Evan verzendt mijn iPad maandag, hij zegt dat ik hem dan woensdag in huis heb. Klopt dat?
Ik ga waarschijnlijk volgende week langs new york. Ik twijfel of ik nog een ipad mee ga nemen. Zo te zien kan ik hem zodra hij niet bevalt wel weer kwijt hier in NL.
De 16 gb kan ik straffeloos meenemen als ik het zo zie?
De 16 gb kan ik straffeloos meenemen als ik het zo zie?
Ja hoor dat lukt welVerwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:20:
Evan verzendt mijn iPad maandag, hij zegt dat ik hem dan woensdag in huis heb. Klopt dat?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Of je iPhone jailbraiken en MyWi installeren zodat je iPhone een wifi-hotspot is. Ervan uitgaande dat je een iPhone hebt dusdiotav schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:16:
Dat is precies hoe ik de iPad ga gebruiken, in combinatie met mijn MiFi.
Als je van je iPhone een wifi hospot maakt en daarmee koppelt (wat geen moeite is als je het mij vraagt) heb je ook overal internet, maakt geen enkel verschil of je een 3G versie met microsim erin heb zitten, en je hebt gewoon overal internet uiteraard, ook geen gezeur met kraskaarten in hotels of in de trein etc.GekkePrutser schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:56:
[...]
Om dezelfde reden als dat 3G op een netbookje heel handig is. Altijd internet, overal. In de trein, in het hotel (zonder dure wifi kraskaartjes te hoeven kopen). En geen gezeur met eerst steeds moeten koppelen aan je telefoon. Gewoon aan zetten en klaar, internet.
Trouwens, ik zou er nooit een abonnement voor nemen. Gewoon een prepay kaartje er in. Bijvoorbeeld van T-mobile, die rekenen maximaal 2,50 per dag. Ik zal het toch niet dagelijks gebruiken dus dat is dan prima. Ik ben zowiezo anti-abonnementen, heb ook gewoon prepay op mijn telefoon.
[...]
Dat gaat dus niet werken langs de autoweg. Die WiFi locatiebepaling werkt aan de hand van de MAC adressen van de access points die hij ziet. Op de een of andere manier is van veel access points de lokatie bekend. Maar je moet dus wel WiFi access points kunnen zien om dat uberhaupt te laten werken.
Wel even in het midden gelaten of mensen echt gaan navigeren met zo'n ding, lijkt mij ook een beetje groot. Aan de andere kant, scheelt wel een hoop turen op zo'n klein schermpje. Maar ik zou niet weten waar ik dat ding moet laten in mijn auto, zelfs met een goede houder zit hij altijd wel ergens voor in de weg. Is het niet voor de middenconsole dan wel de passagiersstoel. Op het dashboard/raam is helemaal uit de boze want dan blokkeert hij veel te veel uitzicht.
Maar ik denk wel dat er andere toepassingen te bedenken zijn voor GPS. Jammer dat hij geen camera heeft, anders was augmented reality er eentje.
[...]
Die 130 dollar vind ik ook erg aan de prijs inderdaad. Maar voor de Dell Mini 10v netbook kost het ook 140 euro extra dus het is vergeleken met andere fabrikanten niet extreem duur. Aan de andere kant, zo'n modempje kost tegenwoordig een paar tientjes dus het is wel lekker cashen voor Apple.
Ik vind het ook jammer dat hij later beschikbaar is, anders had ik hem al wel besteld denk ik. Die zwarte rand vind ik ook vreselijk lelijk trouwens.
En die 2.50 max per dag voor een T-mobile data abo wat is dan je downloadlimiet en hoe snel is dat ? Ik zou er niet naar om willen kijken of je niet over je limiet komt, ik wil gewoon onberperkt kunnen internetten.. anders kan je niet eens ff een fatsoenlijke app uit de appstore downloaden bijvoorbeeld.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen gaan navigeren met een ipad, iedereen heeft tegenwoordig tomtom of navigatie op mobiele telefoon.. ipad is absoluut niet bedoeld voor turn to turn navigatie en met de wifi versie lukt dat ook niet, dat heb k ook niet gezegd, ik zei alleen dat de locatiebepaling opzich (in google maps bijv.) gewoon nauwkeurig is.. Ik hou t lekker op mijn iphone 3gs met tomtom dat werkt perfecto
denk dat de meeste de zwarte rand lelijk vinden maarja ze moesten wel omdat die GPS chip zijn werk anders niet goed kan doen
Dichtsbijzijnde FedEx punt voor mij is Veldhoven.Donstil schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:56:
[...]
Nou dat zal toch niet? Volgensmij zijn er diverse fedex punten in nederland.
De pakketjes voor mij gaan altijd via Parijs naar Ridderkerk (onder rdam) en dan vanaf daar naar mij (ik woon bij rotterdam)
Dat ligt tegen Eindhoven aan, met jawel.. een vliegveld!
[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 11-04-2010 22:44 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Sta op het punt 2x 64GB iPad te betalen aan Evan.
Blijf het raar vinden om 1900 dollar over te maken naar een onbekende. Andere mensen ervaring met 2 iPads?!
Blijf het raar vinden om 1900 dollar over te maken naar een onbekende. Andere mensen ervaring met 2 iPads?!
Ik heb er ook 2 iPad's besteld en die zijn onderweg. Dus dinsdag of woensdag weet ik je meer te vertellen of ze beide goed zijn aangekomen. 
Maar ga er maar gewoon vanuit dat dat het geval zal zijn.
Maar ga er maar gewoon vanuit dat dat het geval zal zijn.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Wat is nou het voordeel van een MiFi tegenover iPad 3G? (als je nog geen MiFi bezit)diotav schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:16:
Dat is precies hoe ik de iPad ga gebruiken, in combinatie met mijn MiFi.
pakketjes komen met wegentransport naar nederland vanaf (meestal) parijs.Rivanov schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:41:
[...]
Dichtsbijzijnde FedEx punt voor mij is Veldhoven.
Dat ligt tegen Eindhoven aan, met jawel.. een vliegveld!
Verwijderd
Heel het forum net gelezen. Hij komt zeer betrouwbaar over. Maar het blijft eng.
Heb nog een aantal aanvragen lopen bij Shipito, USA2you etc, die ff afwachten en anders klik ik met mijn ogen dicht op de betaalknop naar Evan.
Heb nog een aantal aanvragen lopen bij Shipito, USA2you etc, die ff afwachten en anders klik ik met mijn ogen dicht op de betaalknop naar Evan.
Verwijderd
ff berichtje naar hem sturen, zal vast wel dat hij ze heeft maar voor een kleine 100 euro meer heb je 64GB!!
Verwijderd
Weet je toevallig ook of ie nog een nieuwe voorraad neemt?Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:32:
Evan gaf net aan dat de 32GB uitverkocht is. 64 GB is nog wel voorradig.
Verwijderd
Daar heb ik geen weet van, niet naar gevraagd. Net als Ttimmermans net besteld, ben toch altijd wel beetje heuverig.. hoop geld. Ik laat het jullie weten zodra ik 'm binnen heb, hij geeft aan dat hij hem maandag avond gaat versturen, dat word hier dan waarschijnlijk donderdag denk ik zo.
USA2You is een keurig bedrijf btw alleen kunnen ze de 12april levering pas de 19de shippen begreep ik weer ergens anders. (niet aanwezig ofz)Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:19:
Heel het forum net gelezen. Hij komt zeer betrouwbaar over. Maar het blijft eng.
Edit: Volgensmij heet die Evan best lekker verdient aan het Tweakersforum. van de 100die hij er had zijn er toch wel 20a30 naar ons gekomen is het niet>?
(volgensmij komt er morgen weer een hele rits binnen bij diverse forum leden waaronder mezelf)
[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 12-04-2010 00:21 ]
Verwijderd
Hij zei tegen mij woensdag. Net nog beetje gemaild met hem, kreeg ook die foto van zijn immense voorraad. Als alles verloopt zoals het moet is het een hele aardige kerel.
Ik denk/hoop dat we "If something sounds too good to be true, it probably is too good to be true"Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:24:
Hij zei tegen mij woensdag. Net nog beetje gemaild met hem, kreeg ook die foto van zijn immense voorraad. Als alles verloopt zoals het moet is het een hele aardige kerel.
moeten omvormen naar "If something sounds too good to be true, it probably is too good to be true except for Evan"
Totally agreed.Donstil schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:51:
[...]
Ik denk/hoop dat we "If something sounds too good to be true, it probably is too good to be true"
moeten omvormen naar "If something sounds too good to be true, it probably is too good to be true except for Evan"
Ik zou ook absoluut niet bij Evan besteld hebben, als het niet was voor de ervaringen van mede-tweakers die netjes hun iPad in huis hebben gehad.
Ik zit te twijfelen of ik nog een 16GB moet bestellen om door te verkopen, maar wil eerst maar wachten tot mijn 64GB maandag en mijn 16GB dinsdag binnenkomt.
M'n iPad heeft Memphis verlaten!
Bedenk je heel goed dat dit soort handelaars ineens kunnen omslaan. Het kan ineens over z'n bol groeien en dan gaat het fout. Voorlopig gaat het goed, maar let verdomd goed op waarschuwingssignalen.thaan schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:57:
[...]
Totally agreed.
Ik zou ook absoluut niet bij Evan besteld hebben, als het niet was voor de ervaringen van mede-tweakers die netjes hun iPad in huis hebben gehad.
Ik zit te twijfelen of ik nog een 16GB moet bestellen om door te verkopen, maar wil eerst maar wachten tot mijn 64GB maandag en mijn 16GB dinsdag binnenkomt.
Weet je dat zeker? Maar alles gaat vanaf Parijs toch naar Amsterdam?Donstil schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:14:
[...]
pakketjes komen met wegentransport naar nederland vanaf (meestal) parijs.
Ervaring? Ik heb niet het idee dat Evan (tot nu toe) enige signalen van een oplichter afgeeft. Natuurlijk kan er opeens wat fout gaan en begint hij allemaal stenen te versturen, maar heb nu niet het idee dat we ons daar ongerust moeten maken, of wel?sebastius schreef op maandag 12 april 2010 @ 07:47:
[...]
Bedenk je heel goed dat dit soort handelaars ineens kunnen omslaan. Het kan ineens over z'n bol groeien en dan gaat het fout. Voorlopig gaat het goed, maar let verdomd goed op waarschuwingssignalen.
Ik heb alle vertrouwen in Evan.
Woensdag heb ik een vrije dag genomen om rustig op FedEx te wachten.
edit: Whut? Ik kijk nu T&T's van andere zendingen (die zie je als je op de Fedex pagina op Back to Summary klikt). Daar staat een zending naar Wijchen die vandaag aankomt. Het pakket gaat rechtstreeks van Parijs naar Veldhoven! Dat is ook de dichtsbijzijnde Fedex punt voor mij! Vandaag komt ie in Parijs aan.. vannacht dus naar Veldhoven. Je zou dus zeggen dat ie morgen aankomt i.p.v. woensdag??
edit2: Zie dat hij er dan wel een dag extra over doet. 10 april: vertrek Parijs. 12 april: aankomst Veldhoven..
edit: Whut? Ik kijk nu T&T's van andere zendingen (die zie je als je op de Fedex pagina op Back to Summary klikt). Daar staat een zending naar Wijchen die vandaag aankomt. Het pakket gaat rechtstreeks van Parijs naar Veldhoven! Dat is ook de dichtsbijzijnde Fedex punt voor mij! Vandaag komt ie in Parijs aan.. vannacht dus naar Veldhoven. Je zou dus zeggen dat ie morgen aankomt i.p.v. woensdag??
edit2: Zie dat hij er dan wel een dag extra over doet. 10 april: vertrek Parijs. 12 april: aankomst Veldhoven..
[ Voor 75% gewijzigd door Rivanov op 12-04-2010 08:33 ]
Shit shit. Ik zit nog te wachten tot ik mijn paypal kan koppelen aan mijn bankaccount, moet 3 dagen wachten tot ze die 3 centen over hebben geboekt...
Ik heb momenteel ook vertrouwen in Evan, maar ook in het instinct van mede tweakers, en wil daarom toch rationeel blijven als het gaat om het overmaken van zulke grote bedragen zonder enige garantiesRivanov schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:29:
Ik heb alle vertrouwen in Evan.
Mijn eerste wordt ook vandaag afgeleverd, spannend! Wist niet dat je ook de pakketten van andere mensen kon zien, zie er ook een paar naar amsterdam.
Welke mede-tweaker in Amsterdam heeft ook een iPad besteld
Verwijderd
Als ik de iPad binnen heb, hoe maak ik dan verbinding met internet?
Ik heb een draadloos netwerk, hoe maak ik daar verbinding mee?
Heb geen iPhone, dus kan jullie ideeën niet doen.
Ohja, zo'n duckhead, hoe lang duurt het verzenden naar Nederland?
Woensdag krijg ik de iPad 64GB binnen, kan niet wachten
Verwijderd
Ongelooflijk, typisch Belgie, mijn iPad verzonden via USPS zit vast op de douane. Ik moet hun een bewijs van betaling sturen en zeggen wat de inhoud van het pakje is, dan pas kunnen ze het overdragen aan de taxipost. Dit kan nog wel een week duren 
Had ik maar bij Evan besteld...
FedEx Veldhoven is het Europese hoofdkantoor van FedEx. Daar gaat de mijne naar toe.
Denk dat ik ze 's ga bellen of ik 'm morgen daar kan oppikken.
Verwijderd
Heb zelf ook een bestelling die via USPS loopt en hier in NL heb je hetzelfde...Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:51:
Ongelooflijk, typisch Belgie, mijn iPad verzonden via USPS zit vast op de douane. Ik moet hun een bewijs van betaling sturen en zeggen wat de inhoud van het pakje is, dan pas kunnen ze het overdragen aan de taxipost. Dit kan nog wel een week duren
Mijn andere twee bestellingen (later gemaakt) komen sneller aan.
Hij is zojuist gearriveerd in Parijs!
Ontspan! Als je een wifi netwerk hebt dan wijst het zich allemaal vanzelfVerwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:46:
Als ik de iPad binnen heb, hoe maak ik dan verbinding met internet?
Kan dat dan bij Fedex, zelf je pakje ophalen als je dat van te voren aangeeft?Rivanov schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:56:
FedEx Veldhoven is het Europese hoofdkantoor van FedEx. Daar gaat de mijne naar toe.
Dat zou handig zijn dan hoef ik niet de hele dag gaan zitten wachten op mijn iPad, hoezo ongeduldig :-)
Ik meen hier gelezen te hebben dat iemand dat heeft gedaan. Maar weet niet of dat overal mogelijk is. Ik pleeg wel een belletje naar Veldhoven.
Je kan je pakketje ophalen op het fedex point als je BV niet thuis was voor bezorging. Je moet hier wel eerst de klantenservice voor bellen.
Maar dat kan dus pas wanneer ze een keer bij je waren geweest zonder dat je thuis was? Dit kan niet op voorhand?
Nice. Van evan ook?messi schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:49:
Zo, ik heb hem net binnen \o/
Werkt perfect!
[afbeelding]
Die van mij zit nu in de fedexwagen. Hoop dat hij zich niet haast want op de zaak is niemand tot 12:00 à 12:30 (en daar komt hij heen)
Waar is die van jou naar toe gegaan vanuit Parijs?
Ridderkerk (Fedex point voor Rdam en omgeving)Rivanov schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:07:
Gisteren vertrokken vanuit Parijs en vanochtend aangekomen in Ridderkerk?
Denk dat onze Ipads bij elkaar zittenRivanov schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:07:
debeerzietzevliegen.nl
Die van mij staat op de fedex site nog op: "Int'l shipment release OUDE MEER NL"
Dus dat loopt best wel achter denk ik
Hij komt van Evan vandaan ja, Donderdag besteld, Vrijdag in Memphis/Paris en nu in mijn bezit.
Hij komt van Evan vandaan ja, Donderdag besteld, Vrijdag in Memphis/Paris en nu in mijn bezit.
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Ja ze rijden in de nacht van parijs naar NL met een vrachtauto (lijkt me)Rivanov schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:13:
Gisteren vertrokken vanuit Parijs en vanochtend aangekomen in Ridderkerk?
Dan zou hij morgen toch in de middag in Veldhoven aan moeten komen lijkt me.
Daarom wil ik 'm daar op pikken!
Scheelt weer een nachtje wachten..
Daarom wil ik 'm daar op pikken!
Scheelt weer een nachtje wachten..
Dat is hier in de buurt, en mijn 64GB is net vanuit Oude Meer hier afgeleverd (hier in de buurt, rond 10 uur al afgeleverd)messi schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:23:
Die van mij staat op de fedex site nog op: "Int'l shipment release OUDE MEER NL"
Wat een topding! Jammer dat deze niet voor mij was, mijne komt morgen pas en is net in Parijs aangekomen (zie link paar posts hierboven).
Mensen die hun iPad al hebben: hoe activeren jullie YouTube? Want die werkte niet op de iPad die ik net binnen kreeg, "Cannot connect to youtube" melding.
Bij mij werkte YouTube eigenlijk direct zodra ik verbinding had met een draadloos netwerk. Wellicht even proberen WiFi uit/aan te zetten, of de iPad helemaal uit en dan weer aan.thaan schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:32:
[...]
Dat is hier in de buurt, en mijn 64GB is net vanuit Oude Meer hier afgeleverd (hier in de buurt, rond 10 uur al afgeleverd)
Wat een topding! Jammer dat deze niet voor mij was, mijne komt morgen pas en is net in Parijs aangekomen (zie link paar posts hierboven).
Mensen die hun iPad al hebben: hoe activeren jullie YouTube? Want die werkte niet op de iPad die ik net binnen kreeg, "Cannot connect to youtube" melding.
Hier werkt Youtube out of the boxthaan schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:32:
[...]
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Raar. Had hem uitgepakt, even met iTunes geconnect om te activeren, en vervolgens meteen weer losgekoppeld en toen via wifi wat gesurft en YouTube geprobeerd. Nouja we zien wel. Deze was niet voor mij dus heb hem nu al niet meer, morgen m'n eigen.
Verwijderd
Mijn ipad is om 10 uur in de vrachtwagen voor aflevering geladen in Veldhoven. Nu maar hopen dat Maastricht niet het laatste adres is waar ze vandaag heen gaan.
Naast al het Evan/eBay geweld hierzo is er ook nog goed nieuws voor de mensen die in de 2e wave van Apple zitten. Die iPads gaan vandaag uitgeleverd worden, en de status van de mijne staat nu op "OUT FOR DELIVERY"!
Vanmiddag/vanavond meteen doorsturen vanaf MyUS.com naar Nederland en dan hopelijk deze week nog in mijn bezit
Wanneer was jouw iPad in Veldhoven aangekomen? En wanneer vertrokken vanaf Parijs?Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:59:
Mijn ipad is om 10 uur in de vrachtwagen voor aflevering geladen in Veldhoven. Nu maar hopen dat Maastricht niet het laatste adres is waar ze vandaag heen gaan.
Verwijderd
moet je wel ff je wifi thuis koppelen voor je naar youtube gaatthaan schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:56:
Raar. Had hem uitgepakt, even met iTunes geconnect om te activeren, en vervolgens meteen weer losgekoppeld en toen via wifi wat gesurft en YouTube geprobeerd. Nouja we zien wel. Deze was niet voor mij dus heb hem nu al niet meer, morgen m'n eigen.
Verwijderd
Hij is om 8 uur 's ochtends aangekomen in Veldhoven en is heel het weekend in Parijs geweest. Ik had hem donderdag bij Evan besteld.Rivanov schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:04:
[...]
Wanneer was jouw iPad in Veldhoven aangekomen? En wanneer vertrokken vanaf Parijs?
Ik woon paar kilometer van Veldhoven af. +/- 10 km
Dus hoop dat ik woensdag vooraan in de route zit..
Dus hoop dat ik woensdag vooraan in de route zit..
Ojee.. rijdt ie de route achterstevoren.. 
Eerst het verste weg en dan dichtbij.. Dan kom ik pas laat aan de beurt haha!
Hoelaat stond jouw T&T? Voor 12:00 of voor 18:00?
Have fun!
Eerst het verste weg en dan dichtbij.. Dan kom ik pas laat aan de beurt haha!
Hoelaat stond jouw T&T? Voor 12:00 of voor 18:00?
Have fun!
Ben een Tweaker, dat was de issue dus niet.Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:10:
[...]
moet je wel ff je wifi thuis koppelen voor je naar youtube gaat
Even gebeld naar FedEx. Hij gaat vannacht naar Veldhoven. Daar komt hij dus morgen aan.. daar kan ik 'm ophalen zodra hij binnen is. Hij heeft een bericht gestuurd dat ze 'm daar houden voor me.
Tot 18:00 morgen kan ik 'm ophalen.
Nou de mijne is ook binnen. Lijkt geen steen of hij is HEEL goed verkleed als iPad
Bedankt voor de informatie! Ik ga het ook maar zo doen dan, is wel net zo handig :-)Rivanov schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:08:
Even gebeld naar FedEx. Hij gaat vannacht naar Veldhoven. Daar komt hij dus morgen aan.. daar kan ik 'm ophalen zodra hij binnen is. Hij heeft een bericht gestuurd dat ze 'm daar houden voor me.
Ik was net iets later met bestellen (7 april), mijne is gisteren vanuit Shenzen verzonden. Verwacht dat ie morgen aankomt bij Bonvu in Texas, hopelijk vrijdag in NL...RobbertC schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:03:
Naast al het Evan/eBay geweld hierzo is er ook nog goed nieuws voor de mensen die in de 2e wave van Apple zitten. Die iPads gaan vandaag uitgeleverd worden, en de status van de mijne staat nu op "OUT FOR DELIVERY"!Vanmiddag/vanavond meteen doorsturen vanaf MyUS.com naar Nederland en dan hopelijk deze week nog in mijn bezit
Grab shell dude!
Ik heb op 30 maart besteld, en de iPad is op 7 april verstuurd. Het duurt bij mij dus 5 dagen voordat de iPad er is, en ook in het weekend heeft UPS gewoon doorgewerkt. De iPad is van Shenzen via Alaska, Kentucky, Tennessee, Georgia en 2 depots in Florida naar MyUS.com gegaan. Ik hoop dat het pakketje vandaag voor 14:00 lokale tijd bij MyUS.com aankomt, zodat ze 'm nog vandaag kunnen doorsturen. Vervolgens hoop ik deze week de iPad nog te krijgen. Ik hoop voor je dat het jouw ook gaat lukken deze week, maar ik zou rekening houden met volgende week.jOzh schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:38:
[...]
Ik was net iets later met bestellen (7 april), mijne is gisteren vanuit Shenzen verzonden. Verwacht dat ie morgen aankomt bij Bonvu in Texas, hopelijk vrijdag in NL...
Mijne van Evan is keurig binnen (wijchen)
Kan alleen AppStore niet in
land wordt niet ondersteund.
Kan alleen AppStore niet in

cheers!
Ben jij degene uit Wijchen die constant op de FedEx T&T stond.. 
Om 14:31 afgeleverd..
[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 12-04-2010 15:09 ]
Even je land veranderen van NL naar de VS en ik denk dat het dan wel luktnicknec schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:06:
Mijne van Evan is keurig binnen (wijchen)
Kan alleen AppStore niet inland wordt niet ondersteund.
PhD i.o.
Mijn iPad gaat (na enige vertraging) vandaag (dus vanavond in NL-tijd) verzonden worden met Fedex. Als ik op Fedex kijk en alle details (verzendpunt, aflever-adres, gewicht etc) invul, zie ik dat deze met de Priority zending naar verluid woensdag al hier zijn. Dit lijkt me persoonlijk sterk, maar ik laat me graag verrassen door de Fedex-service.
Hoe is jullie ervaring daarmee? Is de levering daadwerkelijk zo snel? Vanavond op de bus, 48h later in huis?
Hoe is jullie ervaring daarmee? Is de levering daadwerkelijk zo snel? Vanavond op de bus, 48h later in huis?
Dat klopt inderdaad. Woensdag is hij in het verdeelcentrum. En normaliter komt hij dan diezelfde dag bij je thuis aan.
Ja gedaan. Maar dat helpt niet. Hij ziet NL in mijn iTunes/AppStore account. Dat is niet te wijzigen naar US, omdat credit Card info dan afwijkt.Maximus schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:11:
[...]
Even je land veranderen van NL naar de VS en ik denk dat het dan wel lukt
Na uitloggen van account, kom ik wel in de AppStore. Maar dan kan ik niets kopen, hoe heeft de rest dat gedaan?
cheers!
Ja kloptRivanov schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:08:
Ben jij degene uit Wijchen die constant op de FedEx T&T stond..
cheers!
Je kunt dan het beste even een nieuwe Apple ID aanmaken in de US Store, via eBay kun je dan US-AppStore kaartjes kopen om er krediet op te zetten als je dat wilt. Anders zit je vast aan de free apps.
PhD i.o.
Je kan ook een paypal account aan een US iTunes account koppelen, dus wellicht dat je hem zo alsnog kunt gebruiken zonder appstore kaartjes te moeten kopen.Maximus schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:23:
Je kunt dan het beste even een nieuwe Apple ID aanmaken in de US Store, via eBay kun je dan US-AppStore kaartjes kopen om er krediet op te zetten als je dat wilt. Anders zit je vast aan de free apps.
Verwijderd
Je adres staat gekoppeld aan je paypal, nl adres dus.thaan schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:29:
[...]
Je kan ook een paypal account aan een US iTunes account koppelen, dus wellicht dat je hem zo alsnog kunt gebruiken zonder appstore kaartjes te moeten kopen.
maar wie ben jij?
cheers!
Verwijderd
Ja ik sta er ergens tussennicknec schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:33:
[...]
ja bijna. 1 letter verkeerd. Edit mijn naam maar even weg.
maar wie ben jij?
(en ik heb ook een paar dreamboxen die ik straks kan bedienen vanaf de ipad)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 15:35 ]
Jouw iPad is vanuit Apple/Shenzen met UPS verstuurd? Hmm dat is curieus, mijne met Fedex... Verwachte delivery date die Fedex aangeeft is overigens 14 april (overmorgen dus). Als dat het geval is wordt het denk ik volgende week inderdaad voordat ie in NL is.RobbertC schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:52:
[...]
Ik heb op 30 maart besteld, en de iPad is op 7 april verstuurd. Het duurt bij mij dus 5 dagen voordat de iPad er is, en ook in het weekend heeft UPS gewoon doorgewerkt. De iPad is van Shenzen via Alaska, Kentucky, Tennessee, Georgia en 2 depots in Florida naar MyUS.com gegaan. Ik hoop dat het pakketje vandaag voor 14:00 lokale tijd bij MyUS.com aankomt, zodat ze 'm nog vandaag kunnen doorsturen. Vervolgens hoop ik deze week de iPad nog te krijgen. Ik hoop voor je dat het jouw ook gaat lukken deze week, maar ik zou rekening houden met volgende week.
Grab shell dude!
Nu je het zegt, dat is inderdaad een heikelpunt.Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:31:
[...]
Je adres staat gekoppeld aan je paypal, nl adres dus.
Ik heb overigens net Evan gemaild dat ik nog een 16GB wil bestellen, gaat lekker zo, de 3e iPad alweer.
mooi spul die dreamboxen... :Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:34:
[...]
Ja ik sta er ergens tussen
(en ik heb ook een paar dreamboxen die ik straks kan bedienen vanaf de ipad)
oja vanuit die summary is alles te zien, cool.
goed bezig die Evan.
cheers!
Verwijderd
Wat doe je met al die Ipad's dan?thaan schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:38:
[...]
Nu je het zegt, dat is inderdaad een heikelpunt.
Ik heb overigens net Evan gemaild dat ik nog een 16GB wil bestellen, gaat lekker zo, de 3e iPad alweer.
Multitasken
PSN: KeaveXL
Ja dat vroeg ik me ook al af
denk dat hij ze doorverkoopt..
PSN: Roy-1991
Morgen om 17:00 rijdt ik naar FedEx Veldhoven om daar de iPad's op te halen.
[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 12-04-2010 16:10 ]
Verwijderd
is er iemand die voor mij een ipad wil bestellen of dat hij de zijne wil verkopen alles gaat namelijk via paypal en dat heb ik niet
Aanmaken is gewoon gratis hoor.
Verwijderd
Je kan sommige leveranciers gewoon betalen via een overschrijvingVerwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:15:
is er iemand die voor mij een ipad wil bestellen of dat hij de zijne wil verkopen alles gaat namelijk via paypal en dat heb ik niet
Ouders terug in NL, dus mijn iPad is er ook. Zit nu op mijn werk een beetje ongeduldig te wezen.. Geen problemen gehad bij de douane ook. Was ook iemand die er een aantal bij zich had en bij de douaniers stond..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
M'n iPad dock is wel met FedEx verstuurd vanuit China. Volgens mij nemen ze gewoon de vervoerder met de meeste capaciteit op dat moment en/of de goedkoopste.jOzh schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:36:
[...]
Jouw iPad is vanuit Apple/Shenzen met UPS verstuurd? Hmm dat is curieus, mijne met Fedex... Verwachte delivery date die Fedex aangeeft is overigens 14 april (overmorgen dus). Als dat het geval is wordt het denk ik volgende week inderdaad voordat ie in NL is.
Dat dus!
Nee precies, gewoon doorverkopen. Overigens aan vrienden, voor schappelijke prijzen. Verdien er absoluut niet veel aan, meer voor vrienden die hem liever meteen in hun handen hebben en dan meteen afrekenen. Ik sta dus ook niet op marktplaats/andere advertenties.Roy-91 schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:03:
Ja dat vroeg ik me ook al afdenk dat hij ze doorverkoopt..
Kijk overigens eens op MacCity, kreeg daar net een mail van dat ze geimporteerde iPads verkopen.
Die prijzen zijn gewoon meer dan het dubbele in de Apple Store. Ik snap dat zij wel aangeven en er de volle pond voor betalen, maar dit is belachelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door thaan op 12-04-2010 16:38 ]
Verwijderd
Vandaag wordt die van mij verzonden met FedEx.
Evan zegt dat hij woensdag binnen is...
Heeeel veel zin in.
Evan zegt dat hij woensdag binnen is...
Heeeel veel zin in.
Verwijderd
nee een mail adresVerwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:03:
wie is die evan eigenlijk heeft hij een website of zo
En zoek een paar pagina's terug, dan heb je je info en een foto van hem!
Verwijderd
Weet iemand of je als Nederlander in de Apple store in Amerika 20stuks zo kan meenemen a 499dollar per stuk? Of geldt daar ook een minimale afname van 2 per klant? en is die 499 netto?
Anders kan je toch 2 kopen en de volgende dag weer twee of zie ik dat over het hoofd?
Gaat de douane in Nederland btw vragen over die 367euro (=499dollar) als ik grote aantallen invoer of ligt het anders? Wie weet het?
Anders kan je toch 2 kopen en de volgende dag weer twee of zie ik dat over het hoofd?
Gaat de douane in Nederland btw vragen over die 367euro (=499dollar) als ik grote aantallen invoer of ligt het anders? Wie weet het?
Jij zal sowieso BTW moeten betalen.Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:30:
Weet iemand of je als Nederlander in de Apple store in Amerika 20stuks zo kan meenemen a 499dollar per stuk? Of geldt daar ook een minimale afname van 2 per klant? en is die 499 netto?
.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.