[iPad] importeren Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste
Acties:
  • 108.861 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt toch wel goed de knakker maar ik blijf het wat spannend vinden.
Gelukkig heb ik me 32gb iPad om me te troosten ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Donstil schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:37:
Moesten jullie echt zeuren om de tracking of kregen jullie het vanzelf?
Kwam vanzelf, maar pas 4 uur later ofzo. Ik gok dat hij einde dag naar Fedex gaat en daar de tracking codes pas krijgt. Vervolgens moet hij ze nog naar iedereen mailen. Even geduld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Dit topic is niet bedoeld om handel te drijven en dat is sowieso niet toegestaan op T.net. Je kan natuurlijk wel je iPad te koop aanbieden via http://tweakers.net/aanbod/.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als je de keuze hebt om dingen te laten verzenden met UPS of FEDEX, welke is dan beter?

FEDEX had ooit een pakket gewoon in m'n brievenbus gegooid zonder handtekening te vragen.
UPS tot nu toe altijd netjes afgehandeld.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
FEDEX is razendsnel (zie Evan). USPS schijnbaar niet.

/edit: Excuus, je hebt het over UPS..

[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 08-04-2010 22:51 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
Voor mij lijkt het allemaal goed te gaan met USPS GXG. Pakketje is inmiddels in Nederland aangekomen, door de douane heen en overgedragen aan FedEx, dat kan niet lang meer duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_b
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
kmf schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:48:
Als je de keuze hebt om dingen te laten verzenden met UPS of FEDEX, welke is dan beter?

FEDEX had ooit een pakket gewoon in m'n brievenbus gegooid zonder handtekening te vragen.
UPS tot nu toe altijd netjes afgehandeld.
Uit ervaring weet ik dat je bij Ups altijd Btw en invoerrechten betaald
en dat bij 50% van de pakketjes die ik van Fedex krijg er niets betaald hoeft te worden.
Dus als ik mag kiezen kies ik altijd voor fedex.
Als ik moet kiezen tussen Usps en Ups doe mij dan maar Ups omdat deze veel sneller leverd.

Eric

IPhone 3GS , IPad 16gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Eric_b schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:21:
[...]

Uit ervaring weet ik dat je bij Ups altijd Btw en invoerrechten betaald
en dat bij 50% van de pakketjes die ik van Fedex krijg er niets betaald hoeft te worden.
Dus als ik mag kiezen kies ik altijd voor fedex.
Als ik moet kiezen tussen Usps en Ups doe mij dan maar Ups omdat deze veel sneller leverd.

Eric
BTW en invoerrechten maken niks uit, die krijg ik terug. Snelheid en correctheid is belangrijkste. (als je ook nog kan aangeven wanneer je iets bezorgd wilt worden...)

UPS vanuit duitsland had ik gemerkt dat je enkel een dagdeel kan aangeven. Hoe het met fedex zit weet ik niet.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien rare vraag maar ik wil juist wel de btw betalen i.v.m. verkoop product via webwinkel, kan dit via fedex geregeld worden? ik heb er niks aan als ik over 100 dollar btw betaal en dan over verkoopbedrag btw 19% moet afdragen. Ik heb begrepen dat via myus en andere bedrijven worden geblokt door apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:51
Ik heb er maar een mailtje uitgegooid naar Evan voor een 64GB, hopen dat ik een vlotte reactie krijg want ik wil er nou toch wel 1 hebben.

Hoe vlot reageert hij normaal gesproken? Het is daar nu begin van de avond, en zit toch wel een beetje te springen om het geld via paypal te betalen zodat hij ook meteen geshipped kan worden.
Misschien ben ik wel te ongeduldig, ik kan gewoon niet op me iPad wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Na de apple event heb ik toch maar besloten om een 64GB te laten opsturen. Ik had voorgenomen rustig te wachten als er wat meer duidelijkheid was over release en prijs. Maar nu er niks over gezegd werd ga ik toch maar voor de US-versie.

Ik laat m'n koper wel even de ipad testen op pixeldefecten en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hierboven.

Ja dat is een beetje afhankelijk van je vraag viel me op.
Een aanvraag had ik binnen 30min. Betaling aanvraag via paypal ook.
Daarna me adress nog geweizigd en daar kreeg ik binnen 1uur30 een antwoord op.

Nu hoop ik nog op een Tracking als ik straks wakker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
kmf schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:22:
Na de apple event heb ik toch maar besloten om een 64GB te laten opsturen. Ik had voorgenomen rustig te wachten als er wat meer duidelijkheid was over release en prijs. Maar nu er niks over gezegd werd ga ik toch maar voor de US-versie.

Ik laat m'n koper wel even de ipad testen op pixeldefecten en zo.
Je "koper" is een particulier? MyUS of anderen zullen dat niet voor je doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Tooooony schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:28:
[...]

Je "koper" is een particulier? MyUS of anderen zullen dat niet voor je doen
Is een particulier. Haar zus gaat langs de apple store voor het weekend. Als het op is, dan bestellen ze het via de apple online store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Donstil schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:25:
@hierboven.

Ja dat is een beetje afhankelijk van je vraag viel me op.
Een aanvraag had ik binnen 30min. Betaling aanvraag via paypal ook.
Daarna me adress nog geweizigd en daar kreeg ik binnen 1uur30 een antwoord op.

Nu hoop ik nog op een Tracking als ik straks wakker wordt.
Hij heeft me net gemaild, kennelijk werktie gewoon niet 24/7 ;)
Ik heb al een paypal request gekregen en betaald, krijg hem maandag afgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn tracking vanochtend gekregen. Mijn Ipad is nu in Memphis en wordt maandag bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:33:
Ik heb mijn tracking vanochtend gekregen. Mijn Ipad is nu in Memphis en wordt maandag bezorgd.
Haha onze ipads liggen naast elkaar.

Kan jij op de tracking pagina je destination zien? Bij mij laat hij daar niets zien (en zou graag weten of me adres weiziging nog is doorgekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Mijne wordt vandaag verstuurd en komt maandag binnen. :D

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:53
Donstil schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:37:
[...]

Kan jij op de tracking pagina je destination zien? Bij mij laat hij daar niets zien (en zou graag weten of me adres weiziging nog is doorgekomen)
Dunstil, je emailadres uit je profiel is niet meer juist. Ik kan je dus geen mail sturen.
Wil je contact met mij opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht even af tot volgend jaar, ik ga dan in mei weer naar florida en denk dat ik hem dan pas koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:08:
ik wacht even af tot volgend jaar, ik ga dan in mei weer naar florida en denk dat ik hem dan pas koop.
Ik denk dat ik even wacht tot 2019, dan zal de dollar wel niks meer waard zijn :+

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:37
matthijst schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:14:
[...]

Ik denk dat ik even wacht tot 2019, dan zal de dollar wel niks meer waard zijn :+
iPad9GPro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Zojuist iPad dock en iPad case besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Rivanov schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:42:
Zojuist iPad dock en iPad case besteld..
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redsun
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-09 10:39

redsun

huh?

Mijnes is gisteren verstuurd, ik hoop dat ie er maandag of tegen woensdag toch zeker is! _/-\o_

Case en dock zijn ook onderweg :D

*druk bezig is met tracken* :P

whoei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En nu maar hopen dat de douane geen argwaan krijgt als er 5 mp3/mp4 spelers van 100 dollar naast elkaar binnenkomen.

Ik kan trouwens ook geen tracking destination zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Yes! Had bijna via Ebay besteld toen ik me bedacht dat ik nog een kennis in de VS had. Via Facebook contact opgenomen, en ze is bereid om even een iPad op te pikken en door te sturen :D Heb de Best Buy bij haar in de buurt gebeld, de 64GB was out of stock dus ik ga voor een 32GB. Ervan uitgaande dat ze hem morgen opstuurt moet ik 'm tegen het eind van volgende week toch wel in huis hebben! :)

Kosten: 599 USD + ±100 USD shipment + klein fooitje = kleine 550 euro voor de 32GB iPad. BTW kan ik terugvorderen, dus dat is geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:40

dimako_

Vogel

wdekreij schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:16:
Yes! Had bijna via Ebay besteld toen ik me bedacht dat ik nog een kennis in de VS had. Via Facebook contact opgenomen, en ze is bereid om even een iPad op te pikken en door te sturen :D Heb de Best Buy bij haar in de buurt gebeld, de 64GB was out of stock dus ik ga voor een 32GB. Ervan uitgaande dat ze hem morgen opstuurt moet ik 'm tegen het eind van volgende week toch wel in huis hebben! :)

Kosten: 599 USD + ±100 USD shipment + klein fooitje = kleine 550 euro voor de 32GB iPad. BTW kan ik terugvorderen, dus dat is geen probleem :)
nice:)
Kan je die kennis niet nog een keer vragen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
dimako_ schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:20:
[...]

nice:)
Kan je die kennis niet nog een keer vragen? :9
and again? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Mail Evan gewoon even.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:41
[...]

d'r liggen wel meer iPads naast elkaar geloof ik :p
mijne is ook in Memphis nu.

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Is er al een datum bekend voor de release in Engeland. Ik ga vanaf 30 april t/m 5 mei naar London, zou fijn zijn om er gelijk 1 op te kunnen pikken! Op de websites staat eind april....

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

Einde van de dag gaat mevr/mr de kennis een hele pallet ipad's halen @ bestbuy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik kán natuurlijk vragen of ze er 2 opstuurt (mits available bij de Best Buy) ;)

PM maar even

Acties:
  • 0 Henk 'm!
messi schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:36:
[...]

d'r liggen wel meer iPads naast elkaar geloof ik :p
mijne is ook in Memphis nu.
Haha ja ik kan het hele traject dromen door al die dingen die ik inmiddels heb laten verzenden maar ik ben blij dat hij nu niet alleen is.

(onze stoeptegel ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Donstil schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:12:
[...]

Haha ja ik kan het hele traject dromen door al die dingen die ik inmiddels heb laten verzenden maar ik ben blij dat hij nu niet alleen is.

(onze stoeptegel ;) )
we kunnen altijd nog samen een straatje leggen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Maandag krijg ik er ook twee.. dus dat wordt een flinke straat.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
messi schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:19:
[...]

we kunnen altijd nog samen een straatje leggen dan ;)
ja ik blijf het een merkwaardig verhaal vinden. €725 voor een 64gb Inc btw en shipping.

Dat terwijl de 64gb in Europa waarschijnlijk 649/699 gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
ja we weten nu toch wel hoe Evan (etizzim) winst maakt ? door "mp3/mp4" aan te geven met een waarde van $ 100.- betaald hij dus geen belasting in plaats van 19% over 950 dollar..

ik vond het eerst ook erg vreemd maar nu snap ik het wel..

ik ben er in ieder geval blij mee, goedkoper (en sneller) ga je de ipad niet uit amerika hierheen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Hier heb ik mijn Case + Dock ook besteld, gisteren opgestuurd :) best wel prijzig (133 euro excl. belasting) maar aangezien de ipad niet zo veel kostte als ik had verwacht vond ik dat niet zo erg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Zo, ik heb een 64GB die nu ook vanuit Memphis is vertrokken.

Ik denk erover om ook nog een 16GB te nemen... toch wel heel aantrekkelijk voor maar 560 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thaan schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:48:
Zo, ik heb een 64GB die nu ook vanuit Memphis is vertrokken.

Ik denk erover om ook nog een 16GB te nemen... toch wel heel aantrekkelijk voor maar 560 euro.
€ 560? Volgens mij is $ 750 nu € 515 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:32:
[...]

Dollar is 1,329 euro waard, dus 1:1 gewisseld is het 564 euro.
Als betaal je altijd iets voor wisselen, dus zal ondertussen wel rond de 1,3 zijn --> 576 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:32:
[...]

Nee hoor, 560.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
matthijst schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:37:
[...]

Dollar is 1,329 euro waard, dus 1:1 gewisseld is het 564 euro.
Als betaal je altijd iets voor wisselen, dus zal ondertussen wel rond de 1,3 zijn --> 576 euro
Dit hanteerd PayPal:

Wisselkoers: 1 EUR = 1,30015 USD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:44

Zoefff

❤ 

iPad(s) van Evan zijn inmiddels binnen. Afgelopen woensdagavond rond 12 uur besteld en betaald via Paypal, vanmorgen om 11 uur stond FedEX aan de deur. Prima service, en dus goed te vertrouwen persoon :)

/me blij is *O*

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heeft dan met Paypal te maken, want GWK zegt:
GWK Travelex wisselkoersen geldig op: vrijdag 9 april 2010
Valuta U verkoopt U koopt
Amerika - dollar 1,4550 1,2367

En daar komt uit de koersconvertor 515 voor 750 dollar. En die hou ik meestal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Wat GWK zegt maakt me dan niet veel uit. Het gaat erom wat PayPal rekent, want die halen het van m'n bankrekening af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

Evan word ondertussen doodgemailed met tweakers die een Ipad willen en de douane vind het raar dat de 100$ mp4 spelers zo goed verkopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:45:

En daar komt uit de koersconvertor 515 voor 750 dollar. En die hou ik meestal aan.
U koopt 750 dollar, u betaalt 750/1,2367 = 604 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:48:
Wat GWK zegt maakt me dan niet veel uit. Het gaat erom wat PayPal rekent, want die halen het van m'n bankrekening af.
Waarom zegt PayPal dit dan:
546,14 EUR

PayPal-wisselkoers:1 USD = 0,728192 EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:51:
[...]

U koopt 750 dollar, u betaalt 750/1,2367 = 604 Euro.
750/1,2367 = 606,45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:14

jOzh

Sweet dude!

Ik heb ervoor gekozen om direct bij Apple te bestellen en te laten verzenden door Bonvu.com (wellicht niet de optimale keuze gezien die Evan dude kom ik nu achter). Nu staat m'n order al sinds gisterochtend op 'prepared for shipment' op de Apple site. Kan ik hieruit concluderen dat m'n credit card 'gewoon' geaccepteerd is, of kan mijn order nu alsnog gecancelled worden?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Vandaag netjes mijn 16gb van Evan binnen gekregen. Rond half 12 al. En nu nog niet eens uitgepakt.. Gelukkig wel met die van Zoefff kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:52:
[...]

Waarom zegt PayPal dit dan:

[...]
Net nog een betaling gedaan via PayPal en daar stond toch echt die wisselkoers bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:45:

Dan doe je toch echt iets fout:
Je moet 750 delen door 1,2367 = 606 euro 8)7

GWK zijn afzetters...
Paypal is dit dus:
Rivanov schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:39:
Dit hanteerd PayPal:
Wisselkoers: 1 EUR = 1,30015 USD
750 / 1,30015 = 576 euro.

[ Voor 21% gewijzigd door matthijst op 09-04-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:19
Rivanov schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:28:
Maandag krijg ik er ook twee.. dus dat wordt een flinke straat.. ;)
Heb 1 64gb versie in bestelling dus kom ik er ook een tegeltje bij leggen. Communicatie verliep lekker vlot moet ik zeggen. Zelfs om 9 uur vanochtend (als ik me niet vergis 3 uur lokale tijd voor Evan) kreeg ik nog vlot antwoord. Die verdiend dankzij de iPad straks een jaartje collegegeld er bij :+

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt, ik heb nu al tig bedragen gehoord, maar wat zou de juiste zijn :D

GWK en Paypal geven beiden een wisselkoers aan, en als je dan de koersconvertor van gebruikt op die sites komt er weer een heel ander getal lol

PayPal omwissel module:
Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/1774/paypalvh.jpg

GWK omwissel module:
Afbeeldingslocatie: http://img682.imageshack.us/img682/8610/gwk.jpg

Dat is toch vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Hmm ze belden net van FedEx voor een BTW nummer, omdat ik hem naar de zaak heb laten verzenden (want daar ben ik maandag :P)

Na enig uitleggen snapten ze dat ik hem gewoon zelf koop, maar naar de zaak wil laten verzenden omdat er thuis niemand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
messi schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:09:
Hmm ze belden net van FedEx voor een BTW nummer, omdat ik hem naar de zaak heb laten verzenden (want daar ben ik maandag :P)

Na enig uitleggen snapten ze dat ik hem gewoon zelf koop, maar naar de zaak wil laten verzenden omdat er thuis niemand is.
Ik heb hier hetzelfde gedaan, naar mijn bedrijf laten sturen zodat ik hem maandag gewoon in ontvangst kan nemen. Hopen dat dat goed gaat, ze hebben nog niet gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=33795418,noline]
Dat is toch vreemd?
Je moet bij GWK van Euro naar US Dollar gaan, het bedrag hierboven is wat je krijgt als je 750 US$ aanbiedt daar. En GWK hanteert een erg groot verschil tussen aankoop en verkoop koers, hun winst kennelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
En bij Paypal is dat het bedrag dat je krijgt als je 750 dollar op je Paypal account door hun om laat zetten in euro's op je Paypal rekening.

Voor betalen is het 1,300-nogwat, zoals hierboven werd gemeld.
Actuele dollarkoers staat hier: http://www.x-rates.com/d/USD/EUR/graph30.html
Paypal zit daar meestal rond de 3 cent onder, dus 1,329 wordt 1,299...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reken er maar op dat ze je belazeren. Zodra hè
ik stijgt stijgen ze direct mee maar als hij zakt wachten ze wat dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:44:
Reken er maar op dat ze je belazeren. Zodra hè
ik stijgt stijgen ze direct mee maar als hij zakt wachten ze wat dagen.
Het is een commercieel bedrijf en ze moeten ook eraan verdienen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:51:
[...]

Het is een commercieel bedrijf en ze moeten ook eraan verdienen. :)
Ja joh precies. Meestal gaat het maar om een paar euro.

Edit: De zending van Evan is in Parijs aangekomen trouwens. Jammer dat ze dan waarschijnlijk morgen in Nederland zijn maar Fedex niet rijd.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 09-04-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus die Miami-knakker is wel te vertrouwen.
Hoe duur is een 64GB bij hem, hoe lang duurt het voordat je hem in huis hebt, en hoe moet ik betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:59:
Dus die Miami-knakker is wel te vertrouwen.
Hoe duur is een 64GB bij hem, hoe lang duurt het voordat je hem in huis hebt, en hoe moet ik betalen?
Of je leest even een paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand trouwens of je bij Fedex ook op het sorteercentrum kan ophalen?
Bij de DHL en UPS kan dit wel dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Donstil schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:11:
Weet iemand trouwens of je bij Fedex ook op het sorteercentrum kan ophalen?
Bij de DHL en UPS kan dit wel dacht ik.
Je bent wel een hèèl ongeduldig baasje hè? ;)
Of las ik een paar pagina`s terug dat je in de buurt woont van de loods van Fedex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Ik ruik een ongeduldige tweakers ipad minimeet bij het sorteercentrum :p

Ik ben dr zelf ook zoeen dus als het kan zou ik het ook zeker overwegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:14

m0nk

16-09-2003 15.15

Zo, mijn ouders zijn vandaag op 14th street in de applestore geweest en hebben een 16gb wifi aangeschaft voor me. Maandag... wtb Maandag....!! :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tooooony schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:18:
[...]

Je bent wel een hèèl ongeduldig baasje hè? ;)
Of las ik een paar pagina`s terug dat je in de buurt woont van de loods van Fedex?
Ja is een kwartiertje rijden ofz.
Als ik de tracktrace zo zie ligt hij daar morgen als te wachten tot uitlevering maandag. (en dan is er tot 12:00 niemand die het kan aannemen)
Maar ik heb geen idee of ophalen kan. Laag staan op zaterdag.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 09-04-2010 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus, op Marktplaats zijn er mensen die voor de 16 GB 1100 of 1200 euro vragen. Sorry hoor, maar dan ben je toch gewoon een hondekop? Een beetje winst en geld voor de moeite ok, maar 3x over de kop met de prijs, dan ben je gewoon gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:03
Wil volgende maand toch 1tje aanschaffen en dan kijk ik al naar de 16GB maar dat weet ik niet zeker maar wel importeren apple heeft gewoonweg geen ding losgelaten over nederland waardoor ik hem dan gewoon hierheen laat komen :"D

Voor de mensen die een 64GB hebben om welke reden heb je die gekocht als ik vragen mag? Ik twijfel er een beetje over of een 64GB geen overkill is voor mijn spaarvarken :o Alvast bedankt voor degene die erop willen reageren en als het mag van mods zo'n request O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:44

Zoefff

❤ 

Het is natuurlijk voor ieder persoonlijk, het hangt ook volledig af van waar je hem voornamelijk voor gaat gebruiken. Ik ben in ieder geval erg blij met de 64 gb versie. Na het toevoegen van een aantal apps, dezelfde muziekcollectie als op m'n iPhone, een aantal fotoalbums en een stuk of wat series en films zit ik nu al op de 17 gb. Misschien was 32 dan wel voldoende geweest, maar het geeft me een prettig gevoel dat ik nog flink wat ademruimte heb :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan een advertentie plaatsen op http://tweakers.net/aanbod/

[ Voor 93% gewijzigd door Hoedje op 10-04-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 16Gb's onderweg, maar heb nou toch maar een extra 64Gb besteld na heel wat posts gelezen te hebben hier. Ruimte heb je dus hard nodig als je wat filmpjes erop wilt zetten, en aangezien ik over een paar weken een paar weken naar Bali ga, wil ik wel wat meenemen voor in het vliegtuig en om daar af en toe wat te bekijken 's avonds...

Die 16Gb's raak ik wel kwijt aan vrienden. :) Zeker als je geen woekerprijzen vraagt zoals die lui op marktplaats.
Gewoon niet normaal wat ze daar bieden zeg, vraagprijs is niet eens 1000, maar men gaat er zwaar overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 07:58:
Ik heb 2 16Gb's onderweg, maar heb nou toch maar een extra 64Gb besteld na heel wat posts gelezen te hebben hier. Ruimte heb je dus hard nodig als je wat filmpjes erop wilt zetten, en aangezien ik over een paar weken een paar weken naar Bali ga, wil ik wel wat meenemen voor in het vliegtuig en om daar af en toe wat te bekijken 's avonds...

Die 16Gb's raak ik wel kwijt aan vrienden. :) Zeker als je geen woekerprijzen vraagt zoals die lui op marktplaats.
Gewoon niet normaal wat ze daar bieden zeg, vraagprijs is niet eens 1000, maar men gaat er zwaar overheen.
Welke koeriersdienst heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eentje USPS, eentje Royal Mail, eentje Fedex.

Eerste is de traagste (die moet nog aankomen, 6de verstuurd en nu in amsterdam bij customs), de tweede komt uit UK (geen problemen met douane en komt maandag of disndag) en doet er 2 tot 3 dagen over. Fedex gebruik ik nu voor de 64 en die levert binnen drie dagen vanuit US.

Als je de keuze hebt, ga voor Fedex.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2010 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In NL pik TNT de zendingen van USPS uit Amerika op, weet iemand welke partij dat in Belgie doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:34
Aiii took the plunge! Heb ook bij Evan besteld! Hopelijk maandag binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:48:
[...]

Ja is een kwartiertje rijden ofz.
Als ik de tracktrace zo zie ligt hij daar morgen als te wachten tot uitlevering maandag. (en dan is er tot 12:00 niemand die het kan aannemen)
Maar ik heb geen idee of ophalen kan. Laag staan op zaterdag.
Ik heb een collega die hem gisteren na werk heeft opgehaald. Weet niet of dit op Zaterdag ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nergens vinden waar het sorteercentrum van Fedex zit. Weten jullie dat? Ik zou hem namelijk ook graag vandaag willen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:01:
Ik kan nergens vinden waar het sorteercentrum van Fedex zit. Weten jullie dat? Ik zou hem namelijk ook graag vandaag willen ophalen.
Kijk even op hun site, je moet vooraf via hun helpdesk een afspraak maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 17:02
Vandaag geen 16 of 32 GB ipads meer te bestellen bij Evan.
Dan maar even wachten tot volgende week.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
debeer schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:25:
Vandaag geen 16 of 32 GB ipads meer te bestellen bij Evan.
Dan maar even wachten tot volgende week.
Iets meer info?
Ik heb anders net nog een 16GB iPad besteld bij Evan, die vandaag met FEDEX mee gaat en ik dinsdag in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Zie zo even niks over de prijs van een 32GB bij Evan, maar die zal op 850 incl. zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Voor zover ik weet levert hij geen 32GB iPads (die wilde ik in eerste instantie namelijk ook), maar alleen 16GB of 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Inderdaad. Evan heeft alleen 16GB en 64GB.
Waarom? Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
DannyBevers schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 01:05:
Wil volgende maand toch 1tje aanschaffen en dan kijk ik al naar de 16GB maar dat weet ik niet zeker maar wel importeren apple heeft gewoonweg geen ding losgelaten over nederland waardoor ik hem dan gewoon hierheen laat komen :"D

Voor de mensen die een 64GB hebben om welke reden heb je die gekocht als ik vragen mag? Ik twijfel er een beetje over of een 64GB geen overkill is voor mijn spaarvarken :o Alvast bedankt voor degene die erop willen reageren en als het mag van mods zo'n request O+
Afbeeldingslocatie: http://img684.imageshack.us/img684/5421/ipadj.jpg

Dit is na de eerste sync.. ik ben van plan er nog veel meer muziek, films/tv series, foto's en apps op te zetten dus ik ben blij dat ik de 64gb heb genomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:15:
Serieus, op Marktplaats zijn er mensen die voor de 16 GB 1100 of 1200 euro vragen. Sorry hoor, maar dan ben je toch gewoon een hondekop? Een beetje winst en geld voor de moeite ok, maar 3x over de kop met de prijs, dan ben je gewoon gek!
Je bent gek als je hem dan bij hun koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 17:02
thaan schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:38:
[...]
Iets meer info?
Ik heb anders net nog een 16GB iPad besteld bij Evan, die vandaag met FEDEX mee gaat en ik dinsdag in huis heb.
In zijn eerste mail zei hij dat hij vandaag alleen de 64GB versie had.
Daarna heb ik hem nog een keer gemaild en kon ik wel een 16GB versie bestellen, wat ik dus ook gedaan heb :) Weet iemand wat er gebeurd als je op de dag van levering niet thuis bent?

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasB
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-07-2024
*knip*

Handelen is niet toegestaan op T.net.

[ Voor 95% gewijzigd door Hoedje op 10-04-2010 13:52 ]

It's not a bug, it's a feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Amerika kent helemaal geen BTW. Er is wel een soort van lokale (state) tax die enigzins vergelijkbaar werkt maar juist als je van buiten de state (of de USA) besteld is deze niet van toepassing.

[ Voor 34% gewijzigd door Hoedje op 10-04-2010 13:52 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Tooooony schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:58:
Wat gebeurt er als de douane zo'n pakketje met een te lage waarde toch openmaakt? Krijg je dan nog een extra boete ofzo?

Nee, op zijn formuliertje van Fedex vult hij in dat evt. aanvullende rekeningen naar de verzender moeten.
Zie posting van BBOUWS (foto`s)
Emailadres heb ik al gespost., staat hierboven nogmaals ergens vermeld.
Je zal een machtiging moeten invullen waarmee Fedex handelt op jouw naam. Eventuele boetes en naheffingen worden dan ook rechtstreeks door de Douane op jezelf verhaalt.
Standaard boete is dacht ik 10% met als minimum van EUR226,- maar of ze die ook bij particulieren de eerste keer opleggen?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Heb zojuist bericht gekregen dat m'n 32GB iPad gisteren is gekocht, en vandaag verzonden zal worden met FedEx! Ik hoop dat de levering mee gaat vallen en ik 'm halverwege komende week wel binnen heb.

All-in (iPad + shipment + valuta-conversie + betalingskosten + fooi) uitgekomen op 545,50 euro, dus ben dik tevreden :)

De BTW kan ik aftrekken dus dat is geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Vvandaag teruggekomen van mijn vakantie en thuis lag de iPad op me te wachten, helaas met een rekening van 71 euro aan douane kosten van DHL.

Zag op de doos staan dat hij aangemerkt was als MP3 speler. Klopt het dat als ik DHL er van kan overtuigen dat het een computer is en geen MP3 speler dat ik dan die 71 euro terug kan krijgen?

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[FrEEzEr] schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:25:
Vvandaag teruggekomen van mijn vakantie en thuis lag de iPad op me te wachten, helaas met een rekening van 71 euro aan douane kosten van DHL.

Zag op de doos staan dat hij aangemerkt was als MP3 speler. Klopt het dat als ik DHL er van kan overtuigen dat het een computer is en geen MP3 speler dat ik dan die 71 euro terug kan krijgen?
Nee want als je hem laat verschepen betaal je ook btw over pc's enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:34
[FrEEzEr] schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:25:

Heb jij ook bij Etizzim besteld?
Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.