nou begint het interessant te worden
hier zullen er ook wel niet zoveel van zijn
Verwijderd
Leuk voor in de doos...Muthas schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:09:
[...]
Nee, dat zijn ze niet. Het gaat hier om een automatisch systeem, en het is nooit hun intentie geweest meer te verkopen dan wat ze in voorraad hadden.
Hopelijk is er vraag naar xD. Wil even iets interessants zien.
Weer een aanbieding...DavidovR schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:09:
weer de olympus
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Wuw mooie camera. Maar kan geen reden verzinnen om hem aan te schaffen 
Zou mooi zijn als er een > 1 TB HDD langs kwam... Geen flauw idee of ze ook wel eens dat soort zaken aanbieden eigk...
Zou mooi zijn als er een > 1 TB HDD langs kwam... Geen flauw idee of ze ook wel eens dat soort zaken aanbieden eigk...
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Maar wie koopt er nou zomaar een camera van 400+ euro... dit gaat wel even duren denk ik toch
Wel 500 GB is langsgeweest (2.5")OConnor schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:10:
Valt toch op, dat spullen van 400 euro toch lang niet zo snel verkocht worden
Hmja.. als ik de pricewatch bekijk heb je dus de lens voor niks..
Sign here against sigs
tsja die Olympus is ook 449,- bij de Foka...
Als het een Canon EOS geweest was had ik hem misschien wel besteld ...
Tja dan wordt een impulsaankoop toch wat minder aantrekkelijkThrackan schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:11:
Verwijderd
Jammer, is perfecte camera, zeker voor dat geldThrackan schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:11:
Horloge
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
nou .. camera krijgen ze niet verkocht blijkbaar
duurt te lang
en weer hetzelfde seiko horloge, kijk, als er nou een sandisk mp3 functie op zat, had ik hem gekocht
jezus, weer een horloge. Soms vraag ik mij echt af wat voor junk ze in hun magazijn hebben.
Huub Huub Barbatruc!
Tenzij het spul is met 5.1 surround... dan is ie binnen de seconde wegThrackan schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:11:
dankjewel voor de chrome reload functie, werkt echt als een tierelier...altijd al zoiets gezocht ipv f5'en.
De IHunt maakt toch wel heel wat los bij tweakers/bevolking, op school hadden ze het er ook al over. Ook bij EditieNL geweest, kzal eens even meekijken.
De IHunt maakt toch wel heel wat los bij tweakers/bevolking, op school hadden ze het er ook al over. Ook bij EditieNL geweest, kzal eens even meekijken.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Maar zeker wel een mooi klokje, helaas een beetje prijzig.
Idd... horloge =] en niet eens zo geweldig geprijsd... Waarom komen ze niet met interne harddisks of een SSD????
Overlegne schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:13:
en weer hetzelfde seiko horloge, kijk, als er nou een sandisk mp3 functie op zat, had ik hem gekocht
Alsof je daar in een hunt zomaar een van koopt. Prijzen daarvan liggen niet ver uit elkaar, prestaties wel.Blue-Tiger schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:14:
Idd... horloge =] en niet eens zo geweldig geprijsd... Waarom komen ze niet met interne harddisks of een SSD????
Het niveau valt wel een beetje tegen deze keer. Veel herhalingen en zelfde producten.
De hunt samengevat: sandisk MP3, horloges & sirenes.
Is ergens een complete lijst te vinden met alle hunts die vandaag zijn geweest? Ben wel beniuwd wat ik heb mis gelopen
Verwijderd
Beetje kort door de bocht... denk niet, dat je er vanaf het begin bij bent geweest:)Vinniema schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:15:
Het niveau valt wel een beetje tegen deze keer. Veel herhalingen en zelfde producten.
Is 500 GB voorbij gekomen dan? En hoe was die geprijsd?
Blijkbaar raken ze het aan de straatstenen niet kwijt... maar wat wil je met zulke producten.Vinniema schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:15:
5564
65 eu meen ikBlue-Tiger schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:16:
Sign here against sigs
Wordt zo denk ik weer tijd voor een mp3-speler
iRiver E200 8Gb Mp3?

iRiver E200 8Gb Mp3?
Liever de sandiskEärendil schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:17:
Wordt zo denk ik weer tijd voor een mp3-speler![]()
iRiver E200 8Gb Mp3?
De beste impulsaankopen zijn dure impulsaankopenlowg schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:12:
[...]
Tja dan wordt een impulsaankoop toch wat minder aantrekkelijk

best leuk horloge... alleen beetje prijzig en ik nooit duik met een normaal horloge. Daar gebruik ik wel mijn duikcomputer voor. Ben veel te bang dat als ik dat ding om mijn arm heb hangen dat ik hem verlies:p
doe mij de harmony nog maar een keer...
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
http://hufi.to.pl/archiwum/?from=0&lang=nl-RoB- schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:16:
Is ergens een complete lijst te vinden met alle hunts die vandaag zijn geweest? Ben wel beniuwd wat ik heb mis gelopen
Staat niet alles op (dingen die slechts een paar seconden geweest zijn staan er niet op) Maar verder wel een goede lijst.
Ben iig blij met mijn nieuwe Jamo A402 en Onkyo 577 setje!
Dan wel geen 2,5", maar wel even duur en twee keer zo veel opslagruimte:
http://www.dagactie.nl/
http://www.dagactie.nl/
Het forum, maar die is down. Zal vannacht wel weer up zijn-RoB- schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:16:
http://www.dagelijksekoop...nbiedingen+op+Internet%29OConnor schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:10:
http://www.dagelijksekoopjes.nl/-RoB- schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:16:
zie daar trouwens net een Iomega Select 1 Tb Zwart Extern 3,5 Inch voorbijkomen voor 69,-.. voor degenen die em bij de Hunt hadden willen zien
Dadelijk komt de iRiver weer, daarna de Sandisk 8GB.
En dan weer een pannenset, horloge en ipod dock.
En dan weer een pannenset, horloge en ipod dock.
Ik zag er eentje van achterin de 60 euro. 2,5" model, volgens mij niet supergoedkoop.Blue-Tiger schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:16:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Je moet maar net één specifiek product willen hebben wat voorbij komt, dan is het ideaal ... anders zijn het inderdaad impulsaankopen. Mensen laten kopen met het idee dat ze een geweldige aanbieding mislopen omdat de actie voorbij is. Je hebt amper de kans om specs na te lopen, of prijzen te vergelijken. Slim concept
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Fail... daar koop je tegenwoordig 1 TB nieuw voor...
Je vergeet de ipod-docks! 14 verschillende soorten..Vinniema schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:15:
Heb de Medion Navigatie toch maar geannuleerd. Kaarten van Q4-2008 worden al aardig oud.
Niet 2,5"Blue-Tiger schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:20:
[...]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
En uiteindelijk ben JIJ degene die kiest of je op de knop drukt en het product daadwerkelijk besteld!NeoMe schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:20:
Je moet maar net één specifiek product willen hebben wat voorbij komt, dan is het ideaal ... anders zijn het inderdaad impulsaankopen. Mensen laten kopen met het idee dat ze een geweldige aanbieding mislopen omdat de actie voorbij is. Je hebt amper de kans om specs na te lopen, of prijzen te vergelijken. Slim concept
Verwijderd
Maar die hebben allemaal een eigen power supply... mooie van de ibood was, dat ie die niet nodig had...Blue-Tiger schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:20:
[...]
iPod dock heb ik nu toch al een uurtje of 2 niet voorbij zien komen...
Life is what happens while you're busy making other plans

Ja er was er een van €69,95 + €5,95 verzendkosten, maar als je in de Pricewatch kijkt betaal je hetzelfde.Marzman schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:19:
[...]
Ik zag er eentje van achterin de 60 euro. 2,5" model, volgens mij niet supergoedkoop.
Superhunt!

Patience, my young Padawan.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:21:
[...]
Maar die hebben allemaal een eigen power supply... mooie van de ibood was, dat ie die niet nodig had...
Er komen vanzelf op den duur 1TB 2,5" schijven, en die hebben géén losse psu nodig.
Geheel mee eens, alleen snijdt iBood zichzelf dan wel weer in de vingers door aanbiedingen meerdere keren te plaatsen.NeoMe schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:20:
Niemand die mij zegt dat die extern was?Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:21:
[...]
Maar die hebben allemaal een eigen power supply... mooie van de ibood was, dat ie die niet nodig had...
Die horloges vliegen er ook door *kuch*.
Ach, de publiciteit die zo'n hunt genereert maakt een hoop goedRave17 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:23:
[...]
Geheel mee eens, alleen snijdt iBood zichzelf dan wel weer in de vingers door aanbiedingen meerdere keren te plaatsen.
Ik hoop dat hierna dat fantastische slot weer komt! Of een mp3 dock!
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Is ook niet zo gek... 200 euries voor een lelijk horlogeSeroo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:23:
Die horloges vliegen er ook door *kuch*.
Money for nothin' and your chicks for free
Is best een leuk klokkie, maar 200e is niet mijn ding
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
http://hufi.to.pl/i/nl/nl...nch_Hard_Disk_met_500_GB/Blue-Tiger schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:23:
[...]
Niemand die mij zegt dat die extern was?dan betaal je sowieso al meer...
Ik zeg de Sandisk mp3 speler weer!Vince22 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:24:
Ik hoop dat hierna dat fantastische slot weer komt! Of een mp3 dock!
hahahah
Let op: Pen niet meegeleverd!
Dat was nou juist de reden waarom ik hem kocht
Let op: Pen niet meegeleverd!
Dat was nou juist de reden waarom ik hem kocht
Of een Acer 1810TZ dan koop ik hem meteen, k draai de site nu op 2e beeldscherm ( tv ) en ga rustig door met mijn ding en hou het wel in de gaten.
Hmm.. Heb ik wat gemist dan? Sinds ik vanochtend kijk 08:00 is 75% wel datgene wat ik genoemd heb. Reken me niet af op een % meer of minder.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:16:
[...]
Beetje kort door de bocht... denk niet, dat je er vanaf het begin bij bent geweest:)
horloge is al een tijdje niet verkocht
Jaaa, die wou ik ook nog hebben... was alleen weer super snel weg nethimlims_ schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:29:
2x zo'n zakmes besteld (vorige ook al kwijt geraakt, nu maar 1 reserve)
Signature
Weet iemand wat de maximale tijd van een product is? Half uurtje ofzo? Want die horloges en MP3's heb ik nu wel weer gezien.
En als iets niet uitverkocht is voor die maximale tijd, komt het zeker weer terug?
En als iets niet uitverkocht is voor die maximale tijd, komt het zeker weer terug?
Je gaat bijna die dingen kopen, zodat je kunt zien wat het volgende product wordt.
Stomme horloge....
Voor degenen de ibood bij willen houden, en er ook direct over willen praten, kom gerust op IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
Voor degenen de ibood bij willen houden, en er ook direct over willen praten, kom gerust op IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
Dan krijgen de mensen de producten gewoon in de mystery box
Ja, 30 min max... Tenminste, dat las ik een pagina of 100Emile schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:31:
Weet iemand wat de maximale tijd van een product is? Half uurtje ofzo? Want die horloges en MP3's heb ik nu wel weer gezien.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Hmm, volgens die gekke pools site (en mijn splendiddly tellen) is de tussenstand van al die irritante rommel:
Zwaailichten: 3
Pannen: 5
Routers en accespoints: 9
-Waarvaan netgear: 7
Mp3spelers: 9
-Waarvan Sansa: 5
Mediatanksdingen: 5
Ipoddocks en speakers: 6
Freecom schijven: 2
Horloges: 7
Tv's en coole schermen: 0
Zwaailichten: 3
Pannen: 5
Routers en accespoints: 9
-Waarvaan netgear: 7
Mp3spelers: 9
-Waarvan Sansa: 5
Mediatanksdingen: 5
Ipoddocks en speakers: 6
Freecom schijven: 2
Horloges: 7
Tv's en coole schermen: 0
Verwijderd
Stanley boorset gekocht en nu al last van cognitieve dissonantie... iBood Hunt = koopziekte
.
Helaas moet ik dan nog even wachten tot ik thuis ben want op mijn werk gaat dat niet lukkenAdnanKananda schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:32:
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Je kunt de link gewoon in de browser openen?Saffie_time schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:34:
[...]
Helaas moet ik dan nog even wachten tot ik thuis ben want op mijn werk gaat dat niet lukken
Hier ook niet mogelijk op het werk, blocked!AdnanKananda schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:36:
[...]
Je kunt de link gewoon in de browser openen?Of heb je geen toegang?
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Ik heb daar geen toegang toe.
Ben allang blij dat ik op tweakers kan zonder al te veel omwegen
Ben allang blij dat ik op tweakers kan zonder al te veel omwegen
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
[quote]priemt schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:37:
van 50% net opeens naar 28%...
* priemt doet nu zelfs CTRL+F5...
[/quote]
waar gebruik je die CTRL voor???
Ik kom helaas de IRC ook niet in op mijn werk...
van 50% net opeens naar 28%...
* priemt doet nu zelfs CTRL+F5...
[/quote]
waar gebruik je die CTRL voor???
Ik kom helaas de IRC ook niet in op mijn werk...
Wat zou iBood nou omzetten op zo'n dagje
Sinds dit bericht is het hier op het forum een stuk rustiger haha. Chat is druk!AdnanKananda schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:32:
Stomme horloge....
nu nog 14 en een beetje... nog 1 te koop dus...
en dan.... mp3speler???
en dan.... mp3speler???
Life is what happens while you're busy making other plans
Bordjes met aanbiedingen? Elke keer zetten ze weer een nieuwe om?
Irritatie bij veel Tweakers vanwege het herhaaldelijk aanbieden van dezelfde producten?
ik gok op batterijen..
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dat zou leuk zijn. Laatst zag ik zo'n pack met 70 batterijen ofzo. Vergeten te bestellen toen. Heb ze nog nodig.Blackminister schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:42:
ik gok op batterijen..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!