[iPad] importeren Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste
Acties:
  • 108.866 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mick4: Je kunt m hacken als het WEP is, maar het verstandigste is denk ik gwn een nieuwe zetten, je gaat het ww wel vaker nodig hebben neem ik aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johndoer schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:54:
Ik studeer momenteel in Jersey City en zou in principe ook wel iPads kunnen verkopen tegen een redelijke prijs. Weet iemand toevallig welke methode van verzending er precies gebruikt wordt door 'Evan' ?
Fedex International Economy volgens mij.

Wat wordt je prijs?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johndoer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 21:06
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:06:
[...]

Fedex International Economy vorlgens mij.
En de BTW wordt later door de ontvanger betaald? Of geeft hij niet de echte inhoud van het pakket aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:17

Lulukai

God's gift to women

1. Is het mogelijk om Evan te laten verzenden naar een ander adres dan het officiele in je Paypal? Normaal kun je toch bij Paypal aangeven naar welk adres het moet verzonden worden?

2. Kan je bij FedEx gemakkelijk het leveradres veranderen als je de trace code hebt?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johndoer
Ik ben nu nog aan het oriënteren, maar ik dacht ongeveer dezelfde prijs die Evan hanteert als dat winstgevend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:59:
@Mick4: Je kunt m hacken als het WEP is, maar het verstandigste is denk ik gwn een nieuwe zetten, je gaat het ww wel vaker nodig hebben neem ik aan ;)
en hoe moet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Johndoer: Evan zet 'MP3/MP4 player van $100' op de FedEx box.

@Ruyckske: Je kan dacht ik in Paypal toch meerdere adressen toevoegen? Dan kan je gwn een andere kiezen bij de betaling. Wel van te voren toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Johndoer schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:11:
[...]

En de BTW wordt later door de ontvanger betaald? Of geeft hij niet de echte inhoud van het pakket aan?
ruyckske schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:13:
1. Is het mogelijk om Evan te laten verzenden naar een ander adres dan het officiele in je Paypal? Normaal kun je toch bij Paypal aangeven naar welk adres het moet verzonden worden?

2. Kan je bij FedEx gemakkelijk het leveradres veranderen als je de trace code hebt?
ff beetje zoeken. Alle twee je vragen zijn al meerdere keren besproken.
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:52:
Heb net mijn iPad binnen. Kan alleen geen verbinding maken met mijn draadloze netwerk. Ben het ww vergeten. :(. Weet iemand hoe ik het kan achterhalen, een nieuwe instellen of een andere manier om op internet te komen?
Op een mac die is verbonden (draadloos op met kabel) ff inloggen op je router en onder security het wachtwoord achterhalen?

[ Voor 42% gewijzigd door Donstil op 14-04-2010 19:28 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johndoer
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:23:
@Johndoer: Evan zet 'MP3/MP4 player van $100' op de FedEx box.
Ok, bedankt.

Zijn er mensen geïnteresseerd om via mij een iPad te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Donstil, hoe moet dat? Inloggen op je router? En heb geen Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
Johndoer schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:26:
[...]

Ok, bedankt.

Zijn er mensen geïnteresseerd om via mij een iPad te kopen?
Sorry, als je nou een lang geregistreerde Tweaker was, en een iets bekender GoT lid was had ik je graag een iPad naar me op laten sturen, maar als ik zo zie dat je je geregistreerd hebt om hier te reageren is het risico me iets te hoog.
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:34:
Google gewoon even op je router oid, dat hoort niet in dit topic thuis.

[ Voor 22% gewijzigd door thaan op 14-04-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
(oops, verkeerde topic)

[ Voor 88% gewijzigd door cornelixnootje1 op 14-04-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:34:
Als je niet weet hoe je op je router moet inloggen dan zit je duidelijk verkeerd op tweakers.net.

ONTOPIC: Laten we het weer over importeren gaan hebben. Niet 20x dezelfde vragen aan elkaar stellen, lees het topic eens door.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
Uit betrouwbare bron; vanaf morgen te koop op intertoys.nl voor 799,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Aangezien Evan nu op OMT.nl staat gaat hij het vast enorm druk krijgen.. oh oh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johndoer
thaan schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:35:
[...]

Sorry, als je nou een lang geregistreerde Tweaker was, en een iets bekender GoT lid was had ik je graag een iPad naar me op laten sturen, maar als ik zo zie dat je je geregistreerd hebt om hier te reageren is het risico me iets te hoog.
Ik heb een PayPal account. En heb je misschien nog tips om vertrouwder over te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Johndoer: Dat ligt eraan ;) Vanuit waar, voor hoeveel en welke opslagcap.? :)
Ik ben van plan mijn iPhone te verpatsen en er een iPad van te kopen namelijk :P
(Tetheren via een WM6 phone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johndoer schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:44:
[...]

Ik heb een PayPal account. En heb je misschien nog tips om vertrouwder over te komen?
Een betrouwbare historie opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Johndoer schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:44:
[...]

Paypal is geen enkele garantie helaas, heb er in mijn werk dagelijks mee te maken.
Waarom eigelijk nu geregistreerd en voor het eerst in dit topic?

Tja, vertrouwd over komen is niet makkelijk zonder ervaringen. Ik heb zelf bij Evan besteld omdat er Tweakers waren die goede ervaringen bij hem hadden, en heb nu al 3 iPads van Evan binnen. Wil graag nog een 4e bestellen, maar mijn paypal doet nu aan eChecks dus dat duurt enorm lang.

Misschien kun je wat meer vertellen over hoe je het wilt gaan aanpakken? Heb je al een FEDEX account? Reken je er ook op dat als je iPad eruit gevist wordt, jij opdraait voor de kosten (in het geval dat je aanvinkt dat de bill voor jouw is) en je dus een flink aantal moet verkopen wil je er winst op maken. Ik sta open om er 1 bij je te kopen, mits er meer duidelijkheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dit is geen marktplaats of V&A heh... ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht noumaar op z'n antwoord, misschien blijft het importeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
CLB schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:51:
Dit is geen marktplaats of V&A heh... ;)
Nee, maar mogelijk kunnen we wel bij Johndoer importeren. Prijzen hoeft hier niet over onderhandeld te worden inderdaad, hij moet gewoon een schema geven van deze verzendmethode, verzender/ontvanger draagt de invoerrechten/btw, en nog wat info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Iemand trouwens al ervaringen me iPadhoes.nl?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Heb net mijn iPad binnen. Kan alleen geen verbinding maken met mijn draadloze netwerk. Ben het ww vergeten. :(. Weet iemand hoe ik het kan achterhalen, een nieuwe instellen of een andere manier om op internet te komen?
Heb je al een Apple (niet de iPhone/iPod) in huis? Dan kan het via keychain, zal wel iets van sleutelbos in het Nederlands heten. Anders moet je je apparaat resetten vrees ik...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

ruyckske schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:13:

1. Ja adres aanpassen bij PayPal
2. Zo lang hij niet op de route is kan je met Fedex bellen, nummer staat op Fedex.nl (0800-0222333 geloof ik)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heb hem net bij Apple gekocht, laat hem bezorgen bij een vriend in USA. Hij zal hem versturen :). Zal me straks ongeveer ongeveer 380 incl shipping kosten voor een 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johndoer
Ik zal even precies alles uitzoeken en een schema maken, bedankt voor de info tot zover in ieder geval. Als iemand nog nuttige informatie voor me heeft hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:10
Bartjeee schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:15:
Heb hem net bij Apple gekocht, laat hem bezorgen bij een vriend in USA. Hij zal hem versturen :). Zal me straks ongeveer ongeveer 380 incl shipping kosten voor een 16GB.
Werkt dat met een NL creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
ZiSE schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:20:
[...]

Werkt dat met een NL creditcard?
Heb net de order acknowledgement binnen dus het lijkt er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de originele bon van Evan gekregen? Geen reactie op de mail met verzoek originele bon voor garantiedoeleinden.... Hoop dat deze nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05
Bartjeee schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:15:
Da's knap. Dan krijg je geld toe...
499 + tax /1,335 = +/- 395 euro.
Verzendkosten erbovenop en schijnbaar doe je dat onverzekerd (lekker slim), dan zit je boven de 400.

[ Voor 35% gewijzigd door matthijst op 14-04-2010 20:26 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:23:
Iemand de originele bon van Evan gekregen? Geen reactie op de mail
met verzoek originele bon voor garantiedoeleinden.... Hoop dat deze nog komt.
Krijgt niemand, hoogstens een scan van 'n bon, tevens kun je geen garantie claimen buiten de USA =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
//offtopic, maar handig :)
Als je dit programmaatje op een XP PC gebruikt http://nirsoft.net/utils/wirelesskeyview.zip
En dubbelklikt WireLessKeyView.exe. Dan krijg je een overzicht van netwerken waarvan de wachtwoorden zijn opgeslagen op je PC. Je ziet ze in Hex-formaat. Ziet zoals dit dus: a25c3764e39658d784372e88be6cc44c0236f45b9a549baa1681062b2f5d175
Lange regel tekens is je normale wachtwoord gecodeerd. Echte wachtwoord is niet te achterhalen zo,
maar dit werkt dus ook en aangezien je dat wachtwoord maar 1x hoeft in te vullen heb je er verder geen last meer van dat het zon lange regel onzin is : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
matthijst schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:24:
[...]

Da's knap. Dan krijg je geld toe...
499 + tax /1,335 = +/- 395 euro.
Verzendkosten erbovenop en schijnbaar doe je dat onverzekerd (lekker slim), dan zit je boven de 400.
Nah, hij is 528 dollar inclusief tax = 355 euro. En met USPS denk ik hem inderdaad voor ongeveer 30 euro te versturen, laat het gek lopen en dat 60 zijn. De kans is ook nog aanwezig dat er binnenkort iemand deze kant op komt en hem meeneemt.

[ Voor 8% gewijzigd door Bartjeee op 14-04-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:44
Bartjeee schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:36:
[...]

Nah, hij is 528 dollar inclusief tax = 355 euro. En met USPS denk ik hem inderdaad voor ongeveer 30 euro te versturen, laat het gek lopen en dat 60 zijn.
Niet doen met USPS, dan heb je 'm als Pasen en Pinksteren samenvallen nog niet binnen. Als je dan zo bespaard op de iPad, wees dan in ieder geval zo slim om er 50 dollar meer aan uit te geven voor een FedEx zending. Of je moet een stuk beter zijn in wachten dan ik ben, in dat geval kan ik je USPS aanraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Bartjeee schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:36:
Nah, hij is 528 dollar inclusief tax = 355 euro. En met USPS denk ik hem inderdaad voor ongeveer 30 euro te versturen, laat het gek lopen en dat 60 zijn. De kans is ook nog aanwezig dat er binnenkort iemand deze kant op komt en hem meeneemt.
Aj, jij hebt je eigen wisselkoers van 1,48 zie ik.
De dollar staat op 1,36. Voor een euro krijg je er dan ongeveer 1,33.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
matthijst schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:40:
[...]

Aj, jij hebt je eigen wisselkoers van 1,48 zie ik.
De dollar staat op 1,36. Voor een euro krijg je er dan ongeveer 1,33.
Dan zou het inclusief shipping met FedEx ongeveer 450 euro (600 dollar) kosten. Is meer maar nog steeds acceptabel :). FedEx is 80 dollar, UPS is 120 dollar. Maar dit lijkt me genoeg offtopic zo.

[ Voor 4% gewijzigd door Bartjeee op 14-04-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Niks offtopic aan. Het gaat hier over importeren.
Juiste wisselkoers en berekening lijkt me daarbij prima ontopic, voor anderen die aan het uitzoeken zijn wat een iPad ze gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

thaan schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:44:
Aangezien Evan nu op OMT.nl staat gaat hij het vast enorm druk krijgen.. oh oh..
Bugger, dat zat er wel in inderdaad. Ik krijg geen antwoord op een mail 5 uur terug verstuurd, hij zal wel overladen worden.
Heeft iemand hier ervaring met myus.com? ook 701 euro volgens de topicstarter......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bartjeee schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:43:
[...]

Dan zou het inclusief shipping met FedEx ongeveer 450 euro (600 dollar) kosten. Is meer maar nog steeds acceptabel :). FedEx is 80 dollar, UPS is 120 dollar. Maar dit lijkt me genoeg offtopic zo.
Fedex is 105 dollar.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Iemand die vandaag al contact heeft gehad met Evan? Bij mij is het geleden van vroeg in de ochtend.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
ruyckske schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:37:
Iemand die vandaag al contact heeft gehad met Evan? Bij mij is het geleden van vroeg in de ochtend.
Nope, maar denk dat we nu wel even heel lang kunnen wachten, vraag me af of hij uberhaupt wel genoeg iPads heeft om de hoeveel te voorzien die hem nu allemaal aan het mailen is. Ik kijk wel of ik erdoor kom, anders gewoon maar wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
kan ik ergens een overzichtje zien van de prijzen die die Evan vraagt?

T zal wel storm lopen nu.. kans dat ik er niet doorkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Garma schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:59:

Als je nog nooit contact met hem hebt gehad denk ik dat je er niet meer binnen zult geraken.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die het verzoek hebben gekregen te betalen buiten de invoice om..
Gewoon doen ik heb de iPad als het een beetje meezit morgen binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garma schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:59:

16 GB $ 750
64 GB $ 950

Genoeg overzicht? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johndoer
Ik heb even rondgekeken wat de kosten en de risico's zijn. En ik kom uit op het volgende voor een 16GB:

iPad: €403
Verzending: +/- €80
Risico douane/Winstmarge: €117
+ €600

Ik ben bereid de helft van de eventuele BTW / invoerkosten te betalen. Voor meer informatie kan je een Direct Message sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Johndoer schreef op donderdag 15 april 2010 @ 02:41:
Ik heb even rondgekeken wat de kosten en de risico's zijn. En ik kom uit op het volgende voor een 16GB:

+ €600

Ik ben bereid de helft van de eventuele BTW / invoerkosten te betalen. Voor meer informatie kan je een Direct Message sturen.
Denk niet dat mensen echt iets bij je kopen ivm je schamele 7 berichten op got.
Helaas denk ik. :/

Maar als ik het nu begrijp kan je via Evan dus een ipad bestellen en komen er geen extra invoerkosten bij? Want opzich wil ik ook wel zo'n mega apparaat! :*) blijf ten slotte een Apple fan.

[ Voor 13% gewijzigd door mydogisgone op 15-04-2010 03:17 ]

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johndoer
mydogisgone schreef op donderdag 15 april 2010 @ 03:16:
[...]

Denk niet dat mensen echt iets bij je kopen ivm je schamele 7 berichten op got.
Helaas denk ik. :/
Ik snap dat het moeilijk is om iemand op zo´n afstand te vertrouwen, maar ik denk ook dat zodra er iemand met goede ervaringen een iPad koopt mijn geschiedenis GoT niet echt relevant is. In ieder geval sta ik open voor suggesties om het betrouwbaarder te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:05
Hier in Singapore kost de 16GB 1250 SGD. Zo'n 670 euro dus.

...Ik wacht nog wel even.

[ Voor 4% gewijzigd door Napsju op 15-04-2010 04:24 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Heb gisteravond ook maar de knoop doorgehakt en besteld bij Evan. Had nog nooit contact gehad met hem, maar schijnbaar werkt het om alle info in 1 keer te sturen naar hem, geen vragen stellen :-). Binnen 5 minuten had ik antwoord (rond 23 uur).

Dus gewoon sturen: Ik wil dit en dit hebben, adres is dit en ik wil betalen via PayPal.

Overigens heb ik een 32gb (850 dollar) en een 16gb (750 dollar) besteld, beide had ie op voorraad en als het goed is krijg ik vandaag track&trace.

Zal mij benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ben blij dat ik 'm vorige week bij Evan heb besteld. Mooi voor de meute!
Ben er al twee dagen volop mee aan het spelen.. 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe die Evan aan zoveel iPads komt? Je moet namelijk in de Apple Store een adres opgeven als je er twee koopt. Evan heeft er zeker al meer dan 100 opgestuurd.

Mijn oom in Amerika wil er zes laten opsturen, echter kan hij er maximaal aan 2 komen omdat hij maar bij 1 Apple Store in de buurt woont... iemand enig idee hoe we dit kunnen omzeilen??

Alle tips zijn welkom!!

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Hij zal wel het één en ander geregeld hebben..want hij heeft er al paar honderd verstuurd.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:11

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik vermoed dat hij contacten heeft op distributeursniveau bij bijv. de Best Buy, zodat e.e.a. niet via de Apple Stores loopt.
Of idd een rogue Apple reseller :P

[ Voor 14% gewijzigd door Daniel op 15-04-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024

+ €600

John, ik durf het wel aan, maar dan moet ik je wel een bericht kunnen sturen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+ €600

Hoe ga je aan meer dan twee iPads komen?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
vistu schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:32:
Hmm, dat is vreemd. Door Maryle ben ik prima geholpen, TNT is een ander verhaal, misschien morgenochtend maar even bellen of ik 'm niet gewoon af kan halen bij de afdeling inklaringen.
Heb jij Maryle al gemaild over waarom je nog geen updates hebt? Xental heeft overigens USPS + (ofzo) genomen, waardoor het pakketje niet via TNT maar via FedEx ging. Had ik dat ook aan gedaan, dan was mijn iPad afgelopen donderdag al geleverd, wist alleen niet van de optie af :(
Update: Heb van Maryle inmiddels een geldig trace-nummer gekregen (er had US aan het eind gemoeten).
De reacties duurde allemaal even omdat haar zoon zou zijn omgekomen in een auto ongeluk.
Nu bleek dat het pakketje allang op Schiphol lag, naast die van jou e.a hier op het forum..
Heb nog het TNT nummer gebeld: "Wordt vandaag ingeklaard!"
Maar daar heb ik na al jou berichten ook niet zo'n vertrouwen in ....
(kreeg ook een TNT trace-nummer van ze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:41:
Heeft iemand enig idee hoe die Evan aan zoveel iPads komt? Je moet namelijk in de Apple Store een adres opgeven als je er twee koopt. Evan heeft er zeker al meer dan 100 opgestuurd.

Mijn oom in Amerika wil er zes laten opsturen, echter kan hij er maximaal aan 2 komen omdat hij maar bij 1 Apple Store in de buurt woont... iemand enig idee hoe we dit kunnen omzeilen??

Alle tips zijn welkom!!

Tinus
Adressen van de McDonalds, Wendy's, Burger King, KFC en noem het maar op.

Voor mijn US iTunes account heb ik het adres van iemand die ik ken gebruikt, maar het telefoonnummer van de lokale Burger King :P

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:32
RobbertC schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:37:
[...]
Mijn iPad is gisteravond aangekomen bij MyUS.com. Nog voor 14:00 Amerikaanse tijd zodat ze 'm eigenlijk dezelfde dag nog konden doorsturen, maar helaas is het pakketje pas na 14:00 ingevoerd in het MyUS.com systeem zodat het toch nog een dag langer duurt. Zojuist heb ik m'n Track & Trace nummer ontvangen van MyUS.com. Ze versturen via DHL. Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren (wachten is evil...)
DHL is ook snel *O* Dinsdagavond/woensdagnacht is het track & trace nummer verschenen op de website van DHL en staat nu op "With delivery courier" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 21:48

dlmh

Lo-Fi

Das jammer... had gisterochtend vroeg een iPad 64GB bij de beste vent besteld, maar kreeg vannacht een mail dat hij er doorheen was (had wel al betaald via PayPal).

Hij verwacht binnen paar dagen weer nieuwe te krijgen, anders maakt hij het geld weer over... netjes! :)

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Daniel schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:47:
Ik moet dat hij contacten heeft op distributeursniveau bij bijv. de Best Buy, zodat e.e.a. niet via de Apple Stores loopt.
Of hij is stiekem een APR (de Amerikaanse variant) die zo wat extra inkomsten bij elkaar haalt, vandaar ook die business FedEx account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikenuun
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 11:33
ehhh wtf?

ww.intertoys.nl/games/apple-ipad-wifi-16gb-564480.html

Volgens de nieuwsbrief hebben ze ze nog op voorraad ook ?????

[ Voor 18% gewijzigd door mikenuun op 15-04-2010 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+ €600

Wat is jouw meerwaarde t.o.v. Evan? Even kost rond de 565 euro (even onder voorbehoud van de dollarkoers). Dat is 35 euro goedkoper, en hij is al betrouwbaar gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

+ €600

Het organiseren van inkoopacties via GoT is niet toegestaan. Als je dit wilt doen, regel het dan buiten GoT om. Zie ook Einde aan de Inkoopacties.

[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 15-04-2010 09:53 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
SerialThrillaZ schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:15:
Das jammer... had gisterochtend vroeg een iPad 64GB bij de beste vent besteld, maar kreeg vannacht een mail dat hij er doorheen was (had wel al betaald via PayPal).

Hij verwacht binnen paar dagen weer nieuwe te krijgen, anders maakt hij het geld weer over... netjes! :)
Hoe had jij besteld dan? Direct het geld overmaken, zonder eerst een reactie van hem te ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaaan
  • Niet online
Ik heb dinsdagavond een iPad besteld bij Evan, alles ging netjes en vlot en als het goed is krijg ik hem vandaag binnen. Mijn iPad is in Amersfoort binnengekomen met nog een iPad van iemand anders. Nu zag ik net dat zijn of haar iPad al in de wagen ligt (09:18) en mijn iPad staat nog steeds op Int'l shipment release. Iemand enig idee waarom dit zo is en wat dit betekent voor de levertijd?

[ Voor 28% gewijzigd door sebastiaaan op 15-04-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Maak je nou niet zo druk. ;)
Je krijgt 'm vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaaan
  • Niet online
Dat moet ook wel ja!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstronks
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-09-2022
Ik bestelde 'm maandagavond laat bij Evan, woensdagochtend (36 uur later) was-ie binnen! Oh, en toen stond ie nog op 'Int'l shipment release', overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh

dlmh

Lo-Fi

BloodDragon schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:05:
[...]

Hoe had jij besteld dan? Direct het geld overmaken, zonder eerst een reactie van hem te ontvangen?
Had al contact opgenomen, maar pas 's morgens geld overgemaakt... tijdsverschil is a bitch ;)

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriendin van mij gaat 2e week van Mei naar Orland en wil een iPad voor mij mee nemen. Zullen ze tegen die tijd op voorraad zijn of moet ik even bellen om er 1 te reserveren daar, mits dat kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Hoe moeten wij weten of ze dan op voorraad zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 64 GB iPad is vannacht aangekomen in Veldhoven. Even vanmorgen een belletje dat ik hem wel zou ophalen en zo gezegd zo gedaan. Hij is nu aan het synchroniseren, dus werkt in ieder geval. M.a.w. de transactie via Evan is perfect gegaan. Di. besteld en do. in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:57
Hier is hij ook zojuist bezorgd door de FedEx. Zo rond 11:20.
Even een vraagje, kan ik hem opladen met mijn iPhone oplader of alleen via de USB? Of via de meegeleverde oplader icm iPhone duckhead?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
- USB
- Meegeleverde oplader met iPhone duckhead.

De iPhone oplader is te zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Dus er zijn geen geschikte Europese opladers te koop voor de iPad? Al die opladers op eBay en dealextreme zijn dus te zwak?

Je kan enkel de meegeleverde oplader gebruiken met een duckhead?

[ Voor 11% gewijzigd door Lulukai op 15-04-2010 11:55 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Vooralsnog wel. maar wat is daar het probleem van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relaxt volk,

Heb die Evan net ook een mail gestuurd en ben benieuwd of er nog reactie komt van zijn kant uit :D
Zou wel vet zijn als we die het weekend nog binnen kunnen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:37:
Relaxt volk,

Heb die Evan net ook een mail gestuurd en ben benieuwd of er nog reactie komt van zijn kant uit :D
Zou wel vet zijn als we die het weekend nog binnen kunnen hebben ;)
Dat is volgens mij niet meer mogelijk. Alle bestellingen vandaag zullen voor maandagochtend zijn.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Dat wordt inderdaad volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:25

Zoefff

❤ 

ruyckske schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:50:
[...]

Dus er zijn geen geschikte Europese opladers te koop voor de iPad? Al die opladers op eBay en dealextreme zijn dus te zwak?

Je kan enkel de meegeleverde oplader gebruiken met een duckhead?
Je zal in ieder geval een sterkere oplader moeten gebruiken, de iPod / iPhone opladers zijn niet sterk genoeg. Sommige andere opladers werken wel, mijn auto-oplader doet het bijvoorbeeld ook op de iPad, maar laad wel langzamer op. Opladen via de USB poort van mijn iMac gaat ook (zij het langzamer). Opladen via de USB poort van m'n MacBook werkt niet, maar ik meen dat dit op nieuwere MacBooks wel werkt omdat deze meer stroom kunnen leveren.

Mocht je overigens geen beschikking hebben over zo'n duckhead, dan kan je ook iedere 'standaard' 2-polige draad die veel voor adapters en andere apparaten gebruikt word in de iPad oplader steken, werkt perfect. Volgens mij heeft iedereen wel ergens zo'n draad liggen.

Afbeeldingslocatie: https://www.gpanagopoulos.com/eshop/images/detailed_images/tascam-ps-p520.jpg
Op deze afbeelding dus de linker kabel. Die past er goed in :)

[ Voor 22% gewijzigd door Zoefff op 15-04-2010 12:56 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu de snelste manier om het geld over te maken? Heb een pay-pal rekening met een gekoppelde rekening en creditcard.
Moet ik nu geld storten op de pay-pal rekening omdat het om een groot bedrag gaat?
Gebruik pay-pal wel vaker maar dan via de button op de website en dat gaat altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:08:
Wat is nu de snelste manier om het geld over te maken? Heb een pay-pal rekening met een gekoppelde rekening en creditcard.
Moet ik nu geld storten op de pay-pal rekening omdat het om een groot bedrag gaat?
Gebruik pay-pal wel vaker maar dan via de button op de website en dat gaat altijd goed.
Evan stuurt een Money Request mail zodat je kunt betalen alsof het een website is. Je geld wordt direct van je bankrekening gehaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:52:
[...]
[afbeelding]
Op deze afbeelding dus de linker kabel. Die past er goed in :)
Die kabel zoek ik ook (maar dan voor andere zaken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben bang dat leveringen van morgen wel vertraagd zullen worden ivm met slecht vliegverkeer door de vulkaanuitbarsting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flanger
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:25

flanger

That Guy

Geen belgen die een trip naar de States plannen? Lijkt me de makkelijkste manier om er aan te raken.

Just because I rock, doesn't mean im made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm dat is dan weer minder, hebben jllie al bij hem besteld of wachten jullie nog?
Mss samen bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh

dlmh

Lo-Fi

Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:43:
Hmmm dat is dan weer minder, hebben jllie al bij hem besteld of wachten jullie nog?
Mss samen bestellen?
Ik denk niet dat dat goedkoper is, hij hanteert volgens mij een vaste prijs per unit (ook gezien het "risico" dat ie loopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Vaste prijs per unit inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar bij Evan besteld ivm uitgestelde EU release :(
Probeerde via paypal een betaling te doen (heb geen creditcard), maar kon via een e-check betalen, maar dat duurt dan weer 6-8 werkdagen (bijna 2 weken), schiet niet op dus. Maar ja, je moet toch wat.

Maak me alleen een beetje zorgen om de garantie, maar daar hebben er hier meer last van. Heb te vaak nieuwe hardware gekregen welke of niet werkte of dooie pixels had (2x monitor 1x macbook).
Vooralsnog geen problemen met iPhone OS apparaten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:43:
Ik dus wel, dode pixel op iPhone.. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:43:
Ook maar bij Evan besteld ivm uitgestelde EU release :(
Probeerde via paypal een betaling te doen (heb geen creditcard), maar kon via een e-check betalen, maar dat duurt dan weer 6-8 werkdagen (bijna 2 weken), schiet niet op dus. Maar ja, je moet toch wat.

Maak me alleen een beetje zorgen om de garantie, maar daar hebben er hier meer last van. Heb te vaak nieuwe hardware gekregen welke of niet werkte of dooie pixels had (2x monitor 1x macbook).
Nou ik heb hem vandaag binnen gekregen maar geen kopie bon of iets in die geest.

Wat wel apart was dat hij standaard in het Nederlands geconfigureerd was.

Maar goed die Evan gast is dus echt te vertrouwen en verstuurd als de bliksem.. In 2 dagen in huis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:32
RobbertC schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:13:
[...]
DHL is ook snel *O* Dinsdagavond/woensdagnacht is het track & trace nummer verschenen op de website van DHL en staat nu op "With delivery courier" :)
En binnen *O* DHL is dus ook erg snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem ook in 2 dagen thuis dankzij Evan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Denk dat het voorlopig afgelopen is met Evan.. als ie door z'n voorraad heen is en het nu erg moeilijk is om aan iPad's te komen. Hij kan rustig z'n geld tellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:25
Rivanov schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:33:
Denk dat het voorlopig afgelopen is met Evan.. als ie door z'n voorraad heen is en het nu erg moeilijk is om aan iPad's te komen. Hij kan rustig z'n geld tellen. :)
Zeg het nóg een keer dat je er al een hebt joh.. Damn, verder er bestaat ook zoiets als 'restock'. Het is trouwens wel jammer dat die OMT-lui ineens met Evan komen, slecht voor de mensen hier, die vanwege het OMT gespuis geen iPad kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-01 18:46
Wij gaan binnenkort naar Amerika, en we willen een iPad meenemen. Nou vliegen we niet via schiphol maar gaan we via Brussel.

Weet iemand hoe het zit met de douane daar? Want als Nederlanders zijn we daar niet belastingplichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

LorenzoG schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:40:
Weet iemand hoe het zit met de douane daar? Want als Nederlanders zijn we daar niet belastingplichtig.
Jullie zijn daar wel belastingplichting hoor, is net hetzelfde als in Nederland.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
carfreak02 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:39:
[...]

Zeg het nóg een keer dat je er al een hebt joh.. Damn, verder er bestaat ook zoiets als 'restock'. Het is trouwens wel jammer dat die OMT-lui ineens met Evan komen, slecht voor de mensen hier, die vanwege het OMT gespuis geen iPad kunnen bestellen.
Oja, net of Tweakers het alleenrecht op Evan heeft. |:(

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.