Tja, een analoog spel werkt zo moeilijk op de Wii U
Maar ik ga gewoon ook de fysieke LE kopen en de datapacks downloaden.
Ik ben aan het overwegen een 3DS XL te kopen.
Hoe groot raden jullie de SD-kaart aan? De meegeleverde van 4GB is veel te weinig veronderstel ik?
Hoe groot raden jullie de SD-kaart aan? De meegeleverde van 4GB is veel te weinig veronderstel ik?
Anoniem: 460511
Als je geen fysieke games gaat downloaden of er muziek en films op gaat zetten is 4GB echt ruim voldoende. Ik kan er zelfs nog 2 games op downloaden en boldoende ruimte vrij houdenBv202 schreef op zondag 22 november 2015 @ 12:38:
Anoniem: 181786
Dat ligt er maar net aan of je spellen in de e-shop wil gaan kopen of in de winkel wil gaan kopen. Indien dat laatste is 4GB ruim voldoende. Indien het eerste ligt het er nog aan hoeveel games je digitaal wil gaan kopen. Een 3DS game is namelijk niet zo gigantisch groot over het algemeen.Bv202 schreef op zondag 22 november 2015 @ 12:38:
Ikzelf heb er 16GB in zitten. Dat is meer dan genoeg voor een redelijke collectie digitale games. Ik heb veel fysieke games maar ook veel downloads.
Voor de prijs stop ik gewoon alles 32GB in apparaten.
Het scheelt echt maar hooguit enkele euro's.
Het scheelt echt maar hooguit enkele euro's.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb er momenteel een 64 GB kaart in zitten, al zou een 32 GB kaartje ook wel kunnen, maar ik heb liever wat speelruimte. En dan heb ik er een aantal flinke zwaargewichten bij zitten. De grootste game voor de 3DS die ik momenteel ken en heb is Xenoblade Chronicles 3D, die inclusief streetpass data, save backup en overige kneut op ruim 3,8 GB uitkomt.Anoniem: 181786 schreef op zondag 22 november 2015 @ 12:44:
[...]
Dat ligt er maar net aan of je spellen in de e-shop wil gaan kopen of in de winkel wil gaan kopen. Indien dat laatste is 4GB ruim voldoende. Indien het eerste ligt het er nog aan hoeveel games je digitaal wil gaan kopen. Een 3DS game is namelijk niet zo gigantisch groot over het algemeen.
Ikzelf heb er 16GB in zitten. Dat is meer dan genoeg voor een redelijke collectie digitale games. Ik heb veel fysieke games maar ook veel downloads.
De tweede plaats is voor Bravely Default op net geen 3,4 gevolgd door Monster Hunter 4 Ultimate (2,7) en zijn voorganger (1,8). Als laatste drie die over de GB-grens heen gaan heb ik nog Pokémon Y (1,8), Super Smash Bros (bijna 1,8) en Fire Emblem Awakening (ruim 1,1). De rest zit op gemiddeld ongeveer 600 MB per game voor zover de 3DS games betreft (die je dus ook op cart kunt kopen).
Maar goed, Bravely Second zit er nog aan te komen, dus dat zal ook wel weer een paar GB zijn, Hyrule Warriors komt nog, en wellicht dat ik Fantasy Life ook nog eens ga proberen, en ik begrijp dat die ook aardig wat ruimte inneemt.
Houd er, als je een kaartje van meer dan 32 GB wilt gebruiken, rekening mee dat die standaard niet FAT32 geformatteerd zijn, en dat je die dus eerst nog met de hand als zodanig moet formatteren. Houd er ook rekening mee dat je een extern tooltje moet gebruiken omdat Windows pontificaal weigert om een volume van meer dan 32 GB als FAT32 te formatteren.
Dan heb ik misschien dus beide verward, maar dan nog apart dat ik de Wii Shop Channel niet kan benaderen, maar goed dat is ook het probleem niet, nooit geweest.90710 schreef op zondag 22 november 2015 @ 09:28:
Idd. Het enige wat van Nintendo offline gegaan is is de online multiplayer op de DS(i) en Wii. Vanwege het sluiten van de Gamespy servers. Op de 3DS/Wii U gebruikt Nintendo hun eigen netwerk, dus daar is de kans dat dat offline gaat een stuk kleiner.
Sowieso verbaas ik mij als mensen op Wii U of 3DS digitale games vanwege de prijs kopen, wat ik daar meestal is vaak even duur, zo niet duurder dan een fysieke versie, PSN store kan ik nog wel begrijpen aangezien deze vaak genoeg al goedkoper uitpakt, laat staan met kortingen.
(overigens, kortingen tel ik even niet mee, beide PSN en eShop hebben weleens kortingen en dan kan inderdaad de prijs van een digitaal spel goedkoper uitpakken)
Mijn vrouw en ik hebben er beide 32GB in zitten. Alhoewel mijn vrouw nu even 64 vanwege het kaartje wat niet lekker is. Pokemon shuffle en badge grab gaven problemen.
De eerste had ze nog niet gespeeld dus die verwijderen en installeren loste het op.
Badge grab moest ik beide bestanden deïnstalleren. Gelukkig zit die gekoppeld aan je nintendo id. Dus daar ook niets kwijt. Gelukkig.
De eerste had ze nog niet gespeeld dus die verwijderen en installeren loste het op.
Badge grab moest ik beide bestanden deïnstalleren. Gelukkig zit die gekoppeld aan je nintendo id. Dus daar ook niets kwijt. Gelukkig.
Ik heb de standaard 4gb in mijn 2ds en heb alleen pokemon omega ruby en steamworld dig via de eshop. De rest zijn fysiek
Angelo NL / Global Cargo VTC
Same here.629110 schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:40:
Ik heb een 32GB kaartje en dat is voorlopig genoeg.
Bedankt 
Nog een vraagje: ik gebruik nu het standaardkaartje van 4GB, maar heb via Amazon eentje van 32GB besteld (daar zijn ze spotgoedkoop). Ik gebruik een fysieke versie van een spel (Pokemon X).
Zijn mijn savegames opgeslagen op de SD kaart of op de kaart van het spel zelf? En indien ze op de SD kaart staan, kan ik deze dan binnen enkele dagen makkelijk overzetten op de grotere kaart?
Nog een vraagje: ik gebruik nu het standaardkaartje van 4GB, maar heb via Amazon eentje van 32GB besteld (daar zijn ze spotgoedkoop). Ik gebruik een fysieke versie van een spel (Pokemon X).
Zijn mijn savegames opgeslagen op de SD kaart of op de kaart van het spel zelf? En indien ze op de SD kaart staan, kan ik deze dan binnen enkele dagen makkelijk overzetten op de grotere kaart?
90710
Savegames zijn opgeslagen op de kaart én gedeeltelijk op de SD kaart (denk aan SpotPass / StreetPass)Bv202 schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:51:
Bedankt
Je kan héél eenvoudig de gegevens tussen 2 SD kaarten overzetten.
Hiervoor heb je een PC nodig.
1. Plaatst de huidige SD kaart in je PC,
2. Kopieer de map "Nintendo 3DS" naar je PC.
3. Plaats de nieuwe SD kaart in je PC.
4. Kopieer volledig de map "Nintendo 3DS" naar je nieuwe SD kaart.
Let hierbij op dat je de inhoud van deze map niet wijzigt. Hierdoor kan je gegevens verliezen.
Het kan ook via WiFi met je 3DS, maar dat duurt zo lang
Volgens mij wil Nintendo dat ik een NN3DS ga aanschaffen

Ik ben een groot fan van Yoshi en deze tamplate is echt leuk
Zeg ik als volwassen man van 25 jaar hahaha

Ach - als volwassen man van 36 krijg ik hier ook nog een glimlach van op mijn gezicht.Pykow schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:19:
[afbeelding]
Zeg. Wil graag van mijn 2DS over naar een NN3DS (mede vanwege build in Amiibo support, wat zijn die dingen leuk). Zou er mbt Black Friday een leuke deal komen? In de prijs geschiedenis zie ik dat ie nooit oner de 150 is gezakt.....
Same here ik wil naar de nn3ds met yoshia cover plate. Dit weekend zijn er eshops deal. Verwacht geen handheld deal.matthijsg schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:00:
Zeg. Wil graag van mijn 2DS over naar een NN3DS (mede vanwege build in Amiibo support, wat zijn die dingen leuk). Zou er mbt Black Friday een leuke deal komen? In de prijs geschiedenis zie ik dat ie nooit oner de 150 is gezakt.....
Hoop op een dealtje bij Mediamarkt. Of een deal als: een N3DS plus gratis 3DS game naar keuze (heb je toch een korting van ongeveer 40 euries)Pykow schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:19:
[...]
Same here ik wil naar de nn3ds met yoshia cover plate. Dit weekend zijn er eshops deal. Verwacht geen handheld deal.
Technisch gezien kan je ook Amiibo op je 2DS dmv de NFC reader van Nintendo. Zou eerder een new 3DS kiezen wegens de enorm verbeterde 3D en betere performance (downloaden en algemeen).matthijsg schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:00:
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Je hebt ook helemaal gelijk wat dat betreft. Maar die N3DS voelt net wat lekkerder aan in alles (bouwkwaliteit, schermgrote, 3D effect, extra pookje, die geweldige kleuren van de knoppen, optie om dicht te klappen, coverplates.)blmp schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:50:
[...]
Technisch gezien kan je ook Amiibo op je 2DS dmv de NFC reader van Nintendo. Zou eerder een new 3DS kiezen wegens de enorm verbeterde 3D en betere performance (downloaden en algemeen).
Ze hebben hier nog kortingen bij de Intertoys, NN3DS XL voor €175 nog gisteren.
De normale NN3DS is ook af geprijsd, net als paar games.
Gaat om Intertoys in Hoorn, even bellen voor het geval dat kan geen kwaad.
De normale NN3DS is ook af geprijsd, net als paar games.
Gaat om Intertoys in Hoorn, even bellen voor het geval dat kan geen kwaad.
[ Voor 18% gewijzigd door Mizgala28 op 24-11-2015 19:16 ]
O hij is echt leuk, heb een New 3ds XL en daar zijn ze helaas niet voor.
Pykow schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:19:
[afbeelding]
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Ik heb precies hetzelfdeRenate1970 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:59:
O hij is echt leuk, heb een New 3ds XL en daar zijn ze helaas niet voor.
[...]
NS FC: SW 2742 0448 8213
90710
Ik vind de nieuwer voor Super Mario Maker toch net iets mooier:Pykow schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:19:
[afbeelding]

Trouwens komt deze week de de Mega Yarn Yoshi Amiibo uit

Die is zo te zien niet specifiek voor SMM. Ik zie er toch echt ook Metroid, Pikmin, Zelda, Splatoon, Kid Icarus en zelfs Duck Hunt tussen staan, dus dan zal het meer een NES-remix zijn.
Het is een cover met de costumes uit SMM.Seal64 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:20:
Die is zo te zien niet specifiek voor SMM. Ik zie er toch echt ook Metroid, Pikmin, Zelda, Splatoon, Kid Icarus en zelfs Duck Hunt tussen staan, dus dan zal het meer een NES-remix zijn.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Op die fiets. Ik vond het al vreemd dat er zoveel characters bij zaten waar een Smash Amiibo van is...
Goed nieuws!
http://www.nintendolife.c...i_and_targets_3ds_release
Ik vind het eerste deel erg vet en deze stijl is een stuk mooier. Ik heb er al zin in.
http://www.nintendolife.c...i_and_targets_3ds_release
Ik vind het eerste deel erg vet en deze stijl is een stuk mooier. Ik heb er al zin in.
Nope is mario maker.Seal64 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:20:
Alle personages die je ziet zijn van mario maker. Die kan je vrijspelen door amiibos of als je 100 life challange voltooid
BTW. System transfer schrijft toch niks over ? Stel ik koop een new 3ds met een voor geïnstalleerde game. Moet ik dan eerst mijn nintendo id koppelen en dan system transfer of gelijk system transfer?
Wil van mn 2ds naar new 3ds gaan.
Gelijk een system transfer. De game op je nieuwe systeem is niet gekoppeld, maar wordt aan jouw account gekoppeld door de system transfer.Pykow schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:45:
BTW. System transfer schrijft toch niks over ? Stel ik koop een new 3ds met een voor geïnstalleerde game. Moet ik dan eerst mijn nintendo id koppelen en dan system transfer of gelijk system transfer?
Het is trouwens niet mogelijk om je NNID te koppelen op je nieuwe systeem. Dat kan alleen via een system transfer.
Tip: Om het proces nog makkelijker te maken wanneer je een grotere microsd wilt gebruiken dan die standaard in de NN3DS zit, kopieer eerst de oude sd kaart in je oude systeem naar een grotere, lege microsd. Plaats de microsd met adapter in je oude systeem. Doe de system transfer en volg de instructies nauwkeurig. Je hebt trouwens wel een kleine schroevendraaier nodig als je de microsd in een NN3DS wilt vervangen.
Bedankt voor de tip.RayNbow schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:19:
[...]
Gelijk een system transfer. De game op je nieuwe systeem is niet gekoppeld, maar wordt aan jouw account gekoppeld door de system transfer.
Het is trouwens niet mogelijk om je NNID te koppelen op je nieuwe systeem. Dat kan alleen via een system transfer.
Tip: Om het proces nog makkelijker te maken wanneer je een grotere microsd wilt gebruiken dan die standaard in de NN3DS zit, kopieer eerst de oude sd kaart in je oude systeem naar een grotere, lege microsd. Plaats de microsd met adapter in je oude systeem. Doe de system transfer en volg de instructies nauwkeurig. Je hebt trouwens wel een kleine schroevendraaier nodig als je de microsd in een NN3DS wilt vervangen.
Grotere sd kaart heb ik niet nodig maar stel ik koop in de toekomst een grote sd kaart.
Dan kan ik denk ik via mijn pc alles 1 op 1 kopieren en daarna weer in mn 3ds stoppen ? Of kan je later niet meer overgaan naar grote sd ?
Nu lijkt 4gb voldoende want de meeste games heb ik fysiek en niet als download op dit moment.
Je kunt op elk moment overgaan op een grotere kaart door het idd via je PC te kopieren. Ergens op de Nintendo site staan ook aanbevelingen hoe je het beste de SD kaart kunt formatteren.Pykow schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:40:
[...]
Bedankt voor de tip.
Grotere sd kaart heb ik niet nodig maar stel ik koop in de toekomst een grote sd kaart.
Dan kan ik denk ik via mijn pc alles 1 op 1 kopieren en daarna weer in mn 3ds stoppen ? Of kan je later niet meer overgaan naar grote sd ?
Nu lijkt 4gb voldoende want de meeste games heb ik fysiek en niet als download op dit moment.
De tip die ik gaf is voornamelijk handig als je bijv. in je oude systeem al een normale 32 gieg kaart had zitten (met meer dan 4 gieg in gebruik). In dat geval is de system transfer wat ingewikkelder en zal het dacht ik alleen je savedata overzetten. Je moet dan op een later moment de microsd in je nieuwe systeem vervangen en dan je games opnieuw downloaden van de eShop.
Zovol zit mijn SD kaartje niet, ik heb nog niet zoveel games.RayNbow schreef op donderdag 26 november 2015 @ 07:10:
[...]
Je kunt op elk moment overgaan op een grotere kaart door het idd via je PC te kopieren. Ergens op de Nintendo site staan ook aanbevelingen hoe je het beste de SD kaart kunt formatteren.
De tip die ik gaf is voornamelijk handig als je bijv. in je oude systeem al een normale 32 gieg kaart had zitten (met meer dan 4 gieg in gebruik). In dat geval is de system transfer wat ingewikkelder en zal het dacht ik alleen je savedata overzetten. Je moet dan op een later moment de microsd in je nieuwe systeem vervangen en dan je games opnieuw downloaden van de eShop.
- Pokemon Omega Ruby (Was voorgeinstalleerd)
- Steamworld Dig (Download)
- Pokemon rumble world (Download)
Fysieke games zijn:
- Super mario bros 2
- Animal crossing: Happy home designer
- Chibi-robo!
Tijdens de kerst verwacht ik nog wat 3DS games binnen te krijgen als cadeau, waaronder Animal crossing new leaf (Als het goed is haha)
Nog een klein vraagje, zit er echt zon verschil tussen de NN3DS en de normale N3DS ?
Aangezien ze nu een bundel hebben met de normale.
De NN3DS (non-XL) heeft een iets groter scherm met betere 3D weergave en extra knoppen (C-stick, ZR, ZL). Voor sommige spellen (o.a. Smash Bros) zijn de laadtijden beter aangezien de NN3DS een snellere CPU, meer RAM, etc., heeft.The.Terminator schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:20:
Nog een klein vraagje, zit er echt zon verschil tussen de NN3DS en de normale N3DS ?
Bedankt voor je antwoordRayNbow schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:23:
[...]
De NN3DS (non-XL) heeft een iets groter scherm met betere 3D weergave en extra knoppen (C-stick, ZR, ZL). Voor sommige spellen (o.a. Smash Bros) zijn de laadtijden beter aangezien de NN3DS een snellere CPU, meer RAM, etc., heeft.
Lijkt erop dat de New dus een betere koop is
De New heeft ook nog een ingebouwde NFC reader, die zou je los moeten kopen voor een 3DS als je amiibo wilt gebruiken.
Zo, net 2 preorders geplaatst.
Hyrule Warriors Legends Collectors en
Bravely Second Deluxe Edition.
And now the waiting begins.
90710
Waar?Arunia schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:17:
Zo, net 2 preorders geplaatst.
Ik zie het al: Gamemania!
[ Voor 5% gewijzigd door 90710 op 27-11-2015 12:18 ]
Excuses. Idd GameMania.
Hij is via de site te preorderen.
Iig Zelda. Bravely moest ik in de winkel doen en hoefde er niets voor bij te leggen.
90710
Zelda (Hyrule Warrios Legends) idd nu ook gepre-ordered. Bravely Default doe ik wel morgen wanneer ik de Mega Yarn Yoshi Amiibo ga afhalen
[ Voor 9% gewijzigd door 90710 op 27-11-2015 12:21 ]
Als het goed is ligt vandaag mijn new nintendo 3ds white + yoshy cover plate op kantoor. Straks ophalen
Mario 3D land download is nu 27 euro in de nintendo shop. Dat is ongeveer 8 euro onder de laagste winkelprijs momenteel. Ik had deze nog niet dus ben er blij mee. 😁 pricewatch: Super Mario 3D Land, Nintendo 3DS (XL)
[ Voor 31% gewijzigd door Emiel1984 op 27-11-2015 13:24 ]
[LTS][MTS][HTS]
Erg leuke game!!Emiel1984 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:22:
Mario 3D land download is nu 27 euro in de nintendo shop. Dat is ongeveer 8 euro onder de laagste winkelprijs momenteel. Ik had deze nog niet dus ben er blij mee. 😁 pricewatch: Super Mario 3D Land, Nintendo 3DS (XL)
Nieuwe aanwinst:
Nintendo New 3DS

Natuurlijk met Yoshi cover plates:

Het duurde vrij lang om alle content over te zetten vanaf mijn Nintendo 2DS, maar alles werkt nu.
Nintendo New 3DS

Het duurde vrij lang om alle content over te zetten vanaf mijn Nintendo 2DS, maar alles werkt nu.
Gave cover plates!Pykow schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 11:09:
Nieuwe aanwinst:
Nintendo New 3DS
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het duurt inderdaad lang om je data over te zetten, dat mogen ze wel veranderen.
Gamemania heeft mijn pre-order voor de hyrule warriors legends limited edition geannuleerd!
Vind het sowieso vaag hoe ze bij gamemania werken:
Soms upgraden ze de bestellers van de normale editie automatisch naar limited edition (bijvoorbeeld bij xenoblade X) en had de normale editie om deze reden al in de pre-order staan, en op andere momenten moet je er weer wel zelf achter aan.
Vind het sowieso vaag hoe ze bij gamemania werken:
Soms upgraden ze de bestellers van de normale editie automatisch naar limited edition (bijvoorbeeld bij xenoblade X) en had de normale editie om deze reden al in de pre-order staan, en op andere momenten moet je er weer wel zelf achter aan.
Het was me in ieder geval al wel opgevallen dat ze, voor zover ik kan nagaan als enige in Nederland, al pre-orders voor de Twilight Princess LE (met Amiibo) aannemen. Maar alleen als je naar de winkel gaat en daar een aanbetaling doet.
Sorry, maar daar gaan we niet aan beginnen. Ik snap dat ze daarmee hopen de scalpers tegen te gaan, maar op deze manier moet je dus naar een bakstenen winkel en kun je niet online reserveren. Daar komt nog bij dat het erg opmerkelijk is dat ze dus al pre-orders aannemen, terwijl nog niemand anders dat doet.
Sorry, maar daar gaan we niet aan beginnen. Ik snap dat ze daarmee hopen de scalpers tegen te gaan, maar op deze manier moet je dus naar een bakstenen winkel en kun je niet online reserveren. Daar komt nog bij dat het erg opmerkelijk is dat ze dus al pre-orders aannemen, terwijl nog niemand anders dat doet.
ben naar de bakstenen winkel gegaan voor de twilight princess LE. Ze vroegen me of ik een aanbetaling wilde doen, ik zei natuurlijk nee, en dat was geen probleemSeal64 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 19:30:
Het was me in ieder geval al wel opgevallen dat ze, voor zover ik kan nagaan als enige in Nederland, al pre-orders voor de Twilight Princess LE (met Amiibo) aannemen. Maar alleen als je naar de winkel gaat en daar een aanbetaling doet.

Mijn probleem is meer dat ik dan speciaal daarvoor naar, zo te zien, Breda centrum moet gaan rijden. Dat zou ik overwegen als ze dan daadwerkelijk die box in huis zouden hebben, maar voor alleen een reservering heb ik geen zin om daar een hoop benzine- en parkeergeld aan uit te moeten geven.jorisderoo schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 19:38:
[...]
ben naar de bakstenen winkel gegaan voor de twilight princess LE. Ze vroegen me of ik een aanbetaling wilde doen, ik zei natuurlijk nee, en dat was geen probleem
Ik heb hyrule warrior legends gewoon nog in reservering online staan. In de winkel hoefde ik ook niet bij te betalen.
Vaag.
Net maar even via Twitter nagevraagd.
Verwacht eigenlijk dat die keuze vanuit de winkel komt.
Vaag.
Net maar even via Twitter nagevraagd.
Verwacht eigenlijk dat die keuze vanuit de winkel komt.
[ Voor 28% gewijzigd door Arunia op 29-11-2015 11:22 ]
Bol.com heeft hem ook!Seal64 schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:57:
[...]
Mijn probleem is meer dat ik dan speciaal daarvoor naar, zo te zien, Breda centrum moet gaan rijden. Dat zou ik overwegen als ze dan daadwerkelijk die box in huis zouden hebben, maar voor alleen een reservering heb ik geen zin om daar een hoop benzine- en parkeergeld aan uit te moeten geven.
PSN: Redrafted
Ik zie het - en die belofte dat ze me een berichtje zouden sturen zodra hij beschikbaar is, blijkt dus ook waardeloos. Of ze moeten gaan mailen zodra hij te koop is, natuurlijk, maar tegen die tijd is het te laat...
Anyway, ik had deze al gezien, maar nog niet dat hij ook echt te reserveren was. Gaan we gelijk even doen, thanks for the tip!
De problemen met mijn vrouw haar 3DS zijn nog niet over.
Ik vermoed dat er nog beschadigde data op de nieuwe SD kaart staat.
Dat, of de 3DS is gewoon stuk.
Als ze Badge Grab opstart, en hij gaat na het praatje van dat konijn door, dan stopt het laden en geeft de 3DS een foutmelding.
Gisteren voor de tweede keer verwijderd en volledig opnieuw geinstalleerd en toen werkte het wel weer.
Daarnaast heeft ze badges op haar home geplaatst.
Bij het plaatsen van één van de badges veranderde deze eerst in de installatie van dat onderzeeer spel en daarna bij opnieuw plaatsen in de demo van Monster hunter. Beide totaal niet geinstalleerd op haar systeem. Het had het icoontje van de camera moeten zijn.
Nu maar eens kijken hoe we dit kunnen regelen.
Nadeel is gewoon dat je het systeem niet kunt leeg gooien en alles opnieuw koppelen, want dan begrijpt hij de savegames niet meer. Echt een gaar systeem.
Als ze Badge Grab opstart, en hij gaat na het praatje van dat konijn door, dan stopt het laden en geeft de 3DS een foutmelding.
Gisteren voor de tweede keer verwijderd en volledig opnieuw geinstalleerd en toen werkte het wel weer.
Bij het plaatsen van één van de badges veranderde deze eerst in de installatie van dat onderzeeer spel en daarna bij opnieuw plaatsen in de demo van Monster hunter. Beide totaal niet geinstalleerd op haar systeem. Het had het icoontje van de camera moeten zijn.
Nadeel is gewoon dat je het systeem niet kunt leeg gooien en alles opnieuw koppelen, want dan begrijpt hij de savegames niet meer. Echt een gaar systeem.
Anoniem: 460511
Gebeurt bij mij altijd als ik iets er op zet en uitpak. 1x herstarten en het staat weer goed. Bekend probleem maar niets ernstigs.Arunia schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:53:
Bij het plaatsen van één van de badges veranderde deze eerst in de installatie van dat onderzeeer spel en daarna bij opnieuw plaatsen in de demo van Monster hunter. Beide totaal niet geinstalleerd op haar systeem.
Dat is iig goed om te horen. Heb het zelf nog nooit gehad overigens.Anoniem: 460511 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:36:
[...]
Gebeurt bij mij altijd als ik iets er op zet en uitpak. 1x herstarten en het staat weer goed. Bekend probleem maar niets ernstigs.
Vanavond maar even de savegames backuppen middels de 3DS. Dan een backup van de SD kaart maken en alle software verwijderen van het systeem en de SD kaart leeg maken.
Daarna alles één voor één opnieuw installeren vanuit de store en de saves weer terug zien te zetten.
Hoop dat dat goed gaat, maar lijkt me wel omdat ik haar NNID gewoon actief laat staan. Dus handmatig alles verder verwijderen.
De badges zijn sowieso buggy als de pest. Ik heb ze gelijk weer weggehaald.Arunia schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:53:
De problemen met mijn vrouw haar 3DS zijn nog niet over.
Of ze laden niet in of ze staan op de verkeerde plek.
Zelfs meegemaakt dat ik op een badges moest klikken om Pokemon omega ruby te starten, terwijl het icoontje van Pokemon omega ruby zomaar verdwenen was.
Nadat ik alle badges heb weggegooid heb ik nergens meer last van
Kijk. Dat verklaard haar probleem wbt de rare badges. Dus dan ligt dat daar aan.Pykow schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:21:
[...]
De badges zijn sowieso buggy als de pest. Ik heb ze gelijk weer weggehaald.
Of ze laden niet in of ze staan op de verkeerde plek.
Zelfs meegemaakt dat ik op een badges moest klikken om Pokemon omega ruby te starten, terwijl het icoontje van Pokemon omega ruby zomaar verdwenen was.
Nadat ik alle badges heb weggegooid heb ik nergens meer last van
(Xenoblade Chronicles spoilers)
Morgen picross pokemon. Ik kan iig haast niet wachten.
Vandaag de Mario Maker Cover Plate binnen gekregen.
1 van de mooiere al zeg ik 't zelf.
Klein video'tje van gemaakt.
Yay !
De Pokemon Song (Gotta catch 'em all) staat in de Top2000
http://www.nu.nl/utrecht/...-pokemon-in-top-2000.html
De Pokemon Song (Gotta catch 'em all) staat in de Top2000
http://www.nu.nl/utrecht/...-pokemon-in-top-2000.html
Mooi gedaan (vet keyboard ook), ik ga deze ook halen, ter vervanging van m'n splatoon coverplatesmickeyhouse schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:47:
Vandaag de Mario Maker Cover Plate binnen gekregen.
[video]
Nooit van dat spel gehoord! Soort puzzel spel lees ik via eurogamer. Weet niet of dat was voor mij isArunia schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:11:
Morgen picross pokemon. Ik kan iig haast niet wachten.
Mejor así
Nieuwe Linkle trailer:
Thanks! De Splatoon cover plate is ookwes- schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:06:
[...]
Mooi gedaan (vet keyboard ook), ik ga deze ook halen, ter vervanging van m'n splatoon coverplates
p.s. keyboard is een Ducky Premier DK9008P.
Even een vraagje voor 3DS/2DS bezitters:
Ik heb twee dagen geleden een Nintendo 2DS + Mario Kart combinatie gekocht bij Bol.com. Nu blijkt er in het onderste scherm een "vlek" te zitten die continu zichtbaar blijft no matter what er op het scherm afspeelt. Dit is erg irritant en ik heb een retour aangevraagd. Nu weet ik niet of er buiten een "DS-profiel" gegevens op de 2DS staan die eraf zouden moeten. Ik heb nog geen Nintendo Network ID gekoppeld aan het systeem. Ik durf het systeem niet te formatteren want dan vrees ik dat de meegeleverde game Mario Kart 7 verdwenen zal zijn en dat Bol.com moeilijk gaat doen. Hoe kan ik de 2DS herstellen naar hoe hij uit de doos kwam zonder dat de game verloren gaat?
Ik heb twee dagen geleden een Nintendo 2DS + Mario Kart combinatie gekocht bij Bol.com. Nu blijkt er in het onderste scherm een "vlek" te zitten die continu zichtbaar blijft no matter what er op het scherm afspeelt. Dit is erg irritant en ik heb een retour aangevraagd. Nu weet ik niet of er buiten een "DS-profiel" gegevens op de 2DS staan die eraf zouden moeten. Ik heb nog geen Nintendo Network ID gekoppeld aan het systeem. Ik durf het systeem niet te formatteren want dan vrees ik dat de meegeleverde game Mario Kart 7 verdwenen zal zijn en dat Bol.com moeilijk gaat doen. Hoe kan ik de 2DS herstellen naar hoe hij uit de doos kwam zonder dat de game verloren gaat?
Als hij kapot is, niks er mee doen. Bol zal hem omruilen. Nintendo ook. Dan krijg je dezelfde versie gewoon terug.flashingst schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:05:
Even een vraagje voor 3DS/2DS bezitters:
Ikzelf bel altijd Nintendo.
Het ding is alleen dat ik retour heb aangevraagd en niet omruilen. Waar het mij om gaat is dat er geen gegevens achterblijven voor een eventuele volgende koper.Arunia schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:09:
[...]
Als hij kapot is, niks er mee doen. Bol zal hem omruilen. Nintendo ook. Dan krijg je dezelfde versie gewoon terug.
Ikzelf bel altijd Nintendo.
[ Voor 12% gewijzigd door flashingst op 03-12-2015 23:31 ]
Als je een nieuwe Mario kart versie krijgt en je hebt überhaupt geen nnid op die 2ds staan.flashingst schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:30:
[...]
Het ding is alleen dat ik retour heb aangevraagd en niet omruilen. Waar het mij om gaat is dat er geen gegevens achterblijven voor een eventuele volgende koper.
Dan zet je hem op fabrieksinstellingen en stuur je hem terug.
Hij is stuk. Maar je zult hem waarschijnlijk onder wet koop op afstand terug sturen neem ik aan?
Ik weet niet wat er gebeurd met Mario kart als je hem leeg gooit. Waarschijnlijk blijft die staan totdat er een nnid gekoppeld wordt.
Dat laatste is dus wat ik mij afvraag. Ik stuur hem inderdaad terug onder wet kopen op afstand. Ik weet niet hoe moeilijk Bol doet als de 2DS geformatteerd is en de game verdwenen is.Arunia schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:46:
[...]
Als je een nieuwe Mario kart versie krijgt en je hebt überhaupt geen nnid op die 2ds staan.
Dan zet je hem op fabrieksinstellingen en stuur je hem terug.
Hij is stuk. Maar je zult hem waarschijnlijk onder wet koop op afstand terug sturen neem ik aan?
Ik weet niet wat er gebeurd met Mario kart als je hem leeg gooit. Waarschijnlijk blijft die staan totdat er een nnid gekoppeld wordt.
Als Mario kart er niet meer op staat, dan is hij niet meer in dezelfde staat. Ofwel, dan kun je geen gebruik maken van de wet koop op afstand. Hij is door bol dan niet meer te verkopen. Sterker nog, maar dat moet je zelf weten, in mijn ogen en wat ik altijd gedaan heb, zou je gewoon garantie moeten claimen, maar dat doet uiteraard wat langer. Alhoewel, als je in de buurt van zoetermeer woont, kun je nintendo bellen en hem daar direct omwisselen.flashingst schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:53:
[...]
Dat laatste is dus wat ik mij afvraag. Ik stuur hem inderdaad terug onder wet kopen op afstand. Ik weet niet hoe moeilijk Bol doet als de 2DS geformatteerd is en de game verdwenen is.
Even voor je gezocht. Dit komt bij Nintendo USA vandaan:
Nintendo eShop software licenses and funds will not be removed if an Nintendo Network ID has not been linked
Ofwel, je hebt geen nnid aangemaakt of gelinkt, dan blijft de licentie van Mario kart gewoon op de 2ds staan.
[ Voor 15% gewijzigd door Arunia op 04-12-2015 00:00 ]
Dan laat ik de game maar staan en zal ik hem niet formatteren. Er staat alleen een Mii personage op die niet te verwijderen is. Zijn er buiten dat en een NNID om nog andere persoonlijke gegevens op een 2DS/3DS die ik moet verwijderen?Arunia schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:56:
[...]
Als Mario kart er niet meer op staat, dan is hij niet meer in dezelfde staat. Ofwel, dan kun je geen gebruik maken van de wet koop op afstand. Hij is door bol dan niet meer te verkopen. Sterker nog, maar dat moet je zelf weten, in mijn ogen en wat ik altijd gedaan heb, zou je gewoon garantie moeten claimen, maar dat doet uiteraard wat langer. Alhoewel, als je in de buurt van zoetermeer woont, kun je nintendo bellen en hem daar direct omwisselen.
Ik geef net aan dat het spel niet verdwijnt omdat je hem niet aan een nnid hebt gekoppeld. Dus factory reset kun je gewoon doen.flashingst schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 00:02:
[...]
Dan laat ik de game maar staan en zal ik hem niet formatteren. Er staat alleen een Mii personage op die niet te verwijderen is. Zijn er buiten dat en een NNID om nog andere persoonlijke gegevens op een 2DS/3DS die ik moet verwijderen?
Sorry, zag de update net te laat... Zal de 2DS dus resetten en retourneren. Bedankt voor alle moeite en info!Arunia schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 00:05:
[...]
Ik geef net aan dat het spel niet verdwijnt omdat je hem niet aan een nnid hebt gekoppeld. Dus factory reset kun je gewoon doen.
Heb de 2DS net geformatteerd en in eerste instantie is de game dan verdwenen. Echter is hij bij de Eshop gratis opnieuw te downloaden. Is het raadzaam de game na formatteren opnieuw te downloaden zodat hij geïnstalleerd staat of is het beter de 2DS geformatteerd in te leveren? Weet natuurlijk niet of de medewerkers van Bol er ook op de hoogte van zijn dat de game dan kosteloos opnieuw gedownload kan worden...flashingst schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 00:06:
[...]
Sorry, zag de update net te laat... Zal de 2DS dus resetten en retourneren. Bedankt voor alle moeite en info!
Zucht, bij de oude 3ds waren de L en R knoppen defect, dus bij pspdokter een setje besteld.
Blijkt de R tijdens de installatie de aansluiting voor op het moederbord te missen... handig zo tegen het einde van de week, wou de 3ds mee nemen dit weekend.
Blijkt de R tijdens de installatie de aansluiting voor op het moederbord te missen... handig zo tegen het einde van de week, wou de 3ds mee nemen dit weekend.
Heb weer eens een nieuwe 3DS game gekocht (was lang geleden): Paper Mario Sticker Star. Ben benieuwd of de game ook maar in de buurt komt van een van mijn favoriete games ooit, Paper Mario and the Thousand Year Door.
Als je niks extra er op hoeft te zetten om het spel te downloaden, dan gewoon doen.flashingst schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 00:31:
[...]
Heb de 2DS net geformatteerd en in eerste instantie is de game dan verdwenen. Echter is hij bij de Eshop gratis opnieuw te downloaden. Is het raadzaam de game na formatteren opnieuw te downloaden zodat hij geïnstalleerd staat of is het beter de 2DS geformatteerd in te leveren? Weet natuurlijk niet of de medewerkers van Bol er ook op de hoogte van zijn dat de game dan kosteloos opnieuw gedownload kan worden...
Ga er maar vanuit dat de volgend hem ook terug stuurt.
Ik was zelf wat teleurgesteld... Ik heb met plezier de andere 3 Paper Mario spellen gespeeld, maar vond deze toch minder. Stickers verzamelen en gebruiken in aparte battles, niet helemaal mijn favoriet...Niku schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:13:
Heb weer eens een nieuwe 3DS game gekocht (was lang geleden): Paper Mario Sticker Star. Ben benieuwd of de game ook maar in de buurt komt van een van mijn favoriete games ooit, Paper Mario and the Thousand Year Door.
PSN: Redrafted
Daarom niet gegaan voor Mario & luigi paper jam (Of zo iets)Niku schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:13:
Blijkt erg goede reviews te krijgen. Gemiddeld een 8.5 en dat is vrij netjes te noemen.
Ik ben zelf nog bezig met Pokemon Omega Ruby, maar na 40 uur moet ik nog Elite four rematch voltooien en daarna gaan we eens verder kijken wat we nog kunnen doen.
Wil ook nog pokemon Y kopen en dan beginnen met Froakie (Voor Gerninja) en daarna Charmender kiezen
Speel meer op mijn 3DS dan dat ik op de Wii U speel de laatste tijd.
Hoofdzakelijk door dat ik geen fan ben van de gamepad en omdat de 3DS zo lekker weg speelt.
In Omega Ruby ben ik inmiddels 25 uur verder, league allang achter de rug (na kleine 10 uur voltooid) en vooral bezig met Mirage Spots en legendaries.
Vraag mij af of er nog nieuwe events voor die games komen (nieuwe pokemons) aangezien natuurlijk in Japan (zucht Nintendo, zucht) wel leuke events hebben (zoals shiny legendaries).
Vraag mij af of er nog nieuwe events voor die games komen (nieuwe pokemons) aangezien natuurlijk in Japan (zucht Nintendo, zucht) wel leuke events hebben (zoals shiny legendaries).
Ben pas net klaar met de delta episode. Alleen jammer dat ik weinig toch geen legendary pokemons heb. Allen rayqzua (of hoe je het ook schrijft) en heatren. Meestal krijg ik ze niet te vangen of gaan ze dood. Ben nu aan het trainen voor de rematch. Want ik weet dag je level 80 moet zijn om er doorheen te komen.Mizgala28 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 04:40:
In Omega Ruby ben ik inmiddels 25 uur verder, league allang achter de rug (na kleine 10 uur voltooid) en vooral bezig met Mirage Spots en legendaries.
Ik snap na al die jaren nog steeds niet wat ev. Betekend en ben vaak ook niet al te slim met bepaalde moves haha
Op dit moment lopen er nog Hoopa acties toch? Wel aardig _de_ event pokemon van dit moment...Mizgala28 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 04:40:
En die zal ik dus missen, en even 45km naar Amsterdam rijden voor dit is mij te veel van het goede, Nintendo had slimmer moeten doen en dit via online Mystery Gift moeten aanbieden.Henk schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:59:
[...]
Op dit moment lopen er nog Hoopa acties toch? Wel aardig _de_ event pokemon van dit moment...
De Hoopa actie verloopt op 10 december, uitsluitend bij Game Mania...
Echt verschikkelijk dat je hoopa alleen kan bestellen bij game mania. Ik haat dat ze anno 2015/2016 nog steeds niets bezorgen en dat je altijd nog langs de stad moet om iets op te halen.
Vandaar dat ik alles bestel bij Nedgame,coolblue of bol.com.
Gisteren Elite four rematch verslagen, hoewel ik niet begrijp dat jij eerst elite four verslaat en de Pokemon champion bent en bij de rematch is Steven opeens weer de pokemon champion. Dit wordt nergens uitgelegd in het verhaal en dat er een elite four rematch is, lees je alleen maar op het internet.
Daarnaast had ik verwacht dat je wel een Charmender, Squirle of Balbasur kon kiezen na het verslaan van de rematch. Waarom heb je anders al die megastones voor. Ik las dat je deze gewoon krijg na het verslaan van elite four, maar ik heb ze dus 2x verslagen en nog steeds geen charmender.
BTW kan je pokemons van Omega ruby overzetten naar Pokemon X or Y ? of werkt dat alleen andersom ?
Gisteren Elite four rematch verslagen, hoewel ik niet begrijp dat jij eerst elite four verslaat en de Pokemon champion bent en bij de rematch is Steven opeens weer de pokemon champion. Dit wordt nergens uitgelegd in het verhaal en dat er een elite four rematch is, lees je alleen maar op het internet.
Daarnaast had ik verwacht dat je wel een Charmender, Squirle of Balbasur kon kiezen na het verslaan van de rematch. Waarom heb je anders al die megastones voor. Ik las dat je deze gewoon krijg na het verslaan van elite four, maar ik heb ze dus 2x verslagen en nog steeds geen charmender.
BTW kan je pokemons van Omega ruby overzetten naar Pokemon X or Y ? of werkt dat alleen andersom ?
Ik begrijp dat hele offline-only van GM ook niet idd... ook bloed irritant dat ze per winkel een ander voorraadsysteem erop na houden. Bij mij zit hij redelijk om de hoek though...Pykow schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:29:
Echt verschikkelijk dat je hoopa alleen kan bestellen bij game mania. Ik haat dat ze anno 2015/2016 nog steeds niets bezorgen en dat je altijd nog langs de stad moet om iets op te halen.
Gewoon eentje via de GTS scoren, zet er een lvl1 breedject van je eigen starter in, en je hebt hem zo te pakkenGisteren Elite four rematch verslagen, hoewel ik niet begrijp dat jij eerst elite four verslaat en de Pokemon champion bent en bij de rematch is Steven opeens weer de pokemon champion. Dit wordt nergens uitgelegd in het verhaal en dat er een elite four rematch is, lees je alleen maar op het internet.
Nee, heen en weer, sowieso via de pokebank. Sommige megastones uit ORAS kunnen alleen niet naar XY gezet worden.BTW kan je pokemons van Omega ruby overzetten naar Pokemon X or Y ? of werkt dat alleen andersom ?
Verder, over pokemon; Het grote Pokémon topic
Net gedaan bij 4 filialen, antwoord was simpel, nee daar doen wij niet aan.629110 schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:05:
Je kan ze ook gewoon even opbellen en vragen of ze nog een code voor je hebben liggen
@Pykow, je vindt wel vaker items in de spellen waar je niks aan hebt, in Black & White vind je alle benodigde platen voor Arceus, die je niet kunt vangen in die spellen.
Gewoon via Wonder Trade de gok wagen, op de nieuwste generatie en 1ste generatie na krijg je alle starters in ORAS games, na de rematch bij de league krijg je in de begin stad ook starters uit de 4de generatie.
(via wonder trade heb ik zelfs een shiny ditto gescoord
Binnenkort Pokemon Y kopen, dan begin ik met froakie en vervolgens haal ik charmender op.Mizgala28 schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:40:
[...]
Net gedaan bij 4 filialen, antwoord was simpel, nee daar doen wij niet aan.
@Pykow, je vindt wel vaker items in de spellen waar je niks aan hebt, in Black & White vind je alle benodigde platen voor Arceus, die je niet kunt vangen in die spellen.
Gewoon via Wonder Trade de gok wagen, op de nieuwste generatie en 1ste generatie na krijg je alle starters in ORAS games, na de rematch bij de league krijg je in de begin stad ook starters uit de 4de generatie.
(via wonder trade heb ik zelfs een shiny ditto gescoord)
Daarnaast ga ik nog mario & luigi Paper jam Bros en verwacht Animal crossing New Leaf als cadeau te krijgen met kerst. Ik heb nu al meer uren op de 3DS zitten in een half jaar, dan dat ik binnen 1,5 jaar op mijn PS vita heb doorgebracht. De games op de 3DS spreken me meer aan.
Dit weekend Fire Emblem Awakening gehad! Nul tijd om te spele. Hopelijk in mijn week kerstvakantie even tijd om daar flink mee aan de slag te gaan.
De demo vond ik erg leuk.
Pokemon ORAS heb ik zo'n 130uur in zitten, heerlijk spel!
Heb nog niet zoveel games op dit moment.DJ-Promo schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:50:
Dit weekend Fire Emblem Awakening gehad! Nul tijd om te spele. Hopelijk in mijn week kerstvakantie even tijd om daar flink mee aan de slag te gaan.
Chibi-robo is aardig, maar je kan niet van level 1 naar level 2, je hebt een rad van fortuin die zegt hoeveel levels je vooruit gaat, nadeel dus dat je een level dubbel moet spelen en dat verpest het voor mij.
AC:HHD speel ik af en toe nog om een huisje aan te kleden, puur voor de fun om te zien welke spulletjes er zijn.
Super mario bros 2 heb ik alle werelden uitgespeeld, maar om nu ook alles te verzamelen is voor mij niet zo veel aan (Plus ik ben niet zo super goed in platform games)
Steamworld Digg was leuk, maar na een tijdje wordt het erg eentonig en dus was ik er na paar uurtjes wel op uitgekeken. Was behoorlijk ver.
Pokemon Omega ruby speel ik nu nog steeds omdat het gewoon een leuke "RPG" is
Meer games heb ik op dit moment nog niet.
Zijn er hier nog mensen die Monster Hunter 4U spelen en een Rank 1 tot ongeveer 3 hebben? Ben pas opnieuw begonnen met deze game en het is dan wel leuk om een keer een te coöpen/guildquesten, maar dan met ongeveer dezelfde ranks, zodat je niet gecarried wordt
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ik speel het nog maar zit op een hogere rank. Ik heb wel heel wat Divine Armor Spheres nodig dus Guild Quests zijn welkom.
Maar vast geen lvl 1 GQ's toch?NintendoSmasher schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:45:
Ik speel het nog maar zit op een hogere rank. Ik heb wel heel wat Divine Armor Spheres nodig dus Guild Quests zijn welkom.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Volgens mij heb ik die nog wel. En als ik een hogere level door stuur dan heb jij ze op hun oorspronkelijke level.
Gisteren dan maar naar PSPdokter gebeld dat 1 van de geleverde knoppen (L/R) fysiek kapot geleverd waren, vervolgens zei de man aan de telefoon direct nieuwe te versturen en dat ik de defecte mag houden.
Vandaag binnen gekregen, goede service en voor net geen 15 euro oude 3ds weer 100% werkend gemaakt, namelijk deed de R knop het helemaal niet en de L sporadisch, nu werken beide perfect
Goede service, mogen sommige grotere bedrijven veel van leren.
Vandaag binnen gekregen, goede service en voor net geen 15 euro oude 3ds weer 100% werkend gemaakt, namelijk deed de R knop het helemaal niet en de L sporadisch, nu werken beide perfect
Goede service, mogen sommige grotere bedrijven veel van leren.
Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]