ff soort minispam,
er is nu een iBOOD hunt op www.ibood.nl,
dus rap korting achter elkaar, mis het niet ;D
er is nu een iBOOD hunt op www.ibood.nl,
dus rap korting achter elkaar, mis het niet ;D
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 55038
Waar vui zit, zit geen glans!
[Voor 9% gewijzigd door TTZ op 25-11-2009 00:39]
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Zelfde hier, de pagina laadt opzich goed maar zodra je op 'ik neem er een!' klikt krijg je die error.Painxiom schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:41:
arelaxed dit... nog steeds de freecom. Ben wel ingelogd maar klik net om te testen even op ik neem er een bij de freecom en dan krijg ik 502 Bad Gateway error...
[Voor 7% gewijzigd door Dick op 25-11-2009 00:46]
Als die andere nu ook zo stopt is de site op z'n gat gegaan...TTZ schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:42:
Nu wordt t helemaal leuk, één van die zwaailichten is gestopt met draaien
Probeer F6 eens...atomic frogger schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:45:
Ik heb al bijna een half uur een ION dia scanner en hoor allemaal producten voorbij komen die ik niet gezien heb...
Belgie zeker ? Wij blijven lekker plakken op de diascanner...Painxiom schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:44:
vreemd ook dat sommige mensen al een ander product hebben dan anderen
Op zich geen probleem... alles wat langs komt is niet te bestellen... althans... bij mij niet...atomic frogger schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:45:
Ik heb al bijna een half uur een ION dia scanner en hoor allemaal producten voorbij komen die ik niet gezien heb...
Nope gewoon NL hier. Had ook eerst de diascanner, vervolgens een half uur de Freecom en nu al weer een tijdje de bloeddrukmeter.BastiaanCM schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:46:
[...]
Belgie zeker ? Wij blijven lekker plakken op de diascanner...
https://order.ibood.com/nl/nl/order/ is het meest recentDiversity schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:47:
Ik heb hier al een half uur de freecom adapter voor me snuffert
Mij word nogsteeds de scanner aangesmeerd..kingrichard47 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:47:
[...]
Nope gewoon NL hier. Had ook eerst de diascanner, vervolgens een half uur de Freecom en nu al weer een tijdje de bloeddrukmeter.
HA! De boosdoener!Dibbuz schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:48:
Ik heb 10 tabbladen met ibood en druk op alle 10 ik neem er 1
misschien komt er 1 door
Laat die nu juist de hele tijd bad gateway gevenLeon- schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:48:
[...]
https://order.ibood.com/nl/nl/order/ is het meest recent
Dat denken een paar honderd andere mensen ook, waardoor de site dus hangtDibbuz schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:48:
Ik heb 10 tabbladen met ibood en druk op alle 10 ik neem er 1
misschien komt er 1 door
Ik heb een verkeerde poortweg zegt dat ding! denk dat ik de afslag gemist heb.Leon- schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:48:
[...]
https://order.ibood.com/nl/nl/order/ is het meest recent
ik zat meer aan een goede server te denkenAnoniem: 55038 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:50:
Zou er hierna een spellenpakket met "Mens erger je niet komen"?
Of een of andere leuke iBood stressbal?
Iedereen zal die pagina wel constant F5'en, lang leve de firefox refresh plugin.coelho schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:49:
[...]
Laat die nu juist de hele tijd bad gateway geven
[Voor 16% gewijzigd door Leon- op 25-11-2009 00:51]
Hier ook!Crazy-Al schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:50:
bij bestel nu heb ik nu een weerstation
ja tis eerder een "bed gateway"...coelho schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:49:
[...]
Laat die nu juist de hele tijd bad gateway geven
De aanbiedingspagina ook niet... maar die wordt al sinds de freecom niet meer geupdate bij mij. (NL trouwens)Dibbuz schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:51:
De startpagina refreshen is geen probleem, juist een stap verder wel.
[Voor 42% gewijzigd door DJDarkByte op 25-11-2009 00:54]
Anoniem: 328832
_██_
(ಠ_ృ)
P4 3ghz, 250 gb 512 mb 6600gt
Je zit op de home sitewilco14 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:01:
Ik kan toch redelijk refreshen (UT-netwerk heeft waarschijnlijk voorrang), maar de dia-scanner staat er nog steeds
Anoniem: 328832
[Voor 18% gewijzigd door atomic frogger op 25-11-2009 01:06]
Anoniem: 328833
[Voor 14% gewijzigd door BvDorp op 25-11-2009 01:05]
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
[Voor 14% gewijzigd door Thommie007 op 25-11-2009 01:05]
Inderdaad een heel goed idee!!! Ze hadden dacht ik nog een vacature open staan voor webdeveloper ;)! Maar in alle eerlijkheid vind ik dit wel erg amateuristisch overkomen. Een keer zo'n fout maken OK, maar nog maals... Buiten dat hebben ze dacht ik niet lang geleden in Duitsland ook al een hunt gehad. Hadden ze daar toch ff kunnen test-draaien.x-man schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:04:
Misschien een idee om statische html pagina's weer te gaan geven? Tenzij ze servers bij Akamai gaan huren, zie ik dit probleem steeds erger worden.
[Voor 19% gewijzigd door Dibbuz op 25-11-2009 01:08]
Gisteren nog in Polen.. en toen lag het inloggen en het forum er ook al uren uit over de gehele ibood (ook omdat veel mensen hier natuurlijk een Hunt verwachtte)bdacier schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:07:
[...]
Inderdaad een heel goed idee!!! Ze hadden dacht ik nog een vacature open staan voor webdeveloper ;)! Maar in alle eerlijkheid vind ik dit wel erg amateuristisch overkomen. Een keer zo'n fout maken OK, maar nog maals... Buiten dat hebben ze dacht ik niet lang geleden in Duitsland ook al een hunt gehad. Hadden ze daar toch ff kunnen test-draaien.
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details