Een tijdje geleden kwam er een vraag of ik nog een wilde proberen of het mogelijk was om 2 verschillende instanties van Yadis te installeren zodat het mogelijk was om voor 2 Dune apparaten toch verschillende instellingen te gebruiken.
Ik heb hiervoor versie 2.2 gebruikt (volgens mij de meest recente)
Start de installatie van Yadis.
Wanneer het installatiepad gevraagd wordt moet je dit wijzigen (zie voorbeeld)

Er wordt op een gegeven moment ook gevraagd om een Start Menu Folder te maken. Wijzig deze ook

Laat de installatie verdergaan zoals je zelf goed vindt.
Bij een volgende installatie moet je bovenstaande 2 dingen wijzigen, That's all.
Je kunt echter de 2 verschillende installatie niet tegelijkertijd open hebben staan.
Bekijk de afbeeldingen hieronder. Je kan zien dat ik hier verschillende instellingen heb.
Door bij de installatie verschillende mappen te kiezen wordt de werkmap in Yadis automatisch ook verschillend

Ik heb hiervoor versie 2.2 gebruikt (volgens mij de meest recente)
Start de installatie van Yadis.
Wanneer het installatiepad gevraagd wordt moet je dit wijzigen (zie voorbeeld)

Er wordt op een gegeven moment ook gevraagd om een Start Menu Folder te maken. Wijzig deze ook

Laat de installatie verdergaan zoals je zelf goed vindt.
Bij een volgende installatie moet je bovenstaande 2 dingen wijzigen, That's all.
Je kunt echter de 2 verschillende installatie niet tegelijkertijd open hebben staan.
Bekijk de afbeeldingen hieronder. Je kan zien dat ik hier verschillende instellingen heb.
Door bij de installatie verschillende mappen te kiezen wordt de werkmap in Yadis automatisch ook verschillend