[iPad] importeren Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste
Acties:
  • 108.864 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:30:
Weet iemand of je als Nederlander in de Apple store in Amerika 20stuks zo kan meenemen a 499dollar per stuk? Of geldt daar ook een minimale afname van 2 per klant? en is die 499 netto?
Anders kan je toch 2 kopen en de volgende dag weer twee of zie ik dat over het hoofd?

Gaat de douane in Nederland btw vragen over die 367euro (=499dollar) als ik grote aantallen invoer of ligt het anders? Wie weet het?
wat denk jezelf als je met 20 ipads aankomt bij de douane btw betalen zullen ze moeilijk doen ?? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, dat is geen probleem alleen kan je in de apple store 40stuks in 1x inkopen, dan waag ik mij aan een vliegreis erheen en zet ze voor de laagste prijs in nl weg..;-)

Btw betalen is dan geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:17

Lulukai

God's gift to women

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:49:
oke, dat is geen probleem alleen kan je in de apple store 40stuks in 1x inkopen, dan waag ik mij aan een vliegreis erheen en zet ze voor de laagste prijs in nl weg..;-)

Btw betalen is dan geen probleem
Als je met zoveel iPads landt op de luchthaven riskeer je buiten BTW ook nog eens een boete voor illegale handel. Een of twee kunnen voor privégebruik zijn, maar bij 20 of 40 heeft dit duidelijk een handelskarakter.

[ Voor 10% gewijzigd door Lulukai op 12-04-2010 17:55 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:30:
Weet iemand of je als Nederlander in de Apple store in Amerika 20stuks zo kan meenemen a 499dollar per stuk? Of geldt daar ook een minimale afname van 2 per klant? en is die 499 netto?
Anders kan je toch 2 kopen en de volgende dag weer twee of zie ik dat over het hoofd?

Gaat de douane in Nederland btw vragen over die 367euro (=499dollar) als ik grote aantallen invoer of ligt het anders? Wie weet het?
Dacht dat er een limiet van 2 per klant was, maar ik weet niet of dat nog steeds geldt. De volgende dag weer 2 kopen moet wel kunnen denk ik.

Het btw-vrije bedrag van €430 pp dat je in mag voeren geldt voor alles totaal, dus als je 20 iPads bij je hebt mag je gaan dokken ja. :+

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Kan de startpost een keer geüpdatet worden? Ik volg dit topic maar heel af en toe en daardoor begrijp ik vaak niet waar jullie het over hebben of wat nou een leuke prijs voor een import iPad is.

Ik mis een aantal manieren om aan een iPad te komen in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:34

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

ruyckske schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:55:
[...]

Als je met zoveel iPads landt op de luchthaven riskeer je buiten BTW ook nog eens een boete voor illegale handel. Een of twee kunnen voor privégebruik zijn, maar bij 20 of 40 heeft dit duidelijk een handelskarakter.
Illegale handel? Het is geen bedreigde diersoort hoor :P Gewoon netjes aangifte doen en dan maakt een eventueel handelskarakter dacht ik niet uit. Zolang je maar netjes betaald aan de douane/Belastingdienst.

(maar ik kan geen 100% uitsluitsel geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Zolang je het bij de Belastingdienst aangeeft is er inderdaad geen enkel probleem.

[ Voor 67% gewijzigd door Lulukai op 12-04-2010 21:12 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:34

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Nou ja, dat is precies wat ik ook zeg dus: Geef je het aan: no problemo. Doe je dat niet, dan kost het je flink wat centjes extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens, ik wil er een stuk of 40 inkopen voor inderdaad de handel.
Maar wel legaal dus met btw bij de douane.

Belangrijkste vraag is: hoeveel per persoon mag je kopen in de apple store en....kan je daar met een bankpas die wereldwijd te gebruiken is pinnen? of moet het persé met een creditcard.

Ik wil er snel heen vliegen voordat ze in duitsland uitkomen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:36:

Belangrijkste vraag is: hoeveel per persoon mag je kopen in de apple store en....kan je daar met een bankpas die wereldwijd te gebruiken is pinnen? of moet het persé met een creditcard.

Het aankopen is niet direct een probleem, maar hoe plan je ze te verkopen? PM me anders even.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

8)7 Eind deze maand zijn ze in Nederland te koop, goedkoper waar de meeste mensen hem voor hebben geïmporteerd. Weet je het zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@fixer met de inkoop van 367euro (omgerekend dollars) hoef ik niet de hoofdprijs dus zit ook flink onder de prijs waar ze hem hier van Evan hebben gekocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:41:
[...]

8)7 Eind deze maand zijn ze in Nederland te koop, goedkoper waar de meeste mensen hem voor hebben geïmporteerd. Weet je het zeker?
Eind deze maand zijn ze in een aantal Europese landen te koop, maar niet in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:44:
@fixer met de inkoop van 367euro (omgerekend dollars) hoef ik niet de hoofdprijs dus zit ook flink onder de prijs waar ze hem hier van Evan hebben gekocht....
+ BTW en andere taksen.

[ Voor 6% gewijzigd door Lulukai op 12-04-2010 19:00 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Door: ruyckske mail mij even *weg*

[ Voor 27% gewijzigd door pven op 21-07-2010 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Ik heb vandaag mijn iPad dock en Case ontvangen en ze bevallen goed, de dock is zoals we gewend zijn lekker simpel en doet zijn werk.. ziet er goed uit de iPad in de dock :) zal later nog wel ff wat foto's plaatsen..

Ook de case bevalt me erg goed, De iPad zit er goed en stevig in en vooral de mogelijkheden om hem als standaard te gebruiken zijn super handig :)

Ik had de Case+Dock bundel 5 april besteld en betaald en vandaag al binnen, verstuurd met USPS dus ik had het eigenlijk niet eerder dan volgende week of de week daarop hier verwacht.. dit valt me reuze mee :)

Deze verkoper doet hetzelfde als etizzim/evan, er stond wel iPad Accessoiries bij beschrijving op de verzendverpakking maar ze had een waarde van 75 dollar erop gezet in plaats van 175.. Wel beter, scheelt mij ook weer aan belasting betalen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Benny op 12-04-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20

Zou je me een PM willen sturen als het doorgaat? Ik ben geïnteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:44
bbouws schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:16:

Ik had de Case+Dock bundel 5 april besteld en betaald en vandaag al binnen, verstuurd met USPS dus ik had het eigenlijk niet eerder dan volgende week of de week daarop hier verwacht.. dit valt me reuze mee :)
Vorige week, en met USPS (niet UPS?), welke service, de EMS of iets anders? Ik heb mijn iPad de 5e besteld - ook via USPS - en die ligt nog vrolijk bij de douane te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Tooooony schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:17:
[...]

Ja, dit is z`n adres:

rollingstonepics@gmail.com
Zodat je niet 5 dagen terug hoeft te zoeken, hierbij een quote van het mailadres van Evan. :-)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
vistu schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:31:
[...]

Vorige week, en met USPS (niet UPS?), welke service, de EMS of iets anders? Ik heb mijn iPad de 5e besteld - ook via USPS - en die ligt nog vrolijk bij de douane te wachten.
Ja met USPS, niet UPS..

Dit staat bij tracking info:

"Label/Receipt Number: LC46 7424 149U S
Class: First-Class Mail International
Service(s): International Letter
Status: Acceptance"

En hier zat het in:

Afbeeldingslocatie: http://img709.imageshack.us/img709/7411/img0105ou.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Ik heb alle reacties met als onderwerp 'stekkers' en dergelijke gelezen, alleen er worden verschillende verhalen verteld.

Als ik het goed begrijp kan ik dus met mijn usb/duckhead combinatie van mijn Nederlandse IpOd ook de VS IPad opladen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
bbouws schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:39:
[...]

Ja met USPS, niet UPS..

Dit staat bij tracking info:

"Label/Receipt Number: LC46 7424 149U S
Class: First-Class Mail International
Service(s): International Letter
Status: Acceptance"

En hier zat het in:
Aha oke, een brief dus, bedankt, blijkbaar is dat sneller dan de pakketjes variant. Heb zelf een EMS zending, maar van enige vorm van snelheid is niets te merken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:03
Die Evan heeft t wel druk denk ik :)
Het duurt even voordat hij op mijn mail reageert :(

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

knny schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:54:
En op Skype reageert hij ook niet echt ;)

Heb dus ook maar een maitje gestuurd, hopelijk (redelijk) snel antwoord :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
Same hier, ook al een hele poos geen reactie meer op de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
thaan schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:29:
[...]

Same hier, ook al een hele poos geen reactie meer op de mail.
Hij heeft vast nog een normaal leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
knny schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:33:
[...]

Hij heeft vast nog een normaal leven :)
Zolang de iPad alleen in de USA te koop is, is het een gouden handel. Daar zit een limiet op, want eind deze maand is hij in de rest van de wereld te krijgen. Tot die tijd heeft hij dus om zoveel mogelijk iPads te verkopen. Voor dat geld zou ik m'n leven even een paar weken naast me leggen ;)

Maargoed, hij mailde me de laatste keer ook al dat hij wat slaap nodig had etc. dus misschien dat we straks allemaal response krijgen op onze mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben de mensen die bij Evan besteld hebben eigenlijk een factuur of een apple aankoop bonnetje gekregen?
Ik namelijk niet. Ben benieuwd of jullie dat wel hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus jij verkoopt ipads op EBay (123knny) die je gewoon van Evan koopt en gelijk laat doorsturen naar anderen, maar dan met een extraatje van jou er bovenop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:31:
Hebben de mensen die bij Evan besteld hebben eigenlijk een factuur of een apple aankoop bonnetje gekregen?
Ik namelijk niet. Ben benieuwd of jullie dat wel hebben gekregen.
Nope ik ook niet. Startverkoop is bijna gelijk aan aankoopdatum, dus er is geen probleem voor mij.

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nicknec schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:38:
[...]

Nope ik ook niet. Startverkoop is bijna gelijk aan aankoopdatum, dus er is geen probleem voor mij.
Hoe bedoel je dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thaan schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:37:
[...]
want eind deze maand is hij in de rest van de wereld te krijgen.
Rest van de wereld? Ga eens een reisgids halen joh ;)
De wereld is nog veel groter hoor.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bij mij ook. Als het goed is verzendt hij vandaag mijn iPad en heb ik hem woensdag binnen.
Denk aan het tijdsverschil hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook in spanning af, zou vandaag verstuurd worden. Ik bied me alvast aan om verhaal te halen in USA als 't niet aankomt.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:34:
[...]

Dus jij verkoopt ipads op EBay (123knny) die je gewoon van Evan koopt en gelijk laat doorsturen naar anderen, maar dan met een extraatje van jou er bovenop?
tja handel is handel he :) Doet Evan ook natuurlijk, beetje winstmarge pakken zegmaar. Ik probeer gewoon een stuk of wat te bestellen bij hem met de hoop op wat korting. Je gaat me niet vertellen met mensen die hier meer dan 1 iPad van Evan hebben gekregen deze niet doorverkocht hebben met wat winst. Sommige handelen er nog veel meer in en vragen absurde prijzen. Ik loop in die zin wel de risico's he, want als ik hem betaal en ik geen iPad geleverd krijg door wat voor reden dan ook, dan zal ik toch het ontvangen bedrag terug moeten betalen aan mijn koper.

Ben ook nog in gesprek met andere leveranciers die het misschien nog iets voordeliger kunnen, dus dat is even afwachten hoe dat gaat lopen.

[ Voor 6% gewijzigd door knny op 12-04-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealchipie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 18:37
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:51:
Ik wacht ook in spanning af, zou vandaag verstuurd worden. Ik bied me alvast aan om verhaal te halen in USA als 't niet aankomt.. ;-)
Ik wacht ook in spanning af. Kreeg net wel een e-mail terug van Evan.

Hello,
Please be patient it is still early here.
The I pad will ship tonight.
Talk to you soon

Nog even in spanning afwachten dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unrealchipie schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:13:
[...]

Ik wacht ook in spanning af. Kreeg net wel een e-mail terug van Evan.

Hello,
Please be patient it is still early here.
The I pad will ship tonight.
Talk to you soon

Nog even in spanning afwachten dus ;)
Herkenbaar mailtje :) hij is verstandig en overgestapt op standaard mailtjes.
Ben wel benieuwd hoeveel hij er nou eigenlijk verscheept heeft en hoeveel hem dat opleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
vistu schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:31:
[...]

Ik heb er ook 1tje besteld op de 5e bij Maryle, na je berichtje.
Heb de 8e pas een track&trace-nummertje gehad, maar staat nog steeds op:
Note: Tracking information is not available yet for this shipment. Please check back later to view updated information.
Van de 4 die ze er had is skeary1983 (volgens d'r E-bay feedback) snel geholpen. Zo ook Xental uit dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
Hmm, ik ben begin mei een paar dagen in NY, waarna ik terug naar huis vlieg. Als iemand nog een iPad nodig heeft en genoemde bedrijven in de TS niet wilt gebruiken. Ik zou er evt wel een of meerdere mee kunnen nemen.

Let me know :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
BassieBulk schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:19:
[...]

Ik heb er ook 1tje besteld op de 5e bij Maryle, na je berichtje.
Heb de 8e pas een track&trace-nummertje gehad, maar staat nog steeds op:
[...]

Van de 4 die ze er had is skeary1983 (volgens d'r E-bay feedback) snel geholpen. Zo ook Xental uit dit topic.
Hmm, dat is vreemd. Door Maryle ben ik prima geholpen, TNT is een ander verhaal, misschien morgenochtend maar even bellen of ik 'm niet gewoon af kan halen bij de afdeling inklaringen.
Heb jij Maryle al gemaild over waarom je nog geen updates hebt? Xental heeft overigens USPS + (ofzo) genomen, waardoor het pakketje niet via TNT maar via FedEx ging. Had ik dat ook aan gedaan, dan was mijn iPad afgelopen donderdag al geleverd, wist alleen niet van de optie af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
vistu schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:32:
[...]

Hmm, dat is vreemd. Door Maryle ben ik prima geholpen, TNT is een ander verhaal, misschien morgenochtend maar even bellen of ik 'm niet gewoon af kan halen bij de afdeling inklaringen.
Heb jij Maryle al gemaild over waarom je nog geen updates hebt? Xental heeft overigens USPS + (ofzo) genomen, waardoor het pakketje niet via TNT maar via FedEx ging. Had ik dat ook aan gedaan, dan was mijn iPad afgelopen donderdag al geleverd, wist alleen niet van de optie af :(
Gedaan, alleen ze reageert niet.
Van die "snelle" USPS optie wist ik ook niet af...

Heb er ook nog eentje lopen bij Appelhoes, die zouden gaan leveren vanaf 12 april.
Maar dat zal waarschijnlijk ook nog wel even duren....

Tegen die tijd heb je ze straks al in Duitsland etc...

PS: k*t he dat wachten :) heb ondertussen al alle reviews gezien.... USA-ID aangemaakt en zelfs al apps gedownload....

[ Voor 6% gewijzigd door BassieBulk op 12-04-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:32
Doet Fedex ook de douane afhandeling? Accept giro erbij als je moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo

LyxKyo

Dreambox was fun!

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:39:
[...]

Hoe bedoel je dat precies?
Als je je bonnetje niet hebt, wordt er gekeken naar de datum wanneer de verkoop begonnen is. Ze weten dat je het niet eerder (bijv productiedatum) hebt kunnen kopen. Dat is een voordeel van vroeg kopen. Begrijp je me?

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Samplex schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:48:
Doet Fedex ook de douane afhandeling? Accept giro erbij als je moet betalen?
zij klaren het voor je in, en je krijgt 6 weken later de factuur.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaaan
  • Niet online
Zojuist een mail van Evan gekregen over de iPad 64gb versie. Wacht nu nog op de Paypal invoice. Iedereen hier die besteld heeft bij Evan is helemaal tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
sebastiaaan schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:58:
Zojuist een mail van Evan gekregen over de iPad 64gb versie. Wacht nu nog op de Paypal invoice. Iedereen hier die besteld heeft bij Evan is helemaal tevreden?
Maken ze het pakket dan open ofzo en kijken wat er in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@sebastiaaan
Hij gaat 't vanavond versturen (binnen 3 uur zou dat moeten zijn) anders wacht je nog even en dan laat ik 't horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Lekker dan, blokkeert mijn paypal met rechtstreekse afschrijvingen vanaf mijn bankrekening, moet ik een creditcard gaan koppelen. Laat ik die nou niet hebben.
Dus net Evan maar even geinstrueerd dat hij naar een andere paypal rekening de request moet sturen, en het even via een andere manier betaald. Geen zin om te moeten wachten op zo'n belachelijke 'eCheck' van paypal die rustig een week tot 10 dagen kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Komt omdat PayPal maar een maximum bedrag per dag in één keer over kan maken. Ik had 3 iPad's 64GB bij Evan besteld vorige week en kon alleen 2 in één keer betalen. De derde heb ik via eCheck gedaan en komt dus later binnen, maar die is toch niet van mij. De twee die hij wel heeft opgestuurd zijn nu onderweg van Parijs naar Veldhoven en komen vandaag daar aan zodat ik ze vanavond kan ophalen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Rivanov schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 07:59:
Komt omdat PayPal maar een maximum bedrag per dag in één keer over kan maken. Ik had 3 iPad's 64GB bij Evan besteld vorige week en kon alleen 2 in één keer betalen. De derde heb ik via eCheck gedaan en komt dus later binnen, maar die is toch niet van mij. De twee die hij wel heeft opgestuurd zijn nu onderweg van Parijs naar Veldhoven en komen vandaag daar aan zodat ik ze vanavond kan ophalen.
Ah oke, dus say, morgen kan ik er wel weer gewoon 1 betalen via de normale manier?
Heb net mijn 3e tracking nummer ontvangen, top die Evan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybex
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Apart, ik heb 2 iPads besteld (2 aparte verzendingen, ben benieuwd hoe douane hier mee om gaat) en sinds eergisteren geen updates meer gehad:
April 11, 2010 11:55 am ISC NEW YORK NY(USPS), International Dispatch
April 11, 2010 11:54 am ISC NEW YORK NY(USPS), Arrival
April 10, 2010 6:02 pm PROVIDENCE, RI 02904 Processed through Sort Facility
April 10, 2010 12:00 pm FALL RIVER, MA 02723 Acceptance
April 10, 2010 10:52 am FALL RIVER, MA 02721 Electronic Shipping Info Received
Kan het zijn dat ze nu in Europa zijn en dat daardoor geen scan updates meer worden gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
thaan schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:11:
[...]

Ah oke, dus say, morgen kan ik er wel weer gewoon 1 betalen via de normale manier?
Heb net mijn 3e tracking nummer ontvangen, top die Evan.
Dat kan volgens mij inderdaad.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Bij welke fedex-site moet je eigenlijk gaan tracken? Als ik op fedex.com de trackignnr intikt dan vind ie niets. Via een iphone app weer wel:.

Op fedex.nl dus. fedex.com krijgt geen resultaat.

Yeah baby! Verwachte aflevering Apr 14, 2010 tegen 6:00 PM
04/12/10 09:59 pm: Departed FedEx Location
Package update on 04/12/10 09:59 pm

Departed FedEx Location

Newark, NJ
04/12/10 09:11 pm: Arrived At FedEx Location
Package update on 04/12/10 09:11 pm

Arrived At FedEx Location

Newark, NJ
04/12/10 06:55 pm: Left FedEx Origin Facility
Package update on 04/12/10 06:55 pm

Left FedEx Origin Facility

Bethlehem, PA
04/12/10 10:12 am: Picked Up
Package update on 04/12/10 10:12 am

Picked Up

Bethlehem, PA
(freakin 105 dollar verzendkosten!)

[ Voor 11% gewijzigd door kmf op 13-04-2010 08:35 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Kan via een kennis die binnenkort naar NL komt een iPad mee laten nemen uit de USA. Opzich wel de moeite maar heb toch wat onduidelijkheden, die het topic niet helemaal oplost :)

- garantie zoals ik kan zien alleen in land van herkomst, dus terug naar de USA. Lastig maar misschien dat Apple Nederland coulant is (reken er echter niet op).
- las een opmerking over 'Amerikaans USB' - dacht eigenlijk dat USB gewoon USB was maar is dit nog iets waar ik op moet letten? Of andere dingen die de werking tussen USA en NL in de weg kunnen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
hemiparo schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:35:

- las een opmerking over 'Amerikaans USB' - dacht eigenlijk dat USB gewoon USB was maar is dit nog iets waar ik op moet letten? Of andere dingen die de werking tussen USA en NL in de weg kunnen staan?
Dat was duidelijk sarcastisch bedoeld... je zit alleen met us-Appstore en stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Mijn pakje is gister ook met Fedex verstuur. Nu ik de tracking invul, zie ik echter een fout gespelde plaatsnaam staan "Schellumen" ipv "Schelluinen". Kan dit kwaad? Valt dit te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
wdekreij schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:10:
Mijn pakje is gister ook met Fedex verstuur. Nu ik de tracking invul, zie ik echter een fout gespelde plaatsnaam staan "Schellumen" ipv "Schelluinen". Kan dit kwaad? Valt dit te veranderen?
Als de postcode en huisnummer goed zijn, kan er denk ik weinig fout gaan. Anders bel je even naar de FedEx klantenservice.

Mijn pakketje ligt nu in Veldhoven. Dus heb ik hem als het goed is vandaag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Mijne ligt ook in Veldhoven en ze houden 'm daar vast.
Pik 'm in de pauze om 12:30 daar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
kmf schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:39:
[...]
Dat was duidelijk sarcastisch bedoeld... je zit alleen met us-Appstore en stekker.
D8 ik al... maar je weet nooit zeker :) Helaas... toch een beetje erin getrapt... :(

Maar goed: better safe then sorry... maar dan laat ik er toch maar een komen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
BassieBulk schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:44:
[...]

Gedaan, alleen ze reageert niet.
Van die "snelle" USPS optie wist ik ook niet af...

Heb er ook nog eentje lopen bij Appelhoes, die zouden gaan leveren vanaf 12 april.
Maar dat zal waarschijnlijk ook nog wel even duren....

Tegen die tijd heb je ze straks al in Duitsland etc...

PS: k*t he dat wachten :) heb ondertussen al alle reviews gezien.... USA-ID aangemaakt en zelfs al apps gedownload....
Ik had haar in eerste instantie gemailed over of het niet met FedEx te versturen viel. Toen stelde zij dus voor om het met USPS GXG te doen. Na wat onderzoek bleek dat USPS het pakketje dus gewoon doorgeeft aan FedEx. Hij ging ook precies via dezelfde route als de mensen die hem met FedEx hebben laten versturen (via Parijs dus).

Nja ik hoop voor jullie beide dat de douane een beetje opschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 17:02
Die van mij ligt nu in Amersfoort. zit als een waakhond te wachten voor mijn deur :)

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:31

mwa

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:16:
[...]
Ben wel benieuwd hoeveel hij er nou eigenlijk verscheept heeft en hoeveel hem dat opleverd.
Ik denk genoeg om al die mailtje steeds te beantwoorden van zenuwachtige mensen die hem elk uur mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:57
:X

[ Voor 100% gewijzigd door stfnz op 13-04-2010 10:29 . Reden: fail ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
stfnz schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:19:
Zijn de iPads van Evan wit of zwart?
Zwart of wit? Ze zijn zilver (aluminium), met een groot scherm en daaromheen een zwarte rand, net als alle andere iPads die momenteel te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:57
Wel erg slecht ja, nu ik er over nadenk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
Apr 13, 2010 10:00 AM On FedEx vehicle for delivery - OUDE MEER NL
Apr 13, 2010 11:06 AM Delivered

Helaas ben ik op me werk!

_/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Samplex op 13-04-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Ik heb hem net binnen. Ziet er goed uit. Ik ben een gelukkig mens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo

LyxKyo

Dreambox was fun!

Samplex schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:50:

_/-\o_
}:O

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 17:02
Ik heb em ook binnen Toppie :o

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samplex schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:50:

_/-\o_
Wel knap, afleveren in de toekomst! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSniekers
  • Laatst online: 02-10-2019
All,

Vanuit de VS gaat iemand mij de iPad toesturen. De vraag is: USPS, TNT of UPS? Uit het overgrote deel aan "de mijne is in Parijs" en "de mijne in Veldhoven" posts is het maar moeilijk op te maken wat de meest verstandige keuze voor carrier zou zijn. BTW betalen maakt me niet veel uit, en ik wil 'm best netjes invoeren. Als het maar eenbeetje vlotjes gaat.

Wil iemand zijn/haar ervaringen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
FedEx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
USPS in ieder geval niet. Dan komt het pakket bij de douane terecht en mag TNT aangifte doen, wat makkelijk enkele weken kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:25

Zoefff

❤ 

We hebben hier op kantoor 3 FedEx leveringen gehad die binnen 2 dagen binnen waren. Wat ik uit dit topic destlilleer is dat andere services vaak langer duren. Dat, en de positieve ervaring met FedEx, doet me vermoeden dat dit de beste keuze is :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

FedEx is echt razendsnel met pakketten uit Amerika.

Heb regelmatig kleren daar besteld en is echt +- 4/5 dagen van bestelling tot aflevering. Sta er elke keer weer van te kijken.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ga nu naar FedEx Veldhoven om m'n iPad op te pikken.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Kan je eigenlijk van tevoren weten bij welke fedexlocatie je pakket wordt afgeleverd en alvast doorgeven dat je het daar gaat afhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
Wat is hier in de toekomst aan?
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:59:
[...]

Wel knap, afleveren in de toekomst! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Samplex schreef op dinsdag 13 april 2010 @ [b]10:50[/b]:

_/-\o_
Moment dat je dit post is voor het moment dat hij zogezegd afgeleverd is.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:26

mace

Sapere Aude

FedEx en UPS is IMO om het even, allebei even snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
kmf schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:26:
Kan je eigenlijk van tevoren weten bij welke fedexlocatie je pakket wordt afgeleverd en alvast doorgeven dat je het daar gaat afhalen?
Om mezelf te antwoorden:
Fedex had me gebeld omdat btw-nummer op verzendfactuur onleesbaar was. Dit moest ik dus even doorgegeven. Zij konden gelijk vertellen op welke fedexlocatie het zal komen en ik kan aangeven of ik het zelf wil ophalen of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
  • Laatst online: 13-06 16:13
Ik heb dus nu mijn Ipad besteld via Evan besteld! hopelijk heeft tot nu toe niemand slechte ervaring met deze gast gehad en zal ik mijn Ipad gauw moeten ontvangen..

Weet er iemand toevallig hoelang het duurt dat paypal het geld van mijn rekening op zijn account heeft gezet zodat hij het kan versturen? Ik maak namelijk geen gebruik van een creditcard en dit is mijn eerste betaling via paypal.. en tevens het eerste pakketje dat ik vanuit amerika laat overkomen.. heb er wel lang genoeg over nagedacht haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Evan is een supervent. Vandaag m'n iPad ontvangen..dus niets dan lof!
Als je je bankrekening aan je PayPal account hebt gekoppeld dan krijgt hij het geld direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
  • Laatst online: 13-06 16:13
Ah ok, en hoe zie je dat je je bankrekening hebt gekoppeld aan je paypal account?

/edit: Ik heb nog even gechecked en er staat: De geschatte verwerkingsduur is 4-6 werkdagen.

Heeft iemand hier ervaring mee hoelang het bij jullie hebben geduurt met een soortgelijke situatie?

[ Voor 55% gewijzigd door Minhan op 13-04-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Minhan schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:16:
Ah ok, en hoe zie je dat je je bankrekening hebt gekoppeld aan je paypal account?

/edit: Ik heb nog even gechecked en er staat: De geschatte verwerkingsduur is 4-6 werkdagen.

Heeft iemand hier ervaring mee hoelang het bij jullie hebben geduurt met een soortgelijke situatie?
Ik heb genoeg betalingen van paypal via echecks gekregen. Het duurt vrij lang voordat de ontvangende persoon z'n geld krijgt. Paypal wacht net zo lang met uitbetalen tot ie het geld binnen heeft. En dan wacht ie nog een paar dagen, en dan pas geeft ie de status betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Voor de mensen die bij Evan gekocht hebben: zit er een soort factuur of een officiële aankoopbon bij?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Helemaal niets? Gewoon een doos met de iPad erin?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Op de verzenddoos zitten natuurlijk wel papieren maar evan zet daar mp3/mp4 op met waarde 100 dollar.. In de doos zit alleen de ipad meer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Minhan schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:16:

Je kunt in Paypal je echte bankrekening koppelen. Je kunt aangeven dat je dit wilt, waarna Paypal 2 kleine bedragen (0,01 euro e.d.) overmaakt naaar je echte rekening. Deze bedragen voer je in Paypal weer in zodat Paypal geverifieerd heeft dat dit je echte rekening is. Als je vervolgens een betaling uit Paypal verricht, debiteert paypal op zijn beurt je echte rekening. Betaling geschiedt dan direct. Het koppelen doe je eenmalig en het duurt 1 tot 3 dagen alvorens Paypal die kleine bedragen overmaakt.

Als je je rekening NIET gekoppeld hebt, dan duurt het overboeken vanuit je echte rekening naar paypal naar de eindontvanger 4 tot 6 dagen.

Mijn persoonlijke ervaring was dat ik afgelopen zaterdag in Paypal aangaf mijn rekening te willen koppelen, en dat Paypal maandag de kleine bedragen overmaakte waarna ik direct kon betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij ligt nu in Memphis.
Shipment Dates
Ship date Apr 12, 2010
Estimated delivery Apr 14, 2010 by 6:00 PM
Destination
Venray NL
Dus ik heb hem morgen om 6 uur al binnen :D :D

Of betekent het dat hij om 6 uur in Nederland bij FedEx ligt, en niet thuis?
Tot hoe laat brengt FedEx pakketjes?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:40
Mits de douane hem onderschept, dat kost mij nu 2 dagen extra.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diotav schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:49:
Mits de douane hem onderschept, dat kost mij nu 2 dagen extra.
En moet je dan iets betalen ofzo? Onderschept de douane veel iPads (van Evan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:42:
Hij ligt nu in Memphis.
Shipment Dates
Ship date Apr 12, 2010
Estimated delivery Apr 14, 2010 by 6:00 PM
Destination
Venray NL
Dus ik heb hem morgen om 6 uur al binnen :D :D

Of betekent het dat hij om 6 uur in Nederland bij FedEx ligt, en niet thuis?
Tot hoe laat brengt FedEx pakketjes?
Uiterlijk 18:00 ligt ie bij jou thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybex
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Iemand ervaring met USPS? Bij mij staat sinds 2 dagen de laatste scan notificatie op:
April 11, 2010 11:55 am ISC NEW YORK NY(USPS), International Dispatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Cybex schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:08:
Iemand ervaring met USPS? Bij mij staat sinds 2 dagen de laatste scan notificatie op:

[...]
Detailed Results:

Into Foreign Customs, April 09, 2010, 8:18 am, NETHERLANDS
Arrived Abroad, April 09, 2010, 8:17 am, NETHERLANDS
International Dispatch, April 06, 2010, 11:28 am, ISC NEW YORK NY(USPS)
Arrival
Acceptance, April 05, 2010, 3:55 pm, AVENEL, NJ 070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar onderschept de douane veel iPads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Schiphol af en toe. De rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij landt als het goed is in Parijs. Dus morgen 18.00 binnen :D
Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.