Niet dusPeter schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:36:
Volgens de tweet van @ibood komt hierna de Box, ik ben benieuwd
yeeeah en door!
Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers
Ik schrok lol, dacht de box...
Hartslag 200
Hartslag 200
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
en nu rooie, vannacht groeneBolletje92 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:40:
Walkie talkies'!!!
Shit, weer van die rotzooi waar ik niks aan heb.
NOOOOOOO. Waar blijft die stomme box

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Bleven deze de vorige keer ook niet een tijdje staan?
Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers
NEE, wacht ik daar op...
WOOOOOOOOOOOOO!!
Walkie talkies!! Nou DIE heb ik nodig....
Walkie talkies!! Nou DIE heb ik nodig....
Mijn laptop vloog ook 3 meter de lucht in. Denken ze dat we 12 zijn daar?
Ik zie het
kopen die walkie talkies; ik heb ze al, deze zomer gekocht, en ze zijn uitstekend, halen honderden meters!
zo, een andere na vrij letterlijk een uur wachten..
Signature
En toen was de horloge weg... speeltje voor de ouderen op ibood -.- serieus saai
dan heb je eerder die hartslagmeter nodig van ditzelfde merk
opzich is dit nog best gaaf om te kopen.
Taxi radio afluisteren. En misschien babyfoons van de buren aftappen
Huub Huub Barbatruc!
Nee, dat wil je graag horen, wat er door de babyfoon van de buren gaat...!DNA_Saint schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:42:
opzich is dit nog best gaaf om te kopen.
Pff gaat niet echt snel dit.
De hunt is net zo spannend als me oma's bingo op woensdag avond
De hunt is net zo spannend als me oma's bingo op woensdag avond
Honderden meters. dan heb je een kat in de zak gekocht. Op ibood zeggen ze 5km.BGB4rn schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:41:
Frans G
Wie neemt even een berg van die oranje Personal Radio's? Ik wil graag het volgende product zien
Mooi kan ik rustig naar huis rijden. Zal wel ff een sorry briefje voor m'n baas schrijven... en alsnog een snipperdag opnemen.BGB4rn schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:41:
Dreiging met ongelukken is niet comform de policy hier op t.net.TheMasterofDome schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:39:
[...]
AAARGH!! Neem een andere avatar ManiacsHouse, voordat er hier ongelukken gebeuren!! &*%@#^*

wisten jullie dat een bedrijf minimaal 4000 euro moet betalen, om hun product te willen zien op ibood?
Tenminste, als ze hun product willen promoten.
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
waar haal je dat vandaan?DNA_Saint schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:44:
wisten jullie dat een bedrijf minimaal 4000 euro moet betalen, om hun product te willen zien op ibood?
Er zijn er 7 op voorraad, en er zijn er al 4 verkocht, ziet er goed uit
Noes, ik moet eten :0
over 3 min terug
over 3 min terug
En er staat 5 kilometer...Hkuit schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:41:
kopen die walkie talkies; ik heb ze al, deze zomer gekocht, en ze zijn uitstekend, halen honderden meters!

Betekend dat, dat iBood 4000 euro moet betalen om hun box op iBood te zetten?DNA_Saint schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:44:
Tijdens de eerste 2 maanden van de site, hadden ze een omzet van 1,1 miljoen euro.
Daarna hebben ze een jaar omzet gemaakt van 6,8 miljoen euro.
Huub Huub Barbatruc!
Ik moet ook zo eten, hoera voor de laptop
Tja, omzet zegt niet zoveel...DNA_Saint schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:45:
Tijdens de eerste 2 maanden van de site, hadden ze een omzet van 1,1 miljoen euro.
Verwijderd
En hoeveel wordt er dan uiteindelijk meestal verkocht in de 24 uurDNA_Saint schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:44:
Ik ben eerder benieuwd naar de winst eigenlijk.DNA_Saint schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:45:
Huub Huub Barbatruc!
Omzet maakt nog geen winst 
De admin's kunnen alle berichten niet eens bijhouden denk ik ...
De admin's kunnen alle berichten niet eens bijhouden denk ik ...
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ja, maar er is altijd een verschil in theoretisch maximaal behaalbaar bereik en de praktijk hoor, dat ding is in een of andere woestijn 5km ver gekomen, dat is mooi.
Maar dat wil niet zeggen dat je 3km haalt in de stad.
Signature
Een kettingslot
, waarom zou je dat via iBood kopen?
Verwijderd
Kan ik volgende keer een slot over mijn pc heen gooien als ik weer besluit de hunt te volgen...

Slechtste IBOOD ooit. Het wordt erger en erger!
Yes, nog een slot, kan mijn fiets hier vannacht ook bliven staan. Als de box dan echt niet komt...
Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
Ah leuk eens te lezen, thnxDNA_Saint schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:46:
http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=1174768
wat leesvoer. Toch niks te doen nu
B'Vo ManiacsHouse xDManiacsHouse schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:43:
[...]
Dreiging met ongelukken is niet comform de policy hier op t.net.
-- All science is either physics or stamp collecting
Deze gaat onwijs lang duren, mark my words
Als het nou een remschijfslot was had ik er nog wat aan voor m'n nieuwe brommer. Maar hier ga ik niet meer sjouwen.
Damnit, ergens moet ik toch naar huis gaan om wat te eten
Loopt die hunt nu nog steeds?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
http://www.marketingfacts...ert_europa_via_duitsland/
En hoe zit het met de omzet, wat is jullie doelstelling voor 2008?
‘Ons target is 20 miljoen omzet.’
En hoe zit het met de omzet, wat is jullie doelstelling voor 2008?
‘Ons target is 20 miljoen omzet.’
Huub Huub Barbatruc!
Ik wil de lijst zien met de producten die vandaag op de IBOOD stonden
zijn al echt tientallen links voorbij gekomenanass_12 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:49:
Huub Huub Barbatruc!
Mooi ik ben alweer thuis en heb niet eens iets leuks gemist.
Waarom doen we dit ookalweer?
Waarom doen we dit ookalweer?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
http://www.dagelijksekoopjes.nl/anass_12 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:49:
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Koop ff zo'n slot, en kap ermeeVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:50:
Pfffffff, heb geen zin meer! Gaat helemaal nerges meer over die iBood!!!
ja, is weer zo'n lame marketingstruc.
"Beste" bewaren ze voor het laatst. En dan krijg je een box van 60 euro, waar een sandisk mp3 speler van 8GB inzit, met een 4 seizoensdeken.
Huub Huub Barbatruc!
Wat is de gangbare prijs. Ik wil hem wel hebben. Mijn fietsslot is verroest.
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
Mensen eerder een box gekocht op IBood ?
^^ omgedraaid: LOL !
^^ omgedraaid: LOL !
[ Voor 23% gewijzigd door NeoMe op 11-03-2010 17:55 ]
ja 3x. Zat 3x crap in!
Kreeg bij 2 dozen wat tijdschriften. Douchegel, scheerschuim. Wat domme design knuffels. Kauwgom, en nog wat ibood stickers.
etc...
Kreeg bij 2 dozen wat tijdschriften. Douchegel, scheerschuim. Wat domme design knuffels. Kauwgom, en nog wat ibood stickers.
etc...
[ Voor 12% gewijzigd door DNA_Saint op 11-03-2010 17:55 ]
Huub Huub Barbatruc!
Weet hij toch niet
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Ik heb in ieder geval wat kunnen doen voor universiteit vandaag en alle resterende filmpjes op Lockerz gekeken voor PTZ. Scheelt ook weer.
Hoop toch dat die Braun nog 1x langskomt. Wilde hem hebben
Echt waar? Ik zit er aan te denken om het misschien te kopen, maarja wat kan er nou inzittenDNA_Saint schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:54:
ja 3x. Zat 3x crap in!
Kreeg bij 2 dozen wat tijdschriften. Douchegel, scheerschuim. Wat domme design knuffels.
etc...

Er zitten heus niet opeens spullen in die nog niet op de site zijn aangeboden.
Ja, slotje.
Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB
Verwijderd
Ja enkele magazines,scheermesjes,Shampoo en een gare mp3 player..gewoon kleinighedenNeoMe schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:53:
Mensen eerder een box gekocht op IBood ?
Verwijderd
So, wat een stoere bal zegVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:55:
Ik heb in ieder geval wat kunnen doen voor universiteit vandaag en alle resterende filmpjes op Lockerz gekeken voor PTZ. Scheelt ook weer.

waren van die beertjes van plastic. Die je per set van 2 kon kopen.
Gewoon gare shit. En kan nu ook niet in productforum zoeken ernaar.
Huub Huub Barbatruc!
daar is ie dan de box
Signature
De box!
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
2x gezien, en allebei de keren 'weg' voordat de deal gesloten kon worden...Wiethoofd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:58:
Als ze toch alles op repeat gooien mag die Braun wel weer
Dit topic is gesloten.
Let op:
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!