Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460511

Arunia schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:21:
Lol, gisteren kreeg ik ineens het nieuwe achterkantje voor mijn New 3DS XL MM editie.
Lang gewacht, maar toch gekregen. ;)
Met handgeschreven kaartje erbij met excuses.
Maar goed, daar kan Nintendo Benelux helemaal niets aan doen. Ben allang blij dat ze me niet vergeten waren.
Wees maar blij. Meerdere keren gemailt naar ze maar nooit reactie gehad. Enorme schijt service in mijn ervaring. Misschien de BE gemailt in plaats van NL service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:15
Een aantal A-titels worden vanaf 16 oktober goedkoper aangeboden onder de naam Nintendo Selects. Onder andere A Link Between Worlds, Nintendogs+Cats, Starfox 64 en Mario Tennis Open.

https://www.nintendo.nl/N...elects-serie-1053681.html

A Link Between Worlds ga ik wel aanschaffen, en ongeveer tegelijk komt ook Shovel Knight uit als fysieke release, dus daar moet ik het najaar wel mee doorkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:07
Anoniem: 460511 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:30:
[...]

Wees maar blij. Meerdere keren gemailt naar ze maar nooit reactie gehad. Enorme schijt service in mijn ervaring. Misschien de BE gemailt in plaats van NL service?
Nope, gewoon NL.
Verhaal is, dat ik mijn MM editie na een week heb laten vallen. Deze hebben ze gedeeltelijk voor hun rekening en gedeeltelijk voor mijn rekening gerepareerd. Achterklepje was hun rekening en L + R knoppen voor mijn rekening.
Door omstandigheden kreeg ik deze pas na 1,5 maand terug.
Zag meteen dat het achterklepje aan de zijrand gebroken was. Hierop contact opgenomen en deze zouden ze me toesturen. Maar daar zij ook afhankelijk zijn van hun leveringen, kreeg ik die pas gisteren opgestuurd.
Uiteraard een aantal keer om de maand ongeveer een mail gestuurd met de vraag naar de status en hier ook binnen een week reactie op gehad met excuses.
Ik krijg eigenlijk altijd reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-07 17:12
Voor mensen die op zoek zijn naar een leuke farming simulator. Volgend jaar komt Story of Seasons (van de originele makers van Harvest Moon) naar Europa toe: https://www.vg247.com/201...sons-europe-release-date/

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

Ik heb ook sinds een week een n3dsxl en ben er tot nu toe heel tevreden mee :) Heb er Majora's Mask bij en vandaag of morgen Mario 3D dus kan voorlopig even vooruit (ook smb2 en 3 via de vc)

Waarschijnlijk ook maar een keer beginnen met Animal Crossing, de Nintendofan in mij wil stiekem toch wel met pluisbeesten spelen...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arunia schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:13:
[...]

Nope, gewoon NL.
Verhaal is, dat ik mijn MM editie na een week heb laten vallen. Deze hebben ze gedeeltelijk voor hun rekening en gedeeltelijk voor mijn rekening gerepareerd. Achterklepje was hun rekening en L + R knoppen voor mijn rekening.
Door omstandigheden kreeg ik deze pas na 1,5 maand terug.
Zag meteen dat het achterklepje aan de zijrand gebroken was. Hierop contact opgenomen en deze zouden ze me toesturen. Maar daar zij ook afhankelijk zijn van hun leveringen, kreeg ik die pas gisteren opgestuurd.
Uiteraard een aantal keer om de maand ongeveer een mail gestuurd met de vraag naar de status en hier ook binnen een week reactie op gehad met excuses.
Ik krijg eigenlijk altijd reactie.
Mooi dat je voor een limited edition nog wat kon regelen. Was de winkel geen optie voor garantie? Dan is het meestal gratis.
batumulia schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:51:
Voor mensen die op zoek zijn naar een leuke farming simulator. Volgend jaar komt Story of Seasons (van de originele makers van Harvest Moon) naar Europa toe: https://www.vg247.com/201...sons-europe-release-date/
Toevallig gisteren de laatste "echte" harvest moon besteld voor de 3ds. Eens kijken of die bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Anoniem: 460511 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:19:
[...]

Mooi dat je voor een limited edition nog wat kon regelen. Was de winkel geen optie voor garantie? Dan is het meestal gratis.

[...]

Toevallig gisteren de laatste "echte" harvest moon besteld voor de 3ds. Eens kijken of die bevalt.
Zelf laten vallen. Dat is iets wat ik zelf betaal. Zij vertelden me wat het ging kosten en dat het achterkantje voor hun kosten was. Dat laatste vond ik erg vriendelijk en had niet eens gehoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arunia schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:44:
[...]

Zelf laten vallen. Dat is iets wat ik zelf betaal. Zij vertelden me wat het ging kosten en dat het achterkantje voor hun kosten was. Dat laatste vond ik erg vriendelijk en had niet eens gehoeven.
2e zin en nog lees ik er over heen. 8)7 Erg netjes dat je eerlijk bent geweest in zo'n geval. Helaas niet meer standaard tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Anoniem: 460511 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:53:
[...]

2e zin en nog lees ik er over heen. 8)7 Erg netjes dat je eerlijk bent geweest in zo'n geval. Helaas niet meer standaard tegenwoordig
Tja, er was hoe dan ook niet omheen te komen dat het user abuse was. Maar ik moet ook met mezelf kunnen leven. Principe he.

Die van mijn vrouw had een putje al vanuit de fabriek in het glas. Die hebben ze ook gewoon vervangen voor een nieuwe. Geen vragen, gewoon omwisselen. Was gekocht in de mm in België. Dus terug gaan wordt wat moeilijker. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-07 12:44

Pykow

Angelo OTR

Goner schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:18:
[...]

Heb 'm net gekocht ... dacht eigenlijk dat-ie pas morgen uit zou komen, maar ze zagen geen harde release-datum op de lijst (noem maar even geen namen, ingeval ze te vroeg in de verkoop gezet zijn).
Release was eerst 2 oktober en paar weken geleden stond er 1 oktober in europe

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:49
Heb de mijne ook inmiddels in de winkel gekocht

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Is de sterrencatalogus nou dicht of niet ??
Ik probeerde net even en kon nog ringtones bestellen en downloaden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:22
Yokai Watch is in Australië en Nieuw Zeeland vervroegd naar 5 december. Iemand hier ervaring met of verstand van webshops in Australië die wereldwijd verzenden?

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Vandaag mijn Animal Crossing Happy home designer bundel binnen gekregen.
Vanavond eens kijken of het iets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Pykow schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:57:
Ik heb gisteren al gespeeld en vind het echt relaxe game (persoonlijke ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

pinokkia schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:04:
[...]
Ik heb gisteren al gespeeld en vind het echt relaxe game (persoonlijke ervaring)
Game gisterenmiddag ingeleverd bij dochterlief en niet meer teruggezien ... is dus blijkbaar leuk :+
NFC reader/writer doet het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Goner schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:07:
[...]

Game gisterenmiddag ingeleverd bij dochterlief en niet meer teruggezien ... is dus blijkbaar leuk :+
NFC reader/writer doet het ook.
Ik ben bang als ik de game vanavond start en mijn vriendin zit erbij dat ik mijn 2DS en game kwijt ben.
dan is het waarschijnlijk "Zo schattig :+ "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 678899

Pykow schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:57:
Waar gaat het spel eigenlijk over? Nooit echt in deze serie geinteresseerd geweest. Zou je het aanraden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Anoniem: 678899 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:16:
[...]

Waar gaat het spel eigenlijk over? Nooit echt in deze serie geinteresseerd geweest. Zou je het aanraden? :P
Animal crossing Happy Home Designer is geen "Standaard" Animal crossing game.
in deze game ga je alleen maar huisjes en tuinen inrichten. een zeer simpel en makkelijke game waarbij je nooit kan verliezen.
Als je kijkt naar de "Echte" Animal crossing games zoals New Leaf dan heb je een soort van Life simulator.
Je bent burgemeester en je moet allemaal spulletjes verzamelen en zorgen dat je inwoners blij zijn etc.
in New Leaf heb je de mogelijkheid om je eigen kamer in te richten.
Happy Home designer is juist alleen maar gericht op het inrichten van huisjes.

Ik ben zelf ook nieuw in deze serie dus ik weet niet wat de serie allemaal nog meer te bieden heeft.
Maar het ziet er allemaal wel leuk uit. Het is nog wachten op een nieuwe "Echte" Animal crossing game.
Eind dit jaar komt ook nog Animal crossing Amiibo festival (Yep je leest het goed Amiibo).
Dat is gewoon mario party in een animal crossing jasje met veel amiibo ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Gister een new 3DS XL (de Happy Home Designer editie) gekocht. Wat een verschil met de normale oude 3DS die ik had.

Dat Happy Home Designer was voor mijn vrouw, zelf eens kijken of ik ergens Zelda a link between worlds ergens op de kop kan tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Anoniem: 181786 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:39:
Gister een new 3DS XL (de Happy Home Designer editie) gekocht. Wat een verschil met de normale oude 3DS die ik had.

Dat Happy Home Designer was voor mijn vrouw, zelf eens kijken of ik ergens Zelda a link between worlds ergens op de kop kan tikken.
Met kerst koop ik een new 3ds als cadeautje voor me zelf haha.
Btw animal crossing is een leuk spelletje en niet alleen voor vrouwen en kinderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-07 11:40
Hey mensen,

Ik heb besloten mijn New Nintendo 3DS XL te verkopen omdat ik er gewoonweg niets mee doe. Mijn game tijd gaat allemaal naar Xbox One en met de aankomende games zoals Fallout 4 gaat het alleen maar erger worden.

Ik heb al een deal gesloten met iemand, maar voordat ik het apparaat opstuur wil ik wel alles 100% goed hebben. Dus.....

Mijn digitale aankopen save hebben
Nintendo Network ID van mijzelf moet niet te gebruiken zijn

Ik heb via WIFI op mijn Surface verbinding gemaakt met de 3DS en alle folders (zo'n 2.5GB) naar mijn Surface gekopieerd. Maar ik betwijfel of dit genoeg is, aangezien ik op andere fora gekke verhalen lees dat ik mijn ID niet zomaar aan een andere 3DS kan koppelen en stel ik koop in de toekomst weer eentje...dat ik dus ook mijn digitale aankopen niet kan gebruiken.

Kortom...hoe maak ik een echt goede backup van mijn savedata en aankopen (Ace Attorney Trilogy) en hoe zit dat precies met het Nintendo Network ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:09
Saves kunnen niet worden gebackupt. Deze kunnen alleen van een 3DS naar een andere 3DS worden overgezet.

Aankopen zijn gekoppeld aan je NNID. Je NNID unlinken doe je door het systeem te formatteren.

Mocht je ooit in je toekomst weer een 3DS kopen, dan kun je telefonisch je oude NNID aan de nieuwe 3DS linken.

Wat je nooit moet doen is je NNID volledig verwijderem (Delete NNID). Als je dat doet, dan wordt je NNID van Nintendo's servers verwijderd en daarmee ook je volledige aankoopgeschiedenis.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dufniall
Anoniem: 181786 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:39:
Ik quote gewoon mezelf even:
VP2000 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:48:
Een aantal A-titels worden vanaf 16 oktober goedkoper aangeboden onder de naam Nintendo Selects. Onder andere A Link Between Worlds, Nintendogs+Cats, Starfox 64 en Mario Tennis Open.

https://www.nintendo.nl/N...elects-serie-1053681.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-07 03:04
RayNbow schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:13:
Saves kunnen niet worden gebackupt. Deze kunnen alleen van een 3DS naar een andere 3DS worden overgezet.

Aankopen zijn gekoppeld aan je NNID. Je NNID unlinken doe je door het systeem te formatteren.

Mocht je ooit in je toekomst weer een 3DS kopen, dan kun je telefonisch je oude NNID aan de nieuwe 3DS linken.

Wat je nooit moet doen is je NNID volledig verwijderem (Delete NNID). Als je dat doet, dan wordt je NNID van Nintendo's servers verwijderd en daarmee ook je volledige aankoopgeschiedenis.
Nintendo had diezelfde systeem moeten gebruiken als Sony en Microsoft, nickname en een wachtwoord in voor van een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Mizgala28 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:31:
[...]

Nintendo had diezelfde systeem moeten gebruiken als Sony en Microsoft, nickname en een wachtwoord in voor van een account.
Aan een NNID hangt ook een nickname en een wachtwoord, maar de restrictie die Nintendo oplegt is dat je in feite maar op 1 handheld en 1 console ingelogd mag zijn en de manier om "uit te loggen" gaat via een System Transfer.

Het alternatief is in de richting van always-online DRM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:13

The_Bird

Meneer de Raaf

VP2000 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:18:
[...]

Ik quote gewoon mezelf even:

[...]
Is de prijs van deze titels ook al bekend?

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dufniall
Prijzen van de Nintendo Selects 3DS zijn nog niet bekend, maar die voor de Gamecube en Wii waren destijds rond de 25 euro, dus dat zal nu ook wel zoiets worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-07 13:37
Nice, Zelda staat al een tijdje op de wanted lijst :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 07-06 23:54
The_Bird schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:00:
[...]

Is de prijs van deze titels ook al bekend?
Game Mania heeft ze op de site voor 20 euro
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vandaag voor mijn vrouw Animal Crossings HHD opgehaald.
Nu moet ze alleen nog de screenprotector plakken op de N3DSXL MM editie. :P
En ja, die ligt er al sinds een week na release ;)

Dan kan de oude 3DS XL rood ook nog verkocht worden. Ook best vaak gebruikt.... (not)
Vraag me af waarom ze die dingen koopt als ze er weinig mee speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Arunia schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:25:
Vandaag voor mijn vrouw Animal Crossings HHD opgehaald.
Nu moet ze alleen nog de screenprotector plakken op de N3DSXL MM editie. :P
En ja, die ligt er al sinds een week na release ;)

Dan kan de oude 3DS XL rood ook nog verkocht worden. Ook best vaak gebruikt.... (not)
Vraag me af waarom ze die dingen koopt als ze er weinig mee speelt ;)
Ik speel nu veel op mijn 2DS al 10 huisjes ingericht in Animal crossing HHD.
Donderdag of vrijdag komt chibi-robo! uit.

Ik zit nu te twijfelen of ik straks voor een New 3DS moet gaan of New 3DS XL.
XL heeft lekker groot beeld, maar ik weet niet of het beeld mooi blijft.
de "standaard" editie heeft weer faceplates en schermpjes van mijn 2DS zijn ook goed zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
VP2000 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:18:
Prijzen van de Nintendo Selects 3DS zijn nog niet bekend, maar die voor de Gamecube en Wii waren destijds rond de 25 euro, dus dat zal nu ook wel zoiets worden.
Wat is daar het verschil eigenlijk in? Bv Die van Zelda 3DS prijs €44,95 tegenover de budget van €20 :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Pykow schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:54:
[...]

de "standaard" editie heeft weer faceplates en schermpjes van mijn 2DS zijn ook goed zat.
Tja. Ik heb grote handen dus dan is de grote versie echt wel fijn. Qua beeld heb ik op een korte periode de gewone 3ds na geen idee. Denk dat je ze naast elkaar eens moet bekijken. Maar vind het beeld van de n3dsxl gewoon erg goed.

Het nadeel is idd het niet hebben van faceplates, maar tegenhanger is dan wel dat de xl wel de special editions krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07 22:38
[...]

Ik speel zelf alleen op mijn New 3DS XL, omdat dat de nieuwste handheld is die ik heb (heb geen zin om later weer al mijn data over te gaan zetten). Ondanks dat ik kleine handen heb, vind ik hem heel lekker in de handen liggen.

Het grote scherm is echt super lekker om te spelen. Tot nu toe alleen Bowser's inside story gespeeld, maar dat ziet er gewoon goed uit.

Jammer van de faceplates, maar ik heb toch de Majora's Mask special edition :P

Minpunten bij allebei:

- De stylus zit aan de onderkant. Ondanks dat ik hiervoor bijna nooit handheld speelde (laatste was DS Lite), wil ik de stylus steeds aan de zijkant pakken.
- De powerknop zit aan de onderkant en is niet heel makkelijk in te drukken. Misschien ook een voordeel, maar had liever gezien dat ze hem gewoon binnen hadden gezet net als bij de gewone 3DS.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlackMage schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:19:
[...]

Game Mania heeft ze op de site voor 20 euro
Klik
Ik hoop eigenlijk dat ze dan ook digitaal voor die prijs zijn te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
En gisteren heeft ze eindelijk haar 3ds speel klaar gemaakt. Haha.
Nu de oude nog vandaag op v&a zetten. Afgezien van de leeftijd is er nauwelijks mee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

[...]
Ik heb zelf net de n3dsXL en ik heb redelijk grote handen, maar zelfs de xl bezorgt me na een tijd spelen een beetje kramp, ik denk dat dat voor mij bij de niet-xl nog erger zou zijn. Heb je grote handen? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dufniall
pinokkia schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:55:
[...]

Wat is daar het verschil eigenlijk in? Bv Die van Zelda 3DS prijs €44,95 tegenover de budget van €20 :$
Afgezien van een andere verpakking, helemaal niets. Ik vermoed ook dat de 45 euro versies snel uit de winkel verdwijnen. En ik neem aan dat ze ook de prijs in de eShop aanpassen, zeker omdat ze downloads juist willen stimuleren. Het is eigenlijk een mooi gebaar van Nintendo om wat oudere A titels weer in de spotlight te zetten.

Andere vraag: Zijn hier nog mensen veel bezig met Pokémon Rumble World? Ik heb dringend behoefte aan wat gems, en dat kan onder andere via Spotpass. Dus iedereen die wel eens PRW speelt mag me toevoegen, friendcode staat in de startpost, naam is Dennis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik heb nu een aantal dagen Happy Home Designer gespeeld, en ik vind het zeker wel een leuke game. Ik was eerst een beetje terughoudend door de reacties dat het eenzijdig is en niet een volwaardige Animal Crossing, maar ik vind dat reuze meevallen.

Ja, je hebt minder interactie met de dorpsbewoners, geen eigen huis, en je kunt niet vissen enzo, maar als je het inrichten van huisjes, gebouwen, en tuinen en het maken van custom designs leuk vindt, dan vind je dit spel vast ook leuk om te doen. Het inrichten met de stylus is wel echt een vooruitgang, echt veel handiger dan bij de vorige AC's.

Leuk voor even tussendoor (en dan toch blijven plakken :P), en daarnaast speel ik ook nog gewoon New Leaf.

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

BaRF schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:35:
[...]

Ik heb zelf net de n3dsXL en ik heb redelijk grote handen, maar zelfs de xl bezorgt me na een tijd spelen een beetje kramp, ik denk dat dat voor mij bij de niet-xl nog erger zou zijn. Heb je grote handen? :P
Ik krijg nooit zo snel kramp in mijn handen ;) dus dat is geen probleem.

BTW begrijp ik het goed dat je gewoon met gegevensoverdracht alles kan kopieren van 2DS naar New 3DS ?
Ik heb namelijk een 2DS met voorgeinstalleerde Pokemon omega ruby en die wil ik wel houden.
Liefst wil ik gewoon gegevens overdragen ipv mijn SD kaartje te verplaatsen.
Of zeggen jullie beter SD kaart wisselen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Pykow schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:52:
[...]

Probeer voor de gein eens Kid Icarus Uprising op difficulty 9.0. :p
BTW begrijp ik het goed dat je gewoon met gegevensoverdracht alles kan kopieren van 2DS naar New 3DS ?
Ik heb namelijk een 2DS met voorgeinstalleerde Pokemon omega ruby en die wil ik wel houden.
Je wilt een system transfer doen? Wat voor kaartje zit er nu in je 2DS en wat wil je gebruiken in de NN3DS? De NN3DS gebruikt namelijk MicroSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pykow schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:52:
[...]

Afhankelijk hoe het bij dat model is. Soms is een voor geïnstalleerde gekoppelt aan een aparte console NNID, soms aan je eigen NNID. De nieuwe MM new 3Ds heeft die in de console NNID zitten maar sommige ouderen weer niet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Voor zover is elk voor geinstalleerd spel gekoppeld aan het console totdat er een NNID op geactiveerd wordt.
Of dit nu een bestaande is of een nieuwe aangemaakte, dat maakt niet uit.
Het spel wordt op dat moment gekoppeld aan dat NNID en niet meer aan de console zelf.
Dus Pokemon Omega Ruby gaat gewoon mee bij een system transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Arunia schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:58:
Voor zover is elk voor geinstalleerd spel gekoppeld aan het console totdat er een NNID op geactiveerd wordt.
Of dit nu een bestaande is of een nieuwe aangemaakte, dat maakt niet uit.
Het spel wordt op dat moment gekoppeld aan dat NNID en niet meer aan de console zelf.
Dus Pokemon Omega Ruby gaat gewoon mee bij een system transfer.
Goed om te horen.
Heerlijke game is omega ruby.
Goed verhaal en uitdagingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Jammer dat chibi robo niet echt goede reviews krijgt. Ik had geen top spel verwacht maar valt toch tegen. Dan laat die amiibo ook maar zitten:p.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik na een maand ook al weer een beetje uitgekeken ben op animal crossing. Had in het begin verwacht dat ik me daar wel maanden mee kon vermaken. Valt toch een beetje tegen uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

--_-- schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:03:
Jammer dat chibi robo niet echt goede reviews krijgt. Ik had geen top spel verwacht maar valt toch tegen. Dan laat die amiibo ook maar zitten:p.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik na een maand ook al weer een beetje uitgekeken ben op animal crossing. Had in het begin verwacht dat ik me daar wel maanden mee kon vermaken. Valt toch een beetje tegen uiteindelijk.
Animal crossing happy home designer speel ik nog steeds.
Chibi-robo heeft wat slechte levels en daarom is de score zo laag. Ik heb toch wel zin in deze game.

Even vraagje wel games spelen jullie en wat is een must have buiten de zelda games om. Ik heb nu alleen mario bros 2. Happy home designer en pokemon omega ruby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:58
Toch maar besloten mijn 3ds XL te verkopen. Heb alle drie de Zelda's gespeeld (en de 2 ds zelda's), Mario and Luigi, Mario 3d land en DKCR 3D. Hoogtepunt voor mij was Fire Emblem.

Goede games maar van mij mogen ze gemaakt worden voor de Iphone, die heb ik altijd mee en vind de 3DS een log groot apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou zeker ook Luigi’s Mansion 2 bekijken. Heb me zelden zo vermaakt met een game.
Kid Icarus: Uprising vond ik ook erg goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
giantgiantus schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:53:
Goede games maar van mij mogen ze gemaakt worden voor de Iphone
En mensen die geen iPhone hebben dan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch maar besloten mijn 3ds XL te verkopen. Heb alle drie de Zelda's gespeeld (en de 2 ds zelda's), Mario and Luigi, Mario 3d land en DKCR 3D. Hoogtepunt voor mij was Fire Emblem.

Goede games maar van mij mogen ze gemaakt worden voor de Iphone, die heb ik altijd mee en vind de 3DS een log groot apparaat.
Ja ach, ik heb ook nooit een 3DS bij me, enkel op vakantie.
Het is echter een voortreffelijk aperaat waarvoor het gemaakt is; games.
En ja ik speel ook wel spelletjes op de iPhone als ik in een trein zit bijvoorbeeld. Maar dat is toch echt een heel andere manier van games en heel andere type games. Ben blij dat Nintendo vasthoud aan een dedicated mobile gaming device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005

Renate1970

Lef is Leven

Ben denk ik een afwijking, niet dat ik mijn New 3ds XL mee neem maar ik speel geen spelletjes op de telefoon. Maar ben wel blij met mijn nintendo (ondanks mijn leeftijd). Gisteren zelfs even moeten slikken omdat drie jongere zo leuk waren aan het gamen met hun ds.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
Musthaves vind ik fire emblem, mario kart, en kid icarus. Ook de sega classics zijn erg vet. Fire emblem vind ik zelfs één van de beste spellen ooit. Goedkope spellen

Gamen op de telefoon vind ik helemaal niks. Voor simpele spellen (die dan weer geen zak aan zijn) werkt het wel maar echte spellen nee. Daarnaast denk ik ook niet dat mensen die graag een spelletje op de iphone/android spelen bereid zijn om 40 euro te betalen voor een goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik heb daarom ook redelijke twijfels bij de DeNA deal. Ik vermoed dat zulke games of niet interessant zijn of slecht bestuurbaar. Maar gezien Nintendo hier aan meewerkt..

..ik heb gewoon zo'n gevoel dat dit gaat eindigen als de Sony SNES CD deal of de CDi deal.

[ Voor 25% gewijzigd door 90710 op 11-10-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-07 21:34
Ik vind gamen op een telefoon ook geen enkele aantrekkingskracht hebben, op enkele spellen zoals Heathstone na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Ik heb een iPhone 6s plus en die is groot zat om spelletjes op te spelen. Vond bijvoorbeeld de Zelda's van de ds super goed spelen en zie niet in waarom dat niet op de smartphone kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• --_--
Het probleem Is niet het scherm maar de input. Spelen op een touchscreen Is gewoon niet fijn (vind ik), daarnaast kost een nieuwe iphone 750 euro zoiets? Dan heb ik liever een dedicated handheld van 180 euro. Ik heb wel eens een gameboy advance emulator geprobeerd op een telefoon. De besturing Is dan om te huilen.

Rayman voor Android was wel oké te spelen. Maar dat Is weer zo simpel in vergelijking met een spel als Mario 3d land. Ik hoop dat de 3ds nog een opvolger krijgt iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

--_-- schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:26:
Rayman voor Android was wel oké te spelen. Maar dat Is weer zo simpel in vergelijking met een spel als Mario 3d land. Ik hoop dat de 3ds nog een opvolger krijgt iig :)
Natuurlijk krijgt de 3DS een opvolger. De NX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
--_-- schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:26:
Het probleem Is niet het scherm maar de input. Spelen op een touchscreen Is gewoon niet fijn (vind ik), daarnaast kost een nieuwe iphone 750 euro zoiets? Dan heb ik liever een dedicated handheld van 180 euro. Ik heb wel eens een gameboy advance emulator geprobeerd op een telefoon. De besturing Is dan om te huilen.

Heb je de ds Zelda's gespeeld? Werkte echt heel goed. Een game als Fire Emblem kan natuurlijk ook perfect op de 3ds.

Daarnaast, een smartphone heeft toch werkelijkwaar iedereen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
90710 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:38:
[...]

Natuurlijk krijgt de 3DS een opvolger. De NX.
Gaan we weer, er is niks bekend over wat uberhaupt NX gata worden.

Doet mij denken aan die mensen die einde van de wereld in 2012 verwachten, zo zeker van hun zaak en het is inmiddels 2015... (kromme vergelijking, dat weet ik)

Punt is ja NX wordt voor 80% een console, maar dat gespeculeer slaat nergens op tot Nintendo uberhaupt wat los laat over wat het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik speel ook wel spelletjes op de iPhone, maar toch heb ik vorige maand een 3DS gekocht. De bediening met echte knoppen vind ik zoveel fijner dan met een touchscreen.

De lage schermresolutie en het typische speakergeluid hebben iets nostalgisch. Toen ik mijn eerste portable kocht, een Gameboy Color, was ik al 20+-er, maar sindsdien heb ik alle Nintendo portables wel gekocht.

Mijn favoriete games zijn Fantasy Life, Golden Sun en dat soort games. Daarvoor heb ik het geduld niet op mijn telefoon, dus daarop speel ik vooral simpele dingen tussendoor.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
giantgiantus schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 23:04:
Daarnaast, een smartphone heeft toch werkelijkwaar iedereen nu?
Ik heb een non-iOS/Android smartphone... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Niet elke game zal even goed werken op een smartphone maar bijv Warioware is er erg geschikt voor, helemaal icm microtransactions. Geef 1 serie games gratis en laat mensen voor de andere serie games dokken. Wanneer je dan de DS versies neemt heb je ook de games zelf al die je dan niet opnieuw hoeft te bedenken.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:52

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

RayNbow schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 05:59:
[...]

Ik heb een non-iOS/Android smartphone... :+
Ik heb liever geen Smartphone :+ Nog geen enkele leuke game waar ik veel uren in heb besteed gevonden trouwens :+

Nu wel op de Vita trouwens Super Meat Boy :9~

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Mizgala28 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 01:41:
[...]

Gaan we weer, er is niks bekend over wat uberhaupt NX gata worden.

Doet mij denken aan die mensen die einde van de wereld in 2012 verwachten, zo zeker van hun zaak en het is inmiddels 2015... (kromme vergelijking, dat weet ik)

Punt is ja NX wordt voor 80% een console, maar dat gespeculeer slaat nergens op tot Nintendo uberhaupt wat los laat over wat het gaat worden.
Nintendo heeft al losgelaten dat het een "dedicated gaming system" gaat worden, dus 100% zeker een console.

Maar wat gaat de NX dan vervangen. De Wii U of de 3DS?

1. Nintendo is bezig handheld & console development samen te voegen. bron.

Voor mij was dit al genoeg bewijs dat Nintendo ook exact dat aan het doen is. Een hybride console. En als je naar de datum kijkt was dit vóór de aankondiging van de NX.

2. Een patent van Nintendo voor een console zonder disc drive. bron

Hmm.. Nintendo gaat terug naar de cartridges? Terug?
Afbeeldingslocatie: http://www.geek.com/wp-content/uploads/2011/01/3DS_cart.jpg

3. Een patent voor een nieuwe gamepad controller. bron

Tot zover de feiten.

Nu kunnen we zeggen dat het patent van nr. 3 op een Wii U achtige console wijst waarbij de gamepad opnieuw met een console moet communiceren. Maar, dit was één van de eerst gehoorde minpunten van de Wii U. Als je beide patenten combineert heb je een idee van wat de NX gaat worden. Een handheld.

4. Streaming HDMI adapter. (modelletje Chromecast)

Hiermee gaat de NX communiceren. Deze adapter sluit je aan op je TV en vanaf de NX stream je het (asynchrone) beeld via Mirecast (zoals de Wii U gamepad nu) naar de stick. De NX zelf heeft WiFi en BT aan boord voor online multiplayer en meerdere controllers. (denk aan Pro controllers)

5. i386 CPU met APU.

Dit is wel zeer discutabel, maar mogelijk.

6. DeNA deal.

Een apparaat wat eveneens bv. Android zou kunnen draaien. Voor de DeNA Nintendo games.
(dit is geen feit, want Nintendo heeft ontkent dat de NX android draait)

7. Ontwikkeling mobiele technologie.

Simpel. Telefoons hebben bijna PS4 achtige kracht tegenwoordig.

8. "Nieuwe manier van gamen".

9. Nintendo vindt huidige VR technologie nog niet goed genoeg.

10. Na e3 hebben een aantal devs. met de NX mogen werken en geluiden gaan van dat de console niet krachtiger is dan de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het lijkt er voor mij op dat de nx een combi wordt. Eigenlijk een Wiiu in de tablet ingebakken welke je draadloos met je TV kan verbinden, maar ook meegenomen kan worden onderweg. Als deze dan Wiiu kracht of beter op de TV kan toveren, dan lijkt het mee een prachtig apparaat.
3ds of 3ds en Wiiu of sterker in één.

Maar dat is wat ik gok. Niet de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Het enige wat met een redelijke maat van zekerheid kan worden gezegd is dat de volgende devices (ongeacht console, handheld, hybrid, etc.) gebaseerd zijn op een uniform platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

90710 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 07:50:
[...]

Nintendo heeft al losgelaten dat het een "dedicated gaming system" gaat worden, dus 100% zeker een console.

Maar wat gaat de NX dan vervangen. De Wii U of de 3DS?

1. Nintendo is bezig handheld & console development samen te voegen. bron.

Voor mij was dit al genoeg bewijs dat Nintendo ook exact dat aan het doen is. Een hybride console. En als je naar de datum kijkt was dit vóór de aankondiging van de NX.

2. Een patent van Nintendo voor een console zonder disc drive. bron

Hmm.. Nintendo gaat terug naar de cartridges? Terug?
[afbeelding]

3. Een patent voor een nieuwe gamepad controller. bron

Tot zover de feiten.

Nu kunnen we zeggen dat het patent van nr. 3 op een Wii U achtige console wijst waarbij de gamepad opnieuw met een console moet communiceren. Maar, dit was één van de eerst gehoorde minpunten van de Wii U. Als je beide patenten combineert heb je een idee van wat de NX gaat worden. Een handheld.

4. Streaming HDMI adapter. (modelletje Chromecast)

Hiermee gaat de NX communiceren. Deze adapter sluit je aan op je TV en vanaf de NX stream je het (asynchrone) beeld via Mirecast (zoals de Wii U gamepad nu) naar de stick. De NX zelf heeft WiFi en BT aan boord voor online multiplayer en meerdere controllers. (denk aan Pro controllers)

5. i386 CPU met APU.

Dit is wel zeer discutabel, maar mogelijk.

6. DeNA deal.

Een apparaat wat eveneens bv. Android zou kunnen draaien. Voor de DeNA Nintendo games.
(dit is geen feit, want Nintendo heeft ontkent dat de NX android draait)

7. Ontwikkeling mobiele technologie.

Simpel. Telefoons hebben bijna PS4 achtige kracht tegenwoordig.

8. "Nieuwe manier van gamen".

9. Nintendo vindt huidige VR technologie nog niet goed genoeg.

10. Na e3 hebben een aantal devs. met de NX mogen werken en geluiden gaan van dat de console niet krachtiger is dan de PS4.
Ik wacht op de eerste beelden en nieuws van Nintendo zelf om erachter te komen wat ze nu precies gaan doen met de NX. Stom is dat Nintendo gewoon niet aangeeft of het gaat om een Handheld of om een console. Steeds hoor je dat het niet de 3DS vervangt en ook niet de Wii U.
Ik begrijp dat ze de 3DS en Wii U willen blijven ondersteunen, maar het is of een console of een handheld.
Maar goed genoeg over de NX, daar hebben we een andere topic voor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Een combinatieconsole gaat de 3DS en Wii U niet vervangen ;) Deze zal vermoedelijk niet Backward Compatible zijn. (geen discdrive voor Wii U games, en geen 2e scherm voor 3DS games)

Net zoals de DS geen opvolger van de GBA is / was. Nintendo heeft de Gameboy line uigefaseerd, dat is heel iets anders.

[ Voor 25% gewijzigd door 90710 op 12-10-2015 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
Nee de DS was echt geen opvolger maar een 'derde pilaar', of hoe noemde ze het? Gewoon onzin natuurlijk. Als de NX een console en handheld ineen wordt dat geloof je toch niet dat er nog veel spellen voor de wii u komen? Die komen nu al niet. Maar dan noem jij het weer uitfaseren in plaats van opvolgen? Andere naam voor hetzelfde in deze situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

90710 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:32:
Een combinatieconsole gaat de 3DS en Wii U niet vervangen ;) Deze zal vermoedelijk niet Backward Compatible zijn. (geen discdrive voor Wii U games, en geen 2e scherm voor 3DS games)

Net zoals de DS geen opvolger van de GBA is / was. Nintendo heeft de Gameboy line uigefaseerd, dat is heel iets anders.
Ja dat begrijp ik, maar als ze geen games meer gaan maken voor Wii U is het resultaat hetzelfde.
Een console staat of valt met de content die ze aan kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Pykow schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:27:
[...]

Ik wacht op de eerste beelden en nieuws van Nintendo zelf om erachter te komen wat ze nu precies gaan doen met de NX. Stom is dat Nintendo gewoon niet aangeeft of het gaat om een Handheld of om een console. Steeds hoor je dat het niet de 3DS vervangt en ook niet de Wii U.
Ik begrijp dat ze de 3DS en Wii U willen blijven ondersteunen, maar het is of een console of een handheld.
Maar goed genoeg over de NX, daar hebben we een andere topic voor haha
Ik snap het wel. Wanneer ze zeggen dat het de 3DS vervangt zullen mensen nu terughoudender zijn met een 3DS kopen. Wanneer ze zeggen dat het de WiiU vervangt zullen mensen nog terughoudender zijn met een Wii U kopen. Dit ook icm met de sterke geruchten dat NX in 2016 zou uitkomen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-07 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Het probleem voor Nintendo (of de uitdaging) is m.i. dat ze op de handheldmarkt heer een meester zijn en dat dit op de consolemarkt niet lukt.

Dus is wellicht hun redenatie: combineren van de twee. De WiiU gamepad was daar wellicht een voorproefje. Stel je een Gamepad voor als de volledige console.

De vraag blijft dan natuurlijk hoe ze ervoor kunnen zorgen dat de nieuwe console competatief wordt op beide markten. Als het een handheld met stream capaciteiten wordt, moet hij licht zijn met een goede accu. Maar wil je meekomen op de consolemarkt, zal het toch een krachtigere machine als de WiiU moeten zijn.

En de hamvraag blijft dan idd. hoe ze dat willen gaan doen. Ik ga er iig. vanuit dat Nintendo niet drie consoles zal gaan ondersteunen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
@sanderev66, ik lees dag in dag uit tech nieuws, jezelf baseren op patenten kan maar het bewijst niks.

Als je kijkt naar wat Apple of bijvoorbeeld Microsoft patenteren zie je vaak patenten die later nooit gebruikt zullen worden, je kan dus van uitgaan dat 80% van de patenten ergens in een donker hoekje belanden zodat een bedrijf zichzelf kan indekken maar vervolgens niks met het patent doet.

Daarnaast zou het een foute zet zijn als Nintendo de NX niet krachtig genoeg maakt, genoeg 3rd party devs die geen games voor de Wii u (meer) willen maken omdat het te zwak was, achteraf komen de games niet uit en verkoopt de console slechter waardoor diezelfde devs (ironisch genoeg) dan zeggen de games niet te gaan maken omdat de console niet verkoopt...

De Wii was een gelukstreffer, maar Nintendo moet het nu echt anders aanpakken.

Daarnaast, aangezien patenten niks bewijzen is er haast niks bekend over de NX, conclusie is dus simpel dat niemand nog weet of het een console of een handheld wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door Mizgala28 op 12-10-2015 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 26-03 22:25
Als er mensen zijn die interesse hebben in wat download/(10%)discount codes van zelda triforce heroes, ik heb er 2. doe even een berichtje en ik stuur ze je toe:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 13:49

rajackar

Blood Minister

Ik heb ook nog twee codes voor de zelda triforce heroes demo:
B0HJLSVP54Y98TPP

B0HK3KR133B9Y6VF

Laat het graag even weten als je er één gebruikt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rajackar schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:33:

B0HK3KR133B9Y6VF

Laat het graag even weten als je er één gebruikt.
Onderste code opgeslagen. Bedankt voor het delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hoe kom je aan die codes? Wil ze hier ook wel uitdelen namelijk :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 13:49

rajackar

Blood Minister

Ik kreeg ze spontaan in de mail.
Druk je ook even op het duimpje? ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

rajackar schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:56:
Ik kreeg ze spontaan in de mail.
Druk je ook even op het duimpje? ;)
Welk duimpje? :+ Heb een henkje :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 16:06
Zelda Triforce Heroes Demo

Deel deze downloadcodes met je vrienden:

B0HJKDJJ0C6XN805

B0HK265P0YNSJ9HQ

Alstu, laat even weten wie ze heeft gebruikt

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arunia
Hier nog 2 codes voor de demo van tri-force heroes.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

En weg.
Bedankt voor het melden!

Codes kwamen bij mij en mijn vrouw gewoon binnen in de mail.

[ Voor 34% gewijzigd door Arunia op 16-10-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:06
De Nintendo select titels zijn ook fysiek te koop, mooi dat de prijzen een beetje zakken. Al is het niet goed voor de tweedehandse markt. Vorige maand heb ik Yoshi's new island tweedehands voor 20 euro gekocht in een kringloop winkel zonder boekje (zit er officieel wel een instructie boekje in?). Hoop dat er nog meer titels volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-07 08:12
Ingelogd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:31:
De Nintendo select titels zijn ook fysiek te koop, mooi dat de prijzen een beetje zakken. Al is het niet goed voor de tweedehandse markt. Vorige maand heb ik Yoshi's new island tweedehands voor 20 euro gekocht in een kringloop winkel zonder boekje (zit er officieel wel een instructie boekje in?). Hoop dat er nog meer titels volgen.
Boekjes krijg je al lang niet meer - de hele handleiding zit digitaal op de cartridge (linksonder in het hoofdmenu voor je de game start).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Arunia schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:18:

Members only:
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-07 08:58
Arunia schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:18:

Members only:
Heb de 2de code gebruikt.

Weet iemand wanneer de servers open gaan?

Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

http://www.nintendolife.c..._in_a_10_percent_discount

If you would like to join in an online session, please see the times below:

08:00 BST / 09:00 CET – 13:59 BST / 14:59 CET 17/10/2015
11:00 BST / 12:00 CET – 14:59 BST / 15:59 CET 18/10/2015
08:00 BST / 09:00 CET – 13:59 BST / 14:59 CET 24/10/2015

(zie ook : Het 'Legend of Zelda' topic)

[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 16-10-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:06
Seal64 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:37:
[...]

Boekjes krijg je al lang niet meer - de hele handleiding zit digitaal op de cartridge (linksonder in het hoofdmenu voor je de game start).
Oh.. digitaal, ja... nu zie ik het ook! Ben ook altijd veel te ongeduldig, eerst spelen en later pas is kijken in de instructies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-07 15:41
Nog twee codes voor triforce heroes:

B0HJF6WW554QDMNW

B0HJQT0K23QYJ5SJ

[ Voor 6% gewijzigd door Flozem op 17-10-2015 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
Flozem schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:50:

B0HJF6WW554QDMNW

B0HJQT0K23QYJ5SJ
Ik heb de 2e code gebruikt, bedankt:) Hmm, je kunt dus niet alleen spelen of met een computer team? Jammer.

[ Voor 13% gewijzigd door --_-- op 16-10-2015 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
--_-- schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 23:11:
[...]

Ik heb de 2e code gebruikt, bedankt:) Hmm, je kunt dus niet alleen spelen
In de full version wel.

Je kan met demo ook online spelen, maar alleen op onderstaande tijden:

08:00 – 13:59 BST 17/10/2015
11:00 – 14:59 BST 18/10/2015
08:00 – 13:59 BST 24/10/2015

(BST is British Summer Time, dus tel er 1 uurtje erbij op.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:33
Net gestart, maar de multiplayer lobby is nog niet actief.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
Net online gedaan, erg leuk :) natuurlijk wel een beetje afhankelijk van je team. Sommige zijn bewust aan het saboteren dan schiet het niet echt op. Lijkt me leuk om met vrienden te doen, heb alleen geen vrienden met een 3ds :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:33
--_-- schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 10:00:
Net online gedaan, erg leuk :) natuurlijk wel een beetje afhankelijk van je team. Sommige zijn bewust aan het saboteren dan schiet het niet echt op. Lijkt me leuk om met vrienden te doen, heb alleen geen vrienden met een 3ds :p
Als je je Friendcode geeft, kunnen we iig samen de demo door (met nog één onbekende)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Net ook even een potje gespeeld. Het is wat minder ikke ikke itt four swords.
Erg nice. Hopen dat de single player ook leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Ook net even online gespeeld. Best vermakelijke multiplayerpuzzels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy4444
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-07 13:06
Flozem schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:50:

B0HJF6WW554QDMNW

B0HJQT0K23QYJ5SJ
bovenste gebruikt, dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005

Renate1970

Lef is Leven

Ik heb hem net besteld de triforce heroes als het goed is heb ik hem vrijdag aanstaande binnen :). Samen met fantasy life :) denk dat ik wel de herfst daarmee doorkom.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Pagina: 1 ... 101 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]