_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
"21 jaar DSL!"
Voor games heb ik liever knoppen en 2 schermpjes.
Spellen waarbij je snel moet reageren wordt hem iig niet.
Clash of Clans is dan het spel waar je het snelste voor moet reageren wat ik op dit moment speel.
De rest is allemaal zonder tijd.
Maar ja, schijnbaar moet er ergens een markt voor zijn en zijn er toch mensen die op een telefoon dat soort spellen spelen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
KnopjesGoner schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:15:
Ik moet er echt niet aan denken om games te spelen op m'n smartphone ... die is om te bellen en whatsappen.
Voor games heb ik liever knoppen en 2 schermpjes.
Enige reden dat ik graag een handheld wil is knopjes. Touchscreens zijn kut wegens gebrek aan feedback.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Anoniem: 460511
Ik kan het me bijna niet voorstellen ... als ik zo in bijv. de trein kijk zie ik mensen die van die simpele, korte spelletjes met vallende kleurtjes spelen.Arunia schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:21:
Maar ja, schijnbaar moet er ergens een markt voor zijn en zijn er toch mensen die op een telefoon dat soort spellen spelen.
FL is een spel waar je je meer in moet verdiepen en ook langer aan een stuk moet spelen om iets te maken of te bevechten ... ik zie me al middenin in een moeilijk recept of monsterfight "even" te stoppen als er gebeld wordt
Verder zouden ze een groot deel van de bestaande microgames voor DS/GBA kunnen gebruiken wat behoorlijk scheelt mbt design.
Tenslotte leent het zich uitstekend voor microtransacties. Breng de game gratis uit met de 1e set microgames gratis en reken voor elke aanvullende set $0.99 bijvoorbeeld.
Daarom verbaast het me dat Nintendo dat niet als eerste game levert.
"21 jaar DSL!"
Volgens mij gaat FL2 dan ook niks op de originele deel lijken. Ik dacht dat het meer een city building sim werd ofzoiets.. je weet wel, een kut spel.Goner schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:02:
[...]
Ik kan het me bijna niet voorstellen ... als ik zo in bijv. de trein kijk zie ik mensen die van die simpele, korte spelletjes met vallende kleurtjes spelen.
FL is een spel waar je je meer in moet verdiepen en ook langer aan een stuk moet spelen om iets te maken of te bevechten ... ik zie me al middenin in een moeilijk recept of monsterfight "even" te stoppen als er gebeld wordt
Hayday 2.0 ? hahahaDazzyreil schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:27:
[...]
Volgens mij gaat FL2 dan ook niks op de originele deel lijken. Ik dacht dat het meer een city building sim werd ofzoiets.. je weet wel, een kut spel.
Gewoon Pokemon Gold/Silver Mobile uitbrengen voor $5.00 en ze zijn rijkThe_Bird schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:38:
Warioware zou perfect voor mobile. Daarnaast is het een game die zich goed leent voor het marketen van Nintendo figuren en games via de 9-Volt microgames wat een van de doelen was bij de stap naar mobile.
Verder zouden ze een groot deel van de bestaande microgames voor DS/GBA kunnen gebruiken wat behoorlijk scheelt mbt design.
Tenslotte leent het zich uitstekend voor microtransacties. Breng de game gratis uit met de 1e set microgames gratis en reken voor elke aanvullende set $0.99 bijvoorbeeld.
Daarom verbaast het me dat Nintendo dat niet als eerste game levert.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dat zegt men wel, maar ik moet het nog zien. Wie is er daadwerkelijk bereid om 5 piek neer te leggen voor Pokemon op je mobiel?Pykow schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:38:
[...]
Gewoon Pokemon Gold/Silver Mobile uitbrengen voor $5.00 en ze zijn rijk
Of 5 Euro voor de virtual console releases...
[ Voor 23% gewijzigd door Flozem op 09-11-2015 17:49 ]
Pas wanneer er normale knopjes op mijn telefoon zitten wil ik er langer mee spelen.Flozem schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:48:
Diezelfde mensen die 10 tot 20 Euro voor de losse Gameboy en/of GBA release betalen.
Of 5 Euro voor de virtual console releases...
Wat dat betreft zijn telefoons echt ergonomische draken...

Hier, fysieke knoppen (flauw bedoeltTouchdomex schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:52:
[...]
Pas wanneer er normale knopjes op mijn telefoon zitten wil ik er langer mee spelen.

(en ja, Pokémon Gold draait vrijwel vloeiend op een telefoon uit 2006)
Jij wil zeggen dat de ergonomie goed is als je hem zo vasthoudt?Mizgala28 schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:30:
[...]
Hier, fysieke knoppen (flauw bedoelt)
[afbeelding]
(en ja, Pokémon Gold draait vrijwel vloeiend op een telefoon uit 2006)
Daarvoor hebben we dit apparaat:Touchdomex schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:52:
[...]
Pas wanneer er normale knopjes op mijn telefoon zitten wil ik er langer mee spelen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Eigenlijk ja, de telefoon weegt maar 70 gram en is een simpele candybar, in tegenstelling tot de koelkasten die sommige mensen bij hebben tegenwoordigTouchdomex schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:38:
[...]
Jij wil zeggen dat de ergonomie goed is als je hem zo vasthoudt?
Nou... dat viel vies tegen, de "joysticks" waren gewoon slecht, de knoppen waren wel goed.AdmiralSnipe schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:05:
[...]
Daarvoor hebben we dit apparaat:
[afbeelding]
Maar of je nou zo'n zwaar verouderde toestel wilt gaan gebruiken dat ook nog snel leeg gaat... dan hou ik het bij mijn 3DS en Ps Vita.
"21 jaar DSL!"
Leuke game
Nu nog op zoek naar wat games. Uiteraard zal ik de Mario games bekijken en wil ik ook een Pokémon spel voor hem kopen, maar welke adviseren jullie? Ik zie daar namelijk meerdere spellen van.
PSN id: GG--77
Er zit geen verschil qua spellen tussen de modellen.GG---77 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:51:
Ik heb voor mijn zoon (7jr) een 3DS overgenomen maar ik zie dat er meerdere 3DS-en in omloop zijn. 3DS/3DSXL/New 3DS. Is er ook een onderscheid in de cardridges-spelletjes? Dus cartridges die bv alleen voor de 3DSXl zijn? Of passen de spelletje in alle 3dS-en?
Nu nog op zoek naar wat games. Uiteraard zal ik de Mario games bekijken en wil ik ook een Pokémon spel voor hem kopen, maar welke adviseren jullie? Ik zie daar namelijk meerdere spellen van.
3DS is 3DS. De new variant is alleen sneller waardoor spellen mooier kunnen zijn of wel of geen 3D ondersteunen.
Er stond me bij dat er 1 spel was die het niet deed op de oude 3DS, maar kan me ook vergissen. Lijkt me sterk dat Nintendo dat doet.
Toch wel ...Arunia schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:54:
[...]
Er stond me bij dat er 1 spel was die het niet deed op de oude 3DS, maar kan me ook vergissen. Lijkt me sterk dat Nintendo dat doet.
Some games, such as Xenoblade Chronicles 3D, will be specifically optimized for the upgraded hardware, and thus be exclusive to the New Nintendo 3DS and its XL model.
alhoewel 'optimized' ook kan betekenen dat-ie gewoon extra's biedt op de New 3DS.
[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 10-11-2015 13:14 ]
Er is geen verschil tussen de cardridges. Ik speel namelijk zelf nog op een Nintendo 2DS.GG---77 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:51:
Ik heb voor mijn zoon (7jr) een 3DS overgenomen maar ik zie dat er meerdere 3DS-en in omloop zijn. 3DS/3DSXL/New 3DS. Is er ook een onderscheid in de cardridges-spelletjes? Dus cartridges die bv alleen voor de 3DSXl zijn? Of passen de spelletje in alle 3dS-en?
een 2DS is familie van de 3DS, alleen is deze kindvriendelijker (zeggen ze) en ondersteund hij geen 3D weergaven.
Op dit moment is er maar 1 game (Xenoblade) die geoptimaliseerd is voor de NEW 3DS.
Dit staat ook gewoon duidelijk op het hoesje afgebeeld.
De 3DSXL varianten zijn gewoon groter dan de normale 3DS.
Verschil tussen NEW 3ds en "Oude" 3DS zijn:
- Betere 3D weergave
- Amiibo (nfc) scanner
- Verbeterende hardware
- extra knopjes zoals een C-stick en 2 extra buttons boven aan
- Cover plates (Niet voor de New 3DS XL)
Ik ben zelf nog van plan om een New 3DS aan te schaffen.
Mijn 2DS werkt perfect, maar ik wil toch af en toe 3D kunnen aanzetten en mn Amiibo's makkelijker in kunnen lezen.
Eenmalige kosten of net als bij een echte grijpmachine steeds moeten betalen om te mogen grijpen ?
Als het gratis is, dan is het leuk en anders begin ik er niet aan
Heb al geld uitgegeven aan 1 Yoshi theme
Je krijgt dagelijks een gratis poging. Je kunt optioneel extra pogingen kopen.Pykow schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:44:
[...]
Eenmalige kosten of net als bij een echte grijpmachine steeds moeten betalen om te mogen grijpen ?
Als het gratis is, dan is het leuk en anders begin ik er niet aan
Heb al geld uitgegeven aan 1 Yoshi theme

[ Voor 12% gewijzigd door iPodKiller op 10-11-2015 17:06 ]
"21 jaar DSL!"
90710
Er zit gewoon een verschil tussen de regionale Nintendo teams. Zij bekijken de markt en bepalen regionaal wanneer het het beste is om bepaalde games uit te brengen. Zo hebben we ook regelmatig games eerder dan de VS.The_Bird schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:49:
Verbaast me trouwens dat Yokai Watch hier pas over een half jaar uitkomt. Lijkt wel de "goede" oude tijd waarin Nintendo haar grote releases hier steeds als laatst uitbrengt.
Anoniem: 667821
Ik ben gek van New Super Mario Bros, het simpele van links naar rechts spreekt mij aan. Ik ben niet zo van de "3D" waar je vrij in een wereld rondloopt.
In het verleden ook veel Phoenix Wright en Advance Wars gespeeld.
Wie o wie heeft er een leuke game voor mij?
629110
De kosten en digitaal of fysiek kaartje is geen probleem, het gaat mij niet om de kosten629110 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:42:
Zelf ben ik van om nog Yoshi's New Island te gaan kopen ooit. Lijkt erg veel op New Super Mario Bros 2. Kost 19,99€ in de Nintendop eshop als download.
Bedankt voor de tip, ga eens wat trailers kijken!
Ze zijn in het algemeen wel iets moeilijker dan de Mario's. Ik heb Yoshi games altijd iets minder gevonden.629110 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:42:
Zelf ben ik van om nog Yoshi's New Island te gaan kopen ooit. Lijkt erg veel op New Super Mario Bros 2. Kost 19,99€ in de Nintendop eshop als download.
YouTube: Project X Zone 2 Story Mode Part 7 (60FPS)
Edit: link van gemaakt vanwege thumbnail spoilers.
[ Voor 38% gewijzigd door RayNbow op 12-11-2015 18:31 ]
Ik zou zeggen donkey kong country returns 3d. Dit is een remake van de wii versie, dus als je die nog niet gespeeld hebt zeker een aanraderAnoniem: 667821 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:31:
Ben al enige tijd een beetje uit 'de scene'. Heb een 3DS XL en speelde daar New Super Mario Bros 2 op. Deze heb ik nu uitgespeeld en ben op zoek naar een nieuwe game om te spelen.
Ik ben gek van New Super Mario Bros, het simpele van links naar rechts spreekt mij aan. Ik ben niet zo van de "3D" waar je vrij in een wereld rondloopt.
In het verleden ook veel Phoenix Wright en Advance Wars gespeeld.
Wie o wie heeft er een leuke game voor mij?
Dank je wel, ik ga weer de trailermachine aanslingerenjorisderoo schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:47:
[...]
Ik zou zeggen donkey kong country returns 3d. Dit is een remake van de wii versie, dus als je die nog niet gespeeld hebt zeker een aanrader
629110
Heb de game nog niet gespeeld op de Wii U en je krijgt extra content op de 3DS
Daarnaast heb ik nog een aantal games die ik wil aanschaffen:
- Pokemon X or Y
- Pokemon Mysterie dungeon
- Steamworld: Heist
Wat hebben we nou, een slechte Dynasty Warriors knock off en Pokemon Mystery Dungeon, voor de rest alleen maar RPG's of overpriced roms. Ik snap ook echt niet waarom ze Mario Maker en Ammibo Festival niet aangekondigd hebben voor de 3Ds. Waarschijnlijk omdat dan nog minder mensen een WiiU kopen, dus crippelen ze maar de 3Ds.
90710
Super Mario Maker is zeker te zwaar voor een oude 3DS.
En Amiibo festival? Die wil ik niet eens op mn Wii U. (Alhoewel de verleiding groot is door de leuke gebundelde Amiibo
En Hyrule Warriors is géén slechte Dynasty Warriors knock off, het is een topgame van dezelfde makers. Dus eerder een spin-off.
[ Voor 88% gewijzigd door 90710 op 13-11-2015 09:39 ]
Hyrule Warriors Legends special (ja, ik wil wel dat horloge hebben!)
Bravely Second collectors (mijn vrouw heeft toen de eerste special gekocht, dus de tweede komt er ook)
Final Fantasy Explorers twijfel ik nog over de special. Volgens mij alleen maar cd's en boekjes etc.
Pokemon Picross. Ik vind Picross spellen erg leuk om te doen. Dus deze komt er zeker wel.
90710
Oude weet ik niet, maar de N3Ds zou best wel kunnen. Er zijn games geweest met zwaardere levels makers die op veel mindere hardware draaiden. Bovendien is de resolutie ook redelijk laag.90710 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:36:
Super Mario Maker is zeker te zwaar voor een oude 3DS.
Dan nog is het een slechte spin off. Samurai Warriors en de Fist of the North Star games waren ook spin offs door Omega Force maar toch echt beduidend beter.90710 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:36:
En Hyrule Warriors is géén slechte Dynasty Warriors knock off, het is een topgame van dezelfde makers. Dus eerder een spin-off.
90710
Nintendo account is een vervanger voor Club Nintendo, niet Nintendo Network. Met Club Nintendo kon je al meerdere handhelds koppelen.Anoniem: 460511 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:21:
Verbaast me trouwens ook dat ze die Nintendo accounts nog niet toegelicht hebben. Komt er in maart volgend jaar aan maar had toch wel op wat meer informatie gehoopt. Specifiek of we nou eindelijk eens meerdere handhelds aan het zelfde account kunnen koppelen.
Onderschat Mario Maker niet. Er gebeurt heel veel in het geheugen, zodat je bv makkelijk direct tussen ontwerpen en spelen kan switchen.[...]
Oude weet ik niet, maar de N3Ds zou best wel kunnen. Er zijn games geweest met zwaardere levels makers die op veel mindere hardware draaiden. Bovendien is de resolutie ook redelijk laag.
Ik ken andere spin offs niet, maar ik vind Hyrule Warriors (op de Wii U) erg leuk[...]
Dan nog is het een slechte spin off. Samurai Warriors en de Fist of the North Star games waren ook spin offs door Omega Force maar toch echt beduidend beter.
629110
Pokémon Picross lijkt me ook tof als fan van picross in het algemeen en het nieuws dat RBY naar de VC komen is natuurlijk ook geweldig!
[YouTube: https://youtu.be/g-uKgdk-uLk?t=701]
Wat opvallend is hoe snel er tussen personages gewisseld kan worden (en is een aangename toevoeging i.v.m. de Wii U versie).
629110
Ik heb dit gevonden maar het lukt me niet om de nederlandse prijzen te zien.
https://www.nintendo.com/eshop/
Waarom ik dit wil is omdat ik het niet zo handig vind om op mijn 2DS door de shop te bladeren. Het werkt zo traag. Dit moet makkelijker te bladeren zijn.
Dat is de Amerikaanse eShop site, waarop je ook rechtstreeks spellen kunt kopen. Die laatste functionaliteit is niet beschikbaar in Europa.629110 schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:19:
Kan ik de nintendo e-shop openen in de webbrowser op de computer ?
Ik heb dit gevonden maar het lukt me niet om de nederlandse prijzen te zien.
https://www.nintendo.com/eshop/
Waarom ik dit wil is omdat ik het niet zo handig vind om op mijn 2DS door de shop te bladeren. Het werkt zo traag. Dit moet makkelijker te bladeren zijn.
Hier is de link voor de eShop in NL: https://www.nintendo.nl/D...3DS-en-Wii-U--109605.html
(Klik op "Bekijk alle downloadbare..." om door alle games te bladeren.)
629110
reviews: Gebruikersreview van de maand - Oktober 2015
Is een 2DS.
Als ik zo kijk zou ik zeggen de New 3DS XL.629110 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:29:
Dit is echt een 3DS hoor ? Of bedoel je een DSi XL ? Een 2DS heb ik en die is plat
[afbeelding]
PSN: Redrafted
629110
Het lijkt wel een zwarte of een donker groene.
Of je koopt de animal crossing New 3Ds XL bundel.Pykow schreef op woensdag 18 november 2015 @ 18:12:
Dilemma: new 3ds xl of mijn 2ds houden en amiibo animal crossing kopen pff
Had jij niet die 2DS recent gekocht?Pykow schreef op woensdag 18 november 2015 @ 18:12:
Dilemma: new 3ds xl of mijn 2ds houden en amiibo animal crossing kopen pff
"21 jaar DSL!"
Paar maandjes terug ja en daar heb ik een beetje spijt van. Ik had gewoon de New 3DS moeten aanschaffen ipv me druk moeten maken over het geld.
Ik was bang dat het net met mijn PS vita 2 maandjes leuk is en daarna stof aan het happen is.
Echter speel ik er nu wekelijks mee (soms dagelijks) vooral Steamworld DIG, Pokémon omega ruby, AC: Happy home designer en ik heb nog een hoop games op mijn verlanglijstje staan
New #DS lijkt mij beter vanwege:
- 3DS
- Inklapbaar
- NFC reader
Vervelende situaties. Zelf vind ik het 3D niet interessant evenals en de NFC zou je ook los kunnen kopen maar dat is persoonlijk, Wellicht kan je op Marktplaats een ruil-advertentie plaatsen of een 2ehands halen daar?Pykow schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:07:
[...]
Paar maandjes terug ja en daar heb ik een beetje spijt van. Ik had gewoon de New 3DS moeten aanschaffen ipv me druk moeten maken over het geld.
Ik was bang dat het net met mijn PS vita 2 maandjes leuk is en daarna stof aan het happen is.
Echter speel ik er nu wekelijks mee (soms dagelijks) vooral Steamworld DIG, Pokémon omega ruby, AC: Happy home designer en ik heb nog een hoop games op mijn verlanglijstje staan
New #DS lijkt mij beter vanwege:
- 3DS
- Inklapbaar
- NFC reader
"21 jaar DSL!"
NFC reader heb ik, maar is niet fijn als ik bijvoorbeeld AC: Happy home designer of Chibi-robo speel, moet je steeds 2ds neerleggen , de NFC reader weer aanzetten. zorgen dat hij verbinding maakt met de 2DS en daarna pas de Amiibo erop plaatsen.The_Bird schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:13:
[...]
Vervelende situaties. Zelf vind ik het 3D niet interessant evenals en de NFC zou je ook los kunnen kopen maar dat is persoonlijk, Wellicht kan je op Marktplaats een ruil-advertentie plaatsen of een 2ehands halen daar?
3D is een gadget en natuurlijk geen must-have, maar nu heb ik heel deze optie niet.
Ik ben niet zo van dat marktplaats en 2ehands spullen kopen via internet.
Ik heb pas 2x iets verkocht via marktplaats / Vraag & Aanbod en nog nooit iets 2dehands gekocht.
NN3DS heeft een veel betere vorm en scherm dan de oudere modellen. Ook als je 3D geen fuck boeit neem een NN3DSThe_Bird schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:13:
[...]
Vervelende situaties. Zelf vind ik het 3D niet interessant evenals en de NFC zou je ook los kunnen kopen maar dat is persoonlijk, Wellicht kan je op Marktplaats een ruil-advertentie plaatsen of een 2ehands halen daar?
Het is de beste versie die nu op de markt is, dat is zeker waar. Wanneer je echter al een bestaande 2/3DS hebt is het handig om af te wegen of het verschil dat het waard is. Ze zijn niet goedkoop.Touchdomex schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:28:
[...]
NN3DS heeft een veel betere vorm en scherm dan de oudere modellen. Ook als je 3D geen fuck boeit neem een NN3DS
"21 jaar DSL!"
90710
Daarnaast ook nog betere 3D.
Ik zou nu geen "oude" 3DS of 2DS meer kopen.
[ Voor 14% gewijzigd door 90710 op 19-11-2015 10:12 ]
Maar is het verstandig om nog even te wachten om te kijken of er nog een Sint / Kerst actie komt of doet Nintendo daar nooit aan (afgelopen jaren) ?
De “cheat” blijkt een easter egg in de browser te zijn. Als je daar een nieuw tabblad opent en dan op een leeg stukje van het scherm (dus geen linkjes) de eerste zes noten van het Mario-deuntje op tikt (gaat uiteraard om het ritme, niet de tonen zelf), dan verandert de titel van het scherm naar “stage select”. De eerste link die je dan aanklikt (uit je bookmarks) opent dan een soort van Alleyway-spelletje.
Heb het zelf eens geprobeerd, en jawel, het werkt. Maar alleen op de New 3DS...
90710
Nintendo doet in principe in Europa niet aan prijsacties. De prijzen worden door de retailers gezet. En ja, daar willen rond deze tijd wel eens kortingen gegeven worden.The.Terminator schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:16:
Klein vraagje, we willen ook een NN3DS XL aanschaffen.
Maar is het verstandig om nog even te wachten om te kijken of er nog een Sint / Kerst actie komt of doet Nintendo daar nooit aan (afgelopen jaren) ?
Jup, dat is toegevoegd met de nieuwe browser op de New 3DS.Seal64 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:18:
Ik zat gisteren bij GameFAQs een beetje op het forum te bladeren, toen het me opviel dat er een “cheats” sectie voor het 3DS forum is – dus niet een game, de handheld zelf.
De “cheat” blijkt een easter egg in de browser te zijn. Als je daar een nieuw tabblad opent en dan op een leeg stukje van het scherm (dus geen linkjes) de eerste zes noten van het Mario-deuntje op tikt (gaat uiteraard om het ritme, niet de tonen zelf), dan verandert de titel van het scherm naar “stage select”. De eerste link die je dan aanklikt (uit je bookmarks) opent dan een soort van Alleyway-spelletje.
Dat is trouwens ook een verbetering, de NN3DS speelt HTML 5 video af.
[ Voor 49% gewijzigd door 90710 op 19-11-2015 10:31 ]
Bedankt voor je antwoord, ik denk dat ik nog even afwacht90710 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:19:
[...]
Nintendo doet in principe in Europa niet aan prijsacties. De prijzen worden door de retailers gezet. En ja, daar willen rond deze tijd wel eens kortingen gegeven worden.
Er zijn wel meer cheats met de browser maar die mag ik ws niet posten hierSeal64 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:18:
Ik zat gisteren bij GameFAQs een beetje op het forum te bladeren, toen het me opviel dat er een “cheats” sectie voor het 3DS forum is – dus niet een game, de handheld zelf.
"21 jaar DSL!"
Ik heb zelf ook pas geleden een NN3DS gekocht in Amerika en ik heb eigenlijk de hele tijd de 3DS functie uitstaan. Het geeft mij gewoon een beter gevoel om te spelen, ik kan gaan liggen, zitten, hangen, ondersteboven hangen en het speelt nog steeds fijn. Als ik de 3DS functie aan heb staan moet je altijd in een bepaalde houding spelen om de 3DS je gezicht te kunnen traceren om de 3D goed te laten werken.Touchdomex schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:28:
[...]
NN3DS heeft een veel betere vorm en scherm dan de oudere modellen. Ook als je 3D geen fuck boeit neem een NN3DS
Toch, als je 3D niet boeit of wel boeit, neem gewoon de NN3DS!
Tja dat is het punt. de Nintendo 2DS doet ook alles wat een 3DS kan maar...(Zie hieronder)The_Bird schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:03:
[...]
Het is de beste versie die nu op de markt is, dat is zeker waar. Wanneer je echter al een bestaande 2/3DS hebt is het handig om af te wegen of het verschil dat het waard is. Ze zijn niet goedkoop.
Er zijn een hoop dingen verbeterd t.o.v. de oude handheld.90710 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:11:
De NN3DS heeft gewoon een sterkere CPU, meer geheugen, een betere videochip(, leuke coverplates), NFC reader (geen gedoe met een externe portal), één exclusieve game en betere ondersteuning in een aantal andere games, c-stick.
Daarnaast ook nog betere 3D.
Ik zou nu geen "oude" 3DS of 2DS meer kopen.
Ik denk dat een overstap van 2DS naar New 3DS wel de moeite is.
Of denken jullie toch van niet ?
Staan gewoon op youtube en het zijn niet eens cheats, maar featuresThe_Bird schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:00:
[...]
Er zijn wel meer cheats met de browser maar die mag ik ws niet posten hier
Kom van een 3DS XL maar ben bewust naar een NN3DS gegaan vanwege het formaat en het comfort in de pootjes.sirM1ster schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:49:
[...]
Toch, als je 3D niet boeit of wel boeit, neem gewoon de NN3DS!
90710
Zeker. Vooral als je spellen wil spelen die aangepast / exclusief voor de NN3DS zijn. Of spellen waarbij je de C-stick kan gebruiken.Pykow schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:10:
[...]
Er zijn een hoop dingen verbeterd t.o.v. de oude handheld.
Ik denk dat een overstap van 2DS naar New 3DS wel de moeite is.
Of denken jullie toch van niet ?
Hier precies hetzelfde. Kon niet wennen aan de ergonomie van de 3DS XL. Ook ergerde ik me aan het feit dat de resolutie te kort schiet op het grotere scherm. Maarja zeker over dat laatste zijn de meningen verdeeldTouchdomex schreef op donderdag 19 november 2015 @ 17:23:
[...]
Kom van een 3DS XL maar ben bewust naar een NN3DS gegaan vanwege het formaat en het comfort in de pootjes.
Soms vraag ik me alleen nog wel eens af of ik niet beter voor een kleine N3DS had kunnen gaan: toch grotere schermen dan de eerste 3DS, maar wel (veel?) meer portable dan de XL-versies. Dat is iets waar ik nu nog wel eens tegenaan loop, de XL is bijvoorbeeld net iets te groot om lekker makkelijk mee te nemen in de binnenzak van m'n jas.
Resoluties heb ik niet echt last van, alleen zijn die cover plates dan stiekem wel weer tof haha!
Ik heb beide versies. De voordelen van de new 3DS is inderdaad makkelijker om mee te nemen en inderdaad de cover plates. De voordelen van de New 3DS XL is lekker groot scherm en ligt fijner in mijn hand (persoonlijke mening). Ondanks dat ik kleine handjes heb.jeroenboeve1 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:30:
Ik ben van een eerste versie 3DS naar 3DSXL gegaan, en van daaruit weer naar een N3DSXL. Oude exemplaren heb ik mooi aan vrienden kunnen verkopen.
Soms vraag ik me alleen nog wel eens af of ik niet beter voor een kleine N3DS had kunnen gaan: toch grotere schermen dan de eerste 3DS, maar wel (veel?) meer portable dan de XL-versies. Dat is iets waar ik nu nog wel eens tegenaan loop, de XL is bijvoorbeeld net iets te groot om lekker makkelijk mee te nemen in de binnenzak van m'n jas.
Resoluties heb ik niet echt last van, alleen zijn die cover plates dan stiekem wel weer tof haha!
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik heb kleine handen, maar ik heb altijd last aan mijn linkerpink, als ik op mijn New3DSXL speel, omdat de cartridge in mijn pink drukt.
De stylus zit op een stomme plek.
Als je hem in de dock doet, dan zit ie er ondersteboven in (als je een plaatje op de voorkant hebt, is dat niet mooi).
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Ik ben zelf niet zo gecharmeerd van de New3DS design op 2 punten, de plek van de stylus en vooral de plek waar de powerknop zit, zonder case drukte ik regelmatig eropXyphoid schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:33:
Heb maar een paar minpunten aan de New3DSXL gevonden.
Ik heb kleine handen, maar ik heb altijd last aan mijn linkerpink, als ik op mijn New3DSXL speel, omdat de cartridge in mijn pink drukt.
De stylus zit op een stomme plek.
Als je hem in de dock doet, dan zit ie er ondersteboven in (als je een plaatje op de voorkant hebt, is dat niet mooi).
Dat terzijde, weet iemand of er nog New 3DS games uitgebracht gaan worden? Ik weet dat naast Xenoblade Chronicles in japan 2 andere games uit zijn (waaronder Super Mario Sunshine) maar is dat het, of komt er nog meer?
Badge arcade en pokemon shuffle.
Nu maar even repair uitvoeren.
Hopen dat dat het oplost.
Anders geheugenkaart kopiëren en andere proberen.
Anders is het de 3ds.
Bij mijn weten is Xenoblade Chronicles de enige exclusive voor de New 3DS, ook in Japan.Mizgala28 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 23:37:
[...]
Ik ben zelf niet zo gecharmeerd van de New3DS design op 2 punten, de plek van de stylus en vooral de plek waar de powerknop zit, zonder case drukte ik regelmatig erop
Dat terzijde, weet iemand of er nog New 3DS games uitgebracht gaan worden? Ik weet dat naast Xenoblade Chronicles in japan 2 andere games uit zijn (waaronder Super Mario Sunshine) maar is dat het, of komt er nog meer?
Maar als jij meer info hebt, zou ik graag een linkje hebben
Probleem is dat ik ergens ooit een kort lijstje zag van games voor de New Nintendo 3DS, probleem is dat als je dat gaat opzoeken op Google je niet "games voor de New Nintendo 3DS" kan zoeken omdat Google denk dat je bedoelt "nieuwe games voor de Nintendo 3DS"jorisderoo schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 00:10:
[...]
Bij mijn weten is Xenoblade Chronicles de enige exclusive voor de New 3DS, ook in Japan.
Maar als jij meer info hebt, zou ik graag een linkje hebben

Dat lijstje heb ik ook eens gezien, ja. Daarvan kunnen we inmiddels veilig stellen dat het nep was, want Twilight Princess stond daar ook op als New 3DS release. Gezien het feit dat die niet naar de 3DS komt lijkt het me dus onwaarschijnlijk dat de rest van die lijst (en daar stond dus inderdaad Sunshine ook op) ook nep was.Mizgala28 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 03:37:
[...]
Probleem is dat ik ergens ooit een kort lijstje zag van games voor de New Nintendo 3DS, probleem is dat als je dat gaat opzoeken op Google je niet "games voor de New Nintendo 3DS" kan zoeken omdat Google denk dat je bedoelt "nieuwe games voor de Nintendo 3DS"
Ik geloof dat The Binding of Isaac Rebirth ook N3DS-exclusief is (behalve dan de release op de meeste consoles en PC). Maar die is voor zover ik weet eShop-only.
Ik vind het zelf altijd leuker om een game fysiek in handen te hebben en het staat natuurlijk leuk op de schap. Maar twijfel toch nog wel eens om digitaal te kopen 'voor het gemak'; maar de games zijn dan wel weer duurder en gekoppeld aan je NNID etc. hmm keuzes keuzes.
[ Voor 4% gewijzigd door blmp op 21-11-2015 14:34 ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Het enige echte nadeel dat ik ken is het feit dat je je games niet kunt uitlenen aan anderen, en niet kunt doorverkopen als je ze beu bent. Dat eerste is voor mij niet zo'n probleem, en verkopen deed ik toch al nooit.
Alleen amiibo bundels koop ik fysiek natuurlijk. Andere games maakt me niet uit of het nu digitaal gebeurd of in een doosjes.blmp schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 12:27:
Wat vinden jullie hier trouwens van digitaal vs fysieke games voor de 3DS?
Ik vind het zelf altijd leuker om een game fysiek in handen te hebben en het staat natuurlijk leuk op de schap. Maar twijfel toch nog wel eens om digitaal te kopen 'voor het gemak'; maar de games zijn dan wel weer duurder en gekoppeld aan je NNID etc. hmm keuzes keuzes.
Koop alleen geen games bij bartsmit of intertoys. Zei openen de hoesjes

Bij een fysiek spel. Wil ik gewoon dat de cd in het hoesje blijft tot dat ik hem eruit haal.--_-- schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 17:04:
Als het je niks uitmaakt of je iets als download hebt of het een fysiek spel waarom maakt het dan wel uit als het doosje al geopend is?Ik ben zelf voor de consoles meer van de fysieke games. Voor de PC maakt het me dan weer niks uit.
Bij bart smit en intertoys halen ze altijd de cd eruit met de smoes dat er geen krasje opzit.
Met 3ds koop ik dus heel af en toe een game die alleen digitaal verkrijgbaar is, nooit de grote titels, op de Vita ligt dat helaas anders en vaak krijgt EU alleen een digitale variant waardoor ik of uit de VS een fysieke versie importeer, of uit Hong Kong waar de games vaak ook nog in het engels verkrijgbaar zijn.
Is een spel alleen digitaal, niet verkrijgbaar op een ander platform en is het een grotere titel? Dan sla ik die over.
Op de PC maakt het niet uit, Steam is vaak veel goedkoper en de meeste games die je koopt hebben niet eens een schijf of heb je die niet nodig.
Nintendo games vaak fysiek, tenzij er een goede aanbieding is in de eshop, of een download only game.
Je bent bang dat een server van een console plat gaat. Maar je verouwd steam wel ?Mizgala28 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:45:
Ik heb ook liever fysiek, op ten duur gaan de servers plat voor een bepaalde console en kun je fluiten naar je downloads.
Met 3ds koop ik dus heel af en toe een game die alleen digitaal verkrijgbaar is, nooit de grote titels, op de Vita ligt dat helaas anders en vaak krijgt EU alleen een digitale variant waardoor ik of uit de VS een fysieke versie importeer, of uit Hong Kong waar de games vaak ook nog in het engels verkrijgbaar zijn.
Is een spel alleen digitaal, niet verkrijgbaar op een ander platform en is het een grotere titel? Dan sla ik die over.
Op de PC maakt het niet uit, Steam is vaak veel goedkoper en de meeste games die je koopt hebben niet eens een schijf of heb je die niet nodig.
Ik ga er vanuit dat psn en xbox store niet zomaar plat gaan.
Op de pc koop ik alles via steam. Meerdere accounts verdeeld om niet alles kwijt te raken bij een hack.
Grote games waar ik echt op zit te wachten koop ik digitaal zoals een fifa of battlefield. Zo kan je vanaf dag 1 al beginnen met spelen. Ook het gemak dat je niet hoeft te wachten op een pakketje.Outlandos schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 22:35:
Ik doe op PC niets zonder Steam, Blizzard games uitgezonderd.
Nintendo games vaak fysiek, tenzij er een goede aanbieding is in de eshop, of een download only game.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Overigens is de kans dat Steam stopt vrij nihil, Steam is voor OSX, Windows en Linux, het is niet gebonden aan een specifiek type apparaat, Steam zal dus net zo goed op een PC werken van 10 jaar als op eentje van nu.
Nintendo zal net als met de Wii en de DS op ten duur ook bij de 3ds en de Wii U de boel plat gooien als er nieuwe consoles al wat langer uit zijn, zo ook Sony zal dat op ten duur met de PS3 doen en Microsoft met XBOX360.
Logisch, het zijn verouderde systemen die plaats maken voor nieuwere op ten duur.
Steam is anders, wie weet gaat het ooit plat, maar sowieso niet de volgende 10 jaar, daarnaast zijn er meer PC games die tegenwoordig always online vereisen, in tegenstelling tot een Vita of 3DS games die dat niet doen.
Daarnaast is Steam financieel meer onafhankelijker, die hoeven geen geld te steken in een nieuw apparaat, zoals Nintendo, Sony en Microsoft.
Echter voor mij is het vooral het hebben van een fysieke game op een handheld belangrijk, op de PC boeit dat mij niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Mizgala28 op 22-11-2015 05:15 ]
Voor zover ik weet is de Wii Shop Channel nog steeds in de lucht.Mizgala28 schreef op zondag 22 november 2015 @ 05:10:
Nintendo zal net als met de Wii [...] de boel plat gooien
90710
Correct, al is het wel het enige kanaal dat nog actief is, alle anderen zijn platgelegd. Ik vermoed dat het Shop Channel het enige is dat wel via Nintendo's eigen servers loopt, de rest ging, als ik me niet vergis, via GameSpy.RayNbow schreef op zondag 22 november 2015 @ 09:22:
[...]
Voor zover ik weet is de Wii Shop Channel nog steeds in de lucht.
Ik moet overigens wel gelijk toegeven dat ik weliswaar alles op de 3DS digitaal heb (op Tales of the Abyss na, maar die is niet verkrijgbaar in de eShop), maar dat als er leuke LE's uitkomen, zoals die van Majora's Mask, ik die meestal wel gewoon óók fysiek in huis haal.
En ik zit er sterk over te denken om ook op de WiiU over te gaan, en dan alleen LE's nog fysiek in huis te halen. Xenoblade staat al geruime tijd op pre-order voor de LE, maar ik denk dat ik alsnog gewoon de game uit de eShop haal - ik krijg daar sowieso al 10 euro korting op.
(...misschien gewoon dubbeldippen. December is standaard toch al een dure maand.

~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]