My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kwam vanzelf, maar pas 4 uur later ofzo. Ik gok dat hij einde dag naar Fedex gaat en daar de tracking codes pas krijgt. Vervolgens moet hij ze nog naar iedereen mailen. Even geduld dusDonstil schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:37:
Moesten jullie echt zeuren om de tracking of kregen jullie het vanzelf?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
FEDEX had ooit een pakket gewoon in m'n brievenbus gegooid zonder handtekening te vragen.
UPS tot nu toe altijd netjes afgehandeld.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
/edit: Excuus, je hebt het over UPS..
[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 08-04-2010 22:51 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Uit ervaring weet ik dat je bij Ups altijd Btw en invoerrechten betaaldkmf schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:48:
Als je de keuze hebt om dingen te laten verzenden met UPS of FEDEX, welke is dan beter?
FEDEX had ooit een pakket gewoon in m'n brievenbus gegooid zonder handtekening te vragen.
UPS tot nu toe altijd netjes afgehandeld.
en dat bij 50% van de pakketjes die ik van Fedex krijg er niets betaald hoeft te worden.
Dus als ik mag kiezen kies ik altijd voor fedex.
Als ik moet kiezen tussen Usps en Ups doe mij dan maar Ups omdat deze veel sneller leverd.
Eric
IPhone 3GS , IPad 16gb
BTW en invoerrechten maken niks uit, die krijg ik terug. Snelheid en correctheid is belangrijkste. (als je ook nog kan aangeven wanneer je iets bezorgd wilt worden...)Eric_b schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:21:
[...]
Uit ervaring weet ik dat je bij Ups altijd Btw en invoerrechten betaald
en dat bij 50% van de pakketjes die ik van Fedex krijg er niets betaald hoeft te worden.
Dus als ik mag kiezen kies ik altijd voor fedex.
Als ik moet kiezen tussen Usps en Ups doe mij dan maar Ups omdat deze veel sneller leverd.
Eric
UPS vanuit duitsland had ik gemerkt dat je enkel een dagdeel kan aangeven. Hoe het met fedex zit weet ik niet.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Hoe vlot reageert hij normaal gesproken? Het is daar nu begin van de avond, en zit toch wel een beetje te springen om het geld via paypal te betalen zodat hij ook meteen geshipped kan worden.
Misschien ben ik wel te ongeduldig, ik kan gewoon niet op me iPad wachten.
Ik laat m'n koper wel even de ipad testen op pixeldefecten en zo.
Ja dat is een beetje afhankelijk van je vraag viel me op.
Een aanvraag had ik binnen 30min. Betaling aanvraag via paypal ook.
Daarna me adress nog geweizigd en daar kreeg ik binnen 1uur30 een antwoord op.
Nu hoop ik nog op een Tracking als ik straks wakker wordt.
Je "koper" is een particulier? MyUS of anderen zullen dat niet voor je doenkmf schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:22:
Na de apple event heb ik toch maar besloten om een 64GB te laten opsturen. Ik had voorgenomen rustig te wachten als er wat meer duidelijkheid was over release en prijs. Maar nu er niks over gezegd werd ga ik toch maar voor de US-versie.
Ik laat m'n koper wel even de ipad testen op pixeldefecten en zo.
Is een particulier. Haar zus gaat langs de apple store voor het weekend. Als het op is, dan bestellen ze het via de apple online store.Tooooony schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:28:
[...]
Je "koper" is een particulier? MyUS of anderen zullen dat niet voor je doen
Hij heeft me net gemaild, kennelijk werktie gewoon niet 24/7Donstil schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:25:
@hierboven.
Ja dat is een beetje afhankelijk van je vraag viel me op.
Een aanvraag had ik binnen 30min. Betaling aanvraag via paypal ook.
Daarna me adress nog geweizigd en daar kreeg ik binnen 1uur30 een antwoord op.
Nu hoop ik nog op een Tracking als ik straks wakker wordt.
Ik heb al een paypal request gekregen en betaald, krijg hem maandag afgeleverd!
Verwijderd
Haha onze ipads liggen naast elkaar.Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:33:
Ik heb mijn tracking vanochtend gekregen. Mijn Ipad is nu in Memphis en wordt maandag bezorgd.
Kan jij op de tracking pagina je destination zien? Bij mij laat hij daar niets zien (en zou graag weten of me adres weiziging nog is doorgekomen)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dunstil, je emailadres uit je profiel is niet meer juist. Ik kan je dus geen mail sturen.Donstil schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:37:
[...]
Haha onze ipads liggen naast elkaar.
Kan jij op de tracking pagina je destination zien? Bij mij laat hij daar niets zien (en zou graag weten of me adres weiziging nog is doorgekomen)
Wil je contact met mij opnemen?
Verwijderd
Ik denk dat ik even wacht tot 2019, dan zal de dollar wel niks meer waard zijnVerwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:08:
ik wacht even af tot volgend jaar, ik ga dan in mei weer naar florida en denk dat ik hem dan pas koop.
Haters everywhere but I don’t really care
iPad9GPromatthijst schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:14:
[...]
Ik denk dat ik even wacht tot 2019, dan zal de dollar wel niks meer waard zijn
Waar?Rivanov schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:42:
Zojuist iPad dock en iPad case besteld..
Case en dock zijn ook onderweg
*druk bezig is met tracken*
whoei!
Verwijderd
En nu maar hopen dat de douane geen argwaan krijgt als er 5 mp3/mp4 spelers van 100 dollar naast elkaar binnenkomen.Donstil schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:37:
[...]
Ik kan trouwens ook geen tracking destination zien.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 10:09 ]
Kosten: 599 USD + ±100 USD shipment + klein fooitje = kleine 550 euro voor de 32GB iPad. BTW kan ik terugvorderen, dus dat is geen probleem
nice:)wdekreij schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:16:
Yes! Had bijna via Ebay besteld toen ik me bedacht dat ik nog een kennis in de VS had. Via Facebook contact opgenomen, en ze is bereid om even een iPad op te pikken en door te sturenHeb de Best Buy bij haar in de buurt gebeld, de 64GB was out of stock dus ik ga voor een 32GB. Ervan uitgaande dat ze hem morgen opstuurt moet ik 'm tegen het eind van volgende week toch wel in huis hebben!
![]()
Kosten: 599 USD + ±100 USD shipment + klein fooitje = kleine 550 euro voor de 32GB iPad. BTW kan ik terugvorderen, dus dat is geen probleem
Kan je die kennis niet nog een keer vragen?
and again?dimako_ schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:20:
[...]
nice:)
Kan je die kennis niet nog een keer vragen?
d'r liggen wel meer iPads naast elkaar geloof ikDonstil schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:37:
[...]
mijne is ook in Memphis nu.
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Einde van de dag gaat mevr/mr de kennis een hele pallet ipad's halen @ bestbuy
PM maar even
Haha ja ik kan het hele traject dromen door al die dingen die ik inmiddels heb laten verzenden maar ik ben blij dat hij nu niet alleen is.messi schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:36:
[...]
d'r liggen wel meer iPads naast elkaar geloof ik
mijne is ook in Memphis nu.
(onze stoeptegel
we kunnen altijd nog samen een straatje leggen danDonstil schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:12:
[...]
Haha ja ik kan het hele traject dromen door al die dingen die ik inmiddels heb laten verzenden maar ik ben blij dat hij nu niet alleen is.
(onze stoeptegel)
ja ik blijf het een merkwaardig verhaal vinden. €725 voor een 64gb Inc btw en shipping.messi schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:19:
[...]
we kunnen altijd nog samen een straatje leggen dan
Dat terwijl de 64gb in Europa waarschijnlijk 649/699 gaat kosten.
ik vond het eerst ook erg vreemd maar nu snap ik het wel..
ik ben er in ieder geval blij mee, goedkoper (en sneller) ga je de ipad niet uit amerika hierheen krijgen
Ik denk erover om ook nog een 16GB te nemen... toch wel heel aantrekkelijk voor maar 560 euro.
Verwijderd
€ 560? Volgens mij is $ 750 nu € 515thaan schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:48:
Zo, ik heb een 64GB die nu ook vanuit Memphis is vertrokken.
Ik denk erover om ook nog een 16GB te nemen... toch wel heel aantrekkelijk voor maar 560 euro.
Dollar is 1,329 euro waard, dus 1:1 gewisseld is het 564 euro.
Als betaal je altijd iets voor wisselen, dus zal ondertussen wel rond de 1,3 zijn --> 576 euro
Dit hanteerd PayPal:matthijst schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:37:
[...]
Dollar is 1,329 euro waard, dus 1:1 gewisseld is het 564 euro.
Als betaal je altijd iets voor wisselen, dus zal ondertussen wel rond de 1,3 zijn --> 576 euro
Wisselkoers: 1 EUR = 1,30015 USD
/me blij is

Verwijderd
GWK Travelex wisselkoersen geldig op: vrijdag 9 april 2010
Valuta U verkoopt U koopt
Amerika - dollar 1,4550 1,2367
En daar komt uit de koersconvertor 515 voor 750 dollar. En die hou ik meestal aan.
Verwijderd
U koopt 750 dollar, u betaalt 750/1,2367 = 604 Euro.Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:45:
Dat heeft dan met Paypal te maken, want GWK zegt:
En daar komt uit de koersconvertor 515 voor 750 dollar. En die hou ik meestal aan.
Verwijderd
Waarom zegt PayPal dit dan:Rivanov schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:48:
Wat GWK zegt maakt me dan niet veel uit. Het gaat erom wat PayPal rekent, want die halen het van m'n bankrekening af.
546,14 EUR
PayPal-wisselkoers:1 USD = 0,728192 EUR
Verwijderd
750/1,2367 = 606,45Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:51:
[...]
U koopt 750 dollar, u betaalt 750/1,2367 = 604 Euro.
Grab shell dude!
Net nog een betaling gedaan via PayPal en daar stond toch echt die wisselkoers bij.
Dan doe je toch echt iets fout:Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:45:
Dat heeft dan met Paypal te maken, want GWK zegt:
Je moet 750 delen door 1,2367 = 606 euro

GWK zijn afzetters...
Paypal is dit dus:
750 / 1,30015 = 576 euro.Rivanov schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:39:
Dit hanteerd PayPal:
Wisselkoers: 1 EUR = 1,30015 USD
[ Voor 21% gewijzigd door matthijst op 09-04-2010 14:01 ]
Heb 1 64gb versie in bestelling dus kom ik er ook een tegeltje bij leggen. Communicatie verliep lekker vlot moet ik zeggen. Zelfs om 9 uur vanochtend (als ik me niet vergis 3 uur lokale tijd voor Evan) kreeg ik nog vlot antwoord. Die verdiend dankzij de iPad straks een jaartje collegegeld er bijRivanov schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:28:
Maandag krijg ik er ook twee.. dus dat wordt een flinke straat..
"Better ask questions before you shoot"
Verwijderd
GWK en Paypal geven beiden een wisselkoers aan, en als je dan de koersconvertor van gebruikt op die sites komt er weer een heel ander getal lol
PayPal omwissel module:

GWK omwissel module:

Dat is toch vreemd?
Na enig uitleggen snapten ze dat ik hem gewoon zelf koop, maar naar de zaak wil laten verzenden omdat er thuis niemand is.
Ik heb hier hetzelfde gedaan, naar mijn bedrijf laten sturen zodat ik hem maandag gewoon in ontvangst kan nemen. Hopen dat dat goed gaat, ze hebben nog niet gebeld.messi schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:09:
Hmm ze belden net van FedEx voor een BTW nummer, omdat ik hem naar de zaak heb laten verzenden (want daar ben ik maandag)
Na enig uitleggen snapten ze dat ik hem gewoon zelf koop, maar naar de zaak wil laten verzenden omdat er thuis niemand is.
Verwijderd
Je moet bij GWK van Euro naar US Dollar gaan, het bedrag hierboven is wat je krijgt als je 750 US$ aanbiedt daar. En GWK hanteert een erg groot verschil tussen aankoop en verkoop koers, hun winst kennelijk...[b][message=33795418,noline]
Dat is toch vreemd?
Voor betalen is het 1,300-nogwat, zoals hierboven werd gemeld.
Actuele dollarkoers staat hier: http://www.x-rates.com/d/USD/EUR/graph30.html
Paypal zit daar meestal rond de 3 cent onder, dus 1,329 wordt 1,299...
ik stijgt stijgen ze direct mee maar als hij zakt wachten ze wat dagen.
Verwijderd
Het is een commercieel bedrijf en ze moeten ook eraan verdienen.Donstil schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:44:
Reken er maar op dat ze je belazeren. Zodra hè
ik stijgt stijgen ze direct mee maar als hij zakt wachten ze wat dagen.
Ja joh precies. Meestal gaat het maar om een paar euro.Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:51:
[...]
Het is een commercieel bedrijf en ze moeten ook eraan verdienen.
Edit: De zending van Evan is in Parijs aangekomen trouwens. Jammer dat ze dan waarschijnlijk morgen in Nederland zijn maar Fedex niet rijd.
[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 09-04-2010 21:41 ]
Verwijderd
Hoe duur is een 64GB bij hem, hoe lang duurt het voordat je hem in huis hebt, en hoe moet ik betalen?
Of je leest even een paar pagina's terug.Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:59:
Dus die Miami-knakker is wel te vertrouwen.
Hoe duur is een 64GB bij hem, hoe lang duurt het voordat je hem in huis hebt, en hoe moet ik betalen?
Bij de DHL en UPS kan dit wel dacht ik.
Je bent wel een hèèl ongeduldig baasje hè?Donstil schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:11:
Weet iemand trouwens of je bij Fedex ook op het sorteercentrum kan ophalen?
Bij de DHL en UPS kan dit wel dacht ik.
Of las ik een paar pagina`s terug dat je in de buurt woont van de loods van Fedex?
Ik ben dr zelf ook zoeen dus als het kan zou ik het ook zeker overwegen!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ja is een kwartiertje rijden ofz.Tooooony schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:18:
[...]
Je bent wel een hèèl ongeduldig baasje hè?![]()
Of las ik een paar pagina`s terug dat je in de buurt woont van de loods van Fedex?
Als ik de tracktrace zo zie ligt hij daar morgen als te wachten tot uitlevering maandag. (en dan is er tot 12:00 niemand die het kan aannemen)
Maar ik heb geen idee of ophalen kan. Laag staan op zaterdag.
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 09-04-2010 23:50 ]
Verwijderd
Voor de mensen die een 64GB hebben om welke reden heb je die gekocht als ik vragen mag? Ik twijfel er een beetje over of een 64GB geen overkill is voor mijn spaarvarken
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Hoedje op 10-04-2010 11:19 ]
Verwijderd
Die 16Gb's raak ik wel kwijt aan vrienden.
Gewoon niet normaal wat ze daar bieden zeg, vraagprijs is niet eens 1000, maar men gaat er zwaar overheen.
Verwijderd
Welke koeriersdienst heb je gebruikt?Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 07:58:
Ik heb 2 16Gb's onderweg, maar heb nou toch maar een extra 64Gb besteld na heel wat posts gelezen te hebben hier. Ruimte heb je dus hard nodig als je wat filmpjes erop wilt zetten, en aangezien ik over een paar weken een paar weken naar Bali ga, wil ik wel wat meenemen voor in het vliegtuig en om daar af en toe wat te bekijken 's avonds...
Die 16Gb's raak ik wel kwijt aan vrienden.Zeker als je geen woekerprijzen vraagt zoals die lui op marktplaats.
Gewoon niet normaal wat ze daar bieden zeg, vraagprijs is niet eens 1000, maar men gaat er zwaar overheen.
Verwijderd
Eerste is de traagste (die moet nog aankomen, 6de verstuurd en nu in amsterdam bij customs), de tweede komt uit UK (geen problemen met douane en komt maandag of disndag) en doet er 2 tot 3 dagen over. Fedex gebruik ik nu voor de 64 en die levert binnen drie dagen vanuit US.
Als je de keuze hebt, ga voor Fedex.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2010 08:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb een collega die hem gisteren na werk heeft opgehaald. Weet niet of dit op Zaterdag ook kan.Donstil schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:48:
[...]
Ja is een kwartiertje rijden ofz.
Als ik de tracktrace zo zie ligt hij daar morgen als te wachten tot uitlevering maandag. (en dan is er tot 12:00 niemand die het kan aannemen)
Maar ik heb geen idee of ophalen kan. Laag staan op zaterdag.
Verwijderd
Verwijderd
Kijk even op hun site, je moet vooraf via hun helpdesk een afspraak maken.Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:01:
Ik kan nergens vinden waar het sorteercentrum van Fedex zit. Weten jullie dat? Ik zou hem namelijk ook graag vandaag willen ophalen.
Dan maar even wachten tot volgende week.
debeerzietzevliegen.nl
Iets meer info?debeer schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:25:
Vandaag geen 16 of 32 GB ipads meer te bestellen bij Evan.
Dan maar even wachten tot volgende week.
Ik heb anders net nog een 16GB iPad besteld bij Evan, die vandaag met FEDEX mee gaat en ik dinsdag in huis heb.
Waarom? Geen idee.
DannyBevers schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 01:05:
Wil volgende maand toch 1tje aanschaffen en dan kijk ik al naar de 16GB maar dat weet ik niet zeker maar wel importeren apple heeft gewoonweg geen ding losgelaten over nederland waardoor ik hem dan gewoon hierheen laat komen :"D
Voor de mensen die een 64GB hebben om welke reden heb je die gekocht als ik vragen mag? Ik twijfel er een beetje over of een 64GB geen overkill is voor mijn spaarvarkenAlvast bedankt voor degene die erop willen reageren en als het mag van mods zo'n request

Dit is na de eerste sync.. ik ben van plan er nog veel meer muziek, films/tv series, foto's en apps op te zetten dus ik ben blij dat ik de 64gb heb genomen..
Verwijderd
Je bent gek als je hem dan bij hun kooptVerwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:15:
Serieus, op Marktplaats zijn er mensen die voor de 16 GB 1100 of 1200 euro vragen. Sorry hoor, maar dan ben je toch gewoon een hondekop? Een beetje winst en geld voor de moeite ok, maar 3x over de kop met de prijs, dan ben je gewoon gek!
In zijn eerste mail zei hij dat hij vandaag alleen de 64GB versie had.thaan schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:38:
[...]
Iets meer info?
Ik heb anders net nog een 16GB iPad besteld bij Evan, die vandaag met FEDEX mee gaat en ik dinsdag in huis heb.
Daarna heb ik hem nog een keer gemaild en kon ik wel een 16GB versie bestellen, wat ik dus ook gedaan heb
debeerzietzevliegen.nl
Handelen is niet toegestaan op T.net.
[ Voor 95% gewijzigd door Hoedje op 10-04-2010 13:52 ]
It's not a bug, it's a feature
Amerika kent helemaal geen BTW. Er is wel een soort van lokale (state) tax die enigzins vergelijkbaar werkt maar juist als je van buiten de state (of de USA) besteld is deze niet van toepassing.
[ Voor 34% gewijzigd door Hoedje op 10-04-2010 13:52 ]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Je zal een machtiging moeten invullen waarmee Fedex handelt op jouw naam. Eventuele boetes en naheffingen worden dan ook rechtstreeks door de Douane op jezelf verhaalt.Tooooony schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:58:
Wat gebeurt er als de douane zo'n pakketje met een te lage waarde toch openmaakt? Krijg je dan nog een extra boete ofzo?
Nee, op zijn formuliertje van Fedex vult hij in dat evt. aanvullende rekeningen naar de verzender moeten.
Zie posting van BBOUWS (foto`s)
Emailadres heb ik al gespost., staat hierboven nogmaals ergens vermeld.
Standaard boete is dacht ik 10% met als minimum van EUR226,- maar of ze die ook bij particulieren de eerste keer opleggen?
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
All-in (iPad + shipment + valuta-conversie + betalingskosten + fooi) uitgekomen op 545,50 euro, dus ben dik tevreden
De BTW kan ik aftrekken dus dat is geen probleem
Zag op de doos staan dat hij aangemerkt was als MP3 speler. Klopt het dat als ik DHL er van kan overtuigen dat het een computer is en geen MP3 speler dat ik dan die 71 euro terug kan krijgen?
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Nee want als je hem laat verschepen betaal je ook btw over pc's enz.[FrEEzEr] schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:25:
Vvandaag teruggekomen van mijn vakantie en thuis lag de iPad op me te wachten, helaas met een rekening van 71 euro aan douane kosten van DHL.
Zag op de doos staan dat hij aangemerkt was als MP3 speler. Klopt het dat als ik DHL er van kan overtuigen dat het een computer is en geen MP3 speler dat ik dan die 71 euro terug kan krijgen?
Heb jij ook bij Etizzim besteld?[FrEEzEr] schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:25:
Vvandaag teruggekomen van mijn vakantie en thuis lag de iPad op me te wachten, helaas met een rekening van 71 euro aan douane kosten van DHL.
Dit topic is gesloten.
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.