“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

heb wel ray-ban gekocht

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Waar vui zit, zit geen glans!
Die zijn langsgekomen, bijna achter elkaarbdacier schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:20:
G*ddamn, wil ik die TV bestellen gaat het mis, iedereen die de box wilde heeft nu een TV. WTF??? BTW waar waren de Jamo 407 incl Onkyo 507 setjes? Ze kwamen wel in Engeland langs.

Niets kunnen bestellen door allerlei foutmeldingen.

helaas zitten ze er dus niet bij.. ook nog eens jammer dat ze niet langs zijn gekomen dan...Species5618 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:06:
[...]
Alleen als je al een powerline adapter hebt. Dan kan het handig zijn om je netwerk te verbinden zonder UTP kabels te moeten trekken. Zonder extra powerline adapter is het alleen een dure switch
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
bijna etenstijd hierBlackminister schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:20:
sja, nu kunnen we eindelijk beginnen werken

lol same hererenio schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:21:
[...]
bijna etenstijd hierbegon al te paniekeren of ik m'n laptop niet mee zo nemen naar de refter om daar verder te F5en

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Denk het niet want als je op ik neem er 1 klikt, dan zie je ook die magliteSpeedywhee schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:20:
In Duitsland loopt de hunt nog! FTW!
Volgens mij bedoel jij de set met de Jamo 402's ik zat te wachten op de set met de 407's, die heb ik niet gezien als ik het goed heb!Kwobra schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:20:
[...]
Die zijn langsgekomen, bijna achter elkaar
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
ahh well scheelt weer 9 euro
1 x onkyo audio systeem... continu aan t checken van de voorraad en dan klapr de server ofwel mn bestelling niet kunnen afronden...
erg jammer..
stress test is zeker geen vast onderdeel van hun testset

Open je de pagina en staat al uitverkocht,.., lekker is dat..
De spullen die wij allemaal willen hebben ze maar 1-3 stuks.. die camcorders waren denk ik ergens bij hun kantoor van de vrachtwagen gevallen..
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
op ibood.de staat de printer nog wel op de FP, maar bij het bestellen krijg je een maglite te zien. Volgens mij is ie daar nu dus ook afgelopen...HellStorm666 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:21:
in Duitsland is de hunt nog vrolijk bezig, belgie en nl niet meer..
<3 HiFi, Subs, Professional PA & Bluetooth speakers
Jammer voor je want dat is nou net geen hunt.Dibbuz schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:14:
YES, heb een maglite!

Verstuurd vanaf mijn Computer®
Thomas Edison was een stuk uitschot.
Ik wilde de box ook kopen, ik was tot aangeven van de wijze van betaling doorgedrongen, internal Ajax error.Megamind schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:14:
Ik wilde de box kopenMaar was telaat al.
Ohnee, het is gewoon een maglite

Maar het lijkt wel Livenation.nl bij de verkoop van grote concerten.
Ik heb ook een maglite, maakt niet uit dat het geen hunt is. Wel een relaxte zaklamp!W3ird_N3rd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:24:
[...]
Jammer voor je want dat nou net geen hunt.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Anoniem: 134661
FailBood.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je had verwacht?bdacier schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:25:
Dat viel zeker tegen, en dan te bedenken dat ik hiervoor bijna 12uur lang heb zitten refreshen midden in de nacht. Ik krijg steeds meer de neiging om iBood links te laten liggen.
Wat was wel 12 uur lang refreshen

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Verder is het logisch dat die enkele geweldige producten die vreemd genoeg toch zijn blijven liggen snel weg zullen zijn; er zijn er niet veel in voorraad en iedereen wil ze graag hebben.
Dit is vooraf te bedenken. Het is dan ook niet helemaal eerlijk om iBood af te zeiken omdat er geen super producten zijn langsgekomen, of in te lage hoeveelheden. Als je naar een rommelmarkt gaat, dan weet je ook wat je kunt verwachten, en dat je vroeg moet zijn om de beste deals te kunnen maken.
[Voor 12% gewijzigd door dasa1980 op 25-11-2009 11:30]
Een rommelmarkt maakt geen reclame met de slogans die iBood gebruiktSpeedywhee schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:29:
Ik moet zeggen dat ik het een nette hunt vond. Natuurlijk zijn de verwachtingen hoog, maar als men vooraf even logisch redeneert dan is het duidelijk dat er veel 'flut' artikelen zullen zijn, aangezien artikelen die in de 1e aanbieding niet worden verkocht vanzelf in de hunt terecht komen en daar dus ook niet erg geliefd zullen zijn.
Verder is het logisch dat die enkele geweldige producten die vreemd genoeg toch zijn blijven liggen snel weg zullen zijn; er zijn er niet veel in voorraad en iedereen wil ze graag hebben.
Dit is vooraf te bedenken. Het is dan ook niet helemaal eerlijk om iBood af te zeiken omdat er geen super producten zijn langsgekomen, of in te lage hoeveelheden. Als je naar een rommelmarkt gaat, dan weet je ook wat je kunt verwachten, en dat je vroeg moet zijn om de beste deals te kunnen maken.

Ik denk dat ik had gerekend op wat meer functionele en spectaculaire aanbiedingen in wat grotere aantallen. En daarmee bedoel ik niet de klopboren, camcorders, brillen etc. die een uur lang op je scherm staan. En daarbuiten zeer jammer dat als ze een grande finale willen met een box voor 9,95 en een 42LG7000 (topmodel uit eind 2008) dat dan de server d'r half uit gaat...T-8one schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:28:
[...]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je had verwacht?
Wat was wel 12 uur lang refreshenwaard geweest?
Dit was de eerste maal hunt voor mij, en dacht hier dan wel op tijd bij de aanbiedingen te kunnen zijn, maar ik weiger om te gokken wat ik geleverd krijg en moet betalen. Ieder scherm in het bestelproces had een ander product, en op betalen drukken levert je vervolgens een error. Daar ga ik dus mijn tijd ook niet meer aan verspillen

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik vond het niet slecht ofzo, maar als je het vergelijkt met de vorige hunt, toen kwamen er pas mooie dingen langsSpeedywhee schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:29:
Ik moet zeggen dat ik het een nette hunt vond. Natuurlijk zijn de verwachtingen hoog, maar als men vooraf even logisch redeneert dan is het duidelijk dat er veel 'flut' artikelen zullen zijn, aangezien artikelen die in de 1e aanbieding niet worden verkocht vanzelf in de hunt terecht komen en daar dus ook niet erg geliefd zullen zijn.

Bij de vorige Hunt waren er artikelen die je niet kón bestellen omdat je dan een time-out kreeg op de bestelpagina, waarna ze dan ook meteen "uitverkocht" waren. Sure, voorraad nul dan wel bijzonder weinig uiteraard. Om dan een paar uur later wéér te worden aangeboden, en uiteraard wederom niet mogelijk te bestellen.Speedywhee schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:29:
Het is dan ook niet helemaal eerlijk om iBood af te zeiken omdat er geen super producten zijn langsgekomen, of in te lage hoeveelheden.
Vandaar deze keer de Hunt geheel gelaten wat 'ie is. Zinloze dingen kan je wel bestellen, de echt leuke klappers niet want de bestelpagina doet het dan niet. Dus ja, afzeiken mag wel degelijk, omdat het nogal een primitief gedoe is. Wat wel werkt, zo aan het aantal reacties hier te lezen. Er zijn blijkbaar nog steeds mensen die denken echt leuke dingen te kunnen scoren voor echt weinig. Welnu, veel succes. Voor mij nooit meer

Nickname does not reflect reality
Wel jammer dat iBood verkondigde dat deze hunt beter, mooier en soepeler zou zijn ;- )Kwobra schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:32:
[...]
Ik vond het niet slecht ofzo, maar als je het vergelijkt met de vorige hunt, toen kwamen er pas mooie dingen langs
Wat hebben ze staan dan?Anoniem: 134661 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:31:
[...]
Ze nog steeds geen fatsoenlijke server hebben aangeschaft ...
Gelukkig was dat een "duur" product en die lopen daardoor iets minder hard.
Nu nog hopen dat de koffie uit de "Saeco Talea Ring Plus Volautomatische Koffie en Espresso machine nieuwste editie" een beetje lekker is ;-).
Hunt prijs: 358 euro, winkelprijs minimaal 550,-
Voorlopig ben ik wel blij

Gasloos sinds okt 2020, woning 1989. Verwarming 6kw lucht/water WP van Remeha
Ik had ook een Popcorn PCH A-100 gezien voor 99,95. Ik kom btw nog steeds niet op de website.Royz schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:32:
Hoe duur was die HDX / Popcorn hour?

99.95 als ik het niet verkeerd heb..Royz schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:32:
Hoe duur was die HDX / Popcorn hour?
iemand een idee welke adapters ik het beste kan bestellen voor mijn nieuwe aanschaf? -> ZyXEL PLA-470 200Mbps Powerline Ethernet 4-port Switch
Ik moet bekennen dat ik niets heb gezien van aankondigingen of verwachtingen van iBood, op een e-mail na waarin stond dat men beter uitgeslapen kon zijn omdat de hunt er weer aan zat te komen. Ik kan dan ook niet oordelen over andere uitlatingen die iBood zou hebben gedaan, maar mij persoonlijk hebben ze niet ermee geraakt.Anoniem: 134661 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:31:
[...]
Een rommelmarkt maakt geen reclame met de slogans die iBood gebruiktiBood schept enorme verwachtingen door hun texten, emails etc. Dit was gewoon een wanprestatie aangezien a) Het merendeel van de producten kut waren en echt VEEL tevaak terugkwamen en b) Ze nog steeds geen fatsoenlijke server hebben aangeschaft ...
De vorige hunts heb ik mogen meemaken, en ik kan zeggen dat de servers destijds de drukte echt niet aan konden. Vandaag was een grote stap in de juiste richting, ook al moesten ze daardoor de fora sluiten. Oke, er waren problemen aan het begin van de hunt, maar dit is netjes opgelost, mede door het sluiten van de fora. De rest van de hunt heb ik kunnen refreshen zoveel ik wilde, zonder dat er iets vertraagde. Dit in tegenstelling tot eerdere hunts, waarbij je van de 10x refreshen 9x een melding kreeg dat de pagina niet beschikbaar was. Men moet het feit dat er een wachtrij ontstaat als er meer mensen zich melden dan er producten op voorraad zijn (en eventueel errors krijgen hierdoor) niet verwarren met slechte servers.
De vertraging en problemen op het einde van de hunt waren hetzelfde als bij het begin van de hunt. Ik ga er dan ook van uit dat deze dezelfde oorzaak hebben, en dat het te maken had met het afsluiten van de hunt. Ik geloof niet dat er echt iets is mis gegaan hierdoor; de errors bij de iBood box kwamen door de erg grote animo en het lage aantal beschikbare boxes.
Over het algemeen vind ik de aanbieding op ibood wat matig, heel zelden zit er iets spectaculairs tussen.bdacier schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:31:
[...]
Ik denk dat ik had gerekend op wat meer functionele en spectaculaire aanbiedingen in wat grotere aantallen.
Functioneel zelden, meestal zijn het gadgets.
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
En nog een mooie belkin N draadloze router kunnen meepikken.
volledig mee eens!x-man schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:38:
Aanbiedingen waren voor mij het probleem niet, maar je kon niks bestellen. Alleen maar errors. Ik zie liever "sorry uitverkocht" staan dan.. "u staat in de wachtrij"...error of " internal ajax error".
Zo gaat dat bij elke Hunt hoor. Gewoon geen aandacht meer aan besteden en lekker zo laten. Zonde van je tijd.x-man schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:38:
Aanbiedingen waren voor mij het probleem niet, maar je kon niks bestellen. Alleen maar errors. Ik zie liever "sorry uitverkocht" staan dan.. "u staat in de wachtrij"...error of " internal ajax error".
Nickname does not reflect reality

edit:
alsof het helpt.... probeerde direct na het posten hier in te loggen en het werkt, helaas is de doos nu weg

[Voor 33% gewijzigd door WPN op 25-11-2009 11:42]
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Al met al toch best een geslaagde hunt, ik heb een boormachine en die schuurmachine gekocht omdat ik over 2mnd ga verhuizen komt dat dus goed v pas maar wat betreft elektronica vond ik het ook maar zeer mager deze hunt! Weinig tot geen echte gadgets gezien.
Mijn hoofd geeft je gelijk, maar mijn nerdhartje zegt ik wil een goede TV voor cheap.Brad Pitt schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:40:
[...]
Zo gaat dat bij elke Hunt hoor. Gewoon geen aandacht meer aan besteden en lekker zo laten. Zonde van je tijd.
..geen geld over de balk gegooid.

Zo'n ibood hunt is wel het perfecte recept voor impulsaankopen, nog meer dan de gewone ibood. Ik zie zelfs in dit topic mensen als een gek op de maglight klikken terwijl de hunt al voorbij is, en iemand die zodra er een TV op de site verscheen direct op de bestelknop beukte omdat je anders te laat bent, terwijl hij liever eerst een review/prijsvergelijker had opgezocht.
Het is een briljant concept maar gemiddeld doe je er, zelfs buiten de tijdverspilling om, beter aan om de hunt te laten voor wat hij is. Je koopt dingen die je eigenlijk niet wou hebben of je moet er omdat je geen tijd hebt om de prijs te vergelijken dezelfde (of een hogere) prijs voor betalen als in de gewone webshops.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Thomas Edison was een stuk uitschot.
Ik wacht nog steeds op een samsung LCD tv aangezien LED nog onderontwikkeld is. Een audiosysteem dat geen 400 euro kost en ehm.. owjah, playstation 3 maybe?
Anoniem: 22659
Wat een prestatie van formaat. Jullie hebben het voor elkaar gekregen om een topic te openen en bijna 1200 reacties te plaatsen tussen mijn laatste bezoek van gisterenavond en vanmorgen

Ook al zullen jullie het niet vinden,

Goed, de hunt is voorbij, jullie hebben je pleziertje gehad, maar ik nodig de TS van het volgende topic over een iBood hunt uit om eerst eens even contact met een mod van het SF forum op te nemen.
Dit topic is gesloten.
iBood hunt : leuk. Off topic slowchat : niet leuk. Hou het gezellig, dan houden wij het topic open. Praten over je aankoop, je twijfelkoop, je miskoop. Best. Zo lang het maar enige inhoud heeft of verband met de iBood. Is het ding niks? Heb je 'm zelf ook en bevalt 'ie? Allemaal prima.
Wat ik gewoon niet meer wil zien zijn die one-liners met gezeur om de volgende en andere off-topic prut. Wat boeit het dat je een biertje gaat pakken? Mensen, dit is het Shopping forum, niet de HK! Ja, we kijken allemaal naar het balkje. Ja, we hebben allemaal al een mooie bril en een Saeco Talea Ring Plus Volautomatische Koffie en Espresso machine nieuwste editie en andere mooie aanbiedingen. Dan hoef je echt niet te posten dat het balkje een millimeter is verschoven.