Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:16
Nu wel!
SqueakyClean schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:54:
Iemand hier ook A-Train aangeschaft? Heel diep transport management spel die toch wel veel wegheeft van TTD.

[afbeelding]

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

De tutorials schijnen alleen al uren in beslag te nemen...! Ben er nog niet echt aan begonnen, maar heb er al heel veel goeds over gelezen...

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:23
Ben het nu een paar dagen aan het spelen en het lijkt zo op het eerste gezicht dat het best een uitgebreid spelletje is! :)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Vraagje, ik ben op zoek naar Layton en de Erfenis van de Azran / Azran Legacy. Weet iemand die wat goedkoper te liggen ergens?

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Is Puzzle & Dragons nou de 1e Mario game die cell shaded is? Hoe dan ook, is iets wat ze vaker moeten toepassen. Ziet er een stuk beter uit dan de reguliere 3D modellen zoals uit de NSMB games.

"21 jaar DSL!"

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:51
sebastius schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:30:
Vraagje, ik ben op zoek naar Layton en de Erfenis van de Azran / Azran Legacy. Weet iemand die wat goedkoper te liggen ergens?
http://www.budgetgaming.n...nis+van+de+azran_3DS.html

Hier kan je de goedkoopste aanbieder vinden.

Mocht je wat langer kunnen wachten dan wil ik het ook wel eens uit Engeland halen:

http://www.rakuten.co.uk/...ader_search_regularSearch

Geen informatie beschikbaar

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Voor de mensen die A-Train al hebben, kan iemand mij vertellen hoe dit spel zich verhoudt tot de wat serieuzere/diepere strategie spellen op de PC? Het lijkt me wel wat om zo'n spel op de 3ds te hebben. Dat het diep is vind ik ook een pluspunt maar ik ben benieuwd of de gameplay ook goed is. Hebben je acties echt genoeg effect? Zijn er meerdere manieren om scenario's aan te pakken en heb je echt keuze vrijheid?

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:51
--_-- schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 18:43:
Voor de mensen die A-Train al hebben, kan iemand mij vertellen hoe dit spel zich verhoudt tot de wat serieuzere/diepere strategie spellen op de PC? Het lijkt me wel wat om zo'n spel op de 3ds te hebben. Dat het diep is vind ik ook een pluspunt maar ik ben benieuwd of de gameplay ook goed is. Hebben je acties echt genoeg effect? Zijn er meerdere manieren om scenario's aan te pakken en heb je echt keuze vrijheid?
Ik heb het spel niet, maar in dit draadje op een ander forum wordt het spel uitvoerig besproken.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
RayNbow schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 19:16:
[...]

Ik heb het spel niet, maar in dit draadje op een ander forum wordt het spel uitvoerig besproken.
Bedankt voor de link. Lijkt me een leuk spel, heb alleen op dit moment helaas de tijd niet om me helemaal te verdiepen in zo'n spel. Maar ik ga hem zeker een keertje aanschaffen.

• RayNbow
--_-- schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 17:49:
[...]

Bedankt voor de link. Lijkt me een leuk spel, heb alleen op dit moment helaas de tijd niet om me helemaal te verdiepen in zo'n spel. Maar ik ga hem zeker een keertje aanschaffen.
Ik heb hetzelfde probleem. Het spel lijkt interessant, maar ik heb al een enorme backlog. :p

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Pokemon shuffle, new event met
spoiler:
celebi
. Ik versla m net aan, 10% kans en heb hem gevangen.. Luck of...?

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:47
brambest schreef op maandag 27 april 2015 @ 09:59:
spoiler:
celebi
Rng.... Heb hem in twee keer moeten verslaan. Eerste keer 43% kans, daarna met extra ball nog steeds niks. Tweede keer met 49% gevangen.

Ben nu de laatste drie expert challenges aan het doen. Binnen twee minuten alle vijf beurten verspeeld... :p

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:16
brambest schreef op maandag 27 april 2015 @ 09:59:
spoiler:
celebi
Met een goed team? Ik ben niet heel erg ver, en mn team is dus ook niet supersterk. Heb wel de vorige twee (Groudon en Keldeo) nét verslagen.

• brambest
mat.hi.as schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:30:
[...]

Met een goed team? Ik ben niet heel erg ver, en mn team is dus ook niet supersterk. Heb wel de vorige twee (Groudon en Keldeo) nét verslagen.
Ik weet niet meer welk team ik heb gebruikt. Ben niet meer so goed in de namen na de eerste 150... :+

Ik ben ook niet zo ver, zit op stage 105 ofzo. Vorige twee heb ik eigenlijk niet geprobeerd.

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:35
Ik ga eind mei als het vakantiegeld er is ook een New 3DS kopen. Ik krijg de handheld niet uit mijn hoofd. De laatste maanden gaat er volgens mij geen dag voorbij dat ik er niet aan denk. Ik zeg dan iedere keer tegen mezelf; Je had een 3DS maar die heb je weer verkocht omdat er verder geen games waren die je wou spelen.

Maar het is nu zo erg dat ik zelfs zin heb om Super Mario 3D Land opnieuw te spelen. En ik heb de laatste tijd veel drukke, opjagende multiplayer games gespeeld op de pc. Daar ben ik nu wel weer klaar mee. Ergens halverwege vorig jaar heb ik mijn 3DS XL verkocht. Zijn er games verschenen die ik absoluut zou moeten checken naast de Zelda games? Platform games is mijn favoriete genre. Maar bijv. Fantasy Life lijkt mij ook erg mooi.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:56
Robolokotobo schreef op woensdag 29 april 2015 @ 21:29:
Ik ga eind mei als het vakantiegeld er is ook een New 3DS kopen. Ik krijg de handheld niet uit mijn hoofd. De laatste maanden gaat er volgens mij geen dag voorbij dat ik er niet aan denk. Ik zeg dan iedere keer tegen mezelf; Je had een 3DS maar die heb je weer verkocht omdat er verder geen games waren die je wou spelen.

Maar het is nu zo erg dat ik zelfs zin heb om Super Mario 3D Land opnieuw te spelen. En ik heb de laatste tijd veel drukke, opjagende multiplayer games gespeeld op de pc. Daar ben ik nu wel weer klaar mee. Ergens halverwege vorig jaar heb ik mijn 3DS XL verkocht. Zijn er games verschenen die ik absoluut zou moeten checken naast de Zelda games? Platform games is mijn favoriete genre. Maar bijv. Fantasy Life lijkt mij ook erg mooi.
Fantasy Life is echt veel vermaak. Zelf speel ik die game icm animal crossing: new leaf.

pinokkia moet nog steeds alle Zelda, Mario en xenoblade games spelen. Zitten nog steeds in de seal.

[ Voor 5% gewijzigd door pinokkia op 29-04-2015 21:51 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:59
Vergeet Monster Hunter 4 Ultimate niet ;)

• Robolokotobo
Mizgala28 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:19:
Vergeet Monster Hunter 4 Ultimate niet ;)
Waarom is Monster Hunter tof? Ik heb er een demo van gespeeld en vond de besturing wat stug. Dat was deel 3 volgens mij.
pinokkia schreef op woensdag 29 april 2015 @ 21:48:
[...]

Fantasy Life is echt veel vermaak. Zelf speel ik die game icm animal crossing: new leaf.

pinokkia moet nog steeds alle Zelda, Mario en xenoblade games spelen. Zitten nog steeds in de seal.
Ik zal Animal Crossing: New Leaf ook even bekijken. Dat is toch net zoiets als Fantasy Life? Welke vind je leuker van de twee?

[ Voor 50% gewijzigd door Robolokotobo op 29-04-2015 22:25 ]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Robolokotobo schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:24:
[...]
Ik zal Animal Crossing: New Leaf ook even bekijken. Dat is toch net zoiets als Fantasy Life? Welke vind je leuker van de twee?
Niet te vergelijken IMHO ... en allebei op hun eigen manier de moeite waard.
FL kent veel gebieden, "banen", NPC's, monsters, opdrachten en noem maar op. Je moet geregeld echt goed nadenken als je opdrachten moet vervullen of spullen maken.

AC:NL is alleen je dorp waar je burgemeester bent en het iedereen naar de zin moet maken en een eiland met wat spelletjes.

De enige overeenkomst is dat je een huis kunt inrichten :+

Heb ze allebei met veel plezier gespeeld (en FL nog steeds na > 300 uur).

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 29-04-2015 22:39 ]

• Robolokotobo
Wow 300 uur. Dan moet het wel echt goed zijn.

• Flozem
Robolokotobo schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:47:
Zeker weten. Ik heb er in een maand of anderhalf al 70 uur op zitten (40 zonder dlc)... :p

Eerste spel sinds lange tijd dat ik na het "uitspelen" blijf spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Flozem op 29-04-2015 23:58 ]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Robolokotobo schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:47:
Yep !! Ik speel wel heel ontspannen, wil gewoon alles doen wat er te doen is. Zal best in minder tijd uit te spelen zijn, maar daar vind ik het veel te leuk voor.
En ik ben nog niet klaar ... moet nog de laatste trial doen in de Tower (DLC) en de opdracht van m'n Life Master als Mercenary, de Lord of the Cursed verslaan.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Robolokotobo schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:24:
[...]

Waarom is Monster Hunter tof? Ik heb er een demo van gespeeld en vond de besturing wat stug. Dat was deel 3 volgens mij.

[...]

Ik heb ook al iets van 120 uur in MH4U zitten, in 3U nog meer.
De stugge besturing is min of meer onderdeel van de gameplay. Je moet leren hoe het type wapen dat je hebt werkt, hoe je daar mee schade kunt ontwijken (blokken, dodgen, wegrennen) en hoe het monster dat je probeert verrot te slaan werkt. Hoe zie je welke aanval hij gaat doen, en hoe kan ik voorkomen dat ik daar mee geraakt word. Of juist misbruik er van maken en hem op zijn gezicht slaan.

Het grote probleem van Monster Hunter is de leercurve, veel mensen haken daar door af. Maar je moet daar doorheen bijten en dan word het juist erg vet. Het geeft je een goed gevoel als je een monster dat tig keren groter dan jou is tegen de vlakte slaat.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:15
Ik heb inderdaad ook de nodige uren in MH3U en MH4U zitten, al moet ik wel zeggen dat ik het jammer vind dat er geen WiiU versie van gemaakt is, net als van MH3U.

Het is inderdaad wel een game waar je eerst flink wat tijd in moet steken voordat het “klikt” en alles op zijn plek valt. In het begin kom je bijvoorbeeld vooral kleine monsters tegen, dus allemaal niet zo spectaculair, en loop je vooral met hele simpele wapens en gear rond.
Betere gear kun je alleen maar krijgen door het te maken – van de materialen die je van de monsters af hakt die je verslagen hebt. En dat kan nogal wat werk zijn, want er zit meestal wel wat zeldzaams bij wat je weinig zult vinden.

Wat ik echter heel tof vind aan de serie is dat het echt een game is die je skill als speler beloont. In veel games is het je spelfiguurtje dat skills heeft, ervaring opdoet en door middel van levels sterker wordt. De meeste RPG’s doen dat.
Monster Hunter heeft geen levels, geen XP, en geen skills. Je spelfiguur aan het begin van de game is zo sterk als hij ooit zal zijn. Alleen je gear wordt steeds beter (doordat je steeds sterkere monsters bejaagt en dus steeds betere gear kunt maken), en je vaardigheid als speler wordt beter.
Je leert immers steeds meer over de monsters. Waar je ze kunt vinden, wanneer ze vluchten, waar ze dan heen gaan, waar je ze het beste kunt raken om zoveel mogelijk schade te doen, en je leert te herkennen welke aanvallen ze gaan uitvoeren. Je leert zelfs herkennen wanneer ze bijna uitgeput zijn – iets dat belangrijk is als je ze wilt vangen, in plaats van doden.

Dat kost veel tijd, en dat is voor veel spelers dus niet leuk. Die zien online filmpjes van spelers die met G-rank gear tegen elder dragons vechten, maar als ze zelf gaan spelen loop je met leather armour op Kelbi in te hakken – een beetje anticlimactisch.
Maar niets geeft je zo’n gevoel van voldoening om na 35 minuten continu achter een 30 meter lang beest aan te hebben gerend, hem dan eindelijk neer te zien gaan.
Of om, nadat je eindelijk een goede set armour en toffe wapens verzameld hebt, weer eens op een simpel monster te jagen, en dan te merken dat je niet alleen al zijn bewegingen kunt lezen en dus alles ontwijkt, maar ook dat je hem nu binnen vijf minuten helemaal afmaakt, waar dat eerder nog een half uur kostte.

• LOTG
Ik had het alleen wel leuker gevonden als de multiplayer quests schaalde naar het aantal spelers. Solo is het nogal meh vind ik. Duurt gewoon lang terwijl je goed bezig bent. Ben nu bij de 8* urgent single player quest, en dan duur het nog een half uur om de 3* USJ event quest te doen.

• Seal64
Daar gaan veel spelers het niet met je eens zijn – die vinden het juist heerlijk dat guild quests geschaald zijn op vier spelers, omdat ze de caravan quests te gemakkelijk vinden. En als je dan een Japanner zonder armour een L140 apex Furious Rajang zien neerhalen, solo, dan vallen de 3* questjes inderdaad wel weer mee…

• LOTG
Ja maar 2 Rathalos neer halen die vrijwel geen challenge zijn maar gewoon bakken met health hebben is saai.

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:40

Renate1970

Lef is Leven

Na lang aarzelen gisteren weer twee spellen aangeschaft Zelda MM en Super Smashbros. Zo onderhand begint mijn spelletjes collectie toch ergens op te lijken.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Renate1970 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 09:01:
Na lang aarzelen gisteren weer twee spellen aangeschaft Zelda MM en Super Smashbros. Zo onderhand begint mijn spelletjes collectie toch ergens op te lijken.
Majora's Mask heb ik pasgeleden uitgespeelt. Echt een enorm leuke titel, dat gaan je een aantal prachtige uren voor je inzitten voorspel ik! Die game leeft echt en heeft zoveel verborgen en cutesy missies en interactie met de wereld! Zit al wat missies te herhalen (dankzij het unieke tijdsysteem echt makkelijk te doen) Hoewel ik zelf soms wel echt de Zelda Logica (:?) mis en dus helemaal vast loop in bepaalde missies. Kan dus niet zeggen dat het met zonder walkthrough of tips van vrienden is gelukt. Toch al met al een van de beste titels op de 3DS die ik heb. En ook mijn collectie begint flink uit te breiden, daar heb ik dit weekend maar eens een flinke diepte investering voor gedaan op ebay:

http://www.ebay.com/itm/141351943040

Zodoende kan ik iets sneller wisselen tussen de urengrinders (Animal Crossing, Fantasy Life, Pokemon) en de playthroughers (Luigi's Mansion, Mario's 3D land, enz enz enz enz enz) :9

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:42
Druss schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:40:
[...]
~ Toch al met al een van de beste titels op de 3DS die ik heb. En ook mijn collectie begint flink uit te breiden, daar heb ik dit weekend maar eens een flinke diepte investering voor gedaan op ebay:

http://www.ebay.com/itm/141351943040

Zodoende kan ik iets sneller wisselen tussen de urengrinders (Animal Crossing, Fantasy Life, Pokemon) en de playthroughers (Luigi's Mansion, Mario's 3D land, enz enz enz enz enz) :9
Dat is zeker handig zo'n case. Ik heb een tijdje terug mijn sterren ingewisseld voor 2 exemplaren van deze card case: http://stars.nintendo-eur...ntendo-game-card-case-162
Werkt perfect!

• Druss
deltaquad schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:21:
[...]

Dat is zeker handig zo'n case. Ik heb een tijdje terug mijn sterren ingewisseld voor 2 exemplaren van deze card case: http://stars.nintendo-eur...ntendo-game-card-case-162
Werkt perfect!
Ja leuk ding! Dat is de grote van een normale cardrigdebox zeker? Die van jou is ook gewoon mooi, die van mij enkel praktisch! =D

[ Voor 6% gewijzigd door Druss op 06-05-2015 11:18 ]

• deltaquad
  • Laatst online: 19:42
Druss schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:12:
[...]

Ja leuk ding! Dat is de grote van een normale cardrigdebox zeker? Die van jou is ook gewoon mooi, die van mij enkel praktisch! =D
Het is inderdaad even groot als een gewone cartridge case. Ik ben blij dat ik het besteld had toen hij beschikbaar was, wie weet is hij straks weer te verkrijgen. In de US was ook een legend of zelda editie te verkrijgen: https://club.nintendo.com/rewards-details/a/44002.do. Maar dat zit er bij ons natuurlijk weer niet in |:(

Verwijderd

Hintje, je kan gewoon een inlay dubbelzijdig op papier printen :)

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:22
Sinds 2 weken de n3ds xl in m'n bezit. Eindelijk weer gameplay zoals alleen Nintendo het kan.
Ben er erg blij mee, heb in korte tijd al grote collectie opgebouwd maar alleen a Link between Worlds nog gespeeld. Vandaag krijg ik puzzle & dragons binnen, deze speel ik ook al op mobiel maar ben heel benieuwd naar de 3ds versie.

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Vinnocchio schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:50:
Sinds 2 weken de n3ds xl in m'n bezit. Eindelijk weer gameplay zoals alleen Nintendo het kan.
Ben er erg blij mee, heb in korte tijd al grote collectie opgebouwd maar alleen a Link between Worlds nog gespeeld. Vandaag krijg ik puzzle & dragons binnen, deze speel ik ook al op mobiel maar ben heel benieuwd naar de 3ds versie.
Ooh vandaag al Puzzle & Dragons Z? Daar wacht ik ook op, maar die zal vrijdag wel pas beschikbaar zijn om te downloaden... misschien morgennacht al :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Druss
deltaquad schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:12:
[...]

Maar dat zit er bij ons natuurlijk weer niet in |:(
Alles is te koop :9
http://www.ebay.com/itm/N...elda-insert-/251939102350

Maar ja zoals Sanderev66 al zegt, maak je eigen unieke hoesje :D
Vinnocchio schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:50:
Vandaag krijg ik puzzle & dragons binnen, deze speel ik ook al op mobiel maar ben heel benieuwd naar de 3ds versie.
Op welk mobile OS speel je dat dan?

[ Voor 41% gewijzigd door Druss op 06-05-2015 18:26 ]

Verwijderd

iOS:
https://itunes.apple.com/...-dragons/id709128984?mt=8

en Android:
Google Play: Puzzle & Dragons

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2015 18:55 ]

• CasperNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-11 18:44
Hey mensen even een vraagje.

Mn vriendin wilt alleen al een tijdje een Nintendo 3ds. Volgende week is ze jarig dus ik dacht laat ik dr is verwennen ;).
Zodoende ik een mooie bundel besteld met een Nintendo 3DS en Super Mario Bros. 2. Alleen nu zat ik nog een beetje rond te neuzen en kwam ik de new Nintendo 3DS tegen. Als ik het goed begrijp zit er toch wel dergelijk een verschil in die twee dingen en kan het zo betekenen dat ze dan in de toekomst sommige spellen niet kan spelen..? Wtf Nintendo voor die naamkeuze dan?

Wat zou ik nou doen? Bestelling kan ik sws niet cancellen. Zal ik zodra die morgen binnen is naar de mediamarkt gaan en hem omruilen voor de new ( :") ) Nintendo 3DS of zal ik gewoon deze geven?

ty xD

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Afhankelijk hoe of wat. Volgens mij kun je hem niet cancellen maar toch wel terugsturen en je volledige aankoopbedrag terug krijgen? Uitleggen dat je niet goed door had dat dit ging om de oude variant en je de nieuwe wil hebben eigenlijk.

en ja persoonlijk zou ik wel gaan voor de NN3DS. Simpele reden is de verbeterde kwaliteit van de 3D. Dat scheelt echt zoveel dat het mij ook verbaasde in het begin.

Denk zelf dat je in de praktijk niet veel ertegen aan gaat lopen dat je spellen niet kan spelen. Het zou in theorie kunnen maar denk dat in de praktijk het niet veel gaat gebeuren.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Afhankelijk hoe of wat. Volgens mij kun je hem niet cancellen maar toch wel terugsturen en je volledige aankoopbedrag terug krijgen? Uitleggen dat je niet goed door had dat dit ging om de oude variant en je de nieuwe wil hebben eigenlijk.

en ja persoonlijk zou ik wel gaan voor de NN3DS. Simpele reden is de verbeterde kwaliteit van de 3D. Dat scheelt echt zoveel dat het mij ook verbaasde in het begin.

Denk zelf dat je in de praktijk niet veel ertegen aan gaat lopen dat je spellen niet kan spelen. Het zou in theorie kunnen maar denk dat in de praktijk het niet veel gaat gebeuren.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Mizgala28
CasperNL schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:30:
Hey mensen even een vraagje.

Mn vriendin wilt alleen al een tijdje een Nintendo 3ds. Volgende week is ze jarig dus ik dacht laat ik dr is verwennen ;).
Zodoende ik een mooie bundel besteld met een Nintendo 3DS en Super Mario Bros. 2. Alleen nu zat ik nog een beetje rond te neuzen en kwam ik de new Nintendo 3DS tegen. Als ik het goed begrijp zit er toch wel dergelijk een verschil in die twee dingen en kan het zo betekenen dat ze dan in de toekomst sommige spellen niet kan spelen..? Wtf Nintendo voor die naamkeuze dan?

Wat zou ik nou doen? Bestelling kan ik sws niet cancellen. Zal ik zodra die morgen binnen is naar de mediamarkt gaan en hem omruilen voor de new ( :") ) Nintendo 3DS of zal ik gewoon deze geven?

ty xD
Ik zou het laten, de new 3ds is sneller (maar dat merk je alleen in de daarvoor bestemde games en daar is nu wereldwijd 1 van) en heeft een extra stick voor camera besturing op een meer logische manier.

Zelf echter zou ik er niet voorgaan tenzij je het echt wilt, ik denk dat qua fysieke games de New 3ds net als de DSi eindig, daar kwamen genoeg games voor uit om op 1 hand te tellen (doelt op fysieke games).

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 06-05-2015 19:43 ]

• Mizgala28
-foutje-

[ Voor 97% gewijzigd door Mizgala28 op 06-05-2015 19:41 ]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:16
Als ze graag met 3D aan speelt zou ik hem wel omruilen... want 3D op de New 3DS is toch wel een stuk fijner. Bruikbaar zelfs itt de gewone 3Ds. Ligt een beetje aan het prijsverschil... maar als het tientjeswerk is zou ik zeker ruilen.

Verwijderd

Je hebt natuurlijk ook een aantal spellen (Monster Hunter 4, SSB, Majora's Mask, bv) die "geoptimaliseerd" zijn voor de new Nintendo 3DS. Deze spellen werken ook op een ouder model, maar hebben meer functies op nieuwere modellen en zijn sneller in opstarten (SSB voornamelijk).

Verder heb je Xenoblade Chronicles welke enkel op de n3DS werkt.

Ook niet geheel onbelangrijk heeft de n3DS een nieuwere browser waarmee je o.a. Youtube filmpjes kan bekijken.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2015 20:30 ]

• CasperNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-11 18:44
Lastig allemaal. 't is niet alsof je een PS3 koopt terwijl de PS4 net gelaunched is voor hetzelfde geld. Maar ik denk dat ik hem dan toch maar even inwissel voor 't nieuwere model..

Tnx jongens

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:22
ReCreator schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:03:
[...]

Ooh vandaag al Puzzle & Dragons Z? Daar wacht ik ook op, maar die zal vrijdag wel pas beschikbaar zijn om te downloaden... misschien morgennacht al :D
Ik heb hem binnen, speelt heerlijk weg. Wel wat dingen die ik mis zoals de schitterende plaatjes van je monsters enzo maar meer dan tevreden.

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Vinnocchio schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 07:16:
[...]

Ik heb hem binnen, speelt heerlijk weg. Wel wat dingen die ik mis zoals de schitterende plaatjes van je monsters enzo maar meer dan tevreden.
_/-\o_ O+ Morgen mag ik ook! Waarschijnlijk is er wel een 0:00 release op de E-shop vannacht...
Dan blijf ik nog wel even wakker :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Vandaag krijg ik dan ook mijn New 3ds XL met Majora's Mask en Fantasy Life! ben erg benieuwd!

• DrParanoid
  • Laatst online: 09-01-2022
100 sterren te kort voor de 3ds pouch verdammt nochmal!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:23
Origins schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:33:
Vandaag krijg ik dan ook mijn New 3ds XL met Majora's Mask en Fantasy Life! ben erg benieuwd!
Veel plezier ermee! Ik heb sinds dit weekend een New 3DS en kom van de Klassieke 3DS af maar wat een heerlijk apparaat, zelfs 3D is weer leuk om te gebruiken.

Daarnaast, veel plezier met Fantasy Life; Ik ben helemaal verslaafd, heb er nu 75 uur in zitten. Ik ben een Mercenary, andere gevechtsklasse ga ik ooit nog wel een keer doen, op level 60 en Hero. Daarnaast alle craft Lifes ook op Hero. Het is gewoon leuk om net ff die extra challenge te doen om zo level up te gaan in de Life of even die quest voor de bewoner te doen om zo in een ander gebied weer een uur bezig te zijn met bomen kappen, mijnen of een visje vangen.

Tip: Praat met iedereen maar dan ook iedereen die een ? boven zijn hoofd heeft, ook met je Life Master(s) zodat je extra's krijgt.

Het is net World of Warcraft maar dan in het klein :P

• Goner

Goner

What can I do you for ?

NegativeFreak schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:36:
[...]
Daarnaast alle craft Lifes ook op Hero. Het is gewoon leuk om net ff die extra challenge te doen om zo level up te gaan in de Life of even die quest voor de bewoner te doen ...
En om zelf de optimale wapens/armour te kunnen maken om de verschillende monsters te lijf te gaan.

• NegativeFreak
Goner schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:31:
[...]

En om zelf de optimale wapens/armour te kunnen maken om de verschillende monsters te lijf te gaan.
Zekers en dan balen als je geen item met een kroontje/kroon maakt :P

• Goner

Goner

What can I do you for ?

NegativeFreak schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:46:
[...]
Zekers en dan balen als je geen item met een kroontje/kroon maakt :P
Ja, good, great (top?) quality craften is echt de moeite, voegt extra punten/waarde toe !

Maar als je eenmaal God bent en orbs hebt, dan
spoiler:
maak je automatisch items van Divine quality ...

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
NegativeFreak schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:36:
[...]

Veel plezier ermee! Ik heb sinds dit weekend een New 3DS en kom van de Klassieke 3DS af maar wat een heerlijk apparaat, zelfs 3D is weer leuk om te gebruiken.

Daarnaast, veel plezier met Fantasy Life; Ik ben helemaal verslaafd, heb er nu 75 uur in zitten. Ik ben een Mercenary, andere gevechtsklasse ga ik ooit nog wel een keer doen, op level 60 en Hero. Daarnaast alle craft Lifes ook op Hero. Het is gewoon leuk om net ff die extra challenge te doen om zo level up te gaan in de Life of even die quest voor de bewoner te doen om zo in een ander gebied weer een uur bezig te zijn met bomen kappen, mijnen of een visje vangen.

Tip: Praat met iedereen maar dan ook iedereen die een ? boven zijn hoofd heeft, ook met je Life Master(s) zodat je extra's krijgt.

Het is net World of Warcraft maar dan in het klein :P
Dankje! ik ga er vanavond goed voor zitten met Fantasy Life, ben als eerste begonnen met een houthakker :D
Vind het tot nu toe erg vermakelijk!

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:05
Ik heb het idee dat de relays op het station het ook weer doen. Deze week twee keer mijn DS meegenomen over Arnhem Centraal en ik had 6 en 8 hits in Streetpass Mii Park. En nog wat in andere games.

• Flozem
VP2000 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:00:
Ik heb het idee dat de relays op het station het ook weer doen. Deze week twee keer mijn DS meegenomen over Arnhem Centraal en ik had 6 en 8 hits in Streetpass Mii Park. En nog wat in andere games.
Yep - vorige week zaterdag in een uurtje de Mediamarkt en Gamemania binnengewipt: 9 streetpasses...

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-11 10:11
Ik snap er geen drol van streetpass :P Wat kan je er mee?

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-11 14:42
JerX schreef op zondag 10 mei 2015 @ 20:31:
Ik snap er geen drol van streetpass :P Wat kan je er mee?
puzzel stukjes verzamelen en de mii's van anderen gebruiken in bepaalde minigames die je elke dag kan doen. Echter kan je bij deze games zoals find mii zo'n ridder spel waar je monsters verslaat enkel verder komen met street pass hits of je moet coins gebruiken.

Verder als je vaker dezelfde persoon tegenkomt is dat personage sterker dan normaal omdat hij per keer een lvl up gaat. Gelukkig kan je in de tweede game deze personages met coins kopen.

Speel het zelf allang niet meer maar dat was in mijn ogen de enige redelijke mii street pass game.

En je kan zien waar de persoon vandaan komt en achievements halen dat soort onzin.

Off topic

Het vissen met de AR kaarten op de 3ds blijft leuk als je echt niks te doen hebt. Dat vind ik eigenlijk vrij gaaf wat ze daarmee hebben gedaan. zeker niet slecht en het ziet er ook goed uit weet niet of iemand anders dit al eens heeft gedaan.

[ Voor 19% gewijzigd door gast7 op 10-05-2015 20:39 ]

Verwijderd

(Er zijn wel wat spelletjes aan Streetpass Mii Plaza toegevoegd ;))

Verder verschilt het heel erg per spel (buiten Streetpass Mii Plaza om) wat je met Streetpass kan. In Pokémon OmegaRuby Alpha Sapphire bv. kun je zo je secret bases uitwisselen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2015 20:49 ]

• Flozem
Yep - blijft een leuke meta game... Bijna ieder spel heeft streetpass functionaliteit. :)

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-11 14:42
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2015 @ 20:48:
(Er zijn wel wat spelletjes aan Streetpass Mii Plaza toegevoegd ;))

Verder verschilt het heel erg per spel (buiten Streetpass Mii Plaza om) wat je met Streetpass kan. In Pokémon OmegaRuby Alpha Sapphire bv. kun je zo je secret bases uitwisselen.
Vrij lang geen street pass meer gedaan, had wel eens gekeken maar niks komt in de buurt van find mii, dat vond ik wel erg leuke mii game. Misschien niet origineel qua idee, maar het werkt en het is als een van de weinige goeie mii games.

Ja ok dat klopt per game verschilt het.

Het is leuk maar het is vaak niet zo dat je echt iets mist.

Bij fire emblem awakening kan je tegen iemand ander zijn leger vechten.

Is allemaal leuk een aardig maar wordt dan gecontrolled door de cpu en je hebt niet eens het duel pair up systeem waardoor het wel vrij makkelijk is om te winnen en je kan een paar extra items unlocken die je gewoon later in winkels kan kopen.

Street pass is leuk maar het is leuker om ook echt tegen iemand anders te spelen.

Je mist echt vrij weinig bij veel games.

Mainstreet games zoals als mario kart 7? Niks.

[ Voor 104% gewijzigd door gast7 op 10-05-2015 21:17 ]

• NegativeFreak
gast7 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:09:
[...]

Vrij lang geen street pass meer gedaan, had wel eens gekeken maar niks komt in de buurt van find mii, dat vond ik wel erg leuke mii game. Misschien niet origineel qua idee, maar het werkt en het is als een van de weinige goeie mii games.

Ja ok dat klopt per game verschilt het.

Het is leuk maar het is vaak niet zo dat je echt iets mist.

Bij fire emblem awakening kan je tegen iemand ander zijn leger vechten.

Is allemaal leuk een aardig maar wordt dan gecontrolled door de cpu en je hebt niet eens het duel pair up systeem waardoor het wel vrij makkelijk is om te winnen en je kan een paar extra items unlocken die je gewoon later in winkels kan kopen.

Street pass is leuk maar het is leuker om ook echt tegen iemand anders te spelen.

Je mist echt vrij weinig bij veel games.

Mainstreet games zoals als mario kart 7? Niks.
Het enige spel dat ik echt voor StreetPass gebruikte is Animal Crossing. Dan kon je nog eens items uit bepaalde meubelsets kopen die je zelf nooit hebt gehad. Verder was het verzamelen van puzzle stukjes nog wel leuk om te doen. ((Ik hoef dat niet meer omdat ik deed 'cheaten' via HomePass en alles nu compleet heb.))

• Seal64
Van alle titels die ik heb, en die StreetPass ondersteunen:

Heroes of Ruin - Wisselt items die jij recentelijk bij merchants gedumpt hebt uit met anderen die ze dan bij een speciale merchant weer kunnen kopen. Kan af en toe wel leuke gear opleveren, maar meestal niet.

Xenoblade Chronicles - Hier zit een nieuwe collection mode in waar je tokens inruilt voor figurines en tracks van de soundtrack. Die tokens kun je krijgen via StreetPass, hetzij door mensen te taggen die de game ook hebben, hetzij door ze met coins te kopen.

Monster Hunter 4 Ultimate - Je komt andere hunters tegen en ruilt guild cards uit. Die kunnen dan ook in je guild hall opduiken en je kunt ze dan op eigen missies sturen, waar je dan weer goodies mee kunt verdienen. Je kunt ook guild quests en palicos uitwisselen.

StreetPass Mii Plaza - Well, duh. Nagenoeg onspeelbaar zonder StreetPass (en tenzij je in een regio woont waar je dagelijks een hoop StreetPass hits hebt, zonder HomePass). Er zitten standaard twee spelletjes in, een soort adventure mode waar je monsters moet verslaan (alle streetpass hits zijn dan je vechters die elk een paar keer mogen slaan) en een puzzle swap spel waar je 3D plaatjes van verschillende spellen moet verzamelen door puzzelstukjes te ruilen met streetpassers.
Later zijn er vier bijgekomen. Dat zijn een soort side-scrolling shooter zoals de oude R-type of Gradius, waar elke streetpasser een add-on wordt met een eigen wapen, een tuinverzorgingsspel (yep, don't ask) waar je bloemen moet kweken die dan door streetpass hits water krijgen, een soort strategisch spel waar je landjes moet veroveren met een simpel papier-steen-schaar systeem en waar streetpass hits soldaten voor je leger aanleveren (hoe meer hits degene die je tegenkomt zelf heeft, hoe meer soldaten hij meebrengt). De laatste (en mijn favoriet) is een spel waarin je een spookhuis verkent en onderweg met tetris-achtige blokken de kamers van het huis invult. Dit is wel betaalde DLC maar er is een all-in-one pakket.
Recentelijk zijn er nog twee toegevoegd, een visspel (Japan, you know) waar iedere streetpasser je een bepaald type aas geeft, en een zombie-hack'n'slash waar elke streetpass een survivor is die een eigen wapen meebrengt. Ook betaalde DLC met korting als je al iets van de vorige set hebt.

Super Smash Bros - Er zit een aparte minigame in die je tegen iedereen speelt die je via StreetPass bent tegengekomen. Kun je muntjes, figurines en gear mee vrijspelen.

Bravely Default - Levert je populatie voor het herbouwen van een dorp op waar je uiteindelijk hele toffe gear kunt kopen, je kunt in-battle andere spelers oproepen die dan een aanval uitvoeren en je kunt speciale bosses uitwisselen.

The Legend of Zelda - A Link Between Worlds - Levert je Shadow Links op, een soort van Dark Link kloon die je dan kunt bevechten. Kun je rupees en achievements mee verdienen.

Pokémon X/Y - Je krijgt PokéMiles voor elke StreetPass hit, die je in-game kunt inruilen voor goodies.

Animal Crossing - New Leaf - Andere speler die je tegenkomt verschijnen in een speciaal gebied waar je hun huis kunt bekijken, en als daar items in staan die je leuk vindt kun je die meestal gewoon bestellen, zodat je sneller leuke spulletjes kunt vinden voor in je eigen huis.

Monster Hunter 3 Ultimate - Grotendeels gelijk aan MH4U maar ik weet niet of hunters 4 hire hier ook in zit, ik speel dit meestal op de WiiU.

Super Mario 3D Land - Geen idee, eigenlijk. Het zit erop, maar het maximale aantal hits is erg laag dus ik zie ze nooit meer.

In de meeste games levert het dus wat leuke extraatjes op, maar buiten StreetPass Mii Plaza is er niets waar je echt veel in mist als je het niet gebruikt. En bij sommige games krijg je sowieso amper iets binnen, zelfs met HomePass niet. Monster Hunter 4 Ultimate duurde een maand voordat dat een beetje op gang kwam, maar nu heb ik dagelijks toch wel minstens een paar hits. Xenoblade, on the other hand, daar mag ik al blij zijn als ik er een paar per week heb.

• LOTG
Seal64 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:41:
Van alle titels die ik heb, en die StreetPass ondersteunen:

[...]

Monster Hunter 3 Ultimate - Grotendeels gelijk aan MH4U maar ik weet niet of hunters 4 hire hier ook in zit, ik speel dit meestal op de WiiU.

Super Mario 3D Land - Geen idee, eigenlijk. Het zit erop, maar het maximale aantal hits is erg laag dus ik zie ze nooit meer.
[...]
MH3U heeft volgens mij alleen hunters for hire. Voor de rest schiet je er niets mee op.

Super Mario 3D Land: Nu ben ik niet zeker of het 3D land was of New Super Mario Bros., maar je had van die huisjes waar je powerups kon scoren tussen de levels door (à la Super Mario Bros. 3). Die worden weer geactiveerd door streetpass hits.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

VP2000 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:00:
Ik heb het idee dat de relays op het station het ook weer doen.
Vanaf de International Streetpass Week krijg ik inderdaad weer flink wat hits, op stations maar ook in de stad bij winkels.
Wel zo fijn, want ik heb de 2 nieuwe Streetpass games gekocht - Ultimate Angler en & Battleground Z - en speel ook de puzzles (bijna compleet!) Quest II en Warrior's Way nog (ben opgehouden met Flowers, Force en Manor).

Voor het lijstje games : Fantasy Life, mensen die je ontmoet kunnen een 'gift' in hun profiel plaatsen (armour, wapen, noem maar op) die je krijgt bij 100% vriendschap.

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Ik neem best wel vaak mijn 3DS mee naar drukke plekke, en vaak krijg ontmoet ik maar 10 personen, is dit het maximum aantal mensen die je kan ontmoeten, of is dit allemaal toeval?

Weet iemand trouwens nog leuke (3)DS games waar je lekker veel tijd in kan steken, en ook geen hoge prijs heeft? Veel games zijn zelfs gebruikt meer dan 25 euro, in vergelijking met de prijzen van wat oudere Xbox 360 spellen vind ik dit veels te hoog. Ik heb zelf Soul Silver al gehaald waar ik een boel tijd in heb gestoken.

• Mizgala28
Avatar_Aang schreef op maandag 11 mei 2015 @ 17:03:
Ik neem best wel vaak mijn 3DS mee naar drukke plekke, en vaak krijg ontmoet ik maar 10 personen, is dit het maximum aantal mensen die je kan ontmoeten, of is dit allemaal toeval?

Weet iemand trouwens nog leuke (3)DS games waar je lekker veel tijd in kan steken, en ook geen hoge prijs heeft? Veel games zijn zelfs gebruikt meer dan 25 euro, in vergelijking met de prijzen van wat oudere Xbox 360 spellen vind ik dit veels te hoog. Ik heb zelf Soul Silver al gehaald waar ik een boel tijd in heb gestoken.
Je kan bijvoorbeeld Monster Hunter (3 of 4 Ultimate) kopen, ja je bent er €45 euro aan kwijt maar je zal paar honderd uur wel aan kwijt zijn qua gamen.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

10 is de max voor Streetpass.

Nintendo spellen blijven duur omdat Nintendo de spellen zelden een prijsverlaging geeft.

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

10 is max inderdaad in Streetplaza.
Je kan er wel 20 van maken door de eerste 10 te begroeten zodat ze klaar zijn om mee te spelen als het ware.

Vervolgens hoef je ze niet meteen te gebruiken, maar kunnen er wel weer 10 nieuwe bij.
Die "wachten" dan netjes in de rij totdat jij aangeeft wanneer ze naar binnen mogen.

• Seal64
Tenzij je twee keer dezelfde persoon tegenkomt, dan weer niet. Die telt namelijk wel voor twee, ook al staat hij maar één keer in de rij. Als je dus vijf man tegenkomt, daarna minimaal zes uur niemand, en vervolgens diezelfde vijf man, dan staat je plaza-rij vol, ook al zijn ze maar met z'n vijven.

Dat maximum is overigens wel per game verschillend.
Ike. schreef op maandag 11 mei 2015 @ 18:35:
[...]

Nintendo spellen blijven duur omdat Nintendo de spellen zelden een prijsverlaging geeft.
Da's een beetje een cirkelredenatie, nietwaar? Als een spel geen prijsverlaging krijgt zal het allicht duur blijven, maar daarmee verklaar je niets.

De echte reden is dat Nintendo over het algemeen niet zo aan burst-sales doet, zoals met veel andere bedrijven wel het geval is. De meeste verkopen van de nieuwe Call of Duty, bijvoorbeeld, vinden in de eerste maand plaats, en daarna kakt het tempo in.
Mario Kart 8 had een relatief trage start, maar blijft vervolgens wel gewoon maanden, zo niet jaren, stug doorverkopen. Dat was met de voorgangers ook elke keer al zo. Nintendo weet dat en hoeft dus de prijzen niet te verlagen om de verkoop op gang te houden.

• LOTG
Seal64 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:55:
Tenzij je twee keer dezelfde persoon tegenkomt, dan weer niet. Die telt namelijk wel voor twee, ook al staat hij maar één keer in de rij. Als je dus vijf man tegenkomt, daarna minimaal zes uur niemand, en vervolgens diezelfde vijf man, dan staat je plaza-rij vol, ook al zijn ze maar met z'n vijven.

Dat maximum is overigens wel per game verschillend.

[...]
Dat niet alleen, als je mensen begroet en er niets mee doet moet je MiiPlaza ook niet afsluiten. Dan ben je ze namelijk kwijt.

[ Voor 11% gewijzigd door LOTG op 12-05-2015 13:23 ]

Verwijderd

LOTG schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:22:
[...]

Dat niet alleen, als je mensen begroet en er niets mee doet moet je MiiPlaza ook niet afsluiten. Dan ben je ze namelijk kwijt.
Niet helemaal waar, als je mensen nog niet "gebruikt" hebt in het spel blijven ze gewoon staan ook als je het spel opnieuw opstart. Echter als je nieuwe streetpasses hebt krijg je de vraag of je die wilt begroeten. Doe je dit dan raak je je vorige begroete mensengroep idd kwijt. Je kan zo dus in totaal 20 mensen voor StreetPass Mii Plaza hebben (10 begroet, 10 wachtend)

• LOTG
Dan is dat dus alleen als je alle spellen gespeeld hebt die je hebt?
Maar het is in ieder geval een irritant laag aantal. Vooral als je nu begint ben je wel even bezig met puzzelstukjes verzamelen als je maar 10 per keer kunt hebben.

Verwijderd

Toen de update kwam met de nieuwe Plaza-spellen was er ook een interview (kan 'm niet vinden) die het 10-streetpass limiet besprak. Daar zeiden ze dat ze het aantal zouden kunnen verhogen maar ze hebben gekozen om meer spellen toe te voegen. (Vanwege de beperkte hoeveelheid data een Streetpass mag/kan hebben)

• brambest
Iemand tips om die stage 165 geloof ik voorbij te komen van pokemon shuffle? In spoiler staat welke pokemon ik bedoel

spoiler:
Mega Gengar
.

• RayNbow
brambest schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:30:
Iemand tips om die stage 165 geloof ik voorbij te komen van pokemon shuffle? In spoiler staat welke pokemon ik bedoel

spoiler:
Mega Gengar
.
GameFaqs discussiedraadje? Zelf ben ik ook niet verder gekomen dan die stage... ben zelf maar eens wat Expert stages gaan doen.

• LOTG
Ik weet het niet meer zeker, maar ik heb daar ook via gamefaqs wat strategieen gevonden. Maar het is berg afwaarts vanaf daar. Al die mega's zijn bijna niet te doen, terwijl dan de volgende in eens alllemaal praktisch omvallen als je er naar kijkt tot de volgende mega.
Bij de expert zit ik nu bij Xerneas en Yvetal vast. Het is gewoon grinden, of XP of geld als je het wat sneller wilt halen.

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-11 22:07

pclinde

TechGaming.nl

Ik moet zeggen dat ik de Plaza-spellen nooit heb gekocht. Ik vind het ontmoeten van Mii's erg leuk, maar soms voelt het zo geforceerd aan om de spelletjes te doen voor puzzelstukjes, of voorwerpen. Dan heb ik ook nog andere apparaten die soms te veel schreeuwen om aandacht. Dit is soms wel moeizaam. Ervaart iemand anders dit ook?

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
brambest schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:30:

spoiler:
Mega Gengar
.
Heb deze stage zelf al lang geleden gehaald, dus ik weet het niet meer goed.
Deze subreddit is heel nuttig voor alles Shuffle gerelateerd: https://www.reddit.com/r/pokemonshuffle/

Hulp, tips, trucs, etc voor deze stage (en vele anderen) zijn al vaak langs gekomen daar.
pclinde schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:25:
Ik moet zeggen dat ik de Plaza-spellen nooit heb gekocht. Ik vind het ontmoeten van Mii's erg leuk, maar soms voelt het zo geforceerd aan om de spelletjes te doen voor puzzelstukjes, of voorwerpen. Dan heb ik ook nog andere apparaten die soms te veel schreeuwen om aandacht. Dit is soms wel moeizaam. Ervaart iemand anders dit ook?
Dit gevoel heb ik soms ook wel inderdaad.
Aangezien de max maar 10/20 is en ik liever niks mis loop, speel ik soms zo snel mogelijk door de spelletjes heen alleen maar zodat ik dan weer nieuwe mii's in mijn plaza kan krijgen.

Gelukkig heb ik een vriendin die af en toe met veel plezier door mijn Streetpass spelletjes heen speelt. :)
Ik heb ze allemaal gekocht, dus dat neemt best wel wat tijd in beslag.

De enige twee die ik steeds saaier vind worden zijn toch wel Streetpass Battle en Streetpass Quest.

[ Voor 47% gewijzigd door Stravincy op 12-05-2015 17:52 ]

• brambest
Ben er inmiddels doorheen. Powerup van 1 pokemon minder, mega start en moves +5 gaven de doorslag. Hoewel, laatsgenoemde had ik niet nodig, was na 6 moves klaar.

• LOTG
Toch maar Xenoblade eens aangeschaft ondanks dat ik MH4U nog niet heb uitgespeelt maar dat werd wat te stressvol en ik wilde wat afwisseling waar 20 minuten spelen niet tot vruchteloos falen kan leiden.

Net de Modano gekregen en ik ben toch wel erg onder de indruk. Combat voelt nog wat hectisch omdat het lastig is je teammates in de gaten te houden (en dus in leven), maar het samenwerkingsaspect is wel leuk. Affinity vind ik maar lastig te snappen. Vooral dat van NPC's waar ik niet zo goed weet hoe je de impact daar werkt.

Grafisch is het wat meh, soms erg lowres textures en dingen zoals questmarkers boven NPCs zijn daar door wat lastig te zien (grijs op grijs), maar je krijgt daarvoor wel de Wii game terug. Drawdistance is gigantisch en als je er in zit valt het allemaal wel mee en ga je er in op. Ik zou de game er niet voor laten liggen.

Voice acting en muziek klinkt ook erg goed (al ben ik nog niet zo overtuigd van de Britse accenten).

Ik ben er blij mee! Nu nog die Shulk amiibo....

• Henk
  • Laatst online: 24-11 08:43
LOTG schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:39:
Toch maar Xenoblade eens aangeschaft ondanks dat ik MH4U nog niet heb uitgespeelt maar dat werd wat te stressvol en ik wilde wat afwisseling waar 20 minuten spelen niet tot vruchteloos falen kan leiden.
Zou je die game aanraden aan iemand die WEL (hard) Zelda fan is, maar niet veel heeft met MH? Ik heb MH3U en MH4U, maar vind dat nogal snel eentonig, hou van wat meer verhaal... MH is voor mijn gevoel vooral monster meppen, items krijgen, monster nog een keer meppen, nog wat items krijgen, dat hele riedeltje herhalen, en dan wat armor en wapens forgen, andere, sterkere monsters meppen, etc...

• LOTG
Als je het over Xenoblade hebt ja, dat is een RPG die wel redelijk op dat verhaal en world building leunt. Maar, Xenoblade speelt wel anders dan Zelda/MH. Het is min of meer turnbased.
Het is wat lastig uit te leggen, maar het speelt ongeveer zo. Je kunt vrij rondlopen in een gevecht, maar dat heeft vrijwel geen invloed of je in range bent van een aanval van een vijand. Waar het wel invloed op heeft is placement. Sta je naast of achter een vijand (dan is hun dus niet op jou gefocused, aggro systeem), dan geeft dat bepaalde attack bonussen en word je niet geraakt door gerichte aanvallen en alleen door AoE.
Verder valt je character automatisch aan als je dicht genoeg bij de vijand staat die je getarget hebt, maar kun je ook kiezen uit een paar aanvallen die een cooldown hebben en die kunnen ook status effects hebben.

Ik zou zeggen, kijk een videoreview ofzo om te zien of het je bevalt. In het begin lijkt het misschien saai, maar al snel kom je er achter dat de meeste vijanden met een bepaalde strategie toch beter af te krijgen zijn en dan word het wel snel wat hectisch om er voor te zorgen dat het goed gaat. Vooral wanneer je op je mede teammates moet vertrouwen en je moet opletten wanneer hun vervolg aanvallen ongeveer klaar zouden zijn.

• RayNbow
LOTG schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:54:
Je kunt vrij rondlopen in een gevecht, maar dat heeft vrijwel geen invloed of je in range bent van een aanval van een vijand.
Range heeft wel invloed, maar het is binair: je bent of in-range, of je bent het niet. Een van je (edit: latere) party members kan bijv. op een afstand auto-attacks uitvoeren.
Waar het wel invloed op heeft is placement. Sta je naast of achter een vijand (dan is hun dus niet op jou gefocused, aggro systeem), dan geeft dat bepaalde attack bonussen en word je niet geraakt door gerichte aanvallen en alleen door AoE.
Deze bonuseffecten helpen bovendien dat je Party Gauge sneller gevuld wordt.

• Seal64
LOTG schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:39:

Net de Modano gekregen en ik ben toch wel erg onder de indruk. Combat voelt nog wat hectisch omdat het lastig is je teammates in de gaten te houden (en dus in leven), maar het samenwerkingsaspect is wel leuk. Affinity vind ik maar lastig te snappen. Vooral dat van NPC's waar ik niet zo goed weet hoe je de impact daar werkt.

Grafisch is het wat meh, soms erg lowres textures en dingen zoals questmarkers boven NPCs zijn daar door wat lastig te zien (grijs op grijs), maar je krijgt daarvoor wel de Wii game terug. Drawdistance is gigantisch en als je er in zit valt het allemaal wel mee en ga je er in op. Ik zou de game er niet voor laten liggen.

Voice acting en muziek klinkt ook erg goed (al ben ik nog niet zo overtuigd van de Britse accenten).

Ik ben er blij mee! Nu nog die Shulk amiibo....
Affinity met NPC's is relatief simpel, eigenlijk. Er zijn wel heel veel verschillende opties, maar uiteindelijk doen ze er niet echt toe, tenzij je heel erg completionistisch bent ingesteld.

In principe is het gewoon dat hoe meer sidequests je doet voor NPC's, hoe hoger je affinity met die regio wordt. Doe je veel dingen in Colony 9, dan gaat je affinity met C9 dus omhoog. Die wordt uitgedrukt in sterren, die je kunt zien op de affinity chart.
Steeds als je er een ster bij krijgt, komen er weer meer questjes beschikbaar. Dat wordt uiteindelijk wel belangrijk, want je kunt extra skill trees verdienen als je de juiste questjes doet (en die kun je niet missen, dus het maakt niet uit welke keuzes je in sidequests maakt). Ook kan de affinity met een regio invloed hebben op trades met NPC's maar ook dat kun je eigenlijk niet verprutsen, want 5* is altijd mogelijk.

Wat die Shulk Amiibo betreft, Nippon-Yasan heeft 'm nog. Kost je 36 euro + shipping, maar als je dat vergelijkt met prijzen op ebay dan kom je nog goed weg.

• RayNbow
Nieuw wapensysteem in Fire Emblem if:
The Weapon Triangle, which has been a mainstay in the Fire Emblem series since 1996, will see a reform in the upcoming Fire Emblem If for 3DS, the latest issue of Famitsu reveals. Instead of the standard swords over axes over lances, it’s been changed to swords and magic, over axes and bows, over lances and concealed weapons.

In brief, swords and magic are stronger than axes and bows, while axes and bows are stronger than lances and concealed weapons, and lances and concealed weapons are stronger than swords and magic.

As previously reported, weapon durability is no longer present in Fire Emblem If. But the disadvantages of this are that the stronger the weapon, the larger the unit’s disadvantage in terms of abilities. For example, the Bronze Sword has no chance of landing a Critical hit, but has +10 Critical evasion, while the stronger Steel Sword has -5 evasion and makes it hard to use a Pursuit attack. Only staffs restrict the amount of times they can be used.

Maids, butlers, and shinobi use concealed weapons, which have weakening effects on enemy abilities when attacked.

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:05
Het aanvalssysteem van Xenoblade heeft wel wat weg van dat in Chrono Trigger, mocht je dat kennen. Eigenlijk heb je drie belangrijke zaken: auto-attacks, combo's met andere characters en special attacks welke een cooldown hebben. Maar kijk inderdaad eens een video review, zowel die van de Wii (waar ik hem op speel) als van de 3DS leggen veel uit. Ik merk wel dat als ik speel ik toch gewoon Shulk als hoofd character gebruik, de rest veel minder.

Trouwens weer wat nieuwe items toegevoegd aan de Nintendo sterrencatalogus, met binnenkort nog meer toevoegingen op het gebied van collectibles. Ikzelf zit nu op 1280 sterren en verwacht niet dat daar nog iets bijkomt. Dus ik twijfel nu of ik twee homescreens koop of nog even wacht. Eigenlijk heb ik gewoon nog 20 sterren nodig voor Mario The Lost Levels, maar ik weet niet waar ik die vandaan moet toveren haha.

• LOTG
Ik moet zeggen dat ik het erg lastig vind om characters in de gaten te houden. De informatie staat op het onderste scherm terwijl je in een gevecht erg gefocust bent op het bovenste scherm. Het was handig geweest als er wat visuele cues waren geweest die aangaven dat het slecht gaat met een character.

Ook was het wat handiger geweest als je wat sneller naar de overzichtskaart kon gaan, of die groot op het onderste scherm tonen buiten gevechten. Nu moet je menu -> lijst kaarten -> regio -> kaart, wat wel vervelend is als je vaak even wilt kijken. En quest markers staan er niet op wat het soms lastig maakt om mensen te vinden, gezien de affinity map ook alleen de tijd en regio weer geeft. Sowieso is die erg onhandig omdat je alle icoontjes moet af gaan om iemand te vinden.

Maar het is vet genoeg om er maar mee te leven.

• RayNbow
LOTG schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:36:
Ik moet zeggen dat ik het erg lastig vind om characters in de gaten te houden. De informatie staat op het onderste scherm terwijl je in een gevecht erg gefocust bent op het bovenste scherm. Het was handig geweest als er wat visuele cues waren geweest die aangaven dat het slecht gaat met een character.
Het helpt in ieder geval om ook goed te luisteren. Er zijn wat audiocues als er wat aan de hand is.
Ook was het wat handiger geweest als je wat sneller naar de overzichtskaart kon gaan, of die groot op het onderste scherm tonen buiten gevechten. Nu moet je menu -> lijst kaarten -> regio -> kaart, wat wel vervelend is als je vaak even wilt kijken.
ZR brengt je naar de kaart van de huidige regio (je kunt alleen niet switchen naar de kaart van een andere regio als je deze knop indrukt).

• LOTG
Nice, dat wist ik niet. Maar de audio cues vind ik wat tricky. Af en toe hoor je inderdaad thanks for helping ofzo, maar dan heb ik dus niet in de gaten wat er precies aan de hand is. Net als my rifle is running hot, klinkt negatief maar ik heb dus geen idee wat het betekend.

• Seal64
LOTG schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:01:
Nice, dat wist ik niet. Maar de audio cues vind ik wat tricky. Af en toe hoor je inderdaad thanks for helping ofzo, maar dan heb ik dus niet in de gaten wat er precies aan de hand is. Net als my rifle is running hot, klinkt negatief maar ik heb dus geen idee wat het betekend.
Dan heb je toch echt Sharla’s tutorial niet goed gelezen…

Sharla gebruikt een ether rifle voor al haar aanvallen, en met elke aanval loopt haar talent art bar (dat witte icoon in het midden van je art bar) vol. Als die vol zit, dan moet ze die eerste gebruiken (cool-down) voordat ze weer kan aanvallen. Je kunt het ook zelf voortijds doen, dan gaat het veel sneller, of wachten tot hij vol is, dan doet ze het automatisch maar kost het veel meer tijd.

Die waarschuwing geeft aan dat haar balkje bijna vol zit.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Om even in te haken op de Xenoblade Chronicles 3D discussie, ik heb twee vraagjes over combat:

1. Is het ook mogelijk om mijn team een bepaalde target te doen aanvallen? Ik heb het gevoel dat ze af en toe gewoon een willekeurige pakken waardoor ik uiteindelijk dus veel meer damage krijg dan noodzakelijk.
2. Hoe zit het met aggro? Geeft elke autoattack/art een vaste hoeveelheid aggro of is dit afhankelijk van de daadwerkelijke gedane damage? Mijn Reyn heeft nogal moeite met de aandacht houden van de monsters, dus daar wil ik wat aan doen. Maar ik vraag me dus af of een paar strength gems of een wapen met meer damage verschil maakt.

• RayNbow
BlackMage schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:21:
Om even in te haken op de Xenoblade Chronicles 3D discussie, ik heb twee vraagjes over combat:

1. Is het ook mogelijk om mijn team een bepaalde target te doen aanvallen? Ik heb het gevoel dat ze af en toe gewoon een willekeurige pakken waardoor ik uiteindelijk dus veel meer damage krijg dan noodzakelijk.
Tijdens een battle, ZR+dpad:
  • Up = attack my target
  • Left/Right = kloot maar wat aan
  • Down = kom naar mij toe
2. Hoe zit het met aggro? Geeft elke autoattack/art een vaste hoeveelheid aggro of is dit afhankelijk van de daadwerkelijke gedane damage? Mijn Reyn heeft nogal moeite met de aandacht houden van de monsters, dus daar wil ik wat aan doen. Maar ik vraag me dus af of een paar strength gems of een wapen met meer damage verschil maakt.
Hier ben ik zelf nog niet uit. Bepaalde arts zijn wel specifiek gemaakt om aggro te trekken of aggro te absorberen van een teammate. Misschien dat een Haste gem ook helpt? Met een Haste gem auto-attack je vaker.

Edit: Ah, wat gevonden op deze wikipage (bevat mogelijk spoilers).

Samenvatting van wat belangrijke punten:
  • 1 dmg = 0.5 aggro-punt;
  • 1 hp healed = 1.25 aggro-punten (voor de gehealde); regeneration en encouragement tellen niet mee;
  • 1 dmg ontvangen = -2 aggro-punten.

[ Voor 13% gewijzigd door RayNbow op 21-05-2015 17:56 ]

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Ha dat is mooi, vakantiegeld binnen en toch maar voor de New Nintendo 3ds XL gegaan :). Kom van de gewone Nintendo 3ds wat een verschil.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:09
Denk er ook aan met vakantiegeld een 3ds te halen, wil eht al langer en wordt dan waarschijnlijk de xl die in de aanbieding is bij mm + nog de 3=2 actie voor games. Kan ik een tijdje vooruit. Dacht aan een pokemon spel, xenoblade denk ik en wat is een mooie derde spel? MArio is eigenlijk altijd wel goed denk ik, aanraders?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Verwijderd

Hebben ze de new Nintendo 3DS bij de MediaMarkt in de aanbieding? Want als je een oude 3DS XL koopt ga je daar nooit Xenoblade op spelen... ;)

En Mario is zeker goed. De Pokémon games ook, en als je van RPGs houdt raad ik je zeker aan om Braverly Default te spelen. Ben je meer van de tactische spellen: Fire Emblem Awakening. Zelda natuurlijk niet vergeten (OoT, MM en A Link between worlds)

En dan verder sparen :p

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2015 00:37 ]

• Flozem
Musta schreef op zondag 24 mei 2015 @ 00:15:
Denk er ook aan met vakantiegeld een 3ds te halen, wil eht al langer en wordt dan waarschijnlijk de xl die in de aanbieding is bij mm + nog de 3=2 actie voor games. Kan ik een tijdje vooruit. Dacht aan een pokemon spel, xenoblade denk ik en wat is een mooie derde spel? MArio is eigenlijk altijd wel goed denk ik, aanraders?
Welke 3=2 actie?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Er gaan geruchten dat Mediamarkt volgende week (vanaf maandag) weer hun 3 halen 2 betalen voor games actie heeft.

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Wat mij opviel bij de mediamarkt was dat mijn nn3ds XL zelfs goedkoper was dan de nn3ds. Daarnaast was hij ( heb de metallic blauwe) het goedkoopst bij de mediamarkt, was 169,00 euro terwijl hij overal voor mee staat. Zelf heb ik ook de lader en een case erbij gekocht en was klaar voor 187 euro vond ik reuze meevallen.
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 00:34:
Hebben ze de new Nintendo 3DS bij de MediaMarkt in de aanbieding? Want als je een oude 3DS XL koopt ga je daar nooit Xenoblade op spelen... ;)

En Mario is zeker goed. De Pokémon games ook, en als je van RPGs houdt raad ik je zeker aan om Braverly Default te spelen. Ben je meer van de tactische spellen: Fire Emblem Awakening. Zelda natuurlijk niet vergeten (OoT, MM en A Link between worlds)

En dan verder sparen :p

Pagina: 1 ... 94 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]