[iPad] importeren Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:
  • 108.609 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Misiek schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:56:
Yep me too, ook mail ontvangen.

Had eerder de knoop moeten doorhakken |:(
Volgens mij heeft hij iedereen deze standaardmail gestuurd, we zij in ieder geval allemaal zijn # 1 *O*
Iemand al enige indicatie wanneer we de 3G kunnen importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:05
Minhan schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:59:
bagger paypal.. als de betaling al gelijk was doorgevoerd had ik hem deze week al gehad :S
Hoe betalen jullie dan met paypal dat het zo lang duurt, via bank overschrijving?

Ik neem aan dat als je een creditcard hebt gekoppeld aan paypal, je gewoon direct het bedrag kunt betalen of is dit niet het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 13:30
BloodDragon schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:28:
[...]

Hoe betalen jullie dan met paypal dat het zo lang duurt, via bank overschrijving?

Ik neem aan dat als je een creditcard hebt gekoppeld aan paypal, je gewoon direct het bedrag kunt betalen of is dit niet het geval?
Als je een bepaalt limiet raakt, wilt paypal dat je perse een creditcard toevoegt. Sommigen, zoals ikzelf, hebben geen creditcard en kunnen die dan ook niet toevoegen. Dan krijg je met eChecks te maken.
Gelukkig heb ik nog een paar paypal rekeningen tot mijn beschikking, waardoor ik alsnog door kan blijven bestellen bij Evan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

5183 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 23:02:
[mbr]*knip*

Reageer dan niet, maar maak een TR aan ;)[/]
Sorry hoedje, ik kon nergens zo snel een TR knop vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Ik heb geen CC, ben ik dan de sjaak met een iPad? Na dit topic gelezen te hebben lijkt het alsof je met een NL account geen apps kan kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124681

FerdiV schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:42:
Ik heb geen CC, ben ik dan de sjaak met een iPad? Na dit topic gelezen te hebben lijkt het alsof je met een NL account geen apps kan kopen :(
http://www.onemorething.n...en-in-de-us-itunes-store/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355717

Hello Tweakers.

Its Evan in Miami

Please please be patient.

I have over 200 E-Mails that I am still responding to.
My Fingers are Falling off 8)7

I just received notification that Apple is shipping me

100 64GB
10016Gb

and 32GB????

We will see..

The I Pads should be in my Office in about a week or so?

So please take a Pill and Calm down...

I am really busting my Butt for everyone and trying to Buy up all the Supply I can.

I Promise you I will continue shipping orders very very soon.

It is not easy with the high demand.

If you E-Mail me please keep it simple and I will do my best to respond as soon as I can. _/-\o_

Just hang in there Tweakers and my Orders will be shipping in a week or so.

Apple is doing all the can to Stop Exporting but they will not Stop me.... 8)

Stay in contact and Contact me on Twitter at
http://twitter.com/Evanontour

Or E-Mail me at
RollingStonepics@gmail.com

Hang in there I Pads will be here any day now...

Talk to you guys soon,

Take Care...

Evan T |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Nou dat lijkt me duidelijk, hopelijk wordt een van die 100 64GB's van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:32

Vos

AFCA

FerdiV schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:42:
Via iTunes wel, maar niet via de AppStore op de iPad zelf, dan krijg je foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-04 22:44

Lulukai

God's gift to women

Grappig, Evan op GoT.

[ Voor 61% gewijzigd door Lulukai op 16-04-2010 13:10 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I registered.....

This is Evan.....

I am the I Pad Lord.....

Or Santa???

I bring gifts to all good Apple Geeks.....

Have a good day I'm going to Bed..

I dream of FEDEX Knocking on my Door and looking at Boxes and Boxes of I Pads...

Its a dream come turn for many.

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:29
En Evan kan opeens Nederlands?
Lijkt me dus een nepaccount?

[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 16-04-2010 12:54 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Hopelijk kunnen we snel weer bij Evan bestellen.

[ Voor 79% gewijzigd door Lulukai op 16-04-2010 13:10 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-05 23:07
Tuurlijk niet, die twitter heeft hij zeker voor de grap gemaakt? Hij was hier trouwens al eens eerder maar zijn zooi werd gedelete omdat het als spam werd gezien. (Logisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
De foto op z'n Twitter komt nogeens niet overeen met de Evan bij de stapels iPad's. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

stfnz schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:56:
Tuurlijk niet, die twitter heeft hij zeker voor de grap gemaakt? Hij was hier trouwens al eens eerder maar zijn zooi werd gedelete omdat het als spam werd gezien. (Logisch)
accountnaam was toen IPADSFROMMIAMI, waarom zou die nu een andere naam gebruiken en/of opnieuw registreren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82691

Anoniem: 355717 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:50:

I bring gifts to all good Apple Geeks.....

O-)
Gifts lol. Nou vind het geen cadeautje. Het blijft een prijzig apparaat. maar wel een leuk speeltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Zou hem nog best kunnen zijn hoor, er bestaat ook zoiets als Google Translate, kreeg nu net ook weer dezelfde mail van hem, die hierboven ook al staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-05 06:53

Daniel

Kapitein NCC-1701
Nee, voor zover ik kan zien niet. Zijn IP resolved naar een Amerikaanse provider en is hetzelfde als van een eerder (weliswaar wegens spam gebanned) account waarbij hij wel zijn rollingstonepics@gmail.com adres gebruikte.

Lijkt me wel dat hij zich nu aan de regels moet houden anders kicken we dit account ook de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198984

Kheb gisteren iets gedaan waar ik niet van weet of ik er blij mee moet zijn.

Op ebay heb ik geld overgemaakt naar iemand die voor 999 dollar en 35 dollar verzendkosten rekende voor de ipad 3G pre-order.
Wordt dus verstuurd zodra die uit is in Amerika waarschijnlijk eind deze maand.

Mijn beredenering was dat het veilig is omdat ik buyers protection heb tot 1000 dollar op ebay en omdat 1035 volgens paypal koers 780 euro is.

780 voor de 64GB 3G versie leek me een goede deal. Ik ga aan hem vragen of hij de waarde van een standaard 16GB wifi model op de verpakking zet.

Heb ik iets doms gedaan of zit ik gewoon veilig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Anoniem: 198984 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:30:

Op ebay heb ik geld overgemaakt naar iemand die voor 999 dollar en 35 dollar verzendkosten rekende voor de ipad 3G pre-order.

Mijn beredenering was dat het veilig is omdat ik buyers protection heb tot 1000 dollar op ebay en omdat 1035 volgens paypal koers 780 euro is.

780 voor de 64GB 3G versie leek me een goede deal. Ik ga aan hem vragen of hij de waarde van een standaard 16GB wifi model op de verpakking zet.

Je zit wel met de x-weken tijd waarbij je protection heb. 35 dollar verzendkosten, dus waarschijnlijk USPS. Als vervolgens de 3G nog 3 weken op zich laat wachten voordat ie uit is, en je de verzendtijd er bij telt, en dan nog eens mogelijk de douanetijd, dan kan het zijn dat je protection-tijd afgelopen is.

Enne... btw als ie gepakt wordt?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Sowieso zou ik nooit pre-orderen voor zo'n bedrag! En wie zegt dat hij de 3G in mei komt? Niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-03 12:35

Largo

Donderdraak

Ze reageren wat traag, maar het ziet er wel beter uit dan de meeste andere aanbieders.
Wat zou hij bedoelen met "gecontroleerd"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alsie nog niet aangekomen is voordat me 45 dagen buyers protection over zijn geef ik dat aan op de laatste dag. De buyers protection geld als je het binnen 45 dagen meld.

Btw neem ik btw gewoon als risico, ik heb em net gemaild dattie op de doos moest zetten dat het om de 16gb wifi versie gaat. Maar nu ik dit opschrijf kom ik erachter dat dat geen verschil maakt aangezien je boven de 22 euro al invoerrechten via post moet betalen volgens mij.

Misschien had ik iets minder moeten blowen gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-01 20:56
Anoniem: 198984 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:45:
alsie nog niet aangekomen is voordat me 45 dagen buyers protection over zijn geef ik dat aan op de laatste dag. De buyers protection geld als je het binnen 45 dagen meld.

Btw neem ik btw gewoon als risico, ik heb em net gemaild dattie op de doos moest zetten dat het om de 16gb wifi versie gaat. Maar nu ik dit opschrijf kom ik erachter dat dat geen verschil maakt aangezien je boven de 22 euro al invoerrechten via post moet betalen volgens mij.

Misschien had ik iets minder moeten blowen gisteren
Als je met een creditcard hebt betaald is er een kans dat er een verzekering op de levering wordt gegeven. Check even de voorwaarden van je kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kheb via paypal betaald, paypal factureert me ing creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Anoniem: 198984 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:12:
kheb via paypal betaald, paypal factureert me ing creditcard
http://www.ing.nl/Images/...Creditcard_tcm7-33139.pdf

5.1 De Aankoopverzekering biedt voor de Creditcard
dekking tegen de risico’s van diefstal, verlies en beschadiging
aan goederen die zijn betaald met een Creditcard
gedurende 180 dagen na de aankoop en de goederen
uitsluitend zijn bedoeld voor privégebruik.

6.3 Voor goederen die gedeeltelijk met de Creditcard zijn
betaald is de schadevergoeding maximaal gelijk aan het
percentage van die gedeeltelijke betaling in verhouding tot
de volledige aanschafprijs.

Er is een kleine kans dat je je succesvol kunt beroepen op de aankoopverzekering. Mijn ABN AMRO kaart heeft een aparte aankoopverzekering voor internettransacties. Deze kom ik bij de ING niet tegen. Dat Paypal er tussen zit helpt natuurlijk ook niet. Er is immers niet echt sprake van een 'Creditcard aankoop'.

Maar even bellen kan nooit kwaad natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Largo schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:44:
[...]

Ze reageren wat traag, maar het ziet er wel beter uit dan de meeste andere aanbieders.
Wat zou hij bedoelen met "gecontroleerd"?
Gecontroleerd betekend dat Marktplaats weet wie de persoon is.

Die advertentie lijkt me veilig, ik kreeg heel snel een nette transactie. Je bent in principe beschermd via 3 methodes:
1. Gecontroleerd marktplaats verkoper
2. Paypal betaling
3. Creditcard richting Paypal

Maar toch weet ik nog niet of ik het durf bij die gast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

5183 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:53:
[...]

Gecontroleerd betekend dat Marktplaats weet wie de persoon is.

Die advertentie lijkt me veilig, ik kreeg heel snel een nette transactie. Je bent in principe beschermd via 3 methodes:
1. Gecontroleerd marktplaats verkoper
2. Paypal betaling
3. Creditcard richting Paypal

Maar toch weet ik nog niet of ik het durf bij die gast ;)
Ik heb inmiddels ook antwoord, een beetje kortaf:

"Verzekerd via FedEx, gecontroleerd door marktplaats en er komt mogelijk 60 euro bij van de douane, niet altijd"

Hou dus in elk geval rekening met een aanschafprijs van 815 euro.

Ik wacht denk ik op Evan, misschien heeft hij tzt wel 3G versies.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Largo schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:00:
[...]

Ik heb inmiddels ook antwoord, een beetje kortaf:

"Verzekerd via FedEx, gecontroleerd door marktplaats en er komt mogelijk 60 euro bij van de douane, niet altijd"

Hou dus in elk geval rekening met een aanschafprijs van 815 euro.

Ik wacht denk ik op Evan, misschien heeft hij tzt wel 3G versies.....
Ow, het antwoord wat ik kreeg was een stuk uitgebreider:
Wij sturen u een officiële offerte, aan de hand van uw NAW gegevens. Als u akkoord gaat met de offerte sturen wij u onze bank informatie, waarmee u de betaling kan overboeken. Er kan ook middels creditcard of Paypal betaald worden. Na ontvangst van uw betaling (1-4 dagen, afhankelijk van uw bank en of het een spoed transactie betreft) sturen wij de iPad met 2 daagse FedEx service naar uw adres in NL. Wij zullen de Amerikaanse winkelprijs op de factuur vermelden, hierdoor krijgt u geen grote naheffingen.

Mvg,

Network Republic, Inc

2931 Irving Blvd. Suite 105
Dallas, TX 75247
United States of America

Tollfree 1.888. NETREP 9 (638-7379)
Tel: +1 214-292-4854
Fax: +1 214-292-4873
Mob: +1 214-714-2209

Email: ****** AIM: **** at NR Web: www.networkrepublic.net
toon volledige bericht
Ik heb de naam van de beste meneer weggelaten, dat voegt niets toe.

Ik heb geantwoord met de vraag of de prijs "all-in" was, en zo ja dat hij dan een offerte mag doen.

1 voordeel waarschijnlijk, het bedrijf heeft een Nederlandse vestiging, met KVK. Hoewel het adres van de KVK niet klopt (vreemd) betekend het wel dat je een overeenkomst sluit met een Nederlands bedrijf en dat ze dus 100% verantwoordelijk zijn voor de garantie van minimaal 2 jaar.

[ Voor 8% gewijzigd door 5183 op 16-04-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
5183 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:03:
[...]

1 voordeel waarschijnlijk, het bedrijf heeft een Nederlandse vestiging, met KVK. Hoewel het adres van de KVK niet klopt (vreemd) betekend het wel dat je een overeenkomst sluit met een Nederlands bedrijf en dat ze dus 100% verantwoordelijk zijn voor de garantie van minimaal 2 jaar.
Hoe veel bedrijven weten hier niet onderuit te komen. Alle producten van Apple die je hier koopt hebben ook niet meer dan 1 jaar garantie. Je moet wel enorm veel moeite doen om die 2 jaar garantie dan ook daadwerkelijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

BloodDragon schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:15:
[...]

Hoe veel bedrijven weten hier niet onderuit te komen. Alle producten van Apple die je hier koopt hebben ook niet meer dan 1 jaar garantie. Je moet wel enorm veel moeite doen om die 2 jaar garantie dan ook daadwerkelijk te krijgen.
Stond laatst een stuk van in de krant. Maar je wint het altijd, als je maar rechtsbijstand hebt ;)

Wat Apple wel en niet doet heb je geen fluit mee te maken, je hebt een overeenkomst met een bedrijf, hoe die het oplost is niet jouw probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:02
Anoniem: 198824 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:01:
[...]

accountnaam was toen IPADSFROMMIAMI, waarom zou die nu een andere naam gebruiken en/of opnieuw registreren :+
De vorige account is wegens spam verbannen. Deze laten we voorlopig even open voor jullie, ik zal meneer Evan even bijpraten over de do's & dont's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

zeef schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:18:
[...]

De vorige account is wegens spam verbannen. Deze laten we voorlopig even open voor jullie, ik zal meneer Evan even bijpraten over de do's & dont's.
Dat zou super zijn! Zo hoor je met mensen om te gaan, helaas gebeurd dat niet altijd op fora. Zoals op Fok! mag je niet Engels posten, treurig vind ik dat. Soms moet je uitzonderingen maken, en juist deze keer met iemand die gewoon betrouwbaar en voor een goede prijs voor veel Tweakers zijn best doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 13:10
Waar vind ik evan op Ebay? Kan hem niet vinden :o .. ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
5183 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:21:
[...]

Stond laatst een stuk van in de krant. Maar je wint het altijd, als je maar rechtsbijstand hebt ;)

Wat Apple wel en niet doet heb je geen fluit mee te maken, je hebt een overeenkomst met een bedrijf, hoe die het oplost is niet jouw probleem.
Dat is veel te gemakkelijk. Onder Nederlands recht doe je een beroep op art 7:6a BW. In lid 1 en 5 is een garantie een in een garantiebewijs of reclame gedane toezegging door de verkopen of producent aan de consumentenkoper. In lid 3 staat vervolgens dat de koper deze gebruikelijke rechten en vorderingen niet kan of mag beperken.

Maar hier wordt een koop gedaan bij een vennootschap in de VS. Dus helaas gaat dit hele verhaal niet op. Het detail dat ze een vestiging in Nederland hebben doet helemaal niet ter zake. Het is een 'koop op afstand' buiten de EU. Hier is geen sprake van een consumentenkoop onder het Nederlands recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:22
Voor de mensen die op Apple.com besteld hebben met een NL creditcard: kan iemand mij uitleggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen? Ik krijg nml een foutmelding mbt mijn creditcard (we are unable to obtain an authorization for the credit card you provided). Ik heb als shipping adres een contact in de US en als billing adres hetzelfde maar dan met mijn naam (ivm de creditcard betaling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
SanderPS3 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:40:
Waar vind ik evan op Ebay? Kan hem niet vinden :o .. ?
Staat ook niet op eBay..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Rivanov schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:44:
[...]

Staat ook niet op eBay..
Alleen mailen via dat Gmail adres dus ? :o

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-05 21:53
Ja. Zijn eBay account is etizzim, maar daar staan geen iPads.

[ Voor 29% gewijzigd door JoJo nl op 16-04-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354477

Evans mailadres is rollingstonepics@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354477

Oeh mijn iPad is fijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Bij die laatste MP gasten hoef je niet te zijn, de douane/btw moet je alsnog zelf betalen... Minimaal 60 euro.. :{

Dan mogen ze hem houden, voor 620 wacht ik wel ff een paar dagen op Evan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey Guys,

I am the Real Evan. Just to let you know.

Sorry I do not speak Dutch.

I am here to follow the rules and be apart of the I Pad Community on Tweakers _/-\o_

I am not here to Spam I am here because other Tweakers are asking me to Show MySelf....

And for all of you that are asking YES 3G I Pad will be available to ship. Just be Patient. Its coming.

And for all the Tweakers that want to Slap me or Smack me for not being able to ship faster.

Your I Pad will arrive by slow boat across the Atlantic. :P

Talk to you guys soon

Evan in Miami

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Anoniem: 355717 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:37:
Hey Guys,

I am the Real Evan. Just to let you know.

Sorry I do not speak Dutch.

I am here to follow the rules and be apart of the I Pad Community on Tweakers _/-\o_

I am not here to Spam I am here because other Tweakers are asking me to Show MySelf....

And for all of you that are asking YES 3G I Pad will be available to ship. Just be Patient. Its coming.

And for all the Tweakers that want to Slap me or Smack me for not being able to ship faster.

Your I Pad will arrive by slow boat across the Atlantic. :P

Talk to you guys soon

Evan in Miami
toon volledige bericht
Evan great to hear from you, when do you expect 3G pads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Kan die Evan dude niet gewoon berichten van 2 regels plaatsen, in plaats van die zwetsverhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-04 12:14

musicer

Press any key to continue....

matthijst schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 20:09:
Kan die Evan dude niet gewoon berichten van 2 regels plaatsen, in plaats van die zwetsverhalen?
Vraag 't aan hem zelf zou ik zeggen. Ik vindt het wel positief dat hij hier iets van zich laat horen. Dat geeft wel aan dat hij zijn klanten serieus neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-03-2024
Hoezo zwetsverhalen? Hij laat wat van zich horen/weten en jij bestempelt het gelijk als gezwets!? 8)7
Hij heeft een hoop mensen blij gemaakt hier op T.net hoor. Pff, lekker positief weer! Ga zo door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:41

danplo

The Force is strong with me

Nee jou verhaal heeft een hoog niveau en inhoud |:(
We moeten blij zijn dat iedereen hier zo goed geholpen word door Evan.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
danplo schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 20:42:
[...]

Nee jou verhaal heeft een hoog niveau en inhoud |:(
We moeten blij zijn dat iedereen hier zo goed geholpen word door Evan.
Ah, spam is opeens wel toegestaan hier?
Vreemd, aangezien zijn vorige account gebanned is.
Hij is prima bezig geweest voor ladingen tweakers. Iedereen kan de zoekfunctie vinden en na een paar pagina's zien op welk emailadres je kan bestellen, dat hij nu zit te wachten op Ipads en dat de 3G eraan zit te komen. Daar zijn IMHO niet van die verhaaltjes van Evan, met na elke zin een lege regel, voor nodig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

*knip* maak een TR als iets je niet zint, maar ga niet lopen flamen

[ Voor 82% gewijzigd door Daedalus op 16-04-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
matthijst schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 20:50:
[...]

Ah, spam is opeens wel toegestaan hier?
Vreemd, aangezien zijn vorige account gebanned is.
Hij is prima bezig geweest voor ladingen tweakers. Iedereen kan de zoekfunctie vinden en na een paar pagina's zien op welk emailadres je kan bestellen, dat hij nu zit te wachten op Ipads en dat de 3G eraan zit te komen. Daar zijn IMHO niet van die verhaaltjes van Evan, met na elke zin een lege regel, voor nodig 8)7
Ben het met je eens hij probeert er natuurlijk gewoon aan te verdienen. Daar is niets mis mee maar het past niet echt in dit topic. Geef hem het voordeel van de twijfel. Het is alsof wij een reactie plaatsen op een Tsjechisch forum.

Tweakers.cz? :)

edit: lekker genuanceerde post weer van onze eend hierboven...

[ Voor 4% gewijzigd door .CoUk op 16-04-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-04 12:30
Ach laat die Evan toch posten, hij is 1 van de weinige echt betrouwbare iPad sellers die vanuit de US stuurt en op een totaalprijs van 552 euro voor de 16GB (of iets dergelijks) komt. Als hij enkel wat van zich laat horen en wat status updates geeft, zie ik geen enkel probleem.

Die kerel heeft in zijn eentje al heel wat Nederlanders blij gemaakt, en hij wordt er zelf ook blij van. Win-win situatie :)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
*knip* maak een TR aan als iets je niet zint, maar ga er niet op reageren.

[ Voor 78% gewijzigd door Daedalus op 16-04-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130472

Gaat dit topic nou over het importeren of over bestellen bij een tussenpersoon in de USA?

Als ik een iPad wil meenemen in mei/juni. Dan worden ze al verkocht in Europa. Hoe kan de douane dan controleren of ik hem in de USA heb gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Anoniem: 130472 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:44:
Gaat dit topic nou over het importeren of over bestellen bij een tussenpersoon in de USA?
Als ik een iPad wil meenemen in mei/juni. Dan worden ze al verkocht in Europa. Hoe kan de douane dan controleren of ik hem in de USA heb gekocht?
Hooguit aan de stekker. Of ze kunnen je vragen om te bewijzen dat je hem al had.
Zie vrijwel nooit douane op Schiphol trouwens, misschien dat ze nu even extra controleren op vluchten uit de VS, omdat het makkelijk scoren is, zou m gewoon meenemen, dan kan je ter plekke altijd nog besluiten of je hem aangeeft of niet, 9 vd 10 keer staat er niemand bij de uitgang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Mensen, kunnen we ons een beetje inhouden? Als er iets is waar je het niet mee eens bent, schiet je er niet mee op om hier te gaan lopen flamen, of daar op te reageren. Maak een TR aan of plaats een topic in LA. Laten we dit topic houden voor de discussie over het importeren van de iPad.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Anoniem: 130472 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:44:

Heb dat met mijn Macbook meegemaakt. Had geen bon/doos/cd's bij me. De douane gaf aan dat ik een bon moest kunnen tonen (terwijl ik dus zei dat ik 'm in NL had gekocht). Na een beetje volhouden mocht hij toch mee :o

Formeel moet je dus van goederen die je bij je hebt kunnen aantonen, meestal met een bon, dat je de aankoop in de EU hebt gedaan. Maar dit kan bijna niemand natuurlijk. Voor een Ipad vanaf de Wifi 32gb moet je dus eigenlijk BTW betalen. In de praktijk zal dit alleen nooit hoeven tenzij uit je bagage blijkt dat het een nieuwe aankoop is.

Laatste tip, krijg je toch een heffing betaal deze dan en dien schriftelijk bezwaar in met een kopie van een aankoopbewijs van een in Nederland of de EU gekochte Ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
En laat hem iig in de VS ff activeren/of activeer hem zelf.
Beetje suf als je zegt dat je hem al had en de douanier vraagt of je hem misschien even aan wilt zetten, waarna hij het "Please connect to iTunes" scherm ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-01 18:46
Leuk topic dit maar wel een aardige reclame campagne voor die evan. Zijn er aandelen van hem in omloop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
matthijst schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:57:
En laat hem iig in de VS ff activeren/of activeer hem zelf.
Beetje suf als je zegt dat je hem al had en de douanier vraagt of je hem misschien even aan wilt zetten, waarna hij het "Please connect to iTunes" scherm ziet ;)
En dan maar hopen dat die douanier nooit verder is gekomen dan de aankoop van een Nokia 3210.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Wat zit iedereen nou te piepen op Evan? Wees blij dat er een betrouwbare verkoper is die moeite doet om zijn klanten te bedienen. Dat kan je ook waarderen... Of hebben we liever malafide verkopers?

Daarbij gaat dit topic over het importeren,dat regelt evan en is dus ontopic. Dat gejammer is offtopic dus gelieve daarmee te stoppen om vervuiling van het topic te stoppen.

Ontopic: hopen dat er snel weer voorraad is om de rest te voorzien van iPads!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
Anoniem: 198984 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:30:

Volgens eBay regels, mag je niets aanbieden wat je niet hebt op het moment van aanbieden.
Dat veel mensen zich er niet aan houden, granted, maar ik zou als ik het op voorhand wist, daar niks kopen/bestellen.

Weet verder niet hoe het gaat als je je geld terug wilt, je weet immers zelf ook dat het product nog nergens verkrijgbaar is. Je zal wel voordeel van de twijfel krijgen, en je geld terug krijgen in geval van een claim, maar wat nou als die verkoper zeg 1000 preoders verkoopt, zijn PP account opdoekt, en met de noorderzon vertrekt ?

Doe jezelf een plezier, en wacht nog rustig even af totdat die dingen daadwerkelijk beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Iemand nog iets vernomen over de beschikbaarheid in de US Apple Stores? Je zou zeggen dat er nu voldoende beschikbaar is met de uitgestelde Europa introductie. Maar kan hier niet echt iets zinnigs over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269244

Mailtje onderweg naar Evan, ik ga er volgende week eentje laten komen :D
Vraagjes:
Welke apps zijn écht een must?
Doe ik er verstandig aan om een $25 iTunes Gift Card te bestellen? (Kan ik uit de voeten met 25? / kan ik uit de voeten met gratis apps?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
.CoUk schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 22:58:
Iemand nog iets vernomen over de beschikbaarheid in de US Apple Stores? Je zou zeggen dat er nu voldoende beschikbaar is met de uitgestelde Europa introductie. Maar kan hier niet echt iets zinnigs over vinden.
http://forums.macrumors.c...hread.php?t=896369&page=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaaan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-04 14:05
@ bartjo ik heb zelf niet genoeg gehad aan een iTunes giftcard van 25 dollar. Ligt er vooral aan wat je interesses zijn. Als je me kan vertellen wat voor soort apps je wilt downloaden kan ik wel even op mijn iPad voor je kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thnx! Ik ben vooral geïnteresseerd in apps als ABC player e.d. (Video waar je wat aan hebt) Ik zal niet zo snel veel geld wegleggen voor Office apps. Verder wil ik wel 2 á 3 games. Als ik mezelf zo hoor gaat 25 dollar niet genoeg worden :) Ik ga even kijken welke games écht de moeite waard zijn en de prijzen checken.

Wat ik wel heel graag wil weten is of ik vanuit NL gewoon ABC player kan kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
ABC Player kan je gebruiken via een VPN-verbinding. Als ik t goed heb kost dat $7 per maand.

De meeste spellen zijn ook al in de NL-store te krijgen, alleen moet je ze dan ff vanaf je PC syncen ipv dat je er vanaf je iPad 'bij' kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:O ok. http://www.hideipvpn.com/free-vpn/ Dit is geen $7, werkt deze VPN ook? (Hij is US, verwacht geen problemen). Ik ga sowieso voor de US App store vanwege de dollarkoers en de iPad download support die jij bedoelt ;) Leuke spellen lijken me: Command & Conquer Red Alert (heb de PC versie, hands-on ziet er gááf uit!)
en Civilization Rev. Review anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zelf geen ervaring mee (VPN), maar had het hier gelezen:
Rivanov in "[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah ik was die ook al tegengekomen ;) Misschien dat een iPad gelukkige eventjes ABC player wil uittesten met http://www.hideipvpn.com/free-vpn/ ? ik zal eens eventjes een review van die site zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-04 13:00
Anoniem: 269244 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:10:
Mailtje onderweg naar Evan, ik ga er volgende week eentje laten komen :D
Vraagjes:
Welke apps zijn écht een must?
Doe ik er verstandig aan om een $25 iTunes Gift Card te bestellen? (Kan ik uit de voeten met 25? / kan ik uit de voeten met gratis apps?)
De meeste iPad apps kun je ook in de nederlandse store kopen. Helaas nog niet op de iPad zelf, maar je hebt dan wel het voordeel dat je over een tijdje niet elke keer van account hoeft te switchen bij alle updates.

De enige iPad apps die ik niet in de nl store gezien heb, zijn de apps van Apple zelf (iBooks / iWork) en natuurlijk US specifieke apps zoals de ABC player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wil ik die nou net het allerliefste :P Even voor de mogelijke VPN tester(s): http://www.iphoneclub.nl/...hideipvpn-vpn-dienst.html Een review met een iPhone 3GS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

Evan is aan het shoppen in Vegas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
En jij weet dat want ? :D

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Track and trace :+
PHILADELPHIA, PA, US 16/04/2010 18:13 NATUURRAMP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Evan reageert niet op mijn mailtje om 2 iPads te bestellen :o, vanochtend gestuurd maar nog niets terug. Of ben ik ongeduldig ? :P

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Evan's twitter. Staat overigens ook dat hij 184 emails van Nederlanders kreeg.
Ik denk dat z'n main focus toch wel Nederland is, hij twittert er aardig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Hij lijkt Steve Jobs wel, elke keer als er een mailtje van hem is komt het hier te staan hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
SanderPS3 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 00:22:
Evan reageert niet op mijn mailtje om 2 iPads te bestellen :o, vanochtend gestuurd maar nog niets terug. Of ben ik ongeduldig ? :P
Je bent ongeduldig ;) hij is bezig iPads te krijgen, om allemaal hierheen te shippen. Gewoon even wachten tot hij uberhaupt weer wat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354361

Ik heb hem hier gereserveerd dan weet ik zeker dat ik hem deze maand nog heb, mijn collega heeft hem ook bij hun gehaald vorige week al. Ik heb een ordernummer gekregen krijg nummer 6 hehe. http://link.marktplaats.nl/339735565

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327036

Ik wacht ook heel "geduldig" af op antwoord ;) Maar ben al lang blij dat er iemand is die een redelijke prijs vraagt en ook werkelijk ipads opstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Anoniem: 269244 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:49:
Jah ik was die ook al tegengekomen ;) Misschien dat een iPad gelukkige eventjes ABC player wil uittesten met http://www.hideipvpn.com/free-vpn/ ? ik zal eens eventjes een review van die site zoeken ;)
Ik had het graag voor je getest maar ze hebben maar 100 accounts per maand.
Maar ik maak zoals je in m'n post al hebt gezien, gebruik van StrongVPN i.c.m. ABC Player en dat werkt echt helemaal perfect!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Nog een reden om een Ipad uit de US te halen gezien de klachten over de sterkte van het Wifi-signaal:

Starting on Tuesday, Israel's Communications Ministry has banned the importation of Apple iPad computers into Israel Officials said the iPad's broadcast WiFi power levels are not compatible with Israeli standards, which are closer to European standards than American ones. (israelnationalnews.com)

edit: PHILADELPHIA, PA, US 16/04/2010 18:13 NATUURRAMP De douane laat je dan hopelijk met rust door de drukte.

[ Voor 12% gewijzigd door .CoUk op 17-04-2010 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05 12:38

dlmh

Lo-Fi

.CoUk schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 09:59:
Nog een reden om een Ipad uit de US te halen gezien de klachten over de sterkte van het Wifi-signaal:

Starting on Tuesday, Israel's Communications Ministry has banned the importation of Apple iPad computers into Israel Officials said the iPad's broadcast WiFi power levels are not compatible with Israeli standards, which are closer to European standards than American ones. (israelnationalnews.com)

edit: PHILADELPHIA, PA, US 16/04/2010 18:13 NATUURRAMP De douane laat je dan hopelijk met rust door de drukte.
Misschien komt dat doordat er een -N adapter inzit? De iPad komt gewoon uit in Duitsland en Frankrijk, dus waarom niet in de Benelux? Lijkt me stug dat hier de regels omtrent straling veel af zouden wijken.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Daar gaat het ook helemaal niet om. De regels van Israel liggen dichter bij de Europese dan bij de Amerikaanse. Dus waarschijnlijk zullen de Europese iPads een andere WiFi-zender dan die in de VS.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
SerialThrillaZ schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:09:
[...]

Misschien komt dat doordat er een -N adapter inzit? De iPad komt gewoon uit in Duitsland en Frankrijk, dus waarom niet in de Benelux? Lijkt me stug dat hier de regels omtrent straling veel af zouden wijken.
Heb het eens nagekeken bij de Tech Data op de Apple sites (.de .com & .fr) en er lijkt geen verschil te zijn. Vreemd berichtje uit Het Heilige Land _/-\o_

Drahtlostechnologie und Funknetz: Wi-Fi (802.11 a/b/g/n)
Wireless and cellular: Wi-Fi (802.11a/b/g/n)
Réseau sans fil et cellulaire: Wi-Fi (802.11 a/b/g/n)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-02 11:50
In amerika gebruiken ze meerdere kanalen dat er in europa gebruikt worden... ik denk dat het wel hiermee te maken zal hebben dat het in Israel niet mag, is volgens mij uit mijn hoofd kanaal wireless kanaal 14-15 ofzo dat het verboden is in sommige landen.. sommige landen zijn ook wel wat strikter hierin als andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jehh ook het standaard mailtje van Evan gekregen maar bestelling laat ik toch via hem lopen.;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 327036 op 17-04-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Anoniem: 327036 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 17:37:
jehh ook het standaard mailtje van Evan gekregen maar bestelling laat ik toch via hem lopen.;)
Welk mailtje bedoel je dan precies? Dat je zijn #1 bent?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jep ik ben zijn #1 . Ach kan nogwel even wachten op mijn ipad. Maar als ik eerlijk ben had ik hem eerder moeten bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Niemand hier met een bestelde iPad die ergens in Amerika blijft hangen, omdat nu zelfs de vliegvelden rondom Parijs gesloten zijn, en FedEx hier dus ook niet heen kan vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Muthas schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 19:51:
Niemand hier met een bestelde iPad die ergens in Amerika blijft hangen, omdat nu zelfs de vliegvelden rondom Parijs gesloten zijn, en FedEx hier dus ook niet heen kan vliegen?
Evan zijn voorraad was op net voor de vulkaanuitbarsting. Het kon eigenlijk niet beter 'passen'.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-05 21:53
De allerlaatste iPads van Evan zitten nog wel vast in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Poe, ik moet zeggen dat jullie nogal veel vertrouwen stellen in die Evan. Gewoon 600 dollar overmaken naar iemand met alleen een gmail-adres. Ik vermoed een beetje, zeker ook vanwege die standaard mailtjes, dat Evan gewoon door zijn voorraad heen is en na flinke winst, nu gewoon stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

breng em niet op ideeen :o
hij had et over 200 nieuwe ipads x zeg 600 dollar....

Ben blij dak op ebay iig nog buyers protection heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Zo te zien gaan we hier verder: [iPad] importeren deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:51
En daar gaan we verder :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.