Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Vivaladen schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:31:
[...]

Huh zo oom? heb je wel wat puntjes in "Judgements of the Wise" ?

voor pve is die Seal of Corruption prima hoor,dan heb je toch genoeg tijd om het effect maximaal te stacken,miss is het wel een goed idee om te wisselen tussen je Judgement effect ipv alleen je seal?
ennuh die Talent die ik net noemde die je bij iedere Judgement mana terug geeft is goud waard hoor!
maar naast de seal of light/wisdom heb je ook de Judgement of Light/wisdom..

maar als je echt zoveel mana burned dat kan je natuurlijk ook tijdens het gevecht wisselen van judgement,maar dat kan in combinatie met de judgement of the Wise talent nooit lang duren aangezien ie per judgement iets van 25% van je mana restored.. neem voor de rest aan dat je rotatie gewoon normaal is?met iedere keer dat je judgement up is een Judgement?

voor pvp zou ik Seal of Command of Seal of Rightenoussnes adviseren,vijandelijke players leven (vooral in BG's ) gewoon niet lang genoeg om het maximale uit je Seal of Coruption te halen.. (ga vanmiddag weer een nieuwe spec maken gebouwd om Seal of Rightenoussnes en stap af van mn Seal of Command dan)
toon volledige bericht
Jij en anderen die reageerden met tips op mijn OOM-melding als retridin: bedankt!

Ik heb idd de volle mep puntjes in Judgement of the Wise gestopt maar met wat experimenteren kwam ik er gisteren achter dat ik gewoon te weinig judgement in mijn prio rotation stopte. Dan op trashpacks flink los met Consecration en Holy Wrath, Exorcism (bij Art of War procs) en Hammer of Wrath en je bent zo door je mana heen hoor :+ Ik merk dat ik dat alles aardig lang vol kan houden als ik tenminste echt prioriteit geef aan Judgement op iedere cooldown. Denk dat ik maar eens op zoek moet naar een addon die me duidelijk meldt als ik weer kan judgen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
Kees schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:43:
[...]
En terecht, want dan kunnen ze ook weer veranderingen aanbrengen in de manier hoe debuffs werken, waarbij ik ook aanneem dat de dispelling wat beter gaat worden, en je dus alle debuffs in 1 keer kan verwijderen van een target.

Anyway, ook nog leuk nieuws, als het goed gaat heb ik woensdag mijn shadowmourne, en redelijk snel daarna ook de extra quest rewards. Ik heb er nu al bids op gekregen van meer dan 150k (de rewards zijn niet bop), maar ik denk dat ik ze toch stiekum zelf ga gebruiken.
Ehh nee ze willen naar een model gaan waarbij de verschillende healer classes ook verschillende debufs/diseases zullen kunnen gaan dispellen,niet 1 universele dispell knop..

Gratz! dat heb je idd snel gedaan man! ik doe dan wel geen pve meer maar dat is pas mooi wapentje zeg :) (viv is stiekem een beetje jaloers)

Om even op de Realm discussie terug te komen: dingen die beschreven worden zijn idd veel voorkomende zaken die je in MMO's terugvind,ik ben altijd al Alliance geweest (jaaa vanaf warcraft 1) en ook ik vind mijn factie natuurlijk ruimschoots superieur aan de Horde terwijl iemand vanaf de andere kant het weer totaal anders bekijkt.

Ook heb je op ieder Realm ook wel de uitspringende figuurtjes in de vorm van spammers,braggers en clowns of een combinatie daarvan,de mensen die na hard te hebben gewerkt hun gear staan te showen in de major cities en de mensen die dag in dag uit bij de bank staan,net als in het echte leven kom je vanalles tegen in wow maar in wow alleen wat extremer aangezien het een Mmo is en je gewoon onbeschoft tegen iemand kan doen zonder dat die persoon je met een Barkruk je hersens inslaat..meestal laat ik dat soort mensen links liggen en doe ik gewoon mijn ding,heb inmiddels het punt bereikt dat je meer met medelijden naar zo iemand kijkt dan dat ik me er boos om ga maken haha

we hebben natuurlijk voordat we als guild de pvp kant opgingen wel ruim georrienteerd en ook een kijkje genomen op een aantal pvp realms (alleen aan de Alliance kant) en daar gewoon een aantal daagjes op rondgelopen,Trade channel in de gaten gehouden en met diverse guildmasters van de daar aanwezige guilds gesproken en we kwamen een hoop mensen tegen met een aardig hoog "Top Gun" gehalte en toen hebben we maar besloten op Anachronos te blijven en daar onze huidige guild om te vormen tot een kleine pvp guild wat uiteindelijk resulteerde in een grote pvp guild..nooit verwacht dat er zoveel pvpers waren op onze realm en met het simplificeren vd pve raids hebben we er veel leden bijgekregen uit dat kamp..

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
SnoeiKoei schreef op woensdag 07 april 2010 @ 08:43:
[...]

Jij en anderen die reageerden met tips op mijn OOM-melding als retridin: bedankt!

Ik heb idd de volle mep puntjes in Judgement of the Wise gestopt maar met wat experimenteren kwam ik er gisteren achter dat ik gewoon te weinig judgement in mijn prio rotation stopte. Dan op trashpacks flink los met Consecration en Holy Wrath, Exorcism (bij Art of War procs) en Hammer of Wrath en je bent zo door je mana heen hoor :+ Ik merk dat ik dat alles aardig lang vol kan houden als ik tenminste echt prioriteit geef aan Judgement op iedere cooldown. Denk dat ik maar eens op zoek moet naar een addon die me duidelijk meldt als ik weer kan judgen.
Retribution paladin gebruikt een FCFS rotation. Buiten trash packs om kan je het beste de volgende volgorde aanhouden :

HoW > Judgement > CS > DS > Consecration > Exorcism > Holy Wrath

Deze volgorde word iets aangepast wanneer je bepaalde gear gebruikt :

2t9 : Judgement > HoW > CS > DS > Consecrate > Exorcism > Holy Wrath.
2t9+2t10 : Judgement > DS > HoW > CS > Consecrate > Exorcism > Holy Wrath
4t10 : Judgement > DS > CS > HoW > Consecrate > Exorcism > Holy Wrath

Voor trashpacks ben ik snel geneigd om Consecrate en DS meer voorrang te geven vanwege het aoe effect van deze skills. Verder is CLCRet wel een handige addon om wat gevoel te krijgen voor de FCFS rotatie maar het is handiger als je flexibel bent dan statisch een addon te volgen (gevaar voor tunnelvision).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 14:53
Weet niet of het aan de server (Hellfire) lag of dat het warcraft-wijd was maar de server was gister echt bagger. Viel minstens 2x in het uur weg en dan kon je weer 10 minuten niet inloggen. Nog meer mensen met dit probleem gister?

En als sissy reactie: Die vernieuwde gebieden van cataclysm zien er badass uit.. maar ga denk ik toch het gezellige wow-sfeertje missen :+

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:59

Valkyre

Kitesurf FTW!

RichardvdD schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:00:
[...]
Crusade wint het wel van Seals of the Pure, en SoC is ook ideaal voor heroics/icc trash. Geen enkele tank stopt met de punten in de holy build tegenwoordig. En vindication is ook wel een must have vind ik.
hmm ik zat eens te spelen met een crusade build maar ik krijg hem niet rond:
http://talent.mmo-champion.com/?paladin#fa41qXMAuGd71,,11723
Divine Guardian vind ik persoonlijk een must, helemaal met de cancelaura macro van divine sacrifice

nvm:
had 1/2 SA moeten doen :)
http://talent.mmo-champion.com/?paladin#fa41qXMAB4vYb,,11723

[ Voor 9% gewijzigd door Valkyre op 07-04-2010 09:18 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Zijn er DK tanks hier?

Ik heb een DK tank in de guild zitten, ik kwam er achter dat ie geen Blade Barrier gespecced had. Is die talent niet een musthave voor DK tanks? De DK tank is een alt, maar word wel meegenomen naar ICC, zit dik in de gear...

Blade Barrier Rank 5

Whenever your Blood Runes are on cooldown, you gain the Blade Barrier effect, which decreases damage taken by 5% for the next 10 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
SnoeiKoei schreef op woensdag 07 april 2010 @ 08:43:

Graag gedaan :) ben blij dat je wat met mn post kon,tja die talent word net als die talent (ff naam kwijt) die je spelldmg increased geloof 2e stapje onder Judgements of the wise (dacht aan sheat of light ofzo) vaak vergeten en dat terwijl heel veel dmg die je doet holy dmg is..

gisteren ook nog wat met specs lopen rommelen en ze uitvoerig getest in random battlegrounds.
was begonnen met een diepe prot spec met Avenger's Shield en hield gewoon mn huidige pvp gear aan equiptje alleen dat culling of stratholme shieldje (vette looks btw) en een 1h wep Rimefang's claw geloof ik en toen ging ik wat bg's in..geeft je wel veel survivalbility en hp enzo maar misde wel mn retri spec na een poosje dus daarna wat wezen klussen aan een nieuwe retri spec..

gooide 5 puntjes in de holy tree in de Judgements of the Pure in combinatie met de Seal of Righteousness en had kwa glyps ook voornamelijk op mn Judgements gefocussed (glyps: judgement&seal of right..)
maar kwam erachter dat dat gewoon een waste of talents en glyphs was,vind persoonlijk Seal of Command nog het fijnst omdat ik vornamelijk BG's doe en die meerdere targets raakt,ook mn mana regen was wat minder omdat ik alleen de Judgements of the wise talents had en niet meer de Glyph van seal of command die je bij iedere judgement 8 of 9% van je base mana er nog eens bijop gooit (raak je neverste nooit oom)
ook kwam ik puntjes te kort voor in de Prot tree want heb namelijk graag de Toughness talent erbij die je een hoop meer armor geeft wat heel erg fijn is in pvp en heb er ook weer 2 in hammer of justice gegooid aangezien 20 seconden minder cd op een stun met een cd van 1 minuut een hoop is..

daarna prot offspec weer gewist en weer ff mn holy offspec erin geramt en geactiveert,gisteren 3 keer achter elkaar WG gewonnen dus kon de ilvl 251 shoulders kopen voor mn holy offspec en gelijk ff de furious helm gekocht,zie dr niet meer uit als een PvEer nu dus trek holy zijnde niet zoveel aggroo meer in pvp haha
conclussie van de ret spec met seal of Righteoussnes is dat het een prachtige spec is om meer te duellen (singe target spec) maar je mist gewoon teveel survival in je spec door de puntjes die je ervoor moet laten vallen (seal of command is 1 puntje in ret, Righteoussnes is 5 in holy)
dus voor Bg's blijf ik seal of command gebruiken,Seal of Vengeance is geen optie aangezien je targets gewoon niet lang genoeg blijven leven in BG's en dan gebruik je niet het volle potentieel van je seal in 3/4 vd tijd dat je aan het vechten bent,de prot spec was een hele mooie in pvp maar gewoonweg niet mijn ding,dus hou het bij Retri voor BG's en Holy voor Arena :D
Anoniem: 209587 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:19:
Zijn er DK tanks hier?

Ik heb een DK tank in de guild zitten, ik kwam er achter dat ie geen Blade Barrier gespecced had. Is die talent niet een musthave voor DK tanks? De DK tank is een alt, maar word wel meegenomen naar ICC, zit dik in de gear...

Blade Barrier Rank 5

Whenever your Blood Runes are on cooldown, you gain the Blade Barrier effect, which decreases damage taken by 5% for the next 10 sec.
speel geen Dk tank maar als ik de beschrijving zo lees lijkt het mij een must aangezien je je bloodrunes er zo doorheen kan jagen en het effect van die talent vaak up is dan..lijkt mij dan he? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Vivaladen op 07-04-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 15:52
sabriel schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:50:
Gebeurde in de raidguild waar ik in zat ook, en dan was ze nog niet eens zo knap. Maar ja, mag niet klagen, we hadden allemaal onze foto op het forum, en zo hem ik mijn vriendin aan de haak geslagen. Terwijl ik mezelf niet eens zoveel kans toedichtte, omdat je zelf al zei dat op het moment dat het bekend is dat je vrouw bent de gehele tijd wordt gestalked.
Toen ik nog aan de alliance-kant raidde hadden we ook zo'n type in de raidgroup. Healer druid (niet dat je toen echt druids voor iets anders gebruikte maargoed) uit Praag die wat foto's van haar in een soort chainmail bikini had gepost. Mooi lijf maar een enorme rotkop, maar toch liep opeens half mannelijk RSA helemaal warm voor d'r. Dus terwijl we druk bezig waren in BWL zat zij een half AFK een beetje op teamspeak te miepen zonder ook maar wat te doen.

Daarnaast hadden we ook een clubje dat mekaar via de raidgroup leerde kennen (en eigenlijk allemaal in de guild zaten waar ik ook in zat) dat later de beste matties werd. Gingen ook oud en nieuw samen vieren enzo. Prima hoor, maar als een daarvan de guild leader is en de andere de healer teamlead, ga je als healer opeens merken dat hun matties toch 'net' iets vaker opgesteld worden dan de rest.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:30

Grozno

acts without consequence!

Woei! Blood DPS DK's gaan bye bye.

MMO Champion

@hieronder: Helemaal correct :)

[ Voor 10% gewijzigd door Grozno op 07-04-2010 09:54 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
ja had zoiets gelezen,ze willen Blood de main Tank spec gaan maken toch? en frost en unholy meer op dps gaan laten leunen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-05 03:26

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Och ik was toch al Blood spec voor tankwerk, met de andere specs kon ik gewoon niet omgaan als het om tanken ging, blood ligt me gewoon veel meer. Ben alleen benieuwd wat er met dancing rune weapon gaat gebeuren en Hysteria, Hysteria gebruik ik wel om m'n threat een flinke boost te geven bij een snel tank/spank gevecht, misschien dat AOE tanken met blood minder is dan met b.v. Frost maar ik ondervindt geen problemen beetje goed toepassen van spells/talents en het gaat allemaal lekker.

Gister zelfs voorelkaar gekregen om als dualwield (2x Axe FoS eerste boss) unholy er meer dps uit te persen dan met mijn PoS axe :P
Geeft ook een ander 'gevoel' leukste is dan het commentaar dat je krijgt als je een pug ingaat 'dualwield unholy isn't that bad?' en dan wel eindigen met 6.5k dps overall in FoS want ja.. ik wil die trinket :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik vind het wel jammer van die DK changes, was er eindelijk een class met meerdere tank/dps viable trees en dan helpen ze dat om zeep. Iedere tree was viable voor tanken al lag frost me persoonlijk veel beter voor tanken dan de andere trees en blood of unholy voor dps... Ik vond het de charme van de hele class tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dk's dat zijn toch die dingen met gloeiende ogen die nog erger zijn als dat horde's pally's hebben ?, toch ?..

Kom maar snel op met Worgen, dan gaat mijn Worgen Rogue bg's rond rennen
en wat hierboven staat is sarcasm / lol ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makron
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-03 11:34
Goedemorgen allemaal!

Lurk hier al een tijdje, ook wel eens leuk om te reageren.

Op het moment speel ik voornamelijk op mijn warlock na een hele tijd een DK te hebben gespeeld.
Ben nu bezig de warlock te gearen voor pvp. Speel bijna geen pve meer alleen als het moet ;)

Helaas spelen er naar mijn idee maar weinig mensen pvp op Twisting Nether :(
Ben voorlopig nog op zoek naar een guild die wat meer casual pvpers wil hebben. Niet minimaal 1800 arenarating enzo.
Anoniem: 209587 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:19:
Zijn er DK tanks hier?

Blade Barrier Rank 5

Ik heb op mijn DK voornamelijk gedpsed en nog meer pvped maar heb ook een standaard emblem-tanksetje. Ligt nu weer weg te stoffen na die paar keer dat ik 'm gebruikt heb maar goed :)

Blade Barrier is redelijk standaard in elke tankbuild dacht ik zo. Laat hem even een cookiecutter tankbuild opzoeken zou ik zeggen. Kan je van hieruit niet daaraan helpen.

Origin: l-MakroN-l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

Graveheart

Say what?

dev10 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:27:
[...]

Op zich valt het op Blade's Edge wel mee. Ik heb nog niemand horen vragen om gearscore en Anal spam in trade komt af en toe wel eens voor, maar niet extreem vaak.
Inderdaad, trade blijft relatief rustig, gelukkig. :)

Zit zelf ook op BE, welke kant zit je?

Horde hier iig. Doe een /wave de volgende keer als je Morte, Caulder of Vendetta ziet rondhuppelen in Dala. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 14:53
Ben pas een week of 2 bezig op Hellfire en deze bevalt me prima. Veel gezellig en behulpzame mensen :)
Vroeger op Kilrogg gezeten, maar elke server is toch weer anders :p

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Dan nu eindelijk tijd vrijgemaakt voor mn PvP dagboekje van gisteren
heb gisteren niet alleen een beetje specs lopen testen in Bg's was ook weer eens tijd voor wg,had gisteren 4x meegedaan in the battle for wintergrasp en het waren 4 wins in een Row waardoor ik de ilvl 251 shoulders kon kopen voor mn offspec (holy)! :D

de laatste vd 4 potjes wg moesten we weer gaan verdedigen,ik zoals gewoonlijk maar ff wat in de /1 geschreeuwd om meer mensen naar het zuiden te krijgen aangezien Het vernietigen/Verdedigen van Torens en Veroveren/Verdedigen van Workshops toch belangerijker is dan veel mensen denken..

maar vooral het 4e potje (3e keer verdedigen) kregen we het niet cadeau..we moesten vanaf de eastpark workshop letterlijk voor iedere 10 meter vechten en beiden zeiden leden aanzienelijke verliezen,de buitenste muren van de Keep lagen al aan 3 kanten op en idereen begon zich een beetje in het middelste deel te vergaren..in het zuiden laaide de gevechten op en uiteindelijk gingen de towers achter ons 1 voor 1 neer waardoor wij ons (ik en 12 guildies) op de workshops konden richten..uiteindelijk hadden we ook wetspark & broken temple weer onder onze controle en vanuit Broken temple gingen we met 4 siege engines richting de westelijke muur vd keep!

Geflankeerd door onze Broeders trokken we richting de achterzijde vd Frontlinie en kwamen de guildies die onze flanken beschermden aan boord en reden we dwars door hun linies heen terwijl de boordschutters het vuur opende op alles wat bewoog (met als prio targets de vijandelijke voertuigen) toen we eenmaal we onze eigen troepen hadden bereikt Organiseerden we de chaotische verdediging een beetje en vormden we met zn 13e een speerpunt van een korte maar heftige tegenaanval om de vijand een beetje uiteen te slaan..daarna gauw weer terug gegaan en toen de laaste toren was gevallen kwam echt iedereen deelnemen aan de (zeer laggy) verdediging waar we keihard vochten met zo'n beetje iedere muur neer behalve de laatste...

was echt een epic battle!! en voor het eerst keek ik omhoog en zag ik een regen van RPGG's vliegen richting de Vijand,prachtig gezicht (koste wel wat /yells : Get some RPGG's!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:10
@thewizzard: Hehe nee die pics heb ik niet bewaard, jammer he :P Maar goed, surf even naar Hyves en check de best bekeken foto's en je hebt een idee van waar het ongeveer over gaat :)

Die DK verandering is wel pittig zeg! Kan me voorstellen dat het nodig is ivm Mastery en dat het onmogelijk veel werk was om alle trees als tank en DPS interessant te hoduen, maar toch... Moet zeggen dat ik het met dual spec op mijn warrior ook niet heel erg vind om dedicated trees te hebben. Sterker nog, het maakt het wel overzichtelijker en geeft je een betere specialisatie dan trees waarmee je alles kunt. Enige wat ik soms mis is een triple-spec, dus tank, DPS en PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makron
Kijk, op die manier is WG leuk!
Horde walst echt over alliance heen op twisting nether. Komt door de verhouding op de server.
Alliance wint na 5 keer verloren te hebben met 20 stacks tenacity.
Gaat op die manier wel snel met WG-emblems :) maar heb toch liever een eerlijke strijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Dricus schreef op woensdag 07 april 2010 @ 08:06:
Wat mij afgelopen vrijdag en ook gisteren weer opviel was dat de prestaties van een resto druid in onze guild voor mijn gevoel wat aan de lage kant zijn. Gisteren waren hij en ik de healers en aan het eind van de rit stond ik overall op iets van 57% healing done. Hij deed dus iets meer dan de helft van mijn healing. Toen heb ik even in Skada gekeken wat hij nu eigenlijk doet. Blijkt dat hij maar 2 a 3 spells gebruikte, waarbij het overgrote deel van zijn healing (iets van 70-80%, misschien nog wel meer) van Nourish afkomstig was. Nu heb ik geen verstand van resto druids, maar iets zegt me dat hij bijv. ook Wild Growth veel meer zou moeten gebruiken, zéker omdat ik naast de tanks ook de raid af en toe flink moest bijhealen. Zit ik er nu naast of moet hij z'n class nog wat beter leren spelen?
Persoonlijk gebruik ik Wild Growth zo vaak als het kan als ik op mn (recente) resto druid speel. Aan de ene kant omdat het je enige AoE heal is en aan de andere kant omdat je met Revitalize (talent) een leuke boost kan geven aan de raid dps.

Maar goed, erg ervaren ben ik nog zeker niet als Tree. Zo moet ik nog erg zoeken naar mijn rol in een 25-man raid. Ik ben geneigd om alles en iedereen omhoog te willen houden wat onmogelijk is. En gezien de weinige ervaring als healer is het best lastig om in te schatten waarom mensen snel doodvallen. Zo deed ik in het weekend mijn eerste Ony25 als healer en dat was aardig schrikken toen zowel tanks plots neervielen (CR en weer verder) als DPS. In eerste instantie was ik bang dat ik ze omhoog had moeten houden met een snelle Nourish (deed voornamelijk Wild Growth en Rejuv spam op de raid), maar ik bedacht me achteraf dat (met name de DPS) ze zelf liepen te kloten. Van 100% hp naar spook in 1-2 seconden is niet te healen. Tel daarbij op dat het ging om de airphase en je kunt al raden dat ze doodgingen dankzij de eruption die de grote adds doen :S Het hielp ook niet echt dat ik met een (voor mijn gevoel matige) 2K hps niet ver achterliep op #1 en #2, terwijl de dames/heren onder mij met moeite de 1500 hps wisten te behalen.

Nourish gebruik ik overigens alleen als ik tanks moeten healen op een random raidmember aardig laag komt. En laat Nourish nu juist een spell zijn die veel beter wordt als je alle HoTs op je target hebt (Rejuv, Regrowth, Wild Growth en Lifebloom).

@DK tanking: Blade Barrier is een must-have als tank. Blood Runes heb je met gemak continue op cooldown en Blade Barrier heeft dan ook bijna 100% uptime. Elke fatsoenlijke DK tank zal minimaal 5/5/5 hebben voor 5% extra dodge, Toughness en Blade Barrier. Als ik al zou moeten/willen bezuinigen op die talents, dan zou ik alleen de 5% dodge verminderen/weghalen.

In ander nieuws: inmiddels heb ik alle Darkmoon cards om een Greatness-card te scoren. Nu moet ik alleen nog besluiten welke character ik hier blij mee kan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-03 21:40
Cleetje, je kan beter eerst je AH bekijken. Op mijn server staan greatness cards vaak voor 4-5k, terwijl het volledige deck rond de 3k kost. Erg makkelijk om geld mee te verdienen.

Maar belangrijker: CATA CLASS INFO KOMT VANDAAG UIT! Dus hou dat forum in de gaten. Voor wie het nog niet wisten:

Shaman - April 7
Priest - April 7
Warlock - April 7

Warrior - April 8
Death Knight - April 8
Rogue - April 8

Hunter - April 9
Druid - April 9
Mage - April 9

Paladin - April 16 (die zit nog in te diep in development dat ze iets met zekerheid durven te zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Makron schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:55:
Kijk, op die manier is WG leuk!
Horde walst echt over alliance heen op twisting nether. Komt door de verhouding op de server.
Alliance wint na 5 keer verloren te hebben met 20 stacks tenacity.
Gaat op die manier wel snel met WG-emblems :) maar heb toch liever een eerlijke strijd.
op mijn server zijn de horde/alliance verhoudingen redelijk in verhouding wat mooie gevechten opleverd,ballance buff heb je voor de rest niet veel aan,geeft mij in ieder geval geen goed gevoel maarja Wg is met de laatste patch ook aangepakt aangezien je na 3 keer verliezen op een rij standaard die buff op je krijgt..

wat mij een oneerlijk gevoel geeft in WG zijn 2 dingen (allebij ten nadele vd verdediger) namelijk:

- de bug die 1 vd facties standaard en zodra wg start de "Lieutenant" rank geeft waardoor je gelijk al met een zooi Siege engines de muren kan bestormen en nog voordat er ook maar 1 toren neer is Wg hebt gecaptured..

-en de intense lagg als er een gevecht gaande is met veel spelers die komt voornamelijk voor als de gevechten rondom de Keep intens zijn en dat geeft een oneerlijk voordeel aan de aanvallende partij aangezien de siege engines ineens lijken te blinken en je steeds out of range bent op die manier kan je met gemak de laatste deur uit zn voegen schieten en de Orb cappen..
Makron schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:11:
Goedemorgen allemaal!

Lurk hier al een tijdje, ook wel eens leuk om te reageren.

Op het moment speel ik voornamelijk op mijn warlock na een hele tijd een DK te hebben gespeeld.
Ben nu bezig de warlock te gearen voor pvp. Speel bijna geen pve meer alleen als het moet ;)

Helaas spelen er naar mijn idee maar weinig mensen pvp op Twisting Nether :(
Ben voorlopig nog op zoek naar een guild die wat meer casual pvpers wil hebben. Niet minimaal 1800 arenarating enzo.
als je eventueel bereid bent tot een realm change dan heb ik nog wel een plekje voor je over hoor :) wordt je tweaker no.3 in de guild :) als je meer info wilt over de guild of vragen hebt stuur me ff een berichtje hier :)

[ Voor 22% gewijzigd door Vivaladen op 07-04-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814

Er komt hier toch wel wat te staan? :) ik mag de wow-europe site niet bekijken op het werk ;) alvast bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 13:56
Sinds kort na 2 jaar van inactiviteit op deze char mijn lvl 60 druid opgepakt.
Ik had m ooit gelvlt met RaF, maar sindsdien is ie de ijskast ingegaan. Wegens gebrek aan dingen te doen online toch maar besloten om langzaam deze char te lvlen middels instances.
Queuen gaat het snelste als healer of tank bij mijn weten, vandaar besloten om deze als healer te gaan lvlen.

Op lvl 61 kreeg ik Wild Growth erbij, erg fijne spell al zeg ik het zelf :)
Zag net dat ik nog een vage glyph heb zitten.

Ik heal momenteel de tank door rejuvenation/wild growth/regrowth up te houden als het nodig is en soms een healing touch tussen door.

Iemand nog tips voor mijn talent tree? En goede glyphs voor lvl 60?
Mijn offspec is balance, maar daar heb ik nog helemaal niets mee gedaan omdat ik altijd als healer in de instance word gedropt :)

Mijn char: http://eu.wowarmory.com/c...&cn=Celiena&gn=%C3%86rror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001

Nibbz

Postmaster General

ik probeer op het wow forum de informatie over Cataclysm Shaman's te vinden.. zou vandaag online moeten zijn.. echter kan ik nog niks vinden :o

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
Nibbz schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:28:
ik probeer op het wow forum de informatie over Cataclysm Shaman's te vinden.. zou vandaag online moeten zijn.. echter kan ik nog niks vinden :o
de dag is nog niet voorbij ;)

het is nu 5.30 in amerika. een antwoord zal binnenkort wel komen :)

patience young padawan, patience! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243052

Yay mn iphone eindelijk, betekent ook dat ik mn mobile authenticater nu heb ( gratis core hound pup pet ingame) echt vet.

Wacht met smart op de cata informatie, want wil een nieuwe main rerollen voor cata, dus ff lekker lezen over elke class en dan bedenken welke ik ga lvlen (met raf natuurlijk voor die nieuwe mount!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Nibbz schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:28:
Had al wel iets over een shammy buff gelezen op MMO-champion,stond er geloof ik gister al op en Ging over een buff van "Flurry" geloof ik..

Wel al gelezen op een blue post daar dat de nieuwe RAF mount binnen een paar dagen verkrijgbaar is!! woohoo! stond in de blue post van Bashiok :

"in just a few days players wgo participate in the Recruit-A-Friend programm will Receive a whole new reward"
"the X-53 Touring Rocket"

Komt er bijna aan dus haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Vivaladen schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:53:
[...]

Had al wel iets over een shammy buff gelezen op MMO-champion,stond er geloof ik gister al op en Ging over een buff van "Flurry" geloof ik..
dat is iets wat ze willen doen voordat cataclysm live gaat. zodat shamans betere dps en survival hebben. dit is ook een probleem voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243052

[...]

Wel al gelezen op een blue post daar dat de nieuwe RAF mount binnen een paar dagen verkrijgbaar is!! woohoo! stond in de blue post van Bashiok :

"in just a few days players wgo participate in the Recruit-A-Friend programm will Receive a whole new reward"

Komt er bijna aan dus haha :D
Ik heb nog een zevra die ik kan claimen , kan ik straks die nieuwe dan al kiezen ? want heb hem nog niet geclaimed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Ik ben wel blij met die buff, maar ze moeten proberen iets te doen aan de rotatie. Nog teveel dmg is passive en het is toch wel een vrij uitgebreide rotatie voor een relatief minimaal effect. Survivalbility kan ook beter.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-05 23:14
Waarschijnlijk geldt het alleen voor nieuwe invites zodra de actie ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makron
Vivaladen schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:22:
wat mij een oneerlijk gevoel geeft in WG zijn 2 dingen (allebij ten nadele vd verdediger) namelijk:

- de bug die 1 vd facties standaard en zodra wg start de "Lieutenant" rank geeft waardoor je gelijk al met een zooi Siege engines de muren kan bestormen en nog voordat er ook maar 1 toren neer is Wg hebt gecaptured..

-en de intense lagg als er een gevecht gaande is met veel spelers die komt voornamelijk voor als de gevechten rondom de Keep intens zijn en dat geeft een oneerlijk voordeel aan de aanvallende partij aangezien de siege engines ineens lijken te blinken en je steeds out of range bent op die manier kan je met gemak de laatste deur uit zn voegen schieten en de Orb cappen..
Beide punten eens.
Die bug geeft een ontzettend groot voordeel aan de aanvallende partij net als de ontzettende lag die vaak aanwezig is. Jammer dat ze blijkbaar niets aan die lag kunnen doen.

Gelukkig kun je niet meer met voertuigen door de muur heen buggen zonder hem kapot te maken. :)
als je eventueel bereid bent tot een realm change dan heb ik nog wel een plekje voor je over hoor :) wordt je tweaker no.3 in de guild :) als je meer info wilt over de guild of vragen hebt stuur me ff een berichtje hier :)
Hmm ben wel bereid om eventueel een transfer te doen :)
Ik stuur je straks ff een berichtje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Laatst online: 06-11-2024
Anoniem: 295814 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:23:
Er komt hier toch wel wat te staan? :) ik mag de wow-europe site niet bekijken op het werk ;) alvast bedankt! :D
Yes plx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Ik heb in het verleden een RAF gedaan met een vriend van me, hoop dat ik die mount ook alsnog krijg. Denk niet dat ik nog iemand lekker krijg voor WoW, zeker nu ik geen chars meer heb die ik tegelijk met ze kan (wil :+ ) levelen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Anoniem: 243052 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:56:
Ik heb nog een zevra die ik kan claimen , kan ik straks die nieuwe dan al kiezen ? want heb hem nog niet geclaimed
ja maar geen Zhevra meer dan,die is vanaf dat de nieuwe mount gebruikt gaat worden niet meer verkrijgbaar!
Makron schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:10:
[...]

Beide punten eens.
Die bug geeft een ontzettend groot voordeel aan de aanvallende partij net als de ontzettende lag die vaak aanwezig is. Jammer dat ze blijkbaar niets aan die lag kunnen doen.

Gelukkig kun je niet meer met voertuigen door de muur heen buggen zonder hem kapot te maken. :)

[...]

Hmm ben wel bereid om eventueel een transfer te doen :)
Ik stuur je straks ff een berichtje !
toon volledige bericht
haha ja dat was bizar idd haha zit je ff veilig achter de muur wat mage food te eten blinkt er ineens een siege engine voor je neus door de muur haha..

wat wel leuk is en door een US - realm is gedaan : allemaal met die engineering bomb de muren bestormen,opblazen en vervolgens Wg in 3 mins winnen haha

had je trouwens al een berichtje gestuurd hehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Laatst online: 20:30

Grozno

acts without consequence!

RichardvdD schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:09:
Waarschijnlijk geldt het alleen voor nieuwe invites zodra de actie ingaat.
Ik heb mijn Zebra nog maar ff geclaimed voor de zekerheid, anders ben ik die misschien straks kwijt...

[ Voor 8% gewijzigd door Grozno op 07-04-2010 12:20 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Beste tweakers,

ik ben nu ruim 1.5jaar een actieve WoWer en het bevalt mij nog steeds zeer goed. Het enige waar ik de laatste tijd tegen aan loop is dat de realm mij steeds minder bevalt (EU-Genjuros), er zijn heel veel Grieken op deze Realm, die het normaal vinden om in Trade en General Grieks te spammen. Ook zijn de verhoudingen tussen Horde en Alliance ver te vinden op Genjuros.
Ik zit er over te denken om een transfer naar een andere Realm te doen, maar ik kan niet goed genoeg uitzoeken hoe andere Realms in elkaar steken qua Alliance/Horde verhouding en of de Realm zelf een beetje fijn is. Kunnen jullie misschien jullie ervaringen met jullie Realm met mij delen?

P.S. mijn momentele main: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Genjuros&cn=Thys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:34
Makron schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:10:
[...]

Beide punten eens.
Sorry maar dat is geen bug. Dit heeft blizzard zo ontworpen zodat niet steeds 1 faction wintergrasp beheerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
NMe schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:16:
[...]

Ik heb in het verleden een RAF gedaan met een vriend van me, hoop dat ik die mount ook alsnog krijg. Denk niet dat ik nog iemand lekker krijg voor WoW, zeker nu ik geen chars meer heb die ik tegelijk met ze kan (wil :+ ) levelen. :P
huh? dan heb je die Zhevra toch? je moet dan zowiezo nog een keer iemand recruten (jezelf bijvoorbeeld) om die Rocket te scoren want blizz gaat ze gewoon alleen aan de mensen die vanaf dan deel gaan nemen aan het RAF programma geven..
ReMCoDijKSTRa schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:23:
[Sorry maar dat is geen bug. Dit heeft blizzard zo ontworpen zodat niet steeds 1 faction wintergrasp beheerd.
Tenacity is een buff die daarvoor is ontworpen aangezien die steeds sterkere vormen aan gaat nemen naarmate je meer verliest (en als je bijv zwaar in de minderheid bent)

de Lag,blinkende siege engines en instant Lieutenant is nog steeds as buggy as hell! gister WG 4 keer gewonnen (1 attack ,3x def) achterelkaar en de laaste 2x kregen beiden partijen de instant Lieutenant rank en geloof me maar dat dat geen opzichzelfstaand incident was,ben best vaak in wg te vinden (op voa na dan)

[ Voor 38% gewijzigd door Vivaladen op 07-04-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
Grozno schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:19:
[...]

Ik heb mijn Zebra nog maar ff geclaimed voor de zekerheid, anders ben ik die misschien straks kwijt...
If you've claimed your Recruit-A-Friend gift and received the Zhevra you'll need to refer a new friend (thus gaining a new reward to redeem and claim after this change) to also obtain the X-53 Touring Rocket.

If you have a reward waiting around you have not claimed it can be used to claim a Zhevra now, or you can wait and claim an X-53 after the change.

http://blue.mmo-champion....nd-mount-coming-soon.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:16:
[...]

koop je een battlechest + 2 game months van 12,99

Ben je intotaal 25euro + 30 euro kwijt ervoor en je hebt een raf account voor misschien een vriend of niet :P
en dan heeft die 2 maanden speeltijd en daarna niet meer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReMCoDijKSTRa schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:26:
If you have a reward waiting around you have not claimed it can be used to claim a Zhevra now, or you can wait and claim an X-53 after the change.

http://blue.mmo-champion....nd-mount-coming-soon.html
Zou betekenen dat de Zhevra een 'non obtainable' mount gaat worden? Ik heb er zelf 4, afhankelijk hoe die X-53 eruit ziet, mischien nog maar eentje bij kopen :D (ergens in de budgetbak zal nog wel een wow-client liggen voor een 10-15 euro :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Mektheb schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:28:
koop je een battlechest + 2 game months van 12,99

Ben je intotaal 25euro + 30 euro kwijt ervoor en je hebt een raf account voor misschien een vriend of niet :P
en dan heeft die 2 maanden speeltijd en daarna niet meer haha
ik maakte met die Zhevra geloof ik gewoon een trial aan,veranderde de trial in een full account,betaalde 2 maandjes en kreeg hem in de mailbox,liet die account vervolgens netjes afsterven :)

maar had geloof ik niks gedownload aangezien ik wow al op mn harde schijf had staan..
SinergyX schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:30:
[...]

Zou betekenen dat de Zhevra een 'non obtainable' mount gaat worden? Ik heb er zelf 4, afhankelijk hoe die X-53 eruit ziet, mischien nog maar eentje bij kopen :D (ergens in de budgetbak zal nog wel een wow-client liggen voor een 10-15 euro :P).
ja dat klopt die verdwijnt zodra de X-53 komt en ja die wil je echt wel hebben haha is de eerste Flying mount waar ook een passagier in mee kan rij..ehh vliegen :) ziet eruit als een raket (duh) met een grijze body en 2 stoeltjes erop

[ Voor 32% gewijzigd door Vivaladen op 07-04-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:36

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter
Kost je maar 20 euro hoor ;)

Invite 2e email adres, koop WoW (7 euro @ ebay).
Koop 1 maand, je main account krijgt ook een maand die je toch had moeten kopen, echte kosten 0 euro.
Koop 2e maand, je main account krijgt de mount, kost 12,5 euro.

Totaal 20 euro en een mount.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Anoniem: 295814 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:23:
http://surfert.nl/

Ta-da!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
Vivaladen schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:24:
[...]

[...]

Tenacity is een buff die daarvoor is ontworpen aangezien die steeds sterkere vormen aan gaat nemen naarmate je meer verliest (en als je bijv zwaar in de minderheid bent)
Nee hoor vraag het maar es aan een GM

http://www.worldofraids.c...rgrasp-information.html#0

[ Voor 12% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 07-04-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814

Page blocked, en dan ook mijn userID erbij enzo :) als ze me op komen zoeken wijs ik jou aan ;)

edit
Toch nog een kleine update. Ik had dus een GM gevraagd om een reward te veranderen. En dat doen ze lief! :) super cool, mooie Gun ipv 2h Axe. Goeie service toch, vind ik.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 295814 op 07-04-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

ReMCoDijKSTRa schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:42:
[...]

Nee hoor vraag het maar es aan een GM
wat probeer je nu te vertellen..

dat Tenacity op een andere manier werkt, of dat Tenacity een bug is (als het dat laatste is.. moet ik hard lachen ;))

edit:

@ EnzoMatrix

dan zeg je toch gewoon dat het een typo was O-) }:O

[ Voor 11% gewijzigd door Nibbz op 07-04-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Nibbz schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:45:
[...]

dat Tenacity op een andere manier werkt, of dat Tenacity een bug is (als het dat laatste is.. moet ik hard lachen ;))
haha ik heb helemaal niet gezegt dat Tenacity een Bug is btw

en ja! vraaag dat maar eens aan een GM lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
Nibbz schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:45:
[...]

Zucht Tenacity gaat over hoeveel vs hoeveel er op dat moment spelen dat boeit blizzard niet daarvoor is die buff.

We wanted to address some of the confusion we often see regarding the Battle for Wintergrasp. We will not provide exact details on how the system works to try and avoid abuse of the mechanics, but there is a system in place that can change how the battle plays out.

When one faction defends more than the other, the system will give advantages like the ability to use catapults or siege tanks faster to the faction that is on the offensive. On realms where one faction is often able to defend the fortress and the other faction rarely defends, the system tries to help this balance by providing bonuses to the faction that rarely succeeds at defending.

en dus ook visa versa.
zucht....

[ Voor 40% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 07-04-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
ReMCoDijKSTRa schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:48:
[...]

Zucht Tenacity gaat over hoeveel vs hoeveel er op dat moment spelen dat boeit blizzard niet daarvoor is die buff.

We wanted to address some of the confusion we often see regarding the Battle for Wintergrasp. We will not provide exact details on how the system works to try and avoid abuse of the mechanics, but there is a system in place that can change how the battle plays out.

When one faction defends more than the other, the system will give advantages like the ability to use catapults or siege tanks faster to the faction that is on the offensive. On realms where one faction is often able to defend the fortress and the other faction rarely defends, the system tries to help this balance by providing bonuses to the faction that rarely succeeds at defending.

en dus ook visa versa.
zucht....
toon volledige bericht
Ja maar dat is nog steeds "BUGGY" en werk niet zoals het hoort,tevens wordt Tenacity ook gebruikt in combinatie met de door jou genoemde balance buff,als je oplet in WG kan je dat aan de tegenstander zien aangezien het regelmatig voorkomt dat Tenacity voor 5 mins aanknalt zonder dat je in de minderheid bent..

maar er staat ook "Faster" en niet "Instant" en de reden dat ik het buggy vind is dat het regelmatig aan 2 kanten tergelijker tijd getriggert zoals ik in mijn vorige post motiveerde en dat kan je weer zien aan je rank die plots op "Lieutenant" springt en aan de Vijand die jet tegenkomt..met 10 siege engines tergelijker tijd..

en beetje zwak om dan gelijk L2P tegen iemand te roepen! zou L2O moeten zijn (learn to Observe) aangezien de excacte details niet eens in je post staan"
"We will not provide exact details on how the system works"
(ooow je hebt het al weg gehaald :) )

[ Voor 4% gewijzigd door Vivaladen op 07-04-2010 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

lal, dat zei Vivaladen dus ook al ;) waarop je zei dat het anders was daarom was ik benieuwd wat je dan bedoelde.. magoed..

de boel is weer gereset.. dus vanavond weer ICC25.. hopelijk dropt trauma dan weer van rotface.. vorige week ging een goeie vriend van me met die healing mace aan de haal.. als hij dropt, is hij van mij!! (trauma, 2e setbonus van resto shaman, en de trinket uit icc25 gunship battle.. hots ftw.. )

[ Voor 3% gewijzigd door Nibbz op 07-04-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Gevraagde informatie niet toegestaan

Ta-da!

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Upcoming Enhancement buff
We agree with some of the recent discussion about Enhancement dps. We are going to hotfix a change to the Flurry talent to increase it from 25% to 30% attack speed with 5 ranks.

We also agree that Enhancement may have survivability problems and understand that players don't necessarily feel they can afford the bonus Stamina from the Toughness talent, at least in PvE. We don't have an immediate change to deploy here, but it's something we'd like to fix and a candidate for future patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
dat is oud nieuws mektheb en niet een totale class change, maar iets wat word veranderd voor cataclysm uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-05 14:31
Nourish is geen spell die 70-80% van je healing done in beslag moet nemen, en al helemaal niet als je samen met een pala healt. In plaats van nourish zou hij meer rejuvenation moeten gebruiken, en wild growth op cooldown, dus dat heb je goed gezien, hij moet inderdaad zijn class leren spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:50

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

KillGhost schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:11:
Gevraagde informatie niet toegestaan
offtopic:
Gossie, laat ik nu precies dezelfde melding krijgen... Zelfde werkgever wellicht (iets met blauw, groen en rood)?
Roxors schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:43:
Nourish is geen spell die 70-80% van je healing done in beslag moet nemen, en al helemaal niet als je samen met een pala healt. In plaats van nourish zou hij meer rejuvenation moeten gebruiken, en wild growth op cooldown, dus dat heb je goed gezien, hij moet inderdaad zijn class leren spelen.
Dank voor de info (ook @Cleetje). Eens kijken hoe ik hem daarop aan kan spreken. Ik denk dat ik dat maar gewoon via de GM ga spelen, ik heb mijn portie gevoelige egootjes wel ruimschoots gehad (en niet alleen in WoW :P).

[ Voor 53% gewijzigd door Dricus op 07-04-2010 13:47 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272620

The Websense category "Proxy Avoidance" is filtered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Surfert.nl - Dé beste proxy voor op school, werk of gewoon thuis!
Ta-Da werk gewoon hoor >=)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWubs
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-05 20:41
- Warning: Your ip number will be logged and hand overed in case of abuse of our website for illegal activities on the net -
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hand overed :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 11:05

Neelon

FOR PONY!!!

You cannot access the following Web address:
http://www.surfert.nl/
category : Anonymizers
Gelukkig heb ik nog een andere (nog werkende) proxy, en als backup nog een remote desktop met vrij internet. O-)

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Roxors schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:43:
[...]

<< Resto druid reporting!

Er zit een groot verschil tussen resto druid 10mans en 25 mans healen. In 10mans zit er zelfs nog een verschil tussen healen met z'n tweëen en met z'n driëen. In een 25 mans raidgroup moet je niet genoegen nemen met iets anders dan raid healing, daar is resto druid koning in. In zo'n geval is AL je healing afkomstig van Rejuvenation en Wild Growth.

Voor 10mans met 2 healers zul je een stuk meer gebruik moeten maken van snelle heals. Rejuv op iedereen laten rollen kan werken, maar waarschijnlijk zul je meer attentie moeten geven aan tank(s) en komt je rotatie een beetje in de knel. In zo'n geval zullen Rejuv en WG allebei ongeveer gelijk zijn en zul je een stuk meer healing van andere sources zien ook. Met 3 healers zul je toch wat meer richting de 25mans healing style gaan, maar ook dat hangt weer behoorlijk af van met wat voor bossfight je te maken hebt.

Op Blood Queen ben je echt alleen aan het Rejuven en Wild Growthen. Maar een gevecht als de Lich King, waar in principe weinig constante raid healing nodig is, en het van groter belang is om iedereen zo snel mogelijk weer op full health te krijgen, ben je juist weer meer met Nourish bezig.

logje van mijn (tot nu toe) enige Lich King kill
logje van meest recente BQL kill
* bij beide links "Healing by spell" tabje

Hoe dan ook, 80% Nourish is pure manaverspilling. Sowieso doet die spell een boel meer healing met een HoT op het target, en met andere healers die op eenzelfde manier aan het healen zijn loop je gewoon ontzettend te overlappen.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Blistimo schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:02:
[...]

<< Resto druid reporting!

Er zit een groot verschil tussen resto druid 10mans en 25 mans healen. In 10mans zit er zelfs nog een verschil tussen healen met z'n tweëen en met z'n driëen. In een 25 mans raidgroup moet je niet genoegen nemen met iets anders dan raid healing, daar is resto druid koning in. In zo'n geval is AL je healing afkomstig van Rejuvenation en Wild Growth.

Voor 10mans met 2 healers zul je een stuk meer gebruik moeten maken van snelle heals. Rejuv op iedereen laten rollen kan werken, maar waarschijnlijk zul je meer attentie moeten geven aan tank(s) en komt je rotatie een beetje in de knel. In zo'n geval zullen Rejuv en WG allebei ongeveer gelijk zijn en zul je een stuk meer healing van andere sources zien ook. Met 3 healers zul je toch wat meer richting de 25mans healing style gaan, maar ook dat hangt weer behoorlijk af van met wat voor bossfight je te maken hebt.

Op Blood Queen ben je echt alleen aan het Rejuven en Wild Growthen. Maar een gevecht als de Lich King, waar in principe weinig constante raid healing nodig is, en het van groter belang is om iedereen zo snel mogelijk weer op full health te krijgen, ben je juist weer meer met Nourish bezig.

logje van mijn (tot nu toe) enige Lich King kill
logje van meest recente BQL kill
* bij beide links "Healing by spell" tabje

Hoe dan ook, 80% Nourish is pure manaverspilling. Sowieso doet die spell een boel meer healing met een HoT op het target, en met andere healers die op eenzelfde manier aan het healen zijn loop je gewoon ontzettend te overlappen.
toon volledige bericht
Ik vraag me eigenlijk af wie nu de beste Raid-healer in game is.. Ik dacht eerder dat dit Holy Priests waren.. maar, de laatste tijd, outheal ik elke healer in een willekeurige 25man instance..

increase chainheal talent + 1 extra target glyph zorgt ervoor dat die chainheal alles up houd :).

In 10 man is het dan weer anders. Hier ben ik vooral bezig met LHW's en Riptides (25man ook riptides, omdat je hier een boel spellhaste voor krijgt).

Op die 10 mans zie ik dan wel eens een druid boven me staan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Jah, het was ook een rare ervaring eigenlijk. Normaal als je een resto druid of -shaman in je raid hebt, dan zie je de HP bars wel omhoog bewegen (in mijn geval, ik gebruik Grid) nadat er flinke raid damage is. Gisteren bleven mensen maar laag staan en had ik soms het gevoel dat ik in m'n eentje de hele raid weer op full HP moest krijgen. Geen wonder dat ik flink m'n best moest doen om niet OOM te gaan.

Ik ben op zich wel gewend om bovenaan in de healing meter te eindigen, maar de verschillen die ik afgelopen vrijdag en gisteren op de meter zag waren wel heel extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Er is niet 1 beste raid healer. Ik denk dat holy priests, shammies (mits ranged and melee in groepjes bij elkaar staan) en druids allemaal even goed in die rol zijn. Shamans zijn echter (met een minimale respec) ook zeer goede tank healers, en holy priests kunnen daar ook aardig mee weg. Persoonlijk vind ik druids de minste van die drie om tanks te healen, hoewel het zeker niet ondoenlijk is.

Een enkele resto druid, en twee resto druids voor 25 mans, kunnen echter een complete raid group constant blijven Rejuvenaten, zodat er te allen tijde een HoT op elke raid member loopt, die in geval van emergency ook nog een kan worden omgetoverd in een 15k noncrit heal. Druids kunnen dat in principe eindeloos blijven doen zonder oom te gaan, en dat zie ik persoonlijk holy priests niet doen. En shamans zijn afhankelijk van een beetje RNG en range. Onze laatste paar Twin Valkyr kills deden wij met Disc priest, Resto druid en Resto shammy, en daar eindigden we allemaal ongeveer gelijk op 6k HPS, zonder dat we de tanks uit de ogen verloren. En die Disc priests kan in zijn eentje een complete mechanic tijdens het Lich King gevecht mimimaliseren dmv zijn shields, wat dus ook ontzettend prettige raid healing betekent.

Uitendelijk denk ik dat resto druids de beste raid healers genoemd worden omdat ze het minst zijn in alle andere rollen, en omdat ze het in principe het langst kunnen volhouden (en ook nog eens on the move, indien noodzakelijk).

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
@Blistimo

Klopt, er is een verschil in 10 en 25 healing, al vind ik het verschil niet echt zo groot. Misschien komt dit omdat ik de verschillende stijlen door elkaar gebruik naar gelang de situatie en niet echt een patroon heb. Behalve dan de 5x1 rotatie, die geld voor alle raidvormen. In 10 mans gebruik ik over het algemeen meer lifebloom dan in 25, excepties daargelaten natuurlijk.

Trouwens, Nourish schaalt alleen naar het aantal HoTs indien je gebruik maakt van de glyph.
ps: wel grappig dat je zegt dat je op BQL alleen aan het rejuvven en wild growthen ben, terwijl je volgens je log geen 1 keer WG hebt gebruikt ^^

@DarkUnreal

Als je het de healers wilt vergelijken moet je nu niet in ICC gaan vergelijken vanwege de buff. Deze helpt de ene healer meer (vooral klassen met damage prevention zoals disc met 10% extra prevention, wat dus ook gewoon 10% minder te healen betekent) dan de andere. Ik merk dat het verschil tussen mij (resto druid) en een resto shammy steeds kleiner word in ICC. Stond ik voorheen altijd met gemak op plek 1, nu moet ik er keihard voor werken en op sommige fights die chainheal friendly zijn ben ik nr1 plek al kwijt.

@Dricus
Je hebt gelijk wat betreft raid damage. Met een resto in je groep moeten die bars gewoon weer snel gevuld zijn nadat er wat raid damage is geweest. Dit komt vooral omdat een goede resto de raid hoort te pre-hotten.
En no offence, maar je hoort als pala helemaal niet bovenaan te staan in Healing Done, tegenwoordig zelfs niet meer in overhealing, daar is resto nu ook koning in :D (sinds ze hot overhealing ook in de combat log tonen, dus eigenlijk waren we dat al altijd). Als jij als pala gewend bent om bovenaan te staan met een resto druid in je groep, dan kan die resto er echt niks van.

Hier is een log van onze BQL25 kill. Hier kun je goed zien dat ik echt bijna alleen rejuv + wg aan het spammen ben, met alleen een direct heal indien mensen dat nodig hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:11
Mwah daar ben ik niet helemaal mee eens, op fights waar de tanks rake klappen krijgen heeft een holy pally nog steeds het 'rolvoordeel' van het dan zeer "HPS" effectieve tankhealen. Maar het is idd een stuk minder erg dan bv ToC waar je raid, als ze het goed doen, bij 4 van de 5 gevechten weinig damage incasseerd.

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Roxors schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:15:
@Blistimo

Klopt, er is een verschil in 10 en 25 healing, al vind ik het verschil niet echt zo groot. Misschien komt dit omdat ik de verschillende stijlen door elkaar gebruik naar gelang de situatie en niet echt een patroon heb. Behalve dan de 5x1 rotatie, die geld voor alle raidvormen. In 10 mans gebruik ik over het algemeen meer lifebloom dan in 25, excepties daargelaten natuurlijk.
Ik heb persoonlijk geen enkele ervaring met 25m healing, ik ben uitgegaan van wat ik op verschillende fora lees, maar er zijn inderdaad zat boss fights waar rejuv blenketing me niet echt nuttig lijkt, ook niet in 25 mans :)
Trouwens, Nourish schaalt alleen naar het aantal HoTs indien je gebruik maakt van de glyph.
ps: wel grappig dat je zegt dat je op BQL alleen aan het rejuvven en wild growthen ben, terwijl je volgens je log geen 1 keer WG hebt gebruikt ^^
Nourish schaalt met die glyph meer naar gelang er meer HoTs op een target lopen, maar ook zonder de glyph doet Nourish 20% meer healing als er 1 HoT loopt dan wanneer er geen HoT loopt.

Wat betreft BQL.... :X

Het was normal... het was al wat later... de melee en tanks stonden te ver van elkaar vandaan... Uhm... Iemand anders nog een excuus? :+

In een perfecte wereld doe je inderdaad altijd 5+1 en vervang je Rejuv door Lifebloom als je een CC proc krijgt... Maar ik maak zelf nog genoeg foutjes. Maar daarvoor ben je met meerdere healers, pick up the slack! :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Blistimo schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:28:
[...]

Ik heb persoonlijk geen enkele ervaring met 25m healing, ik ben uitgegaan van wat ik op verschillende fora lees, maar er zijn inderdaad zat boss fights waar rejuv blenketing me niet echt nuttig lijkt, ook niet in 25 mans :)

[...]
Nourish schaalt met die glyph meer naar gelang er meer HoTs op een target lopen, maar ook zonder de glyph doet Nourish 20% meer healing als er 1 HoT loopt dan wanneer er geen HoT loopt.

Wat betreft BQL.... :X

Het was normal... het was al wat later... de melee en tanks stonden te ver van elkaar vandaan... Uhm... Iemand anders nog een excuus? :+

In een perfecte wereld doe je inderdaad altijd 5+1 en vervang je Rejuv door Lifebloom als je een CC proc krijgt... Maar ik maak zelf nog genoeg foutjes. Maar daarvoor ben je met meerdere healers, pick up the slack! :P
toon volledige bericht
Rejuv door lifebloom vervangen zou ik niet doen, als het goed is moet je in deze tijden geen mana meer te kort komen als Druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

@Roxors
Voor wat de healing meters betreft is er (als ik het me goed herinner) wel verschil tussen 10 of 25 mans raids. Als ik de meters van VoA25 en VoA10 vergelijk (da's m'n enige referentie omdat mijn guild alleen 10-mans raids doet), dan kom ik er in de 10-mans versie ten opzichte van Resto Shamans of -Druids een stuk beter uit dan in de 25-mans. In 25-mans VoA versla ik ze met geen mogelijkheid, in de 10-mans VoA heal ik ze er toch vaak wel uit. Niet met enorme verschillen, maar toch. Zeker op zo'n boss als de flame boss, waar de raid flinke damage krijgt kom ik meestal wel tussen de 5.5 en 6k HPS uit. Ik ben niet vies van een stevig portie raidhealing met Beacon op de tank als het nodig is; een bossfight eindigen met meer dan 50% mana is zo onbevredigend ;).

VoA is weer gereset, dus ik ga er eens op letten; kijken of m'n geheugen me niet in de steek heeft gelaten m.b.t. het bovenstaande :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
@hmmmmmmmmmpffff

En toch doe ik het ook. Waarom? Omdat ik dan mijn Innervate aan een ander kan geven, en vaak kan je wel weg komen met een lifebloom op een tank ipv een rejuv op een random(niet op BQL natuurlijk). En als je met minder healers gaat wordt er meer van je gevraagd, waardoor je slimmer met je spells om moet gaan en een Lifebloom op een CC proc dus lekkere mana terug is.

En het ligt er maar net aan welke trinkets je gebruikt. Indien je Spark of Hope gebruikt, nog steeds de onbetwiste nummer 1 op mp5 gebied, icm een solace is het verdomd moeilijk om OOM te gaan. Wissel je echter beide trinkets in voor sp trinkets, zoals Sliver of Pure Ice en Althor's Abacus, dan heb je opeens een dikke 300-400 mp5 minder (reken ik de on use van de sliver niet mee, want die vergeet ik toch altijd te gebruiken :)). Spark of Hope geeft je echt een belacheljike hoeveelheid mp5 (tuseen de 150-200 mp5) in een grote raid damage situatie.

@Dricus
Tuurlijk, encounter mechanics en raid size doen er ook toe. Ik zou het persoonlijk nogal raar vinden als ik het zou winnen van een pally op een Dreamwalker bijvoorbeeld :P
Wat je zegt klopt wel, soms verlies ik het ook van een pally in 10 man, nerf Beacon, maar over het algemeen genomen zou je niet op nr1 moeten staan. Des te meer kudos voor jou dus ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Roxors op 07-04-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Raid gisteravond was wel lollig. Totaal ondergeschikt team geconfirmed omdat we wat mensen hebben gehad die naar horde vertrokken zijn en we dus moeten schrapen om mensen bij elkaar te krijgen. Anyway, Putricide ging na niet al teveel moeite down, wat best "bijzonder" was aangezien zeker 5 mensen de fight niet kenden en die fight om de een of andere reden bij ons altijd fout gaat. Degene die bij ons het eerste Shadowmourne gaat krijgen wilde proberen dat deel van de quest klaar te krijgen, dus hij specte fury, shield + Shadow's Edge equipped, shield wall voor een paar ticks, vervolgens DPS'en tot aan het einde...echter, onze DPS was redelijk fail vanwege het iets minder goed uitgeruste team. Toen er nog 5 seconden waren tot Berserk heb ik de enige mage in de raid gezegd dat 'ie moest iceblocken, deed 'ie net op zijn. Uiteindelijk waren hij en een hunter die deterrence gebruikte de enigen die nog bleven staan tot het einde. :+ Jammer voor die jongen en zijn quest, maar wel fijn voor ons natuurlijk.

Daarna door naar Sindy. De helft van de raid had de fight nog nooit gezien, dus weer een lange uitleg gedaan. Paar fail-tries gehad, nooit in de laatste phase gekomen, niks verrassends. En toen ineens een monstertry waarin we relatief goed in de laatste phase kwamen en uiteindelijk de baas tot 13% kregen. Laatste try van de avond ging letterlijk perfect tot de offtank over een iceblock-to-be heen liep (Tankspot-positionering + nieuwe offtank = kans op failure :P ). Zonde, maar goed, misschien vanavond beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt nog goed, de laatste x ik een 25man gezien heb bij ons is al 3 weken geleden.
Mensen komen niet meer / zijn weg gegaan etc.

Ach ja ik hoop lk nog op 10 / 25 man voor cata te killen en dan kan ik met pensioen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:00:
Klinkt nog goed, de laatste x ik een 25man gezien heb bij ons is al 3 weken geleden.
Mensen komen niet meer / zijn weg gegaan etc.

Ach ja ik hoop lk nog op 10 / 25 man voor cata te killen en dan kan ik met pensioen :P
Wij hebben al een paar weken alleen een raid op woensdag (lololol! epixxxxx!!!!) en eventueel nog één of twee andere dagen met een zwaar ondergeared team. Afgelopen reset dus alleen woensdag en gisteren. :X Ik hoop dat we vandaag eenzelfde soort team als gisteren mee kunnen krijgen, dan lukt het vast eindelijk wel om Sindy neer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:07:
[...]

Wij hebben al een paar weken alleen een raid op woensdag (lololol! epixxxxx!!!!) en eventueel nog één of twee andere dagen met een zwaar ondergeared team. Afgelopen reset dus alleen woensdag en gisteren. :X Ik hoop dat we vandaag eenzelfde soort team als gisteren mee kunnen krijgen, dan lukt het vast eindelijk wel om Sindy neer te krijgen.
Daar begon de 1e week voor ons ook mee helaas, alleen nu zelfs op woensdag niet en officers boeit het volgens mij al niet meer :P

recruitje ? : P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:11:
[...]

Daar begon de 1e week voor ons ook mee helaas, alleen nu zelfs op woensdag niet en officers boeit het volgens mij al niet meer :P

recruitje ? : P haha
Ik denk niet dat het handig is om te server transferren naar een nieuwe onstabiele guild. :+ Verschil is wel dat ik zelf officer ben en het mij wél nog boeit. :P Koop je alleen zo weinig voor als je niet genoeg signups krijgt en recruits ook wegblijven omdat we niet supergoed presteren sinds we zoveel mensen verloren hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 01-04 13:56
Ossi schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:23:
Sinds kort na 2 jaar van inactiviteit op deze char mijn lvl 60 druid opgepakt.
Ik had m ooit gelvlt met RaF, maar sindsdien is ie de ijskast ingegaan. Wegens gebrek aan dingen te doen online toch maar besloten om langzaam deze char te lvlen middels instances.
Queuen gaat het snelste als healer of tank bij mijn weten, vandaar besloten om deze als healer te gaan lvlen.

Op lvl 61 kreeg ik Wild Growth erbij, erg fijne spell al zeg ik het zelf :)
Zag net dat ik nog een vage glyph heb zitten.

Ik heal momenteel de tank door rejuvenation/wild growth/regrowth up te houden als het nodig is en soms een healing touch tussen door.

Iemand nog tips voor mijn talent tree? En goede glyphs voor lvl 60?
Mijn offspec is balance, maar daar heb ik nog helemaal niets mee gedaan omdat ik altijd als healer in de instance word gedropt :)

Mijn char: http://eu.wowarmory.com/c...&cn=Celiena&gn=%C3%86rror
Na de vele druid healing posts is er vast nog wel 1 van jullie die wat tips heeft voor mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:27:
[...]

Ik denk niet dat het handig is om te server transferren naar een nieuwe onstabiele guild. :+ Verschil is wel dat ik zelf officer ben en het mij wél nog boeit. :P Koop je alleen zo weinig voor als je niet genoeg signups krijgt en recruits ook wegblijven omdat we niet supergoed presteren sinds we zoveel mensen verloren hebben...
Ja en nee, mijn server zit uberhaudt niks boeiends om heen te gaan voor mij
Verder is mijn enige mogelijkheid het uitzitten of horde worden en op de horde kant het proberen :P

En ja bij mijn guild boeit het me ook maar als je constant online bent en altijd iedereen helpt en nooit zeeurt en altijd mats mee neemt en voor andere flasks etc, en je ziet er weinig gebeurd of er ook maar iemand is om mij te helpen met iets.

zinkt de moed me in me schoenen :P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347807

Ossi schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:50:
[...]

Na de vele druid healing posts is er vast nog wel 1 van jullie die wat tips heeft voor mij? :)
Press buttons :+

Hehe zat net een topic met druid jokes te lezen, zaten wel een paar grappige bij.

" Why do so many female players pick the druid class?
Because they can be a kitty for three weeks each month, and then a raging bear for one week. "

"I find it ironic that I have Cyclone bound to Q"

"Druids are the most feared class in all of WoW. Even hunters can fear us"

Ik vond ze wel grappig. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ossi schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:50:
[...]

Tja, voor een healer die nog geen Nourish heeft zou ik kunnen aanraden om de Glyph of Healing Touch van het AH af te plukken zodat je trage grote heal wordt vervangen door een snelle kleinere maar zeer acceptabele heal. Vooral rond dat level doet je Healing Touch eigenlijk nog teveel healing (met 1 heal de complete healthbar van je tank volgooien is leuk, maar zou je moeten kunnen voorkomen). Als je alleen maar healt is de Glyph of Frenzied Regen ook niet noodzakelijk.
Wellicht is een Glyph of Swiftmend nog een leuke voor erbij. Je Glyph of Rejuvenation is prima voor dat lvl, maar wordt end game vrijwel niet meer gebruikt.

Als minor glyphs kun je een Glyph of the Wild en een Rebirth Glyph pakken, die blijven tot endgame nuttig.

Wat spec betreft ziet het er niet heel gek uit. Imp. Tranquility zou ik alleen houden als je die spell veel gebruikt. Als blijkt dat je 'm nooit gebruikt, dump die punten dan maar ergens anders. Natural Perfection is fijn als extra crit, maar er zijn betere talents, aangezien de 'on inc damage' compenent voornamelijk een PvP talent is. Gift of the Earth Mother is wel een erg prettige talent om te hebben, daar zou ik wel snel wat puntjes in gaan gooien. Daarna wordt het de Balance tree in duiken voor de meest gangbare talents.

Gearwise: geen kritiek, ziet er prima uit.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Blistimo schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:17:
[...]

Natural Perfection is fijn als extra crit, maar er zijn betere talents, aangezien de 'on inc damage' compenent voornamelijk een PvP talent is.
Meestal wel, maar aan de andere kant zijn druids wel extreem goed als raid healers waar de hele raid damage krijgt. Ik heb Natural Perfection niet opgezocht maar als die ook triggert op AoE damage, dan maakt het je sterkste punt als healer nóg sterker. :)

edit:
Ah, nevermind, ik dacht dat de crit alleen omhoog ging nadat je geraakt werd door iets; op deze manier is het inderdaad niet super waardevol, al is 3% extra crit doorgaans wel nice. :P

[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 07-04-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als healer, ik gebruik meestal grid, maar als je intensief aan het healen bent kijk je bijna alleen naar grid en mis je de rest op je scherm, tenminste daar heb ik last van.
En als ik op me scherm kijk vallen er al snel doden.

Hoe kan je dat het beste combineren, of ben ik nou gewoon zo slecht in multitasken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Anoniem: 347807 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:45:
Hoe kan je dat het beste combineren, of ben ik nou gewoon zo slecht in multitasken? :P
Dat laatste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou best kunnen. :P

Heb wel respect gekregen voor alle tanks en healers, sinds ik beide heb mogen proberen, wat een stress jobs zijn dat. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 347807 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:57:
[...]

Zou best kunnen. :P

Heb wel respect gekregen voor alle tanks en healers, sinds ik beide heb mogen proberen, wat een stress jobs zijn dat. B)
Tanken, stress? Grapjas. :P

Ik sta voor een baas, hit mijn 3 buttons voor threat generation, klik op een cooldown als ik weet dat er veel damage aankomt en that's it. Ik zit daarbij nog de raid te leiden en zelfs dan verveel ik me af en toe nog. :P

Wat dat betreft vind ik het ook redelijk absurd dat sommige DPS zoveel moeite heeft met de mechanics van fights. Timers in de gaten houden doen ze niet, dat moet ze gevoerd worden via Ventrilo. En je denkt toch niet dat ze void zones, fire walls of frost bombs (Sindy) zien he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Eens met NMe, vooral als ik op mijn shaman weer eens een ICC pug doe word ik er knettergek van. Bij Marrowgar staat een resto druid bijvoorbeeld aan de zijkant van de boss, 30 meter verwijderd van de rest. Hij krijgt een spike, wij moeten allemaal rennen om hem te bevrijden. Maar komt hij uit zichzelf op het idee dat het misschien slim is om gewoon bij de rest te gaan staan? Nee hoor. Zelfs na enkele raid warnings, en 8 andere gefrustreerde members die een beetje gek van hem beginnen te worden lijkt hij het nog niet door te hebben.

En timers in de gaten houden is inderdaad ook heel erg moeilijk voor de meeste mensen. Of prioriteiten kiezen bij Dreamwalker bijvoorbeeld. Vaak genoeg nog mensen die gewoon alleen op de abomination blijven hangen en niet van target kunnen wisselen. Als een tank of healer een fout maakt ben je gelijk de pineut, een dps is slechts 'een van de velen' dus dan lijkt iedereen het minder erg te vinden als er eens een DPS dood gaat en een stomme fout maakt.

Tanken is inderdaad niet veel boeiends in ICC. Dreamwalker was wel leuk de eerste keer (als enige tank), maar dat gaat nu ook wel met de ogen dicht. En bij de overige bosses doe je eigenlijk niets meer dan naar de target's target kijken, en taunten bij de debuff. Stress zeker niet. Als healer vind ik het nog het lastigst, je bent ook alleen maar bezig met iedereen in leven te houden, maar de damage kan je nooit precies rekening mee houden en kunnen een paar ongelukkige hits al voor problemen zorgen. Raidhealen op Dreamwalker is nog best een intensief klusje, zeker als de frostbolts en lay waste ticks door de rondte vliegen. Ook niet direct mijn schuld, maar je wordt er wel vaak op aangekeken.

Tanks doen daarbij eigenlijk weinig 'extra's' vergeleken met DPS. Misschien wel minder zelfs. Ze mogen alleen geen echte grote fouten maken wat betreft posities of elkaar taunten, maar dat is allemaal ontzettend simpel dat je weinig verkeerd kan doen. Het leukste om te doen vind ik nog heroics, als je door de instance rent terwijl je alle mobs achter je aan hebt, de meeste damage doet van iedereen en je op het eind complimentjes krijgt voor de snelle run :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

In World of Warcraft: Cataclysm, we'll be making lots of changes and additions to class talents and abilities across the board. In this preview, you'll get an early look at some of the changes in store for the shaman class, including a rundown of some of the new spells, abilities, and talents, and an overview of how the new Mastery system will work with the different talent specs.

New Shaman Spells

Primal Strike (available at level 3): Primal Strike is a new weapon-based attack that every shaman will learn very early in the game. Our goal with this ability is to make leveling as Enhancement rather than as Elemental more viable, since many key Enhancement talents become available at fairly high levels.

Healing Wave (level 4): While the shaman already has an ability called Healing Wave, we're adding another spell to the class's direct-healing arsenal and giving it a familiar name. The current Healing Wave will be renamed Greater Healing Wave, and the intent is for the 'new" Healing Wave to be the shaman's go-to heal. Lesser Healing Wave and Greater Healing Wave will be used on a more situational basis.

Unleash Weapon (level 81): Unleashes the power of your weapon enchants for additional effects (see below). A dual-wielding Enhancement shaman will activate the effects of both of their weapon enchants. Instant cast. 30-yard range. 15-second cooldown. Undispellable.

Here are a few examples of effects we're considering for this ability:
  • Windfury Weapon – Hurls a spectral version of your weapon at a target, dealing 50% weapon damage and increasing the shaman's Haste for the next five swings.
  • Flametongue Weapon – Deals instant Fire damage and buffs the shaman's next Fire attack by 20%.
  • Earthliving Weapon – Heals the target slightly and buffs the shaman's next healing spell by 20%.
Healing Rain (level 83): An area-effect heal-over-time (HoT) spell that calls down rain in a selected area, healing all players within it. There is no limit to the number of players who can potentially be affected; however, there are diminishing returns when healing a large number of targets, much like the diminishing returns associated with AoE damage spells. This should give Restoration shaman another healing tool that improves their group-healing and heal-over-time capabilities. 2-second cast time. 30-yard range. 10-second duration. 10-second cooldown.

Spiritwalker's Grace (level 85): When this self-targeted buff is active, your spells are no longer interrupted by movement and possibly even by your own attacks. This will give shaman of all three specs another way to heal or do damage when it’s necessary to move in both PvE and PvP. Instant cast. 10-second duration. 2-minute cooldown.

Changes to Abilities and Mechanics

In addition to adding new spells, we're planning to make changes to some of the other abilities and mechanics you're familiar with. This list and the summary of talent changes below it are by no means comprehensive, but they should give you a good sense of what we intend for each spec.
  • Restoration shaman and other healing classes will need to pay attention to mana more than they've had to during Wrath of the Lich King. Spirit will be the Restoration shaman's primary mana-regeneration stat.
  • We're making changes to which classes and specs are able to dispel magic, diseases, curses, and poison, largely for PvP purposes. Shaman will have Cleanse Spirit as a baseline ability, but it will only remove curses. Restoration shaman will have a talent that will improve Cleanse Spirit so that it also removes magic. Shaman will no longer be able to remove poison.
  • Cleansing Totem will be removed from the game, as we want dispels to be a decision for players, not something done mindlessly. To that end, all dispels will cost slightly more mana, and you will waste the spell if you cast it when there is nothing to remove. (Currently, the dispel is only cast when there is something to remove, which encourages spamming 'just in case.") We will balance PvE dispelling with this new model in mind.
  • Totem of Wrath now will replace Flametongue Totem for all shaman, and dropping this totem will buff the group's spell power by 4%. Elemental shaman will have a talent that lets all Fire totems provide +10% spell power, allowing them to drop Searing, Magma, or Fire Elemental Totems without losing their spell-damage buff. The 4% and 10% buffs will be exclusive with each other and with the warlock's Demonic Pact, so you can't benefit from all of them at once. We're also considering letting Elemental drop Searing Totem at range.
  • We want to free up Enhancement global cooldowns to make the spec more dynamic to play. We're considering, for example, increasing the cooldown of Lava Lash so shaman have time to work other interesting abilities into their rotation.
New Talents and Talent Changes
  • Elemental Reach will be simplified so shaman have a more consistent spell range.
  • We plan to add Earthquake as a deep Elemental talent for targeted and persistent AoE.
  • Spirit Link will likely be worked back into deep Restoration in some form. The idea is that you will be able to link targets together so they share damage. When we had previously tried to implement Spirit Link, it was hard to balance and a little confusing. However, we really liked the concept -- and so did players -- so we are trying to bring it back.
  • Elemental will have a deep talent that allows Spirit (which will appear on the gear they share with Restoration shaman) to boost their Hit rating.
  • Ancestral Knowledge will boost mana pool size, not Intellect.
  • Enhancing Totems will be replaced with Focused Strikes, which will improve the damage of the new spell Primal Strike and Stormstrike.
  • With the Mastery system, we're also considering removing a number of talents that grant passive bonuses, such as Mental Quickness, Improved Windfury Totem, Mental Dexterity, Call of Thunder, Tidal Mastery, Purification, Nature's Blessing, and others, to allow players more freedom to choose more interesting talents.
Mastery Passive Talent Tree Bonuses

Elemental
  • Spell damage
  • Spell Crit
  • Elemental Overload
Elemental Overload: Your direct-damage spells have a chance to proc a less powerful 'bonus" version of the spell. This will work much like the current Lightning Overload talent, but would also apply to Lava Burst.

Enhancement
  • Melee damage
  • Melee Haste
  • Nature Damage
Nature Damage: This will provide a passive bonus to the Nature damage dealt by the Enhancement shaman.

Restoration
  • Healing
  • Meditation
  • Deep Healing
Deep Healing: Your direct heals will do more healing when the target's health is lower. This will scale to damage (e.g. someone at 29% health would receive more healing than someone at 30%) rather than have arbitrary break points.

We hope you enjoyed this preview, and we're looking forward to hearing your thoughts and feedback on these additions and changes. Please keep in mind that this information represents a work in progress and is subject to change as development on Cataclysm continues.
toon volledige bericht
Ik ben niet zo heel erg blij met die cleansing changes. Op zich leuk om te zien dat Blizzard het moeilijker wil maken, maar ik krijg het donkerbruine vermoeden dat ze hierdoor vooral gewoon minder encounters gaan maken die dispels nodig hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Leuk, nog meer simpele melee enhancement spells om te bashen :')

En ook lekker simpel om een healing spell tussen de bestaande 2 heals te voegen.. De AoE heal klinkt daarentegen wel leuk. En ik snap ook niet helemaal waar men nou naartoe wilt met het hele dispelling/cleansing gebeuren. Gaat ze het nog makkelijker maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Na maanden eindelijjk weer eens Wintergrasp gedaan en ik kwam er direct weer achter waarom ik ermee gestopt was.
Slechts ontworped gebied/event van Blizzard allertijden, ik heb eigenlijk geen idee waarom ze het gebied niet sluiten, te proberen een groots world event te lanceren maar hun servers kunnen het totaal niet aan, zelfs niet nu Wintergrasp een player limit heeft. 7-10 seconden lag is meer regel dan uitzondering.

Dan de unbalanced tenacity, iedereen weet dat het niet werkt omdat vehicle damage, CC, movement speed etc. niet wordt beïnvloed. Bij elke workshop zijn ongeveer 10 Alliance en zo een 25-30 Hordes. In het Fortress (we waren defend) waren zo een 30 Alliance en 75-80 Hordes.....met gigantische lag die je had ben je dus al dood voor je goed en wel van je mount bent afgestapt.

Enkele suggesties: 1) Laat ongeveer evenveel Hordes als Alliances toe. 2) buff Tenacity zodat het ook invloed heeft op CC duration, vehicle damage, movement speed. 3) Verlaag playerlimit van 120 vs 120 naar 60 vs 60...of zelfs nog lager als de servers het nogsteeds niet aankunnen. 4) Het aantal minuten dat de timer omlaag gaat bij het vernietigen van de torens hangt af van de tenacity buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RichardvdD schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:48:
Leuk, nog meer simpele melee enhancement spells om te bashen :')

En ook lekker simpel om een healing spell tussen de bestaande 2 heals te voegen.. De AoE heal klinkt daarentegen wel leuk. En ik snap ook niet helemaal waar men nou naartoe wilt met het hele dispelling/cleansing gebeuren. Gaat ze het nog makkelijker maken? :P
Die healing wave tussen de huidige HW en LHW was wel nodig hoor, HW kost nu gewoon teveel mana en heeft een te lange cast om tanks goed up te kunnen houden in raids. Een sneller castende, iets kleinere heal tussen HW en LHW in is best een uitkomst.

Wat cleansen betreft: dat maken ze juist moeilijker in plaats van makkelijker, waardoor ik verwacht dat cleansen nagenoeg gaat verdwijnen en Cataclysm PVE. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:05
Anoniem: 347807 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:45:
Als healer, ik gebruik meestal grid, maar als je intensief aan het healen bent kijk je bijna alleen naar grid en mis je de rest op je scherm, tenminste daar heb ik last van.
En als ik op me scherm kijk vallen er al snel doden.

Wat ik heb gedaan is Grid vlak naast m'n character. Ik kan ook niet spelen met Grid in een hoek weggestopt of zelfs recht onder m'n char. Op de een of andere manier is het makkelijker dingen in de breedte te zien dan in de hoogte. Wat ook helpt is BigWigs met flash-n-shake meldingen. :+ Ik krijg regelmatig commentaar op hoe lelijk m'n UI wel niet is, maar voor mij werkt het dus ja. :P En gezien ik min of meer gestopt ben heb ik ook geen zin meer om een nieuwe UI te gaan verzinnen.

Ter ref, hier een YouTube link van onze eerste Sindra hc kill: http://www.youtube.com/watch?v=KXtk7Lc9XfQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
NMe schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:12:
[...]

Die healing wave tussen de huidige HW en LHW was wel nodig hoor, HW kost nu gewoon teveel mana en heeft een te lange cast om tanks goed up te kunnen houden in raids. Een sneller castende, iets kleinere heal tussen HW en LHW in is best een uitkomst.
Te lange cast? Met tidal waves zit je hooguit aan 1,5 seconde, niet slecht voor heals die critten voor 23-24k. Als je dan ook nog 2xT10 hebt heb je helemaal een snelle heal in handen. Healing wave afgewisseld met chain heal en riptide werkt nu prima vind ik. Lesser healing wave gebruik ik in ieder geval bijna nooit, daar doe ik 9 van de 10 keer een chain heal voor in de plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295783

NMe schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:12:
[...]

Wat cleansen betreft: dat maken ze juist moeilijker in plaats van makkelijker, waardoor ik verwacht dat cleansen nagenoeg gaat verdwijnen en Cataclysm PVE. :(
Blizzard is hier duidelijk over:

With these changes in mind, we are working to plan dungeon and raid encounters where dispels aren’t in constant demand or spammed in order to be successful, though some need for dispels will still be a part of the design.

Ik snap ook niet waarom je het zo jammer vindt, er is op dit moment weinig leuks aan het dispellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 295783 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:49:
[...]

Blizzard is hier duidelijk over:

With these changes in mind, we are working to plan dungeon and raid encounters where dispels aren’t in constant demand or spammed in order to be successful, though some need for dispels will still be a part of the design.

Ik snap ook niet waarom je het zo jammer vindt, er is op dit moment weinig leuks aan het dispellen.
Je hebt liever dat je als healer voor elke fight steeds hetzelfde kunstje moet doen? Een fight als Yogg is gewoon briljant: healen is in P2 bijna niet nodig als je dps goed is en je healers goed dispellen. Maakt de fight een stuk anders en dus interessanter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:27:
Je hebt liever dat je als healer voor elke fight steeds hetzelfde kunstje moet doen? Een fight als Yogg is gewoon briljant: healen is in P2 bijna niet nodig als je dps goed is en je healers goed dispellen. Maakt de fight een stuk anders en dus interessanter. :)
Ga je uiteindelijk healers selecteren op welke dispel ze niet of wel kunnen? Goed, Yogg is leuk dispelspammage, maar hoe staat dit tegenover rogues in pvp? Afaik blijven dus nu enkel druids en (dacht ik)paladins over die poison kunnen removen, iets wat je ook nog aardig tegen komt in gewoon levelen. (ICC HC's, een cleansing totem en berg dispel was perfect daar).

De rest an sich is wel leuk, laatste character die ik speelde was shaman dus wel leuk deze als eerste te lezen (enige hierna is paladin en hunter - rest boeit me niet echt zo).

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 07-04-2010 22:05 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Woei, ik heb mijn shadowmourne binnen \o/

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kees schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:50:
Woei, ik heb mijn shadowmourne binnen \o/
Nice, feli! :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.