avotar schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:13:
[...]
Ik kan eens kijken, maar het voordeel van het laten doen is dat zij gelijk de netwerknamen terugzetten en mijn verzoek hopelijk ook genoteerd wordt.
Als is dat wellicht met de informatie van @
Frostbite in het achterhoofd dan niet zo relevant meer.
[...]
Die hebben ze bij de vorige keer inderdaad vervangen en dat zorgde er voor dat ik van een dag of 3 (dus zo'n beetje wat jij ook hebt) naar een dag of 10 ga.
De vorige eigenaar van die huis heeft nogal lopen hobby'en met de kabels. Voor wat ik zie heeft hij hem afgesplitst in de meterkast en hem zelf doorgetrokken naar verder in het huis.
Zou ik dus toch onder de vloer moeten. Klote.
Kleine update: monteur is vanochtend weer geweest en heeft alle aansluitingen tussen de voordeur en de modem vervangen. De reden hiervoor is wat hierboven ook al geschetst is.
Mocht het nog optreden, dan is er nog 1 kabel die vervangen kan worden. Die zit alleen in de kruipruimte, dus ik kon wel leven met zijn idee om eerst te zien of dit wat doet.
Ik moet zeggen: alle verhalen over de service van Delta, ik kan me er niet in vinden. Je treft wel eens een verkeerde als je belt, maar die heb je overal.
Wat ik wel geleerd heb: met Delta Mobiel moet je goed opletten. Ze adverteren erg met het T-Mobile principe. Is je databundel op, dan hou je een dataverbinding, alleen is die qua snelheid erg geknepen. Waar ik in elk geval overheen gelezen had, was dat je daar wel bizar veel voor betaald. Mijn dochter had 400 mb boven haar bundel verbruikt, kost dus gewoon 50 euro
Terwijl ze 1 gb voor 11 euro heeft in haar abo
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD