Komen nog regelmatig best veel games voor uit, deze maand bijvoorbeeld Resident Evil en One Piece.CamelNLD schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:16:
Is de Vita ook niet zo dood als een pier qua nieuwe releases?
Ziezo, net de New 3DS black aangeschaft icm Donkey Kong Country. Ook meteen maar Zelda 1 NES aangekocht. Eerste indruk is dat het echt een leuk toestel is. Ligt vrij goed in de hand maar na 1uurtje donkey kong begon ik toch pijn te krijgen in mn linkerhand. Misschien moet ik het toestel nog gewoon worden. Ik ben erg te spreken over de 3D functionaliteit van het toestel. Tijdens de instellingen vond ik het vrij irritant en hadden mn ogen moeite ermee. Tijdens het spelen van DK was ik vergeten de 3D terug in te schakelen. Na een tijd viel mn oog erop en heb ik het toch opgezet (niet volledig). Ik moet toegeven, dat is toch echt wel een fenomenale feature..Je hebt echt een 3D gevoel, het is niet lastig aan de ogen en het spel ziet er fantastisch uit. Enorm blij met de aankoop op dit moment! Wat ik ook iets minder vind is de plaatsing van het cartridge slot en de power knop. Wil ik een cartrigde plaatsen heb ik soms de neiging om de L en R knoppen in te drukken. Idem met het induwen van de power knop...Voor de rest valt er niks negatiefs te zeggen
[ Voor 14% gewijzigd door Rebbelx op 24-08-2015 19:26 ]
Ik heb het voornamelijk over als je het toestel volledig wil uitschakelen. Terwijl het opengeklapt is, wil ik dan op de powerknop duwen. Terwijl ik hierop duw, houd ik het toestel ook bovenaan vast en druk ik soms op de knopppen bovenaan waardoor er dan weer iets in de menus aangeklikt wordt..Persoonlijk had ik de powerknop aan de zijkant van het toestel willen zien maar dat is ook de enige opmerking die ik over het toestel heb.JerX schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:21:
Ik klap de 3DS altijd dicht als ik van cartridge wil veranderen. Ik vraag me wel af hoe je je 3DS vast houd als je überhaupt in de buurt van de powerknop komt
Geen last van op mijn XL...
Gewoon, je wijsvingers over de schouderknoppen, je middel- en ringvinger achterop en dan het systeem steunen op de pinkjes - je rechterpink komt bij mij dan precies op de powerknop uit en inderdaad, ik heb dus al eens per ongeluk het hele ding uitgezet omdat ik met mijn pink die knop in zat te drukken. Helpt als je van die poezelige kolenschopjes hebt natuurlijk...JerX schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:21:
Ik klap de 3DS altijd dicht als ik van cartridge wil veranderen. Ik vraag me wel af hoe je je 3DS vast houd als je überhaupt in de buurt van de powerknop komt
Voor wie nog niet weet wat hij met z'n sterren aan moet. Ik zie dat er weer een game card case te bestellen is. Die zijn echt handig! ik heb er al 2 uit de eerste editie:
http://stars.nintendo-eur...ard-case--2nd-edition-461
Pakketje binnen... 
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Is die versie gewoon speelbaar op een Europese 3ds? En waar heb je het besteld als ik vragen mag
Het wordt door Marvelous zelf uitgegeven in Europa via hun eigen site. Ik heb de game besteld toen het nog een preorder was: http://senrankagura2.com/--_-- schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:24:
[...]
Is die versie gewoon speelbaar op een Europese 3ds? En waar heb je het besteld als ik vragen mag
Misschien een domme vraag maar ben vrij nieuw in het hele nintendo gebeuren. Hoe geraak je aan sterren?deltaquad schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:25:
Voor wie nog niet weet wat hij met z'n sterren aan moet. Ik zie dat er weer een game card case te bestellen is. Die zijn echt handig! ik heb er al 2 uit de eerste editie:
Je kreeg ze vroeger bij games en consoles in vorm van een kaartje met code.Rebbelx schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:21:
[...]
Misschien een domme vraag maar ben vrij nieuw in het hele nintendo gebeuren. Hoe geraak je aan sterren?
Maar Nintendo is daarmee na jaren gestopt, je krijgt ook geen sterren meer bij hun nieuwe producten en de gehele sterren gebeuren stopt ook definitief op 30 september dit jaar.
Kan je op de new 3ds ergens de resterende schijfruimte van je intern sd kaartje checken ?
Kan iemand mij iets uitleggen? overal staat dat Hyrule warrior q1 2016 komt... maar ik kom dit ook geregeld tegen als ik aan het zoeken ben...
19 sept 2015
http://www.xgn.nl/3ds/game/15429/hyrule-warriors (boven aan de pagina)
19 sept 2015
"Schijf"ruimte (vreemde term voor een SD-kaartje) niet. Nintendo werkt op de 3DS niet met KB/MB, maar met blokken. Eén blok is voor zover ik weet 128 KB. Je kunt wel zien hoeveel blokken je nog vrij hebt:Rebbelx schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:37:
Kan je op de new 3ds ergens de resterende schijfruimte van je intern sd kaartje checken ?
System Settings --> Data Management --> microSD Management
Verwijderd
Enige officiële bron:mfreriks schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:52:
Kan iemand mij iets uitleggen? overal staat dat Hyrule warrior q1 2016 komt... maar ik kom dit ook geregeld tegen als ik aan het zoeken ben...
19 sept 2015
http://www.nintendo.nl/Sp...iors-Legends-1025970.html
Releasedatum eerste kwartaal 2016
Ace Attorney 6 announced for 3DS; confirmed for western release 
Meer info: Ace Attorney 6 Takes Place In A Mysterious Country With Dead Spirits
Meer info: Ace Attorney 6 Takes Place In A Mysterious Country With Dead Spirits
[ Voor 45% gewijzigd door RayNbow op 01-09-2015 17:45 ]
Verwijderd
Volgens Capcom, dus reken er maar niet te hard op. Nintendo zal dit wel weer glas hard blokkeren zoals ze met Ace Investigations Miles Edgeworth 2 gedaan hebben.
Bron?Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:50:
[...]
Volgens Capcom, dus reken er maar niet te hard op. Nintendo zal dit wel weer glas hard blokkeren zoals ze met Ace Investigations Miles Edgeworth 2 gedaan hebben.
Volgens mij heeft Capcom dat spel zelf niet gelokaliseerd wegens de vele piraterij toentertijd, dat lag niet bij Nintendo. Laten we eerst maar eens wachten tot "The Great Ace Attorney" gelokaliseerd wordt. Heck, ik heb Dual Destinies nog niet eens uitgespeeld.Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:50:
[...]
Ben zelf de laatste tijd door alle AA games gegaan. Moet alleen nog de DLC ep van AA5 uitspelen.
(en dan AAI)
(en dan AAI)
Vreemd dat ze niet eerst the Great Attorney lokaliseren. Lijkt wel alsof ze die over slaan. Nouja dan pik ik de Japanse versie wel op.
"21 jaar DSL!"
Mijn portemonnee is niet blij met alle 3ds games die eraan komen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Een beetje NSFW linkRayNbow schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:27:
[...]
Het wordt door Marvelous zelf uitgegeven in Europa via hun eigen site. Ik heb de game besteld toen het nog een preorder was: http://senrankagura2.com/
Ik kwam hem trouwens gewoon tegen in de eShop.Dazzyreil schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:51:
[...]
Een beetje NSFW linkniet iets waar je op je werk naar moet gaan kijken (zoals ik net heb gedaan)
Deze week trouwens weer flink MH4U opgepakt. Eerste High Rank armour is klaar, nu flink doorstomen naar G Rank, en dan schijnt het pas echt interessant te worden. Bij MH3U ben ik tot G Rank gekomen, maar doordat het alleen lokaal multiplayer is ben ik daar destijds afgehaakt. Van 4 heb ik meer verwachtingen.
Daarnaast rustig begonnen met Pokémon X, en Professor Layton and the Miracle Mask ook weer eens aangezet. Verder heb ik nog Assault Horizon Legacy, Rayman 3D en een replay van RE: Revelations waar ik aan moet beginnen. Plus zo nu en dan de free2play Pokémon titels doen. Drukke boel zo! Maar dat bewijst wel weer eens wat een ijzersterk platform de 3DS is!
momenteel speel ik alleen nog Pokémon OR en New super mario bros 2.
Volgende maand komt Chibi robo binnen + Amiibo en waarschijnlijk ga ik ook de nieuwe Animal crossing halen.
Heb nog games op mijn Wii U die nog gespeeld moeten worden.
- Mario Maker
- Yoshi wooly world
- Shovel knight + amiibo (Volgende maand)
Volgende maand komt Chibi robo binnen + Amiibo en waarschijnlijk ga ik ook de nieuwe Animal crossing halen.
Heb nog games op mijn Wii U die nog gespeeld moeten worden.
- Mario Maker
- Yoshi wooly world
- Shovel knight + amiibo (Volgende maand)
Deze week trouwens 3 =2 halen in de MediaMarkt
"21 jaar DSL!"
Ik heb even gekeken maar helaas is het Nintendo assortiment van Mediamarkt aardig klein.The_Bird schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 07:09:
Deze week trouwens 3 =2 halen in de MediaMarkt
ik heb vandaag ook maar animal crossing happy home designer + NFC reader + amiibo kaartjes besteld.
Na het zien van de gameplay beelden op youtube (engelse commentaar maar wel de japanse versie)
lijkt het me echt leuk om huisjes te bouwen.
Doet me beetje denken aan een simpele versie van The Sims, maar dan in een Nintendo jasje.
Naast Animal crossing die 02-10-2015 uit zal komen, heb ik ook nog Chibi-robo game met amiibo besteld.
dus mijn handheld gaat weer overuren draaien.
Oja mijn Wii u moet het doen met Shovel knight die ook volgende maand uit gaat komen.
samen gevat in de komende 2 maanden, te veel games te weinig tijd met:
- Fifa 16 (XboxOne)
- Mario Maker (Wii U)
- Animal Crossing happy home designer (3DS)
- Chibi-robo (3DS)
- Shovel knight (Wii U)
Na het zien van de gameplay beelden op youtube (engelse commentaar maar wel de japanse versie)
Doet me beetje denken aan een simpele versie van The Sims, maar dan in een Nintendo jasje.
Naast Animal crossing die 02-10-2015 uit zal komen, heb ik ook nog Chibi-robo game met amiibo besteld.
dus mijn handheld gaat weer overuren draaien.
Oja mijn Wii u moet het doen met Shovel knight die ook volgende maand uit gaat komen.
samen gevat in de komende 2 maanden, te veel games te weinig tijd met:
- Fifa 16 (XboxOne)
- Mario Maker (Wii U)
- Animal Crossing happy home designer (3DS)
- Chibi-robo (3DS)
- Shovel knight (Wii U)
Inderdaad: zowel online als in de winkels zelf...Dazzyreil schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:18:
[...]
Ik heb even gekeken maar helaas is het Nintendo assortiment van Mediamarkt aardig klein.
Misschien die actie bij Mediamarkt wel wat voor me, omdat ik nog niks bezit van Nintendo en de 3ds aan zou willen schaffen met 2 games.
Is de xl versie aan te raden of maakt het eigenlijk niet uit in de praktijk? Het zal vast heel persoonlijk zijn.
Qua games is er inderdaad amper aanbod bij Mediamarkt. Misschien dat ik zo maar bij de Mediamarkt hier langs ga om te kijken wat voor games er aanwezig zijn.
Is de xl versie aan te raden of maakt het eigenlijk niet uit in de praktijk? Het zal vast heel persoonlijk zijn.
Qua games is er inderdaad amper aanbod bij Mediamarkt. Misschien dat ik zo maar bij de Mediamarkt hier langs ga om te kijken wat voor games er aanwezig zijn.
...
De XL is voor mij echt verreweg de beste optie, veel meer immersie in de spellen, maar je kan de pixels wel zien op de XL, de niet XL versie is super scherp, maar dan kijk je echt naar een heel klein schermpje.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Voor de ruimte en misschien meer 3d beleving zal ik denk ik voor de XL te gaan. Vroeger speelde ik op de Gameboy Pocket en dan was prima, maar een groter scherm zal denk ik wel prettig zijn. Dan nog even kijken welke games ik erbij neem.Koldur schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:44:
De XL is voor mij echt verreweg de beste optie, veel meer immersie in de spellen, maar je kan de pixels wel zien op de XL, de niet XL versie is super scherp, maar dan kijk je echt naar een heel klein schermpje.
...
Ik heb zelf een 2DS gehaald.Luxicon schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:57:
[...]
Voor de ruimte en misschien meer 3d beleving zal ik denk ik voor de XL te gaan. Vroeger speelde ik op de Gameboy Pocket en dan was prima, maar een groter scherm zal denk ik wel prettig zijn. Dan nog even kijken welke games ik erbij neem.
Beetje spijt dat ik toch niet voor de New 3ds ben gegaan (lang leve een vriendin plus gierige ouders die me tegenhielden)
Nadeel als je nog thuis woont en je dan om de 10 minuten gezeur aan je kop krijgt dat je te veel geld uitgeeft.
Waarschijnlijk dat ik later toch nog een New 3DS ga halen, ben ook benieuwd naar de Nintendo NX.
Ja, ik dacht er ook nog even aan om de 2DS aan te schaffen... toch maar niet ondanks de aantrekkelijke prijs. De NX / XDS ziet er goed uit, maar het zal wel even duren voordat die op de markt komt. Persoonlijk vind ikPykow schreef op zondag 06 september 2015 @ 12:35:
[...]
Ik heb zelf een 2DS gehaald.
Beetje spijt dat ik toch niet voor de New 3ds ben gegaan (lang leve een vriendin plus gierige ouders die me tegenhielden)
Nadeel als je nog thuis woont en je dan om de 10 minuten gezeur aan je kop krijgt dat je te veel geld uitgeeft.
Waarschijnlijk dat ik later toch nog een New 3DS ga halen, ben ook benieuwd naar de Nintendo NX.
€ 200,- voor de 3DS XL een prima prijs voor een console met zoveel games.
...
Haha, ken het probleem van vroeger, wilde dat ik bij mijn ouders woonde graag nieuwe speakers kopen, waren te duur (f2500,-). Toen ze op vakantie waren heb ik die dingen gekocht en geniet er nu nog vanPykow schreef op zondag 06 september 2015 @ 12:35:
[...]
NX wacht ik rustig mee, heb vrij snel een Wii U gekocht, maar valt me toch wat tegen, Zelda uitgesteld, geen Mario zoals de Galaxies (had die dan i.i.g. als HD remake uit gebracht) en vergeleken met de 3DS toch wel een beetje achtergebleven qua kwaliteit en kwantiteit spellen.
De XL is voor mij de enige juiste keuze, dus goed idee!
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Inmiddels heb ik de 3DS XL bij Gamemania gekocht, want Mediamarkt had deze niet op voorraad. Ze hadden enkel de blauwe en ik wilde de zwarte. Nu heb ik de metallic black (meer grijs) Ze hadden in Zwolle wel meer games dan op de website staan. Ik ben met Super Mario 3D Land, Kirby Triple Deluxe en Pokémon Y thuisgekomen. Net heb ik Kirby gespeeld en het is echt leuk, het 3d effect werkt echt super. Nu ga ik maar even rustig kijken wat er voor kaartjes en dergelijke bij het spel en de 3DS inzitten, terwijl de 3DS even kan opladen. 
[ Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 06-09-2015 16:04 ]
...
Dat zijn goede games inderdaad, mooi dat de MM die nog had. Veel plezier ermee!
Dat van die ouders komt me pijnlijk bekend voor.Pykow schreef op zondag 06 september 2015 @ 12:35:
[...]
Gelukkig heb ik de New 3DS gekregen van mijn vriendin voor het slagen.
Als je Y hebt uitgespeeld zou ik daarna gelijk OR/AS kopen.Luxicon schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:31:
Inmiddels heb ik de 3DS XL bij Gamemania gekocht, want Mediamarkt had deze niet op voorraad. Ze hadden enkel de blauwe en ik wilde de zwarte. Nu heb ik de metallic black (meer grijs) Ze hadden in Zwolle wel meer games dan op de website staan. Ik ben met Super Mario 3D Land, Kirby Triple Deluxe en Pokémon Y thuisgekomen. Net heb ik Kirby gespeeld en het is echt leuk, het 3d effect werkt echt super. Nu ga ik maar even rustig kijken wat er voor kaartjes en dergelijke bij het spel en de 3DS inzitten, terwijl de 3DS even kan opladen.
[afbeelding]
nofi, maar 25 jaar en dan een ander de schuld geven van je keuze ?Pykow schreef op zondag 06 september 2015 @ 12:35:
(lang leve een vriendin plus gierige ouders die me tegenhielden)
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Oke dankje, ik zal eraan denken. Voorlopig ben ik nog wel even bezig.iPodKiller schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:49:
[...]
Als je Y hebt uitgespeeld zou ik daarna gelijk OR/AS kopen.
...
Mijn vriendin koopt amiibos voor me haha.Outlandos schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:46:
[...]
Dat van die ouders komt me pijnlijk bekend voor.
Gelukkig heb ik de New 3DS gekregen van mijn vriendin voor het slagen.
Is een leuke game al bouw je niet echt huisjes, je richt ze meer in. Dat zeggende ziet het stadje er na een tijdje wel veel meer uit als een echt stadje dan de stadjes in New Leaf. Er zijn veel meer faciliteiten zoals bijv ook scholen en er lopen een stuk meer villagers rond. Ik heb de game een paar maanden en het is echt een game die je op elk moment even tussendoor kan spelen (er zit geen real time klok in)Pykow schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 19:33:
ik heb vandaag ook maar animal crossing happy home designer + NFC reader + amiibo kaartjes besteld.
"21 jaar DSL!"
Had New Leaf dan wel een real time klok ?The_Bird schreef op maandag 07 september 2015 @ 07:36:
[...]
Is een leuke game al bouw je niet echt huisjes, je richt ze meer in. Dat zeggende ziet het stadje er na een tijdje wel veel meer uit als een echt stadje dan de stadjes in New Leaf. Er zijn veel meer faciliteiten zoals bijv ook scholen en er lopen een stuk meer villagers rond. Ik heb de game een paar maanden en het is echt een game die je op elk moment even tussendoor kan spelen (er zit geen real time klok in)
Het zal mijn eerste animal crossing game zijn
Same here, heb elke "zeldzame" amiibo die ik wil omdat ze vaak vrij is wanneer er nieuwe amiibo's uitkomen en ik woon om de hoek van een intertoys.
Niet alleen New Leaf, alle Animal Crossing games daarvoor draaien ook in real-time door mee te liften op de klok die in de console/handheld ingebouwd zit. Oftewel, als jij 's avonds om elf uur nog zit te spelen, dan zul je merken dat de winkels al dicht zijn en het gros van je dorpsbewoners al in hun nest liggen.Pykow schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:13:
[...]
Had New Leaf dan wel een real time klok ?
Bedenk je dan wel dat HHD geen standaard AC game is. Zo woon je niet in het dorp, zal je geen band ontwikkelen met de andere villagers en ligt de focus op interieurdesign. Zaken als jouw huis (wat je dus niet hebt) inrichten, vangen van vissen, insecten ed zitten er ook niet in.Pykow schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:13:
[...]
Had New Leaf dan wel een real time klok ?
"21 jaar DSL!"
Tenzij je de Night Owl verordening instelt als burgemeesterSeal64 schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:18:
[...]
Oftewel, als jij 's avonds om elf uur nog zit te spelen, dan zul je merken dat de winkels al dicht zijn en het gros van je dorpsbewoners al in hun nest liggen.
Klopt, maar dat is dan wel weer iets dat alleen in New Leaf kan. In de games daarvoor had je gewoon pech, of je moest je DS niet synchroon hebben lopen met de echte wereld.Goner schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:45:
[...]
Tenzij je de Night Owl verordening instelt als burgemeester
En dat was/is niet uit te zetten ?Seal64 schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:18:
[...]
Niet alleen New Leaf, alle Animal Crossing games daarvoor draaien ook in real-time door mee te liften op de klok die in de console/handheld ingebouwd zit. Oftewel, als jij 's avonds om elf uur nog zit te spelen, dan zul je merken dat de winkels al dicht zijn en het gros van je dorpsbewoners al in hun nest liggen.
Want ik wilde misschien ook New Leaf halen, maar ik game altijd pas na 6 uur (Behalve in het weekend)
Ow daar ben ik zeker van bewust, het is een simpel spelletje die me wel introduceerd in het animal crossing stijltje.The_Bird schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:32:
[...]
Bedenk je dan wel dat HHD geen standaard AC game is. Zo woon je niet in het dorp, zal je geen band ontwikkelen met de andere villagers en ligt de focus op interieurdesign. Zaken als jouw huis (wat je dus niet hebt) inrichten, vangen van vissen, insecten ed zitten er ook niet in.
New leaf ga ik later ook nog halen als HHD mij bevalt. (puur qua setting)
Ja hoor, de klok van je DS wat vroeger zetten of als burgemeester de openingstijden aanpassen (normal, early bird en night owl)
Net effe zitten zoeken, goedkoopst bij GameMania, maar helaas al uitverkocht (de versie incl. NFC reader).Pykow schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 19:33:
[ Voor 30% gewijzigd door Goner op 07-09-2015 11:35 ]
Die van mij is besteld bij Nedgame, omdat ik hem daar als eerste zag staan haha.Goner schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:33:
[...]
Ja hoor, de klok van je DS wat vroeger zetten of als burgemeester de openingstijden aanpassen (normal, early bird en night owl)
[...]
Net effe zitten zoeken, goedkoopst bij GameMania, maar helaas al uitverkocht (de versie incl. NFC reader).
Is wel €10 duurder dan Gamemania en Intertoys ...Pykow schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:45:
[...]
Die van mij is besteld bij Nedgame, omdat ik hem daar als eerste zag staan haha.
Benieuwd hoe dat met die kaarten gaat ; worden zo te zien in setjes van 6 verkocht, dus dat wordt ruilen.
Met de Animal crossing bundel met NFC reader en Amiibo card , krijg je maar 1 amiibo kaart.Goner schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:57:
[...]
Is wel €10 duurder dan Gamemania en Intertoys ...
Benieuwd hoe dat met die kaarten gaat ; worden zo te zien in setjes van 6 verkocht, dus dat wordt ruilen.
Isabelle (special card / Glow card).
Voor de mensen die het nog niet weten hoe de kaarten werken: (Correct me if im wrong)
1. Aan de achterkant zit een NFC amiibo chip, hiermee kan je personages vrijspelen in AC:HHD om hun huisjes in te mogen richten.
2. aan de voorkant heb je LINKS een dobbelsteen (bijvoorbeeld voor Hoger/lager te spelen of yatzee)
3. aan de voorkant heb je RECHTS een klein logo voor het bekende Steen,Papier,Schaar spel)
4. Ieder pakketje bevat 3 kaarten waarvan 1 special card (Glow)
5. De eerste serie kaarten bestaan uit 100 stuks, Het is bekend dat er een 2e serie gaat komen van de amiibo kaarten (nog niet bekend of dit voor Animal crossing gaat zijn of andere games. Er is een gerucht met Pokemon amiibo kaarten van wegen de nieuwe 3ds game die eraan zit te komen.
Dat zeggende zijn de kaarten niet verplicht. Uiteindelijk zal je alle villagers tegen kunnen komen door normaal te spelen maar wanneer je perse onmiddelijk bijv Ricardo's huis in wil richten dan kan je hem met die kaart oproepen. Zelf vind ik die kaarten een beetje bs, vooral omdat ze random verpakt zijn.
"21 jaar DSL!"
Ach het is grappig, maar inderdaad gewoon niet nodig.The_Bird schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:48:
Dat zeggende zijn de kaarten niet verplicht. Uiteindelijk zal je alle villagers tegen kunnen komen door normaal te spelen maar wanneer je perse onmiddelijk bijv Ricardo's huis in wil richten dan kan je hem met die kaart oproepen. Zelf vind ik die kaarten een beetje bs, vooral omdat ze random verpakt zijn.
Leuk als je spullen verzameld van Nintendo, maar verder niet.
Dat is dus het probleem ... die kaarten worden verkocht in zgn. "blind packs" dus je moet maar afwachten wat je krijgt.The_Bird schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:48:
maar wanneer je perse onmiddelijk bijv Ricardo's huis in wil richten dan kan je hem met die kaart oproepen
http://animalcrossingworl...europe-see-the-packaging/
Mee eens. Dit soort DLC vind ik niet erg maar ik ga zelf geen extra geld uitgeven aan een NFC reader+cards als ik voor dat geld ook een leuke nieuwe game kan halen.Pykow schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:24:
[...]
Ach het is grappig, maar inderdaad gewoon niet nodig.
Leuk als je spullen verzameld van Nintendo, maar verder niet.
I know. Dat is helemaal een fraaie aktie. Is de Europese prijs van die packs al bekend?Goner schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:34:
[...]
Dat is dus het probleem ... die kaarten worden verkocht in zgn. "blind packs" dus je moet maar afwachten wat je krijgt.
http://animalcrossingworl...europe-see-the-packaging/
"21 jaar DSL!"
Als ik dit artikel kan geloven, véél te duur ...The_Bird schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:20:
[...]
I know. Dat is helemaal een fraaie aktie. Is de Europese prijs van die packs al bekend?
http://animalcrossingworl...t-retailer-prices-so-far/
In Japan zijn ze 300 yen, da's iets meer dan €2.
[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 07-09-2015 14:45 ]
Komt het erop neer dat je dan eerder personages tot je beschikking hebt?
...
Ik weet niet hoeveel je betaald voor pokémon speelkaarten momenteel.Goner schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:42:
[...]
Als ik dit artikel kan geloven, véél te duur ...
in mijn kindertijd was dat nog 5 gulden voor 5 kaartjes.
Amiibo kaarten kosten bij Nedgame bijvoorbeeld €4,80 voor 3 kaartjes
Ik ga ze voorlopig nog niet kopen
Als iemand trouwens interesse heeft in een Metallic Black 3DS XL, wil ik deze wel ruilen voor een White, indien die geheel als nieuw is, inclusief doosjes en de factuur en dergelijke.
...
Verwijderd
Hier de NL prijzen voor zover bekend: http://www.nedgame.nl/zoe...imal%20crossing%20amiibo/Goner schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:42:
[...]
Als ik dit artikel kan geloven, véél te duur ...
En mensen maar klagen over DLC.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2015 17:50 ]
Verwijderd
Zat laatst te kijken naar de nieuwe 3DS (heb op dit moment een oude 3DS XL). Ik denk dat ik de normale 3DS ga kopen ipv de XL. Ik heb de 3DS bij mediamarkt kunnen testen en het beviel me goed, het kleinere scherm was ook geen probleem in tegenstelling tot de oude 3DS. Heeft iemand ervaring met de nieuwe 3DS of de nieuwe XL? Misschien dat iemand me kan ompraten om voor de nieuwe 3DS XL te gaan, of toch de normale 3DS? :-p
Alvast bedankt,
Tomillios
Alvast bedankt,
Tomillios
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2015 22:37 ]
Verwijderd
Tja, ze hebben allebei zo z'n voordelen
Het is echt je eigen keuze, wat vind je zelf beter.
Koop ze dan maar allebei hehe.Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:34:
Zat laatst te kijken naar de nieuwe 3DS (heb op dit moment een oude 3DS XL). Ik denk dat ik de normale 3DS ga kopen ipv de XL. Ik heb de 3DS bij mediamarkt kunnen testen en het beviel me goed, het kleinere scherm was ook geen probleem in tegenstelling tot de oude 3DS. Heeft iemand ervaring met de nieuwe 3DS of de nieuwe XL? Misschien dat iemand me kan ompraten om voor de nieuwe 3DS XL te gaan, of toch de normale 3DS? :-p
Alvast bedankt,
Tomillios
Ik heb gister Donkey Kong: Country Returns ontvangen (tweedehands) en kwam erachter dat saves op de cartridge van het spel zelf opgeslagen worden, handig!
...
Das toch altijd met cardridges ?Luxicon schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:10:
Ik heb gister Donkey Kong: Country Returns ontvangen (tweedehands) en kwam erachter dat saves op de cartridge van het spel zelf opgeslagen worden, handig!
Ik kwam er pas achter dat dit niet altijd zo is, in tegenstelling tot wat ik dacht. Had zonder erbij na te denken de sd-kaart vervangen, toen was ik mijn savegame van Fantasy Life kwijt. Gelukkig was ik nog niet zo ver in het spel.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ja, ik dacht juist dat daar de SD kaart voor was, volgens mij is het over en weer te transporteren, van systeem naar SD kaart en andersom.Canaria schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:57:
[...]
Ik kwam er pas achter dat dit niet altijd zo is, in tegenstelling tot wat ik dacht. Had zonder erbij na te denken de sd-kaart vervangen, toen was ik mijn savegame van Fantasy Life kwijt. Gelukkig was ik nog niet zo ver in het spel.
Een vraagje, rammelt de 3DS bij jullie ook? De L en R knop rammelt, en daarnaast nog iets binnenin denk ik.
...
Als ik er hard genoeg mee schudt wel, maar normaal nee geen gerammel.
Oke, ik bedoel als je er mee heen en weer schud inderdaad.CamelNLD schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:50:
Als ik er hard genoeg mee schudt wel, maar normaal nee geen gerammel.
...
Ja, dat rammelen gebeurt bij iedere goed werkende (n)3DS(XL)/2DS, dit is de stappenteller, maar kan ook de stylus zijn.Luxicon schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:41:
[...]
Oke, ik bedoel als je er mee heen en weer schud inderdaad.
De stylus zit juist erg goed vast in de n3DS. Net nog even gecheckt. Bij mij rammelt hij ook maar dat zijn toch echt de (z)L en (z)R. Als je zelf voelt merk je ook dat deze ook wat losser zitten.
Gisteren dan toch maar eens fantasy life opgehaald....eindeloos gegrind tot lvl 25 tot ik er net achter kwam dat ik nieuwe area's kon unlocken door opdrachten voor die vlinder te doen....
Naja begint al aardig op gang te komen inmiddels. Erg verslavend btw
Iemand nog handige beginners tips? Ben sinds de start paladin? Een keer tijd om te switchen?
Iemand nog handige beginners tips? Ben sinds de start paladin? Een keer tijd om te switchen?
[ Voor 15% gewijzigd door s0ulmaster op 09-09-2015 17:39 ]
tijd voor wat klusjes!
Ik heb ook de miner, blacksmith, woodcutter en carpenter vanaf begin gedaan, kun je je eigen wapens en armour maken.
Blijft leuk, zelfs na >300 uur. Ben ook gaan spelen om op m'n 2DS.
Bijv. Fantasy Life niet ...
Nope.
[ Voor 34% gewijzigd door Goner op 09-09-2015 18:10 ]
300 uur zit ik nog lang niet aanGoner schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:08:
Ik heb ook de miner, blacksmith, woodcutter en carpenter vanaf begin gedaan, kun je je eigen wapens en armour maken.
[...]
Nope.
tijd voor wat klusjes!
Dat begreep ik van een eerdere reply ook.. maar verder heb ik er geen kunnen vinden op de wiki en andere bronnen.
Volgens deze link wordt echt aangegeven dat deze op je SD-Card wordt opgeslagen. Ik denk dat het te maken heeft met de hoeveelheid items enz. in je voorraad.
http://www.gamefaqs.com/3...s/379539-saving-your-game
Als je de tijd er echt in wilt steken zou ik per life een rank spelen en zo steeds rouleren. Dan kom je zeker wel aan de 300 uur ;-) (al lukt dat sowieso wel)
Enjoy!
http://www.gamefaqs.com/3...s/379539-saving-your-game
Ik ben begonnen als Mercenary en heb dat het hele spel gespeeld. Wel gelijk de lifes als Woodcutter, Miner enzo begonnen zodat ik dat gelijk in de nieuwe gebieden kon gaan doen. Later de Paladin enzo gedaan maar dan moet je wel het hele spel weer door om je quests te doen.s0ulmaster schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:36:
Gisteren dan toch maar eens fantasy life opgehaald....eindeloos gegrind tot lvl 25 tot ik er net achter kwam dat ik nieuwe area's kon unlocken door opdrachten voor die vlinder te doen....
Als je de tijd er echt in wilt steken zou ik per life een rank spelen en zo steeds rouleren. Dan kom je zeker wel aan de 300 uur ;-) (al lukt dat sowieso wel)
Enjoy!
Verwijderd
Vanmiddag mijn nieuwe 3DS gekocht. Zojuist alle data overgezet van mijn 3DS XL en de rest ingesteld. Super blij ermee :-D Ook nog 2 spellen erbij gekocht: Omega Ruby en Majora's mask 3D. Hoef me voorlopig niet te vervelen dus
Het zijn vooral de schouderknoppen inderdaad, want als je die vasthoudt is het veel minder. De stylus maakt ook wat geluid, en daarna zullen het de overige knoppen zijn - vooral de D-pad zit ook wat losjes en die kan dus ook binnen zijn uitsparing heen en weer.NegativeFreak schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:31:
De stylus zit juist erg goed vast in de n3DS. Net nog even gecheckt. Bij mij rammelt hij ook maar dat zijn toch echt de (z)L en (z)R. Als je zelf voelt merk je ook dat deze ook wat losser zitten.
Verwijderd
Heb nooit last gehad van losse knoppen die ratelen. Wel kraakt de behuizing van de 3Ds XL bij mij best wel.
Het scherm van mijn New 3DS XL (Zelda Majora's Mask edition) was ook een beetje los (ging heen en weer). Maar heb er een plastic hoesje omheen gedaan en nu zit het gewoon strak. L en R knoppen zijn wat los, maar voelen net als de L en R knoppen op andere controllers (bijvoorbeeld van de SNES).
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Ik wil mijn Vita wegdoen en weer een Nintendo handheld halen.
De reden hiervoor is vooral omdat er geen goede games komen voor de Vita en dat ding gewoon niet lekker in de hand ligt.
In het verleden heb ik al de originele 3DS gehad, leuk ding, maar weggedaan voor de Vita ;-)
Probleem wat ik toen had, is dat die niet lekker in de hand lag (heb best grote handen).
Nu lees ik veel reviews over de 2DS dat die juist wel comfortabel is.
Maar, de new 3DS heeft dan weer de C-stick
Ik kom er niet echt uit
De reden hiervoor is vooral omdat er geen goede games komen voor de Vita en dat ding gewoon niet lekker in de hand ligt.
In het verleden heb ik al de originele 3DS gehad, leuk ding, maar weggedaan voor de Vita ;-)
Probleem wat ik toen had, is dat die niet lekker in de hand lag (heb best grote handen).
Nu lees ik veel reviews over de 2DS dat die juist wel comfortabel is.
Maar, de new 3DS heeft dan weer de C-stick
Ik kom er niet echt uit
Verwijderd
In dat geval kan je beter de New 3DS XL nemen, die is groter en ligt daardoor beter in je handen.
Ja, vind die alleen wat aan de prijzige kant. Voordeel van de 2DS is de prijs natuurlijk (kan ik er gelijk 2 a 3 games bij halen)...Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:17:
In dat geval kan je beter de New 3DS XL nemen, die is groter en ligt daardoor beter in je handen.
Lastig Lastig!
Misschien een 2DS gebruiker die mij kan adviseren?
[ Voor 6% gewijzigd door b.o.n.s op 11-09-2015 11:46 ]
Of een nette 3DS XL van marktplaats/V&A afhalen. Zitten vaak ook gelijk een paar games bij
Iemand nog interesse in een ongebruikt 3DS hoesje voor de New 3DS XL:
http://www.bol.com/nl/p/h...-3ds-xl/9200000039269624/
Voor een 10tje gaat ie de deur uit.
http://www.bol.com/nl/p/h...-3ds-xl/9200000039269624/
Voor een 10tje gaat ie de deur uit.
Ik heb een 3DS XL en een 2DS.b.o.n.s schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:44:
[...]
De 2DS ligt best fijn in de hand (size M handschoenen) en eerlijk gezegd mis ik de 3D niet bij de meeste spellen, maar de grotere schermpjes van de XL zijn toch wel heeeel erg fijn
Thanks in iedergeval voor je reactie!Goner schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:31:
[...]
Ik heb een 3DS XL en een 2DS.
De 2DS ligt best fijn in de hand (size M handschoenen) en eerlijk gezegd mis ik de 3D niet bij de meeste spellen, maar de grotere schermpjes van de XL zijn toch wel heeeel erg fijn
Verwijderd
De 2DS ligt zeker goed in de hand, maar de "new" functies van de nieuwe 3DSen moet je niet onderschatten! Vooral ingebouwde software, de webbrowser en verschillende games werken beter op de n3DS. (Sommige hebben betere gfx, anderen enkel Amiibo en/of C-stick ondersteuning) Plus heb je 1 exclusief spel voor de n3DS: Xenoblade Chronicles.b.o.n.s schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:44:
[...]
Ja, vind die alleen wat aan de prijzige kant. Voordeel van de 2DS is de prijs natuurlijk (kan ik er gelijk 2 a 3 games bij halen)...
Lastig Lastig!
Ik heb alleen de 2DS prima ding en doet wat ie moet doen. Als ik dan iemand zijn XL zie denk ik wel die grootte schermen zijn wel chill
.
Ik heb mijn Playstation vita paar maanden terug ook verkocht via marktplaats.b.o.n.s schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:44:
[...]
Ja, vind die alleen wat aan de prijzige kant. Voordeel van de 2DS is de prijs natuurlijk (kan ik er gelijk 2 a 3 games bij halen)...
Lastig Lastig!
Er kwamen te weinig leuke games uit voor de Vita en ik kreeg nintendo kriebels nadat ik amiibo's en wii u had aangeschaft.
ik heb redelijk grote handen en dus twijfelde ik op de ik New 3DS wel moest halen.
de XL was voor mij geen optie, want er waren nog geen coverplates en 3D zou ik waarschijnlijk toch uitgezet hebben,.
Zoals eerder vermeld had ik ouders die mijn wat nerveus maakte en ben ik voor de goedkoopste oplossing gegaan.
Nu ben ik een Trotse bezitter van de Nintendo 2DS en hij was zijn geld meer dan waard.
Hij ligt lekker in de hand en je kan gewoon alle games spelen in 2D. Zo heb ik Super mario bors 2 en Pokemon Omega ruby. Binnenkort komt daar chibi robot en Animal crossing bij.
2DS is net als alle nintendo "Gameboys" geweldig, maar voor mij heeft het ook een paar minpunten.
1. Niet makkelijk op te bergen, hij is groter dan de Vita (ik heb er wel een etui bij gekocht)
2. geen cover plates, dat maakt het net iets leuker voor mij persoonlijk
3. Ondanks dat ik toch weinig 3ds zal gebruiken, kan je met de 2DS hier niet mee spelen
4. New 3DS heeft een NFC reader, nu moet je daar een aparte reader voor halen (Voor amiibos)
Mooie reply Pykow!
Heb nog een beetje rondgekeken. Ga in de winkel een 2DS proberen.
Lijkt me voor mij meer als voldoende!
[ Voor 74% gewijzigd door b.o.n.s op 11-09-2015 15:44 ]
Ook een vraag die je aan je eigen moet stellen:b.o.n.s schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:44:
Mooie reply Pykow!
Hoe vaak speel je op een handheld ?
Ik heb zelf alle consoles ernaast staat (PS4, XboxOne,Wii U) en ook nog eens een GAME PC.
Dus mijn Nintendo handheld was niet echt mijn main platform waarop ik speel.
Momenteel speel ik:
PC: Team fortress 2 ( al vanaf 2007)
XboxOne: Fifa16 (eind deze maand)
Wii U: Super mario maker (sinds gisteren)
2DS; Animal crossing: Happy home designer (volgende maand)
Ik heb wat advies nodig van de 3DS community alhier!
Geschiedenis: Sinds de originele DS heb ik alle DS'en gehad met als absolute favoriet de DSi welke ik nu nog steeds regelmatig gebruik.
Tijdens de release in 2011 heb ik een originele 3DS gekocht. Ik was echter na de initiele 'wow wat gaaf dat 3D' echt zeer ontevreden over de bouwkwaliteit (slechte stylus, slechte batterij en hinge, goedkope vormgeving en materialen) dus verkocht.
Toen kwam in 2012 de 3DS XL, die een hoop problemen van de originele aanpakte. Maar deze vond ik dan weer te groot en te lomp in de hand liggen. Vorig jaar heel kort met de 2DS gespeeld maar ik kon hier erg weinig mee. Kleine schermpjes met een beetje wazig karakter (soort plastic overlay over het gehele top screen) en natuurlijk onhandig om mee te nemen. Onvoorstelbaar dat mijn good old DSi uit 2008 zowel qua schermen als qua build quality zo enorm veel beter is..
Ik had mezelf beloofd Nintendo geen geld meer te geven omdat ik, zeker met het oog op de imho perfect DSi zoveel concessies moest doen voor een nieuwe handheld. Maar ik krijg een beetje het gevoel dat de New 3DS eigenlijk de 3DS is zoals deze in 2011 had moeten zijn.
Vraag: Wat is de ervaring van de mensen die overgestapt is van een 3DS naar een New 3DS? Is het nog de moeite waard om anno 2015 een 3DS te kopen, met alle geruchten over een komende nieuwe console/handheld, not to mention de concurrentie van tablets en smartphones als portable gaming devices?
2e hands kan ik nu een zeer goede deal krijgen op een new 3DS incl 3 games, maar ik ben bang om voor de zoveelste keer teleurgesteld te worden door Nintendo.
Geschiedenis: Sinds de originele DS heb ik alle DS'en gehad met als absolute favoriet de DSi welke ik nu nog steeds regelmatig gebruik.
Tijdens de release in 2011 heb ik een originele 3DS gekocht. Ik was echter na de initiele 'wow wat gaaf dat 3D' echt zeer ontevreden over de bouwkwaliteit (slechte stylus, slechte batterij en hinge, goedkope vormgeving en materialen) dus verkocht.
Toen kwam in 2012 de 3DS XL, die een hoop problemen van de originele aanpakte. Maar deze vond ik dan weer te groot en te lomp in de hand liggen. Vorig jaar heel kort met de 2DS gespeeld maar ik kon hier erg weinig mee. Kleine schermpjes met een beetje wazig karakter (soort plastic overlay over het gehele top screen) en natuurlijk onhandig om mee te nemen. Onvoorstelbaar dat mijn good old DSi uit 2008 zowel qua schermen als qua build quality zo enorm veel beter is..
Ik had mezelf beloofd Nintendo geen geld meer te geven omdat ik, zeker met het oog op de imho perfect DSi zoveel concessies moest doen voor een nieuwe handheld. Maar ik krijg een beetje het gevoel dat de New 3DS eigenlijk de 3DS is zoals deze in 2011 had moeten zijn.
Vraag: Wat is de ervaring van de mensen die overgestapt is van een 3DS naar een New 3DS? Is het nog de moeite waard om anno 2015 een 3DS te kopen, met alle geruchten over een komende nieuwe console/handheld, not to mention de concurrentie van tablets en smartphones als portable gaming devices?
2e hands kan ik nu een zeer goede deal krijgen op een new 3DS incl 3 games, maar ik ben bang om voor de zoveelste keer teleurgesteld te worden door Nintendo.
Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]