We hebben geen alleenrecht, maar om t nou bij je nieuws op de homepage te zetten?
Hij is niet standaard in het NL geconfigureerd. Als je Mac of PC in het NL staat en je sluit de iPad voor de eerste keer aan dan pakt de iPad automatisch de taal van je Mac of PC...Anoniem: 287666 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:22:
[...]
Nou ik heb hem vandaag binnen gekregen maar geen kopie bon of iets in die geest.
Wat wel apart was dat hij standaard in het Nederlands geconfigureerd was.
Maar goed die Evan gast is dus echt te vertrouwen en verstuurd als de bliksem.. In 2 dagen in huis..
just FYI
Dat nieuwsartikel ging over de verschillende manieren om een iPad te importeren.Anoniem: 269244 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:44:
We hebben geen alleenrecht, maar om t nou bij je nieuws op de homepage te zetten?
Evan is daar één manier van..
Beetje kinderachtig om daarover hier nu te gaan huilen.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jullie zouden mij juist moeten bedanken ik heb als 1 vd eerste Evan ontdekt en er een iPad besteld.
Een lintje zou op z'n plaats zijn
Een lintje zou op z'n plaats zijn
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Tijd voor een bril dan maar, dat staat nergens namelijk. Het is alleen wel zo dat jij en de rest van OMT geen iPad had gehad op deze manier, als men er hier niet over had gesproken. Hoe vaak ik die foto wel niet zie, ongehoord. Dat is pás kinderachtig.Rivanov schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:41:
[...]
Oja, net of Tweakers het alleenrecht op Evan heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door carfreak02 op 15-04-2010 16:58 ]
Wat een onzin. 99% van de mensen had geen iPad via Evan als er hier niet over gesproken werd.
Ik wist het eerder (via GoT !!) dan dat er op OMT over gesproken werd..
Dus doe niet alsof Tweakers de almachtige allesweter is..
[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 15-04-2010 17:02 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op zich kan zo'n site ook wel bedenken dat wanneer je zoiets gaat plaatsen op de dag dat bekend wordt dat de iPad uitgesteld is, dat een enorm verkeer kan opleveren voor een persoon als Evan die alle email waarschijnlijk alleen beantwoord. Oftewel, na het plaatsen van zo'n bericht, houdt het een beetje op met snelle reacties.Rivanov schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:49:
[...]
Dat nieuwsartikel ging over de verschillende manieren om een iPad te importeren.
Evan is daar één manier van..
Beetje kinderachtig om daarover hier nu te gaan huilen.
Oh well, we zullen zien in de komende dagen of er nog wat valt te bestellen bij Evan. Mocht me dit niet lukken, dan wordt het gewoon wachten, gezien alle andere prijzen online. (het is maar goed dat ik het nog wel even kan overleven zonder iPad
Edit: en laten we elkaar nou niet gaan aanvallen

Neen enkel Paypal, en Evan is uitverkocht.Anoniem: 329135 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:29:
Wat is het email adres van Evan en kan ik ook via de bank betalen?
.
carfreak02 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:58:
[...]
Tijd voor een bril dan maar, dat staat nergens namelijk. Het is alleen wel zo dat jij en de rest van OMT geen iPad had gehad op deze manier, als men er hier niet over had gesproken. Hoe vaak ik die foto wel niet zie, ongehoord. Dat is pás kinderachtig.
Dat bevestigt dus precies mijn punt . Zonder GoT geen iPad. Voila. Thanks voor het beamen. Nu niet meer offtopic gaan gaarne. Overigens wel leuk van je dat je mijn bericht quote op OMT, ben je soms 8?Rivanov schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:01:
Wat een onzin. 99% van de mensen had geen iPad via Evan als er hier niet over gesproken werd.
Las ik nu gister berichten dat Evan ook aan 32 GB's doet?
[ Voor 3% gewijzigd door carfreak02 op 15-04-2010 17:39 ]
Anoniem: 329135
wanneer verwacht hij weer nieuwe? en wat is zijn emailadres?ruyckske schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:29:
[...]
Neen enkel Paypal, en Evan is uitverkocht.
Anoniem: 323622
Niets meer dan lof voor http://www.disney.com, snelle reacties en snelle levering! Dus wellicht voor de mensen hier, er zijn nog enkele iPad 16 GB modellen las ik op de website.
Ik ben er blij bij!
Ik ben er blij bij!
[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 01-06-2010 09:36 ]
Anoniem: 82691
pff. zoekt en gij zult vinden...... staat in dit topic wel een keer of 10 denk ik.Anoniem: 329135 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:36:
[...]
wanneer verwacht hij weer nieuwe? en wat is zijn emailadres?
I
ik ben geregistreerd op 1 Infinte LoopFloor-is schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:09:
[...]
Adressen van de McDonalds, Wendy's, Burger King, KFC en noem het maar op.
Voor mijn US iTunes account heb ik het adres van iemand die ik ken gebruikt, maar het telefoonnummer van de lokale Burger King
Terwijl ik luid zinged het wilhelmus verkondig spelt ik dit lintje op
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Anoniem: 355618
Heb hun net even een mailtje gestuurd, maar na hoeveel dagen had je hem binnen? En mailen ze 's avonds wel terug?Anoniem: 323622 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:00:
Niets meer dan lof voor iPadhoes, snelle reacties en snelle levering! Dus wellicht voor de mensen hier, er zijn nog enkele iPad 16 GB modellen las ik op de website.
Ik ben er blij bij!
Ik heb gisteren ('s avonds) een 16 en een 32gb besteld, vanmorgen had ik een mailtje in m'n inbox dat ie opgehaald was door fedex, maandag krijg ik ze beide.carfreak02 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:32:
[...]
[...]
Dat bevestigt dus precies mijn punt . Zonder GoT geen iPad. Voila. Thanks voor het beamen. Nu niet meer offtopic gaan gaarne. Overigens wel leuk van je dat je mijn bericht quote op OMT, ben je soms 8?
Las ik nu gister berichten dat Evan ook aan 32 GB's doet?
Gewoon Evan mailen, zeggen wat je wilt, geen vragen stellen. Ik had binnen 5 minuten een betalingsverzoek, dat was om 23 uur.
ok dus hij heeft de 16gb en de 32gb nog wel... ik hoop dat hij mijn 16gb niet verpatst dat ik nog langer moet wachten...
Hmm gek, ik heb hem 22:21 gemaild voor een 32gb en nog niks gehoordMikey NL schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:08:
[...]
Ik heb gisteren ('s avonds) een 16 en een 32gb besteld, vanmorgen had ik een mailtje in m'n inbox dat ie opgehaald was door fedex, maandag krijg ik ze beide.
Gewoon Evan mailen, zeggen wat je wilt, geen vragen stellen. Ik had binnen 5 minuten een betalingsverzoek, dat was om 23 uur.
Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro
5183
Ik heb hem ook gemaild nu, moet toch maar gebeuren 
Als het niet bevalt is Marktplaats altijd een vriend, voor minder hoef ik hem niet te verkopen. Dus eigenlijk is het een win/win situatie
Als het niet bevalt is Marktplaats altijd een vriend, voor minder hoef ik hem niet te verkopen. Dus eigenlijk is het een win/win situatie
Ik heb `m gisteren om een uur of 21:00u gemaild en een uur of 2 geleden nog een keer.Mikey NL schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:08:
[...]
Ik heb gisteren ('s avonds) een 16 en een 32gb besteld, vanmorgen had ik een mailtje in m'n inbox dat ie opgehaald was door fedex, maandag krijg ik ze beide.
Beide keren alleen een invoice gevraagd en m`n adresgegevens verstuurd.
Ik heb nog niets mogen vernemen.
Misschien is hij een paar dagen op vakantie van z`n verdiende dollartjes
Hij stuurt geen invoices meer, hij zit namelijk al aan z'n limiet. Je moet het geld zelf via PayPal naar zijn mailadres sturen.Tooooony schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:38:
[...]
Ik heb `m gisteren om een uur of 21:00u gemaild en een uur of 2 geleden nog een keer.
Beide keren alleen een invoice gevraagd en m`n adresgegevens verstuurd.
Ik heb nog niets mogen vernemen.
Misschien is hij een paar dagen op vakantie van z`n verdiende dollartjes
Iemand ervaring met UPS?
Wat kost de iPad ongeveer aan BTW?
En mocht er iemand met UPS besteld hebben, kan die dan ff zo'n track-trace stappenlijstje posten?
Ben benieuwd hoe 't werkt
En mocht er iemand met UPS besteld hebben, kan die dan ff zo'n track-trace stappenlijstje posten?
wat de iPad kost aan btw? kijk even in de topicstart. Staat een heel mooi tabelletje.matthijst schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:59:
Iemand ervaring met UPS?
Dat heb ik ook aan `m gevraagd met hetzelfde resultaat....sebastiaaan schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:46:
[...]
Hij stuurt geen invoices meer, hij zit namelijk al aan z'n limiet. Je moet het geld zelf via PayPal naar zijn mailadres sturen.
Ik heb werkelijk nog NOOIT wat uit het buitenland gekocht en heb werkelijk geen idee hoe ik dat doe met die Evan. Zelfs nog nooit Ebay gebruikt. Ik heb wel een PayPal account.
Is het enige dat ik moet doen hem mailen en betalen via PayPal? Of moet ik via moeilijke wegen het zaakje regelen? Zoals een vals adres o.i.d.
Hopelijk kan iemand me informeren, ik ben hier een vette leek mee.
Begrijp btw dat hij nu uitverkocht is, maar voor als hij weer heeft hehe
Is het enige dat ik moet doen hem mailen en betalen via PayPal? Of moet ik via moeilijke wegen het zaakje regelen? Zoals een vals adres o.i.d.
Hopelijk kan iemand me informeren, ik ben hier een vette leek mee.
Begrijp btw dat hij nu uitverkocht is, maar voor als hij weer heeft hehe
Je zegt gewoon tegen hem wat je wil hebben via de mail en vervolgens mailt hij jou een PayPal betalingsverzoek terug. Die voldoe je gewoon via de normale PayPal manier. Er komen geen fake adressen of weet ik wat aan te pas.
Overigens:
Heb ik eindelijk na een maand besloten een iPad te bestellen in de US, is er een vulkaanuitbarsting op IJsland waardoor Fedex vertraging oploopt
Overigens:
Heb ik eindelijk na een maand besloten een iPad te bestellen in de US, is er een vulkaanuitbarsting op IJsland waardoor Fedex vertraging oploopt
[ Voor 26% gewijzigd door Mikey NL op 15-04-2010 22:30 ]
Ik heb mijn ipad gekregen via ups. Razendsnel! Maandag middag op de post, woensdag om 9 uur aan de deur.
matthijst schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:59:
Iemand ervaring met UPS?
Hoe zijn jullie aan 40 iPads geraakt?
.
5183
*knip*
Reageer dan niet, maar maak een TR aan
Reageer dan niet, maar maak een TR aan
[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 15-04-2010 23:12 ]
Beste mede tweakers!
Na een tip van family ben ik op amazone.com ff gaan kijken en daar zijn eveneens ipads tekoop voor 620 dollar.
(http://www.amazon.com/gp/...=470938631&pf_rd_i=507846)
Alleen het gekke is dat ik nog niemand hier over gehoord heb dus er zal wel iets geks aan de hand zijn ;-) kan iemand mij vertellen wat ik over het hoofd zie?
Na een tip van family ben ik op amazone.com ff gaan kijken en daar zijn eveneens ipads tekoop voor 620 dollar.
Alleen het gekke is dat ik nog niemand hier over gehoord heb dus er zal wel iets geks aan de hand zijn ;-) kan iemand mij vertellen wat ik over het hoofd zie?
Currently, item can be shipped only within the U.S. Dus tjaleagallow schreef op donderdag 15 april 2010 @ 23:37:
Beste mede tweakers!

Radical Birds
Je hebt helemaal gelijk. Mijn excuses
Anoniem: 224156
Nu Evan er niet meer heeft heb ik 1 hier gereserveerd: http://link.marktplaats.nl/339464510 miss een tip voor anderen?
Hmm, Evan heeft op mijn mail van gisterenavond ook nog niet gereageerd. Was nog wel in vragende vorm. Net nog maar een mail verstuurd met een duidelijke order. Maar hopen dat hij reageert anders wordt het uitkijken naar andere opties.
Ik hoop dat ik mijn ipad nog wel ontvang van evan... anders baal ik wel heel erg
nog steeds niemand een baksteen of niks ontvangen van Evan? dat geeft mij in ieder geval wat hoop
Evan mailen heeft niet heel veel zin, hij heeft het gigantisch druk.
Ik heb reactie van 'm dat hij momenteel geen iPads meer heeft, dus je mail meerdere keren versturen heeft ook geen zin.
Ik heb reactie van 'm dat hij momenteel geen iPads meer heeft, dus je mail meerdere keren versturen heeft ook geen zin.
Hier ook gewoon netjes een iPad gekregen van Evan Minhan. Wanneer heb je dien van jou besteld?
Anoniem: 355679
Evan doet zijn best:
Hello,
I just wanted to send you an honest message in regards to Ordering an I PAD from me.
I have shipped out over 500 I PADS this past week and the Demand has been amazing.
I can barely keep up and my Customers that order from me.
Many 1st Time Customers Continue to order more and more I Pads from me.
My good service and fast shipping has been Spoken about on several Internet communities.
I forgot to leave out my Honesty and Good Looks....Ha ha
It is way beyond I ever expected and now since the European Release of the I Pad has been delayed US Supply has been halted for the past few days.
All I can honestly tell you is to please allow me a week or so. I promise you I can fill your order and ship out to you.
I have all the tools and FEDEX shipping skills to make sure your I Pad arrives to you in a few days from shipping out from Miami USA.
I should be able to begin receiving I Pads in my Office in the next week.
Production of the I Pad is very slow from China right now.
In English my advice to you is (Please Hang in There)........
I will contact you once I have confirmation of the Day I will be receiving the I Pads in my Office.
I would say within 1 Week or so.
Just please allow me some time.
Please don't go find another Seller......
There are many Sellers out there Selling the I Pad but lack the Shipping Skills I have.
Do Not Risk having you I Pad Stuck in Customs and having to pay Extra Duties and Taxes.
Every I Pad I ship will Clear Customs without any Duties or Taxes.. This is my Promise to you.
Just allow me some time to Receive new Stock of I Pads.
You are # 1 on my Priority List for shipping....
Thank You for understanding.
Evan Marc
Hij komt over als iemand die een mazzeltje had, en nu overspoeld wordt door overwacht succes.
Hello,
I just wanted to send you an honest message in regards to Ordering an I PAD from me.
I have shipped out over 500 I PADS this past week and the Demand has been amazing.
My good service and fast shipping has been Spoken about on several Internet communities.
It is way beyond I ever expected and now since the European Release of the I Pad has been delayed US Supply has been halted for the past few days.
All I can honestly tell you is to please allow me a week or so. I promise you I can fill your order and ship out to you.
I have all the tools and FEDEX shipping skills to make sure your I Pad arrives to you in a few days from shipping out from Miami USA.
I will contact you once I have confirmation of the Day I will be receiving the I Pads in my Office.
There are many Sellers out there Selling the I Pad but lack the Shipping Skills I have.
Do Not Risk having you I Pad Stuck in Customs and having to pay Extra Duties and Taxes.
Every I Pad I ship will Clear Customs without any Duties or Taxes.. This is my Promise to you.
Evan Marc
Hij komt over als iemand die een mazzeltje had, en nu overspoeld wordt door overwacht succes.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 355679 op 16-04-2010 07:23 ]
Misschien zelfde truc als Evan?FerdiV schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 07:47:
Wat dachten jullie hier van:
http://link.marktplaats.nl/338572178
Vertrouwbaar??
Lagere waarde erop en daardoor maken ze winst.
Met creditcard icm. Paypal zou ik d'r wel bestellen.
Die mail kreeg ik ook toen ik vroeg hoe het met mijn derde iPad was.Anoniem: 355679 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 07:21:
Evan doet zijn best:
Hello,
Evan Marc
Ik had er vorige week vrijdag 3 besteld. Twee betalingen daarvan waren in één keer via PayPal betaald, de derde werd een eCheck betaling waardoor het wat langer zou duren voordat Evan die betaling zou krijgen.
Dinsdag 2 iPad's binnen gekregen, vooralsnog geen derde.. dus ik had 'm gemaild hoe het daar mee stond. Kreeg ik deze mail terug.. nog even afwachten dus,
Anoniem: 140688
Ik kreeg vannacht dezelfde mail van Evan.
Nog even wachten dus
Zou wel vet zijn als we heb ergens eind volgende week kunnen bestellen!!
Toevallig iemand hier die anders betaald dan PayPal?
Krijg het om de 1 of andere wazige reden niet werkend
Nog even wachten dus
Zou wel vet zijn als we heb ergens eind volgende week kunnen bestellen!!
Toevallig iemand hier die anders betaald dan PayPal?
Krijg het om de 1 of andere wazige reden niet werkend
Meer dan 500 verzonden met meer dan 100 USD p/s winst.. Das een leuk projectje
Anoniem: 140688
Zet er een paar mannetjes neer die alles verpakken, adressen plakken en naar het postkantoor brengen (mits het wordt opgehaald) en je hoeft zelf alleen alle mails te beantwoorden en tussendoor je bankrekening zien stijgen en stijgen haha
Achteraf gezien is het natuurlijk altijd gemakkelijk, maar hij heeft wel een enorme investering moeten doen zonder dat hij zeker wist dat hij ze allemaal ging kwijtgeraken. Verder heeft hij blijkbaar de nodige contacten om aan zo'n berg iPads te geraken. Dat een Europese launch een maand werd uitgesteld heeft hem natuurlijk ook geen windeieren gelegd. Maar goed, het blijft waarschijnlijk zeer winstgevend voor hem.Anoniem: 140688 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:10:
Zet er een paar mannetjes neer die alles verpakken, adressen plakken en naar het postkantoor brengen (mits het wordt opgehaald) en je hoeft zelf alleen alle mails te beantwoorden en tussendoor je bankrekening zien stijgen en stijgen haha
.
Vanacht ook dezelfde mail van Evan gehad. Even geduld hebben dan maar.
Anoniem: 151407
hij accepteerd paypal en marktpaats heeft kopie van zijn paspoort. hij is MP gecontroleerd gebruiker.FerdiV schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 07:47:
Vertrouwbaar??
paypal is al veilig genoeg.
Yep me too, ook mail ontvangen.
Had eerder de knoop moeten doorhakken

Lol ik heb ook hetzelfde mailtje gehad,
@sebastiaan, Ik heb mijn Ipad begin deze week besteld, 13 april betaald, maar dmv een E-check is het vertraagd.. de betaling zou ongeveer 20 april door moeten komen.. en ik hoop dan echt dat hij mijn Ipad kan versturen...
bagger paypal.. als de betaling al gelijk was doorgevoerd had ik hem deze week al gehad
@sebastiaan, Ik heb mijn Ipad begin deze week besteld, 13 april betaald, maar dmv een E-check is het vertraagd.. de betaling zou ongeveer 20 april door moeten komen.. en ik hoop dan echt dat hij mijn Ipad kan versturen...
bagger paypal.. als de betaling al gelijk was doorgevoerd had ik hem deze week al gehad
Anoniem: 198824
Volgens mij heeft hij iedereen deze standaardmail gestuurd, we zij in ieder geval allemaal zijn # 1Misiek schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:56:
Yep me too, ook mail ontvangen.

Iemand al enige indicatie wanneer we de 3G kunnen importeren?
Hoe betalen jullie dan met paypal dat het zo lang duurt, via bank overschrijving?Minhan schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:59:
Ik neem aan dat als je een creditcard hebt gekoppeld aan paypal, je gewoon direct het bedrag kunt betalen of is dit niet het geval?
Als je een bepaalt limiet raakt, wilt paypal dat je perse een creditcard toevoegt. Sommigen, zoals ikzelf, hebben geen creditcard en kunnen die dan ook niet toevoegen. Dan krijg je met eChecks te maken.BloodDragon schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:28:
[...]
Hoe betalen jullie dan met paypal dat het zo lang duurt, via bank overschrijving?
Ik neem aan dat als je een creditcard hebt gekoppeld aan paypal, je gewoon direct het bedrag kunt betalen of is dit niet het geval?
Gelukkig heb ik nog een paar paypal rekeningen tot mijn beschikking, waardoor ik alsnog door kan blijven bestellen bij Evan.
5183
Sorry hoedje, ik kon nergens zo snel een TR knop vinden5183 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 23:02:
[mbr]*knip*
Reageer dan niet, maar maak een TR aan ;)[/]
Ik heb geen CC, ben ik dan de sjaak met een iPad? Na dit topic gelezen te hebben lijkt het alsof je met een NL account geen apps kan kopen
Anoniem: 124681
http://www.onemorething.n...en-in-de-us-itunes-store/FerdiV schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:42:
Ik heb geen CC, ben ik dan de sjaak met een iPad? Na dit topic gelezen te hebben lijkt het alsof je met een NL account geen apps kan kopen
Anoniem: 355717
Hello Tweakers.
Its Evan in Miami
Please please be patient.
I have over 200 E-Mails that I am still responding to.
My Fingers are Falling off
I just received notification that Apple is shipping me
100 64GB
10016Gb
and 32GB????
We will see..
The I Pads should be in my Office in about a week or so?
So please take a Pill and Calm down...
I am really busting my Butt for everyone and trying to Buy up all the Supply I can.
I Promise you I will continue shipping orders very very soon.
It is not easy with the high demand.
If you E-Mail me please keep it simple and I will do my best to respond as soon as I can.
Just hang in there Tweakers and my Orders will be shipping in a week or so.
Apple is doing all the can to Stop Exporting but they will not Stop me....
Stay in contact and Contact me on Twitter at
http://twitter.com/Evanontour
Or E-Mail me at
RollingStonepics@gmail.com
Hang in there I Pads will be here any day now...
Talk to you guys soon,
Take Care...
Evan T
Its Evan in Miami
Please please be patient.
I have over 200 E-Mails that I am still responding to.
My Fingers are Falling off

I just received notification that Apple is shipping me
100 64GB
10016Gb
and 32GB????
We will see..
The I Pads should be in my Office in about a week or so?
So please take a Pill and Calm down...
I am really busting my Butt for everyone and trying to Buy up all the Supply I can.
I Promise you I will continue shipping orders very very soon.
It is not easy with the high demand.
If you E-Mail me please keep it simple and I will do my best to respond as soon as I can.
Just hang in there Tweakers and my Orders will be shipping in a week or so.
Apple is doing all the can to Stop Exporting but they will not Stop me....
Stay in contact and Contact me on Twitter at
http://twitter.com/Evanontour
Or E-Mail me at
RollingStonepics@gmail.com
Hang in there I Pads will be here any day now...
Talk to you guys soon,
Take Care...
Evan T

Nou dat lijkt me duidelijk, hopelijk wordt een van die 100 64GB's van mij
Via iTunes wel, maar niet via de AppStore op de iPad zelf, dan krijg je foutmelding.FerdiV schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:42:
Grappig, Evan op GoT.
[ Voor 61% gewijzigd door Lulukai op 16-04-2010 13:10 ]
.
I registered.....
This is Evan.....
I am the I Pad Lord.....
Or Santa???
I bring gifts to all good Apple Geeks.....
Have a good day I'm going to Bed..
I dream of FEDEX Knocking on my Door and looking at Boxes and Boxes of I Pads...
Its a dream come turn for many.
This is Evan.....
I am the I Pad Lord.....
Or Santa???
Have a good day I'm going to Bed..
I dream of FEDEX Knocking on my Door and looking at Boxes and Boxes of I Pads...
Its a dream come turn for many.

En Evan kan opeens Nederlands?
Lijkt me dus een nepaccount?
Lijkt me dus een nepaccount?
[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 16-04-2010 12:54 ]
Hopelijk kunnen we snel weer bij Evan bestellen.
[ Voor 79% gewijzigd door Lulukai op 16-04-2010 13:10 ]
.
Tuurlijk niet, die twitter heeft hij zeker voor de grap gemaakt? Hij was hier trouwens al eens eerder maar zijn zooi werd gedelete omdat het als spam werd gezien. (Logisch)
De foto op z'n Twitter komt nogeens niet overeen met de Evan bij de stapels iPad's.
Anoniem: 198824
accountnaam was toen IPADSFROMMIAMI, waarom zou die nu een andere naam gebruiken en/of opnieuw registrerenstfnz schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:56:
Tuurlijk niet, die twitter heeft hij zeker voor de grap gemaakt? Hij was hier trouwens al eens eerder maar zijn zooi werd gedelete omdat het als spam werd gezien. (Logisch)
Anoniem: 82691
Gifts lol. Nou vind het geen cadeautje. Het blijft een prijzig apparaat. maar wel een leuk speeltjeAnoniem: 355717 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:50:
Zou hem nog best kunnen zijn hoor, er bestaat ook zoiets als Google Translate, kreeg nu net ook weer dezelfde mail van hem, die hierboven ook al staat.
Nee, voor zover ik kan zien niet. Zijn IP resolved naar een Amerikaanse provider en is hetzelfde als van een eerder (weliswaar wegens spam gebanned) account waarbij hij wel zijn rollingstonepics@gmail.com adres gebruikte.
Lijkt me wel dat hij zich nu aan de regels moet houden anders kicken we dit account ook de deur uit.
Lijkt me wel dat hij zich nu aan de regels moet houden anders kicken we dit account ook de deur uit.
Anoniem: 198984
Kheb gisteren iets gedaan waar ik niet van weet of ik er blij mee moet zijn.
Op ebay heb ik geld overgemaakt naar iemand die voor 999 dollar en 35 dollar verzendkosten rekende voor de ipad 3G pre-order.
Wordt dus verstuurd zodra die uit is in Amerika waarschijnlijk eind deze maand.
Mijn beredenering was dat het veilig is omdat ik buyers protection heb tot 1000 dollar op ebay en omdat 1035 volgens paypal koers 780 euro is.
780 voor de 64GB 3G versie leek me een goede deal. Ik ga aan hem vragen of hij de waarde van een standaard 16GB wifi model op de verpakking zet.
Heb ik iets doms gedaan of zit ik gewoon veilig?
Op ebay heb ik geld overgemaakt naar iemand die voor 999 dollar en 35 dollar verzendkosten rekende voor de ipad 3G pre-order.
Mijn beredenering was dat het veilig is omdat ik buyers protection heb tot 1000 dollar op ebay en omdat 1035 volgens paypal koers 780 euro is.
780 voor de 64GB 3G versie leek me een goede deal. Ik ga aan hem vragen of hij de waarde van een standaard 16GB wifi model op de verpakking zet.
Je zit wel met de x-weken tijd waarbij je protection heb. 35 dollar verzendkosten, dus waarschijnlijk USPS. Als vervolgens de 3G nog 3 weken op zich laat wachten voordat ie uit is, en je de verzendtijd er bij telt, en dan nog eens mogelijk de douanetijd, dan kan het zijn dat je protection-tijd afgelopen is.Anoniem: 198984 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:30:
Kheb gisteren iets gedaan waar ik niet van weet of ik er blij mee moet zijn.
Enne... btw als ie gepakt wordt?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Sowieso zou ik nooit pre-orderen voor zo'n bedrag! En wie zegt dat hij de 3G in mei komt? Niemand.
Ze reageren wat traag, maar het ziet er wel beter uit dan de meeste andere aanbieders.FerdiV schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 07:47:
Vertrouwbaar??
Wat zou hij bedoelen met "gecontroleerd"?
Anoniem: 198984
alsie nog niet aangekomen is voordat me 45 dagen buyers protection over zijn geef ik dat aan op de laatste dag. De buyers protection geld als je het binnen 45 dagen meld.
Btw neem ik btw gewoon als risico, ik heb em net gemaild dattie op de doos moest zetten dat het om de 16gb wifi versie gaat. Maar nu ik dit opschrijf kom ik erachter dat dat geen verschil maakt aangezien je boven de 22 euro al invoerrechten via post moet betalen volgens mij.
Misschien had ik iets minder moeten blowen gisteren
Btw neem ik btw gewoon als risico, ik heb em net gemaild dattie op de doos moest zetten dat het om de 16gb wifi versie gaat. Maar nu ik dit opschrijf kom ik erachter dat dat geen verschil maakt aangezien je boven de 22 euro al invoerrechten via post moet betalen volgens mij.
Als je met een creditcard hebt betaald is er een kans dat er een verzekering op de levering wordt gegeven. Check even de voorwaarden van je kaart.Anoniem: 198984 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:45:
alsie nog niet aangekomen is voordat me 45 dagen buyers protection over zijn geef ik dat aan op de laatste dag. De buyers protection geld als je het binnen 45 dagen meld.
http://www.ing.nl/Images/...Creditcard_tcm7-33139.pdfAnoniem: 198984 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:12:
kheb via paypal betaald, paypal factureert me ing creditcard
5.1 De Aankoopverzekering biedt voor de Creditcard
dekking tegen de risico’s van diefstal, verlies en beschadiging
aan goederen die zijn betaald met een Creditcard
gedurende 180 dagen na de aankoop en de goederen
uitsluitend zijn bedoeld voor privégebruik.
6.3 Voor goederen die gedeeltelijk met de Creditcard zijn
betaald is de schadevergoeding maximaal gelijk aan het
percentage van die gedeeltelijke betaling in verhouding tot
de volledige aanschafprijs.
Er is een kleine kans dat je je succesvol kunt beroepen op de aankoopverzekering. Mijn ABN AMRO kaart heeft een aparte aankoopverzekering voor internettransacties. Deze kom ik bij de ING niet tegen. Dat Paypal er tussen zit helpt natuurlijk ook niet. Er is immers niet echt sprake van een 'Creditcard aankoop'.
Maar even bellen kan nooit kwaad natuurlijk.
5183
Gecontroleerd betekend dat Marktplaats weet wie de persoon is.Largo schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:44:
[...]
Ze reageren wat traag, maar het ziet er wel beter uit dan de meeste andere aanbieders.
Wat zou hij bedoelen met "gecontroleerd"?
Die advertentie lijkt me veilig, ik kreeg heel snel een nette transactie. Je bent in principe beschermd via 3 methodes:
1. Gecontroleerd marktplaats verkoper
2. Paypal betaling
3. Creditcard richting Paypal
Maar toch weet ik nog niet of ik het durf bij die gast
Ik heb inmiddels ook antwoord, een beetje kortaf:5183 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:53:
[...]
Gecontroleerd betekend dat Marktplaats weet wie de persoon is.
Die advertentie lijkt me veilig, ik kreeg heel snel een nette transactie. Je bent in principe beschermd via 3 methodes:
1. Gecontroleerd marktplaats verkoper
2. Paypal betaling
3. Creditcard richting Paypal
Maar toch weet ik nog niet of ik het durf bij die gast
"Verzekerd via FedEx, gecontroleerd door marktplaats en er komt mogelijk 60 euro bij van de douane, niet altijd"
Hou dus in elk geval rekening met een aanschafprijs van 815 euro.
Ik wacht denk ik op Evan, misschien heeft hij tzt wel 3G versies.....
5183
Ow, het antwoord wat ik kreeg was een stuk uitgebreider:Largo schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:00:
[...]
Ik heb inmiddels ook antwoord, een beetje kortaf:
"Verzekerd via FedEx, gecontroleerd door marktplaats en er komt mogelijk 60 euro bij van de douane, niet altijd"
Hou dus in elk geval rekening met een aanschafprijs van 815 euro.
Ik wacht denk ik op Evan, misschien heeft hij tzt wel 3G versies.....
Ik heb de naam van de beste meneer weggelaten, dat voegt niets toe.Wij sturen u een officiële offerte, aan de hand van uw NAW gegevens. Als u akkoord gaat met de offerte sturen wij u onze bank informatie, waarmee u de betaling kan overboeken. Er kan ook middels creditcard of Paypal betaald worden. Na ontvangst van uw betaling (1-4 dagen, afhankelijk van uw bank en of het een spoed transactie betreft) sturen wij de iPad met 2 daagse FedEx service naar uw adres in NL. Wij zullen de Amerikaanse winkelprijs op de factuur vermelden, hierdoor krijgt u geen grote naheffingen.
Mvg,
Network Republic, Inc
2931 Irving Blvd. Suite 105
Dallas, TX 75247
United States of America
Tollfree 1.888. NETREP 9 (638-7379)
Tel: +1 214-292-4854
Fax: +1 214-292-4873
Mob: +1 214-714-2209
Email: ****** AIM: **** at NR Web: www.networkrepublic.net
Ik heb geantwoord met de vraag of de prijs "all-in" was, en zo ja dat hij dan een offerte mag doen.
1 voordeel waarschijnlijk, het bedrijf heeft een Nederlandse vestiging, met KVK. Hoewel het adres van de KVK niet klopt (vreemd) betekend het wel dat je een overeenkomst sluit met een Nederlands bedrijf en dat ze dus 100% verantwoordelijk zijn voor de garantie van minimaal 2 jaar.
[ Voor 8% gewijzigd door 5183 op 16-04-2010 15:21 ]
Hoe veel bedrijven weten hier niet onderuit te komen. Alle producten van Apple die je hier koopt hebben ook niet meer dan 1 jaar garantie. Je moet wel enorm veel moeite doen om die 2 jaar garantie dan ook daadwerkelijk te krijgen.5183 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:03:
[...]
1 voordeel waarschijnlijk, het bedrijf heeft een Nederlandse vestiging, met KVK. Hoewel het adres van de KVK niet klopt (vreemd) betekend het wel dat je een overeenkomst sluit met een Nederlands bedrijf en dat ze dus 100% verantwoordelijk zijn voor de garantie van minimaal 2 jaar.
5183
Stond laatst een stuk van in de krant. Maar je wint het altijd, als je maar rechtsbijstand hebtBloodDragon schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:15:
[...]
Hoe veel bedrijven weten hier niet onderuit te komen. Alle producten van Apple die je hier koopt hebben ook niet meer dan 1 jaar garantie. Je moet wel enorm veel moeite doen om die 2 jaar garantie dan ook daadwerkelijk te krijgen.
Wat Apple wel en niet doet heb je geen fluit mee te maken, je hebt een overeenkomst met een bedrijf, hoe die het oplost is niet jouw probleem.
De vorige account is wegens spam verbannen. Deze laten we voorlopig even open voor jullie, ik zal meneer Evan even bijpraten over de do's & dont's.Anoniem: 198824 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:01:
[...]
accountnaam was toen IPADSFROMMIAMI, waarom zou die nu een andere naam gebruiken en/of opnieuw registreren
5183
Dat zou super zijn! Zo hoor je met mensen om te gaan, helaas gebeurd dat niet altijd op fora. Zoals op Fok! mag je niet Engels posten, treurig vind ik dat. Soms moet je uitzonderingen maken, en juist deze keer met iemand die gewoon betrouwbaar en voor een goede prijs voor veel Tweakers zijn best doet.zeef schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:18:
[...]
De vorige account is wegens spam verbannen. Deze laten we voorlopig even open voor jullie, ik zal meneer Evan even bijpraten over de do's & dont's.
Waar vind ik evan op Ebay? Kan hem niet vinden
.. ?
gewoon nee.
Dat is veel te gemakkelijk. Onder Nederlands recht doe je een beroep op art 7:6a BW. In lid 1 en 5 is een garantie een in een garantiebewijs of reclame gedane toezegging door de verkopen of producent aan de consumentenkoper. In lid 3 staat vervolgens dat de koper deze gebruikelijke rechten en vorderingen niet kan of mag beperken.5183 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:21:
[...]
Stond laatst een stuk van in de krant. Maar je wint het altijd, als je maar rechtsbijstand hebt
Wat Apple wel en niet doet heb je geen fluit mee te maken, je hebt een overeenkomst met een bedrijf, hoe die het oplost is niet jouw probleem.
Maar hier wordt een koop gedaan bij een vennootschap in de VS. Dus helaas gaat dit hele verhaal niet op. Het detail dat ze een vestiging in Nederland hebben doet helemaal niet ter zake. Het is een 'koop op afstand' buiten de EU. Hier is geen sprake van een consumentenkoop onder het Nederlands recht.
Voor de mensen die op Apple.com besteld hebben met een NL creditcard: kan iemand mij uitleggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen? Ik krijg nml een foutmelding mbt mijn creditcard (we are unable to obtain an authorization for the credit card you provided). Ik heb als shipping adres een contact in de US en als billing adres hetzelfde maar dan met mijn naam (ivm de creditcard betaling).
Staat ook niet op eBay..SanderPS3 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:40:
Waar vind ik evan op Ebay? Kan hem niet vinden.. ?
Alleen mailen via dat Gmail adres dus ?
gewoon nee.
Ja. Zijn eBay account is etizzim, maar daar staan geen iPads.
[ Voor 29% gewijzigd door JoJo nl op 16-04-2010 17:19 ]
5183
Bij die laatste MP gasten hoef je niet te zijn, de douane/btw moet je alsnog zelf betalen... Minimaal 60 euro.. 
Dan mogen ze hem houden, voor 620 wacht ik wel ff een paar dagen op Evan

Dan mogen ze hem houden, voor 620 wacht ik wel ff een paar dagen op Evan
Hey Guys,
I am the Real Evan. Just to let you know.
Sorry I do not speak Dutch.
I am here to follow the rules and be apart of the I Pad Community on Tweakers
I am not here to Spam I am here because other Tweakers are asking me to Show MySelf....
And for all of you that are asking YES 3G I Pad will be available to ship. Just be Patient. Its coming.
And for all the Tweakers that want to Slap me or Smack me for not being able to ship faster.
Your I Pad will arrive by slow boat across the Atlantic.
Talk to you guys soon
Evan in Miami
I am here to follow the rules and be apart of the I Pad Community on Tweakers
I am not here to Spam I am here because other Tweakers are asking me to Show MySelf....
And for all of you that are asking YES 3G I Pad will be available to ship. Just be Patient. Its coming.
And for all the Tweakers that want to Slap me or Smack me for not being able to ship faster.
Your I Pad will arrive by slow boat across the Atlantic.
Talk to you guys soon
Evan in Miami
Evan great to hear from you, when do you expect 3G pads?Anoniem: 355717 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:37:
Hey Guys,
I am here to follow the rules and be apart of the I Pad Community on Tweakers![]()
Your I Pad will arrive by slow boat across the Atlantic.![]()
Talk to you guys soon
Evan in Miami
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.