Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:16
Zoals er lach-tapes zijn voor comedies, zijn er applause-tapes voor presentaties :+

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:52

Pykow

Angelo OTR

NintendoSmasher schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:11:
Waarom is er applause te horen als ze geen live presentatie hebben.
Microsoft (Xbox) had zelfs een groep in groene t-shirtjes die staat aan het klappen waren, terwijl de publiek stil was.

bij EA klapte de presentatoren zelf maar :+

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:59:
[...]
bij EA klapte de presentatoren zelf maar :+
Tja, anders klapt helemaal niemand. :+

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:05
De aankomende line-up:

Afbeeldingslocatie: http://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10941522_851048791646242_4037971050756567436_n.jpg?oh=d8be642c4af1fda7bec3034e4ee0869b&oe=5626B2A6

Dit jaar dus nog geen Hyrule Warriors. Chibi Robo! ziet er trouwens wel tof uit, ik hou wel van 2D platformers. Voor de rest niet echt veel boeiends dus dat wordt wachten tot Monster Hunter X. ;)

Verwijderd

Dat zij wel de Amerikaanse releasedata ;)

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:53
Gisteren ook nog even wat FE on stream zitten kijken, zag er best wel leuk uit. Heb ze beide in preorder staan (mits er een SE komt die beide heft natuurlijk)

Yokai Watch was maandag en dat zag er ook wel leuk uit tot zover.

Alleen jammer dat men dat dan niet laat zien tijdens de live event maar in Treehouse.

Verwijderd

Akaendra schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:01:
Gisteren ook nog even wat FE on stream zitten kijken, zag er best wel leuk uit. Heb ze beide in preorder staan (mits er een SE komt die beide heft natuurlijk)
In Japan is er een SE ook kan je het tweede verhaal als DLC kopen. Ik weet niet zeker of ze in het Westen de SE ook uitbrengen, maar ik vermoed wel dat de DLC hier op dezelfde wijze zal werken.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2015 09:14 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:59
Het valt mij wel op, geen N3DS titels die aangekondigd zijn.

Maar goed ook, dan blijven de mensen met de oude 3ds niet in de kou staan.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Mizgala28 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:41:
Het valt mij wel op, geen N3DS titels die aangekondigd zijn.

Maar goed ook, dan blijven de mensen met de oude 3ds niet in de kou staan.
Had je kunnen verwachten. Het is hetzelfde als met de DSi. Wanneer ze bijv een nieuwe Mario uit zouden geven voor de N3DS dan snijden ze zichzelf in de vingers omdat reguliere 3DS bezitters het niet zullen kopen en het aantal mensen dat een upgrade doet is te summier om te rechtvaardigen.

Gaat trouwens lekker met de populariteit van de nieuwe "Metroid" 3DS titel. De trailer op youtube:

likes 5.626

dislikes 54.747

Verbaast me niks bij een bedrijf dat gewoon zijn kop in het zand blijft steken en niet naar zijn klanten luistert maar toch vermakelijk om te zien.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

The_bird jij hebt vast deze petitie al getekend?

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:39
Ik wacht wel totdat er meer informatie over de game beschikbaar is (hands-on impressions, reviews, demo's, etc.). Wind Waker werd aanvankelijk ook de grond in geboord.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Akaendra
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:13:
[...]

In Japan is er een SE ook kan je het tweede verhaal als DLC kopen. Ik weet niet zeker of ze in het Westen de SE ook uitbrengen, maar ik vermoed wel dat de DLC hier op dezelfde wijze zal werken.
Dat er in JP de SE komt wist ik al, zie em hier ook graag verschijnen maar daar zullen we tzt wel info over vinden. Dat Metroid debakel, tja, aan zo'n game moet je de Metroid naam niet koppelen, noem het dan maar gewoon Federation Force ofzo, schaadt een beetje de Metroid naam anders.

Wel blij dat Treehouse toch wat ingame spul heft laten zien van FE (best leuk allemaal) en van Yokai Watch en anderen. Helemaal niet zo slecht zoals anderen het doen geloven maar ieder zijn ding om het zo maar te zeggen. Ik kijk namelijk liever naar wat ik wel speel dan wat ik niet wil spelen en mijn preorder lijstje is over de laatste paar dagen in ieder geval flink gegroeid, met Nintendo en niet Nintendo games :D

Verwijderd

RayNbow schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:31:
Ik wacht wel totdat er meer informatie over de game beschikbaar is (hands-on impressions, reviews, demo's, etc.). Wind Waker werd aanvankelijk ook de grond in geboord.
Ik vind iig de reacties dom. Je hebt nog geen 60 seconden aan footage gezien. Nu geef je een heel duidelijk teken aan Nintendo: wij hebben geen interesse in iets nieuws. Hier kunnen zij dus helemaal niets mee, en ik ben bang dat ze bang zijn een Metroid Prime voor de NX te maken.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:27:
The_bird jij hebt vast deze petitie al getekend?
Haha, nope maar ik vind het wel grappig dat zoiets gestart is. Verbaast me dat ze zoveel handtekeningen verzameld hebben.

"21 jaar DSL!"

• Mizgala28
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:08:
[...]

Ik vind iig de reacties dom. Je hebt nog geen 60 seconden aan footage gezien. Nu geef je een heel duidelijk teken aan Nintendo: wij hebben geen interesse in iets nieuws. Hier kunnen zij dus helemaal niets mee, en ik ben bang dat ze bang zijn een Metroid Prime voor de NX te maken.
Nou vind ik het spel uit de trailer lelijk uitzien maar:

1. Het is maar een trailer
2. Het is nog niet af
3. Er is nog geen volledige gameplay getoond

Ik vind de commotie dus onzinnig, het wordt sowieso beter, maar mensen moeten eens meer geduld hebben.

• RayNbow
Nog wat informatie over MPFF:
I think someone heard Tanabe saying he's had this idea for this side-story in the Metroid Prime universe for many years now. So it just sounds like he's finally got to do it.
That's right. Tanabe said that he's had this idea for about 10 years, and he's happy to be finally showing it to us

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Ik denk dat die nieuwe metroid prime nog wel leuk kan worden. Maar het is voor mij geen game om een nnds aan te schaffen.

Ik had heel erg gehoopt op een f-zero 3ds. Als dat een exclusive zou worden dan zou ik meteen een New 3ds aanschaffen. Zou er misschien zelfs wel een wij u voor aanschaffen als die daarop zou verschijnen.

De nieuwe paper Mario lijkt me ook wel leuk worden. Ik snap al die negatieve reacties niet zo eigenlijk.

• Mizgala28
--_-- schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:39:
Ik denk dat die nieuwe metroid prime nog wel leuk kan worden. Maar het is voor mij geen game om een nnds aan te schaffen.

Ik had heel erg gehoopt op een f-zero 3ds. Als dat een exclusive zou worden dan zou ik meteen een New 3ds aanschaffen. Zou er misschien zelfs wel een wij u voor aanschaffen als die daarop zou verschijnen.

De nieuwe paper Mario lijkt me ook wel leuk worden. Ik snap al die negatieve reacties niet zo eigenlijk.
Ik had die Paper Mario niet verwacht, maar die komt zeker in huis, lijkt mij sowieso vet.

• RayNbow
@derond7: When Nintendo revealed "Blast Ball" everyone said that it looked like Metroid. When it was confirmed to be Metroid people said the opposite.
_o-

Edit:
Metroid Prime: Federation Force Info Dump.

[ Voor 20% gewijzigd door RayNbow op 19-06-2015 17:30 ]

• RayNbow
Mensen die trouwens uitkijken naar SK2?

Edit:
In ander nieuws, DBZ: Extreme Butoden komt naar Europa.

[ Voor 50% gewijzigd door RayNbow op 23-06-2015 10:10 ]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Extreme Butoden leek me in eerste instantie wel leuk maar het roster is vrij incompleet en de karakters die er in zouden moeten zitten hebben ze als assists er in gezet. Zelfs SSJSSG Vegeta is niet speelbaar. Erg vreemde keuze gezien de release omtrent Fukkatsu no F. Xenoverse heeft ook SSJSSG. Golden Frieza en SSJSSG Goku er in zitten dus dan schakel ik niet over naar een portable DBZ met een incompleet roster.

Wat wel cool is is hoe ze nieuwe 16-bit muziek gemaakt hebben voor de Butoden 2 port die er in zit. Je hebt dan niet de originele muziek, (die zal je door het hele Yamamoto gebeuren sowieso niet meer horen) maar de vervangende muziek klinkt goed.

"21 jaar DSL!"

• Mizgala28
Ik wacht op de Senran Kagura maar niet voor de 3DS, en qua DBZ ben ik teleurgesteld, had meer iets van Battle of Z verwacht zoals voor de Vita.

Echter, genoeg andere goede games die komen voor de 3DS.

• RayNbow
Elke route in Fire Emblem: Fates is even lang.

De lengte van de 3 storylines:
spoiler:
6 gedeelde chapters, 22 unieke chapters.

Edit:
Hmm, ik betwijfel of de volgende voice samples in de Westerse release blijven, of dat het gecensureerd wordt... http://webm.host/7a5f5/

[ Voor 25% gewijzigd door RayNbow op 26-06-2015 07:26 ]

• --_--
Ik ga binnenkort op reis en zou graag een nieuw spel meenemen. Heeft hier iemand nog tips voor een spel dat zich goed leent voor onderweg en ook geschikt is voor korte speelsessies? Ik heb geen zin om onderweg aandacht te besteden aan een belangrijk verhaal en dergelijke. Ik wil gewoon spelen en kunnen stoppen wanneer het nodig is.

Super smash bros neem ik in ieder geval mee. Iemand nog een aanrader?

• RayNbow
Pullblox, Fullblox, Box Boy, ...?

• RayNbow
Als de volgende berichtgeving betrouwbaar is, lijkt het erop dat de NX een nieuwe handheld wordt. Nintendo heeft plannen om 20 miljoen exemplaren in 't eerste jaar te verschepen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik stond op het punt om een 3DS aan te schaffen om bijvoorbeeld Pokemon Omega ruby te gaan spelen.
Maar ik ben bang dat ik dan nu 200 euro neertel, terwijl er volgend jaar weer een nieuwe handheld uit gaat komen.

Of zeggen jullie dat ik gewoon voor de New 3DS moet gaan en wat zou dan de reden hiervan zijn.

PS. Laatste Nintendo handheld was een Gameboy Pocket :P

• RayNbow
Ik zou zeggen, kijk naar welke 3DS games je wilt spelen en maak dan een afweging. Zo zou je bijv. nu een 3DS kunnen halen en de huidige games library spelen. Je hoeft de NX niet per se op dag 1 te kopen.

(Ik heb de 3DS zelf ook niet op dag 1 gekocht, maar pas toen er een speciale OoT 3DS uitkwam.)

Verwijderd

Nou ja: dit kan drie dingen betekenen:

1. de NX komt sneller dan we dachten en is een vervanger voor 3DS en Wii U.
2. dit gerucht gaat helemaal niet over de NX, maar over een nieuwe handheld die de new 3DS gaat opvolgen.
3. Dit gerucht is onzin.

Ik stem op optie 3. Gezien Nintendo 100% geheimhouding over de NX houdt.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

RayNbow schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:41:
Ik zou zeggen, kijk naar welke 3DS games je wilt spelen en maak dan een afweging. Zo zou je bijv. nu een 3DS kunnen halen en de huidige games library spelen. Je hoeft de NX niet per se op dag 1 te kopen.

(Ik heb de 3DS zelf ook niet op dag 1 gekocht, maar pas toen er een speciale OoT 3DS uitkwam.)
Grote fan van Pokemon (als we niet kijken naar Pokemon Hacks is Gold de laatste die ik heb gespeeld)
dus de games die mijn interessant lijken zijn.

1. Pokémon Omega Ruby en Alpha Sapphire
2. Pokémon X and Y
3. New Super mario Bros 2
4. Luigi Mansion

Mario kart . Mario 3d en super smash heb ik al op de Wii U , dus daar zie ik geen meerwaarde in.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:02:
Nou ja: dit kan drie dingen betekenen:

1. de NX komt sneller dan we dachten en is een vervanger voor 3DS en Wii U.
2. dit gerucht gaat helemaal niet over de NX, maar over een nieuwe handheld die de new 3DS gaat opvolgen.
3. Dit gerucht is onzin.

Ik stem op optie 3. Gezien Nintendo 100% geheimhouding over de NX houdt.
De supply-chain houdt je nooit geheim. Immers moeten er allerlei onderdelen ingekocht worden om die dingen te produceren. Die onderdelen moeten op hun beurt weer elders geproduceerd worden en komt de logistiek (opslag, transport) erbij kijken. Er zijn tientallen bedrijven die hierbij betrokken zijn en is niet ondenkbaar dat iemand van een van deze bedrijven zijn mond voorbij heeft gepraat.

Verwijderd

En een fikse schadeclaim van Nintendo willen betalen? Denk het niet.

Daarbij moet er voor een release mid 2016 nog iets anders gebeuren: games. games en nog meer games. Zoals ik het nu zie zijn misschien een paar Nintendo studio's met iets bezig. Maar third parties hebben nog niks gezien (al wel contact met Nintendo hierover gehad), dus een release vóór 2017 is zeer onwaarschijnlijk. Anders heb je geen goede release.

• Mizgala28
Als Nintendo nu al met een nieuwe handheld komt zullen veel mensen zich genaaid voelen, de NN3DS is pas enkele maanden uit in EU.

Dat terzijde, kent iemand een betrouwbaar adres waar je nieuwe 3DS (de eerste gen 3DS, dus niet XL) onderdelen kunt kopen en met iDeal kunt betalen?

Na ruim 4 jaar is de L knop in de 3DS kaduk, ik heb wel VS websites gevonden maar die verzenden niet naar EU + ik heb geen creditcard en wil die ook niet.

edit
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:18:

Daarbij moet er voor een release mid 2016 nog iets anders gebeuren: games. games en nog meer games. Zoals ik het nu zie zijn misschien een paar Nintendo studio's met iets bezig. Maar third parties hebben nog niks gezien (al wel contact met Nintendo hierover gehad), dus een release vóór 2017 is zeer onwaarschijnlijk. Anders heb je geen goede release.
Bij Apple lekt ook alles steeds jaar in, jaar uit.

En het blijft steeds gebeuren, blijkbaar zijn of de boetes niet hoog genoeg of mensen worden grofweg niet betrapt.

[ Voor 45% gewijzigd door Mizgala28 op 02-07-2015 15:22 ]

• BlackMage
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:18:

Details over Apple-producten lekken doorgaans ook via de supply-chain. En Apple is zeker niet minder geheimzinnig als Nintendo over hun nieuwe producten.

Maargoed ik denk ook dat het bogus is hoor. Ik verwacht dat ze nog diep in het prototype-traject zitten en er nog lang geen sprake is van een echte productieplanning. Als ik mag gokken dan zei ik een vergelijkbare release als de 3DS: Officiële presentatie op E3 (2016), ca een jaar later bij ons in de schappen, iets eerder in Japan.

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:23
Mizgala28 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:20:
Dat terzijde, kent iemand een betrouwbaar adres waar je nieuwe 3DS (de eerste gen 3DS, dus niet XL) onderdelen kunt kopen en met iDeal kunt betalen?

Na ruim 4 jaar is de L knop in de 3DS kaduk, ik heb wel VS websites gevonden maar die verzenden niet naar EU + ik heb geen creditcard en wil die ook niet.
Ik ben nog aan het wachten op de bestelling maar heb al wel meerdere onderdelen hier besteld en vindt het een prima shop. Duurt alleen wel even voordat je het binnen hebt.

http://www.miniinthebox.c...el-voor-3ds_p1119929.html

Betaling via iDeal.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mizgala28 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:20:
Als Nintendo nu al met een nieuwe handheld komt zullen veel mensen zich genaaid voelen, de NN3DS is pas enkele maanden uit in EU.

edit

[...]

Bij Apple lekt ook alles steeds jaar in, jaar uit.

En het blijft steeds gebeuren, blijkbaar zijn of de boetes niet hoog genoeg of mensen worden grofweg niet betrapt.
Sommige zaken die gelekt worden, zijn eigenlijk helemaal niet gelekt.
Het klinkt interessanter wanneer iets gelekt is, dan dat een bedrijf zelf met het nieuws komt.

"Gelekte" nieuws wordt eerder gelezen en je publiek wordt nieuwsgieriger, omdat ze "nieuws" eerder hebben kunnen lezen.

Zeg maar een kind die tijdens de kerstdagen zijn cadeautje op tafel ziet liggen en er zit een scheurtje in het papier. Dan loop je gelijk naar je cadeau om te zien of je iets meer kan zien van je cadeau.
Je wordt dus heel erg nieuwsgierig wanneer je een glimp kunt opvangen van iets waar je naar verlangt.

Bij grote mensen is het alleen geen scheurtje in het papier van je cadeautje, maar noemen we het een "LEK"

• --_--
Iedereen loopt maar wat te speculeren over de NX. Heb nu al zoveel verschillende verhalen gelezen. Ik zou het nu niet laten om een 3ds te kopen iig. Er zijn zoveel top spellen. Dus stel dat de NX wel een handheld is, wat maakt het uit? Huidige spellen worden niet minder leuk hoor.

• Mizgala28
--_-- schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 18:20:
Iedereen loopt maar wat te speculeren over de NX. Heb nu al zoveel verschillende verhalen gelezen. Ik zou het nu niet laten om een 3ds te kopen iig. Er zijn zoveel top spellen. Dus stel dat de NX wel een handheld is, wat maakt het uit? Huidige spellen worden niet minder leuk hoor.
Mee eens.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

En Nintendo is erg goed wat backwards compatibility betreft, dus op een nieuwe handheld kan je je 3DS en DS spellen vast ook spelen! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 03-07-2015 08:15 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SqueakyClean schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:14:
En Nintendo is erg goed wat backwards compatibility betreft, dus op een nieuwe handheld kan je je 3DS en DS spellen vast ook spelen! _/-\o_
Ik heb op mijn Wii U nog geen enkele Wii game gespeeld.
Ja 1x getest en dat ziet er gewoon niet uit, waardoor ik gelijk gestopt ben.
Grappig als het in mijn ogen er zo mooi uitzag, maar als je nu kijkt via de Wii U, dan lijkt alles opgeblazen en ziet het er gewoon onspeelbaar uit.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:25
Pykow ik zeg 1 ding kopen! Nouja ga er toch meer woorden over zeggen. Mijn laatste hand held was de Game Boy Advance. Met kerst een 2DS bundel gekocht met Pokemon Omega Ruby omdat ik ook onwijs fan van de serie ben geweest op al mijn machines ( heb tot de Game Boy Advance ze allemaal gehad ).
Dacht ik ben al ouder geworden dus dat ding is even leuk, maar dit is totaal niet zo. Heb al meerdere games en speel echt heel veel op mijn 2DS. Al zouden ze nu een nieuwe uitbrengen vind ik het alsnog niet zonde van mijn geld. Deze ervaring had mijn vriendin ook met de 2DS en een familie lid dacht ook ik koop een new 3DS voor even maar die speelt er ook nog steeds dagelijks op. Zoals je merkt ben ik echt ingepakt door deze hand held :P.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DJ-Promo schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:44:
Pykow ik zeg 1 ding kopen! Nouja ga er toch meer woorden over zeggen. Mijn laatste hand held was de Game Boy Advance. Met kerst een 2DS bundel gekocht met Pokemon Omega Ruby omdat ik ook onwijs fan van de serie ben geweest op al mijn machines ( heb tot de Game Boy Advance ze allemaal gehad ).
Dacht ik ben al ouder geworden dus dat ding is even leuk, maar dit is totaal niet zo. Heb al meerdere games en speel echt heel veel op mijn 2DS. Al zouden ze nu een nieuwe uitbrengen vind ik het alsnog niet zonde van mijn geld. Deze ervaring had mijn vriendin ook met de 2DS en een familie lid dacht ook ik koop een new 3DS voor even maar die speelt er ook nog steeds dagelijks op. Zoals je merkt ben ik echt ingepakt door deze hand held :P.
Ik denk dat ik hem na mijn vakantie wel ga halen.
Maar wil kijken of ik mijn Playstation Vita kan verkopen voor rond de 100 euro.
Dan heb ik de helft al terug verdient haha.

Daarnaast zal ik altijd voor de 3DS gaan ipv de 2DS. omdat de 2DS er minder uit ziet en ik ook de meerwaarde inzie in de 3DS editie. Het liefst ook de NEW zodat Amiibos werken (Die heb ik een stuk of 20) en XL of normaal maakt mij niet veel uit.

Ik zit te denken aan:
http://www.nedgame.nl/nin...sapphire-pack/5147845417/

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 03-07-2015 09:07 ]

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Dacht ik ben al ouder geworden dus dat ding is even leuk, maar dit is totaal niet zo.
De diverse DS-sen zijn juist erg populair bij "ouderen" dacht ik.
Toen ik nog veel Animal Crossing speelde zat ik op een Amerikaans forum waar bijna evenveel volwassen (zelfs van boven de 60 !) kwamen.
Ik heb destijds een DS Lite gekocht om m'n dochters te kunnen helpen bij div. spelletjes (AC) enzo. Daarna kwam de 3DS XL, een 2DS voor de reserve en de New 3DS zal er ook wel komen ... (ben zelf "opgegroeid" met C-64, Amiga, PC gaming)

EDIT: en een Wii (ook voor Gamecube spellen) en een Wii U.

[ Voor 4% gewijzigd door Goner op 03-07-2015 11:32 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Goner schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:54:
[...]

De diverse DS-sen zijn juist erg populair bij "ouderen" dacht ik.
Toen ik nog veel Animal Crossing speelde zat ik op een Amerikaans forum waar bijna evenveel volwassen (zelfs van boven de 60 !) kwamen.
Ik heb destijds een DS Lite gekocht om m'n dochters te kunnen helpen bij div. spelletjes (AC) enzo. Daarna kwam de 3DS XL, een 2DS voor de reserve en de New 3DS zal er ook wel komen ... (ben zelf "opgegroeid" met C-64, Amiga, PC gaming)
Ik ben begonnen met SNES, PC Gaming en Gameboy Pocket.
Daarna alleen nog maar PC gaming.

We hadden ook een Wii beneden staan, maar ik hou niet van de wii remote controller, speel liever met een controller enzo.

Nintendo is gewoon net Disney, maar dan voor gamers haha.
Voor groot en klein en jong en oud.

heb nu 2 maanden mijn Wii U in huis en speel lekker Splatoon,Mario 3D,Mario Kart en Yoshi wooly world.

[ Voor 20% gewijzigd door Pykow op 03-07-2015 11:11 ]

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:47
Goner schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:54:
[...]

Assassin's Creed? :+

Heb na een hele tijd pc gaming (ben van het MSX/NES/Gameboy tijdperk) in 2003 een NDS en zo'n niet nader te noemen kaartje gekocht. Sinds twee jaar verzamel ik met name voor de Nintendo handhelds. Heb inmiddels de meeste spellen die ik toen heb gepirate op NDS in de collectie. Speel graag op NDS en 3DS. Geweldige library: voor elk wat wils.

[ Voor 4% gewijzigd door Flozem op 03-07-2015 11:43 ]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Animal Crossing ;) (Assasin's Creed spelen we op PC en Wii U)
Het Engels van de kids was destijds niet goed genoeg (is wel veranderd, mede dankzij gaming) om alle ins & outs van spelletje te kunnen gebruiken. Ben toen ook maar gaan spelen om uit te kunnen leggen.

Zien gamen doet gamen ... toen ze klein waren keken ze mee als ik Air Warrior, STALKER of Quake Wars speelde. En nu spelen ze zelf Mass Effect, Witcher, Skyrim :)

[ Voor 27% gewijzigd door Goner op 03-07-2015 11:50 ]

• Vrietje
  • Laatst online: 20:20
Gezien het release patroon tot nu toe zou het logischer zijn dat mid 2016 de opvolger van de 3Ds uitkomt zit dan alweer 1,5 jaar tussen de release van de n3ds en de lancering van de nieuwe handheld.
Maar goed als je eerdere geruchten ook gelezen hebt. Heb je best kans dat het Project NX uit 2 onderdelen bestaat en het eerste deel dus de handheld al volgend jaar komt.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Dus mijn kinderen worden later gamers :O
Moet ik ze verbieden om geweldadige spelletjes te spelen, want als ik het nieuws moet geloven heeft dat invloed :+ Laat ik ze maar alleen Sims,Fifa en Bejeweld spelen :P

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:04
Pykow schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 14:26:
[...]

Moet ik ze verbieden om geweldadige spelletjes te spelen, want als ik het nieuws moet geloven heeft dat invloed :+ Laat ik ze maar alleen Sims,Fifa en Bejeweld spelen :P
Oh ja dan krijg je dus kinderen die voetballen zoals in fifa, gibberish praten en zoveel mogelijk edelstenen willen hebben dat is goed... :P :+

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-11 10:11
Pykow schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 14:26:
[...]

Echt BS :P Game vanaf me 6de ofzo en zo beetje elke game gespeeld zonder dat me ouders er om miepte. Carmageddon als je 8 jaar bent, geen probleem xD Laat staan naar Southpark kijken als je 10 bent.

Tis echt de reinste onzin, doet me altijd een beetje denken aan de zwangerschap van een vrouw. Wat die tegenwoordig allemaal niet mogen.. wij zijn er toch ook (prima) uitgekomen? En onze ouders toch ook?

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

JerX schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 15:23:
[...]

Echt BS :P Game vanaf me 6de ofzo en zo beetje elke game gespeeld zonder dat me ouders er om miepte. Carmageddon als je 8 jaar bent, geen probleem xD Laat staan naar Southpark kijken als je 10 bent.

Tis echt de reinste onzin, doet me altijd een beetje denken aan de zwangerschap van een vrouw. Wat die tegenwoordig allemaal niet mogen.. wij zijn er toch ook (prima) uitgekomen? En onze ouders toch ook?
haha ik begon ook vroeg met shooters hoor.
Maar een typisch verhaal wat je in de media hoort van kinderen die gamen dat het slecht voor je is.

• Flozem
Mijn eerste spel op de pc was Wolf3d.... Op MSX Eric and the Floaters - lekkermonsters en muren opblazen.

Ben desondanks goed terecht gekomen. ;)

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 09:16
Op de gemeenschappelijke computers bij ons op de basisschool konden we wolfenstein 3d spelen(naast thuis in het milieu en the incredible machine). Ik mocht daarnaast thuis ook gewoon alles spelen, mensen moeten niet zo panisch doen. Als een jong persoon gekke dingen gaat doen is de kans nogal groot dat deze ook gewelddadige games speelt aangezien die enorm populair zijn.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Nintendo games zijn speelbaar voor alle leeftijden ;) dus geef je kind gerust een 2DS of 3DS.

Ik heb zelf alleen de gameboy Pocket, PSP en PS Vita gehad als handheld.
Heb meer plezier gehad aan mn gameboy met Pokémon Blue,Yellow en Gold.
Vooral Gold met een leuke bug,

1. Ga naar een PC.
2. Verplaats je pokémon of item naar een box op de PC.
3. Tijdens de melding: Don't Turn off .... gelijk je gameboy afsluiten.
4. Opnieuw opstarten en dan had je zowel de pokemon of item op zak en een kopie op de PC staan

Zo kon je aan rare candy's komen en pokemons van lvl 100 kopiëren. Moest je tegen een Gym leader met vuur pokémons. dan zorgde je voor 1 water pokémon die je flink trainde zodat je ongeveer het zelfde level had als de gym leader.Daarna gewoon kopie maken van je water pokemons en je won met gemak :D

• RayNbow
Phoenix Wright 3DS themes zijn nu beschikbaar voor EU:

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

De pokemon bundel met pre installed zegt wifi nodig te hebben ?

Kan iemand bevestigen dat je geen wifi nodig hebt. Handheld wil ik ook gewoon buitenshuis gebruiken.

Zo niet ben ik dan beter af met het los aanschaffen van de game.

Hoe is het met andere bundels bijvoorbeeld?

Ik wil hem morgen halen.

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 00:58:
De pokemon bundel met pre installed zegt wifi nodig te hebben ?

Kan iemand bevestigen dat je geen wifi nodig hebt. Handheld wil ik ook gewoon buitenshuis gebruiken.

Zo niet ben ik dan beter af met het los aanschaffen van de game.

Hoe is het met andere bundels bijvoorbeeld?

Ik wil hem morgen halen.
Als hij aangeeft dat je Wifi nodig hebt, dan is de game vermoedelijk niet pre-installed, maar geleverd dmv een downloadcode.

iig pre-installed of niet, zodra je het spel eenmaal op je 3DS hebt staan is Wifi enkel nodig voor online multiplayer, etc. om het spel te spelen heb je geen wifi nodig.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2015 01:13 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Na uw reactie ben ik toch maar gegaan voor 2ds met omega ruby.

1. Koste me 40 euro na verkoop vita.
2. De nx komt eraan
3. Vakantie komt eraan en nu hou ik meer geld over
4. Pokemon ondersteund geen 3d.
5. Meestal hoor ik dat 3d niet altijd even mooi is
6. 2ds is net een gameboy.
7. Ik heb een wii u voor 3d games haha

• Mizgala28
Pykow schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 17:06:
[...]

2. De nx komt eraan
Veel plezier :)

Ik vind het zelf nogal genaaid wat de oude 3DS XL betrof voor de New 3DS XL uitkwam, de oude 3DS XL was zonder game en zonder een lader 195 euro, lader is 10 euro + pokemon of mario spel en de kassa tikte vrolijk 245 euro.

Met de kleinere 3DS tikte de kassa dan 210 euro, aangezien de lader bij zat.

En dan de 2DS, met een game en een lader voor 129 euro, en dat voor iets dat minder compact is en geen 3D heeft, ik vind dat een flink verschil.

Zelfs als ik de 2DS met de New 3DS vergelijk, ja die is krachtiger maar momenteel ondersteund 1 game het en er is niks aangekondigd.

Simpel gezegd, als jij vrij vaak reist met een tas of rugzak, 3D boeit je niet of je zit vaker thuis lijkt een 2DS veel slimmere deal vreemd genoeg, ik vind het een erg aparte keuze van Nintendo eigenlijk, want zoveel meer budget is de 2DS niet, sterker nog je krijgt die vervloekte lader er WEL bij.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik ben erg blij met de 2ds. Goedkoop en draait soepel.

Lekker voor in de tuin of op vakantie

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 09:16
en geen stereo geluid zonder hoofdtelefoon. Ik twijfel nog maar ga waarschijnlijk voor de n3dsxl maar eerst van die verdomde vita afkomen, dingen leveren 2e hands bijna niets meer op :(

• Mizgala28
SmooK schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 20:16:
en geen stereo geluid zonder hoofdtelefoon. Ik twijfel nog maar ga waarschijnlijk voor de n3dsxl maar eerst van die verdomde vita afkomen, dingen leveren 2e hands bijna niets meer op :(
De Vita levert weinig op omdat veel mensen nu van 1 af willen (ik niet in ieder geval) en de Vita voor dumpprijzen aanbieden, ik zie ze regelmatig voor 60 of 70 euro verkopen.

En dat mensen het zo snel verkopen is vooral omdat ze eentje kopen en dan bij een Bart Smit of Intertoys zien dat er stuk of 3 games liggen en dan beweren ze geen games, nou PSN store staat vol.

Dat terzijde, het gebrek aan stereo bij de 2DS was ik even vergeten maar ook dan, de verschil vs de prijs was voor de NN3DS belachelijk klein.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:09
Mizgala28 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 20:54:
[...]

De Vita levert weinig op omdat veel mensen nu van 1 af willen (ik niet in ieder geval) en de Vita voor dumpprijzen aanbieden, ik zie ze regelmatig voor 60 of 70 euro verkopen.

En dat mensen het zo snel verkopen is vooral omdat ze eentje kopen en dan bij een Bart Smit of Intertoys zien dat er stuk of 3 games liggen en dan beweren ze geen games, nou PSN store staat vol.

Dat terzijde, het gebrek aan stereo bij de 2DS was ik even vergeten maar ook dan, de verschil vs de prijs was voor de NN3DS belachelijk klein.
Misschien maar eens mijn ogen openhouden voor een reserve Vita dan als die echt zo goedkoop van de hand gaan. Speel nog altijd vaker op de Vita dan op de 3DS dus ik snap het nooit als iemand zegt dat er geen spellen voor zijn. Ja geen grote europese releases inderdaad, maar dat soort spellen wil ik gewoon op de TV of Monitor spelen. Wordt al moe als ik de lijst bekijk van de spellen die ik nog moet (uit)spelen. Maarja dat probleem heb ik op elk platform :+

Heb de Xl, 3DS en 2DS gehad en pas sinds dat ik de N3DS heb kan ik echt voor een game gaan zitten zonder kramp in mijn handen te krijgen. De 2DS ging ook nog wel redelijk, maar met dat prijsverschil zou ik ook elke keer voor de N3DS gaan.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik heb mijn vita voor 90 euro verkocht. Je krijgt echt bijna niks meer ervoor.

Ik speel nu alleen pokemon met gemak op de 2ds. Hier hoef ik geen n3ds voor te hebben.

Voor zo weinig geld een handheld waarop ik pokemon. Mario world etc. Op kan spelen is geweldig.

Natuurlijk is de n3ds een uitgebreide versie maar 135 of 220 euro is voor mij wel een erg groot gat.

• Mizgala28
@Beakzz, er zijn wel PS Vita die duurder zijn maar logisch dat dat niet verkoopt, dus hem houden is slimmer.

@Pykow, mee eens, al zou ik zelf vanwege de draagbaarheid en betere ergonomie voor de NN3DS XL gaan, maar momenteel geen geld voor en ik kan altijd nog een berg NDS games spelen die hier liggen.

(3DS is van mijn vriendin maar zij speelt vaak erop)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mizgala28 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 02:32:
@Beakzz, er zijn wel PS Vita die duurder zijn maar logisch dat dat niet verkoopt, dus hem houden is slimmer.

@Pykow, mee eens, al zou ik zelf vanwege de draagbaarheid en betere ergonomie voor de NN3DS XL gaan, maar momenteel geen geld voor en ik kan altijd nog een berg NDS games spelen die hier liggen.

(3DS is van mijn vriendin maar zij speelt vaak erop)
Ja 2ds ligt wat minder fijn in de hand. Maar niet veel anders dan de ps vita.
ga nog een etui kopen voor bescherming.

Verwijderd

Pykow schreef op zondag 05 juli 2015 @ 02:19:
Ik heb mijn vita voor 90 euro verkocht. Je krijgt echt bijna niks meer ervoor.

Ik speel nu alleen pokemon met gemak op de 2ds. Hier hoef ik geen n3ds voor te hebben.

Voor zo weinig geld een handheld waarop ik pokemon. Mario world etc. Op kan spelen is geweldig.

Natuurlijk is de n3ds een uitgebreide versie maar 135 of 220 euro is voor mij wel een erg groot gat.
Volgens mij is de NN3DS maar 169 euro of 199 euro voor de XL.. De 220 pakketten zijn inclusief spel, faceplate en thema.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2015 14:23 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:20:
[...]

Volgens mij is de NN3DS maar 169 euro of 199 euro voor de XL.. De 220 pakketten zijn inclusief spel, faceplate en thema.
170 + 38 euro voor een game + oplader

Verwijderd

Game en oplader kan je al van eerder hebben (oplader is DSi+ compatable)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:25:
Game en oplader kan je al van eerder hebben (oplader is DSi+ compatable)
Dan is een n3ds een aanrader.

Aan de ene kant heb ik misschien toch verkeerde keuze gemaakt. Maar ja 2ds en new 3ds is te veel en ruilen kan ook niet haha.

Heb hem pas net dus misschien dat ik straks hem minder ga gebruiken.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:08
2DS is meer voor (kleine) kinderen imo.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Outlandos schreef op zondag 05 juli 2015 @ 16:22:
2DS is meer voor (kleine) kinderen imo.
Gameboy met 2 schermen gewoon

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wel jammer om te horen dat de Vita niks meer waard is, want qua hardware is de 3DS niks vergeleken met de Vita. Het is maar dat Nintendo Pokemon (Mario en Zelda heeft en etc.) , anders wist ik het wel. Enigste pluspunt is dat de 3DS goed tegen stoten kan.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

iPodKiller schreef op zondag 05 juli 2015 @ 19:33:
Wel jammer om te horen dat de Vita niks meer waard is, want qua hardware is de 3DS niks vergeleken met de Vita. Het is maar dat Nintendo Pokemon (Mario en Zelda heeft en etc.) , anders wist ik het wel. Enigste pluspunt is dat de 3DS goed tegen stoten kan.
Killzone en little big planet waren nog leuk op de vita. Maar verder viel hij wat tegen.

Ik speel toch liever mario en pokemon op een handheld.
De 2ds is voor mij nu net een gameboy en daar ben ik wel blij mee.

Volgend jaar de nx.

Verwijderd

iPodKiller schreef op zondag 05 juli 2015 @ 19:33:
Nintendo domineert gewoon nog steeds op de game handhelds. Ook al zijn er altijd wel handhelds geweest die krachtiger waren.

• Flozem
Overigens zag ik net een aanbieding in het nieuwe MM krantje voor new3DS + Monsterhunter4 + coverplates voor 188 Euro. Geen idee of het een losse cartridge of downloadcode is, maar leek me geen verkeerde aanbieding.

[ Voor 5% gewijzigd door Flozem op 05-07-2015 21:41 ]

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:21

Christiano007

Ich bin der champion

Zijn er nog nieuwe leuke 3ds speleln uitgekomen?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Wat zijn echte 3ds games die je gespeeld moet hebben. Geen zelda

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2015 @ 21:03:
[...]

Nintendo domineert gewoon nog steeds op de game handhelds. Ook al zijn er altijd wel handhelds geweest die krachtiger waren.
Ik zeg ook niet dat ze niet domineren, alleen vind ik de Vita op hardware gebied gewoon de winnaar. Het is gewoon een mooi apparaat waarvan de content helaas tegenvalt. Maar goed, dat was ook in het verleden zo geweest bij Nintendo. Hiermee zeg ik niet dat slechtere hardware slechtere games neerzetten, integendeel zelfs. Alleen vind ik het zo jammer dat Nintendo hun hardware zo zwak maakt tegenover de concurrentie.

Waar de 3DS met Snake Eater 3D komt (die nog niet eens 100% geoptimaliseerd is), draait de Vita bijna een 1 op 1 port van FIFA last gen of Killzone mercenary die er erg goed uitziet.

Ook hun manier van communicatie tegenover de PSN bijv. vind ik ook jammer. Teveel kindvriendelijk, vind dat er ook een 'adult' optie moet komen in de Nintendo software die communicatie wat losser maakt.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Vita is sterk maar te veel japanse games.
ik hou liever van western games of mario universum.

• Mizgala28
Pykow schreef op maandag 06 juli 2015 @ 00:03:
Vita is sterk maar te veel japanse games.
ik hou liever van western games of mario universum.
Tja, pokémon, Mario, Zelda en nog meer "westerse" games zijn toch echt Japans van oorsprong hoor.

Juist de Japanse games zijn in mijn ogen superieur qua verhaal, mitst je goed zoekt, games die vaak veel meer gameplay bieden qua uren dan meeste westerse games (meeste, niet alle).

Ik noem dan even een extreem voorbeeld als Monster Hunter 4 Ultimate, na 390 uur heeft mijn vriendin alle wapens en items en is alles uitgespeeld, 390 uur lol voor 45 euro.

Ik vermaak mij meer met een Japanse game (of van oorsprong Japanse zoals pokémon of Mario) dan met een westerse game als CoD, FIFA, NFS (op nieuwe Most Wanted en Underground 2 na) of zelfs Uncharted.

Nou zwijg ik over GTA (want die zijn echt top), maar net als met sommige slechte Japanse games, zijn er ook goede westerse, echter dat laatste minder, te veel troep en dan vooral van EA met iedere jaar diezelfde FIFA, of Activision met iedere jaar hetzelfde CoD of Ubisoft die de boel uitmelkt keer op keer.

Echter, beide Vita en (3)DS zijn super, ze bieden allemaal top games die ik hebben wil.

• Flozem
Pykow schreef op zondag 05 juli 2015 @ 22:14:
Buiten Zelda:

Bravely Default
Fire Emblem
Kid Icarus
Shin Megami Tensei IV (eshop only, maar vaak voor 10 euro in de aanbieding)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mizgala28 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 01:12:
[...]

Tja, pokémon, Mario, Zelda en nog meer "westerse" games zijn toch echt Japans van oorsprong hoor.

Juist de Japanse games zijn in mijn ogen superieur qua verhaal, mitst je goed zoekt, games die vaak veel meer gameplay bieden qua uren dan meeste westerse games (meeste, niet alle).

Ik noem dan even een extreem voorbeeld als Monster Hunter 4 Ultimate, na 390 uur heeft mijn vriendin alle wapens en items en is alles uitgespeeld, 390 uur lol voor 45 euro.

Ik vermaak mij meer met een Japanse game (of van oorsprong Japanse zoals pokémon of Mario) dan met een westerse game als CoD, FIFA, NFS (op nieuwe Most Wanted en Underground 2 na) of zelfs Uncharted.

Nou zwijg ik over GTA (want die zijn echt top), maar net als met sommige slechte Japanse games, zijn er ook goede westerse, echter dat laatste minder, te veel troep en dan vooral van EA met iedere jaar diezelfde FIFA, of Activision met iedere jaar hetzelfde CoD of Ubisoft die de boel uitmelkt keer op keer.

Echter, beide Vita en (3)DS zijn super, ze bieden allemaal top games die ik hebben wil.
Ja bedoel eerder te zeggen over de top japanse games.
op de ps vita had iedereen het over persona 4 golden, maar die was echt verschrikkelijk

• Akaendra
Toch maar even Dual Destinies en Trilogy gekocht via Eshop met karting. Enige Phoenix Wright die ik heb gespeeld is Layton vs Wright dus toch maar de 40 euri uitgegeven voor de 4 games. Heb ik straks op de reis naar Amerika ook nog wat te doen in het vliegtuig :D

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:25
Pykow schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 17:06:
[...]

2. De nx komt eraan
Haha top. Waren ook mijn dingen om de 2DS te nemen. Vooral de prijs + 3d vind ik toch niks.
Veel plezier ermee! Ik heb gisteren ook nog even gespeeld op de 2DS is echt een super dingetje. Ik heb zo'n hoes waar die in kan + wat spelen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DJ-Promo schreef op maandag 06 juli 2015 @ 08:32:
[...]

Haha top. Waren ook mijn dingen om de 2DS te nemen. Vooral de prijs + 3d vind ik toch niks.
Veel plezier ermee! Ik heb gisteren ook nog even gespeeld op de 2DS is echt een super dingetje. Ik heb zo'n hoes waar die in kan + wat spelen.
Ik heb zojuist ook een Etui gehaald (Opberghoesje van Nintendo) en daar kan de 2ds in + 3 games.
Ook gelijk New Super Mario bros gehaald. Vandaag op te halen
Volgende week gaat hij mee op vakantie en kan ik s'avonds lekker met de 2ds aan de slag.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:08
Akaendra schreef op maandag 06 juli 2015 @ 08:29:
Toch maar even Dual Destinies en Trilogy gekocht via Eshop met karting. Enige Phoenix Wright die ik heb gespeeld is Layton vs Wright dus toch maar de 40 euri uitgegeven voor de 4 games. Heb ik straks op de reis naar Amerika ook nog wat te doen in het vliegtuig :D
Tot wanneer is die korting? Heb mijn ds hier niet en wil DD erg graag.

• Akaendra
Outlandos schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:32:
[...]

Tot wanneer is die korting? Heb mijn ds hier niet en wil DD erg graag.
tot 16 juli. Dual Destinies is nu maar 14 euro, denk niet dat dat een miskoop is voor die prijs in ieder geval :)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Pykow schreef op zondag 05 juli 2015 @ 22:14:
Fantasy Life

Verwijderd

Pokémon, natuurlijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2015 10:11 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Duhh, omega ruby ben ik al aan het spelen.
Misschien dat ik later ook X of Y ga kopen, andere generatie pokémons.

Heb nu New super mario bros 2 ook besteld.
met 2 games kom ik de zomer wel door ;).

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:21

Christiano007

Ich bin der champion

Kan iemand mij nou vertellen wat er ingodsnaam leuk is aan Pokemon ? Ik heb het laatst eens geprobeerd en het is continue ergens naartoe lopen, je komt een beestje tegen, die kun je wel of niet doden en je gaat weer verder.

Wat maakt het nou leuk? :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:33:
[...]

En anders Fire Emblem Awakening, maar dan wel Classic Mode en Lunatic. Anders is het veel te makkelijk ;)
Christiano007 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:40:
Kan iemand mij nou vertellen wat er ingodsnaam leuk is aan Pokemon ? Ik heb het laatst eens geprobeerd en het is continue ergens naartoe lopen, je komt een beestje tegen, die kun je wel of niet doden en je gaat weer verder.

Je kan de beestjes ook vangen, trainen en breeden. :) En zo een leuk team maken en dan online spelen en gigantisch ingemaakt worden ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2015 10:43 ]

• BlackMage
Pykow schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:33:
[...]

Pokemon games zijn niet super lang. Met Ruby (GBA) was ik na 15 uur ofzo al "klaar". (Natuurlijk catch 'em all daarna, maar dat reken ik dan even niet mee, en dat is ook iets waar je waarschijnlijk internet bij wilt hebben). De 3DS remake heeft wel wat meer content, maar hoeveel meer, geen idee.

New Super Mario Bros is geen spel om je uren achter elkaar mee te vermaken. En daar loop je in zo'n 5-6 uur doorheen.

Ik weet niet hoe lang je op vakantie gaat en hoeveel tijd je denkt te gaan gamen, maar voor mijn vakanties zou dat aan de magere kant zijn :P

Verwijderd

Voor een vakantie heb je dan Xenoblade Chronicles, Monster Hunter 4 en Fantasy Life nodig. Dat zit je continu te gamen en ben je nog niet eens op een derde van het eerste spel :p

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Fantasy Life is genoeg, zeker als je de DLC erbij koopt voor €8.
Alle levens op God, de 3 Tower runs, Life Master quests. Lunares coins verzamelen voor alle special gear.

Ik zit boven de 300 uur ...
En moet nog naar level 200, Lord of the Cursed doodslaan en Tower of Light doen (maar toen kwam Splatoon uit en werd het zomer).

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

1. First generation pokemons zijn gewoon leuk omdat je ze hebt gezien bij Fox Kids op TV als kind.
2. De eenvoud, (Water verslaat vuur en ga zo maar door)
3. Pokémons zijn leuke beesten die beginnen als een klein beestje en groeien naar een sterk beest.
4. Verzamelen van pokemons en het jagen op moeilijk vindbare varianten.
BlackMage schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:44:
[...]

Pokemon games zijn niet super lang. Met Ruby (GBA) was ik na 15 uur ofzo al "klaar". (Natuurlijk catch 'em all daarna, maar dat reken ik dan even niet mee, en dat is ook iets waar je waarschijnlijk internet bij wilt hebben). De 3DS remake heeft wel wat meer content, maar hoeveel meer, geen idee.

New Super Mario Bros is geen spel om je uren achter elkaar mee te vermaken. En daar loop je in zo'n 5-6 uur doorheen.

Ik weet niet hoe lang je op vakantie gaat en hoeveel tijd je denkt te gaan gamen, maar voor mijn vakanties zou dat aan de magere kant zijn :P
ik game zelfs maar 5 uur per week ofzo en ik ben nou ook weer niet de snelste in pokémon.
Daarnaast heb ik op vakantie alleen maar 's avonds tijd en ga ik maar een mid-weekje die helemaal vol staat overdag.
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:46:
Voor een vakantie heb je dan Xenoblade Chronicles, Monster Hunter 4 en Fantasy Life nodig. Dat zit je continu te gamen en ben je nog niet eens op een derde van het eerste spel :p
Xenoblade is toch voor NEW 3ds ? zal denk ik niet lekker werken op mijn 2DS.
Ik moet ook nog beetje ingroeien in de 3DS wereld. Monster hunter en Fantasy life nog niet eerder gedaan of echt iets van meegekregen.
Goner schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:02:
Fantasy Life is genoeg, zeker als je de DLC erbij koopt voor €8.
Alle levens op God, de 3 Tower runs, Life Master quests. Lunares coins verzamelen voor alle special gear.

Ik zit boven de 300 uur ...
En moet nog naar level 200, Lord of the Cursed doodslaan en Tower of Light doen (maar toen kwam Splatoon uit en werd het zomer).
Toch nog zoveel uur in fantasy life ? dacht dat het een soort Sims game was.
of is juist Animal crossing een Sims achtige game ?

• Akaendra

Beestjes vangen, maar voornamelijk het online gedeelte. Gisteren naar de US National championships gekeken via twitch en daar zaten weer mooie potjes tussen :)
Het verhaal an sich is meestal dertien in een dozijn, maar de single player is altijd goed te pruimen in ieder geval D

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Pykow schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:07:
[...]
Toch nog zoveel uur in fantasy life ? dacht dat het een soort Sims game was.
of is juist Animal crossing een Sims achtige game ?
FL heeft veel meer inhoud dan AC. Wat niet wegneemt dat je ook akelig veel tijd kunt kwijt zijn aan AC.

De enige overeenkomst is dat je huizen kunt kopen en meubileren. Maar hier kun/moet je de meubels zelfs maken. En misschien dat je vrienden kunt maken in het spel, maar in FL heb je er wat aan ; meenemen op quests.

• Mizgala28
Pykow schreef op maandag 06 juli 2015 @ 07:27:
[...]

Ja bedoel eerder te zeggen over de top japanse games.
op de ps vita had iedereen het over persona 4 golden, maar die was echt verschrikkelijk
Over persona 4 heb ik gemengde gevoelens, maar dat terzijde.

Of alle Japanse games overdreven zijn is afhankelijk hoe je het bekijkt, iedere game kan overdreven zijn.

Ik bekijk het heel simpel, een game als Senran Kagura is bijvoorbeeld extreem overdreven (goed en vermakelijk spel, met veel en veel te veel overdreven cutscenes en zeer mager verhaal) maar dan heb je nog Ys, Tales of Heart R, Toukiden, Akibas Trip, Final Fantasy en ga zo door, die vind ik dan weer niet overdreven.

Maar dat is een persoonlijke smaak ;)
Pagina: 1 ... 96 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]