Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 5 jaar WoW heb ik maar besloten om definitief te stoppen. :'(
In het begin van WoW was het gevoel in zo epic, een wereld die bijna oneindig groot leek (het was mijn eerste MMORPG), het gevoel van langzaam steeds sterker worden, nieuwe gebieden ontdekken die er fantastisch uitzagen, gewoon lekker naïef zijn, je ding doen en plezier hebben en het spel spelenderwijs leren.

Eindelijk op lvl 60 kwam het pvp rank systeem uit en begonnen de city raids, gigantische slagvelden met bijhorende serverlag en schokkerig beeld maar leuk was het zeker.
Daarna kwam de eerste battleground warsong gulch uit en pvp begon serieuzer te worden, je stelde een premade samen met de beste spelers die je kon vinden en begon wsg te farmen om iedere week weer een rank omhoog te gaan.

Na een tijdje begon ik pvp zat te worden en ben ik een van de betere raid guilds gejoined op mijn server, ook dat was weer geweldig, met 40 man Molten Core doen en als realm First Ragnaros neerhalen was een van de beste WoW momenten.
De realm had hoge verwachtingen van onze guild toen BWL uitkwam maar die verwachtingen kon de guild niet waarmaken, met veel bloed zweet en tranen zwoegen kregen we uiteindelijk Nefarian neer, 2 guilds waren ons voorbij gegaan in progress en dat wekte steeds meer ontevredenheid in de guild, met AQ40 wilde we weer terugkeren naar de top maar toen we niet meer voorbij de Twin Emperors kwamen was het voorbij met een guilddisband tot gevolg, een dieptepunt voor mij tijdens WoW.
Daarna heb ik in een andere guild nog t/m Naxx40 gecleared.

TBC had zijn plus en minpunten maar de setting sprak mij niet aan en het voelde gewoon niet meer zo epic als vanilla WoW, toch heb ik me er over het algemeen wel redelijk mee vermaakt.

Nu in wotlk lijkt het bijna onmogelijk om nog een leuke guild te vinden, ik heb het gevoel dat de hele mentaliteit veranderd is in WoW, mensen die gewoon nog relaxt zijn kom je weinig tegen. Vrienden maken is veel lastiger sinds de crossrealm instances, alles voelt steeds onpersoonlijker. Je doet bijvoorbeeld een heroic, meer dan hi of hello word er niet gezegd, speelt de heroic uit en iedereen leaved weer zonder wat te zeggen.
In raids lijkt alles alleen nog maar om gearscore en achievements te gaan, gems, enchants of skills kijkt niemand meer naar, een boss neerhalen is gewoon daily business, op hard mode is het wel lastig maar een epic gevoel geeft het niet meer omdat je de boss al een keer neer hebt zien gaan op normal mode. PVP begin ik niet eens maar aan met al die gefrustreerde scheldende pubers.
Iedere keer start ik WoW weer in de hoop dat fantastische gevoel te ervaren wat ik in het begin had maar het is er gewoon niet meer voor mij.
Ik denk ook niet dat ik dat gevoel ooit nog ga krijgen in WoW, bijna al mijn RL vrienden zijn er mee gestopt inmiddels en ik heb eigenlijk totaal geen plezier meer in het WoW van nu, tijd om te stoppen dus, helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakkerzero schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:58:
Weet iemand een webwinkel waar ik een Wind Rider Cub kan kopen zonder dat ik een credit card nodig heb? Blizz store neemt alleen maar credit cards :/
Even een schopje. Ik ben nog steeds zoekende. Ik ben niet van plan (veel) meer te betalen dan blizzard het aanbied. Ebay is niet echt een optie op die manier.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Heb gelukkig vanavond mijn Needle encrusted scorpion kunnen vervangen
met de trinket van Deathwisper 10! Wat een algehele verbetering is voor mijn muti dps!
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar Combat maar volgens de iDps spreadsheet zit die dps VER
onder mijn muti dps in dezelfde gear.. Heb alle twee de axes uit de eerste wing van ICC10..

http://eu.wowarmory.com/c...=Neptulon&cn=Kimjongskill

Nog een laatste vraag aangezien de Wrathfull Gladiator Shiv niet in de iDPS sheet shit, iemand die mij
kan vertellen of mijn dps ermee vooruit of achteruit gaat als ik de Unsharpend ice Razor vervang? |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nou dit afgelopen paasweekend voor het eerst met mij (nu) level 37 Rogue maar eens een aantal Dungeons gedaan. Even een vraagje over S&D als je een groep attacked, hoe kan ik dit het beste aanpakken? 1CP, pop S&D totdat add down is en dan repeat, of kan ik beter 4CP opbouwen zodat ik genoeg S&D uptime heb voor de hele groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 01:32:
Nu in wotlk lijkt het bijna onmogelijk om nog een leuke guild te vinden, ik heb het gevoel dat de hele mentaliteit veranderd is in WoW, mensen die gewoon nog relaxt zijn kom je weinig tegen. Vrienden maken is veel lastiger sinds de crossrealm instances, alles voelt steeds onpersoonlijker. Je doet bijvoorbeeld een heroic, meer dan hi of hello word er niet gezegd, speelt de heroic uit en iedereen leaved weer zonder wat te zeggen.
Dit probleem heb ik niet echt. Ja inderdaad, je komt kneuzen tegen en dan ben je blij dat het snel klaar is. Maar afgelopen weekend bijvoorbeeld nog op mijn 77 hunter wat randoms gedaan. Ik maak altijd een babbeltje in het begin en dan merk je snel genoeg of de rest daarin meegaat of alleen maar snel een random wil doen.

De eerste groep die ik tegenkwam gingen we uiteindelijk met 4 van de 5 nog door naar twee volgende instances. Juist omdat het zo lekker liep en we een babbeltje deden. Tank hield lekker aggro, healer kon het makkelijk bijbenen en ik stond met pure verbazing constant bovenaan als DPS met 1,5k+. Kan haast niet wachten totdat ik op lvl78 mijn complete Swiftarrow setje aan kan doen :D

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een vraag voor de engineers hier :)

Ik wil graag de motor hebben, en nu weet ik wat de mats zijn maar welke mats moet ik nu leveren en welke de engineer ? ( heb nog geen guildie gevonden )

12 TB ( heb ik )
2x Fur ( heb ik )
40x Cobalt Bolts ( moet ik nog )
en die andere dingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoooo goeiemorgen allemaal!

Ben al druk onderweg naar mn 100.000e honor kill,ben nu de 80.000 gepaseert dus nog 20k te gaan :)
ga vanmiddag ook maar weer eens een nieuwe Retri spec uitvogelen,heb mijn huidige nu wel weer gezien en ga van balanced gemmed naar Full strength & ga mn seal of command inruilen voor de Seal of Righteoussnes in combinatie met de holy talent Seals of the Pure(geloof dat ie zo heet) daarnaast ga ik gelijk de 30% stun reductie meepakken uit de holy tree maar dat betekend dat ik wat moet gaan knippen in Retri of Prot maar dat is geen probleem denk ik..ff lekker puzzelen hehe tevens ga ik voor de Salvation glyph die mijn hand of salvation een 20% dmg reduction op gaat leveren,nog ff passen en meten maar ben ik weer lekker bezig :) wil mn fear reduction talent in de prot tree ook behouden btw haha

farmen voor mn Holy offspec gaat ook al lekker heb nog maar 3 upgrades te gaan en dan houd gelijk mijn Tank role op in arena..huh?! --> holy tank??...Ja holy tank haha je wilt niet weten hoeveel agrroo je trekt met die ilvl 245 emblem shoulders en helm haha moet alleen nog mn shoulders,chest en helm vervangen door een basic pvp itempje (furious) en daarna ga ik in de arena met een s7/8 geared arms warrior aan de slag in 2vs2 en laat ik het 2vs2 trainings team schieten en gaan we voor een leuke rating :)

gisteren niet veel kunnen doen helaas,was laat weer terug van een week lang weekendje weg maarja niks aan te doen,nog wel ff 10 potjes 5vs5 gedaan met het trainings team maar blijven steken op een 1160 rating maarja met iedere week wel nieuwe mensen en geen healers is dat niet zo'n wonder :P ook nog ff de random bg gedaan en gewonnen,was eots en ik verdedigde samen met een andere retri paladin de Felreaver ruins wat uitmunted ging aangezien we beiden echt een totaal andere specc hadden,gebruikte de standaard tactiek van 1 persoon achterlaten bij de Mage Tower,eentje achterlaten bij de Draenei ruins en de rest doorstomen naar Felreaver&Belf twr en aan beiden kanten een haak beweging maken en de Fc vd vijand onderscheppen en assisteren daar waar nodig,scheelde dat we met een 5man premade groep meewaren..jammer dat je niet als volle premade kan joinen in de random bg,dan is specif bg als premade alleen echt aantrekkelijk als het de Call to Arms bg is in het weekend en op vrijdag/maandag...
Mektheb schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:03:
Even een vraag voor de engineers hier :)

Ik wil graag de motor hebben, en nu weet ik wat de mats zijn maar welke mats moet ik nu leveren en welke de engineer ? ( heb nog geen guildie gevonden )

12 TB ( heb ik )
2x Fur ( heb ik )
40x Cobalt Bolts ( moet ik nog )
en die andere dingen ?
met die andere mats bedoel je de vendor mats neem ik aan?die je alleen als engineer bij de vendor in storm peaks kan kopen??zo ja dan gaat je dat zonder enige vorm van tip 12.500 gold kosten aagezien dat de prijs is vd vendor mats die je ervoor nodig hebt..motor rijden is een dure hoppy,i know :P
zijn er hier trouwens nog meer engineers op het forum?ik heb engineering en Blacksmitting maar kom naast een paar guildies niet zoveel engineers meer tegen terwijl het ten opzichte van een jaar terug best gebuffed is.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:07:
zoooo goeiemorgen allemaal!

Ben al druk onderweg naar mn 100.000e honor kill,ben nu de 80.000 gepaseert dus nog 20k te gaan :)
ga vanmiddag ook maar weer eens een nieuwe Retri spec uitvogelen,heb mijn huidige nu wel weer gezien en ga van balanced gemmed naar Full strength & ga mn seal of command inruilen voor de Seal of Righteoussnes in combinatie met de holy talent Seals of the Pure(geloof dat ie zo heet) daarnaast ga ik gelijk de 30% stun reductie meepakken uit de holy tree maar dat betekend dat ik wat moet gaan knippen in Retri of Prot maar dat is geen probleem denk ik..ff lekker puzzelen hehe tevens ga ik voor de Salvation glyph die mijn hand of salvation een 20% dmg reduction op gaat leveren,nog ff passen en meten maar ben ik weer lekker bezig :) wil mn fear reduction talent in de prot tree ook behouden btw haha

farmen voor mn Holy offspec gaat ook al lekker heb nog maar 3 upgrades te gaan en dan houd gelijk mijn Tank role op in arena..huh?! --> holy tank??...Ja holy tank haha je wilt niet weten hoeveel agrroo je trekt met die ilvl 245 emblem shoulders en helm haha moet alleen nog mn shoulders,chest en helm vervangen door een basic pvp itempje (furious) en daarna ga ik in de arena met een s7/8 geared arms warrior aan de slag in 2vs2 en laat ik het 2vs2 trainings team schieten en gaan we voor een leuke rating :)

gisteren niet veel kunnen doen helaas,was laat weer terug van een week lang weekendje weg maarja niks aan te doen,nog wel ff 10 potjes 5vs5 gedaan met het trainings team maar blijven steken op een 1160 rating maarja met iedere week wel nieuwe mensen en geen healers is dat niet zo'n wonder :P ook nog ff de random bg gedaan en gewonnen,was eots en ik verdedigde samen met een andere retri paladin de Felreaver ruins wat uitmunted ging aangezien we beiden echt een totaal andere specc hadden,gebruikte de standaard tactiek van 1 persoon achterlaten bij de Mage Tower,eentje achterlaten bij de Draenei ruins en de rest doorstomen naar Felreaver&Belf twr en aan beiden kanten een haak beweging maken en de Fc vd vijand onderscheppen en assisteren daar waar nodig,scheelde dat we met een 5man premade groep meewaren..jammer dat je niet als volle premade kan joinen in de random bg,dan is specif bg als premade alleen echt aantrekkelijk als het de Call to Arms bg is in het weekend en op vrijdag/maandag...

[...]

met die andere mats bedoel je de vendor mats neem ik aan?die je alleen als engineer bij de vendor in storm peaks kan kopen??zo ja dan gaat je dat zonder enige vorm van tip 12.500 gold kosten aagezien dat de prijs is vd vendor mats die je ervoor nodig hebt..motor rijden is een dure hoppy,i know :P
Ok dus als ik die cobalt bolts x40 heb dan hoef ik alleen maar een guildie engineer te vinden en hem 12.5k te geven ? :)

Dat is mooi dan heb ik vanavond / morgen 99 mounts :D

edit: Guildie found check / mats gegeven check / mount gemaakt check / riding a chopper check / 1 mount to go for 100 check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:12:
[...]

Ok dus als ik die cobalt bolts x40 heb dan hoef ik alleen maar een guildie engineer te vinden en hem 12.5k te geven ? :)

Dat is mooi dan heb ik vanavond / morgen 99 mounts :D
ja de normale mats voor de chopper zijn:

-12x Titansteel Bar (heb je al)
-2x Artic Fur (Heb je al)
-40x Handful of cobalt bolts (Heb je bijna al)

en de vendor mats die alleen door een engineer in stormpeaks gekocht kunnen worden zijn:

-1x Salvaged Iron Golem Parts (gaat je 3000g kosten)
-8x Goblin-Machined Piston (gaat je 8000g kosten)
-1x Elementium-plated Exhaust pipe (Gaat je 1500g kosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:25:
[...]

ja de normale mats voor de chopper zijn:

-12x Titansteel Bar (heb je al)
-2x Artic Fur (Heb je al)
-40x Handful of cobalt bolts (Heb je bijna al)

en de vendor mats die alleen door een engineer in stormpeaks gekocht kunnen worden zijn:

-1x Salvaged Iron Golem Parts (gaat je 3000g kosten)
-8x Goblin-Machined Piston (gaat je 8000g kosten)
-1x Elementium-plated Exhaust pipe (Gaat je 1500g kosten)
zie me edit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha gratz! zat met mn mobieltje op wowhead en had mn nieuwe bericht al openstaan zodat ik er gelijk de prijs vd vendor mats ff in kon rammen haha maareh welcome to the club :) nu nog ff een leren jasje regelen hehe

Editje: zijn alleen wij pas wakker Mek?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:35:
[...]

haha gratz! zat met mn mobieltje op wowhead en had mn nieuwe bericht al openstaan zodat ik er gelijk de prijs vd vendor mats ff in kon rammen haha maareh welcome to the club :) nu nog ff een leren jasje regelen hehe

Editje: zijn alleen wij pas wakker Mek?
hahah ty !, heb me tux pakje in de bank liggen maar kan natuurlijk ook me vissers pakjes aan doen full t5 ? of gull t6?.

Ben bang van wel :P, maar moet helaas zo na het werk :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:26

Nibbz

Postmaster General

ik ben ook al wakker @ work :p.. lastig beginnen.. dus eerst maar eens ff dit topic doorlezen voordat we beginnen ;)

gister avond wat pvp gedaan met mijn shaman, als resto.. met 1K resilence, stond ik te kijken hoeveel survivability ik heb.In wsg gewoon de vlag halen, en 5 lui op je hebben beuken.. en toch nog de andere kant halen :) (en scooren)..

Smaakt naar meer! :)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:44:
[...]

hahah ty !, heb me tux pakje in de bank liggen maar kan natuurlijk ook me vissers pakjes aan doen full t5 ? of gull t6?.

Ben bang van wel :P, maar moet helaas zo na het werk :<
ja dr is ook een soort van Pimp pak toch? met zo'n paarse hoed met een band met tijgerprint eromheen haha
tja tux is idd een gouden ouwe haha! maar deT 0,5 setjes doen het tegenwordig ook wel goed,laatst weer in Full Lightforge een rondje stormwind gelopen hehe denken mensen dat je een vet zeldzame epic set hebt,inspecten ze je ben je blauw :P had in vanilla mn lightforce toen geupgrade naar soulforge met die quests die je daar bij die npc vlak bij koning magni kon oppakken maar vond lightforge er mooier uitzien dus die heb ik nog voor wrath uitkwam bij elkaar gefarmed en in mn bank gegooid naast mn T2 set en mn Favoriete epic lvl 60 pvp set die ik nog vaak draag tijdens guild meetings,vooral de lightforge belt (met de leeuwenkop) staat zeer mooi bij de epic lvl 60 pvp set..

die belt doet me denken aan de held van het oude stormwind Anduin "the Lion of Stormwind" Lothar die een grote rol speelde in warcraft 2,die belt komt namelijk terug in het wow stripboek waarin het verhaal verteld wordt vd koning van stormwind die dankzij een geheugen verlies ergens aanspoeld en als gladiator te werk gesteld word,na een aantal overwinningen wordt ie naar de armory gebracht om wat leuks uit te kiezen en toen ie de belt van anduin lothar daar vond triggerde dat allemaal herinneringen die hem op hielpen op de zoektocht naar zichzelf en natuurlijk naar zijn volk...en die belt in die strip lijkt sprekend op de Lightforge belt..

maar dr zitten meer leuke verwijzingen naar oudere warcraft games/helden in wow natuurlijk, kijk maar eens naar "the might of menethil" waarvan jaren werd geloofd dat dat de mace was die arthas achter liet toen ie frostmourne oppakte en zijn weg vervolgde op een duitsere kruistocht,nu met Northrend zagen we in de frostmourne cave pas dat het model wat arthas achter liet een lvl 60 epic 2hand pvp mace was en die had ie natuurlijk in coy: the culling of stratholme ook al bij zich,maar in warcraft 3 leek de mace die hij bij zich had wel heel erg op "the Might of Menethil" (Zie ook de naam van arthas -->Arthas Menethil)
Nibbz schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:54:
ik ben ook al wakker @ work :p.. lastig beginnen.. dus eerst maar eens ff dit topic doorlezen voordat we beginnen ;)

gister avond wat pvp gedaan met mijn shaman, als resto.. met 1K resilence, stond ik te kijken hoeveel survivability ik heb.In wsg gewoon de vlag halen, en 5 lui op je hebben beuken.. en toch nog de andere kant halen :) (en scooren)..

Smaakt naar meer! :)
haha ik voel hem ook aardig hangen haha..Goeiemorgen :z
tja ja idd dat heb ik ook haha Resilience werkt verslavend en hoe meer je hebt hoe lekker je je gaat voelen :)
vrijdag ook met een 1K resilience Shammy&Druid een punt in AB verdedigd (Goldmine weer) en we waren niet dood te krijgen ook al kwamen ze met 4 of 5 man op ons af haha,koste ze wel steeds weer een aantal man om ons te bevechten en die moesten ze uiteraart elders missen wat ons al een voorsprongetje en uiteindelijk de overwinning opleverde :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Dit paasweekeinde veel lopen grinden. Ik moest nog een 3 of 4 tal levels om mijn druid naar 80 te brengen. Inmiddels is dat gebeurd en zijn er ook heel wat random hc's de revue gepasseerd. Mijn druid ziet er als volgt uit: wow-heroes link

Gisteren nog wat serieuze attempts gehad op LK25m en jemig wat is dat een zware encounter. We lopen op het moment nog ongelovelijk vast op phase 2. Defile wordt vaak te groot en zelfs wanneer de hele raid nog levend is krijgen we het niet voor elkaar om alle 3 de valkyr te doden voordat er iemand over de rand gebracht is. Oftewel, na een 3 of 4 waves van valkyr is zo'n beetje de halve raid dood. De eerste phase gaat ook nog niet super goed want er gaan vaak nog mensen dood doordat ze de necrotic plague niet snel genoeg op de shambler krijgen.

Het lijkt me dat positionering bij LK ontzettend belangrijk is. Bij de valkyr phase kwam het vaak voor dat ze alle 3 een andere richting in ging. Oftewel de dichtst bijzijnde rand was voor alle drie een andere rand. Het probleem is alleen wanneer iedereen op elkaar blijft staan dat defile zo verrekte snel zal groeien wanneer hij gecast wordt. De timing hiervan is mij nog niet helemaal duidelijk, lijkt me zwaar klote wanneer dat samen valt met valkyrs. Vanavond nog maar eens een aantal tries :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Die ervaringen met LK gevechten zijn leuk om te lezen. In de casual raiding guild waar ik in zit, kan ik daar alleen van dromen. We zitten nog steeds vast op Putricide. Afgelopen vrijdag tot 5% kunnen krijgen, maar vanwege lag en weet ik veel wat van de OT, kon deze niet taunten. Kut!!

Voor de rest de standaard dingetjes gedaan zoals VoA op mijn pala en shaman. In een VoA25 pug kwam ik Hulkie nog tegen /Wave :). Grappig en gezellig om een medetweaker tegen te komen :).

Verder nog met mijn lvl 71 mage wat zitten pvp'en. Wat haat ik rogues! Heb een website gevonden hoe je als mage moet pvp'en dus hoop wat meer tegenstand te kunne bieden in de nabije toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaah! classpreviews voor cataclysm komen dr aan!(spells,talents,mastery's) check de blue post op wow.com,stond er vanmorgen op! [Editje]: heb de post maar ff gekipt+geplakt voor de harde werkers onder ons die niet op alle sites kunnen kijken...
(crap ze zijn nog druk bezig met de Pally)
WoW.com Quoote op dinsdag 06 april 2010 een Blue post van Bashiok:
Beginning Wednesday, April 7 we will begin releasing class previews containing an overview of some of the changes currently being planned for each of the 10 World of Warcraft classes. The type of information you can expect from these posts are a list of the new spells from 80-85, the new passive mastery bonuses for all talent trees, a brief outline of some of the talent changes we're currently planning, and in some cases new low level spells for select classes.

These changes will by no means be comprehensive, and are subject to change between now and the launch of the expansion. It's also important to understand that some classes are currently further along in the development process than others, and as a result the amount of information will vary from class to class. Please do not let this frustrate you should your class be amongst those which are on the "lighter" side of things, as all classes will receive the same level of design attention before the expansion is released. Additionally we'll be providing more information for all classes, especially as we move into the beta phase.

Below is the schedule for each class:

Shaman - April 7
Priest - April 7
Warlock - April 7

Warrior - April 8
Death Knight - April 8
Rogue - April 8

Hunter - April 9
Druid - April 9
Mage - April 9

Paladin - April 16*

These posts are being coordinated internationally so they'll be posted at different times throughout the day and night on the given dates to give players around the world the ability to see posts made at a convenient time. This thread will be updated with links directly to each class preview as they're posted.

*The paladin is still deep in development. Instead of giving a preview that would be potentially less comprehensive than the other classes we made the decision to post it when it's ready, in order to properly honor the paladin class and those that play them. The wait isn't too long however as we're expecting to be able to post it on April 16.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:01

Snuffel

Vroem!

Zo... een weekendje WoW achter de kiezen.

Geruild van account (O.o mag dat???) en ben voor mijn huisgenoot een shaman gaan levellen. En hij ging mijn shaman gearen.
Mijn shammie zit nu op een gearscore van 4k9 (was 4k1) en zijn shammy is level 38.
Gaat heerlijk hard, dat levellen met Zygor. Ook al is het dom questjes pakken en slopen, het gaat zelfs sneller dan levellen door instances.

Deze week maar weer ICC in met mijn dr00d, we blijven hangen met ons team op de professor... Beste try tot nu toe was rond de 15%. Dat moet gewoon beter kunnen.

Oh, en voor de tanks/healers op Saurfang: ons guild <Reunion> zoekt nog mensen voor team 2 en 3.
Meld je aan!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:39:
Zo... een weekendje WoW achter de kiezen.

Geruild van account (O.o mag dat???) en ben voor mijn huisgenoot een shaman gaan levellen. En hij ging mijn shaman gearen.
nee dat mag niet want dat is acountsharing en bij blizzard gaat het gezegde "Sharing is Caring" niet helemaal op :P ..Ahum eigelijk helemaal niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ja, boeiend wat Blizzard wel/niet wil.
Resultaat voor hun is uiteindelijk twee mensen die dedicated spelen ipv één.
Maar idd, het mag niet, dus ik ben zo illegaal als de pest bezig geweest.

Boeiend!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Hoi allen, ben ik weer :-)

Al een tijdje geen update meer van mijn kant dus hier komt ie..

afgelopen tijd bezig geweest m'n priest op 80 te krijgen, hij is nu bijna 75 en het ging vrij hard. aan de andere kant speel ik minder en minder omdat gewoon de game me tegen begint te staan. Zeker nu dat de guild wat hardcore raiders kwijt is geraakt. 25 mans zitten er even niet in, maar dat komt wel weer goed. Guild is druk aan het recruiten (als iemand nog een raid plekje zoekt, het gaat om gathering zie m'n sig). Vanaf morgen weer vol er tegen aan in de 10 man Heroics, en hopelijk kan ik weer wat plezier in het spel krijgen en door levelen van m'n andere chars die nog geen 80 zijn.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Eindelijk mijn mage op lvl80 en sta nu te popelen om wat heroics te gaan doen.
Maar wat een ellende de laatste tijd om voor een normal dungeon run voorelkaar te krijgen pre-80.
Afgelopen weekend meer dan 1,5 uur moeten wachten voor een groep en dan is het voornamelijk wachten op een tank.
Maar goed nu in de heroic wachtrij en lekker de mage gearen! ...oh nee eerst werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Tsjonge wat gaat characters levelen snel momenteel! Zeker nu je heirloom items kunt versturen naar je toons op de andere faction.

Afgelopen tijd dus bezig geweest met het levelen van mijn horde paladin, op een lvl15 bank toon na is dat mijn enige horde toon. Ik heb wel 3 allies op 80 en een paar allies halverwege het levelen achtergelaten met een zootje heirlooms dus met wat schuifwerk kreeg mijn horde toon een plate chest en 2H mace met crusader chant (al was de 2H axe beter geweest misschien, maar die heb ik niet en het voordeel boeit me niet genoeg om er emblems voor te gaan sparen; ik heb het farmen van heroics wel gezien op mijn allies).

Lekker snel aan het levelen geweest, zoveel mogelijk verschillende instances tenminste 1x gedaan voor de lol (en de vaak hoge quest XP van dungeon quests) en daarnaast alleen 2 gathering professions geskilld: mining en skinning. Op level 20 had ik voldoende gold van die professions om riding skill + mount te kopen. Op lvl 40 meteen de epic mount. Op lvl60 flying mount. Op lvl70 had ik 4.6K bijelkaar voor de epic flying skill en epic flyer zelf. De enige echte kapitaalinjectie die ik tijdens het levelen heb kunnen doen is de tome of cold weather flying die ik dus ook op een ally toon heb gekocht voor mijn horde toon. En jemig wat scheelt dat ongelofelijk veel tijd, als je bijna vanaf het begin van Northrend al kunt vliegen (en ook nog eens met epic speed)! Levelen gaat echt ongelofelijk snel, heerlijk.

PS de prijzen van ores gaan soms nergens over: heb een aantal keer gehad dat ik een aantal stacks copper ore kon verkopen voor 60+ gold, momenteel krijg je er nog 6-7G voor dus die prijzen schommelen enorm. Mithril blijft goede winst: 50-70G per stack. Fel iron: 40+ gold per stack. Het blijft volgens mij de meest winstgevende profession en je hoeft er eigenlijk geen tijd in te steken tijdens het levelen.

BTW, retridin-vraagje: welke seal / blessing gebruiken jullie tijdens het doen van instances? Mijn dps is volgens mij max als ik Seal of Corruption gebruik met Blessing of Might maar dan ben ik zo OOM en mis ik gewoon knokpartijen omdat ik zit te drinken en de rest doorragt. Met Seal of Wisdom gaat mijn mana al veel moeilijker op maar gaat mijn dps omlaag.

[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 06-04-2010 10:22 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ben vanochtend ff begonnen met m'n noblegarden achievements. Vanaf 8 uur ff aan de slag geweest. Van 8 tot 8:05 was ik de enige bij Silvermoon die bij die eggs bezig was, tussen 8 en 9 groeide die groep naar ongeveer 15 man. Toch maar iets eerder opstaan de volgende keer :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:26

Nibbz

Postmaster General

als je als ret-paladin replenishment spec'ed, krijg je daar toch een boel mana van terug?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

SnoeiKoei schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:14:
Tsjonge wat gaat characters levelen snel momenteel! Zeker nu je heirloom items kunt versturen naar je toons op de andere faction.

Afgelopen tijd dus bezig geweest met het levelen van mijn horde paladin, op een lvl15 bank toon na is dat mijn enige horde toon. Ik heb wel 3 allies op 80 en een paar allies halverwege het levelen achtergelaten met een zootje heirlooms dus met wat schuifwerk kreeg mijn horde toon een plate chest en 2H mace met crusader chant (al was de 2H axe beter geweest misschien, maar die heb ik niet en het voordeel boeit me niet genoeg om er emblems voor te gaan sparen; ik heb het farmen van heroics wel gezien op mijn allies).

Lekker snel aan het levelen geweest, zoveel mogelijk verschillende instances tenminste 1x gedaan voor de lol (en de vaak hoge quest XP van dungeon quests) en daarnaast alleen 2 gathering professions geskilld: mining en skinning. Op level 20 had ik voldoende gold van die professions om riding skill + mount te kopen. Op lvl 40 meteen de epic mount. Op lvl60 flying mount. Op lvl70 had ik 4.6K bijelkaar voor de epic flying skill en epic flyer zelf. De enige echte kapitaalinjectie die ik tijdens het levelen heb kunnen doen is de tome of cold weather flying die ik dus ook op een ally toon heb gekocht voor mijn horde toon. En jemig wat scheelt dat ongelofelijk veel tijd, als je bijna vanaf het begin van Northrend al kunt vliegen (en ook nog eens met epic speed)! Levelen gaat echt ongelofelijk snel, heerlijk.
Knip
Voeg daar ook nog RaF aan toe en je knalt naar 59, doe de handins bij lights hope chappel en je bent bijna 60. Outland is een fluitje zou niet meer dan 6-7 uur hoeven duren zeker aangezien je al je rested XP behoudt omdat je de 300% van RaF krijgt dus je bent max rested als je outland in gaat. Maar wat je zelf zegt zonder RaF gaat het al snel het hangt wel een beetje van de class af, warlock/hunter zijn echt de uber snelle leveling classes met m'n Warlock-Demo en dus de Felguard ploeg je zo de hele wereld om.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:14:
BTW, retridin-vraagje: welke seal / blessing gebruiken jullie tijdens het doen van instances? Mijn dps is volgens mij max als ik Seal of Corruption gebruik met Blessing of Might maar dan ben ik zo OOM en mis ik gewoon knokpartijen omdat ik zit te drinken en de rest doorragt. Met Seal of Wisdom gaat mijn mana al veel moeilijker op maar gaat mijn dps omlaag.
Huh zo oom? heb je wel wat puntjes in "Judgements of the Wise" ?

voor pve is die Seal of Corruption prima hoor,dan heb je toch genoeg tijd om het effect maximaal te stacken,miss is het wel een goed idee om te wisselen tussen je Judgement effect ipv alleen je seal?
ennuh die Talent die ik net noemde die je bij iedere Judgement mana terug geeft is goud waard hoor!
maar naast de seal of light/wisdom heb je ook de Judgement of Light/wisdom..

maar als je echt zoveel mana burned dat kan je natuurlijk ook tijdens het gevecht wisselen van judgement,maar dat kan in combinatie met de judgement of the Wise talent nooit lang duren aangezien ie per judgement iets van 25% van je mana restored.. neem voor de rest aan dat je rotatie gewoon normaal is?met iedere keer dat je judgement up is een Judgement?

voor pvp zou ik Seal of Command of Seal of Rightenoussnes adviseren,vijandelijke players leven (vooral in BG's ) gewoon niet lang genoeg om het maximale uit je Seal of Coruption te halen.. (ga vanmiddag weer een nieuwe spec maken gebouwd om Seal of Rightenoussnes en stap af van mn Seal of Command dan)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:53

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Weekendverslagje,

Afgelopen weekend was weer eens voornamelijk een PvE weekendje. Vrijdag en zondag zijn we met de guild ICC10 ingeweest. Het waren beide geen volledige raid avonden omdat er mensen waren die vroeg moesten stoppen, maar toch ging het behoorlijk goed. De eerste wing hebben we alle bosses geoneshot. Dit leverde me nieuwe wrists op van de Gunship Battle en een nieuwe ring van Ashen Verdict (de honored versie). Wat gaat die rep hard zeg, met al die trash voor Festergut en Rotface.

Zondag hebben zijn we met Festergut en Rotface aan de slag gegaan. Rotface hadden we na 4 tries neer. Festergut na 2 tries. Helaas moesten er toen een paar weg, dus we hebben 1 funtry op Putricide gedaan, die uiteraard niet lukte. Maargoed, ik heb goede hoop dat dit deze week ook gaat lukken. Als het zo goed gaat als afgelopen weekend, dan moet het wel lukken om aanstaande vrijdag de eerste wing + Festergut en Rotface neer te leggen. Zondag hebben we dan alle tijd om nieuwe bosses te doen.

Uiteraard heb ik ook nog een beetje PvP gedaan. De gefarmde honor is omgezet in de Wrathful ring. Momenteel zit ik rond de 920 resilience en da's goed merkbaar. WSG was de Call to Arms dit weekend en ik heb me voornamelijk geconcentreerd op het verdedigen van de FC. Ik heb een aantal keer de situatie meegemaakt dat ik samen met de FC in de basis was en we aangevallen werden door 3 of 4 Hordies en het gewoon overleefden. Dit zegt wellicht ook iets over het niveau van de Hordies, maar dit is toch een behoorlijke verbetering ten opzichte van een tijd terug toen m'n resilience nog een stuk lager was. Ik leer sowieso ook steeds beter gebruik te maken van m'n abilities, dus dat helpt ook mee.

Nu ga ik maar eens honor sparen voor de Wrathful non-set items. Het doel is om tussen de 950 en 1000 resillience te komen zonder ervoor te hoeven gemmen. Waar ik nu nog voor SP/resi gem gaat dat dan vervangen worden door full SP, of SP/crit (als zulke gems bestaan tenminste) als m'n crit wat te laag uit gaat vallen.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Heb eng en alchemy op me rogue. ( pvp toon )

rocket gloves and nitro boots exc.
vooral handig van alchemy is dat je Free Action Potions kunt maken, das heel leuk in bg's

vind wel dat er voor ENG wat nieuwe recepten mogen komen, hoogste ilvl is 200 :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Myrdreon: Overdrijven is ook een vak ;) Ten eerste is het helemaal niet zo verschrikkelijk om te tanken. Ten tweede zijn de dps nummertjes die je noemt VEEL te hoog voor de gear die je erbij haalt. Of heb je het alleen maar over AoE packs met 5+ mobs?

Dit weekend ben ik vooral bezig geweest met het gearen van mijn huntertje. En qua wow bestond het weekend alleen uit vrijdagmiddag en de zondagmiddag. Toch best veel kunnen doen.

Op mijn rogue ging ik VoA25 in, En daar kwam ik Menace tegen in VoA, opeens een whisper: “Exodan: Hey mede-tweaker”. /wave! Was gezellig… helaas weer geen drops.

Op mijn hunter was het tijd voor icc5’s, en zondagmiddag had ik eindelijk een beetje geluk. De eerste dropte 2 onehanders die ik goed kon gebruiken, toen kreeg ik ook nog de 232 crossbow. Ook de neckpiece ging gezellig mijn zakje in na het rollen tegen 2 andere dpsers!

Toen kon ik eindelijk HoR in volgens de LFG tool. Zat ondertussen alweer in 8/9 232 items en een 245 pants. Verder alles level 200 epic (op 1 trinket na). We gaan de instance in, en wat zie ik daar… een druid tank met level blue’s en hier en daar een 200 epic. De beste man had in bearform 32k hp inclusief king, priestbuff, en motw. Ik snap er echt helemaal niks van. Hoe komt zo iemand wel die instance in terwijl ik al flink in de gear zit en er pas net in mag.

Wonder boven wonder redde we het tot en met de eerste baas. De healer was een guildie op zijn nieuwe main (shaman healer) en die deed het echt super goed! Helaas ging het daarna fout. Toen hebben we een vervanger gezocht, en met een 48k unbuffed DK tank wil t toch een stuk beter :) In VoA10 won ik nog de hunter pants ook. Ik ga nu dus zo snel mogelijk proberen de frost emblems bij elkaar te schrapen voor de shoulders, de 2t10 bonus voor hunters moet lekker zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook weer begonnen, nadat ik gesnapt had wat ik moest doen met mijn account (ivm de merge met battle.net...voor het laatst gespeeld in augustus 09 dacht ik) bedankt nog voor de hints! :)
ik ben nu 74, loop helaas nog in cobalt gear rond, maar echt iets beters kan ik niet vinden, hier zit zo lekker + defense op.

Gisteren ook een poging gedaan om een GM te vragen of ik een andere reward kon krijgen. Was bezig met de Last Rites, en klikte bij de reward op de Frozen axe, ipv op de Gun, Ik was meer naar de textballonnetjes aan het kijken dan naar de questlog. Hoe meegaand zijn ze daarin? Die gun kan echt iets voor mij betekenen, een 2h Axe kan ik als prot. specced niet echt gebruiken. Ik vond wat daar gebeurde wat verwarrend, want ze praten gewoon door, dus ik was snel snel aan klikken omdat ik dacht dat we nog niet uitgevochten waren.

En in navolging van de Ore prijzen :) Damn! Ik ben enchanter, en ben op zoek naar een Fel Iron Rod, en dat....dat gaat helemaal serieus nergens meer over :P belachelijk. :) maarja, het loont ook niet om losse Fel Ore te kopen, en dan daarna nog de blacksmith een tip te geven :) echt die economie is zo fubar.
gelukkig verkoop ik hier en daar nog wat Arctic fur, dat scheelt, 40-45G per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HStyles schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:36:
Heb eng en alchemy op me rogue. ( pvp toon )

rocket gloves and nitro boots exc.
vooral handig van alchemy is dat je Free Action Potions kunt maken, das heel leuk in bg's

vind wel dat er voor ENG wat nieuwe recepten mogen komen, hoogste ilvl is 200 :-/
ben ik helemaal met je eens en er mogen ook wel weer wat nieuwe (of geupgrade) items zoals de World enlarger,goblin rocket launcher/Gnomish shrink/death ray en helmpies komen..

de rockets ala Boba Fett op de gloves,parachute cloak en nitro boots zijn daarintegen zeer handig in pvp (jammer dat alleen de glove rockets in arena werken) BuBBle+nitro boots hebben me al meerdere keren gered :P

was vroeger altijd Gnomish engineer en heb het een keer gedropt voor alchemy maar ben nu Goblin,heb je toch wat meer aan dan aan de fun items van Gnomish,vooral die voertuig repair beam is handig in wg,sota & ioc en de Thermal sapper charge (ff de naam kwijt,grootste bom) is mijn kamikaze button geworden,zodra ik nog 2k over heb en de bubble,lay on hands of nitro boots in de cooldown zitten druk ik op de knop en blaas ik mezelf op haha

hou er trouwens ook van als dingen verkeerd gaan haha zoals dat die nitro boots niet helemaal werken zoals het hoort en je naar dodelijke hoogte rechtomhoog lanceren haha

[Editje]:oow en tip van flip : aan het begin van eye of the storm niet je nitro boots activeren,rennen-->springen-->parachute cloak openen...dan zweef je zover dat je gewoon de afgrond in het midden induveld haha,met een beetje mikken kan je dan natuurlijk wel op het pad in het midden terecht komen wat naar de flag leid daar maar dat is natuurlijk op eigen risico :P

maar altijd leuk om iemand die hem peert met je boots in te halen en te stunnen hehe haal je een mount mee in met die wonderschoentjes :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Btw moet even melden dat ik bezig ben met een altje een pally :) heb altijd al een pally willen hebben dus ik ben nu 38, en moet zeggen BG levelen = sick.

2 games = 1 level up ( als je wint )
Gistere van 30 naar 38 in een dagje niet zo slecht.

Ben alleen niet uit wat ik er mee ga doen, maar ik denk het me lvl 70bank char gaat worden die een mooi t6 setje krijgt met wat sunwell items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Van het weekend overigens nog ingevallen bij ons ICC progress team. Die zitten niet zo breed met spelers en ze wilden met Pasen een aantal dagen achter elkaar gaan om te proberen progressie te boeken. Ze gingen beginnen aan The Crimson Hall, maar hadden een licht healer/tank probleem. Daarom een RL omgeswitched naar zijn boom i.p.v. zijn main (dps/tank warrior), mijn vrouw op haar offspec (resto shaman, dps gear) en ik moest dan met mijn beertje mee. Die had de hoogste kans om succesvol te zijn volgens de progressiegroep leiders. Ik heb twee tanks, maar mijn DK maakte volgens hun compleet geen kans.

Voor de grap eens gekeken op wtfismygearscore.com, die ook je ilvls laat zien als hoogste/laagste/gemiddelde. Nou poeh poeh, een gemiddeld ilvl van 219. En me dan toch mee willen nemen omdat ze anders alles moesten cancellen. En de reden dat ze mij meenamen en niet een paar andere 80's die niet in die groep horen? Want die waren er wel degelijk. De reden was puur omdat ze weten dat het mij niet boeit als we 80 keer wipen. Ik blijf wel, als ik maar van nut ben. Zelfs toen er op een gegeven moment iemand online kwam die mij zo had kunnen vervangen wilden ze niet switchen, puur omdat dat iemand is die niet van wipen houdt. Uhm natuurlijk :+

Maar goed, eerst trash wegwerken. Dat op zich is al een ramp richting Council. Was uberhaupt nog nooit in ICC geweest, boeit me niet zo. En dan midden in een progress raid invallen is best vreemd. Trash ging niet geheel best, maar we kwamen er doorheen.

Toen was ik opgewarmd en stonden we voor Council. We hadden twee beren als tanks en een hunter als orb-tank (of hoe je dat ook noemt). Ik geloof dat we zo'n 10 pogingen gedaan hebben om ze plat te krijgen en er was 1 wipe op mijn naam te schrijven, ik ging er te snel in :+ Voor de rest was ik prima up te houden en ging ik uiteindelijk dood omdat de andere tank finaal de grond in werd getrapt (en die is wel progressiegroepslid). De helft van de keren was ik zelfs last-man-standing. Voelt wel raar in een progressiegroep met veels te lichte gear.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
ik ben erg benieuwd wat voor veranderingen er worden gemaakt aan de classes voor cata. morgen de eerste classes al! kan iedereen gelijk zien/schatten in welke richting het word geduwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickos85 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:32:
ik ben erg benieuwd wat voor veranderingen er worden gemaakt aan de classes voor cata. morgen de eerste classes al! kan iedereen gelijk zien/schatten in welke richting het word geduwd :)
jaaaa ik kan ook niet wachten haha alleen jammer dat ik als laatste bediend ga worden! :P

Trouwens iemand de Nieuwe Recruit a Friend Mount al Gezien?
die komt er gauw aan om de Zhevra te vervangen :P
en heet : X-53 Touring Rocket een tweezitter dus plek voor een passagier en 310% speed als je al een 310% speed mount hebt,dus scaled echt met je max flight vermogen en ziet er ook nog eens vetter uit(en ja het vliegt)
Binnekort bij de Raf Dealer haha,heb de info van wow.com geplukt btw :P

p.s: dit is de eerste flying mount waar je met meer dan 1 persoon in kan toch?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup ook net gelezen.

Ik was sowieso al van plan een nieuwe main te rerollen: SHaman of Hunter voor cataclysm, ik wacht ff de nieuwe class updates van deze week af om te kijken welke vet word in cata.
Dan bied ik maar 10.000g voor RaF om de mount te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
Trouwens over het schalen van warriors gesproken, iemand deze al gespot:

http://www.mmo-champion.c...rmalization-in-cataclysm/

Overhaul van het rage-systeem zal behoorlijk impact gaan krijgen op hoe warriors en bears werken. Door de resources meer constant te houden zullen de problemen met het schalen met gear ook kleiner worden. Als tank wel mooi als je af komt van het probleem dat betere gear minder rage betekent. Zit nog niet heel goed in de gear, maar merk in heroics al dat ik rage te kort kom.

Hopelijk lukt het normaliseren nu wel beter dan in TBC; in ieder geval hebben ze nu ervaring met DKs waar ze een en ander van af lijken te kijken. Weet alleen niet of die Heroic Strike verandering zo geweldig gaat uitpakken. Klinkt een beetje als een mini-execute en hoe het met execute is afgelopen weten we allemaal. Maar goed, nu heb ik HS (en Cleave) op mijn muiswiel staan en voegt het ook niet veel interessants toe aan de gameplay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:38:
[...]

jaaaa ik kan ook niet wachten haha alleen jammer dat ik als laatste bediend ga worden! :P

Trouwens iemand de Nieuwe Recruit a Friend Mount al Gezien?
die komt er gauw aan om de Zhevra te vervangen :P
en heet : X-53 Touring Rocket een tweezitter dus plek voor een passagier en 310% speed als je al een 310% speed mount hebt,dus scaled echt met je max flight vermogen en ziet er ook nog eens vetter uit(en ja het vliegt)
Binnekort bij de Raf Dealer haha,heb de info van wow.com geplukt btw :P

p.s: dit is de eerste flying mount waar je met meer dan 1 persoon in kan toch?
En als je al recruit a friend hebt ?, krijg je hem dan ook ? of moet ik WEER iemand recruitte ?

edit : heb nog een ongeopende wow accoutn liggen thuis, dus maar even een raf aanmaken weer als het blijkt ik weer iemand moet recriute :D, worth the 30 euro ofz

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 06-04-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:56:
[...]

En als je al recruit a friend hebt ?, krijg je hem dan ook ? of moet ik WEER iemand recruitte ?

edit : heb nog een ongeopende wow accoutn liggen thuis, dus maar even een raf aanmaken weer als het blijkt ik weer iemand moet recriute :D, worth the 30 euro ofz
ja dan krijg je hem ook en behoud je natuurlijk ook je Zhevra,maar hij zit nog niet in het spel,het was een soort van "blue post" vooraankondiging,staat wel al een plaatje bij van hoe ie eruit gaat zien :) en het feit dat er in de post staat dat je je zhevra behoud wil denk ik ook zeggen dat je gewoon nog een keer aan het recruit a friend feest mee kan doen..ik ga het in iedergeval weer proberen :D

en tja worth a 30 euro maar dan heb je imo wel een vette mount :) en dr zijn ook zat pet verzamelaars die flappen neergooien voor vanity pets,tis maar net wat je verzameld,denk dat blizz er wel goed aan zou doen om ook ander spul zoals bijv mounts en spul zoals dat wow tcg spul te gaan verkopen via de blizz store (voor een redelijk lage prijs uiteraart)

Edit: las je vraag verkeerd,je moet denk ik wederom aan het RaF festijn deel gaan nemen :) Zhevra zal dan wel een feat of strength worden

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:03:
[...]

ja dan krijg je hem ook en behoud je natuurlijk ook je Zhevra,maar hij zit nog niet in het spel,het was een soort van "blue post" vooraankondiging,staat wel al een plaatje bij van hoe ie eruit gaat zien :) en het feit dat er in de post staat dat je je zhevra behoud wil denk ik ook zeggen dat je gewoon nog een keer aan het recruit a friend feest mee kan doen..ik ga het in iedergeval weer proberen :D
Very nice ! :D, dat gaat dus account nummer 3 worden, een alt op maken keyinvullen + 2 gamecards en vervolgens de ijskast in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Weekend verslagje, buiten de verplichte familie dingetjes nog lekker kenne wowen.

Ben ff icc10 in geweest en Dreamwalker gedaan, spriest is gewoon superhandig op die 'plague gasten ala klokkenluider van de notredame' maar het was eerder wel makkelijker met een pally tank, de warrior had erg veel moeite om die wormen van de dps af te houden. Heb iig een nieuwe cloak kunnen looten, daarna nog ff naar Bloodprincess? geweest maar de setup was niet ideaal, 2 druid healers, 2 hunters, 3 priests, 2 warriors en nog iets :P aantal tries gehad maar door ongelukkig vallende kinetic bombs en het verzamelen van de orbs ging niet helemaal lekker deze kwamen echt overal terecht waar ze moeilijk te pakken waren. Ben nog even geswitched naar mijn shaman maar dat hielp ook niet echt, wel stukken makkelijker om de orbs omhoog te houden maarja dan moet dat ook wel lukken aan de andere kant. Nog even bij Putricide weze kijken maar dat was ook niet zo'n succes en het werdt al laat dus wilde eigenlijk wel stoppen.

FL was weekly dus dat was weer pret het aantal 'LFM FL, need tank/2healers, 4ranged,2melee' op LFG channel waren weer niet te tellen. Toch maar een poging gewaagt, na herhaaldelijk vragen 'U know what to do?' toch gewoon 2 wipes met 10 man... bij eerste fail poging had ene lompert hardmodes geactiveerd en deed ik met mijn gunner 74% van de schade. 2de poging na het uitschakelen van de towers was alleen ik en een andere demo naarbinnen rest stond nog buiten, andere demo bleef gewoon staan en was in een paar seconden dood, heb em nog naar 50% gekregen voordat ik het loodje legde maar toen waren we nog met z'n 3en. Gelukkig kwam er iemand bij die het wel snapte en hebben we het uiteindelijk met z'n 4en gedaan.. gelukkig waren de pogingen op mijn 'alts' samen met de guildmasters alts een stuk makkelijker, geloof dat het 30seconden duurde voordat FL klapte 6 keer achterelkaar :).

Nog even een ToC25 pug geprobeerd, in P1 op northrend beasts waren er nog 19 over, in P2 nog 15 om uiteindelijk in P3 aan te komen met 15man en als de halve raid begint te schreeuwen 'wipe it wipe it' is wel erg irritant. Simpelweg neergehaald en door naar Jaraxxus, hier ging het dus gigantisch fout, paar melee dps'ers gingen al dood bij de eerste 'flame' ze bleven gewoon bij de tank en andere melee staan de add tank was te traag met het oppikken van de portal adds dus wipe, na een kwartier uitleggen... ging het wel goed. Natuurlijk dropte er die 'armor token' en iemand doet /roll 100-100 .. blij dat lootmaster op zat te letten want die irritante DK kreeg em nog ook...... na enige ophef kreeg de hoogste normale roll em. Op naar faction champs, het viel al op dat de DPS van een aantal spelers erg onder de maat was, 2-2,5k dps is gewoon niet goed terwijl ze toch aardig in de gear zaten, zeker als DK moet je wel 3-4kunnen trekken met EoT/EoF en ICC5 hc gear. De druid ging niet neer voordat de BL afgelopen was healers vielen zo om, ik kreeg constant de hunter/DK/Pally en spriest op mijn dak dus voor mij was het ook snel over, Poging 2 ging beter maar de healers werden 1 voor 1 afgemaakt door de warrior omdat de dk's kennelijk een ice chain niet konden vinden, zelf paar cyclones tussendoor gegooid maar dat mag niet baten ook hunter traps waren ver te zoeken.
'Poging3' was een drama, 1 DK(Ja zelfde DK die ook 100/100 roll deed) ninja pullde gelukkig stond ik achteraan en kon mijn HS gebruiken :) Kortom het was geen succes.

Voorderest nog wat random hc's gedaan (8 chars he :P) en kreeg wablief 6 keer HoR, het lijkt erop nadat ik die Battered hilt 3 keer heb mogen looten op mijn chars (nog niet 1 quest gestart omdat ik niet echt een leuk wapen zie) je bijna altijd FoS/PoS/HoR krijgt want op mijn andere 2 chars kreeg ik FoS en PoS. Dit verliep allemaal zonder problemen 1 wipe in FoS op laatste boss :P ik had het ook niet gezien maar healer kreeg de beam :P.

Opzich weinig progressie in het gearen, kan ondertussen voor elk ventje 1 of 2 offset T9 sets halen.. maar zie daar weinig in, kost toch altijd een hoop aan gems/enchants ookal heb ik zelf alles wel op voorraad en wil dat bewaren als ik dus een leuke upgrade krijg. Woensdag gelukkig weer reset dus weer ff naar icc ff facerollen op eerste 5/6 bosses en hopelijk wat upgrades vergaren aangezien ik nog haast geen DKP gebruikt heb moet dit wel lukken :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Beginning Wednesday, April 7 we will begin releasing class previews containing an overview of some of the changes currently being planned for each of the 10 World of Warcraft classes. The type of information you can expect from these posts are a list of the new spells
from 80-85, the new passive mastery bonuses for all talent trees, a brief outline of some of the talent changes we're currently planning, and in some cases new low level spells for select classes.

These changes will by no means be comprehensive, and are subject to change between now and the launch of the expansion. It's also important to understand that some classes are currently further along in the development process than others, and as a result the amount of information will vary from class to class. Please do not let this frustrate you should your class be amongst those which are on the "lighter" side of things, as all classes will receive the same level of design attention before the expansion is released. Additionally we'll be providing more information for all classes, especially as we move into the beta phase.

Below is the schedule for each class:

* Shaman - April 7
* Priest - April 7
* Warlock - April 7

* Warrior - April 8
* Death Knight - April 8
* Rogue - April 8

* Hunter - April 9
* Druid - April 9
* Mage - April 9

* Paladin - April 16*

These posts are being coordinated internationally so they'll be posted at different times throughout the day and night on the given dates to give players around the world the ability to see posts made at a convenient time. This thread will be updated with links directly to each class preview as they're posted.

*The paladin is still deep in development. Instead of giving a preview that would be potentially less comprehensive than the other classes we made the decision to post it when it's ready, in order to properly honor the paladin class and those that play them. The wait isn't too long however as we're expecting to be able to post it on April 16.
Bah helemaal wachten tot 16 april

[ Voor 6% gewijzigd door Teunis op 06-04-2010 12:25 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:25:
[...]

haha ja same here ;) btw zag net in je sig dat je op Khadgar zit :) hoelang al eigelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
prutser001 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:21:
Weekend verslagje, buiten de verplichte familie dingetjes nog lekker kenne wowen.

Ben ff icc10 in geweest en Dreamwalker gedaan, spriest is gewoon superhandig op die 'plague gasten ala klokkenluider van de notredame' maar het was eerder wel makkelijker met een pally tank, de warrior had erg veel moeite om die wormen van de dps af te houden. Heb iig een nieuwe cloak kunnen looten, daarna nog ff naar Bloodprincess? geweest maar de setup was niet ideaal, 2 druid healers, 2 hunters, 3 priests, 2 warriors en nog iets :P aantal tries gehad maar door ongelukkig vallende kinetic bombs en het verzamelen van de orbs ging niet helemaal lekker deze kwamen echt overal terecht waar ze moeilijk te pakken waren. Ben nog even geswitched naar mijn shaman maar dat hielp ook niet echt, wel stukken makkelijker om de orbs omhoog te houden maarja dan moet dat ook wel lukken aan de andere kant. Nog even bij Putricide weze kijken maar dat was ook niet zo'n succes en het werdt al laat dus wilde eigenlijk wel stoppen.
Als spriest is het niet handig om op de kinetic bombs te zitten. Althans; DoTs vertragen de neergang, en mijn ervaring is dat een channelled spell (mind flay) ook alleen maar iets vertraagt. Enige manier om de bombs direct de lucht in te schieten is direct damage, ofwel mind blast of shadow word death. Wellicht dat wanden ook werkt.. Maar gezien mijn wand meer een stat-stick is dan wat anders, heb ik 'shoot' niet echt op mijn toolbar staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Teunis schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:25:
[...]

Hehe, voor mij elke dag wat, heb nog geen paladin dus misschien is die wel lvl 80 als het 16april is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quootje van WoW.com mbt Dispellen in Cataclysm:

wanted to introduce some of the changes to dispel mechanics coming in Cataclysm. Our goals were to make dispelling a little less trivial to do in PvP, and to make sure there is more equity in dispel capabilities among healers in both PvP and PvE.

Within the system, there are currently five types of dispellable (or curable) buffs and debuffs: curse, disease, poison, defensive magic, and offensive magic. An example of defensive magic dispelling would be using a dispel to free a polymorphed ally, while offensive magic dispelling would be utilizing a dispel ability to strip away an enemy's buff or heal-over-time (HoT) spell. The main distinction between these two types is in whether or not you can target an enemy with your dispel.

In Cataclysm each healing class will be getting three out of the five types of dispels, with one of these always being a defensive dispel magic. This design makes sure that finding a healer with the ability to remove magic isn't restrictive in building teams for Arenas or rated Battlegrounds. It also allows the encounter designers to assume, when designing dungeon or raid fights, that every group can dispel magic.

In addition, we're making the opportunity cost (what the player could have accomplished with different actions) for dispelling a bit steeper. We think the cost is too low for three reasons: 1) The actual mana cost is low. 2) You never waste a dispel. If you try to dispel a debuff that isn't there then the dispel just won't go off. 3) We have spells that remove debuffs with minimal input on the part of the player. In Cataclysm we are raising the mana costs, making it possible to waste mana by casting a dispel when there is nothing to dispel, and removing Cleansing Totem, Abolish Disease, and Abolish Poison from the game. With these changes in mind, we are working to plan dungeon and raid encounters where dispels aren't in constant demand or spammed in order to be successful, though some need for dispels will still be a part of the design.

As previously mentioned, we are providing three dispel capabilities to all healing classes as follows:

-Druids will be able to dispel defensive magic, curses, and poison.
-Paladins will be able to dispel defensive magic, diseases, and poison.
-Priests will be able to dispel defensive magic, offensive magic, and disease.
-Shaman will be able to dispel defensive magic, offensive magic, and curses.

There is some trade-off that is being made in making these changes and we wanted to expand on this further.

-Protection and Retribution paladins will lose their current ability to dispel magic.
-All shaman will lose dispel disease and dispel poison in exchange for Restoration gaining dispel magic.
-Restoration shaman, Restoration druids, and Holy paladins will need to talent into their defensive magic dispels.
-Shadow priests won't be able to remove disease in Shadowform.
-Mage, hunter, and warlock will retain their current dispel mechanics
.

-Body and Soul remains the same, and basically any dispel mechanic not mentioned above is currently planned to remain as it is.
-When possible, we'd like to combine dispels into a single action. For example, the druid ability to dispel curses and poisons might be a single spell with a Restoration talent that also allows it to dispel magic. This part of the design isn't finalized, however.

As with all of our Cataclysm previews, keep in mind that any of these decisions could change when we're in beta.
word weer feest kunnen straks alleen de healer nog maar dispellen /nerf? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:32:
[...]
haha ja same here ;) btw zag net in je sig dat je op Khadgar zit :) hoelang al eigelijk?
2 jaar nu, al ben pas met raiden in (behalve die keer dat karazan gezien heb) in wotlk begonnen.

Gisteren besloten dat huidige guild vaarwel ga zeggen, en met oude guildies die allemaal in Phoenix Rising zitten, 10mans ga doen, en zo af en toe een alt/social 25man.
Moet alleen nog even gaan kijken hoelang bij huidige guild blijf, ik wil ze niet meteen zonder tank zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:54:
2 jaar nu, al ben pas met raiden in (behalve die keer dat karazan gezien heb) in wotlk begonnen.

Gisteren besloten dat huidige guild vaarwel ga zeggen, en met oude guildies die allemaal in Phoenix Rising zitten, 10mans ga doen, en zo af en toe een alt/social 25man.
Moet alleen nog even gaan kijken hoelang bij huidige guild blijf, ik wil ze niet meteen zonder tank zetten.
ahhh ok in ben daar vlak na de release van TBC vertrokken met een aantal officers/guildies naar de Anachronos server omdat de nieuwe starters gebieden tot de nok toe gevult waren met spelers haha

Heb op de Khadgar server mn eerste stapjes gezet haha en <the Stormwind Crusaders> opgericht maar we zitten nu alweer meer dan 3 jaar op Anachronos,lopen nog veel oude guildies rond daar haha maar zullen wel niet meer dezelfde main hebben enzo maar kende er een hoop...

"Ragewind,Caella,Noonskie,Skunkie,Amica,Fatrat,Freewilly,Gauloises,Quartimal,Annufaex"

miss dat je er 1 van kent haha :) Noonskie had geloof ik een guild opgestart daar met 1 of andere vage spaanse naam,rest had toen <The Thelsamar Thunder> opgericht maar die zal ook wel niet meer bestaan..
was een mooie tijd op Khadgar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

garagaholic schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:43:
[...]

Als spriest is het niet handig om op de kinetic bombs te zitten. Althans; DoTs vertragen de neergang, en mijn ervaring is dat een channelled spell (mind flay) ook alleen maar iets vertraagt. Enige manier om de bombs direct de lucht in te schieten is direct damage, ofwel mind blast of shadow word death. Wellicht dat wanden ook werkt.. Maar gezien mijn wand meer een stat-stick is dan wat anders, heb ik 'shoot' niet echt op mijn toolbar staan :P
Dot's werken dus niet om die kinetic bomb omhoog te laten gaan? had gedacht dat een lock ideaal was voor die bommen. Nuken dus de betere keuze?
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:52:
[...]

Helpt misschien ook om het hele berich te lezen en niet alleen het "nerf" gedeelt, and besides Cataclysm is nog "ver"werg, ik ben er wel van overtuigd dat het allemaal wel goed komt.

[ Voor 21% gewijzigd door Valkyre op 06-04-2010 13:20 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Tja de alt/socail run raid 2 uur, en komt gemiddeld tot rotface, tegen over me huigie guild met 3h en alleen nog fester+prince extra neerleggen :S

aka mijn huidige guild te social, en gezien hoe lastig LK is ga vanuit dat die toch nooit neergaat (of heel misschien met nerf ala 30% less dmg + 30% extra dmg of zo iets)

En nee die namen zeggen me helemaal niks

[ Voor 6% gewijzigd door Teunis op 06-04-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

"lang weekend" verslag.

Na niet al te lange tijd afgelopen vrijdag 80 gedinged met mn Tankadin, levelen gaat echt zo schadalig hard met heirloom body/schouders en kennis van waar te zijn (is mn 8e lvl 80 inmiddels >.< ).

Gelijk heirloom items uitgetrokken, crusader's pauldrons uit de bank getrokken en saronite body aangetrokken, en hup de heroics in. De "vuurdoop" was Gundrak met 3 vrienden. De 5e was een random, dps warrior met iets van 5.5k gearscore. Die had zoiets van, 23k (iets in die richting) tank? Are you serious? Ik had niet echt aggro problemen daar, ook mede omdat de warrior zijn threat aan de mijne deed aanpassen. Achteraf nog gecomplimenteerd dat het gezien mn gear erg goed ging, en dat klasse kennis meer doet dan gear. Altijd leuk om te horen natuurlijk.

Paar heroics later weer Gundrak (of dit was eerder in Gundrak op normal mode toen ik nog geen 80 was, weet het niet zeker meer) een of andere warlock die al begon met gogo. Ik zei hem al, be careful what you ask for, you just might get it. Even met Det rondgesproken (was healer met zn Druid), het werd dus gas er op. De hele instance doorgejakkerd op mn eerste Divine Plea cast. Alleen gestopt (1 seconde) om bosses te looten, ik heb de lock de hele instance niet meer gehoord. Hij had het te druk met rennen denk ik.

Qua drops een keer (tot nu toe) behoorlijk geluk. Eerste CoS HC, schild. Eerste ToC normal, Black Heart. Vierde UP HC, Red Sword of Courage. Eerste PoS HC (dag na 4e UP HC), Rimefangs Claw. Zit nu al op een GS van rond de 4.6k en zou al goed genoeg zijn voor ICC10. Echt gekkenwerk hoe snel dit kan tegenwoordig.

Heb nog maar een paar badge upgrades te gaan (triumph trinket, valor cape en de valor ring). Niet gek voor 4 dagen heroics runnen.

Verder uiteraard met een paar andere 80's dagelijks een heroic runnen voor frosties, en op mn main (Poxx, Disc. Priest) de weekly. Was deze keer Sartharion. Kompleet outgeared, hij kreeg er net 1 flamewall uit, was wel grappig. En natuurlijk ook verder met mn Trial bij Dark Crusaders. De eerste raid (10 bosses neer) grotendeels niet kunnen doen omdat mn modem aan het verrekken is, heb maar 4 bosses neer kunnen halen, dus een hoop rep gemist. Vrijdag met een 10mans groep meegeweest, 6 bosses gedaan omdat we eerst 2 uur lang ofzo aan het kloten zijn geweest op heroic mode... wel wat loot en rep kunnen scoren dus ik was wel tevreden. Zondag en maandag LK wipe nights. Het gevecht is in pricipe niet al te moeilijk maar er zijn zoveel dingen die fout kunnen gaan. Een throneroom die in een paar seconden gewoon 100% met Defile bedekt is, Valkyries die niet neergehaald worden zodat de raid langzaam maar zeker over de rand gekieperd wordt, mensen die met de debuff niet naar de add tank lopen en zo de halve raid opblazen. Zal nog wel even duren voor die neergaat gok ik. Sindragosa is ook pas de vorige reset voor het eerst neergegaan, mocht ik ook bijzijn (als bubble-bot :p) en dat is ook wel een leuk gevecht moet ik zeggen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:19:
Helpt misschien ook om het hele berich te lezen en niet alleen het "nerf" gedeelt, and besides Cataclysm is nog "ver"werg, ik ben er wel van overtuigd dat het allemaal wel goed komt.
heb het nog een keer gelezen maar kan in cata dan waarschijnlijk alsnog niet meer dispellen,wtb pet healer :)
en ja het is idd ver weg maar toch jammer,vond dispell een fijne spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Het is jammer inderdaad, maar omdat alles een overhaul krijgt, en ook boss mechanis er op worden aangepast zal het allemaal wel los lopen.
ik vond het ook relaxt op Stealbreaker/Lord jaraxxus dat ik mijzelf kon dispellen, maar tsja het is niet anders :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik bekijk het meer ehh vanuit een pvp oogpunt,is straks iedereen een hunter die je vol kan dotten en die dan wel afsterft :S maarja we zien wel hoe het loopt natuurlijk,kan nog vanalles veranderen en miss gaan de resistances tegen bepaalde magic schools ook wel weer een rol spelen net als vroegah..iemand fire ress gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 22-08 08:39
Gohan-san schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:19:
[...]

Dot's werken dus niet om die kinetic bomb omhoog te laten gaan? had gedacht dat een lock ideaal was voor die bommen. Nuken dus de betere keuze?
Locks zijn, zover ik weet, ideaal vanwege een pet. Ze kunnen de pet bij één bomb zetten (en gewoon physical damage doen) en zelf een shadowbolt op een andere bomb doen. Hunters zijn ook ideaal vanwege diezelfde reden :).

Mijn dots en MF laten het balleke in ieder geval niet direct stijgen. Té vaak gehad dat ik een beetje laat MF deed op een bomb welke géén merkbaar effect had op het neerkomen ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Begin nu ook geïrriteerd te geraken aan het puggen van HCs.
Ben na mijn main (resto shammy) een Pala tank begonnen welke inmiddels al een paar weekjes lvl80 is.
Heb inmiddels wat gear weten te bemachtigen en kan nu wel alle HC tanken (540 def) (op ICC na dan).
Echter men gaat altijd meteen los op de mobs waardoor ik constant achter alles en iedereen aan moet rennen (agro probleem).
Is het nu zo dat als ik niet geraakt word de manaregen ook een stuk minder is? Moest nu al een paar keer na een mob drinken omdat ik na 1 conc en mij rotatie alweer OOM was.
Of ligt dit aan mij? Mensen beginnen vervolgens te zeuren "gogogo" etc. Bosses zijn totaal geen probleem.
Vorige week zó erg dat ik er wat van zei (you pull, you tank). Nadat men vervolgens doorging heb ik er maar 2 laten creperen en toen begon het gezeik. Ik zat met twee DKs in de group en op de laatste baas in FoS HC lieten ze me vrolijk dood gaan en vervolgens nam een DK het tanken over.
Uiteraard dropten er tanking boots waar de twee DKs vrolijk op needden en een van ze won. Uiteindelijk hebben ze me niet geressen en zijn geleaved. Hoe aso kun je zijn. Waren helaas gasten van een andere realm anders had ik echt wel /2 volgespammed.
Normaliter lach ik om dat volk op mijn main omdat ik daar naar mijn idee meer druk mee kan uitoefenen als met mijn tank (er zit altijd wel een class in de grp die het tanken kan overnemen (DK, Pally, Warrior)).
Wellicht dat het aan mij ligt maar zou dan iemand svp naar mijn spec/gear kunnen kijken? Volgens mij zit ik REDELIJK in de goede richting.

MIJN PALLY

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Betreft de nieuwe RAF mount.
Als je op de source klikt kan je in de 2e blue post lezen dat als je al een Zhevra hebt deze NIET omgezet word in de nieuwe rocket mount maar dat je opnieuw iemand zal moeten recruiten.

Ben je nu iemand aan het recruiten en heb je de mount nog niet geïnd dan kan je wachten totdat de nieuwe mount komt en deze dan alsnog kiezen i.p.v. de Zhevra.

Heb ik ff mazzel, ik heb vorig jaar (via GoT) iemand gerecruit en de Zhevra gekregen en nu recruit ik weer iemand via m'n stage plek dus ik heb ze straks allebij :D

Als ik de reward krijg (nog 29 dagen) en deze rocket is er nog niet wacht ik wel ff totdat ie er wel is :D

Edit: Voor de mensen achter een proxy o.d. beide blue posts maar even hier neer gezet.
Beginning in just a few days, players who participate in the Recruit-A-Friend program will receive a whole new reward for showing a friend the ropes in Azeroth: the X-53 Touring Rocket, a two-seater flying mount that automatically increases its speed as your mount skill improves (up to 310% speed if you already have a 310% mount). The X-53 will be replacing the current Zhevra mount reward, which is retiring from the Recruit-A-Friend business after a good run. If you've already claimed a Zhevra (or claim one prior to the change), you’ll be able to hang on to it, of course. We’ll have more details on the new Recruit-A-Friend mount once it becomes available.

Current Recruit-A-Friend FAQ - http://us.blizzard.com/su...ale=en_US&articleId=20588
En de 2e blue post betreft mensen die hun Zhevra al hebben:
If you've claimed your Recruit-A-Friend gift and received the Zhevra you'll need to refer a new friend (thus gaining a new reward to redeem and claim after this change) to also obtain the X-53 Touring Rocket.

If you have a reward waiting around you have not claimed it can be used to claim a Zhevra now, or you can wait and claim an X-53 after the change.

[ Voor 50% gewijzigd door Radiance op 06-04-2010 13:41 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:52:
[...]

En terecht, want dan kunnen ze ook weer veranderingen aanbrengen in de manier hoe debuffs werken, waarbij ik ook aanneem dat de dispelling wat beter gaat worden, en je dus alle debuffs in 1 keer kan verwijderen van een target. Stel dat je tegen een rmp speelt, en ze focussen 1 persoon, dan is het momenteel nutteloos om debuffs te dispellen, want ze komen er sneller op dan dat jij ze kan dispellen. Nog afgezien van resistances e.d.

Anyway, ook nog leuk nieuws, als het goed gaat heb ik woensdag mijn shadowmourne, en redelijk snel daarna ook de extra quest rewards. Ik heb er nu al bids op gekregen van meer dan 150k (de rewards zijn niet bop), maar ik denk dat ik ze toch stiekum zelf ga gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door Kees op 06-04-2010 13:44 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Radiance schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:38:
Betreft de nieuwe RAF mount.
Als je op de source klikt kan je in de 2e blue post lezen dat als je al een Zhevra hebt deze NIET omgezet word in de nieuwe rocket mount maar dat je opnieuw iemand zal moeten recruiten.

Ben je nu iemand aan het recruiten en heb je de mount nog niet geïnd dan kan je wachten totdat de nieuwe mount komt en deze dan alsnog kiezen i.p.v. de Zhevra.

Heb ik ff mazzel, ik heb vorig jaar (via GoT) iemand gerecruit en de Zhevra gekregen en nu recruit ik weer iemand via m'n stage plek dus ik heb ze straks allebij :D

Als ik de reward krijg (nog 29 dagen) en deze rocket is er nog niet wacht ik wel ff totdat ie er wel is :D

Edit: Voor de mensen achter een proxy o.d. beide blue posts maar even hier neer gezet.

[...]

En de 2e blue post betreft mensen die hun Zhevra al hebben:

[...]
Beter ik heb daar namelijk nog niet naar gekeken, ik wacht dus lekker op de rocket :) als dit een beetje goed uitpakt heb ik de rocket zodra deze verkrijgbaar is. Ben alleen benieuwd of deze ook werkt in northrend als ik daar epic flying+coldweather heb, zou dan je 'mogelijke' passagier ook cold weather moeten hebben.....? Nadeel is wel dat dat ding dan op mijn zoveelste alt terecht komt zou leuk zijn als die BoA was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Kees schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:43:
[...]
Anyway, ook nog leuk nieuws, als het goed gaat heb ik woensdag mijn shadowmourne, en redelijk snel daarna ook de extra quest rewards. Ik heb er nu al bids op gekregen van meer dan 150k (de rewards zijn niet bop), maar ik denk dat ik ze toch stiekum zelf ga gebruiken.
het zijn toch alleen maar extra's die je krijgt zoals een ice dwarf skin enzo?

misschien dropped dezelfde meerdere keren dan kan je het wel lekker verkopen :+

shadowmourne in mijn guild word gegeven aan een DK die nieteens goede dps doet :'(
hij heeft 2/3 quests klaar omdat hij dood gaat bij sindragosa 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
prutser001 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:50:
[...]

Beter ik heb daar namelijk nog niet naar gekeken, ik wacht dus lekker op de rocket :) als dit een beetje goed uitpakt heb ik de rocket zodra deze verkrijgbaar is. Ben alleen benieuwd of deze ook werkt in northrend als ik daar epic flying+coldweather heb, zou dan je 'mogelijke' passagier ook cold weather moeten hebben.....? Nadeel is wel dat dat ding dan op mijn zoveelste alt terecht komt zou leuk zijn als die BoA was :P
Als je je reward kiest, dit doe je via de account manager op battle.net, kan je aangeven naar welke char je deze wilt mailen. Je hoeft dus niet perse de alt te kiezen waarmee je RAF doet :)
Ik heb de zhevra ook op m'n main.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
patrickos85 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:50:
[...]

het zijn toch alleen maar extra's die je krijgt zoals een ice dwarf skin enzo?

misschien dropped dezelfde meerdere keren dan kan je het wel lekker verkopen :+

shadowmourne in mijn guild word gegeven aan een DK die nieteens goede dps doet :'(
hij heeft 2/3 quests klaar omdat hij dood gaat bij sindragosa 8)7
Wat leuke trinkets (portal naar dalaran trinket, tabard, mount, 'muziek video', en de frostborn transformation). Vooral die mount is in trek, en ja, hopen dat hij twee keer dropped ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Consecration is de grooste mana burn die er is, die kun je eventueel uit je rotatie halen, probeer Seal of Wisdom te judgen op mobs met wat meer hp zodat je daar een paar melee swings qua mana terug krijgt.
en voor de rest de Divine Plea ophouden.

Qua talent build dikke fail:
Wat je niet hebt:
Touched by the light = een groot gedeelte van je TPS omdat veel attacks magic dmg zijn.
Judgement of the just is ook wel mandatory.
Spiritual Attunment, meeste palatanks hebben 1/2 ipv 2/2, jij hebt geen :/
Improved Devotion aura
Imp Judgement 1/2 is voldoende om je rotatie op te houden.

Wat je hebt maar weg kan:
Reckoning
Zelf vind ik Conviction het ook niet waard, die punten kun je beter in vidication stoppen.

Op een persoonlijke note kan ik een character met de naam Kkthnxbb ook niet echt serieus nemen.
Qua gear is het voldoende voor heroics en niet slecht dacht ik.
Kees schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:55:
[...]

Wat leuke trinkets (portal naar dalaran trinket, tabard, mount, 'muziek video', en de frostborn transformation). Vooral die mount is in trek, en ja, hopen dat hij twee keer dropped ;)
Die tabard met "light" functie lijkt mij echt mega gaaf! als er dan ook die sound bij zit als wanner Tirion Fordring zich afzet tegen Arthas bij LHC dat zou helemaal gaaf zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Valkyre op 06-04-2010 14:04 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Nu heb ik gelezen dat je ook in combat kan wisselen tussen wapens en idol's e.d. Ik vroeg mij daarmee ook af of het volgende "truukje" zou werken. Er zijn namelijk 2 Idol's met elk een verschillend effect, de één zorgt ervoor dat Rejuvenation minder mp cost en de ander zorgt ervoor dat een Rejuvenation tick voor extra spellpower kan zorgen. De Idol's in kwestie zijn Idol of Awakening en Idol of Flaring Growth. Heeft iemand enig idee als je Rejuvenation cast in Idol of Awakening en je tussen de casts door de Idol of Flaring Growth gebruikt je dan die spellpower proc kan krijgen van je Rejuvenation ticks? Lijkt mij anders wel handig om je meest gebruikte spell een stuk goedkoper te maken en tevens ook een lekker proc kan laten veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 22:13
Gohan-san schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:56:
[...]

Consecration is de grooste mana burn die er is, die kun je eventueel uit je rotatie halen, probeer Seal of Wisdom te judgen op mobs met wat meer hp zodat je daar een paar melee swings qua mana terug krijgt.
en voor de rest de Divine Plea ophouden.

Qua talent build dikke fail:
Wat je niet hebt:
Touched by the light = een groot gedeelte van je TPS omdat veel attacks magic dmg zijn.
Judgement of the just is ook wel mandatory.
Spiritual Attunment, meeste palatanks hebben 1/2 ipv 2/2, jij hebt geen :/
Improved Devotion aura
Imp Judgement 1/2 is voldoende om je rotatie op te houden.

Wat je hebt maar weg kan:
Reckoning
Zelf vind ik Conviction het ook niet waard, die punten kun je beter in vidication stoppen.

Op een persoonlijke note kan ik een character met de naam Kkthnxbb ook niet echt serieus nemen.
Wat Gohan al zei, je talentbuild is niet optimaal, hoewel je er op zich wel mee uit de voeten zou moeten kunnen.
Reckoning zeker droppen, en die 5 punten verdelen in: 1/2 Spiritual Attunement 3/3 touched by the light (is enorm veel threat namelijk wat je nu mist!) 2/2 judgement of the just, alle melee damage komt 20% langzamer binnen, dat is enorm natuurlijk.

Zelf zou ik Seal of command droppen, improved blessing of might droppen en die 3 punten in Heart of the crudar zetten, daarmee buff je de group waar je in zit met 3% crit op een target waar je een judgement op los hebt gelaten.
Ook improved devotion aura moet je vol zien te krijgen, haal wat punten uit seals of the pure of conviction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Ik heb zelf geen pally tank - enkel holy/retri, maar als ik op mijn lock of mage met een guildy meega (genaamd thaleras van moonglade EU) dan moet ik ERG hard mijn best doen om aggro te krijgen. Nu is hij wel behoorlijk gegeared (gs van 5800 of zoiets), maar mijn lock zit ook rond die score. Als hij een gevecht begint dan rent ie naar een groep toe, hammer of the just erin, concecration en dan maar meppen. Hij houdt concecration altijd op, waardoor hij een aardige aggro build heeft.

Als ik jouw spec met de zijne vergelijk dan zit er behoorlijk wat verschil in, nu weet ik niet of zijn spec "the bomb" is, maar het werkt voor zover ik weet prima, geen mana problemen, geen aggro etc.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Deze discussie hebben wij eens gehad op ons guild forum geloof ik.
Wat ik mij er van herinner is dat het het niet waard is omdat het wisselen van relics en wapen op de global cooldown zit.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 22:13
deTwisj schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:09:
Nu heb ik gelezen dat je ook in combat kan wisselen tussen wapens en idol's e.d. Ik vroeg mij daarmee ook af of het volgende "truukje" zou werken. Er zijn namelijk 2 Idol's met elk een verschillend effect, de één zorgt ervoor dat Rejuvenation minder mp cost en de ander zorgt ervoor dat een Rejuvenation tick voor extra spellpower kan zorgen. De Idol's in kwestie zijn Idol of Awakening en Idol of Flaring Growth. Heeft iemand enig idee als je Rejuvenation cast in Idol of Awakening en je tussen de casts door de Idol of Flaring Growth gebruikt je dan die spellpower proc kan krijgen van je Rejuvenation ticks? Lijkt mij anders wel handig om je meest gebruikte spell een stuk goedkoper te maken en tevens ook een lekker proc kan laten veroorzaken.
Triggered dat geen global cooldown? Oftewel, netto hou je er niets aan over.
Maar misschien dat iemand anders daar een beter zicht op heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Andere Talent Spec:
http://www.wowhead.com/talent#sZV0xA0uGusIufzxfMzbc:pNGcmV

2 Zou in Judgement of the Just kunnen maar das meer raiding talent anders Conviction
3 reckoning zou ook 1 Divine Sacrafice + 2 Divine Gaurdian

Verder gebruik SoC + HoR is zo'n aardig tps lead. SoV is alleen nutig op boss fights

Nu is niet raar dat iedereen argo pulled, geen spell dmg van ToL talent
geen mana return van Healing -> oom, zeker op trash packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierzo nog een engineer trouwens op mijn inmiddels level 74 vriesmagiër. Een gnoom met gnomish engineering en damn wat komt die racial van pas bij het skillen. Die vijftien punten betekenen dat je pas veel later over hoeft te stappen op duurdere/moeilijkere verkrijgbare mats, uiteindelijk bleek dat de Gnomish Army Knife bij gnooms pas geel wordt op 450 dus dat laatste stukje is supermakkelijk om te doen (en je kunt je guildies blij maken met die dingen want ze zijn toch niks waard).

Al toen ik in Outland kwamheb ik op level 62 flink in HFP en Nagrand lopen minen zodat ik al lekker rap mijn Destruction Holo-gogs kon maken en die heb ik ook gedragen tot level 72. Wat rondjes vliegen in Scholazar om engineering te maxen en hatsikidee, een kekke bril genaamd Visage Liquification Goggles die ik kan blijven houden tot ik ga gearen.

Ik kon de verleiding daarna niet weerstaan en heb voor Dalaran ook nog een Gnomish X-Ray Specs gemaakt. Minder armor sets om te laden omdat iedereen in z'n ondergoed loopt betekent minder lag voor mij. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Teunis schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:16:
[...]

Andere Talent Spec:
http://www.wowhead.com/talent#sZV0xA0uGusIufzxfMzbc:pNGcmV

2 Zou in Judgement of the Just kunnen maar das meer raiding talent anders Conviction
3 reckoning zou ook 1 Divine Sacrafice + 2 Divine Gaurdian

Verder gebruik SoC + HoR is zo'n aardig tps lead. SoV is alleen nutig op boss fights

Nu is niet raar dat iedereen argo pulled, geen spell dmg van ToL talent
geen mana return van Healing -> oom, zeker op trash packs.
Niet helemaal waar Hammer of Righteous stackt ook de SOV debuff op 3 a 4 targets (afhankelijk van je glyph keuze).
SoC is leuk om te hebben voor heroics, maar wanneer je naar een pure Raiding build kijkt, heb je eigenlijk geen punten over.

en ook maar even een linkje naar mijn Pala :)
http://eu.wowarmory.com/c...The+Venture+Co&cn=Valkyre

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
http://maintankadin.fails...85&rb_v=viewtopic#p522485

en blijkbaar hjeb je zelf nog nooit getankt met soc :D
ben nog steeds blij dat ik heb geprobeert, ik wil niet meer zonder.

En ps. seal of pure is vrij zwak tegen over crusader , maar dat kun je ook lezen in topic die net linkte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Heb 1x een paar dagen SoC gespecct, maar nou ja in ICC vergat ik hem telkens te switchen omdat ik het inderdaad niet gewend was :P. In heroics en raids heb ik geen threat problemen, dus mis hem niet heel erg.
Zoals ook in de link die jij geeft inderdaad SoC beter op meer targets, maar mijn persoonlijke mening is Trash /care.. bosses waar het omgaat, en dan zou SoC alleen echt nuttig zijn op bijvoorbeeld Dreamwalker, misschien LK P1 als OT.

Crusade als in 3%(in de retri tree bedoel je?) 3% meer dmg tegen humanoid/Demons/undead/Elementals?
hmm heb deze talent al een tijd niet bekeken, maar wordt er bedoelt 3% meer dmg en not eens 3% meer dmg tegen Undead/Demons/Undead/Elementals?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

RaDKiLL schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:33:
Wellicht dat het aan mij ligt maar zou dan iemand svp naar mijn spec/gear kunnen kijken? Volgens mij zit ik REDELIJK in de goede richting.

MIJN PALLY
Spec:

5/5 divinity zou niet nodig moeten zijn
1/3 devotion aura zou moeten zijn 3/3
0/2 spirittual atunement, dit moet 2/2 zijn
0/2 judgement of the just zou moeten zijn 2/2
je mist 3/3 touched by the light

Hier heb ik zelf veel info vandaan gehaald:

http://www.mmo-champion.c...e-and-faq-for-3-3-and-on/

kan alleen de core talent build niet openen, kan aan de desktop liggen waarop ik remote aangelogged ben.

Enige wat ik mis in je armory is 3 defense, geeft aan 532, maar ook dat zou niet echt een probleem moeten zijn in heroics. Enige wat ik zo 1-2-3 kan zien zonder heel je spec tree na te lopen, is 1 van je minor glyphs, Glyph of Blessing of Wisdom. Hier heb ik zelf Glyph of Blessing of Kings voor, kost het party buffen me minder mana.

Dit is mijn paladin trouwens:

http://eu.wowarmory.com/c...oy&gn=Party+In+The+Morgue en ik gebruik volgens mij een redelijk cookie-cutter Tankadin build.

edit: redelijk spuit11 gehalte, krijg je ervan als iedere post een 6 stappen plan is met de huidige telefoon drukte.

voor wie het zich afvraagt, ja, de naam van mn paladin is inderdaad hetzelfde als mn ff11 character (eerste advanced job was paladin)

[ Voor 8% gewijzigd door Neelon op 06-04-2010 15:05 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

@Mektheb

Wat is jouw advies voor spec / stats / glyphs voor een verse 80 mage? Ik heb mijn mage weer even uit de kast getrokken en verwacht vanavond 80 te dingen. Wat is nu de way to go voor een verse mage zonder T1003,5 gearset? :D

Leuk zo'n LAN, kom ik nog eens aan andere oude chars toe die na een paar uurtjes spelen toch wel leuk blijken te zijn

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Kutje :/

Laatste tijd dus vrijwel niet actief geweest omdat WoW me nu ff niet trekt (heb vaker van die periodes) maar zag net een post van onze GM dat 'ie het bijltje erbij neergooit. De guild is al een tijdje aan het doodbloeden en nu is het dan toch echt zover dat er niks over is behalve de harde kern, en die kern zelf ook een beetje het spel bui is. Toch ff slikken aangezien ik maar bij 1 horde guild gezeten heb al die tijd, en dat die mensen toch de reden zijn dat ik van Alliance naar Horde overgegaan ben. Meh.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ebayzo schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:25:
@Mektheb

Wat is jouw advies voor spec / stats / glyphs voor een verse 80 mage? Ik heb mijn mage weer even uit de kast getrokken en verwacht vanavond 80 te dingen. Wat is nu de way to go voor een verse mage zonder T1003,5 gearset? :D

Leuk zo'n LAN, kom ik nog eens aan andere oude chars toe die na een paar uurtjes spelen toch wel leuk blijken te zijn
Arcane is makkelijkste te gearen voor verse 80's.

Reden, HC's heeft 6% hit nodig, talents in Arcane spec geeft 6% hit dus daar zit je al goed.
Deze 6% zorgt er weer voor dat je maar 11% hit op je gear moet hebben voor Raid's en dat is 289hit rating.

Frost is niet waard om te raiden tenzij je zelf nog veel solo doet of pvp dan zou ik frost als dual spec nemen.

Zelf ben ik fire / arcane en sinds 3.3.3 is fire redelijk goed weer, alleen de hit requierment van 446 is extreem ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Derr_Hans op 06-04-2010 16:05 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Derr_Hans schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:44:
[...]

Reden, HC's heeft 6% hit nodig, talents in Arcane spec geeft 6% hit dus daar zit je al goed.
Deze 6% zorgt er weer voor dat je maar 11% hit op je gear moet hebben voor Raid's en dat is 289hit rating.

Frost is niet waard om te raiden tenzij je zelf nog veel solo doet of pvp dan zou ik frost als dual spec nemen.

Zelf ben ik fire / arcane en sinds 3.3.3 is fire redelijk goed weer, alleen de hit requierment van 446 is extreem ;)
Serieus al 6% hit met talents? Dat is wel lekker om mee te beginnen dan inderdaad.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Lol. Ben een serieuze speler hoor. Zo casual als het maar kan met een hele hoge irritatie-grens. Nick komt omdat ik de bewuste avond van rollen (lichtelijk) onder invloed was van geestverruimende middelen. :)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:46:
[...]
Serieus al 6% hit met talents? Dat is wel lekker om mee te beginnen dan inderdaad.
Gwn Forge of Souls en crap endless runnen alle 232 loot ninaj'en en triumph sparen tot je je Tier 9 kan kopen bij de vendor @ tournament.

Dan zit je al op 4800GS waarschijnlijk duurt ongeveer 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Gohan-san schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:49:
Crusade als in 3%(in de retri tree bedoel je?) 3% meer dmg tegen humanoid/Demons/undead/Elementals?
hmm heb deze talent al een tijd niet bekeken, maar wordt er bedoelt 3% meer dmg en not eens 3% meer dmg tegen Undead/Demons/Undead/Elementals?
Inderdaad 6% tegen Undead/Demons/Undead/Elementals/humanoid
rest 3%, alleen in ToC valt dit beetje tegen om dat alles daar alles behalve dit type is, maar in icc :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Dan zit je al op 4800GS waarschijnlijk duurt ongeveer 2 weken
Maak daar maar twee dagen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ebayzo schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:46:
[...]
btw als toevoeging.

-toevoeging-

Als nieuwe mage is je mana pool laag, wen in deze periode maar vast aan het timen van evocation en mana gems.

rotatie 4x Arcane blast gevolg door een Arcane Missle als de Missle barrage proc er is.
Aangezien je nieuw 80 bent is je mana pool te laag voor AB tot de proc (kan oplopen tot 8x voor dat je proc heb)

Je arcane blast debuff kan je lozen door AM zonder proc te casten (traag) of arcane barrage.

Stats prio Arcane SP > Haste > > crit > int > spirit hoe meer SP je krijg des te meer waarde haste krijgt.
Gems:
Red slots > +23 sp (bold Runed cardinals)
Yellow slot > +12 sp / 10 haste (reckless ametrine)
blue slot liefst in de zo hoogst mogelijke gem bonus. > 12 sp / 10 spirit (2 nodig voor meta) (purified dreadstone)
meta > Chaotic bla bla +3% crit damage

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 06-04-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snuffel schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:04:
[...]

Maak daar maar twee dagen van.
niet als je ook werkt en enkel 1 / 2 uurtjes per avond speeld en misschien maar 3 dagen per week ;)
En als je die heroic's doet en de bracers / neck / staff / trinket / boots / belt droppen niet heb je nog niets :) dan een gaar T9 setje dus tis relatief :P
En ja het kan in 2 dagen, maar niet voor hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey medetweakers, ik speel al een aantal jaartjes WoW en heb ervaring met end game raiding maar al mijn vrienden zijn gestopt en mijn server heeft gewoon geen interessante guilds meer.
Daarom vonden ik en mijn vriendin het eens tijd worden om een nieuwe realm om te zoeken met een nieuwe character om een frisse start te maken.
Ik twijfel nog een beetje maar ik denk dat ik voor een priest ga, mijn vriendin is nog onervaren met WoW maar wilt een paladin gaan lvlen.
Alleen welke realm zullen we nemen? :D
We zijn het er wel over eens dat het een PVE realm moet zijn want onze PVP realm zijn we helemaal zat met alle schreeuwende retarded kids en gankers.
Verder willen we alliance gaan spelen, mijn vriendin vindt horde lelijk en horde kennen we nu wel, we willen graag de andere kant van WoW een keertje zien. :P
Is er misschien ergens een leuke tweaker guild? De guild hoeft niet perse Nederlands te zijn, wij redden ons makkelijk in het Engels maar een leuke guild zou het wel makkelijker zijn om een keuze te maken voor een realm. :)
Iemand misschien met goede tips of suggesties?

Verder nog over ons, ik ben 25 en mijn vriendin is 19, we zijn allebei redelijk casual maar zijn vaak wel in voor een instance of om een medeguildie te helpen en om lol te maken. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Derr_Hans schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:06:
[...]

btw als toevoeging.

-toevoeging-

Als nieuwe mage is je mana pool laag, wen in deze periode maar vast aan het timen van evocation en mana gems.

rotatie 4x Arcane blast gevolg door een Arcane Missle als de Missle barrage proc er is.
Aangezien je nieuw 80 bent is je mana pool te laag voor AB tot de proc (kan oplopen tot 8x voor dat je proc heb)

Je arcane blast debuff kan je lozen door AM zonder proc te casten (traag) of arcane barrage.

Stats prio Arcane SP > Haste > > crit > int > spirit hoe meer SP je krijge des te meer waarde haste krijgt.
Gems:
Red slots > +23 sp (bold cardinals)
Yellow slot > +12 sp / 10 haste (reckless ametrine)
blue slot liest in de zo hoogst mogelijke gem bonus. > 12 sp / 10 spirit (2 nodig voor meta) (purified dreadstone)
meta > Chaotic bla bla +3% crit damage
Red slots > +23 sp (bold cardinals) ->Runed Cardinal Ruby.

Je zal wel een DK/Warr/Pally altje hebben :P laatst nog 20str op mijn priest zitten gemmen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
prutser001 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:11:
[...]

Red slots > +23 sp (bold cardinals) ->Runed Cardinal Ruby.

Je zal wel een DK/Warr/Pally altje hebben :P laatst nog 20str op mijn priest zitten gemmen xD
aaach ja :)

Komt omdat ik 8x van die gems heb gecut terwijl ik 8x 23sp wou haha, maak ik weer die fout ;)
Ach emblems genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Derr_Hans schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:44:
[...]

Zelf ben ik frostfire raid build op m'n alt mage, en ik doe eigenlijk alleen heroics, en daar kom ik op bosses (liever iets langer dan gemiddelde gevechten) goed mee. Ik geloof dat m'n GS ca 4600 is (niet hoger omdat m'n warrior(was main maar tijd niet gespeeld) niet mindere gear mag hebben dan m'n mage).

En in heroics sta ik bijna altijd bovenin, ongeacht wat d'r mee komt eerste of tweede, ook als deze allemaal 5500+ GS hebben. Op bosses die gewoon sta still en schiet zijn doe ik zo'n 4-6 k DPS, afhankelijk van crits natuurlijk.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:08:
...zat met alle schreeuwende retarded kids en gankers...
En
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:08:
Verder willen we alliance gaan spelen...
You do the math :P Moet zeggen dat op iedere server denk ik de Anal trade spam, GS en Achievement crowd wel sterk aanwezig is. En zo niet dan brengt de LFD tool je wel de nodige dosis aan retards, egotrippers en sociale debielen :)

Heb zelf alleen ervaring op Bloodhoof en vind die server redelijk OK, maar dat komt omdat ik er een hoop mensen van vroeger ken. De nieuwe aanwas is niet per se een aanwinst. Resultaat van het te makkelijk maken van het spel.

Heb ook nog een DK aangemaakt op Turalyon omdat ik daar wat mensen ken. Die server lijkt op het eerste gezicht iets gemoedelijker. Maar goed, ik speel daar niet heel vaak.

[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 06-04-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrar schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:11:
[...]

En

[...]

You do the math :P Moet zeggen dat op iedere server denk ik de Anal trade spam, GS en Achievement crowd wel sterk aanwezig is. En zo niet dan brengt de LFD tool je wel de nodige dosis aan retards, egotrippers en sociale debielen :)

Heb zelf alleen ervaring op Bloodhoof en vind die server redelijk OK, maar dat komt omdat ik er een hoop mensen van vroeger ken. De nieuwe aanwas is niet per se een aanwinst. Resultaat van het te makkelijk maken van het spel.

Heb ook nog een DK aangemaakt op Turalyon omdat ik daar wat mensen ken. Die server lijkt op het eerste gezicht iets gemoedelijker. Maar goed, ik speel daar niet heel vaak.
Dat is toch ook een beetje onzin, als je je puur richt op de chat en op goldshire....ja duh. Dan heb je overal last van ja. En volgens mij is hier ook sprake van 'Ik ben Horde _dus_ automagisch zuigt Alliance'.
Ik heb er nooit zoveel problemen mee...je ziet ze wel, maar dat hoort er een beetje bij en volgens mij bij zowel Horde als Alliance. Het is nu eenmaal een spel voor een grote groep...dat daarbij kindjes zitten die van mama of papa 12 euro in de maand mogen weggooien, tja. Het zij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En

[...]

Hehe ja daar is helaas weinig meer aan te doen denk ik aan al die anal, GS en achievement spam, het is jammer maar daar kan ik nog wel mee leven. Het zijn vooral van die anti-sociale figuren die nooit eens ergens fatsoenlijk antwoord op kunnen geven zonder met gtfo, ffs, etc te gaat gooien die me irriteren, vooral me vriendin kan daar slecht tegen.
Verder maakt het weinig uit denk alliance of horde, wel heb ik gemerkt dat in de wat betere guilds bij de alliance veel meer vrouwen spelen dan bij de horde, vaak heeft dat wel een positief effect op de sfeer. :P
Ik zit ook nog een beetje te twijfelen over een RP server, mij is verteld dat die servers over het algemeen toch wat meer volwassen en vriendelijker zijn dus dat is ook het overwegen waard, zijn er hier mensen die op een RP server spelen en dat kunnen bevestigen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Laatst online: 09:37
You do the math :P Moet zeggen dat op iedere server denk ik de Anal trade spam, GS en Achievement crowd wel sterk aanwezig is.
Op zich valt het op Blade's Edge wel mee. Ik heb nog niemand horen vragen om gearscore en Anal spam in trade komt af en toe wel eens voor, maar niet extreem vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

[...]

Hey welkom, ally of horde? Maar laatste tijd is het anal spam gehalte niet zo hoog. Wel veel GS gezeik natuurlijk. En Jellinator (ally rogue) wordt regelmatig belachelijk gemaakt.. De town idiot zeg maar..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
@Enzo: Hap eens niet zo :) Speel zelf al jaren Ally en heb eigenlijk nog nooit serieus Horde gespeeld. Ik haal gewoon een oud cliché van stal. Wat ik wel weet is dat ik naar mijn smaak teveel retards tegenkom; in trade maar zeker als tank in de random PUGs. Is dus meer iets van denken (hopen) dat het gras aan de overkant groener is :)

En tja ik kom inderdaad aan Ally zijde behoorlijk wat dames tegen. Het heeft voor- en nadelen kan ik je zeggen. Ben ooit als tank uit een progressieguild gegaan omdat een vrouwelijke tank vrolijk werd voorgetrokken bij raidspots... (na het posten van ietwat pikante pics op het guildforum). Aan de andere kant heb ik ook een aantal dames waar ik gezellig mee zit te chatten tijdens bijvoorbeeld de oersaaie dailies of repfarms :)

@Jungle: Ally omdat de mensen die ik ken dat ook spelen (o.a. mijn vriendin). Heb snel een DK aan gemaakt die ik aan het levellen ben om samen wat HCs te runnen.

[ Voor 19% gewijzigd door Morrar op 06-04-2010 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrar schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:45:

En tja ik kom inderdaad aan Ally zijde behoorlijk wat dames tegen. Het heeft voor- en nadelen kan ik je zeggen. Ben ooit als tank uit een progressieguild gegaan omdat een vrouwelijke tank vrolijk werd voorgetrokken bij raidspots... (na het posten van ietwat pikante pics op het guildforum). Aan de andere kant heb ik ook een aantal dames waar ik gezellig mee zit te chatten tijdens bijvoorbeeld de oersaaie dailies of repfarms :)
Lol ja dat klopt helemaal, mijn vriendin word ook overal voorgetrokken en ze word gewoon serieus gestalkt omdat ze per ongeluk gezegt heeft dat ze geen jongen was. 8)7
Best triest eigenlijk maar ze weet er altijd goed gebruik van te maken, ze word door alle instances heen geboost en met quests geholpen, etc. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
Neelon schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:54:
[...]

http://eu.wowarmory.com/c...oy&gn=Party+In+The+Morgue en ik gebruik volgens mij een redelijk cookie-cutter Tankadin build.
Crusade wint het wel van Seals of the Pure, en SoC is ook ideaal voor heroics/icc trash. Geen enkele tank stopt met de punten in de holy build tegenwoordig. En vindication is ook wel een must have vind ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Divak op 06-04-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herkenbaar, mijn vriendin word ook zo ongeveer gestalkt op WoW sinds ze weten dat het een meisje is, ze heeft er een hekel aan en heb al gezegd dat ze wat meer van zich af moet bijten maar ze blijft maar aardig, ja eigen schuld dan. :P
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.