Antwoord op mijn eigen vraag: mijn bestelling kon wel in het systeem gevonden worden, maar was niet geregistreerd als verkocht product, dus helaas. Maar: omdat het om een iBood Box ging, ging de Klantenservicemedewerker het nog even navragen. Volgens zijn zeggen 'hebben ze er nog een paar over', dus ik heb nu alsnog een bestelbevestiging gekregen en ga de Box ontvangen.Anakha schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:56:
Ik heb de Box besteld en kunnen betalen, via iDeal, maar kreeg na het 'keer terug naar de webwinkel'-scherm de foutmelding die de meesten al kregen voor ze konden betalen. Nu is het geld van mijn rekening afgeschreven, en in de omschrijving van de betaling staat een bestelnummer.
Maar: ik heb per e-mail geen bestelbevestiging ontvangen, en in 'mijn bestellingen' op de site staat hij ook niet (en een andere Hunt-bestelling wel). Daar is dus iets mis gegaan.Maar ik heb wel een bestelnummer, dus ik zou aannemen dat de bestelling wel in hun systeem zou moeten staan.
Heeft iemand zoiets al eens meegemaakt, en kan die me vertellen of je in zo'n geval de bestelling wel of niet geleverd krijgt?
Ik ga ze uiteraard morgen even bellen, maar wie weet heeft er hier iemand het antwoord al...
Ik heb 20 sandisks en 10 pulsar klokkies gekochtda_PSI schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 02:09:
Hoop dat de volgende hunt, weer net zo gezellig word als deze... Alleen wat meer "leuke" spullen.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
De hunt van gisteren kort samengevat:
Op het deuntje van "De Pizzahut":
Muziekspeler
muziekspeler
Pulsar horloge en muziekspeler
Muziekspeler
muziekspeler
Horlooooge, horloooge
Horlooooge, horloooge
Muziekspeler
muziekspeler
Muziekspeler
muziekspeler
Horlooooge, horloooge
Horlooooge, horloooge
Net nog gebeld met iBOOD, de enige bestelling die ik wou en daarbij kon plaatsen bleek toch nog mislukt. Krijg m'n geld terug
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Anoniem: 296939
Thrackan schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:32:
Muziekspeler
muziekspeler
Muziekspeler
muziekspeler
Horlooooge, horloooge
Horlooooge, horloooge
Niks gekocht, wilde de Sennheiser wel maar ging mis. Ik wilde het hartslaghorloge ook wel maar die heeft er maar 0.2 seconde op gestaan
Toch wel erg veel lol gehad hier 
Oh en inderdaad zoals iemand al eerder opmerkte, leuk dat tweakers zo'n slowchat voor een keertje goed vond!
Oh en inderdaad zoals iemand al eerder opmerkte, leuk dat tweakers zo'n slowchat voor een keertje goed vond!
[ Voor 24% gewijzigd door Marlibica op 12-03-2010 09:38 ]
Sign here against sigs
Vet!
Over een paar dagen heb ik 4 Sandisk mp3 spelers erbij voor mijn verzameling, echt geweldige apparaatjes, wat een pracht ding!
Over een paar dagen heb ik 4 Sandisk mp3 spelers erbij voor mijn verzameling, echt geweldige apparaatjes, wat een pracht ding!
Mooi! Heb je alle groottes verzameld?
Peace is not simply the absence of war.
Jazeker, allemaal 
Wat een pracht apparaat!
Wat een pracht apparaat!
huh, kan je met paypal betalen op de belgische ibood?Anoniem: 296939 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:59:
Ik wilde de graag de skullcandy's, maar ik had geen geld op mijn paypal
Anoniem: 7792
so true!!Thrackan schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:32:
Muziekspeler
muziekspeler
Muziekspeler
muziekspeler
Horlooooge, horloooge
Horlooooge, horloooge
De braun bodycruzer wilde ik graag, maar die liep ik weer mis natuurlijk...

was ff eten halen belt mn vriendin dat de box er is! #@$#@$@ zij proberen te bestellen maar was al te laat!
*knip*
Het is hier V&A niet
Het is hier V&A niet
[ Voor 88% gewijzigd door Orion84 op 12-03-2010 15:33 ]
........................................................................................................................................................
Verdomd verzamel jij ze ook al? Damn dacht dat ik de enige was. Is weer eens wat originelers dan Apple-fanboy te zijn dacht ik.
Iemand nog een paar Scandisks kopen? Ik heb er iets teveel besteld...
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Scandisk is een gratis tooltje van Windows, lullig als je daarvoor betaald hebt. Of bedoel je soms Sandisk, zonder c?
The devil is in the details.
Ik bedoel met c. Het is namelijk niet geleverd op cd, maar op een Sandisk mp3 speler!Mute schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:21:
Scandisk is een gratis tooltje van Windows, lullig als je daarvoor betaald hebt. Of bedoel je soms Sandisk, zonder c?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Jammer jammer, ik had een Sennheiser koptelefoon willen hebben, en heb hem ook betaald, maar ontving na betalen foutmelding en geen orderbevestiging. Na contact met ibood gehad te hebben blijkt dat bestelling niet geregistreerd is en ik krijg mijn geld terug. Volgens ibood was de terugkoppeling van de bank (ING) bij de iDeal betaling te traag o.i.d....
Leuk hoor, na maanden iedere dag kijken eindelijk een bestelling geplaatst, krijg je dit...
Leuk hoor, na maanden iedere dag kijken eindelijk een bestelling geplaatst, krijg je dit...

[ Voor 11% gewijzigd door Powder Toastman op 12-03-2010 12:34 ]
Klopt, had ik ook.Powder Toastman schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:32:
Jammer jammer, ik had een Sennheiser koptelefoon willen hebben, en heb hem ook betaald, maar ontving na betalen foutmelding en geen orderbevestiging. Na contact met ibood gehad te hebben blijkt dat bestelling niet geregistreerd is en ik krijg mijn geld terug. Volgens ibood was de terugkoppeling van de bank (ING) bij de iDeal betaling te traag o.i.d....
Waardeloos systeem.
Hoeft toch ook helemaal niet? Paypal schrijft het gewoon van mijn bankrekening af als ik geen geld op m'n PP account heb staan. Ik hoef er nooit zelf wat op te zetten.Anoniem: 296939 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:59:
Ik wilde de graag de skullcandy's, maar ik had geen geld op mijn paypal
Godver, die wilde ik ook. Meteen op bestelknopje rammen maar ik was te laat.
JOUW SCHULD!
[afkick] Volluk? Voel me zo verdomd alleen!!! Met me bed vol Sandisks
[/afkick]
[ Voor 19% gewijzigd door ManiacsHouse op 13-03-2010 00:14 ]
Ideal werkt net zo handig op ibood en is veiliger waarschijnlijk omdat je bank een beter authorisatie systeem heeft dan Paypal (bijvoorbeeld tancodes per sms als extra bij ING en het scheelt sowieso een tussenpartij). Ik wist niet eens dat het kon trouwens met Paypal betalen. Misschien dat je het doet voor de kopersprotectie, maar dat stelt ook niet zo veel voor bij Paypal.Moe_Szyslak schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:46:
[...]
Hoeft toch ook helemaal niet? Paypal schrijft het gewoon van mijn bankrekening af als ik geen geld op m'n PP account heb staan. Ik hoef er nooit zelf wat op te zetten.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Op iBood betaal ik ook gewoon met ideal. Paypal gebruik ik uitsluitend voor buitenlandse sites en eBay. Maar mijn punt was dat je je PP rekening niet hoeft "op te waarderen". In ieder geval niet in Nederland. Ik weet niet of PP in België andere regels heeft.Marzman schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 01:59:
[...]
Ideal werkt net zo handig op ibood en is veiliger waarschijnlijk omdat je bank een beter authorisatie systeem heeft dan Paypal (bijvoorbeeld tancodes per sms als extra bij ING en het scheelt sowieso een tussenpartij). Ik wist niet eens dat het kon trouwens met Paypal betalen. Misschien dat je het doet voor de kopersprotectie, maar dat stelt ook niet zo veel voor bij Paypal.
Samen met 3 collega's 4 zwaailichten gekocht. Dat gaat leuk worden op het kantoor
If it aint fixed, it's broken.
Aangezien het toch niet zo druk meer is in dit topic, is het misschien leuk als dit topic open blijft totdat wat mensen "de box" hebben ontvangen?
Voodat 't topic dichtgaat nog even wat kudos richting tweakers voor het faciliteren van het topic in deze vorm. Was een gezellig dagje op 't forum, en er zat lekker vaart in 't topic, hoewel ik eigenlijk niet eens wat gekocht heb
is goed, maarrrrrMegamind schreef op zondag 14 maart 2010 @ 23:11:
Aangezien het toch niet zo druk meer is in dit topic, is het misschien leuk als dit topic open blijft totdat wat mensen "de box" hebben ontvangen?
slowchatten mag alleen tijdens de hunt!
Check einde van het filmpje. De befaamde zwaailichten. Dingen zijn niet eens zo klein.BGB4rn schreef op maandag 15 maart 2010 @ 00:21:
Conclusie; er moet snel weer een hunt komen![]()
Ik ben verders ook wel benieuwd naar de inhoud van die box, op youtube had ik trouwens een keer een gevonden waar best tof spul in zat voor het geld.
deze dus
jep, ik dus blij zijn met bestelling van 2 setjesManiacsHouse schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:08:
[...]
Check einde van het filmpje. De befaamde zwaailichten. Dingen zijn niet eens zo klein.
Signature
Donderdag was die hunt, en zojuist is mijn bestelling eruit. Denk binnen enkele dagen mijn MP3 speler binnen te hebben.himlims_ schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:17:
zal vast wel langs geweest zijn, maar wat is de verwachte levertijd bij zo'n hunt? Bedoel zal ongetwijfeld drukker zijn dan een normale dag, dus enige vertraging lijkt me redelijk.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
waar uit? bedoel heb jij nu een betaling gedaan, of heb je ergens gecontroleerd wat de status is van jouw zending?AW_Bos schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:20:
[...]
Donderdag was die hunt, en zojuist is mijn bestelling eruit. Denk binnen enkele dagen mijn MP3 speler binnen te hebben.
@AW_Bos: Een SanDisk? 
Die zwaailichtjes vallen me niet tegen als ik ze zo zie op dat filmpje.. ik had een paar hele kleine USB pruldingen verwacht, maar dit ziet er wel oke uit. Niet dat ik er wat mee zou kunnen, maar toch
Die zwaailichtjes vallen me niet tegen als ik ze zo zie op dat filmpje.. ik had een paar hele kleine USB pruldingen verwacht, maar dit ziet er wel oke uit. Niet dat ik er wat mee zou kunnen, maar toch
Hahakrietjur schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:22:
@AW_Bos: Een SanDisk?
Nee, gelukkig niet
"ODYS Mediaspeler met Voice Recorder en Uitbreidbaar Geheugen", ik ken het merk niet zo, maar voor ongeveer 25 euro is het 't proberen waard
krietjur schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:22:
Niet zo'n ding in je auto plaatsen de zwaailampjes op het dak!
[ Voor 3% gewijzigd door Henkie-Jan op 16-03-2010 10:56 ]
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Weten jullie toevallig hoe iBood zijn producten verzendt? Onder de naam Silver Ocean toevallig?
Dr is namelijk een postbode aan de deur geweest vanochtend (ja, ik sliep nog), welke blijkbaar een pakketje van Silver Ocean bij zich had. Nu heb ik nergens iets besteld, maar wel vorige week een iBood t-shirt gewonnen op twitter. Daar heb ik, na het geven van mn adresgegevens, echter niets meer van gehoord.
Dus, iBood = Silver Ocean?
Edet:
For purposes of these General Terms and Conditions and elsewhere on the website, "iBOOD" means Silver Ocean B.V., a private limited liability company, having its office and maintaining business premises in Amsterdam, the Netherlands, and having its registered office in Amsterdam. iBOOD's head office is located at Contactweg 159 in (1014 BJ) Amsterdam; email address: customerservice@ibood.com. Silver Ocean B.V. is listed in the Trade Register of Haarlem, the Netherlands; C.o.C. number 34201965, VAT number NL8128.93.773.B01.
Ja dus
Nou, dan is dit niet meer dan een 'kijk mij eens ik heb een tshirt gewonnen"-post
Dr is namelijk een postbode aan de deur geweest vanochtend (ja, ik sliep nog), welke blijkbaar een pakketje van Silver Ocean bij zich had. Nu heb ik nergens iets besteld, maar wel vorige week een iBood t-shirt gewonnen op twitter. Daar heb ik, na het geven van mn adresgegevens, echter niets meer van gehoord.
Dus, iBood = Silver Ocean?
Edet:
For purposes of these General Terms and Conditions and elsewhere on the website, "iBOOD" means Silver Ocean B.V., a private limited liability company, having its office and maintaining business premises in Amsterdam, the Netherlands, and having its registered office in Amsterdam. iBOOD's head office is located at Contactweg 159 in (1014 BJ) Amsterdam; email address: customerservice@ibood.com. Silver Ocean B.V. is listed in the Trade Register of Haarlem, the Netherlands; C.o.C. number 34201965, VAT number NL8128.93.773.B01.
Ja dus
Nou, dan is dit niet meer dan een 'kijk mij eens ik heb een tshirt gewonnen"-post
[ Voor 42% gewijzigd door Sorbo op 16-03-2010 11:04 ]
-Never mind-
[ Voor 90% gewijzigd door JiBo op 16-03-2010 11:05 . Reden: Post boven me was al aangepast ]
Mijn pakketje is aangekomen, ik ben weer tevreden met mijn ODYS Mediaspeler
.
* AW_Bos zwaait naar Jimmy (JiBo) hierboven
* AW_Bos zwaait naar Jimmy (JiBo) hierboven

Hmm mijn pakjes zijn nog niet eens verzonden
De eerste ibood box is ook aangekomen volgens twitter..
Mijn zwaailichtjes zijn opgestuurd zeggen ze.. ben benieuwd wanneer en hoe ze binnen komen
Signature
Wat kost zo'n ibood box eigenlijk?
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
kostte, en 40 euro ging deze voor wegracoon schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:43:
Wat kost zo'n ibood box eigenlijk?
Is er al iets bekend over een volgende hunt?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
lol rond augustus ?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
http://www.youtube.com/watch?v=8rSnVWEnDmIManiacsHouse schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:08:
[...]
Check einde van het filmpje. De befaamde zwaailichten. Dingen zijn niet eens zo klein.
--------------------------------------------------------------------------
hij is mischien niet klein
maar het lampje wat er in zit wel
http://www.youtube.com/watch?v=8rSnVWEnDmI
To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!
Is toch alleen maar prettiger als je ze heel de tijd naast je hebt staan op een lan ofzo..
Of wou je je eigen politie auto er mee bouwen ?
Of wou je je eigen politie auto er mee bouwen ?
Signature
Op het productforum van iBood zijn de eerste mensen gesignaleerd die hun Box hebben ontvangen. Inhoud:
Box 1:
Mijn Box is gisteren verzonden, maar helaas ben ik tot zaterdag niet thuis, dus ik moet mijn nieuwsgierigheid nog een aantal dagen bedwingen...
Box 1:
- kaars
- mannenshampoo
- 2 kleine redbull blikjes
- transcend micro SD 2GB
- optical mini mouse
- JVC DVD Digital Cinema System
- kaars
- mannenshampoo
- 2 kleine redbull blikjes
- transcend micro SD 2GB
- optical mini mouse
- set zwaailampen
- Oregon instaforecast I600 weerstation
- Kaars
- shampoo
- red bull
- micro SD
- mini muis
- zwaailampjes
- sola 90 delige bestekset.
Mijn Box is gisteren verzonden, maar helaas ben ik tot zaterdag niet thuis, dus ik moet mijn nieuwsgierigheid nog een aantal dagen bedwingen...
thx voor ophelderen, (ben blij dat ik 'm niet besteld heb 10x nixAnakha schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:12:
Op het productforum van iBood zijn de eerste mensen gesignaleerd die hun Box hebben ontvangen. Inhoud:
>> KNIP<<
Kortom, iedereen min of meer dezelfde kleine dingen, en één duurder item. En dan moet je net geluk hebben dat je het duurdere artikel toevallig toch graag wilde hebben, of dat het duur genoeg is om via Marktplaats voor meer dan 40 euro te verkopen...

[ Voor 24% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2010 10:27 ]
Vandaag krijgen een hoop mensen de box, dus eens kijken wat de rest krijgt.himlims_ schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:27:
[...]
thx voor ophelderen, (ben blij dat ik 'm niet besteld heb 10x nix)
Hehe, ik heb mijn zwaailichtjes ook net binnenTF schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:29:
Dit zijn mijn ibood zwaailampen trouwens....
[afbeelding]
edit, helemaal comisch is dat er in het batterijvakje geen contactjes zitten voor de batterijen, want ze werken alleen op usb
oftewel, daar moet wat aan getweakt worden

Net ook even een filmpje geschoten wat er niet uit ziet maar waar je wel kan horen dat ze alles behalve stil zijn
http://www.youtube.com/watch?v=y0j3pe2U_-M
[ Voor 47% gewijzigd door BGB4rn op 17-03-2010 13:06 ]
Signature
Ik heb zojuist mijn doos opengemaakt... Het was zeer spannend want de doos was vrij groot en zwaar.. Wat zat erin!?..............
een stofzuiger! Dirtdevil infinity 12+1
een stofzuiger! Dirtdevil infinity 12+1
hehe, een stofzuigert
is het een beetje een goede ?
is dat trouwens het enige wat er in zat ?
is dat trouwens het enige wat er in zat ?
Signature
Ik heb wel wat gekocht al is het maar omdat ik er toch steeds keek
Die remote power on/off dingen, alleen jammer dat ze net op andere frequenties werken als de twee die ik al had.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Nee, er zat ook nog wat andere meuk in zoals wat andere mensen hadden gepost. Of het een goede is? Tsja geen idee
had even snel pauze genomen toen ik zag dat het paketje was bezorgd.
Sony oordopjes, samsung camera en freecom hd binnengekomen en OK bevonden 
Geen box, maar ben er niet heel rouwig om als ik de inhoud zo zie. Stofzuiger is wel nice though
Geen box, maar ben er niet heel rouwig om als ik de inhoud zo zie. Stofzuiger is wel nice though
Ik heb mijn iRiver EB02 e-book voor € 175.90 binnen. Was het eerste item na de hunt. Was al op zoek naar een e-book en ben er erg tevreden mee.
........................................................................................................................................................
Lol. Klinkt als een stationair draaiende tractor.BGB4rn schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:35:
[...]
Net ook even een filmpje geschoten wat er niet uit ziet maar waar je wel kan horen dat ze alles behalve stil zijn![]()
http://www.youtube.com/watch?v=y0j3pe2U_-M
check, het is dan wel een 4 cilinder zwaailicht motorManiacsHouse schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:33:
[...]
Lol. Klinkt als een stationair draaiende tractor.
Signature
Eerst goed uploaden dan pas posten.
Melding: Deze video is nog niet verwerkt.
En dan is het nog altijd makkelijker om [video]http://www.youtube.com/watch?v=R-iACxRkDx4[/video]neer te zetten 
=> dus: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=R-iACxRkDx4]
=> dus: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=R-iACxRkDx4]
[ Voor 23% gewijzigd door Wiethoofd op 17-03-2010 23:08 ]
Weer eentje:
Inhoud:
2 x red bull shot
1 x Jill Saunders sunmen shampoo
2 x RC mini auto
1 x close-up lens voor camera's
1 x eminent optical mini-muis
2 x USRobotics mini skype phone
1 x waterpistool
1 x transcend MicroSD 2gB
2 x Ibood zwaailamp
en de klapper
1 x Philips AmBX starterkit (ambilight voor PC monitor) inclusief DTM Toca 3 (racespel)
http://www.youtube.com/watch?v=P7L_kXERlzE
Inhoud:
2 x red bull shot
1 x Jill Saunders sunmen shampoo
2 x RC mini auto
1 x close-up lens voor camera's
1 x eminent optical mini-muis
2 x USRobotics mini skype phone
1 x waterpistool
1 x transcend MicroSD 2gB
2 x Ibood zwaailamp
en de klapper
1 x Philips AmBX starterkit (ambilight voor PC monitor) inclusief DTM Toca 3 (racespel)
http://www.youtube.com/watch?v=P7L_kXERlzE
Er zijn toch inmiddels wel wat aardige producten in de Boxen gesignaleerd. Saeco espresso-apparaat, Popcorn Hour A-110, Onkyo audio-systeem, Toshiba HD camcorder.
Overigens lijkt het om RMA-producten te gaan, gezien dit verhaal op het iBood-forum over de inhoud van een iBood Box:
Overigens lijkt het om RMA-producten te gaan, gezien dit verhaal op het iBood-forum over de inhoud van een iBood Box:
1x Philips MCM Micro Hi-Fi System
Met dit laatste was ik uiteraard super blij, totdat ik de doos openmaakte en formulieren aantrof van een vorige ibood klant die het terug had gestuurd wegens een defecte speler. Zelf getest en dit is helaas nog het geval....Jammer dat Ibood dan niet het apparaat eerst laat repareren alvorens het weer in de verkoop te zetten.
Edit Moderator: Er zit 1 maand garantie op de producten uit de box. Het was uiteraard niet de bedoeling dat je een defect product hebt ontvangen. Neem even contact op met de klantenservice zodat zij het voor je kunnen oplossen.Anakha schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:47:
[...]
Staat eronder nu
Ik heb ook mijn klik aan klik uit setje binnen, maar het ziet er wel enorm gebruikt uit zeg...
Net als de borenset, die gaat weer terug, aangezien er maar 10 boren in zitten en 100 bitjes
Net als de borenset, die gaat weer terug, aangezien er maar 10 boren in zitten en 100 bitjes
Leuk muziekje, heb ik jaren geleden nog een keer een remix van gebrouwen. De leliemix (mp3).
Kom op jongens..
* Marlibica is nieuwsgierig naar de boxers
* Marlibica is nieuwsgierig naar de boxers
Sign here against sigs
Ik jaag de box al jaren na.... Ik heb opgeteld al voor bijna 1500 euro aan spullen bij iBood gekocht. Ze zouden mij eigenlijk moeten mailen dat ik voorang krijg om zon box te kopen....
Box rules
Box rules
Heeft iemand toevallig die Belkin PureAV units al ontvangen?
Nope.. zit ook nog te wachtenmace schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:32:
Heeft iemand toevallig die Belkin PureAV units al ontvangen?
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Box eindelijk binnen. Naast de standaard-items die veel anderen ook hadden (shampoo, rc-autootjes, micro-SD, usb-aquarium, supersoaker), bevatte de Box een Philips amBX starter kit (nieuw, maar beschadigde doos) en een ATP GPS Photo Finder Mini (zo te zien een RMA). Toevallig is mijn vriendin hobbyfotografe, dus die is erg blij met dat GPS-ding en ik vind die amBX-lampjes wel grappig. Al met al geen slechte deal voor € 46.
Zwaailichten binnen, theepot binnen en de Belkin Wifi N+ router. Die laatste is open geweest, waarschijnlijk gebruikt. Heb 'm nog niet aangesloten maar de CD envelop was opengescheurd dus het zou me niets verbazen.
Zo, ik heb _eindelijk_ mijn belkin isolators binnen.
Ik heb voor de vertraging een code gekregen zodat de verzendkosten de volgende keer gratis zijn.
Het mailtje wat ik kreeg was in het pools.
Maarja als hij maar werkt.
Ik heb voor de vertraging een code gekregen zodat de verzendkosten de volgende keer gratis zijn.
Het mailtje wat ik kreeg was in het pools.

[ Voor 12% gewijzigd door mace op 01-04-2010 15:43 ]
Haha.. ik heb 'm ook binnen (de PureAV én het poolse mailtje). Wel netjes dat ze iets doen voor het lange wachten. Ook al had ik er geen haast mee. Nu maar hopen dat de Poolse code wel werkt bij de Nederlandse shop. Anders maar bij de Poolse shop bestellen en dan ook geen verzendkosten betalen
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Ik heb er ook geen haast bij gehad hoor, maar dit gebeurt mij bijna elke keer wel eigenlijk als ik wat bij ibood bestel. Als ze zeggen dat het binnen 7 dagen geleverd wordt dan moeten ze dat ook doen en dan meteen binnen de 7 dagen een mail als het niet lukt.
Ik zag dat in dit topic de website van 1dagskoopjes.nl regelmatig langskwam als page reloader. Voor de geinteresseerden: de website is ondertussen live.
Voor mij zijn er helaas geen goodies onderweg, die e-bookreader was net voor mijn neus weg
Maarja that's all part of the game.
Op naar de volgende hunt!
Voor mij zijn er helaas geen goodies onderweg, die e-bookreader was net voor mijn neus weg
Maarja that's all part of the game.
Op naar de volgende hunt!
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Aaaaaaargh kom ik net uit de iBood-rehab. Kom online en staat dit topic weer bovenaan...
Daar gaat mijn weekendverlof.
Daar gaat mijn weekendverlof.

@ManiacsHouse
Mijn excuses ;-) Wat heb je besteld tijdens de hunt?
Mijn excuses ;-) Wat heb je besteld tijdens de hunt?
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Anoniem: 22659
Sorry voor de kick. Ik heb de OP aangepast. Deze kan voor een volgende hunt direct gebruikt worden!
Edit: nu met code: iBOOD hunt openings post
Edit: nu met code: iBOOD hunt openings post
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 08-04-2010 14:59 ]
Op http://www.nicedeals.nl/ hebben ze een soort "hunt". Elk uur een ander product. Heb nog niet veel bijzonders voorbij zien komen.
Tijdens de hunt was het zo nuttig, maar http://1dagskoopjes.nl/nicedealshunt.html doet 't niet
Wel een stuk minder spannend zo, ieder uur een nieuwe actie, neemt de hele F5 factor weg.
Wel een stuk minder spannend zo, ieder uur een nieuwe actie, neemt de hele F5 factor weg.
Je weet wel waar je aan toe bent
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Nu hebben ze wel aardige aanbieding op iBood, een mediaplayer voor 45. Helaas heb ik al een WD Live.
Let wel op dat dit geen echte HD speler is. (google maar eens).Sjah schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:01:
Nu hebben ze wel aardige aanbieding op iBood, een mediaplayer voor 45. Helaas heb ik al een WD Live.
* Gutteguttegut laat hm daarom ook lekker bij iBood liggen
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Damn, je hebt gelijk, dat verwacht je niet in deze tijd van alles kan 720p aan, en hij is ook van oktober 2009, en heet ook HDTV player op netgear's site. Les: trap nooit te snel in dit soort aanbiedingen.
Was sowieso toch wel blij met mijn Live, want als ik zie hoeveel fora daavoor is, en als je kijkt wat er voor deze is..
Was sowieso toch wel blij met mijn Live, want als ik zie hoeveel fora daavoor is, en als je kijkt wat er voor deze is..
Er schijnt weer een nieuwe aan te komen, dus verder in iBOOD hunt van juli 2010
[ Voor 18% gewijzigd door Orion84 op 21-07-2010 19:54 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dit topic is gesloten.
Let op:
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!