Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

sebastius schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:21:
Of het is een vervangend label om de een of andere reden. Maar dikke kans dat het een nepper is als jij het zo ziet. Ik zou een andere cart ook vergelijken qua PCB afwerking etc.
Nee ik weet het zeker, want als die al niet eens reageert in mijn 3DS, dan het is een fake. Heb ze goed vergeleken met mijn originele cartridges.

De verkoper heeft netjes en snel gereageerd en heeft ook niet de intentie gehad om mij een counterfeit kaartje te verkopen. Hij wist dit zelf ook niet omdat hij altijd op zijn DS gespeeld heeft. Bezig nu met een passende oplossing. Jammer, dat wel..

Het heeft mij niet veel geld gekost, daar niet van. Maar dit is wel een wijze les voor me geweest. Altijd close up shots vragen van de cartridge. ;)

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:47
Mijn Club Nintendo Captain Toad lamp is binnen...

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/WP_20150729_13_41_48_Pros.jpg

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. En dan te bedenken dat ik net te laat was om de MM lamp te bestellen, en daarom voor de Cpt Toad lamp ben gegaan.

Twijfel nu of ik hem alsnog ga omruilen. Enerzijds ben ik Zelda fanaat, anderzijds zou de Cpt Toad lamp mijn gameroom wat meer opfleuren. First world problems... :+

[ Voor 102% gewijzigd door Flozem op 29-07-2015 14:04 ]

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Flozem schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:02:

Twijfel nu of ik hem alsnog ga omruilen. Enerzijds ben ik Zelda fanaat, anderzijds zou de Cpt Toad lamp mijn gameroom wat meer opfleuren. First world problems... :+
Een Cpt. Toad lamp ruil je niet.... ;( :F

:P

Die zijn simpel weg te episch...
Afbeeldingslocatie: http://stars.nintendo-europe.com/assets/upload/img/products/912x513/5459-558d1075a60fc.png

[ Voor 18% gewijzigd door Druss op 29-07-2015 14:13 ]

• Druss
ik bedoel, check die packpack.... *;

Afbeeldingslocatie: http://stars.nintendo-europe.com/assets/upload/img/products/912x513/5459-558d108707557.png

• Flozem
Druss schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:11:
[...]

Een Cpt. Toad lamp ruil je niet.... ;( :F

:P

Die zijn simpel weg te episch...
[afbeelding]
Dat is juist mijn dilemma... :+

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

De eerste uren Happy Home Designer er op zitten. Erg leuke game met humor. Het is echt een verademing om met de stylus al het interieur via de map te (ver)plaatsen en te regelen ivm het schuiven ed in New Leaf. Er is ook een flinke berg aan interieur beschikbaar.

Daarbij lijken de villagers wat meer persoonlijkheid te hebben doordat elke klus echt een op een contact is. Je gaat samen rond de tafel zitten, bespreekt de wensen, richt daarna onder zijn/haar toeziend oog het huis is, waarna je daarna het resultaat bespreekt, gevolgd door een dramatische montage. Daarbij kan je daarna vervolgens altijd nog met de auto naar jouw eerdere klanten toe gaan om te kijken of ze nog blij zijn.

Als je New Leaf leuk vond is het een aanrader.

"21 jaar DSL!"

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:23
The_Bird schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 07:14:
De eerste uren Happy Home Designer er op zitten. Erg leuke game met humor. Het is echt een verademing om met de stylus al het interieur via de map te (ver)plaatsen en te regelen ivm het schuiven ed in New Leaf. Er is ook een flinke berg aan interieur beschikbaar.

Daarbij lijken de villagers wat meer persoonlijkheid te hebben doordat elke klus echt een op een contact is. Je gaat samen rond de tafel zitten, bespreekt de wensen, richt daarna onder zijn/haar toeziend oog het huis is, waarna je daarna het resultaat bespreekt, gevolgd door een dramatische montage. Daarbij kan je daarna vervolgens altijd nog met de auto naar jouw eerdere klanten toe gaan om te kijken of ze nog blij zijn.

Als je New Leaf leuk vond is het een aanrader.
Heb je deze in het Japans gespeeld of zo ? Het spel komt namelijk pas in Oktober naar de EU.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:09
Flozem schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:23:
[...]

Dat is juist mijn dilemma... :+
Dilemma ?!! Die Captain Toad kon ik helemaal niet en nu wil ik hem ook. Ruilen die handel en laat me er op bieden :D ...Heb mijn punten blijkbaar toch nog te vroeg uitgegeven 8)7

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

NegativeFreak schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:17:
[...]

Heb je deze in het Japans gespeeld of zo ? Het spel komt namelijk pas in Oktober naar de EU.
Klopt. Hij komt technisch gezien op "donderdag" uit in Japan maar door het tijdsverschil (+8 uur daar) was het spel gister al te downloaden in Nederland. Tel daarbij op dat je door de zwakke Yen goedkoper uit bent en je hebt een goede deal. (Rond de 30 euro)

"21 jaar DSL!"

• NegativeFreak
The_Bird schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:14:
[...]

Klopt. Hij komt technisch gezien op "donderdag" uit in Japan maar door het tijdsverschil (+8 uur daar) was het spel gister al te downloaden in Nederland. Tel daarbij op dat je door de zwakke Yen goedkoper uit bent en je hebt een goede deal. (Rond de 30 euro)
Aaah oke, duidelijk. Mocht ik deze eerder willen downloaden dan moet ik de 3DS / eShop in het japans instellen?
Misschien nog leuk voor m'n vriendin maar dan heeft ze wel een spoedcursus Japans nodig :P

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
mfreriks schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:24:
Moet zeggen, heb nu 40+ uur in Fantasy life zitten maar wat een fantastiesche game! heb nu enkel Hunter op master daarnaast veel expert... Nog geen moment saai gehad of uit verveling uitgezet. Die DLC komt er hier ook bij, kan er niet genoeg van krijgen :D
Kun je dit verder onderbouwen? Ik heb al meermaals in dit topic voorbij zien komen dat mensen het een geweldig spel vinden, maar als ik dan kijk naar het doel van het spel dan vraag ik me af hoe dat leuk kan zijn.
Het is jammer dat er geen demo beschikbaar is anders had ik hem kunnen proberen, de video's op Youtube zijn voor mij in ieder geval niet echt overtuigend. Ik zoek een leuk spel voor de 3DS, dus als je mij eens wat uitleg kan geven over wat het spel zo leuk maakt... :>

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Redax schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:34:
[...]

Kun je dit verder onderbouwen? Ik heb al meermaals in dit topic voorbij zien komen dat mensen het een geweldig spel vinden, maar als ik dan kijk naar het doel van het spel dan vraag ik me af hoe dat leuk kan zijn.
Het is jammer dat er geen demo beschikbaar is anders had ik hem kunnen proberen, de video's op Youtube zijn voor mij in ieder geval niet echt overtuigend. Ik zoek een leuk spel voor de 3DS, dus als je mij eens wat uitleg kan geven over wat het spel zo leuk maakt... :>
Is best lastig uitleggen. Ik zat met het zelfde idee wat jij nu hebt, knoop doorgehakt en geen spijt van! Het is wel redelijk backtracken maar voelt niet vervelend aan. Het sfeertje is ook wel lekker!:) Op één of andere manier houdt deze game je vast :P

Ben je bijvoorbeeld klaar met ranged class... pak je melee class, er zijn 12 verschillende classes, in game Life genoemd. Er is zo veel te doen:)

• NegativeFreak
Redax schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:34:
[...]

Ik vind het toch ook wel moeilijk uitleggen wat er leuk aan is. Het leuke voor mij zit hem voornamelijk in het steeds verder komen in de verschillende levens. Verder is het best veel grinden om alles te behalen. (Wat mfreriks ook zegt: Het is niet vervelend om dit steeds te doen. Spel heeft een leuke sfeer)
Verhaal is wel een hoop tekst maar er zitten wel grappige scenes tussen.

Waar ik me ook mee vermaakt heb is: Mario & Luigi: Dream Team Bros.
https://www.nintendo.nl/S...am-Team-Bros--762456.html

[ Voor 4% gewijzigd door NegativeFreak op 30-07-2015 11:22 ]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

NegativeFreak schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:24:
[...]

Aaah oke, duidelijk. Mocht ik deze eerder willen downloaden dan moet ik de 3DS / eShop in het japans instellen?
Misschien nog leuk voor m'n vriendin maar dan heeft ze wel een spoedcursus Japans nodig :P
Nouja, je hebt of een Japanse 3DS nodig om de Japanse Eshop te raadplegen(wat ik doe) of je moet een Japanse cartridge hebben+een exploit als Regionthree gebruiken.

Denk wel dat je door het gros van de game komt wanneer je geen Japans kan en je af en toe een paar keywords (zoals de opdrachtomschrijving) door Google translate gooit.

"21 jaar DSL!"

• NegativeFreak
The_Bird schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:49:
[...]

Nouja, je hebt of een Japanse 3DS nodig om de Japanse Eshop te raadplegen(wat ik doe) of je moet een Japanse cartridge hebben+een exploit als Regionthree gebruiken.

Denk wel dat je door het gros van de game komt wanneer je geen Japans kan en je af en toe een paar keywords (zoals de opdrachtomschrijving) door Google translate gooit.
Bedankt voor je uitleg. Dat word wachten tot Oktober.

Verwijderd

Streets of Rage 2 is uit op de 3DS

• Flozem
Bedenk me net dat ik mijn friend code nog niet heb laten toevoegen:

3DS: 0662-5380-5574
NNID: Flozem

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 21:06

jd1987

cliquefotografie.nl

Ik kan Netflix nergens vinden in de eShop voor de 3ds. Deze zou toch gewoon beschikbaar moeten zijn?

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-11 12:35
jd1987 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 21:31:
Ik kan Netflix nergens vinden in de eShop voor de 3ds. Deze zou toch gewoon beschikbaar moeten zijn?
Niet in Europa, wellicht dat dit ooit nog komt, al doen ze er al bijna 4 jaar over.

Momenteel weer Pokémon Mystery Dungeon Gates to Infinity opgepakt, kan daar nu opeens weer enorm van genieten terwijl het me eerder tegenstond. Ook enorm veel zin in Etrian Mystery Dungeon later dit jaar. Ik heb nog geen enkel Etrian Odyssey spel ooir uit kunnen spelen terwijl ik ze super leuk vind XD. Nog meer Etrian fans hier?

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:52
Er is geen aparte thread voor de New 3ds XL, dus ik stel de vraag hier maar.
Ik heb een New 3ds XL (de Majora's Mask versie <3 ). Soms als ik hem heen en weer beweeg, blijft de 3d even hangen en flikkeren, alsof hij moeite heeft met het aanpassen van de hoek. Daarna springt ie weer goed en is het beeld weer normaal 3d.

Ik denk zelf dat het door mijn bril komt. Hebben mensen zonder bril dit ook?
Ik heb het zonder bril getest, maar dan zie ik geen flikker (letterlijk en figuurlijk).

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• Lynox
Xyphoid schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 22:11:
Ik heb een New 3ds XL (de Majora's Mask versie <3 ). Soms als ik hem heen en weer beweeg, blijft de 3d even hangen en flikkeren, alsof hij moeite heeft met het aanpassen van de hoek. Daarna springt ie weer goed en is het beeld weer normaal 3d.

Ik heb het zonder bril getest, maar dan zie ik geen flikker (letterlijk en figuurlijk).
Ik heb geen bril maar had daar met Majora's Mask ook af en toe last van. Denk zelf dat het meer aan het spel zelf ligt wamt bij andere spellen merk ik het een stuk minder. Die facetracking zal wel niet helemaal goed geïmplementeerd zijn in dat spel. Enigszins ironisch omdat het tegelijk met de new 3DS uit kwam.

• Xyphoid
Lynox schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 22:29:
[...]

Ik heb geen bril maar had daar met Majora's Mask ook af en toe last van. Denk zelf dat het meer aan het spel zelf ligt wamt bij andere spellen merk ik het een stuk minder. Die facetracking zal wel niet helemaal goed geïmplementeerd zijn in dat spel. Enigszins ironisch omdat het tegelijk met de new 3DS uit kwam.
Ik heb Majora's Mask nog niet gespeeld. Maar heb het bij alle 3d op de 3ds.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:59
jd1987 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 21:31:
Niet in EU, alleen in VS.

Hetzelfde gedoe met de Vita, Netflix app is alleen voor VS, niet EU.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:08
Xyphoid schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 22:11:

Als je weg kijkt en weer terug, dan focust hij opnieuw. Dit is iets van alleen de new 3ds modellen.
Zou idd door je bril kunnen komen.

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:10
Misschien stom vraagje, maar ik zit nu in Frankrijk, kan ik hier een 2DS of 3DS kopen en hem dan in het Nederlands insteken en Nederlandse spellen spelen?

• Lynox
macmellow schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:58:
Misschien stom vraagje, maar ik zit nu in Frankrijk, kan ik hier een 2DS of 3DS kopen en hem dan in het Nederlands insteken en Nederlandse spellen spelen?
Ja, dat kan. Frankrijk behoort gewoon tot de PAL regio!

• macmellow
Lynox schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:06:
[...]

Ja, dat kan. Frankrijk behoort gewoon tot de PAL regio!
Super! Dan ga ik daar maar eens naar kijken zo!

Qua instellen van de taal kan dus ook gewoon?

• Lynox
macmellow schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:07:
[...]

Super! Dan ga ik daar maar eens naar kijken zo!

Qua instellen van de taal kan dus ook gewoon?
Jep, je kan gewoon een europese taal selecteren zodra je hem gaat instellen. Begint standaard op Engels.

• macmellow
Lynox schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:17:
[...]

Jep, je kan gewoon een europese taal selecteren zodra je hem gaat instellen. Begint standaard op Engels.
Oké mooi. Ga zo even naar een Franse supermarkt. Echter als het duurder is dan in Nederland laat ik het nog even twee weekjes rusten.

EDIT: Gekocht! n3DS + Mariokart 7 en een USB oplader. In Nederland maar eens kijken voor meer spellen.

[ Voor 12% gewijzigd door macmellow op 07-08-2015 06:45 ]

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:53
Denk dat ik Fantasy Life toch ga aanschaffen, van wat ik begrepen heb is het een sort Animal Crossing maar dan met RPG elementen, en gezien ik me met de DS en 3DS delen meer dan vermaakt heb denk ik dat deze game ook wel in dat rijtje past. Wel nog eerst even Ace ATtorney enzo uitspelen, dat dan wel, maar wel een ideale vakantiegame gok ik zo :D

• jd1987

jd1987

cliquefotografie.nl

Zo kom je nog eens wat tegen met een avondje archief opruimen op werk, wat je vervolgens mee mag nemen. Een complete DSi Dev Kit, mint in de doos, 1x gebruikt :)

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

jd1987 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 20:13:
Zo kom je nog eens wat tegen met een avondje archief opruimen op werk, wat je vervolgens mee mag nemen. Een complete DSi Dev Kit, mint in de doos, 1x gebruikt :)
Pics or it didn't happen. :P

• jd1987

jd1987

cliquefotografie.nl

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ocjPB8W.jpg

:) Morgen even mee spelen.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Gaaf! Eigenlijk een bijzonder groot apparaat. Is de DS "for size" of hoort ie dr bij?

• jd1987

jd1987

cliquefotografie.nl

Nee die sluit je aan op de box, hoort erbij. Heeft ook geen gamecard slot meer, komen 2 dikke kabels uit. DS cartridges gaan in de box. Er zit een Wii powerbrick en AV kabel bij om aan de tv aan te sluiten. Morgen even Pokemon op de tv spelen :p Verder kan je via USB Out gameplay capturen via een computer.

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:55
Ziet er gaaf uit! Veel plezier ermee :-)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Fantasy Life nu voor €23,94 bij Amazon.it!

Komen nog wel verzendkosten bij à €3,95.

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-11 22:07

pclinde

TechGaming.nl

Ik ben deze week op Gamescom geweest. Ik moet zeggen dat de Legend of Zelda: Tri Force Heroes erg tof is. Speelt lekker soepel en heeft wel een lekker 'Zelda' sfeertje. De muziek in-game was ook erg prettig. <3 Kan niet wachten!

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Stravincy
  • Niet online
pclinde schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 09:57:
Ik ben deze week op Gamescom geweest. Ik moet zeggen dat de Legend of Zelda: Tri Force Heroes erg tof is. Speelt lekker soepel en heeft wel een lekker 'Zelda' sfeertje. De muziek in-game was ook erg prettig. <3 Kan niet wachten!
Kan zelf ook niet wachten.
Ben meer fan van topdown Zelda dan 3D, dus kom maar op!

Trouwens, ik weet niet of het hier al voorbij gekomen is, maar je kan sinds kort 750 extra punten verdienen op Nintendo.nl door simpelweg je Nintendo Network ID en Club Nintendo Account aan elkaar te koppelen.

• mfneed
Even een snelle vraag! Sta in italie... Vind hoer zelda ocerina of time!!!:) is die te spelen op een n3ds uit nl? Hoop op een snelle reactie!!

Op het doosje staat ook engelse taal ondersteund

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
mfreriks schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:43:
Even een snelle vraag! Sta in italie... Vind hoer zelda ocerina of time!!!:) is die te spelen op een n3ds uit nl? Hoop op een snelle reactie!!

ja.

Alle EU (PAL) spellen kan je met een Nederlandse 3DS spelen

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 10-08-2015 12:53 ]

• Druss
mfreriks schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:43:

*wild Ocarina appeared* :P

Leuk! Die zie je niet zoveel meer in het wild! Volgens mij ook zolang het maar PAL is kun je hem op je Nederlandse 3DS spelen!

• Flozem
Vorig jaar nog gevonden bij Gamemania in Sittard. Wel nog een aardige prijs voor mogen neertellen... Gelukkig zag e.e.a. er nog netjes uit.

• mfneed
Bedankt voor de snelle reactie!! Het wild is niet meer wild!! Werkt idd perfect! Enige wat jammer is, is het Italiaanse boekje maar goed als dat alles is he:)

Eindelijk blije eigenaar van Zelda OoT!!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Ik ben nu Nine Doors, Nine Persons, Nine Hours aan het spelen en ben aangenaam verrast. Wat een topspel. Zijn er nog meer absolute aanraders voor de DS? Ik zat zelf er aan te denken om Chrono Trigger of The World Ends With You nog aan te schaffen, hoewel ik doorgaans geen hele grote RPG fan ben. Chinatown Wars lijkt me ook wel wat (grote fan van topdown GTA en Retro City rampage vond ik erg vet), kan iemand mij vertellen of dit nog 20 euro waard is in 2015?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:08
--_-- schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:52:
Ik ben nu Nine Doors, Nine Persons, Nine Hours aan het spelen en ben aangenaam verrast. Wat een topspel. Zijn er nog meer absolute aanraders voor de DS? Ik zat zelf er aan te denken om Chrono Trigger of The World Ends With You nog aan te schaffen, hoewel ik doorgaans geen hele grote RPG fan ben. Chinatown Wars lijkt me ook wel wat (grote fan van topdown GTA en Retro City rampage vond ik erg vet), kan iemand mij vertellen of dit nog 20 euro waard is in 2015?
Virtue's last reward.
Opvolger van nine nine nine.

• --_--
Arunia schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:15:
[...]

Virtue's last reward.
Opvolger van nine nine nine.
Bedankt voor je reactie, daar was ik al van op de hoogte en die ga ik ook zeker eens aanschaffen. Maar ik ben dus vooral op zoek naar parels uit de DS collectie. Ik lees veel van de goede line up dus zou graag daar wat toppers van spelen.

• Flozem
Megaman Zero Collection
Megaman ZX
Megaman ZX Advent
Hotel Dusk
Last Window
Disgaea DS
Etrian Odyssey
Heroes of Might & Magic: Clash of Heroes
Castlevania (alledrie)
Advance Wars (alletwee)
Zelda (alletwee)
Phoenix Wright Ace Attorney etc
Nanostray 1 & 2
Prof Layton (alledrie)
Mertroid Prime Hunters
Elite Beat Agents
Lego Starwars (de all in one collectie)
Lego Harry Potter
Mario 64
Chronotrigger
World Ends With You
Final Fantasy / Dragonquest games

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-11 11:00

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Ik kom de Nintendo club ook versterken :)

Gisteren een New 3DS XL (blue metallic) gekocht icm Super Smash Brothers, het kriebelde al wat langer, maar na afgelopen gamescome o.a. Tri-force te hebben gezien en ook een aantal andere games ben ik toch maar overstag gegaan :D

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

• Lynox
Mortum schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:00:
Ik kom de Nintendo club ook versterken :)

Gisteren een New 3DS XL (blue metallic) gekocht icm Super Smash Brothers, het kriebelde al wat langer, maar na afgelopen gamescome o.a. Tri-force te hebben gezien en ook een aantal andere games ben ik toch maar overstag gegaan :D
Mooi! Veel plezier ermee en als je nog andere aanraders wil kan je het altijd vragen hier.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:52

Pykow

Angelo OTR

Ben blij dat ik voor een 2DS ben gegaan en geen New 3DS op dit moment.
TE weinig tijd om eens veel te kunnen gamen op de handheld.

Speel nog wel Pokémon, maar meer nog niet.
Ik ga de nieuwe animalcrossing nog bestellen + nfc reader + amiibo kaartjes.
Lijkt me wel leuk om een beetje mee te klooien en ook leuk voor mijn vriendin.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Druss
Flozem schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 07:58:
Megaman Zero Collection
Megaman ZX
Megaman ZX Advent
Hotel Dusk
Last Window
Disgaea DS
Etrian Odyssey
Heroes of Might & Magic: Clash of Heroes
Castlevania (alledrie)
Advance Wars (alletwee)
Zelda (alletwee)
Phoenix Wright Ace Attorney etc
Nanostray 1 & 2
Prof Layton (alledrie)
Mertroid Prime Hunters
Elite Beat Agents
Lego Starwars (de all in one collectie)
Lego Harry Potter
Mario 64
Chronotrigger
World Ends With You
Final Fantasy / Dragonquest games
Mag ik hier "Mario & Luigi - Bowser's inside story" aan toevoegen? Werd ik over getipt door een vriend van me, ben echt enorm verrast door de humor en bijna RPG-achtige speelstijl!

• Xyphoid
Pykow schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:48:
Ben blij dat ik voor een 2DS ben gegaan en geen New 3DS op dit moment.
Hoezo dat?
Ik heb alleen een Nintendo DS Lite gehad. Pas geleden de 3DS XL en de New 3DS XL gekocht.
Ik speel alleen op de New 3DS XL, maar vind het wel lekker spelen. Het grote scherm is echt supergroot vergeleken met de DS Lite.
De 2DS heb ik overgeslagen, want het zag er niet uit en ik vond het veel te groot. Ook niet echt veel extra's vergeleken met de DS Lite.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Xyphoid schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:04:
[...]

Hoezo dat?
Ik heb alleen een Nintendo DS Lite gehad. Pas geleden de 3DS XL en de New 3DS XL gekocht.
Ik speel alleen op de New 3DS XL, maar vind het wel lekker spelen. Het grote scherm is echt supergroot vergeleken met de DS Lite.
De 2DS heb ik overgeslagen, want het zag er niet uit en ik vond het veel te groot. Ook niet echt veel extra's vergeleken met de DS Lite.
1 regel verder leg ik het uit ;)
Ik heb er nog te weinig op gespeeld en dus heb ik een goede keuze gemaakt om niet voor de duurdere new 3ds te gaan, terwijl de 2ds ook alle games aankan.
Als ik er meer mee zou hebben gedaan nu, dan had ik waarschijnlijk wel spijt gehad.
Misschien komt dat later nog haha.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:18
Pykow schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:07:
terwijl de 2ds ook alle games aankan.
Behalve Xenoblade? :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Flozem
Druss schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:57:
[...]

Mag ik hier "Mario & Luigi - Bowser's inside story" aan toevoegen? Werd ik over getipt door een vriend van me, ben echt enorm verrast door de humor en bijna RPG-achtige speelstijl!
Zekers - die heb ik ook in de collectie. Maar ik vond het overdreven om mijn volledige collectie hier op te schrijven... :+

• NegativeFreak
Op vakantie wat regenachtige dagen gehad dus verder gegaan met Fantasy Life.
Het heeft wat moeite gekost maar dan toch allemaal het hoogste van het hoogste aangetikt.

Van de Miner, Alchemist, Tailor, Blacksmith, Carpenter en Cook ook al de Special Request gehaald maar van de rest is het echt pittig. Toch nog flink wat levels voor omhoog.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iB6Uwt7l.jpg.jpg

• Lynox
NegativeFreak schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 08:04:
Op vakantie wat regenachtige dagen gehad dus verder gegaan met Fantasy Life.
Het heeft wat moeite gekost maar dan toch allemaal het hoogste van het hoogste aangetikt.

Van de Miner, Alchemist, Tailor, Blacksmith, Carpenter en Cook ook al de Special Request gehaald maar van de rest is het echt pittig. Toch nog flink wat levels voor omhoog.

[afbeelding]
Nice man! Met hoeveel uur op de teller als ik vragen mag? :p

• NegativeFreak
Lynox schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:01:
[...]

Nice man! Met hoeveel uur op de teller als ik vragen mag? :p
Ben momenteel level 110 met 163 uur op de teller :P

Verwijderd

:*)
Xyphoid schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:04:
[...]

Pas geleden de 3DS XL en de New 3DS XL gekocht.
Ik speel alleen op de New 3DS XL
Wat vind je van het verschil tussen de gewone en NEW?

Verwijderd

Ben ik welkom hier met mijn pasgekochte 2DS? :")

• Flozem
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 11:15:
Ben ik welkom hier met mijn pasgekochte 2DS? :")
Nee hoor: dit is het 3DS topic.... :+

j/k: welkom

Verwijderd

Flozem schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 11:25:
[...]

Nee hoor: dit is het 3DS topic.... :+

j/k: welkom
Ai, dan ga ik maar weer! Nee, oké, bedankt!

Ik had vroeger altijd een DS, ook een tijdje een 3DS die helaas spoorloos verdwenen is en kreeg eigenlijk wel weer wat 'heimwee' terug naar m'n DS dus 2 weken geleden een 2DS gekocht met MK7, 2 dagen later was ik MK7 al weer beu en kocht ik Pokémon AS, zeker geen miskoop! Wow, wat zijn die graphics verbeterd, het is zoveel anders dan vroeger en wat ben ik blij met m'n 2DS.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:08
Ik wacht met smart on de Europese release van The Binding of Isaac Rebirth, dan speel ik waarschijnlijk niks anders meer :')

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:59
Oude 3ds ging stuk (moedebord) dus dan maar de oude 3DS van mijn vriendin overgenomen, moet alleen R en L kabel bestellen want die zijn kapot.

Reden dat ze die mij gaf, we kochten een New 3DS XL voor haar, en aangezien zij veel meer op haar 3DS speelt dan ik (ik ben meer van de Vita en PC) vind ik dat prima.

• Xyphoid
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 09:25:
:*)
[...]

Wat vind je van het verschil tussen de gewone en NEW?
De gewone heb ik nooit echt op gespeeld.
Maar heb ze even naast elkaar gehad en het 3d effect is sowieso veel beter.
Ook is het scherm ietsje mooier (of misschien lijkt het maar zo. Heb niet echt goed vergeleken).
Het extra pookje en de extra shoulderbuttons heb ik nog niet gebruikt.
Wat wel irritant is, is dat de stylus aan de onderkant zit. Als ie aan de zijkant zou zitten, zou dat veel intuïtiever zijn om te pakken.

Voor de rest is ie eigenlijk hetzelfde.
Als je al een 3DS XL hebt, is het eigenlijk niet nuttig om een NEW 3DS XL te kopen.
Als je een 3DS hebt, is het misschien wel interessant. Ook voor het grotere beeld.

• R1nnegan
  • Laatst online: 29-09-2018
Beste allemaal

Weten jullie misschien hoe ik online aan eeen eshop code kom?
ik wil graag SMT IV kopen maar de sties die ik doorzoek vragen om extra kosten (wel maar 1 euro, maargoed ik ben gierig :P) voor de service en ik zag dat het in andere landen gewoon via Paypal kon.
Mijn vraag was dus of het ook hier misschien zo kan (ik zag het niet in ieder geval) zonder dat ik extra hoef te betalen (zonder naar de winkel te gaan ofc).

Thnx!

• Flozem
R1nnegan schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 19:39:
Beste allemaal

Weten jullie misschien hoe ik online aan eeen eshop code kom?
ik wil graag SMT IV kopen maar de sties die ik doorzoek vragen om extra kosten (wel maar 1 euro, maargoed ik ben gierig :P) voor de service en ik zag dat het in andere landen gewoon via Paypal kon.
Mijn vraag was dus of het ook hier misschien zo kan (ik zag het niet in ieder geval) zonder dat ik extra hoef te betalen (zonder naar de winkel te gaan ofc).

Thnx!
Je kunt gewoon rechtstreeks met CC afrekenen. Als je Paypal hebt, heb je die doorgaans toch al.

Weet overigens waar je aan begint met SMT IV: ik zit na 63 uur pas in de endgame (neutral). :)

[ Voor 6% gewijzigd door Flozem op 17-08-2015 20:08 ]

• R1nnegan
  • Laatst online: 29-09-2018
Thnx voor de snelle reactie maar dat is nu juist het punt xD. Ik heb geen credit card :'(. wel paypal maarr eh ja, ( k weet wel waar ik aan begin haha, zit ook al aan etrian odyssey en ik ben een sucker voor atlus games :P)

• Flozem
Je kunt bij de lokale supermarkt kijken. Volgens mij worden de prepaid kaartjes nagenoeg overal verkocht.

Verwijderd

Hoe moeilijk is het om gewoon een stof tasje te vinden voor de 3Ds XL? Als ik op case zoek op ebay krijg ik alleen maar van die hard plastic in klik dingen en in de winkels kan ik alleen een Donkey Kong tasje vinden wat ik niet echt wat vind. Waarom niet een leuk AC tasje voor bij de AC 3Ds XL?
Flozem schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:36:
Je kunt bij de lokale supermarkt kijken. Volgens mij worden de prepaid kaartjes nagenoeg overal verkocht.
Zelfs de AH heeft ze. 8)7

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:40:
Hoe moeilijk is het om gewoon een stof tasje te vinden voor de 3Ds XL? Als ik op case zoek op ebay krijg ik alleen maar van die hard plastic in klik dingen en in de winkels kan ik alleen een Donkey Kong tasje vinden wat ik niet echt wat vind. Waarom niet een leuk AC tasje voor bij de AC 3Ds XL?

[...]

Zelfs de AH heeft ze. 8)7
Niet alle maar de grotere voornamelijk wel.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Druss
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:40:
Ik heb hem in mn oude PSP hoesje, zo'n soort dikke sleeve van zachte stof. Geen "leuk AC tasje" helaas maar wel erg goed beschermd, heb hem al 2x van mn nachtkastje laten donderen, niks aan de hand!

• --_--
Flozem en Druss nog bedankt voor de reacties, ga zeker proberen enkele van die spellen aan te schaffen.

Little Battlers Experience lijkt me ook wel een leuk spel dat binnenkort uit komt, de eerste reviews zijn ook redelijk. Vechten met robots blijft natuurlijk altijd gaaf :)

Morgen komt ook Gunstar Heroes in de eshop. Ik vind die sega classics toch wel erg goed, dus deze ga ik ook meteen downloaden.

• Flozem
--_-- schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:24:
Flozem en Druss nog bedankt voor de reacties, ga zeker proberen enkele van die spellen aan te schaffen.
Graag gedaan! *O*

• Lynox
Opnieuw begonnen met Etrian Odyssey IV. Deze keer ga ik hem écht écht uitspelen! :P

Ik was al best ver maar als je bij dit soort spellen het na een dik jaar niet meer spelen weer op wilt pakken valt dat echt vies tegen.

• Flozem
Lynox schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:53:
Opnieuw begonnen met Etrian Odyssey IV. Deze keer ga ik hem écht écht uitspelen! :P

Ik was al best ver maar als je bij dit soort spellen het na een dik jaar niet meer spelen weer op wilt pakken valt dat echt vies tegen.
Dat klopt. Ik moet binnenkort toch echt ff Shin Megami Tensei IV gaan uitspelen. Heb er al 70 uur inzitten en als ik het te lang laat liggen, kom ik er niet meer in. Zelfde voor Okami op de Wii. :+

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb SMTIV ook maar aangeschaft voor die €10. Leuk voor de backlog! :)
Ook meteen Cave Story gekocht. Ook erg leuk.

Nog steeds Fantasy Life niet gekocht... :p al zie ik m wel voor €22 voorbij komen hier en daar, maar met een gigantische backlog, laat ik m nog maar even.
Nu ook Luigi's Mansion en Ace Combat toegevoegd! Genoeg te doen... :)

• --_--
SqueakyClean schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 21:49:
Ik heb SMTIV ook maar aangeschaft voor die €10. Leuk voor de backlog! :)
Ook meteen Cave Story gekocht. Ook erg leuk.

Nog steeds Fantasy Life niet gekocht... :p al zie ik m wel voor €22 voorbij komen hier en daar, maar met een gigantische backlog, laat ik m nog maar even.
Nu ook Luigi's Mansion en Ace Combat toegevoegd! Genoeg te doen... :)
Fantasy Life voor €22? Waar heb je dat gezien als ik vragen mag?

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

--_-- schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 00:24:
[...]

Fantasy Life voor €22? Waar heb je dat gezien als ik vragen mag?
Ik check altijd allkeyshop.com voor digitale downloads. Daar staat ie nu voor deze prijs helaas niet meer tussen.

• Druss
Zo zou ik erg graag Fire Emblem Awakening aan mijn backlog willen toevoegen. Ben altijd wel van de hardcopies. Maar die game is echt schaars aan het worden lijkt het... Ben altijd wel van de marktplaats en tweakers V&A maar hij is niet echt in omloop.

• --_--
SqueakyClean schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 08:32:
[...]

Ik check altijd allkeyshop.com voor digitale downloads. Daar staat ie nu voor deze prijs helaas niet meer tussen.
Ah oké, ik heb spellen liever met een doosje indien mogelijk.

Voor Fire Emblem zou ik wachten tot Wehkamp weer een keer 10 euro korting geeft op bestellingen boven de 40 euro. Die korting actie is er echt heel vaak. Dan heb je hem voor 33 euro thuis.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Voor spel-in-doos zou ik ook Amazon.co.uk in de gaten houden. Niet bij Amazon.de bestellen, want doosjes in het Duits zijn nou ook niet je-van-het...

• Druss
--_-- schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:26:
[...]

Ah oké, ik heb spellen liever met een doosje indien mogelijk.

Voor Fire Emblem zou ik wachten tot Wehkamp weer een keer 10 euro korting geeft op bestellingen boven de 40 euro. Die korting actie is er echt heel vaak. Dan heb je hem voor 33 euro thuis.
Ah okay, goeie tip! Thanks! Hij is nu van €48,99 voor €41,99 . Je zegt dus dat dat nog goedkoper kan?

• --_--
Druss schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:39:
[...]

Ah okay, goeie tip! Thanks! Hij is nu van €48,99 voor €41,99 . Je zegt dus dat dat nog goedkoper kan?
Ja zeker, regelmatig hebben ze acties van 10 euro korting bij besteding boven de 40 euro. Dus dan zou het goedkoper zijn ;)
Volgens mij is de normale prijs daar altijd 42 voor fire emblem, komen wel nog 2 euro verzendkosten bij. Bij sommige spellen verlagen ze dan de prijs naar 39,99 dus dan moet je nog wat goedkope prul er bij zoeken en dan is het niet altijd de moeite. Ik zou het even afwachten.

• Rebbelx
  • Laatst online: 27-11 14:35
Twijfel om een 3DS te kopen. 2de hands kan je ze vaak al op de kop tikken voor 60-70 euro wat niet veel is. Maar ik twijfel om dit te doen omdat je dat niet de meest recente nintendo handheld hebt. Of is het verschil verwaarloosbaar met de new 3DS ? Ben sowieso van plan te gewone versie te kopen en niet de XL.

Wat ik ook van plan ben is om de oude games waarmee ik opgegroeid ben aan te kopen online. Naar wat ik begrepen heb is dit mogelijk. Ik heb het dan over

Super Mario land
Wario land
Donkey Kong 1 & 2 game and watch games
etc etc De echte oldies

Kan je dit sowieso downloaden of moet je bij de 3ds dan ook nog een extra SD kaartje kopen ?

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Rebbelx schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:17:
Twijfel om een 3DS te kopen. 2de hands kan je ze vaak al op de kop tikken voor 60-70 euro wat niet veel is. Maar ik twijfel om dit te doen omdat je dat niet de meest recente nintendo handheld hebt. Of is het verschil verwaarloosbaar met de new 3DS ? Ben sowieso van plan te gewone versie te kopen en niet de XL.

Wat ik ook van plan ben is om de oude games waarmee ik opgegroeid ben aan te kopen online. Naar wat ik begrepen heb is dit mogelijk. Ik heb het dan over

Super Mario land
Wario land
Donkey Kong 1 & 2 game and watch games
etc etc De echte oldies

Kan je dit sowieso downloaden of moet je bij de 3ds dan ook nog een extra SD kaartje kopen ?
Kort samengevat is het grootste voordeel van de New 3DS de 3D functie die je hoofd nu trackt: hierdoor is de "sweet spot" veel groter, waardoor je de 3DS minder hoeft te bewegen om 3D goed te kunnen zien.
Dat heb je voor de oldies natuurlijk niet nodig, tenzij er een 3D remake is geweest, zoals Kerby.

Verder zijn sommige games mooier, beter op de New 3DS. Ook laadt deze sneller.
Maar daar heb je bij oldies weinig aan.

Het scherm van de New 3DS is trouwens wel iets groter dan z'n voorganger. Daardoor is die wat groter en ligt ie wat lekkerder in je handen. Heb je trouwens grote handen, zal een XL veel fijner spelen.

Dus als 3D je niets kan schelen en je vooral de oudere games wilt spelen, zou ik zelfs voor een 2DS gaan. Zijn helemaal goedkoop, alle spellen doen het erop (behalve Xenoblade) en ligt lekker in de hand.

• Rebbelx
SqueakyClean schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:29:
[...]

Kort samengevat is het grootste voordeel van de New 3DS de 3D functie die je hoofd nu trackt: hierdoor is de "sweet spot" veel groter, waardoor je de 3DS minder hoeft te bewegen om 3D goed te kunnen zien.
Dat heb je voor de oldies natuurlijk niet nodig, tenzij er een 3D remake is geweest, zoals Kerby.

Het scherm van de New 3DS is trouwens wel iets groter dan z'n voorganger. Daardoor is die wat groter en ligt ie wat lekkerder in je handen. Heb je trouwens grote handen, zal een XL veel fijner spelen zijn.

Dus als 3D je niets kan schelen en je vooral de oudere games wilt spelen, zou ik zelfs voor een 2DS gaan. Zijn helemaal goedkoop, alle spellen doen het erop (behalve Xenoblade) en ligt lekker in de hand.
En wat met games die je download, bevat de 3DS intern geheugen waarop je dit kan opslaan of ben je verplicht een sd kaartje erbij te kopen ? Wist niet dat je 3DS games op een 2d kon spelen....

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:18
Rebbelx schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:34:
[...]

En wat met games die je download, bevat de 3DS intern geheugen waarop je dit kan opslaan of ben je verplicht een sd kaartje erbij te kopen ? Wist niet dat je 3DS games op een 2d kon spelen....
Er zit standaard een SD kaart (oude 3DS en 2DS) of MicroSD kaart (New 3DS) bij (2 of 4 GB, afh. van het model).

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Klopt, zit een SD-kaartje bij. Bij mijn OG XL zat een 4GB SD, bij m'n New 3DS zat een 4GB microSD.

Je kan trouwens de 3D functie op de 3DS uitzetten. Dat gaat met een schuifje.
De verbeterde 3D functie op de New 3DS vind ik het sterkste plus punt.

Trouwens staan de games die je zoekt (vooral GB zo te zien) idd. in de eShop...

Dus wat wordt het?

• --_--
Ik zou toch eerder de gewone 3ds nemen dan een 2ds. Bij sommige spellen is het 3d effect toch wel aardig en je kunt hem dicht klappen. Handig als je hem een keer mee wil nemen.

Eerst wou ik het niet doen, maar ik zit er stiekem toch aan te denken om te upgraden naar een New 3ds. Dus als je het geld kan missen zou ik daarvoor kiezen.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

M2 levert erg goed werk met hun 3D classics. Dat zijn de soort remakes die ik op de 3DS zou willen zien. Outrun speelt niet alleen erg goed maar er zitten ook nog eens erg toffe extra's bij het 3D-effect is verbluffend. Sonic 2 is ook een goede remake. Leuke extra modes en hij speelt nog even goed als voorheen.
Dit zou Nintendo ook meer moeten doen maar ik schat die kans niet hoog in.

"21 jaar DSL!"

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SqueakyClean schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:29:
[...]

Het scherm van de New 3DS is trouwens wel iets groter dan z'n voorganger. Daardoor is die wat groter en ligt ie wat lekkerder in je handen. Heb je trouwens grote handen, zal een XL veel fijner spelen.

Ik heb een 2DS en omdat ik hem niet vaak gebruik, was het voor mij een goede keuze (denk ik)
New 3DS heeft 3D, inklapbaar, coverplates, laad games sneller, heeft een nfc reader voor amiibo's

heb hem al een maandje niet meer aangehad, dit komt doordat er te veel aanbod is aan games en te weinig tijd ;) Mario maker komt eraan en Fifa 16 en dus blijft de 2DS een beetje achter.

• Rebbelx
SqueakyClean schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:46:
Klopt, zit een SD-kaartje bij. Bij mijn OG XL zat een 4GB SD, bij m'n New 3DS zat een 4GB microSD.

Je kan trouwens de 3D functie op de 3DS uitzetten. Dat gaat met een schuifje.
De verbeterde 3D functie op de New 3DS vind ik het sterkste plus punt.

Trouwens staan de games die je zoekt (vooral GB zo te zien) idd. in de eShop...

Dus wat wordt het?
Normaal vanavond om de New 3DS :-) Ik ga voor de gewone versie, niet de XL omdat ik het toestel anders te groot vind. Ofwel koop ik er Zelda A link between worlds bij ofwel Donkey Kong Couyntry Returns. Heb nog even getwijfeld om voor de PSVita te gaan, wegens het feit dat ik in het bezit ben van een PS4 en mijn games dus ook op de Vita zou kunnen spelen maar het zijn de klassiekers die me naar Nintendo doen overhellen.

Ik ben opgegroeid met de NES 8 bit, de originele gameboy en game & watch games. Veel van die games zijn te downloaden op de 3ds + de klassiekers blijven leuke vervolgen krijgen. Ik ben ooit in het bezit geweet van de eerste DS maar toen was het niet echt mn ding...Het aanbod was ook erg beperkt toen. Nu wil ik een handheld om af en toe eens op te spelen of op verlof mee te nemen. Aangezien de Vita games redelijk wat games heeft die ook op PS4 te spelen zijn, lijkt het mij dus logischer om voor de 3DS te gaan. Anders aanbod aan games en vooral (hopelijk) het nostalgische gevoel

[ Voor 37% gewijzigd door Rebbelx op 24-08-2015 09:30 ]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Rebbelx schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:25:
[...]

Normaal vanavond om de New 3DS :-) Ik ga voor de gewone versie, niet de XL omdat ik het toestel anders te groot vind. Ofwel koop ik er Zelda A link between worlds bij ofwel Donkey Kong Couyntry Returns. Heb nog even getwijfeld om voor de PSVita te gaan, wegens het feit dat ik in het bezit ben van een PS4 en mijn games dus ook op de Vita zou kunnen spelen maar het zijn de klassiekers die me naar Nintendo doen overhellen.

Ik ben opgegroeid met de NES 8 bit, de originele gameboy en game & watch games. Veel van die games zijn te downloaden op de 3ds + de klassiekers blijven leuke vervolgen krijgen. Ik ben ooit in het bezit geweet van de eerste DS maar toen was het niet echt mn ding...Het aanbod was ook erg beperkt toen. Nu wil ik een handheld om af en toe eens op te spelen of op verlof mee te nemen. Aangezien de Vita games redelijk wat games heeft die ook op PS4 te spelen zijn, lijkt het mij dus logischer om voor de 3DS te gaan. Anders aanbod aan games en vooral (hopelijk) het nostalgische gevoel
Ik heb beiden, de New 3DS en de Vita, en het is idd. wat je zoekt. Voor beiden valt iets te zeggen, waarbij de Vita meer helt naar console games en de 3DS naar handheld games.

Op de 3DS speel ik o.a.:
- Mario-games,
- Ace Attorney,
- SEGA-classics (Outrun!),
- Virute's Last Reward,
- Xenogears,
- Fire Emblem,
-Cave Story,
naast NES en GB klassiekers.

Op de Vita speel ik games als:
- Uncharted,
- Zen Pinball,
- The Walking Dead,
- P4G,
- TearAway,
- klassiekers van de PSOne (MGS) en de PSP collectie (Patapon).

Allemaal erg goede games en daarom makkelijk naast elkaar te houden.

Ik zou dan ook veel moeite hebben om te kiezen, maar als ik echt zou moeten kiezen zou ik toch voor de 3DS gaan en dan vooral voor de games, omdat deze meer kwalitatief goede games heeft...

Maar gelukkig hoef ik niet te kiezen... 8)

• CamelNLD
  • Laatst online: 05-10 12:07
Is de Vita ook niet zo dood als een pier qua nieuwe releases?

• Druss
CamelNLD schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:16:
Haha, ik lees al een tijdje mee in bovenstaande gesprek. Ik had ook geen idee dat er nog leven was in de Sony handheld markt... :P
SqueakyClean schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:13:
[...]

- klassiekers van de PSOne (MGS) en de PSP collectie (Patapon).
Sweet mother of jesus.. Patapon.. dat was zo'n vette game!!! <3 " *O* Pata - pata - pata - PON! *O* " Daar heb ik uren in zitten, back in the days. Die was even volledig naar achter in m'n geheugen verplaatst :P Zoiets moest nog eens voor de 3DS uitkomen... Man man man, even een enorm nostalgie gevoel hierzo... _/-\o_

• CamelNLD
  • Laatst online: 05-10 12:07
De Nintendo is juist zo leuk omdat er van die orginele spellen opzitten.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

CamelNLD schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:16:
Rainbow skies een RPG game zit er nog aan te komen (maar die is al 2 jaar in ontwikkeling en nog geen release datum) Console games spelen via de koppeling PS4 en PS Vita is leuk, maar je mis knoppen en dus niet alles werkt goed.
Daarnaast speelde ik niets meer op de PS vita en heb ik hem zelf verkocht dit jaar.
Sterker nog ik heb nog een Playstation 4 staan, waarmee ik niks doe.
Ik speel alleen nog maar op de PC, 2DS,Wii U en Xbox One.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Druss schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:25:
Sweet mother of jesus.. Patapon.. dat was zo'n vette game!!! <3 "*O* Pata - pata - pata - PON! *O* " Daar heb ik uren in zitten, back in the days. Die was even volledig naar achter in m'n geheugen verplaatst :P Zoiets moest nog eens voor de 3DS uitkomen... Man man man, even een enorm nostalgie gevoel hierzo... _/-\o_
Ja, prachtig, hè. :D Chakka - chakka - pata - PON ... PON - pata - pata - PON oOo

Ja, te mooi.

Over de Vita: dat ding is springlevend! Maar helaas alleen door JRPG's. Als die in je straatje liggen, is de Vita echt de handheld.

Westerse ontwikkelaars laten dat ding wel volledig links liggen, waardoor je alleen wat indies vanuit het westen gereleased ziet. En het ergste is dat Sony zelf helemaal niets meer voor de Vita doet.

Dus kortom de Vita is springlevend, maar zo dood als een pier.

Er zijn er 13 miljoen van verkocht...

[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 24-08-2015 11:56 ]

Pagina: 1 ... 98 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]