Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Gewone DS games ga je uiteraard WEL regiovrij kunnen blijven spelen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Ik hoop dat deze een beetje snel gekraakt wordt. Misschien koop hem dan ook wel. Vind de prijzen van Nintendo voor semi-minigames veel te hoog. Op 'gewone' consoles en smartphones betaal je voor de kleinere spelletjes tegenwoordig ook gewoon max 20 euro. De prijzen voor NDS-games komen vaak in de buurt van normale consoleprijzen, terwijl deze laatste echt veel duurder om te ontwikkelen zijn. Zo lang Nintendo niet eerlijkere prijzen vraagt vind ik het niet heel fout ofzo, wat zij doen is ook diefstal.

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 23-01-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:18
Zolang mensen de software tegen die prijs blijven kopen, verkoopt Nintendo het ook voor die prijs.
Als we met zijn allen (heel de wereld dus) ineens de software niet meer kopen, dat doet Nintendo er heus wel wat aan... alleen blijft 't toch altijd wel verkopen. (ook de op de DS ondanks piraterij ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05 18:25
Anoniem: 69767 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:01:
Ik hoop dat deze een beetje snel gekraakt wordt. Misschien koop hem dan ook wel. Vind de prijzen van Nintendo voor semi-minigames veel te hoog. Op 'gewone' consoles en smartphones betaal je voor de kleinere spelletjes tegenwoordig ook gewoon max 20 euro. De prijzen voor NDS-games komen vaak in de buurt van normale consoleprijzen, terwijl deze laatste echt veel duurder om te ontwikkelen zijn. Zo lang Nintendo niet eerlijkere prijzen vraagt vind ik het niet heel fout ofzo, wat zij doen is ook diefstal.
Zo klein zijn de spellen op de 3DS nou ook weer niet hoor, of vind jij spellen als Metal Gear Solid, Legend of Zelda Ocarina of Time, Dead or Alive, Kid Icarus semi-minigames vergelijkbaar met wat er op smartphones wordt uitgebracht? 8)7

Toegegeven, 50 euro is nog steeds hoog voor portable games, maar 20 euro voor nieuwe games zou al weer heel laag zijn, omdat er toch echt wel meer moeite in is gestoken dan games voor smartphones.

Edit: had niet gezien dat het bobwarley was, dus ik had er niet zo serieus op hoeven ingaan. :+

[ Voor 4% gewijzigd door danielkraak op 23-01-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik baal wel weer een beetje van Nintendo vanwege de 3DS.

- Van mij hadden de schermpjes nog wel iets groter gemogen, (als ik het goed begrepen heb zijn deze kleiner dan van de DSi XL?) de DS past toch al niet in mijn broekzak, dus dan maakt het ook niet uit als hij een paar cm groter is.
- De prijs vind ik enigszins aan de hoge kant (alhoewel, als ik nadenk over wat ik heb eigenlijk moeten neertellen voor een 'gratis' telefoon etc, dan valt het misschien toch wel mee?)
- Het lijkt er op dat er toch een redelijk aantal (p)reviewers zijn die hoofdpijn krijgen van het 3D scherm.
- Regio lock :(

- Als er weer een nieuwe pokemon, zelda of mario game verschijnt, dan zal ik de neiging om hem toch te kopen echt niet kunnen weerstaan :( Bah! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

[message=,noline]danielkraak schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:51[/message]:
[...]

Zo klein zijn de spellen op de 3DS nou ook weer niet hoor, of vind jij spellen als Metal Gear Solid, Legend of Zelda Ocarina of Time, Dead or Alive, Kid Icarus semi-minigames vergelijkbaar met wat er op smartphones wordt uitgebracht? 8)7

Toegegeven, 50 euro is nog steeds hoog voor portable games, maar 20 euro voor nieuwe games zou al weer heel laag zijn, omdat er toch echt wel meer moeite in is gestoken dan games voor smartphones.
Nieuw? Zelda, metal gear solid, dead or alive. Wanneer wordt er eens iets ECHT nieuws uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 12:08
Boeboe schreef op zondag 23 januari 2011 @ 11:58:
Gewone DS games ga je uiteraard WEL regiovrij kunnen blijven spelen.
Maar dan hoef je ook geen 3ds te kopen he ;), dan is een normale ds goedkoper als je regiovrije spelen wil kunnen spelen

[ Voor 14% gewijzigd door Pompi op 23-01-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:34
Anoniem: 87302 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:06:
[...]

Nieuw? Zelda, metal gear solid, dead or alive. Wanneer wordt er eens iets ECHT nieuws uitgebracht?
Ok, dus als een naam meerdere keren gebruikt is mag je daar niet meer de normale prijs voor vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
JanW schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:11:
[...]

Ok, dus als een naam meerdere keren gebruikt is mag je daar niet meer de normale prijs voor vragen?
Ik denk dat hij bedoelt dat Nintendo maar eens met een nieuwe IP moet komen, naast de zoveelste Zelda/Mario/Donkey Kong games/remakes. Ik zou wat meer creativiteit wat betreft de spellen ook wel waarderen imo. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:20

The Chosen One

Zie signature!

Wil graag dat Nintendo een nieuwe IP maakt maar vind ook dat Nintendo haar bestaande IP's op een constante basis vernieuwd. Schokkende vernieuwingen? Nee maar meer dan prima. En Kirby voor de Wii weer, en nu Kid Icarus.
Als Nintendo een nieuwe IP introduceren is ook niet zo makkelijk. En @ietsje hierboven; genoeg mensen die ze wel willen kopen. Als jij ze niet wilt koop je ze niet. Ik ben er blij mee dat al die games geport werden/worden naar de DS/3DS/Wii.

En er komen echt megaveel goede (launch)games uit supersnel voor de 3DS dus topgames genoeg. Laat staan die 50-250 megatoppers voor de DS afhankelijk waar je van houdt.

En niet zit zo te zeiken over de prijzen...de 3DS games kun je al van ~35 euro kopen. En je kunt ze ook gewoon pas later kopen of 2e hands of niet.

[ Voor 33% gewijzigd door The Chosen One op 23-01-2011 15:26 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117133

The Chosen One schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:16:
En er komen echt megaveel goede (launch)games uit supersnel voor de 3DS dus topgames genoeg. Laat staan die 50-250 megatoppers voor de DS afhankelijk waar je van houdt.
Werkelijk? Daar ben ik wel benieuwd naar dan. Kan je er eens 5 noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[message=,noline]Kolokwint schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:06[/message]:
[...]

Werkelijk? Daar ben ik wel benieuwd naar dan. Kan je er eens 5 noemen?
Dead or Alive
Samurai Warrios Chronicles
Lego Starwars
Madden NFL Football
Sims 3
Nintendogs and Cats
Steel Driver
Pilotwings Resort
Super Street Fighter IV

Zie jij er 5 tussen staan? Laat me even weten als je ze gevonden hebt, ben zelf namelijk ook erg benieuwd welke dit dan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-02 04:38
Uit onderzoek blijkt dat gamers wel vragen om nieuw IP maar dat tal van nieuw IP jammerlijk mislukt. Wanneer die gamers echt geld zouden stoppen in nieuw IP door de games ook echt te kopen zou de gamewereld er stukken beter uitzien.

Maar niet gevreesd net als de DSi heeft de 3DS een download store. Kleine mini games in de download stores daar komt de vernieuwing in de games wereld straks vandaan. Heb je eenmaal een leuk nieuw gameconcept dan maak je er een klein stukje spel mee. Verkoopt het goed voeg je wat episodes of nieuwe content toe en als het echt een download succes wordt breng je het uit op een cart.... mits dat laatste nog nodig is. Het gaat rap toe naar een downloadshop wereld bij alle consoles/PC's/handhelds en phones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Anoniem: 87302 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 23:14:
[...]

Dead or Alive
Samurai Warrios Chronicles
Lego Starwars
Madden NFL Football
Sims 3
Nintendogs and Cats
Steel Driver
Pilotwings Resort
Super Street Fighter IV

Zie jij er 5 tussen staan? Laat me even weten als je ze gevonden hebt, ben zelf namelijk ook erg benieuwd welke dit dan zijn.
Niet op launchday, maar op korte termijn komen er toch wel erg veel goede spellen uit, paper mario, mario kart, oot, resident evil revelations, professor layton, layton versus phoenix wright, kid icarus etc.

De games zullen wel tegen afzetprijzen worden verkocht, maar in engeland liggen de adviesprijzen voor 3ds games op 40 pond, maar zavvi verkoopt alle games voor 30 pond wat toch meevalt.

[ Voor 13% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 24-01-2011 01:12 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338511

http://www.telegraaf.nl/d...tendo_3DS__.html?sn=games

Yeaj! Puzzle Bobble is altijd wel vermakelijk al kan ik niet zien hoe de 3D-techniek hier veel aan toevoegt tenzij ze een Tetrisphere-achtige modus toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Voor de Belgen onder onsVoor iedereen :*) : Game Mania doet een speciale preorder-actie. Preorder en krijg een draagtasje erbij. Breng je oude DS lite/DSi/DSi XL mee en krijg korting (tot 100 euro) op je 3DS. Dat is toch al direct een aardige som geld dat je kan uitsparen :)

Ben trouwens wat Zelda ervaringen aan het lezen: Het gaat niet om een eenvoudige port maar echt wel een grondige remake: Volledig nieuwe interface, goed doordachte 3D en alle texturen en modellen zijn grondig onder handen genomen waardoor het er een stuk beter uitziet dan zijn N64 voorganger :)
Die actie is ook in alle 51 winkels in Nederland...
Wist niet eens dat Game Mania filialen had in Nederland :p. Aangepast.

[ Voor 42% gewijzigd door boe2 op 24-01-2011 20:45 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Boeboe schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:41:
Voor de Belgen onder ons: Game mania doet een speciale preorder-actie. Preorder en krijg een draagtasje erbij. Breng je oude DS lite/DSi/DSi XL mee en krijg korting (tot 100 euro) op je 3DS. Dat is toch al direct een aardige som geld dat je kan uitsparen :)
Die actie is ook in alle 51 winkels in Nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
De inruilactie voor de 'oude' DS volgens mij niet? Alleen dat je er een gratis draagtasje bij krijgt.

Oh, ook in Nederland dus. :)

[ Voor 16% gewijzigd door WickedWizard op 24-01-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:43

Grozno

acts without consequence!

mmm, iemand anders last van lekkage?
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2339802/32fhj4.jpg
Prijslijst van Nintendo (excl. btw).

@hieronder: Huh!?

[ Voor 10% gewijzigd door Grozno op 24-01-2011 21:30 . Reden: Verduidelijking ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[message=,noline]Icec_Old schreef op maandag 24 januari 2011 @ 21:00[/message]:
mmm, iemand anders last van lekkage?
[afbeelding]
Inkooplijst van Nintendo (excl. btw).
Lol, inkoopprijs 219 euro ex btw en verkopen voor 210 ex btw...

Geloof er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Anoniem: 87302 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 21:14:
[...]
Lol, inkoopprijs 219 euro ex btw en verkopen voor 210 ex btw...
Geloof er niks van.
Wat ben jij aan het roken? :p

Geen verrassing hier. Is geweten dat de winkeliers zeer kleine winstmarge hebben op spelconsoles.
Al zijn de prijzen van de games wel bijzonder duur, betekent minstens 40 euro aan de klant.

[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 24-01-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Grootste deel van de retail zal gaan naar €49,99, anders is de marge gewoon te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

De eerste prijzen die ik tegen kom zijn toch wat lager dan ik dacht...

Dimension Plus
NedGame

Na navraag bleek trouwens dat eventuele kortingen nog niet inbegrepen zijn bij de gelekte prijslijst.

[ Voor 17% gewijzigd door Grozno op 26-01-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
De 3DS kost nu 200 pond bij Amazon.co.uk, das omgerekend 232 euro inclusief gratis verzending.
Hoogstwaarschijnlijk krijg je een UK oplader. maar als je thuis al een EU DS/ Lite/ XL / XI oplader hebt, dan kan je die ook gebruiken, ze gebruiken namelijk dezelfde lader.

Amazon heeft de laagste prijsgarantie, dus als ie voor 25 maart nog lager wordt dan 200 pond dan krijg je hem voor die prijs automatisch. En mocht ie duurder worden dan betaal je de prijs die je hebt besteld, 200 pond in dit geval. ;)

Ja, ik weet het. ''Is het het risico voor een schamele 18 euro wel waard?'' Nou ja, elke euro is er weer één... en qua garantie valt alles onder Nintendo Europa! :)

De 3DS blijf ik immers nog steeds (te) duur vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[message=,noline]Boeboe schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:11[/message]:
[...]

Wat ben jij aan het roken? :p

Geen verrassing hier. Is geweten dat de winkeliers zeer kleine winstmarge hebben op spelconsoles.
Al zijn de prijzen van de games wel bijzonder duur, betekent minstens 40 euro aan de klant.
Geen enkele winkelier in Nederland maakt ook maar 1 cent verlies op de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:16:
[...]

Geen enkele winkelier in Nederland maakt ook maar 1 cent verlies op de DS.
maar dat beweer ik toch ook helemaal niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

40 Euro vind ik best een redelijke prijs voor software, afhankelijk van de titel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas0mniia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:54
In ieder geval krijgt Nintendo er later dit jaar een concurrent bij: PSP2

Geen 3D, maar toch flinke specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Bas0mniia schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:43:
In ieder geval krijgt Nintendo er later dit jaar een concurrent bij: PSP2

Geen 3D, maar toch flinke specs!
Het is inderdaad een mooi apparaat als ik het zo allemaal zie. Of ik hem ga kopen weet ik nog niet. Het gaat me eigenlijk met name om de games en dat zit bij de 3DS sowieso wel goed voor mij.

De 3DS zou trouwens ook nog wel betere graphics hebben als er niet twee plaatjes gerenderd moesten worden voor 3D. Maar het boeit me trouwens ook niet zo dat de 3DS mindere graphics heeft. Het gaat me uiteindelijk toch om gameplay en of je nou sowieso heel gelukkig moet worden van supermooie graphics op een klein schermpje vraag ik me ook af (je ziet het verschil natuurlijk wel). En dan hebben we het ook nog niet over de batterijduur gehad.

Edit: als er leuke spellen voor de NGP komen dan koop ik hem ook denk ik gewoon als hij goed betaalbaar is. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door danielkraak op 27-01-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Vergelijking tussen Zelda:OOT op de N64 en op de 3DS. Visueel ziet het er erg aardig uit, bekijk vooral de laatste screenshots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 391859

Weet iemand of het mogelijk is om met de Nitendo 3DS op internet te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Anoniem: 391859 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 21:06:
Weet iemand of het mogelijk is om met de Nitendo 3DS op internet te gaan?
http://www.yourgamenews.n...-van-release-beschikbaar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Boeboe schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 22:38:
Vergelijking tussen Zelda:OOT op de N64 en op de 3DS. Visueel ziet het er erg aardig uit, bekijk vooral de laatste screenshots :)
Ik vind het eigenlijk een beetje tegenvallen. Ik vind de N64 versie niet veel slechter eerlijk gezegd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Vergeet niet dat dit op een klein lcd moet weergegeven worden. Op de 3ds ziet het er een stuk beter uit. Stukken scherper dan die blurry/foggy N64 zooi. Link zelf heeft ook veel meer detail.

[ Voor 17% gewijzigd door boe2 op 30-01-2011 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Gisteravond heb ik de TS eens grondig onder handen genomen. Wie nog suggesties heeft voor de TS mag dat zeker laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Boeboe schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:40:
Gisteravond heb ik de TS eens grondig onder handen genomen. Wie nog suggesties heeft voor de TS mag dat zeker laten weten :)
Ziet er netjes uit, hulde! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394919

Aankomende dinsdag is er een 3DS event. Gaat er iemand heen van tweekies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394919 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:24:
Aankomende dinsdag is er een 3DS event. Gaat er iemand heen van tweekies?
Dinsdagavond in amsterdam...niet echt praktisch voor mij. Kreeg een uitnodiging maar ben niet gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[message=,noline]JohnKimble schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:41[/message]:
[...]

Dinsdagavond in amsterdam...niet echt praktisch voor mij. Kreeg een uitnodiging maar ben niet gegaan.
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pfff weet ik niet precies, zal wel op dezelfde plek zijn als die persvoorstelling tijdje terug. Je moet alleen wel een uitnodiging hebbeb, anders kom je er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Iemand al betere info over de accu-duur?
Het laatste wat ik hoorde was 7 - 10 uur, maar dat is wat ik hoorde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-05 09:10

Tweakjur

Redacteur
Anoniem: 338511 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 06:50:
Pfff weet ik niet precies, zal wel op dezelfde plek zijn als die persvoorstelling tijdje terug. Je moet alleen wel een uitnodiging hebbeb, anders kom je er niet in.
Nope. De persvoorstelling was in Vijfhuizen, dit event is in club Trouw in Amsterdam.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Officiele specs: 3-5 uur voor 3DS games, 5-8 uur voor DS games (1300mAh). Het verschil zit vooral in het gebruik van het 3D scherm (aangezien je brightness zowat halveert bij 3D en hiervoor gecompenseerd moet worden), dus de beste manier om uurtjes te winnen is door zonder 3D te gamen.

Ik ben uitgenodigd voor het kick-off evenement in Amsterdam en plan zeker te gaan. Ben echt benieuwd hoe dat 3D scherm nu juist ervaren wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
De redactie mag van Nintendo een aantal mensen uitnodigen voor het event. Via persoonlijke selectie op basis van activiteit in oa. dit topic heb ik al wat mensen benaderd, en zodoende zijn er drie uitnodigingen vergeven. Ik wacht nog op antwoord van één andere GoT'er, en heb nog 1 plek helemaal vrij momenteel...

laten we zeggen: de eerste die mij nav. deze post een DM stuurt, is dinsdagavond ook welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Ik had ook zo'n uitnodiging om "3DS ambassadeur" te worden maar ik ga daar echt niet voor naar Amsterdam en al helemaal niet door de week 's avonds... Doe zoiets dan ook in Goes, Maastricht, Eindhoven, Zwolle en Groningen ofzo, beetje verspreid over het land en niet altijd alleen maar in zo'n uithoek. :|

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 44947 op 04-02-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:15

Grannd

da Granndest

Maak je soms een grap?

Amsterdam of Utrecht zijn toch zeker wel de meest centrale plekken, natuurlijk ligt het dichter bij de randstad dan Brabant, Limburg of Groningen maar er wonen dan ook veel meer mensen in de randstad dan daarbuiten.

Nu goed, ik vind het ook een beetje te ver om naar Amsterdam te gaan op een doordeweekse dag, en dan kom ik uit Den Haag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grannd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:48:
Maak je soms een grap?

Amsterdam of Utrecht zijn toch zeker wel de meest centrale plekken, natuurlijk ligt het dichter bij de randstad dan Brabant, Limburg of Groningen maar er wonen dan ook veel meer mensen in de randstad dan daarbuiten.

Nu goed, ik vind het ook een beetje te ver om naar Amsterdam te gaan op een doordeweekse dag, en dan kom ik uit Den Haag :P
Nintendo ging toch ook weer door het land toeren? Zoiets had ik vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Nee, geen grap, Amsterdam is helemaal niet centraal. Jij vindt het nota bene vanuit Den Haag al te ver... ik kom uit de buurt van Eindhoven en ben onder de meest gunstige omstandigheden (geen file, utopie, meteen een parkeerplaats vinden, utopie) al anderhalf uur aan het rijden. Dan moet ik 's nachts ook nog terug en de volgende ochtend weer vroeg op. Hoe graag ik het ding ook in actie wil zien, dat heb ik er toch echt niet voor over. Dan maar hopen op een landelijke toer inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Dit schiet niet echt op :P ik ga het maar eens op twitter vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Als het in Rotterdam is dan wil ik wel maar Amsterdam is te ver helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Goed, de plekken zijn ingevuld.. Boeboe, Tripwire999 en Icec_Old posten frequent in dit topic en gaan op uitnodiging van Tweakers.net naar het event toe. De overige 2 uitnodigingen zijn gegaan naar mensen die zich via twitter hebben gemeld.

Have fun jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

In de TS staat dat er tien launchtitels zijn, maar dat is Ninty only denk ik?
Ik heb dit lijstje namelijk:
  • 25/3/2011 - Nintendogs & Cats - Golden Retreiver
  • 25/3/2011 - Nintendogs & Cats - Toy Poodle
  • 25/3/2011 - Nintendogs & Cats - Fench Bulldog
  • 25/3/2011 - PilotWings Resort
  • 25/3/2011 - Super Street Fighter IV 3D edition
  • 25/3/2011 - Asphalt GT
  • 25/3/2011 - Samurai Warriors Chronicles
  • 25/3/2011 - Tom Clancy's Splinter Cell 3D
  • 25/3/2011 - The Sims 3
  • 25/3/2011 - Dead Or Alive Dimensions
  • 25/3/2011 - Tom Clancy's Ghost Recon - Shadow Wars
  • 25/3/2011 - Pro Evolution Soccer 2011
  • 25/3/2011 - Ridge Racer
  • 25/3/2011 - Super Monkey Ball
  • 25/3/2011 - Rayman 3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Nintendo only? Zeer zeker niet :p

Waar komt jouw lijst vandaan? Hij heeft voor 70% dezelfde titels als de mijne, maar er ontbreken wel titels in waarvan ik 100% zeker ben dat ze launchtitels zijn. (Steeldiver, Resident Evil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik wil de 3ds wel maar geen 1 launch- spel spreekt met aan. Ten minste geen spel waar ik 40-50 euro voor zou willen neertellen.

Ik wacht denk ik paar maandjes totdat zelda, re revelations, paper mario, mario kart en professor layton uit zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 05-02-2011 01:42 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffton92
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-03 01:00
Ik ben een van de twee twitteraars die dinsdagavond gaat. Ik heb me vervolgens hier maar aangemeld. Ze vroegen of ik na het event een stukje wilde schrijven voor dit topic. Uiteraard ben ik de beroertste niet. Ik zal zowiezo wat vaker op het forum zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Boeboe schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:44:
Nintendo only? Zeer zeker niet :p

Waar komt jouw lijst vandaan? Hij heeft voor 70% dezelfde titels als de mijne, maar er ontbreken wel titels in waarvan ik 100% zeker ben dat ze launchtitels zijn. (Steeldiver, Resident Evil)
Ahem... Laat maar! Ik zit te rommelen hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Cliffton92 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 02:19:
Ik ben een van de twee twitteraars die dinsdagavond gaat. Ik heb me vervolgens hier maar aangemeld. Ze vroegen of ik na het event een stukje wilde schrijven voor dit topic. Uiteraard ben ik de beroertste niet. Ik zal zowiezo wat vaker op het forum zitten
Sterker nog, we openen er woensdag een nieuw topic voor. :) Beetje om de algemene 3DS discussie hier gescheiden te houden van de verslagjes/discussies die ook over het preview event zelf gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii0fan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10-2011
Ik had nog wat leuks gezien bij de E-Plaza.
Volgens hun komt Mario Kart 3DS op 1 september 2011 uit.

Dat duurt nog wel even... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Denken jullie dat de prijs (249 euro) nog gaat zakken naar de release op 25 maart toe? Hij blijft tot nu toe heel 'steady'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Dennis Lammers schreef op zondag 06 februari 2011 @ 11:43:
Denken jullie dat de prijs (249 euro) nog gaat zakken naar de release op 25 maart toe? Hij blijft tot nu toe heel 'steady'...
Ik denk dat het heel lang gaat duren voordat de prijs ook maar iets zakt, Nintendo kennende. Of de 3DS moet heel slecht verkopen, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:23
danielkraak schreef op zondag 06 februari 2011 @ 11:45:
[...]

Ik denk dat het heel lang gaat duren voordat de prijs ook maar iets zakt, Nintendo kennende. Of de 3DS moet heel slecht verkopen, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.
Dat zou ik niet te vroeg zeggen, gezien de prijs van de Wii ook vrijwel snel zakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Dat zou ik niet te vroeg zeggen, gezien de prijs van de Wii ook vrijwel snel zakte.
En wat zijn je bronnen daarvoor? Je bent nu gewoon "feiten" aan het verzinnen :/
De Wii is gelanceerd in 2006 aan 250 euro, pas rond oktober 2009 zie ik in de pricewatch de eerste prijsdalingen.

Nintendo heeft de prijs al lang vastgelegd, die gaat echt niet meer wijzigen voor de launch. Winkeliers kunnen er zelf nog wel een paar euro van prutsen, maar zij moeten ook nog altijd winst maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 10:02
Nou ik ben wel benieuwd hoor naar de 3DS is er al iets bekend of er een nieuwe 3D mario komt (niet zo'n remake van de n64 game). Dinsdag zal ik in ieder geval een boel foto's maken, en een mooi verslagje schrijven over hoe het was. Heb ook geen idee wat ik er van kan verwachten eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Als je goede klant bent bij Ninty kun je ongeveer €7,- verdienen op een 3DS, dus we hoeven er niet vanuit te gaan dat de prijs veel lager dan €249,- wordt. Acties uitgezonderd natuurlijk ;)
Bovendien staat Nintendo niet bekend om z'n aggresieve prijsbeleid, ze zijn zeer conservatief zelfs.

Er komt wel een 3D Mario game voor de 3DS, Nu.nl: Miyamoto bezig met Super Mario Bros 3DS

[ Voor 16% gewijzigd door Grozno op 06-02-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 00:03
Iemand enig idee of en wanneer er demo units in de winkel komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 11:48
Met elke hans-on die ik lees word ik sceptischer over de 3DS, het 3D effect schijnt voor veel mensen storend te zijn en heeft sowieso een enorm kleine kijkhoek. Aangezien dat de meest belangrijke feature is van de 3DS en het gebrek aan goede launchgames, heb ik mijn pre-order ingetrokken. 250 euro voor een handheld waar ik weinig aan heb (zie waarchijnlijk toch geen 3D) heb ik weinig zin aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

matthijst schreef op zondag 06 februari 2011 @ 19:56:
Ik weet niet precies wanneer, maar wel hoe ze er uit zien:
Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/7927/63396207.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Cubic X schreef op zondag 06 februari 2011 @ 19:59:
Met elke hans-on die ik lees word ik sceptischer over de 3DS, het 3D effect schijnt voor veel mensen storend te zijn en heeft sowieso een enorm kleine kijkhoek. Aangezien dat de meest belangrijke feature is van de 3DS en het gebrek aan goede launchgames, heb ik mijn pre-order ingetrokken. 250 euro voor een handheld waar ik weinig aan heb (zie waarchijnlijk toch geen 3D) heb ik weinig zin aan.
Wat is precies het voordeel van de 3DS als je niet de 3D wilt gebruiken boven een normale NDS?
Ik denk dat het tegenvalt omdat je er gewoon aan moet wennen. Meeste mensen spelen al 10+ jaar in 2D en dit is dus in eens compleet wat nieuws. Ik denk na een maandje dat je niets anders meer wilt. Het heb gewoon ff tijd nodig, omdat het anders is dan je gewendt bent en daarom vinden mensen het in het begin minder leuk.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 06-02-2011 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Anoniem: 69767 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 21:36:
[...]

Wat is precies het voordeel van de 3DS als je niet de 3D wilt gebruiken boven een normale NDS?
Ik denk dat het tegenvalt omdat je er gewoon aan moet wennen. Meeste mensen spelen al 10+ jaar in 2D en dit is dus in eens compleet wat nieuws. Ik denk na een maandje dat je niets anders meer wilt. Het heb gewoon ff tijd nodig, omdat het anders is dan je gewendt bent en daarom vinden mensen het in het begin minder leuk.
Buiten verbeterde graphics en wat extra firmware features: niet veel. Maar dat kan je natuurlijk over IEDERE nieuwe generatie console zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-05 07:39
matthijst schreef op zondag 06 februari 2011 @ 19:56:
E-mail van Nintendo: 'Er staat een tour gepland en het verloop van deze tour kun je volgende week op onze site volgen: www.nintendo3ds.nl'

Geen demo units in winkels, maar wel een kans om de 3DS uit te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou niet eens willen spelen op die events. Dan speel je even en moet je vervolgens 7 weken wachten....daarnaast is de verrassing ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Nintendo organiseerde gisteren het Nintendo 3DS preview-event. Verslagen van Tweakers en discussie/meningen daarover kun je kwijt in: Tweakers spelen met Nintendo 3DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ik twijfel nog steeds over de aanschaf van een 3DS. Mijn pre-order staat nog steeds, maar 250 euro blijft een hoop geld voor iets wat je nog weet dat het goed zal werken (3D-effect). Ook zijn er nog niet echt goede titels aangekodigt, in ieder geval de échte Nintendo titels zonder datum. En met 'regio-lock' ben ik bang dat straks de Nintendo toppers bij ons in Europa weer maanden later komen, en daar heb ik echt geen zin in...

Nog een klein maandje, maar misschien cancel ik mijn pre-order begin maart wel. Ben nog niet echt overtuigd...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als er een 3D remake van Turbo Toons voor zou uitkomen zou ik hem zeker kopen. Nu wacht ik nog even af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 16:15
@Dennis

Die games komen heus wel, dat kost gewoon wat tijd. Maar of de 3DS het geld waard is kan je natuurlijk nog niet zeggen. Ik wacht dan ook tot ik hem heb geprobeerd.

En die regio lock baart mij ook zorgen. Eerst maar eens de kat uit de boom kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-05 07:39
Olee, data van de evenementen zijn bekend!

http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/evenementen_31065.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fantastisch nieuws! Er is al een 3DS flashcard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Anoniem: 338511 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 08:13:
is dat fantastisch nieuws? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, dan kan ik als ik in Japan ben bewust games kopen waarvan ik de backup dan op mijn 3DS speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 00:03
Anoniem: 338511 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 08:13:
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cyclo3ds ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
net even wat gegoogled. Ik denk fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-02 04:38
Ja geweldig als er al een 3DS flashkaart zou zijn. Dan kan de gamesmarkt net zo hard inelkaar storten als bij de DS. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ike. schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:42:
[...]

net even wat gegoogled. Ik denk fake.
Ik weet het niet, er waren immers al gestolen 3DS'en in omloop in China. En Team Cyclops heeft een goede naam in de scene. We zullen zien...

(Al ben je natuurlijk wel een enorme oliebol als je zo'n kaartje koopt al voor de lancering van de 3DS in Japan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[message=,noline]JohnKimble schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 08:13[/message]:
Goed nieuws! Dan kan ik mijn originele 3DS op een veilige plek bewaren en mijn backups spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Anoniem: 338511 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:27:
[...]

Ik weet het niet, er waren immers al gestolen 3DS'en in omloop in China. En Team Cyclops heeft een goede naam in de scene. We zullen zien...

(Al ben je natuurlijk wel een enorme oliebol als je zo'n kaartje koopt al voor de lancering van de 3DS in Japan)
Die Cyclo3ds is niet van Team Cyclops (bron: gbatemp)

Ben benieuwd of de 4e Professor Layton (Specter's Flute) nog in het Engels uit gaat komen voor de DS ofdat het spel word aangepast voor de 3DS.

[ Voor 23% gewijzigd door Ike. op 23-02-2011 14:53 ]

Ik ben wel benieuwd naar Samurai Warriors maar weet iemand of het meer is dan alleen hack'n slash in een menigte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vandaag even gespeeld met de 3DS. Ben toch wel erg onder de indruk van het 3D-scherm. Het is niet altijd even geweldig door de inkijkhoek, maar als je het ding goed vasthoudt ziet het er in daarvoor geschikte games echt geweldig uit. Ook bijvoorbeeld sportwedstrijden spatten van het scherm af. Ik verwachtte echt niets van het 3D, maar wilde wel even kijken hoe dat er nou uitziet, maar moet nu mijn mening toch wel bijstellen. Erg tof. En als je ogen moe worden van het 3D kun je in ieder geval gemakkelijk terugswitchen naar 2D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijkbaar kan je die AR kaarten inscannen op de pc en dan zo groot uitprinten als je zelf wil en daarmee gelijk de grootte van figuur dat er uit komt wijzigen.

Op Youtube staan al filmpjes van mensen die life size Samus in huis hebben door dit truukje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:28

m0nk

16-09-2003 15.15

Anoniem: 394919 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 08:28:
Blijkbaar kan je die AR kaarten inscannen op de pc en dan zo groot uitprinten als je zelf wil en daarmee gelijk de grootte van figuur dat er uit komt wijzigen.

Op Youtube staan al filmpjes van mensen die life size Samus in huis hebben door dit truukje :D
Linkje? Kan niets vinden

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-06 15:00
Acekard 2i draait gewoon op de 3ds. :) Alleen de 3DS games nog niet. Nieuws staat op www.acekard.com

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Toch overstag gegaan en pre order gedaan van de blauwe versie. Lijkt me wel geinig om 3d foto's te maken van mijn gf.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Zelda N64 vs. 3DS
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gEolc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sZRrI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:40

SilencerNL

No remorse

Wow! Wat een enorm verschil zeg! _/-\o_

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2011/03/i_28051.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cache-03.gawkerassets.com/assets/images/9/2011/03/i_28053.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cache-02.gawkerassets.com/assets/images/9/2011/03/i_28054.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cache-01.gawkerassets.com/assets/images/9/2011/03/i_28055.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2011/03/i_28056.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ziet er goed uit, ben echt benieuwd naar het 3d effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.telegraaf.nl/d...rstelling__.html?sn=games

Nintendo: WiiWare en DSiWare zijn een teleurstelling door onze redactie
Nintendo-topman Satoru Iwata heeft toegegeven dat de resultaten van WiiWare en DSiWare, de downloadwinkels voor de Nintendo Wii en DSi, een teleurstelling zijn. Dit liet hij weten tijdens de Game Developers Conference in San Francisco

Nintendo-topman Satoru Iwata “Tot nu toe hebben onze WiiWare- en DSiWare-diensten niet zo goed gepresteerd als verwacht,” aldus Iwata. De downloadwinkels werden respectievelijk in 2008 en 2099 gelanceerd voor de Nintendo Wii en DSi, maar blijven in populariteit duidelijk achter bij Xbox Live Arcade en PlayStation Store. Dit komt vooral omdat weinig gamers hun Wii of DSi aansluiten op het internet.

Volgens de topman zal dit met de komst van de Nintendo 3DS veranderen. Eind mei zal DSiWare ook beschikbaar worden voor de 3DS en hebben gamers de mogelijkheid om hun aankopen op de DSi over te zetten naar de nieuwe handheld.

Daarnaast wordt de eShop gelanceerd. De nieuwe winkel bevat oude klassiekers (de zogenaamde Virtual Console-games) van de Game Boy, Game Boy Colour, GameGear en TurboGrafx en de 3D Classics. Dit zijn nieuwe 3D-uitvoeringen van oude titels. Welke games een nieuw jasje krijgen, is nog niet bekend.

Gek he? Als je ziet wat PSN en Live voor titels hebben dan is Wiiware een lachtertje. Voor een groot deel door Nintendo zelf veroorzaakt met hun lompe restricties. Als die filesize-restrictie er niet op zat zou Marvel vs Capcom 2 ervoor uitgekomen zijn bijv.
Pagina: 1 ... 3 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]