Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Daarom mag hij nog wel 1x;) Had hem ook beide keren in bestelling gezet. Alleen ook 2x een error.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:59:
[...]
2x gezien, en allebei de keren 'weg' voordat de deal gesloten kon worden...
laat maar zitten die box, ik ga naar huis, weekend vieren
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
ik ook met het kiezen van ideal
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
grrr
No animals were harmed in the making of this comment.
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Verwijderd
waar baseer jij 'allemaal' op kraaimcdronkz schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:00:
Lutsers, allemaal wachten op de box en 'm dan niet kopen?
ik word gek!!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
€ 29,95
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Wij twee misschien als enige uitzondering!
Ik koop hem dus ook maar niet

No animals were harmed in the making of this comment.

Is er nog iets leuks voorbij gekomen?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Box dus misgelopen...
-Real power isn't given, it must be taken-
Kut ajax error.
Huub Huub Barbatruc!
Vind die box toch wel leuk, spannend wat er in zit, kan altijd leuk zijn voor cadeaus als het me niet aanstaat... hoe dan ook een leuk iets voor relatief niet zo heel veel geld.....
hehe
[ Voor 90% gewijzigd door ozothebozo op 11-03-2010 18:05 ]
Altijd weer die Amsterdammers
*hides*
Jeremy Clarkson
Haha, dat is pas 'n echte verrassing!
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 59,95
iBOOD PrijsNu! € 29,95 + (5,95)

10 x sandisk
Dikke horloges
tft schermen, tv's auto's etc.
Maar goed ik had het ook. Slechte zaak van ibood.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Ik vermoed dus zooi die niet makkelijk verkocht kan worden.
Lijkt me wel mooi als ze opeens komen met zon grote doos.Viper® schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:04:
En dan blijkt die Box vol te zitten met vette shit
10 x sandisk
Dikke horloges
tft schermen, tv's auto's etc.
Heb je voor 40 euro een lcd tv ofzo
Verwijderd
wilde je echt die box bestellen met cheap teddy knuffels, een mp3 speler van 15 euro en tijdschriften?Bl44tschaap schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:03:
Lekker dan 2x bestelling voor box en dan ga naar betalen en dan fijn een internal ajax error ofzo

hoezo? Er is geen showroom hoorAW_Bos schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:05:
Er stond wel bij dat de inhoud van de doos licht beschadigd kon zijn.
Dus alles kan beschadigd zijn.
Huub Huub Barbatruc!
Doeieeeeeeeeeeeeeeeeee iBOOD
never argue with a moderator, he will shut your account down.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
Zal toch wel goauw gebeurd zijn denk ik. Hunt loopt alleen in nederland nog....
Verwijderd
bedankt voor de nuttige informatie, hier blijf ik voor op de site refreshenbollewolle schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:05:
Op de Belgische site is de Hunt voorbij, op de Nederlandse heb je nog altijd die Belkin stekkerdoos.

Mooi kan ik eindelijk iets anders gaan doen !MeatLoaf schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:06:
[...]
Zal toch wel goauw gebeurd zijn denk ik. Hunt loopt alleen in nederland nog....

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Binnen 4 sec. was ik bij mijn bank om te betalen. Na de betaling, toen ik terug ging naar iBood kreeg ik een foutmelding. Daarna diezelfde pagina verniewt en kreeg de bevestiging dat de bestelling gelukt was.
Ze hebben bij de allereerste box een xbox ertussen gedaan. Dat is 1x gebeurd. Daarna heeft niemand ooit meer dure producten gekregen. Meest dure wat je krijgt is een mp3 speler van een crappy merk.lasharor schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:05:
[...]
Lijkt me wel mooi als ze opeens komen met zon grote doos.
Heb je voor 40 euro een lcd tv ofzo
Oftewel, je verliest altijd bij een box.
Huub Huub Barbatruc!
Maar het is wel duidelijk dat deze hunt niet super is. Geen goeie producten. Wil je wat bestellen allemaal AJAX errors. En de forums werken ook niet terwijl dat dit keer wel zo zou moeten zijn.
[ Voor 81% gewijzigd door Gaitman op 11-03-2010 18:08 ]
Verwijderd
Inderdaad, nutteloze dagNeoMe schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:06:
[...]
Mooi kan ik eindelijk iets anders gaan doen !
Bene schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:05:
Ik zie de doos, spring erin en krijg mijn bestelling niet voor elkaar. Iedere keer als ik de "neem er een" knop wist in te rammen kwam ik niet op de bestelpagina, maar op de voorpagina terug. Lekker stom van mijzelf. Ik had een firefox plugin om de pagina te herladen elke 20 seconden nog aan staan.

Verwijderd
Sandisk refurbished?Er stond wel bij dat de inhoud van de doos licht beschadigd kon zijn.
had ik net al gepost. Heb 3x een doos gekocht. Het is het niet waard.Workaholic schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:07:
Kan iemand mij vertellen wat er nou in die doos zat de vorige keren? Vraag me af of het zijn geld uberhaupt wel waard is?
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
ik las over 2 mensen die voor die 40 euries mooi een sony camcorder kregen toegestuurd... waarschijnlijk medewerkers van ibood:)DNA_Saint schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:07:
[...]
Ze hebben bij de allereerste box een xbox ertussen gedaan. Dat is 1x gebeurd. Daarna heeft niemand ooit meer dure producten gekregen. Meest dure wat je krijgt is een mp3 speler van een crappy merk.
Oftewel, je verliest altijd bij een box.
Dit topic is gesloten.
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!