Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:52

Pykow

Angelo OTR

Mizgala28 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:35:
[...]

Over persona 4 heb ik gemengde gevoelens, maar dat terzijde.

Of alle Japanse games overdreven zijn is afhankelijk hoe je het bekijkt, iedere game kan overdreven zijn.

Ik bekijk het heel simpel, een game als Senran Kagura is bijvoorbeeld extreem overdreven (goed en vermakelijk spel, met veel en veel te veel overdreven cutscenes en zeer mager verhaal) maar dan heb je nog Ys, Tales of Heart R, Toukiden, Akibas Trip, Final Fantasy en ga zo door, die vind ik dan weer niet overdreven.

Maar dat is een persoonlijke smaak ;)
natuurlijk is het een persoonlijke smaak.
Final fantasy is inderdaad goed te doen, maar persona 4 golden was voor mij "TE" japans.

En nee ik hoef geen CoD, Fifa of NFS.
ik heb juist een nintendo apparaat voor Mario universum, Pokemon en titels die ik nooit eerder heb gespeeld.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:47
Fantasy Life was ik inderdaad nog vergeten. Geweldig spel - veel tijd in gestoken. :)

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:21

Christiano007

Ich bin der champion

Akaendra schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:21:
[...]

Beestjes vangen, maar voornamelijk het online gedeelte. Gisteren naar de US National championships gekeken via twitch en daar zaten weer mooie potjes tussen :)
Het verhaal an sich is meestal dertien in een dozijn, maar de single player is altijd goed te pruimen in ieder geval D
Dan is het misschien online leuker om te doen dan offline? Want het werd voor mij allemaal erg repetitief.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:08
Fantasy Life wordt echt vaak genoemd, misschien toch eens naar kijken, al zijn niet alle reviews even positief.

[ Voor 23% gewijzigd door outlandos op 06-07-2015 13:56 ]

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wat ik ook een briljant spel vind is Theathrythm Final Fantasy: Curtain Call. Zeker als je de Final Fantasy games hebt gespeeld. De muziek is fantastisch, maar de gameplay heeft mij ook verrast! En volledig te spelen met de knoppen, dus geen vol gekrast touchscreen... d:)b

En Curtain Call bevat ook nog eens alle liedjes uit de eerste Theathrythm...! M.i. één van de beste games op de 3DS.
Outlandos schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:54:
Fantasy Life wordt echt vaak genoemd, misschien toch eens naar kijken, al zijn niet alle reviews even positief.
Dit spel moet je echt liggen. Schijnt nogal "tedious" te zijn. Animal Crossing New Leaf is een stuk beter.

[ Voor 31% gewijzigd door SqueakyClean op 06-07-2015 13:59 ]

Verwijderd

SqueakyClean schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:57:
[...]

Dit spel moet je echt liggen. Schijnt nogal "tedious" te zijn. Animal Crossing New Leaf is een stuk beter.
Dat heb je met zulke games altijd, ook met AC, trouwens. Waar ik persoonlijk nooit in heb kunnen komen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Eerst maar eens Pokemon champion worden en New super mario bros 2 uitspelen en dan kijken we eens naar Animal crossing of Fantasy life

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Pykow schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:21:
Eerst maar eens Pokemon champion worden en New super mario bros 2 uitspelen en dan kijken we eens naar Animal crossing of Fantasy life
Mario 3D Land is ook fantastisch en mag niet ontbreken! _/-\o_

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SqueakyClean schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:41:
[...]

Mario 3D Land is ook fantastisch en mag niet ontbreken! _/-\o_
Kwam pas later achter dat Marop 3D land , niet hetzelde is als Mario 3D world op de Wii U.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Pykow schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:42:
[...]

Kwam pas later achter dat Marop 3D land , niet hetzelde is als Mario 3D world op de Wii U.
3D World is eigenlijk de Wii U versie van 3D Land. Maar Land is echt heel goed en geeft veel speel plezier: 8 werelden met meerdere levels. Stiekem zelfs 16 werelden...! :o
Kan 'm echt aanraden.

• outlandos
Ja, Mario Land 3D is echt geweldig, mooi gebruik van het 3D effect ook.

[ Voor 33% gewijzigd door outlandos op 06-07-2015 15:10 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Outlandos schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:10:
Ja, Mario Land 3D is echt geweldig, mooi gebruik van het 3D effect ook.
heb een 2DS :P dus heb niet zoveel aan de 3D effect. Ik weet dat Mario 3D land ook werkt op de 2DS (Zoals alle games behalve Xenoblade volgens mij)

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

SqueakyClean schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:57:
[...Fantasy Life...]
Tedious nogal ?? Dat zou ik wel 's onderbouwd willen zien ... ik vind het persoonlijk verre van vervelend/saai/monotoon !!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 08:30
Goner schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:58:
[...]

Tedious nogal ?? Dat zou ik wel 's onderbouwd willen zien ... ik vind het persoonlijk verre van vervelend/saai/monotoon !!
Inderdaad, het is eerder andersom, AC is nogal tedious en kan erg saai worden als je het lang achter elkaar wil spelen, niet mijn spel, maar Fantasy Life daarentegen blijft verfrissend voor mij.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:47
Koldur schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:02:
[...]

Inderdaad, het is eerder andersom, AC is nogal tedious en kan erg saai worden als je het lang achter elkaar wil spelen, niet mijn spel, maar Fantasy Life daarentegen blijft verfrissend voor mij.
Kan ik me helemaal bij aansluiten. Juist voor Animal Crossing en Rune Factory / Harvest Moon kon ik nooit zo warm lopen.

Fantasy Life ervaarde ik juist als afwisselend en net uitdagend genoeg.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:12
Hmm ik heb sinds de actie dat de N3DSXL €170 was bij de MM en heb tot nuj toe alleen maar pokemon OR gespeeld, heb er nu 45 uur inzitten ongeveer en net de league verslagen. Terwijl ik nog 5 andere spellen had gehaald met de 3=2 actie (allemaal nog in seal :D ), heb in ieder geval nog genoeg spellen voor de komende tijd :9

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:59
Musta schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:37:
Hmm ik heb sinds de actie dat de N3DSXL €170 was bij de MM en heb tot nuj toe alleen maar pokemon OR gespeeld, heb er nu 45 uur inzitten ongeveer en net de league verslagen. Terwijl ik nog 5 andere spellen had gehaald met de 3=2 actie (allemaal nog in seal :D ), heb in ieder geval nog genoeg spellen voor de komende tijd :9
45 uur in totaal of was je 45 uur bezig tot de league?

Ik heb Alpha Sapphire gespeeld, maar ik heb jaren terug ook de normale Ruby & Sapphire gespeeld, ik ken het verhaal een beetje en gebruikte hetzelfde overpower tactiek als altijd.

Kies een Torchic, train die t/m level 20, ondertussen is hij al een Combusken en kent hij Ember, Scratch, Double Kick en Peck.

1ste gym = rock/steen = double kick OP
2de gym = vecht = peck OP
3de gym = elektrisch/staal = ember deels prima keuze, deels OP (ondertussen heb je een lv38 Blaziken)
4de gym = vuur = double kick is prima keuze
5de gym = normaal = double kick OP
6de gym = flying = Blaze Kick of Slash is een prima keuze
7de gym = rock-psychic = Sky Uppercut voor Lunatone en Solrock, Slash voor de anderen
8ste gym = water-ijs = Slash en Sky Uppercut

League:

1: Dark Type = Sky Uppercut, Slash en Blaze Kick
2: Ghost Type = Blaze Kick
3: Ice Type = Blaze Kick en Sky Uppercut
4: Dragon Type = Slash, maar liever een Pokémon met draak of ijs aanvallen pakken

Champion: onder andere staal = Blaze Kick, Sky Uppercut en Slash

Ik vlieg er zo doorheen, ik versla dan altijd alle trainers die ik tegenkom tot de 6de gym, daarna alleen wat ik tegenkom, in dit tempo ben ik na 8 uur vanaf begin tot het winnen van de league klaar.

• Musta
Mizgala28 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:53:
[...]

45 uur in totaal of was je 45 uur bezig tot de league?

Ik heb Alpha Sapphire gespeeld, maar ik heb jaren terug ook de normale Ruby & Sapphire gespeeld, ik ken het verhaal een beetje en gebruikte hetzelfde overpower tactiek als altijd.

Kies een Torchic, train die t/m level 20, ondertussen is hij al een Combusken en kent hij Ember, Scratch, Double Kick en Peck.

1ste gym = rock/steen = double kick OP
2de gym = vecht = peck OP
3de gym = elektrisch/staal = ember deels prima keuze, deels OP (ondertussen heb je een lv38 Blaziken)
4de gym = vuur = double kick is prima keuze
5de gym = normaal = double kick OP
6de gym = flying = Blaze Kick of Slash is een prima keuze
7de gym = rock-psychic = Sky Uppercut voor Lunatone en Solrock, Slash voor de anderen
8ste gym = water-ijs = Slash en Sky Uppercut

League:

1: Dark Type = Sky Uppercut, Slash en Blaze Kick
2: Ghost Type = Blaze Kick
3: Ice Type = Blaze Kick en Sky Uppercut
4: Dragon Type = Slash, maar liever een Pokémon met draak of ijs aanvallen pakken

Champion: onder andere staal = Blaze Kick, Sky Uppercut en Slash

Ik vlieg er zo doorheen, ik versla dan altijd alle trainers die ik tegenkom tot de 6de gym, daarna alleen wat ik tegenkom, in dit tempo ben ik na 8 uur vanaf begin tot het winnen van de league klaar.
45 inclusief de League, maar ik liet heel vaak mn DS zo staan met pokemon actief, dat telt die dan waarschijnlijk ook mee. Was het zelfs een keer vergeten, werd ik wakker en valt de DS bijna uit dus kan er ruim 10 uur vanaf trekken.. En ik ga ook echt actief op zoek naar alle items en heb dit keer ook echt een walkthrough gebruikt na een area gecleared te hebben om te checken of ik alle items wel had.

Haha ik heb ook bijna echt alleen mn Blaziken gebruikt en de Shiny Charizard Y van Gamemania actie. Door de EXP Share was het wel erg makkelijk, alle pokemons levelen heel snel. Dit was in de vroegere spellen wel anders dacht ik? Of ik herinner het me verkeerd..

Heb ff opgezocht wat er na de League te doen is, en denk dat er nog wel voldoende content is om te spelen. Ook nog alle legendaries etc vangen.Zo niet, dan maar Pokemen Y uit de seal halen :p

Of Mario :9 ..

Of Xenoblade, :9 met wat voor een spel op de VITA kan ik dat eigenlijk een beetje vergelijken ? Soul Sacrifice?

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

11 uur en pas net bij de 6e gym.
ben nu een elekrische en steel pokemon aan het trainen.

Ik doe er vaak 20 uur over of meer. Want ik train ze dan zo vaak. Dat de gym of league een eitje is.

Bij pokemon blu ging is pas de league in nadat alles op lvl 90 of hoger zat. Was gewoon leuk om te doen

• Mizgala28
Pykow schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 00:53:
11 uur en pas net bij de 6e gym.
ben nu een elekrische en steel pokemon aan het trainen.

Ik doe er vaak 20 uur over of meer. Want ik train ze dan zo vaak. Dat de gym of league een eitje is.

Bij pokemon blu ging is pas de league in nadat alles op lvl 90 of hoger zat. Was gewoon leuk om te doen
Vroeger kwam ik zo met een lv65 Blaziken aankloppen bij de League in Ruby en Sapphire.

Maar als ik de meest uitdagende league moet bij pakken, dan ga ik voor Diamond/Pearl/Platinum, je pokémons lekker door trainen maar niet grinden kan gewoon niet, de league is een uitdaging tenzij je puur op 1 pokemon focust.

Meestal is dat bij mij een Infernape (op Gold/Silver na kies ik altijd vuur, in Gold/Silver een water type).

Meestal kom ik dan bij de league (zonder grinden) aan als hij lv85+ is, en zelfs dan is champion irritant (vooral Garchomp)

* komt er net achter dat we plots een pokémon gesprek van maken :P *

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik had verhalen gehoord dat de 3ds soms frame drops had met pokemon. Vandaag op de 2ds ook meegemaakt.

Heb maar 40 euro betaald voor mn 2ds. Dus ik neem het voor lief.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Pykow schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:29:
Ik had verhalen gehoord dat de 3ds soms frame drops had met pokemon. Vandaag op de 2ds ook meegemaakt.

Heb maar 40 euro betaald voor mn 2ds. Dus ik neem het voor lief.
Die framedrops zijn vooral aanwezig als je 3D aan hebt staan, iets waar je met een 2DS niet eens de mogelijkheid toe hebt.

Misschien merk je het sporadisch, bij grafisch zware aanvallen of 2v2 gevechten ofzo. Maar wat ze bedoelen heeft dus betrekking tot 3D, waar je het practisch bij elk gevecht gaat merken.

Verwijderd

Vooral horde gevechten met grotere Pokémon (qua formaat) geeft een probleem, en dan vooral in X en Y. En ja, zelfs in 2D.

OR/AS heeft hier aanzienlijk minder last van (in 2D), maar ook daar komt het nog wel voor. Ik hoop eigenlijk nog op een Pokémon Z die geoptimaliseerd is (zoals bv Smash Bros) voor de New 3DS. Maar voorlopig lijkt het er op dat dit het eerste jaar, in een lange tijd, zonder Pokémon game gaat worden.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2015 09:12 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

BlackMage schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:52:
[...]

Die framedrops zijn vooral aanwezig als je 3D aan hebt staan, iets waar je met een 2DS niet eens de mogelijkheid toe hebt.

Misschien merk je het sporadisch, bij grafisch zware aanvallen of 2v2 gevechten ofzo. Maar wat ze bedoelen heeft dus betrekking tot 3D, waar je het practisch bij elk gevecht gaat merken.
Ik had het bij de 4e gym op de vulkaan en bij 2 vs 2 gevecht tegen team magma.
Als de camera aan (bovenste scherm) beide pokemons van heel dichtbij toonde, had ik gewoon wat frame drops. niet zo super irritant, want je klikt 1x op een aanval en je hebt geen last meer van frame drops.

Toch leuk om te lezen dat de meningen erg verschillend zijn tussen de 2DS en 3DS (niet NEW 3DS)
lijkt een 40/60 verhouding te zijn. iets minder dan de helft vindt de 2DS een fijn apparaat en iets meer dan de helft vindt het jammer dat je de 2DS niet kunt inklappen en dat je 3D mist.

Plus punten die ik hoor van 2ds zijn
- de Bumpers aan de bovenkant
- Minder krampachtig voor grote handen
- 3D werkt niet altijd goed op de 3DS en dus speel je ook gewoon 2DS
- Prijs voor wat je krijgt is interessant als je niet te veel te besteden hebt.
- De oplader zit erbij, dus als je een 2DS haalt kan je niet vergissen.
- Voor mensen die van de Gameboy advance komen is de 2DS gewoon een nieuwe gameboy.
- Mensen die twijfelen of Nintendo wel hun ding is, dan is de 2DS een mooi instap model

Plus punten die ik hoor van 3DS zijn
- Makkelijker mee te nemen (inklapbaar)
- Inklappen is gelijk sleepmode (bij 2DS is dit een switch die je om moet zetten)
- mogelijkheid tot 3D, paar games werken er goed mee

Bij de NEW 3DS hoor ik :
- Amiibo ondersteuning
- Moet sneller zijn, maar in praktijk nog niet gemerkt
- Faceplates
- Design van de XBYA knoppen doet je denken aan de SNES controller

Over performance hoor ik alleen maar dat de 2DS en 3DS dezelfde hardware hebben maar dat de 2DS iets langer mee gaat met zijn batterij (Dit komt doordat er geen 3D inzit)
De NEW 3DS is krachtiger, maar in praktijk nog niet echt tot zijn recht gekomen omdat de games nog niet allemaal geoptimaliseerd zijn.

Misschien dat jullie meer plus punten voor de 3DS hebben, maar dit is alles wat ik ben tegengekomen.
ik kan begrijpen dat 3D en het inklappen zeer fijn is.

Ik wacht persoonlijk op het nieuws van de NX om te kijken wat dat gaat worden.
dat kan een Console zijn of een handheld of een combinatie.

Verwijderd

Bij de NEW 3DS hoor ik :
- Amiibo ondersteuning
- Moet sneller zijn, maar in praktijk nog niet gemerkt
- Faceplates
- Design van de XBYA knoppen doet je denken aan de SNES controller
Dit merk je alleen bij spellen die ondersteuning voor de new 3DS bieden: Smash Bros, LoZ Majora's Mask, Fullblox (60fps op de N3DS, 30fps op de 3DS/2DS), Monster hunter 4 (grafisch beter op de N3DS) en de ingebouwde apps. Ook het opstarten van meeste games is sneller.

Zie bv:

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2015 09:36 ]

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Hoe is Metal Gear Solid: Snake Eater voor de 3DS eigenlijk?
Heb hem voor 6 euro gekocht maar nog niet gespeeld.

"21 jaar DSL!"

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Hoe vinden jullie Smash Bross eigenlijk op de 3DS? Moet je echt van fighters houden, of is het ook leuk voor casuals...?

En is de SP nog een beetje leuk, of is de MP de place to be?

Leuke aanbieding bij de MM... :9

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:16
The_Bird schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:41:
Hoe is Metal Gear Solid: Snake Eater voor de 3DS eigenlijk?
Heb hem voor 6 euro gekocht maar nog niet gespeeld.
Ik heb hem gekocht bij mijn tweedehandse 3ds. Even gespeeld, maar snel weer uitgezet en doorverkocht. Slechte besturing, slechte graphics (waar ik normaal wel doorheen kan kijken), onoverzichtelijk en saai. Dus van mijn kant een slechte ervaring :P.

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:05
SqueakyClean schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:41:
Hoe vinden jullie Smash Bross eigenlijk op de 3DS? Moet je echt van fighters houden, of is het ook leuk voor casuals...?

En is de SP nog een beetje leuk, of is de MP de place to be?

Leuke aanbieding bij de MM... :9
Ik heb hem toevallig gisteren in de ruil gezet in de V&A. Ik merk dat ik hem toch veel minder speel dan de vorige series (Melee en Brawl). Ik dacht in het begin dat draagbare Smash het beste was wat er is, maar doordat ik de vorige delen zoveel heb gespeeld merk ik dat ik snel op de single player was uitgekeken. Multiplayer is wel geinig, maar alleen de For Glory rondes zijn te doen zonder al te veel lag. Zodra er items aan te pas komen gaat ie flink stotteren online.

Voor de rest speelt het wel erg lekker, gewoon console kwaliteit qua besturing en dat grafische stijltje ziet er ook tof uit. Dus ik denk dat het er vooral aan ligt hoeveel je de vorige series hebt gespeeld of het iets is voor je.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

VP2000 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:04:
[...]

Dus ik denk dat het er vooral aan ligt hoeveel je de vorige series hebt gespeeld of het iets is voor je.
Nog geen enkele uit de serie gespeeld... :o Alleen wel ff de demo, maar ik heb geen idee wat ik doe natuurlijk... alleen maar buttonmashen... :)

Dus vandaar de vraag: ook voor casuals?

• Dufniall
  • Laatst online: 11:05
Ja hoor, zeker geschikt voor casuals. Het heeft geen ingewikkelde combosystemen, maar wel genoeg diepgang dat je jezelf flink kunt verbeteren door te spelen. Kort door de bocht: rammen met A, speciale aanvallen met B+richting, blocken met de schouderknoppen. Daarmee kom je al een heel eind. En zeker als je wel fan bent van de Nintendo wereld is het tof om alle verschillende characters te proberen en te unlocken. De stages zijn ook in de thema's van de verschillende Nintendo games, inclusief muziek. Dus als je nog nooit iets gespeeld hebt in de Smash serie is het zeker tof om eens te proberen!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Thanks voor je uitgebreide antwoorden. Ga 'm halen! :)

Helaas niets te ruilen...

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-10 12:07
Ik vind em tof. Gewoon je agressie kwijt en princess peach in elkaar bashen omdat ze zich altijd laat pakken. Dat zal haar leren!

[ Voor 8% gewijzigd door CamelNLD op 07-07-2015 12:49 ]

• Mizgala28
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:33:
[...]

Dit merk je alleen bij spellen die ondersteuning voor de new 3DS bieden: Smash Bros, LoZ Majora's Mask, Fullblox (60fps op de N3DS, 30fps op de 3DS/2DS), Monster hunter 4 (grafisch beter op de N3DS) en de ingebouwde apps. Ook het opstarten van meeste games is sneller.

Zie bv:
[video]
Wat is er dan precies grafisch beter op N3DS als je MH4U speelt?

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:18
Mizgala28 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:09:
[...]

Wat is er dan precies grafisch beter op N3DS als je MH4U speelt?
Textures:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/22skMyy.jpg

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Mizgala28
:o

Dat is inderdaad zichtbaar verschil.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Gelukkig wel, wat heb je anders aan je mooie supersnelle New 3DS? :)

• RayNbow
SqueakyClean schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:50:
Gelukkig wel, wat heb je anders aan je mooie supersnelle New 3DS? :)
Cover plates? :p

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/AnoJadkEivS8NXkYR4HXjRJ2/full.jpg

• Mizgala28
Coverplates zijn cool maar ik vind dat de 3ds dan zo goedkoop aanvoelt, maar dat is een persoonlijke smaak, zelfs dan ze zien er wel cool uit.
mat.hi.as schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:53:
[...]

Ik heb hem gekocht bij mijn tweedehandse 3ds. Even gespeeld, maar snel weer uitgezet en doorverkocht. Slechte besturing, slechte graphics (waar ik normaal wel doorheen kan kijken), onoverzichtelijk en saai. Dus van mijn kant een slechte ervaring :P.
Ik heb Snake Eater op de 3DS en de HD remake op de Vita gespeeld, op de laatste zijn de grapics en de besturing beter (werkt beter dan op de 3ds en is minder frustrerend).

[ Voor 66% gewijzigd door Mizgala28 op 07-07-2015 16:07 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Een kirby fan ? haha

Cover plates zijn echt leuk, maar voor mij geen system seller.
SqueakyClean schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:10:
[...]

Nog geen enkele uit de serie gespeeld... :o Alleen wel ff de demo, maar ik heb geen idee wat ik doe natuurlijk... alleen maar buttonmashen... :)

Dus vandaar de vraag: ook voor casuals?
Ik heb hem op de Wii U, maar zoveel effecten dat ik steeds het overzicht verlies en sterker nog. ik weet soms niet eens waar ik ben.
Gaat zo snel en ik snap niet dat mensen hier veel uren in kunnen steken.

Ook de Singleplayer, dan win ik alles, maar dan kom je bij "Magic hands" en dan ga ik 9 van de 10x dood
op zelfs niveau 3. Zie ik gasten op youtube op de hoogste stand spelen, maar dat is echt niet te doen voor iemand die nooit een vecht spel hebben gespeeld.
Ok hier schrok ik wel even van.
Waarom had ik dit niet eerder ontdekt, dan was ik voor New 3DS gegaan .
Hoewel ik super blij ben met een 2DS (na jaren weer eens een "Gameboy")

Misschien een donatie starten of iemand die een 2DS wil hebben voor een New 3DS :P haha
Speel er nu nog veel op, maar moet me tijd ook nog wel verdelen met mn Playstation 4, Xbox One en Wii U. Hoewel ik de laatste maanden alleen bezig ben met nintendo.

Nintendo virus heeft me weer te pakken van vroeger :P

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 07-07-2015 16:57 ]

• RayNbow
Pykow schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:44:
[...]

Een kirby fan ? haha

Cover plates zijn echt leuk, maar voor mij geen system seller.
Eig. ben ik niet echt een Kirby fan, heb vroeger vnl. de eerste Kirby op de Game Boy gespeeld (omdat m'n zusje die had). Maar deze cover was gewoon awesome(ly cute). :p

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

RayNbow schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:57:
[...]

Eig. ben ik niet echt een Kirby fan, heb vroeger vnl. de eerste Kirby op de Game Boy gespeeld (omdat m'n zusje die had). Maar deze cover was gewoon awesome(ly cute). :p
Ik speelde alleen maar Pokemon Blue,Yellow,Gold op mn gameboy pocket.
Oja en een Mario die te moeilijk was voor mij.

Nu heb ik een 2DS en tadaaa ik speel Pokemon Omega Ruby en Mario.
Eerst ga ik deze games plat spelen en Yoshi wooly world moet ik ook nog uitspelen op de Wii U.

Hopelijk op tijd klaar voordat Fifa 16 weer uit is haha.

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:44:
[...]

Ik heb hem op de Wii U, maar zoveel effecten dat ik steeds het overzicht verlies en sterker nog. ik weet soms niet eens waar ik ben.
Gaat zo snel en ik snap niet dat mensen hier veel uren in kunnen steken.

Ook de Singleplayer, dan win ik alles, maar dan kom je bij "Magic hands" en dan ga ik 9 van de 10x dood
op zelfs niveau 3. Zie ik gasten op youtube op de hoogste stand spelen, maar dat is echt niet te doen voor iemand die nooit een vecht spel hebben gespeeld.
Als je eenmaal de tactiek van Crazy & Master Hand doorhebt zijn ze best makkelijk te verslaan IMO. Totdat je bij Master Core (niv 5.1 en hoger) komt en direct ingemaakt wordt :p

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ik heb de XL... ;(

Ik zou daarvan de backplate wel willen vervangen door een suede achtige plate... maar die zijn er natuurlijk niet... :(

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SqueakyClean schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:10:
[...]

ik heb de XL... ;(

Ik zou daarvan de backplate wel willen vervangen door een suede achtige plate... maar die zijn er natuurlijk niet... :(
dubbelzijdig plakband ? :P

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Pykow schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:05:
[...]

dubbelzijdig plakband ? :P
Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/rOK_-ExCFOE/maxresdefault.jpg

Speelt erg lekker! :+

Ben vooral blij met m'n "case"... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door SqueakyClean op 08-07-2015 09:44 ]

• Mizgala28
Pykow schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:05:
[...]

Ik speelde alleen maar Pokemon Blue,Yellow,Gold op mn gameboy pocket.
Oja en een Mario die te moeilijk was voor mij.

Nu heb ik een 2DS en tadaaa ik speel Pokemon Omega Ruby en Mario.
Eerst ga ik deze games plat spelen en Yoshi wooly world moet ik ook nog uitspelen op de Wii U.

Hopelijk op tijd klaar voordat Fifa 16 weer uit is haha.
Je weet dat EA FIFA 16 alleen voor Ps3, Ps4, X360, XBO en PC uitbrengt?

Ze vinden onder andere het niet meer waard om FIFA 16 uit te brengen voor de Wii, Wii U (vreemd genoeg is er wel FIFA 15 voor de Wii maar niet voor de Wii U) en ook slaan ze 3ds en Vita over.

Niet dat je wat mist, het is "weer" een "nieuwe" FIFA spel.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Tja, ik geef EA groot gelijk. Als het niet verkoopt, waarom zou je het dan uitbrengen?
Maar ach, gelukkig komen Just Dance en Skylanders uit dit jaar :')

"21 jaar DSL!"

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mizgala28 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:11:
[...]

Je weet dat EA FIFA 16 alleen voor Ps3, Ps4, X360, XBO en PC uitbrengt?

Ze vinden onder andere het niet meer waard om FIFA 16 uit te brengen voor de Wii, Wii U (vreemd genoeg is er wel FIFA 15 voor de Wii maar niet voor de Wii U) en ook slaan ze 3ds en Vita over.

Niet dat je wat mist, het is "weer" een "nieuwe" FIFA spel.
Natuurlijk weet ik dat ;)
ik ben zelf ook niet alleen beperkt tot Wii U en 2DS (3DS)
Heb ook nog een Playstation 4, Xbox One en Game PC van 1,5 jaar oud staan.
Hoewel mijn Playstation 4 echt aan het stof happen is op dit moment.
Laatste game was Watch_Dogs(maar 2 uur gespeeld) en Tomb raider (uitgespeeld)

Had het er meer over dat ik eerst Pokemon, Mario en Yoshi wooly world wil uitspelen voordat straks Fifa 16 op de deurmat valt en ik mijn nintendo apparaat op een laag pitje zet.

Ik wil ook geen AAA titel spelen op de Wii U of 3DS. Speel liever echte Nintendo games (Exclusieve titels) daarop.

• Mizgala28
Pykow schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:25:
[...]

Natuurlijk weet ik dat ;)
ik ben zelf ook niet alleen beperkt tot Wii U en 2DS (3DS)
Heb ook nog een Playstation 4, Xbox One en Game PC van 1,5 jaar oud staan.
Hoewel mijn Playstation 4 echt aan het stof happen is op dit moment.
Laatste game was Watch_Dogs(maar 2 uur gespeeld) en Tomb raider (uitgespeeld)

Had het er meer over dat ik eerst Pokemon, Mario en Yoshi wooly world wil uitspelen voordat straks Fifa 16 op de deurmat valt en ik mijn nintendo apparaat op een laag pitje zet.

Ik wil ook geen AAA titel spelen op de Wii U of 3DS. Speel liever echte Nintendo games (Exclusieve titels) daarop.
Aha

Hier staan zo'n beetje alle consoles thuis op PS4 en XBO na, PS4 vinden wij voorlopig niet interessant en XBO heeft geen games die ons interesseren.

Wii U hapt stof, momenteel geen geld voor games ervoor en op MK8 en New Super Mario Bros na hebben wij alleen nog sport games.

PS3 wordt vaak gebruikt, maar het meest de game PC en laptop voor gaming, en daarnaast speelt mijn vriendin vaak op haar 3ds en ik daartegen op mijn Vita.

Qua games zal Wii U nog lang moeten wachten, ik wil weer eens een 3ds voor mijzelf in huis halen, ik had ooit eentje maar in 2013 verkocht door omstandigheden.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mizgala28 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:35:
[...]

Aha

Hier staan zo'n beetje alle consoles thuis op PS4 en XBO na, PS4 vinden wij voorlopig niet interessant en XBO heeft geen games die ons interesseren.

Wii U hapt stof, momenteel geen geld voor games ervoor en op MK8 en New Super Mario Bros na hebben wij alleen nog sport games.

PS3 wordt vaak gebruikt, maar het meest de game PC en laptop voor gaming, en daarnaast speelt mijn vriendin vaak op haar 3ds en ik daartegen op mijn Vita.

Qua games zal Wii U nog lang moeten wachten, ik wil weer eens een 3ds voor mijzelf in huis halen, ik had ooit eentje maar in 2013 verkocht door omstandigheden.
PS4 heb ik te snel gekocht en beetje sonde van mijn geld geweest.
Verkopen is een optie, maar weet niet of ik dat wel zou moeten doen.

Xbox One en Game PC gebruik ik voor Triple A games (Fifa 16,Forza 6, Overwatch)
Wii U heb ik pas 2 maanden en ik geniet nog van Splatoon, Yoshi wooly world.
Daarnaast mijn Vita verkocht en een 2DS gehaald voor totaal 40 euro.
Ik had beter voor de New 3DS kunnen gaan, Geld is geen probleem, maar mijn omgeving hield me een beetje tegen om deze aan te schaffen.
Nadat ik de 2DS in huis had zeggen ze gelijk, waarom dan toch niet voor de New 3DS gegaan.
Daar baalde ik wel van.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pykow schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:44:
[...]

PS4 heb ik te snel gekocht en beetje sonde van mijn geld geweest.
Verkopen is een optie, maar weet niet of ik dat wel zou moeten doen.

Xbox One en Game PC gebruik ik voor Triple A games (Fifa 16,Forza 6, Overwatch)
Wii U heb ik pas 2 maanden en ik geniet nog van Splatoon, Yoshi wooly world.
Daarnaast mijn Vita verkocht en een 2DS gehaald voor totaal 40 euro.
Ik had beter voor de New 3DS kunnen gaan, Geld is geen probleem, maar mijn omgeving hield me een beetje tegen om deze aan te schaffen.
Nadat ik de 2DS in huis had zeggen ze gelijk, waarom dan toch niet voor de New 3DS gegaan.
Daar baalde ik wel van.
Ik zou nog wachten op de PS4 exclusives, zonde als je hem nu verkoopt.

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 08:43
Ik zou sowieso niet meer naar je omgeving luisteren om te bepalen wat je leuk vindt. Lekker belangrijk.

Heel de wereld en zijn moeder speelt Fifa op een PS4, ik moet er niet aan denken. Laat mij maar lekker met Yoshi en Mario rondrennen/racen/vechten in WoollyWorld/Mario games/MK8/SSB etc.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Henk schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:41:
Ik zou sowieso niet meer naar je omgeving luisteren om te bepalen wat je leuk vindt. Lekker belangrijk.

Heel de wereld en zijn moeder speelt Fifa op een PS4, ik moet er niet aan denken. Laat mij maar lekker met Yoshi en Mario rondrennen/racen/vechten in WoollyWorld/Mario games/MK8/SSB etc.
Yep ben beïnvloed en daardoor heb ik een 2DS en geen New 3DS gehaald.
We leren er maar mee leven haha.
Geniet nog wel van Pokemon omega ruby en New mario bros 2.
iPodKiller schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:38:
[...]

Ik zou nog wachten op de PS4 exclusives, zonde als je hem nu verkoopt.
Daarom wacht ik er ook even mee ;)

• Mizgala28
Henk schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:41:

Hoewel ik Fifa met hart en ziel haat, mijn omgevinf speelt Candy Crush, nog erger dus en het ergste is dat ze het een game noemen...

• outlandos
Ik ben erg blij met mn N3DS, echter heb ik veel te weinig tijd alle games te spelen die ik gekocht heb. Foto volgt als ik thuis ben.

• yesjohn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-11 21:37
Is er iemand die mij kan helpen kiezen tussen de volgende titels:

- A Link Between Worlds
- Super Mario 3D Land
- Fantasy Life

Alvast bedankt ;)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
yesjohn schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:40:

- A Link Between Worlds
- Super Mario 3D Land
- Fantasy Life

Alvast bedankt ;)
Iene miene mutte...

• yesjohn
Daar lijkt het wel op. Daarom hoopte ik op wat ervaringen van andere mensen hier

Verwijderd

Van die drie: A Link between worlds. Een unieke game, met lekkere muziek en geweldige 2D Zelda actie :)

En 3D Land als back up :p

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2015 18:58 ]

• outlandos
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:57:
Van die drie: A Link between worlds. Een unieke game, met lekkere muziek en geweldige 2D Zelda actie :)

En 3D Land als back up :p
dit.

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-11 12:35
yesjohn schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:40:

- A Link Between Worlds
- Super Mario 3D Land
- Fantasy Life

Alvast bedankt ;)
Ik zal proberen kort en bondig samen te vatten wat ik ervan vond:

A Link Between Worlds
Normaal vind ik top-down Zelda's minder leuk, maar deze was echt fantastisch. Speelt enorm vloeiend door zijn 60 fps en de gameplay zelf is lekker vlot met alle mechanics die er zijn. Wisselen tussen Lorule en Hyrule dmv in muren gaan staan is enorm leuk bedacht en wordt ook goed geïnplementeerd in boss fights. Absoluut een aanrader.

Super Mario 3D Land
Goede mario game, maar toch had ik hier het gevoel dat er wat mistte. Het is gewoon wéér een mario game en je weet precies hoe het speelt, van punt A naar B. Latere werelden zijn wat moeilijker maar echt challenging vond ik het nooit. Desondanks wel een solide platformer.

Fantasy Life
Absoluut mijn favoriete 3DS game. Je kunt hier zo enorm veel uren in kwijt, al helemaal als je de DLC (Origin Island) erbij koopt die echt enorm veel toevoegt. Let wel dat je dan niet meer met andere mensen online kan spelen die de DLC niet hebben en anders om. Het spel is wel wat simpel, maar juist wanneer de (ietwat lange en trage) story voorbij is en je alle vrijheid hebt wordt het echt leuk en uitdagender. Als je houdt van RPG's is dit een absolute must. Dit spel heeft veel te weinig aandacht gekregen naar mijn mening.

Dus daar heb je het! Hopelijk heb je er wat aan :)

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

• Arunia
  • Laatst online: 21:08
Gouden onderkantje voor mijn N3DS XL MM duurt nog steeds voort met al 3 keer excuses dat het langer duurt dan verwacht. Zucht.

Verwijderd

Lynox schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:21:
[...]

Fantasy Life
Absoluut mijn favoriete 3DS game. Je kunt hier zo enorm veel uren in kwijt, al helemaal als je de DLC (Origin Island) erbij koopt die echt enorm veel toevoegt. Let wel dat je dan niet meer met andere mensen online kan spelen die de DLC niet hebben en anders om. Het spel is wel wat simpel, maar juist wanneer de (ietwat lange en trage) story voorbij is en je alle vrijheid hebt wordt het echt leuk en uitdagender. Als je houdt van RPG's is dit een absolute must. Dit spel heeft veel te weinig aandacht gekregen naar mijn mening.

Dus daar heb je het! Hopelijk heb je er wat aan :)
Fantasy Life slurpt alleen wel extreem veel tijd op :+ Niet echt een leuke game of even tussendoor te spelen.

Maar om heel eerlijk te zijn, zijn het alledrie echte toppers voor de 3DS. Dus je kan er niet verkeerd aan doen er één te kiezen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2015 19:34 ]

• Lynox
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:33:
[...]

Fantasy Life slurpt alleen wel extreem veel tijd op :+ Niet echt een leuke game of even tussendoor te spelen.
Dat kan ook een pluspunt zijn! Ik houd zelf juist enorm van dat soort verslavende, tijdrovende spellen. Voordat je het weet ben je uren verder. Nog één quest, nog één level up, en dan nog één, en nog een... _/-\o_

• yesjohn
Bedankt allemaal,

Ik denk dat ik a Link Between Worlds ga aanschaffen. Fantasy Life komt er ook maar pas als ik er wat meer tijd voor heb. Daarnaast heb ik ook nog een aantal andere RPG's die ik eerst moet uitspelen.

• mat.hi.as
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:33:
[...]

Maar om heel eerlijk te zijn, zijn het alledrie echte toppers voor de 3DS. Dus je kan er niet verkeerd aan doen er één te kiezen. :)
Het is juist verkeerd om er slechts één te kiezen :P.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

yesjohn schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:41:
Bedankt allemaal,

Ik denk dat ik a Link Between Worlds ga aanschaffen. Fantasy Life komt er ook maar pas als ik er wat meer tijd voor heb. Daarnaast heb ik ook nog een aantal andere RPG's die ik eerst moet uitspelen.
Ik heb Link in één ruk uitgespeeld. Topspel! 2D Zelda (ok, semi-3d) blijft voor mij het leukste!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Zo mario bros gehaald afgelopen maandag voor vakantie. Nu al uitgespeeld.
standaard levels. Gouden munten zijn soms onmogelijk te halen.

Heb ik nog pokemon bij haha.
oja en ga animal crossing halen. Grappig en straks ook nog amiibos. Zijn dan leuker om te hebben

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik wordt altijd weer enthousiast als ik jullie ervaringen van Fantasy Life lees. Maar als ik dan gameplay en reviews bekijk, weet ik het niet meer. Reviews zijn nou niet echt lyrisch over de game (Metacritic: 7.3 met 50 reviews).

Helaas is er ook geen demo, dus laat ik 'm maar weer gaan. Misschien als ie over 10 jaar een keer in de aanbieding is geweest... ;)

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:23
SqueakyClean schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:35:
Ik wordt altijd weer enthousiast als ik jullie ervaringen van Fantasy Life lees. Maar als ik dan gameplay en reviews bekijk, weet ik het niet meer. Reviews zijn nou niet echt larisch over de game (Metacritic: 7.3 met 50 reviews).

Helaas is er ook geen demo, dus laat ik 'm maar weer gaan. Misschien als ie over 10 jaar een keer in de aanbieding is geweest... ;)
Het is maar net wat je leuk vindt qua games. Het is zijn geld wel waard.

Geen idee waar je woont maar GameMania Roosendaal heeft de game 2e hands voor €29,98.

• mat.hi.as
Fantasy Life is nu 29 euro bij Gameshop Twente. Nieuw ga je hem niet snel zo goedkoop vinden. Gebruikt vier euro goedkoper. Het spel is meer dan zeker de moeite waard.

Ik weet niet hoelang die reviewers spelen, maar het eerste stukje, waarbij de professions worden uitgelegd, kan als saai worden ervaren. Daarvoor raad ik aan om van elke soort profession (vechten, craften en resources verzamelen) eenmaal te doen, en de rest te skippen. Dan begin je zo aan het 'echte' spel.

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:34
SqueakyClean schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:35:
Ik wordt altijd weer enthousiast als ik jullie ervaringen van Fantasy Life lees. Maar als ik dan gameplay en reviews bekijk, weet ik het niet meer. Reviews zijn nou niet echt larisch over de game (Metacritic: 7.3 met 50 reviews).

Dat gevoel heb ik ook voor een paar maanden gehad, maar 3 dagen geleden toch aangeschaft. Uiteindelijk vind ik het spel echt super! Je kan het klein houden met één beroep of meteen groots aanpakken met meerdere, misschien wel alle beroepen.
Als je er wat tijd in steekt en veel plezier hebt met RPG's, het geen probleem vindt om te backtracken, dan is dit spel wel iets voor jou.
Ik had hem gekocht en was er niet meer van af te slaan: ge-wel-dig spel!

PSN: Redrafted

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

mat.hi.as schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:40:
Fantasy Life is nu 29 euro bij Gameshop Twente. Nieuw ga je hem niet snel zo goedkoop vinden. Gebruikt vier euro goedkoper. Het spel is meer dan zeker de moeite waard.

Ik weet niet hoelang die reviewers spelen, maar het eerste stukje, waarbij de professions worden uitgelegd, kan als saai worden ervaren. Daarvoor raad ik aan om van elke soort profession (vechten, craften en resources verzamelen) eenmaal te doen, en de rest te skippen. Dan begin je zo aan het 'echte' spel.
Hoelang duurt de intro? Bij persona 4 golden was ik na 3 uur eindelijk bezig met de echte game. Maar toen was ik er al klaar mee.
ik wil gameplay of anders filmpjes. Tekst dialoogjes zijn zwaar irritant. Pokemon kan ik nog net verdragen.

• Lynox
Pykow schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:50:
[...]

Hoelang duurt de intro? Bij persona 4 golden was ik na 3 uur eindelijk bezig met de echte game. Maar toen was ik er al klaar mee.
ik wil gameplay of anders filmpjes. Tekst dialoogjes zijn zwaar irritant. Pokemon kan ik nog net verdragen.
Dan ga het relatief zwaar krijgen hiermee vrees ik. De story heeft heel veel filler tekst. Zelf vond ik het geen probleem omdat er nogal wat slechte en droge humor in voorkomt en ik het wel een vermakelijk verhaal vond. Die story is ongeveer 10-20 uur lang, gok ik. Zodra je daar doorheen bent heb je nauwelijks nog tekst.

• mat.hi.as
Pykow schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:50:
[...]

Volgens mij een halfuurtje per profession. In die tijd ben je wel veel aan het lopen, af en toe praten, dingen kopen/maken/vinden/doodmaken. Wel heel erg aan het handje gehouden, dus je kan niet echt iets ernaast doen (ingame). Story mode is helaas wel voornamelijk tekstdialoogjes, maar nog aardig doorklikbaar.

De story duurde (duurt, ben nog bezig) een stuk langer. Ik deed er verschillende professions naast (1 vechtskill, maar alle andere skills). Daardoor kon ik alles gebruiken wat ik tegenkwam. Mijn vriendin rushte er bijna doorheen, en was klaar in ~20uur (iirc). Wel kon ze dus veel dingen niet doen, zoals mining spots, simpelweg omdat ze een te laag level had. Je geniet dus veel meer van het spel als je alle dingen een beetje on par houdt.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Hoe maakte je ook alweer screenshots op de 3DS zodat ze op het SD kaartje komen?

"21 jaar DSL!"

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

The_Bird schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:36:
Hoe maakte je ook alweer screenshots op de 3DS zodat ze op het SD kaartje komen?
Met je telefoon.

• Lynox
In Fantasy Life kan dat met de Start en Select knoppen. Je hoort dan zo'n foto geluidje.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Ingewikkeld ... via Miiverse.
http://www.jvgs.net/features/3ds-screenshots.htm

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:16

SkyStreaker

Move on up!

Ik wil eigenlijk een zwaardere accu kopen voor de New3DS. Maar eh... Ik kan geen site vinden die ze verkoopt. Een betrouwbare 3rd party? Nope. Ja... Voor de oude types. Iemand toevallig een idee?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Net anderhalve week een n3DS XL en weer helemaal verkocht :)
Ik heb ook een DS Lite gehad, maar wat een verschil zeg! Ook het 3d-effect vind ik erg leuk gedaan.

Nu lekker bezig met Zelda MM, Animal Crossing New Leaf en Phoenix Wright vs. Professor Layton...
En ik ben de mensen met friendcodes uit de TS aan het toevoegen. Heb de mijne ook doorgegeven, dus voeg me gerust toe :) (4356-2906-2573)

Echt leuk, ik was een beetje vergeten hoe leuk het Nintendo-sfeertje is.

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

• superericje
  • Laatst online: 09:46
Willen jullie de lijst met de friendcodes laten bestaan in de TS?
krijg van tijd tot tijd zeker nog wel aanmeldingen, maar was even benieuwd, of hij moet blijven of niet :)

[ Voor 13% gewijzigd door superericje op 15-07-2015 15:04 ]

• mat.hi.as
Ja, waarom niet? Lijkt me prima om die erin te houden.

• Arunia
  • Laatst online: 21:08
Lijkt me ook wel handig om die er in te houden.

Wellicht een idee om iemand anders mede auteur te maken van dit topic?

Verwijderd

Dat kan ik opzich wel doen, gezien ik ook de NintendoIds van het Wii U topic doe.

• superericje
  • Laatst online: 09:46
gelukkig maar dan houden we hem er gewoon in :)

• Musta
Yup houden maar, heb ook heel wat mensen toegevoegd

• mfneed
  • Laatst online: 05-11 20:25
Moest er ook aan geloven... Fantasy life!! Wat speelt dat heerlijk weg zeg! Soms hier en daar wat lage dialoogjes maar te overzien! Ben verkocht :) :)

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:40

Renate1970

Lef is Leven

Hoi, willen jullie mij ook toevoegen ben nog wel niet zo'n gamer maar wel verkocht aan mijn new 3ds XL

(5241 2176 0208)

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

• mfneed
Iemand die mijn Friend code kan toevoegen aan de pagina?:)

3153 6658 0939 Needs

[ Voor 5% gewijzigd door mfneed op 20-07-2015 20:57 ]

• Musta
Mijne ook please: Friend Code: 2423-5475-5029

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Wat zijn jullie gedachten omtrent de nieuwe Rhytmn Heaven (the best +)?
Vind het zelf de beste tot nu toe, veel content, al heb ik nog lang niet alles vrijgespeeld?

"21 jaar DSL!"

• Lynox
The_Bird schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:42:
Wat zijn jullie gedachten omtrent de nieuwe Rhytmn Heaven (the best +)?
Vind het zelf de beste tot nu toe, veel content, al heb ik nog lang niet alles vrijgespeeld?
Zodra die hier uit komt ga ik hem zeker halen! Helaas zal dat nog wel ff duren :(

• mfneed
Moet zeggen, heb nu 40+ uur in Fantasy life zitten maar wat een fantastiesche game! heb nu enkel Hunter op master daarnaast veel expert... Nog geen moment saai gehad of uit verveling uitgezet. Die DLC komt er hier ook bij, kan er niet genoeg van krijgen :D

• sebastius

sebastius

Zo, ik heb wat 'oude' spelletjes in V&A gezet. Ik speel er toch niet meer mee (uitgespeeld of niet zo leuk voor mij). Ruimt lekker op.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik heb vandaag via een budgetgaming member een US versie van pokemon platinum binnengekregen 2e hands, alles leuk en aardig todat mijn 3DS deze niet herkende. Ik heb hier FF3 voor de DS liggen die ook US is en werkt uitstekend.Toen ben ik verder gaan kijken en toen zag ik dat de cover art aan de achterkant een lage dpi heeft.

Ook zie je onder de gouden contacten nog een stukje groene circuitboard eruit steken. Kunnen jullie dit bevestigen of dit inderdaad counterfeit is? De gouden contacten zijn ook een stukje langer dan de echte kaartjes.

Links is platinum , midden is FF3, rechts is europese pokemon HG.
https://imgur.com/a/6j6xO

Ik weet niet in hoeverre de US cover afwijkt maar dit is duidelijk geen genuine cover. Moet je deze cover eens zien:

http://www.theisozone.com/images/cover/nds-1317885851.jpg

Een us cover:

http://www.gamefaqs.com/d...version/images/box-122715

[ Voor 10% gewijzigd door iPodKiller op 28-07-2015 21:42 ]

• sebastius

sebastius

De meest duidelijke giveaway op carts was altijd dat het Nintendo logo net niet helemaal klopte. Ik had op de GBA games van Nintondo :P

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

sebastius schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:11:
De meest duidelijke giveaway op carts was altijd dat het Nintendo logo net niet helemaal klopte. Ik had op de GBA games van Nintondo :P
Ik kan zelf al zien dat de DPI op de coverart niet Nintendo waardig is, is helemaal niet scherp. Dat geeft het al weg.

[ Voor 2% gewijzigd door iPodKiller op 28-07-2015 23:05 . Reden: coverart vergeten ]

• sebastius

sebastius

Of het is een vervangend label om de een of andere reden. Maar dikke kans dat het een nepper is als jij het zo ziet. Ik zou een andere cart ook vergelijken qua PCB afwerking etc.
Pagina: 1 ... 97 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]