Nee, iemand met geen gefrustreerde blik.
Dus het is gewoon normaal dat zij voor iedere extra smartcard op alle abonnementen dat je al hebt voor smartcard 1 nog een keer vragen voor smartcard 2 of 3 terwijl je bij Ziggo 3 smartcards krijgt voor niks.
Ik zeg niet dat het normaal is. Maar ik kan het vanuit een bedrijfs oogpunt wel begrijpen als je factor 10 abbonees minder hebt.
Het is ook zeker normaal dat ze € 24 ,- p.m meer vragen voor de duurste abonnement 160MB.
Voor die € 89,50 p/m krijg je Bellen Onbeperkt Digitale Kabel TV Radio 32 HD zenders 110 digitale tv-zenders Inclusief Film1 en+Interactieve tv + digitale ontvanger.
Zie bovenstaand antwoord. Appels en peren.
Interactieve tv heeft UPC/Ziggo sinds 2009 en dat is nog eens gratis bij hun wat denk je dat Delta voor gaat vragen als ze daar eindelijk eens mee komen?
Geen idee, mocht het gratis worden dan zou het mij aangenaam verassen.
Als de kabelmarkt open was denk je echt dat Zeelandnet hun prijzen zo hoog had gehouden?
Daar kan alleen zeelandnet antwoord op geven. Uit het oogpunt concurentie zou je verwachten dat prijzen dalen.
Als de klanten van Zeelandnet konden kiezen had Zeelandnet geen klanten meer.
Dat weet je niet. Ik ben ook klant en ik heb geen slechte ervaringen met ze ( ik kom van KPN af)
Geen Interactieve tv geen digitale ontvanger geen 32 HD zenders Alles-in-1 pakketten haal je maar €1 voordeel uit en als vaste klant betaal je nu meer dat is hun bedankje omdat je al klant bent.
Netjes is het zeker niet. Maar niet ongewoon in bedrijfsvoering. Zie bijv de telecom aanbieders.
Omzet van Zeelandnet maakt niet uit Zeelandnet is Delta en hun omzet is evenveel als Ziggo NL en UPC NL bijelkaar dus ze moeten helemaal niks meer berekenen, maar als Delta medewerker kan ik dit wel begrijpen.
En ze hebben beide zeelandnet/delta hun eigen kosten. Delta is netbeheerder. Daaruit gevloeid komt zeelandnet. Of tel je nu voor het gemak dan maar de inkomsten van de netbeheerders van de UPC en ziggo regio ook bij elkaar op?
Toch jammer van dat laatste zinnetje in je repliek. Dacht even dat je op niveau wilde discuseren. :-/
Daarnaast kan je wellicht ook nog aangeven wat er niet werkt aan de Zeelandnet webmail?
Right for all the wrong reasons.