Zojuist m'n betaling afgerond.
20 euro incl. verzenden voor 2 stuks. Daarvoor ga ik het eens proberen.
Iemand ervaring met die dingen?
[ Voor 41% gewijzigd door -elw00d op 11-03-2010 13:31 ]
Shit ff dagelijksekoopjes checken, toch wel benieuwd wat ik gemist heb.mouzetc schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:27:
[...]
je hebt heel wat gemistveel herhaling van vannacht, dat wel.
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
lolBasNation schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:31:
Scandisk = lunchpauze
Niks boeiends... geloof me.Khiu schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:31:
[...]
Shit ff dagelijksekoopjes checken, toch wel benieuwd wat ik gemist heb.
Enige boeiende was de Onkyo 577 + Yamo setje, maar dat duurde iets van 2 minuten ofzo.
http://www.dagelijksekoop...mediaspeler-met-hdmi.html
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Dream onBananeman schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:32:
De volhouders die zich door deze matige aanbiedingen heenslaan worden zo beloond met een PS3 voor drie tientjes
2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput
en hoeveel heb je al gekocht?
Zijn veel beter man! heb ze ook echt superjoppe.s schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:28:
ik was net bezig met die 2 pannen van bialetti, maar lukte niet.
Doe ik refresh orderpagina -> zie de pannen weer staan!
Ik meteen bestellen......heb ik de Sola pannenset gekocht! lol
ik vind het bestwel een leuke ibood
als het die wengler horloge is van 130 euro. dan heb je nog een koper !VIC_TOR schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:30:
Bij mij gaat er van alles mis.
Koop ik een digitale camera en krijg ik vervolgens op mijn lijst en per mail de melding dat ik een of andere horloge heb gekocht.
Eerder kocht ik een Onkyo receiver en die staat dan weer niet op de lijst en ook geen mail, weet dus niet of ik hem wel of niet krijg.
Verder was ik bij aantal andere dingen te laat
Dramatisch dus tot nu toe, ik kap er dan ook mee en kijk niet meer.
Haha, ik heb de box ook gekochtVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:33:
2 parfums. en een 2 pers deken:D en de box?
Damn, die wilde ik ook-elw00d schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:31:
Joepie, ik heb de Samsung in-ear doppen.
Zojuist m'n betaling afgerond.
20 euro incl. verzenden voor 2 stuks. Daarvoor ga ik het eens proberen.
Iemand ervaring met die dingen?

Kom ik erachter dat ik de Rabox vergeten ben mee te nemen, gaat mijn iBood
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

Kom je nog terug op de chat?Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:35:
haha.. je bent the BOM!
Die Sandisk is pas de bom....zucht

noway, kreng is net van 69 naar 64 procent gedaald... dat duurt nog wel eventurbojonny schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:37:
je gaat bijna zo'n sandisk ding kopen om de volgende aanbieding te weten te komen
Life is what happens while you're busy making other plans
http://www.youtube.com/watch?v=ovuqog3r_oIWhoohoo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:37:
wat is de box waar iedereen het toch steeds over heeft?
Verwijderd
same here..Sharky_NL schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:38:
zit ik me te haasten met een peuk staat nog steeds die sandisk er
Wat is een rabox?Quad schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:36:
[...]
Damn, die wilde ik ook.
Kom ik erachter dat ik de Rabox vergeten ben mee te nemen, gaat mijn iBood
Oh, haha, snap het al. Je rabobank ding om geld over te boeken.
Ik heb 'm gwoon met m'n creditcard besteld. Ideaal.
[ Voor 20% gewijzigd door -elw00d op 11-03-2010 13:40 ]
dat was hem ja, weet niet hoe het nu verder moet. neem aan dat ik hem kan stopzettenals het die wengler horloge is van 130 euro. dan heb je nog een koper !
Verwijderd
ChatVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:38:
heb je een linkje van de chat.. weet niet waar die zit:P
*valt in slaap bij dit product*
Kastje van Rabobank waarmee je gebruik kunt maken van iDeal

⏩ PVOutput☀️
Signature
pashouder met inlog voor betalen online bij rabobank-elw00d schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:39:
[...]
Wat is een rabox?
Oh, haha, snap het al. Je rabobank ding om geld over te boeken.
Ik heb 'm gwoon met m'n creditcard besteld. Ideaal.
Dit schiet niet op xD
Random Reader...ozziestroker1 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:40:
[...]
pashouder met inlog voor betalen online bij rabobank
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
⏩ PVOutput☀️
Even bestellen kan ook ;D help je iedereen mee!
Signature
bestellen!VIC_TOR schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:39:
[...]
dat was hem ja, weet niet hoe het nu verder moet. neem aan dat ik hem kan stopzetten
Signature
"Better ask questions before you shoot"
Vanacht ofzo?
One's never alone with a rubber duck.
erg netjes van Ibood dat ook die mensen een kans hebben op zulk een mooi apparaat!
Want zeg nou zelf wie wil dit niet hebben?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Wel grappig om te hebben opzich .. maar voor de rest ..
Signature
Hoe lang duurt dat voordat ie in je bestellingen komt te staan en je een e-mail krijgt?
Signature
Gerepareerd en is weer als nieuwViper® schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:48:
wat betekent trouwens: (Recertified as new)
Ander word voor refurbished lijkt mij.Viper® schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:48:
Voor mijn gevoel bedoelen ze refurbished.Viper® schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:48:
Maar om dat nu op je website te zetten.....Zou ik ook niet willen
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Wou hem altijd al hebben, elke seconde dat ik hem zie wil ik hem grager hebben!
Ik heb toch degelijk de bestelling en betaling succesvol afgerond, maar nog geen e-mail.mouzetc schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:48:
Email krijg je direct na je betaling afaik.. nu 4 dingen besteld en 4 keer binnen de minuut mail.
Raar...
ik zal het onthoudenbestellen!en dan doorverkopen aan Me haha
Vannacht ook met een aantal GoTters de Hunt in de gaten gehouden.. maar toen kwam er op een gegeven moment een Freecom externe HDD die een uur (!) erop heeft gestaan.. Daarna een horloge, die bleef ook een halfuur staan. Toen vond ik het mooi geweest en ben gaan slapen.
Ik dacht dat is 's ochtends wel afgelopen! Inmiddels een halve dag aan het werk en het is nog steeds?
Schiet wel op zeg

Kijk even of je geld is afgeschreven. Dan zal je het mailtje later wel ontvangen. Wel de juiste mail-adres ingetypt?-elw00d schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:50:
[...]
Ik heb toch degelijk de bestelling en betaling succesvol afgerond, maar nog geen e-mail.
Raar...
Signature
Net die samsung oordopjes gemist trouwens
Verwijderd
Heb ik laatst ook gehad met iBood: order stond ook niet bij mijn account. Gemaild naar de klantenservice, reactie: iDeal betaling niet goed gegaan, je krijgt je geld terug (product was al uitverkocht)-elw00d schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:50:
[...]
Ik heb toch degelijk de bestelling en betaling succesvol afgerond, maar nog geen e-mail.
Raar...
Die Sandisk staat er al vanaf vannacht. Dus je hebt niks gemist.HyperioN schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:50:
Zo.. nog steeds bezig???
Vannacht ook met een aantal GoTters de Hunt in de gaten gehouden.. maar toen kwam er op een gegeven moment een Freecom externe HDD die een uur (!) erop heeft gestaan.. Daarna een horloge, die bleef ook een halfuur staan. Toen vond ik het mooi geweest en ben gaan slapen.
Ik dacht dat is 's ochtends wel afgelopen! Inmiddels een halve dag aan het werk en het is nog steeds?
Schiet wel op zeg
35% bedoel je....Whoohoo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:51:
Nou hij is bijna bij de 25%! Nog even volhouden allemaal
Lijkt me een mooie k*tsmoes. Als je je geld terug krijg, dan hebben zij het al binnen, dus iDeal-betaling is dan wel goed gegaan.karstjan schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:51:
[...]
Heb ik laatst ook gehad met iBood: order stond ook niet bij mijn account. Gemaild naar de klantenservice, reactie: iDeal betaling niet goed gegaan, je krijgt je geld terug (product was al uitverkocht)
Ja maar als de iDeal betaling niet goed doorgegeven is aan hun bestelsysteem is er iemand anders die dat product ook gekocht heeft. En natuurlijk krijgen mensen waarbij het helemaal goed gegaan is voorrang ...ManiacsHouse schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:52:
[...]
Lijkt me een mooie k*tsmoes. Als je je geld terug krijg, dan hebben zij het al binnen, dus iDeal-betaling is dan wel goed gegaan.
gelukkig was ik nog (nét!) optijd, wat ene pracht ding zeg! [/sarcasm]
Verwijderd
Levertijd van iBood wisselt; soms heb je het artikel binnen 4 werkdagen in huis, maar ik heb ook al 3 keer meegemaakt dat de levering werd uitgesteld met een week. Maar ach, voor een leuke aanbieding heb ik dat wachten er wel voor over.
nee, maar wel een sandisk 8GB!! hebben?Fury0n schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:54:
Heeft er iemand zo'n Medisana Mood Light op de kop kunnen tikken waar hij nu vanaf wil?
Quote uit iBood mail:ManiacsHouse schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:52:
[...]
Lijkt me een mooie k*tsmoes. Als je je geld terug krijg, dan hebben zij het al binnen, dus iDeal-betaling is dan wel goed gegaan.
"Naar aanleiding van uw bestelling op 15 januari j.l. is gebleken dat uw betaling in eerste instantie niet correct verwerkt door iDEAL waardoor de order niet bij ons in het systeem is doorgekomen. De oorzaak hiervan is dat de accordering van u betaling langzamer is verlopen dan gewoonlijk de zaak is bij een iDeal betaling. Hierdoor is de betaling niet gekoppeld aan de bestelling.
Uw betaling is uiteindelijk toch door iDEAL goedgekeurd maar op dat moment was het product helaas niet meer leverbaar. Wij zullen daarom het aankoopbedrag inclusief verzendkosten restitueren."
Scheisse ja! Mooi, ken ik ff boodschappen gaan doen. Iemand nog bier? Oh nee RedBull natuurlijk.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:54:
Het leukste is, zometeen komen de 16 gig en de 32 gig versies ook nog!
Die hebben we vaker gehoordVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:54:
Het leukste is, zometeen komen de 16 gig en de 32 gig versies ook nog!
Als er weer zoeits tergends langzaams komt, ben ik weg :x
Is er iemand die er voor mij een doos wilt kopen? Kan mijn account gegevens DM-en :}
Signature
Heb 'm op creditcard gekocht. Dus dat zie ik niet direct afgeschreven worden.mouzetc schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:51:
[...]
Kijk even of je geld is afgeschreven. Dan zal je het mailtje later wel ontvangen. Wel de juiste mail-adres ingetypt?
Dan moet ik het maar afwachten dus. E-mail adres is juist, want heb 'm op m'n account gekocht die ik altijd gebruik.
Dit topic is gesloten.
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!