Waar haal je die 32 gig vandaan voor die prijs? Ik ben very interestedwdekreij schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:52:
Heb zojuist bericht gekregen dat m'n 32GB iPad gisteren is gekocht, en vandaag verzonden zal worden met FedEx! Ik hoop dat de levering mee gaat vallen en ik 'm halverwege komende week wel binnen heb.
All-in (iPad + shipment + valuta-conversie + betalingskosten + fooi) uitgekomen op 545,50 euro, dus ben dik tevreden
De BTW kan ik aftrekken dus dat is geen probleem![]()
Verwijderd
Ik kan me niet voorstellen dat er 1 iemand is die dat doet..Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:05:
[...]
Je bent gek als je hem dan bij hun koopt
Hier nog iemandCousinBoneless schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:48:
[...]
Waar haal je die 32 gig vandaan voor die prijs? Ik ben very interested
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2010 15:10 ]
Licht je toe aub.bombadil schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:35:
[...]
Je zal een machtiging moeten invullen waarmee Fedex handelt op jouw naam. Eventuele boetes en naheffingen worden dan ook rechtstreeks door de Douane op jezelf verhaalt.
Standaard boete is dacht ik 10% met als minimum van EUR226,- maar of ze die ook bij particulieren de eerste keer opleggen?
Dit kan niet waar zijn, zendingen zijn DDP verstuurd, ver- koper/stuurder is verantwoordelijk voor het hele traject. Verkoper heeft ook bewust valsheid in geschrifte en waarschijnlijk poging tot belastingfraude op grond van de NL wet gepleegd, maar daar is de ontvanger / koper niet de dupe van indien voor deze optie/manier van vesturen is gekozen.
Vandaar ook mijn eerdere post in dit topic dat ik het netjes vond om het al verkoper aan te bieden.
Dat hij het niet zo nauw neemt, en met illegale bezigheiden een slaatje probeert te slaan, is zijn verantwoording en risico.
Als je als koper gaat vragen om omschrijven als "gift" en of een lagere waarde / verkeerde omschrijving cq TARIC code, dan ben je net zo schuldig en zet je aan tot eerder genoemde strafbare feiten.
Ik ga er maar vanuit dat je bij deze bewuste verkoper niet wist, dat er op deze manier werd gehandeld, kan anders niet opmaken hoe je tot jou conclusie komt.
CousinBoneless schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:48:
[...]
Waar haal je die 32 gig vandaan voor die prijs? Ik ben very interested
Van een (vage) kennis
Verwijderd
Ik bestel hem denk ik bij die Evan.
$950 voor een 64GB, en hij betaalt alles, ook als er douanekosten bij zitten.
Als het goed is heb ik hem dan dinsdag binnen
Kan niet wachten.
Wat zijn eigenlijk de nadelen ervan als je hem uit Amerika laat komen?
Kan niet wachten.
Verwijderd
Je kan hem niet koppelen aan je iTunes account dacht ik. En aankopen met een NL creditcard worden hem ook niet.Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:46:
Kan niet wachten.
Verwijderd
Duck, lees eerst even de topic terug.... Je kan gewoon switchen tussen NL en US account en kopen en syncen wat je wilt.
Volgens mij zit het zo:
Je kan met een NL account iPad apps kopen uit de NL store.
Je kan apps van je NL account uit iTunes op je PC syncen met je iPad.
Je kan geen apps van je NL account aanschaffen vanaf je iPad.
Je kan met een NL account iPad apps kopen uit de NL store.
Je kan apps van je NL account uit iTunes op je PC syncen met je iPad.
[ Voor 13% gewijzigd door matthijst op 10-04-2010 17:00 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
En kan je je NL CC dan koppelen aan je US acc?Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:54:
Duck, lees eerst even de topic terug.... Je kan gewoon switchen tussen NL en US account en kopen en syncen wat je wilt.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2010 17:02 ]
Als je in US een ipad 16gb koopt, dan hoef je dus geen import kosten oid te betalen omdat het onder een bepaalde grens is qua aantal dollars?
Geen garantie. Risico op een stoeptegel. De hogere prijs. Amerikaans USB snoerVerwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:46:
Kan niet wachten.

Alles wat je meeneeemt in het vliegtuig is tot €450 belasting vrij.dimako_ schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:08:
Als je in US een ipad 16gb koopt, dan hoef je dus geen import kosten oid te betalen omdat het onder een bepaalde grens is qua aantal dollars?
Op goederen via koerier/post betaal je tot €22,- geen btw.
[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 10-04-2010 17:11 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Eh, jawel hoor, zolang je gewoon een iTunes account hebt ingesteld in je iPad, maakt het geen ruk uit of je iPad Amerikaans, Duits of Afrikaans is, zelfde apparaat/software.matthijst schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:57:
Eh, nee hoor. De Nederlandse app store is niet bereikbaar vanaf een USA iPadthaan schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:09:
[...]
Eh, jawel hoor, zolang je gewoon een iTunes account hebt ingesteld in je iPad, maakt het geen ruk uit of je iPad Amerikaans, Duits of Afrikaans is, zelfde apparaat/software.
Verwijderd
-Vraag doorgezet naar iPad Discussies en Ervaringen topic-
[ Voor 137% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2010 17:38 ]
Dewat? Erg idioot. En als je in je Nederlandse iTunes account, de Amerikaanse appstore kiest. Kan het dan wel gewoon?Donstil schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:12:
[...]
Eh, nee hoor. De Nederlandse app store is niet bereikbaar vanaf een USA iPad
Zolang je verder kan syncen vanaf je Mac/PC is het verder geen punt lijkt me, maar toch idioot.
Verwijderd
Duck, misschien moet je je vragen over de accounts niet in het importeren topic zetten.
Ik gaf je een goede tip, lees de ipad topics eens door, daar staat alles netjes uitgelegd hoe het werkt en hoe je het kan omzeilen.
Ik gaf je een goede tip, lees de ipad topics eens door, daar staat alles netjes uitgelegd hoe het werkt en hoe je het kan omzeilen.
Verwijderd
Of je beantwoord de vragen. Lijkt me wel vrij veel met import te maken te hebben deze vragen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:33:
Duck, misschien moet je je vragen over de accounts niet in het importeren topic zetten.
Dat zal toch wel veranderen als de iPad hier ook te koop is ga ik vanuit?Donstil schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:12:
[...]
Eh, nee hoor. De Nederlandse app store is niet bereikbaar vanaf een USA iPad
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Dat van dat USB snoer is me toch vervelend, die pakt onze 12Volt nietDonstil schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:09:
[...]
Geen garantie. Risico op een stoeptegel. De hogere prijs. Amerikaans USB snoer
Maargoed over die US/NL accounts, vervelend maar overkomelijk.
Heb net maar even een Amerikaanse account aangemaakt, komt vast ooit nog wel eens van pas.
Kan niet wachten tot maandag de 64GB er is, en dinsdag de 16GB!
Hebben trouwens meer mensen van Evan een foto gekregen? Hij had me een foto gemaild van de stapel iPads die hij had.. De tering, die moet grof gerekend over de $70.000 geinvesteerd hebben!
[ Voor 21% gewijzigd door thaan op 10-04-2010 17:51 ]
Verwijderd
Weet iemand of ik ook twee ipads naar 1 adres kan laten verzenden maar wel apart van elkaar of dit problemen kan geven?
Is er ene bepaald aantal wat je mag invoeren?
Want anders kan ik ook 20 tegelijk laten komen en door de douane laten gaan, betaal ik dan alleen btw over die 499 dollar.?
Is er ene bepaald aantal wat je mag invoeren?
Want anders kan ik ook 20 tegelijk laten komen en door de douane laten gaan, betaal ik dan alleen btw over die 499 dollar.?
@bbouws.
Je hebt me nu wel overgehaald om de 64GB te gaan kopen. Dan maar iets langer wachten aangezien ik dat nu niet kan financieren ;$ Maarja al mijn muziek krijg ik er niet op dat is ruim 100GB dus daar hoef ik niet naar te kijken maar als ik zo al zie dat je al op de 30GB zit. Dan vind ik dat al veel en lijkt me logisch dat je dan blij bent met 64GB.
En bedankt voor degene die ook hebben gereageerd. Ik ben over alleen nu nog kijken wanneer ik hem ga halen ^^!
Als ik hier goed lees ben ik bij Fedex het beste. Aangezien ik hier veel reacties over hoor. Vraag me alleen af hoeveel ik dan kwijt ben ongeveer als je alle kosten bij elkaar optelt met BTW.
Je hebt me nu wel overgehaald om de 64GB te gaan kopen. Dan maar iets langer wachten aangezien ik dat nu niet kan financieren ;$ Maarja al mijn muziek krijg ik er niet op dat is ruim 100GB dus daar hoef ik niet naar te kijken maar als ik zo al zie dat je al op de 30GB zit. Dan vind ik dat al veel en lijkt me logisch dat je dan blij bent met 64GB.
En bedankt voor degene die ook hebben gereageerd. Ik ben over alleen nu nog kijken wanneer ik hem ga halen ^^!
Als ik hier goed lees ben ik bij Fedex het beste. Aangezien ik hier veel reacties over hoor. Vraag me alleen af hoeveel ik dan kwijt ben ongeveer als je alle kosten bij elkaar optelt met BTW.
Verwijderd
64 GB = 950 dollar. All-in.DannyBevers schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 18:31:
@bbouws.
Maakt dus wel uit.thaan schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:09:
[...]
Eh, jawel hoor, zolang je gewoon een iTunes account hebt ingesteld in je iPad, maakt het geen ruk uit of je iPad Amerikaans, Duits of Afrikaans is, zelfde apparaat/software.
Werkt niet.
[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 10-04-2010 18:54 ]
Maar dat zal toch wel gaan werken als de iPad hier uitkomt en de Nederlandse Appstore geschikt wordt voor de iPad? Je bent met een Amerikaanse iPad toch niet voor eeuwig aangewezen op de Amerikaanse Appstore?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Dat neem ik aan ja 
Gewoon een US accountje aanmaken om op je iPad in de appstore te browsen en dan op je PC met je NL account kopen en syncen. Of, als je US only apps wilt kopen, of niet kunt wachten tot ze in de NL S
Gewoon een US accountje aanmaken om op je iPad in de appstore te browsen en dan op je PC met je NL account kopen en syncen. Of, als je US only apps wilt kopen, of niet kunt wachten tot ze in de NL S
Dat is nog moeilijk te voorspellen natuurlijk. Apple heeft hier geen uitspraken over gedaan dus het is een kwestie van afwachten. Ik denk zelf dat het wel gaat werken maar het blijft een risico als je er snel een wil hebben.Tourniquet schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:31:
[...]
Maar dat zal toch wel gaan werken als de iPad hier uitkomt en de Nederlandse Appstore geschikt wordt voor de iPad? Je bent met een Amerikaanse iPad toch niet voor eeuwig aangewezen op de Amerikaanse Appstore?
Het is het postbedrijf van de US, deze zal het dus overdragen aan de Post in het geval van BE.Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:26:
Weet niemand welke koerierdienst in Belgie de USPS zendingen oppikt??
Taxipost is als ik me niet vergis de pakketpost versie.
Ik heb net mijn track&trace nummer van Evan gekregen, had vanochtend het geld via Paypal overgemaakt.
Het kan soms even duren, heb geduld
Het kan soms even duren, heb geduld
debeerzietzevliegen.nl
Maak jij je nou maar niet druk, komt wel goed. Die gozer heeft het ziekelijk druk, je tracking nummer komt wel. Ik heb ook zojuist me 2e tracking nummer gekregen. Zal zo even de foto posten.Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 20:46:
Net...? Dan betekent het dat hij wel achter de PC zit?
Heb zojuist het trackingnummer gehad. Spannend dus, nog een paar daagjes wachten. Hopelijk kan ik die dag thuis werken zodat ik aanwezig ben als de Fedex meneer langskomt.
Het is imo niet echt interessant (zeker gezien Evan's prijzen), maar voor diegenen die het misschien wel handig zouden vinden; vanaf vandaag worden de iPads ook bij alle Capi vestigingen op Schiphol verkocht. Vanaf €749,- voor 16GB.

[ Voor 7% gewijzigd door Moejo op 11-04-2010 01:25 ]
Verwijderd
Jeuh. Evan hem verstuurt hem maandag, woensdag in huis dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2010 08:33 ]
Excuses, Mrs. Thaan leidde even af.

Als dat zo is ga ik er nog maar 1 bestellen... Wat een idiote prijzen, enig idee of dat de officiele prijzen hier worden? Kan het me niet voorstellen.Moejo schreef op zondag 11 april 2010 @ 01:24:
Het is imo niet echt interessant (zeker gezien Evan's prijzen), maar voor diegenen die het misschien wel handig zouden vinden; vanaf vandaag worden de iPads ook bij alle Capi vestigingen op Schiphol verkocht. Vanaf €749,- voor 16GB.
[ Voor 51% gewijzigd door thaan op 11-04-2010 09:10 ]
Yay. De zus van een vriendin in amerika heeft de 64G voor me gehaald. Ze hadden het gelijk geactiveerd en (snel) gechecked op dead pixels. Maandag wordt het opgestuurd.
Ik ga persoonlijk voor $699+19%thaan schreef op zondag 11 april 2010 @ 09:09:
[...]
Als dat zo is ga ik er nog maar 1 bestellen... Wat een idiote prijzen, enig idee of dat de officiele prijzen hier worden? Kan het me niet voorstellen.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Als in, omgerekend €523+19%? Dus ongeveer 600 euro? Dan heb je 'm bij Evan nog goedkoper.kmf schreef op zondag 11 april 2010 @ 09:34:
Yay. De zus van een vriendin in amerika heeft de 64G voor me gehaald. Ze hadden het gelijk geactiveerd en (snel) gechecked op dead pixels. Maandag wordt het opgestuurd.
[...]
Ik ga persoonlijk voor $699+19%
Ik denk van ons allemaal! Prachtig!
Heeft iemand nog recent gehoord wat hij nog op voorraad heeft?
Verwijderd
Gisteren toen ik hem vroeg of ik er 1 kon bestellen mailde hij dit:Heeft iemand nog recent gehoord wat hij nog op voorraad heeft?
Hello,
I can ship you 64GB I Pad
This is all I have in Stock today??
The 64GB is $950 Each with FEDEX Shipping.....
Dat zei hij bij mij ook, toen ik hem daarna nog een keer mailde kon ik wel de 16GB bestellen.
Die is nu al onderweg naar Nederland
debeerzietzevliegen.nl
Verwijderd
Die van mij verstuurt hij pas maandag, dus woensdag binnen. Kan écht niet wachten.debeer schreef op zondag 11 april 2010 @ 09:48:
Dat zei hij bij mij ook, toen ik hem daarna nog een keer mailde kon ik wel de 16GB bestellen.
Verwijderd
en met de douane inklaringskosten erbij neem ik dan aan.
Die krijg je dan ook automatisch. (en je verzendkosten?)
kmf schreef op zondag 11 april 2010 @ 09:34:
[...]
Ik ga persoonlijk voor $699+19%
Douane inklaring gaat lekker naar de belastingdienst voor teruggaveVerwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:12:
en met de douane inklaringskosten erbij neem ik dan aan.Die krijg je dan ook automatisch. (en je verzendkosten?)
[...]
Zo ook 52% van de kosten van de ipad+verzending
Da's mijn gok voor de officiele prijs in NL. Importeren is misschien goedkoper, maar je hebt dan wel zeker garantie.thaan schreef op zondag 11 april 2010 @ 09:39:
[...]
Als in, omgerekend €523+19%? Dus ongeveer 600 euro? Dan heb je 'm bij Evan nog goedkoper.
[ Voor 30% gewijzigd door kmf op 11-04-2010 10:33 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ik heb 'm ook nog maar even gemaild.
Hebben jullie ook allemaal een duckhead besteld bij DealExtreme voor je iPad?
Aangezien hij 2x zo langzaam oplaad via USB, is het wel zo fijn de normale oplader te gebruiken.
Zonder een lelijke kabel in je charger te stoppen
Aangezien hij 2x zo langzaam oplaad via USB, is het wel zo fijn de normale oplader te gebruiken.
bij mij EXACT hetzelfde verhaaldebeer schreef op zondag 11 april 2010 @ 09:48:
Verwijderd
Wat zijn die 2 ronde dingetjes bovenop? En kan je daar gewoon je Amerikaanse stekker insteken?thaan schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:39:
Verwijderd
Hi is nog niet ens leverbaar, maar ga er maar vanuit dat hij dit ook zal aanbieden zolang deze niet tegen een betere rpijs in europa is op te halen.
Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:57:
Enig idee of Evan ook de 3G iPad gaat leveren?
Verwijderd
Ik heb er denk ik overheen gelezen maar wat waren jullie voor de 16GB inclusief de overige kosten nu kwijt?
Dat is inderdaad een goeie, heb even in m'n la gekeken en had er nog 1 liggen.thaan schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:39:
Bedankt voor de tip.
Ik heb voor de 16GB $750 betaald tegen een wisselkoers van 1,31454.
[ Voor 6% gewijzigd door debeer op 11-04-2010 11:13 ]
debeerzietzevliegen.nl
Je hoeft die Ipad toch niet te activeren zoals een Iphone?
[ Voor 73% gewijzigd door Samplex op 11-04-2010 11:39 ]
Verwijderd
Is dat gewoon een stekker met een ingebouwde USB poort?thaan schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:39:
Hey vraagje, hoe weet jij dit? Ik belde net even met die locatie en de man die ik aan de lijn kreeg zij dat hij ze nog niet had (maar wel kreeg binnenkort)?Moejo schreef op zondag 11 april 2010 @ 01:24:
Zojuist één besteld.thaan schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:39:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bedankt voor de tip, zojuist gedaanthaan schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:39:
& DeBeer & Rivanov; geen dank. Ik heb er al eerder 1 besteld, ze zijn niet zo mooi wit als de adapter die bij je iPad zit, maar iets geler.vistu schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:36:
[...]
Bedankt voor de tip, zojuist gedaan. Nu nog wachten op het hele inklaringsverhaal bij TNT voor ik mijn iPad heb.
Nee, alleen een opzetstukje voor je originele iPad adapter. Gebruik er ook 1 voor me iPhone.Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:22:
[...]
Is dat gewoon een stekker met een ingebouwde USB poort?
Kan ik dat stukje niet van de iPhone oplader afhalen? Bij m'n iPhone zat ook zo'n oplaadblokje.
Dat moet toch ook werken??
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lijkt me wel. Bij mijn 1e iPhone ook een amerikaanse opzet stuk vervangen door zon duckhead.
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Ja precies dat kan ook, maar ik gebruik ze allemaal (iPhone, iPod etc.) dus dan is een paar extra wel zo handig, + ze kosten 3x niks.Rivanov schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:57:
Kan ik dat stukje niet van de iPhone oplader afhalen? Bij m'n iPhone zat ook zo'n oplaadblokje.
Verwijderd
Ik heb een paar dagen geleden er ook een paar extra aangeschaft, gaat hard hier in huis met 3 iphones, paar macbooks en nu nog paar ipads. Alles geimporteerd.
Een vriend van me werkt daar en ik heb het gisteren van hem gehoord. Zij hadden hem in ieder geval al liggen, maar er zijn vijf Capi-winkels op Schiphol, misschien dat ze hem in slechts een paar daarvan (gaan) verkopen?MenaceD schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:24:
[...]
Hey vraagje, hoe weet jij dit? Ik belde net even met die locatie en de man die ik aan de lijn kreeg zij dat hij ze nog niet had (maar wel kreeg binnenkort)?
Verwijderd
Di screenshot is al zeker een maand geleden op verschillende blogs verschenen, maar dat betekent niet dat dit de juiste prijzen worden maar zou wel kunnen. Dollar gewoon omgezet naar de Euro.
Ik moet mijn paypal account allereerst nog activeren voordat ik uberhaupt kan importeren merk ik, duurt 3 a 4 dagen
Verwijderd
Ik ookCousinBoneless schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:14:
Ik moet mijn paypal account allereerst nog activeren voordat ik uberhaupt kan importeren merk ik, duurt 3 a 4 dagen
Maar stel, ik wil de iPad 3G tegen die tijd uit Amerika halen via zo'n iemand als Evan. Hoeveel zou ik dan ongeveer kwijt zijn (voor een $729 iPad)?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2010 17:22 ]
Liggen alle pakketjes via evan nu nog in Parijs?
(die nu onderweg zijn)
(die nu onderweg zijn)
Ik snap niet waarom iemand voor een 3G versie zou gaan
ten eerste moet je dan of een extra data abonnement afsluiten of een duosim nemen en die knippen tot microsim formaat en dan ben je niet bereikbaar op je telefoon als je internet op je iPad.. waardeloos dus..
beter je ipad ff jailbreaken, van je iphone of ander toestel wifi hotspot maken en op die manier internetten, werkt prima..
ten tweede, veel mensen geven als argument de GPS chip, hier zie ik de meerwaarde ook niet van in.. je gaat me toch niet vertellen dat mensen gaan navigeren met ipad in auto ? wat een onzin.. en locatiebepaling werkt perfect op mijn wifi only versie, heel precies, max 5 meter afwijking..
en dan nog dat hij 130 dollar duurder is en een maand later beschikbaar is..
oh ja en die lelijke zwarte rand natuurlijk nog..
Verwijderd
Die van mij in ieder geval wel, ligt er ook al 2 dagen. Nu maar hopen dat die franse socialisten niet aan het staken zijn.
Zal wel door de zondag komen. Normaal liggen me fedex pakketjes nooit zo lang in parijs namelijk.Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:30:
Die van mij in ieder geval wel, ligt er ook al 2 dagen. Nu maar hopen dat die franse socialisten niet aan het staken zijn.
Verwijderd
Daar hoef je je ipad niet eens voor te jailbreaken, alleen je iphone moet gejailbroken zijn;)bbouws schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:30:
[...]
beter je ipad ff jailbreaken, van je iphone of ander toestel wifi hotspot maken en op die manier internetten, werkt prima..
Wie is Evan?Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:20:
[...]
Ik ookMaar ga je nou voor de 3g?
Maar stel, ik wil de iPad 3G tegen die tijd uit Amerika halen via zo'n iemand als Evan. Hoeveel zou ik dan ongeveer kwijt zijn (voor een $729 iPad)?
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ik heb op dit moment al een tweede abonnement (met data-bundel obviously), maar de telefoon die ik nu met dat abonnement gebruik is gewoon lekker simpel - handig met het uitgaan, etc. Het nadeel daarvan is wel dat het internetten natuurlijk voor geen meter werkt. Dus de iPad kan ik dan weer mooi gebruiken voor het internetten. Op dat soort momenten hoef ik op dat nummer dan ook niet bereikbaar te zijn, daar heb ik m'n ander telefoonnummer al voor.bbouws schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:30:
[...]
Ik snap niet waarom iemand voor een 3G versie zou gaan
ten eerste moet je dan of een extra data abonnement afsluiten of een duosim nemen en die knippen tot microsim formaat en dan ben je niet bereikbaar op je telefoon als je internet op je iPad.. waardeloos dus..
Natuurlijk werkt jouw methode van iPhone jailbreaken/gebruiken als hotspot net zo goed, misschien zelfs beter, maar ieder z'n ding zou ik zeggen?
Dat is het enige dat me nog enigszins laat twijfelen, zonder die rand zie hij er veel mooier uit idd. Al denk ik nog steeds dat de WiFi ontvangst dankzij die rand ook wel een stuk beter zal zijn, ongeacht of de antenne/module er nou wel direct achter geplaatst wordt of gewoon op dezelfde plek blijft als bij de huidige versie. De rand heeft dus zowel voor- als nadelen imo.[...]
Volgens mij doelen ze niet op de rand rondom de iPad, maar de zwarte balk die je bij de 3G verse bovenaan op de achterkant vind. Dat is een plastic stuk in de aluminium achterkant om het 3G signaal nog enigzins kans te geven om bij de antenne aan te komendiotav schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:19:
Die rand zit er om de iPad vast te houden, anders raak je de gehele tijd de interface.
Vannacht zal ie naar Nederland komen waarschijnlijk, dus dan heb je 'm morgen.
Die van mij is nu in Memphis, vannacht naar Parijs.. morgen naar Nederland en dinsdag in huis.
Die van mij is nu in Memphis, vannacht naar Parijs.. morgen naar Nederland en dinsdag in huis.
Dat lijkt me wel.. 
Of niet? Aangezien FedEx blijft aangeven dat ie op woensdag aankomt..
Evan mailde me dat hij denkt dat hij gewoon dinsdag arriveert.

[ Voor 89% gewijzigd door Rivanov op 11-04-2010 18:28 ]
Die van mij ligt ook in Memphis, FedEx zegt dat ie dinsdag 12.00 afgeleverd wordt.Rivanov schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:27:
Dat lijkt me wel..
debeerzietzevliegen.nl
Bij mij staat woensdag 18:00.
Maar als die van jou ook nog in Memphis ligt dan houd ik jouw T&T aan!
Dit is zo frusterend!
Maar als die van jou ook nog in Memphis ligt dan houd ik jouw T&T aan!
Dit is zo frusterend!
[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 11-04-2010 18:55 ]
Verwijderd
Die van mij ligt in Memphis en komt ook dinsdag. 
Rivanov woont waarschijnlijk in friesland, dan krijgt hij 'm pas woensdag.
Rivanov woont waarschijnlijk in friesland, dan krijgt hij 'm pas woensdag.
On Schedule
Arrived at FedEx location
MEMPHIS, TN
Apr 11, 2010 9:14 AM
MEMPHIS, TN
Apr 10, 2010 6:29 PM
Left FedEx origin facility
MIAMI, FL
Apr 10, 2010 12:43 PM
Picked up
MIAMI, FL
Ship date
Apr 10, 2010
Estimated delivery
Apr 13, 2010 by 12:00 PM
MEMPHIS, TN
Apr 11, 2010 9:14 AM
MEMPHIS, TN
Apr 10, 2010 6:29 PM
Left FedEx origin facility
MIAMI, FL
Apr 10, 2010 12:43 PM
Picked up
MIAMI, FL
Ship date
Apr 10, 2010
Estimated delivery
Apr 13, 2010 by 12:00 PM
debeerzietzevliegen.nl
Verwijderd
weet iemand wat er gebeurt als je 10 tegelijk besteld en dit op 1 adres laat bezorgen?
Ik bedoel wat gebeurt er bij de doane, alleen btw of....
Ik bedoel wat gebeurt er bij de doane, alleen btw of....
@debeer: Ik heb dezelfde tijden..alleen mijn delivery date is woensdag..
Zou dat komen omdat ik er twee heb laten verzenden? Lijkt me niet..zitten gewoon in hetzelfde vliegtuig..
Zou dat komen omdat ik er twee heb laten verzenden? Lijkt me niet..zitten gewoon in hetzelfde vliegtuig..
Geen idee, ik woon in het midden van het land, misschien dat dat iets uitmaakt?
Mag wel hopen dat ie dinsdag komt, neem er een dagje vrij voor
Mag wel hopen dat ie dinsdag komt, neem er een dagje vrij voor
debeerzietzevliegen.nl
Ik in het Zuiden, onder Eindhoven. Maar dat zou niets uit moeten maken lijkt me.
Verwijderd
Rivanov, maakt wel uit. Vanuit Amsterdam distributie rijden ze ook naar mij uit. Eindhoven moet eerst bevoorraad worden vanuit Amsterdam, dus wordt het een dag later.
Is dat serieus? Dat is wel balen..
Verwijderd
offtopic: ik neem aan dat je het hier over hebt? Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind het niet echt lelijk.bbouws schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:30:
[...]
...

Nou dat zal toch niet? Volgensmij zijn er diverse fedex punten in nederland.Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:20:
Rivanov, maakt wel uit. Vanuit Amsterdam distributie rijden ze ook naar mij uit. Eindhoven moet eerst bevoorraad worden vanuit Amsterdam, dus wordt het een dag later.
De pakketjes voor mij gaan altijd via Parijs naar Ridderkerk (onder rdam) en dan vanaf daar naar mij (ik woon bij rotterdam)
Om dezelfde reden als dat 3G op een netbookje heel handig is. Altijd internet, overal. In de trein, in het hotel (zonder dure wifi kraskaartjes te hoeven kopen). En geen gezeur met eerst steeds moeten koppelen aan je telefoon. Gewoon aan zetten en klaar, internet.bbouws schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:30:
[...]Ik snap niet waarom iemand voor een 3G versie zou gaan
ten eerste moet je dan of een extra data abonnement afsluiten of een duosim nemen en die knippen tot microsim formaat en dan ben je niet bereikbaar op je telefoon als je internet op je iPad.. waardeloos dus...
Trouwens, ik zou er nooit een abonnement voor nemen. Gewoon een prepay kaartje er in. Bijvoorbeeld van T-mobile, die rekenen maximaal 2,50 per dag. Ik zal het toch niet dagelijks gebruiken dus dat is dan prima. Ik ben zowiezo anti-abonnementen, heb ook gewoon prepay op mijn telefoon.
Dat gaat dus niet werken langs de autoweg. Die WiFi locatiebepaling werkt aan de hand van de MAC adressen van de access points die hij ziet. Op de een of andere manier is van veel access points de lokatie bekend. Maar je moet dus wel WiFi access points kunnen zien om dat uberhaupt te laten werken.bbouws schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:30:
[...]ten tweede, veel mensen geven als argument de GPS chip, hier zie ik de meerwaarde ook niet van in.. je gaat me toch niet vertellen dat mensen gaan navigeren met ipad in auto ? wat een onzin.. en locatiebepaling werkt perfect op mijn wifi only versie, heel precies, max 5 meter afwijking..
Wel even in het midden gelaten of mensen echt gaan navigeren met zo'n ding, lijkt mij ook een beetje groot. Aan de andere kant, scheelt wel een hoop turen op zo'n klein schermpje. Maar ik zou niet weten waar ik dat ding moet laten in mijn auto, zelfs met een goede houder zit hij altijd wel ergens voor in de weg. Is het niet voor de middenconsole dan wel de passagiersstoel. Op het dashboard/raam is helemaal uit de boze want dan blokkeert hij veel te veel uitzicht.
Maar ik denk wel dat er andere toepassingen te bedenken zijn voor GPS. Jammer dat hij geen camera heeft, anders was augmented reality er eentje.
Die 130 dollar vind ik ook erg aan de prijs inderdaad. Maar voor de Dell Mini 10v netbook kost het ook 140 euro extra dus het is vergeleken met andere fabrikanten niet extreem duur. Aan de andere kant, zo'n modempje kost tegenwoordig een paar tientjes dus het is wel lekker cashen voor Apple.bbouws schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:30:
[...]en dan nog dat hij 130 dollar duurder is en een maand later beschikbaar is..
Ik vind het ook jammer dat hij later beschikbaar is, anders had ik hem al wel besteld denk ik. Die zwarte rand vind ik ook vreselijk lelijk trouwens.
Zozo vloek jij altijd zo op zondag

Verwijderd
Over het WiFi gebeuren: je zou in theorie dus ook zo'n MiFi apparaatje met abo kunnen halen zoals bijvoorbeeld bij Vodafone ? Voor zover ik het heb begrepen kun je dan via de Wifi van de iPad toch overal internetten.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2010 21:11 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.