lol, jullie doen dit heel de dag ... k kijk net ff uurtje mee !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Knuffels, hele oude tijdschriften, shampoo, scheerschuim en kaarsenWorkaholic schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:07:
Kan iemand mij vertellen wat er nou in die doos zat de vorige keren? Vraag me af of het zijn geld uberhaupt wel waard is?
Huub Huub Barbatruc!
En ja, nu de eerste opwinding 'DOOOOOOSSSSS!' is gezakt, vraag ik me af hoe dom ik net ben geweest om 46 euro uit te geven aan vermoedelijk wat tijdschriften en kauwgom... maar goed.
Heb ook nog wel een doos vol met stekkerdozen, die je voor 20E per stuk kunt overnemen.
Komt altijd van pas
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
In de wet staat dat producten onbeschadigd moeten zijn en dat ze in nette verpakking teruggestuurd moeten wordenEmile schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:09:
Trouwens, mocht ik zwaar beschadigde producten ontvangen, dan stuur ik ze gewoon terug. Een krasje op de doos maakt me niet uit, maar ik hoef geen kapotte troep.
Of Sandisks, horloges en zwaailichtenExecutor16 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:08:
[...]
Knuffels, hele oude tijdschriften, shampoo, scheerschuim en kaarsen
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Wat zit daarin dan?NeoMe schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:10:
Ik bestel wel altijd de Studenten-box, maar die is gratis zolang je hem op school in ontvangst neemt
Dat wordt laat eten vandaag....
Eens kijken of er nog iets te snacken valt
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Die zwaailichten maken me een herrie zeg! en ook nog niet regelmatig, maar echt irriterend. Leuk om aan je neefje en nichtje te geven, meer niet.
als ze nou die crap forum weer eens aanzetten. In dat topic heb ik toen ook nog gepost.Cave_Boy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:11:
Wie hebben die box besteld? Was toch laatst een topic van dat er juist erg weinig inzat? De vorige keren juist wel leuke dingen maar het viel juist tegen meen ik. Wil graag wel weten wat erin zat..
Huub Huub Barbatruc!
Op mijn Nokia 5800 de hele dag de site een beetje gevolgd.Viper® schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:10:
werkt die shit ook op een wm6.5 foon ?
ga ik in de auto volgen wat ik allemaal mis
Of bestellen ook zou lukken dat weet ik niet, ben niets tegengekomen
Edit:
Dat forum was gisteren juist de reden dat de site helemaal niet vooruit te branden wasDNA_Saint schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:12:
[...]
als ze nou die crap forum weer eens aanzetten. In dat topic heb ik toen ook nog gepost.
[ Voor 31% gewijzigd door Ad de Jong op 11-03-2010 18:15 ]
LOL, maken die dingen geluid ? (is vast wel te slopenExecutor16 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:12:
[...]
Die zwaailichten maken me een herrie zeg! en ook nog niet regelmatig, maar echt irriterend. Leuk om aan je neefje en nichtje te geven, meer niet.
Signature
Life is what happens while you're busy making other plans
Vorige keer Gilette mach 3 scheermesje, verder wat Tuc's, snoepjes, liga. Verder kortingsbon kon je voor 140 euro pak halen bij Suit Supply ipv 259,- of 30% korting op willkeurig pak ( al twee keer gedaan met die bon ).
Verder nog wat andere bonnen, kauwgom, condooms weet k niet zeker. Volgens mij ook nog pakje drinken, en nog wat kleine dingetjes. Nog best veel in mijn ogen voor gratis, vooral ter promotie zeg maar.
[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 11-03-2010 18:14 ]
Geluid van het crappe plastic dat draait bedoel ik. Geen tonen of wat dan ook.BGB4rn schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:13:
[...]
LOL, maken die dingen geluid ? (is vast wel te slopen)
Ben benieuwd naar de foto's als je die hebtDNA_Saint schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:12:
[...]
als ze nou die crap forum weer eens aanzetten. In dat topic heb ik toen ook nog gepost.
Oh ik was al bangExecutor16 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:14:
[...]
Geluid van het crappe plastic dat draait bedoel ik. Geen tonen of wat dan ook.
Signature
Huub Huub Barbatruc!
Oh ja, had ook nog kaarsen erbij. Moeder was wel blij ermee
Huub Huub Barbatruc!
Zit meer dan genoeg in voor 40,- !
3x box gekocht. Niks van deze shit gezien!! Mijn box was denk ik 41 euro waard.
Denk dat ie gewoon een iBood medewerker is!
[ Voor 10% gewijzigd door DNA_Saint op 11-03-2010 18:20 ]
Huub Huub Barbatruc!
Lijkt er wel op ja... Toch een beetje raar concept, vooral omdat je je 7 werkdagen retour termijn hebt en ik me kan voorstellen dat die erg hoog ligt bij een tegenvallende box..DNA_Saint schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:19:
[...]
3x box gekocht. Niks van deze shit gezien!! Mijn box was denk ik 41 euro waard.
Denk dat ie gewoon een iBood medewerker is!
LOL nog meer reden m niet te bestellen
Signature
De beoelding was wel dat 't forum nu online zou blijven...DNA_Saint schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:12:
[...]
Is het forum live tijdens de hunt?
Sterker nog: Het iBOOD forum is absoluut the place to be tijdens de Hunt. Het is er drukker en gezelliger dan een café op zaterdagavond of een snelweg op maandagochtend. Maar net als die snelweg die alsmaar voller loopt met auto's, loopt ons forum tijdens een HUNT soms ook helemaal vol. Met als gevolg dat het de site soms allemaal even teveel wordt. Onze developers staan klaar om het spreekwoordelijke zweet van de servers af te vegen, hem eens een flinke slok water te geven en een klopje op de schouders zodat hij er weer tegenaan kan. Dat neemt niet weg dat zelfs al die goede zorg misschien niet genoeg is om alles optimaal te laten functioneren. In dat geval zullen we het forum uitschakelen zodat de rest van de site in ieder geval overeind blijft. Zo wordt jouw koopjesjacht niet plots onderbroken!
Huidige forum zit vol met bugs.
Huub Huub Barbatruc!
Terugsturen kost je ook 6,20 ... maargoed beter dan 45,95 en hoop troep in huisNss schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:23:
[...]
Lijkt er wel op ja... Toch een beetje raar concept, vooral omdat je je 7 werkdagen retour termijn hebt en ik me kan voorstellen dat die erg hoog ligt bij een tegenvallende box..
Nadat ze het forum toen offline hebben gehaald liep het allemaal een stuk soepeler.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Heb er eigenlijk nooit aan gedacht....NeoMe schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:26:
[...]
Terugsturen kost je ook 6,20 ... maargoed beter dan 45,95 en hoop troep in huis
hmm...goed onthouden voor misschien de volgende keer
Huub Huub Barbatruc!
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Sandisk 16GB mp3 speler of een crappy horlogo, dat je toch niet koopt.
Huub Huub Barbatruc!
Indien je product direct bij levering defect is, dien je het product retour te sturen. De kosten die je hiervoor maakt krijg je van ons teruggestort op je rekening. Indien je product binnen 6 maanden na aankoop defect is, nemen wij ook de kosten van de retourzending voor onze rekening. Wij hanteren hiervoor de volgende standaard bedragen:
Nederland: € 6,75
België: € 12,50
Wanneer je een product terugstuurt wegens een annulering zijn de retour verzendkosten voor je eigen rekening. Hetzelfde geldt wanneer je een defect product na 6 maanden ter reparatie opstuurt, ook die retour verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Of zo als in de meeste landen dat the apparaat..DNA_Saint schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:28:
Dit is gewoon laatste item van de hunt. Hierna komt een product dat niet meer wordt uitverkocht.
Sandisk 16GB mp3 speler of een crappy horlogo, dat je toch niet koopt.
Signature
jep
Signature
Ik had er al 2 van de vorige hunt, nu nog maar 1 erbij gehaaldmace schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:29:
Ik heb 2 van die stroomunits gekocht omdat ik binnenkort op mijzelf ga wonen en dan lijkt mij deze uitstekend geschikt om mijn apparatuur op aan te sluiten.
[ Voor 42% gewijzigd door BGB4rn op 11-03-2010 18:32 ]
Signature
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Dat is wel netjes dan.NeoMe schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:28:
Wie betaalt voor de verzendkosten voor Retourzendingen?
Indien je product direct bij levering defect is, dien je het product retour te sturen. De kosten die je hiervoor maakt krijg je van ons teruggestort op je rekening. Indien je product binnen 6 maanden na aankoop defect is, nemen wij ook de kosten van de retourzending voor onze rekening. Wij hanteren hiervoor de volgende standaard bedragen:
Nederland: € 6,75
België: € 12,50
Wanneer je een product terugstuurt wegens een annulering zijn de retour verzendkosten voor je eigen rekening. Hetzelfde geldt wanneer je een defect product na 6 maanden ter reparatie opstuurt, ook die retour verzendkosten zijn voor eigen rekening.
CoD spelen?
Huub Huub Barbatruc!
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 49,95
iBOOD PrijsNu! € 14,95 + (5,95)

Zeg midego, wat doe je nou eigenlijk steeds? We kunnen allemaal de website zien, je voegt erg weinig toe. Iedere clown kan copy-pasten.
[ Voor 52% gewijzigd door mace op 11-03-2010 18:33 ]
Ik gok dat de dag ibood een full hd 37" scherm is voor € 499,-TheMasterofDome schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:28:
Stekkerdoos is bijna weg. Ben benieuwd of ze nog met een klapper komen.
Geen klapper gewoon afgelopen en dan de normale ibood dagaanbieding
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
GVD, uitverkocht
[ Voor 25% gewijzigd door Bolletje op 11-03-2010 18:34 ]
Goedkoopste prijs op internet 35 euro.
No Shame, only Fame!
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 18:36 ]
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 179,95
iBOOD PrijsNu! € 119,95 + (5,95)

neh, acer is crap qua monitors
Huub Huub Barbatruc!
Ach, laat die jongen toch doen.mace schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:32:
Die sennheiser is gemiddeld 40 euro dus dat is wel een goede deal.
Zeg midego, wat doe je nou eigenlijk steeds? We kunnen allemaal de website zien, je voegt erg weinig toe. Iedere clown kan copy-pasten.
Frans G
En Acer ga ik niet eens aan beginnen.
Signature
Er zijn tal van mensen die elke keer fout-meldingen krijgen.mace schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:32:
Die sennheiser is gemiddeld 40 euro dus dat is wel een goede deal.
Bij deze stop ik er dan ook mee!
Waarschijnlijk een keer retour gestuurd door iemand.
Huub Huub Barbatruc!
EDIT: toch niet, hij is al weer weg
[ Voor 13% gewijzigd door TheMOD op 11-03-2010 18:37 ]
Ja ik moet zeggen ik stoor mij er aan, maar als er veel vraag naar is dan hou ik me natuurlijk stil.midego schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:36:
[...]
Er zijn tal van mensen die elke keer fout-meldingen krijgen.
Bij deze stop ik er dan ook mee!
Dacht je, laptop=weg.TheMasterofDome schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:37:
WTF?!?!?! Dit gaat veels te snel voor mij!! Headset = WEG! Monitor = WEG! en nu een veels te dure laptop die erg lang gaat duren :(:(
daar lijkt het op heVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:36:
Het beste voor het laatst?
Signature
zijn gewoon producten die zijn terug gestuurd door mensen. Hebben ze maar 1 van.hyptonize schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:37:
Gaat 't nou zo snel of zijn er maar zo weinig exemplaren van al die dingen? Alles is maar 1 minuut en dan is 't alweer anders.
Huub Huub Barbatruc!
Huub Huub Barbatruc!
http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=nlVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:38:
Heeft iemand de link voor het percentage over gebleven aantal voor mij?
Alvast bedankt!
spuit 11
[ Voor 5% gewijzigd door BGB4rn op 11-03-2010 18:38 ]
Signature
http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=nl&p=16339Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:38:
Heeft iemand de link voor het percentage over gebleven aantal voor mij?
Alvast bedankt!
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Sign here against sigs
Dit topic is gesloten.
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!