Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 00:12
BlackMage schreef op zondag 24 mei 2015 @ 00:58:
[...]
Er gaan geruchten dat Mediamarkt volgende week (vanaf maandag) weer hun 3 halen 2 betalen voor games actie heeft.
Staat al op de site:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wQOl1v1.png

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:09
Wil een Zelda game halen nog, welke moet ik dan nemen als aanrader? Mediamarkt heeft nu MM zie ik, maar misschien hebben ze in de winkel de rest

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:47
Between worlds is leuk voor op de 3DS. Majora's Mask is een goede remake, eveneens op 3DS. Ben je meer van de WiiU, kom je uit op de Windwaker HD remake. Maar check ook ff de Wehkamp actie. Heb er met een nieuw account aan te maken (via referral link) en de happy kortingscode 20 Euro korting op gekregen. (= 32 Euro thuisbezorgd).

De referral link schijnt overigens niet meer te werken.

Maar goed - met 42 euro is het nog te doen mocht je geen 3 games in één keer willen aanschaffen.

[ Voor 20% gewijzigd door Flozem op 25-05-2015 17:03 ]

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 00:34:
Hebben ze de new Nintendo 3DS bij de MediaMarkt in de aanbieding?
Hij was blijkbaar even in de aanbieding (de XL) voor €169 ... korte actie (of foutje?), is nu weer gewoon €199.

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-11 21:07
Goner schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:20:
[...]

Hij was blijkbaar even in de aanbieding (de XL) voor €169 ... korte actie (of foutje?), is nu weer gewoon €199.
Foutje denk ik :'(

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:15
Flozem schreef op maandag 25 mei 2015 @ 17:02:
Between worlds is leuk voor op de 3DS. Majora's Mask is een goede remake, eveneens op 3DS. Ben je meer van de WiiU, kom je uit op de Windwaker HD remake. Maar check ook ff de Wehkamp actie. Heb er met een nieuw account aan te maken (via referral link) en de happy kortingscode 20 Euro korting op gekregen. (= 32 Euro thuisbezorgd).

De referral link schijnt overigens niet meer te werken.

Maar goed - met 42 euro is het nog te doen mocht je geen 3 games in één keer willen aanschaffen.
Ik zou op de WiiU ook zeker de twee Wii-Zelda's willen noemen. Twilight Princess en Skyward Sword zijn zeker de moeite waard. Persoonlijk is TP één van mijn favoriete Zelda-games, Skyward Sword is ook erg tof, Wind Waker is naar mijn mening juist één van de mindere games in de serie.

Verwijderd

Wind Waker is juist mijn favoriete 3D Zelda :)

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:04
Ik wil een 3DS xl kopen voor mijn dochter (volgens de site van Media markt trouwens wel 169 euro, voor de roze versie).

Nou zie ik in de review dat de 3DS beter is voor kleine handen en de XL beter is voor grote handen. Is dit echt zo erg of kan een 6 jarige ook prima vooruit met een XL?

Verwijderd

De roze versie is de "oude" 3DS XL. Niet de new 3DS XL. (Die is alleen zwart en matellic blue) Voor een zesjarige zou ik eerder een standaard formaat aanraden, bij de XL staan idd de knoppen verder uit elkaar.

Ik zou dan een new 3DS standaard formaat aanraden. (eveneens 169 euro, dus daar zit geen verschil) en er een leuke cover plate bij halen.

Zo kan je bv deze halen van Princess Peach:
http://www.nedgame.nl/nin...o-3ds---peach/3285469869/

of deze roze met Super Mario opdruk:
http://www.nedgame.nl/nin...er-mario-pink/2196172226/

of deze roze:
http://www.nedgame.nl/nin...do-3ds---pink/4051188909/

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2015 21:15 ]

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:40

Renate1970

Lef is Leven

Vond het wel een fijn foutje, heb de metallic blauw New 3ds XL voor 169 euro zaterdag gekocht bij MM

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
Goner schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:20:
[...]

Dat had ik ook gespot. Twee andere familieleden en ik hadden besloten de 3DS te gaan halen. Toen we aankwamen was de prijs alweer verhoogd naar 199 euro.
Uiteindelijk na een hoop gediscussieer met diverse medewerkers en omdat er andere mensen bij kwamen die de aanbieding ook hadden gezien hebben we de NEW 3DS XL's voor 169 euro per stuk mee gekregen. Heeft jammer genoeg wel veel ergernis opgeleverd.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik zag die "aanbieding" op 24 mei nog op hun website. Twijfelde nog, maar ben helaas niet gelijk naar MM gerend met een screenshot.

is door meer mensen gesignaleerd : https://nl.pepper.com/aan...r-eur169-media-markt-7779

• Mo8578
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-11 09:55
Goner schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:06:
Ik zag die "aanbieding" op 24 mei nog op hun website. Twijfelde nog, maar ben helaas niet gelijk naar MM gerend met een screenshot.

is door meer mensen gesignaleerd : https://nl.pepper.com/aan...r-eur169-media-markt-7779
Ja ik had hem meteen online besteld.
Ik krijg hem morgen binnen als het goed is.

• Musta
In Rotterdam Centrum was die nog als 169 geprijst, zag het toen ik de mijne ging ophalen. heb een foto gemaakt als iemand het wilt.
En heb in de winkel Xenoblade kunen vinden, Zelda MM en Omega Ruby gehaald. Twijfelde tussen smash en Xenoblade, maar voor de laatste gegaan. Hopelijk stelt het niet teleur, maar tot ik eraan toe kom door Pokemon.. :)
(Controleer wel de prijzen met de webshop, in de winkel waren ze veels te hoog)

[ Voor 10% gewijzigd door Musta op 26-05-2015 15:16 ]

Verwijderd

Bij Media Markt is de webshop een andere organisatie dan de winkels. Hierdoor kunnen er prijsverschillen zijn. (En vaak ook voorraadverschillen)

• Mo8578
Musta schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:15:
In Rotterdam Centrum was die nog als 169 geprijst, zag het toen ik de mijne ging ophalen. heb een foto gemaakt als iemand het wilt.
En heb in de winkel Xenoblade kunen vinden, Zelda MM en Omega Ruby gehaald. Twijfelde tussen smash en Xenoblade, maar voor de laatste gegaan. Hopelijk stelt het niet teleur, maar tot ik eraan toe kom door Pokemon.. :)
(Controleer wel de prijzen met de webshop, in de winkel waren ze veels te hoog)
Ja stuur maar die foto aub.
Ik ga toevallig vandaag langs.

Ik heb die ik had besteld zaterdag nog niet binnen als ik hem daar zie haal ik hem daar alvast. Als ik hem binnenkrijg via de online winkel stuur ik die terug.

• Musta
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:21:
Bij Media Markt is de webshop een andere organisatie dan de winkels. Hierdoor kunnen er prijsverschillen zijn. (En vaak ook voorraadverschillen)
Yup, maar vaak passen ze de prijs in de winkel aan. Deed die gelukkig ook bij mij aan de kassa na het gemeld te hebben
Mo8578 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:22:
[...]

Ja stuur maar die foto aub.
Ik ga toevallig vandaag langs.

Ik heb die ik had besteld zaterdag nog niet binnen als ik hem daar zie haal ik hem daar alvast. Als ik hem binnenkrijg via de online winkel stuur ik die terug.
Had hem toevallig ook zaterdag besteld, maar dan afhalen. Zal vast er nog wel staan, hij bracht het van achteren voor iemand anders.
Alstu, wat onduidelijk:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/28737664/2015-05-26%2013.11.38.jpg

• Mo8578
Musta schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:32:
[...]

Yup, maar vaak passen ze de prijs in de winkel aan. Deed die gelukkig ook bij mij aan de kassa na het gemeld te hebben

[...]

Had hem toevallig ook zaterdag besteld, maar dan afhalen. Zal vast er nog wel staan, hij bracht het van achteren voor iemand anders.
Alstu, wat onduidelijk:
[afbeelding]
ik had hem ook besteld en dan afhalen maar nog geen afhaalbericht mogen ontvangen.

• outlandos
  • Laatst online: 13:08
Is dit een goed kaartje voor in de new 3ds?

http://www.dataio.nl/prod...-incl-usb3-0-card-reader/

• Mauz1978
  • Laatst online: 21:06

Mauz1978

Console War Veteran

Ik heb de 3is2 actie gebruikt om de volgende spellen te halen: inazuma 11: Go, Fantasy life en Codename:STEAM. Ik ben zeer benieuwd. Goeie actie van de mediamarkt, op de inazuma na, worden deze spellen niet echt veel goedkoper na zoveel maanden. Vooral Fantasy Life kijk ik naar uit, heb m ook voor mn vrouw gekocht en die start m zo voor het eerst op :).

Something under the bed is drooling

Verwijderd

Volgens mij heb ik die er ook in zitten. Dus.. ja.
Correctie ik heb deze: http://www.mediamarkt.nl/...rig&product_code=93268265 Maar ik vermoed dat hij wel gewoon werkt.

Je moet hem wel eerst fat32 formatteren voordat hij werkt.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2015 21:03 ]

• 911GT2
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 21:10:
De roze versie is de "oude" 3DS XL. Niet de new 3DS XL. (Die is alleen zwart en matellic blue) Voor een zesjarige zou ik eerder een standaard formaat aanraden, bij de XL staan idd de knoppen verder uit elkaar.

Ik zou dan een new 3DS standaard formaat aanraden. (eveneens 169 euro, dus daar zit geen verschil) en er een leuke cover plate bij halen.

Zo kan je bv deze halen van Princess Peach:
http://www.nedgame.nl/nin...o-3ds---peach/3285469869/

of deze roze met Super Mario opdruk:
http://www.nedgame.nl/nin...er-mario-pink/2196172226/

of deze roze:
http://www.nedgame.nl/nin...do-3ds---pink/4051188909/
Uiteindelijk heb ik haar gewoon meegenomen en de xl ging prima.

Dus het is de New 3ds xl geworden.

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:40

Renate1970

Lef is Leven

911GT2 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:14:
[...]

Uiteindelijk heb ik haar gewoon meegenomen en de xl ging prima.

Dus het is de New 3ds xl geworden.
Daar krijg je echt geen spijt van. Veel plezier in elk geval.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

• 911GT2
ik kan de netflix app niet vinden, doe ik iets fout?

Verwijderd

Die is in Europa nooit uitgekomen

• 911GT2
maar op de site van netflix staat hij er gewoon bij? Raar, want dat was 50% de reden om het ding te kopen...

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Humble Bundle heeft de "Nindie bundle" op het moment, voor een kleine 10 dollars een aantal leuke indie titels. ...klein puntje van aandacht... je moet er voor in Amerika wonen.. :( Gemiste kans zeg, zitten een paar titels bij waar ik nooit het volle pond voor zou betalen maar toch wel es wil proberen.

https://www.humblebundle.com/

Zou zoiets nog via een DNS change te redeemen zijn? :X

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Ik denk het niet, je moet in de eShop van dat land kunnen komen en je Nintendo account is volgens mij al gekoppelt aan de eShop in de EU.

Verwijderd

Druss schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:53:
Humble Bundle heeft de "Nindie bundle" op het moment, voor een kleine 10 dollars een aantal leuke indie titels. ...klein puntje van aandacht... je moet er voor in Amerika wonen.. :( Gemiste kans zeg, zitten een paar titels bij waar ik nooit het volle pond voor zou betalen maar toch wel es wil proberen.

https://www.humblebundle.com/

Zou zoiets nog via een DNS change te redeemen zijn? :X
Nope. 3DS/Wii U (eShop) is Region Locked, dus zelfs al zou je in de US met een EU Nintendo 3DS zijn, dan gaat het niet werken.
911GT2 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 07:10:
maar op de site van netflix staat hij er gewoon bij? Raar, want dat was 50% de reden om het ding te kopen...
Op de Netflix site staat het idd. Maar volgens de Nintendo website (en eShop) is hij in Nederland (feitelijk overal behalve de VS en Canada) alleen op de Wii en Wii U verkrijgbaar: http://www.nintendo.nl/Ni...-met-NETFLIX--805680.html

Het is idd een minpunt, en Netflix is de schuldige. Why blame Netflix? Nou, op de PS Vita is het exact hetzelfde verhaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2015 09:11 ]

• 911GT2
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:59:
[...]

Nope. 3DS/Wii U (eShop) is Region Locked, dus zelfs al zou je in de US met een EU Nintendo 3DS zijn, dan gaat het niet werken.

[...]

Op de Netflix site staat het idd. Maar volgens de Nintendo website (en eShop) is hij in Nederland (feitelijk overal behalve de VS en Canada) alleen op de Wii en Wii U verkrijgbaar: http://www.nintendo.nl/Ni...-met-NETFLIX--805680.html

Het is idd een minpunt, en Netflix is de schuldige. Why blame Netflix? Nou, op de PS Vita is het exact hetzelfde verhaal.
Damn, so much for desk research... -O-

• outlandos
Nou ik heb um vanavond gehad van m'n vriendin, de new xl in blauw.

Eerste indruk is goed, gelijk mijn 64gb kaartje erin gedaan.

Enkel de auto brightness optie vind ik tegenvallen, zonder reden verandert ie veel te vaak de brightness, jullie hier ook last van?

En hoe ver (in procenten) hebben jullie in het algemeen de 3d slider staan? Of is dat heel erg spel afhankelijk?

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Outlandos schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:08:

Enkel de auto brightness optie vind ik tegenvallen, zonder reden verandert ie veel te vaak de brightness, jullie hier ook last van?

En hoe ver (in procenten) hebben jullie in het algemeen de 3d slider staan? Of is dat heel erg spel afhankelijk?
Nou game ik veel thuis maar ik heb de brightness gewoon voluit aanstaan, alleen echt inhet donker wil hem nog wel eens manueel wat donkerder zetten. Maar dat geflikker door auto-correctie is uiterst irritant inderdaad.

Het mooie aan die 3D slider is dat je hem waarschijnlijk straks langzaam steeds meer open gaat zetten tot het punt dat je hem niet meer aanraakt en alles lekker op 3d speelt. Dankzij de face-calibratie krijg je minder vermoeide ogen en op een gegeven ogenblik merk je niet eens meer dat je 3D kijkt! Het is zoveel beter dan voorheen!

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:05
Ik ben best aan het 3D gewend, zeker op de New 3DS. Maar ik zet hem nooit vol open, meestal 1/3 tot de helft. Bij sommige games ook iets meer dan bij andere. Smash Bros. vind ik prima op 1/3, maar Monster Hunter mag wel wat meer diepte hebben.

• BlackMage
  • Laatst online: 06-11 07:53
Outlandos schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:08:

Die auto brightness was het eerste wat ik uitgezet heb. Ik heb nog geen enkel apparaat gezien waar zo'n functie me niet irriteerde, maar die van de New3DS is zeker de ergste ;)

De 3D slider staat doorgaans uit. Ik heb geen moeite om me volledig in te leven in het spel zonder de 3D en zelfs al is die van de New3DS flink beter als de 'oude', ik vind de nadelen het nog niet waard. Als ik hem wel open zet dan staat ie op ca 2/3e.

• LOTG
Ik heb hem gewoon aan staan, en af en toe doet hij inderdaad vaag maar niet zo vaak dat ik mij er aan stoor. Kost mij minder moeite dan het zelf te moeten regelen :).

• Musta
Heb m ook al uitgezet, en helderheid op 1 en soms 2 staan. De 3d heb ik ook ongeveer op 1/3 staan. Wat gebruiken jullie om m te beschermen? of te vervoeren? Wil een case of iets dergelijks halen, maar heb geen flauw idee wat een beetje goed is.
Zag ook coverplates, wist niet eens dat dat kon. Ff opzoeken hoe dat er in t echt uitziet

en een boekje met een pin voor club-nintenco bij Omega ruby. is dat zoiets als een playstation account?
Hmm de pin is verlopen zegt die, wordt dit niet meer gebruikt? Die van Zelda lukt wel, maar van pokeom niet :?

[ Voor 48% gewijzigd door Musta op 28-05-2015 10:36 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:59
Club Nintendo wordt afgeschaft (was een systeem om punten te sparen voor goodies).

Het gaat per september weg maar je kan sinds enkele weken die pin codes niet meer invoeren.

• Flozem
Mizgala28 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:49:
Club Nintendo wordt afgeschaft (was een systeem om punten te sparen voor goodies).

Het gaat per september weg maar je kan sinds enkele weken die pin codes niet meer invoeren.
Onzin - ik heb gisteren Zelda Windwaker HD nog geclaimed. Alleen punten die verlopen zijn kan je niet meer registreren, en dat staat doorgaans op het kaartje.

• Mizgala28
Flozem schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 18:24:
[...]

Onzin - ik heb gisteren Zelda Windwaker HD nog geclaimed. Alleen punten die verlopen zijn kan je niet meer registreren, en dat staat doorgaans op het kaartje.
Raar, laatst Kirby voor de Wii U gehaald en Pokemon en ondanks dat de code nog lang geldig is, kon ik de punten niet claimen.

• Flozem
Weet je zeker dat je je niet hebt vertypt?

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Ik heb ook een keer eerder gehad dat ik punten voor enkele spellen niet kon claimen. Kon toen ook niet achterhalen waarom niet, verder ook geen moeite ingestoken. Maar dat was al voordat bekend was dat Club Nintendo er mee ging stoppen.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:08
Mizgala28 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 21:09:
[...]

Raar, laatst Kirby voor de Wii U gehaald en Pokemon en ondanks dat de code nog lang geldig is, kon ik de punten niet claimen.
Dit heb ik dus met Mario party voor de wiiU.

• Mizgala28
Arunia schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 22:06:
[...]

Dit heb ik dus met Mario party voor de wiiU.
Is niet eens zo raar blijkbaar, geen idee hoe Flozem dat deed, maar volgens Nintendo zelf kun je geen codes meer toevoegen vanaf 20 april, verder valt de doek volledig op 30 september 2015.

Geen wonder dat ik de code niet kon claimen.

[ Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 29-05-2015 10:02 ]

• Flozem
Mizgala28 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:00:
[...]

Is niet eens zo raar blijkbaar, geen idee hoe Flozem dat deed, maar volgens Nintendo zelf kun je geen codes meer toevoegen vanaf 20 april, verder valt de doek volledig op 30 september 2015.

Geen wonder dat ik de code niet kon claimen.
Correctie: je krijgt geen codes meer bij nieuwe spellen, en webshop aankopen. Je kunt nog gewoon registreren, mits de code geldig is:

http://www.nintendo.nl/Kl...-de-pincodes--950086.html

http://www.nintendo.nl/Kl...i-U-hardware--950098.html

Dus vanaf 20 april, krijg je geen producten meer digitaal geregistreerd (WiiU, en Nintendo Store aankopen).

Registratiekaarten van de volgende spellen en consoles werken nog:
http://www.nintendo.nl/Cl...en-je-sterren-622685.html

[ Voor 13% gewijzigd door Flozem op 29-05-2015 19:31 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:51
Fire Emblem if trailer uit de Nintendo Direct voor Japan:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Jbt9QKnsFvU]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Mizgala28
Is de Direct er al geweest dan?

Ergens informatie wat er allemaal aangekondigd is?

• RayNbow
Mizgala28 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 16:19:
Is de Direct er al geweest dan?

Ergens informatie wat er allemaal aangekondigd is?
De Direct was vandaag gericht op Japan.
  • Wat info over Animal Crossing HHD
  • Nieuwe Chibi-Robo voor 3DS
  • Mario & Sonic 2016 voor Wii U en 3DS
  • Dr. Mario voor 3DS
  • FE:if info
  • Pokemon Super Mystery Dungeon voor 3DS
  • Project Treasure voor Wii U info
  • DQ VIII voor 3DS
  • SRW BX voor 3DS
  • Battle Cats voor 3DS
  • Monster Hunter X voor 3DS
  • Monster Hunter Diary: Poka Poka Airou Village DX voor 3DS

[ Voor 5% gewijzigd door RayNbow op 31-05-2015 17:12 ]

• Musta
Gebruiken jullie een screenprotector? De N3DSXL is wel een vingerafdrukmagneet zeg. En wat voor hoesjes/opbergtasjes of dergelijke gebruiken jullie? Vroeg me af of de oude XL spullen ook passen op de nieuwe XL

• Mizgala28
Musta schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:31:
Gebruiken jullie een screenprotector? De N3DSXL is wel een vingerafdrukmagneet zeg. En wat voor hoesjes/opbergtasjes of dergelijke gebruiken jullie? Vroeg me af of de oude XL spullen ook passen op de nieuwe XL
Oude hoesjes passen wel, cases die op maat zijn niet.

Afbeeldingslocatie: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/sn0uyribsuokfvcuendu.png

• LOTG
Iemand de trailers voor Monster Hunter gezien? Ik vind Cross ( X ) wel wat snel op 4G volgen terwijl het er redelijk het zelfde uit ziet (wat nieuwe omgevingen en monsters uiteraard).
Airou Village DX zag er erg animal crossing meets meowster hunters uit.

Dan zag ik liever die andere Monster Hunter die ze een tijdje geleden lieten zien.

Ook maar even de trailers posten:

[ Voor 34% gewijzigd door LOTG op 01-06-2015 08:58 ]

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 21:06

jd1987

cliquefotografie.nl

MH4 kwam in Japan in 2013 uit. Deze nieuwe X komt daar eind 2015 uit. In het westen zal de MHX Ultimate versie wel eind 2016/begin 2017 uitkomen.

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• LOTG
Ja dat kan, maar ik kreeg gewoon niet het gevoel erbij wat ik tussen 3 en 4 kreeg. Meer een 4GG gevoel.

• outlandos
Ik zou niet weten wat ik met een screenprotector moet, vind het alleen meer ergenis opleveren.

Op mobieltjes ook, echt nog nooit een kras gehad en ik ben echt niet voorzichtig.

Vingerafdrukmagneet klopt, al is dat bij de grijze erger dan bij de blauwe. Bij de Wii U controller is dat trouwens helemaal drama.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:16
Ik gebruik zowel boven als onder een screen protector (3DSXL). Voor de veiligheid. Ik ben retezuinig op het ding, en ik ben als de dood voor een krasje op 1 van de twee schermen. Er komen inderdaad veel vingerafdrukken op het bovenste scherm via de knopjes aan de onderkant.

Als hoesje heb ik een Pokemon X 3DSXL hoesje, gekregen bij een pre-order van Pokemon X+Y. Het is zo'n pouch, dus het glijdt er makkelijk in en uit, wanneer ik dat wil. 3DSXL zit normaal in mn tas, apart vak, en dan laat ik het hoesje erin zitten als ik in de te trein een spelletje ga spelen.

• outlandos
Ik heb dit hoesje:

http://www.bol.com/nl/p/h...-3ds-xl/9200000039269624/

Speciaal gemaakt voor de New 3DS XL. Goede bescherming en voor iemand wiens eerste liefde de NES was ook nog eens een leuke layout.

• LOTG
Ik heb een hoesje(zakje) van mijn sterren gekocht bij de club. Past prima.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:16
Outlandos schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:34:
[...]

Ik zou niet weten wat ik met een screenprotector moet, vind het alleen meer ergenis opleveren.

Op mobieltjes ook, echt nog nooit een kras gehad en ik ben echt niet voorzichtig.

Vingerafdrukmagneet klopt, al is dat bij de grijze erger dan bij de blauwe. Bij de Wii U controller is dat trouwens helemaal drama.
Als je geen krasjes op je scherm van je telefoon hebt, ben je ook niet onvoorzichtig. Ik heb binnen no-time krassen op mijn scherm.... Daarom heb ik ook een glazen screenprotector met extra hardheid. Dan heb ik het niet.

Voor een DS is niet echt nodig imho. Die klap je toch dicht, dus dan krijg je geen krassen :)

• outlandos
Waah schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:54:
[...]

Als je geen krasjes op je scherm van je telefoon hebt, ben je ook niet onvoorzichtig. Ik heb binnen no-time krassen op mijn scherm.... Daarom heb ik ook een glazen screenprotector met extra hardheid. Dan heb ik het niet.

Voor een DS is niet echt nodig imho. Die klap je toch dicht, dus dan krijg je geen krassen :)
Beetje goede mobiel heeft tegenwoordig Godzilla 3 glass of zelfs nog beter. Dat krast echt niet makkelijk.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:16
Outlandos schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:31:
[...]

Beetje goede mobiel heeft tegenwoordig Godzilla 3 glass of zelfs nog beter. Dat krast echt niet makkelijk.
Godzilla-glas nog wel :P
Maar ook Gorilla 3 glas krast wel hoor :+ is hier geen probleem :+
En gezien 50% van nederland met gebroken schermen loopt, ben ik vast niet de enige die dat lukt :)

maar on-topic. Wat filmpjes van Splatoon gezien maar ziet er wel erg leuk uit!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Waah schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:41:
[...]
maar on-topic. Wat filmpjes van Splatoon gezien maar ziet er wel erg leuk uit!
Splatoon on-topic ?
Alleen hier : [Wii U] Het Splatoon Topic :+

• RayNbow
NoA heeft nu ook een Direct video geupload:

• Mizgala28
Krassen op de bovenste scherm zullen wel meevallen op een 3DS, onderste is andere verhaal, mijn zusje heeft sinds 3 jaar een 3DS en de bovenste scherm is krasloos, de onderste was dat tot ze meer games had waar je pennetje voor moet gebruiken, en toen kwamen de krassen heel snel tevoorschijn.

Qua hoesjes ben ik simpel, voor een 3DS vind ik een crystal case super, je showt het apparaat en het blijft draagbaar, heb ook een Vita maar daar heb ik een siliconen skin en stevige case voor, die is meer fragiel omdat je 1. hem niet kan dichtklappen en 2. door de joysticks.

Ook een reden dat ik de launch hoesje voor de 2DS extreem flut vond, bied 0.00% bescherming tegen alles op krassen na.

Dat terzijde, even die Direct uit NoA kijken, meeste dingen daar komen ook in EU uit in tegenstelling tot Japan (wat heel pijnlijk is als je een Vita hebt, 90% van de fysieke games zijn Japan only tegenwoordig, met 3ds valt dat dan weer mee).

• RayNbow
Mizgala28 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:24:
Krassen op de bovenste scherm zullen wel meevallen op een 3DS
Sommige oude 3DSen hebben er last van omdat de rubbertjes op het onderste deel niet hoog genoeg zijn of te snel slijten, zodat de rand om het touchscreen het bovenste scherm kan aanraken.

• Mizgala28
RayNbow schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:33:
[...]

Sommige oude 3DSen hebben er last van omdat de rubbertjes op het onderste deel niet hoog genoeg zijn of te snel slijten, zodat de rand om het touchscreen het bovenste scherm kan aanraken.
Haar 3DS heeft daar geen last van gelukkig, maar ik ken het probleem (echter, ik was het vergeten :F )

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Tegelijk met de release van nwe. "Animal Crossing: Happy Home Designer" op 30 juli in Japan, komt ook die Amiibo lezer/schrijver voor de Nintendo 3DS uit. Zou omgerekend zo'n €18 gaan kosten ...

• LOTG
Vast een domme vraag, maar kan ik ook harder rennen dan gewoon de joypad vooruit? Ik begin mij nogal te irriteren aan het doelloos rond rennen en tegen mensen te praten in de hoop een quest te krijgen of iemand te vinden die ik zoek. Ben nu in Alcamoth, en de NPCs staat zo irritant ver uit elkaar dat het nogal saai is constant rondjes te rennen voor niets.

• Seal64
LOTG schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 16:35:
Vast een domme vraag, maar kan ik ook harder rennen dan gewoon de joypad vooruit? Ik begin mij nogal te irriteren aan het doelloos rond rennen en tegen mensen te praten in de hoop een quest te krijgen of iemand te vinden die ik zoek. Ben nu in Alcamoth, en de NPCs staat zo irritant ver uit elkaar dat het nogal saai is constant rondjes te rennen voor niets.
Misschien handig om ook even te vertellen dat je Xenoblade aan het spelen bent ;)

Er is geen aparte ren-knop, maar je kunt wel fast travelen tussen waypoints. Snelste daarvoor is de ZR knop (de kaart van je huidige locatie). Wil je verder weg, dan moet je even via het menu.

Alcamoth is overigens wel irritant, want er zijn maar weinig waypoints daar.

• LOTG
Ja, dat was ik even vergeten te vermelden. Fast travel helpt alleen als je weet waar je moet zijn maar dat helpt niet bij de quest harvest.

Flink wat quickstep geequipt, dat helpt iets. Eigenlijk moet of de UI beter, zodat je weet waar je heen moet of je moet 2x xo snel kunnen rennen. Ik hoop dat hij bij X beter wordt.

• outlandos
Mario Land 3D is echt super tof, minstens zo leuk als de Wii U counterpart :D

• outlandos
Ik heb op marktplaats een leuke deal kunnen sluiten:

Mario Kart 7
Luigi's Mansion 2
Icarus Kid Uprising
Resident Evil Revelations

Voor 70, inclusief verzendkosten via pakketpost met track and trace.

Nu alleen Star Fox 64 3D nog.

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:35
Outlandos schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:55:
Ik heb op marktplaats een leuke deal kunnen sluiten:

Mario Kart 7
Luigi's Mansion 2
Icarus Kid Uprising
Resident Evil Revelations

Voor 70, inclusief verzendkosten via pakketpost met track and trace.

Nu alleen Star Fox 64 3D nog.
Starfox lijkt mij ook een toffe game. Ik zag laatst iemand op Twitch die liep er in anderhalf uur doorheen, dus volgens mij is de game erg kort. Volgens mij is hij nieuw niet meer verkrijgbaar toch?

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• Flozem
@ Robo: Je kunt hem nog stomtoevallig bij Bart Smit of Intertoys tegenkomen, en volgens mij lag hij nog bij Gamemania en Nedgame in voorraad.

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:03
Robolokotobo schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:46:
[...]

Starfox lijkt mij ook een toffe game. Ik zag laatst iemand op Twitch die liep er in anderhalf uur doorheen, dus volgens mij is de game erg kort. Volgens mij is hij nieuw niet meer verkrijgbaar toch?
Binnen tien missies is die uit te spelen maar je kan op verschillende manieren door de missies heen. Ik vind het spel niet heel boeiend, helaas. Want ik heb hem wel gekocht :+

• --_--
Ik vind Starfox wel een vet spel! Ideaal om tussendoor ff snel een missie te spelen. Ik kreeg hem gratis bij mijn 3ds anders had ik hem waarschijnlijk niet gekocht maar zeker de moeite waard. Voor 45 euro zou ik wel eerder een ander spel kopen dan starfox. Tijdje terug was die nog overal in de aanbieding, dacht dat ik hem niet zo heel lang geleden nog in de mediamarkt had gezien voor 25 euro (maar miss was het wel een andere winkel..).

Als je bang bent dat hij straks niet meer te krijgen is dan zou ik em wel bestellen (of 2e hands). Toen het er op leek dat Ocarina of Time niet meer te bestellen was heb ik die snel besteld maar die is later toch weer verkrijgbaar geworden. Dus het zegt niet alles ;)

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-11 22:07

pclinde

TechGaming.nl

Ik heb laatst Retro City Rampage gekocht in de eShop wat een vage, maar zeer toffe game.

http://www.nintendo.com/g...7wUPWpBDRdNH3ILGVbMK5173W

Voor de prijs krijg je veel plezier!

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Verwijderd

Jup, is idd een leuke eShop game, en ook geoptimaliseerd voor de new 3DS :)

• ironx
  • Laatst online: 18-11 00:12
Hyrule Warriors 3D trailer (met Wind Waker karakters) :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:54
Holy carp! Dat is goed nieuws! d:)b Hopelijk komt ie uit voor de vakantie, maar dat zal wel niet :P

Steam/XBL: Avioto

• RayNbow
Ik heb de Wii U versie nog geen eens uitgespeeld... :(

Edit: Hmm...

[ Voor 39% gewijzigd door RayNbow op 10-06-2015 20:00 ]

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-11 10:11
RayNbow schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:11:
Ik heb de Wii U versie nog geen eens uitgespeeld... :(

Edit: Hmm...
[video]
Ik heb hyrule warriors nog niet eens gehaald voor de Wii U :X Wil eerst wat games uitspelen voordat ik wat nieuws koop.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• RayNbow
Ik had Hyrule Warriors gekocht met de Zelda eShop kortingsweken vlak voor de release.

(Ik heb trouwens wel de main campaign uitgespeeld, maar niet de DLC missies en de tig adventure mode maps.)

• --_--
Weer een must-buy erbij, en ik moest er nog zo veel. Jammer dat ik bijna geen tijd heb om te spelen.
Spellen die ik nog moet aanschaffen van mezelf: Donkey Kong, Luigi's mansion 2, Animal crossing, nieuwe fire emblem, puzzle & dragons, Majora's Mask en deze dan pffff. Tegen de tijd dat ik klaar ben is de NX al uit :p

Verwijderd

Avioto schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:59:
[...]

Holy carp! Dat is goed nieuws! d:)b Hopelijk komt ie uit voor de vakantie, maar dat zal wel niet :P
Hij komt vast wel uit voor een vakantie, alleen niet de aanstaande :p

Maar dit is goed nieuws:

Mijn vermoedens:
1. New 3DS Exclusive Nee, de packshot aan het einde van de trailer toont dat het een 3DS game is..
2. Wii U / new 3DS multiplayer
3. De Wii U versie was echt een hit (vooral in Japan) dus.. daarom een new 3DS versie

Koffiedik kijken:
Release herfst (september / oktober) in Japan, kerst in het Westen.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2015 22:00 ]

• outlandos
--_-- schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 21:02:
Weer een must-buy erbij, en ik moest er nog zo veel. Jammer dat ik bijna geen tijd heb om te spelen.
Spellen die ik nog moet aanschaffen van mezelf: Donkey Kong, Luigi's mansion 2, Animal crossing, nieuwe fire emblem, puzzle & dragons, Majora's Mask en deze dan pffff. Tegen de tijd dat ik klaar ben is de NX al uit :p
Welke Donkey Kong dan? :P

• --_--
Country Returns 3d? Hoezo? Zeg ik iets vreemds :o Lijkt mij een vet spel hoor.

• outlandos
--_-- schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:46:
[...]

Country Returns 3d? Hoezo? Zeg ik iets vreemds :o Lijkt mij een vet spel hoor.
Ohja, die heb ik op de Wii (U) al :+

• Dufniall
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 21:39:
[...]

Hij komt vast wel uit voor een vakantie, alleen niet de aanstaande :p

Maar dit is goed nieuws:

Mijn vermoedens:
1. New 3DS Exclusive Nee, de packshot aan het einde van de trailer toont dat het een 3DS game is..
2. Wii U / new 3DS multiplayer
3. De Wii U versie was echt een hit (vooral in Japan) dus.. daarom een new 3DS versie

Koffiedik kijken:
Release herfst (september / oktober) in Japan, kerst in het Westen.
Crossover online kun je denk ik ook wegstrepen. Lijkt me niet iets wat Nintendo gaat doen. Hoogstens wat extra DLC voor de games als je beide versies hebt, zoals ze ook bij Smash Bros. doen.

Ik heb net toch maar mijn laatste Club Nintendo sterren uitgegeven aan twee homescreens, de Hanafuda en de Retro Console achtergronden. Die op shuffle met de MH4U achtergrond en dan heb ik voorlopig wel een fris genoeg startscherm. :)

• LOTG
Als ik de trailer zo zie unlock je volgens mij Tetra en King of Red Lions in de WiiU versie. Ik heb wel een beetje het idee dat de crowds een stuk kleiner zullen zijn in de 3DS versie. Dat zal dan ook wel vertalen na minder kills nodig voor objectives.

Verwijderd

VP2000 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:11:
[...]

Crossover online kun je denk ik ook wegstrepen. Lijkt me niet iets wat Nintendo gaat doen. Hoogstens wat extra DLC voor de games als je beide versies hebt, zoals ze ook bij Smash Bros. doen.
1. Het spel is niet door Nintendo ontwikkeld.
2. Monster Hunter 3 Ultimate had ook Wii U / 3DS crossover multiplayer. (zowel lokaal als online)
3. Enige reden dat Smash Bros het niet heeft is omdat de beide versies verschillende maps hebben. Je kan bv wel met een (New) Nintendo 3DS met SSB connecten met de Wii U versie.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2015 11:35 ]

• Seal64
LOTG schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:07:
Als ik de trailer zo zie unlock je volgens mij Tetra en King of Red Lions in de WiiU versie. Ik heb wel een beetje het idee dat de crowds een stuk kleiner zullen zijn in de 3DS versie. Dat zal dan ook wel vertalen na minder kills nodig voor objectives.
Dat hoeft niet per sé, want dat lijkt primair in 2-player mode te gebeuren – probeer maar eens een veelgebruikte “cheat” om missies te winnen met een character waar je niet goed mee bent. Je kunt dan het verplichte figuur op de gamepad spelen en in een hoekje parkeren, en dan met een ander character het level spelen. Als er een minimum kill count is, good luck, die ga je waarschijnlijk niet halen.

Wat je echter ook duidelijk ziet, vooral in bepaalde DLC-missies waar je gewoon zoveel mogelijk kills moet scoren, is dat je op den duur gewoon de vijanden niet meer ziet. Ze zijn er nog wel, maar ze worden pas getoond als ze binnen een bepaalde afstand komen, en die lijkt dynamisch te zijn, dus hoe drukker het wordt, hoe kleiner die cirkel om je character heen.

Then again, het zal wel loslopen. Er zijn al een paar side-by-side vergelijkingen, en je ziet wel heel duidelijk dat de polygon count op de 3DS drastisch lager is als op de WiiU.

• RayNbow
Eindelijk m'n backlog kunnen verkleinen i.p.v. vergroten:
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/zlCfzTdQQPQ0pdtaVL
*O*

• Dufniall
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:31:
[...]

1. Het spel is niet door Nintendo ontwikkeld.
2. Monster Hunter 3 Ultimate had ook Wii U / 3DS crossover multiplayer. (zowel lokaal als online)
3. Enige reden dat Smash Bros het niet heeft is omdat de beide versies verschillende maps hebben. Je kan bv wel met een (New) Nintendo 3DS met SSB connecten met de Wii U versie.
Punt 1 is een goeie, niet bij stil gestaan. Punt 2 vind ik wel twijfelachtig, want voor cross-over gameplay moest je of lokaal werken, of een WiiU hebben staan als router. Eigenlijk speel je dan toch gewoon over je WiiU met je 3DS als controller. Laatste punt heeft denk ik niet met alleen de stages te maken (de niet-compatibele stages kun je gewoon weglaten), maar wellicht met het verschil in opbouw van de engine (kan hier eerlijk gezegd niks over vinden).

Ik hoop trouwens dat ze bij de SSB direct wat mooie nieuwe features gaan loslaten en niet alleen nieuwe DLC. Bijvoorbeeld dat je online tegen randoms ook Mii's en customs kan gwbruiken zou niet verkeerd zijn. Want ik merk dat ik Smash Bros. veel minder speel dan de vorige versies, mede omdat de multiplayer toch enigszins beperkt is. Hebben jullie bijvoorbeeld ook last van flinke lag bij online levels met items? Ik speel daarom eigenlijk alleen maar For Glory Team Battle.

Ow, en siked voor E3, ben benieuwd wat komen gaat!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Nog maar een paar uurtjes tot we de XDS officieel te zien krijgen ;)

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

The_Bird schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:29:
Nog maar een paar uurtjes tot we de XDS officieel te zien krijgen ;)
XDS? Nah. Rare naam en er wordt sowieso dit jaar geen hardware aangekondigd. Iwata is afwezig.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:57:
[...]

XDS? Nah. Rare naam en er wordt sowieso dit jaar geen hardware aangekondigd. Iwata is afwezig.
De Cross DS duh. Verbaast me dat je de "gelekte" video nog niet gezien hebt. Zag er best geinig uit,

"21 jaar DSL!"

• Dufniall
Ik ga om 6 uur wel even voor de stream zitten, blijft toch altijd wel een dingetje. :)

Overigens niet zo enthousiast over de nieuwe Smash Bros. aankondigen. Meer skins die ik sowieso niet zo spannend vind, zeker niet omdat je de Mii's niet online kunt gebruiken. Ryu + stage zes euro, andere DLC characters (waarvan Roy meer van hetzelfde is in de Fire Emblem reeks en Lucas niet veel verschilt van Ness) vind ik ook best prijzig. Dan doet MH4U het toch beter met hun maandelijkse gratis DLC, die ook nog eens meer toevoegt.

Verwijderd

The_Bird schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:54:
[...]

De Cross DS duh. Verbaast me dat je de "gelekte" video nog niet gezien hebt. Zag er best geinig uit,

Als dat niet fake is dan eet ik mijn new 3DS op. Niet letterlijk :p

Maar iig, zolang het niet door Nintendo bevestigd is is het niet waar.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2015 14:08 ]

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:39
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:05:
[...]

[video]

Als dat niet fake is dan eet ik mijn new 3DS op. Niet letterlijk :p

Maar iig, zolang het niet door Nintendo bevestigd is is het niet waar.
https://youtu.be/bChBid9pHsE

Denk dat tie dit bedoeld..

Je had het al :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sinus_rhythm op 16-06-2015 14:11 ]

Verwijderd

Had 'm al gevonden :) Maar idd, zo fake als maar zijn kan.

Alhoewel ik wel vermoed dát de NX een 2-in-1 gaat worden dan is dit het niet.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2015 14:12 ]

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024
Waarom is er applause te horen als ze geen live presentatie hebben.
Pagina: 1 ... 95 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]