ja klopt een retri pally moet het voornamelijk hebben van de kortere/groeps gevechten aangezien ze in 1x veel burst dmg doen een warrior doet dat iets gelijkmatiger en verspreid en een retridin bonkt het er in een paar seconden uit,vooral zeer handig in Bg's waar je met meer mensen tergelijkertijd bezig bent,1op1 heb ik idd ook moeite met holy pallies en resto druids maar heb toch liever een holy pally tegenover me danRichardvdD schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:51:
Rogue + Paladin heb ik geen echte problemen mee als paladin. De eerste stuns zijn lastig, maar het is het waard om daar mijn bubble voor te gebruiken. Mijn teammaat (warrior) duikt sowieso op de rogue, die is krijgt wel een aantal flinke klappen. Dan doe ik een judgement, holy shock, hammer of wrath, en als dat niet genoeg is kan ik hem nog stunnen met mijn hamer. Maargoed, ik ben dan ook een complete arena newbie en ben sinds vorige week pas begonnen met arena. Dus we spelen (nog) niet echt voor een hoge ranking, en we hebben meer problemen met andere setups, vooral tegen andere holy paladins of mirror matches omdat onze gear niet super is.
Een retri paladin vind ik juist altijd het leukst om tegen te hebben. Vooral in 2v2, helemaal als er een healer bij is. Retri paladin heeft echt belachelijk weinig damage vind ik, geen mortal strike effect etc. Als ik een retri paladin tegen kom in battlegrounds ren ik ook gewoon naar een hoekje in de map zodat hij geen hulp kan krijgen, en hoef ik alleen maar holy shocks te gebruiken om te blijven leven..
Ennuh weglopen vd de menigte is dan een slecht idee,want ook al duurt het wat langer uiteindelijk is de mana een keer op haha en die Ret pally raakt niet oom hoor,of je krijgt het geval waarbij je eindeloos op elkaar in staat te hakken en dat het niets opleverd en de pally wegloopt maar in full pvp gear is een Holydin zeker een lastige noot om te kraken
in bg's weglopen om 1 Retridin weg te lokken draagt niet echt bij aan het totaalplaatje vd BG zijn miss andere mensen die ook heals nodig hebben dus dan is de retridin goed bezig om jou ergens achteraf bezig te houden
ben ook aan het verzamelen van een holy offsetje begonnen omdat ik met mn maatje naast het onderhouden van de trainings team's voor de guild (3vs3 & 5vs5) ook maar eens een serieuze poging gaan wagen in 2vs2 voor de rating en de bijbehorende items natuurlijk..welke rating zit jij nu?
p.s. we love pallies who Bubble fast
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2010 13:24 ]