Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:32:
Als je yogg fight doet en je gaat zijn hoofd in dan hoor je stukken lore uit verleden geloof ik.
Heb er alleen geen tijd voor om het te luisteren :P
* Yogg-Saron yells: MADNESS WILL CONSUME YOU!

The Tortured Champion vision:

* The Lich King says: Your resilience is admirable.
* Immolated Champion yells: Arrrrrrgh!
* Immolated Champion says: I'm not afraid of you!
* The Lich King says: I will break you as I broke him.
* Yogg-Saron says: Yrr n'lyeth... shuul anagg!
* Yogg-Saron says: He will learn... no king rules forever; only death is eternal!

The Forging of the Demon Soul vision:

* Neltharion says: It is done... All have been given that which must be given. I now seal the Dragon Soul forever...
* Ysera says: That terrible glow... should that be?
* Neltharion says: For it to be as it must, yes.
* Malygos says: It is a weapon like no other. It must be like no other.
* Yogg-Saron says: His brood learned their lesson before too long, you shall soon learn yours!

The Assassination of King Llane vision:

* Garona Halforcen says: Bad news sire. The clans are united under Blackhand in this assault. They will stand together until Stormwind has fallen.
* Garona Halforcen says: Gul'dan is bringing up his warlocks by nightfall. Until then, the Blackrock clan will be trying to take the Eastern Wall.
* Yogg-Saron says: A thousand deaths... or one murder.
* King Llane says: We will hold until the reinforcements come. As long as men with stout hearts are manning the walls and throne Stormwind will hold.
* Garona Halforcen says: The orc leaders agree with your assessment.
* Yogg-Saron says: Your petty quarrels only make me stronger!

die ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

<3 Blizzards 1 april grap: Equipment Potency EquivalencE Number. Wat een humor, geweldig! :D

Link: Equipment Potency EquivalencE Number

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zou het niet mogelijk zijn om een soort 'poll' te maken met servers en wie er opzitten, ben altijd benieuwd hoe het op andere servers/battlegroups is het gras lijkt overal groener he :P

Zit zelf op Bronze Dragonflight en ben te vinden op 1 van deze.

http://eu.wowarmory.com/c...nze+Dragonflight&cn=Eitje
http://eu.wowarmory.com/c...Dragonflight&cn=Animagelu
http://eu.wowarmory.com/c...+Dragonflight&cn=Michieru
http://eu.wowarmory.com/c...ragonflight&cn=Asusashinu
http://eu.wowarmory.com/c...Dragonflight&cn=Silentium
http://eu.wowarmory.com/c...Dragonflight&cn=Takaikimi
http://eu.wowarmory.com/c...ze+Dragonflight&cn=Vultus

En nog 3 op non actief andere account.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
:*) Die is leuk Dreanor

Deze is ook wel grappig,

Battle.net Neural Interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ja, die was ook wel leuk, ik bedacht me pas halverwege de beschrijving van dat ding dat het een 1 april grap was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

waaa ik zie lemmings...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2010 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand een webwinkel waar ik een Wind Rider Cub kan kopen zonder dat ik een credit card nodig heb? Blizz store neemt alleen maar credit cards :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:21

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Rakkerzero schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:58:
Weet iemand een webwinkel waar ik een Wind Rider Cub kan kopen zonder dat ik een credit card nodig heb? Blizz store neemt alleen maar credit cards :/
Ebay / Marktplaats ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:29:
Grappig, nu je het over hem hebt. Uther the Lightbringer heb ik laatst ontmoet in Western Plaguelands, tenminste wat er van hem is overgebleven. Zijn geest zweeft rond bij een soort van grafmonument van hem. Hij is onderdeel van een klein questlijntje. Weinig bijzonders, zit ook niet echt een bijzonder interessant verhaal achter.
Ja klopt idd die korte Quest heeft echter ook een Horde Versie waarbij je de zijn graftombe moet gaan onteren (de schoften haha) en eens per jaar in zo,n event kan je een quest opikken waarbij je een bosje bloemen naar zn graf kan brengen en daar krijg je dan een ingame boekje voor met een gedicht ter ere van Uther..

maar zijn geschiedenis in warcraft gaat een heel eind terug,nadat ie de eerste Paladin was geworden en Leider van de "Knights of the Silverhand" vocht ie in warcraft2 onder bevel van Anduin Lothar & Turalyon tegen de Horde (ondanks dat jij de leider van de Knights was verkoos Lothar Turalyon om zijn 2e leger te leiden en als opvolgend commandant/Lieutenant te dienen onder Lothar)
Nadat Anduin Lothar was gedood en Ogrimm doomhammer was verslagen door Turalyon gaf Turalyon Uther the Bijnaam "LightBringer" wat ie tot zijn dood met trots heeft gedragen..
in de game warcraft 2 zelf is het een geupgrade versie van de basis unit met alleen wat betere stats dan de normale versie van zin unit (geen rpg elementen die kwamen pas in wc3)

in Warcraft 3 worden er ook Rpg Elementen aan de RTS gameplay toegevoegd en is de Hero unit echt geboren,we volgen hier voornamelijk het Verhaal van de jonge prince arthas die uiteindelijk zijn Mentor en leermeester Uther the Lightbringer zal doden,dit gebeurde nadat arthas in een Deathknight was veranderd en hij zijn vader koning terenas de 2e al gedood had,Uther en nog een aantal paladins Beschermde de urn waarin het ass vd vermoorde Koning zat..

verder Hoor je zn stem en zie je zn geest in de Halls of Reflection (heeft ook aparte text als je de battered hilt hebt en met de questline bezig bent) en natuurlijk in het begin van de caverns of time: The culling of stratholme wat een wow versie is van een warcraft 3 level :) nog een leuk weetje:
Hij is waarchijnlijk vernoemd naar "Uther Pendragon"de vermoedelijke vader van Koning Arthur (ja die vd de ridders vd ronde tafel) en hij is de Auteur van het boek "The Light : and how to swing it" wat een questline zo'n beetje tussen lvl 50-56 start (dacht lvl 54 )

dat was zo'n beetje uit mn hoofd het verhaal van Uther the Lightbringer, hij was de reden dat mn eerste char in wow de paladin is wat nu nog steeds mijn main is :D maar kijk maar eens op wowwiki.com daar staat een heel mooi artikel over hem en hij heeft ook een aantal mooie verschijningen in 2 boeken:

-Tides of Darkness : het verhaal van warcraft 2 maar meer op Turalyon geschreven(echt een aanrader dit boek)

-Arthas Rise of the Lichking: vooral het gevecht tussen arthas en uther is een pareltje waarbij uther hem gewoon had kunnen afmaken toen ie hulpeloos en ontwapend op de grond lag maar hij liet Arthas zijn wapen weer oppakken...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thorval schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:56:
[...]lijkt me inderdaad onbegonnen werk.
Hier trouwens Steamwheedle Cartel
Leuk, een tweaker op SWC. :) Zal eens /waven als ik je zie.
Speel ook Horde, char Jaxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 07:32:
[...]
Ja klopt idd die korte Quest heeft [...]
Bedankt voor je uitleg, leuk om te lezen. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Aah Junglebeast! En ik kon maar niet op de naam komen van die blauwige smurfachtige beesten |:(
En dat terwijl ik nog zoveel lol aan het spel heb gehad, bedankt voor de reminder _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 08:57:
[...]
Leuk, een tweaker op SWC. :) Zal eens /waven als ik je zie.
Speel ook Horde, char Jaxe.
Hier ook nog iemand van SWC :P
Aan de horde kant op Cart en alliance kant het meeste op Carthos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Mektheb schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:34:
[...]

* Yogg-Saron yells: MADNESS WILL CONSUME YOU!

Quote in gekort ;)

die ?
Ja dat bedoelde ik :)

--

Even een vraag aan Shadow Priests.
Welke addons gebruiken jullie ?

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Derr_Hans schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:30:
[...]

Ja dat bedoelde ik :)

--

Ik gebruik geen speciefieke addons voor Spriest, buiten de standaard DBM/healbot/omen, anders kun je even op www.shadowpriest.com kijken misschien dat daar nog wat tips staan.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Derr_Hans schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:30:
[...]

Ik had voor mijn laatste reinstall zelf Forte. Van oorsprong een warlock-addon maar hij werkt voor alle classes en is ideaal om DoTs en cooldowns mee te tracken. Ik gebruik hem nu niet meer omdat ik XPerl wat handiger geconfigureerd heb. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ja ik gebruikte DoTTimers maar die is erg onhandig om goed in te stellen.
(had dan wel ook alle Disc proc's debuff's PoM's enz handmatig toegevoegd.)

Classtimer kan ook alleen die vond ik weer klote met meerdere targets dotten.

En idd het is voornamelijk Lock addons die ik vind, zal eens kijken op shadowpriest.com
(ligt ook zo voor de hand dat ik daar niet eerder op ben gekomen ;) )

-edit-

http://wowinterface.com/d...ocsUINameplates.html#info

Mmm deze eens proberen DoT op de nameplates, yes please.
Meteen probleem van een te druk ui opgelost met alle DoT bars :)

Zal vast wel in te stellen zijn zodat Spriest / mages (LB) er ook gebruik van kan maken.
iig DK's zoals je in de screenies kan zien :)

Deze past perfect in mijn UI die nog ver van af is.

[ Voor 33% gewijzigd door Derr_Hans op 02-04-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over locks gesproken,logde gister weer ff in op lock die tot nu toe alleen een soort van disenchant whore was geworden nadat ik hem 80 had gelvled en kwam erachter dat ik gewoon een lock-chain quest vergeten was te doen :S raakte in gesprek met een andere lock uit de guild en op een gegeven moment hadden we het over de DoomGuard en de Curse of Doom,toen ben ik in mn spellbook wezen kijken of die spell er tussenstond waamee je hem zonder een CoD kon summonen en bleek dat ik die geen eens haha ff naar de tainted scar geweest en moet nu nog ff een chaintje voltooien :) aangezien me dat sneller lijkt dan die [Grimoire of Doom] te gaan farmen ..lijkt me wel leuk in AV iedereen klikt toch wel op het portalletje daar haha en hij heeft een paar leuke spells :D maar had gehoord dat er wat veranderd was?

-Is het waar dat je hem nu 15 minuten onder controle kan houden voordat ie berserk gaat?
-En klopt het dat er vd 5 mensen die op je summon portalletje klikken nu niet meer 1 iemand dood gaat maar alleen wat HP verliest?
-En als je hem bijv in een friendly town loslaat gaat ie dan automatisch achter de lvl 1's aan net als vroeger of gaat ie gelijk achter de lock aan?
-scalen er nog spells uit de Demo tree met de Doomguard?aangezien in de helft vd talents de namen vd demons erbij staan waar de desbetreffende talent effect op heeft..

want dat zie ik tegenwording niet meer dat een lock een DoomGuard of Infernal loslaat ergens,gebeurde vroeger met grote regelmaat en denk dat als je het nu doet de helft niet eens doorheeft wat het was haha
anders kan je nog altijd naar een niet friendly low lvl dorpje gaan zoals bijv Tarren Mill.. :9~

[Editje/Offtopic:] nog meer mensen gezegend met zo'n heerlijke werkdag vandaag,terwijl al je bekenden thuis zijn? 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 15:32

Ryceck

Constants and Variables

Wat nog een goede addon is dat is EventHorizon. Zeker in singletarget gevechten is het een perfecte addon om je dots en rotation op de boss in stand te houden.
Voor meerdere targets vind ik dat er niet echt specifieke mods nodig zijn, goed geheugen en goed opletten en je bent er :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ryceck schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:30:
Wat nog een goede addon is dat is EventHorizon. Zeker in singletarget gevechten is het een perfecte addon om je dots en rotation op de boss in stand te houden.
Voor meerdere targets vind ik dat er niet echt specifieke mods nodig zijn, goed geheugen en goed opletten en je bent er :)
Mmm, zal deze ook eens proberen, in combinatie met DoT's op nameplates.
btw voor de mensen die EventHorizon ook wil testen moet je de versie EventHorizon Continued.
Deze is voor alle classes en roles Heal Tank en DPS.

http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=14878

thx voor de tip, zal er eens me stoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:28:
<SNIP>
-Is het waar dat je hem nu 15 minuten onder controle kan houden voordat ie berserk gaat?
-En klopt het dat er vd 5 mensen die op je summon portalletje klikken nu niet meer 1 iemand dood gaat maar alleen wat HP verliest?
-En als je hem bijv in een friendly town loslaat gaat ie dan automatisch achter de lvl 1's aan net als vroeger of gaat ie gelijk achter de lock aan?
-scalen er nog spells uit de Demo tree met de Doomguard?aangezien in de helft vd talents de namen vd demons erbij staan waar de desbetreffende talent effect op heeft..

want dat zie ik tegenwording niet meer dat een lock een DoomGuard of Infernal loslaat ergens,gebeurde vroeger met grote regelmaat en denk dat als je het nu doet de helft niet eens doorheeft wat het was haha
anders kan je nog altijd naar een niet friendly low lvl dorpje gaan zoals bijv Tarren Mill.. :9~

[Editje/Offtopic:] nog meer mensen gezegend met zo'n heerlijke werkdag vandaag,terwijl al je bekenden thuis zijn? 8)7
Ja, hij verliest alleen maar ong 10-15k leven ( op 80 :P )
Hij gaat eerst na de lock, maar na 1 hit van iemand anders -> Aggrooo :P
Volgens mij scalen er nogal weinig talents er nog mee, maar zn dps is nog steeds goed :)
En op mijn lockje? Elke DG cooldown knal ik er wel eentje neer, al is het maar om te kloten :P

[OffTop] Jaaaaaa, hier ook al.. hoef gelukkig maar tot 1 uur, en zit alleen dus ik kan wel op wow Socializen :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reactie van Deathwing:
Dear Adventurers of Azeroth,

It has come to my attention that certain organizations, who shall remain nameless (Wyrmrest Accord, for one) have (Argent Crusade, too) tried to paint me (the Horde and the Alliance, come to think of it)(you know, I think pretty much everyone) in the worst light possible.

They claim that I will lay waste to Azeroth with fire and FIERY PITS OF LAVA and storms and oh-so-much mayhem and destruction.

Nothing could be further from the truth. I am not a destroyer. I am a creator. You all just happen to be standing on my canvas. I'm sure you can see that, if you just move a few hundred leagues away from your cities and towns, things will work out for both of us.

You will all see. My design is grand, the scope enormous. The world will be a much better place, I am certain, if we just tweak things a little here and there, like a few hundred thousand dragon eggs or the beaches of Darkshore. I mean, you guys wanted some water in Thousand Needles. I'm giving it to you!

If you disagree with my plans, just put a little note in the box. I'll be sure to read each and every one of them. Just don't come pounding on my door and make a mess of things. Don't send your armies against me, don't run screaming to the Kirin Tor. We can all live peacefully, together, in this great new world that I designed.

I will even give you a pony.

Now I shall take my leave of you. You have given me much in these few, short hours, including troll meat, carcasses, and the chance to sing. Until we meet again, brave souls, until we meet again.

Sincerely,
The Artist Formerly Known As The Destroyer
Black Dragonflight MVP (Really!)*

*Note: The denizens of Azeroth and the dragons of the Wyrmrest Accord may take exception to this. Pay them no heed.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ok bedankt voor de reply maar vroeger kon je hem toch ergens neerzetten,out of range gaan en vervolgens van een afstandje kijken hoe ie losging zonder dat ie gelijk achter je aangkwam?dat je zeg maar out of range stond en hij automatisch achter een lvl 4 ofzo aanvloog?

dat ie niet meescaled is alleen maar goed imo,kan je je talents lekker in Affli of Destro stoppen terwijl je toch 1x in het uur een leuke demon los kan laten op de vijand,lijkt me vooral leuk als er weer zo,n massa gevecht in AV is-->doet ie lekker Rain of Fire en Warstomp :) daarna infernaltje in de groep gooien :) wel lol lijkt me :D
kon het linkje niet bekijken op mn werk maar het ruikt naar Ghostcrawler haha is het een blue post of gewoon van een lvl 1 met de naam Deathwing?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:35:
Kon het linkje niet bekijken op mn werk maar het ruikt naar Ghostcrawler haha is het een blue post of gewoon van een lvl 1 met de naam Deathwing?
Het is een level 5 human mage. :P Hij heeft zijn post groen gemaakt. Ongeveer 14 paginas met reacties van mensen die denken een pony mount te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:56:
Ongeveer 14 paginas met reacties van mensen die denken een pony mount te krijgen.
Oh Nee niet weer he?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oe, die gaat denk ik heel mooi in mijn TukUI setup passen :)

@hieronder: Ik neem niet aan dat al die mensen er echt ingetrapt zijn, veel replies gaan over de beloofde gratis pony ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En 1 blik op zijn naam:
Ðeathwing

En dan 14 pagina's van mensen die het geloven :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:51:
[...]

En 1 blik op zijn naam:
Ðeathwing

Niemand is er in getrapt natuurlijk, iig die gene die het gepost heeft, heeft een leuke post gemaakt.
staat selfs op de frontpage van mmo-champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:51:
[...]

En 1 blik op zijn naam:
Ðeathwing

Maar hij heeft wel een animated protodrake avatar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:41:
[...]

Gronnstalker was een Nightelf Hunter die altijd hoge praat .. uitleg over persoon..
Jij bent niet de enigste geloof ik die hem niet mag ;)

http://www.mmo-champion.c...-in-famous-player-in-wow/

Laatste post van 1ste pagina ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wsslijk een ontzettend domme vraag. Ik heb nu een level 1 druid met 3 herloomsetjes 1 dps pve 1 spellpower pve en een spellpower pvp setje.

Nu wil ik dus van setjes wisselen tijdens het levelen. Tijdens beer en cat form is het dan verstandig om gebruik te maken van het dps setje aangezien er geen spell power in deze forms nodig zijn? en spellpower setje aantrekken zodra ik ga healen en gebruik maak van mijn gewone tauren form.

Klopt dit enigsinds? of is dit helemaal tree afhankelijk? en levert het geen voordeel op om te switchen tijdens het levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 22:13
Goede vrijdag zeker, bijna geen posts vandaag :(

Afgelopen dinsdag hebben we een guildmerge gedaan met een andere guild van vergelijkbare grootte.
Onze guild en hun guild hadden problemen met raids vol te krijgen en aangezien we van hetzelfde niveau zijn en dezelfde instelling hebben, was een guildmerge een logische stap :)
Ik ben benieuwd hoe het zal gaan de komende weken, tot nu toe lijkt het erg goed te gaan. Wel erg wennen om zoveel nieuwe spelers te zien en alle alts, daar zal wel wat weken overheen gaan voordat ik ze een beetje ken.

Merken jullie al veel verschil door de nieuwe buff in ICC? Van 5% naar 10%.
Ik ben er sindsdien nog niet geweest, misschien vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 16-09 22:13
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 14:22:
Wsslijk een ontzettend domme vraag. Ik heb nu een level 1 druid met 3 herloomsetjes 1 dps pve 1 spellpower pve en een spellpower pvp setje.

Nu wil ik dus van setjes wisselen tijdens het levelen. Tijdens beer en cat form is het dan verstandig om gebruik te maken van het dps setje aangezien er geen spell power in deze forms nodig zijn? en spellpower setje aantrekken zodra ik ga healen en gebruik maak van mijn gewone tauren form.

Klopt dit enigsinds? of is dit helemaal tree afhankelijk? en levert het geen voordeel op om te switchen tijdens het levelen?
Met dps pve, bedoel je neem ik aan feral (cat, bear)? Vanaf lvl 40 kun je dual talents nemen, tot die tijd lijkt het mij erg lastig om telkens te gaan switchen van gear. Als je als balance gaat lvlen, dan kun je ook makkelijker een keer gaan healen. Ga je als feral lvlen dan wordt healen al een stukje lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 14:22:

Tuurlijk is het tree afhankelijk. En als je als feral levelt ben je bijna nooit in caster form, dus gewoon de rogue set gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
levert mij inziens weinig voordeel op.

Tuurlijk low lvl stuff kan je gewoon SP setje aandoen als je een keer moet healen.
Je heb zowie zo healing skills zonder dat je in resto gespec bent.

En alles < de lvl 40 boeit het niet zo geloof ik :)

Heb ook een druid lvl 17 en heeft een SP setje (healing) en een AP setje (Bear tank/Cat dps) maar heb weinig gewisselt que lvlen behalve in dungeons dan is het maar net welke role ik heb.

lvl 40 komt dual spec en dan komt de verschillende setjes veel beter tot zijn recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe vragen om raad.

Momenteel raid ik nog niet maar heb ik wel al 5 items met Emblems of Triumph gekocht. Nu zit ik te twijfelen of ik een nieuw character naar 80 zou levelen vóór Cataclysm eraankomt of als ik zou beginnen met raiden.

Wat zouden jullie mij aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Doe dat gene waar jij op dat moment zin in heb, zin in een raid ga op zoek kom je er niet in of kan geen raid vinden lvl een alt.

Raids zoals Ony en TotC zijn kort en die worden nog gedaan op mijn realm.
ICC is de place to be, alleen als je geen achivements heb dan kan het wel eens lastig zijn om mee genomen te worden in deze raids.

Andere raids zoals Sarth, Malygos, Naxx, Uld zijn erg zeldzaam en zie je alleen langs komen als er een Weekly quest is en dan wordt ook echt alleen maar die baas geraid en de rest blijft open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou met Cataclysm een nieuwe toon starten, dan heb je weer een hele nieuwe wereld om te ontdekken :)
ToC en Ony zijn leuke raids om mee te beginnen.

Maarja, uiteindelijk moet je het zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn gearscore is momenteel 4266. Zou ik met deze gs (en zonder achievement) mee kunnen naar ICC of zou ik eerst nog wat hc's farmen zodat ik meer T9 gear heb?

Zit momenteel in een Nederlands/Belgische guild op Stormrage. Heb het nog niet gevraagd aan de guild of ik mee zou mogen. Daarom dat ik eerst eens jullie raad vraag.

Grtz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hangt af van je guild, welke rol je hebt en hoe goed je daar in bent ;)

Doe eens je armory linken anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn char heet Skeleto, server Stormrage.
Zit momenteel op mijn werk, dus kan armor niet linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 14:55:
Mijn char heet Skeleto, server Stormrage.
Zit momenteel op mijn werk, dus kan armor niet linken.
Je hebt nog blauwe gear en veel iLevel 200 items, hebt het grootste deel van je spul niet gegemmed en niets enchanted. De enige manier waarop je mee kan naar ICC is als de rest van het team je "draagt" en dat zou ik in elk geval niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raid-ready is je character nog niet.
Eerst je gems, enchants en gear op orde brengen (PvP/tank spul vervangen)
Volgens mij gemmen DK's full strenght, maar ik speel niet actief DK :P

Haal je character anders eens door be.imba.hu voor een snel overzichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik mijn gear klaar maken door hc's te farmen en Emblems of Triumph te verzamelen? Of zijn er nog andere manieren om aan goeie gear te geraken?

En ja, ik ben idd bezig om mijn tank/pvp gear te vervangen door items die ik gekocht heb met Emblem of Triumph. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahem, een beetje eigen inzet word hier gewaardeerd...

Ik denk dat dit wel een handige link is voor je = > Klikkie doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigen inzet? Als ik heroics doe, zet ik mij toch in om het tot een goed einde te brengen?

Ik snap het niet zo goed hoor. :)

Of bedoel je dat ik het zelf moet zoeken op het internet? :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:18
Goedemiddag allen!

Dit is mijn main char, door het runnen van hc's toch redelijk raid ready alleen door tijd gebrek en een te casual guild vrijwel geen raids gerund dus puggen valt niet mee :(

http://be.imba.hu/?zone=E...remyst&character=Muchacho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:06:
kan ik mijn gear klaar maken door hc's te farmen en Emblems of Triumph te verzamelen? Of zijn er nog andere manieren om aan goeie gear te geraken?

En ja, ik ben idd bezig om mijn tank/pvp gear te vervangen door items die ik gekocht heb met Emblem of Triumph. :)
Farm veel Heroics voor gear, en ja die tank gear moet eerst weg.
Belt is ook nodig aan vervanging toe, intellect op een item als DK ook al is het AP is vaak al een reden voor veel mensen om je te weigeren en wellicht ook een /point /lol combinatie.

En gemmen die gear van je, geen gem's is geen raid invite daar kan je van uit gaan mits de leader geen inspect doet.

BTW run iig die 5man icc dungeons elke dag, weet niet welke wapen je heb (fishing pole ftw ;) ).
Zie namelijk heel veel players met de items uit deze dungeon's en triumph badge gear in TotC10/25 Ony10/25 en VoA10/25 raids.

[ Voor 13% gewijzigd door Derr_Hans op 02-04-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ossi schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 14:29:
Goede vrijdag zeker, bijna geen posts vandaag :(

Merken jullie al veel verschil door de nieuwe buff in ICC? Van 5% naar 10%.
Ik zelf heb wel het gevoel dat die 5 procent extra wel wat uitmaken ja.

Zijn deze week begonnen met een aantal bazen op 25 HC. Stonden dus voor Marrowgar. Op 10 is de damage van de bonestorm behoorlijk, dus ik hield rekening met een aantal wipes.
Maar het was eigenlijk een lachertje. Een echt makkelijke 1shot. Maakte zelf nog een grote fout, baecon was verlopen op 1 tank, wat dus resulteerde in een dode tank. Gelijk maar even BOLT als addon gepakt, waarschuwt een aantal seconden voor het verlopen al.
Omdat de avond in het teken stond van snelle progress, van de 1e 4 alleen lootship nog op heroic gedaan.
Door naar Rotface HC. 1e keer een wipe .... omdat .... Komt ie ..... nog op normal stond.
Nu echt op heroic en gelijk weer een 1shot.
Door naar Festergut. Daar de 1e poging dus al goed de fout in. Iedereen dacht er dus te makkelijk over. Nog een aantal redelijke pogingen gehad maar helaas nog niet neer. Hopelijk deze week nog.
Princes en Queen lijken ook niet zo moeilijk, dus 6 neer op heroic moet kunnen lijkt me.
Gisteren echt een waardeloze opkomst dus maar Lolgalon 25 en VoA gedaan. Nu maar hopen dat het beter wordt, anders zal er tot de reset weinig progressie zijn.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:41:
[...]

Farm veel Heroics voor gear, en ja die tank gear moet eerst weg.
Belt is ook nodig aan vervanging toe, intellect op een item als DK ook al is het AP is vaak al een reden voor veel mensen om je te weigeren en wellicht ook een /point /lol combinatie.

En gemmen die gear van je, geen gem's is geen raid invite daar kan je van uit gaan mits de leader geen inspect doet.

BTW run iig die 5man icc dungeons elke dag, weet niet welke wapen je heb (fishing pole ftw ;) ).
Zie namelijk heel veel players met de items uit deze dungeon's en triumph badge gear in TotC10/25 Ony10/25 en VoA10/25 raids.
Mijn wapen is Edge of Ruin. Ik denk dat ik gisteravond aan het vissen was toen ik uitlogde. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Intellect item op een DK? OMG je zou mijn raid zeker niet binnenkomen :(
Kan u jammer genoeg niet inspecten, ik zit opt werk en Proxy server doet zijn job goed hier :(

BTW ik ben CRY tegengekomen gisteren in ICC25. Was leuk om te lezen...HEY, zit jij niet op Tweakers? :D In friendslist gezet en nu nogmaals /wave ;) In ICC25 jammer genoeg maar 4/12 gedaan, maar eindelijk vervanging gekregen voor mijn neck. Nu nog trinket, wrists, boots en cloak :( Was al bij al wel tevreden van mijn DPS maar mijn vriendin belde mij elke 10min op met verschillende vragen :( (we zijn pas verhuisd)

Ik ben altijd unholy DK geweest maar wil eens blood proberen omdat dit naart schijnt schitterende single target dps is. Nu heb ik via wow-achievements.com gaan kijken naar Vyoh, een DK freak met +-11400 achievement points en blood DK met Shadowmourne al :D

Nu zie ik dat die volledig ARP PEN gemmed is...dus ik wil graag eens blood proberen maar alle gems veranderen steekt me beetje tegen ;) Zeker als blijkt dat blood voor mij tegenvalt :(

[ Voor 9% gewijzigd door Owjeih op 02-04-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Wat? Check deze posting eens op de wow site. http://www.worldofwarcraf...rdev/equipmentpotency.xml
To complement this system, we plan to use an updated version of the phasing technology introduced in Wrath of the Lich King to automatically place players in segregated tiers based on their number. Each tier will comprise all players within a certain number range, and players will only be able to group with, talk to, or see other players in the same tier as themselves
Ik krijg het idee dat boosten hiermee tot het verleden gaat behoren? Maar een player in een andere tier niet meer kunnen zien vind ik vrij ver gaan. Zou ik eigenlijk wel jammer vinden. Ik vind het zo af en toe best leuk om met mijn lage level main duellen te bekijken van 80-erts, etc.

.edit.. ow wacht, dat is nog een post van 1 april.. .zucht |:( 8)7 :X 8) Shit

[ Voor 4% gewijzigd door HawVer op 02-04-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:48:
[...]

Mijn wapen is Edge of Ruin. Ik denk dat ik gisteravond aan het vissen was toen ik uitlogde. O-)
Ach iig heb jij die fishing pole mijn fishing staat ergens op de 180 skill en dat is het hoogste geloof dat ik heb van fishing ;) (dit zelfs op een alt van mij ;) )

Nou dan kan ik je alleen maar aanraden die 5man ICC dungeons op Heroic elke dag te lopen.
Dropped aantal goede items waaronder ilvl 232 2handed axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
HawVer schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:53:
Wat? Check deze posting eens op de wow site. http://www.worldofwarcraf...rdev/equipmentpotency.xml

[...]

Ik krijg het idee dat boosten hiermee tot het verleden gaat behoren? Maar een player in een andere tier niet meer kunnen zien vind ik vrij ver gaan. Zou ik eigenlijk wel jammer vinden. Ik vind het zo af en toe best leuk om met mijn lage level main duellen te bekijken van 80-erts, etc.

.edit.. ow wacht, dat is nog een post van 1 april.. .zucht |:( 8)7 :X 8) Shit
}:O _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Bleh, nog steeds geen lekker gevoel bij mijn pala healer. Gear is wel aardig op orde op dit moment en weinig moeite meer met healen maar kan toch altijd beter. Gister dikke faal op Ony 10, niet persé door fouten van mijn kant maar had toch elke keer wel momentjes dat ik de tank kwijtraakte en het lastig bijgehealed kreeg. Wat is de rotation van Holy paladins hier? Flash spam? Holy Light spam? Zovaak mogelijk Holy Shock?

In principe gebruik ik voornamelijk Holy Lights met zo nu en dan een Holy Shock i.c.m. Flash spam. Uiteraard zodra de CD weg is een judge en dan eigenlijk altijd Wisdom. Maar is het erg nuttig om een JoL te gebruiken, ik heb namelijk niet echt het idee dat dit echt veel toevoegt.

Het probleem dat ik vaak heb, in bijvoorbeeld een fight als Ony (welke niet moeilijk is, maar gister was epic fail) dat ik moet bewegen, soms tijdens een cast van Holy Light en op dat moment de tank bijna verlies. Op dat moment probeer ik hem nog wel vol te krijgen net Holy Shock en wat Flashes, maar het gebeurt weleens dat hij op dit moment toch dood gaat.

Ben eigenlijk even benieuwd naar de speelwijze van andere holy paladins.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ebayzo schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:08:
Bleh, nog steeds geen lekker gevoel bij mijn pala healer. Gear is wel aardig op orde op dit moment en weinig moeite meer met healen maar kan toch altijd beter. Gister dikke faal op Ony 10, niet persé door fouten van mijn kant maar had toch elke keer wel momentjes dat ik de tank kwijtraakte en het lastig bijgehealed kreeg. Wat is de rotation van Holy paladins hier? Flash spam? Holy Light spam? Zovaak mogelijk Holy Shock?

In principe gebruik ik voornamelijk Holy Lights met zo nu en dan een Holy Shock i.c.m. Flash spam. Uiteraard zodra de CD weg is een judge en dan eigenlijk altijd Wisdom. Maar is het erg nuttig om een JoL te gebruiken, ik heb namelijk niet echt het idee dat dit echt veel toevoegt.

Het probleem dat ik vaak heb, in bijvoorbeeld een fight als Ony (welke niet moeilijk is, maar gister was epic fail) dat ik moet bewegen, soms tijdens een cast van Holy Light en op dat moment de tank bijna verlies. Op dat moment probeer ik hem nog wel vol te krijgen net Holy Shock en wat Flashes, maar het gebeurt weleens dat hij op dit moment toch dood gaat.

Ben eigenlijk even benieuwd naar de speelwijze van andere holy paladins.
Sowieso moet je elke 2 minuten even een judgement op een target casten, voor ehm ik dacht Judgement of the just, waardoor je een reduced cast time hebt. Omdat het healen van een paladin altijd reactief is is het eigenlijk anticiperen op big ass dmg, en spammen tot je er bij neer valt.
Sacred shield helpt ook nog, en ik dacht dat Sacred shield een HOT gaf wanneer je FOL op dat target spamt?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Gohan-san schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:16:
[...]

Sowieso moet je elke 2 minuten even een judgement op een target casten, voor ehm ik dacht Judgement of the just, waardoor je een reduced cast time hebt. Omdat het healen van een paladin altijd reactief is is het eigenlijk anticiperen op big ass dmg, en spammen tot je er bij neer valt.
Sacred shield helpt ook nog, en ik dacht dat Sacred shield een HOT gaf wanneer je FOL op dat target spamt?
Reduces the cooldown of your Hammer of Justice by 10 sec, increases the duration of your Seal of Justice effect by 1 sec and your Judgement spells also reduce the melee attack speed of the target by 20%.
Is het effect van JuJ. Lijkt me niet nuttig dus. Of er moet iets in de talentree zitten, maar dat kan ik zogauw hier even niet zien.

Sacred Shield:
Each time the target takes damage they gain a Sacred Shield, absorbing 500 damage and increasing the paladin's chance to critically hit with Flash of Light by 50% for up to 6 sec. They cannot gain this effect more than once every 6 sec. Lasts 30 sec. This spell cannot be on more than one target at any one time.
Geen HoT maar wl crit. Maargoed, sowieso zijn de HoT's welke door glyphs bij de pala worden "veroorzaakt" toch al niet heel spannend op een tank die volle damage krijgt. Leuk om een DPS weer vol te krijgen, maar meer ook niet. Misschien toch maar mijn priest verder levellen als healert? :D Dit weekend hele weekend WoW "LAN" dus misschien maar even de priest levellen. Sigh.. ik wil een epic healer zijn }:O geen domme tankspammer :(

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Gohan-san schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:16:
[...]

Natuurlijk is het erg afhankelijk van je build, en je taak in je raid, maar je zou toch bijna altijd een tank healer moeten zijn. Specc je in sacred shield, dan absorbt deze meer dmg, en blijft langer actief. Je gebruikt idd de judge die je cast time verlaagt, en deze moet je ofc altijd up hebben.
Inderdaad is pala healing erg anticiperen op wat je targets zijn en welke dmg er komt, maar tank healing (2) is toch meestal beacon, en holy light spam.Vergeet ook niet dat holy light een btje aoe healing doet, tenzij je dit niet glyphed hebt, zo heal je meestal melee toch een klein beetje mee. Heb je tijd over , dan kan je altijd raid assisten,en met sacred shield op je main heal target absorbt deze eerst ook nog wat dmg. En idd geeft deze ook een hot (Infusion of light)

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

master_viper schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:36:
[...]

Natuurlijk is het erg afhankelijk van je build, en je taak in je raid, maar je zou toch bijna altijd een tank healer moeten zijn. Specc je in sacred shield, dan absorbt deze meer dmg, en blijft langer actief. Je gebruikt idd de judge die je cast time verlaagt, en deze moet je ofc altijd up hebben.
Inderdaad is pala healing erg anticiperen op wat je targets zijn en welke dmg er komt, maar tank healing (2) is toch meestal beacon, en holy light spam.Vergeet ook niet dat holy light een btje aoe healing doet, tenzij je dit niet glyphed hebt, zo heal je meestal melee toch een klein beetje mee. Heb je tijd over , dan kan je altijd raid assisten,en met sacred shield op je main heal target absorbt deze eerst ook nog wat dmg. En idd geeft deze ook een hot (Infusion of light)
Ok, nou vanavond dan toch nog maar even mijn spec nalopen. Moet eerlijk zeggen dat ik SS niet gebruikte eigenlijk. In het begin wel, maar afgeleerd in randoms eigenlijk. Wederom bedankt voor de tips. :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 17:28

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

@Ebayzo:
Voor tankhealing gebruik ik altijd Beacon of Light op één van de tanks. Als er maar één boss is, dan zet ik Sacred Shield op die tank die op dat moment aggro heeft. Vervolgens heal ik de tanks voornamelijk met Holy Light. Als ik even snel een dikke heal nodig heb, dan doe ik een Holy Shock in combinatie met het poppen van m'n trinkets en Divine Favor. Vervolgens een instant Flash of Light eroverheen. Da's een flinke bak healing in zeer korte tijd (2 GCD's).

Vaak heb je daarnaast nog wel wat tijd over om her en der de raidhealers wat te helpen. Dat is waar Holy Shock en (in het geval van een crittende Holy Shock instant) Flash of Light vaak wel van pas komen om mensen snel op full health te krijgen.

Als het kiele kiele wordt dan kun je Hand of Sacrifice gebruiken in combinatie met je bubble of Lay on Hands. Hand of Protection kan in dat geval ook wel handig zijn, maar het is niet erg raadzaam dit op een tank te gebruiken omdat hij dan 10 sec lang niet kan aanvallen.

Als je Flash of Light cast op iemand die ook je Sacred Shield heeft, dan krijgt diegene ook een HoT. Zie Infusion of Light (talent in de Holy Tree).

Enneeh, het is niet Judgements of the Just, maar Judgements of the Pure (o.a. 15% haste) wat je krijgt. Dát is waarom je altijd moet judgen.

Als je Seal/Judgement of Wisdom gebruikt, dan zijn er vaak wel boss encounters waar je dicht bij een boss of add kunt gaan staan. Tussen het casten door is er dan vaak wel wat tijd voor een melee swing die je wat mana teruggeeft (bij Ony bijv. vind ik het niet erg als ik aggro heb van 1 of 2 whelps, geeft mij weer wat mana regen :)). Sowieso, als je veel Holy Light spam doet, wees dan niet bang om je Divine Plea te gebruiken. Je doet wel 15 sec lang 50% minder healing, maar in de praktijk met Holy Light spam betekent dat vaak dat je vooral minder overhealing doet. Als je veel incoming damage verwacht dan moet je daar natuurlijk wel mee uitkijken :).

Mocht je je spec eens willen vergelijken met iemand anders: Mijn Paladin vind je hier: http://eu.wowarmory.com/c...-sheet.xml?r=Arathor&n=Thör. Mijn eerste spec is mijn PvP Holy spec, mijn tweede is mijn PvE Holy spec.

PS:
Enneeh, als je "epic" wilt zijn, dan kunt je beter gaan DPS'en of tanken. Healen is naar mijn ervaring iets waar je vooral zélf voldoening en plezier in moet hebben. Het kan vaak een erg ondankbare taak zijn (je krijgt overal de schuld van) en complimentjes zijn schaars. Hoe beter je healt, hoe vanzelfsprekender mensen het vinden dat ze goed gehealed worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Dricus op 02-04-2010 17:09 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Dricus schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:50:

PS:
Enneeh, als je "epic" wilt zijn, dan kunt je beter gaan DPS'en of tanken. Healen is naar mijn ervaring iets waar je vooral zélf voldoening en plezier in moet hebben. Het kan vaak een erg ondankbare taak zijn (je krijgt overal de schuld van) en complimentjes zijn schaars. Hoe beter je healt, hoe vanzelfsprekender mensen het vinden dat ze goed gehealed worden.
Voor tanken natuurlijk net zo goed, als het goed is niemand die iets zegt, maar als je iets out of the ordinary doet ben je gelijk een kut tank ;) maar goed ik doe alles met guildies die ik heb geen Epeen nodig ;)

Gisteren ICC10 gedaan met 2 healers (Pala+Druid) en dat was echt imba, Plaguewing down +Blood council! not bad not bad i might say.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zertaxka schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:44:
[...]
Ik zelf heb wel het gevoel dat die 5 procent extra wel wat uitmaken ja.

Zijn deze week begonnen met een aantal bazen op 25 HC. Stonden dus voor Marrowgar. Op 10 is de damage van de bonestorm behoorlijk, dus ik hield rekening met een aantal wipes.
Maar het was eigenlijk een lachertje. Een echt makkelijke 1shot.
Door naar Festergut. Daar de 1e poging dus al goed de fout in. Iedereen dacht er dus te makkelijk over. Nog een aantal redelijke pogingen gehad maar helaas nog niet neer. Hopelijk deze week nog.
Princes en Queen lijken ook niet zo moeilijk, dus 6 neer op heroic moet kunnen lijkt me.
De 5% buff maakt het echt een stuk makkelijker ja. Heb gisteren met de guild 11/12 op HC in 3.5 uur kunnen clearen. Alles ging sneller en soepeler.
Festergut heroic is nog wel 1 van de moeilijkere bosses omdat je een berg dps mee moet nemen, je tanks+tankhealers gegeared moeten wezen en mensen genoeg moeten spreiden en snel genoeg samenkomen voor de puke + injection. En daarboven op moet je ook nog slimes dodgen :)
Dreamwalker en BQL zijn toch makkelijker.

Ook mooi gisteren eindelijk m'n Shadowmourne questline afgemaakt: Armorylink
Weer een oranje wapen erbij na m'n 2h uit MC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:22:
[...]

Ook mooi gisteren eindelijk m'n Shadowmourne questline afgemaakt: Armorylink
Weer een oranje wapen erbij na m'n 2h uit MC :P
Hey gratz.. zoveel hebben hem nog niet denk ik..

Leuke GS ook 6663 ... evil bijna dan. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:37
Dricus schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:50:
Juist ja, gisteren zat ik in UK normal met m'n warrior en zonder probleem eerste twee mobs gepulled en getanked. Tweede groep trash ga ik dood, krijg een battleress van de healer en ik zie met ledeogen aan dat de healer uit z'n neus staat te vreten. Enige wat hij tijdens die fight gedaan had, was een Nourish. Druid leaved onder het mom van 'shit tank', huntard leaved: 'shit tank'. Er bleven een warrior en een DK over. Ik heb ze even gevraagd of ze ook wat aan te merken hadden op mij. De DK zegt dat alleen m'n pants fugly waren. Goed, kan ik mee leven. (Even later met een crap healer de instance alsnog afgemaakt. Heb genoeg dodge om niet te veel damage te krijgen. :))

Moraal van het verhaal, hoe goed je ook je best doet, het is nooit goed genoeg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
2de pac in uk (zeker als allemaal oppakt), of hele room in dkt voor de eerste boss, dan moet je healer wel ff opleten , das toch aardige smack dmg, en inderdaad meeste healers verwachte niet zoveel dmg in een hc.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
dev10 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 18:41:
[...]

Juist ja, gisteren zat ik in UK normal met m'n warrior en zonder probleem eerste twee mobs gepulled en getanked. Tweede groep trash ga ik dood, krijg een battleress van de healer en ik zie met ledeogen aan dat de healer uit z'n neus staat te vreten. Enige wat hij tijdens die fight gedaan had, was een Nourish. Druid leaved onder het mom van 'shit tank', huntard leaved: 'shit tank'. Er bleven een warrior en een DK over. Ik heb ze even gevraagd of ze ook wat aan te merken hadden op mij. De DK zegt dat alleen m'n pants fugly waren. Goed, kan ik mee leven. (Even later met een crap healer de instance alsnog afgemaakt. Heb genoeg dodge om niet te veel damage te krijgen. :))

Moraal van het verhaal, hoe goed je ook je best doet, het is nooit goed genoeg. :+
Ja maar die mobs daar stunnen je ook hoor. het engine wat je daar wat ruimte geeft is veel HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Hoi daar, ik ben een balance druid op dit moment, maar na 5 jaar druid spelen begint het mij nu echt te vervelen. Ik heb vooral een hekel aan het shapeshiften, naja hekel ... :)

Nu ben ik op zoek naar een nieuwe class. Ik speel vooral solo en PvP. Heeft iemand een tip voor een leuke class en waarom?

Ik heb in TBC (frost) mage gespeeld, leuk voor PvP maar soloën vond ik minder. Ook heb ik een tijdje DK gespeeld (na hun OP status :P) deze vind ik wel leuk maar als ik nu inlog voor PvP dan kan ik niks, dmg laag en ik wordt gedood in 1 global gemiddeld.

Dus die twee classen vallen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
vergeet niet met alle verandering op res gebied, geen pvp gear -> dood in 5 sec
duel iemand met res kit aan dan verlies bijna zeker weten geheid (of de andere is echt een n00b)

zo te lezen zal het een heal-able class wel beter zijn, hoef niet verteleen hoe op een goede paladin is
en resto shaman is zeker ook behoorlijk sterk, en voor solo is gewoon elemental or reti/prot gaat imo snel genoeg

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
dev10 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 18:41:
[...]

Niet zozeer een moraal. Het is helaas het verhaal van de tanks, je bent altijd de schuldige.
Ninja pull van dps? "OMG tank taunt ffs, nub tank"
Mana break/wachten op een cooldown? "gogogogo ffs, kick tank he's to slow"
Healer dc/afk ofzo halverwege een boss? "tard tank *leaves"
Healer OOM omdat de dps geeneens 3k dps gezamelijk doet? "nubs *leaves*"
(2 pala's, de ret buffed niet prot wel) "tank buff ffs, nub tank l2play. kk no heal for u"
Hc/raid dat gemaakt is voor 20k hp BUFFED "tank has 30khp, equip tank gear pl0x"

En de favoriet:
"its just HC, why bother" als ze zelf iets fout doen. Als je er dan iets over zegt zoals 'als je een hc tactiek al niet aan kan hoop ik niet dat je ooit in een raid komt' zijn ze boos...

Uiteindelijk is het altijd de fout van de dps. Zij doen niet genoeg dps (5min voor een hc boss?) of zij doen de pull of zij vergeten wat met movement/interupts of zij volgen de marks niet op of zij beginnen met bv bladestorm als opener. Maar ze verwachten dat je, als tank, alle fouten goedmaakt en zo niet krijg je een kick zo snel als de timer om is.

9/10 keer vergeet dps echter dat 3k dps sustained best goed is.. voor een tank op lvl80 of een dps op lvl 75. 2k voor een dps op 80 is gewoon slecht, maar waag het niet op hen commentaar te geven. Stel je voor dat ze wat keybinds gebruiken en 4-5k single target en 6-10k aoe doen. Per persoon dan he. Nee, als dps, die enkel dps hoeven te doen (het is nou niet dat ze cc moeten uitvoeren en timers moeten bijhouden of dingen kiten) is zelfs dat tegenwoordig te veel gevraagd.
Of om achter de skull of prio targets aan te gaan (de meeste gaan geeneens voor een KB want dat geeft lagere dps) is vaak ook teveel gevraagd.
1k sustained dps is goed... op lvl 60 als je wat outland gear hebt.
2k sustained is goed op lvl70 als je een paar dingetjes wotlk gear hebt.
3-3,5k is voor 75-79 omdat je dan vol wotlk greens hebt en ondertussen wat blues, trinkets en misschien zelfs een craften AH ding.
4k sustained is wel het minimum voor een 80 (zonder raid/crafted gear, enkel welfare spulletjes). Dan heb ik het over locks die enkel SoC gebruiken op elke target, of 41/5/15 muti rogues met 2x instant poison die enkel mutilate en evis gebruiken, of BM hunters die enkel steady/volley gebruiken. Met wat echte gear, pve talents en gezond verstand zit je zo op 6k.

P.S. /vent
P.P.S voor degene die denken dat dit overdreven is: ga maar eens tanken, dan kom je erachter dat het nog veel erger is.... en dan weet je gelijk het probleem van tank-shortage, aangezien ook jij dan enkel nog guild-runs gaat doen of gewoon fury/ret/unholy gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Teunis schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 13:43:
vergeet niet met alle verandering op res gebied, geen pvp gear -> dood in 5 sec
duel iemand met res kit aan dan verlies bijna zeker weten geheid (of de andere is echt een n00b)

zo te lezen zal het een heal-able class wel beter zijn, hoef niet verteleen hoe op een goede paladin is
en resto shaman is zeker ook behoorlijk sterk, en voor solo is gewoon elemental or reti/prot gaat imo snel genoeg
Mijn prot pala heeft 0 resilience, en staat altijd top 3 dmg done én healing done terwijl ik me op objectives richt. Resilience is overrated, vandaar dat steeds meer pvp-ers tegenwoordig voor pve/pvp mix gaan wat betreft gear. Gaat er veel meer om dat je rondkijkt, helpt met de basis tactieken en daar waar je spec voordeel heeft. Bv als shaman/druid/mage de flag pakken/terughalen als focus hebben (travel forms/blink en slows).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myrdreon schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:44:
[...]
Verhaal...

4k sustained is wel het minimum voor een 80 (zonder raid/crafted gear, enkel welfare spulletjes).

Meer verhaal...
4k dps is voor iemand in T9 in een random HC redelijk aan de hoge kant hoor, ik kom niet veel hoger met mijn warrior in ieder geval.
Op de Bossdummy zit ik op een max van 4k op het moment.
Myrdreon schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:53:
[...]

Mijn prot pala heeft 0 resilience, en staat altijd top 3 dmg done én healing done terwijl ik me op objectives richt. Resilience is overrated, vandaar dat steeds meer pvp-ers tegenwoordig voor pve/pvp mix gaan wat betreft gear. Gaat er veel meer om dat je rondkijkt, helpt met de basis tactieken en daar waar je spec voordeel heeft. Bv als shaman/druid/mage de flag pakken/terughalen als focus hebben (travel forms/blink en slows).
Er is een verschil tussen Resilience is overrated en Pallies zijn overpowered :+

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
[...]
750 sustained dps is goed... op lvl 60 als je wat outland gear hebt.
1k sustained is goed op lvl70 als je een paar dingetjes wotlk gear hebt. (op brutallus in full end-game tbc gear haalden sommige classes nooit hoger dan 1.5-2k, dus 2k als 70 is gewoon overdreven)
1,5k sustained is wel het minimum voor een 80 (zonder raid/crafted gear, enkel welfare spulletjes). Dan heb ik het over locks die enkel SoC gebruiken op elke target, of 41/5/15 muti rogues met 2x instant poison die enkel mutilate en evis gebruiken, of BM hunters die enkel steady/volley gebruiken. Met wat echte gear, pve talents en gezond verstand zit je zo op 6k.
Met wat gear zit je over de 15k op trash, en 10k st. Dat wil niet zeggen dat degene die net gedinged is en/of niet veel speelt ook op dat level moet zitten.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou maar afk staan tot en met net 10 min geleden, en aggro krijgen terwijl je zit te tweakeren en alt tabben en een time lost voor je neus zien !!!!!!!

xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
Waarom AFK'en midden in een war-zone?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een truukje om je flying mount in northrend te activeren of iets? Ik heb m gekocht, ben naar Shattrath City gevlogen....uiteindelijk in valiance keep gekomen, maar het icoon blijft grijs, ook verderop in Sholazar Basin mag ik niet vliegen. Bugje?
of bedoelen ze met dat het alleen werkt in Outland en Northrend toch iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xhale
  • Laatst online: 16:46
Je hebt coldweather flying nodig, te koop in dalaran op lvl 78. Of account bound item als je een lvl 80 hebt.

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Northrend moet je ook coldweather flying hebben, buiten je flying mount.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, even knokken tot 78 dan nog :) bedankt. Vreemd dat het dan zo staat vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Xhale schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:55:
Je hebt coldweather flying nodig, te koop in dalaran op lvl 78. Of account bound item als je een lvl 80 hebt.
77. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk die verhalen over healers en 'mogelijke' op- en aanmerkingen.

Ik ben nog steeds offspec healer op m'n druid, te meer om sneller te kunnen queuen voor instances. HC's en normals.
Speel met twee vingers in m'n neus, niet letterlijk natuurlijk. Ene hand kop koffie, andere hand healen.
Gebruik in de HC's voornamelijk Rejuvenation en Nourish. Rejuvenation hou ik altijd wel op bij de tank, overige let ik voornamelijk op aggro. Alleen bij bosses heb ik bij allen Rejuvenation op.
De enige keren dat ik er tegen aan moet healen, is wanneer de tank geen aggro houdt en de mobs alle kanten op vliegen, komt niet vaak voor, maar kan gebeuren. Ik zeg altijd: 'No Biggy'.

Binnenkort lig ik uit m'n guild, /gquit.
Heb genoeg gezien van het guild, dat alleen bestaat uit solo gangers, op een paar man na, op één hand te tellen. Wil wel eens verder komen dan alleen maar badge gear.
Currency is nu zo ongeveer 521 badges of triumph, geen idee wat ik er me aan moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18

Trouble

Everything is awesome

Ben na 2 weken eindelijk weer eens aan het spelen, best fijn. Probeer vandaag nog door te stomen naar Northrend :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:18:
Waarom AFK'en midden in een war-zone?! :P
Omdat niemand je toch aanvalt als je in de lucht zit :P, teminste bij ons nooit ze vliegen even langs en thats it.
maar ik stond daar alleen afk bij dat middeln stuk.

En toen in eens :D

Afbeeldingslocatie: http://ipwnewbz.files.wordpress.com/2009/04/aeria_timelost.jpg
"niet mijn char "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Gohan-san schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:12:
[...]

Voor tanken natuurlijk net zo goed, als het goed is niemand die iets zegt, maar als je iets out of the ordinary doet ben je gelijk een kut tank ;) maar goed ik doe alles met guildies die ik heb geen Epeen nodig ;)

Gisteren ICC10 gedaan met 2 healers (Pala+Druid) en dat was echt imba, Plaguewing down +Blood council! not bad not bad i might say.
Ik heb laats een complimentje gekregen voor mijn tank werk. Samen met een druid healer door een instance heen gerend. Op een gegeven moment pullde we drie packs tegelijk. Met heel veel moeite en met knap healing werk van de druid maar één dps dood laten gaan. Zowel healer als ik kreeg een complimentje, dat is toch leuk.

Soms zitten er ook gewoon goed dpsers tussen. Laatst met een groep met vooral ranged dps een instance gedaan. Dat ging echt prima, ben nog nooit zo vlekkeloos door Blackrock Depths heen gerend. Dan krijgt de dps ook een complimentje van mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 22-08 08:39
[...]

1k sustained dps is goed... op lvl 60 als je wat outland gear hebt.
2k sustained is goed op lvl70 als je een paar dingetjes wotlk gear hebt.
3-3,5k is voor 75-79 omdat je dan vol wotlk greens hebt en ondertussen wat blues, trinkets en misschien zelfs een craften AH ding.
4k sustained is wel het minimum voor een 80 (zonder raid/crafted gear, enkel welfare spulletjes). Dan heb ik het over locks die enkel SoC gebruiken op elke target, of 41/5/15 muti rogues met 2x instant poison die enkel mutilate en evis gebruiken, of BM hunters die enkel steady/volley gebruiken. Met wat echte gear, pve talents en gezond verstand zit je zo op 6k.
Dit is gewoonweg niet waar. Het klopt wellicht voor enkele classes. Maar zeker niet voor een heleboel andere classes. Misschien als je inderdaad 'welfare epix' kan kopen. Dat jij, zodra je 80 dinged, 2 á 3 lvl264 items aan kan schaffen. Maar met een verse toon, die in dungeon blues loopt.. Na-ah. Echt niet. Die 4k haal je als je HC/naxx10 gegeared bent, en ook dan nog niet eens op alle classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garagaholic schreef op zondag 04 april 2010 @ 12:08:
[...]
Die 4k haal je als je HC/naxx10 gegeared bent, en ook dan nog niet eens op alle classes.
Inderdaad, een dps warrior kan daar nu na de gebruikelijke nerfs ivm slechte scaling alleen maar van dromen.

In T9 gaat het wel weer lekker, maar om dat te krijgen kan je beter eerst een tank setje verzamelen en gaan tanken, dat is sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 12:11:
[...]

Inderdaad, een dps warrior kan daar nu na de gebruikelijke nerfs ivm slechte scaling alleen maar van dromen.
Dat hoor ik nu wel altijd, maar toch staan bij ons steevast de warriors erg hoog op de DPS-ranking, en dat komt niet omdat de rest van onze DPS zo slecht zou zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Druk bezig geweest met mijn UI :)

Idle is nu wel in orde alleen de Borders nog een keer veranderen.

Idle UI 1280x1024
Combat (still work in progress :) )

In combat Grid en me Buff/Proc bars anders maken/verplaatsen :)
Waardoor cast bar naar beneden kan, me debuffs valt in me minimap en das ook niet de bedoeling :P
Icon's minimap aanpassen ;)

Vooral de buff/Proc bars zijn een doorn in het oog, beetje veel bars en daar door te druk en overzight kwijt :)

aaah zie nu in mijn combat pic dat ik aan het slacken bent qua buffs ;)
Molten Armor, Arcane brillance en geen Focus Magic op de healer.

[ Voor 20% gewijzigd door Derr_Hans op 04-04-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
NMe schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:27:
[...]

Dat hoor ik nu wel altijd, maar toch staan bij ons steevast de warriors erg hoog op de DPS-ranking, en dat komt niet omdat de rest van onze DPS zo slecht zou zijn. ;)
Alle nerfs zijn omdat warriors goed scalen met gear, altijd al geweest. En dat wordt dan weer opgelost door een nerf. Helaas gaat het meestal zo.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:01

JCG

PA1JCG

Ugh was een slechte avond, de hele avond gedaan over rotface en festergut terwijl we ze op farm hebben.
Niet dat ik echt meer hielp, ik was dps in plaats van me gebruikelijk healing. Hopen dat het dinsdag wat beter gaat, want dit is gewoon droevig.

Maar heeft iemand advies om snel gear te scoren voor moonkins? Ik heb t9.10 en de rest is van mijn resto set, met andere woorden hoop haste en weinig crit. Gelukkig kon ik bij de melee staan op festergut zodat ik rustig mijn rotatie afkon werken en toch nog 7k dps haalde. Maar alles behalve de top spot bekent dat ik nog niet genoeg damage doe :+

Ik weet niet of mensen er geïnterreseerd in zijn maar ik heb voor mijn guild videos op youtube gezet over hoe je metde special ability van bazen om moet gaan. Het zijn nog niet alle bazen en sommig heb ik nog geen goede materiaal van kunnen krijgen. Maar ik blijf rustig doorgaan, lijkt een hoop te helpen in mijn guild. In iedergeval beter dan een link te geven naar video van 5 minuten van een gevecht. Of het nuttig is ligt er natuurlijk aan of je guild dezelfde tactics gebruikt. Iedereen is vrij om ze te gebruiken.
Anyway hier is mijn kanaal: MrWoodshade (als dit niet mag verwijder ik de link gelijk, maar leek me wel handig voor sommige mensen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.youtube.com/user/CanthusOfCandE heeft ook een paar mooie video's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
*Geeuw* Zit weer op mijn werk sinds 6u, gelukkig is er bijna geen werk dus kan ik tankspot movies kijken :D
Gisteren ICC10 aan het doen geweest met 10m guild die echt progression aan het doen zijn, dus het gaat rocky...maar we zitten toch al aan 7/12.

Wegens slacking (tijdgebrek) is dat ook progression voor mij.

Net voor de raid mijn daily HC gedaan en nu heb ik T10 chest gekocht. Nu heb ik al 2xT10.25 items en 2xT10 en zit ik met een gs van 5600. Niet slecht voor amper geraid te hebben imo :)

Kan niet wachten om na reset terug ICC25 te doen, ik heb dringend nieuwe weapon, wrists, trinket en feet nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18

Trouble

Everything is awesome

*O* Voor het eerst in Northrend beland :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 22-08 08:39
NMe schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:27:
[...]

Zoals al gezegd: warriors scalen ongelooflijk goed met gear. Waar andere classes 'naakt' op level 80 al een lekkere hoeveelheid DPS doen, blijven warriors érg laag staan. Daarentegen zullen die andere classes het aantrekken van nieuwe gear niet bijzonder hard merken, terwijl een warrior er met grote sprongen op vooruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
garagaholic schreef op maandag 05 april 2010 @ 16:08:
[...]

Zoals al gezegd: warriors scalen ongelooflijk goed met gear. Waar andere classes 'naakt' op level 80 al een lekkere hoeveelheid DPS doen, blijven warriors érg laag staan. Daarentegen zullen die andere classes het aantrekken van nieuwe gear niet bijzonder hard merken, terwijl een warrior er met grote sprongen op vooruit gaat.
Zelfde verhaal voor een paladin :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockwood
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-11-2023
Superlekker gespeeld dit paasweekend met m'n lvl 76 DK. Een supersnelle run gedaan in Drak'Tharon Keep met een lvl 80 druid healer. Net nog een WSG gewonnen met 3 Alliance flag captures en 0 aan de Horde kant. Ik heb nu 46K honor en kan straks meteen een deel van m'n pvp set kopen.

Ik had nog wel een vraag. Als ik straks lvl 80 ding en alleen maar pvp, is een titan steel destroyer dan een redelijk wapen om mee te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
mensen, vraagje, ik heb ineens een flightpath naar "shattered sun staging area" maar heb geen idee hoe ik eraan kom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
krijg je automatisch op level 70 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
Kees schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:57:
krijg je automatisch op level 70 ofzo
nouja, ben level 42 dus dat ken niet :P

tis beetje vaag want mijn level 55 druid en mijn lvl 46 hunter hebben hem nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

kreeg je die ook niet bij een bepaalde quest? weet het even niet meer :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.