticks, denk Slidepad pro for mobile) kan de traditionele handheld markt wel inpakken. Klik je mobiel in, koop content via de online store en gamen maar...

Verwijderd

Ah ja.. (minimaal) €600 voor een telefoon + €100 voor een gammele joystick. Ja écht, dat is de toekomst. 8)7

En dat is ook iets waar kinderen tussen 8-12 jaar (Nintendo's belangrijkste doelgroep) mee rondlopen.

Nintendo heeft een consessie in de prijs gedaan omdat de 3DS voor deze doelgroep te duur was en that's it.

En wat games betreft... ik ken maar 1 echt leuk iOS spel: Angry Birds. En dat is gewoonweg niet te vergelijken met Zelda/Mario.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 12:48 ]

Verwijderd

Volgens Japanse topanalisten (aan wiens woorden ik meer waarde hecht) wel ja.

Verwijderd

Ik ben een groot Apple fan - als het kon zou ik een volledige collectie Apple spul hebben - maar voor games blijven klassieke handhelds gewoon beter. En ja ik heb een iPod Touch 4G, en ja daar speel ik af en toe een spelletje op. En ja, als dat spel niet Angry Birds is erger ik me kapot aan de controls.

• boshar
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:46:
Ah ja.. (minimaal) €600 voor een telefoon + €100 voor een gammele joystick. Ja écht, dat is de toekomst. 8)7

En dat is ook iets waar kinderen tussen 8-12 jaar (Nintendo's belangrijkste doelgroep) mee rondlopen.

Nintendo heeft een consessie in de prijs gedaan omdat de 3DS voor deze doelgroep te duur was en that's it.

En wat games betreft... ik ken maar 1 echt leuk iOS spel: Angry Birds. En dat is gewoonweg niet te vergelijken met Zelda/Mario.
Een iPod touch kost dus 'maar' 189 Euro. Doe daar een Circle pad pro achting device bij (hoeft geen Blue Tooth te zijn als Apple het toelaat kan het ook gewoon via de connector) zeg 30 Euro (Apple design tax) en dan kom je op 229 Euro. Dat is minder dan ik voor m'n 3DS hebt betaald, dat is goedkoper dan een PS Vita. Zoals altijd kunnen Android devices ver onder die prijs gaan zitten.

Het feit dat jij de games nu niet leuk vind zegt niets. Namco, Bandai, Koei, Sega, Square. Ze releasen allemaal games op de iPhone / iTouch. Distributie gaat razendsnel via de appstore. Natuurlijk speelt het niet lekker op alleen een touch screen maar zodra er een universele joystick add-on komt is het hek van de dam.

De DSi was Nintendo's eerste poging om zelf een appstore voor handhelds van de grond te krijgen. De PSP Go was een soortgelijke poging van Sony. Kijk ook naar de Xperia play en de 3G modellen van de PS Vita. Sony en Nintendo concurreren nu met de iOS en Android platforms. Zeker weten dat ik morgen Resident Evil haal en dat op m'n 3DS ga spelen maar dat is ondanks alles ' old style' gamen. Over een jaartje koop je zo'n game in een online appstore en speelt het op een Android of iOS device. Met een beetje pech voor de oude vertrouwde merken is dat device een tablet die je ook meteen verbind met een streaming gaming service.

Dag handheld console, dag console. De toekomst is aan de tablet. Kijk nu eens naar de Wii U. Wat heeft Nintendo daar toegevoegd? Juist een tablet! Nintendo speelt het slim en zit in de positie nog een flink marktaandeel te veroveren maar wat moet je in 2013 met 7x zo sterke HD consoles als de streaming diensten hun verhaal op orde hebben is in 2013 het enige criterium voor een goed game device de kwaliteit van het scherm.

Verwijderd

Geloof me maar dat die uitbreidingen minimaal 50 euro gaan kosten. En de 3DS kost nu maar 160 euro of zelfs minder. Daarbij is de goedkoopste iTouch het duurste als je naar prijs/GB kijkt. Dat ding heeft "maar" 8GB geheugen en als je een beetje muziek er op zet heb je zo te weinig ruimte voor 3DS formaat (momenteel max 4GB) games.

Tot slot heeft Iwata gezegd dat je nooit MarioKart, Zelda, Super Smash Bros, Kid Icarus, Pokémon, Super Mario Land/Bros. op deze apparaten zal spelen. Goddank.

Daarbij heeft de PSP altijd al na een jaar een eigen winkel gehad ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 07:42 ]

Verwijderd

Zelfs al zou je de prijs in acht nemen dan ben je nog goedkoper uit als je kijkt naar de prijzen van de games. 3DS games zijn bizar duur in verhouding. 40 Euro is geen realistische prijs voor een handheld game als je bedenkt dat console games maar 10 euro duurder zijn. Daarnaast zijn er genoeg kids die op de iphone/pad van papa spelen waardoor je de dure aanschafprijs teniet doet. Waarom zou je nog een aparte handheld halen als de kids blij zijn met wat ze op de tablet spelen.

Daarnaast maakt Nintendo al degelijk de eerste stappen naar de Smartphones met de release van een Pokemon game voor Iphone en Android in Japan. True, het is geen rpg zoals die al 10 jaar hetzelfde gemaakt worden voor GB/DS maar Nintendo is duidelijk de markt aan het aftasten.

Daarnaast voert Iwata een wanbeleid waar de aandeelhouders al geruime tijd ontevreden over zijn dus ik ben benieuwd hoe lang hij nog mag blijven. Kijk voor de grap maar eens naar dat bericht over de gigantische verliezen die Nintendo maakt op de Frontpage. Vooral de enorme teleurstelling van de aankondiging van de WiiU was een enorme klap voor het bedrijf en Iwata die gelooft dat de WiiU hardcore gamers zal aantrekken (:') ) Vorig jaar kwam hij weg met een pay cut maar de WiiU kan het maar beter gigantisch goed doen anders is hij foetsie.

• Arunia
Ik zie mezelf echt niet de handheld games op een iPad, tablet, telefoon of whatever spelen.
Sorry, maar dan moeten er echt attachements bij komen waarbij het speelbaar is. Want er zijn echt maar bizar weinig spellen die leuk zijn en ook lekker spelen.

Verwijderd

@GetBack: waar ik bang voor ben is dat wanneer Nintendo voor smartphones gaat ontwikkelen dat Nintendo binnen een paar jaar foetsie is.

• corset
Sorry, maar mensen die zichzelf gamers noemen en gamen op een tablet zijn geen gamers voor mij.

On topic:

gister Mario 3D land gehaald. En hoewel mensen zeggen dat het spel makkelijk is, zijn sommige coins erg lastig om te halen.

• Arunia
Ikzelf had er enkele welke ik niet in de eerste run haalde. En een paar welke gewoon goed verstopt zaten.
Maar Mario wordt wel ineens een heel stuk moeilijker na een bepaald deel in het spel.
Dus dat is dan wel even vreemd.

• corset
Ik zit nu met 1 echt vast. Muntje zweeft tussen 2 blokken in (level 2-X? 1e keer dat je de vlieg blok helm ding krijgt. Eindigt als klassieke mario level) Rot ding heb ik nu maar even overgeslagen.

• Arunia
Volgens mij is dit dat level waarbij je al die pixelart hebt waar je overheen loopt? De middelste coin?
Dat is laten vallen en met je propeller block waar omhoog. Dat is level 2-3.

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:03:
Sorry, maar mensen die zichzelf gamers noemen en gamen op een tablet zijn geen gamers voor mij.
:') Dat gaat nergens over. Ik kan ook wel zeggen dat gamers die met een touchscreen gamen geen gamers zijn. En wie boeit het nou of iemand anders hem een gamer vindt of niet?

On-topci: Is het al bekend wanneer Kingdom Heaarts DDD uitkomt? Dacht dat ik Maart las laatst maar is dat niet alleen voor Japan?

Verwijderd

Ach, mensen die op een telefoon willen gamen gaan hun gang maar. De batterijen van een telefoon gaan makkelijk 10 uur mee als je gamed, toch? Heb je nog batterij genoeg over om te bellen en internetten....

Het duurde bij mij geen twee weken voor ik antwoord kreeg van de klantenservice, meestal duurde dat ongeveer 3 werkdagen. wat trouwens ook niet erg vlot is vind ik.

• Donnie Darko
vandaag resident evil revelations gehaald ;) lijkt voor me gevoel meer een klassieke RE dan Resident Evil 4 of 5. en dat is dus positief :)

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Er zijn genoeg games die goed op een tablet of telefoon draaien. Het belangrijkste is dat ze ook echt gemaakt zijn voor een controller. Sommige games zouden op een ander platform dan Multitouch foon of tablet niet werken. Ik speel op alles :)

This space is occupied

Verwijderd

Donnie Darko schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 19:53:
vandaag resident evil revelations gehaald ;) lijkt voor me gevoel meer een klassieke RE dan Resident Evil 4 of 5. en dat is dus positief :)
Ik krijg een beetje een Code Veronica X gevoel van het spel (goed dus).

• corset
Heb de demo gespeeld, maar vond het wel apart. Sommige zombies/creatures whatever dat waren gingen met 3 shots in hun arm dood, de rest moest ik al mijn ammo op gebruiken :(

Verwijderd

Beter mikken ;)

• corset
Inderdaad een optie ja :p Headshots werken het beste neem ik aan?

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:42
Hoewel ik de CPP verfoeid heb, vind ik het toch wel een lekker in de hand liggend ding. Alleen waarom moeten ze het weer zo maken dat in alle spellen welke de CPP niet gebruiken je ook niet de nieuwe R knop kan gebruiken. Moet nu moeilijk doen om de R knop te bereiken met MK7 en SM3DL, hoewel het lekkerder in de hand ligt, ook op die manier, zou het nog een stuk prettiger zijn om de R knop te kunnen gebruiken van de CPP.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• boshar
Eindelijk Revelations met de Circle Pad Pro weten te bemachtigen. Dat speelt goed! Jammer dat oude games de CPP niet ondersteunen. Het speelt echt lekker weg met 2 analoge sticks.

Wat betreft RE revelations, bij Gamekings werd er gezegd dat het niet uit maakt waar je de zombies raakt en volgens mij klopt dat. Gewoon raken. Zo min mogelijk missen. Ik zat net te balen omdat ik een tijd lang alleen kon evaden. 1 lange panische zoektocht naar de uitgang. Ik moest er niet aan denken dat zonder de CPP te spelen.

RE revelations is weer een stapje verder in het gebruik van de 3DS. Natuurlijk ondersteunt hij de CPP maar daarnaast heb je wanneer je de 3d mode uitschakelt (beetje moe, na wat pilsjes is 3D een beetje lastig..) in de 2d mode een AA filter dat de kartels wegwerkt.

De 3DS wordt steeds beter :)

• Donnie Darko
vandaag ook de CPP gehaald, vind RE er beter mee spelen maar nog beter ik heb minder last van kramp in m'n handen met het gamen :) het blijft een lelijk ding natuurlijk.

Verwijderd

ben van plan om morgen de 3ds te halen bij de bart smit.
zag daar de mario en zelda bundel liggen voor 179,99.
kan alleen niet kiezen XD

Verwijderd

zelda obv

Verwijderd

snap alleen 1 ding niet.
in de folder staat dat de boel 199 kost maar ik heb ze vanmiddag toch egt zien liggen met een sticker van 179.
Pagina: 1 ... 33 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]