![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
Multi-box heeft ook bizar veel nadelen hoor. Je hebt minimale controle over de beweging van je characters, enige dat je dus 5 mensen in 1x 1 persoon kan laten aanvallen. Maar zet 5 'losse' mensen tegenover een gemiddelde multi-boxer, dat win je wel.Dreanor schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:31:
Toch blijf ik multiboxen puur cheaten vinden! 1 persoon de kracht van 5, dat wil ik ook wel geef mijn main ook 5x health/dps en als ik 20% health verlies gaat er 20% dmg weg (net als je een multibox char killed zeg maar).
Maarja, blizzard gedoogd het omdat het extra cash is en spelers beweren dat ze "echt" 5 chars zelf besturen (lol). Ze besturen nog altijd maar 1 char en de commands worden gewoon gecopierd. Op die manier kan ik bots enzo ook wel goed praten, ja ik heb 1 char naar 80 en alle commands worden gewoon gecopierd naar andere chars dus ik bestuur ze echt hoor.
Maargoed, dat is mijn nederige mening maar hoor.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 22-03-2010 17:06 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
hhhmmm, dat kan ook gewoon een slimmigheid/marketing zijn... Om de concurrentie of te ontmoedigen of ze te laten denken dat je er niet mee bezig bent om dan surprise surprise de eerste dungeon-bot uit te brengen... Ik geef toe dat ik er nu fftjess vanuit ga dat er überhaupt een markt voor is, oftewel dat die bots-software betaalde software is, mijn kennis daarin is ietwat te beperkt...binnen hetzelfde systeem maanden geleden zelfs de 'grotere' botmakers aangaven dat een zelfstandige bot bijna onmogelijk is
Zo zou voor mij waarschijnlijk ook mijn eerste raid zijn..hulkie schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:58:
In mijn Icc-10 run van zaterdag (pug op tankadin) was trouwens een hunter mee die best redelijk speelde, niks bijzonders, maar hij deed net genoeg damage om acceptabel mee te kunnen. Bij Lady viel de boog. Een enorme upgrade voor zijn 232 boog dus. Hij rollde alleen niet. Ik kon met wat anderen nog net op tijd aangeven dat hij moest rollen. Wist hij niet hoe dat moest… Was zijn eerste raid ooit. Had al jaren solo gespeeld en in een guild gezeten met 3 members. Dus toen we hem vertelde dat hij /roll of /random 100 moest tikken was hij verbaasd. De lootmaster gooide de boog al voor zijn roll naar hem toe, daar kwam hij 5 minuten later pas achter en was zo blij als een kind. Hehe, toch leuk!
http://hawvie.deviantart.com/
Ik ging er het afgelopen weekend in met een GS van 4300, ik kwam eruit met een gs van 5300 op mijn mageRichardvdD schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:06:
Leuke raidleader dan! Normaal gesproken kom je ICC niet binnen zonder 5300 GS en achievement
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
[ Voor 3% gewijzigd door Dreanor op 22-03-2010 19:53 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Niet aan toegeven. Ben zelf Ret/prot en moet er niet aan denken om te healen.. holy gear.. bleghdetheavn schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:54:
Afgelopen zaterdag nog een ICC10 pug gedaan. Voor de een of andere reden had ik die nacht al gedroomd dat ik op m'n paladin moest gaan healen, maar goed, m'n paladin is Protection en Retribution, dus het zal gelukkig maar bij een "nachtmerrie" blijven
Gedurende de raid begon me langzamerhand wel te dagen dat er mij iets teveel plate healing gear dropte. Een paar runs eerder ook al... De RL duwde deze ook allemaal vrolijk richting mijn bags. Volgens mij wil Blizzard me iets vertellen
Maar goed, Festergut, Rotface en Putri neergelegd, plus de Bloed Prinsjes. Al met al leuk voor een eenvoudige pug
Bier, Whiskey en Metal!!
Laatst had ik ook zoiets. Was bij Ignis op 10 man. Op de trash was ik aan het slacken zoals altijd. Krijg ik voor aanvang van Ignis dat mijn dps hoger moest en dat ik maar beter zijn voorbeeld kon volgen (gast had een dps van 4k op trash,LordMithril schreef op maandag 22 maart 2010 @ 23:57:
[...]
Vind het nog steeds verwonderlijk hoe slecht sommige mensen kunnen spelen![]()
VOA/10 tijdje geleden, had van de dps de laagste gearscore (niet dat het mij wat boeit maar jah).
Met de trash niet eens actief meegedaan. Auto attack en af en toe een dingetje. Stond dus ver onderaan de dmg lijst.
Het koste me vervolgens bij de 1ste baas nog geen 20 seconden om van onderaan naar boven te schieten en daar makkelijk te blijven. Dan vraag je je toch af wat die fury warrior naast je met een gs van 58xx aan het doen is
Maintenance is geplanned vanaf 03.00 - 11.00 deze week dus ik verwacht eigelijk wel met 90% dat de patch aankomende woensdag live gaat..hij is al een poosje op de PTR nu en volgens een guildie die ook een ptr account heeft zijn de meeste bugs er nu wel uit! ik durf dus bijna met zekerheid te zeggen dat ie woensdag live gaat! [EDITJE: staan ook al berichten over inmiddels op wow.com en MMo-champion]sabriel schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:33:
weet iemand of de patch dat je geen marks meer krijgt in BG deze woensdag live gaat ?
Hoef er nog maar zo weinig voordat ik er weer 100 van alles heb, maar 1 dag zou net te kort kunnen zijn.
DRICUS:Ik had al langer het plan om het aspect PvP van WoW eens wat te gaan verkennen. Ik moet zeggen dat dit mede komt door de enthausiaste verhalen van Vivaladen op dit forum.
nog bedankt voor het lieve complimentjes jongens!GotCOAST:Weer iets van Viva's schuld. Door hem ben ik ook weer verslaafd aan mijn Paladin (level 80 Human, nu ook in zijn guild). En niet alleen PvP, maar ook PvE want ik heb enorm veel gear nodig.
[ Voor 11% gewijzigd door Vivaladen op 23-03-2010 08:04 ]
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
...feels left outNeelon schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:44:
Soms zou je een beetje moe worden van de drop tables... vanavond maar weer een setje icc 5mans doen met hopelijk de "vaste" club, scheelt in competitie en dan kan ik tenminste needen op cloth items.
Speaking of which, heeft iemand een idee hoeveel de frostwolf howler mount moet gaan kosten in 3.3.3? Nu kost het ding nog 50 AV marks dacht ik, en op mmo-champion.com zie ik alleen de prijzen voor de standaard pvp mount (50000 honour).sabriel schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:33:
weet iemand of de patch dat je geen marks meer krijgt in BG deze woensdag live gaat ?
Hoef er nog maar zo weinig voordat ik er weer 100 van alles heb, maar 1 dag zou net te kort kunnen zijn.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Die gaat je vanaf woensdag idd ook 50.000 honor kosten heb ik op de Ptr versie van wowhead gevonden, de Frostwolf howler en Alterac Velley ram gaan beiden net als de overige pvp mounts 50.000 honor kosten..Kapoen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:50:
[...]
Speaking of which, heeft iemand een idee hoeveel de frostwolf howler mount moet gaan kosten in 3.3.3? Nu kost het ding nog 50 AV marks dacht ik, en op mmo-champion.com zie ik alleen de prijzen voor de standaard pvp mount (50000 honour).
[ Voor 60% gewijzigd door Vivaladen op 23-03-2010 09:04 ]
Tja. Anderzijds; waar heb jij dat trinket voor nodig als je toch al top dps doet? Die shammy ging er vast veel meer mee op voor uit dan jij.patrickos85 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:05:toon volledige bericht
gisteren een wekelijkse raid gedaan in toc25m voor Deaths Choice trinket. deze is nog steeds Best in Slot voor een Ret paladin. join een pug(ja ik weet het, is fout) in de hoop dat de trinket dropped.
op zich ging het best goed. er waren iets van 5 dps'ers die de raid droegen(ik was op elk gevecht #1 dps). de rest deed van 5k tot 2k..echt heel laag en dat waren nog main characters...
anyway, we komen bij twins, ze gaan neer en de trinket dropped![]()
dus de main characters rollen (main>alts) en een enhancement shaman met 2k dps(4k op twins) krijgt de trinket... dat brak me klomp en was gelijk de spreekwoordelijke druppel.
ik ben het zat om elke week een random groep mensen te helpen aan gear terwijl ze het enkele item dat wil voor me neus wegkapen.
tl;dr
slechte dps krijgt goeie trinket en ik stop met puggen.
Idd, knalde er rond 22:30 ofzo uit en was tot 0:30 zo'n beetje offline, ondertussen ff filmpje gekeken (Planet Terror, briljante baggerfilm!) en daarna de laatste 3% naar level 58 alsnog gedaan en mijn horde pal in Outlands geparkeerd
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
ik denk dat hij zoveel mist omdat hij niet hit capped is dat het nog steeds geen vooruitgang isgaragaholic schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:09:
[...]
Tja. Anderzijds; waar heb jij dat trinket voor nodig als je toch al top dps doet? Die shammy ging er vast veel meer mee op voor uit dan jij.
Mij 2cents...patrickos85 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:19:
[...]
ik denk dat hij zoveel mist omdat hij niet hit capped is dat het nog steeds geen vooruitgang is
maar ik begrijp het wel, maar ik ben het zat, want dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt. zelfde verhaal is vaker gebeurt. een andere keer was het bijvoorbeeld een rogue die 4k dps deed op twins.
als ik me eigen raid maak dan dropped de trinket niet![]()
ik speel end game. daarom wil ik het best mogelijke uit me character halen om te zorgen dat de guild daar ook profijt van heeft. die trinket zou mijn dps verhogen met een 120 dps of meer.
maar goed..ik wilde even me gal spuwen en dat is nu gedaan
[ Voor 10% gewijzigd door SnoeiKoei op 23-03-2010 09:29 ]
Leuk dat je rond dezelfde level als ik zit. BRD is een dungeon die erg lang is, als je daar in terecht komt moet je niet verwachten dat je de hele run kan voltooien met dezelfde groep. Dat is mij nog maar één keer gelukt met een LFG groep. Het is jammer dat je niet crossrealm een groep kan aanmaken anders zou ik een keer samen met je gaan. De perfecte groep voor BRD is een ranged, ranged, healer, warlock,en tank (maakt niet uit welke class). Als de tank voldoende aggro kan houden ben je met de ranged (mages) zo door de instance heen. Melee is niet super handig omdat er tussen de trash packs een medic zit die de rest healt. De warlock in de groep is haast onmisbaar omdat die kan summonen. Als er iemand halverwege de run uitstapt (wat bijna 100% kans is) heb je zo vervanging naast je staan. Wat je de volgende keer kan doen is voor een groep vragen in Eastern/Western Plaguelands. O en btw, de vorige keer dat ik de instance deed had ik de prinses gedood en kreeg ik geen helpfull goods. Ik weet niet of wij wat fout deden of dat het een bug was oid. Maar houd er rekening mee.SnoeiKoei schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:17:
Damn zeg. Wat is wow toch een asociale bende geworden zo. Ik kan er tijdens het spelen nog steeds wel om lachen en blijf zelf netjes maar als je uiteindelijk ziet wat je op een hele avond bereikt... Ja een bak XP, dat wel... ben eerst 57 en daarna 58 gedingd op 1 avond, nauwelijks rested xp.
[ Voor 55% gewijzigd door prutser001 op 23-03-2010 10:52 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Best in slot is Tiny Abomination in a Jar, gevolgt door de heroic DV, en dan de heroic-10 lady trinket, en dan pas de normale DV. Dus het is niet helemaal BiSpatrickos85 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:05:
gisteren een wekelijkse raid gedaan in toc25m voor Deaths Choice trinket. deze is nog steeds Best in Slot voor een Ret paladin. join een pug(ja ik weet het, is fout) in de hoop dat de trinket dropped.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Krijg bij dit verhaal een beetje mn eerste Molten Core gevoelend terughulkie schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:58:
Vroeger is er een tijd geweest dat multi-shot ook op singletarget een dps increase was. Misschien was het iemand die al heeeeel lang niet had gespeeld, en ook niet meer wist hoe hij in party chat moest praten.
In mijn Icc-10 run van zaterdag (pug op tankadin) was trouwens een hunter mee die best redelijk speelde, niks bijzonders, maar hij deed net genoeg damage om acceptabel mee te kunnen. Bij Lady viel de boog. Een enorme upgrade voor zijn 232 boog dus. Hij rollde alleen niet. Ik kon met wat anderen nog net op tijd aangeven dat hij moest rollen. Wist hij niet hoe dat moest… Was zijn eerste raid ooit. Had al jaren solo gespeeld en in een guild gezeten met 3 members. Dus toen we hem vertelde dat hij /roll of /random 100 moest tikken was hij verbaasd. De lootmaster gooide de boog al voor zijn roll naar hem toe, daar kwam hij 5 minuten later pas achter en was zo blij als een kind. Hehe, toch leuk!
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Een leuke oplossing voor je zou zijn om GDKP runs te introduceren op je server. Hiermee laat je mensen gold bieden op een item en de uiteindelijke pot word verdeeld onder de mensen. Heeft z'n voordelen en z'n nadelen natuurlijk, je moet immers redelijk in de buit tasten als je zo'n BiS item wil ontvangen maar je loopt dan wel altijd met iets weg (item of gold).patrickos85 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:19:
[...]
ik denk dat hij zoveel mist omdat hij niet hit capped is dat het nog steeds geen vooruitgang is
maar ik begrijp het wel, maar ik ben het zat, want dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt. zelfde verhaal is vaker gebeurt. een andere keer was het bijvoorbeeld een rogue die 4k dps deed op twins.
als ik me eigen raid maak dan dropped de trinket niet![]()
ik speel end game. daarom wil ik het best mogelijke uit me character halen om te zorgen dat de guild daar ook profijt van heeft. die trinket zou mijn dps verhogen met een 120 dps of meer.
maar goed..ik wilde even me gal spuwen en dat is nu gedaan
[ Voor 40% gewijzigd door deTwisj op 23-03-2010 09:47 ]
cent 1: dan moest de halve raid gekicked worden. waren zoveel die ondermaats presteerdeSnoeiKoei schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:27:toon volledige bericht
[...]
Mij 2cents...
Cent 1: In een pug heeft de slechtste dps net zoveel recht op loot als de beste. Presteert iemand onder de maat, dan is de enige manier om te voorkomen dat hij "jouw" loot krijgt een tijdige kick end aar wacht je niet mee tot vlak voor Twins.
Cent 2: als die trinket zo belangrijk is dat jouw hele guild ervan profiteert zouden ze je iedere week wel even kunnen helpen. Doen ze dat niet, dan is dat hun probleem dus eigenlijk begrijp ik van je. Maar je weet zelf best dat dat bullshit is, die ene trinket is niet verantwoordelijk voor het wel of niet slagen van een Lich King kill zullen we maar zeggen.
Edit: wil niet zeggen dat ik frustraties over trinkets niet begrijp heMijn lockje loopt met een gemiddeld ilvl van 250 ofzo nog met een Embrace of the Spider trinket rond. Muradin's Spyglass dropt nooit als ik er bij ben, terwijl ondertussen ongeveer iedere guildy die al heeft als off-off-offspec item.
abomination in a jar heb ik, de anderen zijn (nog) niet haalbaar. de normale deaths choice wel.Kees schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:38:
[...]
Best in slot is Tiny Abomination in a Jar, gevolgt door de heroic DV, en dan de heroic-10 lady trinket, en dan pas de normale DV. Dus het is niet helemaal BiS
[ Voor 10% gewijzigd door patrickos85 op 23-03-2010 09:48 ]
Idd jammer dat we geen cross-server parties kunnen maken ja! Zo te zien zitten er hier toch veel meer spelers van de cyclone battle group dus dat zou anders een oplossing zijn.HawVer schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:33:
[...]
Leuk dat je rond dezelfde level als ik zit. BRD is een dungeon die erg lang is, als je daar in terecht komt moet je niet verwachten dat je de hele run kan voltooien met dezelfde groep. Dat is mij nog maar één keer gelukt met een LFG groep. Het is jammer dat je niet crossrealm een groep kan aanmaken anders zou ik een keer samen met je gaan. De perfecte groep voor BRD is een ranged, ranged, healer, warlock,en tank (maakt niet uit welke class). Als de tank voldoende aggro kan houden ben je met de ranged (mages) zo door de instance heen. Melee is niet super handig omdat er tussen de trash packs een medic zit die de rest healt. De warlock in de groep is haast onmisbaar omdat die kan summonen. Als er iemand halverwege de run uitstapt (wat bijna 100% kans is) heb je zo vervanging naast je staan. Wat je de volgende keer kan doen is voor een groep vragen in Eastern/Western Plaguelands. O en btw, de vorige keer dat ik de instance deed had ik de prinses gedood en kreeg ik geen helpfull goods. Ik weet niet of wij wat fout deden of dat het een bug was oid. Maar houd er rekening mee.
edit. Oja, wat ik er nog van wil zeggen is dat Blackrock Spire ongeveer even erg is.
BRD is een rare instance in die zin dat ze een te grote level range heeft. De LFG tool laat je toe om rond level 50 er naar toe te gaan (misschien zelfs al 48 of 49?). Dat is goed om de bovenkant te clearen, maar de feitelijke laatste boss (emperor dacht ik) is level 58. Ik kan mij inbeelden dat je op level 50 nogal wat moeite zult hebben met die zaal dwergen die razendsnel respawnen.HawVer schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:33:
[...]
Leuk dat je rond dezelfde level als ik zit. BRD is een dungeon die erg lang is, als je daar in terecht komt moet je niet verwachten dat je de hele run kan voltooien met dezelfde groep. Dat is mij nog maar één keer gelukt met een LFG groep.
*knip*
edit. Oja, wat ik er nog van wil zeggen is dat Blackrock Spire ongeveer even erg is.
Bij mijn laatste level ronde in Outland heb ik maar twee instances kunnen doen voor ik in Northrend zat. Vanaf 58 tot 64 zat ik in Hellfire en daar heb ik alle quests gedaan + de twee instances. Van 64 tot 68 heb ik uitsluitend gequest in Nagrand, daar moet je toch ongeveer alles killen wat je tegen komtSnoeiKoei schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:47:
[...]
Binenkort komen alle outland instances weer, die zijn niet zo groot dat er continu mensen zullen afhaken lijkt me, zie ik al naar uit. En daarmee ook maar eens proberen exalted te worden met Thrallmar, echt een briljant mooie tabard levert dat op.
[ Voor 32% gewijzigd door Kapoen op 23-03-2010 09:54 ]
Mja mij ook een doorn in het oog, ben m'n nieuwe pally aan het gearen en probeer wat spul uit PoS etc te krijgen om eens wat meer te gaan doen. Ben enchanter dus je kunt wel raden hoe het gaat "don't DE mail healing stuff please" vooraf, maar nomatter what altijd toch DE. Of mensen die expres needen en dan de group leaven. Het is echt een aso wereld... ik ga ook lekker needen voor offspec want ik doe het nu een week netjes en dan win je dus echt niks, nada, minder dan 0. En dan wel lekker de whiseass uithangen met je 1.5k dps...patrickos85 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:05:toon volledige bericht
op zich ging het best goed. er waren iets van 5 dps'ers die de raid droegen(ik was op elk gevecht #1 dps). de rest deed van 5k tot 2k..echt heel laag en dat waren nog main characters...
anyway, we komen bij twins, ze gaan neer en de trinket dropped![]()
dus de main characters rollen (main>alts) en een enhancement shaman met 2k dps(4k op twins) krijgt de trinket... dat brak me klomp en was gelijk de spreekwoordelijke druppel.
ik ben het zat om elke week een random groep mensen te helpen aan gear terwijl ze het enkele item dat wil voor me neus wegkapen.
tl;dr
slechte dps krijgt goeie trinket en ik stop met puggen.
Bnet pindle#2913
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Same, gisteren op mijn scrub Enh Shaman meegegaan naar ICC10. De reden waarom ze mij mee wilden hebben was vanwege m'n dual-spec melee & ranged. DPS zou geen probleem zijn, er zaten TotC25/ICC10 gegearde mensen tussen die wisten waar ze mee bezig waren, uit relatief goede guilds.LordMithril schreef op maandag 22 maart 2010 @ 23:57:
[...]
Vind het nog steeds verwonderlijk hoe slecht sommige mensen kunnen spelen
Anoniem: 32925
Dat probleem had ik laatst met een BoE blue. Dat item zou een upgrade zijn voor mijn rogue, ik was in die heroic echter met mijn warlock. Ik netjes gevraagd of ik mocht needen, het mocht... kon het niet. Helaas voor mij had de rest al op DE geklikt en mijn greed roll won nietRadiance schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:59:
Dat was mij ook al opgevallen, dat je niet meer op alles Need kan drukken.
Was gister in UK met m'n hunter en de trash dropte leather wrists die een upgrade waren.
Ik vroeg nog netjes of iemand er bezwaar tegen had dat ik ze zou needed en dit was geen probleem maar kon helemaal geen need drukken.
Gelukkig was er geen enchanter dus konden ze niet gedisenchant worden en was de DK die ze won aardig genoeg om ze te traden naar mij
Mee eens, BRD is inderdaad een leuke instance. Als je hem goed kent en je hebt de sleutel ben je er nog redelijk snel doorheen ook. Vooral de extratjes voor een Blacskmith/Miner zijn leuk. Dark Iron ore, de black anvil en de smeltoven zijn geniaal. BRS heb ik nog niet voltooid helaas, teveel rare groepen gehad.Kapoen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:49:
Ik heb me vroeger in de vanilla tijd uitstekend vermaakt met deze instances trouwens, en ik vind ze nog steeds bij de betere in het spel. Niet extreem rechtlijnig en genoeg te zien en te doen.
Jij hoort ook bij die "vaste" clubSkillz schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:39:
[...]
...feels left out
(Of dacht je die gast is zo lekker bezig met zijn Rogue, die stoor ik niet)
Anoniem: 236827
Hele verhaal gelezen, en de conclusie is helemaal waar. Een groot deel van de WoW-spelers zijn asociale mensen, die maar niks van het massa RPG gebeuren snappen. Ze voelen helemaal geen verantwoordelijkheid voor anderen en denken alleen maar aan zichzelf.SnoeiKoei schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:17:
[...]
Damn zeg. Wat is wow toch een asociale bende geworden zo. Ik kan er tijdens het spelen nog steeds wel om lachen en blijf zelf netjes maar als je uiteindelijk ziet wat je op een hele avond bereikt... Ja een bak XP, dat wel... ben eerst 57 en daarna 58 gedingd op 1 avond, nauwelijks rested xp.
Denk ook wel dat de Random Dungeon finder hier een grote rol inspeeld , de drempel tot zulk gedrag is toch wel een stuk lager geworden omdat je 9 vd 10 keer de betrokken party leden toch niet tegen het lijf loopt aangezien er mensen uit een redelijk groot aantal realms via de dungeon finder aan elkaar gelinkt worden..Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:33:
[...]
Hele verhaal gelezen, en de conclusie is helemaal waar. Een groot deel van de WoW-spelers zijn asociale mensen, die maar niks van het massa RPG gebeuren snappen. Ze voelen helemaal geen verantwoordelijkheid voor anderen en denken alleen maar aan zichzelf.
Vroegâh verontschuldigde je je nog als je voortijdig een instance uit moest. Nu lijkt niemand het meer te boeien. De enige reden dat mensen in een groep blijven is loot.
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Ik heb ook wel eens een nette groep, maar ik ben blij dat ik ook een guild heb die nog heroics doen op level 80. (vooral voor Frost Emblems, dat wel)
Met m'n alts is het huilen met de pet op.
hehe gratz Kees! mijn laatste was de [Wrecking Ball] achievement die ik in WSG heb behaald na 15 minuutjes heerlijk GY campenKees schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:51:
Gisteren heb ik ook weer eens wat AV gedaan. Nadat we door de horde 'geblitzed' waren meteen weer gesigned, en voila, alliance wilde wraak en we deden de blitz. Door deze achievement moet ik nu 5 cijfers gebruiken om mijn achievementpoints uit te drukken \o/
[ Voor 19% gewijzigd door Vivaladen op 23-03-2010 10:59 ]
Ja da's dus het probleem, ben enchanter dus dan weet je wel hoe 't gaat in pugs; spul wordt geshard voor je een letter hebt kunnen typen. Zo zuur als je voor de 3e keer achter elkaar de epic boots (laatste "crap" item dat ik moet vervangen) uit PoS geloof ik ge-DE'ed ziet wordt... ik zou m'n enchanting zo graag "uit" zetten :<Radiance schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:59:
Dat was mij ook al opgevallen, dat je niet meer op alles Need kan drukken.
Was gister in UK met m'n hunter en de trash dropte leather wrists die een upgrade waren.
Ik vroeg nog netjes of iemand er bezwaar tegen had dat ik ze zou needed en dit was geen probleem maar kon helemaal geen need drukken.
Gelukkig was er geen enchanter dus konden ze niet gedisenchant worden en was de DK die ze won aardig genoeg om ze te traden naar mij
Bnet pindle#2913
Anoniem: 236827
Ja, de cross-server LFG is voor een groot deel schuldig aan deze ontwikkelingen. Ik vind de tool geweldig, maar het maakt het voor al die mensen wel erg makkelijk. Lijkt me dat dat niet de bedoeling is van Blizz... het is en blijft een mmorpg, waar men samenspeelt, en niet waar men elkaar afdoet als een stuk afval.Vivaladen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:54:
[...]
Denk ook wel dat de Random Dungeon finder hier een grote rol inspeeld , de drempel tot zulk gedrag is toch wel een stuk lager geworden omdat je 9 vd 10 keer de betrokken party leden toch niet tegen het lijf loopt aangezien er mensen uit een redelijk groot aantal realms via de dungeon finder aan elkaar gelinkt worden..
het is natuurlijk een heel handig systeem om snel een groep te krijgen voor een (heroic)dungeon en het werkt ook een stuk beter dan het puggen in de /2 maar je komt gewoon meer mensen met hufter gedrag tegen,vroeger kreeg je het wel te horen over de trade channel of werd een guildmaster ingelicht via de wow mail,tegenwordig leave je gewoon als je weg wilt of geen zin meer hebt en druk je gewoon op need voor je offspec..niemand die je tegenhoud
maarja voor dat eerste krijg je straks een 30 minuten "geen dungeon" buff dus dat zal wel een stuk minder worden denk ik
Volgens mij heeft hij er al 10k... met 5 cijfers weetjewelVivaladen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:54:
[...]
hehe gratz Kees! mijn laatste was de [Wrecking Ball] achievement die ik in WSG heb behaald na 15 minuutjes heerlijk GY campenmaar ben voorlopig nog niet bij die 5k achievement points hehe nice one! maareh het is tegenwordig op onze battlegroup alleen maar blitz wat de klok slaat
hoop dat de av nerf van 40 --> 25 spelers er over niet al te lange tijd doorheen komt,worden het weer tactische potjes ipv een rush naar Drek'thar / Vandar
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
nee idd niet de bedoeling van blizz maar ze houden het natuurlijk wel in het oog en proberen het daar waar nodig is wel te verbeteren met die debuff die van 15 naar 30 minuten gaat en dan niet te vergeten dat je alleen maar op je eigen armor class kan needen,ben benieuwd hoe veel verder ze dit nog gaan door ontwikkelen,verwacht trouwens met de Random BG Finder niet zoveel problemen als in de Random dungeon finder aangezien iedereen na het succ6voll voltooien met de vollebuit naar huis gaat en leavers zijn met dit systeem veel sneller vervangen dan nu aangezien je nu echt moet gaan queuen voor bepaalde BG'sAnoniem: 236827 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:58:
[...]
Ja, de cross-server LFG is voor een groot deel schuldig aan deze ontwikkelingen. Ik vind de tool geweldig, maar het maakt het voor al die mensen wel erg makkelijk. Lijkt me dat dat niet de bedoeling is van Blizz... het is en blijft een mmorpg, waar men samenspeelt, en niet waar men elkaar afdoet als een stuk afval.
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
[ Voor 3% gewijzigd door Dreanor op 23-03-2010 11:26 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
tja het is maar net waar je je mee bezig houd en of je idd actief met het behalen van achievements bezig bent,ik wordt nog regelmatig verast met een achievement die uit het niets ineens oppopt hahapsych schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:01:
[...]
Volgens mij heeft hij er al 10k... met 5 cijfers weetjewel
Maar gz inderdaad! Apart om te zien dat zulke relatief makkelijke achievements (in mijn beleving) voor een ander zo laat komen...
Ik ga echt niet op iemand zitten wachten hoor, ik vindt het respectloos van iemand om zonder reden afk te gaan, tuurlijk een brb kan, maar geen 20 minuten, ik geef ze 2 minuten en dan ben ik weg.Carthrax schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:06:
Ik had ook zo'n leuk pug moment afgelopen weekend.
Met mijn lvl75 mage en mijn vriendin op haar shadow priest gooien wij ons vol vertrouwen in de queue.
Na meer dan 3 kwartier wachten hebben we een groep.
Na de 1ste boss gedaan te hebben zegt de tank brb om ons vervolgens 20 minuten te laten wachten.
De healer gaat ff naar SW om te repareren en plots komt de tank terug en begint direct.
Dus mijn vriendin gaat even uit shadow om te healen, begint de tank te blaten in geweldig Engels "Why priest heals".
Altijd mooi dat brakke Engels
Dus de druid boos antwoorden "omdat ik naar SW was om te repareren".
Nog geen minuut later zegt de tank dat ie er vandoor moet. Dus hop weer 10 minuten wachten op een tank.
Komt eindelijk de tank denkt de healer van ik ga ervandoor en de volgende 10 minuten wachten op een nieuwe healer.
Daarna ging de run vlekkeloos maar zoiets weerhoud je gewoon ervan om te gaan queuen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Tja, ik ben niet een enorme PvP'er, en ik hou wel van een battleground op z'n tijd, maar ik besteed er gewoon niet al te veel tijd aan. De enige reden dat ik zoveel achievements heb is dat de achievements die ik heb zo makkelijk zijnVivaladen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:32:
[...]
tja het is maar net waar je je mee bezig houd en of je idd actief met het behalen van achievements bezig bent,ik wordt nog regelmatig verast met een achievement die uit het niets ineens oppopt haha
terwijl er in de guild al meerdere mensen zijn zijn met de Battlemaster Title..
ik ben alleen trots op mn <Knight-Lieutenant> title en nog ff en dan heb ik mn 100k kills achievement,jammer dat ik toen die tijd voornamelijk aan het pve raiden was anders had ik mischien wel de <Grand-Marshall> title gehad hehe maarja pvp ranks komen toch weer terug in cataclysm met de rated battlegroundsen niet te vergeten het guild levelen tot lvl 20 met de bijbehorende guild talents zoals "more honor from bg's for guildies" etc
worden leuke tijden
[ Voor 6% gewijzigd door Kees op 23-03-2010 11:41 ]
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
En standaard krijg ik een +, en elke nieuwe dps krijgt een -, en dan heb ik instant queue's, maar ik doe er maar 1 per dag, en de nieuwe dps krijgt geen heroics meer, en heeft dus geen kans om zich te verbeteren.pingkiller schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:40:
Ze zouden iets van een rating systeem moeten ontwikkelen voor random pug's. Aan het eind van de groep kan je iedereen dan een plus of een min geven. Het aantal plussen en minnen worden dan een modifier voor de wachttijd in de queue. Dus als je 10+ hebt, dan krijg je wachttijd*1.1 in de queue. Heb je 10-, dan krijg je wachttijd*0.9 Natuurlijk verloopt een plus of min na een maand ofzo, zodat je de kans krijgt om je leven te beteren.
Rating van de laatste 10 randoms zou een optie zijnKees schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:44:
[...]
En standaard krijg ik een +, en elke nieuwe dps krijgt een -, en dan heb ik instant queue's, maar ik doe er maar 1 per dag, en de nieuwe dps krijgt geen heroics meer, en heeft dus geen kans om zich te verbeteren.
Denk niet dat dat een oplossing is. Niemand zal mij een - geven als ik met 50%+ dps elke heroic finish, maar de 1k-dps-omdat-ik-net-80-ben krijgen wel lage rankings.
Ik dacht dat dit een verborgen systeem van Blizz zelf zou worden, die dingen bijhoudt alspingkiller schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:40:
Ze zouden iets van een rating systeem moeten ontwikkelen voor random pug's. Aan het eind van de groep kan je iedereen dan een plus of een min geven. Het aantal plussen en minnen worden dan een modifier voor de wachttijd in de queue. Dus als je 10+ hebt, dan krijg je wachttijd*1.1 in de queue. Heb je 10-, dan krijg je wachttijd*0.9 Natuurlijk verloopt een plus of min na een maand ofzo, zodat je de kans krijgt om je leven te beteren.
En toch is dat ook niet een geweldige oplossing. Die debuff zorgt er ook voor dat de goede lijden onder de slechte. Als ik in een slechte groep terecht kom wil ik ook de graag de mogelijkheid hebben om er uit te stappen. Met sommige mensen kun je gewoon niet een fatsoenlijke instance draaien. Het zou mooi zijn als ze een systeem hadden dat positief gedrag beloond. Bijvoorbeeld meer geld bij het completen van een dungeon. Die 1,5 gold die je nu krijgt slaat nergens op. Daar kan ik nog niet eens mijn repair kosten mee betalen als tank zijnde. 90% van de gear in het tasje is een downgrade voor mij.Vivaladen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:54:
maarja voor dat eerste krijg je straks een 30 minuten "geen dungeon" buff dus dat zal wel een stuk minder worden denk ik
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Eerlijk gezegd geloof ik helemaal niets van dit verhaal...Damien2004 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:51:
Gisteren voor het eerst dus een ICC25 gedaan. Alle bosses op Lady Deathwisper na gingen in één keer neer.
Kwamen we bij de laatste baas aan. Ook dus neer.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 32925 op 23-03-2010 11:54 ]
Zal toch wel Saurfang zijn, laatste baas van de eerste wingAnoniem: 32925 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:53:
[...]
Eerlijk gezegd geloof ik helemaal niets van dit verhaal...
Dat is een stuk geloofwaardigerpsych schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:57:
[...]
Zal toch wel Saurfang zijn, laatste baas van de eerste wing
Elke week 2/3 ninja post's op het realm forum aan de horde / alliance kant waar iemand bij saurfang de dingen ninja'd en em peerdAnoniem: 32925 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:53:
[...]
Mijn verhalen zijn altijd duidelijk voor mij maar kunnen nogal onduidelijk zijn voor andereAnoniem: 32925 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:53:
[...]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
CheckDamien2004 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:02:
[...]
Mijn verhalen zijn altijd duidelijk voor mij maar kunnen nogal onduidelijk zijn voor andereik merk dit wel vaker maar het klopt idd Saurfang
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 32925 op 23-03-2010 12:05 ]
tja dat was echt een enorme tijd opzuiger in vanilla zeg brrrr had er achteraf best spijt van dat ik hem niet na de boost gefarmed heb,was je vroeger echt veel en veel langer mee bezig hahaKees schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:39:
[...]
Ik hunt wel voor achievements, maar ik besteed er niet heel veel tijd aan. Daarom duurde het ook dik 3 jaar voor ik de winterspring mount had
Haha sorry had je berichtje ff ingekort om wat ruimte te besparen,je hebt met Furious idd een Goede basis om mee verder te gaan zonder arena,en zodra je een beetje arena gaat doen stromen de arena punten ook binnen die je mits je nog geen hoge rating hebt het best aan S7 relentless set items kan gaan besteden,die kan je namelijk met de arena points+honor combi kopen en daar is geen rating voor vereist!Dricus schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:39:
Dagboekje,
Gisteren heb ik mijn PvP avontuurtje met mijn Paladin voortgezet....
=====PvP Verhaal====
Ik heb zelf de moed nog niet gehad om die mount te farmen met mijn alliance chars, zelfs nu vind ik het nog een vervelende grind. De horde raptor mount heb ik wel binnen gehaald. Om de een of andere reden vind ik de mounts zonder overdreven veel 'body armor' veel mooier.Vivaladen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:06:
[...]
tja dat was echt een enorme tijd opzuiger in vanilla zeg brrrr had er achteraf best spijt van dat ik hem niet na de boost gefarmed heb,was je vroeger echt veel en veel langer mee bezig haha
Komt me bekent voor.Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:33:
[...]
Vroegâh verontschuldigde je je nog als je voortijdig een instance uit moest. Nu lijkt niemand het meer te boeien. De enige reden dat mensen in een groep blijven is loot.
Ik kan me er ook niet toe zetten de wintersaber te farmen, het heen en weer lopen van mob's naar de questgiver stoort meKapoen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:48:
[...]
Ik heb zelf de moed nog niet gehad om die mount te farmen met mijn alliance chars, zelfs nu vind ik het nog een vervelende grind. De horde raptor mount heb ik wel binnen gehaald. Om de een of andere reden vind ik de mounts zonder overdreven veel 'body armor' veel mooier.
Wat ik deed was een combinatie van wintersaber en "they love me in that tunnel"Mektheb schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:50:
[...]
Ik kan me er ook niet toe zetten de wintersaber te farmen, het heen en weer lopen van mob's naar de questgiver stoort me
Ook de droprate ervan voor je quests zuigt 10kills 1 dingetje.heel irritant.
Verder ook dat je niet de items kan stacken is erg zuur anders kon je gewoon farmen farmen en dan inleveren achter elkaar, maar dat kan dus niet je moet perse heen en weer inleveren en halen inleveren en halen en respawns duren ook eeuwen.
Kortom the insane proberen te halen is nog leuker !
[ Voor 3% gewijzigd door sabriel op 23-03-2010 13:11 ]
tja en op lvl 60 was het helemaal een hel haha kon je met al je cd's nog net zo'n elite giant killen ,kwam er vervolgens leuk 1 achteraan die afmaakte..zijn op lvl 70 al makkelijk te soloen..Mektheb schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:50:
[...]
Ik kan me er ook niet toe zetten de wintersaber te farmen, het heen en weer lopen van mob's naar de questgiver stoort me
Verder ook dat je niet de items kan stacken is erg zuur anders kon je gewoon farmen farmen en dan inleveren achter elkaar, maar dat kan dus niet je moet perse heen en weer inleveren en halen inleveren en halen en respawns duren ook eeuwen.
Haha dat is wel lam ja. Ik dacht dat die LFG tool daar wel een beetje op zou filteren. Overigens kom ik dat bijna nooit tegen dat ik in een dungeon terecht kom die al voor de helft af is. Laatst hadden we een wipe omdat de healer uit de groep stapte. Direct weer in de queue en voila een nieuwe healer. Die stond wel even te kijken dat hij in een groep vol dode terecht kwam.sabriel schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:48:
[...]
Komt me bekent voor.
Ik had per abuis random normal gedaan ipv heroics, ik wam dus in een groep met tank 19k health etc.
Na eerste boss tank weg, zonder iets te zeggen, dus LFG.
2 min later een tank, wij allemaal lol, want was dezelfde tank die weg was gegaan zonder te zeggen.
Ik begrijp niet waarom blizz niet gewoon een serie quests implementeert zodat men die tiger mount kan grinden zoals de horde raptor.Mektheb schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:50:
[...]
Had hij kunnen zien voordat hij op accept klikteHawVer schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:18:
[...]
Haha dat is wel lam ja. Ik dacht dat die LFG tool daar wel een beetje op zou filteren. Overigens kom ik dat bijna nooit tegen dat ik in een dungeon terecht kom die al voor de helft af is. Laatst hadden we een wipe omdat de healer uit de groep stapte. Direct weer in de queue en voila een nieuwe healer. Die stond wel even te kijken dat hij in een groep vol dode terecht kwam.
komt waarschijnlijk omdat de horde tot kort geen toegang had tot een vergelijkbare mount die is er pas met een bepaalde patch bijgekomen na veel geklaag op de officiele forums,er stond wel een soort van jakovasaurus gescript al die tijd maar alleen in het script,hij was niet ingame tot een poos terug en om nou die hele questline aan te gaan passen of het nog meer te boosten kan ook niet de bedoeling zijn,moet dr wel hard voor werken maar dan heb je ook wat he?Kapoen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:21:
[...]
Ik begrijp niet waarom blizz niet gewoon een serie quests implementeert zodat men die tiger mount kan grinden zoals de horde raptor.
De horde raptor quest heeft wel een klein minpuntje, bij de allereerste intro quest moet je je laten raken door een level 40nogwat mob om een debuff te krijgen (20 keer dacht ik), en dat duurt een poos als je level 50+ bent
[ Voor 9% gewijzigd door Vivaladen op 23-03-2010 13:32 ]
Mis! Je moet die mob raken! om de debuff te krijgen. Dus als je (te) hoog level bent; gear uit (lage stats) en unarmed gaan knokken met die poisonhide devilsaurs en dan kom je er snel hoor (tenzij je unarmed skill 1 ofzo is want dan raak je ook niks en krijg je dus geen debuff).Kapoen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:21:
bij de allereerste intro quest moet je je laten raken door een level 40nogwat mob om een debuff te krijgen (20 keer dacht ik), en dat duurt een poos als je level 50+ bent
Somebody ordered an Knuckle Sandwich?SnoeiKoei schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:32:
[...]
Mis! Je moet die mob raken! om de debuff te krijgen. Dus als je (te) hoog level bent; gear uit (lage stats) en unarmed gaan knokken met die poisonhide devilsaurs en dan kom je er snel hoor (tenzij je unarmed skill 1 ofzo is want dan raak je ook niks en krijg je dus geen debuff).
Ow vertel eens, hoe zie je dat? Ik heb het zelf nl. nog nooit meegemaakt.Anoniem: 32925 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:22:
[...]
Had hij kunnen zien voordat hij op accept klikte
Indeed die is helemaal top, maar helaas nog niet gedropt :<Vivaladen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:11:
[...]
tja en op lvl 60 was het helemaal een hel haha kon je met al je cd's nog net zo'n elite giant killen ,kwam er vervolgens leuk 1 achteraan die afmaakte..zijn op lvl 70 al makkelijk te soloen..
daarnaast nog alle agroo die je trekt tijdens het rijden vd optimale route maar het ergste vond ik idd ook die waardeloze droprate van 1 op 10 haha en dan nog al het reizen zonder crusader aura want die had je toen nog niet dus dat duurde echt te lang toen maar was zoo blij met de mount,echt een pareltje haha maar die ZG tiger vind ik ondanks de armor ook prachtig...
Nee je krijgt alleen een melding dat de dungeon al in progress is, meer niet, ik heb tot nu toe 1 keer meegemaakt dat ik de dungeon in kwam en ze net voor de laatste boss stondenAnoniem: 32925 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:22:
[...]
Had hij kunnen zien voordat hij op accept klikte
Weet ik, maar niet elke hit = 1 debuff geloof me. Soms sloeg ik de mob in twee of drie keer morsSnoeiKoei schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:32:
[...]
Mis! Je moet die mob raken! om de debuff te krijgen. Dus als je (te) hoog level bent; gear uit (lage stats) en unarmed gaan knokken met die poisonhide devilsaurs en dan kom je er snel hoor (tenzij je unarmed skill 1 ofzo is want dan raak je ook niks en krijg je dus geen debuff).
Dan zie je ongeveer (ik heb even geen ss ervan bij de hand)HawVer schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:33:
[...]
Ow vertel eens, hoe zie je dat? Ik heb het zelf nl. nog nooit meegemaakt.
Ook jij hebt niet goed opgelet dusprutser001 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:34:
[...]
Nee je krijgt alleen een melding dat de dungeon al in progress is, meer niet, ik heb tot nu toe 1 keer meegemaakt dat ik de dungeon in kwam en ze net voor de laatste boss stondenknallen 30 seconden later 26g/2eof rijker, zo zie ik ze het liefst. Vraag me af wanneer er gewoon een npc aan het begin van de dungeon komt te staan die vraagt 'do dungeon of take eof+gold and gtfo' scheelt weer een hoop frustratie.
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 32925 op 23-03-2010 13:38 ]
Ik heb zelf een keer gehad dat ik ToC joinde terwijl de laatste boss al in de laatste phase zat. Precies 20 seconden in & out en 26g/2eof rijkerprutser001 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:34:
[...]
Nee je krijgt alleen een melding dat de dungeon al in progress is, meer niet, ik heb tot nu toe 1 keer meegemaakt dat ik de dungeon in kwam en ze net voor de laatste boss stondenknallen 30 seconden later 26g/2eof rijker, zo zie ik ze het liefst. Vraag me af wanneer er gewoon een npc aan het begin van de dungeon komt te staan die vraagt 'do dungeon of take eof+gold and gtfo' scheelt weer een hoop frustratie.
En als je met je muis er overheen gaat zie je nog welke boss ookAnoniem: 32925 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:37:
[...]
Dan zie je ongeveer (ik heb even geen ss ervan bij de hand)
Dungeon is in Progress
2/4 bosses down
[...]
Ook jij hebt niet goed opgelet dus
Ok, als dat zo is heb ik OOK niet goed genoeg opgeletMektheb schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:49:
[...]
En als je met je muis er overheen gaat zie je nog welke boss ook
Ja in Bg's kan je idd nog makkelijk weg komen en een beetje op de achtergrond blijven en je hebt als het fout dreigt te lopen nog ruimte zat om te manouvreren natuurlijk,in arena is maar weinig ruimte en heb je ook wat meer last van het "line of sight" effect wat dus wil zeggen dat als je maatje halverwege bijv. een holy light cast achter een pilaar verdwijnt je cast barretje vrolijk doorloopt en eindigt met een "target out of sight" melding,dit kan je echter ook naar jouw hand zetten door slim om een paaltje te manouvreren om "out of sight" te geraken als er bijv een mage een big ass fire ball op je afschiet hahaDricus schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:34:
Bedankt voor de tips Vivaladen. De neck, bracers, cloak, belt en boots heb ik nu Relentless omdat ik snel een setje wilde hebben om mee te starten. De ring zal ik dan maar wel Wrathful doen. Achteraf gezien had ik misschien zelfs beter eerst wat S6 items kunnen kopen zodat ik in ieder geval de 2-piece setbonussen (100 resilience + wat spellpower iirc) had gehad. Maargoed, dat zijn nu dus de eerste items op mijn verlanglijstje.
Ik moet zeggen dat het me meevalt hoe goed ik mezelf nog kan handhaven in de BG's terwijl ik nog grotendeels in PvE gear rondloop en m'n Resilience als ik het goed heb ergens tussen de 250 en 300 zit. Dat zal in arena's wel een compleet ander verhaal zijn, maar in de BG's red ik me prima.
[ Voor 10% gewijzigd door Vivaladen op 23-03-2010 14:03 ]
Maareeh, bij mijn weten zie je dat alleen maar als je voor 1 of meerdere specifieke dungeons gequeued bent. Als je voor een random gaat, dan zie je alleen maar dat hij in progress is, meer niet. Het enige wat je dan weet is dat er minstens 1 boss dood is.Mektheb schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:49:
En als je met je muis er overheen gaat zie je nog welke boss ook
Niet elke hit nee, maar hierboven leek het alsof het een dramatische quest is om te doen en dat valt wel mee. Op lvl54 had ik hem binnen een half uur en dat was dus inclusief unarmed skillen vanaf 1 (en de eerste 225+ skill-ups krijg je dan sowieso nog geen debuff, die komen daarna pas). Kostte me 4 mobs ofzo en er zijn er altijd wel meer dan dat.Kapoen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:36:
[...]
Weet ik, maar niet elke hit = 1 debuff geloof me. Soms sloeg ik de mob in twee of drie keer mors
[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 23-03-2010 14:18 ]
is alleen bij raids zo stell ze hebben 1/12 in naxx gedaan met de weekly en je lootp erin dan loopt er een balk met tijd voor accept te drukken en daar staat ook wat er gekilled is en als je daar over heen gaat met je muis dan zie je dat 1/12down is, en welke nog upAnoniem: 32925 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:52:
[...]
Ok, als dat zo is heb ik OOK niet goed genoeg opgeletWaar vond je dat?
En als je een random doet met een lowbie dan zie je alleen 'dungeon is ready' maar niet welke dungeon precies. Misschien een idee voor Blizzard om dat alsnog toe te voegen, zo vermijd je dat probleem waarbij spelers bij minder populaire instances meteen weer vertrekken na het laadvenster.Dricus schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:54:
[...]
Maareeh, bij mijn weten zie je dat alleen maar als je voor 1 of meerdere specifieke dungeons gequeued bent. Als je voor een random gaat, dan zie je alleen maar dat hij in progress is, meer niet. Het enige wat je dan weet is dat er minstens 1 boss dood is.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq