Toon posts:

iBOOD hunt van maart 2010 *afgelopen* Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 42 43 Laatste
Acties:
  • 267.045 views

Onderwerpen

• Mr-Beamer
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Mr-Beamer

And what shall I improve today

ManiacsHouse schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:08:
[...]

Check einde van het filmpje. De befaamde zwaailichten. Dingen zijn niet eens zo klein.
http://www.youtube.com/watch?v=8rSnVWEnDmI
--------------------------------------------------------------------------
hij is mischien niet klein
maar het lampje wat er in zit wel :s

http://www.youtube.com/watch?v=8rSnVWEnDmI

To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-06 16:12

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Is toch alleen maar prettiger als je ze heel de tijd naast je hebt staan op een lan ofzo..

Of wou je je eigen politie auto er mee bouwen ? :+

Signature

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:47
Op het productforum van iBood zijn de eerste mensen gesignaleerd die hun Box hebben ontvangen. Inhoud:

Box 1:
  • kaars
  • mannenshampoo
  • 2 kleine redbull blikjes
  • transcend micro SD 2GB
  • optical mini mouse
  • JVC DVD Digital Cinema System
Box 2:
  • kaars
  • mannenshampoo
  • 2 kleine redbull blikjes
  • transcend micro SD 2GB
  • optical mini mouse
  • set zwaailampen
  • Oregon instaforecast I600 weerstation
Box 3:
  • Kaars
  • shampoo
  • red bull
  • micro SD
  • mini muis
  • zwaailampjes
  • sola 90 delige bestekset.
Kortom, iedereen min of meer dezelfde kleine dingen, en รฉรฉn duurder item. En dan moet je net geluk hebben dat je het duurdere artikel toevallig toch graag wilde hebben, of dat het duur genoeg is om via Marktplaats voor meer dan 40 euro te verkopen...

Mijn Box is gisteren verzonden, maar helaas ben ik tot zaterdag niet thuis, dus ik moet mijn nieuwsgierigheid nog een aantal dagen bedwingen...

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

๐Ÿง Linux HOoligan

Anakha schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:12:
Op het productforum van iBood zijn de eerste mensen gesignaleerd die hun Box hebben ontvangen. Inhoud:

>> KNIP<<
Kortom, iedereen min of meer dezelfde kleine dingen, en รฉรฉn duurder item. En dan moet je net geluk hebben dat je het duurdere artikel toevallig toch graag wilde hebben, of dat het duur genoeg is om via Marktplaats voor meer dan 40 euro te verkopen...

Mijn Box is gisteren verzonden, maar helaas ben ik tot zaterdag niet thuis, dus ik moet mijn nieuwsgierigheid nog een aantal dagen bedwingen...
thx voor ophelderen, (ben blij dat ik 'm niet besteld heb 10x nix :X)

[Voor 24% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2010 10:27]

๐Ÿ†‚๐Ÿ†ƒ๐Ÿ…ด๐Ÿ…ฐ๐Ÿ…ผ: ๐Ÿ†๐Ÿ…พ๐Ÿ…พ๐Ÿ†ƒ๐Ÿ…ถ๐Ÿ…ฐ๐Ÿ…ผ๐Ÿ…ด๐Ÿ†_๐Ÿ…ฒ๐Ÿ…พ๐Ÿ…ผ
๐Ÿ…ฟ๐Ÿ†‚๐Ÿ…ฝ: ๐Ÿ…ท๐Ÿ…พ๐Ÿ…ป๐Ÿ…ป๐Ÿ…ฐ๐Ÿ…ฝ๐Ÿ…ณ๐Ÿ…ท๐Ÿ…ฐ๐Ÿ†๐Ÿ…ณ๐Ÿ†‚

• Whoohoo
  • Laatst online: 27-05 12:01
himlims_ schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:27:
[...]

thx voor ophelderen, (ben blij dat ik 'm niet besteld heb 10x nix :X)
Vandaag krijgen een hoop mensen de box, dus eens kijken wat de rest krijgt.

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

TF

ย bla bla

Dit zijn mijn ibood zwaailampen trouwens....

• BGB4rn

BGB4rn

TF schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:29:
Dit zijn mijn ibood zwaailampen trouwens....

[afbeelding]
Hehe, ik heb mijn zwaailichtjes ook net binnen :P ze zijn wel een beetje cheap vind ik, maar ach voor 2 euro zo verkeerd nog niet.

edit, helemaal comisch is dat er in het batterijvakje geen contactjes zitten voor de batterijen, want ze werken alleen op usb :+

oftewel, daar moet wat aan getweakt worden :D

http://tweakers.net/ext/f/NolNdBYQJhvzaaSzKximxshe/thumb.jpg

http://tweakers.net/ext/f/qJbZtvSnWHK7ed8TwTHKwgeD/thumb.jpg

Net ook even een filmpje geschoten wat er niet uit ziet maar waar je wel kan horen dat ze alles behalve stil zijn :+
http://www.youtube.com/watch?v=y0j3pe2U_-M

[Voor 47% gewijzigd door BGB4rn op 17-03-2010 13:06]

Signature

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 18:43
Verbaasd me dat er nog geen Boxen gespot zijn met die Sandisk MP3-spelers er in >:)

Wiethoofds meuk en 'overige'

• Whoohoo
Ik heb zojuist mijn doos opengemaakt... Het was zeer spannend want de doos was vrij groot en zwaar.. Wat zat erin!?..............

een stofzuiger! Dirtdevil infinity 12+1

:')

• BGB4rn

BGB4rn

hehe, een stofzuigert :P is het een beetje een goede ?

is dat trouwens het enige wat er in zat ?

Signature

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb wel wat gekocht al is het maar omdat ik er toch steeds keek ;) Die remote power on/off dingen, alleen jammer dat ze net op andere frequenties werken als de twee die ik al had.

โ˜ป/ Please consider the environment before printing this signature
/โ–Œ
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Whoohoo
Nee, er zat ook nog wat andere meuk in zoals wat andere mensen hadden gepost. Of het een goede is? Tsja geen idee :p had even snel pauze genomen toen ik zag dat het paketje was bezorgd.

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-06 08:50

Bozozo

Your ad here?

Sony oordopjes, samsung camera en freecom hd binnengekomen en OK bevonden :D

Geen box, maar ben er niet heel rouwig om als ik de inhoud zo zie. Stofzuiger is wel nice though :P

TabCinema : NiftySplit

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-06 11:14
Ik heb mijn iRiver EB02 e-book voor โ‚ฌ 175.90 binnen. Was het eerste item na de hunt. Was al op zoek naar een e-book en ben er erg tevreden mee.

........................................................................................................................................................

Anoniem: 264647

Iemand nog leuke unboxing filmpjes? http://www.ibood.com/nl/nl/topic/12219/ :)

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:18

ManiacsHouse

Scheisse!

BGB4rn schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:35:
[...]

Net ook even een filmpje geschoten wat er niet uit ziet maar waar je wel kan horen dat ze alles behalve stil zijn :+
http://www.youtube.com/watch?v=y0j3pe2U_-M
Lol. Klinkt als een stationair draaiende tractor.

• BGB4rn

BGB4rn

ManiacsHouse schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:33:
[...]

Lol. Klinkt als een stationair draaiende tractor.
check, het is dan wel een 4 cilinder zwaailicht motor :+

Signature

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Eerst goed uploaden dan pas posten. ;)
Melding: Deze video is nog niet verwerkt.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 18:43
En dan is het nog altijd makkelijker om [video]http://www.youtube.com/watch?v=R-iACxRkDx4[/video]neer te zetten :P

=> dus: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=R-iACxRkDx4]

[Voor 23% gewijzigd door Wiethoofd op 17-03-2010 23:08]

Wiethoofds meuk en 'overige'

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 19:32

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Hilarisch die voice-over! _/-\o_

[Voor 3% gewijzigd door Ghost Dog op 17-03-2010 23:43]

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11-2022

krietjur

Where am I?

Weer eentje:

Inhoud:
2 x red bull shot
1 x Jill Saunders sunmen shampoo
2 x RC mini auto
1 x close-up lens voor camera's
1 x eminent optical mini-muis
2 x USRobotics mini skype phone
1 x waterpistool
1 x transcend MicroSD 2gB
2 x Ibood zwaailamp
en de klapper
1 x Philips AmBX starterkit (ambilight voor PC monitor) inclusief DTM Toca 3 (racespel)

http://www.youtube.com/watch?v=P7L_kXERlzE

• Anakha
Er zijn toch inmiddels wel wat aardige producten in de Boxen gesignaleerd. Saeco espresso-apparaat, Popcorn Hour A-110, Onkyo audio-systeem, Toshiba HD camcorder.

Overigens lijkt het om RMA-producten te gaan, gezien dit verhaal op het iBood-forum over de inhoud van een iBood Box:
1x Philips MCM Micro Hi-Fi System

Met dit laatste was ik uiteraard super blij, totdat ik de doos openmaakte en formulieren aantrof van een vorige ibood klant die het terug had gestuurd wegens een defecte speler. Zelf getest en dit is helaas nog het geval.... :-( Jammer dat Ibood dan niet het apparaat eerst laat repareren alvorens het weer in de verkoop te zetten.

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:28
Anakha schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:47:

Overigens lijkt het om RMA-producten te gaan, gezien dit verhaal op het iBood-forum over de inhoud van een iBood Box:

[...]
Edit Moderator: Er zit 1 maand garantie op de producten uit de box. Het was uiteraard niet de bedoeling dat je een defect product hebt ontvangen. Neem even contact op met de klantenservice zodat zij het voor je kunnen oplossen.

Staat eronder nu :)

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 22:34
Ik heb ook mijn klik aan klik uit setje binnen, maar het ziet er wel enorm gebruikt uit zeg...

Net als de borenset, die gaat weer terug, aangezien er maar 10 boren in zitten en 100 bitjes :?

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-06 11:14
Leuk muziekje, heb ik jaren geleden nog een keer een remix van gebrouwen. De leliemix (mp3).

........................................................................................................................................................

• Marlibica
  • Laatst online: 06-06 09:08

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Kom op jongens..
* Marlibica is nieuwsgierig naar de boxers :)

Sign here against sigs

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

TF

ย bla bla

Ik jaag de box al jaren na.... Ik heb opgeteld al voor bijna 1500 euro aan spullen bij iBood gekocht. Ze zouden mij eigenlijk moeten mailen dat ik voorang krijg om zon box te kopen....

Box rules

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:23

mace

Sapere Aude

Heeft iemand toevallig die Belkin PureAV units al ontvangen?

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:10

kraats

Ik rol

mace schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:32:
Heeft iemand toevallig die Belkin PureAV units al ontvangen?
Nope.. zit ook nog te wachten

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Anakha
Box eindelijk binnen. Naast de standaard-items die veel anderen ook hadden (shampoo, rc-autootjes, micro-SD, usb-aquarium, supersoaker), bevatte de Box een Philips amBX starter kit (nieuw, maar beschadigde doos) en een ATP GPS Photo Finder Mini (zo te zien een RMA). Toevallig is mijn vriendin hobbyfotografe, dus die is erg blij met dat GPS-ding en ik vind die amBX-lampjes wel grappig. Al met al geen slechte deal voor โ‚ฌ 46.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 07:59
Zwaailichten binnen, theepot binnen en de Belkin Wifi N+ router. Die laatste is open geweest, waarschijnlijk gebruikt. Heb 'm nog niet aangesloten maar de CD envelop was opengescheurd dus het zou me niets verbazen.

• Kwobra
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 00:44
Bij mn JBL speakers zit een UK stekker :( Gelukkig sturen ze een adapter op :)

• mace

mace

Sapere Aude

Zo, ik heb _eindelijk_ mijn belkin isolators binnen.

Ik heb voor de vertraging een code gekregen zodat de verzendkosten de volgende keer gratis zijn.
Het mailtje wat ik kreeg was in het pools. 8)7 Maarja als hij maar werkt.

[Voor 12% gewijzigd door mace op 01-04-2010 15:43]

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:10

kraats

Ik rol

Haha.. ik heb 'm ook binnen (de PureAV รฉn het poolse mailtje). Wel netjes dat ze iets doen voor het lange wachten. Ook al had ik er geen haast mee. Nu maar hopen dat de Poolse code wel werkt bij de Nederlandse shop. Anders maar bij de Poolse shop bestellen en dan ook geen verzendkosten betalen :)

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• mace

mace

Sapere Aude

Ik heb er ook geen haast bij gehad hoor, maar dit gebeurt mij bijna elke keer wel eigenlijk als ik wat bij ibood bestel. Als ze zeggen dat het binnen 7 dagen geleverd wordt dan moeten ze dat ook doen en dan meteen binnen de 7 dagen een mail als het niet lukt.

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
Ik zag dat in dit topic de website van 1dagskoopjes.nl regelmatig langskwam als page reloader. Voor de geinteresseerden: de website is ondertussen live.

Voor mij zijn er helaas geen goodies onderweg, die e-bookreader was net voor mijn neus weg :'(
Maarja that's all part of the game.

Op naar de volgende hunt!

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniรซl-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Aaaaaaargh kom ik net uit de iBood-rehab. Kom online en staat dit topic weer bovenaan...
Daar gaat mijn weekendverlof. :/

• DivZero
@ManiacsHouse

Mijn excuses ;-) Wat heb je besteld tijdens de hunt?

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniรซl-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Anoniem: 22659

Sorry voor de kick. Ik heb de OP aangepast. Deze kan voor een volgende hunt direct gebruikt worden!

Edit: nu met code: iBOOD hunt openings post

[Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 08-04-2010 14:59]

• Megamind
  • Laatst online: 09-06 22:34
Op http://www.nicedeals.nl/ hebben ze een soort "hunt". Elk uur een ander product. Heb nog niet veel bijzonders voorbij zien komen.

• DivZero
Tijdens de hunt was het zo nuttig, maar http://1dagskoopjes.nl/nicedealshunt.html doet 't niet :+

Wel een stuk minder spannend zo, ieder uur een nieuwe actie, neemt de hele F5 factor weg.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:04

TommyGun

Stik er maar in!

Je weet wel waar je aan toe bent :D

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:26
Nu hebben ze wel aardige aanbieding op iBood, een mediaplayer voor 45. Helaas heb ik al een WD Live.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Sjah schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:01:
Nu hebben ze wel aardige aanbieding op iBood, een mediaplayer voor 45. Helaas heb ik al een WD Live.
Let wel op dat dit geen echte HD speler is. (google maar eens).
* Gutteguttegut laat hm daarom ook lekker bij iBood liggen :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:26
Damn, je hebt gelijk, dat verwacht je niet in deze tijd van alles kan 720p aan, en hij is ook van oktober 2009, en heet ook HDTV player op netgear's site. Les: trap nooit te snel in dit soort aanbiedingen.
Was sowieso toch wel blij met mijn Live, want als ik zie hoeveel fora daavoor is, en als je kijkt wat er voor deze is..

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Er schijnt weer een nieuwe aan te komen, dus verder in iBOOD hunt van juli 2010

[Voor 18% gewijzigd door Orion84 op 21-07-2010 19:54]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1 ... 41 42 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Nog even nagenieten.

Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!

Happy hunting!!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee