MM Utrecht (Hoog Catharijne) heeft er ook nog 3Sj0eRdJuH schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 21:04:
Ik weet niet of er nog mensen zijn hier die graag een MM special edition 3ds willen hebben, maar hier in Ede in de mediamarkt zijn er nog 6 en bij een game winkeltje vlakbij nog 2 (op het moment dat ik in de winkels was, rond 27-03-2015 tussen 18:30u en 19:00u)
Mocht je er nog 1 willen hebben is het aan te raden eerst naar de gamewinkel te gaan, daar is die bijna 10euro goedkoper
Ben wel benieuwd. Heel lang geleden XenoGears gespeeld op de PS. Good times!
[ Voor 32% gewijzigd door SqueakyClean op 30-03-2015 20:07 ]
Dat kan bij GameMania toch ook ? Die doen in 2e hands games & consoles ...Kefding schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:38:
Ik zag hier laatst een site voorbij komen die 3ds'en inkoopt.
In de Media Markt in Maastricht zag ik er nog 1 staan.Sj0eRdJuH schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 21:04:
Ik weet niet of er nog mensen zijn hier die graag een MM special edition 3ds willen hebben, maar hier in Ede in de mediamarkt zijn er nog 6 en bij een game winkeltje vlakbij nog 2 (op het moment dat ik in de winkels was, rond 27-03-2015 tussen 18:30u en 19:00u)
Mocht je er nog 1 willen hebben is het aan te raden eerst naar de gamewinkel te gaan, daar is die bijna 10euro goedkoper
Ik krijg dat niet aan het werken. De webbrowser wil niet de KPN pagina weergeven. Komt met verschillende errors en het berijk van internet gaat dan ook van vol naar leeg of naar 1 balkje.
Ik weet niet wat ze bij Nintendo gebakken hebben, maar het werkt voor geen meter.
Alle stations zijn voorzien van hotspots van KPN (je kunt op de Nintendo site zijn waar streetpass relays zijn en van wie ze zijn).
Maar ik ga toch eerst majoras mask uitspelen hahahaha :3
Ben blij dat ik hem eindelijk heb joh pfff
Is het woensdag op donderdag? Of donderdag op vrijdag?Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:23:
Donderdag om middernacht (onze tijd) is er een Nintendo Direct over Wii U en 3DS.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
1 april voor de VS, 2 april voor ons.Deddiekoel schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:46:
[...]
Is het woensdag op donderdag? Of donderdag op vrijdag?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
[ Voor 18% gewijzigd door RayNbow op 31-03-2015 21:07 ]
Die zijn er al, ik zag de laatste keer dat ik via 3DS in de shop keek bijvoorbeeld Demon's Crest staan. GBA daarentegen ontbreekt vanwege die idiote exclusiviteit.
Edit: could have sworn...
[ Voor 31% gewijzigd door Flozem op 01-04-2015 08:02 ]
Hopelijk daarna GBA! Misschien kan de N3DS het wel aan...Flozem schreef op woensdag 01 april 2015 @ 07:57:
[...]
Die zijn er al, ik zag de laatste keer dat ik via 3DS in de shop keek bijvoorbeeld Demon's Crest staan. GBA daarentegen ontbreekt vanwege die idiote exclusiviteit.
Edit: could have sworn...

Ze hadden er nog minimaal 5
PSN & XBL: Denkoyugo
Serieus of 1 april?
Als het echt is ben ik al bang voor mijn portemonee
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Da's lekker dan ... vanochtend op R'dam CS én Den Haag CS ; helemaal niks.LOTG schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:58:
Je hoeft inderdaad niet op internet te zitten, maar de hotspots weigeren gewoon toegang als je de voorwaarden niet accepteert. Nintendo had daar afspraken over volgens mij maar KPN heeft iets aangepast.
Zones worden nog wel genoemd op de (niet recent bijgewerkte) kaart van Nintendo.
zie : Goner in "Nintendo 3DS - Deel 1"
Is niet alleen KPN lijkt het ; ik pikte regelmatig relays op bij Marks&Spencer en/of MM in Den Haag, maar de laatste tijd daar ook niks meer.
[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 01-04-2015 11:36 ]
Let's wait and see...ReCreator schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:06:
[...]
Serieus of 1 april?
Als het echt is ben ik al bang voor mijn portemonee
dat was me een partijtje zoeken, maar heb hem nu ten minste wel fysiek.
Nope. Game mania. Media markt en Bart smit ook niet.giantgiantus schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:09:
Xenoblade al gespot?
Ik weet zeker dat zelfs de 3ds het aan kan. Het wordt simpelweg niet ondersteund door Nintendo.SqueakyClean schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:26:
[...]
Hopelijk daarna GBA! Misschien kan de N3DS het wel aan...
Op Bol.com is hij zelfs alweer te bestellen voor een tientje goedkoper.Denko schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:48:
Overigens, voor wie ze nog zoeken, bij de Amsterdam Arena Mediamarkt:
[[url="http://i.imgur.com/lbFGb9Z.jpg?1"/url]]
Ze hadden er nog minimaal 5
http://www.bol.com/nl/p/n...-s-mask/9200000038634044/
Edit: En bij Game Mania nog iets goedkoper:
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=31614
Ik ben zelf ondertussen begonnen met Monster Hunter 4 Ultimate. Ten opzichte van 3 weer een aantal erg fijne aanpassingen, en de nieuwe wapens zijn een fijne toevoeging. Wie eens samen online wil hunten, voeg me toe (Dennis uit de spelerstabel). Ik zal eens zorgen dat ik gauw mijn Hunter Rank omhoog gooi, maar dat betekent eerst weer even de laffe 1* quests doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Dufniall op 01-04-2015 19:41 ]
Zit ook met smart te wachten op de sms van GM.Arunia schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:17:
[...]
Nope. Game mania. Media markt en Bart smit ook niet.
Ben wel erg benieuwd naar de eerste N3DS Exclusive!
Als ik pics zie, vind ik de graphics best tegenvallen, maarja, 240p, hè... Heb met andere games daar nooit last van gehad.
Day One pick up for me!
[ Voor 75% gewijzigd door SqueakyClean op 01-04-2015 20:49 ]
Ohja, d'r waren wat Ambassador GBA games voor de 3DS, toch?Flozem schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:22:
[...]
Ik weet zeker dat zelfs de 3ds het aan kan. Het wordt simpelweg niet ondersteund door Nintendo.
Het antwoord op de waarom vraag is zeker "Nintendo"?
Verwijderd
VC = Emulatie, Ambassador games draaien op de DS modus van de 3DS, oftewel zonder emulatie. Hierdoor heb je ook geen toegang tot dingen als savestates.SqueakyClean schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:26:
[...]
Ohja, d'r waren wat Ambassador GBA games voor de 3DS, toch?
Het antwoord op de waarom vraag is zeker "Nintendo"?
De (new) 3DS kan echter wel GBA emuleren, maar hiervan is de werking niet te garanderen voor zwaardere spellen (Golden Sun bv) vandaar dat Nintendo niet met een emulator komt.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2015 20:54 ]
Maar het kan dus wel? Ik zou heel graag Mario Golf Advance Tour willen spelen op m'n 3DS... Veruit de beste handheld golf-game...Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:51:
[...]
VC = Emulatie, Ambassador games draaien op de DS modus van de 3DS, oftewel zonder emulatie. Hierdoor heb je ook geen toegang tot dingen als savestates.
De (new) 3DS kan echter wel GBA emuleren, maar hiervan is de werking niet te garanderen voor zwaardere spellen (Golden Sun bv) vandaar dat Nintendo niet met een emulator komt.
Maar met SNES-games ben ik ook al blij!
Was te mooi om waar te zijn... Was een gerucht die al een paar dagen de ronde deed. Maar dus toch een 1 april grap...
Tja Snes games kon je voor het grootste deel al op de DS spelen dus waarom ze deze stap niet genomen hebben weet ik ook niet.SqueakyClean schreef op donderdag 02 april 2015 @ 07:13:
[...]
Was te mooi om waar te zijn... Was een gerucht die al een paar dagen de ronde deed. Maar dus toch een 1 april grap...
"21 jaar DSL!"
Er waren al SNES-emulators voor de GBA. Werkten niet super, maar wel indrukwekkend om te zien wat ze met zulke beperkingen voor elkaar kregen. Het grootste gemis was daar de lagere resolutie van de GBA en het ontbreken van de X en Y knoppen.The_Bird schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:09:
[...]
Tja Snes games kon je voor het grootste deel al op de DS spelen dus waarom ze deze stap niet genomen hebben weet ik ook niet.
De Nintendo SNES VC-emulator is gewoon dramatisch slecht. Op de Wii U krijg je regelmatig slowdowns, met name als je het spel al even speelt (grotere save files ofzo, geen idee). Maar de SNES was ook een vreemd apparaat, met zo'n beetje elke feature een eigen apart chipje, in plaats van dat de CPU/GPU alles softwarematig deed.
Geen informatie beschikbaar
Mag hem ook ophalen. Kan alleen maandag pas.Viper_4111 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:12:
Xenoblade ligt klaar om op te halen bij de GameMania!! Kan niet wachten tot vanavond. Zal mij benieuwen of het spel er wat beter uitziet op het schermpje in real life.
Ben nog in de markt voor een polsbandje voor mijn 3ds. Dan laat ik hem wellicht niet meer vallen.
... Pak een pols bandje die je bij de wii-mote krijgt?Arunia schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:19:
[...]
Mag hem ook ophalen. Kan alleen maandag pas.
Ben nog in de markt voor een polsbandje voor mijn 3ds. Dan laat ik hem wellicht niet meer vallen.
een beetje googlen laat me wat op marktplaats zien voor een paar euro o.o
Vreemd, ik heb wel een SMS gekregen, kan hem nu ophalen, wordt vanavond. Mij benieuwen, weet niet of het een spel voor mij zal zijn, is altijd even afwachten met dergelijke spellen, maar heb er wel zin in, nu maar hopen dat die zin blijftEduardboon schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:50:
Geen SMS gekregen van GM voor xenoblade. En alleen in Heerenveen en Groningen op voorraad. Hebben we daar nou voor gepre-ordered. Dan maar digitaal.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
HelaasSqueakyClean schreef op donderdag 02 april 2015 @ 07:13:
[...]
Nu ga ik ter compensatie straks Xenoblade maar kopen in de E-shop...
gebeld met nintendo, advies om hem op te sturen naar support
dacht toch maar eens googlen hoe ik een spel kan repairen, via de shop blijkt er gewoon een update te zijn naar 1.1, "software die opnieuw kan worden gedownload" --> gedownloade titels
probleem opgelost
amazon.de heeft ze nog op voorraad, is ook gewoon in Engels en 39 euro. Maar als je em dit weekend wilt spelen ja dan wordt het zoeken.Eduardboon schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:01:
Zullen wel weer veel te weinig zijn. In Leeuwarden is de game nagenoeg nergens te krijgen. Alleen de GM heeft een beperkte voorraad.
[ Voor 10% gewijzigd door wes- op 02-04-2015 13:29 ]
Ik zit ook nog vol in Fantasy Life, en moet Majora's Mask ook nog doenLOTG schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:57:
Helaas geen tijd voor Xenoblade voorlopig. Ik zit nog vuistdiep in Monster Hunter. Net aan 6 star quests begonnen.
Iemand nog een tip voor een USB oplaad kabeltje voor de N3DS? Lijkt me toch wel handig, helemaal in combinatie met de Xiaomi 16000
Volgens de click and collect van Game Mania hebben ze hem overal behalve in Amsterdam nog op voorraad.wes- schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:28:
[...]
amazon.de heeft ze nog op voorraad, is ook gewoon in Engels en 39 euro. Maar als je em dit weekend wilt spelen ja dan wordt het zoeken.
heb vroeger zelf zeker genoten van mn nitendo ds lite, maar een nieuwere versie heb ik zelf nooit aangeschaft. Wel heb ik van wat ik heb gelezen en gekeken een geweldige game gekregen van familie uit Amerika, de game: Shin Megami Tensei IV. Ben alleen niet van plan om dit zelf te gaan spelen.
Mocht iemand dus interesse hebben voor dit spel voor een vriendelijke prijs, dan kun je me een DM sturen.
inderdaad 3ds is regionlocked anders had ik die game niet uit de eshop hoeven plukkenLOTG schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:29:
Volgens mij werken US cartridges niet op een EU 3DS (regio lock), plus dit hoort niet hier maar in V&A. Expect to be moderated accordingly.
Magoed, zelf kijk ik erg uit naar de nieuwe Fire Emblem. Codename Steam heft me nog niet helemaal overtuigd als ik eerlijk moet zijn aan de hand van de beelden die ik heb gezien.
Tis nog maar even afwachten dus wat de 3ds dit jaar nog gaat brengen wat ik interessant vind.
Had stiekem gehoopt op een Yokai Watch confirm voor Europa maar helaas pindakaas.
Gewoon de demo proberen?Akaendra schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:47:
Codename Steam heft me nog niet helemaal overtuigd als ik eerlijk moet zijn aan de hand van de beelden die ik heb gezien.
Sorry voor het verstoren van jullie forum, veel game plezier.
Bij Mediamarkt.nl en Bol.com ook nog op voorraad. Maar bij Intertoys / Bart Smit in Geleen nog niet. Zal komende weekend / week wel in de winkelschappen liggen.LOTG schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:41:
[...]
Volgens de click and collect van Game Mania hebben ze hem overal behalve in Amsterdam nog op voorraad.
Misschien dat ik hem volgende week zaterdag alvast koop.
Verwijderd
Dus ik heb nu ook de Xenoblade Chronicles 3D
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Verwijderd
Deze game wordt blijkbaar steeds zeldzamer. Want de prijs is bij Amazon.de nu ook flink omhoog gegaan, kost nu al geen 35 euro meer.
De game wordt steeds zeldzamer, maar sinds een week of 2 ook steeds meer gewild. Google maar eens op Gateway...Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:30:
Zelda Ocarina of Time is ook eindelijk binnen via Amazon.de, na een maand levertijd.
Deze game wordt blijkbaar steeds zeldzamer. Want de prijs is bij Amazon.de nu ook flink omhoog gegaan, kost nu al geen 35 euro meer.
Valt me erg tegen van Nintendo.
Voor degenen die het nog niet weten:
In dat spel speel je tot en met hoofdstuk 6, daarna moet je een keuze maken tussen 2 paden die bepalen hoe het spel verder gaat. In de retailversie vertaalt zich dit tot 2 games, a la Pokemon.
Bij de digitale versie is er 1 versie waarbij je van te voren moet kiezen welk pad je op gaat, Het andere pad wordt dan gelocked.
Wil je vervolgens het andere pad spelen, dan is het niet simpelweg de game opnieuw spelen (save-data wissen). Nee, je mag Nintendo omgerekend 18 Euro betalen om het andere pad te ontgrendelen.
Om het nog leuker te maken is er ook nog een derde pad, waar je ook nog zo'n 18 Euro voor mag betalen al is daarvan nog niet bekend of het ook day one dlc is.
Nu heeft Nintendo wel vaker "dubbele" games uitgebracht zoals bij Pokemon maar daar zijn de verschillen minder groot en is het verhaal niet zo belangrijk als bij de Fire Emblem serie. Erg jammer dat je bij FE voor het volledige verhaal dus 1,5 keer de prijs van een normale game moet betalen.
"21 jaar DSL!"
Ik van dat wel meevallen hoe 't spel er uitziet...giantgiantus schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:28:
Heb hem ook. Game speelt soepel maar is wel heel lelijk.
...maar dit is soms wel een probleem.Zelfs de tekstboxjes zijn slecht leesbaar door de lage resolutie.
Maar wat als FE:if 1.5x zo veel content bevat als een doorsnee FE titel? Is dan de prijs nog steeds hoog?The_Bird schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 06:52:
Erg jammer dat je bij FE voor het volledige verhaal dus 1,5 keer de prijs van een normale game moet betalen.
Verwijderd
Het alternatief was geweest om de game 2x uit te brengen (wat ze ook doen) maar dan zonder de mogelijkheid om voor de helft van het geld het andere verhaal te kopen. (En al helemaal zonder het eveneens aangekondigde derde verhaal)The_Bird schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 06:52:
Wat een walgelijke day one DLC praktijken bij de nieuwe Fire Emblem voor 3DS zeg.
Valt me erg tegen van Nintendo.
Voor degenen die het nog niet weten:
In dat spel speel je tot en met hoofdstuk 6, daarna moet je een keuze maken tussen 2 paden die bepalen hoe het spel verder gaat. In de retailversie vertaalt zich dit tot 2 games, a la Pokemon.
Bij de digitale versie is er 1 versie waarbij je van te voren moet kiezen welk pad je op gaat, Het andere pad wordt dan gelocked.
Wil je vervolgens het andere pad spelen, dan is het niet simpelweg de game opnieuw spelen (save-data wissen). Nee, je mag Nintendo omgerekend 18 Euro betalen om het andere pad te ontgrendelen.
Om het nog leuker te maken is er ook nog een derde pad, waar je ook nog zo'n 18 Euro voor mag betalen al is daarvan nog niet bekend of het ook day one dlc is.
Nu heeft Nintendo wel vaker "dubbele" games uitgebracht zoals bij Pokemon maar daar zijn de verschillen minder groot en is het verhaal niet zo belangrijk als bij de Fire Emblem serie. Erg jammer dat je bij FE voor het volledige verhaal dus 1,5 keer de prijs van een normale game moet betalen.
Eveneens komt er een "special edition" met alle drie de verhalen.
Maar het feit da ze uberhaubt twee/drie verschillende verhalen maken vind ik wel slecht. Maakt me niet uit hoeveel content het uiteindelijk is, het feit is dat ze tijdens de ontwikkelfase van het spel capaciteit hebben om het spel groter/beter te maken, maar om een paar dollar extra te verdienen doen ze dat niet. Dit is gewoon een principieel bezwaar dat ik heb met day one story DLC (want dat is het gewoon, hoe je het went of keert). Als EA of Ubisoft dat doet dan zitten we collectief te kotsen op ze. Dus bij deze ook op Nintendo
Verwijderd
Daarbij zijn er wel vaker spellen die een "light" en een "dark" versie hebben die qua verhaal verschillend zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2015 09:04 ]
Het probleem met dat statement is dat je geen retail prijs op manuren plakt. Dat er capaciteit is wil niet zeggen dat de ontwikkel kosten niet ook een stuk hoger liggen.et feit is dat ze tijdens de ontwikkelfase van het spel capaciteit hebben om het spel groter/beter te maken
Ik ben het eens met hoe ver DLC tegenwoordig gaat, maar als software ontwikkelaar weet ik ook dat er soms gewoon extra geinvesteerd word in functionaliteit die later extra kost.
Manuren kosten nu eenmaal geld, het totaal aantal manuren delen door verachte verkoop moet bepalen wat de kosten gaan zijn.
Er is nog wat merchandise toegevoegd:
Mario 3DWorld soundtrack op cd, Kirby soundtrack op cd en wat Mario Kart 8 omslagen.
Afgelopen week via Bol.com de N3DSXL Limited Edition met Majora's Mask besteld. Wilde ook Zelda OoT erbij hebben, maar de levertijden zijn overal zo lang dat ik 'm maar meteen uit de eshop heb geplukt.... altijd nog een optie!Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:30:
Zelda Ocarina of Time is ook eindelijk binnen via Amazon.de, na een maand levertijd.
Meteen ook een vraag: welke games zijn absolute must-haves volgens jullie? Ik zit zelf heel divers te kijken en denk nu aan:
- Animal Crossing: New Leaf
- Pokemon X/Y
- Luigi's Mansion
- Pushmo
[ Voor 21% gewijzigd door Coreantes op 03-04-2015 09:35 ]
Dat verklaart een hoop ja. Zodra dit gepatched is door Nintendo zal er wel weer veel 2e hands te koop komenJirachi schreef op donderdag 02 april 2015 @ 23:20:
[...]
De game wordt steeds zeldzamer, maar sinds een week of 2 ook steeds meer gewild. Google maar eens op Gateway...
Is allang gepatched. Gateway zat er vanaf November vorig jaar al aan te komen, en toen is al aan alle gebruikers duidelijk gemaakt hun systeem niet verder te updaten dan 9.2, anders kun je straks Gateway niet gebruiken wanneer hij uitkomt.Waah schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:58:
[...]
Dat verklaart een hoop ja. Zodra dit gepatched is door Nintendo zal er wel weer veel 2e hands te koop komen
Jammer dat je dan niet van Nintendo's updates kan profiteren, zou je zeggen. Maar Gateway biedt ook de mogelijkheid om 'emuNAND' te draaien op je interne SD kaart. Waar je systeem normaal op het interne NAND geheugen draait, is dit een ge-emuleerde (kopie) versie van je NAND, die je kan draaien vanaf je internet SD kaart. Je emuNAND kun je wel zonder problemen updaten, waardoor je toch nog profiteerd van alle nieuwe features.
Ik ben zelf niet zo fan van Animal Crossing... dan vind ik "Fantasy Life" leuker... maar dat is persoonlijkCoreantes schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:32:
[...]
Afgelopen week via Bol.com de N3DSXL Limited Edition met Majora's Mask besteld. Wilde ook Zelda OoT erbij hebben, maar de levertijden zijn overal zo lang dat ik 'm maar meteen uit de eshop heb geplukt.... altijd nog een optie!
Meteen ook een vraag: welke games zijn absolute must-haves volgens jullie? Ik zit zelf heel divers te kijken en denk nu aan:Nog andere die op het lijstje moeten of iets van het lijstje dat er absoluut niet op hoort?
- Animal Crossing: New Leaf
- Pokemon X/Y
- Luigi's Mansion
- Pushmo
Verder Super Smash Brothers, Zelda: A Link between worlds... Super Mario Bros / 3D land blijven ook leuk! Kid Icarus is ook erg goed!
Verwijderd
Verwijderd
Heb er een paar uur opzitten en het is een leuke game!
Zeker de 5 euro waard.
Verwijderd
Klopt. Het nieuws gaat al wat langer rond dat Zelda Ocarina of Time niet meer in productie is. Dan gaan de prijzen rap de lucht in want deze game is volgens velen een absoluut meesterwerk, een van de allerbeste games ooit gemaakt. Dus als je deze goedkoop voorbij zit komen is het een no brainer en gelijk inslaan. Ook al zit ik nog volledig in Majora's Mask.Jirachi schreef op donderdag 02 april 2015 @ 23:20:
[...]
De game wordt steeds zeldzamer, maar sinds een week of 2 ook steeds meer gewild. Google maar eens op Gateway...
Waar sommigen wel ver voor gaan. Mooi gemaakt, dat wel.
http://radiant-cadenza.de...y-Mask-Salesman-296612240
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2015 21:51 ]
Helemaal mee eens, idd. Het spel is wel erg groots opgezet en de stad ziet er opzich ok uit, maar de resolutie is zo laag!giantgiantus schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:28:
Heb hem ook. Game speelt soepel maar is wel heel lelijk. Zelfs de tekstboxjes zijn slecht leesbaar door de lage resolutie.
Begrijp t alleen niet, want MH4 en Majoras Mask zien er veeeeel beter uit en kunnen nog op de OG 3DS gespeeld worden ook! Dus als de N3DS extra krachtig is, zie ik het nog niet terug...
De wereld van Xenoblade is vele malen groter dan die van MH en MM. Zelfs op de Wii was het grafisch al een stuk minder dan andere Wii titels. Het was zelfs zo erg dat ie voor mij op een oude tv met scart aansluiting onspeelbaar was omdat ik de tekst niet kon lezen door korreligheid. Nu gaat het aardig via componentaansluiting op een stuk grotere tv. Binnenkort maar weer eens mee verder, ik ben ergens rond de 80 uur blijven steken.SqueakyClean schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 08:59:
[...]
Helemaal mee eens, idd. Het spel is wel erg groots opgezet en de stad ziet er opzich ok uit, maar de resolutie is zo laag!heb er een uur op zitten en heb er maar vrede mee. Het maakt het spel wel minder leuk om te spelen...
Begrijp t alleen niet, want MH4 en Majoras Mask zien er veeeeel beter uit en kunnen nog op de OG 3DS gespeeld worden ook! Dus als de N3DS extra krachtig is, zie ik het nog niet terug...
Vanaf 8 april trouwens weer een nieuwe f2p, Pokémon Rumble World. Kijken of die ook goed te spelen is zonder extra inleg.
Niet alleen groter, de draw distance is ook groter.VP2000 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 10:25:
[...]
De wereld van Xenoblade is vele malen groter dan die van MH en MM.
Edit: random screenshot (wel van een emulator, gok ik):

Edit 2: hier is een 3DS screenshot van Frontier Village:
[ Voor 33% gewijzigd door RayNbow op 04-04-2015 11:40 ]
In ieder geval op mijn xl ziet het er niet zo uitRayNbow schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 10:59:
[...]
Niet alleen groter, de draw distance is ook groter.
[afbeelding]
[afbeelding]
Over welke van de twee screenshots heb je 't?giantgiantus schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 15:27:
[...]
In ieder geval op mijn xl ziet het er niet zo uit. Het is een lange tijd geleden dat ik zo een pixel game heb gezien. Overigens is het echt een prima game hoor!
Pokemon X downloadcode heb ik ooit bij GAME.co.uk besteld.init schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 17:30:
Ik zag op mijn new Nintendo 3DS dat je ook codes voor games kon activeren. Is er ook een website waar je deze codes kan kopen? Ik wou namelijk graag op deze manier Pokemon X aanschaffen.
Hier een vergelijkingswebsite voor 3DS-keys.init schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 17:30:
Ik zag op mijn new Nintendo 3DS dat je ook codes voor games kon activeren. Is er ook een website waar je deze codes kan kopen? Ik wou namelijk graag op deze manier Pokemon X aanschaffen.
Tuurlijk is het spel groter, met grootsere omgevingen, echter door de lage resolutie blijft er heel weinig van over.RayNbow schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 10:59:
[...]
Niet alleen groter, de draw distance is ook groter.
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ik moet er ff doorheen. De fps is gewoon goed en stabiel, de personages zijn tot nog toe grappig en ik moet er eerst ff wat tijd in pompen voor ik echt kan oordelen. Zit pas in Colony 9, dus...
Trouwens is dat eerste plaatje ontzettend misleidend. Het spel ziet er zo uit:
Veel heeft inderdaad waarschijnlijk te maken met de grote "open" wereld. Waarschijnlijk wat zwaarder dan MM en Fantasy Life qua geheugengebruik.
[ Voor 69% gewijzigd door Flozem op 05-04-2015 07:16 ]
Ze hadden wat mij betreft deze game beter kunnen uitbrengen op Wii U. Als remake of gewoon als Wii game in de eshop.
[ Voor 31% gewijzigd door giantgiantus op 05-04-2015 08:53 ]
Gezien de resolutie van dat plaatje >480p heb ik er ook bij gezet dat het zeer waarschijnlijk een emulatorscreenshot is.SqueakyClean schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 23:32:
Trouwens is dat eerste plaatje ontzettend misleidend.
Behalve dat je screenshot groter is dan de native resolutie van je 3DS?Het spel ziet er zo uit:
[afbeelding]
Het bovenste scherm is maar 400x240:

Edit: van een ander forum nog een paar native 3DS screenshots:

[ Voor 10% gewijzigd door RayNbow op 05-04-2015 09:22 ]
Geen informatie beschikbaar
Verwijderd

~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]