Ik heb precies hetzelfde.Anakha schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:56:
Ik heb de Box besteld en kunnen betalen, via iDeal, maar kreeg na het 'keer terug naar de webwinkel'-scherm de foutmelding die de meesten al kregen voor ze konden betalen. Nu is het geld van mijn rekening afgeschreven, en in de omschrijving van de betaling staat een bestelnummer.
Maar: ik heb per e-mail geen bestelbevestiging ontvangen, en in 'mijn bestellingen' op de site staat hij ook niet (en een andere Hunt-bestelling wel). Daar is dus iets mis gegaan.Maar ik heb wel een bestelnummer, dus ik zou aannemen dat de bestelling wel in hun systeem zou moeten staan.
Heeft iemand zoiets al eens meegemaakt, en kan die me vertellen of je in zo'n geval de bestelling wel of niet geleverd krijgt?
Ik ga ze uiteraard morgen even bellen, maar wie weet heeft er hier iemand het antwoord al...
Werd net door iBood zelf getwitterd...quote: iBoodDe iBOOD Box hebben we last-minute ingevoegd op verzoek van velen (niet gepland). Jammer dat het voor sommige mensen nooit goed is... #hunt
Bij DX koop je voor minder geld een betere lamp....Volgens diverse reviews verbleekt de maglite bij dezeKixtart schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:53:
[...]
Ik wil nog steeds die maglite 3AA ledlightHet was de vorige keer een normale actie, maar zag hem er nu tussen staan. Eens op dealextreme kijken wat ze daar allemaal hebben
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4452
Die heb ik ook, en die bevalt zeer goed.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Dus die lamp kan je mij aanraden voor op kamp of tijdens het kamperen?Mistraller schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:43:
[...]
Bij DX koop je voor minder geld een betere lamp....Volgens diverse reviews verbleekt de maglite bij deze
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4452
Die heb ik ook, en die bevalt zeer goed.
Man man het was me het dagje wel 
Ik heb 2 bestellingen gedaan:
2x Fysic FC-50 Draadloze (Licht-) Schakelaar €23,85
1x Stanley 72-delige Fast Change Bits- & Borenset €20,90
Leuk ook dit detail:
Borenset gekocht om 10:00 bestelnummer 991960
Fysic gekocht om 18:39 bestelnummer 998810
Toch effe 6850 bestellingen in ruim 8,5 uur!
Ik heb 2 bestellingen gedaan:
2x Fysic FC-50 Draadloze (Licht-) Schakelaar €23,85
1x Stanley 72-delige Fast Change Bits- & Borenset €20,90
Leuk ook dit detail:
Borenset gekocht om 10:00 bestelnummer 991960
Fysic gekocht om 18:39 bestelnummer 998810
Toch effe 6850 bestellingen in ruim 8,5 uur!
Ik heb de sirene gekocht! 2 euro en 7 euro verzendkosten.... ok dan
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Omdat je altijd al op zoek was naar sirenes om je huiskamer te veranderen in een teenage disco?darkphoenix schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:56:
Of gewoon de drang dat je wat moest kopen, omdat je al uren aan het F5'en was?
Voor 9 euro ga ik nog liever even eten bij de Mac.
[ Voor 11% gewijzigd door Marcusso op 11-03-2010 22:07 ]
No Shame, only Fame!
Als ik die sirenis had besteld had ik er temninste 3 besteld om er een beetje de verzendkosten nog uit te krijgen.
Waren er nou uiteindelijk toch nog van die ibood dozen te koop?
ja, wat er in zit is nog niet duidelijkJonniii schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:07:
Ja, die waren om 17:59 ongeveer een minuut lang te krijgen. Ik heb er een kunnen bemachtigen, en ben ontzettend benieuwd wat erin zal zitten (hopelijk geen Sandisk mp3 speler of horloge!). Het ging echter wel vreselijk snel, en het was erg teleurstellend voor de mensen die al 18 uur lang onder andere hadden gewacht op de box. Tijdens de verkoop van de box traden ook veel errors op, ik kreeg zelf ook een 502 error nadat de betaling was voltooid. Gelukkig was de aankoop wel geregistreerd.Jonniii schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:07:
Anoniem: 69767
Die eBook reader van 6" is toch veel te klein. Een HD2 is al 4". Hij stond trouwens in Januari ook al op iBood maar toen voor 199. Schermpje is even hoog als een blikje Cola...Meeste PDFjes etc zijn A4.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 11-03-2010 22:17 ]
De HP laptop scheelde 80euro met de PW.ThinkPadd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:05:
[...]
Had niet gezien dat de iBood versie een setje van 2 was
Dan scheelt het inderdaad wel ja![]()
conclusie:
Veel Pannensetten
Veel MP3 spelers ala Ipod's
Veel Mediaplayers
Veel Wlan Spul
en
Veel Horloges
Wel 3 leuke dingen kunnen bemachtigen maar de aanbiedingen waren over het algemeen erg hetzelfde wat de Hunt op zich jammer maakt en eerder een commerciel iets.
Veel Pannensetten
Veel MP3 spelers ala Ipod's
Veel Mediaplayers
Veel Wlan Spul
en
Veel Horloges
Wel 3 leuke dingen kunnen bemachtigen maar de aanbiedingen waren over het algemeen erg hetzelfde wat de Hunt op zich jammer maakt en eerder een commerciel iets.
Wat een rust hier....
Check even links van deze post voor nachtmerries, horror of een laatste perverse uitspatting...
Oh ja enne niks gekocht. Wel dikke lol gehad.
En een extra
voor tweakers dat het kon/mocht/whatever.
Check even links van deze post voor nachtmerries, horror of een laatste perverse uitspatting...
Oh ja enne niks gekocht. Wel dikke lol gehad.
En een extra
[ Voor 32% gewijzigd door ManiacsHouse op 11-03-2010 23:27 ]
Welke sirene? Ik heb wel de zwaailampen gekocht. Ook 2 euro, maar slechts 6 euro verzendkosten.darkphoenix schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:56:
[ Voor 6% gewijzigd door Mistraller op 11-03-2010 23:26 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Een leuke Mediaspeler gekocht voor 19,95 (excl. verzendkosten). Niet die bekende Sandisk, maar een andere...
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Nee, morgen weer een ander product.Anoniem: 344347 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 23:43:
Ik ben nieuw,
begint er morgen weer zn hunt?
Teach me.
Elke dag 1 aanbieding, dat is het concept normaal.
Verschilt tussen 1x per kwartaal en 1x per half jaar ongeveer. Maar dat staat ook op hun website volgens mijAnoniem: 344347 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 23:48:
Wanneer is er dan zn huntje?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Anoniem: 344347
Ah cool,
ik had t van moeders gehoort, dus ik dacht laat ik eens kijken
maar even die sennheiser kopphones gekocht
ik had t van moeders gehoort, dus ik dacht laat ik eens kijken
maar even die sennheiser kopphones gekocht
Zyxel PLA-407 Stroomnet Ethernet Adapter Starterkit
Nu op ibood
Nu op ibood
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Moet je even op hun mail subscriben. Dan vertellen ze wel een keer wanneer je ongeveer een hunt kan verwachten.Anoniem: 344347 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 23:48:
Wanneer is er dan zn huntje?
haha, hoort niet bij de hunt, ik vind het om eerlijk te zijn ook niet zo een spannend setje (hahha toepasselijkMatis schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 00:00:
Nu op ibood
en om nou zomaar 70 euro uit te geven ipv een kabel te trekken... als het echt niet anders kan is het weliswaar een oplossing maar nog steeds niet goedkoop.
Signature
pricewatch unsorted: ZyXEL PLA-407 Powerline Pass-thru Ethernet Adapter contains 2 pieces ZyXEL 91-014-058004BMatis schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 00:00:
Nu op ibood
Toch een nette prijs. Trouwens op de belgisch iBood staat iets anders.
Campingaz Smart Cooler Travel Elektrische Koeltas met 20 Liter Inhoud
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 69,95
iBOOD PrijsNu! € 29,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 69,95
Stom dat ze die niet in NL hebben he
maar over nagenieten gesproken ; iBOOD hunt voorbij. Wat heb jij gekocht?
opdracht, zoek het onderwerp
maar over nagenieten gesproken ; iBOOD hunt voorbij. Wat heb jij gekocht?
opdracht, zoek het onderwerp
[ Voor 11% gewijzigd door BGB4rn op 12-03-2010 00:12 ]
Signature
Dagaanbiedingen verschillen per land, lijkt meBlord schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 00:10:
Toch een nette prijs. Trouwens op de belgisch iBood staat iets anders.
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 69,95
En de hunt al allang ten einde
Is er een lijst van produkten van de afgelopen hunt ? 166 pagina's doornemen lijkt mij slecht voor de nachtrust 
**edit** stom van me, http://www.ibood.com/be/nl/product_list/
Ik heb trouwens niks gekocht tijdens de hunt. Al die produkten komen wel terug op de reguliere dagaanbiedingen.

Ik heb trouwens niks gekocht tijdens de hunt. Al die produkten komen wel terug op de reguliere dagaanbiedingen.
[ Voor 46% gewijzigd door Blord op 12-03-2010 00:19 ]
Alleen zonder prijzen, iBood plaatst die er niet en het forum was tussentijds stil gelegdBlord schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 00:15:
Is er een lijst van produkten van de afgelopen hunt ? 166 pagina's doornemen lijkt mij slecht voor de nachtrust
Hier kun je het nog wel vinden; http://dagactie.com/shop/1
Dat producten terugkomen lijkt me niet, de hunt is er juist om door die voorraad heen te komen zodat ze nieuwe producten kunnen aanbieden.
[ Voor 11% gewijzigd door Bender op 12-03-2010 00:22 ]
Nog mensen die een Sandisk MP3 speler hebben kunnen bemachtigen? Die vlogen er namelijk wel erg snel uit

Je mag mijn avatar wel hebben.ThinkPadd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 01:03:
Nog mensen die een Sandisk MP3 speler hebben kunnen bemachtigen? Die vlogen er namelijk wel erg snel uit![]()

Wel anti-climax. Het was gister rond deze tijd erg gezellig hier.

Erg he ! heb ik nu ook, echt saaaaai terwijl het gisteren zo goed gingManiacsHouse schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 01:06:
[...]
Wel anti-climax. Het was gister rond deze tijd erg gezellig hier.
Ze moeten gewoon elke dag een hunt doen
Viel alles mee volgens mij.. ik heb voor zo ver ik weet een hele tijd zitten wachten tot die dingen weer weg waren.ThinkPadd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 01:03:
Nog mensen die een Sandisk MP3 speler hebben kunnen bemachtigen? Die vlogen er namelijk wel erg snel uit![]()
[ Voor 35% gewijzigd door BGB4rn op 12-03-2010 01:17 ]
Signature
Ben er helemaal depri vanBGB4rn schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 01:15:
[...]
Erg he ! heb ik nu ook, echt saaaaai terwijl het gisteren zo goed ging![]()
Ze moeten gewoon elke dag een hunt doen

Lol dat jij daar intraptBGB4rn schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 01:15:
[...]
Viel alles mee volgens mij.. ik heb voor zo ver ik weet een hele tijd zitten wachten tot die dingen weer weg waren.
/me smilies ziet en door heeft
de horloges waren trouwens ook heel zeldzaam net als de ipod docks.
wel een teleurstelling dat niet elke f5 actie hier 10 posts er bij betekend
wel een teleurstelling dat niet elke f5 actie hier 10 posts er bij betekend
[ Voor 28% gewijzigd door BGB4rn op 12-03-2010 01:22 ]
Signature
Ja verdomd daar werd vannacht ook iets over gezegd. Reinste bedrog nepperij dus iBood...Executor16 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 01:23:
1e keer toen ik hem miste
[afbeelding]
2e keer toen die opeens duurder was
[afbeelding]
Of zal de ene partij made in Germany en de andere made in Polen zijn ofzo?
Waarom zou 't bedrog zijn?ManiacsHouse schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 01:28:
[...]
Ja verdomd daar werd vannacht ook iets over gezegd. Reinste bedrog dus iBood...
Of zal de ene partij made in Germany en de andere made in Polen zijn ofzo?
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Tenzij ze partijen met verschillende inkoopprijzen hebben, doen ze het dus voor alsof iets een bepaalde prijs kost, en dan blijkt het een korte periode later ineens veel duurder te zijn. Mag allemaal en iedereen tuint er in. Maar vreemd is het wel.
Anoniem: 246088
Misschien stonden de prijzen fout in het systeem?ManiacsHouse schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 01:38:
[...]
Tenzij ze partijen met verschillende inkoopprijzen hebben, doen ze het dus voor alsof iets een bepaalde prijs kost, en dan blijkt het een korte periode later ineens veel duurder te zijn. Mag allemaal en iedereen tuint er in. Maar vreemd is het wel.
Hoop dat de volgende hunt, weer net zo gezellig word als deze... Alleen wat meer "leuke" spullen.

Als je werkt met fototjes ... dan lijkt me dat nogal straf (of ze zouden die "on the fly" moeten genereren.Anoniem: 246088 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 01:55:
[...]
Misschien stonden de prijzen fout in het systeem?
Antwoord op mijn eigen vraag: mijn bestelling kon wel in het systeem gevonden worden, maar was niet geregistreerd als verkocht product, dus helaas. Maar: omdat het om een iBood Box ging, ging de Klantenservicemedewerker het nog even navragen. Volgens zijn zeggen 'hebben ze er nog een paar over', dus ik heb nu alsnog een bestelbevestiging gekregen en ga de Box ontvangen.Anakha schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:56:
Ik heb de Box besteld en kunnen betalen, via iDeal, maar kreeg na het 'keer terug naar de webwinkel'-scherm de foutmelding die de meesten al kregen voor ze konden betalen. Nu is het geld van mijn rekening afgeschreven, en in de omschrijving van de betaling staat een bestelnummer.
Maar: ik heb per e-mail geen bestelbevestiging ontvangen, en in 'mijn bestellingen' op de site staat hij ook niet (en een andere Hunt-bestelling wel). Daar is dus iets mis gegaan.Maar ik heb wel een bestelnummer, dus ik zou aannemen dat de bestelling wel in hun systeem zou moeten staan.
Heeft iemand zoiets al eens meegemaakt, en kan die me vertellen of je in zo'n geval de bestelling wel of niet geleverd krijgt?
Ik ga ze uiteraard morgen even bellen, maar wie weet heeft er hier iemand het antwoord al...
Ik heb 20 sandisks en 10 pulsar klokkies gekochtda_PSI schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 02:09:
Hoop dat de volgende hunt, weer net zo gezellig word als deze... Alleen wat meer "leuke" spullen.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
De hunt van gisteren kort samengevat:
Op het deuntje van "De Pizzahut":
Muziekspeler
muziekspeler
Pulsar horloge en muziekspeler
Muziekspeler
muziekspeler
Horlooooge, horloooge
Horlooooge, horloooge
Muziekspeler
muziekspeler
Muziekspeler
muziekspeler
Horlooooge, horloooge
Horlooooge, horloooge
Net nog gebeld met iBOOD, de enige bestelling die ik wou en daarbij kon plaatsen bleek toch nog mislukt. Krijg m'n geld terug
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Anoniem: 296939
Thrackan schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:32:
Muziekspeler
muziekspeler
Muziekspeler
muziekspeler
Horlooooge, horloooge
Horlooooge, horloooge
Niks gekocht, wilde de Sennheiser wel maar ging mis. Ik wilde het hartslaghorloge ook wel maar die heeft er maar 0.2 seconde op gestaan
Toch wel erg veel lol gehad hier 
Oh en inderdaad zoals iemand al eerder opmerkte, leuk dat tweakers zo'n slowchat voor een keertje goed vond!
Oh en inderdaad zoals iemand al eerder opmerkte, leuk dat tweakers zo'n slowchat voor een keertje goed vond!
[ Voor 24% gewijzigd door Marlibica op 12-03-2010 09:38 ]
Sign here against sigs
Vet!
Over een paar dagen heb ik 4 Sandisk mp3 spelers erbij voor mijn verzameling, echt geweldige apparaatjes, wat een pracht ding!
Over een paar dagen heb ik 4 Sandisk mp3 spelers erbij voor mijn verzameling, echt geweldige apparaatjes, wat een pracht ding!
Mooi! Heb je alle groottes verzameld?
Peace is not simply the absence of war.
Jazeker, allemaal 
Wat een pracht apparaat!
Wat een pracht apparaat!
huh, kan je met paypal betalen op de belgische ibood?Anoniem: 296939 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:59:
Ik wilde de graag de skullcandy's, maar ik had geen geld op mijn paypal
Anoniem: 7792
so true!!Thrackan schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:32:
Muziekspeler
muziekspeler
Muziekspeler
muziekspeler
Horlooooge, horloooge
Horlooooge, horloooge
De braun bodycruzer wilde ik graag, maar die liep ik weer mis natuurlijk...

was ff eten halen belt mn vriendin dat de box er is! #@$#@$@ zij proberen te bestellen maar was al te laat!
*knip*
Het is hier V&A niet
Het is hier V&A niet
[ Voor 88% gewijzigd door Orion84 op 12-03-2010 15:33 ]
........................................................................................................................................................
Verdomd verzamel jij ze ook al? Damn dacht dat ik de enige was. Is weer eens wat originelers dan Apple-fanboy te zijn dacht ik.
Iemand nog een paar Scandisks kopen? Ik heb er iets teveel besteld...
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Scandisk is een gratis tooltje van Windows, lullig als je daarvoor betaald hebt. Of bedoel je soms Sandisk, zonder c?
The devil is in the details.
Ik bedoel met c. Het is namelijk niet geleverd op cd, maar op een Sandisk mp3 speler!Mute schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:21:
Scandisk is een gratis tooltje van Windows, lullig als je daarvoor betaald hebt. Of bedoel je soms Sandisk, zonder c?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Jammer jammer, ik had een Sennheiser koptelefoon willen hebben, en heb hem ook betaald, maar ontving na betalen foutmelding en geen orderbevestiging. Na contact met ibood gehad te hebben blijkt dat bestelling niet geregistreerd is en ik krijg mijn geld terug. Volgens ibood was de terugkoppeling van de bank (ING) bij de iDeal betaling te traag o.i.d....
Leuk hoor, na maanden iedere dag kijken eindelijk een bestelling geplaatst, krijg je dit...
Leuk hoor, na maanden iedere dag kijken eindelijk een bestelling geplaatst, krijg je dit...

[ Voor 11% gewijzigd door Powder Toastman op 12-03-2010 12:34 ]
Klopt, had ik ook.Powder Toastman schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:32:
Jammer jammer, ik had een Sennheiser koptelefoon willen hebben, en heb hem ook betaald, maar ontving na betalen foutmelding en geen orderbevestiging. Na contact met ibood gehad te hebben blijkt dat bestelling niet geregistreerd is en ik krijg mijn geld terug. Volgens ibood was de terugkoppeling van de bank (ING) bij de iDeal betaling te traag o.i.d....
Waardeloos systeem.
Hoeft toch ook helemaal niet? Paypal schrijft het gewoon van mijn bankrekening af als ik geen geld op m'n PP account heb staan. Ik hoef er nooit zelf wat op te zetten.Anoniem: 296939 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:59:
Ik wilde de graag de skullcandy's, maar ik had geen geld op mijn paypal
Godver, die wilde ik ook. Meteen op bestelknopje rammen maar ik was te laat.
JOUW SCHULD!
[afkick] Volluk? Voel me zo verdomd alleen!!! Met me bed vol Sandisks
[/afkick]
[ Voor 19% gewijzigd door ManiacsHouse op 13-03-2010 00:14 ]
Ideal werkt net zo handig op ibood en is veiliger waarschijnlijk omdat je bank een beter authorisatie systeem heeft dan Paypal (bijvoorbeeld tancodes per sms als extra bij ING en het scheelt sowieso een tussenpartij). Ik wist niet eens dat het kon trouwens met Paypal betalen. Misschien dat je het doet voor de kopersprotectie, maar dat stelt ook niet zo veel voor bij Paypal.Moe_Szyslak schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:46:
[...]
Hoeft toch ook helemaal niet? Paypal schrijft het gewoon van mijn bankrekening af als ik geen geld op m'n PP account heb staan. Ik hoef er nooit zelf wat op te zetten.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Op iBood betaal ik ook gewoon met ideal. Paypal gebruik ik uitsluitend voor buitenlandse sites en eBay. Maar mijn punt was dat je je PP rekening niet hoeft "op te waarderen". In ieder geval niet in Nederland. Ik weet niet of PP in België andere regels heeft.Marzman schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 01:59:
[...]
Ideal werkt net zo handig op ibood en is veiliger waarschijnlijk omdat je bank een beter authorisatie systeem heeft dan Paypal (bijvoorbeeld tancodes per sms als extra bij ING en het scheelt sowieso een tussenpartij). Ik wist niet eens dat het kon trouwens met Paypal betalen. Misschien dat je het doet voor de kopersprotectie, maar dat stelt ook niet zo veel voor bij Paypal.
Samen met 3 collega's 4 zwaailichten gekocht. Dat gaat leuk worden op het kantoor
If it aint fixed, it's broken.
Aangezien het toch niet zo druk meer is in dit topic, is het misschien leuk als dit topic open blijft totdat wat mensen "de box" hebben ontvangen?
Voodat 't topic dichtgaat nog even wat kudos richting tweakers voor het faciliteren van het topic in deze vorm. Was een gezellig dagje op 't forum, en er zat lekker vaart in 't topic, hoewel ik eigenlijk niet eens wat gekocht heb
is goed, maarrrrrMegamind schreef op zondag 14 maart 2010 @ 23:11:
Aangezien het toch niet zo druk meer is in dit topic, is het misschien leuk als dit topic open blijft totdat wat mensen "de box" hebben ontvangen?
slowchatten mag alleen tijdens de hunt!
Check einde van het filmpje. De befaamde zwaailichten. Dingen zijn niet eens zo klein.BGB4rn schreef op maandag 15 maart 2010 @ 00:21:
Conclusie; er moet snel weer een hunt komen![]()
Ik ben verders ook wel benieuwd naar de inhoud van die box, op youtube had ik trouwens een keer een gevonden waar best tof spul in zat voor het geld.
deze dus
jep, ik dus blij zijn met bestelling van 2 setjesManiacsHouse schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:08:
[...]
Check einde van het filmpje. De befaamde zwaailichten. Dingen zijn niet eens zo klein.
Signature
Donderdag was die hunt, en zojuist is mijn bestelling eruit. Denk binnen enkele dagen mijn MP3 speler binnen te hebben.himlims_ schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:17:
zal vast wel langs geweest zijn, maar wat is de verwachte levertijd bij zo'n hunt? Bedoel zal ongetwijfeld drukker zijn dan een normale dag, dus enige vertraging lijkt me redelijk.
waar uit? bedoel heb jij nu een betaling gedaan, of heb je ergens gecontroleerd wat de status is van jouw zending?AW_Bos schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:20:
[...]
Donderdag was die hunt, en zojuist is mijn bestelling eruit. Denk binnen enkele dagen mijn MP3 speler binnen te hebben.
@AW_Bos: Een SanDisk? 
Die zwaailichtjes vallen me niet tegen als ik ze zo zie op dat filmpje.. ik had een paar hele kleine USB pruldingen verwacht, maar dit ziet er wel oke uit. Niet dat ik er wat mee zou kunnen, maar toch
Die zwaailichtjes vallen me niet tegen als ik ze zo zie op dat filmpje.. ik had een paar hele kleine USB pruldingen verwacht, maar dit ziet er wel oke uit. Niet dat ik er wat mee zou kunnen, maar toch
Hahakrietjur schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:22:
@AW_Bos: Een SanDisk?
Nee, gelukkig niet
"ODYS Mediaspeler met Voice Recorder en Uitbreidbaar Geheugen", ik ken het merk niet zo, maar voor ongeveer 25 euro is het 't proberen waard
krietjur schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:22:
Niet zo'n ding in je auto plaatsen de zwaailampjes op het dak!
[ Voor 3% gewijzigd door Henkie-Jan op 16-03-2010 10:56 ]
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Weten jullie toevallig hoe iBood zijn producten verzendt? Onder de naam Silver Ocean toevallig?
Dr is namelijk een postbode aan de deur geweest vanochtend (ja, ik sliep nog), welke blijkbaar een pakketje van Silver Ocean bij zich had. Nu heb ik nergens iets besteld, maar wel vorige week een iBood t-shirt gewonnen op twitter. Daar heb ik, na het geven van mn adresgegevens, echter niets meer van gehoord.
Dus, iBood = Silver Ocean?
Edet:
For purposes of these General Terms and Conditions and elsewhere on the website, "iBOOD" means Silver Ocean B.V., a private limited liability company, having its office and maintaining business premises in Amsterdam, the Netherlands, and having its registered office in Amsterdam. iBOOD's head office is located at Contactweg 159 in (1014 BJ) Amsterdam; email address: customerservice@ibood.com. Silver Ocean B.V. is listed in the Trade Register of Haarlem, the Netherlands; C.o.C. number 34201965, VAT number NL8128.93.773.B01.
Ja dus
Nou, dan is dit niet meer dan een 'kijk mij eens ik heb een tshirt gewonnen"-post
Dr is namelijk een postbode aan de deur geweest vanochtend (ja, ik sliep nog), welke blijkbaar een pakketje van Silver Ocean bij zich had. Nu heb ik nergens iets besteld, maar wel vorige week een iBood t-shirt gewonnen op twitter. Daar heb ik, na het geven van mn adresgegevens, echter niets meer van gehoord.
Dus, iBood = Silver Ocean?
Edet:
For purposes of these General Terms and Conditions and elsewhere on the website, "iBOOD" means Silver Ocean B.V., a private limited liability company, having its office and maintaining business premises in Amsterdam, the Netherlands, and having its registered office in Amsterdam. iBOOD's head office is located at Contactweg 159 in (1014 BJ) Amsterdam; email address: customerservice@ibood.com. Silver Ocean B.V. is listed in the Trade Register of Haarlem, the Netherlands; C.o.C. number 34201965, VAT number NL8128.93.773.B01.
Ja dus
Nou, dan is dit niet meer dan een 'kijk mij eens ik heb een tshirt gewonnen"-post
[ Voor 42% gewijzigd door Sorbo op 16-03-2010 11:04 ]
-Never mind-
[ Voor 90% gewijzigd door JiBo op 16-03-2010 11:05 . Reden: Post boven me was al aangepast ]
Mijn pakketje is aangekomen, ik ben weer tevreden met mijn ODYS Mediaspeler
.
* AW_Bos zwaait naar Jimmy (JiBo) hierboven
* AW_Bos zwaait naar Jimmy (JiBo) hierboven

Hmm mijn pakjes zijn nog niet eens verzonden
De eerste ibood box is ook aangekomen volgens twitter..
Mijn zwaailichtjes zijn opgestuurd zeggen ze.. ben benieuwd wanneer en hoe ze binnen komen
Signature
Wat kost zo'n ibood box eigenlijk?
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
kostte, en 40 euro ging deze voor wegracoon schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:43:
Wat kost zo'n ibood box eigenlijk?
Is er al iets bekend over een volgende hunt?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
lol rond augustus ?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Dit topic is gesloten.
Let op:
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!