[iPad] importeren Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste
Acties:
  • 108.865 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybex
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
@vistu: Bedankt! Hoe lang is hij bij de douane geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:44
Cybex schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:16:
@vistu: Bedankt! Hoe lang is hij bij de douane geweest?
Staat hij nog steeds, ondanks meerdere toezeggingen van TNT dat het geregeld zou zijn. Bereid je dus maar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vistu: Via wat had je hem besteld? En op welk vliegveld hebben ze hem onderschept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:20:
@vistu: Via wat had je hem besteld? En op welk vliegveld hebben ze hem onderschept?
Via eBay, bij een powerseller, verzonden via USPS. Aangekomen op Schiphol. Onderscheppen zou ik het niet willen noemen, alle pakketjes gaan door de douane. Bijkomende kosten maken me ook niets uit, maar ik wil die iPad gewoon hebben. Hoe lang kan het duren om een stempel op een document te zetten. Bood zelfs aan om 'm op te komen halen, en meteen contant af te rekenen, dat was helaas geen optie. Zure is dat het een EMS zending is (Expres Mail) die volgens mijn eBayer afgelopen vrijdag wel bezorgd had moeten zijn.

Edit:
doet FedEx ook hoor, alleen doen ze het in een uurtje tijd, is namelijk niet al te veel werk.

[ Voor 6% gewijzigd door vistu op 13-04-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha. Dit 'onderscheppen' doen ze niet in Parijs, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybex
  • Niet online
Hoe weet je dat je bij TNT terecht moet nu hij bij de douane ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zover ik weet handeld TNT de acties van de douane zelf af, daar komt de douane niet eens meer naar kijken :)

(was in ieder geval zo met mijn pakje uit China destijds...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:17

Lulukai

God's gift to women

Net Evan gevraagd om een PayPal invoice en hij antwoordde dit:
Hello,

The PayPal system is not allowing invoices at this time.

You will need to send me the Payment Directly to my E-Mail address.

Rollingstonepics@gmail.com

Once I receive your cleared Payment I can ship your I Pad

Thank You

Evan
Ik weet dat al veel mensen bij hem gekocht hebben, maar dit is wel vreemd. Valt dit te vertrouwen?

[ Voor 9% gewijzigd door Lulukai op 13-04-2010 18:31 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruyckske schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:29:

[...]

Ik weet dat al veel mensen bij hem gekocht hebben, maar dit is wel vreemd. Valt dit te vertrouwen?
Denk 't wel. Bij mij stuurde hij wel gewoon een PayPal Invoice. Mijn iPad is onderweg, morgen 18.00 binnen :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
hemiparo schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:57:
Zover ik weet handeld TNT de acties van de douane zelf af, daar komt de douane niet eens meer naar kijken :)
Inderdaad, de douane geeft zelf ook aan dat je pakketje niet bij hun zelf ligt, maar bij de vervoerder. TNT krijgt natuurlijk veel minder geld voor een pakketje (zullen wel vaste prijsafspraken bestaan tussen de verschillende postbedrijven internationaal) van USPS dan FedEx/DHL/UPS vragen, daarom zal het wel veel langer duren.

Mijn iPad is gisteravond aangekomen bij MyUS.com. Nog voor 14:00 Amerikaanse tijd zodat ze 'm eigenlijk dezelfde dag nog konden doorsturen, maar helaas is het pakketje pas na 14:00 ingevoerd in het MyUS.com systeem zodat het toch nog een dag langer duurt. Zojuist heb ik m'n Track & Trace nummer ontvangen van MyUS.com. Ze versturen via DHL. Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren (wachten is evil...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Ooit iemand die zijn iPad via USPS al wel binnen heeft?

Lees alleen maar van mensen dat het pakketje bij de douane ligt. Maar ach, meestal berichten mensen vaker als ze klachten hebben. Vb. internetproviders... geen een is goed.

[ Voor 62% gewijzigd door Reverb_ op 13-04-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
ruyckske schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:29:

[...]

Ik had hetzelfde.
Alleen kan ik nu dus geen bal betalen want mijn paypal doet aan eChecks nu, en ik maak het geld eerst dus maar naar mijn paypal over. Dit gaat gewoon het hele principe van paypal te buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb dus dezelfde melding gekregen van Evan en het geld gewoon overgeboekt..

nu fingers crossed en met de billen geknepen achter de mailbox zitten tot ik het fedex nummer binnen heb :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:46:
Nou ik heb dus dezelfde melding gekregen van Evan en het geld gewoon overgeboekt..

nu fingers crossed en met de billen geknepen achter de mailbox zitten tot ik het fedex nummer binnen heb :-)
Ik heb vandaag hetzelfde gedaan. Betaald via paypal. Ik denk dat het te maken heeft met de combinatie e-bay/paypal, waardoor er te tracen is, dat Evan veel meer verkoopt dan is toegestaan. Op een eerdere bladzijde op dit forum, staat een overzicht van de e-bay beperkingen.

Ik hoop maar dat dit de reden is.Trouwens ik heb ook wel eens naar anderen op deze manier geld overgemaakt met name als het om meerdere artikelen ging, zodat de transactie niet af te handelen was via e-bay.

Maar het blijft toch zeker spannend op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik bijna een week m'n 16 GB Ipad gebruikt. Gekocht via Evan. Ga toch een 64 GB bij hem bestellen nu.
Toch ruimte te kort en ik vertrouw Evan genoeg om nogmaals te bestellen.

Ga me 16 GB op marktplaats knallen denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Ik dacht dus dat Evan mij een invoice ging sturen, en die ging ik dan met mijn credit card betalen. Blijkbaar kan hij op dit moment geen invoices sturen, dus moet ik zelf het geld op mijn PayPal zien te krijgen en dan naar hem verzenden. Is er iemand die mij wil helpen? Ik heb een credit card dus ik kan jou direct betalen.

[ Voor 9% gewijzigd door Lulukai op 13-04-2010 20:44 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruyckske schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:41:
Ik dacht dus dat Evan mij een invoice ging sturen, en die ging ik dan met mijn credit card betalen. Blijkbaar kan hij op dit moment geen invoices sturen, dus moet ik zelf het geld op mijn PayPal zien te krijgen en dan naar hem verzenden. Is er iemand die mij wil helpen? Ik heb een credit card dus ik kan jou direct betalen.
Hoe wil je geholpen worden dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:45:
[...]

Hoe wil je geholpen worden dan precies?
Gewoon het geld middels een payment in paypal overmaken..

Heb je echt geen hulp bij nodig.. Emailadres invullen 2x klikken en wacht op slurpend geluid afkomstig van je creditcard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:49:
[...]

Bedankt gerben

[ Voor 70% gewijzigd door Lulukai op 13-04-2010 20:57 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruyckske schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:50:
[...]

Ik moet drie dagen wachten voordat mijn credit card echt toegevoegd is :'( . Het plan: jij stuurt met een invoice voor 1950 dollar, ik betaal met CC en jij betaalt Evan of stuurt 1900 dollar terug naar mij zodat ik Evan kan betalen.

Als Evan nu gewoon invoices zou versturen :(
Stuur me maar een PM. wellicht kan ik je hiermee helpen dan. kon jouw mail adres niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybex
  • Niet online
Update, de iPad ligt nu bij de douane, nu maar hopen dat het daar een beetje snel gaat.
April 13, 2010 3:33 pm AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, Into Foreign Customs
April 13, 2010 3:32 pm AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, Arrived Abroad
April 11, 2010 11:55 am ISC NEW YORK NY(USPS), International Dispatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar weken bij de inklaring is echt geen uitzondering. We hadden het er een aantal pagina's geleden al over maar als jullie niet willen luisteren dan vooral met usps laten verschepen.

Mocht je nou een ebayer treffen die zend via usps kan je hem altijd nog skippen.

(usps gxg gaat in sommige landen over in fedex en dat is wel sneller, niet zosnel als fedex zelf maar wel sneller)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:25
Donstil schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:15:
Paar weken bij de inklaring is echt geen uitzondering. We hadden het er een aantal pagina's geleden al over maar als jullie niet willen luisteren dan vooral met usps laten verschepen.

Mocht je nou een ebayer treffen die zend via usps kan je hem altijd nog skippen.

(usps gxg gaat in sommige landen over in fedex en dat is wel sneller, niet zosnel als fedex zelf maar wel sneller)
Een EMS zending is binnen 5 werkdagen ingeklaard. Als je kiest voor de goedkoopste manier neem je het risico uiteraard. Maar weken is wel overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybex
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:15:
En als je nou geen keuze hebt gehad? Nergens voor nodig om zo te generaliseren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gvd. Heb bij het adres een typfout in mijn postcode gemaakt.
In plaats van AP typte ik PA.
Adres is wel goed. [cijfers] PA bestaat niet.
Pff, weet niet of het goed zal komen nu.
Ik moet hem morgen om 18:00 ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:52:
Effe bellen morgen :) Fedex neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:54:
[...]

Effe bellen morgen :) Fedex neem ik aan.
Ja, FedEx. Liefst zou ik ook het adres wijzigen, kan dit ook gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 07:44
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:52:
Denk dat ze dat wel vanzelf zien dat PA niet bestaat, en dat ze dan naar het adres kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Cybex schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:08:
Iemand ervaring met USPS? Bij mij staat sinds 2 dagen de laatste scan notificatie op:
[...]
Bij mij sinds 5 april:
Note: Tracking information is not available yet for this shipment. Please check back later to view updated information.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:57:
[...]

Ja, FedEx. Liefst zou ik ook het adres wijzigen, kan dit ook gewoon?
Ik denk het wel. Zodra je aan je status kunt aflezen dat het pakket in Nederland is kun je ze bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
carfreak02 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:23:
[...]

Een EMS zending is binnen 5 werkdagen ingeklaard. Als je kiest voor de goedkoopste manier neem je het risico uiteraard. Maar weken is wel overdreven.
Ach, het is een hit&miss. Ik heb vrij veel met USPS meegemaakt. Inklaring hebben bij mij 0-30 dagen geduurd. En ik moet zeggen, als je weken moet wachten ben je echt niet blij. Maar daar betaal je inderdaad ook voor.

Met fedex moet ik 105 dollar dokken. Met USPS zal dat maar 50 zijn of zo. Maar als ik daarmee meer zeker kan zijn dat ie op tijd binnen komt... Fedex doet het inklaren tenminste snel. Ik had mijn btw-nummer+exacte omschrijving van het product op laten schrijven.
En zij belden me vanmiddag op, terwijl de vliegtuig onderweg was, om m'n btw-nummer te verifieren, want ze konden het niet goed lezen blijkbaar.

Inklaren is nu klaar, maar of de douane de ipad direct vrijgeeft is nog de vraag. Morgenochtend even bellen voor verificatie (dat ie vrijgegeven is) en dan kan ik het ophalen :)
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:05:
[...]

Ik denk het wel. Zodra je aan je status kunt aflezen dat het pakket in Nederland is kun je ze bellen.
Nee hoor, zodra je de tracking nummer heb kan je ze al bellen. Gewoon persoonlijk afhalen, hoef je niet te wachten ;) :)

[ Voor 17% gewijzigd door kmf op 13-04-2010 22:25 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:05:
[...]

Ok, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstuurt Evan de iPad naar je adres dat op PayPal staat, of het adres dat je hem hebt gemaild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:08:
Verstuurt Evan de iPad naar je adres dat op PayPal staat, of het adres dat je hem hebt gemaild?
geen idee......... heb hem mijn adres gemaild en dit is hetzelfde adres als in mijn paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Je Paypal adres, je hoeft hem geen adres te mailen want hij stuurt zowieso naar het adres in je paypal.
Bedenk wel dat je meerdere adressen in je paypal kan zetten, en je dus tijdens de betaling kunt kiezen uit de adressen in je paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Ik ben nog op zoek naar een aantal gesealde iPads die al in de Benelux zijn (64 GB).

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
carfreak02 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:23:
[...]

Helaas spreek ik uit ervaring.
Cybex schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:35:
[...]

En als je nou geen keuze hebt gehad? Nergens voor nodig om zo te generaliseren...
Jawel je hebt de keuze toch gehad toen je de iPad kocht op eBay (of andere webshop)

Ik heb ook me eerste iPad van eBay geplukt en keurig met fedex verscheept. Gewoon een kwestie van afwegen.

Je bent niet gedwongen een iPad te kopen met usps zending lijkt me.
Ik had het adres door evan laten verranderen. Dit had hiij echter niet gedaan dus toen heb ik het de fedex laten doen.

(via de hulpchat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Evan is volgens mij nu wel betrouwbaar bewezen :P
Ik ga er ook over nadenken om er eentje te importeren. (mooi ding :D)
Gerben, hoeveel wordt het, want ik ben in de markt.

A-Mac heeft trouwens de iPad gegevens van z'n website gehaald (prijs en datum), dus die waren blijkbaar niet juist of geheim. BTW: Hoe duur is zo'n iPad 16GB bij Evan incl. heel de shipping etc.? En heeft een van jullie al eens een b.t.w. afdracht moeten doen?

Sorry voor al de vragen, maar ik wil mezelf goed inlezen voor ik aan zoiets begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Donstil schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:34:
[...]

Helaas spreek ik uit ervaring.
Ja, ik niet wil je zeggen? Weken inklaring is alleen als A. de aangegeven waarde niet klopt en B. het geen EMS zending betreft.

Trouwens, Evan mailde mij zojuist dat hij alleen nog 16 GB in stock had, de 64 GB komen weer over een paar dagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens nog ff getest op mn iPhone of boeken en strips lezen vlot gaat via PDF in Safari, en dit ga ik dus op m'n iPad echt wel doen! (16GB gebruik ik liever voor films en muziek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:53:
Ik heb trouwens nog ff getest op mn iPhone of boeken en strips lezen vlot gaat via PDF in Safari, en dit ga ik dus op m'n iPad echt wel doen! (16GB gebruik ik liever voor films en muziek)
Appje GoodReader kopen..
Geweldige App om pdf te lezen, downloaden en naar je iPad zetten via download mbv Safari.
http://appshopper.com/productivity/goodreader-tablet-edition

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne is eindelijke de douane uit (via USPS)

Hopelijk morgen geleverd...

Out of Foreign Customs, April 13, 2010, 7:57 pm, BELGIUM
Bullet Into Foreign Customs, April 08, 2010, 5:24 pm, BELGIUM
Bullet Arrived Abroad, April 08, 2010, 5:24 pm, BELGIUM
Bullet International Dispatch, April 06, 2010, 9:08 pm, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Bullet Arrival
Bullet Processed through Sort Facility, April 05, 2010, 4:49 pm, PHOENIX, AZ 85026
Bullet Processed through Sort Facility, April 05, 2010, 2:20 pm, GILBERT, AZ 85296
Bullet Acceptance, April 05, 2010, 1:43 pm, GILBERT, AZ 85296
Bullet Electronic Shipping Info Received, April 05, 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 16:13
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:47:
Die Evan is volgens mij nu wel betrouwbaar bewezen :P
Ik ga er ook over nadenken om er eentje te importeren. (mooi ding :D)
Gerben, hoeveel wordt het, want ik ben in de markt.

A-Mac heeft trouwens de iPad gegevens van z'n website gehaald (prijs en datum), dus die waren blijkbaar niet juist of geheim. BTW: Hoe duur is zo'n iPad 16GB bij Evan incl. heel de shipping etc.? En heeft een van jullie al eens een b.t.w. afdracht moeten doen?

Sorry voor al de vragen, maar ik wil mezelf goed inlezen voor ik aan zoiets begin.
Ik heb zelf 750 dollar via paypal naar Evan via een "Invoice" en dat mocht dan 566 euro zijn. Enige kosten die bij komen zou hij betalen heeft hij gezegd in de mails dat ik van hem heb ontvangen. Ook andere tweakers hebben via hem besteld en hebben niks extra's bij betaald.. Ik moet enkel nog een tracking number van hem ontvangen en daar ben ik nu met vol smacht op aan het wachten. Ik hoop dat alles goed gaat en dat ik de Ipad vrijdag in mijn handen heb :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gozer verdient echt een lintje :) (Want volgens mij blijft er niet veel winstmarge meer over)

Nu nog 550,- wegbegroten :P (Arme studenten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaaan
  • Niet online
Minhan schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:09:
[...]

Ik heb zelf 750 dollar via paypal naar Evan via een "Invoice" en dat mocht dan 566 euro zijn. Enige kosten die bij komen zou hij betalen heeft hij gezegd in de mails dat ik van hem heb ontvangen. Ook andere tweakers hebben via hem besteld en hebben niks extra's bij betaald.. Ik moet enkel nog een tracking number van hem ontvangen en daar ben ik nu met vol smacht op aan het wachten. Ik hoop dat alles goed gaat en dat ik de Ipad vrijdag in mijn handen heb :>
Wanneer heb je je iPad besteld? Ik heb vanavond om ongeveer half acht mijn iPad besteld. Hoop dat ik hem donderdag nog heb, moet lukken toch?

Heb trouwens zelf ook nog geen tracking number of wat dan ook gekregen nadat ik het geld had overgeboekt. Iemand anders wel die vanavond heeft besteld?

[ Voor 9% gewijzigd door sebastiaaan op 13-04-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
sebastiaaan schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:13:
[...]

Wanneer heb je je iPad besteld? Ik heb vanavond om ongeveer half acht mijn iPad besteld. Hoop dat ik hem donderdag nog heb, moet lukken toch?

Heb trouwens zelf ook nog geen tracking number of wat dan ook gekregen nadat ik het geld had overgeboekt. Iemand anders wel die vanavond heeft besteld?
Ik heb hem vandaag zojuist betaald.. ik kwam er net achter dat m'n bankrekening nog gekoppeld moest worden dmv een bevestiging van mijn email... Zojuist gedaan en ook zodanig betaald. Ik heb hem trouwens vanochtend besteld, en dacht ook betaald te hebben. Aangezien de meeste mensen in deze forum hem binnen 3-4 werkdagen al binnen hebben nadat ze hem hebben besteld, hoop ik dat die van ons vrijdag binnen zal komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaaan
  • Niet online
Ikzelf hoop zelfs donderdag! Ben dan nog een dagje vrij van school en vrijdag heb ik het alweer een stuk drukker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Minhan schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:09:
[...]Ik heb zelf 750 dollar via paypal naar Evan via een "Invoice" en dat mocht dan 566 euro zijn. Enige kosten die bij komen zou hij betalen heeft hij gezegd in de mails dat ik van hem heb ontvangen. Ook andere tweakers hebben via hem besteld en hebben niks extra's bij betaald.. Ik moet enkel nog een tracking number van hem ontvangen en daar ben ik nu met vol smacht op aan het wachten. Ik hoop dat alles goed gaat en dat ik de Ipad vrijdag in mijn handen heb :>
Weet je trouwens wel heel zeker dat hij garant staat voor alle kosten? Zo'n rekening achteraf kan namelijk lang op zich laten wachten. Ik heb op die manier mijn SheevaPlug geimporteerd, door hem gewoon op te laten sturen (kosten koper), ook via FedEx. Het duurde meer dan een maand voor ik een rekening van FedEx kreeg voor de BTW + voorschietkosten.

Niettemin zal het niet al te duur uitpakken als er $100 op het pakje staat, lijkt me. Mijn SheevaPlug was ook (echt) $100 + $40 verzend ongeveer en het kostte me €35 aan bijkomende kosten.

Dus ik zou het even controleren dat hij het wel heeft aangevinkt dat alle kosten voor zijn rekening zijn.

Edit: Sorry, dank voor de uitleg Yippie! Jullie hadden het dus al gecontroleerd (ik zag het vinkje inderdaad staan in een van de posts die je aanhaalde). Ik wist dat je kosten-zender kan versturen (Amazon doet dat bijvoorbeeld ook als je een Kindle koopt), maar ik wou er op wijzen dat je wel even moet controleren dat dat inderdaad gebeurd is. Maar dat hadden jullie dus al gedaan. Ik heb inderdaad het begin van het topic niet gezien.

[ Voor 13% gewijzigd door GekkePrutser op 14-04-2010 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
@Gekkeprutser

Als jij kosten koper koopt, draai je uiteraard voor de locale heffingen&belastingen op.
Deze verkoper verstuurd DDP ( zie link naar Robín's post hieronder met foto's) , dat is dus kosten verkoper, oftewel Delivered Duties Paid..

Weet dat het hard gaat in dit topic, maar als omtrent dit onderwerp ik even mijn eigen mag quoten:

Yippie in "[iPad] importeren"
en als kers op de taart deze van Robin wat eea verklaart:
robbinonline in "[iPad] importeren"

In een notendop, als de verzendkosten dus zeg 100 USD zijn, betaalt hij 19%BTW over aangegeven waarde+verz.kosten. Dat zal dus 38USD zijn.

Weten niet wat hij betaald, maar jullie aanschafsprijs ongeacht welke versie, -138USD kosten, -inkoopsprijs iPad, is dus zijn winst.

Hij doet het niet netjes, maar risico is volledig voor hem.
Zolang hij op deze manier blijft versturen, zal je dus bij deze verkoper niet voor verassingen komen te staan.

Ik hoop maar voor hem, dat hij niet massaal door de mand valt, dan zou hij wel is in de problemen kunnen komen. Hij heeft zelf verklaart dit destijds met iPhone's ook te hebben gedaan. Verwacht alleen niet dat de Nederlandse belastingdienst/douane vorderingen kan opleggen aan een inwoner van de VS.

Reden dat hij waarschijnlijk geen PP invoice's kan sturen, is dat hij aan zijn limiet zit.
Om die limiet op te heffen, moet die upgraden naar een zakelijk account, waar die meer provisie bij moet betalen, of wachten.

[ Voor 7% gewijzigd door Yippie op 14-04-2010 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:52
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:12:
Die gozer verdient echt een lintje :) (Want volgens mij blijft er niet veel winstmarge meer over)
Mwah: 75-100 dollar per Ipad zal hij er nog wel op verdienen hoor :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
matthijst schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:05:
[...]

Mwah: 75-100 dollar per Ipad zal hij er nog wel op verdienen hoor :)
Precies, heb hier nu ook al 2 iPads ontvangen die beide netjes Payment bill duties and taxes to: Sender op het formulier hebben.

En als je voor kwantiteit gaat is die 75-100 dollar per iPad in enorm volume natuurlijk een goudmijn.
Zit alweer te wachten op mijn 3e iPad 16GB die hier morgen afgeleverd wordt. Althans, ik hoop dat het morgen (woensdag) wordt want hij is dinsdag avond pas uit Parijs vertrokken. We'll see.
Jammer dat ook die al verkocht is, wil er nou zelf wel 1 hebben. Kan alleen niks bestellen tot er weer geld op me paypal staat. Stom creditcard gedoe.

[ Voor 28% gewijzigd door thaan op 14-04-2010 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minhan schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:21:
[...]

Ik heb hem vandaag zojuist betaald.. ik kwam er net achter dat m'n bankrekening nog gekoppeld moest worden dmv een bevestiging van mijn email... Zojuist gedaan en ook zodanig betaald. Ik heb hem trouwens vanochtend besteld, en dacht ook betaald te hebben. Aangezien de meeste mensen in deze forum hem binnen 3-4 werkdagen al binnen hebben nadat ze hem hebben besteld, hoop ik dat die van ons vrijdag binnen zal komen!
Nee, hier nog geen nieuws van Evan... man dit werkt echt op je zenuwen zeg.. :)
Alleen aanrader voor de die-hard Apple fan's zoals ikzelf.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Waar is die Evan te vinden?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! Evan heeft hem toch naar het goede adres verzonden met de goede postcode. Heb hem vanavond om 6 uur binnen! Yay! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rollingstonepics@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een iPad van Evan hier, inderdaad zonder aankoopbon. Hoe zit het nu met eventuele garantie of bijvoorbeeld vervangen batterij (nieuwe iPad). Iemand die ervaring heeft hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:10:
Ook een iPad van Evan hier, inderdaad zonder aankoopbon. Hoe zit het nu met eventuele garantie of bijvoorbeeld vervangen batterij (nieuwe iPad). Iemand die ervaring heeft hiermee?
Je moet sowieso terug naar de VS, Apple Europa zal je niet helpen. Dus op garantie moet je niet rekenen, stuk is stuk.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruyckske schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:25:
[...]

Je moet sowieso terug naar de VS, Apple Europa zal je niet helpen. Dus op garantie moet je niet rekenen, stuk is stuk.
Tot de tijd dat hij hier ook verkrijgbaar is neem ik aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:36:
[...]

Tot de tijd dat hij hier ook verkrijgbaar is neem ik aan....
Dat is nog maar de vraag, in tegenstelling tot andere Apple hardware (behalve de iPhone volgens mij), staat in de garantievoorwaarden van de iPad dat de garantie alleen geldt in het land van aankoop.

Zie: http://images.apple.com/l.../NA_iPad_Warranty_v20.pdf

Maar zonder aankopbon wordt het helemaal een lastig verhaal denk ik. Dan moet je maar hopen dat Apple coulant wil zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Tourniquet op 14-04-2010 09:40 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Apple is streng tegen de grijze import, dus ik denk niet dat ze coulant zullen zijn.

Voor de ervaringsdeskundigen: als ik vanavond Evan betaal, lukt het dan om hier vrijdag een iPad te hebben of niet? Levert FedEx trouwens in het weekend?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruyckske schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:44:
Apple is streng tegen de grijze import, dus ik denk niet dat ze coulant zullen zijn.
Interessant, wist ik niet. Voor mijzelf niet zo'n probleem, maar ik heb een koper voor een tweede iPad die zich dit afvroeg.
Voor de ervaringsdeskundigen: als ik vanavond Evan betaal, lukt het dan om hier vrijdag een iPad te hebben of niet? Levert FedEx trouwens in het weekend?
Zou in het gunstigste geval lukken, als Evan hem vanavond nog dropt bij het FedEx pickup station.

De mijne heeft er trouwens een dag langer over gedaan en de doos en een van de twee iPadboxen is door de douane opengemaakt. Best irritant dat ze dat zomaar mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
FedEx levert niet in het weekend. Alleen op zaterdag, maar dat moet je aangeven en extra betalen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:42:
[...]

Nee, hier nog geen nieuws van Evan... man dit werkt echt op je zenuwen zeg.. :)
Alleen aanrader voor de die-hard Apple fan's zoals ikzelf.. :-)
Gisteren betaald, vanmorgen 05.35 een mail met het trackingnummer van Fedex. Nu maar de zending volgen. Verwachte aflevering 15 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:39

Vos

AFCA

Volgens Fedex gaat mijn pakket naar Emmer i.p.v. Emmen :p. Naja komt wel goed.

Ship date
Apr 13, 2010

Estimated delivery
Apr 15, 2010 by 18:00

[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 14-04-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tourniquet schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:39:
[...]

Dat is nog maar de vraag, in tegenstelling tot andere Apple hardware (behalve de iPhone volgens mij), staat in de garantievoorwaarden van de iPad dat de garantie alleen geldt in het land van aankoop.
Mijn Belgische iPhone krijg ik anders niet naar de service hier.. T-Mobile en Apple weigeren hem.. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tourniquet schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:39:
[...]

Zie: http://images.apple.com/l.../NA_iPad_Warranty_v20.pdf

Maar zonder aankopbon wordt het helemaal een lastig verhaal denk ik. Dan moet je maar hopen dat Apple coulant wil zijn.
Om even terug te komen op het aankoop bon verhaal. Ik heb via Evan een Scan gekregen van een aankoop bon van de Apple Ipad 16 GB. Zou je hier iets mee kunnen i.v.m. garantie? of heeft een printje niet zoveel waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

De mijne (64GB via Evan) is binnen!

Maandag besteld, voor 12:00 vandaag afgeleverd.
Gisteren een US AppStore account gefixt, dus vandaag happy camper :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook eindelijk ontvangen via USPS, maar wel 147 euro aan de deur moeten betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
Ik zit er zwaar aan te denken om een iPad te kopen via die Evan. Maar waar ik me nog zorgen over maak is de PayPal betaling. In hoeverre is dit gedekt als je dit overmaakt naar zijn e-mail adres via PayPal? Verschilt dit met die vorige invoice-methode die ik hier ook lees?

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:26:
[...]

Mijn Belgische iPhone krijg ik anders niet naar de service hier.. T-Mobile en Apple weigeren hem.. :{
Ik bedoelde inderdaad ook dat ze tot nu toe op alle hardware wereldwijde support leveren BEHALVE op de iPhone. Had het wel iets duidelijker kunnen omschrijven idd. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Meer slecht nieuws, Evan krijgt het wat drukker denk ik

http://www.appleinsider.c...ad_launch_by_a_month.html

J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Vervelend zeg :( Ik ga er dan ook maar over denken om er eentje bij Evan te halen. Helaas had hij ze niet meer in 16GB, heb ik begrepen. Dat is wel weer jammer. Bovendien wil ik er eigenlijk eentje met 3G hebben.. Hmmm lastig. Ik ga die Evan wel mailen of hij de 3G modellen gaat leveren als ze uit komen daar.

Het is inderdaad ook aangepast op de Apple UK site: Link

[ Voor 6% gewijzigd door GekkePrutser op 14-04-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk dat is goed nieuws. Houd de iPad nog ff lekker exclusief hier in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
GekkePrutser schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:09:
[...]

Vervelend zeg :( Ik ga er dan ook maar over denken om er eentje bij Evan te halen. Helaas had hij ze niet meer in 16GB, heb ik begrepen. Dat is wel weer jammer. Bovendien wil ik er eigenlijk eentje met 3G hebben.. Hmmm lastig. Ik ga die Evan wel mailen of hij de 3G modellen gaat leveren als ze uit komen daar.

Gewoon even wachten, paar maanden maar en hij is hier met volle support te krijgen. Ik ga er echt geen enkele extra Euro voor uitgeven, het apparaat is zowiezo al pure luxe. Dat gezegd hebbende vind ik dit juist schitterend nieuws, het geval slaat aan en dus zal ook de support top zijn en dat is voor mij de hoofdreden om er 1 te halen... of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
[...]

Niet meer in 64 GB, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
vgroenewold schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:19:
[...]
Gewoon even wachten, paar maanden maar en hij is hier met volle support te krijgen. Ik ga er echt geen enkele extra Euro voor uitgeven, het apparaat is zowiezo al pure luxe. Dat gezegd hebbende vind ik dit juist schitterend nieuws, het geval slaat aan en dus zal ook de support top zijn en dat is voor mij de hoofdreden om er 1 te halen... of niet.
Nouja voor Nederland is er zowiezo nog geen datum gegeven. En bovendien kan de 3G zich hier nog veel langer op zich laten wachten (aangezien de US versie samen met een AT&T sim kaart verkocht gaat worden en het is nog maar de vraag wanneer ze hier in Europa deals op zetten met providers). Hij wordt wel zowiezo simlockvrij, dat hebben ze bij de introductie gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
Ik heb net gehoord van Evan dat mijn betaling nog niet is aangekomen... dat duurt dus nog even omdat het via paypal een echeck is uitgevoerd.. bah nou moet ik nog langer wachten op m'n Ipad. Anders had ik hem al vrijdag kunnen hebben.. nu word het hoogstwaarschijnlijk volgende week!

Iemand hier al ervaring mee gehad?

spreek ik nog eens paypal aan waarom dit zolang duurt en de andere gelijk al, hieraan geven ze de reden dat het bedrag te hoog is om voor te schieten! en m'n geld is ook al overgemaakt dus ik weet echt niet waar ze zich zo druk over maken..

pff wat een frustatie over een ipad haha om hiervoor nog een week langer voor te wachten is niet veel aangezien de Ipad in europa is uitgesteld maar dan nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zit dus met hetzelfde dilemma, heb ook al gemaild over de 3G, maar nog geen reactie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestellen via Evan wordt nu wel heel erg aantrekkelijk... valt nog best mee qua prijs, 950 dollar all in? Dat is zo'n 700 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-01 18:46
Even een tip voor iedereen die zijn iPad laat komen via UPS, je moet contant aan de deur de BTW afrekenen! Anders nemen ze hem weer vrolijk mee. Ik haal hem morgen af in Best, maar dan nog moet je contant betalen, je kan niet pinnen. Maar UPS was wel razendsnel, binnen 48 uur stonden ze hier voor de deur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LorenzoG schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:58:
Even een tip voor iedereen die zijn iPad laat komen via UPS, je moet contant aan de deur de BTW afrekenen! Anders nemen ze hem weer vrolijk mee. Ik haal hem morgen af in Best, maar dan nog moet je contant betalen, je kan niet pinnen. Maar UPS was wel razendsnel, binnen 48 uur stonden ze hier voor de deur!
Is dit ook het geval als je via Evan bestelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:00:
[...]

Is dit ook het geval als je via Evan bestelt?
Nee die leverd inc btw en nog via Fedex ook.

BTW aan de deur betalen is trouwens helemaal niet uitzonderlijk. Elke koerier doet dit behalve Fedex (die stuurt je achteraf een rekening indien nodig)

UPS/DHL/USPS(TNT)/GLS allen vragen de btw. gelijk te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zet dacht ik kosten verkoper op de box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:56
Wat is het adres van de ebay site van die evan ? Heb gezocht in het topic maar kan niks vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Nu het nog een maand is uitgesteld wordt importeren een serieuze optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 17:02
Hij heeft geen ebay site bestellingen alleen via rollingstonepics@gmail.com

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:53:
Bestellen via Evan wordt nu wel heel erg aantrekkelijk... valt nog best mee qua prijs, 950 dollar all in? Dat is zo'n 700 euro.
Vorige week vrijdag heb ik 3 x €730,- overgemaakt. Weet niet hoe de koers nu staat..
Maar het is elke € waard!!!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En, is het voor jullie al een gewoonte geworden om je iPad te pakken 's avonds?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:57
Gisteravond was het 716,-

Weet iemand overigens of de verwachte leverdatum van FedEx een beetje overeenkomt met de werkelijkheid. Hij staat voor morgen gepland maar ik heb verder weinig ervaring met FedEx en hij is vooralsnog nog steeds in MEMPHIS, TN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:52
LorenzoG schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:58:
Shit, kan je vooraf zien hoeveel je moet betalen?

edit: hoeveel moest jij betalen aan UPS en wat was het totaalbedrag van (opgegeven kosten) iPad + shipping?
Dan kan ik ook vast eens aan het rekenen gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door matthijst op 14-04-2010 17:50 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
stfnz schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:14:
Gisteravond was het 716,-

Weet iemand overigens of de verwachte leverdatum van FedEx een beetje overeenkomt met de werkelijkheid. Hij staat voor morgen gepland maar ik heb verder weinig ervaring met FedEx en hij is vooralsnog nog steeds in MEMPHIS, TN.
Staat ie niet op Departed FedEx location Memphis? Waarschijnlijk komt hij vanavond aan in Parijs waarna hij direct met de vrachtwagen naar Nederland gaat en daar morgen aankomt en uitgeleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
OK, Evan ook maar een mail gestuurd. Wachten op dat ding een keer hier komt ben ik te ongeduldig voor ;-). Ik had nog hoop op er een ergens begin mei in Duitsland te halen. Na ja, importeren maar!

Ook nog even naar maccity gekeken, wat een prijzen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannen op marktplaats zit ook iemand die ze schijnt te kunnen laten overkomen - ik moet zeggen die prijzen zien er niet slecht uit.

Ik heb hem via ebay, 16g voor 550, ben er happy mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Die doen dat hoogstwaarschijnlijk allemaal via Evan.. en zetten er zelf nog wat bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Ze vragen maar 555 euro voor een 16 Gb, dat is wel heel scherp. Dat is maar 5 euro meer dan Evan ;)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Weet iemand hoelang de douane controle duurt van USPS ?
Mijn iPad is nu al 10 dagen geleden verzonden en ligt nu al 3 dagen bij de douane.
Ik heb mijn lesje wel geleerd, nooit meer USPS gebruiken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OneMoreThing heeft Evan in het 'zonnetje gezet'. Cover blown ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Dimby schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:37:
Weet iemand hoelang de douane controle duurt van USPS ?
Mijn iPad is nu al 10 dagen geleden verzonden en ligt nu al 3 dagen bij de douane.
Ik heb mijn lesje wel geleerd, nooit meer USPS gebruiken :'(
Erg lang, ook al 10 dagen onderweg, vandaag was de vierde dag douane. Veel gebeld, gister was me al beloofd dat hij aan het einde van de dag zou zijn ingeklaard. Helemaal niets ingeklaard, ook vandaag niet. Een ware wanpresentatie van de TNT. Zeker een belofte als we bellen u vandaag nog terug --> dag 2 ook nog niet gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net mijn iPad binnen. Kan alleen geen verbinding maken met mijn draadloze netwerk. Ben het ww vergeten. :(. Weet iemand hoe ik het kan achterhalen, een nieuwe instellen of een andere manier om op internet te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johndoer
  • Laatst online: 27-05 21:06
Ik studeer momenteel in Jersey City en zou in principe ook wel iPads kunnen verkopen tegen een redelijke prijs. Weet iemand toevallig welke methode van verzending er precies gebruikt wordt door 'Evan' ?
Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.