Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:04
Dinsdagavond 8 februari organiseerde Nintendo in Club Trouw in Amsterdam een preview evenement voor de Nintendo 3DS. Pers en genodigden konden ruim twee uur hun gang gaan met diverse games uit de line-up voor de Nintendo 3DS, terwijl ook de foto- en videomogelijkheden van het apparaat konden uitgeprobeerd worden.

Namens GoT waren enkele Tweakers aanwezig. Boeboe, Tripwire999 en Icec_Old zijn enkele van de gebruikers die vaak reageren in het Nintendo 3DS-topic, die op uitnodiging van Tweakers.net en Nintendo aanwezig waren. Zodra zij bekomen zijn van hun indrukken, wakker zijn tijd hebben zullen zij in dit topic hun ervaringen met je delen.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-06 11:18
zo nou was gaaf hoor op dat event gisteren. Heb een goed aantal spellen kunnen testen en moet zeggen dat het verbazend goed werkt de 3DS. Ook op grafisch vlak ziet het er goed uit, niet hoogstaand in vergelijking met de psp en waarschijnlijk de ngp maar het ziet er wel mooi uit en het 3D effect werkt heel er goed. Al heb ik wel het idee dat het bij sommige games minder is als bij andere games.
Games die ik getest heb:

Pro Evolution Soccer 2011
Kid Icarus
Pilotwings
Dead or Alive
Street Fighter IV
Resident Evil Mercenaries
Zelda the ocarine of time
Ridge Racer

De minste was toch wel Ridge Racer, sturen was brak en het 3D effect kwam er alleen een beetje uit in de tunnels. Wat overigens wel vet was, ze hadden een paar 3DSsen achter ruitjes staan daar draaiden vette games op:
Star Fox 3D
Paper Mario
Mario Kart
Metal Gear Solid
Animal Crossing 3D

Paper mario zag er erg leuk uit moet ik zeggen is wel grappig dat ie 2D maar ook 3D is, star fox ziet er veel mooier uit op de 3DS dan op de n64 (mag ook wel). Mario kart zag er ook goed uit, en Metal Gear Solid leek me wel interessant maar niet echt super. Bij MGS leek het net of er in het midden van het beeld een scheiding in het beeld zat waardoor het 3D effect er niet goed uitkwam. Animal Crossing zag er wel goed uit maar daar heb ik eigenlijk niks mee dus heel even snel gekeken.
Er word binnekort een topic geopend waar ik een stukje zal schrijven over de games en het event. Daar zal ik dan ook wat uitgebreider de games behandelen.
Thx tweakers.net dat ik naar het event mocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05 18:25
Tripwire999 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:53:
Ook op grafisch vlak ziet het er goed uit, niet hoogstaand in vergelijking met de psp en waarschijnlijk de ngp maar het ziet er wel mooi uit en het 3D effect werkt heel er goed.
Waren de graphics beter dan de PSP? Want dat kan ik hier nou net niet uit opmaken.

[ Voor 0% gewijzigd door zeef op 09-02-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:23

Grozno

acts without consequence!

Op naar Amsterdam:
Om 16:45 vertrokken we richting Amsterdam Amstel, het werd een lange reis. Gelukkig is men tegenwoordig uitgerust met een smartphone incl. Angry Birds, dus de tijd vloog voorbij.
Eenmaal in A'dam opzoek naar Trouw. De route was niet ingewikkeld en maar 10 minuten lopen, maar om Trouw heen was het een bouwput. Er moest dus wel een beetje geklauterd worden.

Naar binnen:
We werden door een mooie dame welkom geheten en mochten een trap af richting de garderobe (gratis zelfs, dus €1,- winst). Even verder werd mijn naam gevraagd om te kijken of ik op de lijst stond. Geloof het of niet maar... ik stond op de lijst. We konden weer verder een trapje op en daar was het dan:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2339802/P1020155.JPG

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2339802/P1020159.JPG

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2339802/P1020156.JPG

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2339802/P1020160.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2339802/P1020157.JPG

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2339802/P1020158.JPG

Er werd gestart met een film over de geschiedenis van technologie, waar trouwens wel hier en daar wat concurrenten werden weggelaten ;)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7k9f_BEN-Ws]

Wat heb ik gespeeld:
Legend of Zelda: Ocarina of Time - Tja, het is nu 3D en mooier
Super Street Fighter IV - Supertof!
Resident Evil: Mercenaries - Grafisch erg mooi, maar alleen mercenarie-mode
Nintendog & Cats - Cuteness in 3D, maar niets voor mij
Sims 3 - Blegh, maar de demo was erg beperkt.

Wat ik heb gezien:
Pro Evolution Soccer 2011 - Tja, het is voetbal. 3D werkt wel goed
Pilotwings - 3D werkt, vliegen is een stuk makkelijker als je diepte ziet.
Dead or Alive - Ziet er goed uit, maar doe mij maar Street Fighter
Ridge Racer - Meh, het is Ridge Racer
Star Fox 3D - Net als bij Pilot Wings werkt 3D erg goed, maar echt nieuw is de niet natuurlijk.
Kid Icarus - Starfox, maar dan Kid Icarus.
Paper Mario - Vond ik er het leukst uitzien.
Mario Kart - Whoopee, alweer Mario Kart :/
Metal Gear Solid - Mooie graphics, verder geen idee.
Animal Crossing 3D - Whoopee, alweer een Animal Crossing

Elke poging om een foto te maken van de 3DS in werking werkt subtiel met een handje voor de lens gestopt, dus daar heb ik geen shots van.

Zijn je ogen stuk?
Nee, ik kon het 3D-scherm prima verdragen. Wel is het erg fijn dat je het 3D-effect kunt instellen met het schuifje.
Wel moet je zorgen dat je het apparaat recht voor je neus houdt, elke kanteling naar links of recht is fataal voor het 3D-effect.
Het apparaat op zich is goed gebouwd en robuust.
De analoge stick is een welkome aanvulling op de bestaande controls, de gyroscoop op zich ook, maar dat gaat niet helemaal lekker in combinatie met het scherm. Je gaat de 3DS namelijk draaien, dus weg is het 3D-effect.

Al met al hebben we een leuke avond gehad, mede door een leuk gesprekje met één van de aanwezige Nintendo-dames: Valerie :)

Tweakers.net, bedankt!

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
danielkraak schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:55:
[...]

Waren de graphics beter dan de PSP? Want dat kan ik hier nou net niet uit opmaken.
Nee ik vind van niet, begrijp me niet verkeerd het is wel een verbetering in vergelijking met de DS maar PSP heeft wel mooiere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Mmm, die mening deel ik niet.
Super Street Fighter, Resident Evil & Metal Gear zagen er toch wel erg goed uit en in mijn ogen beter dan wat de PSP kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-06 21:23
Hoe ervaren de mensen die de 3ds hebben geprobeerd 3d in de bioscoop? Ik zou graag de ervaringen willen horen van iemand die net als ik in een bioscoop het 3d effect nauwelijks ziet en er vooral koppijn van krijgt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Grozno schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:49:
Al met al hebben we een leuke avond gehad, mede door een leuk gesprekje met één van de aanwezige Nintendo-dames: Valerie :)

Tweakers.net, bedankt!
Toevallig de blonde dame met rode hakken? :9

Leuk om te horen dat het goed bevallen is! Helaas had ik niet de mogelijkheid erbij te zijn.
Wel jammer dat foto's van de 3DS in werking niet zijn gelukt :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Toevallig was dit één van de donkerharige dames op rode hakken :P
Heb naar nog gevraagd naar haar favoriete game: "Ganzebord!" :F

[ Voor 56% gewijzigd door Grozno op 09-02-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii0fan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10-2011
Grozno schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:49:
Zijn je ogen stuk?
Nee, ik kon het 3D-scherm prima verdragen. Wel is het erg fijn dat je het 3D-effect kunt instellen met het schuifje.
Wel moet je zorgen dat je het apparaat recht voor je neus houdt, elke kanteling naar links of recht is fataal voor het 3D-effect.
Het apparaat op zich is goed gebouwd en robuust.
De analoge stick is een welkome aanvulling op de bestaande controls, de gyroscoop op zich ook, maar dat gaat niet helemaal lekker in combinatie met het scherm. Je gaat de 3DS namelijk draaien, dus weg is het 3D-effect.
Ik had een vraag, bij 3D beelschermen zonder bril kan je bijna niet bewegen omdat je het dan niet meer ziet. Heb jij daar ervaring mee gehad bij de Nintendo 3DS of kon je gewoon bewegen tijdens het spelen in 3D?

En nog een vraag, bij de DS en Wii etc. kan je de taal instellen, bij de Wii kan het in het Nederlands worden ingesteld. Was het home menu bij de 3DS ook Nederlands of Engels?

[ Voor 9% gewijzigd door Wii0fan op 09-02-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffton92
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-03 01:00
Wii0fan schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:02:
[...]

Ik had een vraag, bij 3D beelschermen zonder bril kan je bijna niet bewegen omdat je het dan niet meer ziet. Heb jij daar ervaring mee gehad bij de Nintendo 3DS of kon je gewoon bewegen tijdens het spelen in 3D?

En nog een vraag, bij de DS en Wii etc. kan je de taal instellen, bij de Wii kan het in het Nederlands worden ingesteld. Was het home menu bij de 3DS ook Nederlands of Engels?
Ik weet alleen een antwoord op je eerste vraag.. Als je met de ds aan het spelen bent, ben je de eerste 30seconden vooral bezig om de juiste afstand en de juiste kijkhoek te bepalen waarin het 3d effect het beste tot zijn recht komt! Als je dat eenmaal vasthebt, moet je niet veel gaan bewegen want dan zie je het gewoon niet meer. Dan lijkt het net alsof je scheel kijkt en zie je alles dubbel bv.
Ik had bijvoorbeeld ook een gesprek met een jongen die speelde dan pro evo.. En hij noemde zichzelf een 'dynamische' gamer. Je weet wel, iemand die heel beweegelijk gamed, die bijvoorbeeld 'letterlijk' even om het hoekje kijkt.. Of een adhder die niet stil kan zitten.. Voor zulke mensen is het hele 3d zonder bril niks, want je verliest telkens je focus..
Dan kregen we als antwoord, ja dan moet je je 3d uitzetten.. En wat hou je dan over? Een (3)ds met een analoge stickje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 23:25

nFo

Grozno schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:10:
Toevallig was dit één van de donkerharige dames op rode hakken :P
Heb naar nog gevraagd naar haar favoriete game: "Ganzebord!" :F
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dfT6wMzOhHk3SMunC40Wf4j1/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb er wat gemengde gevoelens aan overgehouden. Het 3D effect was leuk, maar ik zie mezelf het hooguit in de eerste weken gebruiken. Je moet het scherm echt wel recht voor je hebben en op de juiste kijkafstand zitten om een mooi 3D effect te krijgen, wat nogal ingaat tegen men gewoonte om onderuitgezakt te gamen. Vormfactor is zowat identiek aan die van de DS Lite, wat ik dan weer als een groot pluspunt beschouw.
Graphics zitten een stuk boven die van de PSP. Beste voorbeeld hiervan was die Resident Evil game. Mijn persoonlijke favorieten waren de Zelda remake en Metropolis Crimes. Voor de rest zaten er niet echt titels tussen die ik persoonlijk zou kopen. De AR games heb ik niet kunnen proberen doordat er steeds teveel mensen stonden. Best spijtig, want ik weet nu nog steeds even weinig over de firmware features van de 3ds :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:02
De prijs was voor mij eigenlijk al genoeg om hem niet meer te willen, maar dat stil zitten om 3d goed mee te maken is voor mij genoeg om het zeker te weten.
Ik merk dat ik nu al vaak ga anders ga zitten of mijn handen steeds anders zet als ik wat langer game op de Ds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Hier nog een stuk over de games die ik gespeeld heb en mijn ervaring met het 3d effect van de game:

Pro Evolution Soccer 2011
De eerste game die ik gespeeld heb op de 3DS, grafisch zag het er uit als de ps2 versie van Pro Evolution Soccer. Het 3D effect was hier echt goed te zien en werkte ook goed in een voetbal game. Alleen was de camera een beetje lastig, daardoor ging het voetballen ook wat moeilijk. Wat ik vooral heel gaaf vond was de verschillen in diepte die je hier zag. Je zag nu echt dat de spelers ver van je vandaan stonden en kon de passes ook wat beter inschatten.

Kid Icarus
Kid Icarus vond ik het mooiste spel op het event. Het eerste deel van de demo moest je een stuk vliegen en kwamen er allerlei beestjes op je af die je kapot moest knallen. Grappig is ook dat er soms beestjes opeens dicht op het scherm tevoorschijn komen, geeft een speciaal effect met dat 3D gebeuren. Het 2e deel in de demo moest je op de grond beestjes schieten, dit zag er erg goed uit en met het 3D effect leek het net of je tussen de gebouwen stond. Wel jammer dat er geen objecten een beetje uit het scherm kwamen. Het laatste deel van de demo was een grote eindbaas die te makkelijk was. Een of andere vuur hond die je overhoop moest knallen. Deze demo heeft mij zeer overtuigd van de grafische qualiteit en de 3D optie in de 3DS. Als je de kans krijgt om deze game te spelen zou ik het zeker doen!

Pilotwings
Wat werkt er beter dan vliegen in een 3D omgeving? Je kon in deze demo met een vliegtuigje vliegen of een jetpack. Ik heb het vliegtuigje geprobeerd en hier zie je wel dat met vliegen het 3D effect er heel goed uitkomt. Je kon kiezen om een missie te doen of een free flight. Ik heb de free flight optie gekozen, dan kan je een aantal minuten rondvliegen over een eiland met een stadje, een aantal windmolentjes, een vulkaan enz.. Hier zie je het 3D effect heel goed en vliegen gaat een stuk makkelijker als je diepte ziet. Je kan nu rustig tussen de windmolens en onder bruggetjes doorvliegen zonder te crashen. Als deze pilotwings lijkt op de SNES versie dan word het een hele goeie game.

Dead or Alive
Knokken in 3D :), ik kende deze game van de ps2 en xbox360 dus kon meteen goed instappen en knokken. Dit was eigenlijk de eerste 3D game waar ik het idee had dat er echt iets uit het scherm kwam (al was het wel minimaal), als je gewonnen had dan neemt het character waarmee je vecht een pose aan, hier leek het dus of de hand van het character waarmee ik speelde uit het scherm kwam. Wat erg goed, en slim was gedaan is dat je op het 3D scherm aan het vechten bent en op het touch screen de combo's ziet staan. Dit maakt het wat makkelijker dan alle combo's uit je hoofd leren. Voor de rest is het net zoals alle andere vecht spellen, ram de tegenstander KO en je wint.

Street Fighter IV
Ook hier knokken in 3D, wat leuk was aan de demo, je kon alle characters kiezen die in het spel zaten. Ik ging met Blanka vechten. Grafisch zag het er allemaal OK uit. De cartoony stijl blijft vet van deze game. Ook hier hadden ze op het 3D scherm het gevecht, en op het touchscreen kon je de supercombo/ultracombo kiezen als je combometer gevuld was. Wat ik leuk vond was dat je uit twee verschillende camerastanden kon kiezen, de standaard camera (zoals alle vecht games), en een zogeheten bird's eye view. Ik had uiteraard de nieuwe camera gekozen, dan hangt de camera dus over de schouder van het character waarmee je vecht. Hierdoor komt het 3D effect er ook beter uit.

Resident Evil Mercenaries
Dit is eigenlijk gewoon Resident Evil 4 mercenarie mode maar dan in 3D. Ook hier zag het 3D effect er heel goed uit. Het spel zelf stelde niet heel erg veel voor, je kan een character kiezen (chris/clair redfield en nog 2 andere commando's). Deze hadden verschillende wapens, en je moest binnen 2 minuten zoveel mogelijk gasten neerknallen. Wat vooral heel gaaf was, op het moment dat je ging richten om te schieten zag je heel goed het 3D effect eruit komen en leek het net of je over de loop in het echt keek. Uiteraard had je ontploffende tonnen en kon je bepaalde licht zuilen kapot slaan om 30 extra seconden te krijgen. Uiteindelijk had in 15000 punten gehaald volgens mij best goed :9.

Zelda The Ocarine of Time
Ja wat moet ik hier nog over zeggen, het is een van de beste zelda's gemaakt. De game heeft een grafische overhaul gekregen wat er goed uitziet. Het speelt lekkerder en met 3D is het erg cool. Wat ik wel jammer vond is, als je met de katapult gaat schieten kon je met de 3DS bewegen om deze te richten. Alleen als je de 3DS gaat bewegen moet je, je hoofd ook meebewegen anders word je scheel van het 3D scherm. Gelukkig kon je ook met het pookje richten, waar overigens verdomd lekker je duim in past, alsof het ervoor gemaakt is zal ik maar zeggen. Voor de rest is het gewoon zelda zoals het moet zijn en een must have voor alle 3DS bezitters.

Ridge Racer
Bij racen in 3D had ik meer voorgesteld dan deze game. De auto's reden als een dwijl (driften in RR was sowieso al een beetje brak maar dit sloeg alles), en het 3D effect kwam er alleen goed uit als je door tunnels heen reed. Je kon 2 verschillende auto's kiezen en 1 baan met een aantal tegenstanders. Ik heb deze maar kort gespeeld en toen weer gauw weggegeven aan iemand anders want ik werd er gefrustreerd van :P en om nou te gaan gooien met een 3DS is ook niet echt verstandig :+ .

Ik hoop dat ik alles een beetje goed beschreven heb, ik schrijf niet zoveel van dit soort stukjes dus als er vragen zijn of op/aanmerkingen dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338511

Dankjewel voor je stukje, heel informatief en stukken handiger dan stukjes van andere Tweakers die er zijn geweest.

Ben zelf wel benieuwd naar Pilotwings maar vraag me af hoeveel content die heeft. Dat zal voor de launch nog wel boven water komen.

Ga je zelf eigenlijk een 3Ds kopen en zoja, welke launchtitels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juronymous
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-04 22:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Anoniem: 338511 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:13:
[...]

Dankjewel voor je stukje, heel informatief en stukken handiger dan stukjes van andere Tweakers die er zijn geweest.

Ben zelf wel benieuwd naar Pilotwings maar vraag me af hoeveel content die heeft. Dat zal voor de launch nog wel boven water komen.

Ga je zelf eigenlijk een 3Ds kopen en zoja, welke launchtitels?
Ik weet nog niet zeker of ik een 3DS aan ga schaffen omdat er geruchten gaan dat de NGP maar 50 euro duurder word. Ik wil eerst zien wat nintendo allemaal gaat doen met de 3DS want de wii was in het begin leuk en nu speel ik er nooit meer op. Ik heb nu een PSP en die bevalt mij zeer goed, gebruik hem voor muziek, games en films en dat is iets wat de 3DS volgens mij niet kan.
Maar als ik hem zou aanschaffen zou ik wel Zelda & Kid icarus willen wat dan weer geen launch games zijn. De enige launchgame die mij dan weer leuk lijkt is super monkey ball.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tripwire999 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:19:
[...]

Ik weet nog niet zeker of ik een 3DS aan ga schaffen omdat er geruchten gaan dat de NGP maar 50 euro duurder word. Ik wil eerst zien wat nintendo allemaal gaat doen met de 3DS want de wii was in het begin leuk en nu speel ik er nooit meer op. Ik heb nu een PSP en die bevalt mij zeer goed, gebruik hem voor muziek, games en films en dat is iets wat de 3DS volgens mij niet kan.
Maar als ik hem zou aanschaffen zou ik wel Zelda & Kid icarus willen wat dan weer geen launch games zijn. De enige launchgame die mij dan weer leuk lijkt is super monkey ball.
Op de 3DS kan je muziek zetten met de SD-card en films komen er (uiteraard in 3D) ook voor uit. Ik ben ook wel benieuwd naar de NGP maar helaast komt die sowieso dit jaar hier niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Anoniem: 338511 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:50:
[...]

Op de 3DS kan je muziek zetten met de SD-card en films komen er (uiteraard in 3D) ook voor uit. Ik ben ook wel benieuwd naar de NGP maar helaast komt die sowieso dit jaar hier niet meer uit.
Ah oke dat wist ik niet dan word het opeens een stuk interessanter :) maar de NGP stond toch geplanned voor kerst 2011?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 23:25

nFo

Op www.gamekings.tv staat nu de: Roadtrip 3DS-event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tripwire999 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:42:
[...]

Ah oke dat wist ik niet dan word het opeens een stuk interessanter :) maar de NGP stond toch geplanned voor kerst 2011?
In europa sowieso niet.
HOOFDDORP - Sony heeft laten weten dat de NGP, de opvolger van de PSP, waarschijnlijk niet wereldwijd in dezelfde periode wordt gelanceerd. Het is daardoor onwaarschijnlijk dat de handheld in 2011 uitkomt in Europa.
Ons doel is om aan het einde van de feestdagenperiode in 2011 het apparaat in één gebied uit te brengen", zegt Jack Tretton, CEO van Sony Computer Entertainment America.

"Het zou ideaal zijn om de handheld tegelijkertijd wereldwijd te lanceren, maar het is heel moeilijk om genoeg kwantiteit te hebben voor een wereldwijde release."
Hangt er dus vanaf of je wil importeren en of ie regiovrij is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380541

Ik had een uitnodiging van de Pers gekregen, maar is niet doorgegaan, omdat alle auto's kapot waren gegaan, en ik had dus geen vervoermiddel.
Pagina: 1