Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Je hebt het er super netjes op gekregen :)

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
netjes gedaan hoor! erg mooie stijl zo.

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2015 @ 12:49:
De skin van DecalGirl.com is binnen. Grappig deze retro Woody en de NES kleurtjes op de knoppen vallen nu ook meer op. Geen vette vingerafdrukken meer, ben er blij mee!
Ben zelf ook misschien van plan zoiets te bestellen.

Hoe moeilijk was het om het aan te brengen?
En hoe is het qua maat? Past ie perfect?

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 20:57
Ziet er gaaf uit. Ik denk er ook aan om die skin te bestellen. Zou die ook mooi zijn op mijn blauwe New 3DS XL?

PC Specs

Verwijderd

Thnx! De skin erop krijgen is vrij gemakkelijk, het is vooral een kwestie van goed mikken. Naast dat ik de 3DS nu veel mooier vind is die nu ook beter beschermd tegen krassen want het is gemaakt van dik vinyl. Het past precies voor het model wat je kiest, alles is al voorgestanst.

Ze hebben op hun site ook een duidelijke installatie video voor de New 3DS XL. Het moeilijkste van alles vond ik vooral welke skin te kiezen, ze hebben zoveel leuke. :)

https://www.decalgirl.com/support/install/

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2015 19:19 ]

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:04
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2015 @ 18:59:
Thnx! De skin erop krijgen is vrij gemakkelijk, het is vooral een kwestie van goed mikken. Naast dat ik de 3DS nu veel mooier vind is die nu ook beter beschermd tegen krassen want het is gemaakt van dik vinyl. Het past precies voor het model wat je kiest, alles is al voorgestanst.

Ze hebben op hun site ook een duidelijke installatie video voor de New 3DS XL. Het moeilijkste van alles vond ik vooral welke skin te kiezen, ze hebben zoveel leuke. :)

Nu is mijn vraag: Is het ook makkelijk er af te krijgen zonder dat je er later iets van ziet?

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Waah
  • Nu online
:P
pinokkia schreef op zondag 05 april 2015 @ 20:38:
[...]

Nu is mijn vraag: Is het ook makkelijk er af te krijgen zonder dat je er later iets van ziet?
dat garanderen ze wel ja.
het is erg dk vinyl dus denk wel dat het goed te verwijderen is.

[ Voor 11% gewijzigd door Waah op 05-04-2015 21:03 ]

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

RayNbow schreef op zondag 05 april 2015 @ 09:11:
[...]

Gezien de resolutie van dat plaatje >480p heb ik er ook bij gezet dat het zeer waarschijnlijk een emulatorscreenshot is. ;)

[...]

Behalve dat je screenshot groter is dan de native resolutie van je 3DS? :p

Het bovenste scherm is maar 400x240:
[afbeelding]

Edit: van een ander forum nog een paar native 3DS screenshots:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ach graphics zijn ook niet alles... :)

gelukkig zijn de gameplay en het verhaal erg leuk! :+

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 13:15

Lagune

Its time for warp

gebruikt er iemand plastic cases voor new 3ds ? van die cases die meeklappen zoals bijv deze

http://www.amazon.co.uk/G...8-5&keywords=new+3ds+case

welke is goed? zie door de bomen het bos niet meer

• Stravincy
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2015 @ 18:59:

Bedankt voor de info!
Heb er net zelf eentje besteld. Ben benieuwd!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Ik weet het niet. Ik zie er nooit zo het nut van, aangezien je 3DS er minder uit ziet in zo een ding. Ik vind het zo iets als een car bra. Ja het houd je auto vrij van steenslag en insecten, maar het ziet er niet uit dus wat win je?

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:15
LOTG schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:45:
Ik weet het niet. Ik zie er nooit zo het nut van, aangezien je 3DS er minder uit ziet in zo een ding. Ik vind het zo iets als een car bra. Ja het houd je auto vrij van steenslag en insecten, maar het ziet er niet uit dus wat win je?
Inruilwaarde misschien. Als je die kneut eraf pulkt zit er een pristine lakje onder, waardoor je er bij het inruilen misschien wat meer voor krijgt. Voor een auto nog een mogelijk argument (retarded, IMHO, maar dan nog). Voor een handheld niet. Dus dan moet het al een skin zijn die je echt mooi vindt. Ik ben van mening dat ze er niet uit zien, maar dat ben ik.

Verwijderd

Stravincy schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:43:
[...]

Bedankt voor de info!
Heb er net zelf eentje besteld. Ben benieuwd!
Succes! Post je ook een foto van het resultaat? Ik zag net dat ze ook garantie bieden, mislukt het plakken dan sturen ze een nieuwe, alleen de verzendkosten hoef je dan te betalen. Dat is erg netjes.

Het is wel bijzonder dat het skinnen hier in Nederland niet zo groot is als in de USA, daar verkopen ze echt miljoenen skins. Hollandse zuinigheid misschien? Ze hebben ook heel coole laptop skins. Voor de personal touch.

Afbeeldingslocatie: https://img1.etsystatic.com/056/1/10403410/il_570xN.702124887_hzoz.jpg

• Stravincy
  • Niet online
De voornaamste reden dat ik er één besteld heb is omdat ik het super glossy uiterlijk van mijn NN3DSXL irritant vind. Vooral de vingerafdrukken overal.

Ook voegt het gewoon iets persoonlijks toe dat ik leuk vind.
Straks een mooie hout-achtige NN3DSXL met een matte afwerking.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 21:20:
[...]

Succes! Post je ook een foto van het resultaat? Ik zag net dat ze ook garantie bieden, mislukt het plakken dan sturen ze een nieuwe, alleen de verzendkosten hoef je dan te betalen. Dat is erg netjes.

Het is wel bijzonder dat het skinnen hier in Nederland niet zo groot is als in de USA, daar verkopen ze echt miljoenen skins. Hollandse zuinigheid misschien? Ze hebben ook heel coole laptop skins. Voor de personal touch.

[afbeelding]
Dat is zeker netjes van ze ja.
Ik zal hier een foto achterlaten wanneer ik hem binnen heb over ongeveer drie tot vier weken.

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 10:27

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb Xenoblade ook op de 3DS, was hem ook al aan het spelen op de Wii(U).
Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat hij er op de 3DS beter uit ziet. Met name de drawdistance lijkt groter. Tekst is idd niet helemaal lekker. Maar al met al een prima port. Al had ik ook liever een WiiU HD remake gezien. Hoewel deze game zich wel leent om veel mee te nemen en te grinden.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Verwijderd

De Wii U krijgt al een vervolg, dus is het niet nuttig om een HD versie te maken, lijkt me.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2015 12:56 ]

• Seal64
Deddiekoel schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:34:
Ik heb Xenoblade ook op de 3DS, was hem ook al aan het spelen op de Wii(U).
Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat hij er op de 3DS beter uit ziet. Met name de drawdistance lijkt groter. Tekst is idd niet helemaal lekker. Maar al met al een prima port. Al had ik ook liever een WiiU HD remake gezien. Hoewel deze game zich wel leent om veel mee te nemen en te grinden.
Dat idee had ik ook al – in ieder geval wat de monstertjes betreft. Ik heb op de N3DS al een paar keer gehad dat ik een monster aanviel en dat ineens het halve gebied mee kwam doen.
Dat is niet onverwacht, want er zijn kuddedieren die elkaar gaan helpen als je er ééntje aanvalt, maar ik heb al een paar keer het idee gehad dat het bereik groter is dan op de Wii, wat ervoor zorgt dat je grotere groepen in je nek krijgt.

Al met al ben ik danig onder de indruk. De look and feel is gewoon hetzelfde als op de Wii, het draait prima en er zijn buiten de lagere resolutie gewoon geen concessies gedaan om het op de N3DS aan de praat te krijgen.
Op GameFAQs heb je dan alleen nog een kleine groep azijnzeikers die deze versie als bagger beschouwen omdat de Japanse stemmen er niet meer in zitten. Blijkbaar lopen er toch mensen rond die acuut een tent in de broek krijgen zodra Norio Wakamoto als VA opduikt.

Enige dat ik dan wel jammer vind is dat er voor de eerste en voorlopig enige N3DS-only titel geen limited edition of zoiets is uitgebracht.

• BlackMage
Seal64 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:06:
[...]
Enige dat ik dan wel jammer vind is dat er voor de eerste en voorlopig enige N3DS-only titel geen limited edition of zoiets is uitgebracht.
Ik denk dat je het spel sowieso wel als limited edition kan beschouwen, aangezien slechts 1% van de verkochte 3DS'en (ca 50 miljoen gewone tov 500k new) het spel kunnen draaien. Daar zal vast geen hele grote oplage van zijn.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:39
Pokémon Rumble World kan gedownload worden voor de 3DS :)

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

[...]
Op GameFAQs heb je dan alleen nog een kleine groep azijnzeikers die deze versie als bagger beschouwen omdat de Japanse stemmen er niet meer in zitten. Blijkbaar lopen er toch mensen rond die acuut een tent in de broek krijgen zodra Norio Wakamoto als VA opduikt.
Wat een denigrerende opmerking.
Een goede cast kan een game behoorlijk maken of breken. Wanneer er goede stemacteurs ingehuurd worden zorgt dat zeker voor een meerwaarde. Een deel van de Engelse cast van Smash 4 was al van bedenkelijke kwaliteit (Kid Icarus cast met name) dus als dit niveau in een verhaal gedreven game doorzet dan kan dat een nadeel zijn. Daarom hebben veel grote games ook de optie om van stemmencast te wisselen zodat je de stemmen hoort zoals de producers het bedoeld hebben. Helaas hier dus niet.

"21 jaar DSL!"

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:50
Wat is er mis met die cast (behalve dat Ali Hillis niet beschikbaar was om de stem van Palutena opnieuw te vervullen)?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

RayNbow schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:21:
[...]

Wat is er mis met die cast (behalve dat Ali Hillis niet beschikbaar was om de stem van Palutena opnieuw te vervullen)?
Met name de stem van Palutena vond ik klinken als slechte sub-stem. Gelukkig kies ik die zelf nooit dus heb ik er weinig last van. Daarbij vond ik Dark Pit typisch geforceerd klinken. Pit zelf klonk acceptabel.

"21 jaar DSL!"

• Stravincy
  • Niet online
Sinus_rhythm schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:13:
Pokémon Rumble World kan gedownload worden voor de 3DS :)
Wat vinden jullie van deze game?
Heb hem een uurtje uitgeprobeerd, maar kan er (nog) niet echt warm van worden.

• LOTG
Het was weer free-to-play las ik. Ik ben al niet zo heel blij met de uitwerking in Shuffle, waar je de meeste mega stone bosses bijna niet kunt verslaan zonder powerups. Laat staan een score halen om een mega stone in een contest te winnen.

Die contests hadden echt puur op skill moeten zijn, dus ook geen randomization van het bord en powerups verbieden. Ook had je een fixed set Pokemon moeten krijgen. Nu is het 30% geluk, 40% powerups, 10% level van je pokemon en 20% skill.

• Stravincy
  • Niet online
LOTG schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:41:
Het was weer free-to-play las ik. Ik ben al niet zo heel blij met de uitwerking in Shuffle, waar je de meeste mega stone bosses bijna niet kunt verslaan zonder powerups. Laat staan een score halen om een mega stone in een contest te winnen.

Die contests hadden echt puur op skill moeten zijn, dus ook geen randomization van het bord en powerups verbieden. Ook had je een fixed set Pokemon moeten krijgen. Nu is het 30% geluk, 40% powerups, 10% level van je pokemon en 20% skill.
Tja, RNG is RNG.
Daar doe je niks tegen.

Pokemon Shuffle heeft mij juist op positieve wijze verrast.
Geld hoef je echt niet uit te geven aan dit spel. Heb zelf 0 euro eraan uitgegeven en heb alle pokemon gevangen ondertussen en goede scores gehaald in de twee contests.

Op dit moment sta ik op rang 1800 voor deze contest zonder geld/coins/jewels te gebruiken.
Ik denk dat ik wel veilig zit.

• Seal64
The_Bird schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:14:
[...]

Wat een denigrerende opmerking.
Een goede cast kan een game behoorlijk maken of breken. Wanneer er goede stemacteurs ingehuurd worden zorgt dat zeker voor een meerwaarde. Een deel van de Engelse cast van Smash 4 was al van bedenkelijke kwaliteit (Kid Icarus cast met name) dus als dit niveau in een verhaal gedreven game doorzet dan kan dat een nadeel zijn. Daarom hebben veel grote games ook de optie om van stemmencast te wisselen zodat je de stemmen hoort zoals de producers het bedoeld hebben. Helaas hier dus niet.
Kan zijn, maar op het moment dat je daarin zover doordraaft dat je een petitie wilt opstarten om Nintendo zo ver te krijgen dat ze de Engelse audio eruit halen en de Japanse daarvoor in de plaats invoegen, dan denk ik toch dat je de realiteit een beetje uit het oog verloren bent. Want laten we wel zijn, als je alleen Japanse VA in een spel stopt en dan verwacht dat het in de VS, of in Europa, een succes wordt, dan denk ik toch dat je van een koude kermis thuis komt.

Dus ja, in mijn opinie ben je een azijnzeiker als je een game compleet afbrandt, alleen maar omdat jouw geprefereerde taalkeuze er niet in zit, ja.

• Stravincy
  • Niet online
Na Pokemon Rumble World wat meer gespeeld te hebben moet ik zeggen dat het toch best leuk is.
Vooral als je meer keuze in pokemon krijgt met een A én B move.
Ook het uitzetten van auto-attack maakte het spel voor mij een stuk leuker.

• LOTG
Ik vind die auto attack juist een liability. Pokemon met langzame moves zijn daar echt mee in het nadeel. Wil je weg komen van een boss, blijf je leuk staan aanvallen omdat er wat cannonfodder rond rend.

Het managen van je Pokemon is ook wel een beetje overdreven. Moet er continue weggooien omdat ze niet meer mee komen en je krijgt er ook nog tientallen per keer.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:53
Ik vond rumble world niet echt iets, beetje te repetitief als je het mij vraagt. Geef mij maar de real deal enzo :P

Overigens heft Nintendo inmiddels bevestigd dat Yokai Watch naar het westen komt, alleen nog geen tijdlijn voor release. Nu heb ik vernomen dat de gelijknamige animé hier in September ofzo aankomt dus dat zou de ideale tijd zijn om de game te releasen wat mij betreft.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

[...]

Yep, heb dat ook gelezen... opzich wel appart, want ik vind de stemmen echt niet zo slecht. Gelukkig wel Engelse stemmen en geen Americaanse!

Er ging wat dit betreft een gerucht rond dat de Japanse stemmen misschien via een update nog toegevoegd zouden worden. Maar ja, zal wel een goede grap geweest zijn... :')

Ik mis ze iig. niet!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 20:09

C0nscious

Mysteryman.

Lagune schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:51:
gebruikt er iemand plastic cases voor new 3ds ? van die cases die meeklappen zoals bijv deze

http://www.amazon.co.uk/G...8-5&keywords=new+3ds+case

welke is goed? zie door de bomen het bos niet meer
Lijkt erg op de Hori clear case, dan zou ik voor die paar euro meer daarvoor gaan. Ik wil graag een rubberen outercasing, valprotect + eventueel betere grip. Die heb ik voor de N3DS nog niet gevonden, wel zoiets: http://www.amazon.co.uk/dp/B00T3OSV1Y?psc=1

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:05
Gisteren toch maar de knoop doorgehakt en een NN3DS zwart aangeschaft! Nu al blij mee, ideale middenweg tussen een iets groter scherm en toch nog lekker hanteerbaar. Ook voelt hij iets stroever aan dan de 3DS, dus meer grip. En hij past netjes in mijn oude beschermhoes.

Het grafische verschil merk ik nog niet echt bij bijvoorbeeld MH4U, en ik werk nog altijd met de vierpuntdruktoets ipv de tweede analoge stick. Maar bij Smash Bros. werkt die tweede stick wel lekker voor snelle smashes. Maar 3D is wel echt een gigantische verbetering.

Gebruiken jullie trouwens screenprotectors voor het touchscreen? Ik heb dat bij mijn oude DS niet gedaan, bij de Lite wel, bij de 3DS weer niet en nu twijfel ik weer. :P

• BlackMage
VP2000 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:03:
Gisteren toch maar de knoop doorgehakt en een NN3DS zwart aangeschaft! Nu al blij mee, ideale middenweg tussen een iets groter scherm en toch nog lekker hanteerbaar. Ook voelt hij iets stroever aan dan de 3DS, dus meer grip. En hij past netjes in mijn oude beschermhoes.

Het grafische verschil merk ik nog niet echt bij bijvoorbeeld MH4U, en ik werk nog altijd met de vierpuntdruktoets ipv de tweede analoge stick. Maar bij Smash Bros. werkt die tweede stick wel lekker voor snelle smashes. Maar 3D is wel echt een gigantische verbetering.

Gebruiken jullie trouwens screenprotectors voor het touchscreen? Ik heb dat bij mijn oude DS niet gedaan, bij de Lite wel, bij de 3DS weer niet en nu twijfel ik weer. :P
Zaten er beschadigingen op het touchscreen van je 3DS? Zo ja: Screenprotector. Zo nee: Geen screenprotector.

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:05
Nee, er zat niet veel op omdat ik er ook niet veel touch-intensieve games op heb gespeeld. Maar nu met o.a. Pokémon Shuffle, Professor Layton enzovoorts is het misschien geen overbodige luxe.

• Akaendra
Zo, Yokai Watch komt naar Europa, en nog beter, Project X Zone 2 nu officieel aangekondigd :)
Ben helaas op het werk dus geen teaser trailer die ik kan posten.

Persoonlijkerwijs had ik een Project X Zone 2 nooit verwacht maar dit is een hele leuke verrassing :)
Magoed dat komt vast ook wel een beetje omdat Bamco 10 keer zoveel had verkocht van PxZ dan verwacht.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Akaendra schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:41:
Zo, Yokai Watch komt naar Europa, en nog beter, Project X Zone 2 nu officieel aangekondigd :)
Ben helaas op het werk dus geen teaser trailer die ik kan posten.

Persoonlijkerwijs had ik een Project X Zone 2 nooit verwacht maar dit is een hele leuke verrassing :)
Magoed dat komt vast ook wel een beetje omdat Bamco 10 keer zoveel had verkocht van PxZ dan verwacht.
Ik vraag me af hoe goed de eerste PXZ het gedaan heeft, want volgens mij niet bijzonder goed...

Hier de trailer:

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:50
SqueakyClean schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:58:
Ik vraag me af hoe goed de eerste PXZ het gedaan heeft
400k

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Akaendra
400k is zeker niet slecht voor een behoorlijk niche game :P.

lees ook nu dat het een wereldwijde release is in q4 2015.
Dat is dus een instantbuy van mijn kant, ontzettend vermaakt met PxZ zelf, maar ik kan de kritiek van het systeem ook wel begrijpen :P

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:12
Vandaag in de metro Pokemon Rumble World gedaan.
Erg leuk om te doen. Alleen jammer dat je nu op iedere console wel spellen hebt waar je geld in kunt pompen. :P
Nahja, speel het gewoon lekker zonder te betalen.

• Stravincy
  • Niet online
Arunia schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:10:
Vandaag in de metro Pokemon Rumble World gedaan.
Erg leuk om te doen. Alleen jammer dat je nu op iedere console wel spellen hebt waar je geld in kunt pompen. :P
Nahja, speel het gewoon lekker zonder te betalen.
Precies.
Pokemon Rumble World en Pokemon Shuffle zijn prima te spelen zonder te betalen.

Sinds vandaag zijn er weer nieuwe main stages beschikbaar in Pokemon Shuffle overigens.

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:23
Ik heb zojuist Fantasy Life (2x voor mij en m'n vriendin) besteld voor de 3DS. Eindelijk weer voorraad bij Bol.com

Iemand tips voor het spel? Bepaalde dingen waar ik op moet letten?
Of gewoon spelen en genieten?

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:16
NegativeFreak schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:40:
Ik heb zojuist Fantasy Life (2x voor mij en m'n vriendin) besteld voor de 3DS. Eindelijk weer voorraad bij Bol.com

Iemand tips voor het spel? Bepaalde dingen waar ik op moet letten?
Of gewoon spelen en genieten?
Ik vind het zelf een enoooorm leuk spel. Ik ben zo min mogelijk de main quest aan het doen (dus niet praten met Flutter).
  • Je kan het beste alle jobs unlocken voordat je begint met de main quest, zodat je bijvoorbeeld de bomen kan omhakken die je tegenkomt.
  • Ook is het het beste om als aanvalskarakter rond te lopen (paladin, mercenary, hunter of magician) omdat je voor de challenges daarvan dingen moet doden als dat karakter.
  • Praat met alle vraagtekens die je tegenkomt (je unlockt challenges en allies).
  • Accepteer alle missies die je tegenkomt (gedachtewolken met puntjes erin), ik ben nog nooit tegen de limiet van 30 actieve quests aangelopen.
  • Check de challenges van craftjobs voordat je dingen gaat maken. Dan gebruik je de ingredienten zo slim mogelijk.
  • Voor het meeste experience, en betere resultaten, verander altijd je life in het craftlife wat je gaat doen. Op die manier krijg je meer experience, en door de life perks heb je grotere kans op hoogwaardige items.
  • Via map (linksboven in touchscreen) kan je quick travellen naar je Life Master en Guild office. Dus je kan heel snel veranderen van beroep en naar de locatie waar je zooi kan maken.
  • Als je gaat zitten (d-pad naar beneden), krijg je sneller SP dan wanneer je gewoon staat.
  • Maak genoeg SP potions. Desnoods koop je de ingredienten ervoor bij de vendor, het gaat een stuk sneller als je een paar ore-mines tegenkomt, dan wanneer je moet wachten.
  • Alle beroepen kan je tegelijk doen, behalve de aanvalskarakters (zal vast wel kunnen, maar lijkt me heel vervelend. Ik ben nu magician, en dat gaat uitstekend :) )
Maar, gewoon spelen en plezier hebben!

• NegativeFreak
mat.hi.as schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:12:
[...]

Ik vind het zelf een enoooorm leuk spel. Ik ben zo min mogelijk de main quest aan het doen (dus niet praten met Flutter).
  • Je kan het beste alle jobs unlocken voordat je begint met de main quest, zodat je bijvoorbeeld de bomen kan omhakken die je tegenkomt.
  • Ook is het het beste om als aanvalskarakter rond te lopen (paladin, mercenary, hunter of magician) omdat je voor de challenges daarvan dingen moet doden als dat karakter.
  • Praat met alle vraagtekens die je tegenkomt (je unlockt challenges en allies).
  • Accepteer alle missies die je tegenkomt (gedachtewolken met puntjes erin), ik ben nog nooit tegen de limiet van 30 actieve quests aangelopen.
  • Check de challenges van craftjobs voordat je dingen gaat maken. Dan gebruik je de ingredienten zo slim mogelijk.
  • Voor het meeste experience, en betere resultaten, verander altijd je life in het craftlife wat je gaat doen. Op die manier krijg je meer experience, en door de life perks heb je grotere kans op hoogwaardige items.
  • Via map (linksboven in touchscreen) kan je quick travellen naar je Life Master en Guild office. Dus je kan heel snel veranderen van beroep en naar de locatie waar je zooi kan maken.
  • Als je gaat zitten (d-pad naar beneden), krijg je sneller SP dan wanneer je gewoon staat.
  • Maak genoeg SP potions. Desnoods koop je de ingredienten ervoor bij de vendor, het gaat een stuk sneller als je een paar ore-mines tegenkomt, dan wanneer je moet wachten.
  • Alle beroepen kan je tegelijk doen, behalve de aanvalskarakters (zal vast wel kunnen, maar lijkt me heel vervelend. Ik ben nu magician, en dat gaat uitstekend :) )
Krijg er gelijk zin in toen ik je je reactie las. Bedankt voor je reactie. _/-\o_
Goeie tips waar ik zeker wat aan heb, wil zulke spellen zo efficiënt mogelijk doen.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

NegativeFreak schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:40:
Koop vooral de DLC ... je krijgt zoveel meer spel voor die €9.

mat.hi.as schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:12:
[...]
Ik ben zo min mogelijk de main quest aan het doen (dus niet praten met Flutter).
:?
Dus dan kom je Castele niet uit ... en blijf je hangen op apprentice omdat je dingen moet doen in andere streken om te promoveren.
Je kan het beste alle jobs unlocken voordat je begint met de main quest,
Kwestie van smaak ; ik ben begonnen met woodcutter, carpenter, miner en blacksmith, zodat je je eigen spullen kan maken. Die hebben ook min of meer dezelfde eigenschappen - strength, vitality, dexterity, focus - zodat je je punten niet te veel hoeft te versnipperen. En in het begin kom je met redelijke dagger skills een heel eind tegen tegenstanders.
Yep !!

[ Voor 15% gewijzigd door Goner op 13-04-2015 14:44 ]

• mat.hi.as
Goner schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:41:
:?
Dus dan kom je Castele niet uit ... en blijf je hangen op apprentice omdat je dingen moet doen in andere streken om te promoveren.
Ik deed die eerste
spoiler:
met de eerste doomstone
per ongeluk. Toen kon ik alles tot Porto Puerto al doen. In de meeste professions was ik dus al halverwege adept, en sommige zelfs (net) expert.
Kwestie van smaak ; ik ben begonnen met woodcutter, carpenter, miner en blacksmith, zodat je je eigen spullen kan maken. Die hebben ook min of meer dezelfde eigenschappen - strength, vitality, dexterity, focus - zodat je je punten niet te veel hoeft te versnipperen. En in het begin kom je met redelijke dagger skills een heel eind tegen tegenstanders.
Ik was later begonnen met vissen, en ik vond het vervelend om weer die cave in te gaan om speciale vissen te vangen. Zeker omdat het niet meer nodig was voor mn mining/blacksmithing, dus ik kwam er alleen voor de visjes. Als je alles tegelijk hebt, hoeft dat niet meer, of in ieder geval minder. Dat is natuurlijk een kwestie van smaak, precies zoals je zegt. Maar stel dat je halverwege het spel toch fishing + cooking wilt oppakken, duurt het lang (grindfest, en alle rare vissen die dan niet willen komen) voordat je op hetzelfde level bent. Nu ben ik een stuk langer in een gebied bezig, maar wel heel afwisselend (alle jobs namelijk)
Yep !!
Hehe, dat is het belangrijkst :D

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Oh man... nu wil ik Fantasy Life ook erg graag... Jullie worden bedankt! :P Was al een tijdje geinteresseerd maar heb nog zoveel liggen. Ben pas geleden met Animal Crossing begonnen, daar mist voor mij toch echt (tot nu toe) wat actie. Hoewel het wel heerlijk relaxte vermaak is, dus weg zal ik hem niet doen. En jaja, voor ik de klacht krijg appels en peren te vergelijken weet ik heus wel dat dit 2 totaal verschillende games zijn, maar ik zoek wel een uren grinder waarbij je je eigen pace kan bepalen. :)
Goner schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:41:

Koop vooral de DLC ... je krijgt zoveel meer spel voor die €9.
Ik wist niet dat die er was. Wat voegt het toe? en beetje retorische vraag maar is het enkel "Downloadable" content of is suks ook via de cassette te verkrijgen?

En wie kan me vertellen of er een beetje rode-draad-verhaal in FL zit en of het wat pakkend is?

• LOTG
Ja iedereen een beetje lekker maken met FL. Ik ben nog druk bezig met MH4U, en dan moet ik nog Xenoblade doen.

Waar moet ik die tijd vandaan halen.
Think of the childeren!

• Druss
LOTG schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:16:
Ja iedereen een beetje lekker maken met FL. Ik ben nog druk bezig met MH4U, en dan moet ik nog Xenoblade doen.

Waar moet ik die tijd vandaan halen.
Think of the childeren!
Ja ik herken je probleem.. Ik moet maar es met mn baas gaan praten... :+

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Druss schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:14:
Ik wist niet dat die er was. Wat voegt het toe? en beetje retorische vraag maar is het enkel "Downloadable" content of is suks ook via de cassette te verkrijgen?
Het voegt nieuwe content (map/dungeons/enemies) op het moment dat je het spel hebt uitgespeeld. Het is download only en in mijn optiek het geld waar.

• Druss
Cardinal schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:19:
[...]

Het voegt nieuwe content (map/dungeons/enemies) op het moment dat je het spel hebt uitgespeeld. Het is download only en in mijn optiek het geld waar.
Kunnen we daaruit opmaken dat je de DLC na het uitspelen van Fantasy Life het beste kunt aanschaffen? Of zou het de game zelf ook verreiken tijdens je eerste playthrough?

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Ik heb de uitbreiding meteen gekocht, dus exact weet ik het niet, echter zover ik het altijd heb begrepen voegt het alleen toe op het moment dat je het hebt uitgespeeld.

• Druss
Cardinal schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:47:
Ik heb de uitbreiding meteen gekocht, dus exact weet ik het niet, echter zover ik het altijd heb begrepen voegt het alleen toe op het moment dat je het hebt uitgespeeld.
Okay thanks for de info! Ben bewust even de online winkels enorm aan het mijden nu. Even m'n enthousiasme bekoelen hahaha!

• NegativeFreak
Druss schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:14:
Oh man... nu wil ik Fantasy Life ook erg graag... Jullie worden bedankt! :P Was al een tijdje geinteresseerd maar heb nog zoveel liggen. Ben pas geleden met Animal Crossing begonnen, daar mist voor mij toch echt (tot nu toe) wat actie. Hoewel het wel heerlijk relaxte vermaak is, dus weg zal ik hem niet doen. En jaja, voor ik de klacht krijg appels en peren te vergelijken weet ik heus wel dat dit 2 totaal verschillende games zijn, maar ik zoek wel een uren grinder waarbij je je eigen pace kan bepalen. :)

[...]

En wie kan me vertellen of er een beetje rode-draad-verhaal in FL zit en of het wat pakkend is?
Na zo'n kleine 337 uur in Animal Crossing gestoken te hebben ben ik er wel klaar mee dus tijd voor wat anders :P Tip voor AC; Gebruik de android app Animal Crossing New Leaf Guide van jRuston Apps https://play.google.com/s...d=com.jrustonapps.newleaf. Daar kun je heel gemakkelijk bijhouden wat je al hebt gevangen, gevonden en wie er in je dorp zit. En er zit een hoop in!

Reactie op de rest; bedankt voor het lekker maken betreffende Fantasy Life, kan niet wachten om te beginnen.

Kan nu, op het wachten, wel ff bezig met HomePass zodat ik eens alle puzzelpanelen compleet krijg :D

[ Voor 3% gewijzigd door NegativeFreak op 13-04-2015 20:10 ]

• mat.hi.as
Ik ben nu ook expres aan het spelen zonder DLC, terwijl ik wel graag de DLC wil hebben. Dus eerst uitspelen, dan meer content en meer plezier!

• Druss
NegativeFreak schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:06:
[...]

Tip voor AC; Gebruik de android app Animal Crossing New Leaf Guide van jRuston Apps https://play.google.com/s...d=com.jrustonapps.newleaf. Daar kun je heel gemakkelijk bijhouden wat je al hebt gevangen, gevonden en wie er in je dorp zit. En er zit een hoop in!
Ooh das inderdaad een goeie app man! Gister een uurtje bezig geweest m'n collectie te vullen. Mijn verslaving tot vissen komt al naar voren.
spoiler:
21 van de 72 in 5 dagen.
Moet zeggen dat ik het wel leuk vindt om te zien wanneer het volgende event plaatsvindt. Maar aan de andere kant voelt het ook een beetje als een spoiler.. anywho het leed is al geleden. "Commence hoarding!" :P

• NegativeFreak
Druss schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:46:
[...]

Ooh das inderdaad een goeie app man! Gister een uurtje bezig geweest m'n collectie te vullen. Mijn verslaving tot vissen komt al naar voren.
spoiler:
21 van de 72 in 5 dagen.
Moet zeggen dat ik het wel leuk vindt om te zien wanneer het volgende event plaatsvindt. Maar aan de andere kant voelt het ook een beetje als een spoiler.. anywho het leed is al geleden. "Commence hoarding!" :P
Ik snap wat je bedoeld, met het aanvoelen als een spoiler maar achteraf was ik er zeker wel blij mee omdat je voor sommige events dan wel kunt plannen om even te gaan spelen. Anders was het ook zonde om bijv. een vistoernooi gemist te hebben.

Nadeel van de app is wel; als je je telefoon flasht met een nieuwe rom dat je je data kwijt bent.

De lastige vissen moeten nog komen; het weer, formaat en seizoen in de gaten houden :P

• mat.hi.as
NegativeFreak schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:20:
[...]

Nadeel van de app is wel; als je je telefoon flasht met een nieuwe rom dat je je data kwijt bent.
offtopic:
Titanium backup zal dat probleem wel verhelpen.

• NegativeFreak
mat.hi.as schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:34:
[...]

offtopic:
Titanium backup zal dat probleem wel verhelpen.
offtopic:
Ik denk het ook wel maar daar denk ik nooit aan; ik flash gewoon en loop er dan tegen aan.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

mat.hi.as schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:08:
Ik ben nu ook expres aan het spelen zonder DLC, terwijl ik wel graag de DLC wil hebben. Dus eerst uitspelen, dan meer content en meer plezier!
Om de DLC te kunnen spelen moet je sowieso de main story gedaan hebben, de 2 zusjes mee kunnen nemen op quests en level 50 hebben (als ik me goed herinner).
Er zijn wel een paar dingen die gelijk werken, bijv. meer mogelijkheden om je character te customizen (haar, stem ...).
Enige nadeel is dat je niet kunt multi-playen met mensen zonder DLC. Streetpass werkt wel.

Omdat de DLC al op de cartridge staat (is in Japan apart uitgekomen) is er eigenlijk geen download, maar wordt gewoon geactiveerd na betalen.

http://www.gamerguides.co...ity/downloadable-content/

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 10:27

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb net mijn microSD kaartje een upgrade van 32 naar 128Gb gegeven. Los van het open "breken" van je n3DS gaat dat toch best vlekkeloos moet ik zeggen.
Wat me opviel is dat ik (met Xenoblade Chronicles, Zelda MM, Inazuma Eleven en wat eShop games) maar 6,06Gb op de kaart had staan. Met 128Gb moet ik dus wel even vooruit kunnen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Dutch_Celt

Jollygood

Het blijkt deze week 'International Streetpass week' te zijn.

Via de Nintendo Zones (bij o.a. Gamemania) is een speciale Mii te verkrijgen (Satoru Shibata).
Daarnaast is er een thema voor het home menu beschikbaar.
Zie jij het groene lampje van je Nintendo 3DS ook graag oplichten?

Vandaag start de Internationale StreetPass-week! :D
Van 16 april tot 27 april worden Mii-personages uit Europa, de VS en Canada bij elkaar gebracht via de Nintendo Zone in onze winkels.

Kom met jouw Nintendo 3DS naar Game Mania en ontmoet naast de internationale Mii-bezoekers een speciaal Mii-personage.. Satoru Shibata! De directeur van Nintendo Europa. Ook is er een speciaal gratis thema voor het HOME-menu die je kan downloaden! Voor meer informatie: www.gamemania.nl/internationalstreetpassweek
edit:
linkje Nintendo

[ Voor 8% gewijzigd door Dutch_Celt op 16-04-2015 12:45 ]

• Seal64
Dutch_Celt schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:43:
Het blijkt deze week 'International Streetpass week' te zijn.

Via de Nintendo Zones (bij o.a. Gamemania) is een speciale Mii te verkrijgen (Satoru Shibata).
Daarnaast is er een thema voor het home menu beschikbaar.

[...]

edit:
linkje Nintendo
Dat thema is alleen bij GameMania, de Mii is elke Nintendo Zone. Als je dus een HomePass hebt draaien, dan krijg je ‘m daar ook op binnen. Ik had vanmorgen in ieder geval 3x prijs.

Ik kan alleen de update voor StreetPass Plaza nog niet vinden. Kan zijn dat die pas rond drie uur live gaat – dan wordt de eShop meestal wel bijgewerkt.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Seal64 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:27:
[...]
Dat thema is alleen bij GameMania,
Gelukkig zitten die op elke straathoek ... 8)7
Leuk zo'n Streetpass actie terwijl er al enige tijd geen werkende Nintendo Zone meer te vinden is.

Deelnemende Nintendo Zone-locaties voor alleen StreetPass Relay-activiteit:
Benelux: KPN Hotspots

al maanden geen hits meer daar ...

[ Voor 19% gewijzigd door Goner op 16-04-2015 15:17 ]

• Seal64
Tja, wat zal ik zeggen. De week van de StreetPass. Da’s lekker, ik krijg zelfs met HomePass meestal maar één hit op Xenoblade per dag, en da’s al veel. Er zijn dagen bij dat je niks ziet.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

En er zijn echt genoeg mensen die StreetPass hebben aan staan. M'n dochter heeft een paar weken terug m'n 3DS meegenomen naar Comic Con, binnen een half uur al 10 Fantasy Life hits (wel droevig hoe weinig mensen een 'gift' hebben, ook echt hoge levels).

Maar ja, de kans dat je ze gewoon op straat tegen komt is vrij klein. Dus daarom zou het heel fijn zijn als die relays zouden werken.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 08:30
Goner schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:20:
En er zijn echt genoeg mensen die StreetPass hebben aan staan. M'n dochter heeft een paar weken terug m'n 3DS meegenomen naar Comic Con, binnen een half uur al 10 Fantasy Life hits (wel droevig hoe weinig mensen een 'gift' hebben, ook echt hoge levels).

Maar ja, de kans dat je ze gewoon op straat tegen komt is vrij klein. Dus daarom zou het heel fijn zijn als die relays zouden werken.
Met FL krijg je geen gifts van mensen die geen DLC hebben als jij wel DLC hebt en andersom.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024
Seal64 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:27:
[...]

Dat thema is alleen bij GameMania, de Mii is elke Nintendo Zone. Als je dus een HomePass hebt draaien, dan krijg je ‘m daar ook op binnen. Ik had vanmorgen in ieder geval 3x prijs.

Ik kan alleen de update voor StreetPass Plaza nog niet vinden. Kan zijn dat die pas rond drie uur live gaat – dan wordt de eShop meestal wel bijgewerkt.
Een willekeurige Homepass zou de Mii binnen moeten krijgen?

• Seal64
NintendoSmasher schreef op donderdag 16 april 2015 @ 18:32:
[...]

Een willekeurige Homepass zou de Mii binnen moeten krijgen?
Ik heb hier het NZ@McD1 SSID draaien, zonder verdere fratsen, en die pikt 'm gewoon op.

• NintendoSmasher
Shibata heb ik nu, de thema wil nog niet lukken. Er staat iets in het Duits en staat dat het niet beschikbaar is.

Verwijderd

Ik ben vanavond bij de GameMania geweest, daar kon ik zonder problemen een download code bemachtigen via de Nintendo Zone Viewer. De SSID van GameMania was: GameManiaZone.

• NegativeFreak
Hier werkt het ook, via HomePass. Gisteren geprobeerd op 1 van de prime macs met SSID NZ@McD1 en kreeg hem gelijk binnen op de 3DS van mij en de 3DS XL van m'n vriendin.

Nu 4 uur in Fantasy Life zitten en heb er veel plezier mee. Kost wel even wat tijd om alle Life Licenses als eerste te halen maar zo leer je de basis gelijk goed kennen. Qua uren zal dit de nummer 2 worden op mijn 3DS, misschien dat hij AC:NL inhaalt.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vanochtend zowaar 3 hits (had er al 7) op Den Haag CS !
2 amerikanen en 1 japanner uit Hiroshima (kan naam niet lezen, maar creator is Akira).

ah nee, dat is 'm niet :
https://www.nintendo.co.u...th-April-2015-983049.html

Koldur schreef op donderdag 16 april 2015 @ 18:21:
[...]
Met FL krijg je geen gifts van mensen die geen DLC hebben als jij wel DLC hebt en andersom.
Weet ik. Maar iemand met level 200 heeft gegarandeerd de DLC :+ en ik ook, maar toch geen gift ...

[ Voor 69% gewijzigd door Goner op 17-04-2015 09:45 ]

• mat.hi.as
Ik had gister ook belachelijk veel buitenlanders (US en Japan, in Leiden en Schiedam). Leuk om nieuwe gebieden te unlocken :). Zijn er ook mensen die veel andere landen zjn tegengekomen? Als ik het zo lees is het voornamelijk US en Japan.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 08:36

Denko

|{ing Øf ßlitz

mat.hi.as schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:45:
Ik had gister ook belachelijk veel buitenlanders (US en Japan, in Leiden en Schiedam). Leuk om nieuwe gebieden te unlocken :). Zijn er ook mensen die veel andere landen zjn tegengekomen? Als ik het zo lees is het voornamelijk US en Japan.
Ik was gister even in de game mania met mijn 3ds in Leiden maar ik kreeg niks :(

PSN & XBL: Denkoyugo

• mat.hi.as
Denko schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:49:
[...]

Ik was gister even in de game mania met mijn 3ds in Leiden maar ik kreeg niks :(
Ik ben daar niet geweest. Gewoon van huis naar de universiteit, en weer terug :)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb net wel even de update voor Streetpass Mii Plaza opgehaald, daar is nogal wat bijgekomen !

Wel eerst eventueel je puzzle-stukken en spelletjes doen met laatst binnengekomen Mii's, want na de update kan dat niet meer :(

Nou dat thema en die Mii nog ...

[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 17-04-2015 11:14 ]

• NegativeFreak
Goner schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:40:
Heb net wel even de update voor Streetpass Mii Plaza opgehaald, daar is nogal wat bijgekomen !

Wel eerst eventueel je puzzle-stukken en spelletjes doen met laatst binnengekomen Mii's, want na de update kan dat niet meer :(
Zitten die nieuwe games er bij in? Fishing en Zombies of zijn dat toch betaalde games?
Nog nieuwe panelen?

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nieuwe games moet je inderdaad kopen.
€4,99 per stuk, maar als je pack 1 al hebt dan de twee voor €6,99.

EDIT: het kan toeval zijn, maar ik liep net een rondje Den Haag centrum en heb 8 streetpass hits.
6 van een relay aan tijdstip te zien en 2 losse. En dat na echt een hele tijd nauwelijks Spotpass hits gekregen te hebben.

[ Voor 51% gewijzigd door Goner op 17-04-2015 13:55 ]

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:38
Iemand A-train 3d al in bezit?

• NegativeFreak
Wauw, Fantasy Life is echt verslavend. Mijn vriendin en ik zijn dit hele weekend al bezig. 15u in het spel en het is super leuk.
In het verhaal nog niet ver maar qua lifes nu al alles op Apprentice (ik de vechtlifes nog maar mijn vriendin wel alles). Dat craften is wel een verslavend gedeelte xD

• Seal64
NegativeFreak schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:14:
[...]

Zitten die nieuwe games er bij in? Fishing en Zombies of zijn dat toch betaalde games?
Nog nieuwe panelen?
Nope, zijn allebei betaalde games, net als StreetPass Squad, Garden, Battle en Mansion. Zeven piek per stuk of zes voor de twee als je al één van de andere vier die ik net noem hebt.

Daarnaast is er de StreetPass Plaza Premium upgrade. Krijg je een VIP-room zodat je daar je favoriete Mii in kunt droppen (standaard bewaart je plaza de laatste 3000 Mii die je gezien hebt). Je krijgt er ook de kalender bij – daarop wordt automatisch gemarkeerd wat de verjaardag van elke Mii is die je tegenkomt, en daar kun je dan weer tickets mee verdienen.

Er zitten ook een zooi nieuwe petjes, outfits en (die is wel nieuw) tekstballonnen in, die je met je tickets kunt kopen.

Geen nieuwe puzzelpanelen so far, maar die worden sowieso periodiek toegevoegd, meestal rond de release van gerelateerde nieuwe games.

• NegativeFreak
Seal64 schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:34:
[...]

Nope, zijn allebei betaalde games, net als StreetPass Squad, Garden, Battle en Mansion. Zeven piek per stuk of zes voor de twee als je al één van de andere vier die ik net noem hebt.

Daarnaast is er de StreetPass Plaza Premium upgrade. Krijg je een VIP-room zodat je daar je favoriete Mii in kunt droppen (standaard bewaart je plaza de laatste 3000 Mii die je gezien hebt). Je krijgt er ook de kalender bij – daarop wordt automatisch gemarkeerd wat de verjaardag van elke Mii is die je tegenkomt, en daar kun je dan weer tickets mee verdienen.

Er zitten ook een zooi nieuwe petjes, outfits en (die is wel nieuw) tekstballonnen in, die je met je tickets kunt kopen.

Geen nieuwe puzzelpanelen so far, maar die worden sowieso periodiek toegevoegd, meestal rond de release van gerelateerde nieuwe games.
Bedankt voor de uitleg. Best een leuke toevoeging lijkt me, wel jammer van de betaalde games maar dat had ik kunnen verwachten.

Verwijderd

Vandaag outrun en afterburner ii aangeschaft. Zijn die super hang on en space harrier ok?

• mat.hi.as
Meh, als ik het zo lees wordt het een beetje uitgemolken. Ik vond het juist tof dat er zo'n gratis spel als Mii Plaza was. Twee leuke spelletjes waardoor het ook echt 'beloond' werd om je 3DS mee te nemen om zoveel mogelijk streetpass hits te krijgen. Toen kwamen daar die 4 nieuwe, betaalde spellen bij. En nu nog een keer 2 nieuwe spellen, + een premium/VIP upgrade. Beetje jammer. Als je alles zou kopen, kost het bijna evenveel als een premium game.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

NegativeFreak schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:28:
Wauw, Fantasy Life is echt verslavend.
Yep.
Ik baal echt als een stekker dat FL2 alleen een phone-versie krijgt ... :(

• mat.hi.as
Goner schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:42:
[...]

Yep.
Ik baal echt als een stekker dat FL2 alleen een phone-versie krijgt ... :(
*O* .. -O-

Ik wist niet dat er een FL2 kwam, dus dat is supergoed nieuws. Maar alleen voor de smartphone is weer jammer.

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-11 17:37
mat.hi.as schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:49:
[...]

*O* .. -O-

Ik wist niet dat er een FL2 kwam, dus dat is supergoed nieuws. Maar alleen voor de smartphone is weer jammer.
Het heet misschien FL2 maar het is gewoon een Farmville spel.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

En is nu ook een speciale demo van Puzzle x Dragons uit.
Leuke puzzle game maar niet voor 30-40 euro.

"21 jaar DSL!"

• Lagune

Lagune

Its time for warp

iemand nog interesse voor een majora's mask cover plate (new3ds gewoon, geen XL), verkeerde versie gekocht (heb zelf een n3ds xl) en verpakking opengescheurd :)

http://www.zeldadungeon.n...2015/01/Cover-Plate-1.jpg

voor een fles wijn (of bier) mag je hem hebben

• LOTG
De N3DS XL support geen covers. Je kunt de achterkant er wel afschroeven maar de top cover gaat er niet af (tenminste niet zo maar zoals bij de N3DS).

• Lagune

Lagune

Its time for warp

ah vandaar dat gamemania niet had gevraagd of ik een XL heb, decal dan maar :) tx

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 09:26
Zucht.. "Je bent jarig! hier heb je 50 sterren" Yay, dank je Nintendo! Die dingen die jullie eruit gaan gooien >_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• NintendoSmasher
Ze zijn van plan om de sterrencatalogus aan te vullen en dan zul je maar net die 50 sterren nodig hebben.

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 23:58
lanerios schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:39:
Zucht.. "Je bent jarig! hier heb je 50 sterren" Yay, dank je Nintendo! Die dingen die jullie eruit gaan gooien >_>
Gefeliciteerd!! *O* *O*

Verder vraag ik me dan wel af wat ze er bij doen en of dat het ook wel waard is.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• corset
geen idee, vind het zelf erg apart dat ik spaarpunten krijg van een programma wat er uit gaat. Beetje apart concept.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Waah
  • Nu online
lanerios schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:38:
geen idee, vind het zelf erg apart dat ik spaarpunten krijg van een programma wat er uit gaat. Beetje apart concept.
Iemand wil graag een felicitatie op tweakers :+

Maar 50 punten zet ook geen zoden aan de dijk nee. kreeg hem laatst ook, maar heb der weinig aan.

Dit weekend maar Super Mario Land voor de 3DS "gekocht" van de punten. Leuk die nostalgie, en mijn vriendin speelt nu meer op de 3Ds dan ik :9

• corset
doe maar niet :p voel me al oud genoeg >< Maar dat is off topic :+

Voor mij staat nog op de koop lijst (van geld, niet sterren)

6 golden coins
Wario Land

Earthbound

:D

• LOTG
lanerios schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:43:
doe maar niet :p voel me al oud genoeg >< Maar dat is off topic :+

Voor mij staat nog op de koop lijst (van geld, niet sterren)

6 golden coins
Wario Land

Earthbound

:D
Ach over 2 dagen kan ik je vertellen hoe je er dan volgend jaar tegen aan kijkt :+

Maar ik heb ze bijna allemaal uitgegeven aan games, dus die 50 zullen wel geen zoden aan de dijk zetten.
En ja, opvallend. Vooral omdat ze gestopt zijn met ze bij spellen te duwen.

• NintendoSmasher
lanerios schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:38:
Je krijgt sterren omdat het programma nog steeds bestaat. Je kan nog steeds sterren krijgen door spellen te registeren. De sterrencatalogus wordt van tijd tot tijd aangevuld, daarom doen ze dit. Nu hebben mensen de kans om hun sterren in te wisselen voor ondere andere games.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Iemand hier ook A-Train aangeschaft? Heel diep transport management spel die toch wel veel wegheeft van TTD.

Afbeeldingslocatie: http://www.siliconera.com/wordpress/wp-content/uploads/2015/03/atrain_01_thumb.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 20-04-2015 14:54 ]

Pagina: 1 ... 93 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]