SnoeiKoei schreef op woensdag 07 april 2010 @ 08:43:
Jij en anderen die reageerden met tips op mijn OOM-melding als retridin: bedankt!
Ik heb idd de volle mep puntjes in Judgement of the Wise gestopt maar met wat experimenteren kwam ik er gisteren achter dat ik gewoon te weinig judgement in mijn prio rotation stopte. Dan op trashpacks flink los met Consecration en Holy Wrath, Exorcism (bij Art of War procs) en Hammer of Wrath en je bent zo door je mana heen hoor

Ik merk dat ik dat alles aardig lang vol kan houden als ik tenminste echt prioriteit geef aan Judgement op iedere cooldown. Denk dat ik maar eens op zoek moet naar een addon die me duidelijk meldt als ik weer kan judgen.
Graag gedaan

ben blij dat je wat met mn post kon,tja die talent word net als die talent (ff naam kwijt) die je spelldmg increased geloof 2e stapje onder Judgements of the wise (dacht aan sheat of light ofzo) vaak vergeten en dat terwijl heel veel dmg die je doet holy dmg is..
gisteren ook nog wat met specs lopen rommelen en ze uitvoerig getest in random battlegrounds.
was begonnen met een diepe prot spec met Avenger's Shield en hield gewoon mn huidige pvp gear aan equiptje alleen dat culling of stratholme shieldje (vette looks btw) en een 1h wep Rimefang's claw geloof ik en toen ging ik wat bg's in..geeft je wel veel survivalbility en hp enzo maar misde wel mn retri spec na een poosje dus daarna wat wezen klussen aan een nieuwe retri spec..
gooide 5 puntjes in de holy tree in de Judgements of the Pure in combinatie met de Seal of Righteousness en had kwa glyps ook voornamelijk op mn Judgements gefocussed (glyps: judgement&seal of right..)
maar kwam erachter dat dat gewoon een waste of talents en glyphs was,vind persoonlijk Seal of Command nog het fijnst omdat ik vornamelijk BG's doe en die meerdere targets raakt,ook mn mana regen was wat minder omdat ik alleen de Judgements of the wise talents had en niet meer de Glyph van seal of command die je bij iedere judgement 8 of 9% van je base mana er nog eens bijop gooit (raak je neverste nooit oom)
ook kwam ik puntjes te kort voor in de Prot tree want heb namelijk graag de Toughness talent erbij die je een hoop meer armor geeft wat heel erg fijn is in pvp en heb er ook weer 2 in hammer of justice gegooid aangezien 20 seconden minder cd op een stun met een cd van 1 minuut een hoop is..
daarna prot offspec weer gewist en weer ff mn holy offspec erin geramt en geactiveert,gisteren 3 keer achter elkaar WG gewonnen dus kon de ilvl 251 shoulders kopen voor mn holy offspec en gelijk ff de furious helm gekocht,zie dr niet meer uit als een PvEer nu dus trek holy zijnde niet zoveel aggroo meer in pvp haha
conclussie van de ret spec met seal of Righteoussnes is dat het een prachtige spec is om meer te duellen (singe target spec) maar je mist gewoon teveel survival in je spec door de puntjes die je ervoor moet laten vallen (seal of command is 1 puntje in ret, Righteoussnes is 5 in holy)
dus voor Bg's blijf ik seal of command gebruiken,Seal of Vengeance is geen optie aangezien je targets gewoon niet lang genoeg blijven leven in BG's en dan gebruik je niet het volle potentieel van je seal in 3/4 vd tijd dat je aan het vechten bent,de prot spec was een hele mooie in pvp maar gewoonweg niet mijn ding,dus hou het bij Retri voor BG's en Holy voor Arena

Anoniem: 209587 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:19:
Zijn er DK tanks hier?
Ik heb een DK tank in de guild zitten, ik kwam er achter dat ie geen Blade Barrier gespecced had. Is die talent niet een musthave voor DK tanks? De DK tank is een alt, maar word wel meegenomen naar ICC, zit dik in de gear...
Blade Barrier Rank 5
Whenever your Blood Runes are on cooldown, you gain the Blade Barrier effect, which decreases damage taken by 5% for the next 10 sec.
speel geen Dk tank maar als ik de beschrijving zo lees lijkt het mij een must aangezien je je bloodrunes er zo doorheen kan jagen en het effect van die talent vaak up is dan..lijkt mij dan he?
[
Voor 9% gewijzigd door
Vivaladen op 07-04-2010 09:22
]