i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Al met al weer zeer genoten van deze game en nu ga ik volgende week pokemon x halen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Net even on-line gespeeld en is inderdaad leuk!Koldur schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:57:
Triforce Heroes lijkt dus toch interessant te zijn,
EDIT: vwb "domme" medespelers, zelf moest ik ook even wennen de eerste keer en de 2 anderen hadden zo te zien eerder gespeeld, dus ging lekker. M'n dochter heeft zelfs alle 3 de levels met 2 onbekenden achter elkaar uitgespeeld.
Hoezo vaag? Ze sturen net als bij vorige gelegenheden een aantal spelers democodes. Volledig random, lijkt me. Heb al eerder wel codes gekregen, maar dit keer niet (zelf).blijft vaag hoe Nintendo die demo codes uitgeeft.
Op vakantie zonder 3DSBen op vakantie in de USA, zou hem graag eens testen, maar helaas.
[ Voor 27% gewijzigd door Goner op 18-10-2015 14:08 ]
Hier kan ik je alleen gelijk in geven... Net een potje gedaan, maar wat was één gast dom zeg... Niet weten hoe je met items om moet gaan, maar een beetje rondlopen en de afgrond in vallen...Lynox schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:32:
Hier nog een code voor Triforce Heroes : B0HK01TY3J7RFCFK. Net even online gedaan en wat zijn sommige mensen dom zeg. Veel meer frustatie dan plezier dus deze sla ik mooi over!
Gelukkig kan ik deze samen met m'n vriendin en een onbekende spelen...
Jammer dat je in de demo nog niet met één lokale vriend en één onbekende kan spelen. Na een paar keer proberen met 'onbekenden' te spelen, toch bij m'n vriendin in het team gekomen. Gelukkig een ander 'slim' persoon erbij! Dat maakt het spel wel een stuk leuker!
Een ander potje, tijdens het zoeken, kwam ik bij twee personen die me nonstop over gooiden. Dan ben je echt machteloos. Gelukkig wist ik nog hoe je ze op de blacklist zet.
[ Voor 28% gewijzigd door Xerox op 18-10-2015 15:04 ]
PSN: Redrafted
Met 3DS uiteraard, maar zonder codeGoner schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:31:
[...]
Net even on-line gespeeld en is inderdaad leuk!
EDIT: vwb "domme" medespelers, zelf moest ik ook even wennen de eerste keer en de 2 anderen hadden zo te zien eerder gespeeld, dus ging lekker. M'n dochter heeft zelfs alle 3 de levels met 2 onbekenden achter elkaar uitgespeeld.
[...]
Hoezo vaag? Ze sturen net als bij vorige gelegenheden een aantal spelers democodes. Volledig random, lijkt me. Heb al eerder wel codes gekregen, maar dit keer niet (zelf).
[...]
Op vakantie zonder 3DS
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
90710
Wow, dat is écht flauw.Xerox schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:35:
[...]
Een ander potje, tijdens het zoeken, kwam ik bij twee personen die me nonstop over gooiden. Dan ben je echt machteloos. Gelukkig wist ik nog hoe je ze op de blacklist zet.
Anoniem: 181786
Ik heb dan ook maar de nu sterk afgeprijsde Zelda: A Link Between Worlds uit de e-shop getrokken. Echt weer een erg vermakelijke game. Dat ik die niet eerder heb aangeschaft.
Er zijn toch redelijk wat codes hier en in het Zelda topic weggegeven ...
Klopt, maar ik heb er nu eentje via een pm verkregen, omdat ik in een andere tijdzone zit ben ik telkens te laat om de code te gebruiken die hier publiekelijk gepost worden en dan ook nog geen bedankje voor de gever in een aantal gevallen.Goner schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 17:03:
[...]
Er zijn toch redelijk wat codes hier en in het Zelda topic weggegeven ...
Ga hem binnenkort even testen!
Let op dat je alleen nog '08:00 BST / 09:00 CET – 13:59 BST / 14:59 CET 24/10/2015' de tijd hebt om te spelen.Koldur schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 17:27:
[...]
Klopt, maar ik heb er nu eentje via een pm verkregen, omdat ik in een andere tijdzone zit ben ik telkens te laat om de code te gebruiken die hier publiekelijk gepost worden en dan ook nog geen bedankje voor de gever in een aantal gevallen.
Ga hem binnenkort even testen!
Zijn er nog mensen die even een friendcode willen uitwisselen om binnenkort Zelda mee te spelen? Ik heb iedereen uit de TS toegevoegd.
Heb deze code zojuist gebruikt, onwijs bedankt!Lynox schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:32:
Hier nog een code voor Triforce Heroes : B0HK01TY3J7RFCFK. Net even online gedaan en wat zijn sommige mensen dom zeg. Veel meer frustatie dan plezier dus deze sla ik mooi over!
Ben erg benieuwd, wist tot ik dit topic vond niet eens dat er überhaupt een demo was.
Uiteindelijk is iedereen alleen gaan spelen en zijn de andere 2 positief en ik totaal niet. Dat heeft niets met de gameplay te maken, maar om het feit dat ik alleen maar irritante medespelers tegen ben gekomen die het spel niet snapte (of gewoon aan het trollen waren) en best vaak zware lag / stroperige gameplay. Mijn vrienden kwamen in een leuk team en hebben een totaal andere ervaring.
Had ik met mijn vrienden kunnen spelen dan had ik nu waarschijnlijk een pre-order geplaatst. Nu heb ik een negatieve nasmaak aan de demo. Heb het dan ook na een half uurtje opgegeven.
[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 19-10-2015 01:51 ]
Dat is hij wel, maar dan moet je de fysieke afstand tussen je vrienden wat verkleinen.Beakzz schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 01:48:
Wel een gemiste kans dat de demo niet met vrienden te spelen is/was.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Haha dat is stiekem wel heel erg grappig. (behalve als het mij overkomt.)Xerox schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:35:
[...]
"21 jaar DSL!"
Als ik de Fysieke afstand met vrienden verklein dan gaat de PS4/WiiU/Steamlink of iets met retro aan. Zie mijzelf niet met 3 man 3DSen op de bank eerlijk gezegdRayNbow schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 06:01:
[...]
Dat is hij wel, maar dan moet je de fysieke afstand tussen je vrienden wat verkleinen.
Of ze moeten net als Four Swords Adventures de mogelijkheid bieden om het ook op de TV te kunnen zien!Beakzz schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:49:
[...]
Als ik de Fysieke afstand met vrienden verklein dan gaat de PS4/WiiU/Steamlink of iets met retro aan. Zie mijzelf niet met 3 man 3DSen op de bank eerlijk gezegd![]()
Die trollen en dombo's zijn er nu alleen omdat het een gratis demo is. Zodra ze €39 moeten neerleggen blijven ze wel weg ...Beakzz schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 01:48:
Dat heeft niets met de gameplay te maken, maar om het feit dat ik alleen maar irritante medespelers tegen ben gekomen die het spel niet snapte (of gewoon aan het trollen waren)
Maar wel een misser dat je niet on-line kan met vrienden.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Voor zo ver ik weet is dit een beperking van de demo.Goner schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:47:
Maar wel een misser dat je niet on-line kan met vrienden.
Anoniem: 87302
Daarvoor moet je wachten op de reviews; de demo heeft geen single player.Anoniem: 87302 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:51:
Wordt het wel een leuk spel om alleen te spelen? Of is het echt iets wat je met drie man moet spelen?
Zal toch wel ok zijn?RayNbow schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:24:
[...]
Daarvoor moet je wachten op de reviews; de demo heeft geen single player.
In single player moet je zelf telkens wisselen tussen de drie Links; dat kost meer tijd. Met multiplayer worden de drie Links gelijktijdig bestuurd. Ik weet niet of alle puzzels/levels 1 op 1 kunnen worden overgezet van multiplayer naar single player om deze reden.
Ik heb maar 1 sessie gespeeld op zaterdag (2 verschillende levels), maar had gelukkig geen problemen.--_-- schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:44:
Ik had ook in enkele potjes last van flinke vertragingen, zoals ik ook altijd heb tijdens smash bros op 3ds.
Het is een tijdje geleden dat ik Smash op de 3DS gespeeld heb, maar daar heb ik ook weinig problemen mee gehad (maar ik speelde dan ook vnl. For Glory).
[ Voor 36% gewijzigd door RayNbow op 19-10-2015 21:50 ]
Bij for glory heb ik ook wel eens goed speelbare potjes gehad, maar lang niet altijd. Met meerdere spelers was het meestal drama, moet wel zeggen dat ik al lang niet meer geprobeerd heb. Mario kart online werkt wel altijd prima dus ze kunnen het welRayNbow schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:47:
[...]
In single player moet je zelf telkens wisselen tussen de drie Links; dat kost meer tijd. Met multiplayer worden de drie Links gelijktijdig bestuurd. Ik weet niet of alle puzzels/levels 1 op 1 kunnen worden overgezet van multiplayer naar single player om deze reden.
[...]
Ik heb maar 1 sessie gespeeld op zaterdag (2 verschillende levels), maar had gelukkig geen problemen.
Het is een tijdje geleden dat ik Smash op de 3DS gespeeld heb, maar daar heb ik ook weinig problemen mee gehad (maar ik speelde dan ook vnl. For Glory).

Dat spel is minder vereisend. Als daar een IP-pakketje wat later aankomt is dat geen probleem.--_-- schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:07:
Mario kart online werkt wel altijd prima dus ze kunnen het wel
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TzSBrZZvjYc]
[ Voor 10% gewijzigd door RayNbow op 20-10-2015 09:16 ]
"21 jaar DSL!"
Ook de network performance was dramatisch maar dat zal vast gefixt worden voor de echte launch.
Kortom, leuk idee maar in de uitwerking niet heel goed.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ben denk één van de weinige nintendo gamer die niks heeft met Zelda
zelda wind waker HD leek me leuk, maar opeens kwam ik gewoon vast te zitten en dan is de lol er snel vanaf.
Dit had ik toen ook met een Zelda game op de N64. Ik kwam helemaal vast te zitten en heb de game toen maar in de kast laten staan.
[ Voor 30% gewijzigd door Pykow op 20-10-2015 14:50 ]
Vroeger toen ging ik elke hoekje en gaatje bekijken in een spel, maar tegenwoordig heb ik gewoon geen tijd meer daarvoor, dus zoek ik vaker op waar ik iets kan vinden of wat ik moet doen in een spel.
Mario & Luigi: Bowser's inside story heb ik net uitgespeeld op mijn 3ds. Nu een spel wat 3D heeft.
Denk dat ik Streetfighter ga beginnen. Lekker rammen en niet al te veel nadenken.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Zelfde met Ocarina of time atm! zit ook vastPykow schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:49:
Ik hoop nog steeds op een Zelda game for beginners en niet als je de spel paar dagen weg legt, dat je gewoon vast komt te zitten waar je was gebleven omdat je nergens een logboek of Quest helper hebt.
Ben denk één van de weinige nintendo gamer die niks heeft met Zelda
zelda wind waker HD leek me leuk, maar opeens kwam ik gewoon vast te zitten en dan is de lol er snel vanaf.
Dit had ik toen ook met een Zelda game op de N64. Ik kwam helemaal vast te zitten en heb de game toen maar in de kast laten staan.
Ik vond het juist wel leuk, vanaf dat moment wist ik dat je heel erg op onderzoek moet in Zelda games. En dat kan een beginner ook
Granted, daar ben ik ook vele maanden mee bezig geweest. In eerste instantie wist ik bijvoorbeeld helemaal niet dat je toverstof op de eerste vorm van de eindbaas moest gooien, ik stond gewoon een half uur met mijn zwaardje te meppen - en ja, dat werkt.
Uiteindelijk...

629110
Kan ik na aanschaf van deze bundel de 2DS terug zetten naar fabrieksinstellingen en vervolgens een nieuwe account (Nintendo Network ID) maken voor mijn zelf. En daarna Pokémon Omega Ruby spelen ?
Stel dat ik later het spel kwijt ben, bijvoorbeeld sd kaart geformatteerd. Kan ik het vervolgens opnieuw downloaden ? Of heb ik dan de ID van de oorspronkelijke eigenaar nodig ?
Bovendien blijft het sowieso riskant, want als de vorige eigenaar naar Nintendo belt met het verzoek het NNID van 3DS met serienummer abcd over te zetten naar een ander systeem, dan ben jij alsnog je game kwijt.
629110
Nu nog uitvinden hoe je makkelijk kunt zien of dit wel of niet is gedaan.
Mijn god wat een systeem, wat is een NNID nou weer. Vind je het gek dat er R4 kaarten worden ontwikkeld met dit soort kut protectie.629110 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:38:
Bedankt, het is dus even opletten. Maar als de vorige eigenaar geen NNID heeft aangemaakt kan Nintendo deze ook niet overzetten toch ? Ik moet dus kijken naar een console waar de NNID niet is aangemaakt.
Nu nog uitvinden hoe je makkelijk kunt zien of dit wel of niet is gedaan.
Er is in principe niets mis met NNID. Dit is je gebruikersaccount, net als bij de Playstation je PSN account.Anoniem: 87302 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:27:
[...]
Mijn god wat een systeem, wat is een NNID nou weer. Vind je het gek dat er R4 kaarten worden ontwikkeld met dit soort kut protectie.
Het enige wat er gebeurd, is dat je spel nu aan je NNID gekoppeld wordt. Verder heb je geen extra poespas nodig met je NNID.
Klopt, het enige verschil is dat Nintendo je NNID aan je hardware koppelt. Dat betekent dat je niet klakkeloos op elke 3DS of WiiU met jouw NNID kan inloggen en dan al je games kunt downloaden, daarvoor moet je eerst een system transfer uitvoeren.Xerox schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:32:
[...]
Er is in principe niets mis met NNID. Dit is je gebruikersaccount, net als bij de Playstation je PSN account.
Het enige wat er gebeurd, is dat je spel nu aan je NNID gekoppeld wordt. Verder heb je geen extra poespas nodig met je NNID.
Ik kan het niet nagaan, maar dit zou misschien kunnen zijn om te voorkomen dat je je account op één device inlogt, dan dat device gewoon permanent offline zet en vervolgens op een ander device inlogt om daar ook al je games op binnen te trekken. Met dit systeem kan dat niet.
Als de vorige eigenaar van de 3DS met pre-loaded game nog geen NNID had aangemaakt, dan is de game dus nog “vrij” en zal, zodra je jouw NNID op dat apparaat zet (via system transfer) de game op jouw account gekoppeld worden en is hij dus van jou. Zonder NNID kan de vorige eigenaar die game niet op afstand over laten zetten.
Bijzonder lelijk
Ben nog steeds het meest tevreden over mijn oranje op de zwarte 3DS
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Aan de ene kant vind ik hem heel vet, aan de andere kant wel erg druk.
Ik houd met maar bij deze die ik eerder dit jaar kocht:

En hij heeft nog relief ook
"21 jaar DSL!"
Ik houd 't zelf nog bij de Kirby cover:Touchdomex schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:37:
[...]
Bijzonder lelijk![]()
Ben nog steeds het meest tevreden over mijn oranje op de zwarte 3DS

[ Voor 8% gewijzigd door RayNbow op 22-10-2015 21:17 ]
"21 jaar DSL!"
Toch maar gekocht, voor de heb
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Heb hem sinds gisteren binnen maar nog niet gespeeld.Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:21:
En, is zelda een beetje leuk in 1 player mode? Wie heeft 'm al binnen?
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Heb nog geen levels in single player gespeeld, maar kan wel zeggen dat spelen met vreemden online tot nu toe best goed werkt.Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:21:
En, is zelda een beetje leuk in 1 player mode? Wie heeft 'm al binnen?
Dit wordt behandeld in de GameXplain review die ik postte. In latere levels is het eigenlijk niet te doen.Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:21:
En, is zelda een beetje leuk in 1 player mode?
"21 jaar DSL!"
Dit kan wel, als volgt:The_Bird schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 07:14:
Het is ook jammer dat je geen combi kan doen met 1 vriend in dezelfde ruimte en 1 iemand via internet. Het is of alle 3 in dezelfde ruimte of alle 3 via internet. Als ze een 2p mode a la Lost Vikings hadden gedaan was het nog wel aardig geweest.
Selecteer in de ruimte voor 'Online Play', kies voor 'Friends' en laat één van jullie twee de groep starten.
Wanneer jullie bij elkaar zitten, gaat de groepsleider naar dat mannetje, als je met hem praat krijg je de optie de 3e aan te vullen met een 'Unknown hero'.
Zo doe ik dit ook met m'n vriendin, anders wilde ze dit spel niet spelen.
Handige tip, thanksXerox schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 07:22:
[...]
Dit kan wel, als volgt:
Selecteer in de ruimte voor 'Online Play', kies voor 'Friends' en laat één van jullie twee de groep starten.
Wanneer jullie bij elkaar zitten, gaat de groepsleider naar dat mannetje, als je met hem praat krijg je de optie de 3e aan te vullen met een 'Unknown hero'.
"21 jaar DSL!"
Op zich is de single player mode best aardig, maar het is niet zo leuk als Four Swords Adventures op de Cube. De andere poppetjes (“doppels”) die je meekrijgt, hebben namelijk geen enkele vorm van AI en blijven dus gewoon stomweg op hun plek staan als je ze niet actief bestuurt – en je kunt er maar één tegelijk besturen. De enige manier om ze dus alle drie in beweging te krijgen is een totem van 3 hoog, waarbij je de onderste kunt laten lopen en dan tegelijk de bovenste een wapen of item kunt laten gebruiken. Dat werkte in FSA handiger, want daar liep de rest tenminste nog achter de leider aan en kon je van die geinige formaties maken – die hier ook verdwenen zijn, overigens.RayNbow schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 20:55:
[...]
Dit wordt behandeld in de GameXplain review die ik postte. In latere levels is het eigenlijk niet te doen.
De eerste boss is dan bijvoorbeeld al een uitdaging. Je moet dan met één Linkje dat beest tegen een muur laten knallen, maar dan wel onder een platform waar je de andere twee hebt staan. Eén van hen moet dan een bom op dat beest gooien (dat lukt niet vanaf de grond), en daarna moet je één van die twee óp dat beest gooien om met je zwaardje te gaan meppen.
Dat kan in je ééntje (ik laat er één beneden lopen, en een 2-hoog totem boven met de bommenwerper bovenop), maar het is nogal een gedoe. Wel een handigheidje – de doppels zijn volledig onkwetsbaar en het maakt dus geen biet uit of de boss er overheen walst of niet, zolang je die maar niet aan het besturen bent terwijl dat hij dat doet. Kun je dus de doppen die beneden loopt gewoon voor de muur parkeren, en zodra de boss eropaf komt, switch je gewoon naar één van de anderen.
Ik ga zo maar eens gokken dat je dat dan niet kunt combineren met download play – dat is immers een aparte optie in de lobby, maar ik heb het zelf nog niet geprobeerd.Xerox schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 07:22:
[...]
Dit kan wel, als volgt:
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
In Amerka heb je straks een bundel met de new 3ds XL + Super smash + Triforce + Pokemon dungeon.
[YouTube: https://youtu.be/otD80Sbe464]
Tja de 3DS is helaas niet zo krachtig om denk ik een editor beschikbaar te maken.ToFast schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:55:
Ik hoop dat de mario maker levels van de Wii U ook op de 3ds gespeeld kunnen worden bij een nieuwe mario (editor hoeft voor mij niet persé daarbij te zitten).
Hoewel het me wel leuk zou lijken om mario maker op de 3DS te hebben.
Ik zou juist denken dat de 3DS, maar zeker de New 3DS de editor wel aan kan.Pykow schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:05:
[...]
Tja de 3DS is helaas niet zo krachtig om denk ik een editor beschikbaar te maken.
Hoewel het me wel leuk zou lijken om mario maker op de 3DS te hebben.
Bedenk je ook dat de resolutie een stuk lager is dan wat de WiiU moet kunnen. Dat scheelt een hoop processorkracht.
Mario Maker zonder editor is iig erg nutteloos.
Misschien een beperkte versie van de editor dan ?Arunia schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:18:
[...]
Ik zou juist denken dat de 3DS, maar zeker de New 3DS de editor wel aan kan.
Bedenk je ook dat de resolutie een stuk lager is dan wat de WiiU moet kunnen. Dat scheelt een hoop processorkracht.
Mario Maker zonder editor is iig erg nutteloos.
Weet je wel hoeveel items je in 1 level kunt plaatsen, dat is echt enorm.
"21 jaar DSL!"
Omdat je niet alle items in slechts een klein deel van een level stopt / te zien krijgt, kunnen ze prima het gebruikte RAM-geheugen weer vrijgeven als je door het level 'scrolt'. Dus dat zou absoluut geen probleem moeten zijn qua aantallen. En inderdaad wat @Arunia zei, de lagere resolutie maakt dat minder kracht nodig is.Pykow schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:23:
[...]
Misschien een beperkte versie van de editor dan ?
Weet je wel hoeveel items je in 1 level kunt plaatsen, dat is echt enorm.
Wie weet is men al bezig met een 3DS versie van Mario Maker
10 second ninja DONE
Ik heb het spel niet zelf, maar ik heb gehoord dat vooral de baby mario die op de rug van yoshi zit vaak erg vervelend is.Sagat schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:17:
Even een snelle search gedaan, maar zag niet een twee drie wat mensen vinden van good old 'yohsi's new island'. Wat ik me van de reviews kan herinneren was het wel leuk, maar nogal makkelijk en niet heel erg vernieuwend. Nu het spel voor 20 euro in de winkel ligt, vind ik deze tekort komingen zelf iets minder spannend, maar ik ben benieuwd wat men hier van de game vind.
"21 jaar DSL!"
Of is Xenoblade de eerste en de laatste?
Anoniem: 460511
Smash gebruikt de C stick, de aankomendr zelda heeft exclusief 3D, en daar houd het zo ongeveer wel mee op. Leuk om MM en metal gear met de C stick te spelen of HHD met die cards als dat jou ding is maar voor de rest loop je niet echt voor op andere 3Ds gebruikersSqueakyClean schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:27:
Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld op m'n New 3DS en vraag me af of Nintendo iets heeft aangekondigd voor de New variant.
Of is Xenoblade de eerste en de laatste?
Zover ik kan zien is Xenoblade ook "slechts" 280K maal verkocht tot nog toe. En dat was toch zeker een high profile game.Anoniem: 460511 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:34:
[...]
Smash gebruikt de C stick, de aankomendr zelda heeft exclusief 3D, en daar houd het zo ongeveer wel mee op. Leuk om MM en metal gear met de C stick te spelen of HHD met die cards als dat jou ding is maar voor de rest loop je niet echt voor op andere 3Ds gebruikers
Van de hardware zijn er wel ruim 4mln verscheept.
Resident Evil speelt wel erg goed op de N3DS. Ik had nog wel gehoopt op iets exclusiefs...
Wat bedoel je eigenlijk met "exclusief 3D" voor de nieuwe Zelda? Ik zal ff googlen.
Hyrule warriors voor 3ds ondersteund alleen 3d op de New 3dsSqueakyClean schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:41:
[...]
Wat bedoel je eigenlijk met "exclusief 3D" voor de nieuwe Zelda? Ik zal ff googlen.
Bron
[ Voor 18% gewijzigd door jorisderoo op 29-10-2015 09:47 ]
K, thanks!jorisderoo schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:45:
[...]
Hyrule warriors voor 3ds ondersteund alleen 3d op de New 3ds
Bron
Daarnaast maakt het voor Monster Hunter 4 Ultimate wel een groot verschil, want op de New 3DS is de framerate stukken beter, vooral in multiplayer, en worden duidelijk betere textures gebruikt waardoor de game er gewoon een stuk beter uit ziet.
Er is wel een andere exclusive aangekondigd, namelijk The Binding of Isaac: Rebirth.
Andersom werkt overigens niet. Smash ondersteunt wel de C stick maar geen cpp. De cpp koste ook iets van 10% van de hardware kracht, vraag me ook werkelijk af of dat niet makkelijker kon.Seal64 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:20:
De New 3DS gedraagt zich ook als een standaard 3DS met de CPP (circle pad pro) ingebouwd. Alles dat op de normale 3DS de CPP ondersteunt (denk dan bijvoorbeeld aan de Monster Hunters, Kid Icarus en nog een aantal andere games) zal op de New 3DS dus met die extra controls werken.
Was dat niet een flash spelletje, wat dus overal perfect op kan draaien? (Behalve iOSEr is wel een andere exclusive aangekondigd, namelijk The Binding of Isaac: Rebirth.
"21 jaar DSL!"
Hopen dat dit dat rare NNID systeem vervangt en gewoon kan kiezen welke game je op welke 3Ds wilt spelen.
Your ID cannot be registered to more than one Nintendo 3DS system at one time. If you'd like to transfer your account to a new system, use the "Transfer title and data" procedure.
Smash is volgens mij veel simpeler – de CPP werkt via de IR poort. De Amiibo scanner werkt ook via de IR poort. Nintendo heeft er dus voor gekozen om de CPP niet te gebruiken, en het voor de Amiibo scanner te reserveren. Ik sluit niet uit dat de CPP wat CPU-cycles verstookt maar ik geloof nooit dat dat 10% is. Dan zou je bij de Monster Hunter games met en zonder CPP verschil moeten merken, en dat is niet zo.Anoniem: 460511 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:40:
[...]
Andersom werkt overigens niet. Smash ondersteunt wel de C stick maar geen cpp. De cpp koste ook iets van 10% van de hardware kracht, vraag me ook werkelijk af of dat niet makkelijker kon.
[...]
Was dat niet een flash spelletje, wat dus overal perfect op kan draaien? (Behalve iOS) vind het aanbod erg magertjes. Aan de ene kant leuk zodat de huidige 3Ds niet outdated raakt, aan de andere kant zonde van de hardware waar meer mogelijk mee is.
Binding of Isaac was inderdaad een flash-game. Binding of Isaac: Rebirth is een port van het origineel met DLC en andere extra content, een grafische update en dus niet meer via flash – daar waren sommige dingen juist niet in mogelijk die nu wel kunnen.
Quote van Sakurai zelve:Seal64 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:09:
[...]
Smash is volgens mij veel simpeler – de CPP werkt via de IR poort. De Amiibo scanner werkt ook via de IR poort. Nintendo heeft er dus voor gekozen om de CPP niet te gebruiken, en het voor de Amiibo scanner te reserveren. Ik sluit niet uit dat de CPP wat CPU-cycles verstookt maar ik geloof nooit dat dat 10% is. Dan zou je bij de Monster Hunter games met en zonder CPP verschil moeten merken, en dat is niet zo.
Over performance gesproken, dit is Xenoblade 3D op een New 3DS maar met de CPU-speed naar beneden gesteld zodat de clockspeed gelijk is aan die van de oude 3DS:(What is the reason that the game supports the New 3DS' C-Stick, but not the Circle Pad Pro?)
"Supporting the CCP requires the use of some of the CPU's processing load. From the information received during the development of Kid Icarus: Uprising, this is a quite large load at around 5%. Kid Icarus: Uprising and Smash both use the maximum capability of the device, so we had to abandon the idea of CCP support.
With the New 3DS, we were able to support the C-Stick as the processing power is increased and it is not a peripheral device."
Dus geen aangepaste muziek e.d. vanwege licensing issues.

90710
De new 3DS heeft meer dan alleen een snellere CPURayNbow schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:38:
[...]
Quote van Sakurai zelve:
[...]
Over performance gesproken, dit is Xenoblade 3D op een New 3DS maar met de CPU-speed naar beneden gesteld zodat de clockspeed gelijk is aan die van de oude 3DS:
[video]
Dat wordt ook in de comments onder de video vermeld, maar het is lastiger om dat te simuleren via de homebrew launcher.90710 schreef op zondag 01 november 2015 @ 08:57:
[...]
De new 3DS heeft meer dan alleen een snellere CPU
Dus is het een nutteloze vergelijking helaas.RayNbow schreef op zondag 01 november 2015 @ 09:01:
[...]
Dat wordt ook in de comments onder de video vermeld, maar het is lastiger om dat te simuleren via de homebrew launcher.
Nou ja, het geeft een bovengrens van de performance op een oude 3DS. De laadtijden en framerates zouden nog slechter zijn op de originele 3DS dan wat het filmpje laat zien.Koldur schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:05:
[...]
Dus is het een nutteloze vergelijking helaas.
Misschien wel, misschien niet, we weten niet of Xenoblade gebruik maakt van de extra cores en RAM. Dus is echt iets waar je zo goed als niets aan kan ontlenen.RayNbow schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:07:
[...]
Nou ja, het geeft een bovengrens van de performance op een oude 3DS. De laadtijden en framerates zouden nog slechter zijn op de originele 3DS dan wat het filmpje laat zien.
Als dat het geval is, betekent het alleen maar dat Xenoblade op een originele 3DS nog slechter zou draaien of helemaal niet.Koldur schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:00:
we weten niet of Xenoblade gebruik maakt van de extra codes en RAM.
Mijn punt is, er zijn dus geen conclusies aan te verbinden.RayNbow schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:22:
[...]
Als dat het geval is, betekent het alleen maar dat Xenoblade op een originele 3DS nog slechter zou draaien of helemaal niet.
Mooi om te horen. Ik vond het vervelend dat bepaalde tracks zoals Rocks vervangen waren in de originele release. Ik hoop wel dat het vervolg ook wat uitdagender is maar het 1e game was een solide basis.RayNbow schreef op zondag 01 november 2015 @ 08:46:
Project x Zone 2 will feature more languages and no modified content
Dus geen aangepaste muziek e.d. vanwege licensing issues.
"21 jaar DSL!"
1. Shovel knight op de Wii U was gewoon niet mijn ding.
2. Chibi-robo de game is leuk, maar de spinwheel zorgt ervoor dat je steeds levels opnieuw aan het spelen bent. Hopelijk komt daar nog een patch voor of wat dan ook. nu laat ik de game even in de kast liggen
Yo-kai watch krijgt gemengde reviews. Ik had daar, op basis van populariteit in Japan, toch meer van verwacht. Neemt niet weg dat ik hem nog steeds wil spelen
Als je gewoon steeds 1 level vooruit gaat en niet random waardoor je levels dubbel moet spelen en niet kan skippen. Was het voor mij al goed geweest. Ik wil een game uitspelen en niet steeds hetzelfde level spelen.--_-- schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:14:
De reviews van chibi robo geven toch ook al aan dat je er niet te veel van moet verwachten.
Yo-kai watch krijgt gemengde reviews. Ik had daar, op basis van populariteit in Japan, toch meer van verwacht. Neemt niet weg dat ik hem nog steeds wil spelen
Amiibo integratie is wel weer goed gedaan bij chibirobo. Soort save card
Ga toch maar eens pokemon x or y kopen.
Daar vermaak ik mij het meeste mee.
Ps. Verwachten jullie nog een new 3ds bundel deze feestdagen?
[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 07-11-2015 19:26 ]
Geen idee of dit allemaal topgames zijn, maar hier is de tijd die ik op m'n 3DS en New3DS besteed heb sinds OoT3D:Deezers schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:00:
Ding ligt nu stof te happen, maar volgens mij is de 3DS op een paar hardware updates op sterven na dood toch? Of heb ik echte topgames gemist?
- Bravely Default (159:39)
- Ace Attorney Trilogy (77:26)
- Smash Bros (76:05)
- StreetPass Mii Plaze (75:55)
- Xenoblade Chronicles 3D (42:22)
- PW:AA Dual Destinies (34:32)
- Pokemon Shuffle (32:08)
- TLoZ A Link Between Worlds (29:00)
- Fire Emblem: Awakening (26:07)
- Ace Attorney Investigations (25:05)
- Kid Icarus: Uprising (23:55)
- Apollo Justice Ace Attorney (23:00)
- Ocarina of Time 3D (21:08)
- Nintendo eShop (20:40)
- Pullblox (15:52)
- Super Mario 3D Land (13:53)
- Miiverse (13:37)
- Boxboy (10:37)
- Pokemon X (6:44)
- Smash Bros Demo (6:36)
- Internet Browser (6:17)
- System Settings (4:20)
- Nintendo Letter Box (4:09)
- Fullblox (4:05)
- Notifications (4:02)
- Nintendo Video (3:11)
- Nintendo 3DS Camera (2:26)
- Pokemon Rumble World (2:26)
- Liberation Maiden (2:25)
- (en nog meer titels)
Ik heb zelf nog maar een paar titels gespeeld waaronder:Deezers schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:00:
Mijn laatste game voor de 3DS die ik kocht was Kid Icarus bij de launch toen. Sindsdien mijn 3DS niet meer aangeraakt... dat is 2012 zie ik! Wow! Ding ligt nu stof te happen, maar volgens mij is de 3DS op een paar hardware updates op sterven na dood toch? Of heb ik echte topgames gemist? Zie dat ze een Select lijn hebben voor een leuk prijsje nu..
Pokemon omega ruby
Super mario bros 2
Animal crossing happy home designer
Chibi-robo!
Heb nog wat games op mijn verlanglijstje staan.
Voor mij is de 3ds niet dood.
Jammer dat de sequel niet op 3DS komt ... en waarom :
Fantasy Life 2 is in development for smartphones instead of Nintendo 3DS because that's where more adults are playing games, according to Level-5 president and CEO Akihiro Hino.]
wat een kulreden ...
[ Voor 16% gewijzigd door Goner op 08-11-2015 18:33 ]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]