dat balkje dat wordt voorlopig niet meer minder..
BertBergdwerg schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:45:
o mijn god epileer mijn bilnaad bij maanlicht. Niet alweeeer dat ding

Money for nothin' and your chicks for free
Da's een verrassing.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
hoe bedoel je de server was overbelast. nu van die flut dingen... die lui bij ibood lachen zich rot.. zeker teletubbies aan het kijken.. (nog een keer...)
Ze willen geen box doen omdat daar per se een Sandisk in moet. Voor veertig euro willen ze die dingen niet kwijt, dat vinden ze te weinig. Daarom geen box.
Verwijderd
wat een haters bij Ibood zeg haha. Ik durf te wedden dat die schermen zo rond 5u komen, wanneer iedereen netjes van kantoor naar huis gaat ... pff
Verwijderd
iBood, het is op het punt gekomen dat ik eindelijk jullie geniale humor inzie. Ik ben jaloers dat ik er zelf niet op zou kunnen komen.
OMG:Wiethoofd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:25:
Zal zo het 16GB Sansa model wel langskomen voor 70
Sandisk Sansa View 16Gb Mp3 en Videospeler (Recertified as new)
€ 69,95
Zet em dan gewoon voor 20 euro neer...
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Het loopt storm met die sandisk, al 0 verkocht! Wow
BGB4rn schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:45:
[...]
hahaha, past goed bij je avatar xD neeeeeeee
Is een firefox plugin voor om hele pagina de kopieren, ik heb 'm niet op school...Khiu schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:45:
Iemand met een uberresolutie maak ff een screenshot van deze pagina van de thread
Si vis pacem, para bellum
Komt er aan!Khiu schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:45:
Iemand met een uberresolutie maak ff een screenshot van deze pagina van de thread
Het is eigenlijk best mooi weer buiten...
Ook nog steeds 100% gewoon. Echt niemand wil dat ding hebben
.
Verwijderd
Hij spreekt wel de waarheid....Die Sandisk dingen zijn ook schermen@jorisbeset Komen een paar schermen langs... Wat voor een schermen en hoe groot? Who knows... #ibood #hunt
Even een simpele redenatie. Als ze er niet vanaf komen, waarom doen ze de prijs dan niet naar beneden
. Dan zijn zij van de mp3 spelers af en slijt bij ons de F5 knop een stuk minder. Ik zeg een win/win situatie!
Jemig, eerst die 8GB, dan stomme sirenes, dan 16GB, kom op met de goede aanbiedingen!
Ja ik kap er mee, geen zin meer, ik gooi de handdoek in de ring en ga lekker buiten spelen ofzo..

Si vis pacem, para bellum
Gaat lekker... Van de 8 artikelen die ik vandaag voorbij heb zien komen, heb ik 2x zo'n Sandisk MP3 speler gezien, en 2x de iBood zwaailichten 
Nu maar hopen dat deze er snel uit gaan en dat er zometeen nog iets leuks komt. Had het ongeluk dat ik naar de tandarts moest en er ook veel te laat achter kwam dat de hunt vandaag was. Waarom doen ze die hunt nou niet een keertje in het weekend? Dan heb ik tenminste de tijd om wakker te blijven en naar de pagina te kijken.
Nu maar hopen dat deze er snel uit gaan en dat er zometeen nog iets leuks komt. Had het ongeluk dat ik naar de tandarts moest en er ook veel te laat achter kwam dat de hunt vandaag was. Waarom doen ze die hunt nou niet een keertje in het weekend? Dan heb ik tenminste de tijd om wakker te blijven en naar de pagina te kijken.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
als iedereen nou gewoon even koopt en cancelled
Nou hij vroeg om LCD TV's. Niet om schermen op MP3 spelers. Ga dr dus van uit dat dr nog wel tv's langs komenVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:47:
[...]
Hij spreekt wel de waarheid....Die Sandisk dingen zijn ook schermen
de Sandisk is voorlopig ook niet meer voor winst op internette verpatsen, daar word je vanmiddag al mee dood gegooid waarschijnlijk
Wow nu gaat dat balkje ineens sneller
More like SandoekTerreurBV schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:49:
Ja ik kap er mee, geen zin meer, ik gooi de handdoek in de ring en ga lekker buiten spelen ofzo..
Voorspelling:
Hierna eerst een set met 4 lichten en dan de 32gb versie.
Hierna eerst een set met 4 lichten en dan de 32gb versie.
Dat fluctueert ook enorm, van 12 naar 23 als schatting.Mythx schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:49:
http://1dk.nl/iboodhunt.html
Niet zo veel volgens hun schattingen.
pas maar op het aantal is net in 1 keer verdubbeldMythx schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:49:
http://1dk.nl/iboodhunt.html
Niet zo veel volgens hun schattingen.
deze link had ik eerder moeten hebben btw
ik wil de harmony nog wel terug; die had ik net gemist
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Of alle drie, 8, 16 en 32gb
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Niks mis met een reserve mp3 speler, maar tis gewoon net te duur om leuk te zijn.
En naar 45.DeadMetal schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:51:
[...]
Dat fluctueert ook enorm, van 12 naar 23 als schatting.
ik wil alleen de sandisk 8 gig!
Invasion of the Sandisk players
One's never alone with a rubber duck.
Die schatting werkt neem ik aan gewoon met het aantal procenten dat per keer verdwijnt, wat dan 1 unit zou zijn. Niet heel betrouwbaar, want je weet niet hoe vaak iBood het percentage update (volgens mij niet na idere aankoop).
Zie dat er onderwijl dat ik gegeten heb niks is gebeurd.
AHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nu 48....
inderdaad, maar dan zou toch het hoogste getal het nauwkeurigst zijn?Bozozo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:55:
Die schatting werkt neem ik aan gewoon met het aantal procenten dat per keer verdwijnt, wat dan 1 unit zou zijn. Niet heel betrouwbaar, want je weet niet hoe vaak iBood het percentage update (volgens mij niet na idere aankoop).
One's never alone with a rubber duck.
aaaah mijn ogen, verander je avatar ! xDManiacsHouse schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:55:
Zie dat er onderwijl dat ik gegeten heb niks is gebeurd.
Signature
LOL
Sign here against sigs
Ja, de kleinste verandering geeft je de meeste informatie... dus die schatting kan alleen maar hoger worden, nooit lager.
Sja, ben al blij dat de hunt zo lang duurt. Nu weet ik wat doen op het werk .. F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 koffie halen F5 F5 F5 F5 F5...
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Ja serieus, toen ik naar school ging was die sandisk er al, en nu weer o.0 ik dacht die heeft hier 6 uur lang gestaan ofzo? Wat heb ik tussendoor allemaal gemist?
voornamelijk zwaailichten en freecom drives...Blue-Tiger schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:58:
Ja serieus, toen ik naar school ging was die sandisk er al, en nu weer o.0 ik dacht die heeft hier 6 uur lang gestaan ofzo? Wat heb ik tussendoor allemaal gemist?
oja en horloges..
351/500 geeft exact de waarde, en geen benadering zoals die site doet.daaan schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:56:
[...]
inderdaad, maar dan zou toch het hoogste getal het nauwkeurigst zijn?
http://tinyurl.com/yka4jajKhiu schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:45:
Let wel op, 1349*11929
Netjes, goed bezig!Pino112 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:00:
[...]
http://tinyurl.com/yka4jaj
Let wel op, 1349*11929
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Nieuwe wallpaper voor de liefhebbers: http://www.sandisk.co.za/...GHTWhiteBackDropHiRes.jpg
En nu dus 319/500.TafkaT schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:59:
[...]
351/500 geeft exact de waarde, en geen benadering zoals die site doet.
Klopt nog steeds exact met het percentage. (maar kan natuurlijk wel weer een veelvoud zijn)
Overlegne schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:02:
Nieuwe wallpaper voor de liefhebbers: http://www.sandisk.co.za/...GHTWhiteBackDropHiRes.jpg

Gelukkig zijn het er nu weer minder
45, nog 29 te gaan!
Wie biedt?
[ Voor 10% gewijzigd door Ghost Dog op 11-03-2010 15:04 ]
Best wel een mooi dingetje eigenlijk... voor de liefhebber? Ze zijn er nog steeds...Overlegne schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:02:
Heb net een belletje met ze gedaan en mijn Onkyo krijg ik dus niet ondanks de betaling. Iemand was me net voor. Ik vraag me af hoe dat technisch gezien kan. Dan is dat betalings- en ordersysteem niet perfect van ze. Jammer!
Ik kon het niet laten en vroeg hoe het zat met e sandisks, tja, daar hebben ze gewoon veel van liggen
Ik kon het niet laten en vroeg hoe het zat met e sandisks, tja, daar hebben ze gewoon veel van liggen
pfff, als ik geld genoeg had, had ik al die mp3 spelers opgekocht. Alleen maar om er vanaf te zijn en andere producten voorbij te laten komen...
Hahahahahahahahahaha
vind ik niet zo gek, wie wil dat prachting nou?
kan wel zien dat je ze de vorige keer niet hebt gehadComgenie schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:15:
Je bestelling:
1x De beruchte iBOOD Hunt Sirenes
Vorige keer was ik net telkens te laat. Maar nu op tijd.
heb jij wel een bevestiging gehad? if zo zijn ze volgens mij verplicht de leverin te doen, of alternatief product aan te biedenVIC_TOR schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:04:
Heb net een belletje met ze gedaan en mijn Onkyo krijg ik dus niet ondanks de betaling. Iemand was me net voor. Ik vraag me af hoe dat technisch gezien kan. Dan is dat betalings- en ordersysteem niet perfect van ze. Jammer!
balen voor je!VIC_TOR schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:04:

heb je ook gevraagd hoeveel van die sandisks ze nog hebben?
Jeej , er is er 1 bijgekomen .. 30 ipv 29 op voorraad nog xD
Ik hoop dat hierna iets leuks komt van onder de 100 euro, dat vind ik wel een redelijke prijs

de 32gb sandisk bijvoorbeeldWhoohoo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:06:
Ik hoop dat hierna iets leuks komt van onder de 100 euro, dat vind ik wel een redelijke prijs
On my way to get addicted
oh, bij mij stond er dit:
Aantal: 2
op voorraad: 0
20%
20%
Verwijderd
Een Pulsar horlogeOverlegne schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:07:
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 15:08 ]
Ik wacht op de 32gb versie!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
ik ben bezig met een ibood hunt notify progje die elke sec kan checken maarja werkt niet achter de proxy op'm'n werk
|| System Specs || 36° ONO-WZW 4875Wp ||
Woot bijna een nieuwe aanbieding!
Hij schiet opeens hard naar beneden!
En nu de 32GB alsjeblieft !! !!
Hij schiet opeens hard naar beneden!
En nu de 32GB alsjeblieft !! !!
Hoop geheugenkaartjes, of zijn die al langsgeweest?
Verwijderd
Bij mij:Overlegne schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:07:
oh, bij mij stond er dit:
20%
Warning: Division by zero in /home/gjmedia/domains/gjmedia.nl/public_html/ibood.php on line 42
Slecht eigenlijk dat dat script geen rekening houdt met eerdere waardes. Nu het terug is op 12,5%, zegt hij ineens weer dat er maar 12 producten waren, terwijl hij eerder al dacht aan 40+ stuks.
wow spiegelreflex?
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Nee, dat zijn ze niet. Het gaat hier om een automatisch systeem, en het is nooit hun intentie geweest meer te verkopen dan wat ze in voorraad hadden.himlims_ schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:06:
[...]
heb jij wel een bevestiging gehad? if zo zijn ze volgens mij verplicht de leverin te doen, of alternatief product aan te bieden
Hmm... een fototoestel, ook niet nodig...
lympus E-600 12.3 MP Digitale Spiegelreflex Camera met Zuiko Digital 14-42mm Lens en dubbele geheugenkaart ingang
€ 999,95
iBOOD PrijsNu! € 429,95 + (5,95)
€ 999,95
iBOOD PrijsNu! € 429,95 + (5,95)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!