To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!
Of wou je je eigen politie auto er mee bouwen ?

Signature
Box 1:
- kaars
- mannenshampoo
- 2 kleine redbull blikjes
- transcend micro SD 2GB
- optical mini mouse
- JVC DVD Digital Cinema System
- kaars
- mannenshampoo
- 2 kleine redbull blikjes
- transcend micro SD 2GB
- optical mini mouse
- set zwaailampen
- Oregon instaforecast I600 weerstation
- Kaars
- shampoo
- red bull
- micro SD
- mini muis
- zwaailampjes
- sola 90 delige bestekset.
Mijn Box is gisteren verzonden, maar helaas ben ik tot zaterdag niet thuis, dus ik moet mijn nieuwsgierigheid nog een aantal dagen bedwingen...
thx voor ophelderen, (ben blij dat ik 'm niet besteld heb 10x nixAnakha schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:12:
Op het productforum van iBood zijn de eerste mensen gesignaleerd die hun Box hebben ontvangen. Inhoud:
>> KNIP<<
Kortom, iedereen min of meer dezelfde kleine dingen, en รฉรฉn duurder item. En dan moet je net geluk hebben dat je het duurdere artikel toevallig toch graag wilde hebben, of dat het duur genoeg is om via Marktplaats voor meer dan 40 euro te verkopen...
Mijn Box is gisteren verzonden, maar helaas ben ik tot zaterdag niet thuis, dus ik moet mijn nieuwsgierigheid nog een aantal dagen bedwingen...

[Voor 24% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2010 10:27]
๐๐๐
ด๐
ฐ๐
ผ: ๐๐
พ๐
พ๐๐
ถ๐
ฐ๐
ผ๐
ด๐_๐
ฒ๐
พ๐
ผ
๐
ฟ๐๐
ฝ: ๐
ท๐
พ๐
ป๐
ป๐
ฐ๐
ฝ๐
ณ๐
ท๐
ฐ๐๐
ณ๐
Vandaag krijgen een hoop mensen de box, dus eens kijken wat de rest krijgt.himlims_ schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:27:
[...]
thx voor ophelderen, (ben blij dat ik 'm niet besteld heb 10x nix)
Hehe, ik heb mijn zwaailichtjes ook net binnenTF schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:29:
Dit zijn mijn ibood zwaailampen trouwens....
[afbeelding]

edit, helemaal comisch is dat er in het batterijvakje geen contactjes zitten voor de batterijen, want ze werken alleen op usb

oftewel, daar moet wat aan getweakt worden

Net ook even een filmpje geschoten wat er niet uit ziet maar waar je wel kan horen dat ze alles behalve stil zijn

http://www.youtube.com/watch?v=y0j3pe2U_-M
[Voor 47% gewijzigd door BGB4rn op 17-03-2010 13:06]
Signature

een stofzuiger! Dirtdevil infinity 12+1

is dat trouwens het enige wat er in zat ?
Signature

โป/ Please consider the environment before printing this signature
/โ
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Geen box, maar ben er niet heel rouwig om als ik de inhoud zo zie. Stofzuiger is wel nice though

........................................................................................................................................................
Lol. Klinkt als een stationair draaiende tractor.BGB4rn schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:35:
[...]
Net ook even een filmpje geschoten wat er niet uit ziet maar waar je wel kan horen dat ze alles behalve stil zijn![]()
http://www.youtube.com/watch?v=y0j3pe2U_-M
check, het is dan wel een 4 cilinder zwaailicht motorManiacsHouse schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:33:
[...]
Lol. Klinkt als een stationair draaiende tractor.

Signature
Eerst goed uploaden dan pas posten.

Melding: Deze video is nog niet verwerkt.

=> dus: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=R-iACxRkDx4]
[Voor 23% gewijzigd door Wiethoofd op 17-03-2010 23:08]
Inhoud:
2 x red bull shot
1 x Jill Saunders sunmen shampoo
2 x RC mini auto
1 x close-up lens voor camera's
1 x eminent optical mini-muis
2 x USRobotics mini skype phone
1 x waterpistool
1 x transcend MicroSD 2gB
2 x Ibood zwaailamp
en de klapper
1 x Philips AmBX starterkit (ambilight voor PC monitor) inclusief DTM Toca 3 (racespel)
http://www.youtube.com/watch?v=P7L_kXERlzE
Overigens lijkt het om RMA-producten te gaan, gezien dit verhaal op het iBood-forum over de inhoud van een iBood Box:
1x Philips MCM Micro Hi-Fi System
Met dit laatste was ik uiteraard super blij, totdat ik de doos openmaakte en formulieren aantrof van een vorige ibood klant die het terug had gestuurd wegens een defecte speler. Zelf getest en dit is helaas nog het geval....Jammer dat Ibood dan niet het apparaat eerst laat repareren alvorens het weer in de verkoop te zetten.
Edit Moderator: Er zit 1 maand garantie op de producten uit de box. Het was uiteraard niet de bedoeling dat je een defect product hebt ontvangen. Neem even contact op met de klantenservice zodat zij het voor je kunnen oplossen.Anakha schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:47:
Overigens lijkt het om RMA-producten te gaan, gezien dit verhaal op het iBood-forum over de inhoud van een iBood Box:
[...]
Staat eronder nu

Net als de borenset, die gaat weer terug, aangezien er maar 10 boren in zitten en 100 bitjes

Leuk muziekje, heb ik jaren geleden nog een keer een remix van gebrouwen. De leliemix (mp3).
........................................................................................................................................................
* Marlibica is nieuwsgierig naar de boxers

Sign here against sigs
Box rules
Nope.. zit ook nog te wachtenmace schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:32:
Heeft iemand toevallig die Belkin PureAV units al ontvangen?
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Ik heb voor de vertraging een code gekregen zodat de verzendkosten de volgende keer gratis zijn.
Het mailtje wat ik kreeg was in het pools.

[Voor 12% gewijzigd door mace op 01-04-2010 15:43]

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Voor mij zijn er helaas geen goodies onderweg, die e-bookreader was net voor mijn neus weg

Maarja that's all part of the game.
Op naar de volgende hunt!
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniรซl-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Daar gaat mijn weekendverlof.

Mijn excuses ;-) Wat heb je besteld tijdens de hunt?
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniรซl-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Anoniem: 22659
Edit: nu met code: iBOOD hunt openings post
[Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 08-04-2010 14:59]

Wel een stuk minder spannend zo, ieder uur een nieuwe actie, neemt de hele F5 factor weg.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Let wel op dat dit geen echte HD speler is. (google maar eens).Sjah schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:01:
Nu hebben ze wel aardige aanbieding op iBood, een mediaplayer voor 45. Helaas heb ik al een WD Live.
* Gutteguttegut laat hm daarom ook lekker bij iBood liggen

The birds turned into The Flying Dutchmen!
Was sowieso toch wel blij met mijn Live, want als ik zie hoeveel fora daavoor is, en als je kijkt wat er voor deze is..
[Voor 18% gewijzigd door Orion84 op 21-07-2010 19:54]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dit topic is gesloten.
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!