Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Veel viewers die meestemmen, gewoon om de mooie plaatjes te bekijken. Ik kijk ook steeds mee naar de contests, maar ik beschik niet over de skills om zelf iets te maken.SnoeiKoei schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:25:
13 mensen gestemd al, als er ooit eens 13 mensen zouden meedoen aan een contest hier dan was dat al een record
Vermits er maar op 1 keuze mag gestemd worden, stem ik niet
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Same here. Ik vind het altijd geweldig om te volgen maar mijn skills ontbreken volkomen om mee te kunnen doen. Maar mocht er ooit een onderwerp langskomen waar ik wel wat mee kan, dan doe ik mee!!Big Womly schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:07:
[...]
Veel viewers die meestemmen, gewoon om de mooie plaatjes te bekijken. Ik kijk ook steeds mee naar de contests, maar ik beschik niet over de skills om zelf iets te maken.
Vermits er maar op 1 keuze mag gestemd worden, stem ik niet![]()
We zijn altijd erg vriendelijk en behulpzaam naar elkaar en het feit dat je 'tegenstanders' helpen met suggesties en tips maakt het allemaal een stuk leuker.
Daarbij komt ook dat skills niet het enige is dat telt! Het is vaker voorgekomen dat de winnende plaat niet de best uitgewerkte was, gewoon omdat originaliteit ook mee telt hier
Humankind… be both.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Idd!Spike_wolf schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:19:
Maar jullie kunnen deze wedstrijden ook zien als leerpunten. Dat is wat ik ook altijd gedaan heb, je hebt hier een duidelijke deadline, een doel en gaan! Ik probeer voor mezelf altijd elke contest wat te maken waar ik niet goed in ben of iets dat ik nog nooit gedaan heb, dit is geweldige motivatie om te leren!
Als mijn mudbox niet overleden was (ik snap het nog steeds niet waarom hij het niet doet)
Had ik ook een "final" gepost, al is het maar als leuk extra oefeningetje.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Wat doen we in het geval van een gelijk spel? Nog een keer stemmen met alleen de 2 overgebleven opties?
Humankind… be both.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 17:47 ]
Verwijderd
Ga jij die TS nou maar eens updaten, die loopt achter
Zullen we weer een timeframe van +- 1,5 maand nemen en de deadline op de 30e van volgende maand zetten?
Dan zal ik straks maar eens beginnen met een nieuwe TS, tenzij iemand een goede reden weet om langer te wachten?
[ Voor 35% gewijzigd door Spike_wolf op 18-08-2011 20:50 ]
Humankind… be both.
* Zeror schopt zichzelf.
* Zeror moet ook maar weer eens meedoen aan een contest.....
[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 18-08-2011 20:56 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
En jij moet idd ook gewoon weer mee doen! DB zou ook proberen mee te doen, dus dat word al een aardig clubje dan
Humankind… be both.
Nee goed hoor, ik heb nog één week vrij.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Dark Blue schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 21:06:
Shit! Je hebt het onthouden
Nee goed hoor, ik heb nog één week vrij.

Ik vergeet nooit wat..... behalve belangrijke dingen

Nja, ik begin zo aan een nieuwe TS
[Edit]
Niet dat jij niet belangrijk bent natuurlijk
[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 18-08-2011 21:07 ]
Humankind… be both.
Rrrrrrrrustigggg...adem in.............. en...adem weer uit.........Spike_wolf schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 20:49:
[...]
Ga jij die TS nou maar eens updaten, die loopt achter
Nou, we zien wel even of ik er iets mee ga doen.
Ik denk dat er sowieso wel een redelijk aantal inzendingen zal zijn.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
En daar gaan we dan weer
Succes allen, en laten we hopen op een groot aantal deelnemers
[ Voor 63% gewijzigd door Spike_wolf op 18-08-2011 21:58 ]
Humankind… be both.
Dan bedenk je toch iets levend(ig)s dat binnen het onderwerp past? Je hebt werkelijk vrijheid genoeg bij GOT contests. Voorbeelden: als jij een robot ontwerpt dat zeer sterk op een levend organisme lijkt, of een scene laat zien van een wetenschapper (evil genius?) die aan een robot sleutelt, dan is dat niet "dood"-ish en imho past het binnen het thema.hexta schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 21:26:
Jammer. Robots vind ik altijd zo'n dood onderwerp.
Q.F.T. +1SnoeiKoei schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 21:59:
[...]
Dan bedenk je toch iets levend(ig)s dat binnen het onderwerp past? Je hebt werkelijk vrijheid genoeg bij GOT contests. Voorbeelden: als jij een robot ontwerpt dat zeer sterk op een levend organisme lijkt, of een scene laat zien van een wetenschapper (evil genius?) die aan een robot sleutelt, dan is dat niet "dood"-ish en imho past het binnen het thema.
Tegen alle tradities in zijn met 14 deelnemers, maar liefst 8 finals.
zie hier de resultaten: Spike_wolf in "\[2D/3D] GFX Contest 10: Robots"
_____
Laat dus hier uw hersenspinsels de vrije loop opdat we straks weer een minstens even succesvolle contest mogen verwelkomen.
[ Voor 4% gewijzigd door D-rez op 03-10-2011 10:46 ]
Aye, deze contest waren er lekker veel deelnemers inderdaad. Tof!D-rez schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:37:
Deze topic verdiend weer een flinke schop gezien de "\[2D/3D] GFX Contest 10: Robots" ten einde loopt.
_____
Laat dus hier uw hersenspinsels de vrije loop opdat we straks weer een minstens even succesvolle contest mogen verwelkomen.
Voor een nieuwe contest kunnen we misschien voortborduren op de poll van vorige keer:
Spike_wolf in "Hét GFX contest thematopic!"
Staat nog genoeg bruikbaar materiaal in.
D-rez schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:37:
Deze topic verdiend weer een flinke schop gezien de "\[2D/3D] GFX Contest 10: Robots" ten einde loopt.
_____

Verwijderd
mischien zelfs mogelijk om er een halloween tintje aan te geven? XD (yes its that time of year again).
Humankind… be both.
Wat meer brainstormen mag ook wel
Ik heb nog een aantal dingen liggen die ik al een tijdje wil maken, maar geen van allen past echt in Mythes en legendes thuis
Maar ik kan zo 1-2-3 ook nog even geen breder onderwerp bedenken waar ze wel lekker inpassen, maar ik denk nog even verder
En daarbij is de uiteindelijke keus ook aan de winnaar van de vorige contents natuurlijk, en zolang die nog niet bekend is kan het nieuwe onderwerp nog niet gekozen zijn
Humankind… be both.
Was genoeg animo voor en is heel wat anders dan de vorige keer.
Verwijderd
Misschien is het thema "vernieling/verval" dan beter, om het iets breder te maken.
Echter is het nadeel dat verval/vernieling iets is wat niet tastbaar is, het is een fenomeen. Net als bijv. Hitte (vorige contest). Ik denk dat er meer wordt meegedaan met een contest als er echt een object gemaakt/getekend moet worden. Het is dan natuurlijk wel weer zo dat het fenomeen "hitte" wellicht lastiger is te bevatten dan het fenomeen "verval".
Aangezien water alle vormen kan aannemen, kun je er vrijwel alles mee maken
Persoonlijk heb ik na een hard-body contest wel weer zin in iets organisch maar dat kan met al deze onderwerpen wel denk ik.
Ik ga zo de scores van Thyson in de tabel gooien en hem dan nog even dubbel checken en dan de winnaar bekend maken
Humankind… be both.
[ Voor 4% gewijzigd door D-rez op 06-10-2011 09:07 ]
[ Voor 16% gewijzigd door stevens20 op 06-10-2011 09:13 ]
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Spike_wolf in "\[2D/3D] GFX Contest 10: Robots"

Thema's die we tot nu toe gehad hebben en nu dus off-limits zijn:
Primitives
Japan
Tweakerland
Sprookjes
Character Design
Nature meets Industry
Alien Portrait
Wat leeft er onder 't bed?
Hitte
Robots
Wat hebben we tot nu toe al opgegooid?:
Sci-fi
Mythische Dieren
Mythen en Legendes
(Bio)Mechanics
Verval
Kou
Beweging
i-dinges
[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 06-10-2011 09:47 ]
Humankind… be both.
Verwijderd
En (bio)mechanica en sci-fi ook denk ik, voor de afwisseling? Of is dat te kort door de bocht?D-rez schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:26:
Uit dat laatste lijstje kun je Robots al schrappen.
Beweging is ook een mooi onderwerp.
Ik ga koffie zettenD-rez schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:26:
Uit dat laatste lijstje kun je Robots al schrappen.
Het probleem met korte contests is meestal dat niemand mee doet of wat af krijgt, dus of dat zo'n goed idee is weet ik niet.SnoeiKoei schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:41:
Persoonlijk heb ik niks met Apple. Ik vind het overlijden van SJ erg voor zijn gezin, verder vind ik het niet per sé erger dan het te jong overlijden van zoveel mensen per dag. Maar als de algehele mening is dat we een tribute-contest moeten doen dan vind ik het best; met i-ets kun je alle kanten op. Om het actueel te houden denk ik wel dat een korte contest dan op zijn plaats is?
[...]
En (bio)mechanica en sci-fi ook denk ik, voor de afwisseling? Of is dat te kort door de bocht?
Beweging is ook een mooi onderwerp.
En sci fi kan prima denk ik, daar kun je zo veel meer mee dan met robot's dat dat niet eentonig hoeft te worden nu
Humankind… be both.
Ik zie dan ook niets in een soort van tribute, wat eerder een tribute is voor Apple dan voor Jobs.
Zeg dan: maak een plaat waar Jobs in voorkomt. Dan vind ik het een goed idee (als korte contest).
Wat mij betreft mogen sci-fi en biomechanica idd ook afvallen vanwege een sterke overeenkomst met het vorige onderwerp. De overige onderwerpen lijken me prima, kun je genoeg kanten mee op.
Ik ben opzoek naar een lijst met programma's die voor de contest gebruikt mogen worden. Ik kan het helaas niet vinden. Ik ben momenteel Autodesk Revit Architecture aan het downloaden.
School = HBO Bouwkunde
Ik heb ervaring met:
Sketchup (werk ik mee voor school en beheers ik wel aardig)
Autocad (werk ik mee voor school en beheers ik wel aardig)
Cinema 4D (kan een fijn programma zijn maar niet voor mij, een vriend van me is er idioot goed in maar ik kan er niks mee)
Rinoceros (Lukt me ook wel aardig alleen wel lang geleden)
Het liefst zou ik meedoen met een Autodesk programma.
lees anders de OP van de vorige contest nog eens door -> http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36606177
Oh, Nico, moet je de OP niet eens ernstig updaten?
[ Voor 39% gewijzigd door D-rez op 06-10-2011 10:58 ]
En als ik nou bijvoorbeeld een 2D werktekening heb en die uitwerk naar een 3D? Is dat toegestaan of wordt dat gezien als ''valsspelen''?D-rez schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:54:
Je mag in principe alle tools gebruiken die je wilt. Alleen prefab spul, oude modellen/tekeningen etc. worden niet op prijs gesteld.
Oh, Nico, moet je de OP niet eens ernstig updaten?
Zoals D-rez aan geeft is het wel de bedoeling dat je alles zelf maakt en dus geen standaard modellen gebruikt in 3D programma's bijvoorbeeld. Ook moet alles specifiek voor de contents gemaakt worden, je kunt dus geen oud werk inleveren of verder gaan met oud werk.
[ Voor 16% gewijzigd door Spike_wolf op 06-10-2011 10:59 ]
Humankind… be both.
Ok, dank u! Ik ga eens even proberen ook mee te doen!Spike_wolf schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:58:
Er is geen vaste lijst met programma's, het is een Graphics contents en je kunt zelfs _zonder_ programma's mee doen, door bijvoorbeeld met de hand te tekenen
Zoals D-rez aan geeft is het wel de bedoeling dat je alles zelf maakt en dus geen standaard modellen gebruikt in 3D programma's bijvoorbeeld. Ook moet alles specifiek voor de contents gemaakt worden, je kunt dus geen oud werk inleveren of verder gaan met oud werk.
Ik las dat het ''free for all'' is dus we gaan eens proberen iets in elkaar te draaien in de volgende contest.
Mijn vraag kwam met name doordat ik vanuit een werktekening aan de gang ga. Eerst een plattegrond met gevelaanzichten, wat details en dat in elkaar ga draaien. Vandaar de vraagD-rez schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:16:
Deze contests zijn er vooral om zelf van te leren en om u te amuseren/inspireren. Het is vooral om de eer te doen en je creativiteit te kunnen botvieren. Dus eigenlijk ben je vooral jezelf aan het bedriegen als je "vals" zou spelen.
Ik weet dat ik verkeerd zit maar ik wil de vraag toch even kwijt.
Ik was bezig met het downloaden van Autodesk Revit Architecture, heb ik nu geinstalleerd en ik zat nog even de lijst door te kijken en kwam 3DS Max en Maya ook tegen. Ik heb van beide gezien wat je ermee kan maar welke van de twee raden jullie mij aan i.c.m. de opleiding en mijn ervaring met programma's?
Zijn dit een soort van uitbreidingen/render programma's van autocad of zijn het beide losstaande programma's waar je wel een autocad tekening in kunt implementeren?
School = HBO Bouwkunde
Ik heb ervaring met:
Sketchup (werk ik mee voor school en beheers ik wel aardig)
Autocad (werk ik mee voor school en beheers ik wel aardig)
Cinema 4D (kan een fijn programma zijn maar niet voor mij, een vriend van me is er idioot goed in maar ik kan er niks mee)
Rinoceros (Lukt me ook wel aardig alleen wel lang geleden)
ps: in mijn ''handtekening'' staan de systeemspecs van mijn laptop. Ik heb thuis nog een i7, 6GB RAM, GTX285, Vertex2 systeem staan.
[ Voor 50% gewijzigd door stevens20 op 06-10-2011 12:26 ]
Ik denk dat je er goed aan doet de startpost van dit topic even goed te lezen, daar worden een boel van je vragen denk ik al beantwoord:stevens20 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:21:
[...]
Mijn vraag kwam met name doordat ik vanuit een werktekening aan de gang ga. Eerst een plattegrond met gevelaanzichten, wat details en dat in elkaar ga draaien. Vandaar de vraag
Ik weet dat ik verkeerd zit maar ik wil de vraag toch even kwijt.
Ik was bezig met het downloaden van Autodesk Revit Architecture, heb ik nu geinstalleerd en ik zat nog even de lijst door te kijken en kwam 3DS Max en Maya ook tegen. Ik heb van beide gezien wat je ermee kan maar welke van de twee raden jullie mij aan i.c.m. de opleiding en mijn ervaring met programma's?
Zijn dit een soort van uitbreidingen/render programma's van autocad of zijn het beide losstaande programma's waar je wel een autocad tekening in kunt implementeren?
\[3D] Post je 3d-stuff maar weer - part 44
3DS Max en Maya zijn beiden visualisatieprogramma's (mooie plaatjes en/of animaties renderen, waarbij maten en verhoudingen slechts op het oog (hoeven te) kloppen) terwijl AutoCAD een technische documentatie-applicatie is (dus geometrie vastleggen op de juiste schaal, met alle maten en verhoudingen helemaal correct). Het zijn losstaande programma's met een andere doelgroep, waar je niet zomaar mee werkt als je AutoCAD gewend bent. Aankoop van beide programma's door Autodesk heeft ertoe geleid dat AutoCAD-spul nu wel makkelijker te importeren is in Max en Maya maar het zijn en blijven aparte programma's die niet native met AutoCAD-data werken (dus ze hebben een eigen bestandsformaat).
Poll: Thema voor GFX-Contest nr. 11?
• Mythen en Legendes
• Verval
• Kou
• Beweging
• Water
• I-thingy (Steve Jobs tribute)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 97% gewijzigd door D-rez op 07-10-2011 10:49 ]
Dachten we vorige keer ook, toen ging de race tussen mythen en legendes en verval... en later kwamen er ineens vrijwel alleen nog maar stemmen voor robots.Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:21:
zo dat gaat hard met mythen en legendes de rest van de onderwerpen hebben weinig kans
Ik heb besloten om een maand lang aan mijn teken en paint skills te gaan werken. 2 uur per dag eraan werken, en als ik het dan (voor mijn gevoel) nog niet (goed genoeg) kan, ga ik ook niet meer de ambitie hebben om er ooit iets mee te gaan doen.
Een leuke GoT contest is dan dus erg welkom.
Dit klopt niet, althans niet voor 3ds Max. Ik doe zelf af en toe hobby 3d tekenen en renderen en ik teken in ACAD Architecture (wat autocad met wat meer 3d is) en deze tekeningen importeer ik in 3dsMax om ze te renderen.SnoeiKoei schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:18:
[...]
Ik denk dat je er goed aan doet de startpost van dit topic even goed te lezen, daar worden een boel van je vragen denk ik al beantwoord:
\[3D] Post je 3d-stuff maar weer - part 44
3DS Max en Maya zijn beiden visualisatieprogramma's (mooie plaatjes en/of animaties renderen, waarbij maten en verhoudingen slechts op het oog (hoeven te) kloppen) terwijl AutoCAD een technische documentatie-applicatie is (dus geometrie vastleggen op de juiste schaal, met alle maten en verhoudingen helemaal correct). Het zijn losstaande programma's met een andere doelgroep, waar je niet zomaar mee werkt als je AutoCAD gewend bent. Aankoop van beide programma's door Autodesk heeft ertoe geleid dat AutoCAD-spul nu wel makkelijker te importeren is in Max en Maya maar het zijn en blijven aparte programma's die niet native met AutoCAD-data werken (dus ze hebben een eigen bestandsformaat).
Als ik daarna aanpassingen maak in AutoCad dat kan ik in 3dsMax simpel refreshen en opnieuw renderen. Dit werkt super simpel en net zoals Xref in AutoCAD zelf werkt. Dus 3dsMax kan gemakkelijk met cad tekeningen omgaan!
Op mijn stage (ik heb ook HBO bouwkunde gedaan) werkten ze ook op deze manier.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Dit wordt hier zo langzamerhand wel erg off-topic maar mijn uitspraak blijft waar. AutoCAD mag dan wel data produceren die goed in te lezen is in Max maar dat is niet wederzijds. Max vertaalt cirkels naar polylines enzo.Dreanor schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:42:
[...]
Dit klopt niet, althans niet voor 3ds Max. Ik doe zelf af en toe hobby 3d tekenen en renderen en ik teken in ACAD Architecture (wat autocad met wat meer 3d is) en deze tekeningen importeer ik in 3dsMax om ze te renderen.
Als ik daarna aanpassingen maak in AutoCad dat kan ik in 3dsMax simpel refreshen en opnieuw renderen. Dit werkt super simpel en net zoals Xref in AutoCAD zelf werkt. Dus 3dsMax kan gemakkelijk met cad tekeningen omgaan!
Op mijn stage (ik heb ook HBO bouwkunde gedaan) werkten ze ook op deze manier.
Ik snap je punt niet? Waar blijven we in hangen?stevens20 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:31:
Robots --> mythe/legends... blijf je zo niet een klein beetje hangen?
Hmm dat vind ik ook. Een half uur geleden had niemand er nog op gestemd. Volgens mij zit er iemand te fucken met de poll. Tenzij ik merk dat er echt veel animo voor kou is (en meld dat dan gewoon ook even in dit topic) ga ik dit soort fratsen negeren. Wat denken jullie?Zamorano schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:45:
Hoe komt Kou ineens van niets op 10? Niet dat ik het onderwerp niet leuk vind, maar ik vind het maar verdacht.
/edit
omdat ik het vermoeden had dat iemand dit deed, heb ik dit zelf getest door ook via mijn mobie een kere te proberen stemmen. Dus idd ik heb ook 1 stem teveel uitgebracht.
[ Voor 51% gewijzigd door D-rez op 07-10-2011 14:06 ]
Ja daar lijkt het wel op. Lekker sneu.D-rez schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:52:
is niet moeilijk, iemand heeft de moeite genomen door met verschillende IP's te voten.

[ Voor 73% gewijzigd door D-rez op 07-10-2011 13:54 ]
Ik denk dat je op deze manier in mensachtige creaties blijft hangen. (Armen, benen, romp en hoofd)SnoeiKoei schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:48:
[...]
Ik snap je punt niet? Waar blijven we in hangen?
Het leek mij wel leuk om iets totaal anders te doen. bijvoorbeeld kou ofzo, daar kan je werkelijk waar alle kanten mee op en zo kan er veel meer variatie komen in ideeën en eindproducten.
(ik heb niet op Kou gevote maar op beweging, mijn eigen ingeving)
[ Voor 6% gewijzigd door stevens20 op 07-10-2011 13:57 ]
Een mythe of legende hoeft helemaal niks met mensfiguren te maken te hebben. Denk aan urban legends (krokodillen in het riool), mythologische monsters (bv. scylla, charybdis, cerberos uit de Griekse mythologie, garuda uit de Hindoe-verhalen of gewoon weerwolven/vampiers uit "onze" literatuur), legendarische plaatsen (Atlantis)... Fantaseer van daar af nog wat verder en je kunt alle kanten op!stevens20 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:55:
[...]
Ik denk dat je op deze manier in mensachtige creaties blijft hangen. (Armen, benen, romp en hoofd)
Het leek mij wel leuk om iets totaal anders te doen. bijvoorbeeld kou ofzo, daar kan je werkelijk waar alle kanten mee op en zo kan er veel meer variatie komen in ideeën en eindproducten.
en als jij een enorm koele mjölier wilt maken komt daar geen hand of voet aan te pas.
Jullie winnen.
Stevens20 zet zijn oogkleppen af en stapt uit de box om daar eens rond te kijken.
Ja zolang je het in het onderwerp van mythen en legendes weet te passen (ik denk bv aan Merlijn ofzo, bij toverstafjes) is dat geen probleem!stevens20 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:06:
Ik kan dus ook een toverstafje maken waar weer wat uitkomt ofzo...
Een Tardis maken is SciFi tot in de roots, maar heeft niks robot achtigs
Maar Mythes kan ik ook mee it de voeten, daar niet van, maar SciFi laten vallen omdat we net robots gehad hebben is wat kortzichtig, helemaal als je een paar posts later aangeeft dat er breed naar een onderwerp gekeken moet worden
Humankind… be both.
Ik vind de link van robots naar sci-fi beduidend meer obvious dan van robots naar mythen vanwege mensfigurenSpike_wolf schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:56:
Maar waarom is SciFi verdwenen nou?
Een Tardis maken is SciFi tot in de roots, maar heeft niks robot achtigs
Maar Mythes kan ik ook mee it de voeten, daar niet van, maar SciFi laten vallen omdat we net robots gehad hebben is wat kortzichtig, helemaal als je een paar posts later aangeeft dat er breed naar een onderwerp gekeken moet worden
Dusseh, heb je een mening over deze onderwerpen; plemp die dan neer en spreek je voorkeur uit!
Volgende keer kunnen we Sci-Fi of Kou ook wel weer in de discussie/poll gooien.
Vanavond eens brainstormen maar
Humankind… be both.
Piraterij.
Humankind… be both.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ben alleen bang dat ik hier geen tijd voor heb
Verwijderd
Dit dus, zit nu met een half afgemaakte wip van de vorige contestOverlegne schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:20:
...
Ben alleen bang dat ik hier geen tijd voor hebveel te druk de laatste tijd

Ook vind ik dat we wel erg veel statische objecten zien, dus wil ik iets voorstellen wat hopelijk meer dynamiek oplevert.
Wat denken jullie van 'snelheid', 'chaos' of 'vallen'?
Met piraten kan je alle kanten op, dat hoeft niet heel cliché te worden (al krijg je dat wel snel