Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Druss schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:39:
[...]

Ah okay, goeie tip! Thanks! Hij is nu van €48,99 voor €41,99 . Je zegt dus dat dat nog goedkoper kan?
Wehkamp heeft momenteel een kortingsactie, Fire emblem is nu dus voor 33 euro te krijgen mocht je hem nog zoeken. Net ook even een spel besteld :)

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 08:30
NeuroticaPills schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 20:12:
Ik heb wat advies nodig van de 3DS community alhier!

Geschiedenis: Sinds de originele DS heb ik alle DS'en gehad met als absolute favoriet de DSi welke ik nu nog steeds regelmatig gebruik.
Tijdens de release in 2011 heb ik een originele 3DS gekocht. Ik was echter na de initiele 'wow wat gaaf dat 3D' echt zeer ontevreden over de bouwkwaliteit (slechte stylus, slechte batterij en hinge, goedkope vormgeving en materialen) dus verkocht.
Toen kwam in 2012 de 3DS XL, die een hoop problemen van de originele aanpakte. Maar deze vond ik dan weer te groot en te lomp in de hand liggen. Vorig jaar heel kort met de 2DS gespeeld maar ik kon hier erg weinig mee. Kleine schermpjes met een beetje wazig karakter (soort plastic overlay over het gehele top screen) en natuurlijk onhandig om mee te nemen. Onvoorstelbaar dat mijn good old DSi uit 2008 zowel qua schermen als qua build quality zo enorm veel beter is..

Ik had mezelf beloofd Nintendo geen geld meer te geven omdat ik, zeker met het oog op de imho perfect DSi zoveel concessies moest doen voor een nieuwe handheld. Maar ik krijg een beetje het gevoel dat de New 3DS eigenlijk de 3DS is zoals deze in 2011 had moeten zijn.

Vraag: Wat is de ervaring van de mensen die overgestapt is van een 3DS naar een New 3DS? Is het nog de moeite waard om anno 2015 een 3DS te kopen, met alle geruchten over een komende nieuwe console/handheld, not to mention de concurrentie van tablets en smartphones als portable gaming devices?

2e hands kan ik nu een zeer goede deal krijgen op een new 3DS incl 3 games, maar ik ben bang om voor de zoveelste keer teleurgesteld te worden door Nintendo. :(
De n3DS is zeker een verbetering op al je punten, ook het 3D werkt nu erg goed. Zelf zou ik voor de XL gaan, maar dat is duidelijk voor jou niet wat je wil. De normale n3DS is stevig, schermen zitten strakker vast en de schermen zijn een tikkeltje groter.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-11 12:46
Bedankt voor je reactie!
Zojuist via marktplaats een New 3DS incl Pokemon Omega Ruby, Animal Crossing New Leaf en Smash Bros voor 150 euro gekocht. Mooie deal lijkt me. :) Tot nu toe heel tevreden, eigenlijk hoe de originele 3DS had moeten zijn.
Koldur schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 21:26:
[...]

De n3DS is zeker een verbetering op al je punten, ook het 3D werkt nu erg goed. Zelf zou ik voor de XL gaan, maar dat is duidelijk voor jou niet wat je wil. De normale n3DS is stevig, schermen zitten strakker vast en de schermen zijn een tikkeltje groter.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:54
NeuroticaPills schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:44:
Bedankt voor je reactie!
Zojuist via marktplaats een New 3DS incl Pokemon Omega Ruby, Animal Crossing New Leaf en Smash Bros voor 150 euro gekocht. Mooie deal lijkt me. :) Tot nu toe heel tevreden, eigenlijk hoe de originele 3DS had moeten zijn.

[...]
Nu hopen dat die new3DS met die spellen bij je aankomt. :X

• NeuroticaPills
Nouja, gezien ik 'm vanochtend opgehaald heb denk ik dat dat geen probleem is ;)
Flozem schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:22:
[...]

Nu hopen dat die new3DS met die spellen bij je aankomt. :X

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:52

Pykow

Angelo OTR

NeuroticaPills schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:44:
Bedankt voor je reactie!

[...]
Mooie deal inderdaad.
Vast van de vrachtwagen gevallen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:59
Pykow schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:08:
[...]

Mooie deal inderdaad.
Vast van de vrachtwagen gevallen.
Of iemand die geen verstand heeft van wat diegene verkoopt of iemand die te veel geld heeft.

Ik bedoel, kennis kocht laatst de eerste 3ds compleet met pokémon black 2 voor 30 euro ik goede staat, en ik kocht langere tijd terug een PS vita voor €85 euro terwijl ze toen voor minimaal €100 op marktplaats waren.

Het is maar net dat geluk dat je soms treft met een leuke prijs voor iets.

• Flozem
NeuroticaPills schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 12:26:
Nouja, gezien ik 'm vanochtend opgehaald heb denk ik dat dat geen probleem is ;)

[...]
Nou - mooie deal dan... _/-\o_

• NeuroticaPills
Wat is Animal Crossing weer ouderwets verslavend trouwens! Ik weet nog dat ik in 2006, 2 dagen voor de officiele launch, al 2 exemplaren van Animal Crossing Wild World voor de DS kon kopen, 1 voor mij en 1 voor mijn toenmalige vriendinnetje. Urenlang vermaak met je dorpje mooi maken, brieven naar elkaar/dorpsbewoners sturen etc.
Toch gaaf dat dezelfde formule, zij het verbeterd en uitgebreider, anno 2015 nog steeds werkt. Vrolijk escapisme waar ik me als 32 jarige man niet voor schaam :P

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

NeuroticaPills schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 19:48:
Wat is Animal Crossing weer ouderwets verslavend trouwens! Ik weet nog dat ik in 2006, 2 dagen voor de officiele launch, al 2 exemplaren van Animal Crossing Wild World voor de DS kon kopen, 1 voor mij en 1 voor mijn toenmalige vriendinnetje. Urenlang vermaak met je dorpje mooi maken, brieven naar elkaar/dorpsbewoners sturen etc.
Toch gaaf dat dezelfde formule, zij het verbeterd en uitgebreider, anno 2015 nog steeds werkt. Vrolijk escapisme waar ik me als 32 jarige man niet voor schaam :P
Voor disney en nintendo ben je nooit te oud.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Wat is Animal Crossing weer ouderwets verslavend trouwens!
Vind zelf de Wii versie nog steeds de leukste. Contact maken met spelers van over de hele wereld en op bezoek gaan om de regional exclusives te ruilen. New Leaf viel daarna een beetje tegen ...
Pykow schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:48:
[...]
Voor disney en nintendo ben je nooit te oud.
Nooit weet ik niet, maar voorlopig kan ik het alleen maar beamen :+

[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 13-09-2015 22:23 ]

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:18
Wat is Animal Crossing weer ouderwets verslavend trouwens!
Ik ben zelf 35 en toch erg nieuwsgierig naar Animal Crossing. Speel allerlei zaken op mijn 3DS XL, echt een tof apparaat.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Yes, ik ben een 38-jarige vrouw en wilde wel eens wat anders dan Candy Crush :P
Denk dat ik inmiddels te oud ben om mezelf te oud voor Nintendo te vinden.

Bijkomend voordeel is dat ik gewoon in de auto kon stappen toen ik een New 3DS wilde kopen, ik hoefde dat niet eerst met mijn ouders te overleggen :+ Ook scheelt het dat ik niet een maand hoef te sparen voor een nieuw spelletje.

Er zijn genoeg Candy Crushende vrouwen van mijn leeftijd met drukke banen die zich best wel zouden vermaken met Nintendo-games.

Zelf was ik al in de twintig toen ik mijn eerste Nintendo kocht, die achterstand in behendigheid met controllers haal ik nooit meer in dus platformspelletjes laat ik liggen. Maar ik vermaak me prima met kleding of meubeltjes maken in Fantasy Life :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• --_--
Ik ben nog niet zo oud als jullie ;) al scheelt het niet veel. Maar net begonnen met Animal Crossing, had die serie veel eerder een kans moeten geven. Lekker relaxed gamen, perfect voor na een lange werkdag. Dus echt een aanrader wat mij betreft.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Over paar weken animal crossing happy home designer. Heb daar wel ff zin in.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:29
[mo]Mocht iemand nog een leuke downloadcode zien staan op club nintendo, ik heb nog 1050 sterren op mijn account. Ik zie niets interessants, dus wil hem best voor je downloaden[/mo]

[ Voor 8% gewijzigd door Silversin op 21-09-2015 08:26 ]

• Rebbelx
  • Laatst online: 27-11 14:35
Net The Legend of Zelda A Link Between Worlds aangekocht als mn 2de DS spel. Morgenavond beginnen spelen. Ik ben benieuwd :-)

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:18
TGS trailer van Hyrule Warriors voor de 3DS:

Gameplay footage:

In ander nieuws, Project X Zone 2 komt in februari naar het westen. :)

[ Voor 54% gewijzigd door RayNbow op 17-09-2015 07:12 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Silversin schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:42:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Waar kan ik een lijst zien met downloadable spellen en hoeveel punten die kosten, die site van Nintendo is een drama.

• RayNbow
Phoenix Wright 6 trailer:

Verwijderd

Ben een beetje aan het oriënteren voor een N3Ds (XL) maar ik vind dat overzet systeem best wel vaag. Van wat ik er nu van begrijp: Alles van de console zelf word overgezet en daarna gewiped van de eerste console, eshop games moet je opnieuw downloaden, SD kaart gegevens blijven staan maar worden wel gewiped. Nu snap ik de volgende dingen nog steeds niet:

1. Als ik 2 eshop games heb, kan ik ze dan overzetten en daarna 1 van de games weer op de originele 3Ds downloaden?
2. Kan ik mijn saved games gewoon copy pasten van 1 SD naar de andere en op allebij de consoles de saved games gebruiken?
3. Als er al een eshop game op de nieuwe 3Ds staat, word die dan ook gewiped als ik de andere er naar toe kopieer?

Iemand hier die er toevallig ervaring mee heeft? Weet nog niet of ik voor de XL versie ga of niet, heb nu een normale XL, weet niet of dat een verschil maakt.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:22
1. Het is alles of niets. Je kan niet 1 spel wel overzetten, en de andere niet. In het geval van een system transfer, kan je beide spellen downloaden in de eShop.
2. Savegames staan bij de overgrote meerderheid op de cardridge (van het spel) zelf, dus je hoeft niet moeilijk te doen. Bij sommige games, zoals Fantasy Life, staan ze wel op de 3DS. In dat geval moet je een bepaalde map op de SD-kaart kopieren. Welke dat is, weet ik niet precies, maar is goed te vinden op internet of in dit topic.
3. Hangt ervan wat je bedoelt. Gaat het om twee dezelfde spellen, dan weet ik niet 100% zeker wat er gebeurt, maar volgens mij worden de twee licenties naar 1 licentie overgezet. Je verliest er dus één. Nogmaals, weet ik niet zeker.
Als je bedoelt dat spel A op de n3DS hebt, en spel B erbij wordt overgezet, heb je een n3DS met zowel de spellen A en B.

Verwijderd

Bedankt voor je antwoord, een stuk beknopter dan wat er op de Nintendo website staat maar wel duidelijker! Wel jammer dat het alles of niets is. Zou graag ACNL op de ACNL XL laten staan en de andere game die ik gedownload hebt die echt wel de c-nub kan gebruiken zou ik graag overzetten. Dan toch maar overnieuw kopen. :/

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:02:
Bedankt voor je antwoord, een stuk beknopter dan wat er op de Nintendo website staat maar wel duidelijker! Wel jammer dat het alles of niets is. Zou graag ACNL op de ACNL XL laten staan en de andere game die ik gedownload hebt die echt wel de c-nub kan gebruiken zou ik graag overzetten. Dan toch maar overnieuw kopen. :/
En daarom koop ik altijd fysiek tenzij het echt enorm veel scheelt. Nintendo en online/accounts.....geen goede combinatie.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

The_Bird schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:18:
[...]

En daarom koop ik altijd fysiek tenzij het echt enorm veel scheelt. Nintendo en online/accounts.....geen goede combinatie.
Ben ik het volledig mee eens. Helaas brengt nintendo niet alles fysiek uit in europa. De nieuwste phoenix wright game bijvoorbeeld. Dan heb ik ook nog een indie spelletje en de attack on titan game die hier nooit fysiek uitgebracht is.

Als de NX volgens de geruchten over gaat op alleen accounts over gaat koop ik dat ding sowieso al niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2015 10:35 ]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:30:
[...]

Ben ik het volledig mee eens. Helaas brengt nintendo niet alles fysiek uit in europa. De nieuwste phoenix wright game bijvoorbeeld. Dan heb ik ook nog een indie spelletje en de attack on titan game die hier nooit fysiek uitgebracht is.

Als de NX volgens de geruchten over gaat op alleen accounts over gaat koop ik dat ding sowieso al niet.
Daar heb je goede punten en dat maakt het wel lastiger. De 3D classics van Sega koop ik dan wel digitaal bijvoorbeeld maar die zijn rond de 4-5 euro. Dan vind ik het nog wel goed te doen. Als een "grote" game alleen digitaal is dan koop ik die alleen met korting zoals laatst de Ace Attorney compilatie van rond de 15 euro maar als de game digitaal blijft en duur blijft dan koop ik hem gewoon niet.

(Nu heb ik wel een voordeel met een Japanse 3DS maar dan nog koop ik digitaal alleen wanneer het financieel ERG aantrekkelijk is. Je krijgt immers minder waar voor je geld)

"21 jaar DSL!"

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
The_Bird schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:12:
[...]

Daar heb je goede punten en dat maakt het wel lastiger. De 3D classics van Sega koop ik dan wel digitaal bijvoorbeeld maar die zijn rond de 4-5 euro. Dan vind ik het nog wel goed te doen. Als een "grote" game alleen digitaal is dan koop ik die alleen met korting zoals laatst de Ace Attorney compilatie van rond de 15 euro maar als de game digitaal blijft en duur blijft dan koop ik hem gewoon niet.

(Nu heb ik wel een voordeel met een Japanse 3DS maar dan nog koop ik digitaal alleen wanneer het financieel ERG aantrekkelijk is. Je krijgt immers minder waar voor je geld)
Blonde vraag: Je aankopen zijn toch aan je account gekoppeld? :? Maw, als je de nieuwe 4DS XXXL (met geurmodule :+ ) haalt over 2 jaar dan kun je je aangekochte games toch opnieuw ophalen? (ala Steam library) Of heb ik nu een kopie van Shovel Knight en Cave Story op mn 3DS die ik niet weer opnieuw kan ophalen? :/
(das opzich goed om te weten, en voel me redelijke blond als het zo werkt en ik dat dus niet in de gaten had)

Verwijderd

Druss schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:06:
[...]

Blonde vraag: Je aankopen zijn toch aan je account gekoppeld? :? Maw, als je de nieuwe 4DS XXXL (met geurmodule :+ ) haalt over 2 jaar dan kun je je aangekochte games toch opnieuw ophalen? (ala Steam library) Of heb ik nu een kopie van Shovel Knight en Cave Story op mn 3DS die ik niet weer opnieuw kan ophalen? :/
(das opzich goed om te weten, en voel me redelijke blond als het zo werkt en ik dat dus niet in de gaten had)
Die kan je gewoon ophalen (overzetten) maar niet meer terug. Koop je dus de 4Ds XXXL kan je ze weer overzetten maar ze zijn dan op je oude 3Ds niet meer toegankelijk.
En je hoeft er niet blond voor te zijn hoor, ik vind de Nintendo uitleg ook enorm vaag.

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:08:
[...]

Die kan je gewoon ophalen (overzetten) maar niet meer terug. Koop je dus de 4Ds XXXL kan je ze weer overzetten maar ze zijn dan op je oude 3Ds niet meer toegankelijk.
En je hoeft er niet blond voor te zijn hoor, ik vind de Nintendo uitleg ook enorm vaag.
Okay, let's rephrase that... Als ik de 4ds XXXL haal, kan ik via mijn Nintendo Account de games opnieuw ophalen/downloaden via de shop. Maar ik kan ze dan niet meer op mijn oude (als verzamelaar nog steeds bezittende) 3ds spelen via dat zelfde account.... 8)7 Is je account dan gelimiteerd tot 1 device?

(Heb echt het gevoel dat ik domme vragen stel, maar bij Nintendo zelf word je niet veel wijzer 8)7 )

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:08:
[...]

Zolang de cartridges maar blijven bestaan.. dat werkt eigenlijk veel prettiger en dan heb je niet het onzekere gebeuren over digitale games, accounts, savegames, etc..

Overigens vermaak ik me prima met Kirby, Mario Land 3D en Pokymon Y. Vooral met de laatstgenoemde. Bij de andere 2 games ben ik 50% en op 40% als het om levels gaat. Daarna kan ik nog verder met Donkey Kong. :)

...

Verwijderd

Druss schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:22:
[...]

Okay, let's rephrase that... Als ik de 4ds XXXL haal, kan ik via mijn Nintendo Account de games opnieuw ophalen/downloaden via de shop. Maar ik kan ze dan niet meer op mijn oude (als verzamelaar nog steeds bezittende) 3ds spelen via dat zelfde account.... 8)7 Is je account dan gelimiteerd tot 1 device?

(Heb echt het gevoel dat ik domme vragen stel, maar bij Nintendo zelf word je niet veel wijzer 8)7 )
je accounts op de consoles worden samen gevoegd, maar de lincentie van de game word niet alleen maar aan je account gekoppelt maar ook aan de console, en je kan niet "downgraden" naar een vorige console.
Luxicon schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:22:
[...]

Zolang de cartridges maar blijven bestaan.. dat werkt eigenlijk veel prettiger en dan heb je niet het onzekere gebeuren over digitale games, accounts, savegames, etc..
Ik koop gewoon de carts zo lang het kan, maar de nieuwste Phoenix Wright game werd door Nintendo niet buiten de eshop uitgebracht in europa. Speel ik de game dan niet of wil ik toch weten wat er in 1 van mijn favo series gebeurt... Verre van ideaal maar in zo'n geval kan ik het niet laten. Is er een cart dan koop ik die gewoon, ook al is die 2x zo duur.

Edit: Weet iemand waar zowel demo stands van de N3Ds als N3Ds XL hebben? Ik weet dat ze bij de media markt stands hebben en de game mania maar zou ze toch graag allebij willen proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2015 13:59 ]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Daarbij kan je met carts games tijdelijk uitwisselen met vrienden. Vind ik ook een belangrijk voordeel, ook aangezien veel games toch al meerdere save files hebben.

"21 jaar DSL!"

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-11 11:15
Druss schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:22:
[...]

Het is eigenlijk heel simpel, maar je moet het even doorhebben. Je NNID werkt niet net als Steam, want je NNID is gekoppeld aan maximaal 2 apparaten – één 3DS (maakt niet uit of dat een XL, een New of wat dan ook is), en één WiiU.

Op het moment dat je besluit een nieuw apparaat te kopen (je wil je 3DS inruilen voor een New 3DS) dan kun je met een speciale system transfer app de hele inhoud van je oude apparaat overzetten naar het nieuwe. Alle games, savegames en wat er verder nog op je SD-kaart staat wordt dan overgezet. Na de transfer staat alles dus op je nieuwe apparaat, en is het oude leeg.

Je kunt dus niet gewoon simpelweg op je nieuwe apparaat inloggen met je bestaande NNID en dan alles opnieuw downloaden, je NNID is immers aan je apparaat gekoppeld en zal op een andere 3DS dus niet werken.

• mat.hi.as
Kleine voetnoot. Mocht je via Marktplaats een tweedehands 3DS kopen, waar nog spellen opstaan, worden de twee accounts gemerged, en komen de spellen van beide 3DSen op jouw eShop account te staan.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 08:30
Silversin schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:42:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Dank je! Nu heb ik het Thema wat ik erg graag wilde, super!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Seal64
mat.hi.as schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:25:
Kleine voetnoot. Mocht je via Marktplaats een tweedehands 3DS kopen, waar nog spellen opstaan, worden de twee accounts gemerged, en komen de spellen van beide 3DSen op jouw eShop account te staan.
Volgens mij werkt dat alleen als die 3DS nog geen NNID heeft - hetzelfde als met nieuwe systemen met voorgeïnstalleerde games. Daar zit immers nog geen NNID aan gekoppeld en die worden aan jouw NNID gehangen zodra je een transfer uitvoert.

• mat.hi.as
Seal64 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:12:
[...]

Volgens mij werkt dat alleen als die 3DS nog geen NNID heeft - hetzelfde als met nieuwe systemen met voorgeïnstalleerde games. Daar zit immers nog geen NNID aan gekoppeld en die worden aan jouw NNID gehangen zodra je een transfer uitvoert.
Ik heb Pokédex 3D op mijn NNID gekregen, door een system transfer uit te voeren naar een 3DS XL waar dit op stond. Om Pokédex 3D überhaupt te kunnen kopen, moet je natuurlijk een NNID hebben (of kan je een eShop account hebben zonder NNID?). Ook heb ik op die manier een Pokémon Y en Mario&Luigi:Time nog iets, verkregen. Dus ik weet zeker dat je games (en apps) kan 'mergen' naar je eigen NNID, ook als op het doelsysteem dingen gekocht waren via de eShop.

• Seal64
mat.hi.as schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:17:
[...]

Ik heb Pokédex 3D op mijn NNID gekregen, door een system transfer uit te voeren naar een 3DS XL waar dit op stond. Om Pokédex 3D überhaupt te kunnen kopen, moet je natuurlijk een NNID hebben (of kan je een eShop account hebben zonder NNID?). Ook heb ik op die manier een Pokémon Y en Mario&Luigi:Time nog iets, verkregen. Dus ik weet zeker dat je games (en apps) kan 'mergen' naar je eigen NNID, ook als op het doelsysteem dingen gekocht waren via de eShop.
Een NNID is niet verplicht om games te kopen via de eShop, alleen voor Miiverse moet je een NNID hebben, en om demo's en gratis spellen uit de eShop te downloaden.

• mat.hi.as
Ah, oké. Dus als de verkoper een NNID had gekoppeld, dan worden de spellen niet overgezet, of snap ik het nu zelf ook niet meer?

Verwijderd

mat.hi.as schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:12:
Ah, oké. Dus als de verkoper een NNID had gekoppeld, dan worden de spellen niet overgezet, of snap ik het nu zelf ook niet meer?
Zodra je een NNID koppelt worden alle aankopen op dat systeem aan die NNID gekoppeld. Dus tenzij je de NNID van de verkoper overneemt heb je er niets aan.

Digitale aankopen zijn niet overdraagbaar. Tenzij je dit zelf doet, via system transfer.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2015 23:23 ]

• Seal64
En zelfs dat is riskant. Er zijn maar zat verhalen dat iemand via Marktplaats of eBay een tweedehands 3DS inclusief NNID gekocht heeft, maar er een paar dagen na levering achter komt dat de games niet (meer) werken.

Het is namelijk mogelijk om, als je het serienummer en je NNID hebt, Nintendo te vragen om een system transfer uit te voeren. Daarbij wordt dan de NNID op het oude apparaat gedeactiveerd en op het nieuwe gezet. De oude 3DS is dan de toegang tot die NNID en dus alle daaraan gekoppelde games kwijt.

Deze optie is bedoeld voor het geval dat je 3DS gestolen wordt, verloren is of dusdanig defect raakt dat je zelf geen transfer meer kunt uitvoeren. Je bent dan alleen wel al je saves kwijt maar je kunt de games in ieder geval nog terugkrijgen, maar er zijn dus al gevallen dat de oude 3DS niet gestolen, maar verkocht was.

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:52
Vandaag binnengekomen voor mijn New 3DS XL:

Aankopen okt 2015

64Gb kaart en Mario Amiibo. Die Mario is echt als verzamelobject gekocht. Zal de enigste Amiibo zijn die ik koop. Vind €15 best prijzig voor zo een poppetje.

Kaartje gisteravond gekopieerd en vervangen. Had alleen paar apps en demo's gedownload en Majora's Mask die voorgeïnstalleerd is. Kwestie van even formatteren en twee directories kopiëren.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Verwijderd

De hamvraag is.. heb je ook Super Mario Maker? (Wii U) :+
Alhoewel die Amiibo ook in Super Smash Bros te gebruiken is.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2015 09:34 ]

• RayNbow
Hype! Seven (Xenoblade) en Lucina en Chrom (Fire Emblem Awakening) aangekondigd voor Project X Zone 2!

YouTube: 3DS「PROJECT X ZONE 2:BRAVE NEW WORLD」特報!新たな登場キャラクター発表映像
Spoilers voor mensen die Xenoblade nog niet uitgespeeld hebben!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Xyphoid schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 07:58:
Vandaag binnengekomen voor mijn New 3DS XL:

[afbeelding]

64Gb kaart en Mario Amiibo. Die Mario is echt als verzamelobject gekocht. Zal de enigste Amiibo zijn die ik koop. Vind €15 best prijzig voor zo een poppetje.

Kaartje gisteravond gekopieerd en vervangen. Had alleen paar apps en demo's gedownload en Majora's Mask die voorgeïnstalleerd is. Kwestie van even formatteren en twee directories kopiëren.
Verzamelobject ? Hoe kan je het een verzameling noemen als je er maar 1 wilt hebben.

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:52
Pykow schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 11:35:
[...]

Verzamelobject ? Hoe kan je het een verzameling noemen als je er maar 1 wilt hebben.
Als onderdeel van mijn gaming verzameling bedoel ik. Ben ook niet van plan hem te gebruiken. Ben niet zo van de merchandise en beeldjes, maar 30 jarig bestaan is toch wel bijzonder.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• RayNbow

• Flozem
Absoluut geen moeite mee. Ik speel sowieso alle 3ds games met 3d uit. Een gimmick waar ik hoofdpijn van krijg, meer niet.

• Mizgala28
Ik vind dat onzinnig, waarom ben je dan gedwongen om het in 3D te spelen, en wat gebeurt er als je die uitzet?

Ik vind dat niks, heb vooral in de avond last van 3D aan en daarom is hij uit, je zou dus vanuit kunnen gaan dat ik gedwongen ben om overdag in natuurlijk licht te spelen, aangezien ik dan geen last heb van 3D na 20 minuten of langer.

Verwijderd

Ik ben een van de weinige volgens mij die 3D erg leuk vind en ook totaal geen probleem heb om er uren achter elkaar aan mee te spelen. Slechts 1 game zonder gespeelt. LEGO Movie. Gewoon omdat het 3D heel slecht gedaan is. Merk ook dat ik sneller wat koop voor de 3Ds wat ik anders niet zou kopen. Puur voor het 3D.

Overigens totaal geen intresse in hyrule warriors. :p

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2015 16:59 ]

• Mizgala28
Stereoscopic 3D is only available on New 3DS thanks to extra juice
Je titel is dus onduidelijk geweest, het klinkt alsof je alleen in 3D de spel op de N3DS kunt spelen, terwijl het eigenlijk dus zo is dat 3D alleen op de N3DS werkt.

Dat is dus nu logischer, maar dat vind ik dan wel prima.

• RayNbow
Mizgala28 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 17:02:
[...]

[...]

Je titel is dus onduidelijk geweest, het klinkt alsof je alleen in 3D de spel op de N3DS kunt spelen, terwijl het eigenlijk dus zo is dat 3D alleen op de N3DS werkt.

Dat is dus nu logischer, maar dat vind ik dan wel prima.
Er zit toch een hardwarematige schuif aan de zijkant van je 3DS? :p

• Mizgala28
RayNbow schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 17:55:
[...]

Er zit toch een hardwarematige schuif aan de zijkant van je 3DS? :p
Klopt, maar blijkbaar zal de 3d op de oude 3ds dan alsnog niet werken met dat spel.

Niet dat dat erg is.

• Rebbelx
Gisteren gestart met The legend of zelda a link between worlds op de New 3DS, 3D functionaliteit volledig op. Wat een heerlijk spel!

[ Voor 7% gewijzigd door Rebbelx op 21-09-2015 08:47 ]

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 13:08
Rebbelx schreef op maandag 21 september 2015 @ 07:58:
Gisteren gestart met The legend of zelda a link between worlds op de New 3DS, 3D functionaliteit volledig op. Wat een heerlijk spel!
Binnenkort ook maar eens beginnen :) erg veel zin in.

Ben alleen maar aan het lezen op mijn nieuwe e-reader sinds ik die heb :') al bijna 70 uur haha.

[ Voor 14% gewijzigd door outlandos op 21-09-2015 09:52 ]

• RayNbow
RayNbow schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 10:44:
Hype! Seven (Xenoblade) en Lucina en Chrom (Fire Emblem Awakening) aangekondigd voor Project X Zone 2!

YouTube: 3DS「PROJECT X ZONE 2:BRAVE NEW WORLD」特報!新たな登場キャラクター発表映像
Spoilers voor mensen die Xenoblade nog niet uitgespeeld hebben!
EU versie van de trailer:

En nog steeds: Spoilers voor mensen die Xenoblade nog niet uitgespeeld hebben!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:28
Gisteren de knoop doorgehakt en een New 3ds Xl gehaald, toch een erg leuk stukje 'speelgoed'!
Later op de avond The Legend of Zelda: A Link Between Worlds gekocht en nu die eerst maar eens uitspelen!

Verwijderd

Zelf ook mijn animal crossing pre order gecancelled naar een N3Ds XL AC editie. Naar de winkel gegaan en binnen een minuut al duidelijk dat ik de normale veels te klein vind.

• b.o.n.s
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:52:
Zelf ook mijn animal crossing pre order gecancelled naar een N3Ds XL AC editie. Naar de winkel gegaan en binnen een minuut al duidelijk dat ik de normale veels te klein vind.
Ik heb de normale in mijn hand gehad en is voor mij ook te klein. Dus erg blij met de XL variant!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

b.o.n.s schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:08:
[...]

Ik heb de normale in mijn hand gehad en is voor mij ook te klein. Dus erg blij met de XL variant!
Heeft de XL al coverplates die je kan veranderen ?
Ik heb zelf gewoon een 2DS en ben benieuwd hoe AC Happy home designer zal draaien ;)

Het kriebelt bij mij nog steeds om een New 3DS te halen ;) maar helaas dure maanden.
Sinterklaas, Kerst, verjaardagen.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Pykow schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:04:
[...]

Ik heb zelf gewoon een 2DS en ben benieuwd hoe AC Happy home designer zal draaien ;)

Het kriebelt bij mij nog steeds om een New 3DS te halen ;) maar helaas dure maanden.
Is dat niet juist een excuus om een new 3ds aan te schaffen? xD oe kijk wat sinterklaas/ de kerstman nu heeft gebracht >:)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

mfreriks schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:05:
[...]

Is dat niet juist een excuus om een new 3ds aan te schaffen? xD oe kijk wat sinterklaas/ de kerstman nu heeft gebracht >:)
Haha daar zat ik zelf ook aan te denken en dan mn 2DS aan mn vriendin geven :P

• Seal64
Pykow schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:04:
[...]

Nope, die gaat hij niet krijgen ook. Kun je nog wel met decals aan de gang:
https://www.etsy.com/market/3ds_decal

Daar zit vast wel ergens iets van Animal Crossing tussen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Animal crossing Happy home designer krijgt geen hoge punten ;)

http://gamer.nl/articles/...sing-happy-home-designer/

http://www.xgn.nl/review/...appy-home-designer-review

Persoonlijk vindt ik het juist leuk om huisjes in te richten.
Steeds nieuwe spulletjes krijgen en er weer wat leuks/moois van maken.
lijkt wel of ze het vaak gaan vergelijken met Animal crossing New Leaf (zelf nog nooit gespeeld).
Maar als je gameplay beelden bekijkt, weet je toch dat het een heel simpel en eenvoudig spel is en dat je het eigenlijk nooit verkeerd kan doen.

Ik heb zelf de bundel gekocht net NFC reader voor bij mijn 2DS.

Verwijderd

Tja, was te verwachten. Mensen denken een volwaardige Animal Crossing te krijgen. Maar dat is het niet.

Als Nintendo het "Happy Home Designer" had genoemd en alle animal crossing karakters met Miis verwisseld zou iedereen er dolblij mee zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2015 20:25 ]

Verwijderd

Het bevalt me eigenlijk wel. New Leaf is heel erg leuk, ben een groot fan, maar vond het huisje inrichten en de events altijd het leukste. Het was alleen jammer dat je niet zo veel kamers had en end game zo veel op dat eilandje moest grinden voor genoeg bells voor de dure spullen, of zo vaak random iets mis lopen zoals gulliver. Lijkt mij dus erg leuk om dat onderdeel uitgebreid naast de normale ac te kunnen spelen.

En natuurlijk hoef je de game ook niet te kopen voor het verhaal. Die hyrule warriors en de eerdere top down zelda heb ik geen intresse in, maar dat kan het plezier van ocarina of time en die fout sword achtige spin off die er aan komt niet bederven. Zo zie ik HHD ook. Het is een spin off, gewoon overslaan als het je niets lijkt.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2015 20:32 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

De game sprak mij gelijk aan.
Ik heb nu alleen maar Pokemon en mario bros 2.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Pykow schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:32:
Animal crossing Happy home designer krijgt geen hoge punten ;)

http://gamer.nl/articles/...sing-happy-home-designer/

http://www.xgn.nl/review/...appy-home-designer-review

Persoonlijk vindt ik het juist leuk om huisjes in te richten.
Steeds nieuwe spulletjes krijgen en er weer wat leuks/moois van maken.
lijkt wel of ze het vaak gaan vergelijken met Animal crossing New Leaf (zelf nog nooit gespeeld).
Maar als je gameplay beelden bekijkt, weet je toch dat het een heel simpel en eenvoudig spel is en dat je het eigenlijk nooit verkeerd kan doen.

Ik heb zelf de bundel gekocht net NFC reader voor bij mijn 2DS.
Dan noem je ook net twee kneutersites :')
De review van IGN is een stuk eerlijker. Zelf heb ik de game een aantal maanden en het is een leuke game voor tussendoor als je weet wat je kan verwachten. Het is idd geen standaard AC-game maar het inrichten en communiceren met de villagers is een stuk leuker en doordat de huizen specifieke stijlen hebben kan je ze echt meer karakter geven.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

The_Bird schreef op woensdag 23 september 2015 @ 07:34:
[...]

De review van IGN is een stuk eerlijker. Zelf heb ik de game een aantal maanden en het is een leuke game voor tussendoor als je weet wat je kan verwachten. Het is idd geen standaard AC-game maar het inrichten en communiceren met de villagers is een stuk leuker en doordat de huizen specifieke stijlen hebben kan je ze echt meer karakter geven.
Dat is pas een kneutersite. "7.8 te veel water".

Betere review:
http://www.nintendolife.c...ssing_happy_home_designer

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2015 08:55 ]

Verwijderd

The_Bird schreef op woensdag 23 september 2015 @ 07:34:
[...]

Ik weet niet of je New Leaf gespeelt heb, maar heeft HHD ook integratie met New Leaf?

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:32:
[...]

Ik weet niet of je New Leaf gespeelt heb, maar heeft HHD ook integratie met New Leaf?
Ik heb NL ook en nee dat hebben ze niet voor zover ik gemerkt heb. Dat is een gemiste kans. Je kan nu iig in de Japanse versie wel online andere ingerichte huizen uit HHD bezoeken, raten ed maar het zou ideaal zijn wanneer je ook bij New Leaf-bezitters langs kan komen, ook aangezien ze grotendeels dezelfde assets gebruiken.
Goh, een specifieke (andere) review er uit pikken en dan vervolgens een Nintendo-fanboy website aandragen. Waarom verbaast me dat niet?
Je had beter inhoudelijk zelf naar de IGN HHD-review kunnen kijken waar ik het over had en daar op punten in kunnen gaan ipv een totaal andere review aan te dragen om een site mee te bashen.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

The_Bird schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:16:
[...]

Goh, een specifieke (andere) review er uit pikken en dan vervolgens een Nintendo-fanboy website aandragen. Waarom verbaast me dat niet?
Je had beter inhoudelijk zelf naar de IGN HHD-review kunnen kijken waar ik het over had en daar op punten in kunnen gaan ipv een totaal andere review aan te dragen om een site mee te bashen.
9 van de 10 reviews van Nintendo games zijn op IGN geschreven door een Sony fan-boy.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Iedere site heeft wel eens een review dat nergens op slaat.

Kijk AC:HHD krijgt over het algemeen overal dezelfde commentaar.
+ Grafisch het zelfde als AC:New leaf
+ Inwoners zijn levendiger
+ Het online rating systeem is een zeer leuke toevoeging
+ Je kan lekker creatief zijn
+ een eenvoudig spel die iedereen op kan pakken.

- Eentonig
- Geen uitdaging want ze zijn ALTIJD tevreden
- Geen beloning voor wat je doet

Ik heb de bundel gekocht met NFC reader en Amiibokaart.
Stel dat ik snel uitgekeken raak op de game, dan heb ik toch een NFC reader in huis en 1 Amiibokaart.
Lijkt mij persoonlijk leuk om wat Amiibo kaarten in huis te hebben als verzameling en om er een spel mee te spelen. (Hoger-lager, steen-papier-schaar, kwartet)

AC:HHD moet je echt aanspreken.

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:21:
[...]

IGN heeft wel eens een review dat ergens op slaat. See what I did there?

Ik lees vooral de reviews van NLife Gamer Network (http://www.nintendolife.com en http://pushsquare.com (Playstation) en een paar anderen) want hun reviews zijn altijd goed en de score altijd terecht.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2015 13:30 ]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:20:
[...]

9 van de 10 reviews van Nintendo games zijn op IGN geschreven door een Sony fan-boy.
En weer ga je niet in op de genoemde review. Jammer dat je niet beter je best doet om met gerichte argumenten te komen tegen die review.
Pykow schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:21:
[...]

Kijk AC:HHD krijgt over het algemeen overal dezelfde commentaar.
+ Grafisch het zelfde als AC:New leaf
+ Inwoners zijn levendiger
+ Het online rating systeem is een zeer leuke toevoeging
+ Je kan lekker creatief zijn
+ een eenvoudig spel die iedereen op kan pakken.

- Eentonig
- Geen uitdaging want ze zijn ALTIJD tevreden
- Geen beloning voor wat je doet
Daar ben ik het mee eens maar ik voeg daar aan toe dat het stadje waar je in zit een stuk meer als een stad voelt met veel soorten gebouwen die je niet in NL hebt. Denk aan scholen, ziekenhuizen en een concertgebouw. De gebouwen zien er van de buitenkant daarbij ook anders uit wat er voor zorgt dat het meer als een stad voelt, ipv dat winkelsteegje uit NL.
Daarbij lopen er veel meer villagers rond. Wanneer je een warenhuis in gaat is het bijv echt druk en heb je in dat ene warenhuis al meer villagers dan bij NL rondlopen.

[ Voor 60% gewijzigd door The_Bird op 23-09-2015 14:46 ]

"21 jaar DSL!"

• --_--
Die review van xgn is helemaal niet negatief eigenlijk. Daarnaast vind ik dat IGN vaak prima reviews heeft. IGN geeft ook een hoger punt dan de nintendo fansite. Dus ik snap jullie hele discussie over hhd reviews niet 8)7. Persoonlijk niks voor mij dit spel.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-11 10:11
--_-- schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:29:
Die review van xgn is helemaal niet negatief eigenlijk. Daarnaast vind ik dat IGN vaak prima reviews heeft. IGN geeft ook een hoger punt dan de nintendo fansite. Dus ik snap jullie hele discussie over hhd reviews niet 8)7. Persoonlijk niks voor mij dit spel.
Dit.

Persoonlijk houd ik het nooit bij 1 review, gewoon meerdere sites lezen en daar je gemiddelde mee trekken. Ten tweede ligt het ook heel erg over je persoonlijke voorkeur of fan gehalte.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

JerX schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:58:
[...]

Dit.

Persoonlijk houd ik het nooit bij 1 review, gewoon meerdere sites lezen en daar je gemiddelde mee trekken. Ten tweede ligt het ook heel erg over je persoonlijke voorkeur of fan gehalte.
True.

Als je een fan bent van Animal crossing, dan lijkt Animal crossing happy home designer een slechte rip-off denk ik.Het is "kaal" en eentonig, terwijl je in NL volgens mij meer moeite moet doen om je doel te behalen.

Ik heb zelf nog nooit een Animal crossing game gespeeld, dus ik ben (nog) geen fan van de dierenvriendjes haha.
Bij iedere game gaat het om je persoonlijke voorkeur. Zo heb ik helemaal niets met ZELDA :X
Ik mis gewoon een quest book of iets dergelijks, vaak weet ik niet wat ik moet doen en loop ik vast.
Vooral als je gestopt bent en de volgende dag weer verder wilt gaan.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Pykow schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:20:
[...]

Bij iedere game gaat het om je persoonlijke voorkeur. Zo heb ik helemaal niets met ZELDA :X
Ik mis gewoon een quest book of iets dergelijks, vaak weet ik niet wat ik moet doen en loop ik vast.
Vooral als je gestopt bent en de volgende dag weer verder wilt gaan.
Daar kan ik me in vinden. Heb Majora's Mask laatst weer opgepikt en vooral als je een tijdje niks hebt gedaan is het niet heel helder wat je moet doen. Ik moet nu ergens naartoe zwemmen maar hoe en wat is niet echt duidelijk. Een Quest book, niet alleen voor de zijmissies, zou dan erg handig zijn met des te meer hints wanneer je vast zit. Ze hebben ook van die hulpdingen als je vast zit bij Donkey Kong en Mario wanneer je steeds af gaat dus ik zie niet in waarom dat niet bij Zelda kan. Het feit dat de presentatie van de games erg jaren '90 is helpt ook niet met het opnieuw oppikken.

In ander nieuws; deze week WarioWare DIY(DS) voor 2 euro opgepikt. Goede aanrader als je een beetje creatief bent aangezien je daarmee via een Mario Paint achtige interface jouw eigen minigames kan maken wat tot leuke en bijzondere resultaten kan leiden. Je kan je eigen achtergronden, objecten (karakters), animaties, muziek en gameplay met AI maken. Het is even wennen om er in te komen aangezien je aan veel zaken moet denken maar het levert een game op met onbegrensde mogelijkheden.

Als ik het zo speel zou ik eigenlijk liever hebben dat ze die game naar de Wii U gezet hadden ipv Mario Maker te maken. (over Game&Wario zullen we het maar helemaal niet hebben)

"21 jaar DSL!"

• Rebbelx
The_Bird schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:11:
[...]

Daar kan ik me in vinden. Heb Majora's Mask laatst weer opgepikt en vooral als je een tijdje niks hebt gedaan is het niet heel helder wat je moet doen. Ik moet nu ergens naartoe zwemmen maar hoe en wat is niet echt duidelijk. Een Quest book, niet alleen voor de zijmissies, zou dan erg handig zijn met des te meer hints wanneer je vast zit. Ze hebben ook van die hulpdingen als je vast zit bij Donkey Kong en Mario wanneer je steeds af gaat dus ik zie niet in waarom dat niet bij Zelda kan. Het feit dat de presentatie van de games erg jaren '90 is helpt ook niet met het opnieuw oppikken.

In ander nieuws; deze week WarioWare DIY(DS) voor 2 euro opgepikt. Goede aanrader als je een beetje creatief bent aangezien je daarmee via een Mario Paint achtige interface jouw eigen minigames kan maken wat tot leuke en bijzondere resultaten kan leiden. Je kan je eigen achtergronden, objecten (karakters), animaties, muziek en gameplay met AI maken. Het is even wennen om er in te komen aangezien je aan veel zaken moet denken maar het levert een game op met onbegrensde mogelijkheden.

Als ik het zo speel zou ik eigenlijk liever hebben dat ze die game naar de Wii U gezet hadden ipv Mario Maker te maken. (over Game&Wario zullen we het maar helemaal niet hebben)
Hier sluit ik me bij aan. Bij mij was het een paar dagen geleden dat ik A Link Between Worlds had gespeeld en wist ook niet meer wat ik precies moest doen. Heb uiteindelijk door iemand aan te spreken mij kunnen herinneren waar ik heen moest. Sindsdien gewoon door kunnen spelen.

• b.o.n.s
Starfox tweedehands gekocht.
Kan niet wachten haha, zo'n zin om dat te spelen op de 3DS!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Gisteren demo gespeeld van Super smash op mijn 3DS.
Ik heb super smash al op de Wii U, maar ik was benieuwd hoe de 3DS versie speelt.

Wat me gelijk opviel is dat het VEEL rustiger oogt, ik raak mijn speler niet kwijt door al de hectiek.
Lastig is alleen om een Smash uit te voeren. Kan je met de New 3DS met de nieuwe "c-stick" een smash uitvoeren ?
Nu moet je het echt goed timen en dan gaat het soms gewoon mis.

Daarnaast is er een 3DS en Wii U koppeling, maar hoe werkt dat precies ?
Kan je 1 laten spelen op de Wii U (Gamepad) en de andere met een 3DS. en gaat dit via WiFi verbinding ?
Bij mijn vriendin thuis hebben ze geen WiFi (1 telefoontje en het is geregeld, maar nee ze vertikken het.)

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Pykow schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:01:
Ik heb super smash al op de Wii U, maar ik was benieuwd hoe de 3DS versie speelt.

Wat me gelijk opviel is dat het VEEL rustiger oogt, ik raak mijn speler niet kwijt door al de hectiek.
Lastig is alleen om een Smash uit te voeren. Kan je met de New 3DS met de nieuwe "c-stick" een smash uitvoeren ?
Nu moet je het echt goed timen en dan gaat het soms gewoon mis.

Daarnaast is er een 3DS en Wii U koppeling, maar hoe werkt dat precies ?
Kan je 1 laten spelen op de Wii U (Gamepad) en de andere met een 3DS. en gaat dit via WiFi verbinding ?
Bij mijn vriendin thuis hebben ze geen WiFi (1 telefoontje en het is geregeld, maar nee ze vertikken het.)
Ik raak juist op de 3DS mijn speler eerder kwijt. Oh well...
Wat je met de koppeling kan doen:
-Je kan gemaakte Mii fighters overzenden heen en weer.
-Je kan de 3DS als controller gebruiken.

Volgens mij werkt het gewoon via de draadloze 3DS verbinding, dus zonder Wifi maar dat weet ik niet zeker.
b.o.n.s schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:38:
Starfox tweedehands gekocht.
Kan niet wachten haha, zo'n zin om dat te spelen op de 3DS!
Is een leuke game voor tussendoor. Het 3D is erg leuk gedaan en StarFox 64 is de beste van de StarFox games met leuke alternatieve routes en voice acting. Enige nadeel vind ik dat er geen online multiplayer in zit. Dat had het echt compleet gemaakt. Voor een lage prijs echter wel een goede aankoop.

"21 jaar DSL!"

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25

...
is die nog te downloaden? ook maar eens binnen hengelen dan.. zeer benieuwd:) van het weekend mooi tijd voor dan!

• RayNbow
Kan je met de New 3DS met de nieuwe "c-stick" een smash uitvoeren ?
Ja, dat kan.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

mfreriks schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:07:
[...]

is die nog te downloaden? ook maar eens binnen hengelen dan.. zeer benieuwd:) van het weekend mooi tijd voor dan!
Je kan de demo nog steeds downloaden en daarna kan je hem 30x openen voordat hij opslot gaat.
Je hebt 5 of 6 spelers om mee te spelen en 1 landje.
Ik was heel benieuwd hoe de 3DS versie speelde.
Nog een reden om NEW 3DS onder de kerstboom te verstoppen :P

• Seal64
The_Bird schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:33:
[...]

Volgens mij werkt het gewoon via de draadloze 3DS verbinding, dus zonder Wifi maar dat weet ik niet zeker.

[...]
Da's inderdaad een directe verbinding met de WiiU - al zal dat ook echt wel gewoon wifi zijn, maar dan niet via je router. Dat kan ook niet anders, want als het via je router moet zal de latency wel te hoog zijn om lekker te werken als controller. In Smash moet je geen controller lag hebben.

Verwijderd

Als je Tomodachi life graag in het Nederlands wil spelen is dit je kans. Nintendo Benelux komt met een update voor het spel die het spel ook in het Nederlands beschikbaar maakt. Ook komen er bijgewerkte versie s vanaf 16 oktober in de winkels te liggen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Seal64 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:41:
[...]

Da's inderdaad een directe verbinding met de WiiU - al zal dat ook echt wel gewoon wifi zijn, maar dan niet via je router. Dat kan ook niet anders, want als het via je router moet zal de latency wel te hoog zijn om lekker te werken als controller. In Smash moet je geen controller lag hebben.
Ik dacht dat je anders de 3DS moet pairen zoals Gamepad of andere Wii controller.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:50:
Als je Tomodachi life graag in het Nederlands wil spelen is dit je kans. Nintendo Benelux komt met een update voor het spel die het spel ook in het Nederlands beschikbaar maakt. Ook komen er bijgewerkte versie s vanaf 16 oktober in de winkels te liggen.
Echt een game waarop ik niet zit te wachten :P als je een life simulator game wilt hebben dan ga ik toch liever voor Fantasy life of Animal crossing new Leaf.

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-11 17:37
Pykow schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:05:
[...]

Ik dacht dat je anders de 3DS moet pairen zoals Gamepad of andere Wii controller.

[...]

Echt een game waarop ik niet zit te wachten :P als je een life simulator game wilt hebben dan ga ik toch liever voor Fantasy life of Animal crossing new Leaf.
Of Rune Factory 4 :D

Verwijderd

Het is een goede game, niet mijn ding maar toch, leuk dat Nintendo dit voor de Nederlander doet.

• Seal64
Pykow schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:05:
[...]

[...]
Klopt, omdat het op Wifi Direct gebaseerd is:
Klikkerdeklik

De gamepad doet dat ook, maar dan met Miracast omdat er ook beeld bij zit. De Wiimote doet Bluetooth en ik verwacht de Pro ook.

Verwijderd

Is Harvest Moon nog aan te raden als life sim? TL en FL spreken mij niet aan, maar AC weer wel. Kom bijna alleen maar reviews tegen van de oudere games.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2015 13:50 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:25:
Is Harvest Moon nog aan te raden als life sim? TL en FL spreken mij niet aan, maar AC weer wel. Kom bijna alleen maar reviews tegen van de oudere games.
Ga voor AC: New leaf.
Ik denk dat Fantasy life en Animal crossing: New leaf de beste life sim games zijn op de 3DS.
Zover ik reviews en gebruikers moet geloven.

PS. ik heb deze games nog niet in bezig, maar ze gaan er zeker komen met Kerst.
Eerst nog AC: Happy home designer, Chibi-robot zip slash.
op de Wii U ben ik nog steeds bezig met Yoshi wooly world en straks Shovel knight.

Verwijderd

AC New Leaf heb ik al. ;)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Morgen komt Animal Crossing Happy home designer op de deurmat vallen.
Ik heb zojuist een mail gehad van Nedgame en vanavond na 20.00 uur kan ik mijn pakket volgen.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Over HHD gesproken, die recente update voor het online component geeft een behoorlijke meerwaarde. Erg leuk om te zien hoe anderen met hun designs omgaan (en hoeveel tijd sommigen er in stoppen). Leuk om ook te zien hoe mensen bekende locaties nabouwen zoals de arena's uit Splatoon en de winkels van TDR.

"21 jaar DSL!"

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Morgenavond kan ik aan de slag met AC:HHD.

Hij zal vandaag op de deurmat vallen op kantoor. Alleen vandaag heb ik vrij en een dagje efteling met mijn schoonfamilie haha.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:08
Lol, gisteren kreeg ik ineens het nieuwe achterkantje voor mijn New 3DS XL MM editie.
Lang gewacht, maar toch gekregen. ;)
Met handgeschreven kaartje erbij met excuses.
Maar goed, daar kan Nintendo Benelux helemaal niets aan doen. Ben allang blij dat ze me niet vergeten waren.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Pykow schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:44:
Morgenavond kan ik aan de slag met AC:HHD.
Heb 'm net gekocht ... dacht eigenlijk dat-ie pas morgen uit zou komen, maar ze zagen geen harde release-datum op de lijst (noem maar even geen namen, ingeval ze te vroeg in de verkoop gezet zijn).
Pagina: 1 ... 100 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]